Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Condamnări exagerate

M-au certat internauții că, în loc să mă ocup de Dosarul Transferurilor, am publicat miercuri un articol despre cariera tînărului Alex Maxim. “Țara arde și baba se piaptănă”, m-a ironizat unul dintre ei, de aceea voi căuta să explic de […]

joi, 6 martie 2014, 10:10

M-au certat internauții că, în loc să mă ocup de Dosarul Transferurilor, am publicat miercuri un articol despre cariera tînărului Alex Maxim. “Țara arde și baba se piaptănă”, m-a ironizat unul dintre ei, de aceea voi căuta să explic de ce am întîrziat. Una că predasem articolul despre Maxim înainte de a se anunța condamnările din fotbal și alta că opiniile mele, eram și sînt convins, îi deranjează pe cei care au jubilat la auzul veștii că Gică Popescu și ceilalți vor intra în pușcărie.

Datorită vîrstei, dar și pentru că îi știu bine pe cei 8, pe Gică Popescu încă de cînd era junior, iar pe ceilalți din emisiunile de TV și radio la care i-am invitat de-a lungul timpului, nu simt vreo satisfacție că procesul s-a sfîrșit așa. Remarc că demersul pornit de Gazetă în 2006 s-a finalizat, dar atît. În măsura în care unii, cu precădere mai tineri, par foarte încîntați, chiar fericiți, eu mă bucur mai puțin de răul altora, fie aceștia și vinovați.

Cînd afirm că sentințele privind transferurile sînt excesive, am în vedere cîteva argumente, zic eu solide. Unul ar fi acela că, însumînd 34 de ani și 3 luni de închisoare cu executare, oamenii din fotbal au primit pedepse mai dure decît condamnații din toate procesele soluționate în ultimul timp. Concret, Transformatorul s-a ales cu 34 de ani, FNI cu 31, Trofeul Calității cu 25, Rețeaua Voicu cu 11 și așa mai departe. Notînd că în Dosarul Transferurilor numai statul a reclamat un prejudiciu, nimeni altcineva, întrebarea e în ce măsură frații Becali, Borcea și ceilalți pot fi etichetați drept cei mai mari infractori din istoria modernă a României?! Nu cumva e prea mult?!

Nu zic că ei n-au greșit. Clar că au greșit. După ce am parcurs cap-coadă rechizitoriul, doldora de aproximări și de estimări, zic doar că, prin comparație cu alții, n-au greșit cît să ia împreună peste 34 de ani cu executare! Cu destule te poți juca pe lumea asta, nu însă și cu libertatea oamenilor!

Alt argument menit să provoace nedumerire se leagă de faptul că doamnele Alexandrescu și Strîmb, judecătoarele de la Curtea de Apel “care au schimbat fotbalul”, cum titra ieri Gazeta, au dictat pedepse mai grele decît cele cerute de procurori pentru Popescu, Pădureanu, Nețoiu și Stoica! Sigur, judecătorii sînt suverani, au pîinea și cuțitul, atît că în practica judiciară nu prea se întîmplă ca judecătorii să dea condamnări mai mari decît cele solicitate de procurori. Cazurile care nu respectă această lege nescrisă sînt foarte rare, excepții de la regulă. MM a sesizat corect pe Facebook.

Ca atare, nimeni nu mă poate împiedica să gîndesc că, pedepsind peste capul procurorilor, doamnele judecătoare au vrut să iasă în evidență. Să avertizeze, ba și să bage în sperieți. Atît că în justiție nu-și au loc demonstrațiile de nici o natură. Fiecare ar trebui să plătească în funcție de ce a comis, nicidecum pentru a fi exemplu pentru alții.

Pe lîngă numeroase motive de mirare, de pildă, că Borcea a acționat de fiecare dată cu aprobarea Consiliului de Administrație al lui FC Dinamo, că Pădureanu e bătrîn și umblă din spital în spital, că George Copos n-a semnat cu mîna lui nici un act în cazul Dulca etc. etc., mai e acela al condamnării lui Gică Popescu la exact 3 ani, o lună și 10 zile, ca nu cumva, dacă primea 3 ani ori mai puțin, să se fi pus problema suspendării pedepsei!

Apreciez că instanța cu pricina trebuia să țină cont de amănuntul că Gică Popescu a făcut cinste culorilor României. Că i-a adus glorie prin cele 115 selecții în echipa națională și prin aceea că a purtat banderola de căpitan al Barcelonei la cîștigarea Cupei Cupelor. Tocmai pentru că venim în fața judecătorilor cu erorile noastre, dar și cu biografiile noastre, Gică Popescu merita un plus de bunăvoință, fapt subliniat recent de însuși premierul Victor Ponta. Poate i se cuvenea chiar clemență în condițiile în care, achitînd impozitul dosit inițial, Gică și-a recunoscut greșeala. Iar greșeala recunoscută e, sau ar trebui să fie, pe jumătate iertată.

