Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Culmea tupeului

Se știe că, ex-șef al Comisiei Centrale a Arbitrilor și actual președinte al Asociației Municipale de Fotbal București, Vasile Avram se numără printre aspiranții la succesiunea lui Mircea Sandu. În această calitate, cu prilejul unei conferințe de presă organizate deunăzi, […]

marți, 28 ianuarie 2014, 4:57

Se știe că, ex-șef al Comisiei Centrale a Arbitrilor și actual președinte al Asociației Municipale de Fotbal București, Vasile Avram se numără printre aspiranții la succesiunea lui Mircea Sandu. În această calitate, cu prilejul unei conferințe de presă organizate deunăzi, a prezentat și adresa prin care i-a cerut Nașului, printre altele, să nu-l mai sprijine public pe Gică Popescu și să-l suspende pînă la alegeri pe secretarul general Adalbert Kassai, cooptat în echipa candidatului amintit mai sus.

Adresat FRF, documentul e de citit. Merită reținut. Inclusiv solicitarea ca “lupta pentru șefia Federației să fie corectă, egală, fără «frății»”, aspect asupra căruia Avram a insistat în mod deosebit: “Vreau o campanie bazată pe principii, nu pe cumetrii!”.

Normal ar fi să-l susținem pe unul care gîndește așa. Eventual, să-l și felicităm. Numai că, din păcate, Vasile Avram nu-i în măsură să se refere la principii, oricare ar fi ele, deoarece atîta vreme cît a condus CCA  le-a încălcat pe toate, en gros, fără excepție! Ca să-și favorizeze propriii băieți, pe “centralul” Marius și pe asistentul Valentin, a început prin a modifica baremul de înălțime. Ulterior, spre a-l promova cu precădere pe cel dintîi, altfel un tip de ispravă, s-a zbătut din răsputeri să-l impună în top. Evident, lăsați adesea pe loc și uneori dați înapoi, colegii fraților Avram au suferit. Nu i-a auzit însă nimeni, s-au plîns degeaba!

De pildă, sacrificîndu-l pe Robert Dumitru, care reușise atunci un sezon de vîrf, șeful CCA nu s-a sfiit să-i încredințeze fiului său, sfidînd logica și bunul simț, finala Cupei României 2011, cîștigată de Steaua la Brașov, 2-1 în fața lui Dinamo. La capătul unui meci pe care Marius l-a făcut praf, GSP l-a declarat “cel mai slab din finală” și l-a notat cu 3.

Dacă s-ar fi mulțumit să-și împingă de la spate odraslele, inclusiv pe plan internațional, Avram sr. n-ar fi fost de condamnat cu asprime. În fond, e omenește ca un tată să-și ajute copiii, e explicabil. Numai că Avram a provocat un rău infinit mai mare prin aceea că a operat delegările, etapă de etapă, în funcție de simpatii, de prietenii și chiar de interese.

A avantajat unele echipe și le-a nedreptățit pe altele. Punîndu-i pe majoritatea fluierașilor în posturi neplăcute, a compromis întreg arbitrajul. Nu numai că le-a stricat imaginea arbitrilor, dar a permis să se discute despre aceștia ca despre niște hoți, ca despre niște infractori!

Iată de ce, deși ar mai rămîne atîtea de spus, îți sare țandăra, te crucești, descoperind că tocmai cel care a ignorat orice principiu îndrăznește să vorbească despre principii și despre respectarea lor

Ai nevoie de un tupeu nemărginit precum Vasile Avram pentru a-ți imagina că-i poți păcăli pe toți, că-i poți duce de nas ca și cînd ar fi naivi, amnezici ori amîndouă! Atît că a încerca nu înseamnă și a izbîndi.

Comentarii (68)Adaugă comentariu

giani (1 comentarii)  •  28 ianuarie 2014, 17:14

pai cati bani ia bagat lui sandu in buzunar si cat la slugarit ,si mai era un pic sa cada si la parnaie …iar acum sandu ia dat cu piciorul in cur si lui si lui Dragomir.normal ca se simte nedreptatit omul

utraian (123 comentarii)  •  28 ianuarie 2014, 17:17

Daca vine nea Avram la FRF ne-am ars..:)))
Poate isi aminteste dl. Avram unele convorbiri interceptate, si, chiar daca se indoieste NOI SIGUR NI LE AMINTIM. Oare nu mai exista rusine pe lumea asta?

