Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Steaua iarăși peste Dinamo

Deși returul semifinalei de Cupă dintre Dinamo și Steaua s-a încheiat 1-1, for-mația din Ghencea a fost din nou mai bună, mai convingătoare. Confirmînd victoria din prima manșă, Steaua a pornit în forță și, deschizînd scorul devreme, și-a securizat calificarea. […]

vineri, 18 aprilie 2014, 2:38

Deși returul semifinalei de Cupă dintre Dinamo și Steaua s-a încheiat 1-1, for-mația din Ghencea a fost din nou mai bună, mai convingătoare. Confirmînd victoria din prima manșă, Steaua a pornit în forță și, deschizînd scorul devreme, și-a securizat calificarea. Cu sacii în căruță, a ridicat apoi piciorul de pe accelerație,  n-a mai insistat. 

Atunci a izbutit Dinamo să egaleze, numai cu 3 minute înaintea ultimului fluier, cînd finalista fusese deja stabilită. Spre dezamăgirea unor suporteri de-a dreptul magnifici joi seara, oameni care merită infinit mai mult decît li se oferă, tinerii lui Stoican și-au divulgat iarăși limitele. O oră, ei au lăsat  impresia că n-ar fi în stare să-și îngenuncheze adversarii nici dacă meciul ar dura pînă dimineață!

Ca să fie și mai clar, Dinamo a jucat atît cît  i-a permis Steaua să joace, intermitent, printre picături. Părerea mea e că arbitrul Istvan Kovacs, altfel impecabil, trebuia să acorde penalty la Țucudean, bruscat în careu de Prepeliță, ceea ce ar fi schimbat însă prea puțin datele problemei. Poate chiar nu le-ar fi schimbat.

Ca și Cornel Dinu, și eu consider că Stoican a greșit abordînd partida fără nici un atacant de meserie, pentru a-i introduce pe Bilinski și pe Țucudean abia în repriza secundă, către spartul tîrgului. Cum nu mai avea ce pierde la 2-5, Stoican trebuia să riște. Trebuia să îndrăznească, să înceapă cu două vîrfuri, nu să termine cu ele. Probabil că teama de o înfrîngere severă a fost mai mare decît speranța într-un succes la o diferență de 3 goluri ori de mai multe. E și cauza pentru care precauția s-a transformat în frică.

Antrenorul dinamovist nu-i cel dintîi vinovat de ratarea finalei, ștachetă prea înaltă în momentul de față pentru o echipă lipsită de experiență și, implicit, de personalitate. Totuși, fără să fie responsabilul numărul 1, Stoican e unul dintre vinovați.

În măsura în care Dinamo n-a surprins cu nimic, Steaua a făcut-o în clipa în care Reghecampf l-a mutat pe Tănase în centru, iar în locul acestuia, avansat pe banda stîngă, l-a titularizat pe Pîrvulescu. Nu știu cît și-a atins Reghe scopul cu Pîrvulescu, deși frontul de atac roș-albastru s-a mai lărgit, dar mișcarea cu Tănase a însemnat o carte cîștigătoare. Un atu.

Mai liber ca de obicei, Cristi Tănase a marcat printr-o execuție rafinată, ba s-a dovedit și number one. Cel mai bun din 28. L-am ironi-zat și l-am beștelit destul, că Dodel șomează, că visează, că bravează etc, acum e cazul să-l felicităm. S-a mai scos în ochii fanilor, însă îi mai rămîn datorii de plătit.

Orice comparație între semifinalistele de joi o avantajează pe Steaua, garnitura mai legată, mai echilibrată și mai matură. Rezumînd, mai valoroasă. În timp ce ea constituie o certitudine, Dinamo reprezintă o frumoasă promisiune, una care, spre a se împlini, trebuie susținută și încurajată din răsputeri. Dacă nu-și va vinde tinerii jucători en gros, cum se aude, Dinamo poate deveni mîine ce e Steaua azi. Ori ceva pe-acolo, asemănător.

Comentarii (82)Adaugă comentariu

dash.berlin (3 comentarii)  •  18 aprilie 2014, 14:51

Stoican dovedit inca o data ca este un antrenor limitat si fricos.Dinamo nu a jucat nimic mai bine de 70 de minute.

shab (3 comentarii)  •  18 aprilie 2014, 14:54

Penalty?? Nu mai priza lipici, nea Ovidiu.

