Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

“Românul” Van Persie

Cînd am scris, vineri, că batavii sînt de încredere și că vor juca serios meciul cu ungurii, mulți au clătinat din cap. Au zis că degeaba au olandezii interes să devină capi de serie în grupele turneului final al Mondialelor […]

duminică, 13 octombrie 2013, 2:42

Cînd am scris, vineri, că batavii sînt de încredere și că vor juca serios meciul cu ungurii, mulți au clătinat din cap. Au zis că degeaba au olandezii interes să devină capi de serie în grupele turneului final al Mondialelor din Brazilia, dacă nu mai au și chef. Adică, unora li se părea normal ca vedetele Van Persie, Robben & Comp. să-și ferească prețioasele lor picioare în loc să transpire abundent la Amsterdam. Iată însă că fanii care au mizat pe caracterul olandezilor n-au greșit.  Portocaliii nu numai că i-au învins pe unguri, dar i-au și spulberat, i-au umilit cu 8-1!

Ne-ar folosi, chiar ne-ar salva, ca istoria de vineri să se repete marți în sensul în care Oranje să cîștige măcar un punct la Istanbul. Personal, nu cred că e cazul să ne facem griji deosebite. Băieții lui Van Gaal au demonstrat că avem pe cine ne baza și de ce. Tocmai de aceea și consider mai lesne de realizat varianta ca Olanda să nu piardă în Turcia decît ca România să bată Estonia cu minimum 5-0. Știu că “ienicerii” vor crea o tensiune fantastică, însă nici batavii nu-s dintre cei ce se sperie cu una, cu două.

Altminteri, în măsura în care n-a fost extraordinar la 4-0 în Andorra, n-a fost nici prost. Calculînd că “tricolorii” au deschis scorul abia în minutul 42, chiar n-ar exista motive speciale să ne lamentăm. Firește, în afara suitei de ratări absolut exasperante.  În ciuda criticilor primite, lui Pițurcă i-au ieșit de data asta majoritatea socotelilor. De pildă, ideea de a menaja cîțiva jucători înaintea întîlnirii cu estonienii s-a dovedit salutară. Preferat surprinzător lui Marica, Keșeru a debutat cu gol, în vreme ce Stancu, Torje și Lazăr, probabil cei mai contestați, n-au rămas datori. Spre lauda lor, toți trei și-au trecut numele pe lista marcatorilor. Prin prisma priceperii lui de a-și dirija coechipierii și de a lansa contraatacuri, s-a justificat și titularizarea lui Lobonț, portarul de rezervă al Romei.

Apropo, simt nevoia să scriu cîteva cuvinte despre Bogdan Stancu deoarece constat, cu tristețe, că mulți internauți îl privesc ca pe oaia neagră a echipei, cu spatele. Din păcate, “Motanul” riscă să devină Cociș II sau Florescu II, jucători pe care publicul nu i-a înghițit niciodată. Îi invit pe suporteri, cu precădere pe cei tineri, să nu se repeadă, să arate un plus de înțelegere. Corect, Stancu nu-i un superstar, dar e un fotbalist onest, conștiincios. Tocmai pentru că încearcă să-și facă meseria și adesea reușește, ar merita susținut, nu hulit.

Vom mai discuta mîine despre formula la care va recurge Pițurcă împotriva Estoniei, una modificată. Va lipsi Chiricheș, obligat să realizeze că, de la un anumit nivel în sus, n-ai voie să-ți lovești adversarul peste față fie și din ne-glijență, iar dacă i-a cerut Pițurcă să ia cartonaș galben e cu atît mai rău. Să sperăm însă ca Van Persie s-a restabilit complet și va juca la Istanbul cu dăruire, cu aceeași tragere de inimă! Mai vorbim.

