Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

De ce cred că n-a fost blat

Sînt din ce în ce mai zgomotoase vocile ce pretind că Steaua-Vaslui, 0-1, a fost meci trîntit. Susținătorii versiunii pe care nu mă sfiesc s-o consider inventată vehiculează mai multe scenarii. Conform unuia dintre ele, Vasluiul ar fi luat din […]

marți, 15 aprilie 2014, 8:46

Sînt din ce în ce mai zgomotoase vocile ce pretind că Steaua-Vaslui, 0-1, a fost meci trîntit. Susținătorii versiunii pe care nu mă sfiesc s-o consider inventată vehiculează mai multe scenarii. Conform unuia dintre ele, Vasluiul ar fi luat din Ghencea cele 3 puncte pe care le-a cedat în etapa precedentă, pe teren propriu, Viitorului Constanța, asta în ideea că, după ce a ajutat anul trecut trupa lui Hagi să scape de retrogradare, Steaua n-a vrut să se facă iar de rîs pierzînd meciul direct și a recurs la un intermediar.

Fără s-o exclud, căci fotbalul românesc e capabil de orice surpriză, ca țara însăși, nu împărtășesc varianta de mai sus. Pentru că nici un blat nu așteaptă pînă în minutul 86, cel în care a marcat Temwanjera. Plus că, din cîte cunosc, Reghecampf și Hagi nu-s așa prieteni încît primul să-i ofere puncte celuilalt, ba și cu prețul ratării ocaziei de a termina neînfrînt stagiunea! Raportarea față de frații Becali, incluzînd aici și impresariatul soției lui Reghe, i-a poziționat în tabere adverse, chiar vrăjmașe.

Veți zice însă că respectivii nu erau apropiați nici în sezonul trecut, cînd Viitorul a învins-o pe viitoarea campioană cu 5-2 la București!  Da, numai că Gigi Becali, nașul lui Hagi, n-ajunsese pe 19 mai 2013 după gratii și încă avea un cuvînt hotărîtor la echipă. Deși de-atunci lucrurile s-au schimbat, mă îndoiesc că foarte orgoliosul Reghecampf, care ținea morțiș să încheie neînvins campionatul în curs, ar fi acceptat un compromis. Chiar dacă, alt prilej de suspiciune, Tătărușanu, Ad. Popa și alți 3-4 colegi ai lor au contractat subit un virus de care se aude însă că se vor vindeca înaintea returului semifinalei de Cupă cu Dinamo programat joi!

Mai afirmă unii, și ei destui, că Steaua i-a permis Vasluiului să cîștige, și să mai spere la un loc în Cupa UEFA, deoarece ar intenționa să mai ia de-acolo cîțiva jucători. I-a luat pe Varela, pe Stanciu și pe Sînmărtean, dar ar mai dori. Dificil de spus pe cine cîtă vreme Celeban, socotit ținta numărul 1, n-a participat la victoria de vineri. Fanii blatului interpretează însă absența acestuia ca un semn în favoarea lor. Pasămite, polonezul ar fi urmărit să-i facă prin forfait un serviciu liderului. La fel de bine se poate judeca însă și invers, căci Celeban ar fi reușit s-o ajute pe Steaua mai degrabă jucînd decît lipsind. Jucînd slab, firește.

În sfîrșit, o ultimă versiune e aceea că partida s-a încheiat printr-o surpriză de proporții ca să-i îmbogățească pe anumiți pariori. Cei care au mers pe mîna Vasluiului vor fi primit, funcție de casa la care au depus buletinele, de 19 pînă la 25 de ori mai mult decît au mizat! O căciulă de bani, nu glumă, o afacere!

Personal, nu agreez nici această opinie, iar mutilarea numelui antrenorului stelist în Regheblat, cum scriu unii pe site-uri, mi se pare o răutate inutilă și un afront gratuit. L-am criticat pe acesta de cîte ori am crezut de cuviință, dar asta nu înseamnă să plec urechea la orice zvon și la orice jignire. Întrucît nimeni n-a putut aduce vreo dovadă că Reghe a participat la asemenea tărășenii în țară ori afară, n-avem voie să-l acuzăm. Cine procedează astfel nu riscă să se compromită, ci chiar se compromite.

