Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Mult zgomot pentru nimic

Cu anunțul făcut ieri de Sorin Răducanu, fostul jucător al lui Dinamo, FC Olt și Sportul Studențesc, numărul candidaților la președinția FRF a crescut, ei fiind Gică Popescu, Răzvan Burleanu, Marcel Pușcaș și, evident, Sorin Răducanu. Posibil să se mai […]

vineri, 6 decembrie 2013, 4:54

Cu anunțul făcut ieri de Sorin Răducanu, fostul jucător al lui Dinamo, FC Olt și Sportul Studențesc, numărul candidaților la președinția FRF a crescut, ei fiind Gică Popescu, Răzvan Burleanu, Marcel Pușcaș și, evident, Sorin Răducanu. Posibil să se mai înscrie și Vasile Avram, care s-ar baza, ca șef al AMF București, pe suportul colegilor din AJF-uri, după care lista s-ar cam închide.

Deși se mai pronunță numele lui Anghel Iordănescu, al lui Adrian Porumboiu și al lui Gheorghe Chivorchian, mă îndoiesc că vreunul dintre aceștia va intra în cursă. Generalul e prea prins de politică încît s-o abandoneze. Întrucît un eventual eșec l-ar da peste cap, cred că va refuza să-și asume și cel mai mic risc. De ce să se lege la cap dacă nu-l doare? Afirmația i se potrivește și lui Porumboiu, care nu va renunța la afaceri de sute de milioane de euro numai 
ca să-și mute biroul la București. La rîndu-i, 
Chivorchian pare că se alintă și, tocmai pentru că-i versat, va evita să se arunce într-un bazin din care -s-a scos apa! El știe cel mai bine că, sprijinit de Mircea Sandu, Gică Popescu pornește ca mare favorit.

Actuala campanie a început furibund, sub semnul contestării vehemente a Baciului, luat 
la țintă atît de Burleanu, cît și de Răducanu. 
Exceptîndu-l pe Pușcaș, plasat pe o poziție decentă, ceilalți au sărit la gîtul fostului internațional și nu s-au sfiit să-l desființeze! Plecînd de la condamnarea lui în Dosarul Transferurilor, 
l-au numit cum le-a venit la gură, hoț, escroc, bandit etc .

Firește, o asemenea luptă se poartă la baionetă, pe viață și pe moarte. Normal era însă ca fiecare să-și fi prezentat propriul program și să fi convins cu el, nu atacînd sub centură și, mai trist, fără argumente solide. Voturile trebuie obținute grație ideilor și proiectelor, nicidecum prin critica dură a adversarilor. Cine n-a procedat așa a ales greșit și și-a îngreunat misiunea.

Sigur că Popescu rămîne descoperit în povestea transferului lui Bratu. E vulnerabil. Spre deosebire însă de Burleanu și de Răducanu, unul dornic să fie băgat în seamă, iar celălalt numai un personaj pitoresc, Gică Popescu a avut o carieră unică. A fost căpitanul Barcelonei care a cucerit Cupa Cupelor în 1997 și a evoluat de 115 ori în echipa națională, de unde concluzia că trecutul lui nu doar invită la respect, ci chiar obligă.

Tip destupat la minte, ambițios, Răzvan Burleanu, actualul președinte al Federației Române de Minifotbal și al celei europene, a lansat un program, din păcate însă stufos și, cusurul cel mai mare, naiv pînă la utopie, puțin credibil. Întrucît nici un om cu scaun la cap nu-și închipuie că băcăuanul de 29 de ani va izbuti, o dată instalat în fruntea FRF, să ducă “naționala”, aflată astăzi pe locul 32 în lume, între primele 10! Regret s-o spun, dar cu asemenea basme, mult zgomot pentru nimic, se adorm copiii, nu se cîștigă alegeri. Despre asta vom mai discuta.

