Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Derby degeaba

Meciul Petrolul-Astra s-a ridicat rareori la nivelul pretențiilor duelului dintre ocupantele locurilor 3 și 2 ale clasamentului. Deși “lupii galbeni” au egalat abia în prelungiri, scorul de 1-1 trebuie socotit corect, just. Mai vioaie și mai legată, formația giurgiuveană a […]

luni, 17 martie 2014, 3:34

Meciul Petrolul-Astra s-a ridicat rareori la nivelul pretențiilor duelului dintre ocupantele locurilor 3 și 2 ale clasamentului. Deși “lupii galbeni” au egalat abia în prelungiri, scorul de 1-1 trebuie socotit corect, just. Mai vioaie și mai legată, formația giurgiuveană a ­stăpînit prima repriză, apoi rolurile s-au inversat. Profitînd spre final de un om în plus după eliminarea lui Laban (73), dar și de schimbările ofensive operate de Lucescu jr., Petrolul a forțat în disperare de cauză și a găsit într-un tîrziu golul. A meritat însă să-l găsească.

Trebuie presupus că s-ar fi jucat mai tehnic, deci mai frumos, dacă echipele ar fi aliniat toate vedetele lor. Cum gazdelor le-au lipsit ­Albin și De Lucas, iar oaspeților, din motive păstrate secrete, Mățel, Budescu și Alibec, partida n-a ieșit din anonimat. Fazele spectaculoase și ocaziile de a înscrie, mai clare însă la poarta Astrei, s-au numărat pe degetele unei singure mîini.

Asta în ciuda faptului că ambele ­garnituri au abundat în străini aduși cu mari eforturi și plătiți cu multă generozitate. Din 27 de jucători folosiți, numai 8 au fost români, 3 la Petrolul și 5 la Astra, procent sub 30 la sută, adică mic, foarte mic, nepermis de mic!

Dincolo de banii pe care i-a încasat vînzîndu-i în iarnă pe Hamza și pe Boudjemaa ca să-i titularizeze pe Mutu și pe Zicu, Petrolul a luat plasă. N-a mutat inspirat în condițiile în care acomodarea nou-veniților se tot amînă. Echipa suferă și, spre deziluzia fa­ni­lor, arată mai rău decît în toamnă. Convinge mai puțin. Zicu nu se integrează de nici o culoare, în timp ce Mutu trage de el și trans­piră, dar continuă să fie dator. Într-adevăr, duminică a reușit o prestație superioară ­celor anterioare, dar n-a jucat, probabil că Răzvan a glumit declarînd asta, “uriaș”!  Păi, dacă despre Mutu se spune așa ceva, despre Messi ori despre Cr. Ronaldo ce-ar trebui să se spună?!

Spre sfîrșit, pe fondul iureșului din careul advers, prahovenii au cerut insistent penalty, numai că Ov. Hațegan a procedat bine că n-a fluierat. N-a fost penalty pentru că n-a existat elementul intențional, mingea a sărit în brațul lui Papp, nu Papp a oprit-o cu brațul! De la o vreme însă, îi judecăm pe arbitri cu o asprime exagerată și, ca atare, nedreaptă.

De exemplu, l-am pus la zid pe ­vîlceanul Ad. Comănescu că n-a acordat fault ­pen­tru U înainte ca Dinamo să marcheze la Cluj unicul gol al întîlnirii de vineri. Interpretabilă, faza s-a petrecut în jumătatea bucurește­nilor, la 70 de metri de poarta cu golul și, în plus, nu arbitrul de centru putea să sesizeze eventuala incorectitudine, ci cel de rezervă ori adițio­nalul. E ușor să judeci văzînd înregistrarea video de 4-5 ori, dar mai greu, infinit mai greu, pe gazon și într-o fracțiune de secundă!

Acest 1-1 fără anvergură și fără strălucire nu servește nici Petrolului, nici Astrei, rămase și mai departe în spatele Stelei. Titlul pare ca și adjudecat, dacă nu cumva chiar e.