Hoze (5 comentarii)  •  18 aprilie 2014, 15:04

Va rog frumos, nu mai insistati cu stupizenia asta de New Dinamo, cu intinerirea lotului! Dinamo are o medie de 27 de ani. De unde pana unde baby dinamo????

alin (16 comentarii)  •  18 aprilie 2014, 15:04

Nea Ovi, daca te pricepeai la fotbal spuneai ca la intrarea lui Belgradean la Gardos, cand l-a taiat pe spate cu crampoanele in careu, trebuia dat 11 metri. Dar aici trebuie sa-l intrebi pe Nea Nelu. Sau pe Nea Adi, si vei vedea ca atunci cand portarul sare la minge si da cu crampoanele in jucator, e fault.

pugliesi (1 comentarii)  •  18 aprilie 2014, 15:06

Dar de penalty-ul de la Popa ce ziceti domnule mare ziarist?

marolt (18 comentarii)  •  18 aprilie 2014, 15:10

Penalty la Tucudean. Nimic despre penalty la Adi Popa, Maestre?

Cheetah (2118 comentarii)  •  18 aprilie 2014, 15:13

Steaua joaca pragmatic si isi atinge obiectivele, iar Dinamo incearca sa se regaseasca si sa construiasca ceva durabil, ambele merita felicitate deopotriva.
Ma intrebati de ce?
Pai, in primul rind, pentru ca reusesc de fiecare data sa umple Arena Nationala la peste 75% 🙂

stresu (42 comentarii)  •  18 aprilie 2014, 15:16

Paste fericit nea Ovi.

In rest… numai de bine

bugy (26 comentarii)  •  18 aprilie 2014, 15:16

Om batran si consumi etnobotanice?

calinescu_ (17 comentarii)  •  18 aprilie 2014, 15:21

REGHE CU STOICAN AU PUS DE UN MARE BLATTT….!!!
NUMAI ASA SE EXPLICA TOT CURSUL MECIULUI ….!!!!

george (3 comentarii)  •  18 aprilie 2014, 15:22

Cred ca a fost un penalti mult mai evident la intrarea cu talpa sus a lui balgradean ce ia cauzat lui gardos o taietura de 5-10 cm. Chiar si interventia lui Grecu la Adi Popa care scapase singur cu portarul a fost mai aproape de penalty decat plonjonul teatral a lui Tucudean.
Una peste alta stim cu totii cum ar fi vuit ziarele daca Tatarusanu i-ar fi facut taietura aia lui D. Grigore si daca Lato ar fi avut aceeasi interventie ca a lui Grecu imporiva lui Rotariu.
Asa ne place noua romanilor cand un lucru merge bine trebuie discreditat si ponegrit.

Trubac (1 comentarii)  •  18 aprilie 2014, 15:24

Iar ne luam de arbitrii? Penalty? Nici macar la baschet nu ar fi dat fault.

Alex (6 comentarii)  •  18 aprilie 2014, 15:27

Ala a fost penaly cand or zbura porcii. Mingea i’a venit in spate lui Cutzu, a lovit’o cu soldul in timp ce s’a aruncat in careu. Prepelita era cu mainile pe sus, l’a incomodat un pic cu pieptul, dar a fost corp la corp, ala nu e niciodata penlaty, niciunde.

Hmm (1 comentarii)  •  18 aprilie 2014, 15:31

Cainii au zis „miau!”

l0gan (46 comentarii)  •  18 aprilie 2014, 15:40

cand ai nevoie de goluri si tu nu bagi nici un atacant ….. ce sa mai zici …apoi grecu ala iti manca meciul tur si incepi cu el titular si la retur bubacar ..ce a facut ala sa merita sa fie titular la dinamo ..meciul a fost pierdut din start datorita acestui antrenor de avantul medgidia …stoican ..cu penalty fara penalty el trebuia sa inceapa cu atcanti nu unul ci cel putin doi .
ps mai bn antrena si tacsu .

