Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Așteptări înșelate

Ne-a bătut, ba încă la două goluri diferență, o altă formație a Greciei decît cea pe care am anticipat-o. Eram pregătiți pentru o echipă modestă și posomorîtă, mai interesată să-și împiedice adversarul să joace decît să joace ea însăși. Cînd […]

sâmbătă, 16 noiembrie 2013, 12:50

Ne-a bătut, ba încă la două goluri diferență, o altă formație a Greciei decît cea pe care am anticipat-o. Eram pregătiți pentru o echipă modestă și posomorîtă, mai interesată să-și împiedice adversarul să joace decît să joace ea însăși. Cînd colo, trupa lui Santos a pornit în forță, asemenea unui boxer decis să încheie socotelile fără întîrziere, dezlănțuit. Pasînd direct și agresiv, a izbutit să marcheze, iarăși contra obișnuinței, de două ori în interval de numai 20 de minute.

E drept, a înscris golul 1 dintr-un ofsaid greu de sesizat, DAR OFSAID, după care a revenit iar la conducere, terminînd astfel, logic, în avantaj prima repriză. Chiar dacă nu semnificativ, elenii s-au dovedit mai activi și mai pragmatici, într-un cuvînt superiori unor fotbaliști români CARE AU RĂMAS DATORI PÎNĂ LA PAUZĂ ȘI VOR RĂMÎNE PÎNĂ LA FINAL.

Într-adevăr, băieții lui Pițurcă s-au zbătut, dar au înotat parcă împotriva apei, fără vlagă și fără spor. N-au știut să țină de minge în puținele momente cînd au avut posesia și nici să o fructifice, vulnerabil fiind cu precădere flancul stîng al defensivei, unde Raț a întîrziat adesea, iar Tănase a coborît rareori. Cu un Cociș peste tot și nicăieri, cu un Marica de regulă uitat în spatele baloanelor și cu un Bourceanu hotărît să facă totul de unul singur, echipa noastră a înșelat așteptările.

Jumătatea secundă nu a adus nimic nou. Spre regretul nostru, nici revirimentul „tricolorilor”, care au continuat să joace LA ALIBI, UN FEL DE V-AȚI ASCUNSELEA. Realizînd și golul 3, același Mitroglou a închis practic partida, în ciuda faptului că, avînd apa la gît, Pițurcă a apelat la Lazăr și la Grozav, la spartul tîrgului și la Maxim! A fost însă prea tîrziu. A cîștigat Grecia, echipa mai bună.

Dincolo de evoluție și de înfrîngere, handicapul de la Pireu nu pare irecuperabil. Să fim însă corecți cu noi înșine și să admitem că eventuala calificare a băieților noștri a început să fie de domeniul visului, chiar al miracolului. Cine mai crede în miracole să nu-și piardă speranța că vom ajunge în Brazilia! Rătăcit în ceață, Rio s-a îndepărtat și aproape că nu se mai vede.

Comentarii (192)Adaugă comentariu

acciduzzu (108 comentarii)  •  16 noiembrie 2013, 8:09

De ce Nea Ovi? De ce iti place la varsta asta sa dai cu piciorul unei intregi cariere. Te-am mai intrebat asta si cand luptam pentru calificarea la baraj. Am tacut atunci pentru ca matale il sustineai pe acest Pitzurca si cereai sa-l lasam sa pregateasca meciurile in liniste. Te-am intrebat si dupa meciul cu Ungaria si cel cu Turcia: nu e evident ca Piturca este exemplul perfect de om total incompetent pastrat intr-o pozitie prea mare pentru el? Cat mai trebuie sa-si bata joc de noi oamenii normali ai tarii acesteia Sandu, Pitzurca si fratii Becali? Sincer, nu cred ca esti la acelasi nivel de inteligenta cu NESIMTITUL Pitzurca. Am asteptat curios sa vad daca macar acum in ceasul al 20-lea va avea BUNUL SIMT SA-SI DEA DEMISIA. NIMIC. Matale bagi capul in papusoi si te faci ca ploua. Iar toti cei care comenteaza pe aici tac cuminti si comenteaza aiurea daca sa-l bage pe x sau pe y. copilarii. Nesimtitul, cu sprijinul ciudat al matale joaca la foamea in gat. vrea sa ramana pana in 2016 iar matale si altii il ajutati. Sta chiar asa de prost cu banii? Are datorii la camatari? Ce anume il face sa dea la o parte si cea mai elementara rusine si ramane cu privirea aceea tampa din poza facand comentarii demne de Gaga, Nu stiu de ce dar imi face impresia unui boschetar cersind. Daca pleaca ma angajez ca ii dau si eu 100 de euro. De bucurie. Inca o data nea Ovi: de ce te faci de ras?

corvette59 (45 comentarii)  •  16 noiembrie 2013, 8:18

Dupa meci e usor de vorbit ! Ca de ce ala si nu ala,ca de ce asa si nu asa.Inainte si in cursul meciului antrenorul isi dovedeste profesionalismul si priceperea .Inainte prin convocarea la lot ,iar in cursul jocului prin inlocuiri . VP a dat kix in ambele. Ce virsta are Karagounis ? Cit joaca la echipa lui de club ? Dar Torosidis ? Cind ai un asemenea meci de pregatit lasi la o parte totul (orgoliu,afinitati,adversitati,incapatinare)si aduci tot ce ai mai bun sa-ti faci treaba . Eu zic ca Mutu si-ar fi avut locul acolo . Cu toate fitele si aerele lui ! E singurul care vede si simte jocul .Ma rog,chestiune de perceptie ! S-a vazut clar ca ceva nu merge de loc in jos inca din prima parte , dar VP a facut prima schimbare tirziu cind ,practic,nimic nu se mai putea face. Nici macar un miracol,cum nu se va intimpla nici la Bucuresti marti . Nu cred ca cineva crede ca grecii vor sughita acolo si se vor impiedica in sireturi.Sint prea vulpoi ,iar noi sintem o haita de ciini jigariti,incapabili sa mai muscam !

