Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Vai, ce săracă e bogata Steaua!

Normal ar fi, după cîte sume i-au intrat în cont și cîte ar urma să mai vină, ca Steaua să n-aibă probleme financiare. Ba chiar, socotind că în ultimele 4 luni a primit 15 milioane de euro, ar trebui să […]

marți, 8 octombrie 2013, 3:35

Normal ar fi, după cîte sume i-au intrat în cont și cîte ar urma să mai vină, ca Steaua să n-aibă probleme financiare. Ba chiar, socotind că în ultimele 4 luni a primit 15 milioane de euro, ar trebui să se scalde în bani. Greșit, nu se scaldă, chiar trage barca pe uscat! Deși a încasat din vînzările lui Rusescu și Chiricheș 11 milioane de euro, din care n-a cheltuit pentru a-i aduce pe Neagu și pe Varela decît 1,5 milioane, Steaua se găsește în incapacitate de plată!

Paradoxală, situația respectivă nu-i însă de neexplicat. Există restanțe salariale la nivelul vestiarului și al băncii tehnice din pricină că Gigi Becali a retras întreaga sumă cu care creditase clubul, aceasta cifrîndu-se în luna decembrie 2012 la 13,1 milioane de euro. Cu alte cuvinte, luînd tot ce-a primit Steaua, ex-deputatul a lăsat gruparea din Ghencea pe butuci, cu vistieria goală.

Să nu ne repezim să-l condamnăm însă pe Becali. Sînt banii lui și, asemenea oricăruia dintre noi, face ce vrea cu ei. Pe de altă parte, fără a lovi într-un om aflat în închisoare, deci la necaz, nici Gigi Becali n-ar trebui să se mai dea drept mare patron și mare investitor cît timp el n-a sponsorizat-o pe Steaua, doar a împrumutat-o, a creditat-o. După care, cînd a decis, și-a luat banii înapoi. O fi Steaua pentru el o pasiune, familia lui, dar e și afacere.

Vor replica unii că se poate face fotbal și cu zgîrcenie, economisind fiecare leu. Se poate face fotbal, nu însă și performanță, pentru care ai nevoie de resurse, de un buget solid și generos. Ca atare, din pricină că Gigi n-a investit destul, Steaua a și clacat în grupele  C1. Cu riscul de a fi iarăși înjurat de fanii care  mă consideră dușmanul echipei lor de suflet pentru că n-o laud permanent, repet că Steaua 2013 pare prea puternică pentru Liga 1, dar prea slabă pentru Champions League! E un fel de, cu scuze, chior în țara orbilor.

Nu-i exclus ca lucrurile să meargă spre rău deoarece cîțiva dintre actualii titulari, în frunte cu Tătărușanu și cu căpitanul Bourceanu, sînt dificil de păstrat în condițiile în care Steaua nu dorește, nu poate ori amîndouă să le ofere noi contracte, superioare celor ce expiră în vara viitoare. Dacă a fost greu cu ei în C1, cu certitudine că fără ei va fi și mai greu.

Nu încape îndoială că va pleca și Piovaccari, marcatorul a 8 goluri și stelistul cu cea mai ridicată medie a notelor în campionat, 6,67 Ca să nu-l piardă, clubul ar trebui să scoată din buzunar 1,4 milioane de euro, jumătate pentru Sampdoria, jumătate pentru atacant, sumă uriașă în raport cu posibilitățile și, mai ales, cu intențiile roș-albastre. Deși subiectul merită dezvoltat cu alt prilej, să remarcăm că italianul Piovaccari, care n-a jucat niciodată în Serie A, Inter împrumutîndu-l la Vittoria, San Marino și Triestina, iar Samp la Brescia, Novara, Grosseto și Steaua, a ajuns la 29 de ani vedetă în Liga 1 peste noapte    Din păcate, asta spune multe cu privire la valoarea campionatului nostru.

Comentarii (108)Adaugă comentariu

pamfletaru (17 comentarii)  •  8 octombrie 2013, 15:57

o fi avand datorii vechi la golden blitz …acolo a fost vazut ca ciocnea cu toata lumea si uite unde a ajuns !

sanatos sa fie,ca banii vin si se duc

cristian007 (25 comentarii)  •  8 octombrie 2013, 15:58

Asta a facut Gigi, a creditat clubul. Mai mult pentru club au facut sponsorii si suporterii. Steaua se autosustine, nu are nevoie de Becali. Nici noi suporterii nu avem nevoie de Becali. Ar fi bine sa incepetzi, sa nu mai avetzi nevoie de Becali nici voi ziaristii.

colonius (39 comentarii)  •  8 octombrie 2013, 16:07

stana nu este decat un balon de sapun. asa sant si personajele care se invart pe acolo.

