Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

De ce Marius Niculae, nu şi Pantilimon?

Abia s-a anunţat lista provizorie a “străinilor” pentru barajul cu grecii că s-au şi pornit aprobările, ca şi, parcă în mai mică măsură de data asta, contestările. Logic într-o ţară cu 20 de milioane de locuitori  şi cu tot atîţia […]

sâmbătă, 2 noiembrie 2013, 9:43

Abia s-a anunţat lista provizorie a “străinilor” pentru barajul cu grecii că s-au şi pornit aprobările, ca şi, parcă în mai mică măsură de data asta, contestările. Logic într-o ţară cu 20 de milioane de locuitori  şi cu tot atîţia selecţioneri, fiecare convins că  e chiar mai priceput decît cel în funcţie! E o boală căreia românii nu i-au găsit remediul!

Să remarcăm din start absenţele lui Mutu şi Pantilimon, ca şi prezenţele neaşteptate, greu de anticipat, ale lui Cociş, Marius Niculae şi Nicoliţă. Accidentîndu-se, Mutu s-a autoexclus, scoţîndu-l astfel pe Piţurcă în afara oricărei polemici. În schimb, tehnicianul l-a preferat pe veteranul Lobonţ lui Pantilimon, omiţînd că portarul lui City şi-a salvat echipa în recentul meci de Cupa Ligii cu Newcastle.

Am primit încă o dovadă că Panti nu se numără printre favoriţii lui Piţurcă, afirmaţie întărită de amănuntul că, din cele 16 selecţii de pînă azi, “englezul” a adunat numai 5 sub comanda actualului antrenor!   A apărat o singură dată în campania pentru Brazilia 2014, la acel nefericit 0-4 din Olanda.

Trebuie să-i fi surprins pe mulţi, iar pe unii şi iritat, opţiunea pentru Cociş şi Marius Niculae, legitimaţi la Hoverla Ujgorod, formaţie promovată în 2012 şi clasată pe locul 12 din 16 în Ucraina!  Aparent, convocările lor nu s-ar justifica, deşi cel supranumit Săgeată a marcat deunăzi în partida de campionat cu Cernomoreţ. Şi mai puţin, spre deloc, s-ar susţine aducerea lui Cociş, “tricolor” pe care, asemenea lui Florescu, publicul nu l-a agreat niciodată. Şi dacă includem chemarea lui în categoria ideilor fixe, să ne reamintim că Sabău, care nu poate fi bănuit nici de gusturi bizare şi nici de interese obscure, l-a lăudat deunăzi pe Cociş fără rezerve!

Personal, apreciez că Piţurcă n-a greşit cînd i-a nominalizat pe Lobonţ, pe Marius Niculae şi chiar pe Nicoliţă. Asta întrucît toţi aceştia sînt jucători de moral, oameni de echipă, care ştiu să se dăruiască la maximum, să se mobilizeze pe ei şi pe ceilalţi. În barajul cu grecii îşi va spune cuvîntul valoarea, dar va conta imens şi atmosfera, starea de spirit, capitol la care cei trei constituie adevărate exemple.

O ultimă observaţie ar fi aceea că, spre beneficiul general, conducătorii Stelei şi-au revizuit discursurile şi au renunţat să mai tragă într-un Piţurcă pe care-l atacau violent în urmă cu cîteva săptămîni. În ciuda faptului că Liga a amînat şi întîlnirea Stelei cu U Cluj, act ce va bulversa programul oricum foarte încărcat al campioanei, Reghecampf n-a mai protestat, ci chiar a salutat hotărîrea.

Vom mai vorbi pe această temă, dar fanii sînt datori să înţeleagă că, dincolo de reţinerile unora dintre ei faţă de selecţioner, acesta şi băieţii lui au imperioasă nevoie de pace şi de echilibru înaintea unei bătălii la baionetă. De înţelegere şi de linişte.

“Naţionala” trebuie percepută ca fiind echipa tuturor românilor, tratată şi încurajată ca atare. Scuzaţi banalitatea, dar nu vom reuşi decît împreună.

