Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Nedrepți cu Cociș

Bölöni a făcut recent o declarație surprinzătoare pentru un tip așezat ca el. “Pițurcă e cel mai bun jucător al nostru!”, a zis Loți, completînd cu “Am văzut jucători serioși la «națională», care se zbăteau, dar nu și strălucire la […]

marți, 12 noiembrie 2013, 4:25

Bölöni a făcut recent o declarație surprinzătoare pentru un tip așezat ca el. “Pițurcă e cel mai bun jucător al nostru!”, a zis Loți, completînd cu “Am văzut jucători serioși la «națională», care se zbăteau, dar nu și strălucire la vreunul”. Ca oricăruia, și lui Bölöni i se poate imputa cîte ceva. Sub nici o formă însă că nu s-ar pricepe.

În măsura în care îl considerăm credibil pe fostul mare internațional, ar trebui să luăm aminte la cuvintele lui. Implicit, să admitem că barajul cu Grecia depinde mult, chiar decisiv, de Pițurcă. De ochiul lui, de flerul lui, de inspi-rația lui. E ceea ce n-ar strica să accepte inclusiv aceia care nu-l plac pe actualul selecționer, dar cu asta intrăm într-o altă discuție.

Din păcate, după ce Pintilii, Chiricheș și Tătărușanu s-au accidentat în ultimele zile, aria opțiunilor lui Pițurcă s-a restrîns. Nu prea mai are de unde alege pe unele posturi, din care cauză par să cîștige teren titularizările lui Lobonț și Cociș, jucători despre care se auzea că vor rămîne pe banca de rezerve. Se lua în calcul chiar varianta trimiterii lor în tribună.

Am mai scris despre Lobonț și n-o mai iau de la capăt. Vasta lui experiență și știința de a dirija apărarea l-ar putea băga în echipă. Cu Cociș însă, lucrurile sînt mai încurcate deoarece mijlocașul de 30 de ani al Hoverlei Ujgorod nu-i agreat de suporterii “naționalei”. Dimpotrivă, e cel mai criticat din lot, cel mai hulit, cel mai contestat. Ajunge să navigați pe site-ul Gazetei spre a descoperi acolo ironii la adresa lui, miștouri și zeflemele la kilogram!

Sigur că fiecare gîndește și afirmă ce vrea. Formulată civilizat, orice opinie se cuvine respectată, e ceea ce înseamnă democrație, ceea ce înseamnă dialog. Mai departe însă, nu încape îndoială că, dacă va apela la Cociș, Pițurcă își va asuma riscul de a-i stîrni pe numeroșii contestatari ai „ucraineanului”, fotbalist care s-a străduit mereu să-și facă datoria. Unul care de regulă a și reușit.

E extrem de greu să schimbi peste noapte o percepție mai largă despre cineva. În ciuda acestui adevăr, le reproșez însă fanilor că sînt incorecți cu Cociș, profund nedrepți, cînd îi pun sub semnul întrebării nu doar valoarea, ci și disponibilitatea la efort, spiritul de sacrificiu!

Din păcate, evoluînd în țară numai la U Cluj și, pentru 9 meciuri, la Timișoara, Cociș nu s-a bucurat niciodată de sprijinul suporterilor bucureșteni, cei mai mulți și mai vocali. Dacă asta explică atitudinea unei părți a publicului, permiteți-mi să am dubii că o și scuză.

În sfîrșit, vă propun să învățăm din reacția lui Deschamps, selecționerul francez aflat și el înaintea barajului pentru turneul final. Atacat din pricină că l-a convocat contra Ucrainei pe Evra, detestat în Hexagon, antrenorul “cocoșilor” a răbufnit: “Eu sînt idiot, la fel Blanc (n.a. precedentul selecționer), însă Ferguson a fost de trei ori mai idiot că l-a ținut 8 ani pe Evra căpitan la United!”. Coincidență, Evra a strîns 50 de selecții și Cociș 49, iar despre meciurile de baraj vom mai vorbi.

Comentarii (102)Adaugă comentariu

bula (35 comentarii)  •  12 noiembrie 2013, 16:36

n-are nici o legatura faptul ca Cocis n-a jucat in Bucuresti..lumea ,aici in Tm,face la fel de mult misto de Cochis ca si la Bucuresti…

phoneme (2 comentarii)  •  12 noiembrie 2013, 16:42

Haideti, D-le Ioanitoaia, sa vedem si ce realizari are Cocis la nationala.
Si hai sa ne intrebam daca nu cumva exista si alti jucatori care merita sa vina la lot, cum ar fi ANTAL, un mijlocas cu 9 !! goluri in campionat.
Selectia e cel putin dubioasa, de aici rezultand numeroasele nemultumiri ale celor 20 milioane de antrenori din Romania.