1 august 2011, ora 11.52 – Dialog intre Vasile Avram si Cristi Borcea, dupa partida Sportul – Dinamo 0-2. Valentin Avram, fiul presedintelui CCA, a fost asistent, iar Vasile Avram a fost supervizorul meciului.

Borcea: Sa traiti, dom’ presedinte!
Avram: Felicitari pentru victoria de ieri! (rade)
B: Multumesc, dom’ presedinte! Da’ ai vazut ca el tot nu da niciodata, nu vrea sa-mi dea 11 metri, dom’ presedinte? De atatea etape nu mi-a dat…
A: Da…
B: Nu vrea el!
A: Lasa… a fost foarte bine, nu? Asculta ce iti spun eu. E un pas facut mare spre normalizare.
B: Da… stii ce i-a zis lu’ Torje?
A: a?
B: I-a zis: „Piticule, sa nu cumva sa cazi in careu, chiar daca te faulteaza, nu-ti dau! Iti dau galben!”
A: Nu, nu cred… Bine, trebuie sa-i intelegi si pe ei, ca arbitri, ca nu pot chiar asa… Trebuie sa puna un pic, sa-i sperie… Torje e si tare la simulari, întelege si tu. Oricum, ai vazut, în repriza a doua te-a lasat non-stop, da-o-n … ma-sii! Este?
B: Da, da, da!
A: Te-a lasat Valentin non-stop! (Valentin Avram, arbitru asistent, fiul lui Vasile Avram)
B: Da, da’ in prima repriza ce m-am speriat…
A: Sa stii ca si io, nu stiam ce naiba o fi…
B: Da, ca-n prima repriza l-a oprit pe Danciulescu.
A: Da, da, si eu ma speriasem un pic.
B: Am crezut ca-mi sta inima!
A: Da, dar a fost ofsaid… Era doi metri in ofsaid, n-avea ce sa faca baiatu’…
B: Dom’ presedinte, da’ totusi sa nu-mi dea si mie un 11 m, deloc?
A: Step by step. Step by step!
…..
B: Deci, cate-ti trebuie? Zi!
A: Cate poti tu.
B: Pai zi, cate-ti trebuie, cincizeci, cate vrei…
A: Cat?
B: Cincizeci, cat iti trebuie? Ce sa faci cu zece… cincizeci… cat…
A: Adu-mi cat poti tu. Dar cat mai repede, te rog!

19 septembrie 2011, ora 23.10 – Dialog intre Adrian Porumboiu si Vasile Avram:

Adrian Porumboiu: Eu n-am vazut de mult asa un arbitraj! Sa stii…Pe cuvantul meu. asta trebuia…
Vasile Avram: Nu, nu, nu e bandit, ba’! Nu, nu, nu, atata stie! Nu poti! Cum sa dai penalty la faza aia?
A.P.: Cum poti sa dai ­penalty? Cum?
V.A.: Da, da. Pai, iti dai seama cum au aratat astia, el era chiar perpendicular. Nu stiu ce a vazut el si cum a vazut.
A.P.: Ce jigodie de om, sa-mi bag p… in ma-sa, sa-mi… O jigodie ordinara! O jigodie, jigodie! Ce sa…
V.A.: Da. Mai, mai degraba
a fost ala in prima repriza, daca..
A.P.: Hm, nu.
V.A.: Stii? Daca era sa fie.
A.P.: Si gol valabil dam la 0-0. Ba’, baiatule! Ba’, Popa, asta, scoate-l, ba, baiatule! Da-l in mortii ma-sii! Ce astia-s …pai n-auzi, mai, ala face experimente pe mine! Dati-o-n p… mea! Da, ce sa mai…
V.A.: Ce vrei, ba? Zic ca…de ce? Ca ti l-am mai pomenit ca… cretinul asta sa… Da-l in p… ma-sii, de , de, de bou! Na, normal ca au sa-l… s-a terminat