Comentarii (96)Adaugă comentariu

jiji (59 comentarii)  •  13 octombrie 2013, 15:06

Cocis si Florescu sunt fotbalisti mediocri ,nu aveau ce cauta la echipa nationala,pe Florescu il intelegem k a fost partener de ,,nebunii,, cu Il buce junior,dar Cocis?Probabil k nici Stancu nu are ce cauta la nationala,cred ca executiile cu capul sunt afectate si de implantul de par pe care si l a facut :))Deh Nea Ovi ,probabil ca getodacii vor triumfa in lupta indirecta cu otomanii.Serios acum,daca Stancu e jucator de nationala,atunci sa mi e fie su iertare nu meritam nici barajul,ca sa nu mai vb de Torje si Lazar.

dinamomania (8 comentarii)  •  13 octombrie 2013, 15:14

vad ca ne bazam mai mult pe olandezi decat pe echipa noastra nationala,daca le dam noi estoniei un 7-0 nu ar fi mai bine ,ca eu sincer nu cred ca turcia poate castiga la un scor fluviu cu olanda chiar daca ar castiga

dinamomania (8 comentarii)  •  13 octombrie 2013, 15:21

grozav trebuie bagat din primul minut,de sinmartean aveam nevoie urgent, chiar si mutu trebuia adus pentru meciul asta

Vasca (166 comentarii)  •  13 octombrie 2013, 15:24

Chestia din titlu despre Piturca e ca sa provoace. In realitate analiza e corecta mai putin lauda la adresa lui Stancu. Asta e slab dar nici altii mai breji nu sunt ori ne intoarcem la Mutu si la Sanmartean.

flotop (8 comentarii)  •  13 octombrie 2013, 15:25

din pacate aveti dreptate…ne putem baza pe olandezi, insa nu si pe ai nostri….

Steaua1986forever (14 comentarii)  •  13 octombrie 2013, 15:27

„Stancu, Torje și Lazăr, probabil cei mai contestați”..Nu imi aduc aminte sa fie fost contestat Lazar, doar Stancu si Torje pentru lipsa de eficienta si pentru faptul ca tratau fazele „la misto” de cele mai mutle ori. In rest, Stancu a fost apreciat de stelisti mereu dar culmea, tot noi l-am injurat cel mai mult in ultima vreme. Destul de trist, insa el stie ca suporterii stelisti nu sunt obisnuiti cu ineficienta si mai ales cu nepasarea si suficienta (mai bine zis obraznicia) pe teren.

Manciu (8 comentarii)  •  13 octombrie 2013, 15:28

Nea Ovidiu cauta cu lumanarea sa se certe cu fanii Nationalei. Altfel nu l-ar sustine pe Piturca de parca ar fi frati.

b (9 comentarii)  •  13 octombrie 2013, 15:28

Ne bazam pe olandezi pentru ca pe piTURCA jucata de ai nostri nu ai cum sa te bazezi!!!

Cand aveam echipa, nu aveam stadion. Acum e invers!

Zorro (67 comentarii)  •  13 octombrie 2013, 15:30

Nea Ovidiule, desi in multe ai dreptate ca esti om cu experienta, exagerezi cu Piti. Nu vrei sa il iei acasa si sa il montezi in sufragerie pe post de bibelou?

l0gan (46 comentarii)  •  13 octombrie 2013, 15:32

nea ovidiu sa nu scrieti dupa meci Van Persie otomanul.in mod normal turcii nu pot scoate mai mult de un egal in fata olandezilor dar acesta nu e un meci normal .cum am spus eu vad1 1 in minutul 90 iar in prelungiri dau gol turcii .sper sa ma insel

Lulus (70 comentarii)  •  13 octombrie 2013, 15:39

Cat sa le mai acordam credit?!? Nu merita!!!

cascadorii rasului (1 comentarii)  •  13 octombrie 2013, 15:41

@dinamomania. Esti bolund, Sanmartean nu mai are loc la Vaslui si Mutu la Ajaccio, de epavele astea e nevoie? L-ai uitat pe Tames…

NILU (3 comentarii)  •  13 octombrie 2013, 15:44

Putem să ne calificăm la baraj.Degeaba.Nu văd cum o astfel de echipă ar putea trece mai departe de baraj.Olandezii, da, vor câștiga in Turcia.Batavii vor juca pentru ei, mai précis să se claseze capi de serie pentru grupele mondialului.E important .Și mai joacă pe bune, pentru că sunt OLANDEZI !