@bula (3 comentarii)  •  12 noiembrie 2013, 16:43

In jumatea de sezon petrecuta la Poli a dat gol cam in fiecare meci, loosere. Cu Cocis in echipa ne-am calificat la euro acum cativa ani, la euro, nu la baraj, loosere!

bula2 (1 comentarii)  •  12 noiembrie 2013, 16:46

Sunt jucatori mai buni pe postul lui Cocis. Pe majoritatea posturilor sunt jucatori mai buni. Dar la noi selectia se face dupa cum i se scoala vreunuia din federatie

gabriel (9 comentarii)  •  12 noiembrie 2013, 16:46

De aceea a ajuns ntionala unde a ajuns pentru ca unii se cred prea mari pentru a asculta glasul poporului.un jucator ca cocis ar trebui sa fie acum ospatar ( i s-a ofderit n sanse la nationala si ce a realizat precum b stancu) . daca n-ar exista baiatu lu’ taticu cocis n-ar fi acum nici macar rezerva a treia.Dar cum tara este plina de asa ceva este normal ca acest „ospatar ” sa ajunga la nationala.poate va veti convinge dupa partida .dar dupa partida doar glasul poporului sufera restul sunt multumiti cu ceea ce au realizat pentru aca aceasta este valoarea

red (3 comentarii)  •  12 noiembrie 2013, 16:47

nu inteleg de ce?
cocis si a facut mereu datoria….

bankk (96 comentarii)  •  12 noiembrie 2013, 16:47

nu e prea cunoscut la noi, dar keseru a plecat la 17 ani din romania si totusi este apreciat si suporterii au dorit ca el sa vina la nationala. oricum nu fanii fac primul 11, cred ca piturca are sansa vietii lui acum si nu va rata

prof (5 comentarii)  •  12 noiembrie 2013, 16:48

Numai habarnistii si copiii zeflemitori pot spune ceva rau de cocis. Pe postul lui este de departe cel mai bun roman in activitate.

Problema mare a lui este ca nu are impresarii corecti (si implicit presa aservita clanului lor) – prietenii stiu de ce…

Orice om (bun) de fotbal iti va spune de exemplu ca meciul de la Istanbul a fost castigat 90% de Cocis, cel mai bun de pe teren in partida aceea.

Copchiii si habarnistii sa se abtina de la reply – nu mai revin sa vad ce ineptii debitati. Bye…

M.S.T (1 comentarii)  •  12 noiembrie 2013, 16:50

Personal consider ca o comparatie Evra – Cocis, nu-si are rostul. Unul din ei a evoluat la cel mai inalt nivel in competiile fotbalistice, iar celalalt este un jucator, fortat la nationala de un selectioner care nu face decat sa ia decizii ca sa se simta singur controversat. Nu pot sa compar pe Evra care cum chiar in articol scrie, joaca de 8 ani la Man. Utd. si Cocis, care gafaie pe locul 10 in Ucraina, la o echipa care nici la noi in campionat nu cred ca ar supravietui. Este contestat pt ca mereu a fost mediocru la nationala, din cauza unui jucator ca el au stat altii pe banca. Dar ma rog, el e selectioner, are contract pana in 2016 si-l doare la bascheti daca ne calificam sau nu, personal cred ca pentru asta ar trebui sa fim mai suparati, ca desi in cazul in care nu trecem de baraj, vom merge inainte cu selectionerul care ne-a calificat acum din bulan crunt, personal consider ca a fost cea mai slaba campanie de calificare de pana acum, iar ce urmeaza nici nu vreau sa ma gandesc cum va fi. Dar cine stie, sunt eu prea negativist, o sa dea 3 goluri cocis, cu stancu si cu niculae si o sa-mi inchida gura selectionerul, dar pana acuma nu s-a intamplat, caci iar imi aduc aminte de jucatori ca florescu sau max nicu.