calinescu_ (17 comentarii)  •  28 ianuarie 2014, 17:17

NU FI ELEFANT MAI NEA OVIDIU ….!!!
AVRAM NU A FOST CONDAMNAT ,DAR GICA POPESCU POATE SA FIE ….!!!
ATUNCI CE FACEM , NE JUCAM DE-A ALBA NEAGRA ???
INTRI IN CAMPANIA ASTA CA ELEFANTUL INTR-UN MAGAZIN DE PORTELANURI ….!!!
DACA CANDIDA GICA HAGI ITI INTELEGEAM POZITIA ,INSA INTRE GICA POPESCU SI AVRAM NU E NICI CEA MAI MICA DIFERENTZA …..!!!

savoss (17 comentarii)  •  28 ianuarie 2014, 17:19

Frumos, nea Ovi! ca de obidei, un eseu de exceptie!
FORZA STIINTA! DREPTATE PENTRU STIINTA!

dereu (12 comentarii)  •  28 ianuarie 2014, 17:21

ce spune avram e perfect adevarat ..frf sa pus in slujba unui candidat..cine sa intervina?/? regina angliei? nu are cine.aici incaci toate regulamentele in tara asta…..a doua treaba este ca degeaba face avram pe lupul moralist..stie toata lumea ce fel de om e ..parsiv,hapsan.un singur tel in viata…averea averea bani cat mai multi//piei satana

calinescu_ (17 comentarii)  •  28 ianuarie 2014, 17:22

DE ROBERT DUMITRU CE SA MAI ZICEM E CEA MAI MARE CATASTROFA DIN ARBITRAJUL ROMANESC ….!!!
POATE CA DIMA IA LUAT UN PIC FATA …!!!

Alin (7 comentarii)  •  28 ianuarie 2014, 17:23

Nea Ovi, daca pana acum mai aveam dubii, acum m-am convins pentru cine tragi. Cand l-au criticat userii pe Popescu, ai scris un articol unde ii luai apararea din rasputeri. Acum, cand e vorba de Avram, il infierezi numa’, numa’. Nu spun, si Avram este corupt pana in maduva oaselor, insa nici Popescu nu-i departe. Adevarul este ca o dam din lac in put cu federatia.

fanU CR&POLI T. (109 comentarii)  •  28 ianuarie 2014, 17:25

fost arbitru in Romania si acum ?????? ca arbitru in activitate???la varsta mea,cred ca pot sa detin functia de sef al FRF.nu pot fii santajat,manipulat cu nimic,nu accept salariu pe mii de euro!!!am dollari,nu am copii,neamuri,in slujba fotbalului romanesc,nu am fost ???s-au sant condamnat in ale fotbalului,vreau sa curat si sa aduc fotbalul romanesc unde eu l-am lasat si sa il continui,cu toate ca I-am arbitrat si pe sandu,si pe popestii,si pe hagisti,si pe care credeti voi.ma trag din familia arbitrilor romani din perioada lui gherghe n.gherghe,limona,nitescu,etc,etc,coleg cu porumboiu,,ionescu,si cu acest cioban de VILCEA craciunes cu,etc,etc.dac am sa fiu contactat voi raspunde cu amabilitate,fara vavoruri.

dan (1 comentarii)  •  28 ianuarie 2014, 17:26

pai omul asta care cere corectitudine si egalitate nu a fost arestat pt cat de corect a fost??
tupeu grosolan…la puscarie cu el

Steaua1986forever (5 comentarii)  •  28 ianuarie 2014, 17:29

Nea Ovi, tupeul lui nu a fost maxim in urma nedreptatilor facute altor „colegi” de-ai fiilor ci atunci cand a luat „sampania” si punea arbitraje „pro” stim noi cine. Incepeti sa pierdeti respectul meu (care pana acum a fost foarte mare) in momentele in care „omiteti” anumite lucruri. Dezinformarea prin omisiune este la fel de grava ca si celelalte. Sa ne aducem aminte pentru ce a fost el dus „cu mascatii” in acele momente, sa nu uitam ca motivele nu au fost inaltimea fiului sau modificarea baremului….ci altele MULT MAI GRAVE.