Din păcate însă, noi parcă abia așteptăm să li se întîmple un necaz celor cu care ne-am mîndrit cîndva, ca să moară, nu-i așa, și capra vecinului! Alții gîndesc altfel. În Olanda, celebrul antrenor Guus Hiddink a fost condamnat la 6 luni cu suspendare pentru evaziune fiscală, iar ex-internaționalul Patrick Kluivert a prestat 240 de ore de muncă în folosul comunității după ce, în 1995, a strivit cu mașina un bărbat, director de teatru! Alții știu să prețuiască, să respecte și să-și aducă aminte, nu și noi.

La televizor, Tolontan numea condamnările dictate împotriva celor 8 ca aspre. Cu riscul de a fi socotit nostalgic ori chiar depășit, eu le găsesc de-a dreptul exagerate. Trase de păr. Forțate.

Comentarii (344)Adaugă comentariu

Alexe (17 comentarii)  •  6 martie 2014, 18:13

Astia care il injurati aici de nu mai puteti pe Gica Popescu si care faceti pe principialii de fatada nu ar trebui sa fiti lasati nici sa ii pupati mana. Sunteti o colectie de nimeni.

liberta (1 comentarii)  •  6 martie 2014, 18:14

Nu cumva natia aceasta a noastra este prea indobitocita si are in insasi ADN-ul ei, trasatura sclavului, a omului slab si milostiv? Nu cumva suntem supraexploatati muncind cate 9-10 ore pe zi pe salarii de cateva sute de euro? Nu cumva atunci cand vedem un mare „bashtan” plangand incepe a ni se face mila? De ce si pentru ce? pentru cine? pentru unul care in puscarie o duce mai bine comparativ cu 50% din restul populatiei? Sunt batrani care mor, mancand doar cartofi si coliva primita de poamana si care, au muncit o viata intreaga si au o pensie din care-si cumpara medicamente in rate! De oamenii acestia, ar trebui sa ne fie mila. Nu de unii care se spala dimineata pe fata cu MOET ROSE.
Iti spun eu domnule Ioanitoaia, matale care esti si formator de opinie, acum, cand in sfarsit simtim ca se misca ceva in justitia asta, noi incepem a avea remuscari exact ca sclavul care, panicat ca i-a murit stapanul sa intreaba oare ce o sa faca. Nu, trebuie sa primivim cu incredere, ca macar o data in 20 si ceva de ani, justitia si-a facut treaba! Romanul trebuie sa inteleaga ca asta este datoria justitiei intr-un stat civilizat, asta trebuie sa faca! sa condamne infractorii! indiferent de numele lui. Crederi ca in UK sau in Suedia sau in orice alt stat civilizat, s-ar fi mirat cineva de condamnarile astea? Noi nu suntem obisnuiti cu asa ceva, deci haideti sa nu ne mai punem intrebari gen „meritau pedeapsa?” deoarece conturam exact portretului maimutei coborate din copac care se loveste de necunoscut! Justitia este o normalitate, nu s-a intamplat nimic extraodinar cu „saracii” oameni. Au furat, au fraudat, iar conform legii, au fost pedepsiti. NORMALITATE!

CORECT! (75 comentarii)  •  6 martie 2014, 18:19

De acord cu majoritatea parerilor anterioare. Condamnarile trebuie sa fie aspre. De asemenea, justitia romana trebuie sa fie un model pt toate justitiile din Europa. Astfel, dupa modelul condamnarilor in speta (si sutinute de marea majoritate a celor care posteaza), GRABNIC TREBUIE CONDAMNAT MESSI SI TATAL SAU PENTRU O FAPTA ASEMANATOARE (SUSTRAGEREA DE LA PLATA UNOR IMPOZITE). In sens contrar, Europa ramane cu o singura justitie corecta, sub aspectul duritatii condamnarilor, cea din Romania. AM ZIS IN ASENTIMENTUL TUTUROR!

anonim (1 comentarii)  •  6 martie 2014, 18:19

gresit!

nu conteaza cine esti ca persoana in afara curtei de apel! esti cetatean roman, si se aplica legea egala la oricine, fie el capitan al nationalei, presedinte sau boschetar! asta e legea intro democratie.
pacat ca unii inca au gandire de acum 30 de ani. asta impiedica tara de a promova!

Bimbo (206 comentarii)  •  6 martie 2014, 18:21

Suta in suta de acord cu punctul dvs de vedere. Judecatorii trebuiau sa tina cont de meritele lui Gica Popescu si sa nu il bage in aceiasi oala cu fratii albanezi. Dar sper sa fie gratiatcurand ca doar nu a omorat pe nimeni. A inselat un stat care ne je cmaneste el pe toti de dimineata pana seara.