Ion (1 comentarii)  •  16 noiembrie 2013, 8:22

Avem jucatori de valoare dar antrenorul este „de doi lei”. Piturca este ultima reminiscenta a unui grup de conducatori corupti , inculti, mediocri pe cale de disparitie (si ma refer la Mircea Sandu si Dumitru Dragomir). Nu poti fi numit antrenor cat timp nu ai lucrat nici o schema la antrenamente si te bazezi numai pe inspiratia de moment a jucatorilor. Sa-l tii in teren pe Tanase care se sperie de minge, sa joci cu Lobont care nu are meciuri in picioare si care fiecare degajare a lui este o pasa sigura la adversar, un Cocis nevazut, si in general o echipa care tot timpul paseaza inapoi de parca conduceam cu 2-3 goluri, este de neadmis. Piturca nu este antrenor, este un mingicar tinut in brate de Mircea Sandu si care ia bani multi pentru nimic.

felix (1 comentarii)  •  16 noiembrie 2013, 8:30

Voi numiti echipa asta nationala Romaniei? eu cred ca e a fratilor becali.Pe piturca antrenor? Da dar la zaruri.Nu avem jucatori? Avem dar nu au contracte de impresariere cu becali

Mihai (1 comentarii)  •  16 noiembrie 2013, 8:31

Orice este influentat de politicul din Romania devine corupt si dispare performanta. Fotbalul din Romania este deja pe masa lui Ponta, asa cum s-a vazut. Nu avem ce cauta la mondiale. Acolo merg natiunile serioase.

Mircea (4 comentarii)  •  16 noiembrie 2013, 8:34

Poate scapam in sfrasit de Piturca. Un nou antrenor, cu o noua conceptie, fara obligatii fata de fratii Becali.
La noua echipa nu stiu cine poate fi retinut din actuala echipa. Bourceanu, Maxim, Chiriches, Tatarusanu … si cam atat.

tm (3 comentarii)  •  16 noiembrie 2013, 8:37

Nea Ovidiu…ca intodeauna corect si la obiect. Nu am jucat nimik in Grecia, asta si pt ca Piturca, cu bunele si cu relele lui(mai multe rele) nu a reusit sa incropeasca o echipa cat de cat capabila sa tina piept acestei Grecii care nu mi se pare de speriat.Sunt disciplinati tactic, artagosi, stiu ce au de facut in teren si mai presus de toate stiu ce sansa mare au de a ajunge la un mondial. Romanii…? Haotici, joc fricos, incalcit , fara realizari individuale (aici iar intra in discutie valoarea jucatorilor- nu e permis ca la nivelul asta sa nu ai fotbalisti capabili sa scoata din joc 1-2 adversari) si cu atat mai putine realizari colective. Ar fi cel mai simplu sa spunem ca asta ne e valoarea si , sincer tind sa cred ca asa e( poate chiar ne-am depasit-o ajungand la acest baraj din grupa a IV-a valorica la momentul tragerii la sorti) dar asteptam mai multa daruire din partea alor nostri, mai multa inteligenta in joc, in exprimarea din teren. Astea ne lipseste acum la nationala, ATITUDINEA DE INVINGATORI avuta in trecut, sa intre fara frica si trac in teren sa faca legea acolo in iarba. Dar vorba lui Gica Hagi…poate copiii nostri sa ne mai duca la vreun mondial … . Pana atunci ramanem cu speranta unui rezultat calificant marti seara pe National Arena si ca sa nu ne imbatam cu apa rece…asta ar veni nu in urma unui joc incantator al nationalei noastre, cu vreun hat-trick al lui Cocis ceva, ci doar in urma unei conjuncturi superfavorabile, al unui noroc imens si al vreunei sclipiri de moment a vreunui tricolor.Ca avem nevoie si de asa ceva ca sa ajungem la Rio. Hai Romania!!!

Eugen DELCEA (56 comentarii)  •  16 noiembrie 2013, 8:40

1.De la 2-2 cu Ungaria tot scriu că Piţurcă nu mai e el, şi-a pierdut flerul. 2.De la 3-0 cu Ungaria, tot observ că jucătorii tremură în ghete, nu ştiu să stea în teren şi, în loc de contraatac, dăm pasă la portar…3.Piţurcă n-a vrut Grecia pt. că are acelaşi stil şi e mai experimentată. Şi-a creat o fobie faţă de Grecia şi a transmis-o şi jucătorilor. Atitudinea lui înainte şi după meci a fost catastrofal de temătoare şi defetistă!4.Sarcinile defensive sunt prioritare la Naţională, de unde şi crisparea jucătorilor. De multe ori se repezeau 4 pe un grec şi lăsau libere pogoane de teren iar la contraatac deveneau…prudenţi ! 5.Jucăm doar cu Marica în faţă şi eliberăm astfel doi fundaşi adverşi, apoi ne mirăm că sunt mai mulţi pe teren…6.Mereu facem faulturi prosteşti (lipsă de prospeţime şi valoare) şi îi aducem în joc. Până şi la 3-0 cu Ungaria, noroc că ungurii au venit deja bătuţi…Ex.: Ţălnar (golurile 1 şi 3), Bourceanu(galben), Lazăr(2 galbene).7.L-am sfătuit pe Piţi să renunţe la Lung jr. şi să joace cu Pantilimon. A jucat cu Lobonţ, vinovat la primele două goluri…8.Nu ştiu ce văd toţi la Tănase. Poate nu e locul lui pe stânga.9.Bourceanu-scos să nu ia roşu dar l-a luat Lazăr în câteva minute. Straniu !! 10.Ţălnar a fost catastrofă! Bănel era cel mai indicat la un astfel de meci, de ce s-a răzgândit ? 11.Când joci mărunt, cu frică, cu pase înapoi, faci faulturi aiurea şi gafe în apărare, nu ai nici o şansă ! 12. Cred că va fi nevoie de un 4-4-2 : Tătă(Panti)-Măţel, Gardoş,Goian,Lato-Torje(Bănel),Hoban,Chiricheş,Maxim-Marica,M.Niculae. Trebuie fixaţi în terenul lor de la început !

Serios (2 comentarii)  •  16 noiembrie 2013, 8:48

Salutare!Postez rar si la rece ,asa,doar ca sa nu zic multe tampenii!
1.Desi au gresit arbitrii,daca da cineva(iar si iar) vina pe arbitraj pe ce s-a intamplat aseara,e de-a dreptul hilar!
2.Piturca e depasit total(tehnologic,tactic,sentimental,etc etc)
3.Grecia e o echipa slaba(au scapat mingea in aut de 2 ori in prima repriza, fara sa fie atacati de absolut nimeni de la noi, iar ultima data cand au dat 3 goluri intr-un meci, a fost impotriva Maltei prin 2011 -2012:)) ) dar noi suntem si mai slabi!
3.Astea doua sunt cele mai praf echipe de la baraj daca ne referim strict la joc(sincer sa fiu,nu stiu cum joaca Islanda, dar daca au facut egal cu Croatia e ceva de capul lor)
4.Oricare din cele 2 se califica la mondialul din Brazilia o sa fie carne de tun, asa ca nu mai fiti suparati 😉
5.Sa incepi cu o astfel de formula de start si sa te astepti la ceva bun e blasfemie 😛

Hai Romania!

