Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Steaua de rîs

Aflată în cantonament în Spania, la Marbella, Steaua a susținut cea din­tîi partidă de verificare, pe care a pierdut-o însă lamentabil: 1-5 cu FC Nürnberg!  Surpriză de proporții și din pricină că învingătoarea campioanei noastre nu aparține elitei fotbalului german. […]

miercuri, 15 ianuarie 2014, 3:47

Aflată în cantonament în Spania, la Marbella, Steaua a susținut cea din­tîi partidă de verificare, pe care a pierdut-o însă lamentabil: 1-5 cu FC Nürnberg!  Surpriză de proporții și din pricină că învingătoarea campioanei noastre nu aparține elitei fotbalului german. ­Dimpotrivă, ea e singura echipă din Bundesliga care ­n-a cîștigat nici un meci în sezonul de toamnă și ocupă penultima poziție după disputarea a 17 etape, locul 17 din 18! Specialiștii locali par convinși că Nürnberg n-are șanse să evite ­retrogradarea.

În atari condiții, evident că eșecul de marți seara trebuie socotit regretabil și rușinos. În ciuda încercărilor lui Reghecampf de a explica inexplicabilul, Gabi Balint a apreciat corect că “Steaua s-a făcut efectiv de rîs”. Cam la fel s-a referit la o prestație dezamăgitoare și Emeric Ienei: “Steaua n-avea voie să piardă atît de rău. E campioana României și n-avea voie să se prezinte așa prost”. Din păcate, ­s-ar impune ca pînă și cei mai înfocați suporteri ai formației din Ghencea să le dea dreptate celor doi tehnicieni.

Sigur că Steaua invocă o serie de circum­stanțe atenuante. A întîlnit după numai 4 zile de antrenament un adversar care, ­urmînd să reia campionatul pe 25 ianuarie, cam 3 săptă­mîni înaintea Stelei, e pe punctul de ­a-și încheia pregătirile. În plus, Reghe a rulat ­întreg lotul, mai puțin Gardoș, a cărui lipsă s-a resimțit din plin, Keșeru n-a rupt gura tîrgului la debut etc. În ansamblu, roș-albaștrii au comis, în frunte cu Varela, erori individuale inadmisibile, copilărești. Dar nu atît înfrîngerea a deranjat și ustură, cît proporțiile scorului, rezultat al diferenței de abordare și de atitudine, de mentalitate. Făcînd haz de necaz, nemții s-au dovedit tot nemți, iar noi nu ne-am dezmințit! Altminteri, acest duș rece nu merită transformat în dramă. Nu-i un capăt de țară, nici o catastrofă ori un tsunami. Încă mai mult, să reținem în apărarea ei că Steaua n-a pierdut nici un meci în Liga 1 pe parcursul stagiunii autumnale și că s-a străduit să ne ­reprezinte cu cinste în grupele Champions League. Adevărat, n-a obținut succese în C1, dar uneori a cules laude, iată de ce, sau și de ce, s-ar cuveni să-i arătăm mai multă înțelegere. Să păstrăm măsura, nu să fim duri exact cu cei mai buni!

Pe de altă parte însă, cineva din staff-ul Stelei trebuie să recunoască bărbătește că a greșit, că și-a asumat un risc fără acoperire, cînd a fixat la începutul cantonamentului un test cu o formație germană, fie ea și din coada ierarhiei. Tocmai de aceea nu-i normal să se treacă ușor peste momentele jenante de la Marbella!, ele trebuie analizate atent, dezbătute, ca să nu se mai repete. Deoarece unei echipe reputate, dincolo de conjuncturi și de justificări, îi pică prost astfel de accidente, de pățanii. Și dacă nu-i afectează palmaresul oficial, căci “amicalele” nu se iau în calcul, îi strică firma. Și ce se strică se repară nu doar anevoie, ci și cu costuri deosebite.

