Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Ce e la Steaua: nici un complot, multă oboseală

După 5 egaluri consecutive, dintre care 3 în Liga 1, Steaua s-ar afla nu doar în regres, ba chiar în criză! Deși termenul mi se pare forțat, tras de păr, motive de îngrijorare ar fi în Ghencea din moment ce, […]

luni, 2 decembrie 2013, 4:36

După 5 egaluri consecutive, dintre care 3 în Liga 1, Steaua s-ar afla nu doar în regres, ba chiar în criză! Deși termenul mi se pare forțat, tras de păr, motive de îngrijorare ar fi în Ghencea din moment ce, pentru întîia oară în actualul sezon, campioana a pierdut locul 1 în clasamentul adevărului. Urmare a “remizei” de 1-1 cu Petrolul, ea a cedat șefia Astrei Giurgiu, care are două meciuri în plus, dar și un punct peste la “adevăr”.

Cine credea că Steaua va cîștiga campionatul la pas, fluierînd, ar trebui să-și corecteze optimismul, să-l revi-zuias-că. Ea rămîne, opinie personală, principala favorită la titlu, dar mai are drum lung pînă să-și urce sacii în căruță. În măsura în care nu-i cazul să dramatizeze, s-ar cuveni să-și facă probleme.

Ceea ce se anunța a fi un galop de sănătate, o promenadă, unde sînt cele 15 puncte avans făgăduite de Reghecampf?! , a devenit com-plicat și riscă să se încurce și mai rău. Dacă se poate, din acest impas trebuie ieșit grabnic. Asemenea oricărei formații românești angajată pe 3 fronturi, Steaua a obosit. Fizic și psihic. N-o prea mai țin nici picioarele, nici nervii. Înaintea suflului, a părăsit-o entuziasmul. Nu mai are idei. Nu mai are soluții.

Adău-gați accidentările și suspendările din pricina cărora au absentat duminică Georgievski, Gardoș, Pintilii, Filip și Tatu, nu uitați că Nikolici și Chipciu au intrat incomplet refăcuți, gîndiți-vă că Bourceanu continuă să tragă ca un salahor, dar e cu gîndul în altă parte, iată numai cîteva dintre explicațiile declinului unei echipe care, vlăguită, stoarsă, s-ar bucura ca stagiunea să se încheie mîine, dacă nu chiar astăzi! Pe lîngă returul cu Chelsea, mai are însă de disputat alte 5 meciuri, două dintre ele chiar cu Astra!

Steaua se poate declara mulțumită de “remiza” de duminică seara, consemnată la finalul unei întîlniri pe durata căreia a trecut și ea pe lîngă victorie. Totuși, parcă mai aproape s-a găsit Petrolul. Solidă și organizată, trupa ploieșteană posedă cîțiva fotbaliști, în frunte cu Hoban și cu Teixeira, pe care și i-ar dori orice adversar. La rîndu-i, Contra știe să-și pregătească, dar și să-și monteze băieții. E și meritul lui că echipa “lupilor galbeni” a ajuns de temut, obligată și ea, ca și Steaua, să nu-și decepționeze numeroșii suporteri.

În fine, consider aiurea, fără temei, să reclami că ar exista o campanie purtată de cavalerii fluierului și întreținută de mass-media împotriva Stelei, un complot, o conjurație! Dacă nu admiți că Steaua a fost preferata arbitrilor în această toamnă, cum a dovedit-o și răsdovedit-o presa, mai bine eviți subiectul, îl ocolești. Evident că abordarea lui nu-ți servește.
Concret, îl poți acuza pe Hațegan că nu l-a eliminat pe Benga, de acord că eliminarea se impunea, dar atunci trebuie să recunoști și că golul lui Prepeliță s-a înscris la 21 de secunde după încheierea prelungirilor dictate pentru prima repriză.

Nu-i fair-play să invoci numai ce-ți place, numai ce-ți convine, adevărul e unul singur și, mai devreme ori mai tîrziu, iese la lumină.

Comentarii (51)Adaugă comentariu

giuscanu (4 comentarii)  •  2 decembrie 2013, 17:06

rebenciuc si conducerea oilor in frunte cu generali jandarmerei nu au vrut ca SUPORTRI PETROLULUI sa vada meciul, suntem recunoscuti ca buni sustinatori ai echipei greu pierde PETROLUL cu noi in tribune…! respect total acestor tineri ca nu se lasa calcati in picioare de jandarmerie, NICIODATA CAPUL PLECAT…! asa trebuie procedat cu hoti si banditi din politica si fotbal…!

