Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Steaua și Dinamo au pierdut lupta!

Practic, Adunarea Generală Extraordinară a LPF de marți n-a luat nici o decizie în privința încheierii sau continuării sezonului fotbalistic. În momentul în care se anticipau o polemică aprinsă și un vot strîns pe marginea lui, Liga nici măcar n-a […]

marți, 10 decembrie 2013, 5:09

Practic, Adunarea Generală Extraordinară a LPF de marți n-a luat nici o decizie în privința încheierii sau continuării sezonului fotbalistic. În momentul în care se anticipau o polemică aprinsă și un vot strîns pe marginea lui, Liga nici măcar n-a dezbătut subiectul! Ea a hotărît că, o dată aprobat în Comitetul Executiv al FRF, calendarul competițional nu mai trebuie nici rediscutat, nici modificat. Cu alte cuvinte, a rămas cum s-a stabilit.

Simplificînd cele petrecute ieri, rezultă că au ieșit învingătoare cluburile care au cerut disputarea etapelor a 18-a și a 19-a contînd pentru retur. Ușor de explicat de ce Astra Giurgiu, mai ales, și Petrolul Ploiești s-au opus amînării, cea dintîi cu vehemență, ferm. Deoarece, spre deosebire de contracandidatele lor și, în principal, de Steaua, ele se află în formă, sînt pe val, situație din care vor să tragă profit maxim. Fierul se bate cît e cald, nu?

În special Steaua, dar și Dinamo au susținut că, din pricina temperaturilor scăzute și a terenurilor înghețate, prelungirea sezonului n-ar servi nici jucătorilor, nici spectatorilor. Deși s-au situat pe aceeași poziție, fiecare a judecat altfel. Întrucît n-a mai învins în campionat din 27 octombrie, 2-1 la Brașov, interval în care a înregistrat 4 egaluri consecutive de 1-1, Steaua s-a gîndit că e mai bine să ia vacanță decît să încerce depășirea unui impas ce sugerează o criză. La rîndu-i, Dinamo a calculat că, intenționînd cîteva transferuri importante, le va finaliza și, grație lor, va deveni mai tare la primăvară.

Cînd invocă, pe lîngă timpul nefavorabil, oboseala provocată de un calendar foarte încărcat, Steaua are dreptate doar parțial.  Într-adevăr, ea a bifat pe parcursul toamnei mai multe meciuri decît Astra, 29 față de 26, dar mai puține în raport cu Pandurii, formația gorjeană susținînd 31. Așadar, nu-i lipseau argumentele să se plîngă, dar nu era singura.

Demn de atenție e însă un alt aspect. Acela că, deși vîslind în aceeași barcă și în aceeași direcție, Steaua și Dinamo au pierdut bătălia. Nu una crucială, de acord, atît că un asemenea eșec, fie el numai de imagine, era de neconceput acum cîțiva ani, cînd ora exactă se dădea în Ghencea și în Ștefan cel Mare.

Greu de spus, riscant, în ce măsură înfrîngerea suferită la LPF reflectă o redistribuire a forțelor la vîrful fotbalului, o modificare a tabloului de comandă, în sensul în care, tot mai puternice, reprezentantele provinciei au început să îndrăznească mai mult și, iată, chiar să obțină mai mult.

Dacă nu orice schimbare se cuvine salutată, aceasta pare bine venită. Cu cît fotbalul românesc nu va mai fi dirijat din Capitală, ci va avea și alți poli de putere, va fi spre folosul și spre progresul lui. Se va bucura de o șansă în plus să iasă din mediocritate, din letargie, din tunel.

Comentarii (55)Adaugă comentariu

Cheetah (2118 comentarii)  •  10 decembrie 2013, 17:18

Un articol just si o analiza obiectiva a situatiei actuale din fotbal.
Dupa cum se vede, lumea prefera o pauza – vacanta de iarna, pentru a-si reface puterile si regindi strategia.
Mi se pare normal.

Ce nu mi se pare insa normal, e ca fotbalul nostru, rumanesc, amina in mod nejustificat revenirea in normalitate, ca si conducerea tarii dealtfel.
Raminem pe moment doar cu speranta, ne hraneste spiritual 🙂

lulutzu (13 comentarii)  •  10 decembrie 2013, 17:29

de acor

stresu (42 comentarii)  •  10 decembrie 2013, 17:33

S-a decis sa se joace 2 din retur pt face loc unei perioade de pregatire echipei nationale, daca aceasta s-ar fi calificat pt… Brazilia… dar a ratat…

In aceste conditii de ce mai este necesar sa se joace cele 2 etape din retur.

