Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Craiova în război

“Jucătorii de la FC Universitatea sînt niște eroi, se bat pentru Craiova și nu sînt plătiți. Îmi pare rău că sînt tîrîți prin tribunale și se antrenează în condiții improprii”, a afirmat zilele trecute Lia Olguța Vasilescu. Deși primărița conduce […]

miercuri, 30 octombrie 2013, 3:57

“Jucătorii de la FC Universitatea sînt niște eroi, se bat pentru Craiova și nu sînt plătiți. Îmi pare rău că sînt tîrîți prin tribunale și se antrenează în condiții improprii”, a afirmat zilele trecute Lia Olguța Vasilescu. Deși primărița conduce gruparea rivală din oraș, CS, n-o putem contrazice. Cei de la FC merită compătimiți deoarece, o recunoaște pînă și patronul lor, n-au primit un ban în această toamnă, n-au luat un leu! Pe de altă parte însă, sînt și de lăudat întrucît ocupă locul 1 în B2 în situația în care n-au susținut nici un meci din 8 în Craiova! Nici măcar unul!

În rest, doamna primăriță să mă ierte, dar n-o cred sinceră din moment ce chiar dînsa și cei din jurul său l-au chemat și-l cheamă pe Mititelu în procese fără număr! Nu cumva însăși Lia Olguța Vasilescu a anunțat deunăzi că va înainta plîngere penală contra lui Mititelu pentru instigare și tulburare de posesie?! Răspunsul fiind da, de ce arată cu degetul spre alții cînd normal ar  fi să se uite în oglinda din sufragerie?! Un fel de tu dai și tot tu țipi, nu?

Mai nou, deși FC obținuse ordinul tribunalului de a reintra pe arena “Ion Oblemenco”, organele locale din subordinea municipalității, poliția și jandarmeria, le-au interzis jucătorilor accesul. Executorul judecătoresc a plecat cum a venit din pricină că instanța n-a diferențiat între Stadionul “Ion Oblemenco” și Complexul “Ion Oblemenco”. Cum ultimul include 3-4 terenuri, trebuia precizat pe care anume dintre ele poate evolua formația pregătită de Napoli. O scăpare ce a amînat rezolvarea. O chichiță, o formalitate.

Logic e ca problema să fie soluționată urgent și Mititelu să fie repus în drepturi, ceea ce nu va însemna însă și încheierea războiului din Bănie, unul care nu se va sfîrși decît atunci cînd, lepădîndu-se de orgolii inutile, beligeranții vor conveni asupra fuziunii unor garnituri ce se au azi  ca șoarecele cu pisica. Atît că decît două echipe modeste la Craiova, mai bine numai una, dar puternică, aceasta pare soluția de viitor.

Am spus-o și o repet, n-am fost, nu sînt și nu voi fi avocatul lui Mititelu. Dincolo de erorile și de haiduciile lui, de limitele și de amenințările lui, nu minimalizez însă lupta pe care a dus-o de unul singur, una cu atît mai dificilă cu cît nu-i purtată împotriva unui individ, ci a unei instituții de anvergura unei primării. Lui Mititelu i se pot reproșa cîte în lună și în stele, dar nu și că n-ar iubi culorile alb-albastre, că nu s-ar dedica lor. Ba chiar trăiește pentru ele. În numele acestei dăruiri, ar trebui să i se ierte multe, foarte multe. De fapt, rupîndu-și uneori de la gură, el e cel care a menținut-o în viață pe Știința pînă cînd au dezafiliat-o abuziv Mircea Sandu și ciracii lui.

În sfîrșit, o rog pe Lia Olguța Vasilescu să mă mai ierte o dată, dar nu îmbrățișez părerea că echipa pe care o păstorește, CS, e continuatoarea și moștenitoarea Craiovei Maxima. Asta ar însemna că, admirînd-o pe Universitatea lui Mititelu pe parcursul atîtor ani, am crezut într-o echipă care nu exista, că am aplaudat și am respectat o fantomă!

Personal, nu-s dintre aceia care confundă copia cu originalul.

