Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Ghinionul previzibil

După ce Steaua a fost egalată de Basel în prelungirile returului din Elveția și a scăpat victoria printre degete, cînd i-am văzut pe Pandurii cum pierd la fel cu Fiorentina, la potou, aproape că mi-a venit să sparg televizorul de […]

sâmbătă, 9 noiembrie 2013, 9:56

După ce Steaua a fost egalată de Basel în prelungirile returului din Elveția și a scăpat victoria printre degete, cînd i-am văzut pe Pandurii cum pierd la fel cu Fiorentina, la potou, aproape că mi-a venit să sparg televizorul de nervi!  Implicit, să ne plîng nouă, românilor, de milă, că prea ne părăsește norocul exact în momentele în care am avea cea mai mare nevoie de el.

Corect, net superioară, formația ­viola do­minase autoritar și ratase o căruță de ocazii. Dar am sperat că, dacă ținuse cu chiu cu vai 90 de minute, echipa lui Pustai va mai rezista 15 secunde ca să termine 1-1. În ciuda ambiției gazdelor și a magnificului gol înscris de Eric, adevărată operă de artă, italienii au cîștigat pînă la urmă logic, normal, firesc. ­Le-au răpit oltenilor șansa unui rezultat istoric tocmai pentru că au avut o clasă în plus. Cel puțin una.

Noaptea tîrziu, judecînd la rece, am înțeles că mă ambalasem cam degeaba și că la Cluj a învins chiar cine a meritat. Concret, deși s-a produs în minutul 92, reușita lui Borja Valero a pus ordine în lucruri, a împărțit dreptatea.

Căutînd justificări, am ajuns să gîndesc și că ghinionul nostru e, din păcate, previzibil în cele mai multe cazuri, asta în sensul în care el se adună ca un nor,  plutește în aer și amenință înainte de a-și băga coada și de a ne necăji. Se zice că norocul mai e și cum ­și-l face omul, dar nu cumva afirmația se poate extinde și la ghinion?!

Și dacă da, răspuns ce mi se pare plauzibil, n-ar trebui să ne considerăm și noi înșine vinovați că ne complacem într-o asemenea prejudecată și nu lăsăm senzația că ne-am dori să rupem o vrajă nefastă?! Întrebarea vizează fotbalul și nu numai, ea bate mai lung și mai departe.

Ca atare, în loc să arătăm cu degetul spre ghinion, mai bine ne-am privi în oglindă, conștienți că tot ce ni se întîmplă depinde mai degrabă de noi decît de hazard.

Abandonînd teoria chibritului, repet că a impresionat execuția lui Eric de la gol, aur de 24 de karate. În faza respectivă, demnă de genericul celei mai pretențioase televi­ziuni de sport de pe planetă, m-am mai ­întrebat ceva: de ce nu l-am naturaliza pe acest brazilian fîșneț de 28 de ani, îi va împlini pe 5 decembrie, încît să poată juca la o adică în echipa națională? El și, eventual, ­nigerianul Fatai, astăzi în Belgia, la FC Bruges. Nu sus­țin că ei ar fi indispensabili, dar ar putea fi utili. Probabil că n-ar salva, dar sigur că ar ajuta.

În măsura în care altora, ucrainenilor, polonezilor sau turcilor, ba chiar spaniolilor ori nemților, nu le-a căzut rangul să ofere cetățenie unor fotbaliști străini, de ce-am fi noi mai catolici decît Papa? Scuze, mai bătuți în cap. Iată de ce cred că un asemenea subiect, propus de un sud-american însurat cu Claudia din Mediaș, n-ar trebui considerat tabu. Dimpotrivă, ar trebui socotit deschis.