Comentarii (60)Adaugă comentariu

Valah (6 comentarii)  •  17 martie 2014, 15:52

Hegemonie.

lord belial (434 comentarii)  •  17 martie 2014, 15:53

acum citeva articole, spuneati ca steaua nu ar trebui sa se considere cistigatoare dinainte.
si noi v-am contrazis.
dar dvs ati insistat ca diferenta intre steaua si echipele din divizia a nu e asa de mare
atit ca acum va contrazic si rezultatele, venerabile
hai steaua!

aham (140 comentarii)  •  17 martie 2014, 16:02

astra are probleme mai ales disciplinare. isaila face treaba buna cu o singura exceptie, il tine pe bara pe takayuki ( daca nu cumva e accidentat si nu stiu eu). petrolul… cu tot rescpectul pt ei ca un tot, le lipseste valoarea. au ceva ceva dar nu suficient. au sperat sa remedieze cu mutu si zicu dar e clar ca nu-au facut decat sa arunce cu banii pe fereastra. in conditiile astea e clar ca steaua e deja campioana.

Cheetah (2118 comentarii)  •  17 martie 2014, 16:12

Speram in continuare intr-un campionat Liga1 atractiv, de dragul fotbalului si spectacolului creat pe teren.
Iar cei doi urmaritori ai Stelei ar trebui sa incerce sa se autodepaseasca in continuare, daca nu de dragul podiumului aproape pierdut, macar de dragul cupelor Europene si al confortului de a nu fi depasiti de urmaritorii din Targu Jiu, Vaslui sau Bucuresti.

dac.impielitzat (51 comentarii)  •  17 martie 2014, 16:20

e adevarat ca ce arata celelalte echipe in Romania comparativ cu Steaua nu prea iti vine sa mai speri ca se poate intoarce situatia impotriva Stelei… insa never say never… mai sunt meciuri de jucat. se pot intampla multe.
fie ca cel mai bun sa castige

Alin (4 comentarii)  •  17 martie 2014, 16:24

Domnule Ioanitoaia,

Am urmarit Man United-Liverpool ieri la pranz si arbitrajul de la acea partida va contrazice comentariul referitor la penalty. A fost hent clar. Pentru un hent mult mai putin evident in meciul ala s-a dat penalty. Sa nu mai vorbim ca daca era un hent facut de Steaua intr-un astfel de meci fara sa se dea penalty, se scria in ziar despre favorizarea Stelei 2 saptamani.

tandd (79 comentarii)  •  17 martie 2014, 16:33

Nu intentia stabileste cand se acorda lovitura de pedeapsa,ci conteaza doar cand se ia masura disciplinara asupra jucatorului! ca penalty a fost din orice unghi ai privi

Olteanu (478 comentarii)  •  17 martie 2014, 16:51

Lordule, cine se astepta ca urmaritoarele Stelei si in special Petrolul sa joace atat de prost?

Corneliu (5 comentarii)  •  17 martie 2014, 16:53

@tandd. Taci ca habar n-ai de regulament! Citeste articolul si fa conspecte!

Un antrenor (214 comentarii)  •  17 martie 2014, 16:57

Va stiam antrenori si selectioneri, dar vad ca va credeti si mari arbitri, ba si contribuiti ca tandd la perfectionarea legilor jocului. Va multumesc frumos.

aer foc (12 comentarii)  •  17 martie 2014, 16:57

titlul era ca si adjudecat dupa dubla cu astra. si asta datorita faptului ca steaua incepea returul fara sa mai fie angrenata in europa. sansa celorlalte echipe a fost in toamna cand ar fi trebuit sa faca totul petru a pune cat mai multe puncte intre ele si steaua, pe fondul oboselii acumulate de militari in europa.

Steaua-1986-forever (45 comentarii)  •  17 martie 2014, 17:00

Parerea mea este ca locurile 2-6 nu ar trebui sa se acorde pentru 2013-2014. Pentru simplu motiv ca este diferenta mult prea mare intre fotbalul jucat de echipa de locul 1 si cele amintite mai sus. La ora actuala aproape nu este diferenta intre fotbalul jucat de echipele astea 2-6 si cele de pe 15-18 (RETROGRADABILE). Calitatea ligii 1 a scazut sau este prea buna echipa de pe locul 1? Parerea mea este ca e putin de adevar in ambele supozitii.