Se va termina campionatul la jumatatea lui mai. Se va reinfinta Cupa REpublicii pt a mentine jucatorii in priza ?
Ca sa nu mai spun cat poate fi de ilogica programarea restantei Astra – Steaua, in ajunul craciunului.

Trageti dvs. concluziile: Pt cine se trag clopotele ? pt. Mitica de la … Giurgiu.

lulutzu (13 comentarii)  •  10 decembrie 2013, 17:37

de acord doar pe jumatate, si anume, afirmatia Dvs cu privire la beneficiul fotbalului romanesc de pe urma implicarii altor echipe dinprovincie in lupta pentru titlu nu are un suport logic. Si spun asta pentru ca, spre deosebire de Steaua si Dinamo, celelalte echipe implicate in lupta pentru titlu au 90% straini. Steaua a incercat sa faca o echipa competitiva romaneasca si plateste tribut nationalismului ei. Dinamo incearca sa faca ceva asemanator. Romania nu va deveni o forta mondiala atata timp cat pe foaia de joc se afla jucatori romani doar de „umplutura”, pentru ca asa este regulamentul. O sa vedem jucatori cu piciorul in ghips stand pe banca de rezerve gata sa arunce cu carjele dupa arbitru. Hai Romania, Hai Steaua, Hai Dinamo, Hai Rapid, Hai Craiova!!! :))

andrei (2 comentarii)  •  10 decembrie 2013, 17:51

Domnule Ioanitoaia luati va rog in calcul cand vorbiti de meciurile disputate de echipele romanesti si faptul ca steaua a dat foarte multi jucatori(5-6-7 in mod constant) la echipa nationala a Romaniei, iar echipa nationala a disputat nu mai putin de 7 jocuri (1 amical 6 oficiale) in perioada 15 august -29 noiembrie.

CFR4X4 (74 comentarii)  •  10 decembrie 2013, 17:59

@ lulutzu
afirmatiile tale n-au nici o logica si nici o baza..un argument,atata timp cat Italia a castigat Campionatul Mondial in aceeasi perioada in care Inter Milano a castigat campionatul,cupa si Champions Ligue,in finala CL incepand cu 0 (zero) italieni in primul 11 si terminand cu 1 italian pe teren !!! Ce ? I-a incurcat Chivu sau Mutu sa castige Mondialul ? Hagi a incercat cu tinerii romani si tot la retrogradare e de cand tot incearca,a obosit si acum vezi si „experimentati” la Viitorul si brazilieni.. Am vazut tinerii romani..1-10,parca cu Germania si tot asa,aroganti,smekeri si alcoolisti..ce sa faci cu ei??? Blaturi ???

Bibi (12 comentarii)  •  10 decembrie 2013, 18:03

De acord cu competiția, insă despre ORA EXACTĂ și alte clișeuri neo-comuniste nu sunt de acord.
Steaua, Rapid și Dinamo au ajuns puteri mari în fotbalul românesc datorită tradiției și datorită nucleului cultural care s-a stârnit (din nimereală sau din greșeală, cum vreți s-o luați) în București. De aceea, spun eu, au crescut unele echipe cu mai mare PERSONALITATE sau POPULARITATE. Că a fost și o influență din partea unora sau altora nu cunosc detaliile, dar dacă ar fi fost așa, nu erau trei echipele care s-au dezvoltat, nu erau nici două, era numai una….. Așa că, nu știu cât de justificată ar fi o asemenea insinuare la adresa cluburilor de renume din România.
Cât privește DISTREIBUIREA FORȚELOR LA VÂRFUL FOTBALULUI implică deja o altă insinuare a corupției și INdisciplinii în fotbalul ăsta murdărit de acuzatori corupți care fură și tot ei strigă HOȚII.
Se vede de pe lună cum unii (gen Săgeata și alții) joacă un fotbal vândut, dând cinste mediocrității și impotenței care ne caracterizează.
Oricum, noi suporterii sperăm (deși ca niste proști de cele mai multe ori) că poate veni și rândul nostru să devenim profesioniști și să ne vedem măcar unde am fost odată.
Baftă, și trăiască România…… și Dinamo!!!