Comentarii (63)Adaugă comentariu

Bibicul (42 comentarii)  •  9 noiembrie 2013, 10:19

Domnule Ioanitoaia,
Excelent articol. Mentalitatea paguboasa de a te multumi cu putin si autosuficienta indusa de o stare de lehamite(ca sa nu zic lene) nativa precum si inclinarea catre mica ciupeala si lipsa de vointa sunt cauzele care ne-au privat, nu numai in sport, de rezultate notabile si de respectul altor natii. Vorbim de trasaturi negative inradacinate adanc in poporul roman de o educatie gresita, generatie dupa generatie. Familia si scoala sunt de vina.

gogu (5 comentarii)  •  9 noiembrie 2013, 10:37

oooooff, acelasi comentariu la 2 capete, nu sustin, dar spun, nu comentez, dar propun, niciodata nu vei avea un comentariu pertinent. Tolontan e mult peste tine. Probabil varsta te mentine in functie. Te rog din suflet, lasa-ne. Pensie lunga……………

zurzu_zurzu (40 comentarii)  •  9 noiembrie 2013, 10:37

Nea Ovidiu,ideea nu poroasta,ba din contra,dar problema e pe termen scurt,nu pe mediu si lung,sau cum spui domnia ta ‘cu bataie lunga”.Mai degraba cred ca ne ar trebui alceva ca sa rezolvam lacunele din fotbalul romanesc si sa punem si mintea si trupul la treaba.Bine,nu noi suporterii ,ci cei care oranduiesc fotbalul romanesc,ca sa va pararafrazez iar.Ne trebuiesc niste legi date de FRF prin care sa oblige cluburile sa investeasca bani seriosi in fotbalul juvenil si tineret..Sa reinfinteze fostele centre Luceafarul pe regiuni,unde sa se faca o selectie riguroasa la nivel national .FRF sa investeasca acei 10% din procentul incasat de la cluburi din vanzarea de jucatori si nu numai.Reinfintat campionatul de tineret.Acest campionat sa aiba si cupa si toate meciurile sa se joace in deschiderea seniorilor.Schimbata structura campionatului pt ca e clar 18 echipe sunt prea mult si ne paste falimentul.Acesta trebuie redus la 12 cu play off si play aut.Drepturile TV impartite la mai putine echipe,dupa modelul englez si astfel s ar gasi mai multi bani sa investim in copii nostri,sa pregatim antrenorii din fotbalu juvenile,pentru ca e problema foarte mare acolo.Pe langa faptul ca nu au valoare,nu sunt pregatiti profesional adegvat,selectia se face pe spaga,pentru ca salariile sunt de maxim 1000 lei.Federatia sa impuna un anuit sistem de joc,asa cum au facut Olandezi si pe urma Belgieni si multe s ar rezolva intr o perioada medie de timp.Cluburile mici sa inteleaga ca trebuie sa creasca jucatori pentru cele cu bani mai multi .Contractele sa fie facute la vanzare in asa fel incat aceste cluburi sa beneficieze de un comison substantial la revanzarea acestora si uite asa pentru inceput sa se ajute unii pe altii.Altfel ne vom chinui mereu,vom naturaliza si nu vom rezolva decat pe termen foarte scurt problemele.Nu mai spun ca si sponsorii vor veni cu bani mai multi atunci cand ai un campionat mediu spre puternic ,cand rezultatele la nivel de echipa de club sunt bune spre foarte bune si nationala la fel.

ultras (45 comentarii)  •  9 noiembrie 2013, 10:39

Cel mai bun articol al Dv din ultimele luni. Zece plus.

