Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Pițurcă și arbitrii

N-am scris nimic între cele două manșe ale barajului tocmai pentru că m-am ­ferit să vînd iluzii, utopii. Am intuit că nu ne vom califica, așa că am preferat să tac pentru a nu afecta moralul suporterilor. Din păcate, s-a […]

miercuri, 20 noiembrie 2013, 4:04

N-am scris nimic între cele două manșe ale barajului tocmai pentru că m-am ­ferit să vînd iluzii, utopii. Am intuit că nu ne vom califica, așa că am preferat să tac pentru a nu afecta moralul suporterilor. Din păcate, s-a adeverit că am avut motive de teamă, deși nu-s de acord cu selecționerul că grecii au fost mai buni. Mai realiști și mai pragmatici, da, însă nu mai mult. În măsura în care termenul nu deranjează, aș spune că au fost mai șmecheri, mai speculativi.

Considerîndu-i mai buni pe eleni ca să-și găsească o scuză în plus, Pițurcă a greșit. Ca și atunci cînd, imediat după egalul de pe Național Arena, și-a felicitat jucătorii! Cum “tricolorii” au vrut, dar n-au putut, laudele nu s-au justificat, s-au potrivit ca nuca-n perete. La urma urmei, nu-i feliciți pe unii care au ratat obiectivul, care au eșuat. La fel, n-am înțeles nici expresia că “băieții au făcut multe lucruri bune pe durata campaniei”. Cum adică? Păi, de ce altceva ar veni băieții la “națională” dacă nu ca să facă lucruri bune?! Normalității nu i se dedică ode, ea se consemnează și atît.

Vom avea timp berechet să analizăm confuziile selecționerului, erorile comise de Raț et Comp. Să comentăm pe marginea adevărului, ori a prejudecății, că fotbaliștii români nu rezistă partidelor cu miză programate la interval de 3 zile, că rămîn fără suflu și fără entuziasm, de unde și opțiunea lui Pițurcă de a schimba între vineri și marți mai mulți titulari. Apropo, Santos l-a înlocuit numai pe Katsouranis, aflat însă în stare de suspendare.

Pe moment, oprindu-ne asupra arbitrajului de la baraj, să observăm că el ne-a fost potrivnic. Dacă la Atena asistentul portughez Jose Tiago i-a permis lui Mitroglou să deschidă scorul din poziție de ofsaid, la București “centralul” sîrb Milorad Mazici i-a refuzat lui Mățel un penalty în faza în care acesta, la 1-1 în minutul 76, a șutat spre poartă, iar Holebas, cu brațele depărtate de corp, a atins mingea cu amîndouă mîinile!

Dincolo de aceste gafe, probabil că tot grecii s-ar fi calificat. Numai că e foarte greu să începi un meci de la 0-1, la fel cum returul putea căpăta altă turnură în cazul în care, cu un sfert de oră înaintea finalului, Mazici ar fi fluierat 11 metri și tabela ar fi arătat 2-1. Cît ne place nouă să ne dăm domni, remarcînd propriile minusuri, nu slăbiciunile altora, să convenim că arbitrii ne-au ars în ambele manșe. Ne-au nedreptățit. N-am pierdut barajul din pricina lor, dar au contribuit și ei din plin la eșec.

Unii afirmă că s-a întîmplat așa ­deoarece elenii îl au pe Kyros Vassaras în ­Comisia de Ar­bitri a UEFA, for în care noi nu mai sîntem repre­zentați de vreo 15 ani, de la ­retragerea lui Dan Petrescu-Fibră. Nu pretind că lui ­Tiago ori lui Mazici le-ar fi frică de Vassaras. Cu siguranță însă că îi interesează punctul de vedere al grecului și țin cont de el. Numai că în timp ce alții își împing compatrioții în funcții înalte și îi susțin prin orice mijloace, la noi funcționează, inclusiv în materie de arbitraj, bîrfa și invidia!

Nouă nu trebuie să ne facă alții rău pentru că ne facem singuri!

Comentarii (109)Adaugă comentariu

Gica Perpet (40 comentarii)  •  20 noiembrie 2013, 16:16

Piti, esti sub mediocru,
barbugiu prost si îngâmfat.

Adi (2 comentarii)  •  20 noiembrie 2013, 16:23

defapt au fost 2 penalty-uri. Tot la 1-1 undeva prin min 60 dupa un corner batut scurt de maxim din partea stanga , Latovlevici centreaza iar fundasul grec cu mana deasupra capului loveste mingea. Penalty foarte, foarte clar … in cel mai rau caz , dar repet in cel mai rau caz lovitura libera de pe linia careulului.

o rusine de arbitraj…. nu putem trece usor. La 1-1 Grecia a cazut putin … la 2-1 cu 15 minute inainte de final orice era posibil. Noi aveam un moral formidabil in timp ce Grecia se retragea si mai mult. Aveam 15 minute in care orice minge trimisa in careu ce suporta o mica deviere ne putea trimite in prelungiri iar de acolo calificarea era deschisa ambelor echipe.

unul de pe aici (7 comentarii)  •  20 noiembrie 2013, 16:24

Maestre ,poti sa imi spui cine sunt elenii?? Dupa umila mea parere corect era : grecii.
ELÉN, -Ă, eleni, -e, adj., s. m. și f. 1. Adj. Care aparține Greciei antice sau populației ei, privitor la Grecia antică sau la populația ei; elinesc. ♦ (Substantivat, f.; în forma elină) Limba greacă veche. 2. S. m. și f. Persoană care făcea parte din populația de bază a Greciei antice. [Var.: elín, -ă adj.] – Din ngr. Éllin, lat. Hellenes.
Presupun ca Romania nu a jucat cu Grecia antica.