Milici (440 comentarii)  •  10 decembrie 2013, 18:05

Nimic despre egalitatea de şanse şi spiritul sportiv necesare oricărei competiţii!
Cât ajucat un Bourceanu faţă de telenoveliştii de import ai adversarilor?
Nimic despre normalitate , adică toamna-turul , vacanţa şi primăvara returul!
Nimic despre fotbal fără spectatori , în condiţii impropice!
Nimic despre posibilităţile de accidentare ale unor jucători de naţională , aşa cum e ea!
Prea mult şi doar constatator despre jocuri meschine de interese , subliniez , ÎN SPORT!
Prea mult şi fără niciun reproş despre noile cooperative din fotbal!
Asta-i presa deontoloagă din RO , suntem originali şi aici!

qpax (59 comentarii)  •  10 decembrie 2013, 18:11

Insasi ideea ca se considera ca fotbalul trebuie ‘dirijat’ de undeva imi provoaca greata precum si cei care o sustin … incet incet, oamenii care nu respira degeaba incep sa distanteze de mocirla manelista si de tabloid care o reprezinta fotbalul romanesc, lucru care se vede bine si in audiente, puncte de rating si trafic online … ramaneti voi dirijorii si cu dirijatii, si dirijati pe banii vostrii.

Robert (1 comentarii)  •  10 decembrie 2013, 18:12

In care alta tara ati vazut sa se dispute meciurile din retur in avans ? Ah da uitasem trebuie sa faca audienta anumite emisiuni de fotbal..ce vina are Steaua ca i sa amanat 3 etape ? Ah da uitasem a trebuit domnul antrenor pitzi sa faca pregatirea pt echipa nationala…si app unde sa calificat nationala ? Pardon inca odata nationala are obiectiv CE din 2016 !

george (3 comentarii)  •  10 decembrie 2013, 18:19

Numai un bolovan poate scrie o asemenea aberatie. Ca fotbalul va progresa cu o schimbare de poli de putere. Fotbalul nu va progresa cu nimic daca Astra si Petrolul vor lua locul Stelei si al lui Dinamo. Fotbalul va progresa atunci cand vom avea o conducere obiectiva. Care sa gandeasca pentru interesul sportului si a tuturor echipelor. Nu dupa obligatii si preferinte.
Sa imi spuna mie dl ziarist care a semnat acest articol:
Avand in vedere nefericita calificare la campionatul mondial pentru care am mai si anulat 2 etape degeaba:
De ce e nevoie si care e beneficiul sportiv din a scoate niste oameni in pantaloni scurti si tricouri la -10 -15 grade cat vor fi probabil in 21 decembrie?
Pe cei de la Astra ii inteleg ca prefera sa joace cu Steaua pe un teren prost si inghetat Pentru a evita sa le dea steaua cu terenul in cap. Dar in decizia lui Iorgulescu care sunt argumentele obiective? Obligatii se stia ca are si vad ca a inceput deja sa le plateasca

Bogdan (6 comentarii)  •  10 decembrie 2013, 18:37

Daca provincia ce preia puterea este formata din Giurgiu, Vaslui, Chiajna, Piatra Neamt, Medias, Botosani, Navodari – orase ale caror echipe au citeva mii de suporteri – mai bine nu!
Lipsesc de la masa Branesti si Urziceni 🙂

fili (4 comentarii)  •  10 decembrie 2013, 18:41

La nationala bre luati jucatori de laPetrolu si Astra asa e corect de acum in viiotior

Michael (76 comentarii)  •  10 decembrie 2013, 18:52

@george. Saniti spuna tie, dar cine dracu’ esti tu?! Ideea e ca ar fi mai bine cu mai multi poli de putere, dar asa ceva nu e pentru mintea ta.

Ducu (121 comentarii)  •  10 decembrie 2013, 18:54

Nu pot decat sa ma bucur ca Steaua si Dinamo au luat plasa. Si sa astept sa ia cat mai multe, un vagon.

ungur (20 comentarii)  •  10 decembrie 2013, 18:59

@ Pt. adm. Ma mir ca GSP permite unor golani gen george sa jigneasca si sa scrie aberatii. Cei care nu inteleg nu ar trebui lasati sa improaste cu noroi, ci sa se adreseze unora la fel de saraci cu duhul ca ei. Democratie democratie, dar ea nu inseamna sa te ia la intrebari orice prost.