Sobo (1 comentarii)  •  13 octombrie 2013, 15:45

Domnule Ioanitoaia faceti rau cu mentalitatea asta ca sa faca altii ca noi romanii nu suntem capabili. Ca formator de opinie ma asteptam sa aveti o pozitie mai activa, nu una defetista. Cu respect

bankk (96 comentarii)  •  13 octombrie 2013, 15:48

legat de stancu, nu vad ce importanta are ca el e onest sau constincios, din moment ce nu are valoare. De fapt problema la el este ca nimeni nu intele ce post joaca de fapt, nici varf impins nici retras nici mijlocas. Parereamea este daca reusim sa ajungem la baraj, piturca trebuie dat afara imediat si adus dan petrescu sau olaroiu chiar daca doar pentru aceste 2 meciuri. Atunci ne-am califica iar piturca ar primi ceea ce merita: sa se uite la meciurile romaniei la televizor

Titei (1 comentarii)  •  13 octombrie 2013, 15:49

Maximum cu Puturca va fi barajul, acolo se va ingropa aceasta echipa facuta pe pile si dupa ureche. Ma mir ca dl Ioanitoaia il incurajeaza pe mediocrul de Piturca.

Remus (1 comentarii)  •  13 octombrie 2013, 15:56

Eu zic sa ne bazam pe Olanda ca pe romanii nostri daca ii prinde ziua inainte de meci in vreo circiuma mai luam si bataie ca nu este exclus

ardei (6 comentarii)  •  13 octombrie 2013, 15:58

Cine l-a contestat pe Lazar??

Robert Margineanu (1 comentarii)  •  13 octombrie 2013, 15:59

Bogdan Stancu si Torje sunt jucatori terminati ptr echipa nationala. Au decis amandoi ca banii sunt mai importanti decat sportul. Au devenit doi oameni de afaceri care ne pacalesc ca sunt fotbalisti de nationala. Acesti gen de pseudojucatori: Stancu, Torje, Tamas, Mutu, Mitea etc, nenorocesc fotbalul. Sper ca Piturca sa se prinda mai repede si sa-si salveze postul si echipa printr-o curatenie generala …

bankk (96 comentarii)  •  13 octombrie 2013, 16:01

am vazut meciul olanda-ungaria, incredibil nu am mai vazut asa fotbal frumos de ani de zile.Strategul van gaal si antrenorul cu atacantii kluivert fac treaba buna, la goluri jucatorii mergeau si il imbratisau pe patrick kluivert. la noi piturca si stafful lui sunt de rasul curcilor

Tibi (14 comentarii)  •  13 octombrie 2013, 16:03

Olanda a jucat ultimul meci al calificarilor in fata propriilor suporteri si toti si-au dorit sa incheie campania in stil, au dorit sa faca spectacol, un gest frumos pt suporteri, un fel de gala 🙂
Cei care cred ca olandezii le vor da meciul turcilor se inseala amarnic. Olandezii vor incerca sa joace acelasi fotbal total, daca le va iesi, asta este alt subiect, turcii sunt acum atentionati si in priza dar ei sunt cei ce trebuie sa atace pt a castiga si nu invers… Din fericire, un jucator olandez nu se compara cu un roman la ocazii irosite, delasarea si superficialitatea nu fac parte dintre „calitatile” olandezilor. Calitatile olandezilor sunt: profesionalismul si ambitia.

mimi (8 comentarii)  •  13 octombrie 2013, 16:08

cel mai onest si constiincios om , care l=-am vazut in viata mea, este nea gica de la 2, care face si curat pe scara si la gunoi. ce zici nea ovi, sa-l propunem lui piti, poate se loveste si de el mingea, ca e onest si constiincios :)))