Vlad Ambrosini (2 comentarii)  •  12 noiembrie 2013, 16:52

BRAVO! Citind articolele dumneavoastra imi revine sentimentul de incredere in presa sportiva, incredere pierduta dupa ce mai citesc un articol al Mariei Andries. Felicitari ca aveti coloana vertebrala!

gabriel (9 comentarii)  •  12 noiembrie 2013, 16:53

„…barajul cu Grecia depinde mult, chiar decisiv, de Pițurcă. De ochiul lui, de flerul lui, de inspi-rația lui.” a existat asa ceva la piturca? cred ca va uitati la alta nationala. de cand este la nationala aceasta joaca din ce in ce mai slab.chiar daca si r. lucescu a gresit dar acesta n-are limite.ce fler si ochi sa ai cand tu il tii pe tusa pe maxim si il folosesti pe stancu?chiar si un copil de 10 ani vedea asa ceva. sa fim seriosi. mai lipsea florescu la nationala pentru un trio de vis cocis-florescu-stancu reeditati articol. pare jignitor fata de poporul roman care a ajuns doar unealta FRF-ului pentru a stoarge bani pentru ca in proportii de 99% glasul poporului nu conteaza

bandoleros (8 comentarii)  •  12 noiembrie 2013, 16:54

Nedrepti cu Cocis. Nedrepti cu Piturca. Nedrepti cu Mutu.
mai ramane sa ne acuzi ca suntem Nedrepti cu Florescu, Codrea, Herea.
ca deh, sunt si ei dispusi la efort si au spirit de sacrificiu.
mai ramane sa spuneti ca suntem Nedrepti cu Mitica Dragomir si Mircea Sandu.
dar poate am fost Nedrepti si cu Ceausescu. ce ziceti domnule Ioanitoaia?

Marcel (1 comentarii)  •  12 noiembrie 2013, 16:54

va iertam ca sunteti un om respectabil.. dar Cocis nu merita decat sa joace la.. Maidan-gorod Nicaieri FC..

Dinu (6 comentarii)  •  12 noiembrie 2013, 16:59

Ce realizari are Cocis la nationala in 50 de meciuri? Mai curand prezenta lui are legaturi cu anumiti impresari de care nea Piti este apropiat. Nu e singurul jucator fortat pt impresari, nici primul si nici ultimul in mandatul lui Piturca.
Eu sunt suporter din Ardeal, dar nici eu nu-l inghit pe Cocis, un jucator fara culoare. Pe postul lui sunt n variante

jiji (166 comentarii)  •  12 noiembrie 2013, 17:03

Comparam Cocis cu Evra?unde joaca cocis si unde joaca evra?dnule Ioanitoaia spuneti mi ce rezultate si m3ciuri reusite il recomanda pe Cocis la nationala?golul cu feroe?despre ce vb?amatori care au pacalit fotbalul si joaca pe la echipe cvasoanonime p3 bani frumoși. Comparatia cu Evra e o insulta adusa fotbalului dnule Ioanitoaia,sincer credeam k puteti mai mult,m ati dezamăgit

calinescu_ (17 comentarii)  •  12 noiembrie 2013, 17:04

COCIS E CREATIA SATANEI ….!!!!

servante (2 comentarii)  •  12 noiembrie 2013, 17:06

Mai hulit decat Cocis e B.Stancu,care e chiar penibil in tricoul echipei nationale……

CAROL (1 comentarii)  •  12 noiembrie 2013, 17:09

nedrepti cu Cocis??? serios ??? pai spuneti-mi un meci bun facut de Cocis la nationala….unul singur..va provoc !!!

monere1980 (2 comentarii)  •  12 noiembrie 2013, 17:09

si mie imi place cocis. Chiar nu inteleg ura asta la adresa lui. E unul din putinii jucatori seriosi pe care ii are Romania. E un baiat cumsecada, la locul lui si munceste mult. Sigur, nu e mare talent, dar nu doar talentul castiga trofee, ci si munca si seriozitatea, Asta ar trebui sa inteleaga toti „jmecherii” astia care il contesta.

@bula (2 comentarii)  •  12 noiembrie 2013, 17:13

pai si e corect mai omule? E corecta atitudinea asta a noastra fata de un roman care e muncitor? Ce-ar fi sa nu mai lovim in cei care isi fac meseria, ci sa invatam de la ei? Sa ii respectam. Ca la o adica, nu e vina lui ca isi face datoria de roman pe teren, ci vina selectionerului daca il convoaca/titularizeaza.

trandafir de la mongolia (72 comentarii)  •  12 noiembrie 2013, 17:13

Daca nu gresesc, parca nu Cocis in meciul de la Istanbul, ajuns in fata portii, singur cu portarul, a bubuit mingea in nori, sau sa fi fost altcineva?