Ovidiu (2 comentarii)  •  8 octombrie 2013, 16:07

Adevarul pur si simplu.

lord belial (434 comentarii)  •  8 octombrie 2013, 16:07

pai cind noi strigam la gigi sa plece afara din ghencea, considerindu-l un creditor, voi, presa, nu il scoteati din ”patronul stelei, seful stelei”, etc.
uite ca seful stelei nu e chiar seful stelei, ci un detinut de drept comun.
in alta ordine de idei, vad ca acum reusiti sa il vedeti pe piovaccari prolific. cind a fost adus la steaua inclusiv dumneata, dle ioanitoaia, ai strimbat din nas atotcunoscator. uite, ca nu ai nimerit-o nici de data asta.

altfel, am intervenit aici doar ca sa laud interventia lui vochin la radio gsp, adresata lui reghe. adevaratii stelisti sint cei ca vochin, care nu trag inutil in echipa cind nu e cazul (cum faci dumneata, dle ioanitoaia, sau dinamovistul de servici, geambasu), ci adreseaza critici doar atunci cind sint fondate.

George (199 comentarii)  •  8 octombrie 2013, 16:09

Pai avand in vedere situatia in care se afla , ce ati fi vrut sa faca ?? Isi ia omul masuri… Pt. Ca in primul rand , pt. Oricine , pe primul loc vine familia.. Si apoi restul
Stim pricum ca gsp ul duce o campanie anti steaua.. Dar deocamdata , atat timp cat steaua este pe primul loc in campionat , si conduce lejer.. Nu vad motive de ingrijorare… Cred ca alta era situatia daca becali nu s ar fi aflat acolo unde este.. Clubul ar fi aratat un pic mai bine !!!
Dar si asa , sa ne gandim la un club fara griji financiare in romania ?? Rapid , dinamo , cfr , vaslui petrolul , astra ?? Sa fim seriosi.. Asta este nivelul..

vasglo (208 comentarii)  •  8 octombrie 2013, 16:17

Nea Ovi,

De la unii asa-zisi jurnalisti ma astept sa traiasca din manipulare si fals, dar de la dvs. nu. Pai banii pe care i-a retras Becali -daca i-a retras, ca in campania de denigrare a Stelei si performantelor ei recente sunt angrenate toate fortele gazetaresti- sunt banii primiti pe transferurile lui Chiriches si Rusescu, ca sunt investitia lui. Verificati si vedeti ca tot ce a incasat clubul de la UEFA, TV, spectatori, sponsorizari etc. sunt la club, nici nu se poate altfel….Chiar credeti ca Becali a lasat Steaua in faliment, isi ia jucariile si pleaca?? Daca nu, ce rost are aceasta manipulare??
P.S.- Pe cand o ancheta tot asa de serioasa si cu banii lui Arpi de la CFR?!

Cosmin (1 comentarii)  •  8 octombrie 2013, 16:21

E incredil ce faceti. Cum se poate asa ceva? Din cauza conflictului cu Ana-Maria Prodan ati inceput acest razboi contra Stelei?
Oare cate mesaje de denigrare ve-ti mai scrie?
Indemn toti stelistii sa nu mai aceseze acest site + prostsport. Dar sunt sigur ca nu ve-ti publica mesajul si mai sunt sigur ca l-ati si citit. Chiar nu va este rusine? Vi s-a urcat succesul la cap?

Victor (2 comentarii)  •  8 octombrie 2013, 16:21

Sunt stelist si nu as putea spune ca GSP duce o campanie antisteaua. Mi se pare aberanta afirmatia.

Iar Gigi, daca tot si-a luat banii, poate ne lasa in pace.
E evident ca Steaua a fost si este jucaria clanului Becali de ani buni si, probabil, vom urma Dinamo in minunata situatia de grupare nula.
Modelul e identic, noi facem acum ce facea Dinamo la inceputul anilor 2000, suntem ghereta unde vand becaliotii and comp fotbalisti.

paul (2 comentarii)  •  8 octombrie 2013, 16:24

Becali nu a investit nimic la Steaua, el tot a iesit in castig, ca patron este un zero barat, dar cred ca Steaua, Dinamo, Rapid si alte cluburi trebuiau sa-si caute patroni straini, bogati, capabili sa investeasca si sa asigure jucatori straini de valoare, ca sa poata face performanta internationala, campionatul intern arata jalnic acum, dovada ca si nationala e varza!

Ochi ager (5 comentarii)  •  8 octombrie 2013, 16:29

Interesant cum au ajuns toti sa vada campionatul nostru ca unul slab, doar pentru ca Steaua se cam distreaza cu ceilalti. Nu stiu sa fi plans cineva de mila fotbalului romanesc atunci cand au castigat campionatul CFR, Unirea sau Otelul.

Gigi Becali e greu de suportat si stelistii si-ar dori alt patron la echipa, asta e evident. Numai ca asa-zisa zgarcenie, statutul de creditor etc., sunt comune tuturor echipelor. Pentru ca fotbalul e o afacere si nu vad de ce ar trebui ca un patron sa arunce banii de placere, atat timp cat fanii tot il injura…

Se mentioneaza mereu sumele incasate, rar cele cheltuite. Creditorul Becali a platit sume imense, adesea nejustificate, pentru a forma echipa care astazi se distreaza cu celelalte adversare din campionat. De investit (tot sub forma de imprumut) au investit toti, dupa posibilitati, dar rezultate pozitive au avut doar Paszkany si Becali, cu un plus pentru ”oier”, care a insistat in aducerea cu precadere a jucatorilor romani. Porumboiu a cheltuit enorm, cu rezultate minime, sa nu mai vorbim de Copos, care a adus Rapidul aproape de desfiintare. La fel si Astra fanfaronului ajuns la Giurgiu. Mi-e si jena sa amintesc halul in care a ajuns Dinamo. Mai tine minte cineva de Unirea Urziceni? Dar de Otelul, umilita meci de meci in editia curenta? Unde-i Timisoara guralivului Iancu? Cat vor mai rezista Pandurii si Petrolul, sustinute din bani publici?