Comentarii (72)Adaugă comentariu

Lite (1 comentarii)  •  2 noiembrie 2013, 9:51

Avem fotbalul pe care-l meritam, se aseamana foarte mult cu politica din tara asta bogata, dar doar pentru cativa.

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  2 noiembrie 2013, 10:04

Avem o tara bogata pentru foarte putini oameni iar O.I. face parte din cei putini …

sorel (1 comentarii)  •  2 noiembrie 2013, 10:12

Simplu , pentru ca Pantelimon este rezerva la una dintre cele mai puternice echipe de club de pe pamant , iar Cocis si M. Nicolae sunt titulari la cea mai obscura echipa de club de pe pamant .

Ce e asa de complicat in rationamentul lui Piturca ?

Are dreptate cel de dinaintea mea , ne meritam soarta .

Alex (53 comentarii)  •  2 noiembrie 2013, 10:13

Ce ar castiga Piturca prin convocarea lui Pantilimon? NIMIC! Portarul de la City nu are impresarul agreat de barbugiu si nici nu da spaga pentru a fi chemat!

dan (13 comentarii)  •  2 noiembrie 2013, 10:13

A tuturor romanior a incetat sa mai fie de mult, d-le Ioanitoaia. Personal mi-e greata de felul cum este tratata aceasta problema. Se face selectia fara nicio logica, nu-i mai gasiti circumstante atenuante lui Piturca. Dinspre federatie si selectoner, mesajele sunt clar de nepasare, dar credeti-ma ca si pentru multi dintre noi, echipa asta nu mai reprezinta mare lucru. Am ramas doar cu amintirile, echipa si conducatorii de azi, nu-mi mai starnesc nicio emotie. Pe dumneavoastra d-le Ioanitoaia va inteleg pe undeva, din sport va castigati painea, dar noi ceilalti care nu avem de-a face cu gazetaria ce sa facem?

PanconeKK (16 comentarii)  •  2 noiembrie 2013, 10:33

Pentru ca:….. Ioanituoaie draga…..Pantilimon e petarda !!! cand a jucat la nationala a facut-o dezastruos ….probabil a fost si ultimul meci in care a jucat…..ca la echipa de club joaca mai rar decat torje la Espanyol

dd (35 comentarii)  •  2 noiembrie 2013, 10:49

@Lite

Corect.

unu_din_20mil (1 comentarii)  •  2 noiembrie 2013, 10:50

convocarea nu inseamna neaparat titularizarea lor, ci doar existenta posibilitatii ca unii dintre ei sa joace. daca i-a convocat pt a crea o anumita stare de spirit de-a lungul pragatirii meciurilor, e una, iar sa-i foloseasca in joc e alta. imaginati-va o echipa cu niculae, stancu, bucur, cocis, lazar… si jucam cu grecii pana incepe cm si tot nu le dam gol (sau poate le da lazar, ca le cunoaste fotbalu). problema e ca piturca i-a introdus recent pe unii dintre ei (meciurile cu turcia, estonia) si pare ca nu intelege nimic. continua cu stancu in teren, cand singura lui contributie in joc e ca trage om dupa el, iar bucur are un sut pe meci si ala e in balarii. nu cred ca ne-am calificat fiindca a facut piturca ceva extraordinar, vreo echipa de mondiale..jocul echipei nu incanta cu nimic si asta s-a vazut in meciul cu estonia. pentru mine ca selectioner, sperantele ar fi venit dintr-un 5-0 si nici atunci..

io (81 comentarii)  •  2 noiembrie 2013, 10:52

selectia noastra parca a facut-o antrenorul grecilor!

17 Nentori Tirana (871 comentarii)  •  2 noiembrie 2013, 10:56

Domnul Victor Piturca nu a surprins. Dinsul face ce stie. Poate mai lipseste Daniel Nicolae, caci Chivu si Contra nu mai vor. Astia de ce nu sint patrioti ? Ca Mutu, care dupa parerea fanilor e la fel de bun si cu un picior in ghips ar veni chiar in miini sa ajute. Poate la Rio.

