Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Românii și restul lumii

Fotbaliștii noștri fruntași obișnuiesc să se plîngă că joacă prea mult și sînt plătiți prea puțin, ba și că nu-și iau banii la timp. Nu pretind că n-au dreptate, numai că statistica publicată ieri de Gazetă vine să demonstreze altceva. […]

vineri, 13 decembrie 2013, 5:24

Fotbaliștii noștri fruntași obișnuiesc să se plîngă că joacă prea mult și sînt plătiți prea puțin, ba și că nu-și iau banii la timp. Nu pretind că n-au dreptate, numai că statistica publicată ieri de Gazetă vine să demonstreze altceva.

Comparînd prestațiile vedetelor unor echipe europene de top, ea atestă că Bourceanu, căpitanul Stelei, a disputat 51 de meciuri pe anul în curs, 44 pentru club și 7 pentru “națională”, în vreme ce Neymar (Barcelona) a bifat 72, cu 40 la sută mai multe!, Matuidi (PSG) 60, Pogba (Juventus) 59, Özil (Arsenal) și Th. Müller (Bayern) cîte 57 etc. Rezultă că jucătorii români n-ar trebui să se mai lamenteze, ei nefiind de invidiat, dar nici de compătimit.

Deși băieții rezistă anevoie ritmului cu 2-3 partide pe săptămînă, iar uneori chiar nu rezistă, n-aș îndemna să le batem obrazul. Mai degrabă ar trebui să-i înțelegem și să ne declarăm solidari cu ei. Întrucît n-au fost învățați cu efortul în perioada junioratului, dar și din pricină că, inclusiv în Liga 1, sînt obligați vreo 3 luni pe sezon să înfrunte temperaturi scăzute și terenuri înghețate!  Să mă ierte Neymar, Özil și ceilalți, dar aș fi curios să văd cum s-ar descurca ei la minus 5 grade și pe gazoane ca betonul ori ca niște arături. Zilele trecute, la Istanbul, marele Juventus a clacat în condiții meteorologice vitrege.

Fără a face teoria chibritului și a pretinde că am descoperit apa caldă, apreciez că e mai greu să fii fotbalist în România decît în alte părți. Decît în Spania, în Franța, în Italia sau în Germania, oriunde în Occident. Mai greu, mult mai greu, infinit mai greu.

Sărind de la una la alta, mă voi referi în fugă la interviul pe care brazilianul Guilherme l-a acordat deunăzi ziarului “Adevărul”, dialog pe care v-aș recomanda să-l citiți. Deși a împlinit doar 23 de ani, fundașul sud-american legitimat la Petrolul din vara lui 2012 și aflat, se zvonește, pe lista de achiziții a Stelei e surprinzător de matur. Nu mai crede că tot ce zboară se mănîncă, dimpotrivă, gîndește ca un bărbat cu experiență, cu școala vieții. Măsurat și lipsit de stridențe, discursul său convinge că provine dintr-o familie de intelectuali, tatăl medic și mama profesoară.

La întrebarea “Îți plac jucătorii români?”, brazilianul a răspuns cu o sinceritate dezarmantă: “Da, sînt talentați, iar Maxim mi se pare cel mai bun, de departe. Și Tănase e tehnic, are calități, dar de multe ori parcă nu vrea să joace. De fapt, în România, am remarcat o problemă de mentalitate, o suficiență. Sînt foarte mulți fotbaliști buni care se mulțumesc cu puțin”.

Dac-ar intra în discuție numai fotbaliștii, ce a observat Guilherme sau ce a auzit s-ar putea schimba repede. S-ar putea corija, s-ar putea îndrepta. Asta e însă, fotografie mișcată, imaginea străinilor despre noi, obiecția lor că sîntem unii care nici nu vrem și nici nu încercăm mai mult! Din păcate, o spun cu regret și îmi cer iertare, în majoritatea cazurilor chiar au dreptate.

