Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Unii hăis, alții cea!

Cum am intuit, fuziunea celor două echipe din Bănie a fost o vorbă în vînt, chiar o utopie. În prezent, una nu vrea să mai audă de cealaltă și e iar război la baionetă între ele! Cu salariile neplătite de […]

marți, 11 februarie 2014, 9:20

Cum am intuit, fuziunea celor două echipe din Bănie a fost o vorbă în vînt, chiar o utopie. În prezent, una nu vrea să mai audă de cealaltă și e iar război la baionetă între ele! Cu salariile neplătite de 7 luni, FC speră însă că Asociația Suporterilor Independenți U Craiova 1948, care așteaptă avizul tribunalului, o va scoate din găleată, reușind să acopere restanțele, dar și să asigure suma necesară terminării cu bine a sezonului. Circa 300.000 de euro, conform calculelor lui Marin Condescu, noul manager general al clubului.

Surprinzător, Condescu pare convins că ASIUC 1948, abrevierea îmi aparține, va aduce soarele pe strada Științei. Proveniți și din străinătate, unde s-au înregistrat deja 400 de cereri, membrii organizației respective vor deveni acționarii unei societăți ce se va desprinde din cea a lui Adrian Mititelu, însă va fi de sine stătătoare. Proprietar și, eventual, administrator în acte, Mititelu nu va mai avea drept de decizie. Va fi șef doar pe hîrtie.

La întrebarea dacă Mititelu va accepta să se dea la o parte?, Condescu n-a răspuns direct. A scăldat-o. Cert e însă că fanii, inclusiv cei care se referă la CS ca la o făcătură”, ca la o “clonă”, nu mai vor să audă de fostul investitor, ajuns în sapă de lemn. Îl acuză că a vorbit mult și a realizat puțin, că a ucis-o pe Știința din iubire, dar și dintr-o trufie exagerată, soră cu prostia. Oricît l-ar deranja, Mititelu trebuie să conștientizeze că nu mai face parte din viitorul Craiovei, că a pierdut pariul. Că insistența lui poate amîna sau chiar bloca operațiunea de salvare a uneia dintre cele mai frumoase echipe din istoria fotbalului românesc.

O dovadă elocventă că, în curs de consolidare, CS respinge ferm ideea unirii o constituie atitudinea primarului Craiovei, Lia Olguța Vasilescu, care a dat glas acestui veto pe pagina personală de Facebook. Acolo a scris, printre altele, că “FC e cu mîinile pe piept” și că “numai naivii se uită la Mititelu ca la soare”. Refuzînd nu numai fuziunea, ci și orice dialog, doamna Vasilescu a lăsat însă loc unei imense nedumeriri: în numele cui a vorbit?!

În măsura care clubul, clonă, neclonă, asta-i altă discuție, e oficial finanțat din surse exclusiv private, de Mihai Rotaru și Adrian Andrici, ce treabă are LOV dacă el fuzionează, cînd și cu cine?! Într-adevăr, ar fi dreptul celor doi investitori să se pronunțe într-un fel ori în altul, dar iată că ia cuvîntul primarul ca să toarne gaz peste foc!   Să-mi fie cu iertare, în ce calitate?!

Încercînd să simplific situația de la Craiova, notez că FC are nevoie de banii și de spatele rivalei, iar CS de licența Științei, în absența căreia, fiind înscrisă direct în eșalonul secund, fără o activitate prealabilă, riscă să fie reclamată la TAS de vreuna dintre contracandidate și să i se interzică promovarea în L1. Concluzia? Trebuie îngropate orgoliile și găsită urgent o soluție pentru unire! Altfel, se va confirma proverbul despre cel care fuge după doi iepuri și nu prinde nici unul!

Comentarii (66)Adaugă comentariu

aneurism (2 comentarii)  •  11 februarie 2014, 9:39

solutie si mititelu….incompatibilitate. omul, asa cum a si spus-o de curand viseaza ca o sa ajunga un mare bogats si nu o sa dea nimic. din pacate exista o categorie de musafiri care, daca de buna voie nu pleaca, trebuie dati pe usa afara

eminem (4 comentarii)  •  11 februarie 2014, 9:55

sper sa aiba soarta mailatilor,desfiintarea…la mai mare

lucian (206 comentarii)  •  11 februarie 2014, 9:57

Mititelu ar face bine sa se retraga. Bine ca ati ajuns si Dv la concluzia asta.