Clujean (3 comentarii)  •  2 decembrie 2013, 17:06

Sper sa va gasiti timp sa scrieti si despre Mircea Luca, cel caruia suporterii Universitatii Cluj i-au ridicat o statuie in fata stadionului de langa Somes din surse proprii

aham (140 comentarii)  •  2 decembrie 2013, 17:14

adevarul e ca si reghe a gresit. chipciu nu joaca nimic de cand si-a „revenit”, popa nu mai joaca de ceva vreme iar nikolic n-a jucat nimic niciodata, cum sa incepi cu ala titular? e drept ca nici kape n-a jucat bine in ultimul timp, dar pana si copiii de mingi sunt mai buni ca ala. neagu e mult sub ce se asteapta de la el dar aici macar n-a avut de ales. singurul plus e varela…si cam atat

Alin (1 comentarii)  •  2 decembrie 2013, 17:19

..””la 21 de secunde după încheierea prelungirilor dictate pentru prima repriză.”” ce iti mai place sa minti doar ca agiti lumea.

calinescu_ (17 comentarii)  •  2 decembrie 2013, 17:22

PREGATIREA CHIMICA E DE VINA …..!!!
IN CL AU JUCAT PENIBIL FARA PASTILE ….!!!!
IERI ANAD I-A ANUNTAT DE CONTROL SI LE-AU ASCUNS ASTIA PUNGULITELE …..!!!!
FARA PUNGULITE SUNT PENIBILI …!!!

zona magheru (3 comentarii)  •  2 decembrie 2013, 17:32

Buna ziua MAESTRE !!
La inceputul campionatului am pronosticat ca Steaua ca castiga campionatul dar nu la fel cum a facut-o anul trecut insa nu ma asteptam sa il vinda pe Rusescu si mai ales Chiriches pina la vara . In rest ati explicat foarte bine desfasurarea meciului . In concluzie Steaua a mai slabit in timp ce Petrolul si Astra au prins curaj . Daca Astra merita sa spere cu ochii deschisi atunci trebuie sa demonstreze in meciurile directe cu Steaua dar pentru asta vor trebui sa moara pe teren , sa joace ethnic , sa aibe noroc si un arbitraj foarte bun . Cam multe conditii de indeplinit !! HAI ASTRA !

reformistul (14 comentarii)  •  2 decembrie 2013, 17:34

steaua e obosita inca de la inceputul sezonului.sper ca ioanitoaia nu a uitat in ciuda varstei sale inaintate ca la meciul cu legia, steaua suferea la mijloc desi avea in teren nu mai putin de 6 mijlocasi si niciun atacant,iar numai norocul a facut ca sa nu piarda calificarea dupa ce in primele zece minute marcase 2 goluri norocoase.

dani (1 comentarii)  •  2 decembrie 2013, 17:36

dupa ultimele fraze se vede impartialitatea dumneavoastra! de ce la meciurile cu corona, pandurii, ceahlaul nu ati vazut fazele de arbitraj antisteaua…oare e e fair-play sa invocati doar fazele pro-steaua? va rog aveti mai mult respect pt cei ce citesc ziarul si site-ul d-voastra!

tara hategului (3 comentarii)  •  2 decembrie 2013, 17:38

Ar fi bine sa cistige Petrolul sau Astra,daca Stelemeaua nu este oricine e bine!

flo (44 comentarii)  •  2 decembrie 2013, 17:48

dle Ioanitoia, golul s-a marcat in min 2:21 de prelungiri, dar aveti habar cate minute a fost intrerupt meciul din cauza tortelor? Cum e posibil ca meciul sa fie intrerupt mai bine de 3 minute, iar tu sa arati 2 doar de prelungire? Deja cam macane, o dati in gard rau de tot

SAG (132 comentarii)  •  2 decembrie 2013, 18:00

Steaua a demonstrat aseara scaderea de forma sportiva. S-a vazut ca Bourceanu, Latovlevici, Popa, Prepelita, Tanase sunt f. OBOSITI facand eroare dupa eroare. Cei 3 jucatori din spatele lui Piovaccari nu joaca absolut nimic, nici Stanciu, nici Iancu nu aduc acel plus TINERESC SI VIGUROS in atac. Se joaca cu pase blocate in adversar. Jenant, domnule Reghe, jocul echipei, si urmeaza partide grele….
Iar daca Reghe va folosi cu Otelul rezervele Bratu, Cristea, Costea, Tatu, Nicolici, Nita vom termina si cu Cupa. Sunt si jucatori constant buni(Tatarusanu, Szukala, Gardos, Varela, Piovaccari), dar cam putini…
Cu asemenea SORCOVA DE LOT DE JUCATORI, Steaua este alta decat cea de anul trecut.
Nu-mi place nici folosirea in echipa a fel de fel de improvizatii: Prepelita sau Chipciu fundas dreapta si mijlocas fiind de natura sa strice relatiile de joc.
Cred ca Reghe nu reuseste sa le gaseasca postul in care urmatorii jucatori sa dea randament maxim: Stanciu, Iancu, Radut. Ei par dezorientati si neadaptati de fiecare data cand intra, avand contributii minore. Oricum, cred ca oricare dintre cei 3 ar fi mai util in locul lui Popa pe dreapta……

cyclon (3 comentarii)  •  2 decembrie 2013, 18:12

Va stiam om serios dom’le Ioanitoaia… nu va este rusine sa pomeniti de cele 21 de secunde?? Urs Meier cate minute a prelungit meciul Romania-Danemarca? Borski cate minute a prelungit meciul Steaua-Napoli? Nu va e rusine?

