Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Radu Petrescu a greșit, însă nu atît de mult!

Petrolul și Dinamo au oferit un meci dens, plin de evenimente și, spre încîntarea privitorilor, cu 4 goluri. Ambii tehnicieni și-au propus să demonstreze ceva, Lucescu junior că nu-i doar un antrenor de meciuri egale, iar Stoican că există viață […]

luni, 31 martie 2014, 3:10

Petrolul și Dinamo au oferit un meci dens, plin de evenimente și, spre încîntarea privitorilor, cu 4 goluri. Ambii tehnicieni și-au propus să demonstreze ceva, Lucescu junior că nu-i doar un antrenor de meciuri egale, iar Stoican că există viață și după 2-5 cu Steaua. Deși și-au atins scopul numai în parte, fotbalul prestat de echipele lor duminică a plăcut prin ritm, prin încrîncenare și prin tensiune.

Întrucît Elton a ratat în ultimul minut al prelungirilor o ocazie imensă, cea mai mare a întîlnirii, Dinamo s-a considerat nedreptățită de rezultatul final. Cu atît mai mult cu cît arbitrul Radu Petrescu i-a refuzat un penalty clar, fără dubii, la hențul lui Geraldo, recunoscut chiar de căpitanul “lupilor”. Fundașul brazilian a plonjat pe minge și a jucat-o cu mîna, n-a lovit-o întîmplător.

Cu toate astea, apreciez scorul de 2-2 ca echitabil, cinstit. Amîndouă formațiile puteau cîștiga, dar puteau și pierde. O notă în plus pentru bucureșteni, care și-au revenit surprinzător de repede după corecția primită de la campioană, revirimentul constituind dovada unui moral puternic. Cu atît mai robust cu cît, îndrăzneț, Stoican i-a lăsat pe bancă pe senatorii de drept Bălgrădean și Țucudean! Dacă la gazde a strălucit Albin, iar Zicu a decepționat ca de obicei, din garnitura oaspeților
s-au distins Dr. Grigore și, mai ales, Bărboianu, autorul unui gol antologic.

Din păcate, “centralul” Radu Petrescu a ajuns eroul negativ al partidei în ciuda faptului că, opinia mea, n-a comis chiar atîtea erori cîte i s-au reproșat. Repet că e mult mai ușor, infinit mai ușor, să te pronunți asupra unei faze după ce ai văzut 4-5 reluări video decît să decizi într-o secundă pe teren, sub presiune și la viteza jocului.

În condițiile în care Geraldo însuși a admis că “a fost penalty la hențul meu”, n-are rost să mai analizăm ce nu e de analizat. Evident că, nesancționînd hențul amintit,  Petrescu a dezavantajat-o flagrant pe Dinamo, dar atît.

Restul fazelor ce i s-au imputat le-aș include în categoria celor discutabile, interpretabile. Mai puțin lovitura de la 11 metri dată corect în favoarea ploieștenilor deoarece I. Șerban i-a blocat piciorul lui Albin în momentul în care acesta se pregătea să șuteze. În cazul în care ar fi blocat mingea, nu gheata adversarului, nu trebuia fluierat. Așa însă s-a impus acordarea loviturii de la 11 metri.

Fiecare tabără a mai solicitat cîte un penalty. Cronologic, Dinamo la duelul dintre Hoban și Lazăr, Petrolul atunci cînd, în marginea careului, lateral, Adi Popa II l-ar fi bruscat pe Camara. Conform unei păreri mai largi, Petrescu a cîntărit situațiile cu aceeași măsură și a făcut bine că n-a intervenit. Într-adevăr, Hoban l-a tras pe Lazăr, dar în timp ce acesta, spre a se proteja, a împins la rîndu-i cu mîna. Practic, cei doi s-au incomodat reciproc, deci nici penalty, nici eliminare!

Întrucît “adiționalul” Iulian Călin, excelent plasat, n-a avut nici o reacție, mai degrabă aș merge pe mîna arbitrului de centru și, fără să-l scot basma curată, aș cere îngăduință pentru el, un dram de înțelegere. Tînărul Radu Petrescu nu-i cel mai bun în profesia lui, de acord, dar nici cel mai slab.

