Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

De partea lui Gică Hagi

Spre deosebire de ceea ce cred unii, nu-i port sîmbetele lui Răzvan Burleanu. Dovadă că m-a deranjat profund faptul că Didi Prodan l-a numit “fătălău securist”! Indiferent ce-ai de împărțit cu cineva, ești obligat să păstrezi măsura, să fii decent.

[…]

marți, 8 aprilie 2014, 3:39

Spre deosebire de ceea ce cred unii, nu-i port sîmbetele lui Răzvan Burleanu. Dovadă că m-a deranjat profund faptul că Didi Prodan l-a numit “fătălău securist”! Indiferent ce-ai de împărțit cu cineva, ești obligat să păstrezi măsura, să fii decent.

Noul șef al FRF merită o bilă albă și pentru că i-a potolit pe jucătorii Stelei care n-ar fi vrut să vină la lot pentru “amicalele” cu Albania și Algeria, ambele programate pe teren neutru, în Austria. Ei ar fi preferat să înceapă mai odihniți pregătirile pentru Champions League. După ce s-a întîlnit cu Reghecampf și cu Pițurcă, Burleanu a decis ce trebuia. I-a lăsat mînă liberă selecționerului, acesta urmînd să-i desemneze pe roș-albaștrii pe care îi va chema. Atît că nominalizații vor fi datori, a avertizat președintele, să se prezinte la “națională”, nu să se dea loviți. Burleanu a dezamorsat bomba la timp.

Nu-s de acord însă cu Burleanu, și nu mă sfiesc s-o spun, în privința numărului de echipe din Liga 1. Cînd șeful Casei Fotbalului susține menținerea sistemului cu 18 participante, mă alătur taberei adverse, cea care apreciază că numărul formațiilor din eșalonul de elită trebuie redus. Poate la 16, poate chiar la 14, cu play-off și cu play-out, s-ar impune elaborarea grabnică a unui studiu amănunțit și abia apoi luată hotărîrea.

Oricum, la problemele financiare cu care se confruntă campionatul, cu atîtea dificultăți în obținerea licențelor, 18 echipe sînt multe, prea multe!  Plus că, numai concentrînd la maximum puținele resurse ale Ligii 1, Burleanu va reuși să-și țină promisiunea făcută lui Platini că fotbalul românesc va ajunge între primele 10 din lume în următorii 8 ani. Această declarație demonstrează că președintele posedă, pe lîngă alte calități, și un dezvoltat simț al umorului.

Altfel, resping ferm atitudinea înaltului oficial federal față de Hagi, căruia i-a reproșat, pe un ton răstit, că “e misogin” și “gîndește periferial” deoarece “a calomniat o doamnă foarte apreciată în domeniu”. Trimiterea la Marketa Haindlova fiind subînțeleasă, mă întreb prin ce s-o fi distins într-atît persoana respectivă pînă la 30 de ani încît să-l transforme pe Burleanu într-un admirator entuziast și necondiționat?! Surprinzător e că nu s-a găsit o româncă, ori un român, în stare să preia, ce termen pompos! , “politicile europene” ale FRF și ar trebui apelat  la o cehoaică devenită indispensabilă!

Tocmai pentru ce a reprezentat și reprezintă Hagi, unul dintre cei mai mari jucători din toate timpurile, dacă nu cel mai mare, iar acum un om care bagă bani în fotbal din buzunarul propriu, nu care ia, Burleanu n-avea voie să-l atace. Sigur, Maradona din Carpați nu stăpînește limba ca un academician, dar să nu încurcăm borcanele, ci să-i cerem fiecăruia numai ce și cît poate. În el, în Nadia Comăneci, în Gabi Szabo, în Ilie Năstase, în Elisabeta Lipă și în Ivan Patzaichin, valori unice, campioni de legendă, nu-i e nimănui îngăduit să lovească.

Personal, asumîndu-mi riscul de a fi considerat de unii nostalgic și de alții depășit, voi rămîne alături de Gică, recunoscător pentru bucuriile fără preț pe care ni le-a adus. Și dacă era adolescent în vremea aceea, tînărul președinte al federației ar trebui să-l respecte pe Hagi, nu să-l persifleze. Aruncatul cu pietre în monumente e un sacrilegiu.

Comentarii (87)Adaugă comentariu

Iulian (1 comentarii)  •  9 aprilie 2014, 9:16

Bravo Nea Ovidiu !

Lucky (40 comentarii)  •  9 aprilie 2014, 9:18

Mai pe scurt, Burleanu începe să trădeze diferenţa dintre ce pare şi ce este.

Nicolae Petre (39 comentarii)  •  9 aprilie 2014, 9:20

Haide domnule Ioanitoaia ca exagerezi un pic, poate nu e cazul de fata, dar acum trebuie sa inghitim si sa acceptam toate tampeniile pe care le fac si prostiile pe care le zic fostii mari sportivi ai Romaniei doar pentru ca sunt monumente si nu trebuie sa dam in ei?
Pana acum ceva timp era inclus si Gica Popescu printre numele mai sus amintite, acum vad ca a disparut brusc. Una e viata de sportiv, alta e viata de dupa, nu trebuie sa ii punem acum pe toti pe un piedestal si sa ne inchinam la ei indiferent de tampeniile pe care le fac, trebuie taxati ori de cate ori o comit. Faptul ca au adus cinste tarii prin performantele lor nu le da dreptul sa fie misogini, penali, aroganti sau mai stiu eu cum.
Monument ii faci cuiva care TOATA viata a meritat sa fie cinstit si admirat, asta cu aruncatul pietrelor e cam deplasata, de ce sa nu aruncam daca o merita? Trebuie sa ii proslavim toata viata lor indiferent de ce fac (fura, injura, si altele)?

luciann (38 comentarii)  •  9 aprilie 2014, 9:25

Asa este, Hagi trebuie tratat cu respect pentru tot ceea ce a facut pentru fotbalul romanesc! Deocamdata Burleanu are multe de demonstrat iar alierea cu Chivorchian nu pare de bun augur!