MATHE KAROLY (4 comentarii)  •  2 decembrie 2013, 18:21

Daca si nu era ajutat de albitri,.,cu PETROLUL ,.,exemplu ultima oara,.,gol dupa prelungir de prelungir si un 11m ne dat lui petrolul STEAUA nu este o echipa.,.,MEREU NUMAI CU ALBITRU ARE NOROC,.,CINE NU DA DREPTATE ,.,NICI NU AM CUVINTE CE OM ESTE.DIN CAUZA ACESTEA NU SANT IN\VESTITOR. SI ROMANIA AFARA DE MONDIAL.,RUSINE MARE,.,

Horea (1 comentarii)  •  2 decembrie 2013, 18:24

@cyclon. Aici nu e vorba despre ceasul arbitrului, singurul valabil, ci despre 2 minute de prelungire care ar fi trebuit respectate. Dl Ioanitoaia are dreptate, deci tie ar trebui sa iti fie rusine. Iar dumnealui mila ori chiar sila de asa cititori.

Micu (84 comentarii)  •  2 decembrie 2013, 18:30

Doamne, cati cretini pe lumea asta, dintr-un articol cu miez au retinut numai alea 21 de secunde! Iarta-i, Nea Ovi, ca atata pot!

Serban (147 comentarii)  •  2 decembrie 2013, 18:33

Idealul dumitale, în acest an, ar fi să promoveze ambele echipe ale Craiovei și Astra GIURGIU să fie campioană.
Universitatea lui Mititelu nu va fi ajutată financiar de nimeni și va avea loc o implozie nu numai a echipei ci și în sineul fiecărui susținător al bolnavului ce s-a întins mai mult decât il ajută greutatea ce poartă pe umeri.
S-au terminat meciurile Naţionalei, Steaua nu are cum să mai joace în Europa, aşa că urmează un retur în care jucătorii de la Steaua vor juca cam 20 jocuri. Acum deja jucătorii importanţi au 26-27 jocuri, dar mai au 3 restanţe. Dacă Jiji nu dă drumul nimănui în iarnă, mare minune să piardă campionatul.
Ce rezultă?
Dacă nu se intervine la timp vi se va împlini numai 33% din vis. În aceste condiţii mi se pare cam slab atacul la adresa Stelei. MAI CU VIGOARE, AŞA CA ÎN TINEREŢE!

Dudus (2 comentarii)  •  2 decembrie 2013, 18:34

Iar incepe smecherul de Dragomir sa isi dea cu parerea lui de mare specialist…Credeam ca am scapat de neroziile lui de cand cu plecarea de la liga, dar am sperat zadranic…Iar le stie semianalfabetul asta pe toate, acum Steaua e a treia favorita la titlu…

Marcus (279 comentarii)  •  2 decembrie 2013, 18:47

Serbane, unde e aici un atac la adresa Stelei?! Sunteti multi, dar prosti. Prosti rau. Voi nu cititi, voi stiti dinainte.

cyclon (3 comentarii)  •  2 decembrie 2013, 18:54

@Horea cred ca e al 2-lea meci de fotbal pe care il urmaresti. Ti-am dat in comentariul precedent 2 exemple in care meciurile a fost prelungite in prelungiri. Meciul se joaca pana fluiera arbitrul, nu e ca la handbal, ca expira timpul de joc si iti suna alarma de sfarsit de repriza/meci. In functie de evolutia jocului, arbitrul poate decide daca mai lasa o faza de joc, sau opreste jocul. Dupa o prima repriza cu o intrerupere de 3-4 minute din cauza galeriei, daca ai in minutul 46:40 o lovitura libera, logica imi spune ca mai lasi executarea loviturii, chiar daca au fost doar 2 minute de prelungiri si nu intrerupi jocul cu 20 de secunde inainte de expirarea timpului regulamentar. Baga-ti capul in nisip si nu-l mai scoate…

costica (17 comentarii)  •  2 decembrie 2013, 18:55

dumneata nea ioanitoaia care esti parintele comploturilor mediatice ce sa zici?

cand Napoli a batut Steaua in minutul 7 de prelungire era ok, acum nu mai e ok.

cand Gardos ridica piciorul e scandal ca n-a primit rosu, acu nu e nici un scandal, e ok.

