Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Suporterul tuturor

După articolul de ieri m-am ales cu reproșuri din partea unor internauți și chiar cu înjurături din partea altora, pricina fiind că l-aș susține pe Gi­că Popescu pentru președinția FRF. Și ­dacă ar fi așa, ce atîta deranj? A murit […]

sâmbătă, 18 ianuarie 2014, 9:10

După articolul de ieri m-am ales cu reproșuri din partea unor internauți și chiar cu înjurături din partea altora, pricina fiind că l-aș susține pe Gi­că Popescu pentru președinția FRF. Și ­dacă ar fi așa, ce atîta deranj? A murit demo­cra­ția de nu mai are voie fiecare să țină cu cine vrea? Tocmai pentru că am învățat să respect părerile altora, aștept să fie respectate și ale mele. Deși mai important decît ceea ce gîndesc eu, Tolontan, Vochin, Geambașu sau alt­cineva din redacție, rămîne faptul că Gazeta s-a dovedit neutră. Asta atîrnă cel mai greu.

Ziarul i-a prezentat fără parti-pris-uri pe toți candidații, pe unii chiar cu afecțiune.

Nu neapărat pe Gică Popescu, mai degrabă încolțit, nu alintat. GSP n-a favorizat, nu fa­vo­rizează și nu va favoriza pe nici unul dintre pretendenții la cea mai înaltă dregătorie din fotbalul românesc pe considerentul că lupta trebuie să fie corectă, egală. Din punctul nostru de vedere, nici nu va fi altfel.

Lui Gică Popescu i se impută problemele cu justiția. Cum o instanță l-a achitat, iar alta l-a condamnat, curînd se va pronunța decisiv o a treia și vom afla pe ce picior dansează fostul internațional. Atît că el a încălcat legea, dacă va fi găsit vinovat, ca persoană particulară. Sublinierea e obligatorie deoarece, spre deosebire de Florin Prunea și de Vasile Avram, ajunși în tribunal pe cînd lucrau în cadrul FRF, unul șef de compartiment, altul președinte al CCA, Baciul n-a avut nici o calitate oficială în momentul comiterii acțiunii pentru care e judecat. Concret, el n-a stricat imaginea unei instituții. În cazul în care se va dovedi că a greșit, a greșit în nume propriu. Apare o mi­că diferență între situații. Nuanța nu-i ușor
de sesizat, dar numai un răuvoitor s-ar încumeta s-o conteste.

Cel mai tare i se impută însă, permanent și cu voce ridicată, apropierea de frații Becali, socotiți de unii, cu precădere de tineri, ca aparținînd mafiei fotbalului!  ­Părerea mea e că, refuzînd să se dezică public de Gio­vanni și de Victor, ex-căpitanul Barcelonei a dat dovadă de caracter. Ignorînd că a fost jucătorul celor doi pe parcursul unei cariere prodigioase și, ulterior, o vreme asociat cu ei în firma de impresariat, altul ar fi înțeles că frații, mai ales Ioan, autorul unor ieșiri în decor inadmisibile, nu-s agreați de masa suporterilor și n-ar fi ezitat să-i renege. Simplu de ce, ca să cîștige simpatie și voturi.

Spre lauda lui, Baciul n-a procedat ca un bărbat lipsit de memorie și de recunoștință. Nu s-a rupt de frați, dar nici nu i-a mai cultivat ca altădată. S-a depărtat de ei, însă fără să le trîntească ușa în nas ori să-i jignească. Cei din anturajul lui îl recomandă pe Popescu ca fiind, asemenea multor olteni, inclusiv a lui Pițurcă, un tip stăpîn și sigur pe el, autoritar pînă la încăpățînare, dispus să-i asculte pe cei din jur, dar atît. De hotărît hotărăște el, numai el. Cine își închipuie că Gică poate fi influențat de frații Becali se înșală amarnic. Tema merită însă dezbătută pe larg.

Comentarii (91)Adaugă comentariu

nea caisa (222 comentarii)  •  18 ianuarie 2014, 9:29

In opinia mea. Gica Popescu nu este potrivit pentru sefia FRF. Cred ca exista si alte argumente contra, ori dubitative. Desigur ca, in galeria candidatilor, Gica Popescu are sanse sa para un chior in tara orbilor. Sigur ca chiorul (din tara orbilor) Gica Popescu nu este singur: obligatoriu trebuie sa-i aiba in spate pe unii care pot contribui la formarea bugetului federatiei si care desigur ca vor dori sa isi scoata banii cumva. Ori s-ar putea ca Dacia in Formula 1 sa fie o chestiune mai atractiva pentru potentialii donatori decat nationala de muraturi care isi arata copanele pe gazon.