Comentarii (93)Adaugă comentariu

MARGELATU (91 comentarii)  •  6 decembrie 2013, 17:11

BRAVO domnule Ionitoaia!
In loc sa incurajati pe cineva din afara sistemului care a realizat f mult pana la 29 de ani (si cinstit), continiuati sa sustineti the status quo!

HAI ROMANIA!
Jos INCOMPETENTA si HOTIA!

Ali Baba (223 comentarii)  •  6 decembrie 2013, 17:41

Pe langa Gica Popescu, Burleanu asta nici nu s-a nascut. O sa ia vreo 7 voturi.

Optimvs (33 comentarii)  •  6 decembrie 2013, 17:43

Tot respectul pentru cariera de JUCATOR al lui Gica Popescu dar calitatile lui de fotbalist si performantele obtinute sunt total irelevante cand vine vorba despre conducerea FRF.
In schimb, e al naibii de relevant faptul ca este omul lui Mircea Sandu si, mai grav, al clanului Becali. Adica fix al indivizilor care au nenorocit fotbalul romanesc, ducandu-l pe fundul prapastiei si punandu-l sa sape in continuare.

Sunt curios daca acest comentariu va fi aprobat si lasat sa existe pe site, sau va fi sters. In caz ca va fi sters, voi folosi print screen-ul pentru a discuta in social media despre deontologia GSP-ului, a lui Tolontan si, desigur, a lui Ovidiu Ioanitoaia.

costin (1 comentarii)  •  6 decembrie 2013, 17:45

Domnule Ioanitoaia, denaturati intentionat afirmatiile lui Razvan Burleanu. El nu l-a atacat sub centura pe Gica Popescu, pur si simplu a explicat de ce nu e bun pentru functia asta, indiferent cat de bun sportiv a fost: pentru ca nu a avut succes cu cele doua proiecte ale sale, scoala de fotbal si Chindia Tirgoviste si mai ales pentru faptele sale penale. Felul in care gandeste domnul Burleanu imi pare o raza de speranta pentru fotbalul nostru.

Cheetah (2118 comentarii)  •  6 decembrie 2013, 17:45

Daca ma ajuta cineva binevoitor dintre comentatorii seriosi ai Mestrului aici pe blog, cu raspunsuri la urmatoarele intrebari:

1. CINE sint cei/cele ce voteaza si daca sistemul electoral e similar cu cele pentru primari sau Presedinte, spre exemplu (turul II, etc) ?
2. Noul presedinte FRF ales va veni cu propria echipa SAU va prelua aceeasi trupa ce compune „comitetul executiv” actual ? (scuze daca am pocit denumirea bombastica tip „limbaj de lemn” ce defineste mana de oameni ce decid pe pasiunile, banii si nervii nostri.

atunci cred ca mai scriu ulterior un „comment” 🙂

marian (145 comentarii)  •  6 decembrie 2013, 18:00

dintre toti cei enumerati dupa parerea mea cred ca tot ponta si gasca lui va decide cine va fi seful si la federatie.si apropo domnule ovidiu poate intro zi o sa-l intrebi pe generalul fara armata ajuns senator domnule nu-ti crapa inima in tine cand ridicai salariu si diurnele de politician nefacand nici macar o tabla de sah pentru sportivi?

marian (160 comentarii)  •  6 decembrie 2013, 18:07

Razvan Burleanu si Sorin Raducanu … doua bomboane neserioase de ciocolata. Chiar nu stie Razvan Burleanu ca minifotbalul nu face parte din sfera fotbalului-asociatie ?! Ar fi interesant ca Romania sa vina cu un presedinte de federatie care activeaza intr-o liga nerecunoscuta de FIFA/UEFA, nu-i asa ? Iar Sorin Raducanu afirma ca scopul sau este lupta impotriva mafiei (organizate !) care domina fotbalul romanesc. A facut ceva pana acum sau s-a multumit sa-si puna emblema asta pe face-book ? Daca tot are aceasta buna-intentie, n-ar fi mai bine sa se angajeze in structurile anti-coruptie, sau nu vrea sa lupte decat cu un salariu de 15-20.000 euro/luna ? Cam seamana a circoteca, domnilor.