geocluj (40 comentarii)  •  28 ianuarie 2014, 17:40

aha, am priceput.
dar cand e vorba de domnul popescu, el a comis doar niste nereguli financiare ( de fapt este urmarit penal pentru evaziune fiscala, lucru pe care, cu maxima seninatate, il omiteti)
daca vreti sa fiti corect, asa cum pretindeti, tratati toti candidatii cu aceasi moneda…

CLA (24 comentarii)  •  28 ianuarie 2014, 17:41

Domnul Popescu Gheorghe este anchetat de justitie. Punct. Pentru mine nu e diferenta intre el si Vasile Avram.

Cheetah (2118 comentarii)  •  28 ianuarie 2014, 17:43

Omul nostru se zbate sa convinga electoratul sa-l voteze, e simplu.
Cum face asta, DA, e o alta discutie, dar de principiu aceste arme fac parte din lupta care se da acum pentru felia de tort cea mai mare.
Ce, puteti sa ma contraziceti cind va spun ca si politicienii fac EXACT la fel ca sa obtina voturile electoratului si sa ajunga la Putere? Si ei dau dovada de un tupeu nemasurat cind pozeaza mielusei inainte de alegeri si devin sacali dupa.
Deci nimic nou sub soare.
Va lansez o provocare, Domnilor: Puteti „citi printre rinduri” in proiectul fiecarui candidat, sa gasiti in substrat ce interese reprezinta si ce fel de schimbare va aduce la FRF?
Evident, provocarea e doar pentru cei privilegiati ce vor introduce buletinele de vot in urna, ca noi pe-aci ne dam multi cu parerea fara sa stim mare lucru de fenomenul fotbal si forurile lui conducatoare.

conasu (21 comentarii)  •  28 ianuarie 2014, 17:47

Domnule Ioanitoaia, nu sunt nici pe departe un adept si un partizan al lui Avram si dv. ati punctat foarte bine greselile din mandatul sau ! Poate ca era bine sa fi fost mai concret referitor la prestatia lui Marius Avram la finala Cupei Romaniei, adica de ce a luat nota 3, in favoarea cui a gresit si de ce spuneti asta acum ?! Altfel sunt sigur ca nu ati fi facut interventia asta acida, daca pe celalalt culoar de competitie nu ar fi fost Gica Popescu ! Dv. ca si altii il vizualizati opiniei publice pe Gica Popescu inca din postura de jucator si faceti o mare greseala, deoarece dupa ce si-a incheiat cariera, el a fost un personaj la fel daca nu mai controversat decat Vasile Avram !!! Stiu ca ziaristul Ovidiu Ioanitoaia are o memorie excelenta, dar nu imi explic cum omite faptul ca G.Popescu a fost in anturajul fratilor Becali (pe care de multe ori le-ati infierat activitatea si comportamentul) si angajat la firma lor, perioada in care a fost partas la ilegalitatile facute, fapt ce i-a atras calitatea de inculpat in Dosarul Transferurilor , ca toate incercarile lui manageriale s-au dus pe apa sambetei, el vizand un post de …manager, ca a fost dat afara de UEFA din Comisia de Disciplina (!) si ca trecand cu vederea caracterul duplicitar din istoricul relatiei cu Mircea Sandu, doreste o echipa noua si perfectionista la FRF, dar ii pastreaza si pe doi din echipa lui Sandu , Mihalache si mai ales „vulpea sireata”, Kassai, artizanul jmecheriilor si eminenta cenusie a FRF in ultimii 20 de ani si nu ma indoiesc ca inclusiv Sandu va fi…”acolo” si va controla totul ! Asadar dle Ioanitoaia, nu-i deloc fair play cum puneti problema ! O zi buna !

stresu (42 comentarii)  •  28 ianuarie 2014, 17:52

De data aceasta sunt de acord cu cele transmise in art. dvs.