Alex (9 comentarii)  •  20 noiembrie 2013, 16:27

Iarasi vesnica vaicareala cu arbitrii, cu natura potrivnica, cu terenul care era mai inclinat pe partea noastra, cu conspiratia mondiala impotriva Romaniei. Pur si simplu au fost mai buni. Ne bateau la orice ora din zi sau noapte.Si-au mai dat si un autogol ca sa faca meciul mai echilibrat. Avem un fotbal slab si nu putem castiga decat cu echipe mici, gen Andorra sau Estonia, pe care cred ca nici nu ii intereseaza fotbalul.

Andrei (1 comentarii)  •  20 noiembrie 2013, 16:30

La jocul penibil pe care l-a practicat nationala Romaniei nu meritam sa ajungem nici macar la baraj. O echipa care are nevoie de 2 goluri marcate ataca, pune presiune pe adversar, nu paseaza doar in lateral, la fel ca acum 30-40 de ani. Cat despre arbitraj, sa ne amintim ca la Atena in minutul 2 grecii au avut penalty la o tragere a lui Gardos asupra lui Mitroglou parca.

cetateanul turmentat (9 comentarii)  •  20 noiembrie 2013, 16:34

prin urmare,nu cereti demisia lui piturca, principalul vinovat,nu propuneti alt antrenor,acuzam arbitrii si ca nu avem neamuri la fifa

Nouă nu trebuie să ne facă alții rău pentru că ne facem singuri :prin PRESA CARE NU MAI CRITICA PE NIMENI

daca as fi patronul ziarului, v-as cere demisa, ati devenit prea confortabil cu dv si nepasator cu ce se intampla rau in fotbal

Romanasu (1 comentarii)  •  20 noiembrie 2013, 16:35

De ce nu a ajuns Romania la Rio? http://myagora.ro/post/de-ce-nu-s-a-calificat-romania-la-rio-p296

667 (7 comentarii)  •  20 noiembrie 2013, 16:36

unu de pe acolo: las’ ca nu e gresit sa le zici eleni, mai ales ca asa se numesc ei oficial. pentru ei, numele de grec e arhaic

milan (1 comentarii)  •  20 noiembrie 2013, 16:37

Pitzi ii tzine in teren pe jucatorii impresariatzi de „Fecaliotzi”. Victor shi Giovani sunt adevaratzii antrenori . Pitzi e doar marioneta trimisa pe banca.

flo-vv (20 comentarii)  •  20 noiembrie 2013, 16:37

Suntem frustrati rau!Am vazut celelalte echipe de la baraj si toate au 2-3 jucatori de top, pana si Islanda, noi poate o jumatate de jucator de top! De unde ura asta fata de Piturca, l-a bagat pe Maxim si?Inca nu e mare jucator. Razvanel avea o presa si suporteri super si a terminat pe 4, l-ati bocit, lasatil pe antrenor uitativa la jucatori!

MARGELATU (91 comentarii)  •  20 noiembrie 2013, 16:39

Lasati arbitrii fratilor si concentrati-va pe conducere!!!

E de mult, de foarte de mult timpul!

Deasteapta-te romane/DNA!
SANDU & DRAGOMIR dupa fileu!

Jos cu INCOMPETENTA si HOTIA!

HAI ROMANIA!

Iulian (1 comentarii)  •  20 noiembrie 2013, 16:40

@unul de pe aici – esti pilaf ! nu am putut sa ma abtin, atat am vrut sa zic. Multumesc!

micu (84 comentarii)  •  20 noiembrie 2013, 16:44

Observatii corecte. Am jucat slab si prost tactic, dar si arbitrii ne-au parlit. Nimeni nu tine cu cei slabi.

dan (37 comentarii)  •  20 noiembrie 2013, 16:45

Corect au fost mai smecheri. Dar si noi am vrut sa fim Smecheri. Asa nu am vrut aportul lui Mutu. Pai daca nici acum Mutu nu ar fi vrut sa mearga la Mondiale atunci cind? Acum a fost ultima lui sansa! Dadea totul pentru Nationala. Am fost Smecheri si l-am pus in lada de gunoi si pe Sapunaru! Sa spunem lucrurilor pe nume. Matel a adormit si la Atena la primul gol si la Bucuresti. Uitati-va pe YT pe rezumatele grecilor, filmate de pe partea opusa a terenului. A dormit in post si i s-a dat credit atacantului asta-ii adevarul. Dar toti vad numai conspiratii nu vad greselile si incapatinarile antrenorului. Il tii pe Maxim arma secreta doar pentu meciul de la Bucuresti! Daca voiam si noi sa fim Smecheri il bagam pe Grozav in loc de Tanase sau Stancu, Il bagam jumate de repriza si pe Chipciu intr-un picior. Da Chipciu intr-un picior. Asa aratam ca suntem Smecheri! Am o intrebare inca o data. Daca antrena Pitzurca Grecia il tine-a pe Samarasa? Nu cred ca era la standarele lui Pitzurca! La Nationala trebuie sa vina cei mai buni la Momentul respectiv apoi e arta antrenorului sa-i faci sa joace. Ori Pitzurca aduce pe cine crede el ca poate sa “put down” jucatorii joaca nu antrenorul. Antrenorul trebuie sa le dea impulsul si increderea. Cum poti sa motiveze jucatorii dupa ce i-a facut praf dupa meciul de la atena in care Pitzurca a fost total eronat, in pregatire in tactica, schimbari in totul! Daca eram smecheri ii aduceam si pe Radoi, Mutu. Era ultima lor sansa. Dadeau totul! Dar e Ok ca si noi avem un Antrenor Smecher! Nu-i asa? In toata lumea asta dupa esec se fac shimbari! Ori ce zice antrenorul. In campania asta ne-am autodepasit.

eu (17 comentarii)  •  20 noiembrie 2013, 16:48

667!cred ca tu nu stii cu ce nationala am jucat.elada si grecia sunt diferite.. informeaza-te!