pensionar sarac (19 comentarii)  •  16 noiembrie 2013, 8:58

Asta e cand batem joc de alti, subapreciem pe alti, ne mandrim cu nimic, cred ca scorul putea fi si mai mare daca nu ne ajuta arbitru.SA FIM MAI MODESTI IN TARA FOARTE SARACA, PLINA DE AFACERI NECURATE SI IN FOTBAL.

termopan (1 comentarii)  •  16 noiembrie 2013, 8:59

Credeti ca meritam sa mergem in Brazilia ?
Daca tot ajungi acolo trebuie sa incerci sa devii mare nu sa-i faci mari pe altii.

radu (3 comentarii)  •  16 noiembrie 2013, 9:11

Asteptarile sunt cele pe care presa le inoculeaza de ani de zile cand vine vorba de meciuri importante. Mai ca nu creati senzatia ca ii urcam nu numai pe garduri, dar si pe blocurile din jurul stadioanelor. Presa nu e capabila sa faca o analiza obiectiva a adversarului inainte de meci, il minimizeaza la maximum si pe ai nostri ii face egali cu Decebal.
Echipa a jucat prost, dar cum se putea altfel cand unul din cei mai in forma jucatori e tinut pe banca? Cum altfel cand in poarta e pus un jucator care nu a mai jucat de luni de zile, iar in ultimii 4 ani a jucat 22 (!!!!!!!!) de meciuri in campionat la echipa de club? Cum altfel sa joace o echipa al carei antrenor spunea ca nu aduce la lot jucatori care nu joaca la club in mod constant, dar il titularizeaza pe Lobont sau pe Torje care e mai mult in avion intre echipele la care se tot plimba?

sammibv (10 comentarii)  •  16 noiembrie 2013, 9:17

asta e valoarea, nu e nicio surpriza.
avem un antrenor slab care si-a facut o echipa la fel ca elsi ce pretenti sa mai avem? nu vedem nicio tactica,jucam la intimplare,nu vedem suturi la poarta,nu vedm nimic si ne miram ca nu mai vine lumea la meci .nu se mai joaca din placere,jucatorii au conturiile pline ,trebuie sa fie prosti sa mai alerge dupa obiect.
sanse mai sunt dar nu mai e timpde facuto echipa serioasa.nu te poti baza mereu pe noroc ca la table.
Doresc mult succes echipei noastre in meciul retur.
ar fi prea frumos sa fie ROMANIA la RIO.
HAI ROMANIA.

mephisto (25 comentarii)  •  16 noiembrie 2013, 9:19

Fotbalul e un sport de echipa, iar personalitatile ies in evidenta prin joc combinativ in slujba echipei prin rezolvari deosebite. Cand din ipoteza vrei sa joci distructiv si n-ai nici cea mai vaga idee de constructie la ce te poti astepta. Echipa asta nu e de mondiale hai sa fim seriosi. Insa, un antrenor nu e de nationala cand nu e patriot in adevaratul sens al cuvantului. Sa ai jucatori titulari in premier league si bundesliga si sa prefereti proprii acoliti care speri sa-ti aduca niste bani de pierdut la cazinou si sa pui interesul personal in fata celui al neamului e mai mult decat nesimtire si impertinenta.

kensso (2 comentarii)  •  16 noiembrie 2013, 9:20

Eu nu inteleg de ce nici unul din jurnalistii astia mai buni sau mai mediocri, nu are curajul sa aduca serios in discutie criteriile pe care face Piturca selectia la nationala.Eu sunt sigur ca fiecare roman de bun simt si cu ceva bagaj la mansarda s-a intrebat macar o data cam cati bani ia „barbugiul” de la unii jucatori „preferati” gen Cocis,Lobont,Goian,Florescu, Rat, Marica, carora le resusciteaza cariera cu pretul sacrificarii calificarii la mondial.
Adevarul esta ca Piturca nu doreste o calificare in Brazilia, pt el ca antrenor ar fi ca un examan de maturitate ,pe care la mai picat odata.In confruntari cu echipe bune si mai ales cu antrenori adevarati mediocritatea lui Piturca in tactica pregatirii meciurilor ar fi mai vizibila ca oricand(nu ca aseara nu s-ar fi vazut).
Toate astea ma fac sa fiu un pic nostalgic dupa perioada comunista, in care selectionata era un bun national iar periclitarea unei calificari din orgoliu sau interese personale ale selectionerului ,intra la subminarea imaginii tarii in lume si ducea la cativa ani de reeducare int-un penitenciar.

myu (1 comentarii)  •  16 noiembrie 2013, 9:24

Am citit undeva ca domnul Piturca a vrut sa joace cu Bourceanu si la Bucuresti…sa fi-mi seriosi ce a jucat Bourceanu la mecul asta, si de altfel nici la ultimele meciuri nu a arata nimic. Fotbalul nu sta in fuga si agresivitate si din pase in spate sau undoi-uri pe terenul nostru fara adversar.
Pe de alta parte nu prea avem cu cine, daca jucatori care joaca in UCL nu au valoarea suficienta atunci cu cine?

calinescu_ (17 comentarii)  •  16 noiembrie 2013, 9:26

IN AL 12-LEA CEAS , DE CE NU PUNETI PUNCTUL PE i …????
VA ESTE FRICA CA NU VA IA PITURCA LA RIO ??????
PERSONAJUL ASTA SATANIST NU NUMAI CA A INLOCUIT FOTBALUL CU TZURCA SI IDEILE TACTICE IMPRUMUTATE DIN POKER , CE A SCHIMBAT MENTALITATEA DESPRE FOTBAL A UNOR GENERATII INTREGI ….!!!
NOI NU MAI INVATAM FOTBALISTII SA FIE ATLETI , SA JOCE FOTBAL DE CALITATE , SA CREEZE SPECTACOL CE SINGURUL MESAJ ESTE ” SMECHERIA” ….!!!!
ORI ASA DISTRUGEM TOT SISTEMUL DE VALORI …..!!!!
ACEASTA MARE VALOARE NU ESTE A ROMANILOR ATATA TIMP CAT ROMANIA SE SCRIE CU A DIN A ….!!!!
CAND O SA SE SCRIE ROMINIA ATUNCI SUNT DE ACORD ….!!!!
D-NU OVIDIU SA N-AVETI FRICA , NU VA MAI DUCE PITZURCA LA RIO ….!!!!

valentin (1 comentarii)  •  16 noiembrie 2013, 9:29

nu deranjeaza scorul ci atitudinea de joc.de vina este antrenorul,acest infumurat ,un om 0 ca antrenor,dar un foarte bun barbugiu , pocherist si afemeiat.ce poate invata jucatorii de la el? mircea sandu e de vina, pt. a inparti banii cu el. dan petrescu este cu o clasa peste acest gunoi de antrenor.