Marcus (279 comentarii)  •  9 noiembrie 2013, 10:46

Gogule, atunci te duce pe tine capul pentru ca nu inteleg obiectiile tale prostesti. Nu e niciun comentariul la doua capete pentru ca Ioanitoaia spune lucrurile foarte clar si nu le lasa in ceata. Comparatia cu Tolontan e si mai deplasata ca si intrebarea de ce ar trebui sa ii compari cand fiecare e altceva. Tolontan mai poet, Ioanitoaia mai direct, mie mi se pare ca se completeaza. Imi dau mie dreptate si nu tie toti cei care judeca aici textul.

allenatore (36 comentarii)  •  9 noiembrie 2013, 10:48

eric intradevar ar putea fi util, dar varfuri precum fatai se gasesesc si-n liga lui mitica

mg (138 comentarii)  •  9 noiembrie 2013, 10:48

..dacă Borja Valero intra la Pandurii îi băteam..:)
Pe lângă golul lui Eric m-a impresionat şi evoluţia lui Unguruşan, în special la Florenţa.
El şi cu Măţel ar fi cele mai bune soluţii la naţională, acolo pe dreapta.

ubercool (1 comentarii)  •  9 noiembrie 2013, 10:50

Sau a fost brut superioara sau mai superioara sau cea mai superioara sau foarte superioara sau un pic mai superioara sau inalt superioara etc.

victor L (169 comentarii)  •  9 noiembrie 2013, 10:50

De data asta subscriu.
Si mi-a placut: „de ce-am fi noi mai catolici decît Papa? Scuze, mai bătuți în cap.”
Dar atentie, se poate „interpreta” ca ii credeti pe catolici batuti in cap 😛

Magura (2 comentarii)  •  9 noiembrie 2013, 10:50

@gogu. Ce plina e lumea de inteligenti ca tine…Sa vorbesti daca vei reusi vreodata sa citesti macar un sfert din cat a scris domnul Ioanitoaia…nici nu ati iesit bine din ou si va si dati cocosi…

sorin (30 comentarii)  •  9 noiembrie 2013, 10:53

as interzice echipelor romane sa joace in liga campionilor pana cand una din ele ajunge in semifinalele EL alta in sferturi si alta sa iasa in saisprezecimi . ATENTIE ! toate astea sa se petreaca la ACEEASI editie a competitiei . apartent ce spun eu aici nu are legatura cu articolul dar eu zic ca are . echipele romane sunt la ani lumina de fotbalul adevarat care se joaca in europa si o echipa romana in CL ma face sa ma intreb ce cauta acolo ? eu personal cand televiziunile transmit din CL, nu ma uit la meciul in care e implicata echipa romaneasca pt. ca vreau sa vad fotbal ! asa ca pun un real -juve pe tv si un dortmund – imi scapa cu cine a jucat , pe calculator . la ai nostri mai dau sa vad scorul . asa ca d-l ioanitoaia te-ai enervet degeaba, tocmai dumneata . LA CE TE-AI ASTEPTAT ?la minuni ? inca o data : TOCMAI DUMNEATA ?

Manolo (63 comentarii)  •  9 noiembrie 2013, 10:55

Nea Ovi, nu ar trebui sa permiti unor tolomaci gen gogu sa te jigneasca. Se intampla ca nu mai aveti filtre acolo sau sunteti prea blanzi cu toti complexatii.

dd (35 comentarii)  •  9 noiembrie 2013, 10:57

Domnu Ovidiu,e mai important sa vina Cochis de la echipa lu peste prajit din Ucraina..Eric nu e bun la nationala ,da e bun Cochis…Eric e mai fotbalist decat a fost Cochis vreodata…

dan (195 comentarii)  •  9 noiembrie 2013, 11:10

decat sa tot neutralizam cate un brazilian mai rasarit ajuns pe la noi… nu ar fi mai simplu sa tinem cu Brazilia? Eu cred ca Romania trebuie sa fie formata din romani. Nu ne place ce avem.. credem ca meritam mai mult… tineti fratilor cu Brazilia, Spania, Olanda… care-i problema?

iurgu (1 comentarii)  •  9 noiembrie 2013, 11:16

Aveam 2 la pariuri, de ce sa nu bata Fiorentina? :))

Apropo, nu exista ghinion si noroc in fotbalul adevarat, ci doar profesionalism, disciplina si mult antrenament. De aceea altii castiga iar noi ne plangem de ghinion si conspiratii tipic natiei din care facem parte.