CORECT! (75 comentarii)  •  6 martie 2014, 18:24

SI INCA CEVA. REDESCHIDEREA, PRIN ABSURD, A DOSARULUI CRIMINALULUI HUIDU. DACA IN SPETA SAU APLICAT CONDAMNARI CU EXECUTARE, CU ASUPRA DE MASURA TREBUIE CONDAMNAT HUIDU PT UN OMOR DIN CULPA (DECI CU VINOVATIE), IN URMA UNUI ACCIDENT RUTIER. GRAIESC IN ASENTIMENTUL TUTUROR, INTRUCAT SUNTEM LOGICI, OBIECTIVI SI NEPARTINITORI!

Costin (1 comentarii)  •  6 martie 2014, 18:28

Revoltator articol! Absolut rusinos! Daca exista pentru dvs. o componenta subiectiva extrem de puternica in acest caz ar fi trebuit sa va abtineti sa scrieti despre asta. V-au fost condamnati prietenii, va pare rau. E de inteles. Dar pornind de aici sa aberati pe marginea corectitunidii pedepselor e oribil. Setul de valori pe care il promovati se asorteaza perfect cu sfidarea continua la adresa justitiei si a eticii in general a clanului Becali, a unui MM, a unui borcea…

maniu (4 comentarii)  •  6 martie 2014, 18:34

Domnule Ioaniţoaiam

Din ce aţi scris Dvs. mai sus răzbate puţină ipocrizie: de multe ori aţi „înfierat” debandada şi corupţia din fotbalul nostru, iar acum, cînd, în sfîrşit s-au dat nişte pedepse exemplare de către justiţie, deplângeţi cuantumul „prea ridicat” al acestora, de parcă aţi poseda, pe lîngă multe altele, şi titlul de doctor în drept penal şi aţi fi avut acces la toate documentele şi probele în cauză. Încep să fiu dezamăgit de Dvs. Hoţii şi corupţii care sunt sau par bolnavi, întoxicaţi cu mercur dar cu vile prin Europa Occidentală şi SUA, nu ar trebui, după logica dvs., să ia pedepse atât de mari, săracii!

Bogdan B. (4 comentarii)  •  6 martie 2014, 18:36

Domnule Ioanitoaia, daca nimeni nu vă poate împiedica să gînditi că pedepsele celor 8 sunt exagerate, etica profesionala ar trebui sa va impiedice sa faceti publice asemenea afirmatii intr-un domeniu in care nu aveti nici o autoritate.
Iar aprecierea că instanța trebuia să țină cont că Gică Popescu a făcut cinste culorilor României este de-a dreptul penibila. Gica Popescu a fost judecat si condamnat pentru furt, nu pentru intreaga lui viata. De cand o instanta judecatoreasca trebuie sa aiba si atributii divine? Imi pare rau pentru dumneavoastra, dar cu asemenea elucubratii va apropiati rusinos de logica domnului Zgonea.

paul_rapid (1 comentarii)  •  6 martie 2014, 18:39

Felicitari pentru articol dnul Ioanitoaia, ziaristii si oamenii ca dvs sunt pe cale de disparitie in aceasta tara. Gica Popescu a gresit si merita o pedeapsa, dar cea primit este deja mult prea mult ! Pacat.

alo, DNA? (35 comentarii)  •  6 martie 2014, 18:45

despre nasul se pot scrie tomuri>
1. frf l-a sponsorizat pt -si trata boala cu 250 mii euro si loteria cu 150 mii.in acelasi timp sotia sa il imprumuta pe lordul jean de verestoy fara dobanda!
2. clauzele contractuale pt nasul, piturca si kassai cu daune de pina la 1 mil euro??
3. sandu si mitica au tainuit, favorizat si complici cu cei 8 condamnati. ei n-au fost anchetati?? DNA nu stie de ei?
4.promovarile, mentinerile in liga 1 a pandurilor, ceahlaului,chiajna, retrogradatrile lui poli, u c raiova, rapid=ilegalitati flagrante
5. comisiile pasate intre FRF SI LPF, NASUL SI CORLEONE?
6. IMPRUMUTUL DE 90 MII DE LA JIJI?
7.nationala din 98=0 calificari
8. nepoti, yesmeni, pityfelnici=garda sa pretoriana
9. de unde NASUL?
10. ETC ETC

Ithlin (12 comentarii)  •  6 martie 2014, 18:47

ÎNTÂI DREPTATE, NU COMPASIUNE! GATA CU MILA ȘI PĂRERILE DE RĂU!

mandeal (3 comentarii)  •  6 martie 2014, 18:50

E ciudat cum ceea ce e de admirat la domnu’ Ovi de obicei, acum il face sa piarda masura lucrurilor. Ma refer la echilibrul si lipsa de patima in mai toate luarile lui de pozitie.
Totusi, totusi..nea Ovi, amesteci lucrurile intr-un mod justificat doar de nevoia de loialitate. Care cred ca ar fi trebuit dovedita mai curand tacand decat provocand atata indignare cata se vede aici. Si cu destula indreptatire.
Poate ar fi bine sa citesti si articolul colegei Maria, care, trebuie sa recunoasteti, numai a vampir setos de sange nu arata. Dar are punctul ei de vedere, il articuleaza cu sens si, sincer, nu vad ce contraargumente i-ai putea aduce.

