Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Pițurcă și arbitrii

N-am scris nimic între cele două manșe ale barajului tocmai pentru că m-am ­ferit să vînd iluzii, utopii. Am intuit că nu ne vom califica, așa că am preferat să tac pentru a nu afecta moralul suporterilor. Din păcate, s-a […]

miercuri, 20 noiembrie 2013, 4:04

N-am scris nimic între cele două manșe ale barajului tocmai pentru că m-am ­ferit să vînd iluzii, utopii. Am intuit că nu ne vom califica, așa că am preferat să tac pentru a nu afecta moralul suporterilor. Din păcate, s-a adeverit că am avut motive de teamă, deși nu-s de acord cu selecționerul că grecii au fost mai buni. Mai realiști și mai pragmatici, da, însă nu mai mult. În măsura în care termenul nu deranjează, aș spune că au fost mai șmecheri, mai speculativi.

Considerîndu-i mai buni pe eleni ca să-și găsească o scuză în plus, Pițurcă a greșit. Ca și atunci cînd, imediat după egalul de pe Național Arena, și-a felicitat jucătorii! Cum “tricolorii” au vrut, dar n-au putut, laudele nu s-au justificat, s-au potrivit ca nuca-n perete. La urma urmei, nu-i feliciți pe unii care au ratat obiectivul, care au eșuat. La fel, n-am înțeles nici expresia că “băieții au făcut multe lucruri bune pe durata campaniei”. Cum adică? Păi, de ce altceva ar veni băieții la “națională” dacă nu ca să facă lucruri bune?! Normalității nu i se dedică ode, ea se consemnează și atît.

Vom avea timp berechet să analizăm confuziile selecționerului, erorile comise de Raț et Comp. Să comentăm pe marginea adevărului, ori a prejudecății, că fotbaliștii români nu rezistă partidelor cu miză programate la interval de 3 zile, că rămîn fără suflu și fără entuziasm, de unde și opțiunea lui Pițurcă de a schimba între vineri și marți mai mulți titulari. Apropo, Santos l-a înlocuit numai pe Katsouranis, aflat însă în stare de suspendare.

Pe moment, oprindu-ne asupra arbitrajului de la baraj, să observăm că el ne-a fost potrivnic. Dacă la Atena asistentul portughez Jose Tiago i-a permis lui Mitroglou să deschidă scorul din poziție de ofsaid, la București “centralul” sîrb Milorad Mazici i-a refuzat lui Mățel un penalty în faza în care acesta, la 1-1 în minutul 76, a șutat spre poartă, iar Holebas, cu brațele depărtate de corp, a atins mingea cu amîndouă mîinile!

Dincolo de aceste gafe, probabil că tot grecii s-ar fi calificat. Numai că e foarte greu să începi un meci de la 0-1, la fel cum returul putea căpăta altă turnură în cazul în care, cu un sfert de oră înaintea finalului, Mazici ar fi fluierat 11 metri și tabela ar fi arătat 2-1. Cît ne place nouă să ne dăm domni, remarcînd propriile minusuri, nu slăbiciunile altora, să convenim că arbitrii ne-au ars în ambele manșe. Ne-au nedreptățit. N-am pierdut barajul din pricina lor, dar au contribuit și ei din plin la eșec.

Unii afirmă că s-a întîmplat așa ­deoarece elenii îl au pe Kyros Vassaras în ­Comisia de Ar­bitri a UEFA, for în care noi nu mai sîntem repre­zentați de vreo 15 ani, de la ­retragerea lui Dan Petrescu-Fibră. Nu pretind că lui ­Tiago ori lui Mazici le-ar fi frică de Vassaras. Cu siguranță însă că îi interesează punctul de vedere al grecului și țin cont de el. Numai că în timp ce alții își împing compatrioții în funcții înalte și îi susțin prin orice mijloace, la noi funcționează, inclusiv în materie de arbitraj, bîrfa și invidia!

Nouă nu trebuie să ne facă alții rău pentru că ne facem singuri!

Comentarii (109)Adaugă comentariu

toto (1 comentarii)  •  20 noiembrie 2013, 19:24

toti au fost nuli , asa cum ia antrenat asa sau vazut rezultatele ,trebuie un antrenor capabili si apoi sa caute si jucatori capabili si cu inama la nationala sa joace pentru tara nu pentru bani ,cum au facut francezii ;astia au jucat cu toata inima ca sa reprezinte tara lor in Brazilia nu ca ai nostrii care nu sunt capabili de nimic nu au suflu ,nu au viteza nu au tehnica nu au numic ,la ce sa te astepti de la ei ,trebuie facuta o echipa care sa creasca cu inima pentru tara lor, asa cum am avut acum 24 de ani ,ce frumos a fost dar ramanem cu amintiri nu o sa mai avem asa o echipa care juca cu tot sufletul nu pentru bani ci pentru a bucura romanii si tara lor sa fie cunoscuta peste tot ,acuma romanii joaca nu stiu pentru ce ,nu ii intereseaza orgoliul tarii si etc numai sunt cuvinte de a spune ceva,trebuie sa se traga un semnal de alarma pentru a face o echipa asa cum am avut demult,dar ne trebuie antrenor bun si sustinerea FRF nu pe hartie si fara sa se imbogateasaca ei ci cu toata inima pentru fotbal si pentru tara.

schwartz (6 comentarii)  •  20 noiembrie 2013, 19:41

singurul lucru bun pe care l-ati putea face , ar fi sa declansati – impreuna cu alti colegi de breasla- o ampla campanie pt demitera acestui individ , domnul 3,14turca !!! v-am fi recunoascatori pe viata, iar eu va promit c-o sa-mi fac abonament pe viata la orice publicatie veti scrie