iorgu (2 comentarii)  •  9 aprilie 2014, 9:28

Si pe acelasi considerent, sa-l scoatem pe popescu din puscarie…ca-i valoare nationala. Serios? Faptul ca ai fost cindva cineva iti permite sa-ti dai cu parerea in mod violent despre oricine si orice? Si sa nu ti se poata spune nimic pentru ca tu ai fost cindva cineva? Nu sintem toti egali? Unii sint mai egali decit altii?
Tocmai pen’ca-ai fost cindva cineva si mai ales daca unii te-au considerat idol ar trebui sa te faca sa-ti insusesti niste valori morale si un comportament desavirsit. Altfel? Pai daca hagi/popescu (furt de milioane de euro)/prodan (defaimare)/lupu (furt din grecia)/lung (accident de masina) pot…pai atunci…toti putem, nu? si n-o sa patim nimic, asta transmiteti d-le ioanitoaia? si ne mai miram de violenta de pe stadione si de nivelul la care sintem ca tara…
Iar referitor la burleanu, e de 1 luna in fruntea unei institutii corupte, gaunoase si putrede care nu a facut nimic de 24 de ani! vi se pare normal sa vina un fost-valoare frustrat ca a pierdut un ciolan cu intrebari „ce a facut de 1 luna de cind a fost ales sef?” Chair nu vedeti toate atacurile fostei cooperative impotriva lui burleanu? nu vedeti cit de mult deranjeaza cooperativa? acum, cu el, chiar cred ca avem o SANSA. poate nu in 8 ani ca n-avem cu cine…poate daca naturalizam brazilieni si aducem un antrenor dar poate in 12-15 ani putem repara raul facut de sandu-kassai-mitica…doar lasati-l sa faca si SUSTINETI-L.

NICK70 (19 comentarii)  •  9 aprilie 2014, 9:30

corect , aici nu este vorba de misoginism ci despre competenta ,asa ca poate Gica este misogin dar in cazul acesta a vorbit clar despre competenta dar burleanu a actionat ca vechi comunisti in loc sa argumenteze de ce o vrea pe cehoaica la FRF l-a atacat pe Gica ,MURDAR DOM burleanu CURAT MURDAR !

pawn (6 comentarii)  •  9 aprilie 2014, 9:32

scuzati-mi ignoranta, dar cate meciuri a jucat in echipa nationala burlanu’?
a, stai asa, ca nici n-a jucat vreodata fotbal! decat pe covoarele de la cotroceni poate, cu sticlele goale de whiskey…

pana la inceputul anului viitor, individul asta o sa fie o gluma proasta si uitata, cum erau ministrii comunisti in anii ’50…

maxentiu (65 comentarii)  •  9 aprilie 2014, 9:32

Va stiam un om echilibrat, de aceea raportarea la conflictul dintre Hagi si Burleanu ma surprinde. O fi Hagi un „monument”, dar cu siguranta nu se comporta ca atare. Daca ar trebui sa ne abtinem sa criticam „monumentele” (sacrilegiu, Doamne fereste!), oare monumentele n-ar trebui sa isi asume rolul, sa fie constiente ca unii ii iau drept modele si sa se abtina de la fapte si declaratii degradante (cum au fost declaratiile lui Hagi la adresa doamnei respective, indiferent cine ar fi ea, sau solidarizarea cu infractori condamnati, in dispretul total al legii)?

magheru (49 comentarii)  •  9 aprilie 2014, 9:33

Exact asa gindesc si eu ca si dumneavoastra deci nu am nimic de adaugat ca nu am ce ! In rest va aduc la cunostinta ca echipa lui Mititelu a fost declarata falimentara . Probabil ca veti scrie un articol legat de asta si mai sper ca dupa asta sa nu ma mai plictisiti cu articole despre Mitielu si echipa lui din liga a patra ! Va multumesc anticipat !

barbu (74 comentarii)  •  9 aprilie 2014, 9:36

domnule ioaniţoaia, şi eu cred că inconsecvenţa dlui. burleanu (care promisese reducerea cluburilor din liga fostă a lui mitică) nu este nici de bun augur, nici favorabilă fotbalului românesc.
dar despre hagi ca „un om care bagă bani în fotbal din buzunarul propriu” – o fi fost, mai la început. dar vă rog să vă amintiţi despre jucătorii pe care i-a vândut acelaşi hagi. şi, cu toată jena, la meciurile trântite, spre a rămâne în prima ligă. acolo, poate să mai fi scos ceva din buzunar, deşi… se pare că les connaisseurs au jucat foarte avantajos la casele de pariuri, atunci când a fost ba 2:5, ba 1- pauză şi 2- final. nu ştiu din ce material biologic o fi „regele2 ăsta (cum scanda galeria dinamovistă), dar începe să arate din ce în ce mai urât.

dumb of the dumber (2 comentarii)  •  9 aprilie 2014, 9:50

Pentru toti extaziatii de aici ce-i sufla in coarne batranului nomenclaturist
ahtiat dupa bani:Cititi blogul lui Tolontan de azi si realizati de ce unul e credibil si citit iar batranul e numai specialist in….imbarligaturi (citez din maestru’ Pitzi)
Sa nu observi cat de duplicitari sunt cei selfnamed..generatia de aur inseamna rea intentie.Da Hagi merita mult respect pt ce a facut ca jucator ,ce a urmat apoi e o intreaga lista de esecuri si mizerii(vezi vs steaua si dinamo).Nu am nici un dubiu ca omul Hagi are lacune mari.V-o spune unul care stie bine cam care era viata celei dintai consoarte.Daca lumea ar sti ce e in spatele imaginii Hagi ar fi privit altfel.
Despre Burleanu? Sa-i dam macar un sfert din creditul acordat lui Sandu, sau chiar lui Hagi ca si antrenor.
Retineti fotbalistul Hagi imens,antrenorul Hagi obtuz,descoperitorul de talente Hagi excelent.Dar omul Hagi …….

Tango (55 comentarii)  •  9 aprilie 2014, 9:59

ma mira ca mitocanii de serviciu nu s-au repezt inca sa-si deverseze ineptiile si injuriile la adresa lui Hagi!! Aceasta fauna fara minte si din pacate din ce ince mai vizibila mai agresiva/galagioasa isi face veacul pe aici incurajati, trebuie sa o recunoastem, de articolele de scandal publicate fara pic de jena sau de respect fata de meseria lor de catre niste jurnalisti care probabil nu vor sau nu inteleg menirea meseriei lor.
Domnilor priviti-l si judecati-l pe Hagi nu numai prin ce a facut pentru sportul Ro dar si pentru CE FACE in prezent unde isi cheltuie banii ca sa promoveze talentul romanesc. In mod sigur nu va face niciodata profit din asta!! Insa din pacate mitocania romaneasca nu poate intelege asta si este greu de inteles daca vii dintr-un mediu unde promiscuitatea si incultura sunt definitorii.

marian (145 comentarii)  •  9 aprilie 2014, 10:03

de ce oare nu o fi vrut el sa fie presedintele frf si a preferat sa promoveze un infractor in aceasta functie mi-e greu sa inteleg.