Dar, doresc ca si Gica Popescu sa respecte statutul FRF.

Daca se poate…

dorin (166 comentarii)  •  28 ianuarie 2014, 17:56

Avram asta e chisr cea mai mare catastrofa din fotbalul romanesc. Am scris catadtrofa ca sa nu scriu jigodie.

gogu (45 comentarii)  •  28 ianuarie 2014, 17:58

popescu si avram sunt „vraiste”, ceilalti sunt „mai aproape de adevar”

MacMac (52 comentarii)  •  28 ianuarie 2014, 18:00

Nea Ovi, ai perfecta dreptate cu Avram, dar Gica Popescu e mai breaz? Ori stii ca Gica va castiga alegerile ajutat de Mircea Sandu si nu vrei sa pui ziarul rau cu viitorul presedinte. Plus ca oltean la oltean nu isi scoate ochii.

Nea Vanea (170 comentarii)  •  28 ianuarie 2014, 18:04

Aceasta tableta este din ciclul „Am si eu dreptul la un punct de vedere in ziarul meu?! Si poate fi el respectat de internauti?”.
Da, Ovidiule, ai dreptul. Dar, asa cum spunea si altcineva aici, dupa una obiectiva si zece partinitoare, incepi sa pierzi respectul lor…
Semne de batranete? Doar daca sunt insemnate cu vopsea simpatica…

Prof. Nica (125 comentarii)  •  28 ianuarie 2014, 18:06

Dl Ioanitoaia a decis sa il sustina pe Gica Popescu si e dreptul dumnealui. Altii sunt de alta parere si iar e dreptul lor. Sa vedem ce va decide instanta in procesul lui Popescu si sa judecam dupa aceea. Fara sa cred ca Avram are vreo sansa, mi se pare ca unii exagereaza vina lui Gica Popescu. Parerea mea. Ma intreb ce vor zice acestia daca fostul capitan al Barcelonei va fi achitat.

Dann (7 comentarii)  •  28 ianuarie 2014, 18:08

Este o vorba veche : daca taceai filosof ramineai! Ati imbatrinit d-le Ioanitoaia. Pacat…

tanase (9 comentarii)  •  28 ianuarie 2014, 18:50

Danne, recidivezi in prostie si nu e bine. Nu ti-ai luat pastilele la timp? Excelent articol, adevarat.

aurel (1 comentarii)  •  28 ianuarie 2014, 18:57

Aveti perfecta dreptate domnule Ioanitoaia. Individul este un sarlatan de cea mai joasa speta.

geo (41 comentarii)  •  28 ianuarie 2014, 18:57

Toata stima domnule Ioanitoaia, ati sesizat exact cum stau lucrurile.

marcelo (3 comentarii)  •  28 ianuarie 2014, 18:57

Care e, beeei, dovada ca dl Ioanitoaia a imbatranit? Ca nu gandeste ca voi? Daca as fi in locul dansului v-as raspunde cu aceeasi moneda si v-as spune ca sunteti prosti. Pe cavantul meu ca ati merita-o pentru luipsa voastra de argumente.

SalaAurel (5 comentarii)  •  28 ianuarie 2014, 19:05

Dacă ați ajuns sa-l comparati pe Gica Popescu cu Avram atunci dlor cred ca v-ați specializat in fotbal in Afganistan,de fapt noi romanii ne pricepem la orice numai la ce trebuie nu,așa ca nu mă mira calamitatile pe care le scrierile aici. Nea Ovidiu ai dreptate te crucesti de ce citești.

Gill (41 comentarii)  •  28 ianuarie 2014, 19:36

Sunt total de acord cu dumneavoastra, aveti perfecta dreptate, va stimez foarte mult!

Gabi (3 comentarii)  •  28 ianuarie 2014, 19:42

Nici nu ar fi trebuit sa aiba dreptul sa candideze , in conditiile are dosar penal si este un … infractor !!!