calinescu_ (2 comentarii)  •  18 ianuarie 2014, 9:45

SINCER NEA OVIDIU UNEORI CRED CA SUNTETI O PLACA TURNANTA A SISTEMULUI MAFIOT DIN FOTBALUL ROMANESC ….!!!!
SUNTETI PRIETEN CU NEA MITICA , CU PITZURCA , CU FAMILIA BECALI SI MIRCEA SANDU ???
CUM DE NU TUNATI SI FULGERATI ATUNCI CAND PITZURCA (CONDAMNAT PENAL SI NU DOAR CERCETAT, IN TIMPUL MANDATULUI , NU IN AFARA MANDATULUI CA GICA POPESCU ) ESTE MENTINUT IN FUNCTIA DE ANTRENOR A ECHIPEI NATIONALE A ROMANIEI ??????
PE DEASUPRA MAI SI SUGERATI CA FEDERATIA SA-I DEA INTRE 600 DE MII SI 1.2 MILIOANE DE EURO ….!!!!
CU CINE TINETI ATUNCI D-LE IOANITOAIA ???????
CU SPORTUL SAU CU MAFIOTZII ???

Gabriel (5 comentarii)  •  18 ianuarie 2014, 9:52

Eu cred ca este o alegere buna si sunt convins ca va face treaba buna, cu sigurante mai buna decat ce a facut Mircea Sandu pana in prezent. Sper sa rezolve cumva si situatia cu Piturca pentru ca nimeni nu-l mai doreste la nationala!

stresu (42 comentarii)  •  18 ianuarie 2014, 9:52

Domnule Ioanitoaia,

Ne aruncati praf in ochi…

In statutul FRF scrie ca un candidat la presedentie nu trebuie sa fi fost condamnat. Nu conteaza ca infractiunea s-a produs ca persoana particulara… (am si zambit cand am citit)
Sa inteleg ca, ipotetic vorbind, sunt diferente daca G.Popescu ar fi violat pe cineva in timpul orelor de serviciu sau in timpul liber ?

Nu-mi vine sa cred ca spuneti ceea ce spuneti…

In alta ordine de idei, domnule Ioanitoaia, nu v-a interzis nimeni sa aveti opinii si preferinte (in cazul de fata, Gica Popescu). Dar, aceste opinii nu trebuie expuse cu TAM TAM in publicatia la care activati. Nu toti avem la indemana un ziar in care sa ne expunem PUBLIC opinia. Ceea ce faceti dvs. nu este DEMOCRATIE este INFLUENTAREA OPINIEI PUBLICE.

Dvs. nu intelegeti un lucru: la ora actuala G.Popescu nu are dreptul sa candideze, v-am invitat si ieri sa cititi statutul FRF. NIci el, nici Avram sau toti aceia care au fost CONDAMNATI sau nu au studii superioare.

Nu are nimeni nimik cu G.P. vrem doar sa respecte LEGEA. Nici macar el nu poate fi deasupra ei…

Din pacate asta e doar TEORIE, acest tip de oameni FENTEAZA LEGEA cu ajutorul altora…, din pacate

vlad (4 comentarii)  •  18 ianuarie 2014, 10:00

o sa va mearga bine si cu dl. Popescu. inca 5-10 ani, este perfect. o sa va arunce destule oscioare. altii va sperie. de fapt, sunt cu totii intelesi intre voi.

Miles (2 comentarii)  •  18 ianuarie 2014, 10:01

Ati avut si ati ramas cu un limbaj de lemn. Aparati un machidon care s-a devoalat singur ca infractor cand a returnat banii furati. Nu poate fi influentat de mafioti? Cred ca glumiti… Asa parea si Hagi sa se fi rupt de Gigi Becali, pana in momentul in care era decis sa il scoata din puscarie si sa il angajeze la Viitorul.

Machidonii o „ard” impreuna. Din cand in cand se cearta, uneori par sa nu mai aiba nimic in comun, pentru ca apoi sa eludeze legea impreuna.

Faceti parte din categoria celor care au ramas cu imaginea lui Hagi si Popescu de pe teren, de aceea nu ii intelegeti pe tinerii care deduc mai bine ca d-voastra modul in care acesti doi machidoni inteleg sa se comporte in prezent. Ca persoane particulare, ca in calitatea asta se prezinta in fata votantilor.

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  18 ianuarie 2014, 10:02

Popescu a fost informator al securitatii …merita presedinte la FRF…

bigbelly (41 comentarii)  •  18 ianuarie 2014, 10:14

„(…)pricina fiind că l-aș susține pe Gi­că Popescu pentru președinția FRF. Și ­dacă ar fi așa, ce atîta deranj?”
Deranjul ar fi ca si acu’ 20 de ani, pe cand erati angajatii lui Mitica, cam aceiasi (dumneata, Tolontan, Geambasu etc) l-ati facut presedinte la Liga aproximativ in acelasi fel. Stim ca parerea unanima a ziaristilor despre cititori este ca pricep greu si uita repede, dar macar decenta de a nu ne-o spune si-n fata ati putea s-o aveti…