Cheetah (2118 comentarii)  •  9 aprilie 2014, 10:05

Foarte bine scris, Maestre, si noi il veneram pe Gica Hagi si-l consideram pe buna dreptate simbolul fotbalului romanesc modern.

Ce nu inteleg personal, nici macar din articolul Dvs, este DE CE Gica Hagi a ajuns sa o atace pe tinara cehoaica partener al lui Burleanu? De la ce „s-au luat”?
Stie cineva pe aici?
Nu ma refer la chestii generale, acuzatii aiurea in tramvai de misoginism si alte asemenea chestii de retorica pe etica ce ascund de fapt un fond conflictual care noua, celor multi si cotizanti in fotbal, ne este necunoscut.
Dvs presa, doriti sa ni-l faceti cunoscut daca va rugam frumos??? (fondul conflictual real intre Hagi si Burleanu)
Ca de speculatii si eterna „gura a tirgului” in care cred orbeste toti romanii sintem satui, pe aia o stim.
Merci!

Mishu (234 comentarii)  •  9 aprilie 2014, 10:06

Mai obiectiv cu Burleanu decat pana acum. Dl Ioanitoaia merita felicitari pentru indrazneala de a inota impotriva curentului. Si eu cred ca Hagi trebuie sustinut si pentru ce face in prezent intr-un proiect interesant.

SalaAurel (5 comentarii)  •  9 aprilie 2014, 10:08

Dle Ioanitoaia dacă cineva va respecta părerile respect ptr persoana sau persoanele respective,vreau sa mai adaug faptul ca Hagi este mai respectat afara decât in tara iarasi se datorează celor care nu știu sa aprecieze valorile,deoarece ei n-au valoare . Nu ne interesează cine e Burleanu ci ,ce e Burleanu un neprofesionist un ingamfat,un om fără viitor in fotbal .

ron (2 comentarii)  •  9 aprilie 2014, 10:09

L-am iubit pe Hagi ca suporter al echipei nationale! Insa aerul asta de dumnezeu al fotbalului nu il prinde deloc bine…chiar si cand vorbeste despre el o face la persoana a 3-a…” hagi are voie sa isi dea cu parerea” ..”hagi a bagat bani”…”hagi vrea performante”…”hagi…etc”.. ii inteleg supararea ca nu a castigat Popescu alegerile insa asta nu inseamna ca orice altceva sau altcineva nu e bun….cred ca ar fi fost mai de apreciat sa vina in ajutorul noii echipe de la federatie si sa ajute cu experienta lui decat sa dea inapoi…Domnul Burleanu, nu o fi avand el atata experienta insa compenseaza ca si imagine, mod de a vorbi si transparenta..deocamdata….ii doresc doar sanatate si puterea de a nu cadea in capcana in care a cazut lupescu acum cativa ani de zile….HAI ROMANIA!!!

Virgil (113 comentarii)  •  9 aprilie 2014, 10:09

E dreptul dlui Ioanitoaia la un punct de vedere care e si realist. A nu fi de acord cu el nu inseamna a recurge la jigniri ca mitocanul care semneaza englezeste la #11.

Razvan (5 comentarii)  •  9 aprilie 2014, 10:09

Vad ca parerile sunt impartite, cei care nu sunt de acord cu acest articol argumentand parca mai bine. Asa ca o sa ma situez in aceasta tabara. Toti ii recunosc meritele incontestabile lui Hagi ca fost mare jucator, insa marea majoritate nu e de acord cu ineptiile pe care de obicei le debiteaza, in ultima vreme cam prea des. De acord, ca fost si actual participant al acestui fenomen numit fotbal, isi poate da o parere pertinenta despre lucrurile bune si proaste care se intampla in fotbal. Dar cu anumite limite. Lui Hagi nu ii sta bine sa intre in scandaluri, sa acuze, poate si prin simplul fapt ca intelectul nu-l ajuta ( in fine, asta e alta discutie). Oricum, fostul decar al Romaniei surprinde si devine din ce in ce mai neplacut in ultima vreme cu fiecare aparitie publica. Nu sunt de acord cu parerea D-lui Ioanitoaia, nu trebuie sa te folosesti mereu de statutul de mare fosta valoare ca sa poti articula niste ineptii si ca nimeni sa nu te poata judeca. Poate ca tocmai aceste persoane ar trebui judecate mai aspru. Daca isi asuma statutul de idol, de model, ar trebui sa isi asume si un limbaj si comportament pe masura. Ca de schimbarea mentalitatii nu poate fi vorba, cel putin la Hagi.

fanulumocanu (85 comentarii)  •  9 aprilie 2014, 10:11

De acord cu faptul ca acest Burleanu e obraznic si lipsit de respect, probabil ca vorbim prea mult de un presedinte FRF cu un mandat meteoric.
Totusi, formularea Mardona din Carpati mi se pare jignitoare. Era valabila in 1984, nu azi. Chiar daca Maradona a fost un fotbalist mai mare , ei totusi sunt acelasi ordin de marime.

Aral (104 comentarii)  •  9 aprilie 2014, 10:12

Respect dle Ioanitoaia.

Dtru (268 comentarii)  •  9 aprilie 2014, 10:18

Beeei, lasati tampenia ca Hagi a fost mare si realizati ca ESTE unul dintre cei mai seriosi investitori in fotbalul de azi.Altul ar sta cu k…pe banii lui si nu i-ar baga in jucatori tineri. Aici ii dau perfecta dreptate domnului Ioanitoaia ca pe acest Hagi Burleanu nu avea voie sa il ia la misto.

ionut (9 comentarii)  •  9 aprilie 2014, 10:21

Datorita angajatilor no name din presa mioritica si a mentalitatii balcanice a poporului roman ce traieste in mocirla, acest maradonel din Carpati, a primit apelativul de rege. Conform traditiei si genei, romanii nu baga bani in fotbalul romanesc doar din propriul buzunar, ci si din banii contribuabililor, sub diferite forme. Istoria mai cunoaste cazuri de buni samariteni ai fotbalului romanesc care au „bagat bani din propriul buzunar”, dar au ajuns dupa gratii, pentru evaziune fiscala si spalare de bani. Apropo, daca acest maradonel e considerat monument pentru unii batranei, asta nu inseamna ca legea, de frica, trebuia sa-l ocoleasca.