Dan (17 comentarii)  •  13 octombrie 2013, 16:13

Nea Ovidiu, de data asta ai gresit cu articolul asta inaintea unui meci asa important. Era cazul sa scrii un articol mai realist si mai mobilizator la adresa alor nostrii. Sa fim realisti ca mai mari sanse avem noi sa batem cu un 5,6-0 decat sa reziste Olanda la Istanbul. Daca nu batem noi Estonia la scor, vom ramane acasa pentru ca mie greu sa cred ca Olanda deja calificata va mai avea suficienta motivatie impotriva unei Turcii dezlantuite si in mare forma ale acestui mare tehnician care este Terim.
Ungaria a batut Estonia cu 5-1, dece nu le-am da si noi 6-7 goluri, cred ca este perfect realizabil ptr o echipa care se vrea la un turnea final mondial.
Oricum chiar daca trecem de ziua de marti, mai avem un mare obstacol peste o luna si asta ma ingrijoreaza cel mai mult, in afara de Grecia nu vad ce alt cap de serie am elimina noi sa ajungem la mondial , pentru ca e o iluzie ca la ora actuala sa crezi ca putem noi elimina Croatia , Suedia sau Portugalia.

Carol K (51 comentarii)  •  13 octombrie 2013, 16:16

Daca Romania se va califica la Mondiale cu sprijinul Olandei atunci si domnii din federatie si de pe banca tehnica sa primeasca jumatate din primele de calificare restul banilor sa fie donati unor centre de juniori.M-am saturat de mentalitatea asta de mahala de a astepta ajutorul altei echipe.Este imoral sa dai atatea semnale cum ca astepti cu disperare jocul rezultatelor,in calitatea ta de selectioner.

din DEVA (1 comentarii)  •  13 octombrie 2013, 16:29

sa mergem doar pe mana noastra. Daca putem sa dam 7-0 sau 8-0 (Ungaria a dat 5-0 Estoniei si Ungaria e sub Romania!Sa zicem ca turcii bat cu 2 -3 goluri diferenta. ce facem?Tot un 8-0 ptr noi e mai bun, si ne-am calificat la baraj!Eu zic sa ne calificam noi , avem o sansa unica!Altfel daca turcii inving cu 3 goluri diferenta si noi batem cu 7-0 vom fii dezamagiti. Deci este o singura varianta 8-0!restul sunt gogosi!

Franz (406 comentarii)  •  13 octombrie 2013, 16:30

Dane, pana la meci mai e si maine. Cred ca va fi conform obiceiului mai optimist desi ii dau dreptate. 5 -0 cu Estonia pare o utopie.

Albu (88 comentarii)  •  13 octombrie 2013, 16:34

@ardei. Uita-te pe site si nu pune intrebari prostesti. Os. Mi-a placut titlul. Adica Van Persie va deveni Flori Piersica?

Niku (275 comentarii)  •  13 octombrie 2013, 16:36

Sincer, si eu cred ca sunt mai mari sanse sa nu bata Turcii decat sa le dam noi 6-7 la estonieni. Aia sunt slabi dar sunt si ei un pic nemti, nu se lasa asa usor calcati pe coada.

sorin (33 comentarii)  •  13 octombrie 2013, 16:42

Ce jalnica ,echipa avem , ,,,,si daca prin absurd ne calificam,,,! vom fi facu-ti de ras ca in Brazilia cu echipa asta de alcolisti si de toxici,nu vom da nici un gol si nu vom bate sau macar egala cu nimeni, cum e turcul asa e pistolul , asa antrenor avem ,asa echipa,barbugii, localuri de noapte ,etc. Mai mult nu ne trebuia.

Costi (1 comentarii)  •  13 octombrie 2013, 17:12

Toata lumea mizeaza pe faptul ca Romania trebuie sa bata cu jdemii- la 0 Estonia ca sa se califice. 🙂

Hai sa luam in calcul varianta:

1) Turcia pierde cu 1-4 meciul cu Olanda
iar
2) Romania castiga cu 3-0 meciul cu Estonia.

Tineti minte pronosticul.

chimir sen (39 comentarii)  •  13 octombrie 2013, 17:19

Romanul van Persie , si ungurul Umit Bulut …

brazvan (57 comentarii)  •  13 octombrie 2013, 17:31

și dacă olandezii o fură?