calinescu_ (17 comentarii)  •  9 noiembrie 2013, 11:22

DACA SI NEMTII AU FACUT ASTA NU INTELEG DE CE NU SI NOI ….!!!!
DAR DACA II NATURALIZAM PE ASTIA 2 SI NU LE MAI CRESTE COTA LA FOTBALISTII IMPRESARIAT DE GIOVANI SI DE PITURCA …!!!! NU MAI ARE LOC BOGDAN STANCU DE EXEMPLU ….!!!
PE CADU IN LOC SA INCERCAM CU DISPERARE SA-L DISCREDITAM ERA MULT MAI UTIL SA-L ADOPTAM …..!!!!
DAR CE SA MAI VORBIM CAND LA NATIONALA N-AU AVUT LOC MARIUS NICULAIE SI GABY MURESAN PENTRU CA NU JUCAU LA STEAUA ..??????
TREBUIE TERMINATA MAFIA DIN FOTBALUL NOSTRU ,CARE INCLUDE SI O PARTE A PRESEI SI APOI SA ASTEPTAM NORMALITATEA….!!!!

SAG (132 comentarii)  •  9 noiembrie 2013, 11:26

Nu pot sa-mi explic cum de Eric nu a fost vazut de catre nimeni de la Steaua inca de cand era la Gaz Metan M. Ar fi fost cu mult mai in UCL si campionat decat Cristea, Tatu sau Nicolici. Mare eroare ! Da, ar fi buna naturalizarea celor doi.
Pe de alta parte, si mie imi venea sa sparg televizorul la finalul celor doua partide(Poate vor citi si jucatorii Stelei, si Reghe s.a) Cand vezi cata lipsa de inteligenta si gandire in mintea unor jucatori de-ai tai. Popa, gresind(a cata oara ?) in loc sa paseze celor doi coechipieri(Kapetonos si Chipciu) din apropiere, pentru a tine mingea cat mai mult in ultimul minut a….preferat s-o piarda….Trebuie inlocuit urgent cu GRADINARU(de la juniori !) Apoi eroarea lui Popa a fost continuata de ceilalti din aparare si de ratacitul la minte si fapta, Georgievski…
Apoi cum dracu sa nu te infurii cand vezi cum Tanase, Popa, Stanciu, Filip prefera executii individuale(egoiste) in loc sa practice atacurile COLECTIVE cu Piovaccari(Kapetanos) ! Ati vazut cum ne-au data ei golul egalizator ? prin combinatii COLECTIVE DE ATAC ! Ati vazut cum a inscris Fiorentina cele doua goluri Pandurilor ? Prin ATACURI COLECTIVE. Executii individuale pot fi, dar RARE…..

Raul (29 comentarii)  •  9 noiembrie 2013, 11:30

Eu as fi pentru naturalizarea lui Eric, e cel mai in forma jucator din campionatul nostru, ar fi conducatorul de joc de care noi cam ducem lipsa la nationala, e un jucator cu experienta care poate sa ajute jucatorii de pe langa el mai tineri sa creasca.

Rares (113 comentarii)  •  9 noiembrie 2013, 11:31

Nu spun ca Eric asta nu ar fi bun. Si pe mine ma incanta ideea. Dar, in loc sa naturalizam straini, nu mai bine da federatia o lege ca toate cluburile de liga 1 sa aibe academii, scoli de fotbal serioase? Nu e posibil ca o echipa de rangul stelei sa nu aibe asa ceva. Si nu numai Steaua pana la urma. Nu antrenorii si jucatorii au distrus fotbalul romanesc, ci mafiotii de la conducerea cluburilor si bunicu dragomir. De-ar muri toti in chinuri.

