Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Să le mulțumim olandezilor, dar numai lor?!

De data asta am avut dreptate: noi n-am putut să-i batem pe estonieni cu 5 goluri, în schimb, olandezii au învins la Istanbul și ne-au ajutat să mergem la baraj. Ca atare, e cazul să le mul­țumim, dar aș îndemna […]

miercuri, 16 octombrie 2013, 3:51

De data asta am avut dreptate: noi n-am putut să-i batem pe estonieni cu 5 goluri, în schimb, olandezii au învins la Istanbul și ne-au ajutat să mergem la baraj. Ca atare, e cazul să le mul­țumim, dar aș îndemna s-o facem cu măsură, fără să exagerăm.

Asta deoarece, dacă au jucat și pentru noi, au jucat mai ales pentru ei, pentru onoarea și, punctual, pentru interesul de a prinde urna capilor de serie la Mondiale. În fond, din­colo de respectul cuvenit portocaliilor, nu lor le datorăm cele 19 puncte din clasamentul grupei. Tocmai de aceea doar aș consemna normalitatea și nu m-aș grăbi să-i ridic statuie. Normalitatea o indica pe Olanda favorită certă în confruntarea din Turcia.

Așadar, cu bune și cu rele, “naționala” și-a atins prima țintă vizată, barajul. Deși n-a sedus nici marți seara, ea a reușit, în ciuda slă­biciunilor, o victorie prețioasă.  Adevărat, lip­sită de glorie, dar cu atît mai prețioasă cu cît a venit la finiș, în ultimul meci. Să spunem însă că și la capătul unei prestații slabe, sufe­rindă, pe alocuri urîtă.

Mai departe, vă invit să admitem că, înainte de a fi cîștigată, orice partidă se cere gestionată. Controlată cu răbdare și cu atenție, nu scăpată din mînă. Din acest punct de vedere, consider că Pițurcă a absolvit un examen dificil întrucît, depășind o imensă presiune, și-a păstrat mintea limpede. Între altele, a nimerit formula de start, a ghicit-o.

Pusă la un moment dat în cumpănă, titularizarea lui Marica se va dovedi cartea cîștigă­toare. La rîndu-le, Tătărușanu, Gardoș și Tă­nase au confirmat, în vreme ce, aștept săge­ți­le!, Stancu s-a situat în nota generală, între 6 și 7. N-a impresionat, însă a scos penalty-ul eliberator.

M-am mirat citind într-un cotidian de ieri că “România nu merita să ajungă la baraj!”, prilej cu care m-am întrebat dacă nu cumva sîntem prea exigenți cu noi înșine, chiar nemi­loși?! Ne închipuiam că vor juca pentru Româ­nia Messi, Robben și Neymar, nu Mățel, Bucur și Hoban, nu știam ce și cît pot băieții noștri?! Și-apoi, să-mi fie scuzată tenta de cinism, ce e mai important legat de o izbîndă din fotbal sau din alt domeniu, s-o meriți ori s-o obții?!

Altminteri, în opinia scrisă imediat după meci, la cald, Cristi Geambașu îi zgîlțîia pe ele­vii lui Pițurcă și-i numea “mediocri”. Conștient că nu laudele aduc rating, mă declar solidar cu el numai în parte, deoarece apreciez că “tricolorii” și-au făcut treaba de data asta. Anevoie, cu scrîșneli și cu emoții, la nivelul limite­lor lor, dar și-au făcut-o, iar pe marginea ei vom mai discuta și vom mai spera.

Plecînd de la acest succes intermediar, de etapă, însemnat pentru că permite continuarea drumului, ar trebui să insistăm asupra defectelor jucătorilor noștri, dar și, reversul medaliei, să le recunoaștem calitățile, fie ele puține. Din păcate, mai degrabă ne place să ne plîngem de milă și să ne indignăm cu și fără motiv decît să ne bucurăm. Oferta fiind din ce în ce mai mică, parcă am și uitat să ne bucurăm.

Comentarii (84)Adaugă comentariu

Steaua86CampioanaEuropei (1 comentarii)  •  16 octombrie 2013, 16:01

Am lăsat acasă Turcia.
Cat valorează toți fotbaliștii care joaca în prima liga de la ei?
Cat este bugetul tuturor cluburilor din prima liga de la ei?
Cat este totalul salariilor fotbaliștilor și antrenorilor-staff tehnic de la ei ?
România este nimeni în fotbalul european și mondial.
Cate tari investesc anual mai puțin ca noi din UEFA?
Si voi vorbiți pe aici de parca am fi o forța în acest sport.
Ce liga din Europa are in prima liga fotbaliști care valorează in total mai puțin decat noi?
Ce liga din Europa are in prima liga bugete de club mai mici ca noi?
Ce liga din Europa are salarii in prima liga mai mici ca noi?
Dpdv FINANCIAR SUNTEM ultimii in fotbalul european
_________
La pretenții suntem campioni mondiali, nu cred sa mai exista o nație care nu își știe lungul nasului asa cum o fac romanii.