Pai atunci de ce nu e ok ca nu mergem in Brazilia, domnule Ioanitoaia, ca doar injurati generatia post Hagi de atatia ani. Ati demolat-o. Si performantele Nationalei din 2008 si Steaua lui Olaroiu sau a lui Reghe.

Singurul lucru la care va pricepeti dumneavoastra si colegii de breasla este sa sapati adanc groapa fotbalului romanesc.

Bravo!

mihaic3001 (42 comentarii)  •  2 decembrie 2013, 19:03

În general, tot presa a intoxicat cu astfel de aberaţii : „Steaua s-a desprins”, „Steaua e cea mai bună „, „Steaua-i campioană”, „Steaua nuştiu ce dracu mai face ?”.
Deşi sunt stelist şi sufăr enorm când văd ce „circotecă” joacă Steaua de mult, nu de ieri de azi (vă mai aduceţi aminte jocul execrabil de la Mediaş?), m-am prins de mult timp că Steaua nu numai că nu este campioană, dar va avea mari , mari probleme în condiţiile actuale în care echipa nu mai joacă nimic de mult timp. SAG a menţionat în comentariul său foarte realist multe aspecte cu care şi eu sunt de acord, mai puţin cu aceea că Tătăruşanu se află printre „pozitivi”. Da şi nu prea, dacă ne uităm că şi la Tătăruşanu ieşitul pe centrări e … pauză, plus unele gafe copilăreşti care le face aproape în fiecare meci, din fericire nesoldate cu gol primit (ar trebui să i se dea credit lui Cojocaru şi lăsat să plece Tătăruşanu, şi aşa văd că face tot felul de mofturi de mare vedetă). Steaua după părerea mea, a avut norocul că a avut acel start bun de campionat (a avut o rezervă de puncte albe ptr. zile negre), dar dacă Reghecampf nu schimbă multe la echipă axându-se pe tineri, va pierde campionatul. La momentul de faţă cel puţin Astra şi Petrolul sunt peste Steaua, (CFR Cluj îşi revine şi ea, Vasuiul la fel) iar dacă Steaua va pierde 6 puncte cu Astra, şi nu-şi va câştiga restanţele cu U Cluj şi Concordia (nici pe departe nu va avea meci uşor cu Concordia), în actualele condiţii, nu cred că o mai poate prinde pe Astra. Încă-s încâlcite iţele, iar eu ca şi stelist, sper ca echipa să-şi revină. Dacă din „dubla” Astra rezultă 2 egaluri după care Steaua îşi câştigă restanţele, în continuare va rămâne favorita nr. 1 la titlu Steaua. Eu cred că Steaua îşi va reveni, în ciuda faptului că au pierdut puncte preţioase la Braşov, la Mediaş, puncte care o pot costa chiar campionatul. Sunt multe calcule de făcut … oricum campionatul este lung şi nu este exclus ca şi contracandidatele Stelei să intre în astfel de „picaje”. Se pot întâmpla multe, dar situaţia actuală la Steaua nu-i bună. Clar.
Vinovată de actuala situaţie este în opinia mea conducerea care, în pofida sumelor frumoase primite de la UEFA după calificarea în CL, n-a achiziţionat măcar un atacant adevărat şi un mijlocaş valoros. Nu poţi să-l compari pe Nikolici cu oricare dintre atacanţii adevăraţi ai Petrolului, Astrei, Pandurilor, al Ceahlăului sau al Mediaşului (suedezul sau islandezul acela înalt blond). Cu un Kapetanos ieşit din formă şi un Piovaccari bun dar împrumutat şi … „gata de ducă”, nu poţi ţine pasul cu ceilalţi. Sper ca în iarnă Steaua să se întărească cu un atacant adevărat şi să ne facă un bine să ne scape naibii de Nikolici, că ăla ne scoate din sărite.

micu adr. (84 comentarii)  •  2 decembrie 2013, 19:26

Serbane, sa stii ca ai dreptate. Si eu cred ca asta urmareste dl Ioanitoaia din cat o lauda zi de zi pe Astra, sa o scoata campioana in dauna Stelei. Ca scrie ca Steaua e favorita lui la titlu nu e decat o capcana pe care trebuie sa o eviti. Fii vigilent pe cat esti de inteligent si totul va fi bine.

Viktor (278 comentarii)  •  2 decembrie 2013, 19:31

Costica, vrei sa faci tu lampa mai mica? Ioanitoaia a daramat generatia post Hagi ca nu a laudat-o, dar ce sa fi laudat la ea, faptul ca nu a facut nicio performanta? O generatie de imbogatiti degeaba si de fuduli, al carui exponent de frunte e Mutu, care in loc s a traga la poarta a tras pe nas. Dar e usor sa vorbesti ca sa nu taci.

pif (6 comentarii)  •  2 decembrie 2013, 19:42

cum sa joace pe doua fronturi, in CL de unde vrea banii si sa nu se face de ras si sa cistige inca un campionat? Petrolul a luat 6-0 de la Crdiff City si steaua va lua 5-0 de la Chelsy. cu sau fara Reghekampf, care cu cit are mai putine realizari cu atit mai umflat e.

q (3 comentarii)  •  2 decembrie 2013, 20:55

a draaaq O.I asta..cand cu napoli, tin minte, numara secundsele si zicea ca arbitru bine a facut ca a prelungit 7 minute..acuma ca era lov libera si se lasa peste tot si daca au expirat minutele se ia de cele 20 de sec..doamne doamne..