adevar (44 comentarii)  •  9 aprilie 2014, 10:22

Interesant este ca Burleanu este ca un ghimpe pentru cei care sau complacut in mediocritatea ultimilor ani.Pana la urma acest Burleanu a avut curajul sa se ia la tranta cu un sistem profund bolnav si este clar ca este doar un inceput,ca va reusi sau nu ?Trebuie sa asteptam,sa avem rabdare sa treaca macar un an,ulterior se pot face alegeri si sa se aleaga alticineva,dar nu poti sa il acuzi dupa o luna ca nu a facut nimic.Pana la urma a facut ce doreau suporterii de zece ani,schimbarea.

adevar (44 comentarii)  •  9 aprilie 2014, 10:30

Sa vorbim si despre Hagi,un mare jucator si chiar un mare investitor in fotbal,dar este investitie privata si ca oricare investitie are si riscuri ,chiar si profit.A investit in ce se pricepe,daca se pricepea la metalurgie ,probabil ca ar fi cumparat Sidex sau Santierul naval.Hagi a gresit cand la sfarsitul carierei nu sa intors in campionatul nostru sa joace macar doi ani,sa creieze entuziasm printre tineri,dar a preferat sa se duca pe unsalariu mare la sfatul impresarilor care de acolo incasau si ei un comision gras.A gresit cand nu a preluat o echipa mica sa o antreneze cum au facut toti ceilalti fosti mari jucatori si astazi antreneaza in continuare,cu succes,iar Hagi nicaieri desi are 50 de ani si vremea trece.Din punctul meu de vedere Federatia ar trebui sa il ajute in proiectul lui,cumparand o parte din actiuni,altfel el va ajunge la fundul sacului,pentru ca incet va fi parasit de sponsorii inselati.Sponsorii au facut contracte pentru a fi vizibili in Constanta si el a jucat la Chiajna.

DABIJA (3 comentarii)  •  9 aprilie 2014, 10:37

De cativa ani nu ma mai uit la fotbalul romanesc patronat de cooperativa. A venit acum o schimbare. Hagi ca „rege” al acestui fotbal corupt, ar trebui sa sustina schimbarea.

alexu (12 comentarii)  •  9 aprilie 2014, 10:40

Bravo nea Ovidiu. A ajuns un neica nimeni, ca fara suparare, ASTA e Burleanu in fotbal, sa dea in Hagi care nu l-a jignit, a spus doar adevarul intr-un limbaj de lemn, ca daca vorbea elevat ca Dinu zicea lumea ca nu-l intelege. Stim ca Hagi nu e vreun geniu dar are meritul ca spune lucrurilor pe nume. Am ajuns sa recrutam din afara o femeie? Chiar nu gasim oameni capabili in tara asta? Burleanu e de o prostie crunta, merge pe ideea ca el nu colaboreaza cu generatia de aur, dar colaboreaza cu alde Chivorchian. Pana una alta Hagi a pus pe picioare SINGUR, probabil singura academie cu adevarat profesionista de la noi. Si nu, NU l-a sprijinit nimeni, din contra, autoritatile din Constanta mai rau i-au pus bete-n roate.

dinamovism cronic (14 comentarii)  •  9 aprilie 2014, 10:49

Maestre, dacă ”Maradona din Carpați” nu stăpânește limba, atunci zic s-o folosească la rândul lui cu măsură… Să nu uităm că atacurile – evident sub centură – au pornit de la Hagi. Care este foarte vocal și proactiv când vine vorba de activitatea de o lună și ceva la Federație a acestui Burleanu, dar a fost foarte tăcut și prietenos vis-a-vis de activitatea de două decenii la aceeași Federație a numitului Sandu Mircea. Ai cărui scheleți din dulap s-au adunat morman – și includ aici o lungă listă de necalificări, o lipsă crâncenă de infrastructură pentru juniori, o cădere în mediocritate națională fără precedent, un campionat care a fost mult timp guvernat de expresia ”cooperativă”. Hai să judecăm cu aceeași măsură, dacă tot suntem vocali fără să stăpânim limba. Atenție, nu sunt un susținător al domnului Burleanu, pentru că nu știu nimic despre el și – sincer – sunt cel puțin sceptic în ceea ce privește calitățile lui manageriale, însă nici nu mai pot să diger atitudinea asta ”îi este permis orice că a fost Hagi”. A fost, respect pentru ce a făcut, respect pentru ce face la Academie, dar să nu extindem respectul în afara incintei. Să ne reamintim apoi că mult prea susținutul deținut Popescu Gheorghe – de altfel, un alt fotbalist care merită doza de respect moderată pentru cariera sa – este condamnat definitiv de instanță pentru acte de CORUPȚIE în fotbal. Și era să fie președintele FRF. Iar Hagi e foarte supărat că nu e, și că a fost condamnat, deși a jucat la Barcelona ! Că a jucat fotbal e una, că mi-a băgat MIE sau DUMNEATA mâna în buzunar, e alta. Nu ridic în discuție rezultatele suspecte care au ținut Viitorul în prima ligă, pentru că se cheamă speculații, dar să reflectăm, totuși, zece secunde la ele…Dup-aia să le uităm, că Hagi a fost Maradona din Carpați. Cu părere de rău vă spun, astăzi ați fost mai mult emoțional decât profesional…

orolles (1 comentarii)  •  9 aprilie 2014, 10:50

imi place ca intotdeauna , e o trasatura nationala, noi observam si criticam ceea ce fac altii, vizavi de noi, dar rareori ne uitam la barna din ochiul nostru. in cazul de fata, ca si in cazul altor sportivi emblematici, intotdeauna cei in cauza se plang ca tara nu-i adora suficient, ca tara ar trebui sa fie recunoscatoare si ar trebui sa sarute urmele pasilor lor, ca tara nu-i rasplateste suficient pentru sacrificiile lor. Noi ii iubim in continuare pentru ceea ce au facut, dar aura lor incepe sa paleasca in momentul in care coboara de pe piedestal si se amesteca in mocirla. Este si cazul lui Hagi. Spunea cineva ca e mai iubit in Turcia decat la noi.
Cred ca diferenta e ca in Turcia, Hagi nu-si permite sa faca ceea ce face in Romania. Daca ar fi avut aceeasi atitudine si la noi in tara, cu totul alta ar fi fost situatia. Eu sunt personal un admirator al lui Hagi ca jucator si am admirat faptul ca a investit bani intr-o scoala pentru viitorul fotbalului. Din pacate, cam aici se termina lucrurile pe care le pot admira la Hagi. Am fost crunt dezamagit dupa meciul de pomina cu Steaua, si incep sa cred ca atunci cand a iesit de pe gazon,unde stralucea, a intrat in mocirla, si usor ,usor, statuia lui Hagi incepe sa se scufunde. Ce e mai trist, e faptul ca Hagi e cel care face tot posibilul sa se afunde cat mai mult, in timp ce altii ( d-l Ioanitoaia) incearca sa-l mai scoata la lumina. Ar trebui sa tempereze orgoliul si sa inteleaga ca si legendele trebuie sa se supuna legilor ( nu sunt facute doar pentru catei, ci si pentru lei), sa iasa din jocurile astea de culise si sa se axeze pe ce stie sa faca.