Albert (124 comentarii)  •  20 noiembrie 2013, 19:53

Paule, du-te si te culca. Exista faze discutabile, dar nu si cea de la golul 1 al grecilor de la Atena, unde a fost ofsaid ofsaid. Ce e demonstrat nu mai trebuie demonstrat. Cat priveste prietenia lui Ioanitoaie cu Piturca la care face referire aici Optimvs, Ioanitoaie a precizat ca nu a vorbit de vreo doi trei ani cu Piturca, asa ca de unde atata vprietenie. Numai ca Ioanitoaie e de alta parere decat majoritatea fanilor si isi sustine parerea. Fiecare cu a ma-sii.

jiji (59 comentarii)  •  20 noiembrie 2013, 19:53

Mai degraba inclin sa cred k Piturca este scos tap ispasitor pt a ne ascunde adevarata valoare.
Consider k orice antrenor am avea,asta ne este valoarea,ne am depasit conditia terminand pe locul 2 in grupa,dupa cum am jucat in grupe,nu meritam sa prindem nici barajul.
Sunt convins k grecii nu trebuiau sa lipseasca de la Mondiale,doar trec printr o perioada grea care pare k nu se m ai termina.
Trrebuie sa ne recunoastem limitele,nu am fost si nu vom fi niciodata un punct de reper pt fotbalul mondial,poate doar in 1986,Generatia de Aur a fost o exceptie si atat.Treziti-va si numai visati calificari,NU AVEM VALOARE NICI CA ECHIPA ,NICI INDIVIDUALA

Bocanci (106 comentarii)  •  20 noiembrie 2013, 19:56

Ca de fiecare data, Nasu i-a trecut lui Piturca o clauza nesimtita, pe care i-o va plati, apoi o va imparti juma-juma, la negru. Si dupa aia il va angaja pe Petrescu, care va fi dat afara de la Dinamo. Dupa ce va iesi pe usa din dos din Europa, nea Mircea va fi si el dat afara de la Donetk. Numai ca preferatul pentru selectioner al Nationalei va fi Petrescu, e nevoie de unul care sa traiasca inca doi ani. Iar cu cucu si cu anitalentul de sofer al lui nea Mircea, sansele sunt slabe din partea lui.

groparu (52 comentarii)  •  20 noiembrie 2013, 19:56

Nu putem face speculatii pe seama arbitrajului. Ca daca asa si pe dincolo. Realitatea e alta. Piturca nu a avut obiectiv calificarea. FRF nu la presat si nici nu il va presa. In conditiile in care Piturca nu a avut norma impusa pentru aceste preliminarii nu avea de ce sa se dea peste cap. Oricum intelectul nu il prea ajuta. La el orgoliul e cel care conteaza cel mai mult. Orgoliul si infumurarea. Asa ca a”pregatit” nationala cum la taiat capul. In primul rind obligativitatea ca toti jucatorii sa faca faza defensiva. Ma uitam la meciuri si ma freacm la ochi cind vedeam nationala in propria jumatate cu tot cu Marica cu grecii veniti peste noi. Daca un jucator intercepta mingea nu avea cum sa declanseze contraatacul caci nimeni nu era dincolo de linia de centru. Principiile lui Piturca nu au valoare in fotbalul de azi , fotbal care inzemna in primul rind inteligenta tactica , angajamet fizic dus la extrem si un grad de tehnicitate ridicata din partea jucatorilor. Ca la noi mingea sare din unii jucatori ca din gard nu e vina lui Piturca. Abc-ul se invata din copilarie. Insa antrenorul raspunde de pregatirea fizico-tactica. Echipa nu are o idee de joc si exceptind meciul de acasa cu Ungaria unde toate golurile au fost rezultatul unor executii individuale toate celelalte meciuri au semanat la indigo. Puteam cistiga meciul retur cu Grecia daca Piturca ar fi facut un joc de atac cu recuperari rapide prin presing permanent in jumatatea adversa si presiune permanenta pe careul advers mai ales in zona centrala unde aparatorii lor gafau (la singura faza de atac mai periculoasa grecii si-au dat autogol ). Insa Piturca a insistat pe benzi unde a rezultat un joc steril cu lupta pentru balon care odata cistigat mergea inapoi, de multe ori in bratele lui Tatarasanu. Degeaba aveam in careul advers 2-3 virfuri pentru ca centarile veneau de departe adversarul avind timp suficient sa anticipeze.Dar cel mai neplacut era insistenta cu care fundasii nostri trimiteau pe virf din propria jumatate deoarece aripile coborau pe benzi in sprijinul fundasilor laterali iar mijlocul era un cimp liber dominat de greci. Concret, grecii au cistigat calificarea in primul rind tactic. Apoi selectia. Ei i-au adus pe cei mai in voga jucatori chiar daca au peste 34 de ani (dar au experienta si maturitate), Piturca nici nu i a convocat la lot. Va place sau nu, partitura creata de Piturca pentru meciurile cu Grecia a fost falsa. Si avind in vedere ca falseaza de o gramada de timp nu inteleg de ce i se mai ia apararea. Oricum lui tot nu-i pasa: timpul trece, leafa merge.Meciurile nationalei ar trebui boicotate pina Piturca pleaca. Avem destui antrenori de valoare care pot fi in stare sa creeze in primul rind o idee de joc deoarece aceasta e veriga lipsa in jocurile nationalei.

NU NE VOM CALIFICA (6 comentarii)  •  20 noiembrie 2013, 20:16

cit timp ramine nasul sandu. e seceta de 20 de ani isi triunghiul bermudela, >corleone mitica, nasul sandel si barbugiul penal, piturca, ne afiseaza zilnic aroganta, nesimtire, lacomie fara limite, bataie dde joc, nionvaloare, nonperformanta. piturca=singurul antrenor de nationala din lume, cu 7 clase si condamnat penal!O RUSINE NATIONALA!PINA CIND?