Razvann (6 comentarii)  •  28 ianuarie 2014, 19:49

Corect Nea Ovi,dar astă sau Gica Popescu este fix acelasi lucru.Toti candidatii actuali sunt niste glume proaste.Acolo trebui un om educat,integru si cu viziune.Un om care sa nu fi facut parte niciodata din sistem.Nu conteaza daca se pricepe la fotbal sau nu.Trebuie sa fie un foarte bun manager,in nici un caz un fost fotbalist sau antrenor.Trebuie sa va schimbati mentalitatea.In lumea corporatiilor si multinationalelor managerii sunt manageri indiferent de profilul industriei respective.Pentru asta exista consilieri.Gica Popescu nu stie tabla inmultirii corect si d-voastra il vreti presedinte la F.R.F….In momentul de fata fotbalul este pura afacere si trebuie tratat ca atare.Nu este deloc mai special ca oricare alta industrie.Face parte din industria de entertaiment-lui.

adi (180 comentarii)  •  28 ianuarie 2014, 19:50

Nea Ovidiu, pai atunci ce sa facem, sa-l lasam pe sandu sa-l sustina pe Popescu, creandu-i acestuia un mare avantaj ?
Sau sa sustinem o lupta egala ?
Se pare ca dumneavoastra sustineti prima varianta.
Pacat.

edy (1 comentarii)  •  28 ianuarie 2014, 20:02

ce ne facem nea ovi daca castiga G.P. sclavul fratilor becali am ancurcato atunci sa vezi manevre si blaturi in fotbal asa castiga si dinamo campionatul si ajung si ei in C L .

Miles (1 comentarii)  •  28 ianuarie 2014, 20:08

Evaporat subit in cazul d-lui Popescu, spiritul critic al d-lui Ioanitoaia reinvie necrutator in cazul d-lui Avram.

ss (34 comentarii)  •  28 ianuarie 2014, 20:11

Avram e cel care mentiona in 2011 ca „s-a prabusit Universul in favoarea Otelului” avea acelasi interes (arginti?) ca numitul Corleone….nu i-a iesit echipa pt. care a tras, probabil cea condusa de alt dinozaur, Chivorchian!

Marcus (279 comentarii)  •  28 ianuarie 2014, 20:22

Mircea Sandu sustine pe cine vrea si nu il pot impiedica niste pustani bezmetici ca voi sa o facaa. Gica Popescu nu e solutia ideala din pricina procesului, dar e cea mai buna dintre cele posibile. Nu se poate compara gaina cu leul si nici Avram cu Popescu.

Gugu (72 comentarii)  •  28 ianuarie 2014, 20:24

Nea Ovi, edti cel mai tare. Astept lamuriri privind implicarea lui Condescu la Craiova, fapt negat de Camataru. Forza Stiinta!

DaviD (15 comentarii)  •  28 ianuarie 2014, 20:27

Nu gresiti, acest Avram e de o obraznicie iesita din comun. De ce o fi cheltuit cu campania ca are sanse egale cu zero.

sharky_04 (3 comentarii)  •  28 ianuarie 2014, 20:54

La ce doriti sa va asteptati, la o persoana care a fost surprinsa vorbind cu domnul Cristian Borcea, in legatura cu numarul de sticle de sampanie,pe care trebuia domnul Vasile Avram sa le aduca la nunta domnului Borcea cu Alina.
Daca era curat imaculat ca un personaj biblic, atunci da, ar trebui sa arunce cu acuzatii, desi e un mare pacat sa umbli cu para, mai ales daca nu ai dovezi 🙂