Eu (1 comentarii)  •  6 martie 2014, 18:50

Dupa ce ani dea randul i-ati chemat pe toti la diferitele emisiuni ca sa se balacareasca si sa se certe in direct pentru rating, acum este normal sa le plangeti de mila.

Se mai schimba vremurile, dl. Ionitoiaia

VOC (1 comentarii)  •  6 martie 2014, 18:57

Întâi ziceți că fiecare ar trebui condamnat în funcție de ce a comis (nu pentru a fi exemplu pentru alții), iar apoi ziceți că Gică Popescu n-ar trebui condamnat în funcție de ce a comis (pentru că a făcut cinste nu știu căror culori). Dublu standard?

17 Nentori Tirana (871 comentarii)  •  6 martie 2014, 18:58

197. Freddy Re

Merci Amice. Alte meditatii poate. Consider ca azi am nimerit tema, sint in asentimentul multora. Atit.

La scris as lua eu meditatii, daca ar folosi la ceva. Vezi cite comentarii are Domnul Ioanitoaia.
Sint si eu fan „pana usoara“, dar trebuie vazut si cit de multi atinge, cite comentarii are ea. Multi nici nu inteleg, nici nu se obosesc sa citeasca. E doar ziar de sport.

Uite, la nimereala, ultimul, nr. 259. Asta stie sa scrie. Nu-i pacat de el ?

consecventa si impartialitate! (75 comentarii)  •  6 martie 2014, 19:00

Nu-mi vine sa cred. Am visat ca au fost atatia critici la adresa deciziei de condamnare. Atatia „specialisti postaci”, care au indraznit sa comenteze condamnarea lui Gigi Becali. Sigur am visat ca s-ar fi petrecut toate astea. Dovada ca aproape toate parerile exprimate aici sunt pt. condamnarea drastica a infractorilor din fotbal si, in egala masura, impotriva contrazicerii solutiilor judecatoresti, fara studii de specialitate. Consecventa si impartialitate maxima la postaci!

Delyrium (1 comentarii)  •  6 martie 2014, 19:01

daca mai intra si piti, nasul si cu mitica pot face de o echipa de fotbal…cred ca ar bate tot ce prind…la table, barbut, poker, risca :)))))

petri petri (19 comentarii)  •  6 martie 2014, 19:01

In Romania vad ca apar din ce in ce mai multi docti, ce au impresia ca sunt buricul pamantului nerealizand nimic. Nimeni nu isi pune problema de ce in multe tari europene, vestice, caci tot ne place sa ne raportam la vest desi noi suntem in EST, oamenii de afaceri cu mii de angajati nu fac „parnaie” pentru evaziune. Modalitatea de sanctiune fiind amenda, asta dupa recuperarea prejudiciului. Ei nu fac „parnaie” pe rationamentul ca multi oameni depind direct de soarta lor. Nu imi e simpatic Copos de nici o culoare dar acesta are in subordine vreo 2 mii de angajati, a caror soarta depinde de a lui.
Vad tot felul de indivizi care tropaie de bucurie ca niste cetateni extrem de bogati merg la inchisoare 4,5,6 ani.
Nu contest vinovatia acestora contest insa nebunia bolnavicioasa a multora care calcala in picioare orice urma de bun simt!