Manolo (5 comentarii)  •  10 decembrie 2013, 19:02

Sunt dinamovist, dar mi se pare o dovada de normalitate sa se joace conform calendarului aprobat. Tocmai asta se reprosa vechii conduceri a Ligii, schimbarea deciziilor in functie de interesul unora sau altora. Din cate am inteles, indiferent daca te-ai calificat sau nu, esti obligat sa inchei campionatul la o data fixata de FIFA. Comparatiile cu Italia sau Spania in privinta calendarului nu-si au rostul, atata timp cat pe noi, tot meteo, ne forteaza sa stam pana in luna martie…

alex (1 comentarii)  •  10 decembrie 2013, 19:11

Sa se amane pentru sezonul viitor. Apoi vedeti fotbal zilnic, poate joaca aceiasi echipa si de 3 ori intr-o saptamana.

Voinea (1 comentarii)  •  10 decembrie 2013, 19:14

Nea Ovidiu, nu te-ai plictisit de toti fitosii astia care misuna pe aici si se dau cei mai destepti?

Gore (28 comentarii)  •  10 decembrie 2013, 19:15

Am inventariat inca un articol din campania impotriva Stelei. Ma si intreb cand o sa va opriti.

gabineg (9 comentarii)  •  10 decembrie 2013, 19:19

Nea Ovidel, nici un cuvant suflat despre Digisport cu al sale trei coroane puse una peste alta !
Nu cumva „statul in stat” al imaginii fotbalului intern si-a impus punctul de vedere ? Nu jucati, va tai banutul !!!

adi (10 comentarii)  •  10 decembrie 2013, 19:19

„stresule” ! #3
Steaua a fost ajutata la greu in 6 partide din acest tur de campionat (oare Cate s-or aduna pana in etapa 34?).
Asa ca, spune pt. cine se trag clopotele ?

adi (10 comentarii)  •  10 decembrie 2013, 19:21

#5,
Andrei, de-aia nici nu ne-am calificat, pentru ca multi jucatori au venit de la Steaua, in loc sa se faca o selectie mai obiectiva.

Serban (147 comentarii)  •  10 decembrie 2013, 19:25

Meciurile de la Națională nu se pun?! Punctul slab la Steaua, la ora actuală, este Bourceanu, care-i surmenat psihic, chiar dacă el vrea să fie mereu pe teren. De la Steaua sunt mereu convocați 7-8 jucători, dintre care Tătărușanu, Bourceanu, Pintlii +(Popa, Latovlevici, Gardos și Chipciu) au fost titulari!
Deci, domnule Ioanițoaia, câte meciuri are Bourceanu, din vară până acum? Numai 29 ?
Dar dacă socotim de la 01.01.2013 ?
Încercarea de abatere a atenției cu cele 31 de meciuri ale gorjenilor nu vă face cinste!
Personal, locuind mai în centru Bucureștiului, am crescut cu Mateianu, Olaru, Oaidă, Știrbei, Soare, dar consider că acum este cazul ca Steaua să nu mai fie batjocorită mediatic, căci, cu toate păcatele lui, Jiji, se bazează cel mai mult pe jucători români, care joacă la Națională!!!
Toți scribălăii (vorba doamnei Lelia de la Gândul) din presă deplâng situația de la Națională, dar, din motive obscure (spre meschine), au lăudat și laudă CFR sau Petrolul sau Astra sau Pandurii, ba chiar fac publicitate celor ce, străini fiind, se arată dornici de a fi naturalizați și chemați să joace sub tricolorul României!
Să vedem ce va fi la Dinamo, că și acolo s-a anunțat dorința promovării autohtonilor – ei s-au lămurit la timp cam cum este să te bazezi pe străini. Rapidul a pățit-o rău și nici CFR-ul nu se simte prea bine, să vedem ce urmează la Petrolul și Astra.
Domnule Ioanițoaia, umorile personale sau dorința de a obține atenția cititorilor prin incendii provocate și susținute nu ajută la nimic.
Nu doresc Gazetei să dispară de pe tarabe, precum fosta concurență, dar cam spre asta se îndreptă. Starea de scârbă s-a atins.

bobi (20 comentarii)  •  10 decembrie 2013, 19:28

29 de partide STEAUA….26 de partide ASTRA….31 de partide PANDURII….dar…dar….cati jucatori au avut ASTRA respectiv PANDURII…in lotul echipei natioanle…si cate minute jucate?!

vlady (150 comentarii)  •  10 decembrie 2013, 19:36

Un articol f bun care ii va enerva pe miticii care tin cu Steaua. Pe astia ii supara mereu adevarul, iar dl Ioanitoaia le o da la temelie.