Catalin Dobre (1 comentarii)  •  28 ianuarie 2014, 21:15

Nea Ovdiu, sau nea Ovi? oricum. Despre avram asta si cainele meu stiu tot si toate, ce dracu, sa fim seriosi. De ce nu scrii mata despre acest Gica Popescu ? cat de potrivit este el pentru acest job ? cat de pregatit, de ce nu scrii tot ce simti despre el ? ca-i din generatia de aur ? c-a fost capitan la barca ? poate d-aia, din rusine fata de el, poate d-aia nu dai cartile pe fata. Sau poate ca si mata ajuns la o varsta ti-e cam frica sa te ia alde becali la …….. stii tu mata ce. Spune nenea, verde-n fata, tot ce simti despre el, ca nu ne-ai surprinde cu nimic, dar chiar NIMIC. Om fi noi doar d’alde d’astia care scriu p’aici, dar marea noasta majoritate suntem cunoscatori, nu ne aburesti cu articolul asta despre avram. Scrie despre ce conteaza, despre ce ne doare (adevarat, ne doare-n …. de avram) dar ne mai doare si sufletul cand vedem ca toti il promovati pe popescu … hai fie Popescu, cu P mare, ca na, a fost capitan la un club gigant, dar ATAT !!! voiam sa scriu mai multe, dar de ce sa-mi bat eu tastele cand nimeni nu-si bate capu ….

Freddy RE (34 comentarii)  •  28 ianuarie 2014, 22:05

Bre,
Matale esti in campanie electorala fara sa semnalizezi.
E frumos asa…?

zadda (12 comentarii)  •  28 ianuarie 2014, 22:09

stimate domnule ioanitoaia,

PENIBIL!

zadda (12 comentarii)  •  28 ianuarie 2014, 22:16

si, DA:

atingeti culmea tupeului!

kkciosuldelahamangia (55 comentarii)  •  28 ianuarie 2014, 22:51

adica unul din sistem, cind vorbeste de cumetrii, inseamna ca nu stie ce spune !?
sper ca in urmatorul articol, criticat sa fie infractorul de gica popescu, omul cumetrilor becali.

Mymy (76 comentarii)  •  28 ianuarie 2014, 22:56

@zadda. Ai mari dificultati cu vorbele. Ocupa-te de taceri si lasa-i pe cei mai instruiti ca tine sa isi dea cu parerea. Acest articol nu este despre Gica Popescu, deci nu ii face acestuia lobby cum cred unii ca tine. Voua nu va place Popescu, domnului Ioanitoaia da, care e problema? E ilegal, imoral sau ingrasa?

Florian (42 comentarii)  •  28 ianuarie 2014, 22:58

Bai ce va mai sta unora in gat Gica Popescu! O sa va sinucideti cand va iesi presedinte ca va iesi!

eminem (4 comentarii)  •  28 ianuarie 2014, 23:59

culmea,un fost puscarias,candidat

mitroi (9 comentarii)  •  29 ianuarie 2014, 0:05

Asa sunt toti cei care ar trebui sa fie in puscarie, dar sunt liberi. Ce dracu, pe la FRF, liga sau nationala nu se gasesc si oameni cinstiti, numai fosti, actuali sau viitori condamnati? Te ia scarba cad vezi ce fauna misuna pe acolo.

Vlady (150 comentarii)  •  29 ianuarie 2014, 0:18

Avram e convins ca nu va iesi presedinte, dar spera sa prinda si el un os de ros dupa ce va pactiza cu noul ales. Vrea sa se vorbeasca despre el ca sa nu il iute lumea. Atitudine tipica de diversionist.

IO (228 comentarii)  •  29 ianuarie 2014, 3:51

O avea tupeu Avram asta, dar stiti ce frumos danseaza el la petrecerile frf-istilor?

IO (228 comentarii)  •  29 ianuarie 2014, 3:58

@Prof. Nica,
Sigur ca e dreptul domnului Ioanitoaia sa sustina pe cine vrea si eu unul, ii respect acest drept. Macar domnia sa recunoscut mai deunazi ca ii trateaza pe toti candidatii la fel, pe unii chiar cu afectiune (inchei citatul). Desigur ar fi trebuit sa spuna „pe UNUL chiar cu afectiune”, dar ne formalizam la maruntzisuri de-astea?

andrei manglutescu (141 comentarii)  •  29 ianuarie 2014, 4:01

Avram e un infractor! ce cauta el sa fie presedinte? sa isi ia copii si sa ne lase.
a facut la blauri si a schimba reguli numai cum a vrut el.
un nesimtit! mai trebuia sa stea la parnaie

Comentează