g (27 comentarii)  •  9 noiembrie 2013, 11:32

altceva nu putem face decat sa naturalizam? sau tot ce fac nemtii e bun? uitati-va si altfel la nemti, la scoala lor…noi in afara de echipe de seniori nu avem NIMIC. acolo e buba, lasati naturaliarea. si daca eric mai e cum mai e, CINE ESTE FATAI? devine penibil subiectul cu naturalizarea lui fatai, parca ar fi maradona. avem multi peste fatai. nu stau sa dau nume. dar, cu siguranta sunt 5-6 peste fatai la noi in campionat/stranieri, romani. sanatate

iulian (190 comentarii)  •  9 noiembrie 2013, 11:50

Iurgule, daca ai implit 16 ani ar trebui sa stii ca nu e gluma chestia cu norocul si cu ghinonul in viata si in fotbal. Mai ai timp sa inveti.

Vlad (309 comentarii)  •  9 noiembrie 2013, 11:52

Cu tot respectul, la nationala Romaniei trebuie sa joace romani. Nu e echipa de club si dupa mine s-ar pierde din identitatea echipei nationale sa joace bananierii astia.

ST (35 comentarii)  •  9 noiembrie 2013, 11:53

Care Cochis mai ca nu e niciun Cochis, poate Cocis. Si care e legatura ca nu pricepui. Dar despre Marius Niculae nu poate fi vorba, asta ce nai cauta la nationala?

Sorin (128 comentarii)  •  9 noiembrie 2013, 11:55

Articol foarte bun, titlu EXCELENT, ca de roman. Cainele moare de drum lung si gogu…

matteo (9 comentarii)  •  9 noiembrie 2013, 11:59

Echipa cu cel putin 3 variante pe post (cum o vad eu), ca sa nu se mai planga selectionerii ca nu au pe cine sa bage. Aproape toti cei din lista pot juca la nationala 5-6 ani, exceptie fac doar 3-4 care au implinit 30 de ani si sunt de termen scurt.

Bornescu
Tatarusanu
Pantilimon
Plesca

Antal Sapunaru Chiriches Latovlevici
Nicolita Gardos Papp Nicoara
Adi Popa Gaman Oros St. Filip
Hoban

Bourceanu
Nistor
Pintilii

Maxim Eric
Chipciu Deac
N. Stanciu D. Rotariu
C. Matei (toti stangaci)

Torje Keseru
Rusescu Chitu
Grozav Iancu
B. Stancu (toti stangaci)

Marica
Fatai
Batin
Budescu

Zarathustra (7 comentarii)  •  9 noiembrie 2013, 12:09

Sunt total impotriva naturalizarii lui fatai si eric…hai sa fim seriosi domnule…nu sunt 2 superjucatori si de astia de duzina ca ei avem si la noi in tara…atata se vb de fatai de eric de zici ca sunt a 2 venire a lui Messi.
Franta..e plina de negrii pana si la scrima au 7 maimute… Belgia ..deja albii incep sa fie minoritate..Lasa sa fim noi praf la fotbal dar macar cu jucatorii nostrii ..nu sa naturalizam 2 maimute si sa fim praf cu ei in echipa…ptr ca oricum nu sunt atata de buni

Broscuţa Oac (66 comentarii)  •  9 noiembrie 2013, 12:30

Dacă ajungem să ne facem naţională din străini, înseamnă că ne declarăm învinşi definitiv.

Că procedează alţii aşa nu e un argument. Există şi modele nerecomandabile.

gicu (1 comentarii)  •  9 noiembrie 2013, 12:36

Vorba ‘ceea : ” si c-un rac, tot sarac „.
Degeaba aducem 1,2 strainezi ca tot fraieri suntem; in momentul de fatza ar trebui sa naturalizam vreo 7-8 jucatori buni ca sa facem o echipa buna.
Mai bine ramanem sa facem haz de necaz : or fi ei fraieri, dar macar sunt de-ai nostri.