Vladimir (2 comentarii)  •  6 decembrie 2013, 18:13

Ca de obicei, cand vine vorba despre buba de la FRF va prefaceti inocent si nestiutor dle. Ioanitoaia. Niciodata nu spuneti nimic despre Sandu si se pare ca vreti ca sistemul sa ramana in loc prin Popescu. Pacat sa terminati asa o cariera in care pareati serios. Se pare ca Tolo ramane singurul serios, sincer si curajos. Stiti foarte bine ce inseamna Sandu, Becali si Popescu si ce au facut cu fotbalul romanesc, sa va fie rusine!

Alex (1 comentarii)  •  6 decembrie 2013, 18:13

Bravo, nea Ovi! E relevant faptul ca Gica Popescu a fost un mare fotbalist, DAR NU E RELEVANT, ZICI MATA, FAPTUL CA E UN HOT DOVEDIT SI UNEALTA FRATILOR BECALI SI A LUI MIRCEA SANDU! HALAL JURNALISM ECHIDISTANT, MONCHER!

adi (10 comentarii)  •  6 decembrie 2013, 18:25

Forza clanul becali ! Hai cu toti infractorii in fruntea FRF-ului. Daca Popescu va fi ales, in urmatorii 10-15 ani iar o sa ne chinuim sa-l dam jos, asa cum ne-am chinuit cu mircea sandu.
Cariera de jucator a lui Popescu n-are nimic in comun cu cea din fruntea FRF-ului.

Sibelius (30 comentarii)  •  6 decembrie 2013, 18:29

Ma intreb si eu retoric…ce legatura are cariera sportiva a „Baciului” cu functia de presedinte FRF? „Binecuvantarea „Nasului” si sprijinul neconditionat al lui Victor si Ioan Becali sunt indicii ca se va revizui totul, dar nu se va schimba nimic. Curat, murdar, nea Ovidiu.

Cristi M (1 comentarii)  •  6 decembrie 2013, 18:46

Problema e ca niciunul nu e in stare de nimic. Puscas si Popescu n-au facut nimic notabil pana acum la varsta lor si mi se pare ca provin din acelasi sistem, iar Burlacu asta decat vorbeste frumos, in rest cred ca e o palarie prea mare pt el.

Daca vii la FRF trebuie sa o iei de la cel mai mic nivel de la copii si juniori, sa muncesti, sa ai un plan de revitalizare, de constructie, insa eu cred ca el habar n-are cu se ce mananca fotbalul.
Asta e sentimentul meu…ca oricare va veni nu se va schimba mare lucru.

Nelu (16 comentarii)  •  6 decembrie 2013, 18:47

Asa tara ,asa conducatori ! Asta e schimbare ? tot clanul conduce ! Cred ca si aceste candidaturi sunt facute de umplutura ca sa nu candideze singur ! oricum va fi marioneta Gica ,ca si la Chindia sau scoala de fotbal . Oricum ,Hagi e mai tare cu Viitorul dar macar sa nu se mai apuce de antrenorat ,sa nu se mai faca de ras !

Francisc (107 comentarii)  •  6 decembrie 2013, 18:51

Fraierilor, dl Ioanitoaia scrie ce se va intampla la FRF, nu ce ar dori dansul sa se intample. Si ce-ati vrea, sa tina cu un putoi ca Burleanu cand l-a vazut pe Gica Popescu juicand de la copii si juniori.

stresu (42 comentarii)  •  6 decembrie 2013, 18:53

Domnule Ioanitoaia,

Nu ar ce cauta un om, la sefia unei institutii care:

1. este pedepsit PENAL, dar suspendat
2. are pe rol un alt dosar penal
3. Nu are studiile necesare pt a fi conducator…, cel putin asa spun legile noastre.