Nu va mai faceti griji Domnule O I. Un stadion arhiplin va justifica activitatea si jertfele, orele de munca si nesomn, ale conducatorilor si implicatilor.

Parca vad deja delegatia noastra decolind, prilej de mindrie chiar si pentru blatistii Base-Pota si echipa. Chiar Domnii Negoita sicu ala, ministrul, realizatorul principal al performantei, nu mai stiu, ca sta pitit, ceva cu Niciolae Cioiu, vor avea unde sa mearga. Pacat ca cei care le livrau eleve sint deja la racoare. Se zice ca dupa ce vezi Rio nu mai conteaza nimic. Poti sa ajungi si la Jilava.

Alin (626 comentarii)  •  2 noiembrie 2013, 11:24

@Pancone. Ce bine stii tu si nu cei de la City!!!Esti penibil…

Grama (7 comentarii)  •  2 noiembrie 2013, 11:27

Rezon, argumente demne de atentia unui roman patriot cum e dl Ioanitoaia. Patetic si adevarat.

Augustin (268 comentarii)  •  2 noiembrie 2013, 11:31

Sa o ia si pe Vica in lot numai sa castige barajul si sa ne vedem la Mondiale. Ca acolo nu va fi vreo cofetarie e de asteptat, dar tot nu ii inteleg pe cei care pun raul inainte. Suntem noi importanti si dezbinati dar macar acum sa ne unim si sa gandim pozitiv…Ti-ai gadit…

Rares (113 comentarii)  •  2 noiembrie 2013, 11:36

Pentru astia nemultumiti. Pe cine vreti sa ia? Intai uitati-va in campionatul infect si scolile de fotbal inexistente din Romania si apoi puteti sa va legati de Piturca. Ia cascati ochii la primele 4 clasate din liga 1. Steaua are un italian un brazilian si un grec astra are un negru pandurii sau nush cine are un lituanian. De unde sa faca selectia daca nu are de unde atotstiutorilor? Stefan radu se crede italian chivu i.i e frica sa mai vina. Si cu toate astea ne-a dus la baraj din URNA A 4A cu ultima sansa la locul 2! Vreti mai mult? cereti cetatenie spaniola. Dar sunt foarte foarte sigur ca daca o sa castige barajul tot nemultumiti o sa fiti. Daca o sa castige Mondialul tot o sa fie atotstiutiori ca voi sa aibe ceva de spus impotriva. ca no, asa-i romanu

conasu (21 comentarii)  •  2 noiembrie 2013, 11:56

Simplu , ar fi trebuit sa stii nea Ovidiu, sunt insa sigur ca e doar retorica ! Portari avem peste nivelul lui „Pasarila”, ba mai mult joaca si constant, oameni de gol nu prea iar Niculae, chiar daca joaca la o echipa mai putin cunoscuta, ramane un varf incontestabil ! Parerea mea este ca el a facut o mare prostie ca a plecat din tara intr-un moment in care era cel mai bun(eficace) varf din Romania, a ratat continuitatea la nationala si putea sa prinda un contract la o echipa poate mai putin sonora, dar dintr-un campionat puternic !

heXagon (13 comentarii)  •  2 noiembrie 2013, 11:59

cred ca publicarea listei cu cei presupusi selectionati, a mai adus ceva gloante in incarcatorul celor ce abia asteapta sa il descarce in piturca, in caz de necalificare la rio…daca le analizam lucid insa, poate gasim si argumente…mutu? hai sa fim seriosi…in afara de intrigi si momente de scandal nu ar mai ajuta echpa nationala…uitati va cand joaca la ajjacio, ca e mereu defazat si greoi… banel sau torje, iesiti din forma (si din echipele lor) de mult timp…pintilii accidentat, panti apara doar in cupa, ce sa alegem din campionatul nostru plin de straini?! si eu cred insa ca nominalizarea lui cocis provoaca un fel de iritare…iritare provoaca si prezenta in teren a lui b.stancu, sau ca marica a jucat cand nu avea echipa…asa e neamul nostru: usor irascibil, priceput la toate…sa vedem pana la urma ce lista va ramane, in final. hai romania!