Bogdan (16 comentarii)  •  11 februarie 2014, 10:09

Voi aveti o singura poza cu Olguta?

edmond (6 comentarii)  •  11 februarie 2014, 10:14

Solutia este simpla. mititelu să se dea la o parte sa lase echipa să respire, să lasa orasul să hotarasca. Asta daca iubește Craiova, din pacate iubirea lui pentru Craiova il include pe el in conducere. Cu mititelu nu vom avea niciodata o ”Știința” adevarata chiar daca ar pica zeci de milioane de euro peste el . este o catastrofă din toate punctele de vedere, ca manager. Primarita vorbeste in calitate de asociat, consiliul municipal și consiliul județean sunt asociate cu structura CSU. Articolul este unul menit să-l ajute cât de cât pe mititelu insă este prea tarziu, raul a fost făcut, suporterii sunt impărtiți, iar multi nu vor veni langa echipa in cazul unei fuziuni, daca aceasta il va include pe mititelu. Plecarea mititelului este singura solutie. Altfel suporterii vor migra masiv spre noua echipă ( deja acest lucru se intimpla), langa mititelu vor ramane doar gruparile de ultrasi, și nu neaparat din cauza mentalitatii. Să nu uitam un lucru, CSU a apaărut din cauza prostiei și grandomaniei mititelului, este singurul vinovat că avem in Craiova doua echipe,

Calu (5 comentarii)  •  11 februarie 2014, 10:16

Va dau dreptate ca Mititelu ar trebui sa se retraga. Nici clona nu e ok, iar primarita se baga la ce nu se pricepe. Cunoscand partile nu cred ca exista sanse reale de impacare.

Franz (406 comentarii)  •  11 februarie 2014, 10:21

Problema e una singura daca CS risca sau nu sa nu promoveze fiindca a intrat direct in divizia B. Unii zic ca da, dar care e pericolul din moment ce federatia i-a dat loc direct in B. Nu cumva dv., fan CS, vedeti un pericol care nu exista?

Cheetah (2118 comentarii)  •  11 februarie 2014, 10:44

MINUNAT articol si inteleapta concluzie, Maestre.
Oare „aude” cine trebuie la Craiova cintecul Dvs. de nai pentru impacare si unire?
Daca DA, bravo, daca NU, se va complica situatia.
E drept ca toata aceasta brambureala e marca FRF prin decizii anterioare luate sub imperiul emotiilor/sentimentelor si nicidecum rational, dar asta este, evident, o alta poveste.

Retin esentialul si va citez, Maestre, ca meritati:

„operațiunea de salvare a uneia dintre cele mai frumoase echipe din istoria fotbalului românesc”

Excelent spus!
BAFTA!

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  11 februarie 2014, 10:47

Domnule O.I….esti periculos …stii bine ca a vorbit in calitate de primar care pune la dispozitie stadionul in schimbul a unei chirii de doar 10 la suta din incasari …nu ne intereseaza ca vom fi reclamati la TAS…daca nu era legala invitatia noastra in Liga 2 a nu s ar fi facut …
Asa sa stii …daca vrei sa stii …

boney m (2 comentarii)  •  11 februarie 2014, 10:52

Domnule ioanitoaia, doamnaLLia 0lguta Vasilescu vorbeste in numele a mii de suporteri ai CS UNIVERSITATEA CRAIOVA care nu sunt de acord cu aceasta fuziune

yaruk (43 comentarii)  •  11 februarie 2014, 10:53

Unica solutie viabila este urmatoarea :
-sa se infiinteze AFC( asociatia fanilor clubului) U Craiova
iar fiecare sa dea cam 50 de lei pe an(minim 100.000 de olteni ,si nu numai ar da acesti bani) iar conducerea sa fie aleasa prin votul celor care dau acesti bani.
Primaria ar trebui sa se ocupe strict de stadion sa-l aduca la standardele cele mai inalte.
O astfel de structura ar aduce toti oltenii la un loc.
Craiova este o legenda si are multi fani in tara chiar si acum.

boney m (2 comentarii)  •  11 februarie 2014, 10:57

Domnule Edmond foarte bine zis.

Valah (1 comentarii)  •  11 februarie 2014, 10:59

Ce caută in fotbal PSD-ul ?
A terminat de jefuit toata economia nationala si acum se profileaza pe fotbal?