lord belial (434 comentarii)  •  9 noiembrie 2013, 13:13

stiti de ce nu il naturalizam, dle ioanitoaia, pt ca frf este o federatia xenofoba

bankk (96 comentarii)  •  9 noiembrie 2013, 13:39

naturalizarea ar fi un lucru inedit, daca va aduceti aminte a fost unul la polonezi, Olisadebe, care pe urma a plecat din campionatul lor si nu a mai fost selectionat. avem destui jucatori selectionabili, aproape 20 de jucatori in campionatele din italia, franta sau spania plus 8-9 din campionatul intern

mihaic3001 (42 comentarii)  •  9 noiembrie 2013, 13:41

Cel mai corect aşa ar fi : să ne privim în oglindă. Suntem naţie slabă din toate punctele de vedere – trădători, melteni, slabi, laşi, indolenţi, etc. Până la urmă, asociind tot ce se petrece acum în fotbal cu tot ceea ce se petrece acum în România, suntem acolo unde trebuie, adică la fund.
Iar pe rareş l-aş întreba de unde vrea el finanţare în ţara asta de 2 lei ptr. centrele de copii şi juniori atâta vreme cât nu mai ai nimic în ea ? Economie, industrie, etc. În afară de-o gaşcă de şmenari, ce mai ai Rareş în ţara asta ? Ai impresia că dacă-i pui sula în coaste lui Becali printr-o lege să investească în centre de copii şi juniori, investeşte ? El sau alt investitor ? Îşi bagă picioarele în el de fotbal, îşi ea jucăriile şi pleacă. Când ţara asta era şi ea funcţională, toate activităţile astea erau susţinute de către stat, de către întreprinderi, combinate, etc. Şi nu numai fotbalul … era susţinută cultura, tot felul de activităţi. Nu vezi în ce ţară trăim ?

Primarutheone (4 comentarii)  •  9 noiembrie 2013, 14:00

Cand citesc comentariile unora de pe aici ma apuca o stare de scarba. Bine mah, nu-i naturalizam, ca avem noi mari jucatori. Si Eric si Fatai si-au vazut de treaba si isi vad in continuare de treaba, joaca bine spre foarte bine la cluburile lor si in plus nu au mentalitatea asta paguboasa a jucatorilor romani, care daca iau un gol cad psihic si mai iau vreo 2-3. In fine, nu-i naturalizati. Lasa ca Germania cu Cacau sau Spania cu Marcos Senna sau Diego Costa au facut afaceri proaste. La fel si Polonia cu Olisadebe si Guerreiro, Croatia cu Eduardo sau Italia cu Camoranesi sau Osvaldo. Vai de capul vostru…

ovidiu (2 comentarii)  •  9 noiembrie 2013, 14:01

e f bun, in momentul de fata e cel mai bun din liga 1, golgeter, plus locul 1 la pase de gol, e playmaker, are toate atuurile, e mult peste cristi tanase si n are fite, chiar un model de fotbalist…”Briliantii” ne au ingropat nationala, aia smecherii de dorobanti, ar trebui sa invatam sa apreciem un model de om muncitor,modest si cuminte. uitati va la barcelona, messi e modest, e chibzuit, de aia are 4 baloane de aur… mutu are zero baloane, talent imens irosit, o adevarata poveste a esecului profesional

bănăţanu (27 comentarii)  •  9 noiembrie 2013, 14:13

Un prim pas pentru promovarea tinerilor fotbalişti ( şi nu susţin numai eu aceasta) ar fi ca FRF să oblige echipele din toate ligile să joace toate meciurile dintr-un sezon cu cel puţin doi ( trei ar fi mai bine) jucători sub 18 ani prezenţi în teren pe toată durata unui meci. Cluburile ar fi obligate astfel să caute sau să-şi „crească” tinere talente. O altă măsură utilă ar fi reducerea numărului de echipe din prima ligă şi desfăşurarea ( în paralel) a unui campionat de tineret al acestor echipe, în scopul de a determina echipele de pe prima scenă să investească în jucători tineri, în loc să „cumpere” de te miri unde tot felul de „petarde fotbalistice”. Nu zic că nu e bine să naturalizăm anumiţi jucători străini ce joacă în liga întîi şi o fac mai bine decât majoritatea jucătorilor români, dar asta nu e o soluţie de viitor, ci doar o soluţie de moment şi o amânare a dezastrului spre care se îndreaptă cu repeziciune fotbalul nostrum. Voi ce credeţi?…