un om (1 comentarii)  •  9 aprilie 2014, 10:52

Pe ce se bazeaza afirmatia cu „unul din cei mai mari jucatori din toate timpurile”? Concret, la ce mari cluburi si ce performante de club a avut Hagi la nivel mondial? Pentru noi, la nationala a insemnat enorm insa la nivel de cluburi nu a fost ceva special. Mi se pare f subiectiva atitudinea asta de plecaciune in fata unui fost fotbalist. Hai sa va dau un exemplu concret: Hagi vs Stoichkov.
Hagi la Barcelona a jucat 2 ani, 36 de meciuri, a dat 7 goluri. Stoichkov a jucat 5 ani, 149 de meciuri si a dat 77 de goluri. Popescu a jucat 2 ani la Barcelona, 68 de meciuri, 9 goluri.
Si totusi, cand bulgarul a venit la noi l-am criticat ca e arogant, nu am auzit pe nimeni sa spuna ca Popescu e un jucator de talie mondiala insa in fata lui Hagi trebuie sa ne facem pres.
A bagat bani in fotbal? Cati bani? De ce nu suntem la fel de respectuosi cu Iancu, Copos, Becali, Paskanyi, Niculae si restul? Ei nu baga bani in fotbal, baga nasturi cumva?
De ce sa fim orbi si sa nu recunoastem ca jucatorul Hagi a fost bun la nivel mondial, foarte mare pentru noi romanii insa dupa aceea nu este nici un sfert din ce a fost ca jucator? Ca antrenor a fost o catastrofa, ca investitor in fotbal nu a creat nimic spectaculos (cel putin inca) si in ultimul timp tot face declaratii ascutite si gratuite.
Cine era tipa aia? O buna profesionista probabil, respectata in domeniul ei. Cu ce drept vorbeste Hagi de faptul ca ea are o poza in costum de baie nu stiu unde? Ce stie Hagi despre comunicare sau relatii publice ca sa ii evalueze pe altii?
Vrea sa il evalueze pe Burleanu? De ce sa nu il evaluam noi pe patronul Hagi? Ce a facut el practic? A luat un club, l-a dus in prima liga, e mereu aproape de retrogradare, anul asta l-a mutat la Chiajna ca nu aveau stadion propriu. Nu a facut nici jumate din ce au facut Becali si Paskany, desi aia nu erau fotbalisti „de talie mondiala, recunoscuti de o lume intreaga”. Asadar.. in ce calitate vorbeste el asa ascutit?

ron (2 comentarii)  •  9 aprilie 2014, 10:58

In aceasta societate cu vadite nereguli, incalcari ale legii si balcanisme in toate domeniile, avem nevoie de oameni cu initiativa…toata lumea vorbeste si e de acord ca „avem nevoie de o schimbare”..am auzit fraza asta de nenumarate ori…chiar si regele Hagi o rosteste, in ultima vreme destul de des…. Domnul Burleanu este cel mai credibil dintre toti candidatii care au fost in cursa si mi s-ar parea corect sa I se acorde credit…sau chiar sa fie ajutat , fiind la inceput…pe contestatarii lui I-as invita sa se intrebe ce a facut marele mircea sandu dupa toti acesti ani si sa nu il judece pe noul presedinte pentru o luna de mandat…

yoz7777 (42 comentarii)  •  9 aprilie 2014, 11:12

Este dreptul dvs. sa fiti de partea lui Hagi. Eu nu sunt, cum nu sunt nici de partea lui Burleanu. Insa prea il curtati pe Hagi, uitand cum s-a salvat echipa lui de la retrogradare sezonul trecut… De asemenea, uitati si nici nu prea ati scris modul in care echipa lui Hagi a promovat…
Atat timp cat Hagi plange clanul Becali si pe prietenul Popescu, si eu am dreptul sa nu cred in bunele lui intentii…

Bogdan B. (59 comentarii)  •  9 aprilie 2014, 11:29

E de-a dreptul o blasfemie să îl cocoţi pe aceeaşi treaptă de performanţă sportivă pe alde Hagi cu IVAN PATZAICHIN! Marele Patzaichin are 30 de titluri mondiale, olimpice şi europene – nu mai socotim aici şi medaliile de argint şi de bronz, nici celelalte curse câştigate! (nu le numesc „regate”, că pe admiratorii „regelui Gică” nu îi duce mintea să priceapă termenul!) -, în timp ce Hagi are o Cupă UEFA cu Galata ca trofeu major şi atât. Aaa, că prostimea se extaziază pentru felul cum dădea în băşică (să nu mai spun că unii dintre cei ce îl susţin acum nici nu l-au văzut jucând, că pe vremea aia îşi udau scutecele sau se jucau în ţărână!) nu are nici o importanţă în judecarea PERFORMANŢEI STRICT SPORTIVE.
Mai aproape de adevăr e comparaţia cu Ilie Năstase: amândoi au dat bine în minge ca sportivi, dar la capitolul minte şi educaţie au lacune uriaşe. Vezi şi ieşirile dese în decor a lui Nasty, pe toate temele posibile şi în toate împrejurările, unele din păcate cu audienţă internaţională… Ca să rezum, tot comportamentul lui Hagi ţine de lipsa de inteligenţă şi de bun simţ. Prin comparaţie, l-a văzut cineva pe Patzaichin să apară la televizor sau în ziare şi să jignească pe unul sau pe altul? Şi reţineţi, acest om chiar investeşte din banii lui pentru locurile natale şi pentru sport, fără atâta publicitate, de care se bucură cei care nu fac nici 10% din cât face el!!! Dar un mare campion e şi modest, în timp ce la alţii circul mediatic şi datul cu papagalul sunt sporturi practicate intensiv după retragerea din activitate…

dumb of the dumber (2 comentarii)  •  9 aprilie 2014, 11:29

bre virgilica…unde vezi tu jigniri.
Faptul ca nu poti distinge intre negru si alb e pacatul tau.Daca nu ti-am mai spus iti repet:omul hagi e cameleonic.
Profesionistul Hagi e ok.Si ca sa vezi tu cat de tare ma ofusc…numeste-mi te rog un singur fotbalist bun iesit din academie.Chitu,Iancu,asta micu Tanase?
Cauta sa vezi ce fac cei de la Cluj,cei de la Timisoara,unde au grupe de copii bune.Asta o spun ca si parinte ce-si vede copilul jucand constant contra celor mentionati.
Si ca fapt divers….la fel de mult apreciai Procesul Etapei?
Nea Ovidiu este nociv ,drept dovada ca intr-un fotbal mai curat ,cel recent, opiniile sale sunt oarecum perimate.
Numai bine tie si celui cel preamarest.