Comentarii (134)Adaugă comentariu

george (5 comentarii)  •  30 octombrie 2013, 18:28

Razboi intre un ORIGINAL (FC UNIVERSITATEA CRAIOVA ) si un FAKE ORDINAR (csu) si excrocii din spatele fake-ului ordinar de 2 lei……e ridicol….nimeni niciodata nu va accepta sa-i ia cineva tabloul original din casa si sa-i fie dat in locul lui un fake si sa-l mai si tina pe perete ,,,,tr sa fii cretin…

fane (1 comentarii)  •  30 octombrie 2013, 18:30

Decat niste mercenari platiti mai bine olteni adevarati
Originalul cu clona nu l confundati.

Tzu (1 comentarii)  •  30 octombrie 2013, 18:32

jucatorii eroi dar suporterii deloc, sunt mai blanzi decat un miel

george (5 comentarii)  •  30 octombrie 2013, 18:38

La Craiova se observa clar ca primeaza interesele Primarului Olga Vasilescu si ale gastii de praduitori din jurul ei…si nu interesele si dorintele catatenilor…..este incredibil ce se petrece acolo…..iar oamenii stau pasivi…

NeaMarin (2 comentarii)  •  30 octombrie 2013, 18:39

Tot respectul Nea Ovidiu! Oltenia te iubeste!
Stiinta suntem noi !

Gica Perpet (40 comentarii)  •  30 octombrie 2013, 18:42

domne se-aude în oras,
ca Largutza se tine cu un portar de la primarie,
si umbla noaptea moarta de beata prin circiumi suspecte,
multa lume a vazut-o deja cum se da în stamba.
nenorocita pramatie domne.

Laur (111 comentarii)  •  30 octombrie 2013, 18:43

Asa e, mai bine cu originalul decat cu clona.

grobar (6 comentarii)  •  30 octombrie 2013, 18:46

C.S. U ESTE O FACATURA CARE NE ESTE IMPINSA CU FORTA PE GAT. NU SE FACE NICI O ECONOMIE. MECIURI TELEVIZATE, DEPLASARI CU AVIONUL ALE ‘SUPORTERILOR’, BILETE MOCA LIVRATE LA DOMICILIU PRIN CURIERAT, S.A.M.D. ASA CUM SPUNEA CHIOSE INTR-UN INTERVIU TOTI CEI CARE S-AU ALATURAT ACESTEI FACATURI AU FACUT-O DIN INTERESE PECUNIARE. E MAI BINE SA PRIMESTI UN BANUT DE LA ALTII DECAT SA IL CHELTUIESTI PE AL TAU CUM FACE MITITELU. AU RAMAS ALATURI DOAR CEI CU COLOANA VERTEBRALA: BALACI, TICLEANU, GH. POPESCU, CL. NICULESCU. CEILALTI DINTRE CARE UNII AU O CONTRIBUTIE INSEMNATA LA ADUCEREA CLUBULUI IN SITUATIA DE A FI PATRONAT DE MITITELU STAU CU MANA INTINSA. E MISTO SA STAI PE TUSA DUPA CE TE-AI INFRUPTAT DIN ‘BUCATE’ SI SA INJURI FRAIERII CARE ISI PIERD AVEREA IN FOTBAL. CAND O SA SE INCHIDA CONDUCTA CU BANI CARE POMPEAZA IN C.S. U O SA II VEZI PE TOTI CUM SE IMPRASTIE CA SOBOLANII SI FUG CARE INCOTRO. TOTI MARII FOTBALISTI CARE AU FOST DE ACORD CU DEZAFILIEREA SI SUSTIN ACUM ACEASTA MINCIUNA AU PARTEA LOR DE CONTRIBUTIE LA DEZASTRUL CRAIOVEI. MULTI DIN EI AU FOST ANGAJATI LA CLUB SI AU PRIMIT BANI FRUMOSI PE CARE NU I-AU JUSTIFICAT PRIN PERFORMANTE IN ULTIMII 20 DE ANI.

onu (9 comentarii)  •  30 octombrie 2013, 18:47

Un articol de o sinceritate si o patima demna de un ultras din tribuna. Sper ca cei care sustin cu tarie ca cs este echipa craiovei sa citeasca articolul si sa-si dea seama cat de naivi sunt. Dar eu cred ca si ei sunt doar DIRECT INTERESATI si atat nu naivi…..