Cornel (22 comentarii)  •  13 octombrie 2013, 17:33

Sintem in situatia stranie de a mai avea ceva sanse inaintea ultimului meci din cauza golului accidental al lui Grozav de la Istambul; fara el Romania era pe un confortabil loc 4 spre 5 si eram mult mai calmi. Eu il inteleg pe Piturca; de ce sa-si bata capul cu fotbalul cind are atita noroc ?! Inca un pic de noroc si sintem la baraj…apoi inca un strop de noroc si se desfiinteaza Campionatul Mondial, cum s-a desfiintat Gheata de Aur, pentru ca enervam toata lumea cu smecheriile noastre.

Alexandru (27 comentarii)  •  13 octombrie 2013, 17:35

Hmmm…. vorbim de sport, frumusetea fotbalului, sau despre jocul rezultatelor!? Acum, am cistigat cu mult noroc la Istanbul si am pierdut fara drept de apel la Bucuresti. Cine a jucat mai bine ? si deci cine ar fi indreptatita sa joace meciul de baraj!?

nicu munteanu (1 comentarii)  •  13 octombrie 2013, 17:39

ma asteptam la un articol de genul asta, nu stiam cine o sa-si asume acest subiect sensibil. E penibil, dar speranta moare ultima. E posibil ca turcii foarte motivati sa bata pe bune olanda,care in lipsa motivatiei -cum s-a vazut cu estonia cand au marcat greu, sa asiste neputinciosi la entuziasmul turcilor; sa zicem ca Van Persie & comp obtin o victorie sau un punct, eu nu am incredere in echipa noastra, in condidii de emotivitate astia clacheaza, sa zicem ca ai nostri obtin cu ajutorul olandezilor calificarea la baraj unde vom intalni o echipa puternica si motivata, nimic nu-mi poate sterge gustul amar si senzatia neplacuta ca nu prea am merita, am vazut ca acum turcia e peste noi ca valoare, si poate are o sansa peste noi la baraj, sa zicem ca trecem de baraj, m-as bucura…. dar mai e mult, am un deja vu cu aceasta stare si nu-mi permit sa mai investesc sperante desarte. si daca nu se califica, nu-i bai, e doar un joc, sportiv, viata are si alte valori, chiar pt jucatori nostri,
daca vor rata unii vor fi anatemizati definitiv, cum s-a intaplat cu timofte care a ratat un penalti, nu-i un capat de lume ci un nou inceput: jocatorii trebuie sa fie motivati dar sa nu simta o presiune inutila pt ca se vor bloca, cei mai buni sa mearga mai departe, noi sau turcii, invinsii isi vor vedea mai departe de familii si cariere la cluburi asa-i normal,PS parerea mea indiferent de rezultate trebuie schimbat antrenorul si mentalitatea jucatorilor.

kotfy (2 comentarii)  •  13 octombrie 2013, 17:43

@Costi

Numeri degeaba diferenta de goluri: in cazul prezentat de tine, Romania termina cu 3 puncte in fata Turciei, iar golaverajul e inutil:)

Discutia cu victoria ROmaniei la jdemii de goluri e doar in cazul in care Turcia bate. Daca la Istanbul e X2, scorurile nu mai conteaza.

dan (5 comentarii)  •  13 octombrie 2013, 18:06

da de spatial schenghen ce spuneti d le ioanitoaie? ceva fotbal?

dan (5 comentarii)  •  13 octombrie 2013, 18:09

scuze ,spatiul

Eu (5 comentarii)  •  13 octombrie 2013, 18:11

Ca sa ajungem in Brazilia trebuie sa jucam la baraj NOI impotriva Noastra si asa nu sint sigur de calificare.

alex (46 comentarii)  •  13 octombrie 2013, 18:24

Nea Ovidiu te invit sa revezi meciul cu Ungaria cand Stancu a ratat cu poarta GOALA din 2 metri. Apoi te invit pe dumneata la varsta care o ai, sa reusesti sa ratezi cu toata poarta goala, fara sa fi presat de portar, din 2 metri. Iti garantez ca este imposibil chiar si pentru un sexagenar ca dumneavoastra. Stancu are la activ niste ratari monumentale, ratari care nici in liga 2 din Romania nu vezi. Cata rabdare sa mai avem cu el? Ajunge, ca daca marca in Ungaria acum nu stateam la mila olandezilor

Calu (15 comentarii)  •  13 octombrie 2013, 18:30

Ar fi aberant ca un neica-nimeni precum Piturca sa califice Nationala pentru a treia oara la turnee finale. Ca Mutu, Tamas si alti betivi si drogati sa joace la Mondiale.

