Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Steaua încearcă să urce muntele

Consider logic să judecăm că, egalată în prelungiri la Basel, Steaua a avut și ghinion. Să recunoaștem însă că la București, unde și ea a egalat pe final, a avut noroc, vă invit să gîndim obiectiv și cînd nu ne […]

vineri, 8 noiembrie 2013, 9:23

Consider logic să judecăm că, egalată în prelungiri la Basel, Steaua a avut și ghinion. Să recunoaștem însă că la București, unde și ea a egalat pe final, a avut noroc, vă invit să gîndim obiectiv și cînd nu ne convine. Pe scurt, Basel ar fi meritat să cîștige turul, iar Steaua returul, formația bucureșteană reușind în Elveția, repet aprecierea din textul scris imediat după partidă, cea mai bună evoluție din actuala stagiune de C1.

Am citit undeva că ar fi jucat mai frumos la Gelsenkirchen. Nu-s de acord întrucît nu-i normal să lauzi un meci pierdut la scor. În rest, aceeași concluzie veche de cînd lumea, fotbalul nu-i pe merite, e pe goluri, restul fiind poezie. Cine marchează cîștigă, cine nu mai așteaptă.

Comparativ cu prestațiile anterioare, Steaua a părut în progres miercuri seara. Nu s-a mai retras în propria-i jumătate ca speriată de bombe. Dimpotrivă, a ieșit la joc, a ținut ritmul și a ținut de minge, nu s-a intimidat. Scriam recent că grupele de Liga Campionilor reprezintă o căciulă prea mare pentru trupa din Ghencea. Cum aceasta s-a dovedit în două rînduri egala unuia dintre parteneri rezultă că situația s-a mai schimbat. S-a bătut parte în parte cu Basel, dar încă nu-i capabilă să le pună probleme reale unor adversari cu anvergura lui Chelsea ori Schalke. Pînă în vîrful muntelui mai are cale lungă de parcurs.

S-a văzut și la Basel că Steaua constituie o echipă eterogenă, pestriță, împinsă în sus de unii jucători și trasă în jos de alții, din păcate, cam aceiași. Încă o dată s-au distins, ordinea îmi aparține, Gardoș, Bourceanu, Szukala, Tătărușanu și Latovlevici, exacți, siguri pe ei, bazați. Dacă Tănase și, oarecum surprinzător, Stanciu au fost discreți, Georgievski și Popa au dezamăgit. Nici Filip nu s-a remarcat prin nimic.

Cu un fundaș aerian ca Georgievski, prins mereu pe picior greșit, nu poți emite pretenții la primăvara europeană, de aceea Reghe ar trebui să nu mai insiste de-a surda cu macedoneanul, ci să-i caute și să-i găsească înlocuitor. Referitor la Popa, mă întreb din ce în ce mai des despre ce e vorba la el, despre o lipsă de formă sau despre o lipsă de valoare? Fără să fiu rău, căci a mai făcut și meciuri de nota 7, mi-e teamă că și lui Popa, de regulă mînă moartă în această toamnă, i se acordă o încredere exagerată. Cît timp nu va ridica ochii din pămînt, nici nu va seduce, va staționa la “și alții”.

Concret, favorabil gazdelor, egalul de la Basel a scos-o pe Steaua din cărțile calificării căci numai un miracol, dacă nu două, ar ajuta-o să meargă mai departe. Asta e, să nu disperăm, mai degrabă să ne aducem aminte că sfîrșitul unui drum înseamnă totdeauna și începutul altuia. Cu alte cuvinte, să nu tragem în Steaua doar ca să părem exigenți și importanți, asta și pentru că, dincolo de slăbiciunile și de limitele ei, Steaua rămîne liderul fotbalului românesc, așa rupt în coate cum e acesta. Chiar nu-i normal să dai cu pietre în pomii cu roade.

Comentarii (57)Adaugă comentariu

TUDORICA (29 comentarii)  •  8 noiembrie 2013, 10:03

Steaua Galati a jucat foarte bine la Basel,jucatorii au respectat indicatiile lui Reghe si ale sotiei sale,au pus presiune pe adversari folosind din plin factorii morali volitivi.A fost un meci foarte bun ,pacat ca au fost si prelungiri.Data viitoare vor fi foarte atenti la cronometru.

Plagueis (8 comentarii)  •  8 noiembrie 2013, 10:10

Adi Popa este un 0 barat, nu inteleg ce cauta la Steaua d-apoi la nationala…bine ca il tin pe Iancu in tribuna si pe Popa in teren ….

Adi (25 comentarii)  •  8 noiembrie 2013, 10:11

Cand toti il laudau, pe Georgievski, eu il criticam, pentru ca am vazut, din peluza stadionului, ca primim mai toate golurile, de pe partea lui, sau de la actiuni plecate de acolo. Afara de la Steaua!