iancu de H (35 comentarii)  •  30 octombrie 2013, 18:53

Nu sunt de acord cu dvs. Ati uitat ca Mititelu s-a tot jucat cu suporterii ducand echipa la Severin inainte de dezafiliare.Eu nu pot uita cand acest individ Mititelu si-a batut joc de un oras intreg cand in ultima etapa cu Gaz Metan Medias noi n-am avut acces ci doar familia si ciracii lui Mititelu.Acum de ce plange si cere sa intre pe stadion?Sa astepte si el cum am asteptat sa intram la meci iar el ne radea in nas.Nu-mi pare rau de el.CS U Craiova este echipa Craiovei,sa nu uitam ca Olguta a luat initiativa infiintarii echipei pt ca Mititelu batea campii ca va inscrie echipa in Liga 5. Atunci Lia Olguta a trecut la atac si bine a facut.Prefer sa merg pe stadion si sa vad o echipa si o conducere serioasa care este dispusa sa faca ceva nu sa urle cum face Mititelu.Ati vazut patronii echipei la tv? Oamenii sunt discreti si investesc nu fac ca Mititelu!

Alin (3 comentarii)  •  30 octombrie 2013, 19:08

ROMÂNIA STAT POLITIENESC.
Un stat corupt,unde curvele devin primari,unde fotbalul e condus cancerosi si de leprosi,un stat unde cei corecti sunt inchisi iar mafiotii sunt tinuti in brate de politicienii mituiti si corupti.
Romania o tara a lu’ Papura Voda unde fiecare primar are un stadion,unde legea fotbalului se schimba dupa interese de la o noapte la alta,unde sportul inseamna interes politic,un stat in care David Coperfield ar fii gelos pe trucurile pe care le fac escrocii de la FR Box abilitatea de a face sa dispara un ring de box e halucinant.
Romania,Stat Politienesc
Un stat unde o echipa de fotbal e furata,dezafiliata,jignita si batjocurita dupa bunul plac a unei persoane care e mai mafiot si mai nenorocit ca orice gangster a tuturor timpurilor,e mai puternic ca Ceausescu,domneste si subjuga fotbalul unei tari dupa interesele partidelor politice…fratilor hai sa-i impuscam pe toti si sa ne declaram liberi…normal ca asta e doar un vis…pana una alta,Romania,Stat Politienesc!

savoss (17 comentarii)  •  30 octombrie 2013, 19:16

Sunt de acord cu dumneavoastra cu tot, mai putin imperecherea unei martoage cu un pur-sange.

Cu Stiinta pana la moarte!

Gone (59 comentarii)  •  30 octombrie 2013, 19:40

@iancu de H daca vrei sa sustii CS e treaba ta. Doar ca nu e Universitatea Craiova, e doar o copie. Primarita cea „serioasa” defila in tricoul Universitatii Craiova inainte de alegeri, cel cu „editie speciala” piept nu altul. Uite ca mititelu nu a inscris echipa in liga 5a, cum gresit a calculat Olguta. Si ca peste o luna Universitatea va ajunge sa joace la Craiova precum echipa oaspete. „patronii” nu-i vezi la TV ca de fapt e primaria Craiova care baga bani, n-ai ce patroni sa vezi

Vass Bela (12 comentarii)  •  30 octombrie 2013, 19:40

Sunt ceferist inrait, de multe ori Mititelu ne-a taxat fara nici o proba, lucru pt care il antipatizam fara rezerve . Dar ce se face cu U Craiova e prea de tot, nici intr-o tara subdezvoltata nu vezi asa ceva ! Oare apucam sa-i vedem condamnati pe cei vinovati, d-le Ioanitoaia ? Se va face dreptate vreodata ? Eu sper, ca in final, da, iar despre olguta doar atat, ca este in catgoria anei maria prodan ! Cu asta, am spus totul despre ea …

Un craiovean (3 comentarii)  •  30 octombrie 2013, 19:45

Maestre, da-mi voie sa iti spun ca esti putin cam gresit informat, spre dezinformat. Eu cred ca nu ai toate elementele la dispozitie pentru a-ti forma o parere clara, iar daca le-ai avut cumva, da-mi voie sa cred ca fie nu le-ai distins indeajuns de bine, fie ai ales sa asculti si sa reprezinti doar o parte, cu alte cuvinte sa lasi haina ziaristului obiectiv si sa devii unul partinitor, care nu consulta un jurist pentru a face diferenta intre dreptul de proprietate si executarea unui teren in indiviziune 😉 …
Da-mi voie sa te intreb ceva, ca unul care a fost pe stadion la meciul Craiovei cu Bordeaux: cu cine ai tinut in acel fabulous 8 decembrie 1982? cu FCU Craiova, sau cu Universitatea ?