Cheetah (2118 comentarii)  •  20 noiembrie 2013, 20:20

Perfect adevarata ultima propozitie. Lipsa de solidaritate si spirite gregare.
Ne-a fost de folos sa fim asa ca sa nu disparem din istorie la asaltul imperiilor care ne-au dominat vremelnic, dar acum ne dauneaza.

fla (1 comentarii)  •  20 noiembrie 2013, 20:26

Doresc BOICOTAREA meciurilor nationalei, de fapt, BOICOTUL lui piturca (cu „p” mic)…
omul asta nu are nici o tactica, strategie, nici o combinatie, nimic !si nu trebuia sa ne spune Mutu asta ! 😀
chiar am innebunit cu totii ?????
BOICOT PITURCA !

Venom (46 comentarii)  •  20 noiembrie 2013, 20:37

In 180 de minute n-am avut 4 suturi pe poarta, n-am vazut 2 ocazii clare de gol! Arbitrii sunt cei care nu ne-au last sa ajungem in careul grecilor?? Terminati-o cu placa asta fiindca suntem penibili! Pentru urmatoarea campanie trebuie convocati Eric si Fatai, iar Maxim va avea cu cine sa combine si cui sa-i paseze. Ganditi-va ca nu putem scapa de Piturca, orice am face – doi ani! si ii multumim lui Mircea Sandu pentru asta! Dupa Piturca, FRF ar trebui sa apeleze la un antrenor strain, de top, ca sa ne lamurim in sfarsit daca avem sau nu valoare in randul fotbalistilor nostri.

vasca (166 comentarii)  •  20 noiembrie 2013, 20:39

Dl Ioanitoaia explica f bine ca nu arbitrii ne-au scos de la Mondiale, dar acestia ne-au dezavantajat in doua situatii cheie. In afirmatia dlui nu e nimic neadevarat. Una e jocul slab si alta nedreptatea arbitrilor.

oprea (1 comentarii)  •  20 noiembrie 2013, 20:47

pe 19 Noiembrie 1989 mam nascut…..ierii a fost o zi speciala ptr toata Romania,nu miam dorit dekt sa castige echipa nationale…e urat sa te uiti la televizor si sa vezi un idiot care face o echipa cu jucatorii care nu stiu ce culoare are drapelul nostru,nu stiu nici imnul romaniei…piturca face echipa pe comisioane.cum poti sa razi de 22 miliaone de persoane?nu intelegii nimica de fotballl…lasa locul la altcineva …ai ras destul tiai luat banii destuii…jucatorii cand vin la nationala nu trebuie sa se gandeasca la banii,la prime de joc, ci la fanii,asa faci istorie in fotbal,knd joci pentru 22 milioane de fanii…trebuia sa lasam locul 2 pentru alta echipa care merita cu adevarat sa mearga…ati fost increzatori si ati facut nimica…nu am vazut nici un sut pe poarta serios,portarul lor a amortit acolo,noroc ca lau trezit greci knd au vrut sa scape de mingie…decat sa mai spalati mintile suporterilor,bagati si detergent nu minciunii si apoi va dati disparutii…sunt oameni care au plans aseara pentru voi..
de azi mam hotarat sa numai fiu suporter al echipei nationale,las fotbalul deoparte,nu meritati atentie nimica..si sper ca fiecare roman care stie adevarul sa schimbe tot

kensso (2 comentarii)  •  20 noiembrie 2013, 20:48

Domnule Ioanitoaia acesta este un articol scris ca sa fie scris. In primul rand va dati prea multa importanta „am preferat să tac pentru a nu afecta moralul suporterilor” ,suporterii erau majoritatea constienti de lipsa de valoara a nationalei si mai ales a selectionerului , sperau ca in returul de la Bucuresti sa intervina norocul proverbial al lui Piturca plus un ajutor substantial din partea arbitrului pentru doua goluri si o calificare.
Cum norocul lui Piturca nu a venit iar arbitrul nu a vrut sa faca cadouri echipa romaniei a fost lasata sa se zbata in propria mediocritate si neputinta.
Am observat ca a-ti adus in discutie o eventuala situati plauzibila, in care romania ar fi putut conduce cu 2-1 cu un sfert de ora inainte de finalul partidei , numai ca a-ti scapat din vedere faptul ca jucatorii romanii erau la egalitate cu grecii print-un autogol al grecilor (erau asa de presati in aparare de catre ai nostri ca âi luase somnu pe unii din jucatori greci). Echipa noatra a fost penibila ca joc, pana si arbitrului ia fost jena sa dea penalti pt acel hent involunta de joc.
Victor Piturca trebuie dat afara de urgenta, cat despre clauza din contractul sau cu federatia sa o plateasca Sandu ca el la adus, daca e baiat destept âi cere daune si prejudiciu financiare si de imagine aduse federatie de fotbal si Romaniei in valoare de doua milioane, ca sa-l invete minte sa nu mai puna orgoliul si interesele impresarilor mai presus de cele nationale.

reformistul (14 comentarii)  •  20 noiembrie 2013, 20:59

atat timp cat in romania se vinde scandalul,tara noastra este condamnata la saracie si mizerie.

dani (86 comentarii)  •  20 noiembrie 2013, 21:00

Fotbalul romanesc evolueaza din prost in…si mai prost! Fara campionate de copii, juniori si tineret-sperante, cum era in epoca ante Sandu, n-are cum sa fie altfel. Cistiga titlul de campioana cine-l cumpara, Cupa la fel, nu mai vin spectatori la meciurile din campionat. Tribune goale si fotbal de slaba calitate. Arbitraje de borfasi. Cum sa avem echipa nationala competitiva cind fotbalistii romani sint mici, lenti si rudimentari tehnic. Nu stapinesc procedee de baza din fotbal. Va mai curge multa apa pe Dunare pina cind vom vedea pe stadioanele din Romania meciuri ca in anii 70-80.