SAG (132 comentarii)  •  2 decembrie 2013, 21:01

…..”dar dacă Reghecampf nu schimbă multe la echipă axându-se pe tineri, va pierde campionatul” spunea mai jos .
…..” N-o prea mai țin nici picioarele, nici nervii. Înaintea suflului, a părăsit-o entuziasmul. Nu mai are idei. Nu mai are soluții”, scrie si dl. Ioanitoaia.
Eu, ca stelist, sunt complet deceptionat. Am mai scris si eu ca Astra e pe val si castiga atat acasa cat si in deplasare. Noi, Steaua, nu prea mai avem….suflu… Ioan Niculae si Dinu Vama au prins gustul locului 1(vor cel putin 4 p. din cele doua jocuri cu Steaua !), iar Petrolul si dupa egalul de aseara spera tot mai mult la asemenea loc.
Steaua are jucatori importanti accidentati, altii cu ganduri de transfer, dar are si niste rezerve de ….umplutura, fara valoare, de care ar trebui sa scape in iarna. Rapa, Bratu, Tatu, Cristea, Costea, Nicolici s.a. sunt jucatori care nu au adus plusul scontat in jocul Stelei, iar G. Matei nu cred ca va reveni(dupa accidentare) la un nivel de Steaua. In locul lor ar trebui adusi 5 – 6 jucatori de valoare superioara, plus integrarea CORECTA pe posturi de RANDAMENT MAXIM pentru tinerii Iancu, Stanciu si Radut. Altfel, Astra si Petrolul ne vor pune probleme mari, poate chiar decisive, in castigarea titlului 25….. Si mie mi se par decisive cele doua partide cu ASTRA in care aceasta profita de scaderea de forma a majoritatii jucatorilor stelisti….

Loulou (274 comentarii)  •  2 decembrie 2013, 21:10

Multa oboseala, dar si prostie.

John (564 comentarii)  •  2 decembrie 2013, 21:46

Dl Ioanitoaia are perfecta dreptate ca nu poti pune jocul Stelei din ce in ce mai firav pe seama vreunui complot urzit si executat de fluierasi.

Cheetah (2118 comentarii)  •  2 decembrie 2013, 22:40

Maestre, ma bucur ca ati revenit in mediul de exprimare electronic, cu forta pe subiectul Steaua.
Remarc un lucru bun si generator de sperante pentru fotbalul rumanesc actual: avem deja un „careu” de asi ce se bat la titlu, asta nu-i putin lucru.
Meritul Stelutei e ca a „tras” dupa dinsa si le-a ambitionat cel putin pe Astra, Petrolul si Pandurii. Inclusiv pentru asta merita felicitarile noastre. Competitia onesta sustinuta de munca multa si talent pus in valoare e baza pentru cresterea calitatii sportului.

nico (1 comentarii)  •  2 decembrie 2013, 23:00

sa vedem ce o sa fie pana la sfarsitul turului

lord belial (434 comentarii)  •  2 decembrie 2013, 23:35

”După 5 egaluri consecutive, dintre care 3 în Liga 1, Steaua s-ar afla nu doar în regres, ba chiar în criză! … Urmare a “remizei” de 1-1 cu Petrolul, ea a cedat șefia Astrei Giurgiu, care are două meciuri în plus ”

Atunci, despre ce mai vorbim aici?

Corrado (3 comentarii)  •  3 decembrie 2013, 0:51

Domnule Ioanitoaia va sfatuiesc sa ii banati pe cei care comenteaza aiurea sau sunt mai prosti decat prevede legea, adica pe dinamovisti!

giuscanu (4 comentarii)  •  3 decembrie 2013, 7:36

respect total acestor tineri si copii care nu au mai vrut sa stea la agresiunile jandarmilor si la bataile si gazele lor asta inseamna sa lupti pentru democratie sa iesi sa sa protestezi asa cum poti in fataza organelor de represiune ale statului, daca rebrenciuc , ponta, m.m, si reghe cred ca pot ce vor ei in tara asta se inseala, aseara am vazut cativa tineri care vor sa fie liberi, sa mearga la un meci de fotbal,la un spectacol sportiv, pe strada , fara sa fie batuti si agresati de jandarmi care gandesc doar cu tomfa….!