Cat n-ar fi de paradoxal, dar FC Hoverla Ujgorod poate delega la Campionatul Mondial din Brazilia tocmai doi fotbalisti! Real se odihneste…

Cheetah (2118 comentarii)  •  12 noiembrie 2013, 17:18

Mai fratilor, BRE nea’ OVI, hai sa-l lasam pe Piti sa bage pe cine vrea, sa gindeasca echipa cum o gindi, apoi sa-i iasa la zar calificarea si noi toti ne vom bucura sa dansam la Rio pe plaja ziulica si nopticica.
Daca-o fi cazul il vom lua la 3 pazeste, dar eu unul, optimist, nu cred asta.
Hai la Rio de Janeiro!!! 🙂

Clujean (3 comentarii)  •  12 noiembrie 2013, 17:20

Cu Cocis titular meci de meci, ne-am calificat la Euro, direct, nu la baraj. Asa ca,ciocu mic sunt altii mai praf ca el, problema lui e ca nu e impresariat de cine trebuie ca sa incante prostimea!

Lupu (47 comentarii)  •  12 noiembrie 2013, 17:21

Nea Ovi, polemica, inteleg, dar cu ce scop? Eu sunt pro Cocis, dar ar trebui sa tineti cont de parerea majoritatii

Francisc (107 comentarii)  •  12 noiembrie 2013, 17:24

Nu va luati dupa toti pustanii cocliti care cred ca au descoperit America inaintea lui Columb. Va dau dreptate mie in suta. Cu asemenea suporteri cusurgii nu vom mai castiga niciodata nimic.

Grig (105 comentarii)  •  12 noiembrie 2013, 17:27

Felicitari pentru curajul de a infrunta masa de fani. Daca Piturca, crede ca trebuie bagat Cocis ajunge parerea lui, nu e nevoie si de a chibitilor. Inca o data felicitari pentru atitudine.

stelistul_fanatic (5 comentarii)  •  12 noiembrie 2013, 17:29

Sigur, Cocis e magic. La fel Ovidiu Petre, pare sa-si fi revenit. De ce nu-l cheama? Am fi nedrepti daca nu il vrem si pe Soava?
Daca il adaugam pe alt nedreptatit, Stancu, am avea reteta unui dream team… cum sa mai ai emotii la baraj? 😀

vap.andrei (2 comentarii)  •  12 noiembrie 2013, 17:34

Păi bine bre nea Ovi.. compară-l tu pe Coccis cu Evra. Sau compară United cu Ujgorod.

Mai bagă bre un post și zi-ne cum îl nedreptățim pe Florescu. Fă o comparație între el și orice jucător al Realului. Doar așa ca să ‘ne mai râdem și noi’.

Nu trebuie să fii din Bucale ca să vezi că individul nu are ce căuta la națională. Ca și în cazul lui Bogdan Stancu, Satana cred că are procent dintr-un eventual transfer.. sau alte interese ascunse.

Pe tine nea Ovi, nu te suspectez că nu știi fotbal.. deci.. să ai și tu procent.. sau alte interese?

aure (13 comentarii)  •  12 noiembrie 2013, 17:39

Ioanitoaia nu face o comparatie intre Cocis si Evra, ci intre situatiile in care se afla cei doi selectioneri(al Romaniei si respectiv cel al Frantei).

nu conteaza ce a facut Cocis la Istambul sau in alte meciuri, important e ca am ajuns la baraj in detrimentul Turciei.

Va propun tuturor sa-i analizam evolutia lui Cocis si a intregii echipe, dupa aceste doua meciuri de baraj. pana atunci, linistea in jurul nationalei e foarte importanta.

Adrian (1 comentarii)  •  12 noiembrie 2013, 17:39

Bun, avem accidentati pe trei posturi. Sa le luam pe rand: Pentru Tatarusanu sunt doua alternative rezonabile, din care una a inceput sa joace meci de meci in dauna portarului nationalei Angliei. Pintilii poate fi acoperit de catre C Lazar, care are in plus si ceva rafinament tehnic, dar in minus lipsa de coordonare cu Bourceanu. Chriches poate fi inlocuit de Gardos, care a aratat la Basel ca e in crestere de forma. Un lucru nu inteleg: Unde se potriveste in peisaj Cocis? In locul lui Torje, unul din oamenii de contraatac, sau al lui Maxim, care se descurca foarte bine in Bundesliga? Sau ca al treilea inchizator, dar asta ar insemna sa-l lasi pe Marica izolat?