Adrian (2 comentarii)  •  9 aprilie 2014, 11:30

Nea Ovidiu,

In moldova se spune „saru`mana” si la barbati in varsta pentru ca nu ii saruti carnea ci te pleci in fata intelepciunii. E o forma de respect, poate una poate exagerbata daca privesti prin ochii oamenilor satui de Justin Bieber si Bianca. Dar asta o stiai deja, sunt sigur 🙂

Matale esti lup batrin, ai vazut si ai trait multe. De ce te conformezi cu imaginea care ti se aloca si incepi sa ne povestesti despre lubenite mancate pe Valea Oltului? Un om asa de valoros, cu o cultura sportiva atat de vasta, ar trebui sa fie un exemplu pentru tineri. Imbraca haina intelepciunii si da-i drumul la cerneala ca astia micii nu mai au repere. Fac analiza pe frinturi de text, asa cum doar in cancan si la gidel mai vezi si sincer, daca se arunca cu pietre in monumente este si pentru batrinii nu i-au „urecheat” pe aia micii.

Lasa povestile siropoase pentru nepoti si scrie despre situatia sportiva din Ro, atat cat mai este. Fa-ti datoria de intelept si scrie ce e de scris. E o datorie morala si civica iar asta nu ti-o spun, ti-o reamintesc.

Saru`mana

AndreiDinGalati (33 comentarii)  •  9 aprilie 2014, 11:50

dupa cate stiu sunt 3 tipuri de medalii :aur, argint si bronz.ca sa vezi bronzul ar trebui sa castigi o finala mica la un campionat .aurul e strict pentru campioni .pai si de unde vine atunci generatia de aur? de la vopseaua aia galbena care o aveau in par?pai daca sferturile sunt suprema performanta sa ma scuzati dar suntem sub tarile care joaca pe terenuri unde portile sunt formate din 2 baobabi si care au performante mai mari ca ale noastre.va amintiti de camerun care matura cu generatia de aur cu jucatori de jumatate de 100?si vorbim de nationala unde ai nevoie de 11 talente si 1 selectioner,unde banii nu sunt alfa si omega ca la cluburi
unde banul intradevar dicteaza.hagi si popescu intradevar mari jucatori, hagi nominalizat si la balonul de aur,mari jucatori dar atat punct.au ajuns monumente de acord cu dvs dar asta e si o obligatie in plus ptr ei, sa fie un model de comportament si imagine,sa gandesti de 3 ori inainte de a vorbi sau face ceva 1 data, nu sa mi se dea un hotel ca altfel nu mai vin la nationala, la noi legea nu se aplica,jignim ptr ca suntem monumente.prodan ca si multe alte „foste glorii” acuali fripturisti,atarnatori si pomanagii si cu tupeu nesimtit, vrei sa plec imi dai 100.000 euro.ptr ce badie?ce performante ati facut la echipele de tineret?zero.va tineti cu dintii de posturi ca altfel nu va ia nimeni.sa le faca 500 euro salariu si bonusuri mari de performanta la patrihotii de carton sa vedem cati se mai infing la munca.
nici mie nu preaimi inspira mare incredere burleanu,e inca un copil, dar sa asteptam totusi un an sa putem face un bilant.3 sferturi din mandatele sandu si mitica le-ati pupat mainile si talpile si pustiul asta trebuie in 1 luna sa castige CM,CE si sa avem 4 echipe in UCL.daca popescu nu era condamnat ce pretentii aveati pana acum de la el?ca are nevoie de vreo 20 ani sa puna fotbalul pe linia de plutire nu?unde mai este echidistanta ziaristului?parca prea multi ziaristi scriu pe prietenii, simpatii,cumetrii si antipatii

Machedonul (22 comentarii)  •  9 aprilie 2014, 12:06

Am comentat si articolul lui Tolontan si incerc sa fiu obiectiv si aici. Daca Hagi face performanta inseamna ca aranjeaza meciuri iar daca pierde inseamna ca este prost ca antrenor. Daca spui ca te mindresti cu Hagi vine cineva care este gata sa arunce cu gunoi fiindca asa este in Romania.
Uitati-va la Cruyff si cum este apreciat pentru tot ce spune la Barcelona. Credeti ca olandezii il injura sau il denigreaza la fiecare cuvint sau ca se mindresc cu el?
Daca nu va place de Basescu cum se face ca il vreti pe Burleanu?

fan (3 comentarii)  •  9 aprilie 2014, 12:24

Inainte sa vorbeasca Hagi ar trebui sa gandeasca de doua ori,cum spunea si altcineva mai sus cum s.a salvat de la retrogradare cum a dobandit hotelul de la mare ce junior s scos academia lui.ce performante a avut la real sau barcelona.intradevar MARE talent dar ar trebui sa fie mai modestcel putin ca Patzaichin

gogu (6 comentarii)  •  9 aprilie 2014, 12:41

deocamdata burleanu nu e decat un politruc(venit de la primaria bacau si de la presedintie) care are multa gargara in el si cu asta i-a prostit pe multi. sa vedem ce va face practic.eu cred ca nu prea multe.

vineri12 (3 comentarii)  •  9 aprilie 2014, 12:41

A respecta pe cineva (si eu il respect pe Hagi) nu inseamna a-i trece cu vederea defectele, ci tocmai a-l indruma sa si le corecteze. Invatati, oameni buni, ca nimeni nu-i perfect si ca oricine-i supus greselii.