mircea (3 comentarii)  •  6 martie 2014, 19:03

Comentariul meu complet, cu tot cu citatele dvs:
” Notînd că în Dosarul Transferurilor numai statul a reclamat un prejudiciu, nimeni altcineva ” – ar fi tb. sa sara Popescu la gatul lui Giovani ca i-a dat prea putin la negru?!?!?! Nu stim noi ce inseamna evaziune? Poti face evaziune fata de un privat?!?!?!?!? Sau inselaciunea nu se aplica daca o faci statului?!?!?!?!? In dosarul Transformatorul din ce stiu eu cea mai mica pedeapsa individuala a fost de 5 ani. Daca ne asociem 25 de insi si primim cate un an, e pedeapsa mai drastica decat pentru 4 insi care primesc cate 5 ani?!?!?!?!? Justitia a facut exemple din oameni de calibru peste tot in lume, nu doar in Romania. Nu exista justitie cu pedepse fixe pentru anumite fapte, exista minim si maxim, functie de prejudiciu si circumstante. Borcea o fi actionat cu sprijinul consiliului de la Dinamo in cazul transferurilor, dar averea si-a trecut-o pe numele fiului – nascut in USA si ca urmare cetatean american – constient, fara consiliu, de buna voie si nesilit de nimeni stiind ca statul Roman nu va putea recupera vreodata prejudiciul. Copos nu a semnat nimic in cazul Dulca, dar asta nu-l absolva de vina asa cum pentru orice societate comerciala in cazul evaziunii nu intra doar contabilul la apa, ci si administratorul si patronul. ” Cu destule te poți juca pe lumea asta, nu însă și cu libertatea oamenilor! ” – nu pot sa cred ca un OM atat de respectat ca dvs si privit ca un model de multe generatii, d-le Ioanitoaia, poate face o astfel de afirmatie… Gica Popescu nu a dat banii ca impozit din remuscare ci pentru ca a fost prins, si nu a returnat toata suma datorata ci doar o parte, mare sportiv, caracter 0, dovedit si de tot ceea ce a tinut de candidatura sa la FRF si legaturile cu sandu(din nou cu s mic) precum si de alte asocieri ale sale pe care le cunoastem cu totii. Ca urmare, greseala sa fiind doar pe jumatate sau chiar mai putin recunoscuta, ar tb sa fie iertata cel mult pe sfert, daca nu chiar deloc. Cat despre sentinta, trei ani, o luna si o zi, daca vroiau sa-i dea peste nas, ii dadeau trei ani si 1 zi si tot executa. ” Din păcate însă, noi parcă abia așteptăm să li se întîmple un necaz celor cu care ne-am mîndrit cîndva ” Eu unul ca ROMAN, la cei 35 de ani ai mei, nu m-am mandrit niciodata cu fratii Becali, cu Copos, cu Netoiu, cu MM, cu Borcea sau cu Padureanu, tatal tuturor blaturilor. M-am mandrit intr-adevar cu Popescu, dar asta ati subliniat si dvs, e la timpul trecut. Iar exemplul cu Kluivert nu e dat bine in aceasta situatie si nu ar fi nici in oricare alta.

brazvan (57 comentarii)  •  6 martie 2014, 19:03

respect!

petri petri (19 comentarii)  •  6 martie 2014, 19:06

Majoritatea celor ce comentati aici nu meritatii o secunda sa traiti in capitalism! Pareti a fi trait mult timp in societatea comunista a carei lanturi inca tin pe loc mintile voastre!

liviusmaximus (17 comentarii)  •  6 martie 2014, 19:08

gresit domnule ioanitoaia ! asa s-ar justifica si gratierea lui becali – a furat el statul, da a cosntruit biserici din banii aia:). Si in cazul celorlalti este grav ce au facut si mai ales este grav cum au sfidat justitia si pe noi toti atatia ani. amintiti-va de amenintarile lui giovani pt bodu, lauda lui borcea la tv despre cum radiaza el 50 mil datorii ale clubului dintr-un foc, etc, etc. De legea compensarii faptelor bune cu cele rele su ocupa doar EL. Justitia lucreaza cu fapte si atat. Fara comparatii. Daca justitia a fost slaba in cazul FNI, nu inseamna ca trebuie sa continue sa fie slaba ! Gica Popescu va fi un dublu simbol. Cel al marelui sportiv si cel al unei justitii corecte si egale pt toti ! Este important sa ni-l amintim asa.

petri petri (19 comentarii)  •  6 martie 2014, 19:08

„liberta” ai dreptate 100%! dar te intreb ai produs vreodata o merdenea pe care mai apoi sa o vinzi???

mircea (3 comentarii)  •  6 martie 2014, 19:10

@ petri petri
Prietene, daca eu am firma cu 5 angajati, ar tb sa ma duc la puscarie si Copos nu, pentru ca are 2000??!?!? Sau oricine are familie nu ar tb sa mearga la puscarie pentru ca familia depinde de bunastarea lui? Spune-mi te rog, pentru inselaciune afara se plateste amenda? Omori un om pe trecerea de pietoni si nu te duci la puscarie pentru ca tb sa te ocupi de bunastarea urmasilor victimei? Bine ca ai tu bun simt si esti doct.

vlad (1 comentarii)  •  6 martie 2014, 19:10

Trebuia mai mult sa le fi dat.Nu le mai ajung banii.Un om care fura o gaina tot atat ia,iar ei fura milioane de euro.Si nu mai spun ca procesul nu dureaza atat.Sunt ca niste lacuste , si nu scapi de ei,termini cu unii si vin altii.Deci cu tot respectul nu sunt de acord cu dumneavoastra.