Comentarii (60)Adaugă comentariu

Alex (53 comentarii)  •  15 ianuarie 2014, 16:00

Nu e vinovata si presa pentru desele RUSINI aduse noua de aceasta „campiona”? Nu e presa cea care, prin laude desantate si… interesate(?!) l-au facut pe papagalul alungat din Germania sa se creada antrenor? Nu presa i-a facut pe papagalii Blatistului sa se creada fotbalisti si sa creada ca blaturile, „omeniile” si dopajul pot inlocui talentul?!

anonim (62 comentarii)  •  15 ianuarie 2014, 16:06

este un amical,anul trecut Steaua din vreo 7-8 partide nu a castigat mai mult de 1-2,dar nu s-a facut atata valva,Steaua eliminand ajax.
intr-un amical,faci mai mult de 3 schimbari,joaca tot lotul.
nu poti avea pretentii ca in primul meci de pregatire sa bati o echipa cu un buget de 10 ori mai mare,decat al tau

bolnav_de_steaua (4 comentarii)  •  15 ianuarie 2014, 16:08

Chiar daca este meci amical nu mi se pare normal sa fie tratat in acest mod.Nu pot sa-l inteleg pe Reghe de ce ia meciuri amicale atat de devreme daca echipa nu este inca pregatita macar pentru o prestatie onorabila.Inteleg ca este meci amical,de antrenament,….etc……dar asta nu inseamana ca trebuie sa ne facem de ras.Eu unul,ca suporter nu pot accepta astfel de rezultate,daca Reghe accepta este problema lui.MM ma scos din lista de prieteni de pe fb din simplu motiv ca mi-am expus o parere.Si anume faptul ca nu mi se pare normal ca un club de talia Stelei sa stea in doar 3 fundasi centrali,mai ales in conditiile in care din retur se strang cartonasele galbene,apar suspendari si accidentari.Am vazut ce inseamna axul central al apararii fara Gardos si Sukala.Nu cu improvizatii se argumenteaza lipsa inca unui fundas central.Probabil MM a fost deranjat si de faptul ca am spus ca atunci cand Gigi era liber se faceau transferuri rapid,acum un transfer la Steaua pana se realizeaza dureaza mai mult decat o telenovela de pe acasa tv.2014<Free Gigi<Route25

Frant (1 comentarii)  •  15 ianuarie 2014, 16:12

Corect. Asta e adevarata Steoaia.

xolv (4 comentarii)  •  15 ianuarie 2014, 16:19

Aceasta „presa” sportiva e doar o presa de scandal cu alta palarie. Daca si pionierii de dupa revolutie se dedau la asemenea „articole” ….

Alex (1 comentarii)  •  15 ianuarie 2014, 16:22

M-am saturat de scuze. Nurnberg este o echipa de pluton in Germania iar anul asta are un sezon dezastruos. Cu cine sa facem meciuri de antrenament daca nu cu Nurnberg? Altii joaca turnee amicale cu Galatasaray si Celtic… Ne trebuie adversari tari si trebuie sa fim mai profesionisti decat suntem. Reghe are tot dreptul sa fie suparat ba sa-i ia un pic si la palme pe Ripa, Chipciu si Tanase. Si daca tot e la capitolul asta, sa-si de si lui vreo 2… Nu poti creste echipa fara sa ridici standardul de profesionalism si asta inseamna inclusiv meciuri de pregatire.

giuscanu (4 comentarii)  •  15 ianuarie 2014, 16:22

Give me 5 ! :))))

anonim (62 comentarii)  •  15 ianuarie 2014, 16:22

@frant,cretinopatule,dinamo aka rusinea europei s ce mai face?
sau cefura cluj aka the blatistii care nu o sa mai prinda europa niciodata,ce mai face?
este un amical,adevarata Steaua este aia,care anul trecut a pierdut doar 6 meciuri din peste 60 jucate.
anul asta,Steaua o sa piarda doar 2 meciuri si si alea in grupele ucl(anul trecut a pierdut 3 meciuri in ucl).
in rest,Steaua nu o sa mai piarda niciun meci.
asa ca spanzura-te.

adi_stelistul (359 comentarii)  •  15 ianuarie 2014, 16:26

Corect. Oricat de amical era meciul, un 1-5 e mai mult decat lamentabil.