Comentarii (74)Adaugă comentariu

kala (1 comentarii)  •  15 aprilie 2014, 9:01

da, asta este nedreptatea, anume ca in numele libertatii de expresie, ridicam zvonistica si revansele personale la grad de dovezi de nerefuzat. sa ii ceri unui jurnalist o umbra de dovada este un afront intr-o presa cumplit de superficiala.

Sorin (11 comentarii)  •  15 aprilie 2014, 9:05

de ce cred ca a fost blat … pentru ca: Ovidiu Ioanitoaia … Liga1 … Reghe … Vaslui … cei 8 … Gigi … case de pariuri la orice colt de strada … agentii de pariuri sponsorizand cluburi de fotbal… fotbalisti neplatiti cu lunile … arbitri … 1 p/ 2 f … etc

Vlady (3 comentarii)  •  15 aprilie 2014, 9:09

Lasa ca se mai aduna vreo cativa indivizi care se cred mari cunoscatori, cand defapt cel mai bun argument al lor este „lasa ca stim noi”.

axel (19 comentarii)  •  15 aprilie 2014, 9:09

Dar daca ordinul de a pierde venit din inchisoare a fost abil exploatat de Marele Antrenor la pariuri? Si toata tevatura cu scandalul de la Vaslui a fost doar un mod de a aduce cota pentru 2 la 25? US 25 parca era, nu?

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  15 aprilie 2014, 9:13

Normal ca nu a fost blat …in schimb steoaia a facut blaturi in acest campionat …e imposibil ca o echipa atat de limitata sa fie neinvinsa pana acum …Steoaia a fost ajutata de arbitrii la greu …acum a pierdut rusinos …Ce blat sa fie cand pierde ?… acest meci este unul din putinele jucate de steoaia cinstit …

SAG (38 comentarii)  •  15 aprilie 2014, 9:18

Ca stelist sunt dezamagit si de scor si de jocul practicat de Steaua in partida pierduta cu Vaslui. Eu nu pot sa cred ca a fost un meci trantit. Pur si simplu jucatorii s-au considerat dinainte invingatori, au tratat jocul cu o superficialitate prosteasca si, indiferent de adversar, poti fi infrant cu asemenea stare mentala.
Sper sa nu se repete „fapta” in partidele ramase, dar si in returul din Cupa cu Dinamo, chiar daca scorul cu 3 goluri diferenta iti da o anumita siguranta de calificare.

Mihai (4 comentarii)  •  15 aprilie 2014, 9:24

Ar mai fi si o a patra varianta, in care acesta victorie sa fi fost o ultima transa din transferul lui Sanmartean. Oricum, ca si celelalte, si asta poate fi o speculatie. Dar indiferent ce am spune si am gandi, au existat premize pentru aceste scenarii, si anume: 1. Tot tamtamul cu prezenta la meci a echipei din Vaslui (ba nu vin deloc, ba vin juniorii, ba vin „seniorii”). 2. In meciul porecedent, Sanmartean a facut tot ce s-a putut ca sa ia galben si sa stea cu Vaslui. 3. Schimbarile facute de Reghencamf sunt oarecum ciudate. Daca schimbarea lui Parvulescu cu Latovlevici este fireasca, cea a lui Chipciu cu culminand cu introducerea lui Chipciu cu Gradianaru si mai apoi cea a lui Stanciu cu Radut, sunt cel putin bizare. 4. Cufureala miraculuasa care i-a lovit pe stelisti inaintea meciului. 5. Apatia fundasilor centrali la faza golului. Varela era la jumatate de metru de traiectoria pasei lui Antal iar, Gardos a uitat sa stranga la Temwanjera.

Clau (1 comentarii)  •  15 aprilie 2014, 9:27

Felicitari pentru articol! Respect Reghe… Forza Steaua!