Alex – Craiova (9 comentarii)  •  2 noiembrie 2013, 12:01

poate imi explica si mine cineva ceva. De ce Lazar, Cocis si nu Nistor ??? Nistor, care e rezerva deocamdata la Evian e peste cei doi amintiti mai sus. Adica ii aduci pe Torje si Marica fara echipa la meciurile abia incheiate, iar pe asta care mai si joaca nu il chemi, desi e al treilea mijlocas ca valoare dupa Bourceanu si Pintilii. Nistor mai si joaca spre deosebire de Lobont, de exemplu. De ce nu Filip, care are niste legaturi create cu Bourceanu si care, sa ma ierte dzeu, nu e deloc un jucator rau… ma rog, e piturca, nu am asteptari de la asta… a cazut la baraj cu cea mai usoara echipa, o echipa batraneasca, cu un joc mai rau ca al nostru, daca nu face echipa cum trebuie si nu ne calificam sa plece de la nationala, e cel mai slab antrenor al nationalei dupa razvan lucescu

naidin (37 comentarii)  •  2 noiembrie 2013, 12:02

Cata lume competenta aici… Ioanitoaia nu stie, stiu toti imberbii…

Optimvs (33 comentarii)  •  2 noiembrie 2013, 12:03

E trist sa vezi cum un ziarist care chiar stie fotbal, ca Ovidiu Ioanitoaia, incearca sa scoata iepuri din palarie in incercarea disperata de a apara ceva ce este absolut de neaparat: selectia lui Piturca.

fanulumocanu (85 comentarii)  •  2 noiembrie 2013, 12:04

Daca nici acum nu-l sustinem pe Piturca fara nicio rezerva , atunci nu mai stiu cand ar trebui. De ce nu Pantilimon? C-asa a gandit Piturca, ca mai avem trei portari buni, ca poate are o atitudine nelalocul ei. De ce Cocis? Poate pentru ca e un fotbalist mult mai bun decat Lazar sau Hoban.Aducem argumentul Sabau. Pai, lui Piturca ii validam deciziiile numai daca mai apar si altii care sa zica ca el? De ce Nicolita? Pentru ca vrem sa ne calificam nu sa facem circ cu de-alde Maxim si Adi Popa.

sweeney (10 comentarii)  •  2 noiembrie 2013, 12:04

Convocarea „de principiu” a lui M. Niculae e data de incertitudinea privind prezenta lui Keseru. Daca acesta va fi apt (si se pare ca va fi) Niculae nu va figura in lista finala. Convocarea lui Cocis e data de forma slaba a lui Adi Popa. Torje (titular, iata, cu Barca) nu avea dublura! Dintre rezerva de 26 de ani a lui City (care mai si joaca) si rezerva de 35 de ani (care nu joaca deloc) a Romei, se impunea prima varianta – ca optiune de termen lung. Dar asta e, oricum va juca Tatarusanu.

Nea Vanea (170 comentarii)  •  2 noiembrie 2013, 12:55

este lipsit de logica sa mai incerci a analiza convocarile lui piturca, pentru ca ele insele nu au avut niciodata vreo farama de logica.
personal consider salutara convocarea lui banel, in conditiile in care torje s’a saturat sa joace fotbal, iar adi popa nu are loc in lot nici la stiinta lu’ mititelu.
in mod normal, lobont (pentru inactivitate si uzura excesiva!, balgradean si lung (pentru lipsa de valoare) nu au ce cauta in lot.
si daca nu era accidentat, mutu nu mai are ce cauta la nationala!
si daca in lot sunt prezenti jucatori precum: grigore, luchin, gaman, chiar latovlevici, cocis, tanase, stancu si niculae asta se intampla pentru ca nu avem altii macar de nonvaloarea lor…!