Architrion (73 comentarii)  •  18 aprilie 2014, 15:57

D-le Ioanitoaia de ce credeti ca a fost penalty la Tucudean, ce argumente tehnice aduceti (in afara de faptul ca doriti sa le mai indulciti pastila dinamovistilor)? Prepelita nu a pus nici o mana pe el, nici palma, nici cotul, nu i-a dat la picioare, daca s-au atins a fost la nivelul trunchiului. Daca asta e fault mai bine ne mutam cu totii la baschet!
Asa cum spun ai altii mai curand a fost penalty la Adi Popa, unde in mod evident i s-a dat peste piciorul cu care a incercat sa suteze. Sau la Gardos …
Dar cred ca ne racim gura de pomana …

Gabi (4 comentarii)  •  18 aprilie 2014, 16:02

O seara dezamagitoare pentru toti stelistii. Toti cei care au jucat astazi impreuna cu marele antrenor Reghe sunt o rusine pentru culorile clubului STEAUA, club care le umple conturile cu bani. Si-au batut joc de suporteri si de sansa de a intra in istorie cu o victorie zdrobitoare. O sa vedeti cat de bune sunt aceste vedete dupa ce vor pleca de la Steaua si se vor face da ras prin strainatate ….
Acum vad etapa viitoare si simt ca Dinamo va bate Astra dupa care va urma blatul Stelei cu echipa „regelui”.

Calin (37 comentarii)  •  18 aprilie 2014, 16:03

Beee din ploaie, tot ce mai lipsea e sa il invatati pe Ioanitoaia regulamentul, cand se da scand nu se da 11 metri. Tupeisti, nu gluma.

Architrion (73 comentarii)  •  18 aprilie 2014, 16:03

„# 10 calinescu_” gata ai gasit explicatia 🙂 ! Altfel Dinamo castiga detasat si se califica in finala, nu? Dupa un meci in care Dinamo a fost tavalita si data de-a dura (mai rau decat in meciul tur, in ciuda scorului) sa spui ca a fost blat e de tot rasul. Pai daca o puneau de-un blat, de ce nu a fost 1-0 sau 2-0 pentru Dinamo, macar asa mai castigau si ceva bani la pariuri! Sau daca s-au inteles la un egal, de ce anume s-a mai temut Stoican, putea sa bage linistit atacantii in teren, nu?!

Bogat (25 comentarii)  •  18 aprilie 2014, 16:06

Stoican a pierdut meciul inainte de a-l incepe prin modul in care a ‘gandit’ primul 11.
A dovedit nu numai ca e un antrenor extrem de fricos dar ca e si un antrenor extrem de slab si ilogic.
Prima nevoie la Dinamo este de un antrenor competent. Daca isi aduceau un antrenor ceva mai rasarit meciul de aseara si chiar si locul din campionat erau sensibil mai bune.

m68 (61 comentarii)  •  18 aprilie 2014, 16:08

SI PENSIA E O SOLUTIE.

Grig (105 comentarii)  •  18 aprilie 2014, 16:08

Domnule Ioanitoaia, cred ca acum v-ati convins ca suporterii Stelei pe care ii laudati atat sunt plecati cu pluta. Nu suporta nicio observatie, ei le stiu pe toate si echipa lor e cea mai buna. Trebuia sa le explicati ca era destul ca Prepelita sa il impinga nitel pe Tucudean ca acesta sa nu mai poata relua mingea. Deci, penalty clar, dar nu puteti sa dialogati cu niste pusti apucati de streche

Crivat (12 comentarii)  •  18 aprilie 2014, 16:11

Observatii pertinente. Inclusiv acordarea loviturii de la 11 m si sunt rapidist, nu dinamovist. Unii pun orea multa patima, si vad, doar ce le pica bine.

Un antrenor (214 comentarii)  •  18 aprilie 2014, 16:16

Si daca a lasat jocul mai liber Covaci trebuia sa dea 11 metri la Tucu. Nea Ovidiu are perfecta dreptate iar aia care il ataca prosteste sunt niste pete de ulei in mijlocul soselei.

Acciduzzu (108 comentarii)  •  18 aprilie 2014, 16:16

Nea Ovi, Eu nu inteleg sa ma platesti ce rol are acest ” administrator delegat” pe numele sau Cornel Dinu? El nu poate decat sa dea din gura dupa? Nu e la club? Nu vorbeste si el cu Stoican, nu-l sfatuieste? Ca doar e antrenor la clubul administrat de el. Sa vina dupa razboi sa ne arate cat de destept si critic este, iarta-ma nea Ovi dar tare suna a putoism. Sau te pomenesti ca Stoican nu asculta de nimeni. E tanar, cred ca ar putea fi ajutat nu tavalit de brontozauri care in rest freaca menta.