Comentarii (54)Adaugă comentariu

MATHE KAROLY (4 comentarii)  •  13 decembrie 2013, 17:41

Rezultatele se vad,.,NATINALA EGAL CU ZERO, ECHIPELE NU JOC NIMIC, ALBITRI SI BANI PE PRIMUL RAND,.,RUSINE MARE.SI CUM VREM FOTBAL,., STEAUA MEREU AJUTAT DE ALBITRII, DE CE NU ESTE AJUTAT ECHIPELE SARACE,.,?

adi_stelistul (359 comentarii)  •  13 decembrie 2013, 17:45

As spune insa ca majoritatea meciurilor jucate de „ai nostri” e cu mult sub intensitatea celor jucate de altii. Partidele din Liga 1 se joaca, in cea mai mare parte, la relanti, ceea ce nu e cazul in campionatele puternice.

Vali (2 comentarii)  •  13 decembrie 2013, 17:48

Aveti dreptate si dvs si Guilherme, multi fotbalisti buni aici se multumesc cu putin.
Cand eram la universitate, in SUA, aveam limita de 20ore/saptamana de antrenamente, iar cand eram in vacanta eram limitati la 8ore/sapt dintre care 2erau de revizuit film cu meci si strategie,etc. Foloseam toate orele alocate, iar in vacanta participam la tot felul de clinici de tehnica/viteza,etc ‘voluntare’.
Munceam 20+ore in fiecare saptamana in afara de cursuri, teme etc. In Romania nu cred ca se antreneaza un club 4ore/zi in fiecare saptamana, cred ca ar face revolta jucatorii.

Un oarecare (7 comentarii)  •  13 decembrie 2013, 17:50

Cu tot respectul pentru jurnalistii Gazetei, cred ca inca numele ei mai este Gazeta Sporurilor nu? Schimbati-l domnilor va rog in Gazeta Fotbalului, pentru ca mi se pare absolut de prost gust ca dupa o victorie atat de importanta intr-un sport de echipa, la un campionat mondial, astazi sa avem articole, editoriale sau cum se numesc ele numai despre fotbal, un sport unde… stiti dumneavoastra mai bine. Cu tot respectul… Rusine!!!

Steaua-1986forever (5 comentarii)  •  13 decembrie 2013, 18:00

Nea Ovi, ne dor ochii…mai lasa domnule odata despartirea aia in silabe, cred ca am zis aici de cel putin 10 ori….inteleg ca dumneata esti din alta generatie si ca nu stapanesti deloc umblatul pe calculator dar macar pune „ziaristii” aia in redactie sa iti corecteze chestiile astea ca deja esti de rasul lumii.

Nila (8 comentarii)  •  13 decembrie 2013, 18:09

@un oarecare. Exista la Gazeta 2-3 specialisti in handbal, iar unul se afla chiar in Serbia la mondiale, Ursescu. Ei scriu despre competitie, de ce asteptati ceva despre handbal de la dl Ioanitoaia?

Dudu (133 comentarii)  •  13 decembrie 2013, 18:13

Adi, ce intensitate ai vrea fratioare pe terenurile astea bune de hochei, nu de fotbal?! Nea Ioanitoaia o spune printre randuri, dar e vai mama noastra. Numai fite si pretentii avem in cap.

Vasca (166 comentarii)  •  13 decembrie 2013, 18:17

Nea Ovi, mult ti-a mai luat bre ca sa constati ce fel de popor suntem, de ala ce asteapta totul mura in gura si se multumeste cu nimic. Decat sa facem eforuri mai bine tragem o paranghelie, ura si la gara.

Gino (513 comentarii)  •  13 decembrie 2013, 18:23

@steaua1986. Iar bati campii. Chestia cu impartirea in silabe il intereseaza pe Ioanitoaia cat negru sub unghie. De-aia il doare oe el capul.

Vio (188 comentarii)  •  13 decembrie 2013, 18:24

Bun articol, dar fara scanteie.