Cheetah (2118 comentarii)  •  2 noiembrie 2013, 13:07

Deci sa invatam macar acum ce inseamna solidaritatea adevaerata, si sa lasam gregarismul istoric de o parte ca sa ne atingem scopul.

Maestre, multumim pentru sfaturi!

SUNDANCE KID (49 comentarii)  •  2 noiembrie 2013, 13:28

Maestre ati explicat foarte bine . Si eu cred acelasi lucru in cei priveste pe cei 3 mentionati dar cred ca o sa fie mai mult motivatori decit sa-i vedem jucind in dubla cu Grecia . Foarte bun articol . Ma „racoresc” intelectual majoritatea articolelor . Multa Sanatate si HAI ROMANIA !

aham (140 comentarii)  •  2 noiembrie 2013, 13:45

nici mie nu-mi plac anumite convocari..dar de unde nu e…

Dorel (1 comentarii)  •  2 noiembrie 2013, 13:51

Pai unde avea loc Pantilimon de marele portar Lobont?

Nea Vanea (1 comentarii)  •  2 noiembrie 2013, 13:55

@fanulumocanu…Pai daca e circ cu Maxim chiar ca nu exista niciun subiect comun. Cine gandeste ca tine va avea intotdeauna dreptate.

Lucian (206 comentarii)  •  2 noiembrie 2013, 13:59

Alo, alo, ce ati vrea unii dintre voi, sa decida ultrasii componenta lotului, nu antrenorul indiferent care e acesta. Cam mare pretentia, ii dau dreptate dlui Ioanitoaia, cel mai temperatvdintre toti. Vorba aceea daca nu acum atunci cand? Hai Romania!7

Marean (270 comentarii)  •  2 noiembrie 2013, 14:23

In linii mari de acord cat nu il suport pe Satana. Conteaza mai putin selectia, acum importanta e calificarea. Nu cred in ea insa as fi fericit sa o obtinem. L-as ierta pe Puturca pentru toate balbele lui.

alexe (17 comentarii)  •  2 noiembrie 2013, 14:28

De ce da si de ce nu, ca asa a hotarat Piturca, cel mai mare antrenor din istorie! Nu te mai mira Nea Ovi ca matale il tii in brate pe impostorul asta.

ddt (6 comentarii)  •  2 noiembrie 2013, 14:36

Sabau l-a „descoperit” pe Cocis pe cind antrena U Cluj. Era normal sa-l laude. insa daca nu ne vom califica nu va fi vina lui Cocis.

lord belial (434 comentarii)  •  2 noiembrie 2013, 14:38

ca stelist, vin si zic: panti > tarausanu
la orice ora.

IO (228 comentarii)  •  2 noiembrie 2013, 14:54

Ma intreb si eu ce ar avea Lobont mai bun decat Pantelimon. Macar cel din urma este o solutie pt viitor, pe cand primul…
Despre sustinere neconditionata, nu cred in asa ceva. Am mai vazut-o in multe meciuri decisive si niciodata n-a dat roade. Cel putin la romani.

STEFAN (16 comentarii)  •  2 noiembrie 2013, 14:58

problema cu voi este k vreti sa faceti sens din ceea ce face piturca paiatul este dus de la bautura si jocurile de noroc,doar uitativa la fata lui

toto (158 comentarii)  •  2 noiembrie 2013, 14:58

tatarusanu-sapunaru,radu stefan,chiriches,rat-torje,lazar,bourceanu,tanase-maxim-marica .nu stiu daca sapunaru sau radu stefan sunt convocati ,dar cred ca este cea mai valoroasa formula de echipa.cat despre neconvocarea lui Panti ,orice explicatie este penibila .

Hai Stiinta (3 comentarii)  •  2 noiembrie 2013, 15:11

Pai jucatorii trebuiesc scosi pe taraba, asta e principiul selectiei la Piturca!! Ne bat grecii la pas, cu asa selectie, pe puncte, din plic de la verii B!!