Viktor (278 comentarii)  •  18 aprilie 2014, 16:19

O analiza plina de adevaruri care nu place niciuneia dintre echipe. Lui Ioanitoaie insa i se rupe pentru ca nu il intereseaza parerea celor care nu s-au barbierit niciodata.

Nelu Ploiesteanu (213 comentarii)  •  18 aprilie 2014, 16:26

Articol excelent. Unii critici de aici sunt ori prosti ca noaptea ori dintre slujitorii Burlanului, marele presedinte care habar nu are de regulamente si vrea sa castige popularitate ajutand-o pe Craiova contra legii.

Ice Soldier (5 comentarii)  •  18 aprilie 2014, 16:28

Nenea Ioanitoaia: Penalty pentru Steaua cand „Pufi” ii provoaca o taietura cu cramoanele lui Gardos ati vazut??? Penalty la Popica ati vazut? Nu ati avut! Cum sa vedeti, ca sunteti de alta parte a baricadei!

Mircea (20 comentarii)  •  18 aprilie 2014, 16:35

deci … chiar daca imi stergeti comentariul o sa il cititi. macar in felul asta o sa stiti parerea mea. ori sunteti dinamovist ori va prefaceti ca sunteti impartial. daca pentru dinamo a fost 11m atunci la fel a fost si pentru steaua in aceiasi repriza. nu va suport cand judecati partinitor si nu sunteti obiectiv desi obligatia unui jurnalist este tocmai aceea de a informa obiectiv publicul. mi se pare o lipsa incredibila de respect pentru meseria pe care o practicati astfel de remarci.

alx (141 comentarii)  •  18 aprilie 2014, 16:50

Deci bataie de joc a presei si greseala lui Reghe ca nu iese la atac ,Steaua a avut doua lovituri de la 11 m neacordate mult mai clar, la Popa fault in pozitie de ultim aparator cartonas rosu, Balgeadean atac criminal cartonas rosu, dar un le-a vazut nimeni..Negoita iese si zice ca Steaua a avut o perioada de mediocritate:)…uita recordul de primaveri consecutive in Europa, calificari in grupele Champins league , cele mai multe puncte europene aduse, si altele ..Dinamo nu are in toata istoria meciuri europene cate a avut Steaua in asa numite perioada de „mediocritate’

Manu (167 comentarii)  •  18 aprilie 2014, 16:56

@Mircea. Ce te strofoci atat ca si eu cred ca a fost 11 m la Tucudean, nu si la Popa. Pareri si pareri, nu te infierbanta ca iti creste tensiunea. Cat despre ce dinamovist e dl Ioanitoaia ma faci sa rad.

Ben (1 comentarii)  •  18 aprilie 2014, 17:14

steaua are o echipa frumoasa……. da atit. Prodan (reghe maritat cu … se stie ), are inca bafta ca beneficiaza de un buget maricel si face cum il taie capul si mizeaza pe faptul ca ……. nu are inca o contracandidata serioasa…… cu consistenta Stelei. CFR…… patronul….. nu mai vrea…. Petrolul, Astra si Dinamo inca nu au maturitate.
Da vine sezonul viitor si vedem noi cum sa mai descurca babalaul ala de sub fustele nevestisii!!!
Pleaca multi si …. dupa cum se vede….. imediat dupa primele rezultate negative….. Prodan (reghe inalantuit adica ) se cara si il lasa pe Oier cu ochii in soare!
Dinamo e inca in formare…… are copii cu talent…. Stoican e si el la inceput….. dar….vine tare din urma.
Petrolul va pune si el probleme serioase sezonul viitor, iar Astra…… va merge dupa toanele lui Nicu-lae !!!
Poate ca odata cu schimbarile de la Federatie, se vor mai rari si ,, investitorii ” lu’ peste si vor veni oameni ce se pricep la condus o echipa de fotbal si vor avea si bani! Doamne Ajuta!!