criu (50 comentarii)  •  18 ianuarie 2014, 10:16

no comment

Moga (7 comentarii)  •  18 ianuarie 2014, 10:32

@calinescu. Dl Ioanitoaia il injura curent pe Dragomir, iar cu Sandu si cu Piturca nu vorbeste de vreo 3/4 ani, deci acuzele tale nu rezista. Dl Ioanitoaia e cel mai realist dintre toti ziaristii si e convins ca GP va castiga. Si cum nu ii plac perdantii…

adi (180 comentarii)  •  18 ianuarie 2014, 10:37

In legatura cu apropierea dintre fratii becali si Popescu.
NU inteleg cum oameni si sportivi deosebiti ca Hagi si Popescu sunt preieteni/parteneri de afaceri cu asemenea mafioti. Eu unul n-as vrea sa am nimic de a face cu ei. Fratii becali au avut doar influente negative asupra lui Hagi si Popescu.
Eu cred ca daca nu erau fratii becali, Popescu n-ar fi ajuns sa comita infractiunile de evaziunie fiscala / spalare de bani.

Octavian Stancioiu (28 comentarii)  •  18 ianuarie 2014, 10:41

Intrutotul subscriu, nea Ovi.

adi (180 comentarii)  •  18 ianuarie 2014, 10:41

Domnu Ioanitoaia, inca ceva,
cititi comentariul nr 4, al stresului. E cat se poate de corect.

qpax (59 comentarii)  •  18 ianuarie 2014, 10:43

Dimpotriva … nuanta e foarte usor de sesizat … iar raspunderea lui Gica Popescu este proprie nu institutionala (facuta in indeplinirea unui manadat). Si mai usor de sesizat este in schimb IQ-ul celor care citesc si comenteaza in general pe articolele si editoriale ziarului dumneavoastra.

Intregul val al contestatarilor lui Gica Popescu, este practic identic cu cel al sustinatorilor lui Sandu si al status-quo-ului actual din fotbalul romanesc (in general fandomurile dinamoviste, cfr-iste si rapidiste) … fata de care persoana amitita mai sus (cu accentuate senzatii de greata din partea mea) nu au comis niciodata abuzuri, linsaje mediatice, ci din contra le-au sustinut oriunde au avut ocazia … iar masinaria de vot care l-a propulsat pe Sandu in ceea ce parea un numar nelimitat de mandate la sefia fotbalului, are la baza influenta celor 3 cluburi in fotbalul romanesc, contruite pe scheletul fostei cooperative, doar cu cfr, ca si noua achizitie in aceasta schema.

Sa nu va asteptati ca fanii acestor 3 cluburi sa accepte usor o schimbare si o aerisire a fotbalului romanesc (chiar daca incipienta) care le va trimite in anonimat, alaturi de performantele si investitile lor. Asta este si explicatia …

Iar partea cea mai amuzanta, e ca multi dintre contestatatari sunt si basisti … in tara lui Peste … Imparat, si asta la propriu … si i-au dat nu stiu cate mandate publice personajului tragic amintit, desi avea probleme cu justitia, de o cu totul alta gravitate si consecinte infiniot mai periculoase … in comparatie cu acesta, vina lui Popescu, e vina unui pieton care a trecut o data pe rosu pe banii lui!

Valeriu (9 comentarii)  •  18 ianuarie 2014, 10:43

Miles, tu esti altul care le stii pe toate…altul care dai lectii convins ca ai dreptate in orice situatie…eu am 31 de ani, judec ca Ioanitoaia si ii apreciez sinceritatea, asta inseamna ca sunt depasit, retrograd, invechit? Prea credeti unii dintre voi ca ati descoperit adevarul absolut…

naidin (37 comentarii)  •  18 ianuarie 2014, 10:48

Eu sunt convins ca Ioanitoaia vrea ca ziarul sa aiba relatii bune cu viitorul presedinte al frf si de aceea face politica asta. Fiind versat si destept omul cred ca joaca teatru.

gilos (328 comentarii)  •  18 ianuarie 2014, 10:51

Bre nea Ovi,

Matale chiar vrei cu tot dinadinsul sa te compromiti sustinand un candidat in ciuda tuturor evidentelelor ?

Am trait sa o aud si pe asta : Gica Popescu este un model de demnitate pentru ca ramane credincios clanului de impresari !
„Spre lauda lui, Baciul n-a procedat ca un bărbat lipsit de memorie și de recunoștință. Nu s-a rupt de frați…”

Pai bre, barbatul asta pe care il invoci matale, nu era mai demn daca isi arata memoria si recunostinta fata de clubul care l-a crescut ? Ce fel de om este acela care alege sa-si renege echipa care l-a format si pe suporterii care l-au iubit pentru niste interese meschine ?

Un om cu o bruma de onoare si caracter ar fi ales vreodata Dinamo in defavoarea Craiovei ?

Nea Ovi, cei care au raspuns articolului dumitale cu critici virulente sunt cei care isi doresc cu adevarat o schimbare totala in fotbalul romanesc. Ei au inteles ca Gica Popescu nu este o alegere potrivita, ca nu are calitatea si pregatirea necesara, ca nimic nu il recomanda pentru a ocupa o astfel de functie.