Jo Transilvaneanul (11 comentarii)  •  20 noiembrie 2013, 21:06

Perfect de acord cu domnul Ioanitoia ca grecii nu sint mai valorosi ca noi. Sint doar profesionisti adevarati iar noi avem doar citiva si in plus au antrenor ceea ce noi nu avem. Primele goluri in ambele meciuri aproape identice noi jucam prostesc si necoordonat la offssite ei speculeaza greselile noastre de amatori. NIMENI nu joaca la offsite in meciuri decisive in Europa asa hazardat ca noi. In apararea Grecilor a fost coordonare totala vazindu-se ca actioneaza ca un grup. S-a vazut si din cer ce aparare slaba a prezentat Steaua in CL dar Piturca a folosit-o implicit la nationala. Scazut cele doua goluri facute cadou prin jocul la offsite era 2-1 in Grecia si 1-0 la Bucuresti fara sa ne mai milogim la arbitrii cum stim tradtional sa o facem si ghici cine se califica.
In atac haos total. Tot a treia pasa era la greci. Maxim era singurul care accelera ceilalti parca nu se grabeau. Nu am vazut nici un dribling in careul advers de la jucatorii scunzi pe care ii avem. O combinatie, o fortare, suturi pe poarta din orice pozitie. Pt.cine centra acelasi Maxim in careu cind singurul nostru virf de peste 1.90 Emil Jula nu are nici o selectie la nationala iar fundasii greci erau cu un cap mai mare.
Oare la FRF s-a auzit de cursuri de antrenori si specializari in strainatate, pozitivitate, legea atractiei, Karma, tactica dezbatuta cu mai multi specialisti in functie de adversar, conduita si comportament extrasportiv exemplar, colaborare cu psihologi si preparatori fizici deosebiti pt. eliminarea starilor de slabiciune din echipa. Toata astea sint departe la ani lumina de Pitzurca. VIITORUL ALATURI DE ACEST ANTRENOR FARA LUCIDITATE ESTE NEGRU.

Alexandru (27 comentarii)  •  20 noiembrie 2013, 21:14

Domnule,
1. piturca e un semianalfabet, si prin urmare in nici-o situatie nu ar trebui sa raspunda de echipa nationala (am mai avut un oltean prost dar orgolios presedinte de tara)
2. vina principala e a lui mircea sandu si acolitilor lui. O ancheta DNA va stabili cauzele care au stat la baza platii unui salariu imens susnumitului piturca victor, precum si a altor prime care nu au absolut nici o justificare.
3. presa scrisa in general si cea sportiva in cazul de fata, sint industrii muribunde. cu toate click urile pe stirile soc si breaking news-urile, cu toti lingai care o populeaza, nu mai poate fi resuscitata. exact ca fotbalul lui piturca si sandu.

ddt (6 comentarii)  •  20 noiembrie 2013, 21:33

campionatul lor e mai bun ca al nostru, joaca bine sub presiunea pe care o putem dezvolta. tactica de a juca la cap cu centrari e foarte noua pentru echipa Rominiei si s-o joci intr-un baraj e cel putin ciudat.

Marcus (279 comentarii)  •  20 noiembrie 2013, 21:33

@kenso. Fie, sa zicem ca ai si tu dreptate, dar ce dracu legatura au impresarii cu esecul asta? M-am plictisit de cliseul asta, pe cine a convocat Piturca dintre clientii becaliotilor si pe cine a sarit dintre ceilalti? Pe Mutu si pe Sanmartean care nu joaca nici la cluburile lor? De fapt il injuram pe Piturca pentru ca suntem nervosi, dar dl Ioanitoaia e mai lucid decat altii.

sim (56 comentarii)  •  20 noiembrie 2013, 21:40

Nea Ovi, Iar o scalzi?.
Spune clar: Il mai vrei pe Pitzi la nationala? Da ori ba?
Ca nu avea tinta asta, ok. Dar se vede vreun progres….?
Sa nu imi spuneti ca accederea in baraj e meritul nostru, ca nu e . E al olandezilor.

pif (6 comentarii)  •  20 noiembrie 2013, 21:42

in nationala au loc numai cei impresariati de fratii Becali si in viitor numai cei ce au contracte cu fam. Reghecampf, restul sa joace pentru altii, unde si cum or stii. pentru neam, tara si credinta, vorba lor.

Horea (4 comentarii)  •  20 noiembrie 2013, 21:53

De obicei ma limitez la lectura articolelor aparute in presa deoarece adesea cometariile sunt vulgare, nu au nimic a face cu articolul in sine sau devin o serie nesfirsita de insulte. Sunt foarte afectat de esecul Romaniei dar nu voi discuta aici ceea ce s-a spus deja. E destul de clar ca o echipa valoroasa nu depinde niciodata de arbitraj. Ceea ce ma surprinde insa este inapoiala tehnologica din fotbal in general (intern si international). Intr-o lume in care avem reluari in HD din diferite unghiuri in citeva secunde, tind sa cred ca nu se vrea mai mult. De pilda in hockey-ul american si cel canadian (pentru ca este o liga comuna) arbitrul are o casca in ureche si i se comunica daca a fost sau nu gol. In citeva secunde verdictul e comunicat arbitrului de catre comisarii asistenti la meci. Oricum acestia au acces la zeci de reluari instantaneu. E atit de simplu. Pina se repune mingea la centrul terenului s-a putea lua decizii pertinente in aceste faze dubioase (goluri din offsaid, cartonase rosii, atingerea mingii cu mina in careu etc). La fel si in fotbalul american. Fazele dubioase sunt revazute de comisari iar arbitrul pune in aplicare ceea ce i se comunica de catre comisari. Arbitrul nu este factor decizional. El doar vegheaza la buna desfasurare a meciului si pune in practica indicatiile comisarilor. Comisari sunt deja la fiecare meci oricum, tehnologia exista deja, deci nu vad care e problema. Sunt convins ca in viitor fotbalul va adopta aceleasi masuri insa trebuie niste schimbari la nivel inalt in forurile internationale.