In schimb, Steaua ramane Steaua, singura echipa romaneasca de care a auzit Europa, chiar si sub haotica administrare a atat de antipaticului Gigi Becali. La asta ar trebui sa ne gandim. Si sa lasam in plata Domnului ciudata creatura, aflata in grija statului, in prezent…
Importanti sunt baietii aia care ne bucura adesea sufletul noua, stelistilor. Becali e trecator, Steaua ramane!

Cheetah (2118 comentarii)  •  8 octombrie 2013, 16:32

De acord ca a imprumutat clubul cit era in libertate, ba chiar si-a riscat-o si a pierdut tot pentru club, pentru asta intr-adevar nu merita blamat finantatorul.

Dar eu am o nelamurire: daca el era doar finantator-imprumutator (deci un fel de banca dedicata pentru club), atunci cine decide bugetul de venituri si cheltuielui, cine se ocupa de bilantul contabil si planul de afaceri, cine decide CE cheltuieli se fac si CUM, stiti sa-mi spuneti?
Nu de alta, dar nu inteleg de fel.
Vin bani de la drepturi de TV, bilete vindute, jucatori imprumutati sau vinduti, UEFA, FRF, liga, publicitate, pariuri, etc din ce ma duce mintea. Apoi sint cheltuielile, in primul rind salarii personal si dotari-delegatii-cantonamente. CINE controleaza acest flux de numerar intrari-iesiri, etc?
Nu e ironic, simplu nu stiu si nu inteleg, poate cineva sa-mi explice? Cred ca e valabil pentru toate echipele romanesti, ca reguli de baza.
Probabil si pentru cele englezesti sau spaniole, dar iarasi nu stiu sigur daca e la fel ca la noi.
Daca intelegem asta, probabil vom intelege clar si de ce Maestrul s-ar putea sa aiba dreptate in analiza de mai sus, pe care eu unul o creditez ca adevarata 100% pentru ca stiu ca nu se exprima aiurea in public.
Anybody?

onofras (17 comentarii)  •  8 octombrie 2013, 16:34

Totul pana la bani…voi cei de la gsp nu aveti salariu??ati munci de dragul fotbalului pe gratis?nu cred…si inca ceva…Steaua nu a fost nici imprumutata ,nici creditata nici amanetata de-a lungul existentei sale de nimeni…nici de becali,nici de mapn,nici de paunescu etc..de nimeni,sa fie clar….singurul credit pe care-l are steaua ,suficient pt ca echipa asta sa nu moara niciodata si sa fie mereu in top este reprezentat de catre suporterii ei..suporterii au tinut ,tin si vor tine steaua in viata..milioanele de suporteri…ca se va gasi mereu cate unul care sa o administreze este o mare onoare pt respectivul..de ce??pt ca seteaua este mai mult decat o echipa de fotbal,steaua este un fenomen social

ion (26 comentarii)  •  8 octombrie 2013, 16:35

Chiar daca investea Becali in jucatori Steaua nu facea fata in Uefa Champions League.
De fapt nici un club din Romania nu are buget de Champions League.
Dupa parerea mea trebuie buget de minim 50.000.000 euro pentru a te prezenta cat de cat onorabil ceea ce pentru cluburile din liga 1 reprezinta un vis imposibil de realizat in viitor privind si la conjunctura economica.
Asa ca nea Ovidiu nu merita criticat Becali sau mai stiu eu cine .

hanmocar (42 comentarii)  •  8 octombrie 2013, 16:36

Profesore ! Nu mai socoti banii altuia, stii doar de ce moare ciinele…!

Virgil Tonciu (113 comentarii)  •  8 octombrie 2013, 16:43

@Cosmin. Pana inveti sa scrii corect gramatical abtine-te sa ii dai sfaturi seniorului presei romanesti. Baiete, vezi-ti lungul nasului si inghite-ti cuvintele.

Drago (2 comentarii)  •  8 octombrie 2013, 16:48

Va dau dreptate in tot ce scrieti aici si consider memorabila caracterizarea lui JJ. Pacat de el si pacat de noi.

Marean (270 comentarii)  •  8 octombrie 2013, 16:52

@vasglo. Nu il acuza nimeni pe Gigi, nici dl Ioanitoaia, ca si-a retras banii. Il acuza ca nu a platit salariile si ca nu vrea sa investeasca in performanta de Champion League.