onu (9 comentarii)  •  30 octombrie 2013, 19:49

pt IANCU DE H . asa este mititelu a gresit enorm de mult . dar asta nu inseamna ca trebuie sa trecem de partea unei echipe creata din contopire a 2 „cancere” POLITICUL SI FRF si asta nu este cel mai grav lucru ci faptul ca daca iubim o echipe nu putem trece de partea alteia a 2 zi doar pt faptul ca ara patroni mai frumosi si mai bogati,desi credeti-ma ca nu sunt „curati” deloc chiar daca asa ne sunt prezentati

outu (1 comentarii)  •  30 octombrie 2013, 20:04

Respect respect si iar respect putini ziaristi obiectiv

Banu Manta (6 comentarii)  •  30 octombrie 2013, 20:04

@un craiovean. Intrebarea pe care o pui e ca tine, tampita.

savoss (17 comentarii)  •  30 octombrie 2013, 20:06

Pt. „Un craiovean”

Nu mai spune, amatorule, ca ai fost pe stadion pe 8 decembrie(stim noi care) ca te faci nnaiba de ras! Cunsti

muguralbalbastru (7 comentarii)  •  30 octombrie 2013, 20:07

Domnul Ioanitoia ,cu tot respectul,sunteti un om de sport si cred ca aveti ganduri curate.Da e adevarat ca cs univ craiova s-a infiintat in anul 2013 si pare o clona, dar de ce s-a reinfiintat ea?Va duceti cumva aminte cine a fortat dezafilierea si cine a mutat echipa pe la severin?Va aduceti cumva aminte cine s-a certat ani de zile cu primarul solomon pomenind in nenumate randuri ca aceasta echipa este a copiilor, copiilor lui si face ce vrea cu ea?De ce fostele glorii sunt de partea cealalalta a baricadei oare?De ce la indemnul primaritei olguta nu a vrut sa inscrie echipa in campionat decat cand a aparut csu craiova?Ce solutie vedeti d-vs domnule ioanitoia cu adrian mititelu la conducerea clubului?Sunt intrebari de bun simt la care foarte multi dintre noi nu gasim raspunsuri.

Gore (1 comentarii)  •  30 octombrie 2013, 20:11

@arh. Petrescu. Fii dragut si lasa-ne cu Steaua in durerea noastra si nu ne mai plictisiti cu marea voastra iubire. Cat e el de pacatos Mititelu si tot nu e la puscarie ca oierul vostru. Steaua nu e in situatia de a da lectii cuiva, asa ca duceti-va voi si cantati la alta masa.

savoss (17 comentarii)  •  30 octombrie 2013, 20:11

Pt. „Un craiovean”

Nu mai spune, amatorule, ca ai fost pe stadion pe 8 decembrie(stim noi care) ca te faci naiba de ras! Oricum nu esti atat de porst incat sa fii pe fata cu CSU, o dai putin in diplomatie. Ca sa fii cu CSU, trebuie sa fii tampit sau sa ai un interes. Nu m-am lamurit clar daca la tine e primul, dar cu siguranta e al doilea!

savoss (17 comentarii)  •  30 octombrie 2013, 20:17

Pt. „iancu de H”

Trag o singura concluzie, iti place sa te prostituezi. In Craiova vor fi doua echipe(si imi doresc sa ramana asa), una care aduna 10.000 in deplasare(Severin) si una care aduna 500(cu tot cu brancardieri) acasa. Una care are 90% din simpatii pe net si una cre e imbratisata de doar 10%. Pana la urma e bine. Na-s fi vrut sa aiba Craiova ca suporteri si tampiti.

Protoss (103 comentarii)  •  30 octombrie 2013, 20:20

nea Ovi numai cunoaste fenomenul, lui i se par normale unele lucruri total anormale in orice tara din Europa, cum sa lasi unu care zice ca a investit 3 milioane de euro dar nu are act nici pentru un leu, si cand a plecat de acolo a lasat prapad, nici tigani din luna nu stateau, doar au furat caramizile!
respect OI dar nu aveti dreptate, pacat.

vidoq (5 comentarii)  •  30 octombrie 2013, 20:30

respect!!!!!!!!!!!!!