gilos (328 comentarii)  •  16 noiembrie 2013, 9:41

Nea Ovi,

E greu sa ne calificam fara…Olanda ! Poate aranjam la UEFA sa joace batavii returul in locul nostru si sigur ajungem la Rio !
Daca tot si-au facut pomana cu noi si ne-au adus pana aici, sa-si faca treaba pana la capat, nu-i asa ?!

pamfletaru (32 comentarii)  •  16 noiembrie 2013, 9:56

NU JUCAM FOTBAL ,JUCAM TZURCA

echipa noastra e un marfar care isi pierde rotile pana la rio,acolo unde ajung doar trenurile de mare viteza

dupa mitica ,urmatoarea victima e tzurca ,intrebati-l pe platini de dambovitza,care isi apara fotoliul cu dintii,dar tot pica si el

Horia (4 comentarii)  •  16 noiembrie 2013, 10:00

1. Ce tot cauta la nationala Goian? Este expirat, face greseli uriase, este depasit de orice atacant din lumea asta.
2. Ce tot cauta stancu?? bai chiar e nebun sau are spagi prea mari ca sa il bage meci de meci?? este un jucator mediocru care joaca si in liga a 2a turca. Cea mai mare rusine a fost titularizarea lui impotriva Turciei. O rusine pt fotbalul romanesc! Pai noi vroiam sa-i batem atacand cu unul de la liga a 2a de la ei?? Daca turcii veneau la bucuresti cu un atacant de la Clinceni nu am fi ras de ei?
3. Wtf Cocis? Asta ce e ca nu ma prind? E mijlocas? Nu prea cred, mijlocasii de obicei marcheaza. Echipele mari sunt mari fiindca au mijlocasi care marcheaza si creeaza goluri, nu datorita atacantilor. Deci Cocis mijlocas nu poate fi, atacant iar nu, fundas poate, dar doar in fata lui goian, altfel nu vad cum.. 😮 😮 😮
4. Tanase.. cum ma sa joci meciuri importante bazandu-te pe jucatori fara pic de creier?? Talent are, dar saracul e in lumea lui, isi traieste propriul scenariu si joaca dupa regia proprie.. Era singur singurel si el facea 2-3 floricele ca apoi cand se apropia adversarul sa piarda mingea sau sa dea o pasa foarte dificila.. :O Uiii.
5. Lobont.. no comment!
6. Torje.. e depasit in astfel de meciuri. El era util daca jucam cu georgia sau albania, nu meci de play-off cu grecia.
7. Lazar.. :)) asta e o gluma de la inceput. Un jucator submediocru care nu a impresionat niciodata!!! care nu a facut un meci mare niciodata!!! este bagat in teren la o partida capitala 😮 :O 😮 in timp ce Maxim este bagat in min 86 la alibi (a vazut idiotul ca pierde si a zis: hai ca incep astia pe mine ca nu a jucat maxim, sa il bag cateva minute!)..
8. Piturca.. zis Turca. V-ati intrebat vreodata de ce acest rahat de antrenor nu a antrenat si el in strainatate?? De ce a umblat doar pe la nationala, steaua si craiova?? Ce au in comun cele 3??? Raspuns evident: patroni mafioti! Mircea Sandu, Mititelul si Becali manglitorul. Doar de astia s-a putut apropia jegul de Turca fiindca e din aceeasi oala cu ei.
Ar mai fi de zis, dar nu cred ca mai am spatiu alocat. Speranta ramane, dar nu pt Rio ci pt debarcarea definitiva a lui M.Sandu, Piturca si Dragomir (vad ca se incearca manevre sa il readuca presedinte la Lpf – bolnava tara mai avem!). Doar atunci fotbalul romanesc va mai putea spera la generatii care sa spere la calificari la mondiale sau europene!

val de mare (17 comentarii)  •  16 noiembrie 2013, 10:06

articolul nu e scris pentru cititori, e pledoarie pentru apararea antrenorului penal

supararea noastra e mare,
iar articolul nu vindeca ranile cititorilor, e prea bland,
e scris de avocatul antrenorului

ndanio (7 comentarii)  •  16 noiembrie 2013, 10:06

Obtinerea calificarii nu ar fi chiar un miracol, teoretic vorbind. Adica sa intorci un 3-1 nu ar fi imposibil. Problema este ca noi am aratat un nivel slab din toate punctele de vedere in meciul tur. Poate ne transformam pana marti si cine stie… M-am saturat de Piturca, care ar trebui sa plece daca pierdem calificarea (nu ca nu ar fi trebuit sa plece mai demult). M-am saturat de jucatorii fitzosi care vin la nationala ca la statziune. M-am saturat FRF-ul actual. M-am saturat de o Liga1 mai slaba ca niciodata. M-am saturat de multe lucruri din fotbalul nostru suferind, dar cu toate astea inca mai sper ca marti facem un meci senzational si se da „restar”. HAI ROMANIA!!!

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  16 noiembrie 2013, 10:15

…arbitrajul a fost super corect …

doro (1 comentarii)  •  16 noiembrie 2013, 10:15

O atitudine de zero bani….ZERO LA CAPITOLUL DORINTA DE A ALERGA MAI MULT DECAT ADVERSARUL…ZERO LA DORINTA DE A FI MAI TEHNIC DECAT ADVERSARUL….ZERO LA ASEZARE IN TEREN SI CONSTRUCTIE..CE ESTE IN CAPUL LUI PITZURCA DECAT UN ZERO MARE?!S-A VAZUT SI LA CONFERINTA DE PRESA CA ESTE UN NIMIC ….CE CAUTA IN FOTBAL??? ….NU PUTEM MERGE LA MONDIALE CU O ASEMENEA ECHIPA!!!!…SI ANTRENOR…!!!!

marinush (1 comentarii)  •  16 noiembrie 2013, 10:17

sunt si eu un alt roman de acord cu ceilalti romani de aici!!! pacat si trist…ca si aceasta craca ne-a fost taiata..si ni se taie prin..oameni ca pitzi si multi alti mafioti…..hm…ROMANIA-un bun de vanzare in europa si in lume…. l-au ucis pe ceausescu …au murit oameni cinstiti nevinovati..ptr o viatza curata..macar….daca nu bogata…dar de fapt nu facem parte decat din planul de decimare mondial…si asta din cauza lashilor si tradatorilor ca pitzi..si tot clanul politic..cu care impart banii…e strigator la cer sa vezi..cum acesti oameni ne da inapoi pe toate domeniile ca pe un ceas stricat……oare cine ..ne va salva de astia….doamne ajuta!