Steaua1986forever (7 comentarii)  •  15 ianuarie 2014, 16:27

Nea Ovi, stiti ce imi doresc eu din stagiul asta de pregatire? Sa pierdem TOATE meciurile de pregatire cu 5-1 dar apoi sa castigam partidele CARE CONTEAZA. Imi aduc aminte (eu nu am probleme cu memoria, ba chiar am si functia „search”) ca anul trecut la fel s-a intamplat, Steaua a luat bataie in toate meciurile aproape, apoi in campionat a defilat, ba chiar si in Europa a facut cateva partide frumoase (Ajax, Chelsea). Tin sa va anunt ca echipele de pe ultimele locuri din Bundesliga sau poate chiar Zwei Bundesliga ar lua LA PAS campionatul in Romania, deci ce va mirati atat? Si care e de fapt problema? Inteleg draga domnule „Nea Ovi” ca va sta in gat Steaua, am vazut asta in tot sirul de articole din 2013, inteleg, dvs simpatizati cu alta echipa, este normal, doar ca uneori o aratati cam „prea pe fata”.

Necunoscut (2 comentarii)  •  15 ianuarie 2014, 16:27

Ma amuza ca majoritatea fanilor anti-Steaua se bucura teribil si cand echipa pierde catgoric un meci. Ok, a fost meci amical, dar nu asa se trateaza. Cum a zis si Domnul Ioanitoaia, ar exista ceva circumstante atenuante. Ceea ce nu inteleg eu, de ce se face asa mare tam-tam? A fost un meci amical, din care ai iesit sifonat, un meci in care Reghe a incercat una-alta. Ca nu i-a iesit, s-a vazut.
@Frant: du-te alaturi de ceilalti frustrati care traiesc numai ca Steaua pierde orice meci. De parca infrangerile Stelei va dau bani, va dau de mancare. Incercati sa aveti o viata. Cand echipele voastre o sa aiba cel putin jumatate (ca sa nu fiu si mai dur, un sfert) din performantele Stelei, poate atunci puteti veni si va arata nemultumirile.

randoom (1 comentarii)  •  15 ianuarie 2014, 16:27

Sunteti rautacios d-le Ioanitoaia,exista explicatii pentru jocul stelei:
1. joaca in deplasare.
2. arbitrii nu sunt rude cu mache.
3. e primul meci din acest an.
4. nemtii nu au jucatori impresariati de sotul lui reghe.
5. meme e obosit dupa sedinta foto de astazi, cu partenerul si cu ochelarii de politist adjectiv.
6. eliminarea lui chipciu in min 85, a atarnat destul de greu. Arbitrii mafioti.
7. tudor, coltescu si dima sunt in concediu.

Steaua-1986-forever (1 comentarii)  •  15 ianuarie 2014, 16:29

Draga domnule „Nea Ovi”, stiti ce imi doresc eu din stagiul asta de pregatire? Sa pierdem TOATE meciurile de pregatire cu 5-1 dar apoi sa castigam partidele CARE CONTEAZA. Imi aduc aminte (eu nu am probleme cu memoria, ba chiar am si functia „search”) ca anul trecut la fel s-a intamplat, Steaua a luat bataie in toate meciurile aproape, apoi in campionat a defilat, ba chiar si in Europa a facut cateva partide frumoase (Ajax, Chelsea). Tin sa va anunt ca echipele de pe ultimele locuri din Bundesliga sau poate chiar Zwei Bundesliga ar lua LA PAS campionatul in Romania, deci ce va mirati atat? Si care e de fapt problema? Inteleg draga domnule „Nea Ovi” ca va sta in gat Steaua, am vazut asta in tot sirul de articole din 2013, inteleg, dvs simpatizati cu alta echipa, este normal, doar ca uneori o aratati cam „prea pe fata”. Daca dvs faceti astfel de „lucruri” (si nici macar nu le realizati) ce sa mai zicem despre colegii dvs mai tineri care, desi scriu „miau” ca pisica, baga titluri frumoase in „articole” de tipul „dezastru la xxx”, „nu o sa iti vina sa crezi”, „ramai prost daca nu dai click”, etc…