Guta (1 comentarii)  •  13 decembrie 2013, 18:28

Bravo forever ai ochi de shloim. Si esti adanc ca baikalul. Asteptam si alte observatii geniale.

emg (79 comentarii)  •  13 decembrie 2013, 18:37

sunt de acord!

niko (3 comentarii)  •  13 decembrie 2013, 18:39

steaua 1986 esti asa de prost ca ala de la puscarie

niko (3 comentarii)  •  13 decembrie 2013, 18:40

de fapt ce sa-i ceri unui cioban

reformistul (14 comentarii)  •  13 decembrie 2013, 18:40

in romania se vrea castiguri mari, rapide si fara efort.ce e asa greu de inteles ca mentalitatea romaneasca a dus tara de rapa?

Milici (440 comentarii)  •  13 decembrie 2013, 18:44

Pt. fotbalişti a rămas valabilă veche vorbă-ei se fac că ne plătesc , noi ne facem că muncim!
Ioropenii aleargă mult mai mult ca ai noştri , indiferent că-s vedete sau umplutură.
O fi pt că suntem puturoşi sau ei se mai ajută cu substanţe?

stefalnico (2 comentarii)  •  13 decembrie 2013, 18:47

Asa este , domnule Ioanitoaia ! Pe langa multe altele, nu mai avem nici fotbal! Cat despre individul cu „despartirea aia in silabe” , nu-l lua in seama ! E din generatia noua si ,dupa cum vezi, le stie la calculator, dar nu le prea are cu … virgulele !

Murmurel (1 comentarii)  •  13 decembrie 2013, 19:21

Nea Ovi, vad ca ai scos romanismul la rampa ! Te miri ca un fotbalist strain, indiferent din ce familie provine, are capacitatea de a spune lucrurilor pe nume si de a pune punctul pe I. Vad ca nu esti departe de suferintele geniilor pustii mioritice, mirate ca deja roata a fost descoperita! Cred ca nu gindesti asa dar cam asa suna. Urmatorul strain din fotbal care va impresiona va fi viitorul antrenor al echipei nationale adus din vest pt. ca incercarile cu Piturca au exasperat deja si pe cei mai ponderati membrii ai federatiei, dispusi acum sa o rupa cu un tabu si sa calce pe urmele altor federatii la fel de sovine si „patriotice” dar mai iuti la minte. Nu pasaportul conteaza ci omul nea Ovi, ce naiba! Tocmai romanii sa uite asta?

John (564 comentarii)  •  13 decembrie 2013, 19:28

De acord cu dvs, dar nu inteleg de ce a trebuit sa va cereti scuze.

Vissu (1 comentarii)  •  13 decembrie 2013, 19:31

Nea Ovidiu, nu esti mandru ca esti roman? Eu nu dar matale pari mandru ca esti roman altfel nu te intorceai din America.

jiji (59 comentarii)  •  13 decembrie 2013, 19:59

Mentalitatea se transmite din generatie in generatie si nu numai in fotbal,am fost si vom un popor de muncitori si atat fara sa aspiram la pozitii inalte.Generatia de aur a fost varful performantelor noastre pt k au avut o mentalitate din care nu lipsa,bun simtul,,actuala generatie e o parodie si o ofensa adusa fotbalului nesimtita si lipsita de orice respect fata de cei din jurul lor
Obiectivele lor sunt:masini de lux ,femei celebre,vile etc
Sutem o societate bolnava ,in care e curprins si fotbalul,o societate in care muncim si ne facem treaba doar daca stim de frica.acum k suntem liberi facem ce vrem ,asa si fotbalistii,pana revolutie stiau de frica si nu faceau excese ,acum isi fac de cap .Punct

gogu (45 comentarii)  •  13 decembrie 2013, 20:16

nea ovidiu, stii de ce are dreptate bazilianul? pentru ca suntem o natie de pupincuristi, fara coloana vertebrala si conducatori hoti, ia sa fiu neamt, cine-i asta la conducere ma?, l-am votat, nu l-am votat, fura, la puscarie cu el…asta-i ideea, tu ca om faci multe, dar „alti oameni” nu te lasa sa faci, nu mai pot ei sa fure, ca fotbalist… daca nu-ti da banii la timp, mai esti si prost (sunt de astia fara numar), normal ca atunci cand te baga la un meci nu mai joci ceea ce trebuie (fie ca iti ghioraie matele, fie ca esti mahmur sau cu gandul la urmatoarea „pasarica” pe care o vei „peni”)…parerea mea