Giovanni Crupierul (2 comentarii)  •  6 martie 2014, 19:11

Prin natura slujbei am fost nevoit sa-l cunosc pe Ion Becali,ani de zile a frecventat firma la care am muncit.Am fost martor la scene de nedescris,l-a luat de gat pe managerul meu.,,In tara asta eu sunt presedinte,procuror si judecator!”- ne-a amenintat …Gica Popescu stia foarte bine cu cine se asociaza,nu are nicio scuza!Oamenii astia au luat painea de la gura nevoiasilor pentru a cumpara vile si masini amantelor!

johndoe (14 comentarii)  •  6 martie 2014, 19:14

#251 Alexe!

chiar nu voi fi lasat sa ii pup mana – ne desparte un zid de beton pazit de oameni inarmati; recunosc, sunt un nimeni dar sunt un nimeni fara o condamnare.

pentru cei ce sustin ca GP a recunoscut fapta, imi puteti arata, va rog, unde a facut asta? Faptul ca platit suma respectiva nu echivaleaza cu o recunoastere ci poate, cel mult, sa reprezinte o circumstanta atenuanta de care procurorii au tinut cont, insa instanta nu.
Daca ar fi recunoscut fapta, nu am fi acut un proces care sa dureze atatia ani.

Pana acum cativa ani de plangeam ca nu avem condamnari, cand incep condamnarile, nu plangem ca sunt prea aspre. Eu nu ma gandesc ca asta a fost aspra, ci cele de dinainte au fost blande!

petri petri (19 comentarii)  •  6 martie 2014, 19:18

Draga „Cosmin C” cetatenii condamnati nu au prejudiciat cluburile asa cum vreti dumneavoastra sa scoateti in evidenta prin exemplul dat!!! Ei au prejudiciat dar STATUL!!! Statul este singura „PARTE VATAMATA” din proces! DOCUMENTATI-VA! Nu reiau explicarea de ce oamenii de afaceri evazionisti nu trebuie pedepsti cu inchisoarea care nu rezolava nimic, in realitate pentru stat decat va produce dumneavoastra si celor ce va impartasesc gandurile BUCURIE! Pedeapsa ar trebui sa constea intr-o amenda mare prportionala cu prejudiciul care sa faca venit la bugetul statului.

Nicudp (1 comentarii)  •  6 martie 2014, 19:46

NU este o sentinta exagerata,Domnule Ioanitoaia,este prea blanda pentru mutilarea fotbalului Romanesc.Marele pacat este ca nici Dragomir si nici Sandu nu vor plati pentru asta.Mai nou pe Sandu trebuie sa-l platim pana la adanci batranete…Iar presa ,plange de durere.

Che Guevara (363 comentarii)  •  6 martie 2014, 19:54

Maestre, pentru asta exista justitie, ca sa ne supunem deciziilor ei. Altfel s-ar judeca in presa infractorii si nu in tribunale. Cand vor invata romanii sa nu mai comenteze deciziile justitiei ?

Dudu (1 comentarii)  •  6 martie 2014, 19:56

@petri: asta e rationamentul tampit dupa care unii (oameni sau firme) sunt ‘too big to fail’.
Judecatorul nu are vreo vina, respectivii ar fi trebuit sa se gandeasca la soarta celor care depind de ei inainte sa se apuce de delapidat.
Au incalcat legea, trebuie sa plateasca.
Iar judecatorul judeca dupa codul penal. Acolo pentru diverse fapte sunt specificate pedepse minime si uneori maxime. Pedeapsa ceruta de procuror e facultativa, judecatorul se uita mai intai la codul penal si ce scrie acolo. Daca e vinovat pentru fapta X pentru care pedeapsa minima e 3 ani, procurorul poate sa ceara 0 ani sau timpul deja petrecut in puscarie dar judecatorul trebuie sa dea cei trei ani specificati. Punct.
Nu ia pus nimeni sa faca manareli financiare si ca romani ne meritam soarta daca ne apucam sa plangem soarta unor criminali.

Dr Sport (1 comentarii)  •  6 martie 2014, 20:06

Cum puteti sustine in acest articol, ca sunt exagerate pedepsele? Sau ca e prea mult ca fratii Becalei sa fie declarati drept cei mai mari infractori ai Romaniei moderne?
Unde va este spiritul colegial, sau daca vreti, bunul simt, daca va pretindeti un ziarist cu coloana vertebrala verticala cand celebrul Giovani Becali l-a scuipat pe confratele Emanuel Terzian intr-o emisiune sport live?
V-am strans mana cand l-am internat pe tatal dv-stra la Sp Municipal cu f multi ani in urma, dar regret gestul facut atunci. Si nu regret ca am parasit tara din cauza unor oameni ca dv-stra care au stat la masa cu astfel de non-valori, facaturi! Cititi articolul d-lui C T Popescu de ieri si o sa intelegeti repulsia mea si a d-lui Popescu fata de astfel de ”nei”.