Adi (2 comentarii)  •  16 octombrie 2013, 16:04

Domnule Ioanitoaia, sa nu ziceti dumneavoastra nimic urat de Steaua sau stelisti ? Ma gandesc sa scriu, pe blogul meu, un articol despre dvs, cu un titlu’ de genu’ „Dinozaurii de pe GSP”. 🙂

gigi netzoiu (5 comentarii)  •  16 octombrie 2013, 16:04

Nea Ovi ai prins si matale dragan de Stancu. Cum o fi reusit sa va pacaleasca pe toti nu pit sa-mi dau seama. Nota 6-7? O gluma! A ratat iar dintr-o situatie ideala (specialitatea lui) si si-a batut joc de doua situatii bune trimitand niste centrari de divizia judet. A scos un penalty ca l-a luat blegul ala in brate -mare merit. Daca stia fundasul ala cu cine avea de-a face, l-ar fi lasat sa trimita paralel cu poarta.

heXagon (13 comentarii)  •  16 octombrie 2013, 16:06

mie mi-a placut articolul.echilibrat. mai adaug ca aseara am fost putini pe stadion, pentru un meci care insemna calificare la baraj, ceva nu nu am mai mirosit de mult…dezamagitor, de putini. de aici si senzatia de lehamite totala, sau mai bine zis de dezamagire ca am ajuns la baraj, in loc sa umplem emisiunile sport cu balint si compania contra(orice), sau ziarele cu ‘generatia ratata’…eu cred ca am vazut cel mai urat meci al echipei nationale din campania asta, chiar daca am invins…mai cred insa ca sunt multumit cu 2-0 decat cu vreun 8-1 fara calificare, si cu eternele sperante spre viitor… va fi greu si dur la baraj, dar nici un meci nu seamana cu altul, indiferent de adversar…VENITI LA STADION !!!

Narcis (8 comentarii)  •  16 octombrie 2013, 16:07

Domle’ esti fara scapare! Chiar nu ai pic de bun simt, zau asa! Dupa atatea momente penibile prin care am trecut noi, suporterii, datoritacestui domn antrenor, dumneata continui sa ii cauti circumstante atenuante. Indiferent daca e sau nu e ceva la mijloc, eu imi permit sa spun faptul ca da, nu meritam barajul. Am fost invinsi de Turcia si doar valoarea Olandei a facut ca noi sa fim la baraj. Trecand peste multele lucruri pe care as vrea sa le spun, ma rezum la o singura propozitie: Va invit pe dumneavoasstra D-ul Ioanitoaia, alaturi de noi, cei care nu credem in Piturca, sa urmarim meciul de la baraj! Veniti?

cumpatat! (39 comentarii)  •  16 octombrie 2013, 16:08

Nationala noastra nu “plesneste” de valoare, dimpotriva (motiv pt care îi dau sanse mici de a trece de baraj). Insa, personal cred ca aceasta calificare nu se datoreaza echipei Olandei, per ansamblu, si nici macar jocului prestat cu echipa Turciei. Aici apelez la argumentul potrivit caruia noi am adunat cele mai multe puncte cu echipele atat cu echipele „de umplutura” ale grupei, cat si cu contracandidatele noastre la locul 2. Deci, din prisma asta, bazata obiectiv pe un argument tehnic hotarator in ecuatia calificarilor (cel redat anterior), am ocupat meritoriu locul de acces la baraj. Desigur, daca analiza priveste comparatia valorica fotbalistic dintre Turcia si Romania, echipa noastra nu iese tocmai bine. Dar, din considerentul tehnic aratat, nu as sfi de acord cu ideea ca aceasta calificare (pt. baraj) se datoreaza echipei Olandei, nici macar dpdpv al meciului cu Turcia. Doar conjunctural am depins de acest meci, mai exact deoarece providenta a facut ca meciul dintre Olanda si Turcia sa se joace in ultima faza. Daca acest meci se juca undeva la mijlocul calificarilor (si deci Turcia pierdea meciul de atunci, in mod logic, cu asupra de masura avand in vedere ca situatia calificarilor per ansamblu nu era definitivata la acel moment), situatia era in prealabil transata in favoarea echipei noastre (raportat la echipa turca). Ipoteza e valabila si fata de echipa Ungariei. Dintr-un singur considerent as fi de acord cu multumiri (rezervate) adresate echipei Olandei, anume acela ca Olanda a probat în speţa corectitudine si tarie de caracter. Dar numai daca privim subiectiv situatia, ca parte implicata si deci interesata direct de dovedirea (in esenta nefireasca) a unor particularitati firesti ale acestui joc. Caci, daca privim obiectiv, intelegem ca echipa olandei nu a jucat pt. terti (Romania sau altcineva), ci strict pt. propriul interes (stiut fiind ca pozitia ei de cap de serie depindea de aceasta victorie). In concluzie, atat felicitarile (adresate echipei noastre), cat si multumirile (adresate echipei Olandei), cred ca ar trebui adresate in mod obiectiv si cumpatat.