Nu _vedeti (2 comentarii)  •  16 noiembrie 2013, 10:20

Joaca(sau e convocat) cine e impresariat de cine trebuie(punct).

Hai „impresarimea” !

ps:fraierii se pot ataca,nu intereseaza pe nimeni,cascavalu’ sa iasa!

ioan popescu (2 comentarii)  •  16 noiembrie 2013, 10:24

Scuza dlui Piturca: nu am avut în contract calificarea la Mondiale. E bună, asta, nu?
Bourceanu a dovedit că are picioare, dar n-are cap.
Lobont, gata! A fost odată!
Raț, Goian, Cocis sau Tănase să ne cam lase.

alegretto (32 comentarii)  •  16 noiembrie 2013, 10:41

dupa acest rezultat,piturca si sandu sa isi dea demisia,
ei sunt vinovati si cooperativa fotbalului mioritic

convocarea la nationala e doar un targ pentru vanzare de jucatori

si presa e culpabila ,sta la masa cu vinovatii sii ii tine in brate

fla (1 comentarii)  •  16 noiembrie 2013, 10:42

1. Lamentarile nu isi mai au rostul, sunt neproductive !
2. Ce putem face rapid ? (‘parerea mea’ 😀 )
a) sa gasim cea mai buna formula de inceput.cum ?
– cu Maxim,( Mutu… )!
– SA NU MAI AUD DE COCIS , jucator fad, fara personalitate, mana moarta !
– Banel ar fi o solutie, face bine si apararea , chiar daca uneori e mai rudimentar!
– posibil Latovlevici ?! ma refer la faptul ca vreau sa vad ‘luptatori’ !!!
– vreau sa vad un public FA NA TIC !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
– Daca am reusit sa le dam un gol acol, teoretic am putea sa le dam 2 aici !
– sa NU UITAM ! AM PRIMIT UN GOL DIN OFSAID !!!rezultatul e mincinos! cu CHIRICHES in aparare , se poate !au avut si ei niste scheme, dar au gresit si ei foarte multe pase, iar JOCUL NONSTRU CU PASE INAPOI E NEPRODUCTIV, URAT, INEBUNITOR !
– mental, urgent un psiholog !!!!!!!!!!!! PT. BAIETI 😀
– SCUZATI-MA, NU MA MAI INTERESEAZA PITURCA , E IRELEVANT !
– FACETI CEVA !chiar daca avem un fotbal urat , sa facem abstractie.e vorba despre orgoliul Romaniei !
– un gol rapid al nostru (se poate in conditiile de la Bucuresti ) le-ar rupe planurile grecilor !
Domnule Ioanitoaia, faceti ceva , gadilati-i orgoliul selectionerului, dar influentati-l (ma refer la presa , in general) sa asculte si el macar acum , in al 12-lea ceas, la sfaturi !
Repet, cu o atmosfera infernala la Bucuresti, i-am putea scoate din carti pe greci !

bary56 (1 comentarii)  •  16 noiembrie 2013, 10:52

Rezultatul nu e rau. Daca pierdeam cu 1-0, tot 2-0 ne-ar fi trebuit la Bucuresti. Catastrofal a fost jocul practicat si de aceea nu prea mai tragem sperante. Cred ca la Atena am jucat cu 3-4 jucatori in minus. Rat si Tanase nu au ce mai cauta in echipa la Bucuresti. Nici Lobont. Echipa nu e in stare sa lege doua pase si nici sa traga un sut la poarta. Toate meciurile le abordam la mica ciupeala. Uneori nu ne iese si atunci suntem frustrati.

Nelu_Antonescu (17 comentarii)  •  16 noiembrie 2013, 10:58

#95 Vali: Zi si mie ce ai fumat ca vreau si eu. Esti frate cu Raducioiu? Barem ala stia ceva italiana… Este OK sa scrii in alta limba, daca o stapanesti. La ce ai scris aici reiese ca stii engleza cam cat Basescu. Ai postat „A VERY BIG ESHEC”. Friends…

#108 E. Delcea: care Talnar a jucat?

Hai sa fim si putin optimisti… De accord ca Piturca e slab ca selectioner, nu are viziune, nici tactica, nici nu stie sa-si motiveze jucatorii. In plus lasa acasa sau pe banca jucatori care sunt titulari in ligile de varf ale Europei, Anglia, Italia, Germania, Spania, Franta. Dar daca ne gandim putin, stam mult mai bine ca Franta pentru retur. Lor le trebuiesc 3 goluri diferenta.
Noi si daca pierdeam cu 1 la 0 dintr-un gol primit din penalty gratuit in min. 95 tot cu 2 la 0 trebuia sa invingem acasa.
Inca se poate!

vlad t. (34 comentarii)  •  16 noiembrie 2013, 11:01

Domnule Ioanitoaia, ce e cu articolul asta? Am vazut a doua repriza ca adormisem inaitne de meci, si m-am trezit asa, mai obosit, dar ce am vazut in a doua repriza m-a facut sa injur ca un birjar, si am si uitat pe cine injuram. Ce e cuartticolul asta? Am luat 3-1 de la GRECIA, si puteam lua 4-1, sau 6-1. Asa se scrie dupa un meci de tot rahatul? Mai e careva intreg la cap care crede ca Romania bate cu 3-0 sau 2-0 in retur? si daca da, il invit sa imi zica cum. Cum o sa batem grecia cu 2-0. Da daca jucam baraju cu Portugalia si luam 9-0, ce mai zicea presa atunci? Ca is prea tari, ca ronaldo are freza beton, sau ce? Is tare curios.

ale (1 comentarii)  •  16 noiembrie 2013, 11:17

ar trebui de urgenta adus Mircea Lucescu.Mirecea Sandu and company nu l-au vrut niciodata,adica am pust toti mediocrii antrenori la nationala si nu l-am adus pe Lucescu.