petri petri (19 comentarii)  •  6 martie 2014, 20:16

„Dudu” am studiat dreptul! Nu-mi da lectii! Eu fac comparatie intre legislatia romana si alta legislatie a unui stat membru UE in privinta EVAZIUNII. Mai mult de atat imi rezerv dreptul la fel ca domnul Ioanitoaia sa comentez o decizie a justitie ce imi pare excesiva!!! In alta ordine de idei, PLATA caci desprea asta vorbesc si ma chinui sa explic poate fi PECUNIARA (adica in bani) NU in „parnaie”. Inchisoarea in afara de faptul ca te bucura pe tine si pe altii ca tine nu rezolva in realitate nimic!!! Mai mult de atat nu pot sa-ti explic trebuie sa te mai ajute si mintea!

mariusz (1 comentarii)  •  6 martie 2014, 20:17

Domnule Ioanitoaia,
Un scenariu, poate SF, pentru justitiarul Tolontan:
Justitia aservita USD-ului, si nu lui Basescu, asa cum este in prezent, judeca un proces intre Intact si Tolontan. Ar avea Tolontan aceeasi incredere oarba in judecatori?

Anders (9 comentarii)  •  6 martie 2014, 20:59

Domnule Ioanitoaia, nu stiu cati cititori ati castigat cu articolul acesta sinucigas, dar pe unul l-ati pierdut pentru toate articolele dvs. viitoare. Ati uitat sa amintiti de fratii Corduneanu din Iasi, sportivi care au adus si medalii la lupte pentru Romania, iar acum sunt”haituiti” de justitia din Romania, care se „joaca” cu libertatea oamenilor, pentru motivul banal ca sunt capii unui clan mafiot, care face inclusiv evaziune fiscala.

marian (145 comentarii)  •  6 martie 2014, 21:35

furati baieti ca e sport national.

Alex (8 comentarii)  •  6 martie 2014, 21:53

# 284 petri petri esti platit sa comentezi pe aici. Au prejudiciat doar statul. Statul este o entitate abstracta, au prejudicitat toti platitorii corecti de taxe si impozite, au nenorocit fotbalul romanesc. Daca erau cu 25 de ani in urma ar fi fost executati pentru ce au facut. Sa le putrezeasca oasele in puscarie.

criu (50 comentarii)  •  6 martie 2014, 22:05

de obicei nu fac niciodata asa afirmatii, dar de data asta—mai fratilor, cum naiba sa fie exagerate pedepsele?
cum!!!!!!???
sunt pedepse ok
se putea si mai mult si mai multi
sandu si mitica next
meme sa moara acolo
padureanu a mancat de pe spinarea fotbalului ca si copos

Asterix (2 comentarii)  •  6 martie 2014, 22:12

Rar mi-a fost dat sa vad un articol de proasta calitate la Ovidiu Ioanitoaia insa de data aceasta articoloul este mult sub asteptari. Mult sub mediocru, prin prisma sentimentelor nostalgice ce-i bantuie amintirile domnului Ovidiu, articolul pare mai degraba o struto-camila decat o gandire matura si impartiala. A fi gazetar inseamna a te detesa de sentimente si a prezenta realitatea nuda asa cum este ea chiar daca doare sau persoanele implicate in articol iti sunt cunostinte sau prieteni. Pentru ca tot va plac comparatiile domnule Ovidiu am sa va spun ca celebrul actor american Wesley Snipes a fost condamnat la trei ani de inchisoare pentru exact aceeasi vina ca a celor opt inculpati din lumea fotbalului romanesc.”In 2010, Snipes began serving a three-year prison sentence in McKean County, Pennsylvania for misdemeanor failure to file U.S. federal income tax returns.[2] He was released from prison in 2013.[3]”
Am asteptat atatia ani ca sa vad deznodamantul acestui proces si in schimb constat ca dumneavoastra traiti cu nostalgia anilor comunisti. Numai in comunism se punea problema ca X este cineva sau Y este fiul lui tov. al mare. Din punctul meu de vedere acesti sunt doar pestisori. Adevaratii rechini ai fotbaluilui romanesc sunt liberi si se misca fara jena prin lume epatand sfidare la adresa justitiei romanesti.
Cat priveste ce doua judecatoare au procedat corect pentru nu trebuie sa dai sentinta dupa cum cer procurorii. Ei au cerut ani putini de condamnare insa judecatoarele au considerat ca trebuie sa aplice o sanctiune ceva mai severa pentru a servi drept exemplu dar si pentru a fi un motiv de reflectie pentru cei care se simt vizati dar n-au ajuns inca in salile de justitie (Mircea Sandu, Mitica Dragomir si lista poate continua).
Intrebarea mea pentru dumneavoastra este: ce ne dorim de fapt o justitie impartiala sa una partinitoare? Daca ne dorim o justitie impartiala atunci sa lasam justitia sa-si faca datoria si sa nu mai comentam negativ la adresa ei. Daca ne dorim una partinitoare atunci acest articol si aceste comentarii nu-si mai au rostul. Va urez o zi cat mai placuta si sa auzim numai de bine.