GeoB (14 comentarii)  •  20 noiembrie 2013, 22:25

Domnu Ioanitoaia nu mai sunteti atat de vehement cu Piturca cum ati fost cu Hagi,dupa ratarea barajului cu Slovenia ? Motivul pentru care am pierdut atunci a fost NESANSA,acum prostia si incapatanarea lui Piturca.Degeaba vrei sa ne „aburesti” cu alte fel si fel de motive pentru ca,intre timp,am mai invatat si noi cateceva si chiar miopi nu suntem. Putem sa facem o comparatie intre o echipa pregatita,Grecia si una complect nepregatita Romania.Sa nu incepeti cu „aria de selectie” pentru ca m-am saturat de scuza aceasta.

Florin (1 comentarii)  •  20 noiembrie 2013, 22:26

Mai exista si o a treia greseala grava de arbitraj impotriva noastra de care vad ca nu vorbeste nimeni. Este vorba tot de un hent clar (mana ridicata la nivelul capului) in careu comis de Salpingidis in minutul 62. Cu cele 3 mari greseli de arbitraj impotriva noastra scorul general ar fi putut sa fie 4 la 3 pentru noi (in cazul in care transformam cele 2 penalty-uri). Sunt dezgustat ca si la acest nivel „se greseste” intentionat de catre arbitri lucru evident la penalty-ul neacordat de care vorbiti si dumneavoastra (tusierul era la cativa metri de Holebas si era imposibil sa nu vada hentul).

Traianus (123 comentarii)  •  20 noiembrie 2013, 22:39

Incercati (ca intotdeauna) sa fiti obiectiv, desi nu intotdeauna reusiti. Cred ca aveti dreptate in cea mai mare masura.
DAR, aici din pacate exista un mare DAR…Uitati ca pe seama unor oameni de 2 lei ca Piturca, Sandu, Mitica, Becali (mai ales Giovanni, desi nici restul nu-s mai breji) presa a trait ani de zile, fara sa cracneasca.
Suntem deja in al doisprezecelea ceas…Nu de acum, ci de la reinstalarea lui Piturca ca si antrenor al nationalei.

Strict legat de fotbal, fara sa amintim restul marilor defecte ale lui Piti, PRESA SI OPINIA PUBLICA trebuie sa stie ca:
1. Piturca a fost practic azvarlit de suporteri afara de la Steaua (atunci s-a nascut refrenul „Piti,Piti, lasa-ne!” asta pentru evidenta impotenta tactica, strict legata de antrenorat.
2. La al doilea mandat la „nationala” al lui Piti 2004-2009, pentru acelasi motiv a fost azvarlit TOT DE SUPORTERI, care erau pur si simplu disperati de lipsa de onoare a lui Piti. L-au asteptat pana si pe aeroport sa-i bata obrazul, PANA A FOST DEMIS (atentie, cam mereu a fost demis, platindu-i-se despagubiri de 250k euro, asa ca nu asteptati onoare de la cineva pentru care acest cuvant nu exista in vocabular).
3. Si ajungem la punctual 3…Dupa ce a fost demis, mazilit, aruncat la gunoi, spuneti-i cum vreti, aceeasi clica de mafioti, au gasit salvatorul echipei nationale in 2011 in persoana cui? Ati ghicit, acelasi Nea Piti….

Eh unde a fost presa, suporterii si restul romanilor in 2011, cand era absolut evident ca un „antrenor” pe care il „despagubesti” in 2009 numai sa scapi naiba de el in cele din urma, DUPA NUMAI 2 ani, in 2011 il tocmesti la loc pe post de „salvatore della patria”.
Presa si suporterii trebuiau sa-si dea seama ce va urma, trebuia sa-i debarce imediat si pe Piti si pe Sandu, pentru ca era evident ca exista o complicitate. Toti au tacut pana le-a ajuns cutitul la os.

Ne meritam soarta, pentru ca toti am tacut, am rabdat si nu ne-am trezit si poate (ceea ce e mai grav) nu stiu daca ne vom trezi vreodata. Probabil nu degeaba avem chiar in imn versuri ca „desteapta-te romane”. Pentru ca astea ne vor urmari mereu…

GeoB (14 comentarii)  •  20 noiembrie 2013, 22:40

Domnu Horea am citit cu atentie comentariul si sunt foarte de acord cu ce ati scris.Dar daca se procedeaza si la fotbal ca la hochei,nu ar mai castiga CINE TREBUIE SA CASTIGE ci cel CARE MARITA. Iar aceasta ma tem CA O SA DERANJEZE.

Augustin (268 comentarii)  •  20 noiembrie 2013, 23:02

@sim. E limpede ca dl Ioanitoaia e pro Piturca. Asta si pentru ca nu stie cine ar veni dupa. Daca ar fi Hagi, cum se aude ca vrea viitorul presedinte, cumnatul lui, va fi si mai rau.

Viktor (278 comentarii)  •  20 noiembrie 2013, 23:05

Bine, mai, de acord, sa plece Piturca, sa i se dea o caciula de bani si sa vina cine ca nu se inghesuie nimeni. Lucescu nu, Petrescu nu, Olaroiu nu, ramane Boloni care a tradat odata…si atunci?