Acciduzzu (108 comentarii)  •  3 decembrie 2013, 7:50

Nea Ovi, de acord ca Steaua e obosita. E evident si ca Steaua in toamna asta nu e de loc Steaua din primavara. De acord si ca trebuie schimbate, si inca multe la Steaua. As merge mai departe si as spune ca Reghe ori incepe sa caute el jucatori ori se lasa de meserie. Ce face el e incropeala. Steaua nu are nici atac nici mijlocasi ofensivi de creatie. Si atunci cum sa dai gol? Steaua nu mai joaca in viteza, inventiv si cu placerea golului. steaua doar se apara (stil Patzurca?) si cand poate mai da si gol. Asta e realitatea. cu trei gloabe batrane, care dau goluri la ciupeala (Piova, Kape, Nikolici) nu se face primavara. Poiva e bunicel dar nu a facut cat Rusescu. Kape a dezamagit, iar Nikolici ce sa mai vorbim. Rghe ar trebui sa-l trimita pe MM sa caute jucatori tineri, de perspectiva pe care Steaua sa-i creasca sau sa-l dea afara de tot ca nu merita banii. Nu cred ca politica aducerii de mercenari pe milioane multe e de Steaua. In primul rand ca nu are prea multe iar in al doi-lea rand nu vin ei. Deci….
Si inca ceva, a devenit un fetis ca toata lumea sa critice arbitrajul. Mai ales antrnorii incompetenti si prosti dar si jucatorii din aceeasi categorie. La meciul cu Petrolul era cazul sa dea afara jucatorul care a calcat dar, tot asa, jocul se termina cand fluiera arbitrul. aia cu secunda 20 e demna de Gaga. Nu e argument de om in toata firea. cand aud pe cineva ca acuza arbitrajul (dintre cei din fotbal) mi se face greata: inseamna ca fie e incompetent fie e pur si simplu prost. Daca o echipa e buna, joaca si bate indiferent de arbitraj. Restul e onanism trist.

adra (29 comentarii)  •  3 decembrie 2013, 7:53

com(p)lot la steaua ?nu, un compot de mere, unele putin putrede si cam acre…

florin_72 (4 comentarii)  •  3 decembrie 2013, 9:13

incepe efectul advers al sucurilor galbene, nu-i asa regheblat?

17 Nentori Tirana (871 comentarii)  •  3 decembrie 2013, 9:28

Frumoase sperante ne dati, comoda oboseala ca scuza, dar daca jucam la fel ar fi o minune sa cistigam campionatul. Daca nu vorbim de lot, unde Steaua este singura echipa fara mijlocas de creatie, cauzele trebuie vazute in plecari, accidentari dar mai ales in participarea la cantonamentele „nationalelor tarii hotilor“, unde stelistii trimisi de onoarea dementa a lui Becali au participat la o labareala si demotivare generala in timp ce alte echipe s-au pregatit intr-un cadru relaxant. Vedeti doar ce amicale si excursii a avut Petrolul !!

Tata trebuie sa vada omul liber si sa strige. Nu e prima oara ca vedem adversari liberi in careu ori la 16 m. E vinovatul principal alaturi de cel care il antreneaza.
Lato trebuie sa joace mai simplu in careu si in apropiere, cu mai multa concentrare si determinare, sa paseze mai lung, sa schimbe partea, ori sa degajeze. Sint prea multe pase simple gresite si pericole create de el intr-un meci.

Tanase trebuie sa joace ,pentru exercitiu, mult din doua atingeri, dupa pas sa se demarce, sa accelereze nu sa stea pe loc, sa caute un-doiul si sa se concenteze mai mult la suturi. Pentru suturile fisiite si mult peste poarta nu are nici o scuza. L-am vazut rar trimitind mingea lung pe partea dreapta. Sa incerci sa schimbi partea e una din regulile de baza cu care incepi sa joci fotbal.

Bourceanu a inceput sa joace mai slab de cind si-a pierdut rabdarea, de cind incearca sa faca totul, de cind paseaza prea mult inapoi. Acestea au facut ca Steaua sa apeleze prea mult la pase lungi.

Daca Stanciu nu a primit chiar un sut in fund de la el, parca viseaza, sa se mai trezeasca din labareala lui Steleeea, chiar nu are cine sa faca jocul la mijloc. Doar in Stanciu e speranta ca poate avansa cu mingea, poate scapa de un adversar si da o pasa care sa puna probleme. Steaua este singura echipa pe care o cunosc care n-a fost in stare de ani buni sa aduca un mijlocas adevarat.
Stanciu trebuie sa simta nervi pe teren. Asa moale si visator cum e in ultimul timp nu poate accelera la timp, nu poate fi determinat, joaca ca fetele. Ar trebui sa plaseze suturile.