Nea Vanea (170 comentarii)  •  20 noiembrie 2013, 16:52

„Nouă nu trebuie să ne facă alții rău pentru că ne facem singuri!”
Atat era suficient…

vasy.le (1 comentarii)  •  20 noiembrie 2013, 16:52

numai adevar.asta e traim in romania

aral (2 comentarii)  •  20 noiembrie 2013, 16:53

@cetateanu turmentat. Numele ti se potriveste…Dl Ioanitoaia nu e chibit ca sa strige demisia… Dupa tine, dusmanii lui Piturca au dreptul la opinie si trebuie musai ascultati, dar nu si ce care gandesc altfel. Iar cand o fi unul ca tine patron undeva avand asemenea mod de a gandi se alege praful de treaba aceea…

hmmm (94 comentarii)  •  20 noiembrie 2013, 16:54

Piturca ca si Lucescu jr. se crede mare antrenor. El crede ca poate prin tactica „desavarsita” sa inlocuiasca lipsa de valoare a jucatorilor. De fapt, minusurile la capitolele forta si viteza ale jucatorilor romani nu pot fi compensate prin nici o tactica. De aceea, cand ai jucatori precum Sapunaru, Radu Stefan, Sanmartean, Mutu trebuie sa ii aduci la nationala. Asta pentru ca nu ai variante fezabile de inlocuitori. Din pacate, cei doi antrenori traiesc in lumea lor.

dac.impielitzat (51 comentarii)  •  20 noiembrie 2013, 17:00

bai nene trebuie sa fii orb sa nu vezi ca grecii azi sunt mai buni ca noi. pe bune, cat subiectivism aveti fratilor in vene? treziti-va!
au fost mai buni tata.
si trebuie sa fii orb sa nu vezi ca da potential avem cat carul dar de la potential la fapt e mare distanta.
si trebuie sa fii orb sa nu vezi ca ce a spus Chivu dupa meciul tur se aplica cu varf si indesat si la retur. nu s-a vazut nici o idee de joc, o echipa haotica, care profitand de elan si de faptul ca jucau acasa pe o arena cu un public de nota 8-9 au atacat steril, anost, si previzibil.
mie nu-mi pare rau ca nu ne-am calificat pt ca la ce am aratat nu meritam, imi pare rau ca nu avem parte de o schimbare care sa faca sa infloreasca potetialul pe care-l avem. atat.

stresu (81 comentarii)  •  20 noiembrie 2013, 17:01

Ioanitoaia,

Ne spui:”Vom avea timp berechet să analizăm confuziile selecționerului, erorile comise de Raț et Comp.”

Oare de cat timp avem nevoie sa vdeem ca orgoliul PROSTESC al lui Piti depaseste orice imaginatie, ca RAZBUNARILE lui afecteaza ROMANIA ?

Nu avem prea multi jucatori de valoare, dar si pe cei putini ii ocolim.

Sapunaru are si o experienta mai bogata si o clasa peste Matel. Ce sa mai spunem de Mutu, Rusescu , mai eficienti decat f. multi alti asa zisi atacanti etc. NU-i mai enumar ca ii stim pe toti, cu lux de amanunte, TOTI peste titularii actualei echipe a Romaniei.

Dar cand se amesteca Vica lui Piti, care a trecut si prin patul lui Mutu, cand Sapunaru este evitat constant tot din motive personale, la fel ca si R. Stefan…

Este adevarat, Piti ne-a adus ultimile 2 calificari, dar asta deja e istorie. Prezentul ne-a aratat ca si din punct de vedere profesionist Piti e depasit, e trecut, e depasit, daca vreti si el e istorie.

Trebuie facut ceva sa-l eliminam, cu el nu vom ajunge nicaieri niciodata.

sorin-arges (1 comentarii)  •  20 noiembrie 2013, 17:04

… da, Piturca trebuie sa plateasca !
Nu, nu pentru ca nu ne-am calificat ci pentru ca dupa ce l-am fortat sa plece de la Nationala l-am rugat in genunchi sa revina. Si de atunci il asteptam la cotitura. Acum l-am prins. Arde-l !

Am uitat ca la preluarea mandatului eram ciuca batailor. Am uitat ca a inventat practic o intreaga echipa. Jucatorii adusi de el la Nationala au devenit abia apoi tinte pentru Steaua … Am uitat ca am inceput calificarile in urna 4 valorica…
Arde-l pe Piturca !

Numai ca Piturca a fost iarasi cu un pas in fata … si-a negociat un contract beton. Cu toate istericalele celor care-l doresc plecat, daca intr-adevar vrem sa plece, FRF va trebui sa plateasca !