Faur (15 comentarii)  •  17 martie 2014, 17:00

Credeam ca numai stelistii poarta ochelari de cal si nu poti dialoga cu ei insa nici cu petrolistii nu imi e rusine. Sunt la fel de obtuzi si de limitati cand nu accepta evidenta. NU a fost 11 m, domnul Ioanitoaia explica bine si are perfecta dreptate.

adi_stelistul (359 comentarii)  •  17 martie 2014, 17:01

Eu stiam ca nu intentia sau lipsa acesteia se penalizeaza, ci eventualul avantaj pe care jucatorul in cauza si-l creaza, chiar fara intentie. Chiar si asa e discutabil avantajul pe care fundasul Astrei si l-ar fi creat. Ma rog, nu vreau sa intru in dezbateri steirile pentru ca arbitrul trebuie sa ia decizia intr-o fractiune de secunda.
Desi in general sunt un tip sceptic, cred si eu ca Steaua a cam scapat in campioana (m-am uitat si pe program – unul usor). Sigur ca nimic nu e stabilit dinainte, dar…

Mishu (234 comentarii)  •  17 martie 2014, 17:04

Tandd, ma faci sa rad, il inveti pe Ioanitoaia regulamentul? Daca iti e somn in miezul zilei du-te si te culca, nu mai pierde vremea si nu ne mai plictisi.

Mihai (3 comentarii)  •  17 martie 2014, 17:20

Nu sunt specialist, probabil că dvs. sunteți mai în cunoștință de cauyă decât mine, dar nici dvs. nu sunteți specialist. Din punctul meu de vedere a fost 11 metri. Motivație: Jucătorul și-a creat un avantaj, prin blocarea traseului mingiei, și cel mai important mi s/a părut că deși inițial nu a vrut să lovească mingia cu mâna, ulterior a controlat-o grosolan cu intenție, dirijând practic direcția mingiei. În cayul de față ar trebui să analizăm în paralel această fază cu cea de anul trecut din returul jucat între Steaua și Petrolul când la Manasse la o fază asemănătoare s/a dictat penalty! Nu-i reproșez lui Hațegan decât acest aspect precum și faptul că a dictat câteva faulturi la Yazalde pe care la faze asemănătoare în care au fost faultați jucători ai Petrolului nu a dictat nimic.

vip (25 comentarii)  •  17 martie 2014, 17:28

romanii au talent
oracolul e facut ko de catre valeriu iftimie ,finantatorul de la botosani,mai bine ar arunca prosopul :

Dumitru Dragomir este atacat de un finanţator din Liga 1:

„Vorbeşte ca un păduche pe fundul borcanului 🙂 😀
———————————————–

qpax (59 comentarii)  •  17 martie 2014, 17:35

Steaua nu-si adjudeca (termen ce implica un fel de licitatie) titlurile …. noi nu suntem CFR … noi le castigam pe teren si le dovedim in cupele europene … investim si muncim pentru ele … si ne batem cu toata lumea (cluburi, presa, FRF), desi presa a devenit in ultimul timp un adversar mai redutabil decat ‘rivalii’ nostri din campionat … de cand au inceput sa faca ‘inele de campioni’ inscriptionate din timp.

Asta este … si daca o sa-l castigam … se numeste ca ‘Steaua is apara titlul de campioana’, cum l-am aparat si 2005/2006 … nici o alta campioana nu si-a aparat titlul … cu atat mai putin CFR … care a culminat sezoane ‘de camioana’ cu sezoane de ‘simpla prezenta’.

Si sugestia mea … mai pastrati scandal si pentru sezoanele viitoare … Steaua nu pleaca nicaieri!