mihaic3001 (42 comentarii)  •  16 noiembrie 2013, 11:17

Am fost unul dintre cei care au susţinut că nu ne vom califica din barajul cu Grecia. M-am bazat pe faptul că România cu excepţia victoriei de la Bucureşti cu 3-0 în faţa unei Ungarii prăpădite rău de tot, n-a jucat nimic. Din ce am văzut aseară, sunt sigur că Grecia ne vor bate fără probleme şi la Bucureşti. Grecia au o echipă foarte bună şi nu sunt de ignorat. Pe lângă jocul modern pe care l-au practicat aseară, bine tacticizat, etc., faptul (şi am mai spus asta) că au avut un parcurs 10-8-1-1 25pct, spune mult despre valoarea Greciei din ziua de azi. Sunt convins că în Brazilia, Grecia va încurca multe socoteli şi vor trece fără probleme de grupe, dacă se vor prezenta aşa. Şi cred că aşa se vor prezenta. Nu-s de acord cu faptul că aseară s-au întâlnit două echipe slabe. Nu, aseară s-a întâlnit o echipă bună (Grecia) cu una foarte slabă (România). Faptul că noi românii ne considerăm atotştiutori, atotputernici (de la ce înălţime am fi privit oare un baraj cu Islanada oare ?), e ceva ce ţine de meltenismul nostru, numai că, sunt din ce în ce mai multe naţii care încet dar sigur, ne aduc cu picioarele pe pământ.
Acum despre meciul de aseară :
Încep cu arbitrajul – a fost unul şmecheresc, exact cum spusese Crăcinescu, fără „flagrante” dar exact cât să împingă Grecia din primul meci spre calificare. La primul gol ofsaid (chiar şi 20-30 sm, dar ofsaid), la al doilea gol , joc periculos la Lobonţ la jucătorul care introduce mingea în poartă din careul de 6 metri. Uitaţi-vă atent la fază. Dar, la cum s-a prezentat Naţionala aseară, AM FI PENIBILI SĂ DĂM VINA PE ARBITRAJ. Nu trebuie nici să mulţumim că am scăpat cu doar 3-1 ptr. că oricum ar fi fost, 3-1, 5-1, ne vor bate şi la Bucureşti, aşa că … tot un drac.
Spun de mult timp, aşa cum spun mulţi, că Piţurcă demult ar fi trebuit să plece, să-şi fi dat demisia. Speranţa mea, recunosc, a fost din „dubla” de la Bucureşti cu Ungaria şi Turcia unde speram eu, două înfrângeri clare acasă îl aduceau pe Piţurcă în postura de a-şi da demisia, singura variantă decentă ptr. o şansă de viitor a fotbalului românesc, odată cu el plecând şi Mircea Sandu, Dragomis şi în general toţi „elefanţii expiraţi” din fotbalul românesc. N-a fost să fie.
Înfrângerea severă de aseară (în orice condiţii cred că ne băteau grecii) s-a datorat în mod clar selecţiei şi alcătuirii echipei. Lobonţ (vinovat la golul 2 că n-a ieşit pe centrare, deşi mingea a traversat careul de 6 metri), Cocis, n-aveau ce căuta aseară în echipă, Tănase trebuia schimbat de prin minutul 25 (deoarece l-a lăsat mereu descoperit pe Raţ pe flancul nostru stâng), iar Maxim trebuia titular. Piţurcă n-a avut şi n-are scheme tactice aşa cum au avut aseară grecii, aşa cum au avut şi turcii la Bucureşti. Jocul ăsta la plezneală în condiţiile în care fotbalul de azi se joacă pe angajament fizic, pe forţă, pe dinamică, nu mai merge. N-am văzut decât teamă în atitudinea jucătorilor noştri în timp ce grecii aveau determinare – amintiţi-vă presingul sus şi aproape ucigător care l-au făcut pe toată durata partidei de aseară. Singura mea întrebare rămâne dacă, după ratarea acestei calificări şi după ÎNFRÂNGEREA DE LA BUCUREŞTI, Piţurcă va avea decenţa să-şi dea demisia. Am spus şi o repet, este singura şansă ptr. un viitor cât de cât mai bun al fotbalului românesc – să scăpăm definitiv de acest sistem care a păstorit fotbalul românesc ani şi ani de zile, dar nu prin înlocuirea lui Mircea Sandu cu Gică Popescu. Gică Popescu, ptr. mulţi nu prezintă încredere şi mie mi se pare deja compromis.
În rest, ptr. meciul de la Bucureşti n-am nici o speranţă. Rămân la convingerea că la Bucureşti grecii ne vor aduce cu adevărat cu picioarele pe pământ când sunt convins, ne vor bate mai uşor decât la Pireu ţinând cont că noi suntem condamnaţi să construim, să atacăm. Eu aseară am văzut un fotbal plăcut, modern şi eficient al grecilor şi cred că fără să-i urmărim atent, toţi românii am rămas cantonaţi pe acea Grecie care marchează un gol şi apoi distruge tot prin antifotbal. Nu, antifotbal suntem noi şi (ne)tactica adusă de această INCOMPETENŢĂ CRASĂ numită Piţurcă.

Cheetah (2118 comentarii)  •  16 noiembrie 2013, 11:31

– BRE, din cele 90+90 = 180 minute pe care le avem credit pentru a dovedi ca merita sa dansam pe autobuze la Rio, mai avem la dispozitie jumate’.

– BRE, inainte de a intra la cele 90 ramase, avem nevoie de PREGATIRE PSIHOLOGICA cu un profesionist, ATIT si nimic mai mult in afara de odihna activa.

– BRE, baietii care joaca acum sint talentati si POT, trebuie sa si VREA sa ajunga in Brazilia.

– BRE, elenii ne-au huiduit hotarit la Pireu, cind puneam piciorul pe minge ; acelasi lucru trebuie sa-l facem si noi aici ca sa le raspundem cu aceeasi moneda si sa ne ajutam baietii INDIFERENT DE SCOR si TOT MECIUL.

– BRE fratii nostri, vreti la Rio? Daca DA, va rog sa va ginditi cum sa ajutam echipa ce ne reprezinta pe noi toti ce vorbim si simtim rumaneste.

– BRE, sansa noastra pe teren e cel putin la doua goluri diferenta fata de eleni, chiar nu putem asta, ce naiba, sintem impotenti? Pai NU SINTEM, chiar putem si ne-am pus in cap sa jucam din ce in ce mai frumos, inclusiv in Brazilia, unde vom ajunge CU SIGURANTA!

– BRE, atentie la faza de aparare, istoric vorbind vad ca luam gol in momente de relaxare cind avem impresia ca toata lumea e a noastra si controlam totul, vezi marea dezamagire cu Suedia la SUA 1994, gol primit EXACT la fel cum am primit aseara cel putin un gol de la eleni.
Deci zic eu ca ar tebui sa incercam sa invatam si din greselile trecutului, odata pentru totdeauna.