Petre (2 comentarii)  •  30 octombrie 2013, 20:31

Eu sunt dezamagit de cei din craiova care au tradat si sustin aceasta tentativa de echipa USL CRAIOVA 2013. NU l-am agreat niciodata pe mititelul dar ii doresc toata puterea sa castige acest razboi impotriva FRF/LPF si sa arata care este echipa Craiovei. Nu sunt oltean, toate rudele mele sunt din Ardeal, nu sunt suporter al Craiovei dar in aceasta situatie sunt solidar cu cauza lor. Universitatea Craiova, Universitatea Cluj, UTA, Timisoara, Sportul Studentesc acestea sunt echipele pe care vreau sa le vad in prima divizie. A se observa ca am omis echipa finantata din „imprumuturile” de fier vechi.

Homebet (4 comentarii)  •  30 octombrie 2013, 20:31

Bravo d-le Ioanitoaia, ca de obicei un editorial de expetie!

dan viorel (3 comentarii)  •  30 octombrie 2013, 20:33

Adevarata U Craiova este echipa lui Mititelu indiferent ca le place unora sau nu ! D-na O. Vasilescu a creat o copie pe care si-o doreste autentica ! Cand nu va mai avea sustinere de la PSD cu ce va intretine echipa ( imitatia ) ! Sunt uimit ca unii dintre vechii fotbalisti ( ma gandesc ex: la P. Badea ) care au facut cariera la vestita echipa U Craiova pe care o reneaga pentru o imitatie ! Nu inteleg aceasta atitudine din partea unora cu pretentii de craiovean !!!!!!!!!!

maximuspqr (14 comentarii)  •  30 octombrie 2013, 20:46

Eu sint stelist din nastere si am avut”norocul” sa fac in 1996 armata la Caracal:)), sint sigur ca suporterii Universitatii Craiova, olteni sau nu, iubesc aceasta echipa indiferent de ce spune mititelu, olguta sau Ioanitoaia.mititelu e penal, olguta magarita, Liga si FRFul au fost cel putin indiferente dar sint sigur ca aceasta frumoasa echipa (prima echipa romaneasca cu meciuri adevarate in cupele europene)nu va disparea si va reveni unde ii este locul cu sustinerea si dragostea suporterilor si a iubitorilor de fotbal. Nedreptatea nu poate merge la nesfirsit.
Pace!

oscar (33 comentarii)  •  30 octombrie 2013, 20:48

Ma intreb mereu, de ce oltenii au in sange ,samanta , asta de scandal?.Mai sant doua echipe la Cluj,Bucuresti,Londra,ROMA, Etc.Enormal e mare rivalitate ,, dar sa-ti vezi ,mort, inamicul din derby,asa la butoane nu inteleg.Si nu mai inteleg un lucru daca Micutul, nu are bani ,,, ce-i trebuie echipa de fotbal? de ce nu deschide un chiosc in gara la Craiova sa vanda seminte ,si hot-dog?.

BDM (4 comentarii)  •  30 octombrie 2013, 20:49

Multumim domnule Ioanitoaia pentru verticalitatea de care continuati sa dati dovada. Uneori lucrurile cele mai evidente sunt si cele mai greu de deosebit ,insa dumneavoastra mai deschideti o fereastra celor care vor sa vada lumina.

angelaroma (1 comentarii)  •  30 octombrie 2013, 21:02

BV USL VA IUBESC ROMANII .ADE AIA V-AU VOTAT .VA RUGAM SA CRESTETI COTA LA 25 SAU 26 % CA LA CAT DE PROSTII SANT ROMANII PLATESC ORBESTE .AH NU UITATI CRESTETI SI IMPOZITELE PE LOCUINTE.MARITI AMENZILE 100% CA DE AIA VA ALES PROSTANACI :)) NU UITATI DE BENZINA SI MOTORINA MACAR 2 EURO /L .AVETI GRIJA SA NU CRESTETI PENSIILE CA ORCUM BATRANI SANT ATAT DE USOR DE MANIPULAT DACA LE DATI 1KG DE FAINA SI UNU DE ULEI VA VOTEAZA SI IN 2016 .PSD SI PNL ISTI AVETI GRIJA SA FACETI MULTI BANI SI AVERE PANA IN 2016 CA POATE SE TREZESC DOBITOCI DE ROMANII SI POATE UITA SA VA ALEAGA
PANA ATUNCI MULTA SANATATE SI NU UITATI CA ROMANII VA IUBESC VA SARUTAM MAINILE SI PICIOARELE DRAGI PSD-PNL ISTI VA MULTUMIM CA EXISTATI
NU LUATI IN SEAMA COMENATRILE ACIDE .ASTA DENOTA CA AVETI DUSMANI CARE NU SE BUCURA DE MUNCA DVOASTRA PENTRU TARA
SUS USL VA IUBIM PSD + PNL
SUS PONTA SUS ANTONESCU
* AH UITASEM MAI ADUCETI DE LA UNIUNEA EUROPENA CATE 1KG DE BISCUITI MALAI SI ZAHAR BONUS PENTRU CINSTEA SI CORECTITUDINEA PARTIDULUI
VA IUBIM