Iancu trebuie sa joace. Mare prostie a facut Becali. L-a dat unor ciumpalaci la lot sa-l faca praf. Cine nu stie sa lucreze cu tinerii nu are ce cauta la un lot de tineret. „La mine la lot“, „la mine la echipa“! La mata in ograda! Nu e ecipa ta, nu sint jucatorii tai. Ti-am dat ce aveam noi mai bun si nu ai avut grije, nu sti sa educi, doar ceri. Doar profesori, pedagogi, oameni culti cu studii as pune la loturi de tineret. De la un Steleeea tot nu invata fotbal, nici n-ar avea timp. De ce nu se gasesc bani pentru un coordonator valoros, Bölöndi, … si antrenori adevarati. Se considera actual ca la loturile de tineret trebuie gasit loc unor ratati dupa cariara de fotbalist iar la Federatie si Liga posturile calde trebuie ocopate de gasca care stie doar sa gestioneze cel mai bine. Sint niste panarame care nu au nici o calificare si nu stiu sa lege doua vorbe. Scuze dar locul lor e pe camione cu sef de coloana PiTurca. Da. Asta ar fi cu adevarat echipa lui. Ei asta si simt in mintea lor ingusta. Nu vedeti ca limuzinele lor se aseamana cu niste camioane. Daca ar avea voie sa circule pe linia de tramvai cu camionul, Gino, Mitica, Piti, Gica P. … si-ar trage camioane !!!

Popa, foarte curios, face mereu ce trebuie si pare in revenire. Nu cred ca stie cineva de ce nu iese mai nimic. Daca stie cineva de ce vedem mereu exact acelasi sut ratat in coltul lung, aceeasi mingein adversar, ar putea raspunde la intrebare.

Reghe face foarte bine ca il joaca pe Chipci, dar si acesta trebuie sa intelega ca nu mai are greutatea, viteza si conditia fizica din sezonul trecut si trebuie sa joace mai sigur. Altfel, cu Nico pe teren, pare ca jucam cu doi in minus. Daca mai greseste si Neagu ? , altul care n-a jucat de mult, nu mai batem pe nimeni, jucam cu trei in minus.

Cu suturi ar trebui trimis si Cristea pe teren. Ori intra cu nerv pe teren, incarcat ca sa poata exploda, ori trebuie trimis inapoi la Bambi, Bambo, Mambo. Alta muierein devenire.

Reghe ar trebui sa riste in cupa si sa incerce un atac cu Stanciu, Iancu si Costea, poate Parvulescu alaturi de Bourceanu, caci e de rau la mijloc. Sintem prea rigizi, lenti, frinam. O echipa care stie sa faca presing ne pune mari probleme. Parca speram doar la faze fixe, nu se leaga nimic.

PS Hategan a arbitrat bine. Hai Steaua !

Albert (124 comentarii)  •  3 decembrie 2013, 10:40

Analiza de nota 10.

Vladone (69 comentarii)  •  3 decembrie 2013, 10:42

De grija Stelei nu puteti dormi noaptea, domnule Ioanitoaia, mi-e si mila de Dv.!

Anghel (107 comentarii)  •  3 decembrie 2013, 10:48

@Serban. Ce draq e cu tine de nu ai inteles nimic? Sa vin eu sa iti fac un rezumat?

Argus (26 comentarii)  •  3 decembrie 2013, 11:32

Dle Ioanitoaia,
Opiniile dv., asa cum ne-ati obisnuit, sunt obiective si concise, numai ca, nu inteleg asertiunea:
„…cîteva dintre explicațiile declinului unei echipe care, vlăguită, stoarsă…” ? Cum sa fie vlaguita o echipa ce spera sa se califice in primavara CL? Cum? Apoi, ce atata „vlaguiala” in conditiile in care echipele din Anglia si Spania (competitoare in cupele europene!) au cate doua meciuri pe saptamana (campionat, cupele federatiei si ale Regelui /Reginei si „colac peste pupaza, o tin asa, nu odata, pana-n fazele finale ale celor, uneori PATRU competitii enumerate!)? Nu cumva, intre altele, tanguiala celor de la Steaua ca-s obositi, vlaguiti (ca sa va citez, iarasi) ascunde neoutinta, lipsa unei pregatiri fizice solide? Ma-ntreb si mai ales, va-ntreb pe Dv., al carui parerea, va asigur, o pretuiesc.
O zi buna!
Cu stima!