SAG (132 comentarii)  •  8 noiembrie 2013, 10:17

Cine a urmarit partida pana la final a vazut ca Popa a fost cauza inceputului ……SFARSITULUI. De la prostia lui de a intra cu mingea in adversar, ca intr-un zid(GRESIND,a cata oara ???!) a pornit golul egalizator. In loc s-o bubuie spre cer sau oriunde aiurea….El mai avea o varianta: sa paseze la Kapetanos care-i cerea mingea la 5-6 m de el. Dar, noua romanilor ni se intampla deseori sa ni se puna PATA in ultimul minut…..
Steaua ar putea sa invinga clar(in general) sau cu Basel in special daca Piovaccari ar fi jucat si SERVIT in fata portii de catre coechipieri. El a fost SERVIT acum de catre un aparator(Szukala) si a inscris. Dar, daca polonezul nu-i pasa nici el aseara??? Nici Tanase, nici Stanciu, nici Popa sau altii nu-l prea au in atentie pe Pioava in fata portii(la fel si pe Kapetanos). Am vazut cum ei prefera(din egoism) executii individuale, sa suteze din pozitii nepotrivite, sa rateze aiurea sau chiar sa piarda mingea usor, neglijand atacul colectiv.

marian (160 comentarii)  •  8 noiembrie 2013, 10:22

Excelent material. 100% corect.

Ionut (23 comentarii)  •  8 noiembrie 2013, 10:29

In sfarsit un ziarist cu capul pe umeri, nu care injura ca sa se dea mare

Alupei (1 comentarii)  •  8 noiembrie 2013, 10:31

Remarc indemnul din final ca ar fi gresit sa ii injuram tocmai pe cei mai buni pentru ca nu sunt cei mai buni din Europa. Ma declar de acord.

dan (195 comentarii)  •  8 noiembrie 2013, 10:35

#Adi „Cand toti il laudau, pe Georgievski, eu il criticam, pentru ca am vazut, din peluza stadionului, ca primim mai toate golurile, de pe partea lui, sau de la actiuni plecate de acolo.”

abia acum vedem, Adi cat am gresit fata de tine.

:))))))))))))))) ce looser!

iorga (16 comentarii)  •  8 noiembrie 2013, 10:36

Cam bland, Nea Ovi, cam bland ca nici cei laudati de matale nu au jucat prea bine.

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  8 noiembrie 2013, 10:38

Georgievsky este un fundas dreapta decent …dar bine ca l schimba …sigur o sa ia unul mai slab …Popa este puscarie intradevar …

imperator (32 comentarii)  •  8 noiembrie 2013, 10:53

Reghecampf e un antrenor mediocru.

caporalu (3 comentarii)  •  8 noiembrie 2013, 10:53

Vorba unui prieten, am jucat ca niciodata si-am pierdut ca-ntotdeauna…

riccardo (2 comentarii)  •  8 noiembrie 2013, 10:56

@TUDORICA… ,o ai … mica !

SAG (132 comentarii)  •  8 noiembrie 2013, 10:57

Se spune ca Reghe a cedat nervos….Cum dracu sa nu cedezi nervos ? Cand vezi cata prostie zace in mintea unor jucatori de-ai tai. Popa, gresind(a cata oara ?) in loc sa paseze celor doi coechipieri(Kapetonos si Chipciu) din apropiere, pentru a tine mingea cat mai mult in ultimul minut a….preferat s-o piarda…. Apoi prostia lui a fost continuata de ceilalti din aparare si de ratacitul la minte si fapta, Georgievski…
Apoi cum dracu sa nu te infurii cand vezi cum Tanase, Popa, Stanciu, Filip prefera executii individuale(egoiste) in loc sa practice atacurile COLECTIVE cu Piovaccari(Kapetanos) !
Ati va zut cum ne-au data ei golul egalizator ? Prin combinatii COLECTIVE DE ATAC !
Ati vazut cum a inscris Fiorentina aseara cele doua goluri Pandurilor ? Prin ATACURI COLECTIVE.
Executii individuale pot fi, dar RARE…..

matteo (9 comentarii)  •  8 noiembrie 2013, 11:27

Fara jucatori ca Adi Popa, Bourceanu, Latovlevici scorurile incasate de Steaua ar fi foarte mari in Champions League. Nu poti sa te superi pe acesti jucatori cand gresesti. Capacitatea lor de efort, pressingul si recuperarile reusite de ei sunt la fel de importante precum pasele reusite ale unui playmaker.
Apropo, daca poate sa-mi spuna cineva care e diferenta intre cand baga Chipciu capul in pamant si cand il bag Adi Popa dau funda ;))