17 Nentori Tirana (871 comentarii)  •  9 noiembrie 2013, 14:38

fiind sincer, ati reusit unul din cele mai bune articole.
Dar treaba cu inecatul la mal, ori ghinionul previzibil, nu e teoria chibritului. Imi amintresc ca la Steaua -Ajax toata lumea „stia” ca se va termina 2:0 si vom cistiga la 11m.
Cum se ajunge la o asemenea stare de spirit? Trebuie sa gasesti in istorie un succes asemanator? Trebuie sa ai o sustinere neconditionata? Sint de vina si comentatorii care aseamana o normala sedinta la centru, de dupa meci cu manele si dansuri din buric?

Poate ati dat raspunsul. Poate trebuie spart televizorul si luptat. Poate trebuie sa-ti cunosti adevarata valoarea si sa incerci sa profiti de calitatile tale.

PS Eric e chiar de-al nostru. La fel Cadu si mai sint. Dar Eric a dat prea multe goluri, la fel Budescu, ca si Rusescu, Chipciu in anul trecut. A jucat prea mult si s-a uzat. Ce impresar are?

Adi (110 comentarii)  •  9 noiembrie 2013, 16:31

Subscriu la sentimentele dumneavoastra, maestre. Dar in fotbal e loc de astfel de surprize. Uneori am fost noi cei care am marcat in ultimul minut. Sa facem acum statistici cu asta?! Mai bine puneti o vorba buna la baietii de la GSP sa faca si ei clasamentul ca lumea, ca in situl lor, Ceahlaul cu golaveraj +6 e pus mai sus ca Pandurii golaveraj +13, la aceleasi 23 puncte. Cumva GSPau regula ordinii alfabetice la egalitate de puncte?! Sau au alte norme profesioniste decat restul lumii?!

arthur (1 comentarii)  •  9 noiembrie 2013, 16:53

deci asa ‘nea ovidiule’ ;), iti atrage omul atentia ca ai mutat jocul la Targu Jiu,corectezi articolul si-mi stergi comentariul :)) nu te mai vizitez. asta da deontologie. mai bine iesi la pensie,ca oricum esti depasit.

Lux (10 comentarii)  •  9 noiembrie 2013, 17:09

Nu e asa de valoros cum se zice.Are talent, dar e cam pe acelasi post cu maxim(nr 10, jolly joker , playmaker sau cum vreti sa ii spuneti).Jucator de banda nu e , nici varf de careu.Nu prea are unde juca,deci chiar nu are rost sa il naturalizezi.Adica jucam cu asta care are 28 ani si e strain in locul unuia din cei mai promitatori romani-alex maxim?
Cat despre fatai, ala nici atat.E inconstant si problematic.
Cred ca un jucator trebuie naturalizat doar daca chiar are sanse reale sa joace.Si eric nu prea le are…

puppinkeresku (19 comentarii)  •  9 noiembrie 2013, 17:10

Problema este pusa gresit : Nemtii nu au naturalizat pe nimeni, acesti jucatori sunt nascuti in germania, din parinti sau bunici veniti de ani buni. Sunt turci, sau alte natii care au crescut in mentalitatea germana. Ce te faci la noi daca cresc in mentalitatea romaneasca !!?? Se alege praful !!