Andrei (2 comentarii)  •  15 ianuarie 2014, 16:35

Si daca ar fi jucat cu prima echipa si la turatie maxima si ar fi batut Steaua cu 5-0 ar fi contat? nu… conteaza doar pregatirea.. faceti prea mult caz, dar e de inteles, nu prea e nimic de scris in prezent… ne trebuie un scandal ceva, poate se apuca victor slav de fotbal, atunci sa vezi cum vor curge stirile…

Stelist (6 comentarii)  •  15 ianuarie 2014, 16:54

Nea Ovidiu zi-o pe aia buna,impreuna cu tot corul de bocitoare!Nu-i asa ca dupa acest rezultat Reghecampf ar trebui demis iar Steaua retrasa din campionat?
Se vede treaba ca, fara Steaua, nu mai aveti nici o paine de mancat!A FOST RULAT TOT LOTUL, DUPA 2 ZILE DE PREGATIRE,INCLUSIV DEPLASAREA IN SPANIA!Ar fi fost nebunie curata sa forteze in acest meci de inceput!Probabil ca vor mai pierde meciuri in perioada de pregatire,dar in afara de BOCITOARE, pe cine intereseaza asta?Important este ca dupa perioada de PREGATIRE,sa bata tot:PAC-PAC!!!

ares (30 comentarii)  •  15 ianuarie 2014, 17:04

Da, maestre, Steaua a fost de ras…dar..observ ca nu scapi nici o ocazie sa nu arunci cu venin. Se pare ca stai la panda si abia astepti un pas gresit al Stelei ca sa-ti poti etala antipatia fata de acest club. Nu cred ca este etic acest comportament, chiar daca ai alte simpatii fotbalistice sau poate ca cineva de acolo te-a deranjat cu ceva…Candva erai un reper al jurnalismului sportiv…candva. Societatea noastra este bolnava, iar cei care ar trebui sa ne tina in echilibru…s-au molipsit si ei…pacat.

Sony (10 comentarii)  •  15 ianuarie 2014, 17:05

Se vede clar ca sunteti in criza de subiecte serioase. Pai asta-i subiect de prima dezbatere in gsp. Vedeti fratilor ca are Bute meci in 2-3 zile si voi n-ati scris mai mult de 2 randuri intr-o saptamana.

Lucky (40 comentarii)  •  15 ianuarie 2014, 17:07

Nu este un rezultat ruşinos, iar adversara este una care ar fi defilat în România. E ca şi cum compari un tânăr de 18 ani cu un om la 45. Normal că cel matur trebuie să aibă o carieră, o casă, o familie, iar cel tânăr aproape nimic. Steaua e la începutul pregătirii, iar adversarul la sfârşitul ei. Asta, pe lângă echilibrul valoric, conduce la rezultat. Aplaud curajul Stelei de a contracta un astfel de amical, din care va câştiga mult a la longue. Să-ţi menajezi palmaresul în amicale, în beneficiul unei iluzorii demnităţi şi în detrimentul unei pregătiri oneste şi folositoare, este cu adevărat de râs. De râs este acest articol, unul mai mult decât halucinant, absolut neprovocat, din senin şi de neînţeles. Să vedem cine e de râs când contează, în oficiale şi în cupele europene. Şi, faţă de cine sau de ce s-a făcut Steaua de râs? Faţă de fotbalul românesc, de echipele care-l formează, de selecţioanată.