randoom (62 comentarii)  •  8 octombrie 2013, 16:53

@george,daca becali este nevoie sa aleaga intre Steaua si familia lui,inseamna ca trebuie sa plece de la Steaua.
sunt zeci de investitori care abia asteapta sa cumpere Steaua.
stiu ca cei mai cretini suporteri din romania sunt antistelistii,dar ce probleme psihice sa ai sa faci legatura dintre becali si suporterii stelei?
ai vazut suporterii lui inter sa ii faca pe suporterii lui milan afemeitati,drogati etc.din cauza ca berlusconi este asa?
nu.
dar fiecare suporter din romania care face asa o sa plateasca scump(deja plateste).
c&apid in pragul desfiintarii.
dinamog7ay aka rusinea romaniei in pragul falimentului.
cefura cluj aka the blatisti fara paducheii p*laci sunt parasiti de pascani si o sa retrogradeze.
Steaua,joaca in ucl.
Dumnezeu face dreptate.
tot timpul a facut.
pacat ca gsp mi-a dat bann pe ip si nu mai pot posta pe gsp,ca daca nu primea bann,toate tarf88ele alea antisteliste nu mai aveau curajul sa posteze pe gsp.
cum am primit bann pe ip,cum soprer a prins curaj.
daca eram eu pe gsp,nu se intampla asa ceva

vasglo (208 comentarii)  •  8 octombrie 2013, 16:57

# 9 Victor

Citeste cele doua ziare de sport romanesti din ultimele saptamani si vei vedea ca zilnic Steaua domina presa cu stiri in proportie de peste 90% negative. Si cand te gandesti ca echipa asta a castigat detasat campionatul trecut, este pe primul loc in cel actual, desi are 2 jocuri mai putin, s-a calificat prin forte proprii in LC, trecand 3 tururi preliminare, este in grupele competitiilor europene de 10 ani neintrerupti s.a.m.d. Nu-i asa ca face de rusine fotbalul nostru si presa noastra sportiva trebuie sa ia atitudine?..:))

un oltean (139 comentarii)  •  8 octombrie 2013, 17:01

Domnul Ovidiu..(am ales sa ma adresez asa, chiar daca imi e mai aproape nea Ovi, insa pronumele personal de politete nu ma va lasa sa scriu altfel in textul urmator!)…cu riscul de a fi pe langa subiect, as vrea sa-mi exprim si eu o parere personala, legata de multe sau de macar ultimele d-voastra articole…
Observ, cu ingrijorare, ca dati o importanta, mai mult decat e necesar, unei anumite specii din populatia Romaniei, si anume celor care nu au ce face decat sa-si dea cu parerea pe net…(categorie in care ma includ si eu!)
D-voastra sunteti o somitate in materie de jurnalistica, asa ca ce rost are sa scrieti in fiecare articol, ca nu stiu care putulica va avea alta parere?!?! Sper ca sunteti constient ca multora dintre ei abia le-au dat „cimpii”, cum se spune pe la noi…foarte multi sunt chiar agresivi cand vine vorba de echipa lor favorita, si va spun pe sleau ca ei sunt mai cu mot si nu aveti dreptate…asa ca de ce atata osteneala sa-i mai pomeniti?!?
Sigur ca parerea noastra, a celor ce nu sunt persoane publice, a cititorilor, telespectatorilor sau ascultatorilor d-voastra, conteaza…insa mie mi se pare oarecum exagerat sa generalizati si sa bagati in seama niste putoi care nu stiu cat face 2+2:2….
Cei cu capul pe umeri, maturi, mai ales in gandire, pricep ce aveti de spus, si pot sa va scrie pe blog o parere obiectiva…dupa mine ei sunt cei de luat in seama, in contradictoriu sau nu…dar asa, sa mentionati mereu, ca ar fi unii, ar zice unii, se gasesc unii care sa zica…mie nu mi se pare ok…pe net creste iarba rea din te miri ce…daca asta e scopul, atunci eu nu sunt de acord…
Va multumesc si sper ca nu v-ati suparat pe mine!

ionut (33 comentarii)  •  8 octombrie 2013, 17:03

Bine ca s a trezit si GSP ul acum. Pe siteul suporterilor stelisti a aparut acum vreo 2,3 ani calcule cu ce investeste Becali la Steaua. Atunci GSP si Prosport se faceau ca ploua. Steaua se poate autofinanta usor doar un incompetent ca Becali nu stie ce sa faca. Aveam asteptari mai mari de la ziaristi care sunt in fenomen de nspe mii de ani. Dar ce asteptari sa ai de la ziaristi cand oameni care au jucat fotbal 20 de ani debiteaza numai prostii la TV. Steaua nu familia lui Becali, Steaua e jucaria lui, singurul mod de a iesi din anonimat pe banii prostilor care cumpara bilete pe Mall Arena. Singurul motiv pentru care Steaua nu e o forta pe plan european e pentru ca Becali nu se pricepe sa conduca un club de talia Stelei. Imaginati va unde era Steaua daca Becali avea un marketing bun si nu irosea banii pe prostii si pe tranferuri gen Costea, Dayro sau Tanase. Pana si Academia putea da roade daca se facea cu cap si nu ar fi fost condusa de rude. Articolul asta a venit prea tarziu si nu si mai are rostul. Nu e nici o diferenta intre voi si cei care il apara pe Becali, MM, Reghe sau Prodanca. Asa ati procedat si cu conferinta de presa in care Piturca a facut cea mai buna descriere a lui Becali. Becali e om de nimic, care distruge tot in jurul sau pentru propria persoana. El arunca cu noroc si la victorii pentru ca nu suporta ca jucatorii si antrenorii sa fie in prim plan. Ce construieste cu o mana, darama cu cealalta. Suporterii astia de ocazie nu inteleg ca un titlu si o cupa in 7 ani nu e de ajuns pentru un club cum e Steaua. Steaua nu va arata niciodata ca un club european, profesionist atata timp cat familia Becali va conduce echipa.

vlad t. (34 comentarii)  •  8 octombrie 2013, 17:05

@ random.