Optimvs (33 comentarii)  •  2 noiembrie 2013, 15:29

Mai fanulumocanu, daca tu zici ca Nicolita (rezerva la o echipa de pluton din Franta) e peste Maxim (titular incontestabil si om de baza la o echipa bunisoara din Bundesliga) inseamna ca traiesti intr-un univers paralel sau ceva de genul asta =))

bănăţanu (27 comentarii)  •  2 noiembrie 2013, 16:31

Am citit acum câteva zile în „Adevărul de weekend” un articol ce m-a scos, efectiv, din sărite intitulat „Piţurcă e cel mai bun”. Autorul (Iulian şi nu mai ştiu cum, fiindcă era prima oară când citisem acest nume într-o pagină de ziar) – folosindu-se de cifrele seci ale statisticii fotbalistice – îl „prezintă” pe antrenorul Piţurcă ca fiind „guru”-ul fotbalului românesc.
În clasamentul alcătuit de mai sus pomenitul ziarist Iordănescu e „pus” pe locul 2. Ştiu că cifrele statistice nu pot fi contestate, dar să compari un antrenor (şi jucător) ca Iordănescu cu unul ca Piţurcă mi se pare de-a dreptul o blasfemie. Suporterii de vârsta mea ştiu despre ce vorbesc: când „baţi” Columbia în grupe, elimini Argentina în optimi şi eşti eliminat în sferturi de Suedia – nota bene – la un turneu final de C.M. (performanţă neegalată deocamdată), poţi fi oare „plasat” pe locul 2 într-un clasament bazat pe nişte biete cifre?… Pentru cei care nu ştiau asta, amintesc că în acea perioadă România ocupa locul 5 în clasamentul coeficienţilor FIFA.
Am afirmat, într-un comentariu recent, că Piţurcă trebuie să plece de la echipa naţională indiferent de rezultatul dublei cu Grecia şi nu mi-am schimbat deocamdată părerea. Ca suporter încă visez urât despre lamentabila prestaţie a „naţionalei lui Piţurcă” la ultimul turneu final al C.E. la care am fost prezenţi. Iar despre actuala campanie de calificare, cu toţii ştim că a fost obţinută la „cacealma”. Pe mâna altora, carevasăzică… Piţurcă are imensa şansă (nemeritată, dar asta nu contează!) de a se retrage în glorie. Nu vreau să mă gândesc la un eşec urmat de rămânerea ca antrenor la naţională a „eternului” Piţurcă… Cei zece ani (în care mi-a pierit pofta de a rămâne suporter) sunt de ajuns… Hai România!

bănăţanu (27 comentarii)  •  2 noiembrie 2013, 16:39

Pentru fanulumocanu:
Dacă dumneata îl susţii pe Piţurcă, nu ai decât! Eu susţin reprezentativa României şi – în concepţia mea – indivizi ca Piţurcă, Dragomir sau Mircea Sandu nu mă reprezintă. Cred că merităm ( ca suporteri şi, mai ales, ca cetăţeni un pic mai mult… Încă o data: hai România!…

cainepanalamoarte (121 comentarii)  •  2 noiembrie 2013, 16:41

Mai lasati-ma si cu Radu Stefan. Daca s-a retras din nationala s-a retras, nu o sa ii cada nimeni in genenghi sa mai vina. La fel si Sapunaru care pare expirat, iesit din circuit

Gusatu (1 comentarii)  •  2 noiembrie 2013, 16:48

Contestatarii lui peste, vedeti ma ca l-ati uitat pe Sanmartean care e bun de cate ori e de carait. S-a vazut insa ca Piturca nu a pus botul la vrajeli si v-a dat cu flit

CARCOTASA (6 comentarii)  •  2 noiembrie 2013, 16:55

ce intrebare imbecila!