17 Nentori Tirana (871 comentarii)  •  8 noiembrie 2013, 11:32

mai erau citeva minute iar Bourceanu, care alergase tot meciul, ataca portarul, adica,eventual, treaba lui Kapetanos. Vedeam mijlocul rupt, pozitionarea obisnuit gresita a Cangurului, presimteam, ma enervam groaznic si marturisec ca ma abtineam greu sa nu cobor si sa strig la ei.
Trebuia sa stam avansat si compact, iar Bourceanu sa se ocupe de inchidere si de ai lui. Popa n-a gresit cu nimic, putea doar sa puna piciorul mai tare, a incercat sa treaca, 50:50, nu avea de mult sustinere. Trebuia sa stie ca arbitrul nu-i da nimic.
Domnule OI, va mirati ca Steaua a jucat? Ca trebuia sa cistige, poate la scor? Va rog sa va imaginati acest meci arbitrat unul de-al nostru, balerinii Avram, Craciunescu … Toti arbitrii romani ar trebui adunati si inchisi pentru 29 de zile, sa vada acest arbitraj de 300 de ori daca mai vor sa iasa la lumina.

PS eu nu l-as fi scos pe Stanciu, era singurul care mai putea combina, l-as fi scos cu suturi pe Piovacari dupa ocazia imensa de care si-a batut joc, dar Kape n-avea ce cauta in acest meci pentru barbati, pentru cei tehnici si cu viteza. Daca tot n-ai adus nimic de calitate, isi bate joc un Pruneeea de ai tai, il mai si pedepsesti pe Iancu, trebuie sa nu stai bine la cap! Cu parere de rau, dar Steaua a fost pedepsita, nu Iancu.

Cheetah (2118 comentarii)  •  8 noiembrie 2013, 11:33

Maestre, merci ca ne tot delectati cu eseuri pe teme fotbalistice de valoarea celui de fata.

Personal, imi mentin afirmatiile:
1. Steaua a jucat frumos la Basel.
2. Asteptam cu infrigurare primavara europeana si Brazilia, ca reper de valare si pragmatism in joc a celor ce sint mai valorosi in fotbalul riuminesc actual.

Apoi mai comentam noi, circotasii electronici 🙂

justinianus (2 comentarii)  •  8 noiembrie 2013, 11:39

Tanase este un jucator de „valoare” doar cu rebuturile din Liga I. pe plan internatinal nu a facut nimic vizibil. Daca stie ca nu are viteza, de ce nu paseaza imediat si pierde timpul, permitind adversarilor sa se regrupeze?

dlq1 (35 comentarii)  •  8 noiembrie 2013, 11:50

Nu m-a convins nici de ata asta Prodneubereghensburg, e slabut si de acolo trebuie sa invete mult!!
Tine pe bara pe Iancu (adevarat cu toate prostiile lui) dar il joaca pe Popa sau mai deunazi pe TATU si mai ales pe Georghievschi care e, sarmanul, din alt film.
Recapitulez Popa un aiurit, Tatu prieten cu copii vecinilor fotbalistilor, iar Gerghievschi e din alt film iar A Cristea acelasi molau debusolat, iar toti astia JOACA in locul unor Iancu -cu defectele lui si cu tarele lui comportamentale, Neagu, Radut -mai ales- M Costea cu toate nebuniile lui- Rapa, A Prepelita, sau chiar juniorii -cei mai buni dintre ei (vezi Gradinaru) de la Steaua, sau chiar si impiedicatul de Nicolici care daca ar fi optim consiliat ar fi de talia lui Ibisevici!!

iorga (16 comentarii)  •  8 noiembrie 2013, 12:08

Excelent.

dac.impielitzat (51 comentarii)  •  8 noiembrie 2013, 12:09

un articol scris ca de un bun crestin 🙂
insa fotbalul nu e religie
fotbalul e un joc in care regulile sunt clare si alea scris si alea nescrise.
mie nu mi-a placut cum au jucat. oi fi eu prea exigent?
totusi nu am vazut fotbal decat foarte putin.
jocul pandurilor mi-a placut mai mult.
bai tata, eu de pe margine vreau sa vad fotbal, daca nu vad fotbal nu ma mai uit. e simplu.
chiar daca pierd, daca pun suflet si joaca fotbal ma uit. daca nu, sanatate si la revedere.
haidi pa