Bogdan (6 comentarii)  •  10 decembrie 2013, 19:48

Cu orase care au preluat puterea precum Navodari, Chiajna, Piatra Neamt, Botosani, Vaslui si Giurgiu – mai bine sa stea in Bucuresti!
Insumati suporterii acestor echipe abia umplu National Arena.
Lipsesc Urziceni si Branesti de la acest hold-up 🙂

antimafia (103 comentarii)  •  10 decembrie 2013, 20:04

D-le Ioanitoaia, revin cu subiectul Craciunescu, personaj care dealtfel nu a avut nici o reactie. De ce numai Craciunescu stia de relatia de familie a arbitrului Dima cu un oficial al Clubului Steaua, de ce, in aceste conditii cunoscute, seful CCA Craciunescu l-a desemnat pe Dima la meciul Stelei, de ce seful CCA Craciunescu a trecut ci vederea ca arbitrul Dima nu are inaltimea necesara?

Nea Vanea (170 comentarii)  •  10 decembrie 2013, 20:11

steaua si dinamo au revenit acolo unde le este locul de 20 si de ani incoace: in negura fotbalului nostru…

Dr-Acu (13 comentarii)  •  10 decembrie 2013, 20:23

Meteahana mare la Romani! Gagul!!!
Mai nene Ovidiu! Daca tot „zici” ceva, tot scri, lasa-i pe putoii presei, astia tineri si aiuriti, sa faca zanzanie. Dumneata da-le si despre alea bune.
Am citit cu atentie comentariile si am ramas neplacut surprins de sovinismul continut. Vor romanii in EUROPA, ei sa mearga la munca acolo, dar sunt deranjati de strainii de aici. RUSINICAAAA!!!!!
Sa nu uite kakaotii stelisti si dinamovisti ca a trecut vremea cand se adunau valorile celorlalti la ei, sa faca echipe „competitive”pentru lupta cu EU.
Acum, securistii din provincie(pardon, oamenii de afaceri), sunt mai darnici cu sportul decat cei din Buc.
Asta este!

dof (8 comentarii)  •  10 decembrie 2013, 20:27

Pe mine ma enerveaza articolul, chiar daca nu sunt din Bucuresti. E fotbal, competitie intre cluburi, de ce trebuie sa o regionalizam asa, Bucuresti versus provincie? Bucurestenii is mitici prosti, cei din provincie is niste tarani… ce is cu chestiile astea? Daca cineva judeca fotbalul in termenii astia, e retardat, fie ca e din provincie, Bucuresti sau de pe luna.

Vass Bela (12 comentarii)  •  10 decembrie 2013, 20:33

meme lupta din rasputeri pt amanare, ba mai mult, invoca cele 5 partide din 6 jucate in deplasare, de parca nu el ar fi cerut amanarea meciurilor ?! Si uita, cum CFR-ul , in urma cu doi ani – cand au castigat ultimul lor titlu -cum erau pus de liga sa joace din doua in doua zile in ultimele etape, decisive, de campionat ! Dar dupa mimisor, steaua e cea furata de arbitrii, nici vorba sa fie invers …

Catelul din cusca (31 comentarii)  •  10 decembrie 2013, 20:37

Ce sa ceri si cui??????