Cineva (4 comentarii)  •  15 aprilie 2014, 9:28

Niciun blat nu asteapta pana in minutul 86?! Pai poate tocmai de aceaa, domnule Ioanitoaia, a asteptat pana in minutul 86. Pentru ca nu se astepta lumea. A

radu (17 comentarii)  •  15 aprilie 2014, 9:32

Motivarile cum ca nua r fi blat stau in picioare pina la un punct…spuneti ca un blat nu se ‘realizeaza” in min 83….de acord, dar cite ocazii au fost pina ina cel minut ? si mi-e greu sa cred ca gardos, care exceleaza la capitolul pozitionare, poate sa gafeze asa. Spuneti ca Reghe si hagi nu sunt prieteni, si daca anul trecut Gigi era liber, acum lucrurile s-ar schimba. Reghe nu e prost, si ca sa conduca singur in continuare, nu-si supara patronul, oriunde ar fi…deci motive sunt pt a fi suspectati.

Architrion (73 comentarii)  •  15 aprilie 2014, 9:32

Avand in vedere ca au aparut deja primii 3 compromisi si si-au varsat ineptiile pe site, cred d-le Ioanitoaia ca va raciti gura de pomana!

vladdd (1 comentarii)  •  15 aprilie 2014, 9:36

Nu poate fi blat cu o bara a stelistilor plus inca 2 -3 ratari mari. Ce au data bara la misto „Stai ma sa dam si o bara sa nu zica lumea ca e ceva la mijloc” cum dadeam noi in spatele blocului? Vaslui e renumita pentru golurile putine care le ia,s au aparat bine si au jucat pe contra atac! BLAT a fost etapa trecuta cu Viitorul…

Teo (6 comentarii)  •  15 aprilie 2014, 9:40

la vaslui vs viitorul golul a picat in min 86, la steaua vs vaslui in min 85… atat am avut de punctat. iar cota lui vaslui la bet365 de joi pana vineri a crescut de la 6 pana la 15. E o crestere de 250%…trageti voi concluziile. O zi buna va doresc, d-le Ioanitoaia.

Aral (104 comentarii)  •  15 aprilie 2014, 9:42

De acord.

independentu (7 comentarii)  •  15 aprilie 2014, 9:43

domnule ioanitoaia, numai cei implicati stiu daca a fost sau nu blat. dar ca sa aiba credibilitate articolul dvs, vreau sa imi spuneti ce meciuri din ultimele 2 campionate credeti ca au fost blat. in conditile in care spuneti ca niciunul, imi e f clar de ce in continuare ii regretati pe mircea sandu si mitica.

radulian (110 comentarii)  •  15 aprilie 2014, 9:47

Argumentatie de bun simt si convingatoare, dar pentru cine? Pustii care scriu aici stiu mai bine ca dv.

dan (5 comentarii)  •  15 aprilie 2014, 9:49

nea Ovi,
uitat-te la faza golului si vezi CUM (se face ca…) alearga apartorul Stelei dupa Temwanjera…!
daca reusesti sa observi asta….e suficient !
si inca ceva : au mai fost ceva faze pe care cei de la Vaslui le-au ratat,desi stelistii le-au lasat spatii cat sa treac si cu trenul !
in fine…mi-as dori sa se „curete” fotbalul rmanesc…dar pare ca e o himera !
eu unul am o idee care ar putea duce la insanatosirea fotbalului,dar astept sa ma contacteze cineva. si e sigura ! nu se vor mai face blaturi…sau cine le-ar mai face,risca sa retrogradeze !punct !ce ziceti ?

Jean (280 comentarii)  •  15 aprilie 2014, 9:50

Si eu cred la fel dar Steaua nu a jucat nimic si merita sa piarda. Asta ar trebui sa il preocupe pe Reghecampf, nu sa se razboiasca cu toata lumea.

Mirel (153 comentarii)  •  15 aprilie 2014, 9:54

Cum s-a legat Reghe de niste ziaristi in conferinta de presa, printre care se de Dvs. ati intors foaia si de la critica ati trecut direct la laude. Dati impresia ca va simtiti cu musca pe caciula tot scriind impotriva Stelei si vreti sa se califice Dinamo joi.