banks (23 comentarii)  •  16 octombrie 2013, 16:11

Domnu’ Ovi, mereu dispus sa vina si cu o vorba buna. Civilizat, cumsecade.
De aia e bine sa citesti mai multe pareri, asa completezi tabloul.
As vrea sa adaug doar ca Geambasu nu cauta doar nod in papura acolo unde sunt si ceva merite ci doar subliniaza discrepanta intre ce-si inchipuie despre ei si pretind jucatorii nostri (uneori cam nesimtiti cu cei de la care asteapta sustinere si laude) si ceea ce sunt ei de fapt daca ii privesti atent si iei un pic de distanta.

Australianu (26 comentarii)  •  16 octombrie 2013, 16:12

Ce spuneți domnule Ovidiu, mai bine să ne lăudăm că am făcut un meci bun și am pierdut cu 1-4 sau să ne mulțumim cu un meci mediocru, dar cu 3 puncte și calificare la baraj în buzunar?
Mă bucur că ați punctat acest aspect.
Respect.

Australianu (26 comentarii)  •  16 octombrie 2013, 16:18

Ați putea vă rog să prezentați într-un articol doar clasamentul pe baza rezultatelor directe dintre Ungaria, România și Turcia? Un clasament „în 3”.
Să vedem dacă merităm sau nu să mergem la baraj.

Steaua1986forever (14 comentarii)  •  16 octombrie 2013, 16:18

Eu zic sa ne gandim acum la baraj. Astept un articol despre sansele reale la baraj (indiferent cu cine ‘picam’). Sa vedem daca o sa va suparati si atunci cand o sa zica anumite ziare ca suntem cei mai slabi dintre cei care joaca baraj, ba chiar suntem „victima” pe care toate celelalte echipe o asteapta. Si da, nu e nimic nou, asta a spus si aseara Piturca la conferinta de presa ca SUNTEM CEI MAI SLABI DE LA BARAJ. In sfarsit, este un pic realist. Nerealista este selectia lui care se incapataneaza cu torje care injura spectatorii la meciul de ieri pentru ca „nu il incurajau” cand batea el un amarat de corner, de B.Stancu nici nu mai vorbesc, erau cativa pe teren ieri care nu stiau de ce au fost adusi si pentru ce, parca erau picati din luna…

Petru (1 comentarii)  •  16 octombrie 2013, 16:32

Un articol perfect incadrat in realitatea de astazi. Avem o nationala buna, si nu prea. Exista sanse bune de calificare in Brazilia doar cu doua conditii: 1. Sa avem sansa la tragerea la sorti sa nu intalnim Franta. (aici vreau sa adaug o posibila adversara Danemarca, care de departe ar fi cea mai accesibila, si mai ales dupa momentul „Urs Mayer”) 2. Sa se gaseasca o solutie serioasa in axa centrala a terenului, adica un partener competent langa Chiriches, si un partener serios si de aceeasi valoare langa Bourceanu (daca exista, eu nu il gasesc). Hai Romania!

Australianu (26 comentarii)  •  16 octombrie 2013, 16:36

Uite aici, să vă ajut.
De ce MERITĂ România calificarea la baraj.