MMM (20 comentarii)  •  13 decembrie 2013, 20:30

Ce vrajeala are olteanu! Cica „aș fi curios să văd cum s-ar descurca ei la minus 5 grade „, hai ba nene crezi ca in Germania sau Anglia is tropicele?!?!?! Nu prea le ai cu geografia. Aaaa ca aia de acolo in loc sa stea prin baruri dau la matura si au grija de terenuri aia e alta problema dar nu crede ca la aia temperaturile is mai mici ca in Rromania.

victor (3 comentarii)  •  13 decembrie 2013, 20:52

Antrenez in liga 6 in germania si credeti-ma, am conditii sa mi realizez antrenamentul cum nu are dinamo sau steaua…si va spun acest lucru ca am fost pe acolo..deci nu asta este problema ca
fotbalistii romani se multumesc cu putin.Nu avem BUN SIMT,conditii si MOTIVATIE..este o tema care nu o poti discuta numai cu un articol Domnule Ioanitoaia. Va doresc un sfarsit de saptamana cat mai frumos.

Tudorache (179 comentarii)  •  14 decembrie 2013, 0:10

MMM, la care oltean te referi, neamule? Cat despre geografie, sa ai tubancnote de un leu de cate ori a fost Ioanitoaia in Anglia si in Germania. Doar in mintea ta acolo e la fel de frig ca in Romania.

Mingicaru (1 comentarii)  •  14 decembrie 2013, 2:32

Nene Ovidiule bati campii cu gratie !Saracii fotbalisti , la -5 grade le ingheata ciucurelul … Toti fotbalistii pe care cu onor i-ai nominalizat joaca la orice temperatura , doar ca ai cautat o scuza penibila pt. fotbalistii amarasteni de la Steaua … Oricum ca ziarist „scolit ” de Adrian Paunescu , sorici ai mancat , a carnat mirosi…

Vlahopol (1 comentarii)  •  14 decembrie 2013, 8:03

Mentalitatea se cizeleaza prin antrenori, de la varsta frageda. Iar cand sleectioner e cine e(inca), nu mai putem spera nimic. Actualul selectioner este un campion al autosuficientei, a spus-o chiar domnia sa de multe ori(putem sa pierdem cu Turcia- a cobit bine satana), si mai ales ‘Si-n fond cine suntem noi sa batem franta.
Pleaca impreuna cu Sandu pe 16 Decembrie de la echipa noastra!!!!!!
Daca nu renuntati de buna voie, va dam noi jos, iesim in strada si venim la federatie. Vezi rosia montana. Ajunge cat te-ai prefacut ca esti antrenor. Retine, nu te pune la ambitii cu noi. Chiar daca nu renunti singur, nu ai sa continui, vomgasi noi o forma. Ti-ai batut joc destul de noi. Nu te mai suportam. La ne-revedere.

In plus, vrem un antrenor strain cum au toti, grecii in 2004 etc. facem cheta si vb cu G popescu. Ne trebuie o minte limpede ca jucatori am avut mere.

DAM 2 LEI, E PUTIN
VREM UN ANTRENOR STRAIN!!

carlos (16 comentarii)  •  14 decembrie 2013, 8:44

La fotbalistii romani, pe langa problemele ridicate in articol, se mai remarca o CRASA lipsa de bun simt, si de percepere a realitatii. Nu-si vad lungul nasului. si sa dau un ex. : Cl. Niculescu, intr-un interviu acordat la tv.in urma cu 6-7 ani, fiind intrebat de ce jucatorii romani nu au randamentul jucatorilor straini de valoare, a raspuns uluitor : noi nu avem salarii de milioane de euro ca ei. Ia sa avem si noi un milion de euro salariu pe an si atunci sa vedeti ce randament avem . Ma intreb : el a crezut ce-a spus, sau n-a realizat ce scoate pe gura . Cred ca daca ar fi platiti cu un milion pe zi ar avea tot acelasi randament,fiindca N-AU VALOARE, lucru care se observa dupa ce se transfera in exterior pe salarii mai mari, cu unele exceptii.

dan boris ardelean (61 comentarii)  •  14 decembrie 2013, 10:09

o fi mai greu – cu blaturi, cu patroni ca becali, porumboiu, niculae…
dar v-as ruga sa raspundeti la o intrebare: de ce joaca la fel de prost si cand impresarii ajung sa pacaleasca vreun club din strainatate, care ii cumpara?!