Acciduzzu (108 comentarii)  •  8 noiembrie 2013, 12:12

Nea Ovi, un articol echilibrat si cu mult adevar in el. Cel mai bine a zis-o „caporalu”citand un prieten: am jucat ca niciodata si-am pierdut ca-ntotdeauna. Chiar as vrea sa inteleg de ce este Iancu penalizat atat. O fi gresit, dar ceea ce se face cu el e idiotenie de cea mai proasta factura. Numai niste retardati se pot comporta asa. Reghe daca mai are coloana vertebrala ar trebui sa aiba curajul sa-l scoata la joc. De jucat juca bine. Daca iar face tampenii abia atunci il trimiti la plimbare. Ca a zis Gigi nu stiu ce sau „marele” antrenor de la nu’s care selectionata sunt prostii. Ai un talent in curte, educa-l, pedepseste-l dar mai si dai o sansa. Proprietarii si mafiotii de impresari ar trebui sa nu se mai amestece in astfel de cazuri. Ce Gigi stie el mai bine de la Poarta Alba? Sau musiu selectionerul de doi lei? Daca ar fi sa pedepsim drastic ar trebui inceput cu incompetentii selectioneri care habar nu au ce fac. Cu Piturca in frunte. Ar trebui si ei tinuti pe dreapta vreo 5-10 ani. Sa invete meserie

Cristi (8 comentarii)  •  8 noiembrie 2013, 12:21

Într-o lume fotbalistică normală, Steaua ar reuși în 2-3 ani să fie competitivă și în Liga Campionilor. Dacă învață din greșeli, schimbă mecanismul exact acolo unde trebuie și mai ales dacă există răbdare și consecvență!

marius (3 comentarii)  •  8 noiembrie 2013, 12:34

domnule ovidiu nu uitati ca la Gelsenkirchen am luat primul gol dupa o nentelegere intre szukala si tatarusanu apoi a trebuit sa iesim mai mult la joc pt a egala sau ma rog pt a marca a fost mai usor pt ei dovada la londra unde portarul celor de la schalke ii face practic cadou primul gol lui eto de acolo totul sa rupt pierzand cu 3-0 desi pana in momentul gafei schalke avusese 2-3 ocazii clare si chelsea nu era nicaieri.ai un avantaj foarte mare daca marchezi primlu obligi ca echipa adversa sa iasa la joc deschizandu-se si fiind mai expusa contratacurilor

bogdan (2 comentarii)  •  8 noiembrie 2013, 12:45

De la inceputul campionatului las comentarii si trimit mail-uri jurnalistilor din domeniul presei sportive sa faca un articol numai desprea Popa care nu are valoare decat de liga 1 nu de meciuri europene. E mediocre anul asta, centreaza numai in picioarele adversarilor si fuge de nebun fara a da un randament evident in joc.

Akin (4 comentarii)  •  8 noiembrie 2013, 13:51

@marius. Taci ca nu ai dreptate. E logic ce sustine dl Ioanitoaia

Bimbo (206 comentarii)  •  8 noiembrie 2013, 13:59

Bun articol fara iesirile in decor gen Udrea. Ioanitoaia nu o iubeste pe Steaua cum a si recunoscut, dar e corect, nu razbunator. Stie sa respecte valoarea, nu incurca borcanele.

Marean (270 comentarii)  •  8 noiembrie 2013, 14:04

Nea Ovi, care munte, bre, ca nu urca nici dealul? Incerci sa ii incurajezi si te inteleg, dar nu cred ca ai pe cine. Daca il dai pe Chiriches si il bagi titular pe Georgevski la ce doamne iarta-ma sa te astepti decat sa pierzi meciurile.

dani (1 comentarii)  •  8 noiembrie 2013, 15:35

mai fratilor,da de Chipciu nu spune nimeni ceva?a fost tamaie fratilor!!a gresit TOATE pasele!nu mai poate!nu vede nimeni !?vorbim de adi popa,georgievski…da de panarama asta nimeni? pai traim din amintiri?
a fost ZERO !

LEFTER POPESCU (1 comentarii)  •  8 noiembrie 2013, 15:39

Domnule Ovidiu,

„cazand” in cea mai usoara grupa din CL , echipa Steaua a fost extrem de norocoasa . Mitica Liga mica striga din toti bojocii dupa tragerea la sorti ca Steaua va obtine lejer 12 puncte si se va califica chiar de pe locul I. Iata , ca intotdeauna seful ligii o da in bara , iar valoarea reala a echipei Steaua este egala cu cele doua puncte obtinute si nu cea umflata cu pompa de catre presa sportiva .
Valoarea sportiva de astazi a ligii I este echivalentul ligii a II-a de acum cativa ani .
Pe ce loc s-ar fi aflat astazi Steaua daca in campionat ar mai fi existat Timisoara lui Gigel Bucur si Goga, Vasluiul lui Wesley, Adailton si Sanmartean , Dinamo cu Marius Nicolae , Danciulescu si Niculescu sau Rapidul lui Daniel Nicolae, Herea sau Marcos Antonio ? Sigur ,poate cu fluierasii din dotare, ar prinde locul 3 .
Cred ca proverbul lui Ion Creanga ii se potriveste manusa echipei Steaua . „Decat la oras codas ,mai bine in satul tau fruntas” . Liga I este un sat in care Steaua cu ajutorul arbitrilor este sustinta in fruntea obstii. Scadeti cel putin 9 puncte din cele obtinute de Steaua cu ajutorul fluierasilor din dotare si veti vedea ca nici in sat nu este fruntasa.

marius (3 comentarii)  •  8 noiembrie 2013, 16:09

Mda, Steaua a avut ghinion… ca n-a mai avut bulanul ei dintotdeauna!