Comentarii (128)Adaugă comentariu

zona magheru (49 comentarii)  •  31 martie 2014, 16:40

Maestre zau ati reusit sa ma dezamagiti tocami acum cind bureleanu si iorgulescu mai ales dupa meciul de ieri se pare ca sunt hotariti sa faca o reforma in arbitraj !!! Nu ma intereseaza asa mult ARBITRAJUL dar am constatat ca acest arbitru are ceva la „bila” in timpul meciului de la Sibiu . Asta nu are ce cauta in arbitraj .

puiu (1 comentarii)  •  31 martie 2014, 16:40

d-nu Ioanitoaia, de cand sunteti mai arbitru decat arbitrii?Sau e doar o parere personala de a d-voastra?

conopidu (1 comentarii)  •  31 martie 2014, 16:51

la penaltyul acordat petrolului nu inteleg cum Craciunescu poate interpreta in modul asa de tendentious regulamentul. Nu are nici o scuza mai ales ca a fost arbitru si ca a judecat si faza asta din studio cu mai multe reluari. cum poti sa spui ca jucatorul dinamovist „protejeaza” mingea cand el vine din spate si isi pune piciorul intre minge si piciorul petrolistului?? Sa protejezi mingea inseamna sa o ai in posesie sau macar sa ai prim planul. In cazul asta nu este nici o diferenta fata de o piedica ordinara. Nu inteleg cum cei de la digi il mai tolereaza pe acest om cu maniera lui de a interpreta „tendentious” si partinitor chiar si acum fazele discutabile (ca sa nu mai spunem de jafurile care le-a facut pentru steaua si rapid cand inca era in activitate)

Adi Tupeu (4 comentarii)  •  31 martie 2014, 16:57

hmm, articolul asta pare ca-i dictat de nea Mircea!

Mihai (9 comentarii)  •  31 martie 2014, 16:58

Ce scrie Ioanitoaia in acest articol este jenant , pentru el in primul rand… Este ceva de genul , ” a noastra e fata foarte cuminte, doar ca momentan este putin gravida…” A vazut o tara intreaga ce prost a arbitrat acest Radu Petrescu ! In rest, salutari de la Lucescu,d-le Ioanitoaia. Pacat ca va deprofesionalizati asa pentru nimic…

1one (37 comentarii)  •  31 martie 2014, 17:02

hai bre nea Ovidiu dupa ce am vazut cu totii jaful de aseara vii acu mata sa ne zici ca negrul e de fapt alb?

tardelli (7 comentarii)  •  31 martie 2014, 17:03

Dupa unii ar trebui ca atunci cand un arbitru greseste grav sa fie scos din arbitraj.
Dar sa ne uitam si ce fac altii.In Spania sunt si acolo greseli grave de multe ori.
Arbitrii romani nu gresesc mai mult decat altii.Gerarldo spune dupa meci ca a fost hent.Pai daca tot se da ca e om fair -play de ce naiba nu a spus in timpul meciului.Dupa meci mai bine tacea.E la fel de vinovat ca Maradona cu celebra lui mana..
Ia sa facem o regula,cand un fotbalist da peste poarta la 11 m sa fie automat suspendat 5 etape .Lasand gluma la o parte nu ne putem permite „omori„ arbitrii pt simplu fapt ca daca ai 20 arbitri buni la un moment dat fiecare va gresi grav.Daca ii vom da afara din arbitraj vom scadea nivelul nu-l vom creste.

Steaua-1986-forever (45 comentarii)  •  31 martie 2014, 17:19

Cand am citit titlul, mi-am dat seama ce urmeaza. Au tot dreptul sa va critice dinamovistii ca iar scrieti „pe prietenie”. E trist daca si domnul Ioanitoaia are astfel de pareri pro „cineva”. Credeam ca in sufletul dumnealui este numai Craiova dar se pare ca a ramas si un pic de dragoste de Lucescu cel batran care se rasfrange un pic si asupra fiului. Sa spui ca lui Lucescu jr i se reproseaza ca e antrenor de meciuri egale este ca si cum ai spune unui om fara picioare ca nu alearga foarte repede in maini, altii alergand mult mai cu spor. Parerea mea de om care a mai vazut cateva meciuri la viata lui ar fi ca lui Lucescu cel mic ar putea sa i se reproseze ca nu prea are treaba cu fotbalul in general. Si nu imi mai veniti cu argumentul ala cu echipa rapidului ca stim foarte bine cine ii facea atunci echipa si cu toate astea au fost eliminati de Steaua in UEFA, deci….

sambenedetese (1 comentarii)  •  31 martie 2014, 17:20

Respect, nea Ovidiu Ioanitoaia! Comentariu la obiect, ca de obicei!

Milici (440 comentarii)  •  31 martie 2014, 17:23

Crăcinescu vede , mai nou , 4-5 penaltiuri şi eliminări în fiecare meci!
Dl Ovi , doar bănuiesc cum vede , dar e extrem de decis în interpretări , nu-l întoarce nimeni!
Ambii au problemele lor , ăştia sunt , cu ei defilăm , alţii n-avem!