MRR (4 comentarii)  •  15 aprilie 2014, 9:54

singura sansa sa curatam cat de cat infectia din liga rusinii e sa dam mana cu mana ca sa retrogradeze sageata,viitorul si chiajna…dupa care sa se faca sistem play-off atat la primele clasate cat si la retrogradare…doar in cazul asta dvs, domnule Ioanitoaia nu veti mai face scenarii atat de stufoase si nu veti mai folosi cuvantul blat atat de des .

rapidistul (1 comentarii)  •  15 aprilie 2014, 9:58

Blat, fiti seriosi, Steaua nu face blaturi, ci „ajuta” echipele cu probleme la retrogradare ( vezi Steaua-Viitorul 2-5 ) sau intra in mafia pariurilor, ca toate echipele din Liga ” lu’Mitica PUSCARIASU”. Bine ca nu ajuns sa conduca fotbalul romanesc cei din „generatia de aur” ( celebra echipa a lui Gica Popescu ), pentru ca eram in continuare la cheremul CLANULUI BECALI si a COOPERATIVEI lui Mitica PUSCARIE si a interlopului Mircea Sandu.

Marean (270 comentarii)  •  15 aprilie 2014, 9:59

@independentu. Ar trebui sa sarim in sus de bucurie ca a venit politrucul de Burleanu care isi da cu parerea despre orice fara sa stie ceva. Sari tu daca vrei. Iar daca chiar a fost blat de ce nu intervine Burleanu?

reddog (14 comentarii)  •  15 aprilie 2014, 10:00

Sigur … steaua e ALBA CA ZAPADA….E la fel de „curata” precum poporul roman!!!!

Flo (1 comentarii)  •  15 aprilie 2014, 10:01

Stiu ca n-o sa-mi aprobati comentariul, dar macar trimiteti-mi o bere acasa. Va dau adresa intr-un comentariu ulterior :).

Niku (275 comentarii)  •  15 aprilie 2014, 10:02

Bai Dane #15, nu te mai mira atat ca Latovlevici alearga ca proasta in targ dupa orice adversar de vreun an si ceva…

ion (1 comentarii)  •  15 aprilie 2014, 10:06

nu stiu daca a fost sau nu blat ,nu am vazut meciul ,dar sa il aperi pe reghe cand i se spune reghe blat e ca si cum ai tine palma unei dame de companie. uitati-va pe unde a umblat in romania ce a facut,incepand cu snagov care intrase in atentia tuturor agentiilor de pariuri ,intr-un retur de campionat are cel putin 3 meciuri pe care le pierde de la 2-0 la pauza ,cam ciudata coincidenta. la chiajna a „infaptuit minunea ” a reveni de la 3-1 in 20 de min ,la steaua nu a castigat niciun amical ( si stim bn ca la amicale nu se pierde nimic ,doar se castiga tinand cont ca a fost favorita la toate meciurile).mi-ar placea sa cred ca sunt coinidente astea ,dar in romania nu se intampla asa multe coincidente. oricum omu e cu interlopii ,o sa fie ridicat garantat si el mai devreme sau mai tarziu ,o sa ma bucur asa ca atunci cand l-au luat pe cel mai bun manager autoproclamat (zici ca e regele bulibasa ca nu mai aia se autoproclama). din pacate mizeria asta suntem nevoiti sa o suportam ,o vina la toate astea o are si media ,care in loc sa ne arate orice altceva ne baga pe gat personaje ca reghe si prodanca plus o infinitate de oameni nuli.