Acest om, caruia i s-a permis sa candideze la Presedentia FRF e Gica Popescu.

Nu am nimik cu acest om, il apreciez ca fost fotbalist…, dar atat.

UN sef, un conducator are nevoie de scoala, de studii superioare si…, inainte de toate SA NU FI FOST HOT.

Nichi (31 comentarii)  •  6 decembrie 2013, 18:54

Mare tupeist si Burleanu asta, care nici nu a existat pe langa Gica Popescu… O musculita…

Florin (215 comentarii)  •  6 decembrie 2013, 18:56

Stresule, de unde ai scos-o ca Gica Popescu nu are studii? Nu ii mai merge foarte bine in afaceri, dar cui ii merge?

Marius (6 comentarii)  •  6 decembrie 2013, 19:06

Pentru nr 15: Faci confuzie, tu ai enumerat criteriile pentru a ajunge in Parlament 🙂

Calu (106 comentarii)  •  6 decembrie 2013, 19:35

Asa maestre, a inceput campania electorala si Popescu are sustinator de forta la gsp.

Viktor (278 comentarii)  •  6 decembrie 2013, 19:36

La 29 de ani, oricat ar fi de pregatit, Burleanu mai are de asteptatbpana sa devina sef la FRF. Si vorbeste mult si prost.

Marcus (279 comentarii)  •  6 decembrie 2013, 19:39

Nu voteaza publicul asa ca dl Ioanitoaie nu are cum sa influenteze votul. Mi se pare normal ca in conditiile date sa il sustina pe Popescu si nu pe Burleanu care e un nimeni.

dragos (10 comentarii)  •  6 decembrie 2013, 19:39

„nu atacînd sub centură și, mai trist, fără argumente solide” m-am oprit din citit la aceasta firmatie, pai nenea asta are condamanari date de judecatori din Romania si tu spui ca afirmatile de hot nu sunt argumentate? apoi draga asa conducatori asa jurnalisti forta steaua si pe viitor spor in continuare sa ne facem ca jucam fotbal

george (32 comentarii)  •  6 decembrie 2013, 19:47

Lasa prostiile d-le Ovidiu si fa-ti mai repede bagajele pt.
Brazilia !! ( nu uita de….”sandy”, doar e-ntai martie,nu?)

cucu (25 comentarii)  •  6 decembrie 2013, 19:58

@dragos. Si daca la recurs va fi gasit nevinovat? oricum burleanu vorbeste cam mult si fara respect. o fi el tanar dar nu a jucat fotbal, asa ca sa mearga la federatia de tir cu arcul ori de popice.

jiji (59 comentarii)  •  6 decembrie 2013, 20:21

De la jucator valoros la conducator valoros e un drum lung,foarte lung.
Faptul k a fost capitanul Barcelonei nu la ajutat in afaceri,ba din contra,si a arata limitele.
Ma intreb daca are habar de ce e ala managent?daca avea,probabil nu dadea chix in afaceri,nu abandona Chindia(tot probleme financiare) si avea o mentalitate sanatoasa ,in cazul Bratu.Din pacate cazul Bratu,arata k tot roman ramane.Ceva de genul:Ce naste din pisica tot soareci mananca.
Mai mult k sigur el va castiga,dar sunt convins k il vom regreta pe Sandu M.

gigi netzoiu (22 comentarii)  •  6 decembrie 2013, 20:37

Pupincurism clasic domnule Ioanitoaia!
1. Nu a atacat nimeni sub centura doar s-a reamintit evidenta!
2. Unde este proiectul lui Gigi Popescu, sa-l vedem si noi?
„Normal era însă ca fiecare să-și fi prezentat propriul program și să fi convins cu el, nu atacînd sub centură și, mai trist, fără argumente solide. Voturile trebuie obținute grație ideilor și proiectelor, nicidecum prin critica dură a adversarilor.”

stresu+ (81 comentarii)  •  6 decembrie 2013, 20:39

pt 17, florin
Scuze, ai dreptate: Gica are studii: un amart de liceu cu bacalaureat

Ma ierti ?