qpax (59 comentarii)  •  9 aprilie 2014, 13:25

1. Hagi are dreptul sa critice, orice aspect din fotbalul romanesc, nu neapart pentru ca e Hagi, ci pentru ca conduce un club de fotbal si membru afiliat al FRF. Decizile FRF, strategii de marketing, etc … orice gen de aspecte care privesc fotbalul romanesc, si care se rastrang si asupra clubului patronat de el. Hagi a criticat, Burleanu a jignit. Din declaratia sa initiala nu rezulta in nici un caz ca Hagi ar fi misogin … a criticat doar lipsa de realizari a noii conducere FRF, care intr-p luna de zile de la investire, nu au facut altceva decat sa posteze o poza cu femeie, viitoare angajata, sa pp, intr-o postura neprofesionista, pe site-ul federatiei. Daca asta este o afirmatie misogina, inseamna ca tu, burleanu si cu liderul vostru spiritual ilegitim, trebuie sa va duceti toti la un control de specialitate. Deasemnea … nu poti sa te referi la Hagi ca ar avea o gandire periferica (Burleanu a folosit ‘periferiala’, ca este un basist figurant … dar termenul nu este inca sanctionat de Academia Romana) … in ce priveste foitbalul … nu numai nivelul la care a jucat Hagi, dar si ce a realizat in fotbal dupa, un club, o academie, o strategie pentru juniori; afirmatiua este cu atat mai jignitoare cu cat este facuta de cineva care este atat de periferic cu fenomenul, incat nici nu se afla in el … un anonim in fotbal, si ca experienta si ca imagine, atat in Romania cat si pe plan extern: Burleanu!
2. Despre conditile care trebuiesc indeplinite de un presedinte de federatie, si in fotbal si in toate sporturile. In primul rand acesta este de preferat sa provina din fenomen … toate federatile sunt conduse de fosti mari sportivi … si nu este o coincidenta … este un semn de respect si o recunoastere a faptului ca cineva care a trait in fenomen, cunoaste in amanunt problemele cu care se confrunta, si poate identifica mult mai usor solutii de rezolvarea lor. In al 2-lea rand experienta si competenta in fenomen, pe care Burleanu nu o are, nici ca realizari nici ca varsta … nu stie ce pp conducerea unui club de fotbal, a unui sindicat de fotbalisti, etc … cu atat mai putin un mecanism de ampoarea FRF! In al 3-lea rand imagine … un presedinte de federatie, numele lui trebuie sa aibe rezonanta in fenomen, atat interna cat si externa … componenta de imagine este esenitala, pentru aceasta functie … si raporturile cu partenerii externi, ai o recunoastre, si un anumit respect, obtii amicale pentru nationala mai usor, etc. (m-am saturat sa explic concepte elemntare … la basisti, care sunt oricum impasibili si la cantiatatea si la calitatea argumentelor). In al 4-lea rand … skill de comunicare … aici Hagi nu o fi nici el in top, dar un Popescu, un Dumitrescu … skill-urile de comunicare ale lui Burleanu, le vedem cu totii … intr-o singura luna, si-a pus in cap toata Generatia de Auri, proferand jigniri si calomnii fara fond factual, asupra unor simboluri si asset-uri ale fotbalului romanesc, si membrii afiliati si sponsori ale echipelor nationale. Al lasa mai multe concluzi, la latitudinea … basistilor … daca as avea increde ca au acapacitatea sa le traga! In a 5-lea rand … notiuni de baza despre management si administratie … nothing fancy … ca FRF-ul nu este o societate comericala, cu scop lucrativ, si nu are ca obiect de activitate obtinrea de profit … deci doar pe 5 … componentele care tin de competenta, experienta, familiarite cu fenomenul , si bineinteles de imagine, sunt prioritare, si constituie esenta functie de presedinte de federatie. Aceste sunt principalele componente ale functiei de presedinte de federatie, oricare … si Burleanu asta al vostru … nu poate sa depasesca pe nimeni din Generatia de Aur … ca si calificare! Si la toate astea eu as mai adauga … ca este de preferat ca respectivul presedinte sa nu fi facut politica … cum Generatia de Aur s-a tinut in general departe de politica si au ramas in fenomenul pe care il iubesc, tot ei … iar Burleanu este 100% o creatie politica recunoscuta si decorata … din Generatia de Aur … castiga!

qpax (59 comentarii)  •  9 aprilie 2014, 13:28

Referirile din postare sunt la Catalin Tolontan, dar am postat si aici … stiind ca basistul, ca orice basist, ma cenzureaza, si incearca sa-mi distruga dreptul la opinie, daca nu ma poate aresta!

Paul (9 comentarii)  •  9 aprilie 2014, 13:36

Care-i treaba nea ovidiu ? De ce mi-ai scos comentariul ? Ti se pare democratic ? Ce ar spune cel cu care incerci sa te confunzi singur ? „Santajul si etajul”-stii matalutza despre cine-i vorba. Iar pentru „dumb of the dumber” am un mesaj—daca mai apuca sa citeasca. Am cunoscut-o si eu pe Leni Celnicu (si chiar pe sora ei Teodora). A fost, la vremea respectiva, singura machidoanca care a preferat sa invete carte la Bucuresti, in loc sa stea la cratitza lui hagi de la Madrid. Cat despre „fatalaii” lui prodan, cred ca pe primul loc (la fatalai) sunt liderii „generatiei de aur”. Leni Celnicu, Oana Deselnicu,… Si chiar si Didi. Stie el de ce… Domnule Ioanitoaia. Daca nu ve-ti sterge acest comentariu, poate voi reveni la sentimente mai bune…fata de un jurnalist (sportiv) pe care l-am admirat si sprijinit candva. Si, pe deasupra, mai sunteti si prahovean de-al meu. Sanatate

Inimarea (5 comentarii)  •  9 aprilie 2014, 14:18

Oricum ai da-o, e o prostie să spui că Hagi e misogin – urăște femeile. Măcar să fi fost gay dar machedonu-i familist clasic, cu nevastă și copii.
Spunînd asta, Burleanu arată limitele de gîndire ale produsului ambalat și-nfipt într-o vitrină, discreționar. Dacă viața sănătoasă a fotbalului de după Nașu și Mitică începe cu alegerea lui Burleanu, atunci are dreptate Murphy: Ce începe rău se termină și mai rău.
În privința ”Generației de aur”, n-au rost discuțiile: atît e aurul nostru, cît a reușit naționala aceea, în 1994. Chestiile astea – cu ”Regele”, ”de aur” – nu trebuie luate ad litteram, ci în sens figurat. Dacă pot face asta niște tifoși, ultrași, nu văd de ce n-ar putea-o face și alții, mai pretențioși de fel.
D-l Ioanițoaia tace mult mai multe decît comunică. Astfel că știe de ce Burleanu susține Liga I cu 18 echipe – are un angajament cu aceia care l-au votat, nu? Cărora le-a promis că va obține, de la UEFA, derogare de la obligația licențierii – ceea ce și-ncearcă, omu-i de cuvînt.
În discuție, e soarta fotbalului românesc – amator sau profesionist? Adică, dispare ori rămîne în viață, împreună cu toți samsarii care numai bani vor să facă din fotbal? Căci dispare instant dacă fotbalul redevine sport de massa și urmeaza a fi finanțat de la buget.
Vestea bună e că sînt în joc interese atît de mari, încît fotbalul rămîne – de bine, de rău – cum îl știm, măcar încă 2-3 ani. Vestea rea este că, supraviețuind conectat la actuala structură a ”oamenilor de fotbal” (inclusiv Hagi, care e dintre ei, nu-i marțian ori vreun fraier) va dispărea fără urmă cînd va.
Nu-i bai! Eurosport și-alte canale de sport ne țin în priză cu snooker, curling, NBA șamîdî. Iar pentru a trăi pe viu meciuri de fotbal, avem agenții de turism – una-două, ajungem pe Santiago Bernabeu, chiar și pe Copacabana, chit că-i mai departe.
Dar altu-i baiul: dacă singura soluție de deparazitare a unei activități economice – afacere, căci asta e fotbalul, înainte de toate, acum – este s-o desființăm, nu prea e clar din ce-om mai trăi cînd or veni la rînd alelalte. Presa, bunăoară…