Cheetah (2118 comentarii)  •  15 aprilie 2014, 10:07

Maestre, multumim frumos pentru acest articol foarte interesant!
E o problema excelenta de matematica, daca ati auzit de teoria jocurilor respectiv teoria probabilitatilor, ei bine, ce a scris Maestrul aici se poate transpune intr-o problema interesanta cu caracter matematic! Pentru cei ce iubesc aceasta disciplina, nici ca poate fi o provocare mai mare, incercati si mai vorbim!
Eu, mai umil pe zona asta stiintifica, intreb totusi cu entuziasm:
Daca inteleg eu bine, in cazul in care mi-as fi jucat salariul asta de toata jena in context UE pe care il luam in tarisoara noastra draga, ei bine, daca l-as fi jucat pe meciul asta cu pariu pe Vaslui, inteleg ca as fi cistigat exact o masina noua de fabricatie autohtona, extrem de apreciata in Germania si Franta?
Asa e, sau nu prea stau bine cu matematica? 🙂
Zimbaretul de mai sus in nici un caz nu bagatelizeaza propunerea pe care o fac iubitorilor de matematica inteligenti ce-l citesc si comenteaza pe Ioanitoaia pe acest minunat blog.
Incercati sa rezolvati ecuatia cu demonstratie ca la matematica? Date: meci aranjat da sau nu? ; daca DA, care din cele citeva cauze detaliate de Maestrul mai sus ar fi cea reala si cu ce procent de probabilitate? Matematic, nu bazat pe gura tirgului, please 🙂

abcd (206 comentarii)  •  15 aprilie 2014, 10:30

Domnului Ioanitoaia ii place sa fie mereu gica contra si dupa ce l-a tot scuturat pe Reghe acum a hotarat sa il laude. Constat si ma mir.

pff (6 comentarii)  •  15 aprilie 2014, 10:30

Pana nu se dovedeste ca a fost blat, trebuie sa credem ca e afost un meci corect, dar intrebarea mea este urmatoarea. Cine investigheaza acest caz? se ocupa cineva de o investigatie care sa demonstreze ca a fost sau nu blat? Sunteti recunoscuti pentru investigatiile voastre, ati reusit sa bagati 8 corupti dupa gratii, de ce nu faceti o investigatie si in cazul Steaua-Vaslui?

aham (140 comentarii)  •  15 aprilie 2014, 10:34

eh, scenarii dinamovisto-rapidiste….sufera si ei. intelegem durerea lor .. vazand cat de jos au ajuns si nevoia de a ataca ceea ce lor, probabil, le produce o imensa suferinta : o stea puternica. adevarul e ca cine a vazut meciul nu poate spune ca steaua n-a incercat, daca intra mingea la bara lui prepelita, altele erau acum discutiile.

Cipi (1 comentarii)  •  15 aprilie 2014, 10:39

„Da, numai că Gigi Becali, nașul lui Hagi, n-ajunsese pe 19 mai 2013 după gratii și încă avea un cuvînt hotărîtor la echipă.” Domnule Ioanitoaia,nu pot sa cred ca sunteti asa naiv.Pe antrenorul campioanei noastre,echipa cea mai buna , il cheama Reghe? Daca sunteti prieten cu cel mai mare antrenor roman,imi permit sa va recomand sa va pastrati obiectivitatea care v-a caracterizat.
Meciul in sine trezeste mari semne de intrebare,joc si rezultat mai ales,nu poti fi invins de o echipa adunata de pe strada in ziua meciului,asta daca valoarea ta este cea mult trambitata pe toate posturile tv si in toata media.Chestiunea cu virusul este si ea foarte ambigua,primul 11 la fel iar despre schimbari ce sa mai vorbim.Inteleg din comunicatul dat de club(dat ieri) ca singurul jucator care inca nu este refacut dupa criza stomacala este Radut??!! Dar acest jucator a intrat in repriza a doua,in locul lui Stanciu.Foarte tare!
Nu putem spune cu certitudine ca a fost ceva,asta trebuie sa o faca altii,dar nici nu putem sa ne transformam in masina de spalat pentru imaginea unora de se cred „cei mai buni”.Meciul a ridicat mari semne de intrebare,iar antrenorul nr.1 trebuie sa explice si sa dezamorseze aceste bombe.Pentru ca il privesc direct.
Sper ca „forma de moment”sa-i tina inclusiv la meciul cu Viitorul,unde sigur vor lipsi Tanase,Gardos si Piovaccari,unde terenul e mic si inghesuit,gazonul prost,s.a.m.d.
PS: Route 25 nu cred ca va duce pe directia buna…aveti grija!
In rest sper ca actiunea de curatenia in fotbalul romanesc sa continue,indiferent de numele implicate,Domnule Burleanu cautati si veti gasi!(si bineinteles luati masuri).

adi (2 comentarii)  •  15 aprilie 2014, 10:47

Chiar credeti ca cineva din conducerea Vasluiului ar fi avut curaj sa vorbeasca cu jucatorii despre blat, in conditiile in care ei erau neplatiti de atata vreme? Plus ca in primii 11 erau vreo 8 straini, cu care e mai greu sa-i strunesti la blaturi. Plus ca , si in meciul cu Viitorul , s-a marcat prin min. 85, dupa o faza confuza.