Eugen Borbely (18 comentarii)  •  31 martie 2014, 17:29

Domnule Ioaniţoaia,
Eu nu mă iau la întrecere cu antevorbitorii, dar dacă Dl.Petrescu ar fi la primul meci făcut praf aş mai trece cu vederea. Vreau să vă spun că eu nu am văzut meciul, vorbesc numai în urma celor citite în Gazetă. Pe mine nu mă deranjează niciun arbitru.. Ei sunt la acelaşi nivel ca şi echipele pe care le arbitrează. La un fotbal mediocru şi sub-mediocru, nu poţi cere unor arbitrii să se autodepăşească. Aţi văzut în Anglia ce gafe fac arbitrii. Şi totuşi ei continuă…Noi îi crucificăm.
Nu cred că merită. Nici arbitrii, nici fotbaliştii. Sau cum s-or mai chema băieţii care intră în teren. Fiindcă de jucat fotbal, în niciun caz…Norocul nostru e că se pot vedea Premier League şi Bundesliga.
Fotbalul românesc e muribund şi nu există leac. Cel puţin pentru următorii 10 ani.
Succes în continuare!

retoric (4 comentarii)  •  31 martie 2014, 17:33

Ioanitoaia se repoziţionează in gica-contra, poate in beneficiul publicatiei, poate al sau, problema sa e insa alta: in ultimul timp s-a cimentat intr-o pozitie contra bunului simt.

ioanitoiu (2 comentarii)  •  31 martie 2014, 17:37

la primul 11m ,cinstit vorbind mai trebuia sa il ia la pumni,l-a luat de miini .l-a controlat ”elegant ”la picioare si linga portar l-a impins.Ce mai trebuia , sa ii faca semne obscene cu mama,tata,si pumni la greu.La al doilea poate daca avea superglue pe miini dadea 11m.la 11m de la petrolul ce a fost acolo? a cazut petrolistul a venit 11m.

Macy (24 comentarii)  •  31 martie 2014, 17:37

Nea Ovi,tb.sa spun de la inceput,sunt sup.petrlist de 52ani,ca si matale,am vazut multi arbitrii la viata mea.Dar,asta,nu e nene,arbitru.Va spun sincer,daca cele doua echipe jucau pe maidan,sau in curtea scolii,(fara arbitrii)se intelegeau,mai bine,in prvinta penltyurilor, a faulturilor si a offsideurilor.Dar ,nu despre asta,vreau sa vorbesc, ci despre Exceptionalul Analist pe prlb.de arbitraj CRACIUNESCU:D-l Craciunescu are anumiti arbitrii pe care i-a lansat in aceasta „meserie”care la ora aceasta sunt Dumnezeii arbitrajului romanesc,ei nu gresesc toate deciziile lor sunt cele mai corecte.(Balas,Brad Pitt,Coltescu numai 3 centrali si mai sunt ceva asistenti)D-l Craciunescu are propriul razboi,cu C.C.A.(Diaconu),si de aici se Dezlantuie in a influenta adevarul despre anumite faze dubioase, in timpul unui meci.Normal ca D-l C-escu,ca formator de opinie sa influenteze opinia publica.Si mai este ceva:Rog pe cei ce posteaza pe acest articol, (indiferent de fanii caror echipe sunt),sa spuna,care este scorul in ceea ce priveste Greselile de arbitraj,dintre Dinamo vs.TOATE ECHIPELE din fotbalul romanesc,din ultimii 30de ani.Cu stima…

tandd (79 comentarii)  •  31 martie 2014, 17:48

@unu ai scris exact esenta la ce vroiam eu sa spun,ioanitoaia o da pe aratura datorita influentelor si prieteniilor.Toata lumea de la A la Z spun ca n-a fost penalty la petrolul iar dynamo a avut 2 penalty clare iar ioanitoaia o da de gard coafand un meci cu un arbitraj penibil

cineva (4 comentarii)  •  31 martie 2014, 17:51

domnule Ioanitoaia, cred ca nu ati vazut acelasi meci pe care l-am vazut noi. Au fost doua penaltiuri clare refuzate lui Dinamo si un penalti inexistent acordat lui Petrolul. Insa putem trece cu vederea peste acest penalti deoarece a mai fost unul care nu s-a acordat impotriva lui Dinamo. Doua penaltiuri neacordate inseamna extrem de mult. Si daca adaugam si maniera de arbitraj, aceea in care faulturile (unele grosolane) comise de Petrolul nu s-au soldat cu galbene, atunci cred ca putem spune ca e vorba de viciere de rezultat.
P.S. Contrar aparentei, nu tin cu Dinamo.