Edy (18 comentarii)  •  6 decembrie 2013, 20:47

@cucu – nu conteaza daca a jucat fotbal sau nu. Aici vorbim de conducerea unei institutii nu deposedarea adversarului. Ai nevoie de cunsotinte mangeriale, economice si de administratie nu de tactici si tehnici de forbal

Serban (147 comentarii)  •  6 decembrie 2013, 20:54

Dar de situarea lui Gh.Popescu sub influiența lui Ion Becali, nu aveți nimic de comentat?!

zadda (12 comentarii)  •  6 decembrie 2013, 21:11

stimate domnule ioanitioaia,

imi place sa cred ca, in viata, mai conteaza si scoala, nu numai scoala vietii!

asa ca, gica popescu, dincolo de cariera lui atletica intr-adevar exceptionala, e un ilustru nimeni pe linga razvan burleanu…

si, atentie: burleanu nu e din lumea alora care va da(dea)u 5.000 (cincimii) de euro pentru o invitatie la „procesul/recursul etapei”!

am i wrong?

Gugu (72 comentarii)  •  6 decembrie 2013, 21:20

@zadda. Ai dreptate, dar nu stii preturile, participarea la Recurs nu era 5 000 de euro, ci 10 000. Fara suparare, dar esti prost de bubui!

Loulou (274 comentarii)  •  6 decembrie 2013, 21:25

@zadda. Organele abilitate au anchetat discret daca Ioanitoaia a cerut vreodata bani de la invitatii emisiunilor TV si au constatat dupa ce au discutat cu zeci de oameni ca nu a cerut si nu a luat niciodata nimic. Concluzia? Mananci q…

ricco (80 comentarii)  •  6 decembrie 2013, 21:30

Dl. Ioanitoaia,
Toata lumea stie ca sinteti in „echipa” lui Gica Popescu facindu-i ‘loby’ si ignorind cu buna stiita cele mai elementare norme de etica…
Dl Ioanitoaia, sustinindu-l NECONDITIONAT pe „baciul”, cum va place sa-l alintati, de fapt un HOTOMAN PRINS IN FLAGRANT, DV. PERSONAL DOVEDITI O LIPSA DE CARACTER PE CARE CU GREU AS FI PUTUT SA MI-O IMAGINEZ…. Va doresc o zi buna…

Florin (67 comentarii)  •  6 decembrie 2013, 21:32

Nea Ovi, cati capitani „din lume” are Barcelona?

Daca unul a fost roman, de ce mata nu vrei sa crezi ca Romania ar putea fi candva in primele 10 din lume?

Si de ce ne obosesti cu limba de lemn? Maturitatea asta fortata a matale e un fel de Radio Sant, facem pe modestii sa facem tinerii de ras in fata babelor.

Dai in seful federatiei europene de minifotbal pentru ca vrea performanta? Dar daca vine un alt fotbalist mare si vrea titlul mondial, ce sa-i facem?

Noroc ca nu esti grec, ca nu mai castigau aia titlul european cu formatori de-astia de opinie. Cred ca te f… acolo unde-ti e mai moale.

Hai ca ne-ai plictisit!

NIKOS (1 comentarii)  •  6 decembrie 2013, 22:00

de ce nu mai gasesc gsp la tarabe ?

CONTRA (55 comentarii)  •  6 decembrie 2013, 22:11

Faceti lobby pt popescu se vede de la 111111111111111111111111111111111111111111111111 de mile !ptiu , ciine popesc !

Mircea (663 comentarii)  •  6 decembrie 2013, 22:50

Ricco, nu-i asa ca dl Ioanitoaia ar trebui sa sustina pe cine vrei tu? Altfel nu are caracter, numai tu ai.