FV (2 comentarii)  •  18 ianuarie 2014, 10:53

@stresu. Aprob tot ce zici in afara de „Nu toti avem la indemana un ziar in care sa ne expunem PUBLIC opinia. Ceea ce faceti dvs. nu este DEMOCRATIE este INFLUENTAREA OPINIEI PUBLICE”. Nucred ca ai dreptate, DEMOCRATIA se bazeaza tocmai pe CAMPANIA ELECTORALA. Care se poarta asiduu in presa scrisa si vorbita. Dl. Ioanitoaia nu face nimic ilegal, pur si simplu sustine unul din candidati cu niste argumente. E treaba celor ce vor vota sa vada justetea unora din argumente sau caracterul pur si simplu hilar al altora (de ex. la chestia cu condamnarea am ras si eu). Nu-l cred pe dl. Ioanitoaia „vandut” unuia din candidati ci ii acord credit pentru ca si eu sunt in mare dubiu: bun nu mi se pare niciun candidat dar care o fi cel mai mic rau? Despre necinstea „baciului” e de discutat. Mie nu infractiunea in sine mi se pare grava ci faptul ca GP a dovedit ca este influentabil si se lasa dus in pacat de niste specialisti in intrigi si nerespectarea legilor. Sunt sigur ca evaziunea a comis-o instruit fiind de altii, nu dau nume.

Viktor (278 comentarii)  •  18 ianuarie 2014, 10:54

@qpax. Tu nu fa discutie despre IQ-ul celor ce posteaza aici cand pui virgula intre subiect si predicat, „intregul val, este…”!!! Unii ca tine il invata pe un ziarist de talia dlui Ioanitoaia ce si cum, chiar te apuca rasul. Care il simpatizeaza pe Popescu fara sa va ceara voie voua.

qpax (59 comentarii)  •  18 ianuarie 2014, 11:00

Ii multumesc lui Viktor de la 19 … ca mi-a virgula, confirmat aprecierea care am facut-o despre IQ … asa spontan si fara sa inteleaga macar ce am spus! …:))

AliBaba (223 comentarii)  •  18 ianuarie 2014, 11:00

Prieteni, e vorba despre presedintele federatiei, nu de al tarii sau al unui mare concern, de ce nu ar fi fostul capitan al Barcei potrivit pentru asta si ar fi unii neica nimeni? Pentru ca nu va plac voua ochii lui?

davidoff (1 comentarii)  •  18 ianuarie 2014, 11:02

Dle Ioanitioaia, sincer, mi-e din ce in ce mai greu sa va citesc opiniile personale. Le si doriti a fi respectate dealtfel. Atat timp, cat in dex, respect=apreciere (printre altele), nu o sa pot face asta. Oricat de multa democratie ati invoca. Deci G. Popescu e bun, un barbat mare, ptr. ca nu s-a dezis de impresari, public?! A comis o infractiune doar in nume propriu?! Deci e de bine?! Nu imi vine sa cred ca din partea presei, primim asemenea mesaje!. Si eu care ma amgeam ca ziaristii se lupta ptr. insanatosirea fotbalului romanesc. News Flash: G. Popescu, nu e nici de departe vreun barbat integru, iar nimic din faptele sale nu genereaza vreo stare de bine si de confort, indiferent de ce prietenii va leaga. Pe de alta parte… nu inteleg totusi de ce ma enervez. La urma urmei nu am citit asemenea machiavelisme in textele lui Tolontan, Vochin, Geambasu!! Atunci ar fi fost de rau, cu adevarat.

zadda (12 comentarii)  •  18 ianuarie 2014, 11:09

stimate domnule ioanitoaia,

are dl gica popescu studii superioare? n-are. atunci, ce facem? una vorbim, alta fumam?

Dinny (681 comentarii)  •  18 ianuarie 2014, 11:10

D-le Ioanitoaia…se vede ca varsta isi cere drepturile…Ba esti neutru,ba esti de partea cuiva…halal neutralitate.
Si mai e ceva…De ce te incapatinezi d-ta sa crezi ca esti atoatestiutor..?!?Excesul de certitudine,dauneaza grav intelectului,si-l compromite pe autor.
Parerea mea despre Gica Popescu,este ca,desi nu este modelul ideal,este cel mai bun,mai ales pe plan extern,fiindca inauntru,lucrurile depind in mod decisiv,de ceilalti,de noi toti…si pe noi cine ne schimba peste moapte…Nici draq !