In rest….. Prodan (reghe cu fusta in cap) sa stie ca ….. nu e ,, buricul fotbalului rominesc” si conduce si Steaua si Nationala si Concordia si pe prodanca….. sa se duca la Concordia (daca-l mai primesc si aia) sau la Energhy Cotbus sau pe unde l-au mai purtat anii de ,,fotbal de clasa ” care l-a facut el……. poate acolo gaseste un post de ,,carator de mingii!

LUCIAN (44 comentarii)  •  18 aprilie 2014, 17:19

Domnule Ioanitoaia ar fi cazul sa revedeti meciul poate va dati seama ca tucudean se arunca asa cum a facut si in campionat dar sa zicem ca daca la tucu trebuia 11 metri la popa ce trebuia dat?

vlady (150 comentarii)  •  18 aprilie 2014, 17:27

Va spun eu adevarul, Steaua a avut 7 penaltyuri, trebuia dat 11 m de cate ori a cazut Motoreta in fund sau s-a julit bibeloul de Gardos. Greu mai e si cu regulamentul asta, dar 11 m a fost unul singur, la Tucudean.

tbone (6 comentarii)  •  18 aprilie 2014, 17:30

nea Ovi, nu stii cat a contat Parvulescu? pai iti aduc aminte ca in fiecare repriza a avut cate o ocazie mare, in prima sut milimetric pe langa bara, in a doua un lob care s-a dus agonizant si Balgradean era batut daca prindea cadrul portii …. iar daca vb de penalty, la Chipciu in prima repriza a fost mai penalty decat la Cutudean care a cazut ca injunghiat desi Prepelita nu l-a atins decat usor

Mishu (35 comentarii)  •  18 aprilie 2014, 17:59

Da, domnul Ioanitoaia e cel mai mare dinamovist care tine cu…Steaua.

Olteanu (478 comentarii)  •  18 aprilie 2014, 18:03

@LUCIAN #33. ii dau dreptate dlui Ioanitoaia pentru ca Prepe nu trebuia sa il darame pe Tucudeanu ca sa dea 11 metri. Ajungea sa il impinga cat sa il impiedice sa joace mingea scotandu-l de pe directie si gata 11 metri.

bazileon (167 comentarii)  •  18 aprilie 2014, 18:04

Jucarorii mai rasariti ai Stelei, Parvulescu, Chipciu, Chiriches, ar fi trebuit sa ajunga la Dinamo, de nu era marsavia lui Borcea, „obligat” de nasia lui Becali: sa putrezeasca in temnita amandoi!

ducu (121 comentarii)  •  18 aprilie 2014, 18:05

O analiza de nota 10, stelistii pot tipa cat ii tin bojogii.

SAG (38 comentarii)  •  18 aprilie 2014, 18:09

Pe mine ma amuza si azi exprimarile lui Stoican, antrenor care, dupa cele doua partide de 6-3, a vazut cam asa: „Am fost egalii Stelei, exceptând cele 7 minute din tur”.. „rezultatul este echitabil” …:-)
Pai aseara putea fi cel putin 4-0 la pauza, dar chiar si in final putea fi vreo 6 – 1. Norocul lor a fost ca Popa, Tanase, Chipciu, Pintilii si-au adus aminte ca ei pot fi si individualisti, egoisti si cu……sacii in caruta !
Dar sa revin: daca Stoican crede ca Dinamo a fost egala Stelei 180 minute minus 7 minute inseamna ca Dinamo va ramane si in viitor in starea actuala de MEDIOCRITATE. Mediocritate pe care Stoican O VEDE de mare valoare, EGALA(!!!?) cu echipa ce POATE FI campioana si castigatoare de CUPA si va juca in LC….
Numai ca stelistii nostri jucatori joaca bine cand sunt in …priza, dupa care se…..deconecteaza(cu Tm, Vs si in finalul partidei de aseara) si apar surprizele balonului rotund.

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  18 aprilie 2014, 18:12

Steaua isi traieste ultimile clipe de glorie …in sezonul urmator CSU o s o umileasca …

Benise (1 comentarii)  •  18 aprilie 2014, 18:58

Acum daca a fost penalty la Tucudel,sa tot fie si la Popa si Chipciu,dar daca n-a fost la Tucudel,atunci macar la Popica tot a fost.Daca Dinamo nu vinde ramane la fel,adica mediocra,daca vinde acum ,vinde ieftin si cumpara si mai ieftin.Deci daca este da, ramane da,daca este nu ,ramane nu.De aceea este unic Nea Ovidiu.