Ducu (121 comentarii)  •  20 noiembrie 2013, 23:07

Abordare corecta. Echipa slaba, dar si arbitraje ostile.

arh. Gheorghe Petrescu (486 comentarii)  •  21 noiembrie 2013, 3:18

Piturca a demonstrate inca o data ca e oaia neagra a echipei nationale de fotbal. Si acum cand nu a venit cu nimic nou, cauta justificari absurde ca nu ne-am calificat. Ma mir ca mai are tupeul sa se lege de MUTU. Pai MUTU a fost un jucator bun al nationalei Romaniei, nu un ratat cum afirma agramarul Piturca. Am avut iar noroc ca nu am mancat bataie. Ce este de facut? Un singur lucru, sa dispara din fotbalul Romanesc, Sandu, Piturca si alti cascadori ai rasului din fotbalul tipic Romanesc. Felicit spectatorii ce au venit la meci si au trait o drama nejustificata pe arena centrala din capitala Romaniei Bucuresti. Tineretul a facut 2-2 cu Germania, o bucurie si o speranta pentru viitorul fotbalului din Romania. Acest 2-2 cu Germania, denota ca avem vana de jucatori ce reprezinta o mica garantie pentru viitor. HAI ROMANIA!

ISRAELIAN (73 comentarii)  •  21 noiembrie 2013, 4:15

Îl suspectez pe Lazăr de un joc făcut grecilor jucând acolo prin 2 cartonaşe galbene luate cu bună ştiinţă ca cel roşţu să îl scutească de retur şi astfel să nu păţească ca cei 2 olandezi care joacă în Turcia şi dădu gol contra lor,iar Bourceanu a fost scos de arbitru cu un al doilea galben nemeritat ca în retur România să fie o pradă uşoară fără ei la mijloc pe pe teren.Cum se ia c.roşu în numai 3-4 minute?!

gabriel (9 comentarii)  •  21 noiembrie 2013, 4:42

greselile lui piturca
torje-cocis-rat- lobont acestia nu trebuiau sa fie nici macar rezerve deoarece si in preliminarii au avut acelasi randament scazut
torje- in afara de faulturi care s-au scos golurile si de mingile ca la rugby nimic nu a facut.
rat-lobont ambii au ingropat nationala in tur fiind depasiti total dar ciudat ca acelasi lucru s-a intamplat si cu olanda si ungaria dar piturca nu a vazut . oare a dormit.
cocis- a fost pe teren? eu nici nu stiu daca a jucat aceasta fantoma care a fost de ani de zile si piturca la fel dormea de nu a vazut.
somn usor d-le piturca pt un an de zile si sper sa nu va mai treziti la nationala pentru ca singurul vinovat a fost prostia si incapatanarea ta. fara acestea cu siguranta eram la mondiale .

gabriel (9 comentarii)  •  21 noiembrie 2013, 4:46

Poate intr-o zi va exista un antrenor in care nu se va mai incapatana cu anumiti jucatori care si ei sunt vai de capul lor.inteleg sa ai incredere intr-un jucator gen ilie dumitrescu , danut lupu, lacatus etc dar nu cocis ori florescu , stancu ori torje . AICI A FOST MAREA PROBLEMA SI NU SE VA REZOLVA PANA CAND PROSTIA NU VA DISPAREA

ciupi (128 comentarii)  •  21 noiembrie 2013, 6:16

in privinta hentului de la bucuresti, este clar, sarbul a interpretat gresit faza – nu indraznesc sa spun ca a interpretat-o pentru a-i fi pe plac grecului din comisia aia – dar legat de miniofsaidul de la atena, care nu a influentat faza, fiindca daca grecul ar fi fost cu jumatate de metru mai in spate, tot ne-ar fi dat gol, fiindca nu era nimeni langa el.

ricco (80 comentarii)  •  21 noiembrie 2013, 6:18

Dl. Ioanitoaia,
Acum, dupa eliminarea Romaniei, admiteti ca arbitrajul, dintr-un motiv sau altul, ne-a fost potrivnic in ambele manse, dar cind inaintea meciului tur, M. Sandu a sesizat politicos FIFA despre delegarea arbitrului PORTUGHEZ, dv. ati fost printre primii care au sustinut ca actiunea NU AR FI FOST JUSTIFICATA pentru ca vezi doamne, toti arbitrii delegati de FIFA sau UEFA sunt profesionisti in timp ce noi ROMANII suferim de mania persecutiei !!!… De asemenea afirmati ca noi, romanii NU STIM cum sa ne impingem conationalii „in sus” catre posturile cheie din forurile fotbalistice ale FIFA si UEFA !!!… Pai cum vine asta cind DV. SINTETI PROBABIL INAMICUL NUMARUL UNU AL LUI M. SANDU, singurul care are o pozitie semnificativa la UEFA ???… As vrea sa stiti ca NU SINT UN FAN AL LUI M. SANDU, insa e ABSOUT JENANT SA VEZI UN OM CU STATUTUL DV. DAR ALE CARUI OPINII SE BAZEAZA IN TOTALITATE PE DUBLU STANDARD… Sa va fie de bine…