A. Clasament în 3
1. România 4 2 1 1 6-4 7pct
2. Ungaria 4 1 2 1 6-7 5pct
4. Turcia 4 1 1 2 4-5 4pct

B. Golaveraj superior România

C. România – cel mai bun atac, alături de Ungaria – 6 goluri

D. România – de departe cea mai bună apărare (tipic Piți) – 4 goluri

CONCLUZIA:
Superiori din toate punctele de vedere.
Cifrele vorbesc, restul e frecție la picior de lemn.

cumpatat! (39 comentarii)  •  16 octombrie 2013, 16:36

„Australianu”, tocmai ce ti-am explicat in comentariul meu postat anterior cum ca noi am adunat cele mai multe puncte atat cu echipele “de umplutura” ale grupei, cat si, in principal, cu contracandidatele noastre la locul 2 (Turcia si Ungaria). Asta este argumentul tehnic fundamental. Pt. tine o sa prezint situatia statistica restransa la meciurile dintre cele trei combatante la locul 2:
Turcia – Romania 0-1
Ungaria – Turcia 3-1
Ungaria – Romania 2-2
Turcia – Ungaria 1-1
Romania – Ungaria 3-0
Romania – Turcia 0-2

Clasament in 3:
1. Romania = 7 p.
2. Ungaria = 5 p.
3. Turcia = 4 p.

goghe (38 comentarii)  •  16 octombrie 2013, 16:38

Bun articol.
Normal este sa fim realisti – dar ce mai este normal azi?!
Pentru o echipa nationala, care se bazeaza pe un amestec bizar de fotbalisti care sint rezerve prin Europa (cu exceptia a 4 dintre ei) si fotbalisti ce se „lupta din greu” in campionatul intern (a carui valoare ne-o arata an de an cupele europene) AM REALIZAT CEVA.
Iar despre Stancu, cine altcineva? Cu cine sa il inlocuim? Astept oferte serioase … .

Adi (2 comentarii)  •  16 octombrie 2013, 16:39

Am scris articolul, despre dvs, pe blogul meu si chiar daca nu-mi aprobati comentariul, asa cum ati facut, pana acum, cu cel de mai devreme, poate macar il cititi si reflectati la el.

mosu (20 comentarii)  •  16 octombrie 2013, 16:44

Are dreptate Ioanitoaia .Nu cred ca putem pretinde mai mult cu jucatori care joaca pe unde joaca.Piturca a scos maxim din ce se putea cu toate ca la felul cum face selectia parca i-l trimite pe Flocea sai aduca doar pe cei care raspund la telefon dupa primul tarait.Ca e orgolios stim.In privinta barajului cred ca avem sanse mici.Deci de ce sa ne bucuram?Ca am fost intre primii patru sub linie care am suspendat?Nu putem pretinde mai mult in conditiile date.Stim cu totii cauzele.pestele de la cap se impute.un salut.

Australianu (26 comentarii)  •  16 octombrie 2013, 16:46

@cumpatat!
Te înțeleg frate, noi știm ce știm, dar mă supără ziarele astea care nu știu să privească mai obiectiv situația.
Vorba lui nea Ovidiu, cine o fi scos și titlul ăla de doi bani, cu -nu merităm să mergem la baraj-??
Plus alte titluri.
De-asta am sugerat să facă un articol mai echilibrat și obiectiv, am și punctat ce ar trebui să conțină în comentariul anterior.

Australianu (26 comentarii)  •  16 octombrie 2013, 16:59

De ce MERITĂM barajul (partea II)

Rezultate la pauză (tot în 3)
1. România 4 2 0 2 3-2 6pct
2. Turcia 4 1 2 1 2-2 5pct
3. Ungaria 4 1 2 1 2-3 5pct

A. Punctaj superior în prima repriză

B. Golaveraj superior în prima repriză (din nou singurii cu golaveraj pozitiv)

C. Cel mai bun atac în prima repriză – 3 goluri

D. Cea mai bună apărare în prima repriză (alături de Turcia) – 2 goluri

CONCLUZIA:
Singurul lucru la care suntem egali cu contracandidatele sunt:
1. Atacul (general) – egali cu Ungaria – 6 goluri
2. Apărarea în prima repriză – egali cu Turcia – 2 goluri
Cifrele vorbesc. Restul e istorie

florin (27 comentarii)  •  16 octombrie 2013, 17:02

Hei, mai cand oare o sa incetam sa ne mai improscam natia cu noroi, conteaza doar ca Romania s a calificat la baraj cand toata lumea zicea invers.
La baraj totul e posibil poate va mai aduceti aminte cum am pierdut calificarea acuma 12 ani, 90 % mingea afost la noi ocazii; si la ei acasa si la noi dar am pierdut, poate acuma se razbuna; Hai Romania!

R.Trienekens (1 comentarii)  •  16 octombrie 2013, 17:03

Roemenië gefeliciteerd!

cumpatat! (39 comentarii)  •  16 octombrie 2013, 17:06

Corect, australiene!