Rumpelstinskin (41 comentarii)  •  17 martie 2014, 17:37

Maestre, îți vine să plângi de ciudă că ”omenia” dintre micuțul swinger și fostul lui colaborator , actual depanator de chiuvete prin Giurgiu a fost dată peste cap de un copil care nu a fost înștiințat de aranjament …

Stră Luce Nthory de Nord (273 comentarii)  •  17 martie 2014, 17:39

Lucestii sunt cei mai mari antrenori si nea Ovi cel mai mare si impartial jurnalist !

SAG (132 comentarii)  •  17 martie 2014, 17:47

„Titlul pare ca și adjudecat….”
Pare dar, matematic, nu este. Mai avem ceva etape. Este adevarat ca Steaua a iesit invingatoare de 3 ori in aceasta etapa: prin joc incantator, prin scor de neprezentare si prin acest 1-1 scos in min. 92…. Dar, artimetica din ciclul primar nu-mi da voie sa.
Asadar, 6 puncte +1 fata de locul II nu-s de neglijat. Inteleg supararea dinamovistilor, astristilor, petrolistilor, ceferistilor….., chiar frustrant faptul ca nu-si pot explica cum de Steaua joaca asa de bine, fiind neinvinsa in campionat pana acum.
Nici suporterii, dar nici unii comentatori TV in frunte cu Mihai Mironica(!). Acesta se INGALBENISE LA FATA cand a aflat ca scorul a devenit 1-1 la Ploiesti. A dat icterul peste el si nu stia ce sa mai insinueze cum ca Steaua nu trebuie sa fie la 6 p. + 1 fata de locul 2. La fel si Niciulae si Vama… etc, etc
Saracii !

valahu (46 comentarii)  •  17 martie 2014, 17:50

eu cu prietenii mei randoom,imperatoru si tumbzilă ne-am uitat pe net la pertolu-astra si de bucurie am baut un pet de bere! am avut si seminte prajite pe plită.

Mircea Hortensiu Tomus (9 comentarii)  •  17 martie 2014, 18:02

Mi s-a parut un egal prestabilit de altii,nu de jucatori,iar
arbitrajul a confirmat si s-a acomodat acestui deziderat.
E drept ca nici jocul nu s-a ridicat la inaltimea pretentiilor
locului ocupat de cele doua echipe si a componentei am-
belor formatii,cu numeroase greseli atat de organizare,
cat si de tehnica a jocului cu balonul rotund.E o dovada
ca nu aducerea de jucatori straini va ridica si calitatea
jocului,ci cresterea si grija pentru pepiniera autohtona
(vazi Valcean,Rotariu,etc).

zona magheru (3 comentarii)  •  17 martie 2014, 18:32

Eu nu am mai urmarit nici un meci din liga 1 cu exceptia derbiului cu steaua . Nici macar meciurile lui dynamo . Un campionat ajuns la minimum . Nici macar sa comentez nu mai am chef .

abcde (206 comentarii)  •  17 martie 2014, 18:34

@Stra Luce…De unde ne-am potcovit cu un rebut ca tine? Ar trebui sa fii banat ever…

Prof. Nica (125 comentarii)  •  17 martie 2014, 18:41

@Mihai, #16. Macar tu sa intelegi ca nu mai exista in regulament prevederea cu distanta, cu avantajul, cu nimic. La hent conteaza numai intentia, atat si nimic altceva, criteriu conform caruia cei doi Ovidiu, Hateganu si Ioanitoaia au dreptate ca nu a fost penalty. Pentru ca Papp nu a cautat sa joace mingea cu mana, nu a vrut asta, nu adta su-a propus. Ce nu e clar? Ce e asa greu de priceput?

Gino (513 comentarii)  •  17 martie 2014, 18:44

Beeei Rupelstinskin, sa stii si tu ca niciun meci nu se aranjeaza ca o echipa sa dea gol in minutul 92 ca daca nu mai da. Asa ca esti rugat sa pingelesti pe alta strada.

bigbelly (41 comentarii)  •  17 martie 2014, 18:47

„Ov. Hațegan a procedat bine că n-a fluierat. N-a fost penalty pentru că n-a existat elementul intențional, mingea a sărit în brațul lui Papp, nu Papp a oprit-o cu brațul!”
Haida, de!?! Mai avea un pic si-o lua la subsuoară si pleca cu ea acasa, ce dracu’ bre, nea’ Ovi!? :))
Daca p-asta o comitea alde Gardos ati fi tinut-o langa cu „arbitrii care-i baga titlul in traista Stelei” pana in 2030.

daut (1 comentarii)  •  17 martie 2014, 18:49

O relatare f corecta. Subscriu.