Asa ca intr-un fel Piti a castigat.
Daca ar mai fi putut intra pe teren ar fi facut-o si poate ca asediul impotriva grecilor ar fi sfarsit ca la Lahti …

mira (1 comentarii)  •  20 noiembrie 2013, 17:06

Adevarat , si Piti cand pleaca si ne lasa?

unul de pe aici (7 comentarii)  •  20 noiembrie 2013, 17:06

IUliane ,tata , nu ti-ar strica o carte .Si nu e vorba de una din cartile barbugiului .Daca esti prost ,macar nu semnaliza.

bibicul (42 comentarii)  •  20 noiembrie 2013, 17:07

Stimate domnule Ioanitoaia,
Nu credeti ca ar trebui o data si o data sa terminam cu scuza puerila ca ne-a furat arbitrul?
Echipa a fost mai slab: fizic, tehnic, psihic si din punct de vedere al caracterului.
Putea sa fie si tata lui Mou si bunicul lui Guardiola antrenor ca tot aia rezulta.
Nu pot sa imi explic tupeul asa-zisilor oameni de fotbal, aere-le pe care si le dau de fiecare data cand comenteaza.
Echipa Romaniei pana la urma reprezinta fotbalul romanesc. DIntr-un fotbal viciat zeci de ani(nu ma feresc sa o spun) nu pot rasari decat cu totu lsi cu totul exemplare bune. In rest, mediocritati.
Am zis-o de nenumarate ori, media isi are partea ei de vina: prea a vazut superfotbalisti dupa un meci bun intamplator, prea a promovat nulitatile, cancanul si pentru bani, patronii grobieni si pe langa fotbal, prea a gasit justificari pentru rezultatele proaste. Aveti un bici in mana,domnilor ziaristi! Folositi-l! Insa nu uitati sa incepeti cu domniile voastre!

Eddie (13 comentarii)  •  20 noiembrie 2013, 17:11

Sunt de acord ca arbitrii ne-au nedreptatit! In tur nu doar golul de 1-0 a fost problema, ci si cartonasele pt ai nostri curgeau la orice atingere! Deci ce e de facut? Ce masuri ia FRF in privintza asta? Pai intre 2 echipe cu potential apropiat orice greseala de arbitru face diferenta finala. Deci tricolorii la ce sa se mai prezinte pe teren daca e de stiut ca vom fi furati ca in nu stiu cate alte calificari din ultimii 20 ani! CE E DE FACUT?

grobar (6 comentarii)  •  20 noiembrie 2013, 17:15

Sunt de acord cu hmmm. Lipsa de valoare nu poate fi inlocuita cu tactica. oricum aceasta este cea mai slaba echipa nationala pe care am avut-o in ultimii 50 de ani. Sa ne aducem aminte ca echipa lui Balaci, M. Raducanu, Stefanescu, Sames, Crisan, Iordanescu desi a invins Anglia a urmarit turneele din Argentina si Spania de acasa. Ori Pintilii, Matel, Goian, Gardos, Coccis, Bourceanu nu ar fi avut loc la vremea aceea nici la echipe de liga a II a. Sunt lipsiti de valoare. Nici nume de fotbalist nu au. Ca sa fii fotbalist trebuie sa ai macar nume.

Optimvs (33 comentarii)  •  20 noiembrie 2013, 17:17

Rusine d-le Ioanitoaia!!! De trei ori RUSINE! E penibil si chiar grotesc s-o dam pe arbitraj cand selectionerul practic a sabotat calificarea, facand in bataie de joc echipa in meciul tur.
Iar in retur si-a dat intreaga masura a incompetentei cand, dupa ce grecii isi dadusera autogol si relansasera partida, l-a trecut pe Maxim in dreapta si a distrus orice urma de constructie gandita pe care o avusesem pana in momentul ala. Urmariti din nou inregistrarea meciului sa vedeti ca, din clipa in care infractorul barbugiu face blestemata aia de schimbare si il trece pe Maxim in dreapta nu am mai avut nici o actiune percutanta pe centru (de genul celei care dusese la autogolul grecilor).
Inteleg amicitiile, dar pana la un punct. A incerca sa-l speli pe Piturca aducand in discutie arbitrajul te descalifica si ca om, nu numai ca jurnalist.

gogu (45 comentarii)  •  20 noiembrie 2013, 17:25

dle ioanitoaia, ati omis punctul pe i, intr-adevar suntem mai slabi ca grecii, unu’ la mana, si doi, nu avem jucatori de nationala, asta pentru ca centrele de copii si juniori nu exista, iar care sunt, promoveaza principiul spagii, ehei, unde sunt maidanele de alta data?…din 20 tot gaseai unu’ bun…

naruto (1 comentarii)  •  20 noiembrie 2013, 17:25

Iar ne plangem de arbitraj? Va rog..

Ne puteau da mai multe grecii, dar nu au fost nevoiti asa ca au lasat-o moale. Si de erau 0 greseli de arbitrj, tot acelasi sfarsit era. Daca nu-si dadeau autogol luam bataie si acasa, emblematica a fost figura grecului care si-a dat autogol, radea fara nici un stres, deloc nu i-am pus in dificultate…..si noi ne agatam de arbitraj? hahaha..amuzant.

17 Nentori Tirana (871 comentarii)  •  20 noiembrie 2013, 17:26

Stimate domn O I, ma bucur sa confirmati. Nici nu se putea altfel la experienta Domniei Voastre. Singura normaliate era ca PiTurca sa fie cit de cit sustinut. Si eu, inainte de Klagenfurt, am zis ca trebuie terminat cu criticile. Inainte de primul meci de baraj l-am numit pe PiTurca Domn. Mi-a cazut mai greu decit la Ilici, Roman, Nastase, Base, Prostanacu, Tariceanu, Pota, Isarescu si alti Ciumpalaci cu blazon. Speram sa fim iertati.