Australianu (26 comentarii)  •  16 octombrie 2013, 17:11

De ce MERITĂM barajul (partea III)

Clasament în 3 repriza a 2-a
1. România 4 2 1 1 3-2 7pct
2. Turcia 4 1 2 1 2-3 5pct
3. Ungaria 4 1 1 2 4-4 4pct

A. Punctaj net superior

B. România, din nou singurii cu golaveraj pozitiv

C. Cea mai bună apărare – 2 goluri

CONCLUZII:
Singurul lucru la care suntem devansați de o contracandidată este numărul de goluri marcate în a doua repriză
Ungaria -4 goluri, respectiv
România – 3 goluri
Cifrele sunt din nou de partea noastră. Restul e caterincă.

Angheliu (87 comentarii)  •  16 octombrie 2013, 17:12

Asa cum puneti problema aveti perfecta dreptate. Sa injuri e cel mai usor…

Franz (406 comentarii)  •  16 octombrie 2013, 17:14

Respect domnule Ioanitoaia, ramaneti cel mai lucid dintre toti si de aceea va apreciez in mod deosebit.

Cheetah (2118 comentarii)  •  16 octombrie 2013, 17:20

Articol – model si scoala pentru orice tinar viitor jurnalist ce vrea sa-si inceapa cariera cu dreptul, fara gluma!
Felicitari Maestre, e de citit de mai multe ori!

Daca ar fi totusi sa includem in calcule o „analiza de risc” ce se foloseste frecvent in business-urile serioase, atunci aceasta analiza, inainte de meci, ne-ar fi aratat totusi ca trebuia sa ne batem ca niste lei pentru 5-0 ca sa evitam un eventual neplacut succes al turcilor in fata Olandei.
Dar frumusetea vietii e intretinuta mai mult de poker sau barbut decit de bridge, spun asta fara nici o urma de ironie sau a’propos, parol! 🙂
Asa ca hai sa ne bucuram, asa cum bine zice mai sus Maestrul.
Hai Romania!

california (349 comentarii)  •  16 octombrie 2013, 17:22

judecat la cald, mai exact la modul infierbantat, nationala s-a chinuit cu estonia iar jocul ei a lasat de dorit; practic nu am avut parte dreapta in atac (cu exceptia cand urca matel), pitzi lasandu-l rezerva pe maxim ca sa experimenteze cu bucur ; asa ca desi estonienii aveau permanent 7-8 oameni in propriul careu, noi am continuat sa incercam patrunderile pe centru unde desi erau marica si bogdan stancu, se inghesuia si bucur; la baraj sansele se vad mici, lotul este redus valoric;
judecand la rece insa, am obtinut maximul ce se putea obtine in aceasta grupa, adica locul 2, pt. ca la nivelul la care este astazi olanda, chiar daca am fi jucat mult mai bine, locul 1 nu se putea ; in plus ne-am castigat participarea la baraj la 2, respective 3 puncte distanta fata de principalele contracandidate la locul 2; nu la golaveraj si nici la nu stiu ce alt criteriu mai mult sau mai putin relevant;
in ce-i priveste pe olandezi, treaba cu capii de serie nu cred ca a contat asa mult pt. ca la valoarea lor si din ultima urna valorica si tot trec de faza grupelor; la urma urmelor, acestia nu au aratat decat ca le sunt la fel de indiferente atat turcia, cat si ungaria sau romania si ca inteleg sa-si joace corect toate meciurile; desigur ca pt. unii e mai greu de inteles, chestie de mentalitate; probabil isi imagineaza, ca si mine de altfel, ce ar fi facut cei doi gica, jucatori ai galatei, daca ar fi trebuit sa ingroape turcia; cu multumirile nu trebuie insistat, pt. ca degeaba ii multumesti unuia ca e om de onoare daca el intradevar e; nu te va intelege iar daca insisti, devii si caraghios;
acum, dintre cele doua judecati, pitzi trebuie s-o scoata pe cea de care are nevoie pt. baraj; multi suporteri vor joc avantat pe atac si goluri multe, de parca am fi plini de robbeni si van persi; cred ca si ungurii in fudulia lor s-au dus la amsterdam sa bata si au fost penalizati cumplit; la lotul pe care il avem, nu putem cere jucatorilor decat sa-si faca datoria, iar lui pitzi sa gaseasca combinatia optima si tactica care, cu putin noroc, fara de care nu se poate, sa ajungem chiar mai departe decat ne indreptateste valoarea jucatorilor luati individual;
iar daca nu vom trece la baraj de portugalia sau croatia de exemplu, nu e asa mare nenorocire si nu inseamna ca suntem neaparat mediocri, ci doar ca portugalia sau croatia au ramas in continuare mai tari decat noi, pe prima nereusind s-o pacalim decat o singura data si culmea, tot cu piturca antrenor, iar croatia eliminandu-ne la un european chiar cu “generatia de aur” pe teren; nici la baraj, nu ajunge oricine; vad ca mai asteapta acolo si franta (care e franta) si suedia care ne-a eliminate la mondialul american.