lulutzu (13 comentarii)  •  10 decembrie 2013, 20:55

Domnule Ioanitoaia! Sunteti un mester in ale scrisului. Am o intrebare: n-ati avut niciodata o suferinta de genul Carpal tunnel al mainii in care tineti condeiul? Daca DA, cine v-a criticat? Cine si-a batut joc de Dumneavoastra asa cum va bateti joc de jucatorii oricarei echipe care schiopateaza? E usor sa stai la masa mangaiat de briza aerului conditionat, cu un pahar cu vin Sauvignon intr-o lenjerie lejera si sa scrieti despre oameni care joaca in sorturi la -10 sau -15 grade. Aaaaa, da, am uitat, sunteti ziarist si va faceti meseria dar puntele de vedere ale DVS n-ar trebui sa fie obiective? V-am vazut „diferit” atunci cand va scapa condeiul in cerneala Craiovei. Domnul Naum este acid in varful penitei dar l-am vazut CORECT. Pacat, elevul ar trebui sa invete de la invatator dar acum poate ca ar fi cazul sa invatati de la cei care va vor da, intr-o buna zi, la o parte! Altfel….. RESPECT!

yo (13 comentarii)  •  10 decembrie 2013, 21:02

Domnu’ Ovidiu, sezonul asta a inceput in februarie, cand Pandurii il vindeau pe Maxim iar Steaua se pregatea sa mai joace 4 meciuri in Europa League. Asa ca atunci cand calculati meciurile, vedeti cat a jucat Bourceanu din ianuarie pana acum si comparati cu un jucator care a ramas la Pandurii, daca gasiti vreunul. In plus, daca nu cumva gresesc, nu cu Pandurii rivalizeaza direct Steaua acum, ci cu Astra. Deci cate meciuri a jucat Astra? Sau cate contracte de publicitate exista intre voi si el? Caci numai asa se explica fraza cu polii de putere din afara Bucurestiului, ca acolo mai merge si un gratarel, si un vinulet… Dinu nu are clasa lui Razvanel sau a lui nea Mircea, dar ceva ceva tot a invatat. Hai lasa-te nea’ Ovidiu!

adra (29 comentarii)  •  10 decembrie 2013, 21:07

”razboinicii luminii”si suporterii lor se vaita de mama focului… si marea majoritate a jucatorilor n-au nici 15-20 meciuri jucate…gardos e titular de prin etapa10,chipciu – accidentat trei luni, prepelita -mai mult rezerva, kapetanos- 5 meciuri jucate, iancu- 2 luni suspendat si mai mereu rezerva, , pintilii – 2 luni accidentat, tatarusanu- titular toate meciurile , dar n-a obosit alergand pe linia portii,stanciu – a jucat mai mereu o repriza , filip – ori rezerva, ori accidentat, parvulescu- 5 meciuri jucate, piovacari – nici un meci intreg, tanase- la cat alearga intr-un meci , n-are cum sa oboseasca …. si au ramas bourceanu, latovlevici si popa…

Theo (39 comentarii)  •  10 decembrie 2013, 21:40

In primul rand, in ultimii 6 ani, provincia a luat 5 titluri si cu chiu cu vai a luat si Bucurestiul anul trecut prin Steaua.

2007-08 CFR
2008-09 Urziceni
2009-10 CFR
2010-11 Otelul
2011-12 CFR
2012-13 Steaua

Asta apropo de provincie.

Apropo de progres, in sezonul 2007-08 eram pe locul 7 in clasamentul UEFA (bazat pe rezultatele Stelei si in general ale cluburilor din capitala) – pentru ca dupa 5 ani de „progres” al provinciei, sa ajungem pe locul 22 in clasamentul UEFA.

Detalii aici: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/84/RoLeagueRankHistory.jpg

Cat despre:

1) Astra – patronul e urmarit penal, iar „suprematia” lor va dura exact cat a durat cea a Otelului (care acum se bate la retrogradare) si a Urziceniului (care intre timp s-a desfiintat)

2) Petrolul – s-a ridicat printr-o miscare penala pusa sub urmarire de DNA (plecarea lui Walter de la U Cluj impreuna cu tot lotul, ocolind platire de taxe, impozite, etc) + ridicata din banii statului – bani de care probabil ar trebui sa se construiasca semafoare, treceri de pietoni si ar trebui investiti in bazele sportive pentru juniori – orice sport: volei, baschet, handbal, atletism … in schimb, banii se arunca pe salariile catorva oameni – de la Contra pana la o mana de jucatori straini, care vor pleca bogati in timp ce Ploiestul va disparea de pe harta sportiva la toate nivelurile

3) Pandurii – fix retzeta de mai sus, cu patron urmarit penal si bani delapidati de la stat, care nu au fost investiti in copii si juniori

Deci asta ar fi progres. Am inteles, sa traiti!