dan-dan (1 comentarii)  •  9 aprilie 2014, 14:33

Propun ca la TOATA „generatia de aur” sa-i fie testat IQ-ul…
STIU sigur ca nu vom avea surprize mari in nivelul mic detectat…
hagi ca om e o nulitate…

Kostynson (1 comentarii)  •  9 aprilie 2014, 14:35

Nu cred ca la Hagi e vorba de misoginism, ci mai degraba satul sa vada cum se promoveaza mediocritatea in locul performantei. Nu ca domnita din Cehia ar fi mediocra in domeniul domniei sale, dar e aproximativ straina in ceea ce priveste legaturile societatii romanesti si modul in care romanii inteleg fenomenul fotbalului. Ma tem de o eventuala legatura mai putin vizibila ochiului „privat” a d-lui Burleanu cu aceasta domnita de tot vrea atat sa o propulseze fara sa tina cont de vocea opiniei romanesti in general si, in special, a celor din domeniul fotbalului si nu numai.

qpax (59 comentarii)  •  9 aprilie 2014, 14:38

Sa stiti ca nu-i faceti un serviciu lui Hagi, aparandu-l in aceasta maniera … si lasand sa se inteleaga ca ceilalti care il apara sunt nostalgici si depasiti … dupa ce initial ii faceti un monument lui Burleanu … ca si-a impus autoritatea in fata Stelei … si ca, ca si pana acum relatia cu cluburilor nu este de colaborare, ci de intrasingenta si de subordonare!

Vorbim de niste date neoficiale din calendarul competitonal, si jucatorii Stelei … oricat urati voi Steaua, au si ei dreptul la vacanta, intre 2 sezonae, cu numar mult mai mare de meciuri decat celalate echipe din Liga 1, plus convocarile numeroase la loturile nationale …

FRF-ul nu poate impune convocari decat in datele oficiale, restul este lasat la latitudinea cluburilor … si doar pentru ca cei de la Steaua nu doresc sa creeze un nou scandal, si sa refuze convocarile, asta nu inseamna o bila alba pentru Burleanu. Astfel de atidudine intrasingenta, explica si atitudinea, blamata in unele cazuri a jucatorilor stelisti la nationala, si faptul ca nu sunt respectati, se va reflecta in prestatile si atitudinea lor fata de echipa nationala, si in continuare si performantele nationalei vor avea de suferit!

Din pacate, multi care comentati despre acest sport, o faceti fara sa considerati nuantele, si fara sa manifestati impartialitate intre argumentele tuturor partilor. Modul vostru de a comenta este cel de partizanat … chiar si atunci cand exista argumente obiective, le preferati pe cele subiective!

Prodan l-a facut pe Burleanu ‘fatalau securist’ pentru ca acesta l-a amenintat cu ‘scoaterea unui dosar de viol’ daca nu pleaca de la FRF si fara drepturi contractuale! Aceasta atitudine se incadreaza perfect in sintagma folosita de Prodan … si ar trebui sa fiti deranjat de acest gen de apucaturi ale ‘presedintelui federatiei’ si nu de o sintagma care le caracterizeaza intr-un mod mai plastic.

Ghita Iulian Marcel (1 comentarii)  •  9 aprilie 2014, 14:55

In opinia mea , nimeni nu are si nu poate avea pretentia de a fi intangibil Hagi a fost un super jucator al si are suportul milioanelor de fani care il admira total ptr tot ce a insemnat si ptr tot ce reprezinta el si acum, un model, o marca inregistrata, o legenda vie a fotablului de la noi si de aiurea. Cu toate acestea Hagi este si el Om si ca toti oamenii poate fi in eroare , iar in cazul in speta chiar este in eroare. Comentariile sale facute mai mult sau mai putin la nervi sunt total inadecvate deplasate chiar si meritau din plin sa fie taxate cum au si fost de altfel. Cu totii il iubim pe Hagi dar asta nu inseamna ca nu il putem critica cind greseste. In aceasta dipsuta presedintele federatiei are dreptate nu poate Hagi sa decida pe cine angajeaza federatia pe nu stiu ce post , daca isi dorea sa decida asta Hagi trebuia sa candideze la alegerile din luna martie si daca era ales avea tot dreptul din lume sa puna acolo persoana care i se parea lui cea mai indicata. Actualului sef de la FRF are tot dreptul in virtutea statutului si funcitei pe care o detine sa faca aceasta alegere si Hagi trebuie sa respecte asta chiar daca nu-i convine sau nu-i place.

MR – MR (1 comentarii)  •  9 aprilie 2014, 14:57

Nea Ovidiu ca intodeauna obiectiv, dar vreau sa transmit celor care au aruncat cu piatra in Hagi ca NU IL MERITA.
In rest sanatate si tot ce va doriti.

Freddy RE (17 comentarii)  •  9 aprilie 2014, 15:05

Este absolut sublim cum jonglezi cu jumatati de sferturi de adevar, numai ca sa tii in brațe un semi-analfabet, care a alergat in pantaloni scurti prin Turcia pana la 35 de ani. Acum ar fi un bun moment sa ne mai explici încă o dată de ce 3 să se îndrepte si cumnatul atomic catre un loc cu soare. E frumos așa?

PS By the by, despre Mitică nu putem avea încă o opinie tranșantă – pentru că nu știm încă dacă iarna e ca vara. Mai e mult până departe.

Comentează