Nu se pune virgula intre subiect si predicat. Cred ca si de la televizor se poate invata asta. Cred ca si de pe internet se poate. In rest, dumnezeu cu milan.

gogu (45 comentarii)  •  8 octombrie 2013, 17:07

becali se baza pe steaua in a scapa de parnaie, acum ca a ajuns acolo, normal ca nu-l mai intereseaza clubul ci cum sa-si scoata banii bagati si nu numai

George (199 comentarii)  •  8 octombrie 2013, 17:09

@randoom : sincer ,d e bine de rau , sunt multumit cu situatia de la steaua .. Nu il si patizez pe becali mai mult decat altii.. Dar mereu am avut prezente onorabile in cupele europene.. Si am mai si castigat acuma campionatul dupa o seceta mare , anul asta se pare ca nu ne opreste nimeni.. Daca ne batea legia in preliminarii nici nu mai era discutia asta , nu mai aveam despre ce bani sa vorbim , si despre. Ce infrangere cu chelsea..
Marti am suferit la infrangerea stelei cu chelsea.. Iar miercuri , m am uitat si m am minunat cum manchester city nu a trecut in jumatatea adversa pana in minutul 60 !!!!
Cat despre bani , salarii si alte cheltuieli.. Nu ne poate spune marele ioanitoaia nimic , azi becali ii ia din club , maine poate ii pune inapoi.. Deocamdata la nivel national , el a investit din nou cel mai mult anul asta… Dovada si locul pe care suntem..
Concluzia este ca omul , pe prostia lui , aflandu se intr o situatie nu foarte buna , incearac sa isi salveze ceva banuti… Cine stie care ii ia steaua maine , poimaine , doar yraim in romania !! Stiti ce se intampla cand pisica nu este acasa !!

Milici (440 comentarii)  •  8 octombrie 2013, 17:16

GSP dă zilnic ştiri eronate şi interpretări aiurea legate de Steaua încât trebuie să punem sub semnul ÎNDOIELII toată această tevatură despre INCAPACITATEA de PLATĂ.
Dacă , la asta mai adăugăm , PRICEPEREA şi APLICĂŢIUNEA d-lui Ovidiu în PROBLEMATICI ECONOMICE , confirmată cândva când elogia , tot FĂRĂ PROBE , SUCCESURILE financiare ale lui GICĂ POPESCU , ulterior dovedite uşor FALIMENTARE , reacţia noastră e una singură:
Pentru DEONTOLOGII PRESEI SPORTIVE dâmboviţene , traduc eu clişeul- NIMENI N-A CÂŞTIGAT niciodată O BĂTĂLIE CU PRESA!
Asta îneamnă , de fapt , că nimeni NU POTE PĂCĂLI O PRESĂ CORECTĂ , care scoate la lumină , cu ONESTITATE , ADEVĂRUL şi nicidecum interpretarea GSP – PRESA îşi permite , tocmai datorită mitului invincibilităţii ei , să FACĂ CAMPANII TENDENŢIOASE , prin ORICE MIJLOACE , ca SĂ DEMOLEZE pe oricine i SE PUNE PATA , oricum ţinta n-are NICIO ŞANSĂ de SCĂPARE !

Archibald (6 comentarii)  •  8 octombrie 2013, 17:17

Foarte bine a facut ciobanul si-a luat banii pe branza mai vinde turma de oi si gata…..inchide stana! Paguba-n ciuperci, pardon in strunga!

un oltean (139 comentarii)  •  8 octombrie 2013, 17:21

Revin, si va dau un exemplu concret…Randoom….asta pt ca am citit tarziu…
Eu unul astept cu nerabdare ziua in care Craiova va fi campioana Romaniei…nu stiu cand va fi…poate peste ani…dar nu as fi multumit pe deplin daca printre adversare nu s-ar numara Steaua, Dinamo, Rapid sau orice alta echipa buna din fotbalul romanesc…nu cred ca exista suporter adevarat, indiferent de echipa, care sa simta altfel…

Bimbo (206 comentarii)  •  8 octombrie 2013, 17:21

Cosmine, tu pe ce lume traiesti de sustii asemenea aberatii? Ti s-a publicat postarea tocmai pentru a te face de ras. Nenica, cu cine ai ajhuns tu sa te pui? Cauta-ti repede unul de teapa ta, care sa scrie ve-ti!!!!!!

Aral (104 comentarii)  •  8 octombrie 2013, 17:25

Trist, dar adevarat.