Mircea H Tomus (9 comentarii)  •  16 octombrie 2013, 17:30

Punct si de la capat!O selectie mai riguroasa ar putea oferi mai multe sanse echipei noastre nationale la barajul din noiembrie.Asta ar insemna ca selectionerul sa treaca peste toate orgoliile proprii si ale altora,sa adune la echipa
tot ce are mai bun fotbalul romanesc in cele patru zari si
sa inchege o nationala redutabila.Sunt jucatori romani de mare forta,foarte necesari in asemenea meciuri,care nu mai sunt convocati din considerente subiective,la care,de aceasta data,selectionerul trebuie sa renunte.

livia (14 comentarii)  •  16 octombrie 2013, 17:34

Olanda a castigat cu celelalte trei pretendente la calificare , ceea ce ma face sa cred , ceea ce este adevarat detfel , ca Nu ne-a ajutat ! Ne-a ajutat pe noi la fel cum le-a ajutat pe celelalte! Daca Olanda nu ar fi fost in grupa noi am fi fost in fata celorlalter -limpede!

Craiu (67 comentarii)  •  16 octombrie 2013, 17:35

Corect. Subscriu acestui punct de vedere si felicit autorul. O seara buna.

mg (138 comentarii)  •  16 octombrie 2013, 17:38

..dacă turcii schimbau mai devreme selcţionerul se calificau la baraj, ceea ce ar trebui să ne dea de gândit..
Piţurcă îi preferă pe Torje, Stancu sau Tănase în locul lui Maxim..
E mai importanta ranchiuna personală într-un meci ca cel de ieri ?
Un Sânmărtean sau un Budescu nu sunt nici măcar băgaţi în seamă ?
Vorbim de echipa naţională sau de echipa lui Piţurcă ?

Vasca (166 comentarii)  •  16 octombrie 2013, 17:42

Cine are minte are, cine n-are chiar ca n-are. Lectie de judecata, de logica si de echilibru de la Ioanitoaia

ionut (33 comentarii)  •  16 octombrie 2013, 17:45

Avem asteptari prea mari de la echipa nationala de fotbal. De ce ar fi fotbalul diferit fata de ce se intampla in Romania in toate celelalte domenii? In fotbal ca si in alte domenii exista coruptie, incompetenta, nepotism si multe alte lucruri care nu se impaca cu performanta. Piturca mi e simpatic si cred ca e printre putinii antrenori care puteau sa ne duca la baraj. Dar are carente mari care il trag in jos. El poate sa ne califice la baraj si cu putin noroc la un turneu final dar sa ne treaca de grupe sau mai sus nu cred ca e capabil. El joaca pe contra atac cu orice echipa. La ultimul turneu cu el pe banca ne am facut de ras cu stilul defensiv. Plus ca un om cu cazier si care a fost prins trisand la cazino nu merita sa fie antrenorul echipe nationale. Bine, asta intr o tara civilizata. Una peste alta nu cred ca meritam sa mai ajungem la un turneu final. Nu avem suporteri civilizati, jurnalisti obiectivi, jucatori cu caracter sau conducatori capabili sa construiasca ceva bun pentru viitor.

ungur (20 comentarii)  •  16 octombrie 2013, 17:46

Pe cavant de onoare ca acesta era articolul pe care il asteptam. Nu poti sa injuri rau o echipa cand scoate o performanta si minima. Ii dau dreptate domnului Ioanitoaia cand ne invita sa ne vedem lungul nasului. Cine suntem noi ca sa vrem sa fim peste toti ailalti? Gheorghe dracu…

dragost (1 comentarii)  •  16 octombrie 2013, 17:49

Se pare ca am cam uitat obiectivul lui Piturca… Nu era ala de a construi o echipa nationala? Asta arata a echipa nationala de viitor intreb?

John (1 comentarii)  •  16 octombrie 2013, 17:49

Nu inteleg de ce-i laudati atita timp cit nu au mare merit .
Unde nu e nici DUNEZEU nu cere!
Vor fi mielusei blinzi!N-au singe in pompa!

MARGELATU (91 comentarii)  •  16 octombrie 2013, 17:53

„Între altele, a nimerit formula de start, a ghicit-o.”