petri petri (19 comentarii)  •  6 martie 2014, 22:15

Alex, e greu sa intelegi un mecanism. Eu nu vorbesc numai de cei 8 condamnati! Vorbesc de un principiu! Intelegi ce e ala un principiu??? Nu nu intelegi, pentru ca nu ai cum pentru ca nu ai produs nimic. Pentru tine si pentru multi de aici evazionistul= talhar . E pacat!

petri petri (19 comentarii)  •  6 martie 2014, 22:18

Sunt destui oameni de afaceri care au evazionat statul la un mopment dat dar si STATUL a ingropat multe firme la randul lui!!!

Asterix (2 comentarii)  •  6 martie 2014, 22:20

Erata

Cat priveste ce doua judecatoare au procedat corect pentru nu trebuie sa dai sentinta dupa cum cer procurorii

Cat le priveste pe cele doua judecatoare au procedat corect pentru ca nu trebuie sa dai sentinta dupa cum cer procurorii.

Iulius (2 comentarii)  •  6 martie 2014, 22:20

Nu mi-a placut niciodata cum scriti si nici cum ganditi.
Limbaj de lemn si mentalitate invechita.

Cred ca-i cazul sa trageti pe dreapta…

petri petri (19 comentarii)  •  6 martie 2014, 22:22

Bucurati-va inca o saptamana s-ar putea ca Gica Popescu sa fie gratiat!

romanu (1 comentarii)  •  6 martie 2014, 22:24

Atatea comentarii si nebunii cu cine ar trebui iertat si gratiat si asa mai departe.
Domnule I. un singur lucru ati punctat si care mi-a placut toate astea au pornit de la ANCHETA GAZETEI si atunci macar atat respect fata de colegii dvs. sa aveti care au incercat sa schimbe ceva si sa le respectati munca…pt ca sunt sigur ca nu ati fost unul dintre ei sau daca chiar ati fost atunci cu atat mai rau….incetati sa va schimbati „dupa cum bate vantu” si daca sunteti un formator de opinie macar incercati sa faceti asta prin a respecta pe cei cu care munciti…si dupa aia pe cei pt care scrieti…ca mai apoi sa va ganditi la cei despre care scrieti… VA LANSEZ O PROVOCARE IN A SCRIE UN ARTICOL DESPRE ACESTE CONDAMNARI URMAND ACESTI 3 PASI…macar sa o faci pt tine ca om si tot ii ceva…MULTA BAFTA!

Alegz (33 comentarii)  •  6 martie 2014, 22:34

Daca un cetatean roman necunoscut si neimportant facea asemenea fapte sub 7 ani cu executare nu scapa.
Justita ancheteaza fapta si cauza .. nu o intereseaza trecutul viitorul sau biografie .. poate de aceea este si ‘oarba’
Justita NU tine cont cand un om de rand fura sa poata supravietui el si familia lui .. de ce ar trebui sa tina cont cand un milionar fura .. ca sa aibe mai mult?
Popescu a primit putin chiar .. pentru ca el s-a alaturat unui grup infractional si chiar s-a folosit de faima/influenta sa in aceste fraude.
Galatasary nu dadea 2.7 mil pe Bratu niciodata daca nu era Popescu in tranzactia respectiva.

PS: Oare Marion Jones castigatoare de medalii de aur olimpice nu a facut cinste tarii sale? Si in 2008 a ajuns dupa gratii ..

Gellu (7 comentarii)  •  6 martie 2014, 22:39

Iulius, nici mie nu imi place de tine, dar Ioanitoaia e prea boier cand lasa toate postarile astea contra lui. La niciunul dintre colegii lui nu se intampla asa ceva, cine iese din regula jocului e banat subito. Iar mie imi place modul in care, intuind ca va fi injurat, Ioanitoaia si-a asumat riscul de a-i infrunta pe cei multi. Majoritatea suficienti si frustrati, dar multi.

preda (15 comentarii)  •  6 martie 2014, 22:42

Dl Ioanitoaia joaca un rol in piesa asta, nu vedeti cat de multi sunt cei care cer eliberarea lui Popescu. Eu sunt unul dintre ei.

Cainepanalamoarte (121 comentarii)  •  6 martie 2014, 22:47

In chestia cu procurorii Dl Ioanitoaia are dreptate. La un proces dintr-o suta judecatorii dau mai multi ani decat cer procurorii. Desi puteti sa protestati unii dintre voi asta e realitatea.

Comentează