Dragos (250 comentarii)  •  15 aprilie 2014, 10:55

Ati mai gasit un motiv sa loviti in Steaua uitand ca suntem in Saptamana Mare si ca Dumnezeu vede tot.

Addy. (1 comentarii)  •  15 aprilie 2014, 11:26

Nu a fost blat,de ce sa dam meciul Vasluiului?Astra putea sa vina la 6 puncte in spatele nostru si chiar asa a si fost…daca aveam 15-20 puncte atunci poate era o mica suspiciune ca am dat meciul Vasluiului sa se apropie de Dinamo si sa ii fure locul 4,dar asa nu este nimic suspicios FRUSTRATILOR !!! FORZZA STEAUA !!! ROUTE 25 !!!

adi_stelistul (359 comentarii)  •  15 aprilie 2014, 11:38

Nici eu nu cred in blat. Pentru ca, asa cum spuneti, un blat nu se aranjeaza in min.86. Steaua a jucat slab, ce s-o dam la intors?

@ cheetah

N-are treaba cu matematica, bre. Si le confunzi: teoria jocurilor tine de cercetarile operationale, de teoria deciziilor, iar teoria probabilitatilor e alta mancare de peste. Povestea e relativa, matematica nu da raspunsuri definitive aici, fiecare are dreptatea lui.

daniel (10 comentarii)  •  15 aprilie 2014, 11:45

imi este greu sa cred ca a fost un meci corect…Steaua e campioana isi putea permite pierderea unui meci impuscand doi iepuri poate chiar trei cu un singur foc,astept meciul cu Viitorul daca STEAUA pierde un punct inseamna ca acest articol nu-si atinge scopul…

Ion (3 comentarii)  •  15 aprilie 2014, 11:48

1) – Domnule Ioanitoaia, un blat poate sa astepte si pana in minutul 94 (prietenii stiu de ce), nu doar pana in minutul 86.
2) – Chiar daca in 19 mai 2013 Gigi era liber, iar acum e inchis, tot el comanda la Steaua, Reghe e doar angajat si atat. Deci indiferent cata dusmanie ar avea Reghe pe Hagi, n-are ce-i face, e obligat sa execute ordinele sefului, student la manastirea Poarta Alba.
3) – pentru @adi de la #30, aia 8 „straini” de care zici tu ca nu pot fi struniti la blaturi, nu uita ca sunt neica nimeni si muritori de foame, „straini” doar pentru voi, romanii, pentru ca aia sunt pescuiti de pe continentul „alb ca zapada”, adusi pe 5 kile de banane si platiti cu orez.

Mircea (663 comentarii)  •  15 aprilie 2014, 11:49

@Dragos. Esti nebun, articolul e pro nu anti Steaua. Multi citesc, putini inteleg…

ipsen (8 comentarii)  •  15 aprilie 2014, 12:04

articol 100% inutil, pentru ca nu se astepta nimeni sa spui altceva, mai, nea Ovi, zis „o viata dedicata batistei de pe tambal”

nici Ponta nu crede ca Mazare a furat, nici Vanghelie. Asa sint complicii.

Pe bune, nu te mai pronunta in astfel de cazuri. Risti penibilul.