@Dani (8 comentarii)  •  8 noiembrie 2013, 16:24

Prietene esti crizat ? Normal ca nu joaca la fel ca inainte de accidentare din prima, a stat pe bara mult timp, are nevoie de ceva timp sa-si revina.

L-ai vazut tu ca nu mai poate dupa numai 30 de minute jucate in CH League ? Bine bai Wenger …

Cristian (7 comentarii)  •  8 noiembrie 2013, 16:53

@lefter popescu: Hai sa nu exageram cu jucatorii pe care i-ai mentionat. Steaua in perioada acelor jucatori juca an de an in Europa, in timp ce echipele resepctive fie sa faceau de ras in vara, fie era ridicoli in faza grupelor. Daca vrei sa o luam asa, putem vorbi despre echipa Stelei din ’86 sau de cea din ’89. Ce-au facut rapid, dinamo sau poli in Europa anilor 2003-2009 ? Au realizat ceva ? Steaua castiga cu arbitrii ? Nu prea cred. Petrolul si astra au fost cam scumpe la vedere in preliminariile pentru Europa League. Steaua a fost o campioana meritorie ine ditia 2012/2013. Sunt de parere ca anul acesta va fi la fel. Iti poti inchipui vreun moment ca astra sau petrolul ar fi facut mai multe puncte decat Steaua Bucuresti in L.C. ? Hai sa fim rezonabili. cfr cand a trebuit sa joace un meci decisiv, a incasat 3 goluri de la Galatasaray Istanbul.

groparu (52 comentarii)  •  8 noiembrie 2013, 16:58

Am revazut fazele de la golul elvetienilor. Sa primesti gol in prelungiri dintr-o faza de contraatac unde Basel ajunge in situatie de 3 contra 2 nu e vina lui Georgievski.La faza espectiva echipa Steaua nu a fost compacta asa cum ar fi trebuit sa fie o echipa care conducea cu un minut inainte de terminarea partidei. Jucatorii erau imprastiati iar cei ce formau linia mediana la pasa fundasului elvetian NU FACEAU MARCAJ LA NIMENI. In plus s-au repliat greoi, mai ales Filip in pas de 2/4. In conditiile date pasa aparatorului elvetian venind pe Sio, fundasul dreapta stelist a incercat sa vina la marcaj parasinf flancul drept catre zona centrala (care nu era a lui). El a pierdut duelul aerian (o deviere norocoasa) .Dar nu Georgievski trebuia sa fie acolo in zona centrala ci Filip si Bourceanu. Acestia nu aveau ce cauta dincolo de centrul terenului sau in apropierea lui cu 1 minut inainte de terminarea partidei. Analizati faza si veti vedea ca acesta este adevarul.

bigfoot ball (6 comentarii)  •  8 noiembrie 2013, 17:00

Exact asa stau lucrurile. Eu sunt stelist din copilarie, pe atunci sufeream pentru ei, dar acum vad toate calitatile si defectele lor de atunci si pana azi. E trist sa vezi aceeasi Steaua castigand cu Chelsea in primavara si pierzand urat in toamna. Eliminand Ajax ca apoi sa se chinuie cu Legia si Basel. Sunt doar cateva luni distanta.

@SAG (8 comentarii)  •  8 noiembrie 2013, 17:31

Zici bine de tot !

Cititi ce a zis SAG pentru ca se pricepe si „a pus punctul pe i”.

Dtru (268 comentarii)  •  8 noiembrie 2013, 17:39

Ea incearca si nu prea poate. Matale insa o impingi de la spate cam fara rezultate.

Loulou (274 comentarii)  •  8 noiembrie 2013, 17:47

Tata, nu mai vezi padurea din pricina copacilor? Steaua joaca din ce in ce mai slab, dar matale o lauzi ca sa fii Gica Contra. Adevarul e altul, e declin, nu ascensiune si in curand se va alege praful de sandramaua asta.

Niku (275 comentarii)  •  8 noiembrie 2013, 17:51

Imaginea nu e exacta fara erorile antrenorului insa e apropiata de realitate. Nu e cinstit sa fii dur cu cei buni si sa ii ierti pe restul pentru ca sunt mai slabi. Aici sunt total de acord cu dvs.

Francisc (107 comentarii)  •  8 noiembrie 2013, 17:57

SAG a observat bine, dar cine sa dea bani ca sa cumpere si Steaua jucatori cum are Fiorentina ori Basel. Oierul e la mititica, iar MM ar lua nu ar da…Mai ramane Regheton dar pe asta nu il lasa nevasta sa dea niciun telefon dar vreun ban.