Mariua (7 comentarii)  •  11 februarie 2014, 11:08

Pai unde e nea Ovi fuziunea in linie dreapta? ca asa sustineai in articolul precedent. Acum o dai pe aia cu „asa am intuit”?
Eu sincer nu va inteleg pe astia de la gesepe, ati mers cu Mititelu pana in panzele albe refuzand sa vedeti evidenta ca individul e doar un accident al istoriei. Macar mergeti pana la capat, sinucideti-va odata cu el. Din pacate pentru voi, ca si Ajica, ziarul asta tinde sa devina istorie

xxxx (5 comentarii)  •  11 februarie 2014, 11:16

Mititelu trebuie sa se retraga.A facut destul rau dar csu nu este echipa craiovei niciodata.Inscrisa abuziv va pierde clar la TAS si va evolua in liga 5.Au fost si in ploiesti unii care au fugit la Astra cand era Petrolul in B , si acum s-au intors.Oricum csu nu va intra in sufletul suporterilor vreodata .

viorescu (70 comentarii)  •  11 februarie 2014, 11:41

Aveti perfecta dreptate, de multa vreme e Craiova dezbinata si impartita, parca cineva-si baga coada in permanenta. Si sa-mi fie cu iertare, dar vis a vis de cei pomeniti in articol, daca mai tii cont si de „zicala” ca numai cu oameni deosebiti poti realiza lucruri deosebite, e clar ca nici unii nu vor reusi. Dar mai ales escrocheria numita CS! Pentru ca-i evident in numele cui vorbeste LOV: vorbeste in numele celor care vor Universitatea pe post de „animal de companie” docil si ascultator gen ACS Poli…Din partea celor care vor sa scape de belelele in care au intrat prin dezafilierea Universitatii. Din partea celor care vor sa construiasca un stadion de citi mai multi bani, cei care-s obisnuiti cu smenuirea si cheltuirea aiurea a banului public. Ca doar n-a fi Craiova mai „slaba” decit Ploiestiul… Oricum pot spune in numele cui nu vorbeste LOV: in numele suporterilor!

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  11 februarie 2014, 11:46

Nopi nu riscam nimic …noi suntem adevarata Stiinta …nu trebuie sa ne salveze nimeni …ne ridicam prin propiile puteri …

baubau (6 comentarii)  •  11 februarie 2014, 11:50

Ianitoaia tata ce e asa greu sa intelegi CSUC asocierea a trei parti: actionarii cu banii, Clubul sportiv cu steama, culori si palmares si primaria Craiova si stadionul. In aceasta asociatie este nevoie de toate cele 3 semnaturi pentru a se lua o decizie, deci primarita vorbeste in numele ei. Vezi tu batrane, asta e frumos la CSUC, ca actionarii nu mai pot sa-si faca de cap, sa mute echipa in alt oras, sa-si puna rudele prin club pt ca autoritatile sau Clubul Sportiv se pot opune oricand unor eventuale decizii aberante luate de actionari. Probabil ca si tu, draga domnule ioanitoaia, stii foarte bine ca asta este situatia, dar preferi in continuare sa scrii articole care sa-l avantajeze pe mititelu. Dupa cum bine am remarcat cu totii fuziunea este dorita(cand a vazut ca este respins a inceput sa nege) decat de tabara lui mititelu si este promovata decat de ziaristiii lui de casa. Deja simt mirosul de frica la bucuresteni – Stiinta se intoarce si nici voi, nici mititelu nu mai puteti sa o opriti!

Andrei (262 comentarii)  •  11 februarie 2014, 12:01

Sunt unii care isi dau cu parerea dar care nu inteleg nimic din ce se intampla in Craiova.Craiova tine cu U Craiova care este a lui Mititelu.NU cu Mititelu sau Olguta.Nu poate dm primar sa vina sa ne spuna ca dupa 2000 noi nu am tinut cu Craiova ci cu o clona ca vin pe Oblemenco si joc in deplasare.Sa vina cineva sa ia echipa de la Mititelu si sa faca performanta, iar dm Primar sa ramana cu echipa ei cu suporterii ei au mai fost 2 echipe din Craiova in Liga 1 dar sa nu mai asocieze numele cu U Craiova cu leul pe stema.

Gica Perpet (40 comentarii)  •  11 februarie 2014, 12:13

Madam Vasilica vorbeste în numele nostru, a suporterilor echipei CSU, si suntem 7 toti

Marghiloman (3 comentarii)  •  11 februarie 2014, 12:50

Toti ce-i care spuneti ca Mititelu sa plece,ar trebui macar sa cunoasteti foarte putin,cati bani a bagat Mititelu la echipa si atunci puteti sa-i cereti sa plece.Dar un lucru sa fie cert voi nu sunteti suporteri,ci sunteti ninte carcotasi.