Gill (41 comentarii)  •  17 martie 2014, 18:58

Bai stra luce, ai probleme mari mai baiatule, du-te la un control, ideile fixe complet iesite din realitate se cheama intr-un fel, intreaba un doctor si du-te si trateaza-te!

jeandelacraiova (280 comentarii)  •  17 martie 2014, 19:10

Nea Ovi, respect.

17 N T (871 comentarii)  •  17 martie 2014, 19:10

# 10 Un antrenor

nu stiu daca deciziile arbitrilor au fost corecte, dar „exemplare” au fost. Prea cad si cersesc ciumetii pe care ii antrenezi.

PS te-au lasat sa votezi ? Stiu doar ca ai intrat in deruta cu o seara inainte si erai gata sa votezi chiar si cu O I.

Alex (6 comentarii)  •  17 martie 2014, 20:12

Nea Ovidiule,

Matale stii regulamentele cand scrii atat de hotarat ca nu a fost penalty?
Chestia cu intentia a cam trecut in plan secund (daca nu cumva a fost si scoasa) pentru ca este interpretabila. Regula este asa:
Daca mana este desprinsa de corp si intr’o pozitie nefireasca, atunci este hent si implicit penalty!

Acum, uita’te matale inca o data la reluare si zi’mi ce cauta Papp cu mana perfect intinsa in careu! E pe langa corp? Nu. E fireasca? Nu prea. OK, poate voia sa’si mentina echilibrul, dar daca intinzi mana la maxim si agati balonul cu ea, schimbandu’i traiectoria, trebuie sa platesti consecintele! Penalty-ul a fost clar ca lumina zilei, nu inteleg de ce ii luam apararea (atentie, nu arbitrului) Astrei!
Cand se greseste din greseala Pro-Steaua se scrie de un milion de ori! Iese Vama la Digi si face acuzatii de blat, Niculae la fel. Ei isi permit cu nerusinare sa acuze fara probe echipa Stelei, iar cand se greseste pentru ei (meciul de la Giurgiu cu Steaua, meciul de la Ploiesti si MULTE ALTELE) ne facem ca ploua si nici macar nu avem puterea sa zicem ca a fost o decizie gresita?! A FOST! A fost o decizie favorabila Astrei, intentionat sau nu.

Loulou (274 comentarii)  •  17 martie 2014, 20:12

Da, am revazut, nu a fost penalty.

Alex (2 comentarii)  •  17 martie 2014, 20:12

A aflat si barbatul (nea Ovidiu) ce stia tot satul! Pai, titlul a fost acordat inca din vara!!! Steaua si-a luat toate masurile pentru cumpararea acestui titlu! Blaturi, stelutze-capra, arbitri de casa!! Tot!!!

alex (6 comentarii)  •  17 martie 2014, 20:27

A fost 11 m. Nu mai exista chestia cu „intentia”. Trebuia sa aiba mana lipita de corp, nu sa ia mingea sub brat.