Acciduzzu (108 comentarii)  •  6 decembrie 2013, 23:38

Nea Ovi, am citit ce zice lumea si stau si ma intreb: o fi bine cu Gica? Nu ma deranjeaza rateurile in afaceri. In ultimii ani au luat-o in barba in afaceri si cei foarte mari darmite un Gica. Nu m-ar deranja nici antecedentele penale pentru ca mai stiu ca in Ro justitia si procuratura sunt mai corupte (sau cel putin la fel de corupte) ca restul institutiilor si oamenilor. Si stiu cum fac procurorii dosare si cum judeca la comanda inclusiv ICCJ-ul. Cand Presedintele si PM se acuza reciproc de afaceri de zeci de milioane Gica devine un inger. Singurul lucru care ma ingrijoreaza este tutela fratilor Becali. Sandu a condus FRF la comanda lor. Si-a umplut buzunarele dar a facut si enorm de mult rau fotbalului. Mai ales prin mentinerea unui incompetent ca Pitzurca la conducerea nationalei. Dar si prin multe alte decizii cel putin ciudate. Problema e ca daca Gica sta la mana Becalilor nu se va schimba nimic. Ba din contra. Acesti doi frati au fost si sunt cancerul forbalului romanesc. Asta e problema pentru care nu am incredere in Gica. Numai eu stiu de cate ori i-am vazut prin restaurantele de lux pe Gica si unul sau ambii din frati. Vad ca matale il sustii. Ca si pe Piturca. Deci si pe frati. De ce nu scrii un articol intitulat: ” Regele a murit! Traiasca regele!!! ?Gasesti matale cu ce sa-l umpli. Ca tot aia e.

Albert (124 comentarii)  •  7 decembrie 2013, 0:33

Si ce daca Nea Ovidiu e in echipa lui Popescu, nu are voie sau ii trebuie permisiunea voastra. Pe langa Popescu voi sunteti niste neica nimeni, niste martafoi.

gogu (1 comentarii)  •  7 decembrie 2013, 0:44

Domnule Ionatioaia, v-ati pierdut impartialitatea pe drum domne’. Pai Burleanu asta, care e intr-adevar tot un nimeni, nu a facut altceva decat sa spuna adevarul. Gica Popescu nu este inculpat intr-un dosar penal, este CONDAMNAT! Judecatorii, justitia romana a decis ca el este vinovat pentru evaziune fiscala. Prins cu mata-n sac, „baciul” s-a imprumutat la nea jiovani de 400k de euroi ca sa nu mearga la racoare. Ce mai e de comentat in asta? Unde e sub centura? Sau sa ne facem toti ca ploua, doar pentru ca a avut o cariera sportiva remarcabila? Pai cu totii stim ca acest lucru nu-ti garanteaza nici macar faptul ca vei fi un bun antrenor, daramite un bun manager. Nu vreau sa vorbesc despre calitatile manageriale ale lui Popescu ( a se vedea totusi Chindia Targoviste dusa in C alaturi de „ilustrul” Craciunescu sau centrul comercial din Bucuresti pe care tocmai ce l-a inchis), pentru ca nu le cunoastem pe deplin. Dar daca vorbim de proiecte, ce altceva a propus Popescu in afara de Hagi antrenor la nationala (!), e drept, mai tacit asa, Stelea la tineret si Ilie Dumitrescu purtator de cuvant ( a se citi bagator de seama). As vrea sa vad cum va revitaliza Popescu fotbalul romanesc, cand el nu a putut face asta cu o echipa de fotbal! Asta ca sa va explic domnule Ioanitoaia cum sta treaba cu faptele si obiectivitatea, si nu invitatiile moca la evenimente fotbalistice, primite de-a lungul vremii de la diversi „oameni de fotbal”, in schimbul cate unui articol ca asta. V-ati pierdut demult credibilitatea. Un sfat: mergeti la pensie, ajunge domnule Ioanitoaia!