disneyland (16 comentarii)  •  31 martie 2014, 17:51

Pot sa accept ca a lasat jocul mai barbateste si ca nu a dat 11m la Lazar. Dar sa spui ca a fost 11m la Albin tine de rea-vointa. Albin si Serban alearga impreuna, Serban pune piciorul , iar Albin suteaza in piciorul lui Serban, cum se poate pune problema unui fault in acest caz? Poate fault pentru Serban, dar in nici un caz pentru Albin… Oricum, discutia legata de Petrescu e mai lunga, omul face cel putin o greseala imensa la 2-3 meciuri arbitrate. Nu e vorba ca a dezavantajat-o pe Dinamo, pana la urma Petrolul a dominat, asa ca rezultatul e echitabil. E vorba de faptul ca acest arbitru este tinut in brate de cineva, la fel cum a fost tinut in brate ani de zile Tudor. E vorba de faptul ca am trecut la 5 arbitri, dar in toate etapele astea nu am vazut o decizie luata la initiativa arbitrilor aditionali, care se multumesc sa isi incazeze baremul si sa se prefaca ocupati.

Un antrenor (2 comentarii)  •  31 martie 2014, 17:52

Nu sunt de acord in totalitate dar Ioanitoaia mi se pare mai credibil decat Craciunescu. Craciunescu are simpatii si interese. Ioanitoaia cred ca vrea sa faca polemica si sa fie original.

ioanitoiu (2 comentarii)  •  31 martie 2014, 17:53

ptr macy,daca s-au gresit ptr dinamo vs alte echipe in ultimii 30 de ani ,sincer eu propun sa se dea in urmatorii 30 de ani(aceeasi perioada de timp) 3 penaltiuri ptr adversari ca sa fie lumea linistita, iar arbitrii sa ia banii tot asa 30 de ani fara sa tina cu dinamo.Multumit? Si inca ceva peste 30 de ani discutam ce a fost in ultimii 60? Mai jucam si noi,Dorele?

simplu (4 comentarii)  •  31 martie 2014, 17:53

Jenant ca de multe ori, lipsa totala de obiectivitate la faze clare. La experienta anilor petrecuti pe stadioane sa pui in discutie „tinerea ” de catre Hoban si sa nu zici de ditamai impingerea de la spate adica obstructie, penalti si direct rosu , maestre ???? Discutabil faultul la Camara, se putea da 50% dar deja compensa Petrescu. Cat despre faultul lui Serban la primul gol, cand petrolistul nici nu avea mingea in fata ce sa mai zicem….Sa-l facem antrenor pe Razvanel ca mai degraba zici ca-i la circulatie, atat a invatat de la tac-su, sa dea din maini. Si sa se vaite ca e nedreptatit, el fiind cel mai bun.

Ion (1 comentarii)  •  31 martie 2014, 18:04

1. Domnul Craciunescu are un razboi permanent cu apetrolul; ar fi interesant daca si-ar comenta propriul arbitraj la finala Cupei Romaniei din ’94.
2. Ati uitat de arbitrajul din meciul din turul campionatului dintre cele doua? Cred ca arbitrajul pro-dinamo a fost mult mai evident.
3. La 2-1 ptr. Petrolul , Camara a fost oprit pe motiv de ofsaid(inexistent); vad ca armata dinamovisti din presa s-au facut ca nu au vazut faza asta.
5. Dinamo a fost echipa super-avantajata in campionatul intern; afara s-au facut de ris, cu citeva exceptii. Oare este accidental?

Sandu (1 comentarii)  •  31 martie 2014, 18:05

De cine se proteja hoban ? Eu zic ca sunteti exagerat de subiectiv ! Mai avea putin si se urca in carca lui Lazar la faza cu adi popa2mnu este nimic si la penalty-ul Petrolului se ating gheata in gheat

SANCHEZ ILICI RAMIREZ (1 comentarii)  •  31 martie 2014, 18:19

Ioanitoaia mereu il contrazice pe Craciunescu care este un expert in arbitraj,fara sa aibe cunostiintele si experienta lui, si asa iau exemplu mai tinerii ziaristi care contrazic azi tot ce inseamna,mari sportivi si antrenori!..Desi sint simpli mizgalitori fara cunostiinte se contrazic pt. a creea audienta zic si cred ei!, realitatea dura la care duce ,,contrazicerea” expertilor fara nici o baza,insa ;este ziare fara tiparire si faliment …

AndreiDinGalati (33 comentarii)  •  31 martie 2014, 18:28

foarte corect ce mare greseli ,nu a influentat cu nimic .ce e 2-2 ,2-3 sau 2-4 acelasi lucru. daca gresea impotriva echipei juniorului era deranj nu mai erau umane greselile acestui magnific arbitru care a trantit atatea partide

delviolas (10 comentarii)  •  31 martie 2014, 18:31

Salutarile mele,nea Mircea!