maryuss (1 comentarii)  •  30 octombrie 2013, 21:04

Unde politicul isi baga coada se alege praful in tara asta !!! Acum observ ca fetitele si baieteii din politica s-au implicat profund in acest sport si totul se duce de rapa !!! Nici comunistii nu au reusit sa distruga aceasta echipa dar acesti politicieni din ziua de azi nu au scrupule !!! Nu sunt avocatul lui Mititelu dar echipa lui este adevarata Universitatea Craiova ! Niciodata nu vor reusi acesti mafioti sa ne convinga ca o echipa primita mita de la alti mafioti va reprezenta vreodata spiritul Universitatii Craiova !!!!

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  30 octombrie 2013, 21:05

Mititelu a vandut meciuri …nu iubeste nimik …Ce fel de continuator al C.M. este mitichelu ? Are studenti in echipa …? sa fim seriosi …acum performanta fara bani nu se poate …

danne (3 comentarii)  •  30 octombrie 2013, 21:14

RESPECT MAXIM NEA OVIDIU PT. TOT CE FACI PT.”STIINTA”

Lereter (68 comentarii)  •  30 octombrie 2013, 21:20

De ce il aparati pe Mititelu,cind afirmati ca nu a platit un leu jucatorilor ?.De ce ati uitat ca inainte de suspendare Mititerlu facea la fel,avea datorii la echipa,la staf,la terti ?.Credeti ca speculand o excludere din partea FRF,Mititelu se poate umple de bani,cu care apoi sa -i bage in echipa .

Lereter (68 comentarii)  •  30 octombrie 2013, 21:20

De ce il aparati pe Mititelu,cind afirmati ca nu a platit un leu jucatorilor ?.De ce ati uitat ca inainte de suspendare Mititerlu facea la fel,avea datorii la echipa,la staf,la terti ?.Credeti ca speculand o excludere din partea FRF,Mititelu se poate umple de bani,cu care apoi sa -i bage in echipa .

ionu (5 comentarii)  •  30 octombrie 2013, 21:25

de ce nu ies in strada craiovenii pentru apararea echipei? Si pentru debarcarea gunoaielor mitica si sandu? Alea ar fi manifestari adevarate de protest, pentru ca lui Mititelul i-au furat banditii locul de divizie, echipa, dar Craiova a pierdut istoria si viitorul. Cum puteti accepta sa fiti condusei de penali si de fosti puscariasi si cum de nu o da careva in gat pe primarita? Cautati legea avertizorului public, care permite angajatului sa aiba statut de martor sub acoperire si bagati-o in puscarie pentru abuzuri, pentru cheltuirea banilor publici in folosul propriu si al partidului si trimiteti DNA pentr asocierea mafiei PSD cu hotii de la federatie

Dorel (1 comentarii)  •  30 octombrie 2013, 21:58

Sa fim seriosi….ce naiba …..
„Executorul judecătoresc a plecat cum a venit din pricină că instanța n-a diferențiat între Stadionul “Ion Oblemenco” și Complexul “Ion Oblemenco” ”

E clar ca se refera la stadionul Ion Oblemenco.Aici se vede rautatea primaritei;sau poate gresesc eu si Olguta o fi grea de cap 😉

O seara frumoasa!
Forza Stiinta!