Razvann (6 comentarii)  •  18 ianuarie 2014, 11:18

Nea Ovidiu,imi esti simpatic,dar imi pare rau ca lucrezi pt.trustul Varanului.Opinia oricui ca sa poata fi respectata(apreciata)trebuie sa fie corecta,impartiala si obiectiva.G.Popescu este un infractor de drept comun.Judecat,dovedit cu probe si condamnat ca atare impreuna cu un clan de puscariabili.Este o nulitate manageriala dovedita prin numeroasele esecuri antreprenoriale.Faptul ca a fost un mare fotbalist nu il recomanda ca si manager.Va este clar acum?Poate ne explicati atunci ce il recomanda(in afara de Mircea Sandu)?

ADELIN (1 comentarii)  •  18 ianuarie 2014, 11:18

Fata de toti candidatii Popescu ar fii cel mai nimerit ,dar ma intreb ce lar putea recomanda . Parerea mea NIMIC . Fiind fanul STIINTEI ,tacerea lui fata de situatia echipei , mana data cu NASUL numai ptr. asi vedea saci in caruta il decridibilizeaza ,de aicea si reactiile iubitorilor de fotbal care vor sa nu mai auda de KASSAI ,MIHALACHE S-AU BIVOLARU . SCHIMBAM LANTURILE ,CAINII TOT AIA RAMAN ca, mai este un os de ros .RESPECT MAIESTRE accept opinia,doar avem un drept ..

Maria A. (871 comentarii)  •  18 ianuarie 2014, 11:24

ma fac si eu Mititica si intreb nevinovata:

bine, bine, se stie ca voi oltenii aveti nuca tare, dar … aveti si singe in instalatie ? Se pare ca nu !

mrnb (18 comentarii)  •  18 ianuarie 2014, 11:26

Tributar nostalgiilor, dar nedrept!

1.d-le Ioanitoaia nu sunt de parere nici cu opiniile exprimate in primul si nici in al 2-lea articol, deoarece, consider ca sunt in aceeasi nota de interes particular precum au fost si evisiunile tv de la Procesul Etapei! Atunci ati facut rau pe termen lung fotbalului ro prin crucificarea arbitrajului la tv in detrimentul fotbalului real(faze, protagonosti, tactica, etc). Tot dvs sunteti cel care „nu v-ati dezis niciodata de prietenia cu fratii Becali” ( mai ales de Giovanni), dar asta nu este un aspect de felicitat;
2.cred ca articolele dvs sunt instrumentele perfecte de lobby, publicitate, pozitionare, s.a., dar este posibil ca, in numele unor nostalgii omenesti sustineti un om prea orgolios in raport cu gradul de pregatire/inteligenta manageriala, si faceti inca o nedreptate istorica fotbalului din Ro. Acum este momentul schimbarii profunde si exista o alternativa, de care recunost ca am fost impresionat aseara la emisiunea lui Morar de la digi;
3. Asa cum m-am bucurat de unele art. ale dvs despre sport din ultima vreme, asa de tare nu imi place atitudinea asta partizana in care va regasesc acum. Nu va mai victimizati si asumativa criticile si de ce nu toate invectivele primite. Le mertitati! Titlul nu este corect…in acesta cursa nu sunteti suporterul tuturor

Emilian (143 comentarii)  •  18 ianuarie 2014, 11:33

D-le Ioanitoaia, in general va apreciez pentru opiniile foarte echilibrate, rationale, argumentate, insa la capitolul G. Popescu, este evident ca sunteti subiectiv. Pur si simplu nu aveti argumente, ci doar niste tentative lamentabile de a demonta acuzele la adresa lui Popescu.
E drept, unele acuze sunt exagerate, dar substanta lor este reala. In plus, chiar daca ne facem cu nu vedem anumite parti negative, chiar nu inteleg ce-l recomanda pe Popescu pentru pozitia de presedinte. Ca a alergat bine pe teren acum 20 ani??! E cumva un un om citit, instruit, cu experienta manageriala relevanta?? Unde sunt criteriile obiective de evaluare?! Am uitat, e oltean! Poate asta il califica…

zeidas (36 comentarii)  •  18 ianuarie 2014, 11:35

Ilogica si penibila argumentatie, e o pierdere de timp sa citesti asa articol.

Vass Bela (12 comentarii)  •  18 ianuarie 2014, 11:42

D-le ioanitoaia, gresiti in multe privinte. Dupa logica dvs., daca fur de la un privat, pot fi ministru, chiar premier, ca doar n-am furat de la stat , nu ?! Sau daca ma am bine cu fratii spoitoru si vreau sa candidez la sefia politiei, nu trebuie sa ma dezic de ei, nu ?! Sau daca am falimentat toate afacerile posibile, nu-i o problema, ca doar au fost banii mei, nu ?! Sau daca vreau sa-i mentin pe kassai si mihalache, si sa-l mentin pe sndu in umbra, ba sa-l si platesc regeste , asta nu e mentinerea actualului sistem mafiot, nu ?! Etc., etc. …

dea (3 comentarii)  •  18 ianuarie 2014, 11:49

Nea Ovi, imi place cum ii infrunti pe cioflingarii gen Dinny care nu au facut nimic deosebit in viata, dar nu se dau in laturi sa ii judece pe altii ca pe hotii de cai. Te crucesti descoperind ca ei au dreptul consfintit la opinie, dar nu si cei care nu gandesc ca ei.