TEX (3 comentarii)  •  11 februarie 2014, 12:53

Partidul psd are interesa mari la Craiova,olguta vasilescu vorbeste in numele ei pt. ca i sa urcat puterea la cap. .Personal,regret ca am votat-o,mi-am luat teapa.Echipa cs 2013 pt. mine nu exista. Doar FC U.Craiova ma intereseaza.

rahan (1 comentarii)  •  11 februarie 2014, 13:22

eu zic sa lasati lucrurile asa cum sunt pina la terminarea procesului cu dezafilierea fcu si dupa aceia sa ne dam cu parerea despre cine ce trebuie sa faca

petru (9 comentarii)  •  11 februarie 2014, 13:30

O RUSINE ,DUDUIA LOV , CUM FC UNIVERSITATEA CRAIOVA ESTE CU MAINILE PE PIEPT ? PE ,,DANSA ,, A VOTAT-O UN MURIBUND SI ,,DANSA L-A OMORAT DE TOT ? CAM Parsiva situatie …Sa nu zic ca TOATA OLTENIA NU O IARTA PENTRU ASTA LA VIITOARELE ALEGERI …CLAR ,CLAR ….

Che Guevara (363 comentarii)  •  11 februarie 2014, 14:18

Rationamentul maestrului Ioanitoaia este coret. Am o singura intrebare: de unde a gasit Condescu 400 de romani aflati instrainatate care sa tina cu Universitatea Craiova ? Si chiar daca acestia ar exista, Condescu chiar spera ca vor trimite cate 1000 € fiecare sa salveze FC U Craiova ? Mie mi se pare prea optimist.

marius sibiu (16 comentarii)  •  11 februarie 2014, 14:21

In cazul in care se concretizeaza varianta cu asociatia va aduc la cunostinta ca aceasta va plati salariile jucatorilor din prezent si pana la finalul sezonului. De restantele din trecut se va ocupa mititelu.
In rest articolul mi se pare a fi unul comandat.

mărie andri-CA$$H (5 comentarii)  •  11 februarie 2014, 14:28

nea ovi nea ovi nu vrei mata sa-l lasi din brate deloc pe borfasul mititelu… Ii mai acorzi cate o gura de oxigen din cand in cand…. Noi, suporterii Universitatii Craiova (singura echipa din lume care are voie legal si moral sa se denumeasca Universitatea Craiova) nu vrem nicio fuziune! Stiinta a renascut asta vara si totodata am scapat de escrocul mititelu si masa lui de manevra peluza adrian mititelu! Lasa-te nea ovi… Si dupa cum ti-au raspuns si altii, Primarul Lia Vasilescu vorbeste in calitate de ASOCIAT! Se vede ca habar nu ai despre ce se intampla la Universitatea Craiova. Asta e situatia, daca ai citit doar editie.ro… :)))

Gica Perpet (40 comentarii)  •  11 februarie 2014, 14:34

Che Guevara : domnu Guevara, d-stra va mirati ca ar fi gasit dl Condescu 400 de fani din strainatate care sa tina cu U Craiova si sa cotizeze pt ea ??? !!! pai noi suntem zeci de mii, nu 400, bate-v-ar norocu. 400 e numai începutu.

gyno (55 comentarii)  •  11 februarie 2014, 14:45

UNIVERSITATEA MAI ARE O SALVARE….BANI SE VOR FACE ROST PENTRU SUPRAVIETUIRE IN LIGA 2-A SI CHIAR PROMOVARE….DAR CLONA ARE SOARTA PECETLUITA….E O MIZERIE CARE NU PUTEA DURA PREA MULT…NU ARE NICI DREPT DE PROMOVARE PT CA LA TAS SE VA DA CU EA DE PAMANT IN SECUNDA 2…AIA DE ACOLO NU VOR FI DE ACORD CU MATRAPAZLACURILE LUI SANDU SI SMEKERIILE LUI SI O VOR TRIMITE IN LIGA 5-A…ORI CHIAR O VA DEZAFILIA DEFINITIV PT CA LA CLONA SUNT O SUMEDENIE DE FALSURI PESTE FALSURI SI INCALCARI DE LEGI CU JUCATORI INREGISTRATI ILEGAL SI NUMAI NENOROCIRI…..ASA CA UNIVERSITATEA TREBUIE SA REZISTE…MITITELU TR SA FACA RAPID ROST DE BANI ORI SA VANDA PENTRU A NU AJUNGE IN LIGA 4-A IN CAZUL FALIMENTULUI….ORICUM DECAT CLONA MAI BINE STIINTA IN LIGA 4-A…NICI NU EXISTA DISCUTIE PE ACEST SUBIECT…..DAR PERSONAL NU CRED CA STIINTA VA AJUNGE LA FALIMENT SE VOR GASI BANI PT LIGA 2-A…AR TREBUI SA SE DESCHIDA SI UN CONT CA TOTI SUPORTERII SA POATA DONA SI CONTRIBUI CU CAT POT FIECARE PANA SE FACE ASIUC

nume (39 comentarii)  •  11 februarie 2014, 14:53

merci mult ca imi stersarati comentariul, sunteti de treaba 🙂 hai sus cenzura!