TmUltras (1 comentarii)  •  31 martie 2014, 18:35

Pai la lazar a fost prima oara tragere apoi impingere mai ii trebuia un picior in cap frate.Domnle nici Avram nu avea tupeul sa se apere pe el sau pe fii sai cum ai facuto tu acum.Imi dau cuvantul ca in viata mea nu te voi mai citii ,dupa ce ca media tv e intoxicata de programe gen b1 antena 3 vad ca si presa a devenit impartiala chiar groteasca.Din editorial reiese ca tupeul si minciuna in sport nu are limite.

Albusibiu (95 comentarii)  •  31 martie 2014, 18:51

Nu stiu, n-am vazut meciul acesta. Dar l-am vazut pe Radu Petrescu in altele, are o fata (era sa-i zic „mutra”) inconfundabila si, de aceea, as spune ca titlul articolului este fundamental incomplet: „Radu Petrescu a gresit insa nu atat de mult. Ci atat de des!”
Domnule Ioanitoaia, va intreb, fara rautate: ce va spune memoria despre Radu Petrescu?

kata (1 comentarii)  •  31 martie 2014, 18:57

Tot respectul Domnul Ianitoaia dar incepe sa va cam lase privirea,a fost penalty mai clar la Lazar decat la Geraldo sau Albin.

Marius22 (347 comentarii)  •  31 martie 2014, 19:12

Bai Sanchez ilici, ce zici tu in 20 de ani de procesul si recursul etapei Ioanitoaia o fi invatat sa citeasca fazele sau are nevoie sa ii spuna Craciunescu ori tu, ce zici? Unii amuzati aici si altii plictisiti.

Mymy (76 comentarii)  •  31 martie 2014, 19:14

Cei care mai cititi ar trebui sa stiti ca dl Ioanitoaia s-a luat de Razvan si de tactica lui defensiva in ultimele articole. Ideeaarticolului pro Razvan pica cu brio.

brazvan (57 comentarii)  •  31 martie 2014, 19:16

răzvănel lucescu, pe făraș…

nu conteaza (13 comentarii)  •  31 martie 2014, 19:24

Domnu’ Ionitoaia ne demonstreaza inca o data ca are ceva impotriva echipei Dinamo. Penalty-urile refuzate de arbitrul petrescu echipei Dinamo au fost foarte clare. Probabil domnu Ioanitoaia are o afinitate pentru Razvan Lucescu si ii apara opinia exprimata dupa meci intr-un mod extrem de subiectiv. Tot respectul pentru Geraldo, care a recunoscut hentul comis. Ar trebui ca arbitrul petrescu sa urmeze exemplul de fair-play al lui Geraldo si sa recunoasca furtul comis, pentru ca dupa parerea mea, asta a facut. A Furat 2 puncte echipei Dinamo

toni (17 comentarii)  •  31 martie 2014, 19:50

Fiecare e liber sa faca ce vrea cu imaginea sa. Se pare ca de ceva timp nu mai aveti asteptari de la viitor. Logica dumneavoastra devine din ce in ce mai ciudata. La ultimul articol citit de dumneavoastra aveati serioase problem de ligica juridical , de viata vis-a vis de bine si rau. Acum e poveste fata de trecut, dar va inscrieti pe aceeasi linie. Poate e cazul si de o primenire a purtatorilor de mesaj al fenomenului fotbalistic din Romania. In rest numai de bine.

Alegz (33 comentarii)  •  31 martie 2014, 19:53

Sunt eu Stelist, dar trebuie sa recunosc ca am ramas putin socat de erorile de arbitraj comise de Radu Petrescu.