stresu (42 comentarii)  •  18 ianuarie 2014, 11:50

pt. 18 – FV

Nu ai inteles nuanta…

Gazda noastra ne-a cerut sa-i respectam dreptul la opinie, la cea PERSONALA…
Nu ne-a spus ca este in campanie electorala alaturi de CONDAMNATUL Gica…

Neamtu VL (6 comentarii)  •  18 ianuarie 2014, 11:52

Dinny, atotstiutorule si sfatuitorule, vezi ca s-au schimbat regulile de gramatica si incepand de ieri nu se mai pune virgula intre subiect si predicat. Multi rasi prin zona care se cred scule.

Cheetah (2118 comentarii)  •  18 ianuarie 2014, 11:57

Gica Popescu a fost in cea mai buna reprezentativa de fotbal alaturi de Gica Hagi si DOAR acest motiv (nu DECIT :)) e suficient sa-l recomande candidat la sefia FRF.
De acord?

danna (26 comentarii)  •  18 ianuarie 2014, 12:17

@Viktor….si ce un ziarist de talia lui Ioanitoaia,nu mai are nimic de invatat?Are tot dreptul la opinie,dar nu in calitatatea pe care o are,de formator de opinie.Opiniile lui au loc,aici,langa noi,la rubrica de comentarii,nu intr-un articol in care ni se spune cat de nimerit este G.P.pt. functia de presedinte la F.R.F.*Iar daca a facut-o intr-un articol,atunci sa accepte contraopiniile,ca altfel cred ca ni se impune cum sa gandim si sa votam si asta inseamna manipulare si implicit FRAUDA…

antimafia (103 comentarii)  •  18 ianuarie 2014, 12:39

Un repros v-as face, d-le Ioanitoaia. N-ati pomenit, mai precis ati omis, ca Gica Popescu a fost turnator al fostei securitati. Nu va grabiti sa-mi reprosati (in gand) ca a castigat un proces pe tema asta cu un jurnalist, acuzatia adusa atunci in presa a fost ca a facut politie politica, ceeea ce nu-i totuna cu fapta de a fi turnator. In primul rand ca, necandidand la o demnitate publica, Gica Popescu nu putea fi cercetat (de CNSAS) daca faptele sale de turnatorie pot fi sau nu incadrate ca fiind politie politica (adica daca prin turnatoriile sale a incalcat vreunul dintre drepturile omului ale persoanei turnate). Pana insa ca CNSAS (prin intermediul justitiei sesizate sa constate) nu va da curs unei cereri a unei institutii publice privindu-l pe Gica Popescu (in cazul in care acesta va candida pe viitor pentru o functie publica) nu poti sa declari ca a facut politie politica, dar, fara indoiala ca acesta si-a turnat colegii in chestiuni legate de intentiile acestora sau legate de viata privata a acestora. Sa afirmi despre Gica Popescu ca a fost turnator nu este calomnie, asa ca astept sa dezbateti acest subiect. Si fata de ceilalti candidati, bineinteles, V.Avram cred ca a fost tatal turnatorilor.

judas (13 comentarii)  •  18 ianuarie 2014, 12:43

Problema, este, ca dvs. ziarist remarcat,si cunoscut,este asteptat sa nu sustineti hotia,nedreptatea, si coruptia, pentru ca Popescu asta a facut.

cine cerea gratis un hotel ca sa mai joace in nationala? (17 comentarii)  •  18 ianuarie 2014, 12:51