p.s. intr-un fel ma bucur ca il stersarati pt ca adevarul doare mereu. „hai ceau, m-am distrat cu voi” – va era dor de asta nu fetelor? :))

remember (28 comentarii)  •  11 februarie 2014, 15:40

Pentru prima oara in istoria clubului de fotbal avem o organizare de tip european ,iar suporterii care au ochi sa vada sunt de partea CS universitatea craiova.Pentru multi dintre noi acest patron numit Mititelu este sinonim cu umilinta .Craiova a renascut fara a avea aportul ziarelor bucurestene ….iar matale nea Ovi o dai dupa ciresi ca de obicei …

Gigi (2 comentarii)  •  11 februarie 2014, 15:43

Daca booveanul nu-si ia mainile nici in al doisprezecelea ceas de pe echipa asta pe care a adus-o la stadiul unui muribund, vom asista in scurt timp la falimentul definitiv al acestei FC Mititica (adunatura booveanului nu poate fi numita Universitatea Craiova, ar fi mult prea penibil).
Cei de la CSU macar au facut ceva pentru renasterea Universitatii, nu au distrus totul ca groparul boovean.

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  11 februarie 2014, 15:44

La ora actuala …fara nicio discutie sunt mai multi suporteri CSU decat FcU …cine nu crede sa vina sa faca un sondaj de opinie pe strazile Craiovei …

dragosblue – Stiinta (66 comentarii)  •  11 februarie 2014, 16:08

Sint citiva dintre cei ce scriu si iau pozitie contra Stiintei (atentie, nu impotriva lui Mititelu) care sint implicati activ in sustinerea prin si cu orice mijloace a clonei (chiar platiti, nici un dubiu).

Altfel, cu cine pot lua legatura pentru a contribui la fondurile ce se string pentru salvarea Stiintei?

DREPTATE PENTRU STIINTA, MAFIA LA PUSCARIE!!!

Danut (10 comentarii)  •  11 februarie 2014, 16:50

@marie. Daca articolul asta e favorabil Mititelului tu faci umbra pamantului degeaba!

petru (9 comentarii)  •  11 februarie 2014, 16:53

La mijlocul lunii martie ,clona =facatura CSU ,va fi scoasa din fotbal de noua conducere a fotbalului … CINE POATE LEGITIMA O FACATURA ? CLONA =O ECHIPA CU 20 DE SUPORTERI PLATITI DE OFICIALITATILE PRIMARIEI LOV…

Alias (3 comentarii)  •  11 februarie 2014, 16:56

Un articol care trateaza in mod penibil situatia din Craiova. Domnule Ioanitoaia, ai imbatranit! Eu cred ca este momentul sa te retragi. Articolele dumitale nu mai au niciun farmec si nu mai sunt obiective. Daca ai fi avut cat de cat un interes gazetaresc in a intocmi un articol obiectiv, te-ai fi informat inainte sa scrii numai prostii. Primaria Craiova este unul din actionarii CS Universitatea Craiova (contractul de asociere e public, postat pe site-ul primariei – 0 interes pentru a te informa corect). Pot sa deduc acum cum au ajuns tinerii gazetari sa arunce in mass-media articole fondate pe zvonuri si supozitii, fara niciun pic de cercetare gazetareasca. Alin Fornade este printre ultimii ziaristi care stia sa-si faca treaba, dar a fost indepartat pentru ca nu scria la comanda. Asa cum faci dumneata, domnule Ioanitoaia! PS: in toamna, Mititelu a avut oferta de fuziune pe masa. Oferta a expirat la 1 decembrie 2013. Va rugam sa nu mai pomeniti de asemenea subiect, este inchis.

Octavian Stăncioiu (8 comentarii)  •  11 februarie 2014, 17:09

Asa e, fuziunea (de fapt, absorbtia, a lui CSU de catre FCU) e singura solutie. Doar ca pentru asta Mititelu trebuie sa iasa din scena.

oltean dur (328 comentarii)  •  11 februarie 2014, 17:20

Clona de CSU va fi, mai mult decat sigur, reclamata la TAS si retrogradata.
Aceasta echipa este rodul gandirii corupte si incompetente a conducerii LPF si a autoritatilor de la Craiova. Aceiasi oameni care au inventat un baraj aberant intre Chiajna si Rapid si cu care le-a dat TAS-ul in cap !
Cata minte iti trebuie ca sa intelegi ca inscrierea unei echipe nou infiintate direct in Liga a II-a este ilegala ?