Stelistdeserviciu13 (3 comentarii)  •  3 decembrie 2013, 11:43

Am citit toate comentariile. Pot sa dau dreptate lui 17 Nentori. Eu cred Steaua nu isi alege bine garnitura tactica. Sincer. Am vazut o gramada de meciuri in care nu exista o idee.Nu ma dau mare tactician, ar putea sa nu ii mai bage titulari pe Popa, Nikolici chiar si Prepelita. De Neagu si Rapa nici nu mai zic, astia saraci nu stiu pe ce lume sunt.
Ma gandesc ca ar putea juca linistit Reghe 2 module tactice 4-4-2 sau 4-3-3. In 4-3-3 ar fi foarte dinamic mijlocul Stelei. Tanase cu Bourceanu si Pintilii centrali si pe benzi Stanciu si Iancu. Din ce stiu, Iancu juca la Viitorul aripa stanga (respectand proportiile un fel de Bale) si Stanciu e la origini aripa dreapta. La Vaslui l-au replofilat in mijlocas de creatie, nu a inteles motivul din moment ce acolo aveau destui jucatori. S-au ar putea juca cu Radut in centru in locul lui Tanase , ar avea spatele asigurat de 2 inchizatori si ar avea libertate de miscare( cum avea la Pandurii). In fine, ar fi de viitor formula asta ( dai incredere tinerilor, oricum joaca mai bine decat titularii si mai bine pierzi meciuri cu oameni care o sa se dezvolte si o sa iti aduca puncte decat cu oameni care oricum nu mai pot creste si mai sunt si plafonati – tanase/popa).

Stelistdeserviciu13 (3 comentarii)  •  3 decembrie 2013, 11:57

Pentru cei care o sa imi vada greselile, va rog sa imi scuzati ,,s-au”-ul. Trebuie sa recunosc, comunicarea pe messenger si pe alte retele de socializare, precum si o indolenta din partea mea, m-au facut sa nu mai stiu scrie in limba mea.

lord belial (434 comentarii)  •  3 decembrie 2013, 12:36

@giuscanu – eu sint unul dintre tinerii aia. UNITI SALVAM ROSIA MONTANA

carmen (25 comentarii)  •  3 decembrie 2013, 12:36

Are dreptate #27. Multa oboseala, dar si multa prostie. Niste ciumeci condusi de marele imbarligator MM.

Luciann (12 comentarii)  •  3 decembrie 2013, 12:47

Analiza este obiectiva, felicitari! Dar parca Craciunescu ne-a invatat ca meciul tine pana fluiera arbitrul, acum vad ca a intors-o ca la Ploiesti!? Si noi cu Napoli am primit gol in min. 98! Fotbalistii trebuie sa joace pana fluiera arbitrul! Tanase a fost faultat in cele 2 minute de prelungiri si arbitrul a prelungit prelungirile fix cu acel fault nu cum spunea Craciunescu ca nu s-a intamplat nimic in prelungiri…

florin_72 (4 comentarii)  •  3 decembrie 2013, 14:28

pentru corrado: Dinamovistii sunt prosti pentru ca spui tu ca sunt prosti, DAR TU POOLA CU OCHI ESTI PROOST PENTRU CA ASA TE-A FACUT MAMA NATURA SI NU TE POTI REPARA SUB NICI O FORMA

marian (160 comentarii)  •  3 decembrie 2013, 14:28

De ceva vreme la Steaua este criza, atat de rezultate, cat si de imagine. Pe mine ma deranjeaza atitudinea celor doi conducatori ai echipei, ma refer aici la Mihai Stoica si la Laurentiu Reghecampf, care refuza sa accepte ceea ce vede o tara intreaga, si anume faptul ca Steaua nu mai joaca nimic, rezultatele oarecum acoperitoare din Liga 1 fiind doar urmarea unei conjuncturi favorabile (lipsa de valoare a multora dintre echipele cu care au jucat pana acum). Dupa chixul cu Corona si jena din meciul cu Petrolul, plus jalea din CL, e clar ca nu se mai poate merge in continuare tot asa, cu doi indivizi care vorbesc mult si prost (MM cam dintotdeauna, mai nou si Reghecampf), in timp ce echipa orbecaie prin campionat si este afara din Europa. Domnilor, apucati-va de treaba (daca mai stiti sa o faceti), lasati conflictele cu tot universul inconjurator si nu uitati un lucru: daca Steaua castiga campionatul, totul este ok. Daca nu, valea ! si sa vina Becali. Na, ca am trait s-o zic si p’asta !

florin_72 (4 comentarii)  •  3 decembrie 2013, 14:33

MAI 17 NENTORI, nu-ti dai seama ca incep pungulitele cu urina”galbene” sa-si arate efectele adverse?Pai mai ciumpalacule, daca erau asa valabile solutiile din pungile galbene, acel vraci de la stana era de mult luat de
Real Madrid, Barcelona sau Chelsea

oli (8 comentarii)  •  3 decembrie 2013, 15:00

normal ca intervine o stare de oboseala joaca si au jucat pe 4 fronturi si normal ca nu mai prea fac fata iar rezervele sunt praf totusi e bine mai multa concentrare pe finalizare s-au pierdut goluri si victorii pe lipsa luciditattii in fata portii. nu conteaza toti se uita la steaua la tv si comenteaza si analizeaza dar campioni tot steaua va fi chiar daca vinde jumate din jucatori. hai steaua

Comentează