ISRAELIAN (73 comentarii)  •  13 octombrie 2013, 19:06

Mă tem de turci.Nu mai sunt cei de la Plevna! Eu cred ca vor reuşi un 3-1 ,iar românii vor da 4 goluri.Toată lumea va fi mulţumită.Vor spune ghinion! România a pierdut calificarea acasă cu turcii.O aveau în mână. Toate eroismele lui Ioaniţoaia nu fac decât încurajări spontane.Turcii vor fi lei marţi seară.

Gabriel (6 comentarii)  •  13 octombrie 2013, 19:19

Domnilor, va rog, nu exista dubii, Turcia va ataca pentru ca asa e fotbalistul turc, se arunca in fata, minat mai ales de tribune, iar olandezii ii vor termina un-doi. Priviti ce viteza de executie au, in frunte cu Robben. Vor amutii tribunele la Istanbul inca din primele 30 de minute.
Amintiti-va de Romania-Olanda la Euro 2008, cind ne-au lasat olandezii sa jucam si cind au vazut ce impotenti suntem, ne-au executat pe loc.
Problema e alta: reusim sa batem Estonia? Adica ne facem noi datoria? De olandezi nu ma indoiesc o clipa, de noi insa…

california (349 comentarii)  •  13 octombrie 2013, 19:22

daca am fi barbati, ne-am vedea de estonia noastra , fara sa-i analizam atita pe olandezi, ca oricum meciul lor cu turcii nu va semana deloc cu cel cu ungurii;
mingea a fost la noi dar n-am fost in stare, iar acum umblam cu miloaga; le cerem olandezilor sa ne iubeasca, poate pt. ca le-am ars 5 tablouri parte din patrimoniul cultural universal, le cerem sa-si rupa picioarele ca eventual unii sa nu mai ajunga la mondiale, pt. ca noi n-am fost in stare sa ne rezolvam treaba noastra; le cerem lui sneijder si kuyt sa-si elimine colegii de la echipa de club de dragul lui stancu dar i-am lasat pe turci sa faca golaveraj cu noi (golurile primite de la ei conteaza dublu la diferenta); daca pierdeam macar cu 0-1, nu mai aveam nevoie acum decat de victorie la 3 goluri cu Estonia, ca sa nu mai vorbesc ce bun ar fi fost un egal; apelam la onoarea olandezilor, dupa ce am uitat sa avem grija de a noastra.

Mishu (35 comentarii)  •  13 octombrie 2013, 19:24

Daca op fura olandezii o furam si noi. ce nu s-au mai vazut cazuri? M-ar si bucura sa o furam ca nu e locul nostru la mondiale, ci in tigania de aici. Cu Rapid, cu Craiovitele, cu Nasu si cu Dragomir…

Loulou (274 comentarii)  •  13 octombrie 2013, 19:27

Din pacate ai dreptate Nea Ovi. Era mai bine sa joace olandezii pentru noi din capul locului ca acum nu mai tremurau chilotii pe noi.

Platon (2 comentarii)  •  13 octombrie 2013, 19:29

Bine zis. Trist dar adevarat.

papaia (6 comentarii)  •  13 octombrie 2013, 19:33

Si ce-ar fi sa ne surprinda Estonia? ;->

ultras (45 comentarii)  •  13 octombrie 2013, 20:39

@Costi. Ti se mai zice si gura de aur? Ce parere aveti de varianta Romania-Estonia 1-2, Turcia-Olanda 2-4 si merge la baraj Ungaria?

Manu (167 comentarii)  •  13 octombrie 2013, 20:43

Numai un om nebun poate crede ca Piturca i-a cerut la Chiri sa ia galben in Andorra ca sa stea cu Estonia si nu la baraj. Nu trebuia sa ia nici cu unii, nici cu altii, ii dau dreptate dlui Ovidiu. Piturca e incapatanat dar nu e vreun prost ca sa ceara peste rand cartonase galbene.

Comentează