PS Nea Ovi, iti apreciez inplicarea si straduinta matale de a face ceva pentru fotbalul din Banie, dar ma tem ca nici fuziunea dintre cele doua echipe nu este conforma cu regulamentele. Vom trai si vom vedea.

iancu de H (35 comentarii)  •  11 februarie 2014, 17:25

D-le Ioanitoaia nu mai spuneti ca Stiinta este echipa lui Mititelu. A fost odata.Eu consider Stiinta acolo unde fostele glorii sunt la ora actuala adica la CS Universitatea Craiova.Nu este nici o clona,clona este in capul lui Mititelu si pustanilor dela peluza II . FC U Craiova este in realitate FC Mititelu Craiova unde el este actionar,sotia,fiul si nepotii.Echipa asta este exclusiv a fam Mititelu.Ati uitat cand in anul retrogradarii acest individ Mititelu la meciul cu Gaz Metan Medias a inchis portile stadionului intrand doar cei din neamul lui la meci sfadand cu nerusinare un oras intreg.Mititelu asta este vai de steaua lui ,sarac lipit pamantului care tine coada pe sus. Cum pot sa apreciez un individ ca asta care vrea sa faca echipa cu banii altora.La CS Universitatea cei doi patroni observ ca tac si fac ,investesc pe termen lung pe cand Mititelu bate campii improscand noroi in stanga si-n dreapta. Cu toti componentii Craiovei Maxima s-a certat,si-a pus gorila sa-l bata pe Cartu,pe Neagoie ,sa-l blocheze pe Piturca, a sarit la bataie la Pavel Badea si exemplele pot continua.Sotia lui ”patroana” a sarit la bataie la Cristescu la meciul de la Severin. Familia asta se poate numii actionarii fostei glorii Stiinta Craiova? Se rasucesc in mormant Otet,Crisan,Oblemenco,Domozina,Deselnicu la ceea ce a ajuns echipa asta la ora actuala.Urmariti declaratiile lui la adresa lui Dorel Stoica (baiatul asta si toata echipa au muncit pt el 7 luni fara a lua un ban).A promis cantonament si se antreneaza in Parcul Poporului.FC Olt, Visina Noua sau cum se numeste au fost si sunt in cantonament la Sinaia.Clona asa cum Mititelu si ciracii lui prost informati spun de CSU Craiova dar echipa asta a fost in Turcia in cantonament,a transferat jucatori dorind sa faca performanta! In rest Craiova nu duce lipsa de prostie si indolenta plangand pe umerii MITITELULUI

dragosblue – Stiinta (66 comentarii)  •  11 februarie 2014, 17:40

Cititi bine aici: primaria „care pune la dispozitie stadionul in schimbul a unei chirii de doar 10 la suta din incasari”!!!

Ce incasari aveti voi clonelor, cind biletele le trimiteti prin posta gratuit?!?!?!

10% din ZERO = ZERO, deci craiovenii PLATESC pentru intretinerea stadionului si a tuturor utilitatilor DAR NU PRIMESC NIMIC IN SCHIMB!!!

Cei care se aleg cu ceva sint bineinteles MAFIOTII (frf, primarie, „legendele” care n-au franc si cei doi speculanti la Bursa, andrici si rotaru).

In schimb, Universitatea Craiova, cu tricoul careia traseista a cistigat alegerile, n-are voie nici macar sa se antreneze pe terenurile pe care le-a facut….

Cum mai e atunci cu impartialitatea si bineinteles cu avantajele ($$$) de care beneficiaza toti cei cu putere de decizie in consiliul local?

dan (19 comentarii)  •  11 februarie 2014, 17:51

f. corect articol.

gigi (38 comentarii)  •  11 februarie 2014, 18:28

Domnule Ioanitoaia cred ca trebuie sa vorbim cu Tol nontan si Vochin sa va organizeze articolul de retragere. Esti ca si cum Piturca l-ar chema pe Hagi la nationala. Desi …
Referitor la U Mititelu aceasta echipa este egala cu Rapid Bucuresti.Mortii veseli!
Asta o spune un rapidist cu vechime de peste 40 ani. Cind Rapidul era in B tineam cu Craiova.
Prea se leaga toate. Cred ca eu sunt de vina ca echipele astea au ajuns in halul asta.