Traian (20 comentarii)  •  30 octombrie 2013, 22:47

Un articol foarte bun si obiectiv, asa cum numai condeiul plin de experienta , caracter si profesionalism apartinand lui nea’Ovi, o putea face. Cateva mici preciz.doresc sa fac: 1. daca nu-mi place de Perez de la Real, ma apuc sa tin cu Atletico? 2. Universitatea Craiova a prezentat contractele a peste 20jucatori, inainte de infintarea echipei Clona, rezulta ca Stiinta urma sa se reinscrie neconditionat de infiintarea sau nu a altei echipe; 3. Timisoara a fost depunctata pt.ca a folosit culorile si denumirea echipei, care era la Zambon; astept decizia TAS legat de acest aspect; 4. Lipsa de profesionalism si poate diverse interese (can-can=atractie)ale unor ziare si jurnalisti, au creat aceasta confuzie, prin asocierea numelui Univ.Craiova cu noua echipa: echipa clona, se numeste (rog verificare pe site-ul FRF) CSU Craiova SA si punct. Brand-ul fotbalistic Universitatea Craiova inregistrat la OSIM apartine lui FC U Craiova SA, care continua traditia fotbalului Craiovean din 1948, a se vedea recunoasterea in toate actele, ultimul cel de la Trib.Dolj pt folosirea stadionului, echipa care se regasea si in ultimul sezon de Liga 1 2010-2011; 5. Intr-o tara civilizata si normala din UE, crede cineva ca putem infiinta CS Chelsea Londra culori: albastru-alb?eventual sa mergem si direct in Liga 2engleza si sa „preluam”si palmaresul?…asa ma gandeam si eu.

aldyx (21 comentarii)  •  30 octombrie 2013, 22:57

Primarita asta pe care din pacate am votat-o si eu cand am vazut-o in tricoul echipei lui Mititelu..a devenit intre timp un nou..Solomon mult mai agresiv.
Poate sa faca ea si stadion nou de 100 mii de locuri ca eu personal nu voi calca acolo la vreun meci al bastardului numit CS.Ce face primarita asta? pune pret de 2 LEI la un meci in speranta ca vor veni spectatori multi …

stiintza4ever (78 comentarii)  •  30 octombrie 2013, 23:02

D-l Ioanitoaia inca odata dovedeste nu doar ca este un ziarist de exceptie, un „clasic” al gazetariei sportive de dupa 89 dar si faptul ca are un caracter extraordinar si nu accepta sa intre in jocuri politice si de interes, desi sunt sigur ca au incercat multi sa-l „convinga” ca greseste.

Cititi cu atentie comentariile celor care sustin clona si veti observa ca absolut nici unul nu mentioneaza FRF, LPF, Sandu sau Dragomir ca fiind responsabili pt situatia dezastruasa a Craiovei. Ca si cum acestia fie n-au avut nici un rol, fie rolul lor a fost prea insignifiant pt a fi mentionat, fie acestia au facut de fapt un „bine” Craiovei prin lovitura pe care i-au dat-o lui Mititelu, dusmanul lor comun. Am urmarit de luni de zile comentariile pe net si am ajuns la concluzia ca toti cei ce sustin clona omit cu consecventa sa mentioneze numele Sandu sau Dragomir. Pt ei, fotbalul romanesc e ok, doar patronul U Craiova nu e ok. Pt suporterii clonei e mai important cine se ocupa de Craiova decat cine se ocupa (si cum) de fotbalul romanesc. Asta este si motivul pt care oltenii nu vor accepta clona: oltenii sunt romani si vad in primul rand fotbalul romanesc si dupa aia pe ala local. E absurd sa tii cu o echipa dar sa ignori total ce se intampla in competitie. Este anormal, oltenii nu sunt obisnuiti sa tina cu o echipa de dragul patronilor sau conducatorilor, si in acelasi timp sa fie indiferenti la cum este condusa competitia ca intreg. Aceste lucruri nu au sens decat pentru o mana de suporteri cu interes direct sau/si cu o doza mare de naivitate. Ei nu realizeaza ca si daca s-ar strange prin absurd 10000 care sa tina cu CS, de partea cealalta se afla milioane de romani de pretutindeni care isi doresc o altfel de competitie, altfel de conducatori la FRF si LPF. Nu poti in acelasi timp si sa sustii CS si sa fii impotriva FRF si LPF pt ca se exclud automat una pe alta.