ccc (51 comentarii)  •  17 martie 2014, 21:31

Domnnule O I , accesnd link-ul de mai jos puteti citi noile prevederi ale UEFA legate de hentul in suprafata de pedeapsa. Este total contrar celor sustinute de dvs., cum ca se pedepsese numai intentia … . Si este un articol publicat kiar in GSP, pe 25 februarie, deci acum 3 saptamani…. Oare ati uitat? sau doar va prefaceti ca ati uitat, pentru ca asa va dicteaza interesele lui niculae de la astra?
Nu credeti totusi ca ar trebui sa existe o limita a decentei, inclusiv in jurnalism?
Incercati, printr-o singura fraza, sa-l „spalati” pe Hategan, creand impresia ca sunteti un cunascator al regulamentelor, dar din exces de zel, dovediti contrariul si cadeti in penibil!
Nimic deosebit, atitudine din ce in ce mai comuna in tara pe care o locuim! Interesele mai presusu de orice!
Cam atat, ar fi de prisos o continuare…..
http://www.gsp.ro/fotbal/liga-1/se-schimba-regula-hentului-in-careu-ce-instructiuni-au-primit-arbitrii-romani-legat-de-jocul-cu-mina-in-propria-suprafata-de-pedeapsa-391706.html

Adi (110 comentarii)  •  17 martie 2014, 22:09

Daca titlul e adjudecat deja, ar fi OK sa se inghete campionatul, si restul etapelor sa fie amicale! 😀 hahaha

17 Nentori Tirana (871 comentarii)  •  17 martie 2014, 22:12

care Berby

Mai recunosc cu durere si simtire pentru lupi, desi initial n-am vrut sa urmaresc un meci care, cum bine observa O I, se putea juca si in Africa, Mutu + Zico m-au intors, hai ca n-o sa mor zisei.

M-a lovit neplacut evolutia lui Mutu, credeam ca o sa cada pe spate, dar a trebuit sa recunosc, cu durere, ca mai exista. Pacat ca omul invizibil, ba Capra pune-i beculete sa-l vedem si seara, nu l-a introdus si pe Zico, ca eram curios daca rata chineza e grasa, daca pun prea multa sare.

Recunosc ca am mai adormit, de data asta nu platesc eu instalatotrii, dar am vazut ca lupii au fost fantastici. Adica petrolistii. Nu neg ca ar exista sansa ca si Astra sa aiba un suporter in afara celor din poza de tribuna facuta in Ghencea. Ba Niculie, prinde fotograful, e si Mustata in poze.

De unde stia Piturca ca n-are pe cine vedea. A fost mai inspirat ca mine.

La un vin bun se suporta orice. Totusi. Lui Dobre, sint sigur, ii face colegul mai mult par alb decit nevasta. Dar mai greu. Un presupus comentator de ciclism, apoi un DS (??) care in timp ce cadea de pe pod a auzit ca omul invizibil seara face de la A la Infinit ceva ce stie numai el, si in sfirsit un simpatic cunoscator de muzica sovietica. Si toti pareau foarte seriosi. Ba Digi, vezi ca Banciu cauta de lucru. Macar sa ne distram si noi.

q (1 comentarii)  •  17 martie 2014, 22:23

sta un jucator pe linia portii in minut 90 la 0 0 si tine mainile ca statuia din rio. mingea ii da in mana, el nu duce mana spre minge, pur si simplu mingea loveste mana..deci nu e intentie..
in acest caz e sau nu penalty?

Gore (28 comentarii)  •  17 martie 2014, 23:26

@Alex. Tu inventezi reguli. Formula regulamentara e „joaca mingea cu mana in mod voit”. Asta scrie, nu ce baigui si iti imaginezi tu, asa ca nu te mai da ocos.

Perken (20 comentarii)  •  17 martie 2014, 23:28

#40
Este penalty in acel caz, pentru ca fundasul are o pozitie nedireasca a mainilor, deci sunt premise de intentie

Vasca (166 comentarii)  •  17 martie 2014, 23:59

Va luati dupa Craciunescu cu pozitia nefireasca, dar asa ceva nu scrie in niciun regulament. E certitudine, nu vorba in vant ca povestea cu banii lui Nicolae si alte marlanii. Dl Ioanitoaia e credibil pentru ca e ziarist, nu suporter. Nu a dat pana acum nicio dovada ca ar simpatiza vreo echipa in afara Craiovei.

macovei (52 comentarii)  •  18 martie 2014, 0:22

Jos palaria ca sunteti impartial. Descrieti fidel ce s-a intamplat pe teren pentru ca nu a fost 11 m cum cer petrolistii.