1) Hentul la Geraldo l-am observat Live .. si era o camera de sus + ca imaginea era doar pe jumatate de monitor. Toata lumea de la TV si cei din trubna l-au vazut. Un penalty mai clar nu cred ca poate exista! Acolo a fost intentie nu pot sa cred ca nici unul din cei 3 arbitri nu a vazut. Atunci cati arbitri ne trebuie pe teren ca sa il vada? Si nu este doar penalty .. este si eliminare directa .. hent intentionat in pozitie iminenta de gol (ramanea singur pe mijloc cu portarul). La Chelsea – Arsenal s-a dat rosu si mingea nu era pe poarta. Cam la fel s-a aruncat si Geraldo aseara. PS: Geraldo, pe langa rosul neincasat, mai merita vreo 2 galbene pt faulturile sale, l-a luat pe al 3-lea de fapt pt proteste. O fi fost el stelist da aseara nici macar fotbalist nu era. Poate doar ca portar!!!

2) Grigore si-a luat un pumn in cap gratuit si din nou intentionat .. mingea era deja departe la portar … la fel a fost si in repriza a 2-a si imi e ca dc portarul dinamovist nu sarea sa il certe nici acolo nu scotea cartonas. PS: Parca petrolistul respectiv a luat un galben mai tarziu.

3) Pe Lazar, Hoban l-a luat de subtioara .. l-a tras, l-a impins si i-a mai dat si un branci ca se incapatana dinamovistul afurisit sa stea in picioare. Nici acolo .. 3 arbitri spectatori fara bilet. Eu zic sa le dam niste binocluri .. si cand se joaca in nocturna sa aibe si nightvision. PS: apropo si la Hoban este eliminare directa!

4) Singurul penalty acordat era de fapt lovitura libera .. Albin fusese faultat initial la marginea careului de catre un alt dinamovist. Nicaieri in lume nu se da fault pentru ca sutezi in piciorul adversarului care ti-a luat fata. Serban i-a luat prim-planul si a pus piciorul in pamant in fata adversarului fara sa il atinga. Albin a sutat in piciorul lui Serban care in urma loviturii s-a prabusi peste Camara. L-a cum a arbitrat Radu Petrescu tare imi e ca a dat de fapt penalty la Camara !!! .. ca pe restul nu le-ar fi vazut oricum.

5) Si Petrolul a avut un penalty neacordat. E adevarat ca pe faza live eu nu m-am prins dc faultul era in careu .. dar fault a fost.

Daca la Vointa-CFR atunci Radu Petrescu a comis-o de a anulat un gol valabil sibienilor .. la Petrolul – Dinamo nu mai stia nici ce sport se joaca pe teren.
Si problema e si mai grava. Avem 3 arbitrii pe teren si se gresea destul de mult. Acum avem 5 si parca se greseste mai mult.
O sa ajungem sa bagam cate un central pentru fiecare jumatate de teren, cate 2 tusieri pe fiecare latura, si alti 4 aditionali pentru fiecare colt al unui careu ca poate o vedea unul dintre ei in final !?

radu (164 comentarii)  •  31 martie 2014, 20:14

Ovidiu,MARE DREPTATE AI…petrescu trebuie exclus din arbitraj abia dupa meciul cu nr 100 facut praf,ce draku doar suntem in Romania…esti terminat batrane(ptr mine nu ai fost un ziarist impartial niciodata) daca si dupa 25 de ani de la revolutie gandesti asa chia nu mai stiu ce sa comentez…mai lasa-l pe muce junior ca este praf si ca antrenor si ca om.

Aseara dupa ce Geraldo(Respect) a recunoscut ca a fost hent…omul fara caracter juniorul a venit la tv sa ne spuna ca a revazut faza si nu a fost 11m…ASTA cred ca merita un articol …nu tampeniile ca petrescu nu a gresit indeajuns ca sa avantajeze echipa juniorului…de perioada comunisto-securista vad ca va este foarte greu sa va debarasati.

eu (164 comentarii)  •  31 martie 2014, 20:17

de peste 30 de ani decand ma uit eu la fotbal,gol mai hidos anulat ca al lui petrescu nu am mai vazut.

Gill (41 comentarii)  •  31 martie 2014, 20:20

Eu am incredere in dl Ioanitoaia, Craciunescu si-a pierdut demult credibilitatea!

gica contra (17 comentarii)  •  31 martie 2014, 21:31

pentru ion
craciunescu a exxprimat indoieli despre arbitrajul lui petrescu chiar inainte sa inceapa meciul, sugerand ca ar fi ceva necurat cu acest arbitru, care ar fi bun, dar cand vrea el, intoarce sptele la faza.
asa s’a intmplat cu o faza de care nu vorbest nimeni, cand a dat ofsaid la contratacul lui camara si a altui petrolist. scapasera doi, plecati, cum s’a vazut la reluare, din pozitie corecta. era simpla executie pentru portarul cu dureri de cap. erau doi contra portarului.
deci, doua faze.
pusul piciorului in fata adversarului nu a mingiei, este clar obstructie in jucarea balonului.
hai sa vorbim discutii.
este nimic pe langa golul anulat al petrolului, parca al lui dore, din tur.
sa nu utam meciu ala, unde numai dynamo a fost favorizata.
aici, a fost, poate, cam doi la doi la greseli de arbitraj.