– BRE, hai sa fim SOLIDARI si sa lasam gregarismul istoric la o parte incepind de acum si pina la finalul CM din Brazila, apoi veti fi uimiti sa vedeti o alta Rumanie, acea profunda, adevarata. SE POATE!!!!

marius (11 comentarii)  •  16 noiembrie 2013, 11:41

A fost un meci pe care il pot descrie doar facand o analogie intre un meci de box la categoria grea intre 2 sportivi mediocri trecuti de 35 de ani . Ambele echipe lente si fara posibilitati tehnice palpabile; un joc de asteptare si o exploatare diabolica a fazelor fixe. Grecii au folosit agresivitatea si robustetea in duelurilor fizice si astfel ne-au redus la conditia de amatori. Piturca a abordat meciul fara niciun plan tactic evident si nici macar la pauza nu a fost capabil sa le insufle jucatorilor vreo idee de joc sa macar sa faca vreo schimbare utila. Desigur ca vinovat a fost gazonul execrabil care nu le-a permis magicienilor nostri sa dea frau liber imaginatiei lor debordante. Astept la retur o noua prestatie maiastra a tricolorilor. HAI ROMANIA?!!

viorel (1 comentarii)  •  16 noiembrie 2013, 11:45

PLINI DE IRONIE SI NEGATIVISM , TREBUIE SA FIM OPTIMISTI ,SUNT CONVINS CA TOTI JUCATORII SI ANTRENORUL AU FACUT TOT CE AU PUTUT SA SCOATA UN REZULTAT BUN ACOLO , NU S-A PUTUT ,DAR SUNT SI MAI CONVINS CA LA NOI IN TARA ,IN TARA NOASTRA DACA VREM TOTI ROMANII NE VOM CALIFICA , SI VA ASIGUR CA VREA SI PITURCA SI ECHIPA….VOI VRETI…SA FITI MAI OPTIMISTI ..?

dice (14 comentarii)  •  16 noiembrie 2013, 11:50

Mai oameni buni, voi chiar nu mai intelegeti nimic?
Echipa nationala NU JOACA NIMIC!
Nu de acum sau de acum doua meciuri, ci de cativa ani buni. Chiar si cand am batut rau Ungaria noi tot nimic n-am jucat, asta e realitatea, ce ne mai ascundem?
Trebuie sa scapam de Sandu, de Dragomir (de bine de rau am scapat, dar a venit alt mafiot, ce soarta nenorocita…), de Piturca si de influenta samsarilor.
Nu Grecia e problema, sunt vai de ei, problema suntem noi. Ce sa cautam la mondial cu asa echipa? Nu vedeti ca noi nu legam doua pase? In plus, „scortosul” asta de Piturca (caruia i-am luat apararea la prima demitere) acum nu mai e in regula, e total depasit ca antrenor pentru nivelul asta , e in scandal cu toti jucatorii cu personalitate, n-are metode, e evident.
Domnule Ioanitoaia, dumneavoastra chiar nu observati asta?

marte (12 comentarii)  •  16 noiembrie 2013, 11:51

piturca nu stie chiar nimic..am vazut ce echipa a prgatit ..ninik nimik..mai rau chiar de cum am jukat cu turcia la bucuresti..lipsa totala ce ceva ideii..fad sters neinsemnat..puteam lua 4 5 usor.

raptodeath (96 comentarii)  •  16 noiembrie 2013, 11:56

1. Toata lumea comenteaza, dar cei care pot interveni nu o fac, Piturca trebuie schimbat de mult de la nationala.
2.Apar contestatari care ne aduc aminte de Razvan, care intr-adevar a avut rezultate mai proaste decat Piti, dar mai exista si alti antrenori romani mai buni ca ei, sau de ce nu un portughez sau un italian care au mai lucrat in Romania.
3. Grecia a fost prezentata ca o echipa modesta in ultimele saptamani in presa, sa nu uitam ca echipa lor cea mai buna Olympiacos are mari sanse sa iasa din grupa de UCL, ceea ce nu ar fi o premiera. Faceti voi comparatiile.
4.Grecii au 3-4 jucatori de clasa si explozie gen sokratis, torosidis in aparare si samaras si mai ales Mitroglou in atac, plus 2 jucatori de experienta fosti campioni europeni, Katsouranis si Karagounis.
5.la noi pe langa selectia proasta, exista si rautati din partea antrenorului
5. Baza de slectie- avem cel putin 20 de jucatori tineri in campionatele din europa, gen Suciu, Popescu, Papp, mai sunt multi mai ales in Italia. Sa se faca un program sau un plan serios de schimbare a echipei, nu o amestecatura cum este acum, iar jucatorii nu au relatii de joc, parca sunt straini intre ei.
6. O zi buna!

abc (9 comentarii)  •  16 noiembrie 2013, 12:04

DUPA ACEASTA INFRANGERE, antrenorul primeste penalizari la salariu ?

Daca nu e penalizat,il doare in cot de rezultate,
interesul lui e sa ii intre banii in cont ,sa plateasca pensie catre vica ,

sa nu ii trimita piftele la brutarie

Alex – Craiova (9 comentarii)  •  16 noiembrie 2013, 12:47

nu-l mai sustineti pe piturca ???!!! e catastrofal ca antrenor, unul dintre cei mai slabi din istoria nationalei, alaturi de predecesorul sau… s-au mai omis jucatori mari de la nationala, vezi Dobrin la mondialul din ’70, Oblemenco, insa atunci erau si alti mari jucatori pe acele posturi…

17 Nentori Tirana (871 comentarii)  •  16 noiembrie 2013, 12:49

Asteptari inselate?

Moromete-Turca nu invata nimic, stie deja din nastere tot, se crede pe mosia lui, face exact invers decit spun si cred toti. PiTurca pe cine reprezinta?

Toti spuneau ca trebuie sa jucam ofensiv, toti il cereau macar pe Maxim, dar PiTurca …

Absolut numeni nu intelege ce cauta in lot Lobont ( zero minute jucate), Goian si Rat (la 32 ani, lenti, pericole publice, dopuri pe git), tripleta LuChin-GaMan-GriGore (cei mai slabi de pe teren, penibili, in Astra-Dinamu, marele meci international), mediocrii Cocis-Lazar-Nicolae (practic disparuti, au nevoie de convocari?), Stancu (o umbra), mascota Torje (piticul atomic a jucat 132 min. in ultimele 6 luni, doar bidonul de pe git il face sa se creada fotbalist), reaparitia lui Grozav (tocmai cind a prins doar 112 min. in ultimele luni la o echipa de CAP ), Marica (vesnica speranta, mai mult in tribune in ultimii 8 ani, la Stuttgart si Schalke si-au facut cruce cind au scapat de el).

Ce tactica visati daca Rat se plimba dezorientat singur in centru, ori ataca acolo adversarul iar Tanase trebuia sa-l ajute tot timpul. Inchizatorul Cocis facea niste gauri in centru de nici nu stiai ce joaca. Marica avea indicatia sa cada, sa devieze si mearga pe stinga? Torje sa intre in centru iar de banda sa se ocupe Matel? Noroc cu adormitul ori drogatul de Samaras, de mult n-am mai vazut asa un ciumpalac pe teren. Mereu aceleasi intrari imprudente si faulturi facute de Torje (4 faze fixe oferite, doua goluri primite) si Rat, exact in pozitiile in care am mai primit goluri. Torje si Rat au jucat exact la fel, au deschis autostrazi pe benzi, au faultat si dat mingea adversarului si in meciurile cu Olanda.
Poate sa-mi spuna cineva ce-a jucat Stancu? Unde a fost? N-am contat pe benzi, in centru, n-am trimis un sut, n-am avut o ocazie! Mai terminati va rog cu arbitrii si fazele fixe, cu ghinionul, cu terenul. Grecii au mai avut un gol valabil iar Marica a scos faulturi inexistente. Adevarul e ca n-am jucat nimic, asa cum era de asteptat.