La Rapid cica vine domnul Sarcina.
Durere mare!!!!!!!!!!!!!!

stiintza4ever (78 comentarii)  •  11 februarie 2014, 18:54

Olguta vorbeste de Clona in numele Primariei Craiova. Primaria Craiova (statul) este asociat la clubul CS care se vrea cu capital privat. Statul impreuna cu 2 privati alesi dupa criterii necunoscute s-au hotarat sa faca fotbal la Craiova si, cu ajutor de la FRF au inventat un club care se vrea a se infrupta din drepturile TV din liga I. Asta este clar pt toata lumea, in special pt clonaci care nu numai ca nu neaga asta ci chiar se bucura de solutia aleasa. D-l Ioanitoaia incearca sa inteleaga cum se poate ca o primarie (care se presupune ca trebuie sa reprezinte toti cetatenii) sa vorbeasca in numele unui club (care presupune ca este privat). E o intrebare de bun simt, dar sincer nu poti sa te astepti la bun simt din partea clonacilor. Sa nu uitam ca clonacii sunt interesati de distrugerea FCU decat de succesul echipei lor. De fapt succesul echipei lor nici nu poate incepe atata timp cat FCU inca exista. De la asta trebuie pornit. Pe Olguta o arde cel mai mult: ca FCU nu a disparut. Pt Olguta, Sandu si clonaci un singur lucru este cert: FCU trebuie distrusa si asta cat mai repede si indiferent de mijloace. Asta s-a vrut inca din 2011 de la dezafiliere: distrugerea FCU. Nici un clonac nu este interesat de procesul penal cu dezafilierea, dimpotriva pt ei si Sandu este important ca el sa treneze cat mai mult, despagubiri sa nu existe iar Sandu sa nu intre la parnaie ca sa aiba motiv dupa aia tot pe Mititelu sa-l acuze ca e prost ca s-a pus cu Sandu (adica cu echipa lor).
Din fericire justitia nu va tine cont de o mana de clonaci si de niste fosti fotbalisti care apara interesele unui club care le plateste salariile.
Predictiile mele: 1. Sandu face puscarie; 2. FRF intra in negocieri de despagubire cu Mititelu (ca sa evite proces in justitie); 3. Clona dispare

BDM (4 comentarii)  •  11 februarie 2014, 19:03

Universitatea Craiova este doar una si, ne place unora dintre noi sau nu,dar are stema cu leul pe piept.De destinele ei,pentru a o tine pe linia de supravietuire se ocupa (inca) Adrian Mititelu. Ca si el a dus-o in aceasta situatie e deja o alta discutie. CSU n-si poate aroga legitimitatea adevaratei Stiinta, cu toate ca are din-plin sprijinul autoritatilor locale,al unor foste mari glorii, al unor investitori potenti financiar (poate si bine intentionati,increzatori in reusita investitiei lor)al unei mase de oameni satui de tot ce a insemnat Craiova fotbalistica in ultimii ani. E clar un club cu un proiect interesant,nascut poate la limita legalitatii,in care exista profesionalism,exista linistea necesara performantei,siguranta financiara. Poate fi (daca va supravietui cenzurii organismelor fotbalistice internationale dar si ulterior schimbarilor la nivelul politicului) o alternativa,dar nu poate fi niciodata Universitatea Craiova, iar o oricare alta denumire pentru aceasta noua echipa era mai mult decat binevenita.

stiintza4ever (78 comentarii)  •  11 februarie 2014, 19:16

Bai clonacilor un singur lucru trebuie sa tineti minte: primaria Craiova nu va reprezinta numai pe voi, primaria Craiova ar trebuie sa reprezinte toti cetatenii Craiovei. Iar cetatenii Craiovei in primul rand ca marea majoritate n-au absolut nici o treaba cu fotbalul ce sa mai vorbim de facatura voastra de echipa. Oamenii vor conditii mai bune in orasul lor, vor spitale, scoli, conditii pt investitori, pt noi locuri de munca, samd este o lista foarte lunga de lucruri care ar trebui sa se afle pe agenda de zi a Olgutei. In schimb d-na primar are timp de postari pe facebook, de razboaie intre un club privat pe care nu il sustine si un club privat pe care il sustine. Acolo se duc banii craiovenilor si din pacate craiovenii nu pot face nimic pala la alegerile locale. Asta este situatia: cum necum craiovenii sunt fraieriti o data la patru ani. D-na primar pur si simplu asa intelege dansa sa-si foloseasca mandatul. Este prerogativa ei, nu poti face nimic decat sa te crucesti si sa admiti ca in Romania statul e de o perversitate extraordinara. Pt mine conteaza in ce alege primaria sa se implice si nu consider ca a ales cum trebuie dar admit ca nu o pot sanctiona decat la alegeri. Pt ca si un minut pe care primaria alege sa il petreaca incercand sa gaseasca metode de promovare a clonei ala e un minut pierdut, e un minut platit din banii mei, un minut care in viziunea mea ar fi trebuit petrecut pt solutii de imbunatatire a comunitatii locale si nu intr-un razboi din care statul niciodata n-ar trebui sa faca parte.