Tyty (127 comentarii)  •  8 noiembrie 2013, 17:59

Ca si jocul Stelei usor de anticipat. Cand e de criticat Ioanitoaia lauda si invers. Vrea sa fie original.

trandafir de la mongolia (72 comentarii)  •  8 noiembrie 2013, 18:07

La moment in jocul Stelei lipseste clarviziunea si creativitatea, in schimb predomina egoismul si lipsa de disciplina. Vinovat se face de acest lucru antrenorul principal. Mai e o problema pe flancul drept…daca mai tineti minte, cu Rapa fundas, Steaua nu incasa atatea goluri. Cu el in teren au batut Ajax si Chelsea, pentru ca Rapa respecta si executa toate indicatiile antrenorului. Tot Reghe se face vinovat pentru faptul ca nu l-a inclus in lista UCL si pentru titularizarea lui Popa.

mihaic3001 (42 comentarii)  •  8 noiembrie 2013, 18:19

Şi eu sunt unul dintre cei care a susţinut că deşi învinsă la scor, Steaua a jucat mai bine în Germania decât contra lui Basel în Elveţia. Şi susţin în continuare acest lucru (nu din răutate sau ca să-mi dau importanţă). Spuneam că, spre deosebire de meciul din Elveţia, în Germania, Steaua a avut atitudine, a avut tupeu pozitiv în joc şi din punctul meu de vedere, nici nu se compară jocul din Germania cu cel practicat în Elveţia unde, în afara golului „creat” de Szukala, Steaua n-a mai creat NIMIC. Excludem faza de la sfârşitul primei reprize cu dubla ratare a fundaşilor centrali deoarece n-a fost o creaţie ci o fază rezultată în urma unui corner. Steaua n-a jucat în Elveţia ce ar fi trebuit să joace. Steaua a jucat la „ciupeală” şi în toată repriza secundă n-a făcut altceva decât să încerce să mintă fotbalul. La fotbalul care se joacă azi în Europa, prin campionate şi prin competiţiile continentale, dar mai ales în UCL, nu mai ţine vrăjeala asta. Să fie clar, şi o spune un stelist. Am spus-o şi o repet – Baselul , din dubla cu Steaua a fost mai bună şi merită să termine pe 3. În plus, ei au bătut pe Chelsea în timp ce noi am luat o căruţă de goluri. Oare ce argumente mai convingătoare trebuie să existe ca să fim lămuriţi că Steaua, oricât m-ar durea sufletul nu merită să treacă de grupa aceasta ?
În altă ordine de idei, mă bucur că în sfârşit, sunt din ce în ce mai mulţi care au observat că Tănase şi Stanciu sunt egoişti şi nu-l joacă deloc pe Piovacari, preferând execuţii individuale, de cele mai multe ori sortite eşecului. Şi tot la fel de mulţi observă şi tâmpenia lui Reghecampf faţă de Iancu care după mine, este cel mai talentat jucător al Stelei în acest moment. Am criticat vehement şi critic atitudinea lui Reghecampf faţă de Iancu şi chiar faţă de Mihai Costea. Da, Steaua mai are mult de mers până să ajungă în vârful dealului şi pentru meciul de la Basel, din punctul meu de vedere nu prea-s de lăudat multe – a avut o atitudine mioritică, să păcălească fotbalul, o atitudine de echipă mică, în faţa unui adversar care la un moment dat, nu mai ştia cum îl cheamă cu buletinul în mână. Cred că cel mai decent ar fi ca în acest sezon de UCL, Steaua să încheie grupa pe locul 4 cu 5 puncte şi o victorie de orgoliu în faţa nemţilor iar pentru data următoare schimbarea mentalităţii, dar şi a unor jucători. Când fiecare meci îl joci cu 4-5 jucători în minus, nici nu poţi ajunge mai departe.