George (2 comentarii)  •  21 noiembrie 2013, 6:48

Mutu e o javra si nici Scaraotchi nu-l chimba. A facut atatea tampenii la viata lui ca singura concluzie este ca e dus cu sorcova. E o branza buna in burduf de caine!
Denota o comportare de retardat! Poat asa l-au invatat parintii ca va razbate in viata, daca ai tupeu si obraznicie cu carul. Piturca l-a iertat de multe ori si n-a avut cu cine. Poate daca juca Mutu se putea intampla o minune, Dar a mai jucat si minuni, ioc. Federatia nu s-a implicat de loc in campania asta si nu a incercat macar sa aplaneze unele conflicte dintre antrenor si unii jucatori caposi. Se lauda toti ca se sacrifica pe teren pentru culorile Romaniei, dar de fapt ii doare in cot de Romania. Castiga bani nemeritati, fata de amararii de romani, ca dau cu piciorul in basica. Te si miri cum mai apar unele talnte, ca fotbalul e mort in Ramania, ca de faft toate domeniile de activitate. Ministrii sportului sunt niste paiate, iar secherii de Ponta si Dragnea se implica la alegerea omului de la Liga. Militianul era depasit de cand s-a instalat la Liga, dar si Iorgulescu asta e un mare hot. El si alte cateva lepre au distrus echipa Progresul. Iorgulescu era in clica ci Nicusor. Voicu, Mizil si alti inaripati si acum e in clica cu Ponta, Dragnea-Telemormanul si alti smecheri. Clica sa traiasca, nu competenta. O sa vedem echipa la mondiale sau europene, cand ne-om vedea ceafa, sau cand va aparea noul Tepes, care sa curete tara de hoti. Dar cum sa apara Tepes in asa tara?

mimi (8 comentarii)  •  21 noiembrie 2013, 7:34

tare curios sunt sa aflu, poate faceti demersuri in sensul asta d-le ioanitoaia, care este ultima carte in materie de tactici moderne, studiata de piturca si mai ales in ce limba a studiat si cate abonamente are la reviste de specialitate :)))))

Doriansky (12 comentarii)  •  21 noiembrie 2013, 7:48

Ce jenant!! Ne-au furat arbitrii???!!
Probabil cel mai mult ne-a „ars” portughezu’ ala care in minutul 2 al meciului de la Pireu nu da 11 metri si eliminare la un fault „de manual” al lui Gardos!
Daca n-ar fi gresit atunci arbitrul, cat se termina domnu’ Ioanitoaia?
Stima!

gogu de la Orodel (204 comentarii)  •  21 noiembrie 2013, 8:18

Auleuu maestre ce gluma buna…sa-l scoti pe Piti vinovat,auzi si vezi pe toti cei ce posteaza contra lui…fbine pleaca omul isi merita banutii din contract asta e…Cine vine Gica care asteapta,Gica falimentar in toate afacerile,contructii,fotbal,peste tot …care Gica ,…care vreti dvoastra,care asteapta la colt sa-i ia locul lui Piti….Multumim PITI,lasa nebunii si mutii sa arate ce stiu ei mai bine,aici se vrea smecheria ,hotia,pupincurismul si prietenia intre cumnati..Auleuse certara cumnatii?Aha ,nu mai sunt mahmude,se terminara…!Ceva prafuri Mutule?Ca te umplusi de prafuri…!

giuscanu (4 comentarii)  •  21 noiembrie 2013, 8:52

concluzia : piturca DEMISIA…!

Suporter (32 comentarii)  •  21 noiembrie 2013, 9:38

Am ajuns destul de sus in campania asta comparativ cu cea precedenta a lui Lucescu junior. Prin ce? Prin disciplina si prin selectie, dar din pacate fara un joc bun.

Chiar daca a ajuns in baraj Piturca, insa, a cam dezamagit. Jocul echipei, desi cu mici straluciri cu Turcia si Ungaria, a fost unul slab per total. Fotbalul l-a cam depasit si el. Ar trebui sa-si dea seama de acest lucru si sa se reinventeze. Piturca este un antrenor bun (nu f. bun) dar e bine sa mai puna si osul la treaba, sa se inspire de la altii mai buni si sa aiba mai multa incredere in jucatori, care sunt mult mai buni decat considera el.

naidin (37 comentarii)  •  21 noiembrie 2013, 10:32

@ricco. Asa e, cei de la UEFA au luat nota de faptul ca maestrul Ioanitoaia il mai critica pe Mircea Sandu in cazul dezafilierii Craiovei si se gandesc sa il schimbe. Ce mod naiv de a gandi mai au unii…

mg (138 comentarii)  •  21 noiembrie 2013, 10:32

..nici Piţurcă n’a crezut că se califică..
Pentru el alibiul perfect era să pice cu Portugalia..
Dacă nu putem să jucăm la 3-4 zile ce să căutăm la un turneu final, unde se joacă şi la 2 ?
Colegii de breaslă l-au menajat pe selecţioner în privinţa alegerilor sale eronate, spunându-ne că el răspunde…oare ?

Michael (76 comentarii)  •  21 noiembrie 2013, 10:36

Ioanitoaia titreaza in editia tiparita a Gazetei ca piturca ramane! Ori stie mai multe ori asta isi doreste, ne vom edifica in zilele urmatoare. Ce poti face cu parerea omului in afara sa o notezi si sa o respecti chiar daca nu esti de acord cu ea.

Valentin (4 comentarii)  •  21 noiembrie 2013, 10:39

E clar ca nu meritam sa mergem mai departe avand in vederea atitudinea si valoarea aratate in aceasta dubla mansa. Grecii au luptat si si-au dorit-o mai mult. Dar eu cred ca echipele calificate din play off se cunosteau deja dupa tragerea la sorti, iar arbitrajul a facut parte din politica de calificare. Nu numai la meciurile noastre, vezi si Franta Ucraina. Ca o comparatie, ca sa ne dam seama ce inseamna arbitru corect, cu atitudine, nu ca cei interesati gen Proenca si Mazici, Howard Webb, la meciul Suedia Portugalia, un meci in care in a doua repriza s-a jucat intr-un ritm infernal, a dat 5 minute prelungire, atentie, in conditiile in care meciul si calificarea erau deja decise. La meciul nostru, unde in repriza a doua s-au jucat 15 minute, in rest trageri de timp, vaicareli, simulari, etc, s-au acordat 4 minute. Interesul poarta fesul, iar tarile cu o cotizatie mare si functii inalte la forul european isi trag partea.