Dupa meciul din Grecia, unde PiTurca a speculat la un rezultat bun, care este 3:1, era greu sa te mai controlezi. Pina si Luce, Muce, Dinu, Mutu, ca sa nu mai vorbim de ironiile lui Grigoras, Cirtu, Balint, Dumitrescu, … au atras atentia. Dar era si pacat ca 54 0000 de ciumpalaci sa nu umple Arena, sa sustina echipa personala a lui PiTurca! Pina si stelistul LorduBelialu, care a promis altceva, s-a dus sa manince un cirnat, ce sa mai vorbim de toti prostanacii din politica si federatii, de sportivi si sportive de renume, sportive care vorbeau ca barbati adevarati, de Citacu si ciumpalacu ala de ?, ceva cu Ba… , defilarea de ciumpalaci, cu puradei, chiar cu sotii (de vina DNA, care nu stiu ce are cu amantele!)

Sint foarte suparat doar ca se interpreteaza gresit golul grecilor si vinovatul principal.

Judecati gresit faza golului. Golul a fost anuntat: Torje pierde mingea la centru (!) cind echipa avansa, dar Tatarusanu scoate miraculos din coltul lung. Dar n-am invatat nimic. Pierdem apoi la fel mingea. Avem insa timp suficient sa ne reorganizam. Rat ramine in fata iar Goian a avut cel putin 5 secunde sa vada intentia grecilor, pozitiatiile lui Rat, Chiriches si Matel, pe singurul adversar, omul lui, care putea primi mingea. Dar Goian statea ca un portar ca un portar cu ochii pe minge. Nici nu cred ca a iesit, dar sa zicem.
1. Goian a judecat gresit faza. Avea timp sa vada. Nu trebuia sa iasa. Rat a vazut dar era prea departe. Matel a vazut dar era prea in spate.
2. Sa zicem ca si Goian a vazut ce urmeaza, dar stia ca e prea lent. Asta stiau toti. Toti l-au avertivat si pe PiTurca.
3. PiTurca a gresit grav schimbind sistemul. Este inadmisibil sa lasi unul de 36 de ani sa aiba timp si de o tigare pina sa dea pasul pe care l-a anticipat tot stadionul.

PiTurca este vinovat ori bolnav. Daca el crede ca „Nationala“ e a lui, doar el stie fotbal, el i-a facut pe Matel, Maxim, …, cind nu-i stiau nici mamele lor, dar trebuie sa primin cadouri de la adversar si arbitru pentru a da gol, facem doua meciuri de baraj fara sa avem o ocazie, un sut pe poarta, n-ar trebui sa-l mire ca i se cere demisia. Anul trecut, cei mai in forma jucatori au fost Rusescu (25 goluri), Latovlevici, Chipciu, Popa, Sanmartean, Budescu, … Ghinion. Caci PiTurca ii are pe Tamas (singurul fundas dreapta din lume), Gaman, Rat, rezervele Luchin, Grigore, Torje (132 min.jucate), Grozav (112 min. jucate), Mutu, Marica (de 8 ani in tribuna, noi ori eterne sperante), disparutii Cocis, Nicolae (nici familia nu stia unde sint), inchizatorul (poate de lumina?) Lazar (are nevoie de 10 minute pentru doua galbene), antrenorii secunzi Pantelimon si Lobonz (zero min. jucate, a luat trei goluri parabile in Grecia si n-a organizat apararea).
PiTurca se scuza ca n-are de unde! Adevarul e ca pe stadion erau cel putin 5 000 de barbati si femei care faceau la fel de mult ca Marica, Cocis, Lazar si Nicolae, iar in loc de Torje si Rat putea da drumul la doua aspiratoare cu motor si fara cirma. Se pierdeau mai putine mingii. Iar daca in Grecia se juca fara portari se termina 4:0 ( o minge s-a lovit totusi de Lobonz iar portarul grec a derutat doar apararea). Nu era mai bine?
Adevarul adevarat? Sa va amintiti ca dupa ce Marica, care nu s-a impiedicat ca de obicei, a primit o pasa de la un ungur, lui PiTurca i s-a umflat aerul din cap: l-a adus la lot pe unul care chiar semnase cu Becali, care nu juca la Otelul, care nu joaca la Steaua, unul care v-a juca in viitor dar actualmente doar … cotizeaza. Doar PiTurca stie cum il cheama. I-a destainuit Becali. Alte nume le are de la alti impresari. Poate cotizeaza si el. Pare singura explicatie pentru salariul imens, prima de calificare imensa, faptul ca nu e destituit, nici macar deranjat.

PS daca politicienii nu s-au dus la meciurile cu grecii pentru a sustine un barbugiu trisor si echipa lui personala, ramane ca explicatie doar moda, reclama si prostia ori poate cirnatul oferit la meci sa nu-l primeasca si acasa. Caci toti cei care le livrau „prospaturi“ in deplasare sint inchisi. Cel putin asa se crede

CONSTANTIN SAVULESCU (4 comentarii)  •  20 noiembrie 2013, 17:31

Schimbati tot ce se poate sa avem si noi mandria noastra.SCHIMBATI ANTRENORII SCHIMBATI JUCATORII CARE DORM IN TEREN. Va sugerez cativa antrenori REGHE MULTESCU GRIGORAS sau de ce nu unul sau unii antrenori STRAINI iar ca jucatori avem destui care sa se sacrifice pentru ROMANIA SCHIMBATI VARFURILE FEDERATIEI si aduceti presedinte la C C A un arbitru strain care sa faca ordine si in arbitraj care sa tae in carne vie FOTBALUL ROMANESC ESTE BOLNAV DE LA UN CAPAT LA ALTUL