wvwv (1 comentarii)  •  9 noiembrie 2013, 17:58

da si vor veni africani si turci si vor salva fotbalul romanesc ridicindu-l pe culmi nemaivazute contribuind cu mari insusiri de creatie cultura si mai ales educatie si la ridicarea romaniei spre ceruri! pai ma taranilor nu vedeti ca strainii v-au ingropat la propiu la modul multilateral? ioanitoaia este un minoritar obraznic si fara obraz d-aia si scrie prostiile pe care taranii slabi de minte le inghit pe nemestecate. germanii si restul sint sufocati de „naturalizeti” care nu aduc nimic ci doar distrug. timpul va va arata si voua taranilor aerieni ca noul turn babel care se construieste in europa pt ca asa vor unii se va prabusi cu mari pierderi care cu siguranta ca nu va vor face mare placere. va fi o repetare la scenariul yugoslav dar la scara mai mare. unii isi freaca miinile de placere inca de pe acum.

stiintza4ever (78 comentarii)  •  9 noiembrie 2013, 20:03

spania l-a chemat la nationala pe diego costa de parca se terminasera atacantii in spania. si n-a facut nimeni scandal, in afara de antrenorul braziliei. dar la noi, mare scandal. pai stai domne ca vin agenturili straine si ne cotropesc cultura de fotbal, ce sa spun. cum sa mai creasca cosmini matei in fotbalul asta inecat in fotbalisti mai buni ca el si care vin de pretutindeni.

popa duhu (1 comentarii)  •  9 noiembrie 2013, 20:25

Ioanitoaia ca de obicei,apologetul noii ordini mondiale.Cine doreste corcirea rasei albe si disparitia ei?Itzic?Of course.
asta mai lipseste sa avem mai mute la nationala.
Pe mine ma reprezinta doar romanii puri.Atit si nimic mai mult,coane ioanitoaia.

Gill (41 comentarii)  •  9 noiembrie 2013, 20:53

Va felicit pentru articol, aveti o logica imbatabila si usor de inteles, cred ca va este greu sa scrieti pt nivelul celor care comenteaza aici, se vede ca faceti un efort si va iese foarte bine.

nichi (31 comentarii)  •  9 noiembrie 2013, 21:30

@puppink… Altul care se da destept. Daca nu aveau cetatenia si le-au dat inseamna ca i-au naturalizat. Restul e vrajeala.

corectorul (66 comentarii)  •  9 noiembrie 2013, 21:55

in caz de egalitate de forte,norocul sau ghinionul pot sa incline balanta. dar 20 de meciuri consecutive fara victorie in Liga Campionilor ne fac sa credem altceva. acelasi numar de victorii le-ar fi obtinut la fel de bine si Avantul Barsana sau Damila Maciuca. si fara sa ne faca sa suportam fitzele lui MM si Reghe! au avut ghinion:nu s-au apropiat nici macar o data de careul lui Chelsea! naturalizarea nu e o idee rea: sa naturalizeze grecii pe Cocis si inca vreo cativa de-ai nostrii si ii rupem!

Adi (97 comentarii)  •  9 noiembrie 2013, 22:04

Popa duhu, fericiti mai sunt cei saraci cu duhul…Sa fii sanatos impreuna cu cei dragi.

MacMac (58 comentarii)  •  9 noiembrie 2013, 23:11

Arthur, te superi degeaba. Nu Ioanitoaia a schimbat, el e rar in vizita la…el acasa. Altii sunt garda pretoriana daca stii ce e aceea.

Mediator Bucuresti (31 comentarii)  •  10 noiembrie 2013, 8:30

Corect, totul pentru titlu , totul pentru victorie !

CUCU (1 comentarii)  •  10 noiembrie 2013, 9:23

De ce nu trebuie atacat autorul?El poate scrie orice doar asa ca se crede specialist?Dupa parerea mea n,nu e cazul.

sorin (30 comentarii)  •  10 noiembrie 2013, 10:39

si Polonia a naturalizat un fotbalist de culoare . Cei nascuti mai devreme isi aduc aminte . Imi aduc aminte ca tipul dadea goluri .

Comentează