Olteanu (478 comentarii)  •  11 februarie 2014, 19:26

@Alias. Nu a imbatranit dl Ioanitoaia, esti tu pe langa subiect ca sa nu zic altfel. Daca unii dau banii cum pretinde primarita toapa, de ce vorbeste ea? Cine o asculta, ce credit are paparuda asta? Zero.

Cami (3 comentarii)  •  11 februarie 2014, 19:31

Bai Alias, care trebuie ca esti vreun slugoi al primaritei, nu te da scula ca nu esti! Sa vad eu pe unde veti scoate camasa si cum veti justifica banii cand Bistrita ori Muresul va vor da in judecata la TAS si veti pierde. Trebuia sa o luati fin liga a 5a, escrocul de Sandu nu avea legea de partea lui ca sa va lase sa jucati in B.

Virgil Resu (113 comentarii)  •  11 februarie 2014, 19:36

Mititelu e un bezmetic si trebuie sa plece in puii mei, dar nici cu primarita nu imi e rusine. Ea se baga intr-o treaba la care nu se pricepe si se mai da si de ocean. Mi-e mila si sila.

17 Nentori Tirana (871 comentarii)  •  11 februarie 2014, 20:11

Stelisti, voi toti sinteti liberi, drepti ! In spiritul dreptatii si al prieteniei dintre olteni si adevaratii fotbalisti, sustineti Craiova !

Stimate O I, romanii nu trebuie sa mai faca nici un compromis !!! Nici o coabitare intre banditi !!!
Trebuie totusi respectate legi, trebuie respectati pina si cei cu inima de oltean. Poate Mititelu va ajunge la puscarie, poate a avut, fiind fortat, un rol in afacerea „Valiza“, dar aici are Mititelu dreptate.

Echipa „lu Olguta“, minca-le-ar x la toti ciumpalacii, a aparut artificial pe linie de partid, a fost plasata ilegal direct in B, este sustinuta financiar ilegal, chiar daca indirect, de oltenii sarmani material si cu duhul, foloseste ilegal baze sportive din Craiova si impiedica prin mijloace mafiote chiar posibilitatea de a se antrena a echipei sustinuta de peste 80% dintre olteni.
Ma mira pasivitate echipelor competitoare din serie. Chiar daca nu te pui cu prostii, cu un sfert de femeie, care poate insa jigni prin simpla prezenta locuitorii Transilvaniei dar si pe Domnul Vadim Tudor, care si-a croit un loc caldut printre izmenele din PSD, chiar daca …, echipele competitoare ar avea dreptul moral sa foloseasca crampoane de aluminiu de 10 cm. Ce tot atitea tribunale, atitea vorbe. Crampoane ca pe vremuri ajunge !

Stimate O I, multi ar fi de acord ca Olguta, minca-le-ar …, sa cedeze, desi Asta nu merita nimic. Dar invers, nici morti. Trebuie sa mai existe onoare, sa le respectati mindria, sa nu-i indemnati la compromisuri dictate de Putere, ci ajunge daca cereti respectarea legilor. Este incredibil cum fiecare ciumpalac ajunge in Romania sa-si faca echipa lui si sa o finanteze prin afaceri cu Statul, ori direct din banii Statului si ai cetatenilor. Stimate O I, gasisti o explicatie ?

Eu cred ca doar femeile mai valoreaza ceva in Justitie, iar astea sint doar sictirite de fotbal, sint total pe linga fenomen. S-a vazut clar in cazul Valiza. Se intrevede deja in cazul Transferurilor, unde doi bisnitari autodenuntati analfabeti vor lua pe putin 8 ani,
… iar la un fost ministru, deci pericol public, destept-cult, cercetat in tot felul de afaceri, care s-a autodenuntat ca posesor al unui „imperiul financiar“, s-a autodenuntat ca maestru al „ingineriilor“ financiare, iar pe ziaristi si procurori i-a fost trimis la cratita, la sofat si gradinarit, un individ care impotriva oricaror legi reuseste performanta sa-si falimenteze doar buzunarul sting, sa-l vinda apoi gol in timp ce se afla in insolventa !!!, oriunde in lume nu era posibila vinzarea, deci sa profite de pierderi si sa scape si de datorii, care face sa plinga sute de mii de oameni sarmani, oricum amaritii de rapidisti, la acest individ se vorbeste deja de doar un an.

PS „Ne iubeste femeile …“, mai stiti? Nu mai e valabil.
„Stimate domnule procuror general Tiberiu Niţu,”, cum zice Milford, purcelusa cea desteapta, asta ne iubeste.

Comentează