CHALEX (17 comentarii)  •  18 aprilie 2014, 18:59

Da, dle Ioanitoaia, „Dinamo… spre a se implini, trebuie sustinuta si incurajata”, numai ca Dinamo ramine numai cu dezideratul incurajarii(are o galerie foarte frumoasa) pentru ca „sustinerea” vine de la… bani! Ori, se constata ca dl Negoita este mai mult finantist decit finantator si nu prea cred ca va putea face… bici cu fir de borangic atita timp cit jucatorii sunt platiti „subtire”(si ei se compara cu cei de la Steaua sau Astra). Si cum „sustinerea morala” nu prea tine de foame…

lucid (52 comentarii)  •  18 aprilie 2014, 19:10

Daca dai la Tucudean,trebuia dat la Popa.Steaua era cali-
ficata din tur ,dar returul trebuia jucat.”Remarc”realismul conducatorilor dinamovisti.

@bazileon (#38) (5 comentarii)  •  18 aprilie 2014, 19:18

Bai baiete spalat pe creier. Tu chiar crezi ca vine vre-un jucator la Dinamo ca sa fie platit cu bonuri de masa? A scos Neacoita un khkht pe gura si repede au inceput puriciosii sa-l mestece….. Pai de ce nu le-ati oferit un salariu mai bun decat cel de la Steaua?

Ygor (1 comentarii)  •  18 aprilie 2014, 19:28

Nu sunt un stelist dar mi se pare ca incepeti sa spuneti multe aberatii si dumneavostra.Nu am auzit pe nimeni sa zica faptul ca Grigore trebuia eliminat cand l-a faultat pe Tanase din spate dupa ce acesta a driblat 3 jucatori adversi,chiar daca deja apucase sa paseze,daca era un arbitru adevarat Kovacs ii arata al doilea cartonas galben si implicit rosu..la Tucudean ce sa mai zici cand se arunca asa de parca ar vrea sa impresioneze publicul,cu siguranta nu a fost penalty..Fanii de la dinamo chiar nu vad ca Negoita vrea doar sa faca bani usor?

NICK70 (19 comentarii)  •  18 aprilie 2014, 19:48

NEA OVI NE BAZAM PE DUMNEAVOASTRA CA VA PRICEPETI LA FOTBAL DAR ALA NU ERA PENALTY POATE DOAR DACA NU ERA TUCUDEAN SI NU SE ARUNCA CA IN BALTA SI DACA MARCAU DIN PENALTY NU AVRAU FORTA SA INVINGA S-A VAZUT CLAR CA STEAUA NU A FORTAT DECAT STRICTUL NCESAR.

Tudor (301 comentarii)  •  18 aprilie 2014, 19:59

@ovidiu3003. Sincer, esti dus cu caputul sau ce? Clona intai sa poata promova si mai vedem dupa aceea.

ursul (1 comentarii)  •  18 aprilie 2014, 20:00

Nu stiu ce va mai mira, Dinamo are un lot din jucatori tineri, majoritatea liberi de contrat, adica tineri refuzati de altii, tineri care inca nu au confirmat iar steaua are niste jucatori buni, unii dintre cei mai buni din tara, in ziua de azi steaua transfera jucatori buni, jucatori valorosi pentru ca au bani isi permit, Dinamo nu mai poate concura cu steaua la transferuri, nu mai e ca inainte, atunci cand Dinamo se batea cu Steaua pe jucatori,Dinamo era peste steaua, pe unde o prindea ii facea mari probleme,de cele mai multe ori o batea, cum au disparut banii de la Dinamo s-a dus si concurenta pe transferuri, acum steaua poate transfera cam orice jucator doreste fara sa aibe concurenta. La dinamo e nevoie de un actionar/patron cu bani, un patron dispus sa investeasca in jucatori talentati, jucatori care au confirmat la echipele unde joaca.

Macovei (52 comentarii)  •  18 aprilie 2014, 20:01

Neacoita o sa vanda toti jucatorii si o sa se aleaga praful de New Dinamo. O sa ramana amintirea. Privind pe Dodel, cine l-a tot injurat daca nu GSP?

Comentează