Calarasu (1 comentarii)  •  21 noiembrie 2013, 10:45

Orice ati zice, Nea Ovidiu are sange in instalatie. E de partea lui Piturca desi stie ca isi va lua numai huiduieli. Si daca nu esti de acord cu el trebuie sa ii remarci indrazneala.

sadrainbow (35 comentarii)  •  21 noiembrie 2013, 10:59

Am spus acum cateva luni ca scrieti la alibi, despre Piturca si echipa lui, ca nu se poate numi nationala o echipa la care sunt adusi jucatori pentru a fi vopsiti. Dar despre asta nu spuneti nimic. Nu ne spuneti nici faptul ca „baietii” nu au jucat nimic in dubla cu Grecia. Dar de fapt jocul acesti echipe este liniar, toate meciurile din campania asta au fost la fel. Diferenta au facut o adversarii si norocul atat de invocat.
Dar ceva fotbal, cand mai vedem si noi? Exceptand meciul cu Ungaria, unde au avut Noroc si au marcat in min 2 si au majorat scorul – pe contraatac, ca ungurii dominau in momentele alea – pana la pauza, nu am vazut nicio schimbare in calitatea jocului.
Am sperat ca ceva se va schimba si voi vedea o explozie contra grecilor, marti seara. desi nu credeam, am sperat…dar „baietii” au jucat la fel. Publicul a facut tot ce a putut – prin comparatie, o colega din Ucraina, mi a spus ca publicul francez a fost un val care se pravalea peste ei. Si cei 53.000 de suporteri romani au facut la fel, dar degeaba.
De ce nu ne vorbiti despre o analiza a jocului, a selectiei, de ce nu ne spuneti ca presedintele federatiei se ascunde la fiecare meci? De ce ne amagiti cu discutii despre arbitraj?
De ce ni se tot spune ca nu avem pe cine aduce ca selectioner? Nu exista doar Lucescu, Petrescu si Olaroiu. Avem destui care isi fac echipele sa joace FOTBAL: Grigoras, Reghe, Contra, Ando, Pustai.
Se tot vorbeste de razboaiele cu presa, „jurnalistii” de la GSP se tot umflau in pene in timpul campaniei anti Steaua. Daca ati avut curaj sa loviti constant in Reghe si Steaua, pe individul platit sa fie selectioner, de ce il menajati?
Performantele obtinute cu acest individ sunt complet conjuncturale, calificarea din ’99 s a datorat norocului si lui Paunescu. In 2007 am marcat din offside si ne am calificat, chipurile in dauna Olandei, care la europene nu stia ce sa ne mai faca sa ne ajute.
Norocul e bun…dar fotbal, cand mai jucam si noi?

Cheetah (2118 comentarii)  •  21 noiembrie 2013, 11:14

Ce trebuie facut in continuare:
1. Sa ne uitam la baietii seriosi si muncitori de la selectionata de rugby, si sa invatam de la ei.
2. Sa luam model de la FRR, iar FRF-ul sa se restructureze TOTAL dupa acest model demn de urmat.
3. Sa oprim risipa de bani stransi de la noi toti si cheltuiti cu dedicatie catre interesele impresarilor, ale membrilor conducerii FRF si LPF si ale politicienilor cu televiziuni care ii ajuta sa ne ia banii mai repede si fara sa ne dam seama prea bine ca i-au luat.
4. Sa-l lasam pe Piturca sa-si indeplineasca obiectivul din contractul cu FRF, ca sa nu fim nevoiti sa platim alte sume penalitati in caz ca-l demitem; oricum, nu mai conteaza acum daca se schimba selectionerul, ar fi fost o solutie buna daca ne calificam printr-o minune, daca intelegeti ce vreau de fapt sa spun.
5. Sa mergem mai bine la un spectacol bun, un concert, etc, decit sa acoperim ca fraierii (ma iertati, va rog!) prin plata biletelor la Arena Nationala toate comisioanele platite de cei ce-au zamislit-o si o intretin, catre politicieni.
6. Salut ideea gazetei de a propune un selectioner strain, asta dupa ce Piturca isi da demisia, daca si-o da.
Sau daca il demite FRF, sa-i plateasca despagubirile nu FRF-ul, ci toti membrii conducerii acesteia, in frunte cu seful, din buzunarul propriu, ca au destui bani pentru „cheta”. Deci NU din banii nostri, cotizati de suporteri, NU din acesti bani, DOMNILOR!!!!

Cele de mai sus pot fi parte din elementele unei analize SWOT pe care noua si improspatata FRF ar putea-o face in viitor. Le putem da o mina de ajutor doar in cazul in care o sa ne placa de “mutrele” domniilor lor.
Si nu uitati: toate nacazurile astea pleaca de la un pacat mentionat in cartile sfinte: LACOMIA, BANII. Toate pleaca de aici.

Bimbo (206 comentarii)  •  21 noiembrie 2013, 11:25

Bravos, polemic ca de obicei.

Nichi (31 comentarii)  •  21 noiembrie 2013, 11:34

@sadrainbow. Imi place si de tine ca vrei ca dl Ioanitoaia sa scrie cum gandesti tu, de parca tu ai avea mai multa experienta si mai multa pricepere. As intelege si asta, dar nu si tampenia cu jucatorii pe care i-ar fi vopsit Piturca in folosul impresarilor. Care jucatori? Cat despre afirmatia ca nu a scris ca echipa noastra a jucat prost, intai citeste si apoi cereti scuze.

Comentează