Loulou (274 comentarii)  •  10 decembrie 2013, 22:38

@lulutzu, nu- i mai caina atat pe fotbalisti ca nu fac munca voluntara ci joaca pe zeci de mii de euroi lunar, cam cat castiga un salariat la stat in vreo 2 ani. Nu zice nimeni sa ii critici degeaba dar nici sa ii lauzi ca isi fac meseria.

Andrei (1607 comentarii)  •  10 decembrie 2013, 22:40

Panduri cer intreruperea campionatului de mult timp…Nu am de ce sa cred ca nu a auzit toti comentatorii dar sint lasati in obsai de cine se asteapta mai putin…Coman portarul Astrei,,terenul nostru este bun se poate juca dar ne antrenam pe terenuri groasnice si am jucat meciuri in deplasare pe terenuri tari,, Cina sa auda? Pentru cine se joaca in fond?Jucatori accidentati-Brasov.Pandutii-spectatori si mai putini…Auzi Steaua a jucat doar 29 de meciuri fata de Pandurii 31…Oare Steaua va juca cu Pandurii?Nu cumva Petrolul?Oare cind Steaua s-a sacrificat pentru nationala-meciul cu U Cluj- sau din vina FRF -meciul cu Rapid sau Chiajna-afost corect?Se creaza un handicap Pandurilor si Stelei iar comentatorii accepta pentru ca in campionat sa nu se desprinda nici o echipa…O fi si sportiv?

Mirel (153 comentarii)  •  10 decembrie 2013, 23:44

Nea Ovi, s-a curatat din Champions prietenul Luce, ce tragedie…Abia imi stapanesc lacrimile…

5t3a0a (20 comentarii)  •  11 decembrie 2013, 0:41

@Theo
Apropo de progres.
Si ce a facut Steaua din 2008?
Cat despre:
Unde e Jiji? La inchisoare( relativ)
Unde e Mimi?( urmarit penal)
Voi intotdeauna ati fost mai speciali. Cred ca ati ramas cu sechele de pe timpurile cand castigati cupe prin decrete si obligati jucatorii altor echipe sa faca „armata”.
Acum pentru ca Steaua joaca in CL celelalte echipe trebuie sa piarda automat meciurile directe cu 3-0.
Acum cateva luni cereati prin vocea profetului Mimi, echipe cu care sa jucati.
Anul asta, cand 3-4 echipe s-au ridicat un pic, vreti amanarea meciurilor pana cand credeti voi de cuviinta.
Eu stiu ca steaua e numai una, ddar nici chiar asa.

motanul incaltat (603 comentarii)  •  11 decembrie 2013, 4:31

Mi se pare doar o democratie pt fraierii….Astra n-are legaturi cu Capitala territorial, dar conducerea ei ce treaba are cu provincia?????
Pe de alta parte daca in fiecare an se lungeste turul cu citeva etape, de ce nu se ia o decizie ca turul sa aibe 20 etape iar returul restul?????Daca turul are de ex 18 atunci returul ar trebui sa aibe acelasi nr….Dar de ce sa gindim logic ca doar traim in Romania unde iarna nu-I ca vara -vorba Poetului….