Ion (1 comentarii)  •  8 octombrie 2013, 17:25

Pana la urma sa recunoastem aceasta practica de „a imprumuta ” clubul in Romania este la moda.Prin diverse masinatiuni aceste cluburi de fotbal au intrat in posesia unora care au o teama viscerala de a ramane fara ele si fara bani.In capitalism totul este pe bani inclusive fotbalul.Echipa trebuie sa plateasca si ea catre patron ca si el a tinut-o. Deci ce a facut el este foarte correct!

moshu (7 comentarii)  •  8 octombrie 2013, 17:30

toti patronii de cluburi sunt de fapt creditori ,asta nu e nicidecum o noutate.totusi eu zic ca e mai bine decat sa fi sponzorizat din bugetul local sau companii de stat :vezi Petrolul,Corona,Pandurii etc.
rog frumos sa fiu corectat daca gresesc dar din cate stiu banii pe calificare din Ch League nu se platesc imediat de catre uefa:cred ca urmeaza a fi incasati (suint calcule sofisticate la uefa cu acesti bani);in schimb cei din transferurile lui Rusescu si Chiriches se investesc masiv in avocati,CEA MAI „ISTEATA” clasa din Romania.

stresu (81 comentarii)  •  8 octombrie 2013, 17:33

Un patron DESTEPT incheie afaceri PROFITABIL.
Imprumuta propria „afacere” si apoi recupereaza banii si profitul.
Asta inseamna a fi MARE PATRON.

Performantele la care a ajuns Steaua se datoreaza in exclusivitate PATRONULUI nr. 1 din forbalul romanesc… Vroiati sa-i lase pe mana hotului MM, care l-a mai parlit o data.

In alta ordine de idei, de ce „mosule” nu ai facut acest articol dupa titlul „furat”de POMANA cfr, care la fel ca si Jiji, banii castigati au fost luati de „unguri”

Fara alte cuvinte…

prazarul 1 (7 comentarii)  •  8 octombrie 2013, 17:47

Gresit !
Cand Gigi dadea milioane de euro pe jucatori romani ,iar alti patroni nu sareau de 600.000 ,radeati de el de va sareau cuvintele din fraze.
Acum ,ca au inceput sa vina cateva zeci de milioane datorita milioanelor bagate de Gigi ,a-ti vrea ca toti banii sa ramana la club ,iar el sa nu ia nimic inapoi.
Pai nea Ovidiu matale parca esti sef de ziar si stii cum trebuie sa iesiti pe plus ,ma mira acest articol . Este populist pentru ca stii cati sunt impotriva lui Gigi si or sa fie de acord cu dumneata,indiferent ce scrii despre el.

Marius22 (347 comentarii)  •  8 octombrie 2013, 17:55

Milici, ti s-a mai spus ca intri si tu in categoria celor care vor sa para mai destepti decat sunt in realitate. E afacerea lui Gica Popescu in declin? E, dar cate afaceri merg bine in ziua de azi in Romania? Cat tiraj a avut GSP si cat mai are? Dar Adevarul ca Gandul a iesit de pe hartie ? Chestia pe care o sustii cu deontologia e alta tampenie. Nu stie economie Ioanitoaia care conduce ziare de 25 de ani, dar stii tu, hai ca ma faci sa rad in hohote!

licurici (2 comentarii)  •  8 octombrie 2013, 17:56

Si-a restras banii?!?
Dar cand a bagat el milioane? Nici macar imprumut.
Si dumneavoastra presa nu ati vazut asta pina acum?
Nu vedeti ca nu ii pasa decit de buzunarul propriu?
„Sa nu il condamnam”? Ce treaba are el cu Steaua? Nu e nici patron pe acte, nici finantator, nici bancherul clubului, nu are nici o legatura oficiala sau nu.
De ce mai scrieti despre el? Ca patronii sint nepotii lui?
De ce mascariciul este si a fost pe prima pagina peste tot la voi in ziar?
De ce l-ati impins in fatza si l-ati facut clovnul ligii?
Pentru bani? Cand majoritatea va tot spunea ca nu mai vor sa auda de el, de ce il vedeam la tv toata ziua, iar in presa un articol la 5 minute despre el?
Nu vedeti ca este un storcator de bani, un excroc, la fel ca si verii lui, pe astia de ce nu ii anchetati? Va este frica?

molnar (3 comentarii)  •  8 octombrie 2013, 18:00

@stresu. Ori nu citesti, ori uiti repede. Dl. ioanitoaia a scris impotriva lui Paszkany si a CFR-ului mai mult decat oricare alt ziarist cu renume. De aia suporterii din Gruia il iubesc ca sarea in ochi. Ai gresit-o rau de data asta.

qpax (1 comentarii)  •  8 octombrie 2013, 18:02

Becali ar fi reinvestit banii aia in Steaua, cel mai probabil, daca nu i s-ar fi intamplat sa fie sechestrat de statul roman, fara motivare si pana in ziua de astazi.

D-voastra sustineti ca hotararile judecatoresti nemotivate si perioada de sechestru, nu ar trebuio sa aibe nici un impact asupra modului cum este finantata Steaua … chiar daca nu a zis-o cu gura mare, Becali si-a dat singur seama, ca i se trage este din cauza Stelei, si nu vezi doamne din cauza politicii, ca a fost si un mare politician, o adevarata sperietoare electorala pentru cultul politicii roamnesti.

Banuiesc ca intre timp a fost sfatuit de sechestratori, care au ca as in negociere chiar libertatea lui, sa o lase mai moale cu finantarea echipei Steaua … si chiar daca nu ar fi avut loc o asemnea interventie expresa, prizonierul sechestrat Becali este de inteles ca diminueaza investitia in club, din moment ce nu mai poate lua decizile la club la fel de usor, practic ii e imposibil.