Macy (24 comentarii)  •  18 martie 2014, 5:54

A fost penalty,o sa va povesteasca si Craciunescu maine,(ca nu a arbitrat Balas sau Brad Pitt,copiii lui de suflet).Steaua va lua campionatul ptr.ca si-l doreste cel mai mult,si au un lot mai tanar si ambitios.Astra si Petrolul,trebuie sa stie:ca sa pui mana pe banii din C.L.trebuie sa joci ca Steaua(cu ambitie si daruire) 90+4 minute si sa mai ai si 2-3 echipe prin Campionat (gen Chiajna)+2-3 arbitrii,bine platiti.ASA,SE CASTIGA UN CAMPIONAT!!!

Alex One (161 comentarii)  •  18 martie 2014, 8:18

Jalnica atitudine patronului Astrei,el ar vrea ca altii sa-i bage titlul in buzunar invingand Steaua,echipa lui reusind doar un egal pe teren propriu,si ala cu ajutorul arbitrului Kovaci.Cine nu bate Steaua „sa-i fie rusine”,lui cum ar trebui sa-i fie ?

Acciduzzu (108 comentarii)  •  18 martie 2014, 9:19

Nea Ovi, Faci ce faci si ne dai un articolas cuminte. Meciul a fost destul de anost si mai ales jucat fara prea multa determinare. Am vazut ceva mai multa la Petrolul in repriza a doua pe final. In rest, un meci intre doua echipe destul de blazate, constiente de valoarea lor si neinteresate. Trebuie recunoscut ca fotbalul romanesc sufera din lipsa profesionalismului. Sunt putini antrenori profesionisti: Reghe, pe care toti cauta sa-l loveasca pentru ca are mandria lui si raspunde tuturor valorilor inchipuite: Dinu Pitzi samd. Nu spun ca e un Guardiola sau Mourinho dar este unul dintre cei mai buni antrenori de la noi cu rezultate care certifica aceste afirmatii. La fel Contra, care a plecat la o ocazie mai buna dar a construit frumos. In rest poate Sumudica dar mai are de confirmat. Mai este si prostia patronilor. Banul nu te face nici mai destept nici de profesie antrenor. Ei insa se amesteca fara a avea habar de ceea ce fac. Cel mai bun exemplu, Gigi si Niculae. Inca Gigi mai avea ceva fler dar Niculae este exemplul perfect al prostiei in actiune. El ii cearta pe jucatori, ii desfiinteaza, ii jigneste public, caun vataf de cea mai joasa speta. Nimic din ceea ce face si spune acest om in fotbal (si se pare ca nu numai) nu are legatura cu profesionalismul si cu business-ul. Umori si frustrari prost gestionate. Si cam asta e nivelul intregului fotbal romanesc. Meciul ne-a aratat diferenta dintre Steaua, si restul echipelor. Sa o spunem clar: in afara de Steaua si un pic Petrolul avem un fotbal submediocru. De Astra nu spun nimic pentru ca e o echipa sintetica, artificiala si nu v-a rezista cu un asemenea patron. Ce poate fi facut? Ce poate sa faca noul presedinte FRF dincolo de a scapa de cel mai jalnic presedinte de federeratie din istoria fotbalului romanesc? Astea de ce nu le discuti nea Ovi?

Gabi (64 comentarii)  •  18 martie 2014, 10:07

Acum v-a casunat pe Niculae. Aveti dreptate, e un ghertoi, dar face ce vrea pe banii lui. Cand veti da si voi 10 lei nu o sa ii mai judecati asa aspru pe altii.

AliBaba (223 comentarii)  •  18 martie 2014, 10:11

@Macy. M-am saturat si de Craciunescu si de judecatile luibin functie de simpatii ori de interese. Prea lasa impresia ca el le stie pe toate si numai el. A fost un arbitru bun, dar nici sa traiesti din asta toata viata.

Tudorache (179 comentarii)  •  18 martie 2014, 10:13

Absolut corect, ati redat fidel meciul. Dar unuia ca acciduzzu nu ii place ca nu e cu injuraturi sau macar cu critici. Si nu a fost 11 metri.

Comentează