Marc (64 comentarii)  •  30 octombrie 2013, 23:13

Venom& Bobby , De ce un drept trebuie recunoscut in instanta? E ca si cum te-ai duce tu si veciunul de palier fiecare cu copilulul lui sa-i inscrieti la gradinita si vezi ca doar vecinul e bucuros, iar tu ramai sa-i dai explicatii micutului…
Apoi vii si te plangi pe aici si eu iti spun: Da in judecata Gradinita, ISJ-ul, Guvernul, fa plangere penala, etc si asteapta… Ca asa-i legea! care lege?! A abuzului probabil.
Intre timp, la lacrimile copilului tau, altii de pe aici pot fi pro sau contra, cei din urma reprosandu-ti ca n-ai sepcuta (vezi polemica vis-a-vis de palamares).
Ce legatura are una cu alta?
Ce lagatura are palamerul cu dreptul celor doua echipe de folosi resursele locale in mod egal si nedricriminatoriu. In speta asta, Primarita voastra este o (…) pentru unii, iar in viziunea ta este corecta?!
Sa fim seriosi!

suporter stiinta (78 comentarii)  •  30 octombrie 2013, 23:16

@Lereter #87:
„speculand excluderea Mititelu urmareste sa se umple de bani” LOL
in traducere pt cei care nu tin cu CS:
„speculand violul, victima urmareste pedepsirea vinovatilor cu varf si indesat”

V.Ionescu (2 comentarii)  •  30 octombrie 2013, 23:34

Unii comentatori au uitat cand il injurau pe Mititelu.Nu va dura mult si il veti injura din nou.Pana acum nu a platit nicion jucator si antrnorul brut sa plece nu este platit.in curand va da vina pe primarie si se varetrage cu echipa familiei.Multi spun ca a facut politicul echipa ,dar daca nu facea Badea si primaria echipa azi nu aveatu ce comenta ca Minciunelu nu inscria echipa astepta banii dela federatie.Asa ca acum avetu ce injura pana se retrage Mititelu.

Akin (4 comentarii)  •  30 octombrie 2013, 23:50

@Lereteer. Adevarat ca avea datorii insa asta nu ii dadea dreptul lui Sandu sa desfiinteze echipa. A mai scris dl Ioanitoaia ca nu trebuia sa se bage Sandu ci eventual sa moara echipa pe mana lui Mititelu. Sandu s-a bagat si a gresit grav.

danciu bals (7 comentarii)  •  30 octombrie 2013, 23:54

Ovidiu Ioanitoaia ramane number one in gazetarie. Le da un kilometru avans tuturor. Nu il indoaie nimeni.

Alin (1 comentarii)  •  30 octombrie 2013, 23:59

Articol de nota 10 plus. Felicitari pentru curajul de a nu face sluj in fata primaritei. Rusine presei craiovene ca nu ia exemplu maestrului Ioanitoaia. Desi e prieten cu acesta Cantar joaca la doua capete si nu ia nicio atitudine.

Marc (64 comentarii)  •  31 octombrie 2013, 0:00

Pai daca primarita invoca imposibilitatea intrarii echipei lui Mititelu pe o proprietate inviolabila a domeniului public cum spunea intr-o emisiune la TV, cum se face in aceeasi proprietate inviolabila are aces CS-ul?
Am vazut emisiunea inregistrata pentru ca nu-s din Craiova, dar abanuiesc ca TV-ul respectiv este unul de casa al USL-ului altfel nu-mi explic cum moderatorul n-a pus o intrebare de bun simt: de Univesitatea nu are dreptul, iar CS-ul are? Daca nu are contract (expirat) de ce nu i se face unul similar si echipei lui Mititelu?
In respectiva emisiune s-a discutat doar despre justitie, dar justitia morala unde este?
De ce n-ar avea Craiova doua echipe?
Nu discut cum s-a infiintat direct in liga a doua o echipa, nici cum s-a reinfiintat cealalta, ci dreptul craiovenilor. Nu doar a celor de o anumita culoare politica!

Marc (64 comentarii)  •  31 octombrie 2013, 0:16

Realist, da, e drept ce spui, numai ca omiti ceva: Cum de primaria avut bani sa infiinteze CS-ul? Inseamna ca pur si simplu nu l-a mai agreat pe Mititelu, sau de fapt a fost „ajutata” de altii in directia asta.
Sau cumva Partidul a facut rost de bani si pentru ca nu se putea pune rau cu FRF-ul, l-au sacrificat pe Mititelu si inclusiv pe „U”?!
Altfel atata de „legala” primarita care se plange de justitia din Craiova (dupa opinia mea, la prima vedere, pe buna dreptate!) de ce a acceptat „legaliatea” locului de B de la FRF?
Trebuia sa inscrie CS-ul in liga 4 si in 3 ani era in prima liga si-as fi zis: Bravos!
Asa…

Comentează