Manda (9 comentarii)  •  14 decembrie 2013, 10:35

Un articol binevenit care nu va schimba insa nimic tocmai pentru ca Guilermhe a sesizat bine. E vorba de mentalitate la noi adica nu de greseala sau confuzia unora, ci a tuturor.

Gugu (1 comentarii)  •  14 decembrie 2013, 10:37

Un articol cu miez. Mai astept noutati despre Stiinta.

Marcus (279 comentarii)  •  14 decembrie 2013, 10:41

Mingicare, unde vezi tu ca ii apara cineva pe jucatorii Stelei in textul lui Ioanitoaie? Toti citim acelasi lucru, dar unii inteleg situatia exact pe dos, dar au pretentia absurda sa dea lectii.

andrei (1607 comentarii)  •  14 decembrie 2013, 10:54

Nu se pune problema numai a numarului de jocuri ci se pune problema a conditiilor in care sunt disputate…Oare traim toti in Romania?Nu e de ajuns rusinea de joi cind un meci european era sa nu se joace?Cumva cind va ginditi matematic aveti in fata soldati ai Legiunii Straine care trebuie sa faca fata in toate conditiile?Nu gresiti cind pe Bourceanu il comparati cu jucatori straini si nu cu jucatori ai contracandidatelor? Daca comparati Steaua cu …Real Madrid e una si alta cind o comparati-dar nu vreti-cu Astra…Erati mai aproape de adevar daca spuneati ca Bourceanu chiar vrea sa joace la 3 zile dar sportiv ar fi sa joace in compania tot a unor jucatori care au jucat la interval de 3 zile…Desigur…stiati….

Taclale (68 comentarii)  •  14 decembrie 2013, 11:32

Domnule Ioanitioaia – Bati campii, o dai dupa cires, etc…. cam 95%, asta o stie toata lumea.
Cand nu o sa mai avem ti.g.ani, comunisti, kgb’isti si securisti in conduceri, patroni, etc… atunci sa ne anuntati. PANA ATUNCI TOATA SUFLAREA ROMANIEI STIE CE CLOACA FIERBE IN ROMANIA, NU TREBUIE SA VA SCREMETI IN A SCRIE ASTFEL DE PENIBILITATI.

MULTE SUCCESURI!!!!!

OH…. HAPPY HOLIDAYS!!!! CA DE MERRY CHRISTMAS!!!!….. NU LE AVETI…. SUNTETI TOTI INCA ATEISTI IMBRACATI (DUPA REVOLUTIA CC A PCR) IN „CRESTINI” IN FRUNTE CU SEFUL DE TRIB DIN MAHALAUA …PARDON ACUM ESTE IN PUSCARIE.
SI DECI, DACA TOT SUNTETI TARI IN ZICALE, DESPRE SHTABII, SECURISTO-COMUNISTII ESTE EXACT CA: LUPUL ISI SCHIMBA BLANA DAR NARAVUL BA.

17 Nentori Tirana (871 comentarii)  •  14 decembrie 2013, 14:26

multumim Domnule Ioanitoaia pentru tip, un interviu care merita discutat si in vestiare. O sa fim cu ochii pe acest tinar, desi joaca la o echipa de provincie finantata ilegal de diversi ciumpalaci cu ambitii politice, care ar merita tratati in cele mai bune spitale din Ploiesti. Cu un antrenor cit de cit, heirupistul lui si-a rezervat deja locul lui PiTurca, cu o asemenea mentalitate, acest tinar, Guiltherme ?, poate progresa.