Ovidius Gheonoaia (11 comentarii)  •  20 noiembrie 2013, 17:33

Asta cu profetiile tacute sub tacere de dragul psihicului firav al suporterilor/jucatorilor nu prea tine, coane Ovidele… o stii matale p-aia cu „dupa razboi multi profeti s-arata?” Daca erai matale cu cojones, le ziceai verde-n fata lui Pitzi si ai lui ca-s niste ciumafai reumatoide (cu una-doua exceptii, gen Maxim, Tata ori Marica) si nu ne mai abureai acu pe toti ca ne-ai protejat de vesti proaste… orice semi-microbist putea sa vada ca Romanica a ajuns la baraj pe mica ciupeala, pe noroc chior si pe seriozitatea altora (a se vedea Turcia-Olanda) – NU pe valoarea alor nostri, care… ca brazii. Personal, desi nu-i suport aroganta, nu-l consider vinovat pe Piturca, ci pe „jucatorii de fotbal” din teren. Da, ati citit bine, „jucatori de! fotbal”, pt ca intre mine (care-s programator si mai ies rar la o miutza cu baietii pe „Tineretului”) si majoritatea componentilor nationalei NU E NICI O DIFERENTA. E contra-naturii sa zici ca ai nostri sunt fotbalisti, atata timp cat majoritatea inscriu prin cluburile pline ochi de manelisti drogati si pitzipoance. De unde nu e, nici doomnezeu nu cere… ce naiba sa selectioneze Pitzi?! Da, poate ca ar fi trebuit bagat Maxim si la Atena, dar am ajuns sa stea Romania intr-un jucator care nici n-a trecut de 25 de ani? Il Luce a zis bine, Maxim nu ne putea califica la Rio, grupul insa da… dar cand grupul e doar o adunatura de manelisti, ce pretentii sa mai ai…

laleaua neagra (328 comentarii)  •  20 noiembrie 2013, 17:51

Cum Olanda si-a facut treaba si a invins pe rand Ungaria si Turcia, trimitandu-ne pe noi la baraj, nu era de datoria lor sa nu lase lucrurile neterminate ? De ce n-au venit aseara la Bucuresti sa joace returul cu grecii in locul nostru ??
Ajungeam si noi la Rio !!
‘rati ai dreacu de olandezi, de nimic nu sunteti in stare !!

mihaic3001 (42 comentarii)  •  20 noiembrie 2013, 17:58

Nea Ovidiule, ptr. a termina odată cu arbitrajul potrivnic, cu primul lor gol marcat din ofsaid, uită-te la asta pe youtube şi studiază atent primul gol marcat de greci – Ελλαδα-Ρουμανια-3-1 τα γκολ (μπαραζ) HD 720P
După părerea mea, faptul că printre alte cauze, aduci în discuţie şi arbitrajul potrivnic nu mi se pare în regulă de vreme ce în două meciuri, în afară de golul lui Stancu, nu ne-am creat o ocazie clară de gol şi nu s-a văzut în joc nici un fel de tactică, o schemă, o … ceva.
Nea Ovidiule, ocazii clare de gol au avut ei … ocazia de 4-1 din tur când a scos Lobonţ, şutul acela din prima repriză a meciului retur scos de Tătăruşanu de la rădăcina barei după o greşeală în apărare. Deci, ce să vorbim de arbitraj când în 180 de minute de joc, aceşti limbrici în frunte cu antrenorul său nu şi-au creat una ocazie clară de gol şi au semănat cât de cât a echipă de fotbal doar 15-20 de minute de joc din 180. Despre ce vorbim ?
În ceea ce priveşte Naţionala Greciei, mie nu mi s-a părut a fi mai mult şmecheră decât bună. Mie mi s-a părut a fi mult, mult mai bună decât naţionala noastră, şi eu cel puţin am văzut atât în tur, cât şi în retur o lecţie adevărată de fotbal pe care grecii ne-au predat-o. Cu tot arsenalul de rigoare – închiderea jocului, trageri de timp, presing, experienţă, orice, orice. Probabil că, dacă nu-şi marcau acel autogol stupid care ne-a readus nemeritat în meci, s-ar fi încheiat cu un 0-1 exact aşa cum scrie la carte – cu joc închis, nici o ocazie de gol ptr. noi, ura şi la revedere România. Mai mult, am convingerea că Grecia, dacă se va prezenta aşa la mondial, va trece lejer de grupe şi va încurca multe socoteli. Mie mi s-au părut o echipă foarte redutabilă şi foarte greu de învins.
Corect ar fi ca toată presa din România la unison, în acest moment să puneţi o presiune mediatică mare pe cine trebuie astfel încât, cu tot contractul său beton, acest Piţurcă să-şi ia carabalâcul, colaboratorii şi să ne lase.
Cât despre declaraţiile ciudate ale lui Piţurcă … hai să fim serioşi … şi voi din presă v-aţi prins că-i prost ca noaptea, nu ştie să lege două fraze şi debitează inepţii, dar vreţi să păreţi mai … „politicoşi”. Cred că ce vă mai amuzaţi prin birouri între colegi, de prelele scoase pe guriţă de Piţurcă , dar aşa public, o daţi pe decenţă şi deontologie profesională !!!
Spunea-i de greci că are pe nu ştiu cine la Comisia de arbitri de la UEFA şi probabil au fost şi influienţe de acolo. Da, dacă-i aşa , cred că ai dreptate. Dar noi nu-l avem pe marele Sandu nu ştiu ce pe nu ştiu unde ? Eu sincer să fiu, mă bucur căci cu o asemenea echipă, antrenor şi joc, n-am ajuns la Mondiale. Ce să facem acolo ? Nu ştiu cum sunt grupele valorice şi dacă-ar fi fost posibil, dar ce făcea-i să cazi în grupă cu Ghana / Camerun sau altă „africană”, cu Uruguay şi o Germanie, o Brazilie, o Argentină ?