17 Nentori Tirana (871 comentarii)  •  8 noiembrie 2013, 19:21

Revin caci am apucat sa citesc articole si comentarii, am vazut ca Reghe este cel criticat, prin intrebari chiar de singurul ziarist care a ales sa fie prezent la meci, desi peste drum era un concert mult mai interesant pentru el.
Nu. Reghe este vinovat doar de jocul bun pina in ultimele minute, de conditia fizica iesita din comun a lui Bourceanu si mai ales de constiinta de grup formata. A incercat sa readuca ordinea in final, dar nu-l mai auzea nimeni. E drept ca sint antrenori care risca o eliminare, ies in evidenta cu o scinteie, reaprind focul. Nu e genul lui Reghe. Putea eventual sa-l trimita pe MM sa ia de git pe cineva, sa arunce ceva pe teren, o parada a modei in pantaloni treisferturi, …
Apoi multi il fac praf pe Popa pe nedrept. A jucat bine, ofensiv poate mai bine decit Tanase. Este drept, Tanase a fost senzational pe plan defensiv. Daca Popa n-avea nimic si se vaita la pamint, atunci da, a gresit grav. Dar cu Popa la pamint, Cangurul n-avea sustinerea de care era sigur Lato ( de la Tanase), Cangurul n-avea ce sa caute la mijloc, sa sara la cap cu un jucator izolat, care oricum n-avea ce sa faca cu mingea. Este o prostie fara seaman sa-ti parasesti zona, cu Popa la pamint, sa lasi spatiu celor trei adversari care puteau actiona acolo nestingherit. Ce sa fi facut cu mingea adversarul care deabia a reusit s-o stearga cu capul? Nici nu trebuia bagat in seama. Poate nici numai sarea. Ce vina are Reghe? Infinit mai mica decit a lui Bourceanu, Tatarusanu, Gardos. Pai Bumbescu, Laca, Radoi, l-ar fi batut, ar fi tinut ordinea. Apoi se uita ca a plecat Rusescu, iar pe Chipciu l-au scos Sticlele sase luni pe tusa. Macar la masa musculara noua nu s-a inselat ziaristul specialist in manele. Se uita ca cineva a hotarit sa-l pedepseasca pe Iancu fara nici un motiv. Daca Steaua incredinteaza perlele unui Steleeea, asta trebuie sa doarma cu ei, sa aiba grije de ei, nu sa-i lase pe mina unui ciumpalac. Uita ca de restaurant si femei are nevoie Iancu, nu Steleeea, Pruneeea ori mai stiu eu ce Sticla care a ajuns in sf la maturitate. De filme pentru handicapati si de ce meniu se mai gaseste linga cinematograf nu au nevoie. Greu de inteles de ce au fost criticate sperantele din strainatate care au preferat sa stea acasa in loc sa se infecteze, iar Steleeea n-a gresit cu nimic. Toti incep cu disciplina, ca la mine nu merge, … uita perioada lor de maturizare. Si apoi, care la tine, caci tu nici n-ai fost acolo cu Iancu, ai fost la tine la cald!
Este pacat ca Steaua nu este consecventa, nu-si apara fara limite valorile. Ce-au realizat? S-au autopedepsit. Apreciaza cineva ca Iancu a fost pedepsit? Nu. Apreciaza cineva ca Steaua trimite jucatori la „Nationala“ tarii hotilor? Nu. Steaua renunta la pregatirea ei, isi da peste cap programul, ii trimite sa se infecteze si sa rida Sticlele de jucatorii nostrii. Iar daca ajungem in Brazilia, Jijinio tot la racoare o sa fie, tot ultimul om. Cine se mindreste cu performanta? Cine decoleaza? Nu Jijinio. De el spuneam ca trebuie sa aiba ceva la cap, sa mai fie demn cind toti isi bat joc de el. Pe ei!

PS sint suparat, dar ceva bun tot a adus egalul. Trebuie sa cistigam urmatoarele doua jocuri! Asta e pe placul tuturor stelistilor adevarati. Hai Steaua!

sint bucuros, multi ziaristi au regasit cuvinte de incurajare. Poate la 0:1 continuau: da, dar ce bulan, dar cuCorona cum ramine, … Acum stim ca trebuie sa cistigam.

adi.nyc (49 comentarii)  •  8 noiembrie 2013, 19:54

@D-nul Ioanitoaia

In primul rand, ma bucur ca reveniti la lucruri serioase; Dragomir este un clovn care bate campii cand deschide gura, si nu merita mentionat.

Revenind la articolul dvs si Steaua, ce spuneti este corect, dar analiza pe care o faceti mi se pare putin cam simplista.

In meciurile de CL toti aparatorii au gresit, si s-au luat goluri pe greselile lor (inclusiv Gardos!!! Insa, este adevarat ca Gardos, in general, ne-a impresionat placut). Din pacate, fundasii laterali, Latovlevici si Georgievski nu mai sunt la nivelul sezonului trecut ori pur si simplu nu fac fata la fel nivelului de CL. Se vede cu ochiul liber, dupa parerea mea, ca Latovlevici si-a cam pierdut increderea in el.

Probleme mai mari sunt de la mijloc in sus. Bourceanu si Pintilii alearga mult, se zbat, dar nu sunt mijlocasi de creatie.

Dupa 4 meciuri Bourceanu are „0” goluri, si „0” assisturi.

Pintilii are „0” goluri, si „0” assisturi.

Filip are doar 23 ani (foarte tanar pentru fotbalistul roman!), si mai are de crescut.