A venit si vremea ca clubul Steaua sa se auto-finanteze, macar pana iese Becali din locul de sechestru, asa cum sustineti voi ca este capabil un brand in Romania … sau poate a venit vremea ca sa apara unul din investitorii-patroni pur-sange, aia care sustineti voi ca dardaie de nerabdare sa ‘preia’ clubul de CL … Steaua, fiind opriti pana acum, doar de conditile meteorologice nefaste, pana a intervenit stimabilul guvernator neo-comunist si le-a schimbat.

Ziaristii nu trebuie nici sa laude nici sa critice, programat cluburile de fotbal, in caz ca vedeti asta ca pe un target, ci sa reflecte realitatea din teren …. ca sa zicem asa … si realitatea este ca sunt foarte putine cluburi in Europa care pot ataca calificarea in primavara Europeana, toate fiind mega proiecte construite cu mega banii si de obicei in mega-economii. Orcine poate sa vada usor imp[actul economiei asupra fotbalului … uitandu-se pur si simplu la ce se intampla in Grecia, si involutia echipelor grecesti.

Asa cum este, Steaua performeaza cu mult peste conditia fotbalului romanesc si calitatea societatii, presei, justitiei, politicului, in general statului de drept si a statului de fapt. Continuati sa afirmati ca niste aparitii sporadice ale unor asa-zise campioane cladite pe scandaluri cata frunza si iarba, au facut o imagine frumopasa Romanieiu in grupele CL, obtinand niste rezultate in marea lor majoritate hazardoase, cu echipe dezinteresate de anumite rezultate, cu loturi secunde, cu auto-goluri … in nici un caz aceste echipe nu au intalnite castigatoare de trofeu super-motivate conduse de cei mai buni antrenori din lume … a face imagine buna este ce face Steaua, care isi depaseste constant 99% din adversarii care se afla in aceeasi categorie de consum si drepturi competitionale, si o face an de an, mentinand in acelasi timp sanse bune la campionat, si suportand si fiecare initiativa de calificare a nationalei … nu echipele oportuniste, care au exploatat o situatie favorabila, creata tot de Steaua, si dupa aia au disparut din peisaj, sau sunt pe cale sa dispara, socand bani buni din circuitul fotbalului romanesc, bani care spre deosebire de Steaua nu i-au investiti niciodata.

Cand o sa criticati si celelalte echipe, si o sa ne plasati intr-un raport de merit corect fata de ei … o sa se schimbe si atitudinea stelistilor fata de d-voastra, ziaristii in general … pana una alta sunteti in confliucte, majoritatea deschise de voi, fie cu patronul echipei Steaua, cu presedintele, cu antrenorul si cu familia sa, si probabil aveti acum pe lista neagra siu cativa fotbalisti ai Stelei … deci…

xray (22 comentarii)  •  8 octombrie 2013, 18:16

Un ziarist care sa nu aiba habar de economie, mai merge. Dar un director de ziar, ca tine, e grav. Fie manipulezi, fie atata stii.

Voiculescu ce face la voi, ca patron? Sponsorizeaza? Daca isi imprumuta firma sa va dea voua salarii, inseamna ca nu mai e proprietar, ci creditor? Daca isi ia inapoi banii imprumutati inseamna ca devalizeaza GSP-ul? Daca GSP s-ar autofinanta, inseamna ca nu mai are nevoie de proprietatar?

Becali a imprumutat firma lui FC Steaua Buc SA, pricepi? Numai un habarnist ar putea spune ca si-a retras datoria ca nu-l mai intereseaza Steaua. Pai daca e proprietatea lui, de facto si de jure, cu acte in regula, cum sa nu-l intereseze? Incredibil!!

Banii aia tot Becali i-a facut. El a angajat la firma lui, platit si condus staff si echipa, care sa performeze si sa aduca bani de la UEFA. Nu au venit de la GSP sau ca se numeste Steaua, ci au fost castigati pe teren de angajatii lui Becali, asa cum si voi ar trebui sa-i aduceti bani lui Voiculescu. Pentru asta va angajat, altfel va da afara si aduce altii.

Ai o viziune comunista asupra proprietatii private. Vezi in investitori, fraieri care sa bage bani, fara numar, fara sa scoata nimic. Ce afacere faci, daca in loc sa te duci la banca, imprumuti tu firma si apoi ii iei inapoi? Asta e afacere, cum sustii? O imprumuti sa poata continua activitatea, si cand produce profit iti iei datoria inapoi.

Daca lua imprumut de la banca, nu-i datea inapoi? Daca returna datoria la banca insemna ca falimenta Steaua? Invatati frate economie, daca, in loc de sport, va freaca grija si de banii altora.

Steaua apartine spiritual suporterilor, dar material este a lui Becali. Una fara alta e un non sens.

fifaclub (1 comentarii)  •  8 octombrie 2013, 18:44

Esti bun la fifa ?
Hai in campionat !
join.fifaclub.org

Ion N. (1 comentarii)  •  8 octombrie 2013, 18:55

Spuneti cuvant-ul apropriat la acest business, nu va mai pacaliti: SPALARE DE BANI.

Nici un patron nu e in pierdere in Campionatul Spalari de bani Romanesc: unii castiga mai putin bani „curati” din investitia murdara, alti castiga mai mult, sau chiar fac profit.