Fraza asta nu face absolut nici un sens. Asta presupune ca dumneavoastra stiti ce ar fi obtinut o alta formula de start. Ori – o alta formula poate conducea 3-0 la pauza!?

Nu cred ca Geambasu a vrut sa spuna ca jucatorii sunt mediocri. In orice caz – ceea ce e MEDIOCRA – este conducerea. Si daca conducerea (incepand de sus) este MEDIOCRA – din nefericire – sa rasfrange si asupra echipei….

E de mult timpul! Desteapta-te romane/DNA!
SANDU & DRAGOMIR dupa fileu.
JOS cu INCOMPETENTA si hotia!

Maria Atontolan (871 comentarii)  •  16 octombrie 2013, 17:55

mutumim din inima:

1. Olanda
2. Ungaria, ca s-a batut cu turcii pentru noi
3. minunatului public de la Budapesta
4. arbitrilor
5. estorranilor buuuni si milosi

1000. frazele de gol ratiene si torjiene
1001. dalmatieni si turcari galbeni
1002. celor care au inventat turca Pi iarba
1003. Pamintului ca nu s-a cutre murat
1004. matematicianului Pi turca, care ne iarta si nu
demisioneaza
1005. Dom Nasu, Dom Corleone , Dom Gica P., …, la fel
ca toti angajatii care pazesc si fac „Casa Turcii pe Iarba” sa stra Luceasca, detergentilor si …

gogu (45 comentarii)  •  16 octombrie 2013, 17:55

sa multumim si turciei, ca sunt slabi ca si noi

gabi (12 comentarii)  •  16 octombrie 2013, 18:03

1. Ce ne facem cu „Expertii” nostri care dadeau sigur blatul Turcia cu Olanda? – e chestie de mentalitate – e clar ca noi in situatia olandezilor am fi lasat-o moale.
2. Clasamentul in 3 arata ca meritam sa ne calificam. Toate trei – Ungaria, Romania si Turcia am facut la fel cu Olanda, Estonia si Andorra (mai putin golaverajul). Deci de ce nu am merita acest loc 2? (nu zic ca suntem grozavi – dar uitati-va si ce grupe au avut Elvetia sau Bosnia)

tolontan (14 comentarii)  •  16 octombrie 2013, 18:08

Un antrenor strain ar aduce Nationala noastra mai sus in ierarhie , dar noi nu avem bani sa platim un asemenea antrenor. Un olandez ne-ar trebui!

ss (34 comentarii)  •  16 octombrie 2013, 18:08

Iordanescu e dus cu capul, „in cel mai rau caz trebuia sa obtinem locul 2 cand am vazut componenta grupei”, „nu credeam ca Olanda sa fie atat de buna”……ce credibilitate mai poate avea omul Iordanescu?!

babardel (2 comentarii)  •  16 octombrie 2013, 18:09

Felicitari domne…..In sfarsit un ziarist care gandeste logic…Bravo ..Felicitari!

sty (5 comentarii)  •  16 octombrie 2013, 18:12

Obiectiv îndeplinit,locul secund în grupă și calificați la baraj,totul pare în regulă până aici.
Într-un meci în care trebuia să marchezi cinci goluri,fără să primești vreunul,apar așa zișii fotbaliști cu declarații de genul:că am știut tot timpul rezultatul dintre Turcia și Olanda în loc să se concentreze asupra jocului,păi voi credeți că oricare ar fi dintre cele patru echipe pe care le vom întălni vor purta aceelași echipament?nu am fost în stare să facem un joc de pase,de posesie de contraatac numai vorbesc de sportivii selectati.
Este vai și amar de echipa națională și mai mult de atât este foarte urât viitorul când faci egal cu Insulele Feroe la U21,echipa națională nu este a românilor , această echipă este a clanurilor.După mine Lobonț,Goian,Torje,B.Stancu,Găman sunt interesele domnului Pițurcă!

daeron (1 comentarii)  •  16 octombrie 2013, 18:15

Din pacate nu avem antrenor la echipa nationala. In general ne bucuram extraordinar la orice succes al echipei nationale, aseara insa parca nu a fost cazul. De ce? Pentru ca banuim cu totii ceea ce va urma, chiar daca speranta moare ultima. Cu un asemenea joc avem sanse minime sa trecem de baraj si atunci ce mai conteaza ca, ajutati de sansa, am terminat pe locul 2 sau ca am fi terminat grupa pe 3, 4 etc.
Adevarul este ca toti jucatorii se scalda in mediocritate si nu sunt ajutati de nimeni sa iasa de acolo. Dupa parerea mea Piturca nu are ce cauta la nationala, habar nu are sa faca o selectie si sa aseze niste jucatori in teren. Din pacate in continuare vom privi impasibili cum cei din fruntea fotbalului isi bat joc de echipa nationala, ratand „la mustata” calificarea, avand o echipa de „10 +” care a dat 2 suturi pe poarta intr-un meci in care trebuia sa-si sufoce adversarul si de fapt este la ani lumina de elita fotbalului mondial.