claudiu (3 comentarii)  •  11 decembrie 2013, 8:41

Nu inteleg de ce LPF nu a oprit sezonul de toamna dupa disputarea etapei a 17-a, ultima din tur! Mai ales ca, deja, iarna este peste noi, iar dupa ora 17, temperatura scade simtitor undeva sub zero grade.
Când s-a semnat acel contract cu firmele care se ocupa cu televizarea meciurilor, sunt sigur ca nu s-a luat in calcul vremea rece din decembrie, altfel s-ar fi stabilit, in acel contract, ca meciurile din aceasta luna (chiar si cu disputarea etapelor 18 si 19 in acest sezon) sa se joace de la ora 16.
In Germania, de exemplu, majoritatea etapei (6 meciuri) se joacă sambata, de la ora 16:30. Pe ei nu-i intereseaza sa-si inghete suporterii in tribune, programand meciurile dupa ora 20:00.
Numai la noi nu mai exista acel respect fata de suporteri, idee ”mostenita” de la, deja, FOSTUL presedinte al LPF (pe care-l doare-n basca, nu-i asa?).
Revenind la articol, cum citisem in Gazeta de marti, Steaua si Dinamo au incercat oprirea campionatului si pe motiv ca daca cei de la Corona s-ar fi retras acum din campionat, li s-ar fi anulat toate rezultatele si astfel in fruntea clasamentului echipele erau mai aproapiate la puncte.
GRESIT! În 8 decembrie s-a jucat ultima etapa a turului (a 17-a), iar daca cei de la Corona nu s-au retras INAINTE de aceasta etapa, degeaba o mai fac DUPA ultima etapa din tur, ca nu li se mai anuleaza nici un meci. Regulamentul este clar in privinta asta, degeaba o tot dau cei de la Gazeta cu ”ambiguitatea” Regulamentului. Ambiguitate este doar in capul lor!
Ca se joaca alte doua (sau trei) etape din retur in sezonul de toamna, nu are nimic de-a face cu programul competitional. Turul s-a incheiat, deja!
A, ca mai sunt de jucat restante, iar Steaua si Dinamo se bazeaza pe astea, ca sa motiveze ca turul nu s-a incheiat.
Din nou, GRESIT! Turul s-a incheiat, OFICIAL, pe 8 decembrie (odata cu etapa a 17-a), iar eventualele restante NU POT AFECTA decat calendarul competitional, nicidecum programul oficial al editiei.
Asa ca, GATA! Orice ar face Corona Brasov (se retrage sau nu), orice ar face Steaua sau Dinamo, orice ar face LPF (continua cu meciuri din retur sau nu), clasamentul actual NU POATE suferi modificari in ceea ce priveste punctele acumulate de echipe.

Tache (17 comentarii)  •  11 decembrie 2013, 11:03

De acord cu Loulou. Bietii fotbalisti…

Cainepanalamoarte (121 comentarii)  •  11 decembrie 2013, 11:07

Treaba cu retragerea Coronei e o alta inventie a presei noastre sportive specializata in zvonuri, barfe si scandaluri. Uite ca nu s-a retras si deci ii raman rezultatele, a mai cazut un scenariu imaginat de GSP.

Dinulescu (427 comentarii)  •  11 decembrie 2013, 11:11

Nea Ovidiule, iar ai ceva de impartit cu Steaua, iar nu ai loc de ea? Tocmai ca sa iti faca in ciuda va mai cadtiga un campionat si inca unul si inca unul…

Andrei (1607 comentarii)  •  11 decembrie 2013, 11:54

Amintiri…
Tineati cindva o emisiune la care se uita tot poparul…Atunci Petrolul nu retrogradase si juca cu Rapid care a invins cred ca la 4-0…Dezbateati o faza de la inceputul meciului cind Costescu atacantul Petrolului fusese fautat in careu…la 0-0 cind se stia ca prahoveni se aparau bine si contraataca prericulos…Vreau sa va reamintesc o remarca ceva in genul a fost penalty dar ce mai conteaza…Aceasi atitudine am vazut-o si la Craciunescu …rosu la Benga dar cind pun problema stelisti stai ca parca si dincolo cind mingia a lovit mina se mai poate discuta desi faza fusese dezbatuta cu citeva minute inainte si toti cazusera de acord ca nu fusese penalty…Mi-ar fi placut ca dv.sa nu intrati in rindul celor care spun ca din fata este penalty iar din spate cascadorie…sau poate la fel ca pe Craciunescu pot fi datorii neplatite sau greseli care trebuiesc indreptate…Dar cu alte greseli…?

viorel cel mititel (77 comentarii)  •  11 decembrie 2013, 13:29

discutii inutile pe un subiect mort.. de parca am fi in anglia unde au cel mai puternic campiont din lume, cu zeci de jucatori si antrenori adunati de prin toata lumea, unde pana si echipele de tineret sperante au jucatori de nationale ale multor tari!!!

liviuemil (22 comentarii)  •  11 decembrie 2013, 14:55

Prefer sa joc 10 partide in plus la 25 de grade decit 2 la -5. Asta de ce nu se spune???

Bimbo (206 comentarii)  •  11 decembrie 2013, 15:06

@cclaudiu. Conform regulamentului ai dreptate, daca nu s-a retras inainte de etapa a 17 Corona va ramane cu rezultatele din tur, deci nu va face nicio smecherie. Numai ca nu da nimeni doi bani pe regulament la noi si se poate intampla orice.

Comentează