Gogu (1 comentarii)  •  15 aprilie 2014, 12:06

Domnule Ioanitoaia, daca ati revedea meciul, la experienta dumneavoastra nu aveti cum sa nu observati ca, dupa minutul 70 pur si simplu Vasluiul era invitat sa atace. De acest lucru se cruceau si moldovenii. La faza golului si nu numai, marcajul a fost lejer, in general fundasii centrali erau depasiti prin sprint lateral foarte usor. Ca si Varela in faza golului…

ewwe (2 comentarii)  •  15 aprilie 2014, 12:12

in fotbalul romanesc se vorbeste doar de blaturi ,cine si de ce a „trantit ”un meci acu’20 de ani,se vb. de puscarie ,de curatarea fotbalului de nu-sh ce mizerii…dar nu se mai vb de investitii ,de infrastructura ,de ataragerea copiilor (ca’n ’70-’80)spre terenurile de fotbal……..daca o sa rascolim in rahat in continuare …in 7-8 ani ajungem ca San Marino…..eu unul m-am saturat de CIRC vreau FOTBAL!!!

Tango (55 comentarii)  •  15 aprilie 2014, 12:13

Dle Ovidiu, va citesc cu oarece atentie postarile si am inceput sa cred ca insultele primite de la multii mitocani care va injura nemeritat pe aici v-au tocit dintii. In afara de tenta siropoasa a articolului sunt surprins f neplacut de faptul ca ati intrat in hora frustratilor care nu vad decat ‘blaturi’ peste tot. Nu credeam ca veti aborda un asemenea subiect demn de o presa de scandal rau intentionata.

edis (60 comentarii)  •  15 aprilie 2014, 12:16

Domnule Ioanitoaia prin cele afirmate de dumneavoastra admiteti ca meciul stelei cu viitorul din stagiunea precedenta a fost blat! De ce comisiile nu s-au sesizat? chiar trebuie sa intervina dna- ul si in chestiuni sportive? pana cand romanii vor aplauda o echipa corupta si blatista pana in maduva oaselor? In rest aveti dreptate dupa joc nu a fost un blat si Valuiul si Steaua au avut ocazii mari si nu pare un meci aranjat la prima vedere, daca a fost este un blat foarte bine regizat greu de dovedit.

stalker (1 comentarii)  •  15 aprilie 2014, 12:25

porecla de regheblat o are de cand juca in 2.bundesliga. un blatist care ne-a distrus calificarea la euro 2004 in meciul cu danemarca. ce tot ii luati apararea acest manelist.

imperator (6 comentarii)  •  15 aprilie 2014, 12:33

@ Ion….bine spus !

anastase (1 comentarii)  •  15 aprilie 2014, 12:35

hai lasatima nau avut virusi la stomac stelisti?

elizard (1 comentarii)  •  15 aprilie 2014, 12:49

Evident ca Reghe cu Hagi nu sunt prieteni.La acel 5-2 din ghencea reghe s-a scandalizat rau de tot, a spus ca pleaca.Acu’ s-a dat pe brazda dar lucrurile alea nu sunt uitate de rege.

Robert (1 comentarii)  •  15 aprilie 2014, 12:58

A fost sau n-a fost? Poate niciodata nu se va afla! Dar oare de ce mult iubita echipa naste asemenea suspiciuni!!!???
De ce de cate ori se vorbeste de blat se aud doar aceleasi nume? cea mai iubita echipa sau cei din anturajul acesteia nelipsind niciodata !

mihai (12 comentarii)  •  15 aprilie 2014, 13:17

ca tineati partea craiovei am inteles… dar acum? parca sunteti platit de familia de pariori… aia din partea stanei, ca probabil sunt mai multe…

Dante (51 comentarii)  •  15 aprilie 2014, 13:34

De ce doar la Steaua exista suspiciuni de blat ? De ce ? Nu mai poate pierde un meci Steaua ca sar „specialistii” ca a blatuit ! Sint atatea blaturi vizibile din avion si nu se mai scrie nimic,nu intereseaza pe nimeni…” ei blat,si daca a fost,ce ? ” Sint punctele lor si le-au dat altora,carei problema ?! Asa se spune in cel mai rau caz in care ridica cineva un semn de intrebare…La Steaua nu.Acolo n-ai voie sa pierzi la locul 4 sau 5 ca „e blat”. OK ! Si ? Ati pierdut la pariuri ? Ce sa va faca Steaua daca sinteti inconstienti si va jucati ultiumul ban din casa ?

Comentează