Manipulare, asa se numeste ceea ce domneavoastra faceti. E perfect sa aveti opinie, dar acest al doilea articol, in care va folositi de cateva opinii ale celor ce-au postat pe blog, arata, nu opinie ci implicare partizana. Au fost multe articole pentru care ati fost viguros injurat de oameni, care mai bine si-ar folosi timpul si energiile la ceva util social, nu ati ripostat niciodata. Este prima data cand raspundeti, smecherind astfel inca un prilej de laudatio pentru un ins caruia i se cuvine real respect pentru cariera fotbalistica mai mult decat stralucita. Din punct de vedere uman omul prezinta lacune, amintesc doar trei fapte, sabotarea si schimbarea lui Piturca de la nationala, intr-un moment in care echipa facea performanta, conditionarea prezentei la aceasi nationala de acordarea de facilitati la cumpararea unui hotel, predispozitia in a fi un fel de canal (uretral) in sifonarea banilor din fotbalul autohton. Graba cu care a fugit la fisc sa verse numerarul datorat, da oricarui roman cu scaun la cap certitudinea ca a savarsit o ilegalitate si s-a grabit sa-si scape pielea. Nu vorbim de faptul ca a fost implicat intr-o activitate frauduloasa timp indelungat, nu vorbim de felul in care implicatii in proces au ascuns probele, de felul in care si-au plimbat faradelegile prin mai multe tari, firme fantoma si conturi offshore ca sa li se piarda urma, adica sa dispara probele. Nu vorbim de faptul ca in carca lui Popescu sta si infractiunea de a fi plimbat, sume in cash, peste frontiere, depasind plafoanele legale de cateva sute de ori, fapta s-a prescris, deci nu-i vinovat nu? A vrut sa treaca prin vama cu sumele respective stiind ca vamesii nu-l controleaza(nici turcii, nici romanii). Este clara atitudinea de infractor. Dumneavoastra ne spuneti ca-i curat.
Acum, nu neaparat apropierea de fratii impresari poate fi marea problema, ci faptul ca ne aflam in fata unei federatii de gasca, o federatie in care toti sunt ombilical legati de clanul becalilor. E o organizare care, din start, le arata intentiile, transformarea FRF in mosie personala. Il pui pe Hagi la nationale, chipurile voluntar, ca sa stranga juniorii din toata tara in folos propriu, dar pe bani publici, il pui voluntar intr-o cardasie totala uitand ca are echipa in prima liga, uitand ca e o crasa incompatibilitate. Ca sa fie totul sub control asiguri si independenta arbitrajului cu un om al clanului. Stelea si Dumitrescu sunt doar simpli atarnatori, dar nu unii liberi ci tot in lesa clanului. Cum tacamul nu-i complet, trebuie adaugat ca inlocuitul Mircea Sandu va continua sa ranjeasca in spatele unui Popescu lipsit de scrupule si… da domnule Ioanitoaia, de caracter, faptele mentionate mai sus o dovedesc. De remarcat ca acelasi Mircea Sandu, de vreo cativa anisori e in mare prietenie(in cazul lor asa i se spune cardasiei) cu acelasi clan.
Pentru credibilizare a fost adus si Iordanescu, numai ca, trebuind sa-i fie controlata cinstea intre „Tata Puiu” si echipele nationale a fost intercalat Hagi, cum sa decida un om integru cine-i bun sa reprezite Romania? Important e sa existe unul (Hagii) care sa decida cine-i bun de vandut pe bani grei si cine nu, important e sa fie unul care sa poata trage in plasa impresarilor tot ce-i tanar si de valoare, ca deh, fotbalul romanesc e mosia ce li se cuvine.
Eu nu vad decat organizare decat organizare de tip mafiot. Nu e tot ce se poate spune, dar cred ca este destul, sunt curios daca imi acordati si mie dreptul la opinie s-au cenzurati postarea…

cpt.ahab (71 comentarii)  •  18 ianuarie 2014, 12:59

Singurul candidat credibil si care ar reforma cu adevarat sistemul, pare a fi Burleanu. Tocmai de aceea, nu are absolut nici o sansa. Votantii vor face scut impotriva oricarei schimbari de substanta in fotbal, schimbare care le-ar periclita impostura.
Prin urmare, Popescu pare cel mai nimerit in acest context. Nu-l recomanda nimic, dar absolut nimic altceva decat faptul ca va fi un om pentru linistea sistemului si perpetuarea starii de fapt.

marolt (18 comentarii)  •  18 ianuarie 2014, 13:02

davidoff
Daca citezi trunchiat vorbesti trunchiat. Tot din DEX „RESPECTÁ, respéct, vb. I. Tranz. 1. A simți și a manifesta respect față de cineva sau de ceva; a cinsti, a stima. ♦ A acorda atenția cuvenită, a ține seamă de…, a nu neglija. ” Domnul Ioanitoaia doreste sa i se respecte opinia. Toti dorim asta. Si cei care posteaza comentarii. Si tu ti-o doresti. Si trebuie respectat dreptul la opinie. „Cine nu este cu noi e impotriva noastra” e prea des aplicat in zilele noastre. Fiecare putem crede in ceva in cineva. Chiar daca ne inselam. E dreptul nostru. Termenul „fair play” poate fi aplicat si in polemici.
PS. De altfel in doua dintre Evanghelii se spune „Cine nu este impotriva noastra e cu noi”. Cam asta cred ca e ideea.

sorin1986 (31 comentarii)  •  18 ianuarie 2014, 13:10

Cu tot respectul, asta nu e opinie, asta e manipulare, dvs. sunteti formator de opinie.

marin (5 comentarii)  •  18 ianuarie 2014, 13:16

Gica este judecat tot pentru o activitate din fotbal, nu pentru ca a vandut shaorma. Eu ma intreb ce va face Federatia lui Gica cu toti copiii pe care vrea sa-i atraga in centrele de juniori pe care vrea sa le infiinteze. FRF nu poate avea grija de un singur centru si acum vrea mai multe. Nu cumva FRF se va transforma intr-o Academie de fotbal? Si cine va fi seful (sau sefii, tinand cont de prietenia cu fratii impresari). Practic, FRF se va transforma intr-un SRL. Eu vreau sa-mi spuneti un fost comonent al generatiei de aur care s-a remarcat in activitatea ulterioara (dar fara cei care au fost impinsi in fata si promovati in functii doar pentru ca au fost mari fotbalisti sau pentru a li se inchide gura – vezi cazul Lupescu, Prunea). Toti au clacat ca antrenori, iar acum s-au grupat si vor sa reformeze fotbalul romanesc. Dupa chipul si asemanarea lor.