Calu (106 comentarii)  •  16 octombrie 2013, 18:20

Sper sa nu ne calificam, fiindca Piturca e o nulitate si el poate aduce la lot jucatori precum Sapunaru, Tamas sau Mutu, care sunt niste betivi si drogati, n-au ce cauta la Nationala si ne facem de rusine la CM. Cu un selectioner ca lumea, Iordanescu, Petrescu, fie si Rednic, putem sa facem treaba buna la Euro 2016.

mircea (97 comentarii)  •  16 octombrie 2013, 19:40

E o prostie sa crezi ca olandezii au jucat pt romani; au jucat pt ca sunt profesionisti si si-au facut treaba. Ar tb sa invatam din asta, cum este sa-ti faci treaba ca un profesionist.

V.T. Ranu (167 comentarii)  •  16 octombrie 2013, 20:08

Degeaba il criticati pe Piturca, el a avut obiectiv formarea unei echipe pentru campionatul european din 2016 ! Deci, daca nu obtineam dreptul la baraj si daca nu luam barajul, Piturca nu va fi eliberat din functie si nici nu-si va da demisia … Si daca va fi eliberat din functie ce ? El are stipulata o intelegere scrisa, cu FRF, in sensul ca daca va fi demis pentru nerealizari, FRF va trebui sa-i plateasca integral contractul (35.000 euro/luna ! ) pina la expirarea lui ! Daca ma intrebati pe mine( vorba lui tata Puiu ! ), eu nu consider ca aceia care au intocmit contractul lui Piturca si cei care au fost de acord cu clauza, sunt normali cu capul ! Asa ceva, este de neinteles, in afara de faptul ca acea clauza, in cazul ” expedierii ” lui Piturca, nu va fi impartita cu cine trebuie… Eventualii bani pierduti la impartirea clauzei, Piturca o recupereaza de la cei pe care ii baga constant in echipa desi valoarea acelor fotbalisti este sub ceea ce ar trebui sa fie la un jucator de echipa nationala.. Desigur, Piturca are si niste interese sa-l bage pe unul sau pe altul, dintre fotbalistii impresariati de prietenii lui Piturca, ca la o eventuala vinzare sau revinzare, Piturca are si el o parte din comision… Ca daca n-ar avea o parte din comisioane, dupa cat il stim noi de orgolios, ar face si el o echipa competitiva… Calificarea pentru baraj, in acceptiunea mea, este un noroc pentru noi ! Eu nu credeam ca ne vom situa la final, deasupra Turciei ! Dar asta e, acum sa asteptam barajul… P.S. Ati observat, cred, ca Piti si-a pregatit terenul in cazul ca nu ne calificam, prin declaratiile sale; ” Indiferent cu cine vom cadea, avem sansa a doua”… si la o eventuala necalificare, o sa zica: ” Pai, eu v-am spus ca aveam sansa a doua”…

V.T. Ranu (167 comentarii)  •  16 octombrie 2013, 20:17

E o prostie sa credem ca olandezii au jucat si pentru romani ! Ii doare undeva pe olandezi, daca noi ne calificam sau nu, la baraj ! Olandezii au jucat pentru ei , nu pentru noi ! Ce avem noi in comun cu olandezii ? Nimic ! Olandezii ne-au ajutat indirect, prin victoria lor asupra echipei turce ! Atit de mult ne ” iubesc ” olandezii pe noi, incat in cele doua meciuri cu noi, abia-abia ne-au dat 8 ( opt ! ) goluri !

dan viorel (3 comentarii)  •  16 octombrie 2013, 20:53

Olanda a jucat pentru ei si pentru a-si respecta blazonul de profesionisti, dar calificarea este munca echipei noastre ! Fiti putin mai degajati nu atat de incordati caci reusiti mai mult !

Ionut (3 comentarii)  •  16 octombrie 2013, 20:58

Cu ce ne-a ajutat Olanda ? Ne-a batut pe noi de 2x. pe unguri de 2x si pe turci de 2x. Ne-am facut puctele cu turcia si ungaria. Ne-am calificat pe barba noastra nu cu vreun ajutor.

Comentează