olaru (9 comentarii)  •  20 noiembrie 2013, 18:04

@Gheonoaia. E lumea plina de destepti ca tine. Ia citeste finalul articolului lui Ioanitoaia scris dupa meciul de la Atena: „eventuala calificare a baietilor nostri a devenit de domniul visului, al miracolului”. Clar, nu? Ce ai fi vrut sa rasuceasca mai tare cutitul in rana? Ca nu scrie pe blog, scrie in ziar si acolo ramane.

Corneliu (5 comentarii)  •  20 noiembrie 2013, 18:07

Dl ioanitoaia nu a scris nicaieri ca am jucat bine, ca am avut ocazii, ca metitam calificarea etc. Am scris ca am jucat prost dar si ca arbitrii ne-au tras-o cat au putut. O observatie nu o anuleaza pe alta ci ele se completeaza, nu inteleg care e baiul.

adi_stelistul (359 comentarii)  •  20 noiembrie 2013, 18:08

Parerea mea este ca prin prezenta la baraj (adica in primele 17 echipe ale continentului, unde n-au ajuns Danemarca sau Cehia sau Serbia sau, de ce nu?, Turcia) aceasta echipa si-a depasit conditia. Problema cu arbitrajul e secundara. Ca sa fiu sincer eu n-am vazut penalty la Holebas, da’ poate gresesc. Important e ca de fapt n-am avut ocazii de gol in 2 manse (pot fi numarate pe degetele unei maini). Faptul ca am marcat doua goluri in aceste conditii e de mirare. Amintiti-va ocaziile grecilor si la Pireu si la Bucuresti. Avem o echipa slaba. Chiar si fotbalisti ca Maxim, in forma la echipa de club, nu-si gaseste locul la nationala si e si foarte nervos (l-am vazut contestand vehement de vreo doua ori deciziile arbitrului, fara a avea dreptate). Iar despre ceilalti, titulari pe la Ujgorod sau rezerve eterne in Cetatea (cum altfel?) Eterna, ce sa mai spun…

Marc (21 comentarii)  •  20 noiembrie 2013, 18:12

Terminati dracului cu tampeniile Mutu, Rusescu, Sanmartean si alte mazete. Astia nu mai joaca nici la mediocrele lor echipe de club, cum sa fi fost chemati la nationala. Piturca e limitat si incapatanat, dar nu e idiot. Voi insa da cu ideile voastre fixe.

Dtru (268 comentarii)  •  20 noiembrie 2013, 18:16

Bine intoarsa din condei. Dar Piturca nu are nicio viba, Nea Ovidiu? Daca da, care e? Astept.

Lucian (206 comentarii)  •  20 noiembrie 2013, 18:19

Asteptati degeaba ca Nea Ovidiu sa ceara demisia lui Piturca atata vreme cat prietenul Lucescu nu vrea sa vina la nationala. Nea Ovidiu l-a mai criticat pe Piturca, dar in general i-a tinut partea asa ca nu are cum sa se schimbe peste noapte cu 180 de grade.

Mambo (5 comentarii)  •  20 noiembrie 2013, 18:21

Articol lipsit de curaj, dar corect. Nimic din ce scrie nu poate fi contestat.

Radu (1 comentarii)  •  20 noiembrie 2013, 18:32

Cred ca, in mare, strategia a fost prost aleasa. Noi am fi avut optiunea de a face in tur acel anti-joc pe care l-au facut grecii in tur, anti-joc care ne-a iesit perfect in trecut in dubla cu Olanda din 2007. In schimb, noi ne-am dus acolo sa atacam, sa dominam, fara a avea o strategie clara in cazul in care luam gol, in cazul in care egalam, etc. Eu zic ca la 1-1 la Pireu, ar fi trebuit inchis jocul, ar fi fost un rezultat bun si in retur sa fi jucat la 0-0. Nu ne-am multumit si am mai luat inca doua.

Paul (9 comentarii)  •  20 noiembrie 2013, 18:41

Felicitari tuturor celor care au raspuns d-lui Ioanitoaia. Cu o singura exceptie:unul eddie care nu are ce cauta in acest „domeniu”. In tur, nu a fost niciun offside la primul gol al grecoteilor. Este adevarat ca hentul din minutul 76 a fost evident. Daca vreti o explicatie pt.aceste esecuri, uitati-va la fetele „oamenilor” cu care va intersectati zilnic. Azi am luat-o pe fiica-mea de la gradinita si erau niste „animale-cu chip uman” care se *** prin gardul despartitor. Ce sa mai comentam

SUNDANCE KID (3 comentarii)  •  20 noiembrie 2013, 18:50

Maestre ? Un articol bun dar am o singura obiectie . Mie grecii individual mi s-au parut mai tehnici ca jucatorii nostrii . In rest a mai trecut o campanie de calificari, vine craciunul , anul nou , confetti , alba ca zapada ,ghirlande , etc..etc..