Raportat la ce şi în faţa cui s-a făcut Steaua de râs? În faţa lui Dinamo, a lui CFR, a cui? În faţa fotbalului şi echipelor pe care le domină cvasi-total prin rezultate? În faţa sa însăşi? În faţa cui s-a făcut de râs?

gheonoaia (1 comentarii)  •  15 ianuarie 2014, 17:13

Cand GSP vinde muzica si desene animate e re ras sau de plans ?

Ducu (121 comentarii)  •  15 ianuarie 2014, 17:13

Nea Ovidiu, oricat se strofoaca stelistii talibani, ai perfecta dreptate. Una e una, alta e alta, cand te oretinzi nu ai voie sa pierzi in halul asta nici macar un amical.

Flavius (21 comentarii)  •  15 ianuarie 2014, 17:16

Steaua a dat-o de gard, dar fanii ei nu recunosc nici sa ii pici cu ceara. Ii supara realitatea. A gresit cel care a stabilit meciul, iar el cred ca a fost marele antrenor Reghecampf. Daca nu o fi hotarat inteleapta lui sotie.

George (7 comentarii)  •  15 ianuarie 2014, 17:18

@Alex: rusinosule mic, hai lasa-ne cu sentimentele tale….sa-ti fie rusine cu echipa ta mica si fara rezultate, nu de ceea ce face Steaua.

Get a life!

bolnavdeputere (1 comentarii)  •  15 ianuarie 2014, 17:26

De arbitrii nu s-a ingrijit nimeni?!?

doar univ.craiova (84 comentarii)  •  15 ianuarie 2014, 17:32

Ce vreți 5teliștilor, e greu fără arbitrajele lui colțescu, dima, tudor și fără echipe satelit gen trecutul constanța, vrajmășia chiajna sau liceul cluj.
Lasă că începe campionatul și o să câștigați pe bandă rulantă, are grijă brichetă și cu tanti prodan să iasă bine treaba.
Route 1-5, scuze 25!!!!

Un neamt (1 comentarii)  •  15 ianuarie 2014, 17:33

Nürnberg a inceput pregatirea pe 6 ianuarie iar Steaua pe 9 ianuarie, deci sunt numai 3 zile distanta … Astfel scuza ca ei sunt cu pregatirea cu mult inainte nu prea mai tine … S-a vazut clar o diferenta de valoare imensa intre cele doua echipe, acesta e singurul adevar. Cea mai buna echipa a voastra a jucat de-a lungul timpului cu multe echipe germane si a incasat-o de fiecare data urat de tot. Din istoria recenta amintesc numai meciurile cu Bayern, Stuttgart, Schalke … Nu va mai imbatati cu apa rece si realizati odata unde va este locul in fotbalul european …

nicu vaida (9 comentarii)  •  15 ianuarie 2014, 17:38

Terminati cu tampenia ca Ioanitoaia are un dinte contra Stelei. A scris si la bine si la rau, dar acuma ce sa faca, sa laude scorul de 1-5? Iar confunda unii dintre voi meseria de ziarist cu fudulia de suporter.

cineva (4 comentarii)  •  15 ianuarie 2014, 17:41

Domnule Ioanitoaia, aveti un talent deosebit de a spune lucruri fara sa suparati pe nimeni. Ceea ce e cu adevarat remarcabil, dar si enervant in acelasi timp. steaua s-a facut de ras cu Nurnberg. Steaua s-a facut de ras si in UCL. Steaua ar retrograda in orice campionat rezonabil din Europa. Totusi, dumneavoastra reusiti sa gasiti si laude la dresa Stelei, presupun pentru ca vreti ca de obicei sa impacati pe toata lumea. Sigur ca nu e un capat de tara sa pierzi cu 5-1 intr-un amical, dar sa lauzi prestatia din UCL e un pic prea mult. Si daca Steaua, cu nivelul ei foarte scazut fata de echipele din Europa, e de departe cea mai buna din Romania, asta nu inseamna decat ca fotbalul romanesc e la ani lumina distanta de ce se joaca pe restul continentului.