ricco (80 comentarii)  •  7 decembrie 2013, 2:45

Dl. Ioanitoaia,
Faceti un ‘loby’ constant pentru acest ShMECHERASh!!!…
Va spun doar atit: Sinteti om batrin si VA COMPROMITETI IREMEDIABIL!!!…

Marcel Ghita (11 comentarii)  •  7 decembrie 2013, 3:00

Problema care se pune in speta este aceea a onestitatii si integritatii morale si ma putin putin a performantelor sportive Dl Burleanu are mare dreptate atunci cind il face praf pe Gh.Popescu ptr ca , in lumea civilizata un tip care a suferit o condamanre definitiva nu poate emite nici un fel de pretentii de a deveni lider de a ii conduce pe altii.Un tip condamnat de o instanta adica un infractor dovedit , nu poate sa fie in pozitie de lider din contra ar fi cazul sa stabilim odata ca puscariabilii nu pot fi eligibili de a ocupa poziti de asemenea importanta.Din pacate in Romania avem prea multa tooeranta fata de tipii certati cu legea.Deocamdata avem un selectioner condmanat penal si o sa avem in curind si un presedinte de fede
ratie infractor.

adevar (44 comentarii)  •  7 decembrie 2013, 8:54

Burleanu are capacitatea intelectuala de a curati fotbalul de la noi.Ma indoiesc ca Gica Popescu are aceasta capacitate cand se stie ca este inhaitat cu cei care au falimentat acest sport in Romania.

adi_stelistul (359 comentarii)  •  7 decembrie 2013, 9:04

Am vazut si eu declaratiile cu „Popescu a furat fotbalul romanesc”. E absurd, a furat statul, ceea ce e imoral, desigur, dar nu-i acelasi lucru. Popescu a adus direct si indirect fotbalului romanesc mai multi bani decat isi pot imagina cei ce-l acuza. Prin prestatia sa si prin imaginea pe care a adus-o acestui fotbal.
Sigur, exista evaziunea fiscala si n-am de gand sa-l apar pe Popescu mai mult decat e cazul. Voi observa insa ca se afla pe o lista lunga a marilor sportivi sau artisti care au fentat sau au incercat sa fenteze statul (sa dau doar numele lui Maradona, dar cohorta de sportivi care si-au fixat domiciliul in paradisuri fiscale ca Monte Carlo tot o forma de evaziune e – la modul practic vorbind chiar mai tare decat a lui Popescu pentru ca statului de care apartii prin nastere nu-i mai revine nimic din castigurile tale). Asta e, nimeni nu e fericit sa plateasca impozite statului, iar multi dintre cei care se pronunta cu naduf impotriva „smecherilor” sunt suparati si pentru ca ei nu gasesc solutii pentru a mai fenta putin bugetul.
Si ca sa ajung la ce-am vrut sa spun: cinstea si corectitudinea nu inseamna competenta. Daca singurul argument al adversarilor lui Popescu e dosarul acestuia de evaziune atunci slabe argumente au. Intr-o lume daca nu imorala macar amorala si cinica important va fi intotdeauna rezultatul final. Popescu se prezinta cu porpria sa experienta, cu o echipa care inspira incredere si propune un program realist. Raducanu vine in cursa pentru ca „asa nu se mai poate”. Cam multa improvizatie intr-un astfel de „program”.