Gino (1 comentarii)  •  31 martie 2014, 21:40

@radu #85. Imi pare rau, dar cu spiritele primare nu e posibil niciun dialog. Nu are legatura aprecierea unui penalty sau a unui ofsaid cu epoca comunista,cred ca ti-a luat Dumnezeu mintile. Ioanitoaia are alta parere decat a ta si care e drama de injurati tu si cei ca tine ca bezmeticii? O sa intelegeti voi cum se prezinta lucrurile cand veti invata ceva despre respect. Adica, niciodata.

zona magheru (49 comentarii)  •  31 martie 2014, 21:41

@ MACY : Voi ati avut mai multe faze controversate in liga a doua de-a lungul istoriei asa ca ce ai cu Dinamo !!

Mirceacelbatran (663 comentarii)  •  31 martie 2014, 21:43

Acesta e singura interpretare corecta a fazelor din meci. Iar varianta ca articolul e scris pentru a-l ajuta pe Razvan e o aberatie.

X™ (115 comentarii)  •  31 martie 2014, 21:45

Penibil.
Pana unde poate merge un om in a apara fiul unui prieten ? Neaga ce vede o tara intreaga, dinamovisti sau nu.

patrocle (4 comentarii)  •  31 martie 2014, 22:40

Radu Petrescu a bagat Petrolul in joc in minutul 3 cu un penalty gratuit domnule Ioanitoaia, restul e CAN CAN……, iar faptul ca sunteti prieten cu tatal lui Radu Petrescu va face mai putin credibil si indreptatit sa scrieti un asemenea articol. In teren arbitrii impart dreptatea intr-un fel, in afara lui altfel, dar atunci cand ai o brigada de 5 arbitrii si faci 5 erori grave de arbitraj dintre care 4 intr-o singura directie nu cred ca mai e nevoie sa ne zici matele lectii de etica bre nea Ovi !

Marcel (190 comentarii)  •  31 martie 2014, 22:43

Simplu, ce simplist gandesti tu. Ia priveste cum dinamovistul impinge cu mana stanga ca sa isi faca loc. Dl. Ioanitoaia a vazut bine, dar voua ca dinamovisti nu va convine.

Misu (1 comentarii)  •  31 martie 2014, 22:47

D-le Ioanitoaia, daca parerea dvs. a fost sincera, neinfluentata de antrenorul Petrolului, atunci va dau perfecta dreptate! Nu sunt de acord cu cei care pe formul zic ca a fost nu stiu cate lovituri de pedeapsa pentru Dinamo. Oameni buni, va rog sa va uitati la un meci in campionatul Angliei si sa vedeti acolo meciuri de fotbal si nu simulari grosolane ca la noi. Practic, la noi orice contact in careu este 11 metrii. Jucatorii nu mai urmaresc sa suteze la poarta, ci in mana adversarilor ca sa oblige arbitrul sa acorde lovitura de la 11 m. Nu credeti ca a venit momentul sa se mai joace si fotbal totusi, sa asistam la un spectacol in care jucatorii sa urmareasca poarta si golul si nu lovitura de la 11 m, cum se intampla acum. Sincer imi este lehamite de jocurile actuale de fotbal, si va invit pe toti sa vedeti ca in meciurile internationale jucatorii romani se aruce pe jos lovesc adversarii cu mingia in mana in careu si nu primesc lovitura de la 11 m binecuvantata in acesta mocirla numita campionat intern. Va invit pe toti indiferent suporterul carei echipe sunteti si pe dvs. d-le Ioanitoaia sa indemnam jucatorii si arbitrii la un fotbal placut ochiului, fara lovituri de la 11 m, haideti sa vedem goluri din actiune si nu din 11 m si sa lasam jocul mai deschis, totusi este un sport barbatesc la baza, iar spectatorii am crezut si inca mai cred ca vin la stadion pentru spectacol indiferent de echipa care invinge.