Sint si antrenori care vor mai mult, suparator pentru altii (ex.: maimuta carpatina Radu Parsivescu), dintre acestia face parte si Contra. Daca ar demonstra si el la Chiajna, Dinamo, Ceahlaul ar fi de bagat in seama, la fel ca Steleeea si Pruneeea. Mai bine raminem cu PiTurca Sapte Fata. Asta barem cind ia figura de doctor, cu ochelari, pare pe margine la fel de inteligent ca Doctorul veterinar Radu Paraschivescu si poate deruta adversarii.

Acum serios. Te faci de ras cu unul care tot sare si e in stare sa sparga mai ceva decit Cirtu. Contra mai are putin si ia la bataie arbirtii. Asa ca, Domnule Ioanitoaia, mai sint si unii care vor „prea mult”, alta problema a natiei, la fel de grava ca „multumitul cu putin”.

Ca tot ati generalizat. Ati auzit, Domnule O I, de un roman care „ar” face o afacere care sa creasca putin cite putin? Nu cred, caci toti vor „tunuri”. Tot cu „tunuri”, nu cu putinul, s-a furat si Romania. Mie nu mi se pare ca analfabetii politicieni se multumesc cu putin. Cu costum si cravata, racolati dintre debilii natiei si scoliti la diverse „universitati“ de administratie, securitate si aparare „nationala“ sint trimisi de PAPUSARI in fata, cu INTENTIE !, cu cit sint mai prosti si mai corupti, cu atit mai bine! Romanii care se multumesc cu putin sint in general ajutati, nu deranjeaza. Dar niste Calorifere, Barbugii si Gigei stirbi care nu-si cunosc masura, sint atit de * incit nici nu-si dau seama ca au fost alesi tocmai ca neam de neamul lor nu o sa ia un Nobelu, iar ei vorbesc de doua Nobele !!!, ca de Belele !!!, provoaca o stare de voma. Ca sa nu mai vorbim de carutasul care impreuna cu alta potaie „stelista“ considera Blatul o contributie impotranta la politica internationala si trimit „dottori“ prin universitati renumite ca sa creeze deruta, la fel ca PiTurca, cind isi pune ochelari si face fata Nr. 6, aia ginditoare.

PS in acest „sezon“, Bourceanu si al lui au 29 de jocuri grele (de citeva ori au intrat rezervele) in timp ce Özil cu 23, Müller cu 28, Rooney cu 23, Ronaldo cu 22, majoritatea jucatorilor mari din occident undeva la 20, (doar Neymar are mai multe jocuri, 34, dar a fost introdus cu grije, treptat) se antreneaza si joaca in conditii excelente. O sa ziceti … Ceahlaul, Dinamo, …, dar tocmai astia intrau in Mindrute ca lupul la oi. Numai Popa era sa fie rupt de trei ori pe meci. Ce conditii de antenament si joc sint? Eu cred ca ne-am facut de ris in EL la Cluj jucind fotbal pe un patinuar. Teren inghetat!
Eu zic ca multi sint obositi si risca mult jucind.

Marius22 (347 comentarii)  •  14 decembrie 2013, 14:41

Ar trebui sa fiti mai atenti si sa nu le permiteti tuturor tolomacilor si sonatilor gen TACLALE sa se exprime in public. Omul e clar bolnav cu capul, locul lui e la Balaceanca.

Liviu Gh (333 comentarii)  •  14 decembrie 2013, 15:07

@taclale. Unde tii legitimatia de prost? Sau nu ai nevoie ca se vede dupa fata?

luca (47 comentarii)  •  15 decembrie 2013, 0:10

Dupa Piatra Neamt sa ii mai aud pe stelisti ca ii fura arbitrii. Nu cred sa mai aiba atata tupeu.

Albert (124 comentarii)  •  15 decembrie 2013, 12:29

Mare om, mare caracter, iata definitia romanului.

Mirceacelbatran (663 comentarii)  •  15 decembrie 2013, 12:34

Taclale, e grav ca esti luat, dar si mai grav e ca nu iti dai seama. Din pricina unor frustrati ca tine nici nu face progrese poporul asta. Pentru ca sunt multi care se cred destepti si nu ii ducr capul.