marius (1 comentarii)  •  15 ianuarie 2014, 17:42

deja judeci steaua dupa un meci amical?!ma asteptam la mai multe de la tine…nu sa judeci o echipa dupa un meci amical oricare ar fi echipa..dar cum voua va place sa va luati de steaua si nu ratati nici un esec al echipei voastre de „suflet” sunt un om care va spune cu maxima sinceritate ca sunteti un om de nimic prin denigrarea echipelor ar trebui sa iesiti la pensie,de-asta s-au profesionistii la digi iau pensionari au stacnat pe loc…

emilian (12 comentarii)  •  15 ianuarie 2014, 17:48

@cineva. Haida de, Steaua ar retrograda din orice campionat serios din Europa, sper ca nu vorbesti setios? Iar Dl. Ioanitoaia are dreptate pentru ca nu exista doar culorile alb si negru cum credeti unii dintre voi, aia mai luati de apa. Desi sunt stelist de data asta nu il pot contrazice

vali2801 (2 comentarii)  •  15 ianuarie 2014, 17:48

…corect!!!

Marcelo (190 comentarii)  •  15 ianuarie 2014, 17:53

Alo, maestrul Ioanitoaia are perfecta dreptate. O critica pentru superficilitatea unui 1-5, dar o considera cea mai buna echipa romaneasca. Si nu e, poate sustine cineva altceva?

nick (8 comentarii)  •  15 ianuarie 2014, 18:20

Rezultatele contează chiar şi atunci când jucăm cu prietenii să ne relaxăm.
PS Klopp îşi amenda jucătorii care în amicale dădeau pasă înapoi.

niky (15 comentarii)  •  15 ianuarie 2014, 18:48

si romania a batut germania in amical cu 5-1 si? Germania a ajuns campiona europeana si romania nu a existat in competitie.
Deci ?

Loulou (274 comentarii)  •  15 ianuarie 2014, 18:59

Articol corect si bine venit. Steaua s-a facut de rasul curcilor pierzind la scor meciul cu penultima din Germania. lui Reghecampf si lui Stoica ar trebui sa le crape obrazul de rusine.

Corin (60 comentarii)  •  15 ianuarie 2014, 19:03

Asta e adevarata Steaua cand nu o ajuta arbitrii. Dupa ce vor pleca Tata, Bourceanu, Piovacari si celalti o sa radem de ea sa ne prapadim.

Paul (3 comentarii)  •  15 ianuarie 2014, 19:04

E un amical, putea sa se termine si 10 -0, tot ce conteaza e ca baietii sa fie in forma la inceputul de campionat.

Calin (37 comentarii)  •  15 ianuarie 2014, 19:05

Bun articol, obiectiv. Cand o ia cu 5-1 si de la nimeni Steaua ar trebui sa taca.

jiji (59 comentarii)  •  15 ianuarie 2014, 19:12

Mda,de asta nu o sa reusim noi niciodata ,dam importanta unor lucruri fara valoare.
Oricum Nea Ovi abia astepta un moment din asta sa m ai hartuiasca un pic

Olteanu (478 comentarii)  •  15 ianuarie 2014, 19:32

Jiji, chiar in doare pe Nea Ovi la basca de voi si de Steaua, cea mai hoata echipa din campionat. Pardon, nu la basca, la tenesi.

Vlady (150 comentarii)  •  15 ianuarie 2014, 19:35

Rasii de la Steaua, bine zis. Cei care apara onoarea fotbalului romanesc ca nimeni altii, traiasca si infloreasca!