Un antrenor (214 comentarii)  •  12 noiembrie 2013, 17:49

Nea Ovi, esti mare. Esti cel mai mare. Plecaciune.

Tyty (127 comentarii)  •  12 noiembrie 2013, 17:51

Aure e intre putinii care a inteles clenciul. Nu se compara cei doi jucatori, antrenorii lor in momentul de fata. Un articol mobilizator si deci bine venit.

Dtru (268 comentarii)  •  12 noiembrie 2013, 17:54

Da, ca cam asa stau lucrurile. Unii orea se cred ei mai antreniri decat antrenorii. Daca Piturca il considera valoros o stii el mai bine decat alde neica nimeni din Ghimpati ori Cocargeaua.

Badea Claudiu (1 comentarii)  •  12 noiembrie 2013, 17:57

Domnule Ioanitoaia ,facem pariu ca Vineri domnul Cocis va trimite o minge minim 2 metri peste poarta dintr-o situatie mare de gol ? (Om fi noi multi dar nu inseamna ca suntem si prosti ! Omul nu este fotbalist. . si iar punct.)

carls (1 comentarii)  •  12 noiembrie 2013, 18:05

@Trandafir de Mongolia

Atat ai vazut tu din meciul cu Turcia? Ratarea lui Cocis?

Da droaia de deposedari si procentajul aproape perfect de pase reusite nu le-ai vazut?

Tipic generatiei pokemon …

bazileon (167 comentarii)  •  12 noiembrie 2013, 18:06

Cocis 49, Evra 50 (selectii). Pai C. ii da sas lui E, o stia si Fergie, dar ce sa faca?

dac.impielitzat (51 comentarii)  •  12 noiembrie 2013, 18:12

haha, Evra… Cocis? despre ce vorbim aici?… Hahahahaha!!!

Steaua1986forever (4 comentarii)  •  12 noiembrie 2013, 18:18

Offf ..nea Ovi, am ajuns sa il comparam pe coccis cu Evra….e deja trist. O comparatie mai serioasa era intre coccis si un sac de cartofi, cum puteti dvs sa il comparati pe coccis cu un fotbalist?

Simplu suporter (37 comentarii)  •  12 noiembrie 2013, 18:19

Dle Ioanitoaia
Faceti niste erori imense si va compromiteti scriind asa. Analogiile dvs. sunt fortate ai invalide. Aducand scuza suporterilor bucuresteni (majoritate stelisti) vreau sa va aduc contra-exemple: Rat (prea putin la Rapid ca sa conteze), Maxim (!!!!!), Matel (!!!!), chiar si Marica (cu foarte putine meciuri la Dinamo).
Apoi la final faceti o paralela indecenta intre Evra si Cocis. Cand ai baza de jucatori din Franta chiar si unul de la Utd poate fi in plus, la fel cum Panti titular la City nu avea loc de Lung junior. Faptul ca Evra si Cocis au acelasi nr de selectii e irelevant. Adica daca Rat ajunge la 100 de selectii poate fi comparat cu jucatori imensi din trecut care nu au nici macar 100?
Aduceti va rugam niste argumente serioase, lipsa unei alternative, statisticile jucatorului in Ucraina, sau ce altceva poate sa aduca un punct nou in aceasta discutie. Argumentele dvs. sunt subitiri si defectuoase logic.

Razvan (9 comentarii)  •  12 noiembrie 2013, 18:19

Vad ca sunt multi care il contesta pe Cocis. Dar cine sa joace in locul lui Pintilii in afara lui Lazar? Hoban? Si-a aratat limitele cu Turcia. Nistor? E rezerva la o echipa de mana a doua din Franta. Probabil e mai bun Rus de la Dinamo, sau de ce nu vreun Ionut Serban. Nu-mi spuneti cel mai bun ar fi Ionita de la Rapid, jucator caruia eu ii prezic un destin la fel de bun ca primului Ionita. Pe scurt, Cocis e o solutie realista in acest moment al fotbalului nostru. Si daca ne duce la Rio, atunci e cea mai buna solutie.