Gigi (152 comentarii)  •  2 noiembrie 2013, 17:13

Si eu il prefer pe Lobont inaintea lui Panti. Care dintre ei are mai multa experienta la nivel de meciuri de nationala ? Evident, Lobont. Grecii sunt destul de agresivi, ne trebuie un portar care, scuzati expresia… sa nu tremure „sortul” pe el … Nu vreau sa-l jignesc pe Pantelimon (care este, fara doar si poate, un foarte bun portar, de viitor ) , dar Lobont , la acest meci , e de preferat.
Referitor la Marius Niculae, din cate stiu eu , a facut si judo.. in caz ca trebuie sa se ia la tranta cu aparatorii greci…ma bazez pe el 🙂 . Lasand gluma la o parte , cred ca Piti a facut foarte bine. Parerea mea ca trebuie jucatori de forta (si fizica), care sa razbata printre greci. Poate nu va juca neaparat, dar e bine sa-l ai acolo, pt orice eventualitate. Un jucator pe care te poti baza. S-ar putea sa il ajute pe Marica , acolo, in fata portii.
Cat priveste convocarea lui Cocis, eu zic ca e buna si asta. Are multe meciuri la nationala, a jucat bine si in alte „batalii”. Acuma depinde si de forma lor. Voi de la GSP nu ati mai scris nimic despre acestia in ultimul timp. Hai Romania!!

Baiat bun (152 comentarii)  •  2 noiembrie 2013, 18:03

Ca sa-i impacam pe toti si sa nu se mai certe nimeni, eu zic sa largim lotul de selectie la 40 de jucatori si sa-i cheme pe toti. Buna idee , nu ?

soriniz (16 comentarii)  •  2 noiembrie 2013, 18:14

Pitzurca a procedat corect. Pantilimon e pitic.

bankk (96 comentarii)  •  2 noiembrie 2013, 20:41

eu zic ca trebuiau labont si pantilimon adusi, tatarusanu e slab, doar e titular, pe cand ceilalti 2 sunt rezerve la club. Cred ca artrebui sa mizeze pe lobont in ambele meciuri,da mai multa siguranta. Cosi si marius niculae au fost aduci doar la numar, fiindca nu cred ca vor intra, iar nicolita poate juca lateral in niste meciuri de uzura cum vor cele cu grecii

bankk (96 comentarii)  •  2 noiembrie 2013, 20:45

am citit printre randuri intr-un comentariu : cocis este mult mai bun ca lazar. Rad de 2 ore

arh.Gheorghe Petrescu (486 comentarii)  •  2 noiembrie 2013, 20:59

Piturca, face ce vrea la Nationala Romaniei, ca asa sant jocurile FRF. DAR, se fac greseli, pe final de alegere a echipei pentru Baraj. CE Nu are Piti: o idee de joc, un lot cat de cat batut in cuie, o metoda tehnica de a controla balonul intre compartimente, o mentalitate de invingator ce nu exista la, Nationala Romaniei, iar schimbarile peste noapte cu jucatori care nu au mai jucat demult la Nationala, este o idee gresita. Parca vad ca face iar o formula PROASTA de echipa si pierdem din NOU. Asta este, Piturca nu corespunde noilor pretentii ale fotbalului actual. Numai un noroc chior ne va duce la MONDIALE. Poate-l,…… vom avea, mai stii….!Hai Steaua! Hai Romania!

Lulus (70 comentarii)  •  2 noiembrie 2013, 21:05

@carcotasa. Corect, chiar asa esti, felicitari pentru curaj.

l0gan (46 comentarii)  •  2 noiembrie 2013, 22:14

D LE IOANITOAIA VA ROG FACETI CEVA NU SE MAI POATE! AM AJUNS LA CAPATUL PUTERILOR PTR CE SE MAI JOACA ACEST CAMPIONAT DACA ACEASTA ECHPA RUSINEA EUROPEI FURA ETAPA DE ETAPA.PTR CE SE MAI JOACA? PTR CE SA MAI VENIM LA STADIOANE. PTR CE SA MAI CUMPARAM ZIARELE? SA SE DEA TITLU CAMPIOANEI DE PE ACUM NU SE MAI POATE MECIUL SI FURTUL .NU PUTEM SA NE BUCURAM DE O ETAPA DIN LIGA 1 DECAND CAND AMANA 5T3AUA VREO ETAPA?

Comentează