Danny B (21 comentarii)  •  20 noiembrie 2013, 19:01

Domnule Ioanitoaia … dupa razboi , intotdeauna apar vinovatii . Noi ca sa ne astupam greselile grave facute dam vina ca tiganul , pe arbitru . Dragi tovarasi si pretini , spun asa deoarece suntem in secolul XXI si dupa 24 de ani de continuua prostie , nu ne lepadam de oamenii care NU fac nimic in orice domeniu , aici fiind vorba de fotbal . Se vorbeste mult si prost , dar nu se face nimic … straini multi si slabi in fotbalul nostru , platiti cu multi bani … iar tinerii nostri jucatori fac deseori tusa . Plus interesul unor asazisi impresari , fata de proprii lor jucatori pentru a juca la nationala , indiferent de valoarea lor in acel moment iar adevaratele valori se pierd …. va aduce-ti aminte de GABOR ???

Mircea H Tomus (9 comentarii)  •  20 noiembrie 2013, 19:06

Iata ce inseamna „propaganda”.Falsul a fost intretinut pana in panzele albe,cum ca fotbalul romanesc e capabil
de o mare performanta!!??Grecii ne-au adus cu picioarele pe pamant si ne-au avertizat ca totul e soiala,ca in acest sport,ca si in multe alte domenii ne automintim,ne facem ca muncim,dar,de fapt,lucrurile merg din ce in ce mai prost,si acoperim delasarea si incompetenta cu orgolii si mistificari,cu fanfaronade si
vorbe goale,puse in gura unor smecheri aventurieri de
slaba factura umana,dovediti a fi infatuosi si saraci cu duhul.Le dam crezare,desi ne-au dovedit adevaratul lor
mecanism mercantil.Ce ar trebui facut in acest domuniu?Ar trebui arunca t tot balastul si restabilit intre-gul proces formativ,inceput de la baza-clase de copii ,dn clasa a V-a,cu orele de sport pe specializarea footbal,sectii de copii pe langa echipele din liga 1-a pana in a 5-a,campionate interscolare si interstudentesti,zeci
de cursuri pe baza de voluntariat pentru selectarea de
arbitri,limitarea numarului de jucatori straini in formatiile ligilor 1 si 2 la patru,obligativitatea unor
structuri organizatorice privind numarul minim de susti-natori ai echipelor de liga,nivelul obligatoriu a bugetului
anual al echipelor de liga 1,2 si 3,precum si masuri aobligatorii in functionarea corecta si echilibrata a nu-cleelor organizatorice de conducere nationala ale acestui sport.Toate aceste si multe alte lucruri care sunt
astazi paralizate de coruptie si incometenta trebuie
revazute si schimbate din temelii,pentru a da fotbalului romanesc un impuls dorit de toata suflarea romaneasca.
Fara acest impuls aceasta ramura sportiva va suferi si
va intra intr-o si mai evidenta degringolada,golind stadioanele si ducand fotbalul rmanesc in anonimat.
echipelor din ligile 1 si 2 la patru jucatori

maryo 1971 (10 comentarii)  •  20 noiembrie 2013, 19:07

Nea Ovidiu in tot ce ai scris ai perfecta dreptate. Dar cind te prezinti in fata Greciei cu o echipa de ,,pitici,,atit din punct de vedere fizic cit si psihic ce pretenti poti sa mai ai?Parerea mea este ca se putea incropi o echipa nationala care sa se lupte de la egal la egal cu echipa Greciei dar orgoliul fara margini a lui Piturca si incompetenta celor de la FRF au purtat la acest deznodamint. In viziunea mea ar trebui sa plece toti de la FRF(incepind cu Sandu si terminind cu Piturca) .

Broscuţa Oac (66 comentarii)  •  20 noiembrie 2013, 19:08

2 greşeli = 2 goluri.
Mie mi se pare că arbitrajul a influenţat serios rezultatul, ba chiar l-a viciat.

fuller (19 comentarii)  •  20 noiembrie 2013, 19:16

As dori sa ne oprim cu a gasi tot timpul arbitrii responsabili pentru incapacitatea unei echipe romanesti. Cum poti sa pretinzi ca te bati la calificare, atunci cand in Grecia ai doar doua suturi pe poarta, iar in Romania, cand trebuie sa ataci, dai gol doar printr-un autogol, e drept frumos. Iar in rest, nimic. Fundasi lenti si joc fara nici un orizont. Daca rolul unui antrenor inseamna in linii mari a sti sa alei jucatori potriviti si a forma o echipa care joaca fotbal cu o arhitectura si viziune clara, atunci Piturca nu e antrenor. Nu am vazut nimic care sa semene cu o echipa de fotbal care sa joace la un nivel competitiv, ci mai degraba un ghem de jucatori fara nici o partitura comuna. Dirijorul a lpsit cu desavarsire, iar fiecare jucator canta partitura lui, fara nici o sincronizare… Deci nu trebuie sa ne plangem – rezultatul a fost unul normal. Ne facem doar ca nu vedem ca de ani buni nationala nu joaca fotbal, ci doar un joc de noroc, la mica ciupeala, in deplin acord cu personalitatea antrenorului. Sa nu uitam ca si calificare la baraj a avut loc din cauza unui gol norocos, in ultimul minut, in Ungaria. Nu meritam sa ajungem aici – Turcia a fost mai buna din multe puncte de vedere. Cel putin ei au cantat o singura compozitie, si au aratat ca o echipa in meciul de la Bucuresti. Sant convins ca ei ar fi batut Grecia la baraj.

Comentează