Apoi avem Tanase – Stanciu – Popa…

Tanase in general joaca relativ constant, din cand in cand,cu jocuri mai bune, dar si mai putin bune; nu poti sa-l injuri, dar nici sa-i faci statuie.

Popa cred ca sezonul trecut si-a atins potentialul maxim (as vrea sa ma insel aici). Are viteza buna, dar nu are dribling, lucru esential pentru o extrema.

Stanciu este, de la mare distanta, cel mai valoros jucator al Stelei. Din pacate este inca tanar, si se pare ca are probleme sa joace 90 min, si nu inteleg de ce.

Chipciu are nevoie de timp sa revina la forma de dinainte de accidentare, dar cred ca dupa Stanciu este al 2 lea cel mai valoros fotbalist din lotul Stelei.

Piovaccari si Kapetanos…nu sunt de CL si nici de Steaua. Cu toate astea Piovacari inscrie; pozitionarea si norocul sunt punctele lui forte.

Eu ma intreb cum Petrolul, CFR, Pandurii, Astra gasesc atacanti de calitate si chiar si mijlocasi de creatie, iar Steaua joaca cu Tatu, Kapetanos si Nikolic.

Incercati sa va imatinati Steaua cu Eric si alti 2 atacanti- extreme de valoare.

Vorbind de managementul Stelei…DEZAMAGITOR!!! Pierzi pe Chiriches, Rusescu, Chipciu, nu ai atacanti de valoare, si vrei sa mergi in primavara europeana fara transferuri? Poti sa bagi €4-5 milione cand stii ca primesti:

-group stage: €8,600,000
-victorie: €1,000,000
-egal: €500,000

In fine…este frustrant sa vezi cum echipa din sezonul trecut a fost slabita in loc sa fie intarita pentru CL.

Sincer, as vrea sa plece Bourceanu, Latovlevici, si Tatarusanu la cluburi mai puternice si mai serioase din Europa…pentu binele lor.

MARGELATU (91 comentarii)  •  8 noiembrie 2013, 20:21

Analiza e f buna.

Intr-adevar, la acest nivel daca ai 2-3 jucatori (chiar si unul) slabuti sau iesiti din forma, nu ai nici o sansa.

Oricum – Steaua joaca destul de bine si e de perspectiva. Sper sa-si rezolve problemele amintite: Georgievski, Popa (care sper ca are valoare si e doar iesit din forma), etc…

jiji (59 comentarii)  •  8 noiembrie 2013, 20:29

Echipa are cativa jucatori care nu au ce cauta la Steaua.A Popo,Georgevski,Tatu,Nikolic.Folosirea acestor jucatori in special Popo,Georgevski si Tatu in mod constant arata limitele lui Reghe,asta in cazul in care nu i sunt impusi.
Rezultatele si jocul din play off si din liga,au aratat k Reghe m ai are multe de invatat.
Inclin sa cred k Basel a jucat prost iar Stelei ia fost foarte usor sa blocheze.
Obiectivul a fost calificarea in grupe,pt a se incasa bani.Atat si nimic m ai mult.
Alta belea e liga youth,care ia obligat sa joace cu echipa de tineret incropita in cate zile,pai asa echipa vreti sa aibe rezultate in Europa?

xxx (4 comentarii)  •  8 noiembrie 2013, 20:56

Steaua a jucat mai bine pentru ca a avut cel mai bun 11 pe teren.S-a cunsocut cum a iesit Pintili au si pierdut mijlocul terenului in repriza a 2-a.Pintili nu ii lasa sa se intoarca cu fata la poarta precum Filip de exemplu pe Mata.Cu Chelsea oricum o fura Steaua ,dar daca era Pintili ,Mata nu mai avea timp sa se intoarca si sa deschida jocul in stanga unde au fost majoritatea actiunilor.

reformistul (14 comentarii)  •  8 noiembrie 2013, 21:37

cine era in atac de nu avea adi popa cui pasa?cred ca din vina dioptriilor, ioanitoaia a pus invers plasma si a vazut alt meci.pe scurt:reghecampf l-a izolat pe adi popa de restul jucatorilor, ceea ce ne face sa ne intrebam de ce l-a mai trimis pe gazon.o fii vrut sa ii scada intentionat valoarea sau sa ii testeze capacitatea de penetrare?sper ca in viitorul sezon de champions league, steaua sa fie antrenata de ioan andone care a facut in sezonul precedent 10 puncte.

ultras (45 comentarii)  •  8 noiembrie 2013, 23:37

@reformistul. Tu pe ce lume trtaiesti? Toti au vazut ce a vazut Dl Ioanitoaia numai tu ai vazut pe dos ori esti vreun fin de al lui Motoreta fara motor. Popa e a doua musca fara cap la Steaua dupa Vladoiu si nu e de vina Reghe ca asta se uita doar la gazon.

Comentează