A.C.B. (7 comentarii)  •  15 ianuarie 2014, 20:03

Ca de obicei conducerea superprofesionista a aranjat un meci ! Nu i-a iesit! Nu pot intelege de ce s-au zgarcit si nu l-au luat in cantonament si pe Tudor…Ar fi evitat asemenea rezultate!!!

un antrenor (214 comentarii)  •  15 ianuarie 2014, 21:10

Ioanitoaia e obiectiv si nu le canta in struna oilor, ceea ce le enerveaza foarte tare. Omul e insa, meserias si nu sta drepti in fata lor.

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  15 ianuarie 2014, 21:52

N ai fi vrut sa i bata pe nemti ? Aceia s pe locul 17 fiindca joaca numai cu nemti …steoaia a terminat pe unu fiindca a jucat cu sateliti …

Mario (56 comentarii)  •  15 ianuarie 2014, 22:27

@Paul. Faptul ca s-au facut de bacanie si si-au stricat mai tare imaginea nu te intereseaza? Prietene, e foarte rau daca gandesti asa.

kkciosuldelahamangia (55 comentarii)  •  16 ianuarie 2014, 0:06

…vorba unui mucalit, oile puteau pierde si cu 10-0, conteaza ca la inceputul returului tudor si balaj sa fie in forma.

Paulinho (50 comentarii)  •  16 ianuarie 2014, 0:13

Mult sgomot pentru nimic. Important e ce va face Steaua in campionat, nu in amicale, dar adevarul e ca a gresit cel care a contractat amicalul cu Nurenberg.

Corsarul (4 comentarii)  •  16 ianuarie 2014, 3:14

Echipa asta „de ras” asa cum sugerezi tu, a jucat in optimile europa league, si culmea n-a fost arbitrata de Tudor. Tare sunt curios cand o alta echipa din liga 1 va ajunge macar sa iasa din grupele EL.

motanul incaltat (603 comentarii)  •  16 ianuarie 2014, 3:26

De ce e de vina tehnicianul care a ales o echipa germana pt. un meci de pregatire ca n-am inteles????? Trebuia sa o aduca din Ro pe Chiajna sau Viitorul sa vedem ce buna e Steaua????????

Ceea a facut Steaua in grupele CE facea si Nurnberg ,numai ca a fost pe locul 17….

Sincer dpv valoric, ar trebui ca Germania ,Italia, Anglia sau Spania sa intre cu vreo 16-17 echipe fiecare si noi sa avem 16-17 tururi preliminarii….. Dar e o competitie unde profita si cei saraci ca noi…..

Pe ce se bazeaza afirmatia mea???? Nici un jucator care pleaca din Romania -exceptie Maxim si poate Chiriches nu prinde echipa…..

Rat dupa ce a plecat de le Lucescu, e un dezastru total, Goian —-dar numele asta mai conteaza pt. cineva????, Torje e zero barat ,Marica cam tot pe acolo si I-am numit pe cei mai buni…….

Da ,poate a fost doar un accident,dar accident poate fi considerat si ala cind am scos-o pe Ajax…..

blowme (3 comentarii)  •  16 ianuarie 2014, 9:40

Sunt uimit de cati antistelisti sunt pe aici, saracilor apareti doar cand pierde Steaua in amicale sau in CL ca in rest? de ce doamne iarta-ma nu comentati la articole despre echipele voastre cinstite care nu fac blaturi si nu au castigat un campionat de nu stiu cand din cauza Stelei? aaaa, pt ca nu sunt! haha hai mars

@nea ovi – o sa vedem mai incolo de ce a pus un meci la inceputul pregatiri, ar tb sa avem rabdare si sa judecam dupa rezultatele care conteaza nu dupa primul meci.

greu (1 comentarii)  •  16 ianuarie 2014, 10:27

rezultatul a fost greu, dar nu poți judeca o echipă după un meci. cei care huliți steaua din principiu ar trebui să priviți mai atent, mai ales în manieră comparativă. steaua a dominat campionatul în ultimul an și jumătate, dar voi știți doar să spuneți ce rezultate ar trebui să aibă steaua, în loc să priviți la faptul că echipele pe care le simpatizați sunt jalnice.

Comentează