Steaua1986forever (4 comentarii)  •  12 noiembrie 2013, 18:24

Nu aveti dreptate, trebuie sa revin cu un alt comentariu domnule Ioanitoaia: sunt multi jucatori care nu au jucat in Bucuresti si care nu au fost niciodata contestati. Doriti sa va fac o lista? Dar aia au fost fotbalisti nu prieteni de fotbalisti. Cat despre „contestati” va anunt ca pe Bogdan Stancu l-au injurat majoritatea stelistilor dupa ce a jucat extrem de prost la Nationala. Cum vine asta? Potrivit logicii dumneavoastra Bogdan Stancu este cel mai iubit fotbalist al Nationalei, nu? Ce parere are publicul despre Maxim? Cumva se poate compara cu Cocis? Sub nicio forma, singurul lucru care i se poate imputa lui Cocis „al dumneavoastra” este ca nu are treaba cu fenomenul fotbalistic.

Radulian (110 comentarii)  •  12 noiembrie 2013, 18:33

@Simplu suporter. Nici tu nu ai inteles desi fraza ta imi place. Ioanitoaie nu compara cei doi jucatori ca doar nu e nebun, ci compara situatiile asemanatoare ale celor doi antrenori. Daca ganditi diferit nu inseamna ca trebuie sa fii atat de sigur ca dreptatea e de partea ta.

Tyty (127 comentarii)  •  12 noiembrie 2013, 18:36

Articol bine venit inaintea balamucului din baraj. Nu imi place Cocis dar nu vad de ce e mai slab ca altii.

AliBaba (223 comentarii)  •  12 noiembrie 2013, 18:43

Din greseala am postat la Trasul de maneca #46. Citeste acolo!

adi_stelistul (359 comentarii)  •  12 noiembrie 2013, 18:47

La o echipa care se bate la retrogradare in Ucraina Cocis a jucat 8 meciuri din 16 ale echipei. Deci nici macar acolo nu e folosit decat un meci din doua. Mie mi se pare ca nedrept e Piturca cu suporterii nationalei cu obsesiile lui – Cocis, Florescu, etc. Poate gresesc, dar suntem multi cei ce gresim. A, si sunt ardelean, la fel ca si Cocis. Deci teoria cu „bucurestenii” e slabuta. Mai mult un alibi pentru Cocis.

doru (35 comentarii)  •  12 noiembrie 2013, 19:00

o sa ajungem sa ne batem in tribune,nu cu grecii ,ci noi intre noi din cauza lui Cochis…asta ar fi culmea:))

Cornelius (14 comentarii)  •  12 noiembrie 2013, 19:07

Incurcate sunt caile…fotbalului! M-ar bucura ca acest „contestat” Cocis sa inscrie un gol pentru Romania!

cpt.ahab (71 comentarii)  •  12 noiembrie 2013, 19:15

Sunt in asentimentul dacului impielitat: Cocis? Ha-ha-ha! Nimic altceva. Ha-ha-ha!

rakuftw (5 comentarii)  •  12 noiembrie 2013, 19:37

Nea Ovidiu…
Poi nu noi suntem nedrepti cu Cocis..
Haide sa lasam dracului odata cliseele astea interminabile si sa vorbim si noi odata corect…
De cand este la nationala Cocis a fost constant intre cei mai slabi jucatori de pe teren…Nu recupereaza,nu dribleaza,nu marcheaza,nu ajuta echipa…
Nu face nimic.
Cocis pacaleste fotbalul de cativa ani…
9meciuri la Timisoara,4la Rostov,10 la Al Nassr,10 la Lvov,6-7 la Hoverla Uzhhorod,suficent pentru a juca in nationala Romaniei?
CE FACE COCIS DOMINILOR PE TEREN?
NEA OVIDIULE,LASA CLISEELE,CITESTE SI MATALE CIFRELE LA FINAL DE JOC,VEZI REALIZARILE,ORICE…
Indicii INSTAT SUNT CEI MAI SLABI PENTRU COCIS,FLORESCU,STANCU…Ca unii au interese este altceva?
Ce face Cocis pe teren?IN 10 AM JUCA MAI BINE,ECHIPA AR FI MAI AMBITINOATA DE ACEST LUCRU SI S-AR AUTODEPASI…

Bocanci (106 comentarii)  •  12 noiembrie 2013, 19:51

Maestre, Lobont nici macar nu freaca tusa la Roma, vede meciurile din tribuna. Orice convocare a lui la Nationala e o pierdere pentru unul cu viitor. Acu o luna puneai problema Mutu, o mare irosire de spatiu tipografic. Acum Cocis, subiect inutil cand exista Lazar. Spune-ne maestre si motivele pentru care ar trebui convocat Tamas. Se intelege bine cu Mutu la droguri si alcool?

Comentează