Daniel (5 comentarii)  •  31 martie 2014, 23:24

Arbitrul nu a gresit atat de mult…doar ca a arbitrat aiurea …e cea mai tampita afirmatie pe care am auzit-o vreodata…cum draqu ??? A FACUT MECIUL PRAF …A INFLUENTAT REZULTATUL CORECT…CE AR MAI FI TREBUIT SA FACA D-LE IOANITOAIA??? Sa se culce cu maica-sa???

cristy (98 comentarii)  •  1 aprilie 2014, 0:17

D-le Ioanitoaia, cum se poate ca in minutul 3 vede perfect un penalty inexistent dar nu vede orbul celelalte 2 penalty-uri neacordate lui Dinamo. Vad ca va place mocirla in care se afla fotbalul Romanesc astfel in afara de faptul ca ar trebuii sa va schimbati dioptriile nu mai gasesc alta expliocatie decat ca oamenii de la o anumita varsta delireaza. Ar trebuii sa puneti creionul jos si sa-i lasati pe altii mai tineri sa faca meseria asta nu de alta dar Dumneavoastra inca mai aveti iz communist.

rosudirect (1 comentarii)  •  1 aprilie 2014, 0:42

in minutul 93 dragos grigore deviaza mingea cu mana care desi nu e departata prea mult de corp ,nu e lipita deci 11m
urmariti cu atentie reluarea si veti vedea cum dupa ce deviaza mingea isi lipeste mana de corp.E penibil ca dinamovistii sa se planga dupa ce in tur arbitrajul le-a dat un punct

masca (1 comentarii)  •  1 aprilie 2014, 1:07

saracul Razvan ,el e mai emotiv si se supara usor…v-a zis taticul lui sa scrieti articolul asta domnule Ioanitioaia ?
sa nu cumva sa se supere micutzu si sa pelce iar la arabi ?
e un antrenor bun ,dar lasati-l in pace nu ii mai cantati in struna atat si dumneavoastra cat si d-l Lucescu (inteleg ca e greu sa fii obiectiv )

qpax (59 comentarii)  •  1 aprilie 2014, 5:41

Nu stiu ce a recunoscut Geraldo si de ce … ca nu am vazut declaratia … dar eu nu am vazut din faza respectiva nici intentia jucatorului de a juca mingea cu mana, nici faptul ca A FACUT acest lucru … poate ca mingea sa-l fi sters (lucru care nu reiese din nici o reluare), dar nu a modificat cu nimic nici directia mingea, nici viteza acestei, si jucatorul dinamovist nu a fost impedicat cu nimic sa joace balonul in continuare.

Vreau sa va aduc la cunostiinta, ca in drept, proba cu martori este mult subclasata de proba video … daca aveti vreo dovada video ca Gerlado a atins mingea cu mana, si a modificat parametrii fazei respective … va rog sa o prezentati … iar Geraldo insusi, nu este o autoritate in arbitraj, poate omul a simtit cum a sters balonul in cadere … asta nu inseamna ca are autoritatea si expertiza ca sa decida el ca a fost penalty. Daca declaratia era inversa … nu ati fi pus niciodata opinia lui subiectiva si neexperta, fiind parte implicata, inaintea probei video! Presa trebuie sa lucreze cu lucruri concrete, obiective, si dovedibile!

In alta ordine de ideii, asa ati facut la multe meciuri, si la meciul condus de arbitru strain Steaua – Dinamo … interpretati orice faze ca si penalty-uri, ca sa iasa la numar si sa creeze un subiect de scandal. In realitate, nu orice hent, sau contact in careu este si sanctionabil cu penalty … trebuie sa fie modificati parametrii de joc ai fazei respective, si modificati substantial… regulamentul nu este gandit si nu este aplicat pentru a rezulta in penalty-uri, la orice nimicuri, care nu au nici un impact, sau un impact minim asupra desfasurari fazei de joc … D-l Craciunescu comenteaza numai litera unui regulament creat acum 20-30 de ani … nu spiritul in care acest regulament este perceput si aplicat astazi in toata Europa … in care echipele romanesti participante in cupele europene, au primit un singur penalty, toate adunate, in ultimii 10 ani … vezi Steaua- Chelsea.

Ganditi-va la si la aceste aspecte, cand cereti cate 2 penalty-uri pe meci pentru Dinamo, sau in functie de circumstante, pentru adversarii Stelei. Nu faceti decat sa educati si mai mult microbistii, deja educati in acest cadru mental, sa se rataceasca cand ajung in Europa. Explicati nu numai ce zice regulamentul, dar si ce intentioneaza regulamentul … si care sunt elementele, motivele si prejudiciul pentru care se considera ca un eveniment este sanctionabil cu penalty, sau nu!

Comentează