Viiktor (6 comentarii)  •  18 ianuarie 2014, 13:32

Democratie in contextul opiniilor este sa acceptam ca nu suntem de acord in unele situatii. Asta nu inseamna ca e si bine in unele situatii. Doar pentru ca cineva se contrazice cu mine pe un argument, nu inseamna ca trebuie sa si aiba dreptate. Ceea ce se intampla este rusinos, fie pentru un simplu cititor de bloguri sau pentru un jurnalist recunoscut. Hai sa fiu bine inteles, nu vin acum sa spun ca EU am dreptate, in schimb, vreau sa apelez la indulgenta fiecaruia sa va amintesc ca un argument este compus din trei parti: extremele si sensul comun. Astfel, pe acest subiect, avem cititori pe extrema: NU ACCEPTAM PE GIGA POPESCU pentru motivele x,y,z; extrema: SUNT PENTRU GIGA POPESCU pentru motivele a,b,c; si sensul comun care ne spune ca: SUNT CONTRA LUI GIGA POPESCU, DAR IL RESPECT PENTRU CARIERA DE FOTBALIST, pentru motivele: a facut parte din Generatia de Aur (cu detaliile incluse), a incercat cateva proiecte financiare, pe care insa le-a ratat. Hai sa acceptam evidentul si sa nu ne mai ametim de cap cu tot felul de predispozitii spre „pupaturi in fund” si sa acordam o sansa lui Burleanu, care are un CV si un portofoliu extraordinar pentru aceasta candidatura. Va multumesc

marius (3 comentarii)  •  18 ianuarie 2014, 13:39

O singura hiba are rationamentul tau, qpax, anume ca cei care nu il agreeaza pe GP SUNT ACEEASI care il urasc pe Sandu. De ce ? Pentru ca va fi aceeasi Marie , cu aceeasi palarie, nici macar nu si-a pus alta… Acelasi Sandu va conduce, aceeasi machidoni vor face selectia la nationala, nu mai e ciobanul, ca I-ar fi facut in continuare echipa lui piti… A, si acelasi Diaconu la arbitraj. Sa nu crezi ca nu ti-am simtit izul de miorita…

andy (16 comentarii)  •  18 ianuarie 2014, 13:49

De ce nu spui nimic de cat de bun manager este?Ce a facut cu banii castigati de e falimentar?Plus ca a recunoscut ca a Fraudat fiscul dand banii inapoi?

Razvann (6 comentarii)  •  18 ianuarie 2014, 14:06

Gica Popescu nu e ala de si-a facut casa in forma de OZN, argintie si dupa aia a vandut-o la jumatate din costurile executiei?Super manager.

Miles (2 comentarii)  •  18 ianuarie 2014, 14:24

@Valeriu

E trist daca judeci precum idolul tau, d-l Ioanitoaia, aveti amandoi serioase lacune analitice. Aici nu e vorba de cine detine adevarul absolut, de cine e sincer, daca esti invechit sau nu samd. E vorba de argumentarea unor opinii. Iar idolul tau, d-l Ioanitoaia, o da rau de tot in bara. Si tu impreuna cu el.

Cornel (16 comentarii)  •  18 ianuarie 2014, 14:29

O condamnare rămâne o condamnare. Nici nu trebuie să aibă o calitate oficială, ca moral nici măcar să nu participe la alegeri (să nu spun că, numai faptul că este suspectat, ar trebuie să-l treacă pe linie moartă). Suntem în România şi găsim tot felul de criterii morale. Întro ţară normală, trebuie să ai CV-ul nepătat, nici măcar de o suspiciune şi, pregătirea necesară. Faptul că ai fost un vârf al generaţiei tale, nu înseamnă profesionism în administrarea federaţiei sportului pe care l-ai practicat. Nea Ovi, cum este cu subiectivismul? Nu înjur dar, nici nu consum orice fel de gogoşi. Cu respect.

Rebel”U” (2 comentarii)  •  18 ianuarie 2014, 15:04

zeidas are dreptate! articol aiurea si pe dinafara! individul popescu e inculpat in dosare pe rol… a facut evaziune fiscala si s-a corectat de spaima inchisorii…ce va face cand va avea atat influenta si putere ca sef al frf? va dirija juniorii spre scoala de handicapati ai lui haji? ioanitoaia cererea ta e ok iti respectam opiniile dar cat te respecti pe tine insuti sa ai asemenea opinii? cu exceptia cazului craiova cand scrii dai impresia ca esti o sluga fara coaie care nu vrea sa deranjeje pe nimeni

Comentează