Poate PiTurca reprezinta federatia de Turca Pi iarba, politicienii care s-au inghesuit sa mearga la meci, care dadeau interviuri, in nici un caz fanii si fotbalul romanesc. Pina si Ilie Nastase s-a dus la meci. Pai ba tarane, tu chiar te-ai dus la un meci de fotbal? Ori era la moda sa defilezi cu toti ciumlalacii? Chiar ai asteptat sa vezi fotbal? Dupa Basel o sa mai vezi fotbal cu Schalke si apoi te poti pregati de Londra. Chiar trebuia sa te faci de ras? Nu ajunge ca Tata, Lato, Bourceanu, Gardos si Tanase si Maxim se infecteaza ca prostii?

Razvan (12 comentarii)  •  16 noiembrie 2013, 13:12

Andrei Vochin are o vorba buna.”Mi-e frica de frica noastra”. Si asa a fost.Piturca e un fricos,asa a fost tot timpul.E un zero barat,un antrenor depasit.Jucatorii nostrii nu-s chiar asa slabi dar depinde foarte mult de antrenor cum ii pregateste si cum ii pune in teren.Sa ne uitam la Barcelona care joaca acum total diferit,si poate chiar mai slab,decat o facea cu Pep desi a venit si Neymar.Aceiasi echipa a lui Bayern joaca si mai bine cu Guardiola decat inainte.Deci antrenorul conteaza enorm.Se ne mai amintim ca Razvan Lucescu a fost la fel de fricos poate,dar in acel ultim meci a castigat in fata Bosniei jucand bine,cand nu mai avea nimic de pierdut pentru ca tocmai isi anuntase demisia.Deci jucatorii pot,depinde foarte mult de antrenor ce stare le insufla si pe cine baga in teren.Si poate asta ar fi ultima speranta,ca piti,pentru prima data sa lase frica si sa bage jucatorii care trebuie si sa faca un joc bun.Dar nu prea am sperante pentru ca el a spus clar ca nu are obiectiv Cupa mondiala ci calificarea la european.Chiar si daca ramane,in urmatoarele preliminarii vom avea acelasi joc,pentru ca piturca atata stie si atata poate.Cu el pe banca nu avem nici o sansa de jocuri bune.

vlad t. (34 comentarii)  •  16 noiembrie 2013, 13:15

tanase a facut ceva ieri? nu am vazut tot meciul si na, nu imi pare rau, dar am o problema cu tanase. is sigur ca n-a facut nimic. o fi singura optiune pt nr 10, dar si daca e singura optiune, ar trbui pusa a doua optiune, adcia schimbat sistemul. nu e admisibil sa ai asa ceva la constructie. ok, nu ai mijlocasi de constructie, joci dracului fara ei, nu stiu, joci cu pasa lunga de la fundasi laterali, joci la presing, joci oricum, da nu il lasi pe tanase sa se manifeste cum se manifesta. sa strice mingi. sa incetineasca jocul. sa dribleze aiurea, sa nu treaca de adversasi si sacontinue la fel, e un Denis serban mai norocos, un Lutu mai solid si mai inalt, un .. nu stiu ce. e mult sub … poate ca e un fotbalist bun pe alt post, habar nam, dar nu are ce cauta la constructie. sa il bage de virf de careu, ca e mare, daca tot trebuie sa jucam cu tanase pina la sfirsitu lumii, da sa nu il mai vad incercind sa dribleze, ca mor.
cam atit am avut de comentat.
R:I.P. rio, piturca, aleluia si dumnezeu cu milan.

carnatul (6 comentarii)  •  16 noiembrie 2013, 13:37

la cum incercam sa jucam daca ne-am califica am fi ciuca batailor. la cluburi baietii musca din adversari la nationala mesteca guma…adversarii ajung din 3-4 pase in careul nostru. si noi ajungem la fel : la 3-4 minute…ca sa ai in lot un jucator in forma in bundesliga si sa-l bagi la misto in teren in minutul 85 spune inca o data destul despre ce are in cap selectionerul. suntem prea bashinosi sa mergem la un cm!!

adar’net (1 comentarii)  •  16 noiembrie 2013, 14:04

fugiti , ne-au furat echipa nationala !

daca nici cu astia (4 comentarii)  •  16 noiembrie 2013, 14:21

motivul pentru care Grecia a jucat neasteptat si atipic e unul de tipul „daca nici cu astia…”. au vazut si ei ca ai nostri sunt sub orice critica, poate una dintre echipele cele mai lipsite de idei din calificarile astea, o echipa care joaca la intamplare, o echipa mereu fara plan, mereu fara o strategie, o echipa care pare ca sta mereu si asteapta „sa dea dumnezeu”. In conditiile astea, s-au gandit si ei, grecii: frate, daca nici cu astia nu jucam ofensiv, pai cu cine? si au actionat in consecinta, constienti ca nu risca mare lucru. simplu. nu inteleg de ce ne mira asta asa de mult.

lord belial (434 comentarii)  •  16 noiembrie 2013, 14:25

sper ca meciul de aseara sa insemne inceputul sfirsitului pt piturca. vrem un antrenor modern, ca dan petrescu. pe reghe nu vi-l dam, il tinem la echipa sa mai luam campionate. nationala lui piturca nu e nationala mea, e nationala unui regim clientelar cu becalioti, reprezentativa acelui prim ministru neo comunist, victor ponta, dar si a guvernului anterior, pdlist. adica Nationala Tarii Hotilor. dar asta nu e echipa mea de fotbal. ma trezeam noptile sa vad meciurile romaniei lui hagi si gica popescu si aveam emotii si ieseam in strada sa sarbatorim victorii impotriva angliei. acum, ce emotie ne mai misca? pe mine, unul, atit de tare m-a plictisit transmisia de toata jena a acelui post de teve al PSDului, incit comutam tot timpul pe ucraina – franta, sa vad selectionata cocosului galic cum joaca ca o non-echipa. RUSINE PITURCA, PUIE MONTA, SI ROMANIA, RAMII ACASA, NU MERITATI LA RIO. dan petrescu la nationala!

Comentează