gilos (328 comentarii)  •  7 decembrie 2013, 9:34

Nea Ovi,

Cu tot respectul, dar articolul de fata este o pledoarie pt candidatura lui Gica Popescu, ceea ce echivaleaza cu perpetuarea actualei stari de lucru de la FRF.
Prin aducerea in fruntea FRF a lui Popescu, favoritului lui MIrcea Sandu, influenta clanului Becali va spori ( sa nu uitam ca inclusiv Hagi este tot in aceasta sfera de interese ), astfel ca alegerea Baciului, cum ii zici dumneata, reprezinta continuarea practicilor de acum , dar la un alt nivel.
Tot dumneata ai adus vorba de proiecte de viitor pt FRF. Care e proiectul lui Gica Popescu ? Niciunul ! In afara de numele sau, de mare fotbalist, nimic nu-l recomanda , din contra, are argumente serioase pt a nu fi ales :
– este omul de casa al clanului becaliot, asociat cu acestia la firma de impresariat ISM
– a fost dat afara de la UEFA pt problemele pe care le are cu justitia
– a fost condamnat de o instanta pentru evaziune fiscala
– are caracter imoral, bazat pe propriile interese ( tradarea Craiovei pt Dinamo, condionarea prezentei la nationala de atribuirea unui hotel in Poiana Brasov, implicarea in conflictul de la nationala care a dus la indepartarea lui Piturca etc )

Mai mult, toate proiectele demarate de Gica Popescu au sfarsit in faliment : Scoala de fotbal, preluarea Chindiei Targoviste, afacerile imobiliare, etc

In contrapartida, Razvan Burleanu este un tanar venit din afara sistemului, care a avut rezultate exceptionale cu Federatia de minifotbal si care prezinta un proiect de viitor.
Ca dumneata consideri acest proiect o utopie este fie ca esti partizanul unui candidat ( omul vechiului sistem ) si nu doresti de fapt sa se schimbe nimic, fie pur si simplu nu intelegi ca lucrurile se pot schimba, ca vremurile merg inainte …

ampphytrion11 (2 comentarii)  •  7 decembrie 2013, 9:36

eu consider ca e nevoie si de cariera de fotbalist si de cunostiintele manageriale Uneori cunostiintele de manager pot fi paralele daca nu stii ce inseamna daca nu cunosti laturile ascunse ale acelei activitati sportive din interiorul ei.Pentru management poti sa iti faci o echipa cu ce-i mai buni specialisti, dar fotbal sa stii e mai greu cu tot ce presupune aceasta..

Radu (2 comentarii)  •  7 decembrie 2013, 10:08

Popescule simte-te si renunta ca vad ca te-a mirosit lumea si incepe sa te injure. Fi presedinte 10 ani la un club cu rezultate, rupe cumetria cu albanezii, reabiliteaza-te si mai vorbim dar acum cand bussiness-ul tau e falimentar si te ai procopsit cu decizie penala stai in banca ta. Hai te pup ca mi-ai ramas drag de cand jucai.

Radu (2 comentarii)  •  7 decembrie 2013, 10:13

Dar la fotbalul nostru nu te gandesti ca e vulnerabil la hoti si impostori ca Popescu?

Livius (50 comentarii)  •  7 decembrie 2013, 10:22

Cine draq mai e si Burleanu asta ca Raducanu stiu, e un betiv. Ii dau dreptatea lui Ioanitoaia ca nitel respect nu strica.f

Adrian (12 comentarii)  •  7 decembrie 2013, 10:32

Pacat ca in Romania se confunda activitatea sportiva cu cea manageriala.Ca sportiv ..jos palaria..probabil unul din cei mai mari sportivi romani…dar el candideaza la o functie manageriala…si aici este marea ,,buba,,.Ca manager ..este probabil unul dintre cei mai slabi din Romania…ca are program?..si?…si altii au avut programe frumoase si acum iti pun taxe si pe aer …si intr-o societate normala ..acolo unde el a recunoscut(platind banii furati) ca este vinovat nu prea mai are rost sa vb de onestitate.D-l Ioanitoaia poate sustine pe cine doreste dar asta nu inseamna ca fotbalul romanesc va iesi din situatia in care se afla..se va afunda si mai mult…mai vb peste vreo 4 ani…

Comentează