Franz (2 comentarii)  •  15 decembrie 2013, 12:40

Nu suntem noi vreun popor de invingatori, dar nici nu acceptam lectii de la un pusti brazilian de 23 de ani. Daca nu ii place de noi lui Guilherme asta, de ce a venit sa joace aici si sa nenia banii?

gogu frana (5 comentarii)  •  15 decembrie 2013, 13:49

cenzura,cenzura si iar cenzura!oare cel cu cenzura a auzit de”critica constructiva”?nea’Ioanitoaia ai un UNU!

abcd (206 comentarii)  •  15 decembrie 2013, 16:15

Nea Ovi, cred ce esti la cotitura. Cum te vei imparti intre febletea Steaua si Astra din orasul natal. Va fi cu atat mai greu cu cat ambele fura cu arbitri.

Machedonu (10 comentarii)  •  15 decembrie 2013, 16:37

Brazilianul are dreotate dar noi avem pe langa alte defecte si pe acela de a nu recunoaste cine suntem. Ne credem zmei desi nu stim sa sburam.

Cheetah (2118 comentarii)  •  15 decembrie 2013, 17:02

Maestre, buna observatia si trimiterea la interviul cu tinerelul nostru brazilian.
Baietii romani, DA, pot invata FOTBAL de la brazilieni, iar Dvs. insinuati in articol ca trebuie sa invete si MENTALITATE.
De acord, insa acest lucru nu se va intimpla (sa invete de la straini mentalitate) pentru simplul fapt ca aceasta „suficienta” la care faceti referire e un sentiment autohton la fel de puternic precum gregarismul istoric ce ne-a scapat de disparitia ca neam fata in fata cu imperiile agresoare ; din ce in ce mai multi rumini sint convinsi ca s-au nascut in locul considerat „buricul pamintului” si nimeni nu va reusi vreodata sa le schimbe convingerea intrata in singe.
Indiferent pe unde se vor duce si pe unde vor alege sa traiasca, vor ramine fideli acestei convingeri, care, de ce n-am recunoaste sincer, explica si justifica la modul cel mai natural „suficienta” de care dau dovada zi de zi.
La fel ca si spiritul critic extrem de puternic, indiferent domeniul de manifestare.

Mai pe scurt: sintem buricul pamintului si nimeni nu ne da lectii de viata si comportament! Le dam noi cu placere altora, daca au smerenia de a ne cere ajutorul.

berea.la.micul.dejun (12 comentarii)  •  15 decembrie 2013, 17:02

Ce a observat Guilherme e numai jumatate de adevar. Jumatatea cealalta o gasisti in editorialul meastrului Cosasu: jucatorii romani – unii dintre ei bunicei – se multumesc cu putin, dar se rup in figuri de parca ar valora cit 10 neymari.
Exista si exceptii… si se numesc Maxim, Chiriches, Pantilimon…

berea.la.micul.dejun (12 comentarii)  •  15 decembrie 2013, 17:09

@Franz
Ingimfare tipic romaneasca…
Rau ca nu accepti lectii de la un pusti brazilian de 23 de ani. Nu conteaza de unde vine frintura de adevar, un om intelept o accepta (si mai mult decit atit, o pretuieste)…

Unchiul Uțupăr (1 comentarii)  •  15 decembrie 2013, 19:23

În timp ce „…băieții rezistă anevoie ritmului cu 2-3 partide pe săptămînă, iar uneori chiar nu rezistă,…” fetele, în schimb, țin (mult) mai mult la tăvăleală. Și, nu se mai plâng.

Marean (270 comentarii)  •  15 decembrie 2013, 21:17

Apa de ploaie.

Gruia (19 comentarii)  •  15 decembrie 2013, 23:00

Unchiule, care fete, astea de au incasat-o de la poloneze? Tocmai cand se pregateau unii sa ii ridice statuie lui Tadici? nu-i asa domnule Geambasu?

Comentează