George (199 comentarii)  •  8 octombrie 2013, 18:58

Xray & qpax : superb punct de opinie.. A venit un moment greu pt. Steaua , si trebuie sa fim uniti.. Mai ales suporterii… Trebuie sa intelegem ca patronul clubului , cu bune si cu rele , nu poate conduce in momentul de fata , si nici nu poate lasa in vistieria clubului 15 milioane de euro.. Ca sa se trezeasca cand iese din puscarie ca nu mai are nimic…
Asa cum bine scrieti ca nu a platit salariile si ca a luat banii clubului.. De ce nu scrieti si faptul ca daca jucatorii raman neplatiti 3 luni de zile , pot pleca liberi de contract ??? Cati jucatori de la steaua nuar dori sa fie declarati liber de contract , sa isi poata negocia si ei salarii duble sau poate chiar triple , asa cum a facut marica ???
De ce scrieti atatea prostii ???
Ce este cu aceasta campanie impotriva celui mai mare brand din fotbalul romanesc ???

Dinu (6 comentarii)  •  8 octombrie 2013, 19:07

E normal sa isi retraga banii, in conditiile in care se vehiculeaza tot mai insistent zvonuri, care spun ca Iordanescu sustinut de Ienei, Stoica, Balint si o serie de generali vor sa puna mana pe Steaua. De unde si puternica campanie declansata in presa, impotriva conducatorilor si antrenorului. Doar nu era prost sa lase banii sa fie furati de mafie.

Milici (440 comentarii)  •  8 octombrie 2013, 19:26

@Marius22
Situaţia economică era cam aceeaşi când dl Ovidiu lăuda reuşitele lui Gică Popescu în construcţii, iar eu mă îndoiam de asta , într-un post al articolului; istoria mi-a dat dreptate mie!
Asta nu înseamnă neapărat că forţez o comparaţie între virtuţile noastre de afaceri.
Numărul afacerilor eşuate chiar nu e relevent , am vrut doar să subliniez şubrezimea constantă a argumentelor ziaristului GSP!
Irelevant mi se pare şi tirajul GSP , dar şi legătura ineptă cu între tiraj şi cunoştinţele economice ale redactorului şef!
M-am referit la deontologia ziaristului de sport şi nu la management economic!
În paranteză fie spus , sportul a avut întotdeauna cititori fideli , nu ştiu dacă opţiunea ghiveciului , nu tocmai călugăresc , cu panaramele şhowbizului , pornostaruri , cancanuri OTViste etc. e chiar benefică!

Ghita Chitzibus (167 comentarii)  •  8 octombrie 2013, 19:35

Dupa cate intelegem noi, Becali si-a luat o parte din banii cu care a imprumutat Clubul Steaua ! Atunci, ce legatura mai are el cu acest club ? De ce toata lumea il considera pe Becali patronul echipei, cand el de fapt, a imprumutat clubul nu l-a sponsorizat ! E foarte mare deosebire intre a sponsoriza si a imprumuta ! Dar daca se incearca sa caute cineva, sa scormoneasca de unde a avut Becali bani sa imprumute Steaua, el nefiind nici macar o ora angajat undeva, da peste alte lucruri ! Becali, ca multi altii, nu este decat o hahalera ! Un nenorocit ! N-a muncit niciodata nimic, n-a fost nici macar o ora angajat, in schimb, e putred de bogat ! De unde banii ? Evident, cea mai mare parte, din imobiliare ! Tatal sau, cioban vestit, i-a lasat mostenire vreo trei milioane de lei, iar hahalera, a cumparat pamint extravilan,de pe unde a apucat ! Pamintul cumparat de el, a devenit, o data cu extinderea localitatilor, intravilan, crescandu-i astfel valoarea, vanzandu-l apoi de sute de ori mai scump ! Apoi a mai facut niste schimburi de pamint care inca nu era al lui, cu armata, afacere ilegala, pentru care face acum puscarie, la care s-a adaugat si infractiunea cu valiza… Daca gandim logic, Becali n-ar mai trebui considerat patronul echipei ! Poate se gandeste cineva sa-i ia echipa ! Jucatorii Stelei, sunt cei mai prost platiti jucatori din toata liga 1 . Au niste salarii mizerabile, in comparatie cu ceilalti jucatori de la alte echipe ! ” Marele” finantator al Stelei, nu e de fapt, decit un maimutzoi jigarit, o hahalera, o haimana !

cocos (3 comentarii)  •  8 octombrie 2013, 20:11

1.Urziceni ia 15 milioane din CH League – patronul le fura si le scoate din fotbalul romanesc.
2.Otelul ia 16 milioane din C.L – ele sunt sifonate din fotbalul romanesc.
3. CFR face multe puncte in grupe , ia 18 milioane- Paskany le retrage din club
4.Acum Steaua , 15 milioane_cate o sa mai intre cin C.League. Gigi le scoate din fotbalul romanesc.

Daca as fi in locul lui Platini as da lege speciala : „reprezentanta Romaniei in C.L. nu ia nici un ban”.

Serios , ce sens are sa mai ofere UEFA banii aia , oricum nu o sa dezvolte fotbalul romanesc.

nea caisa (222 comentarii)  •  8 octombrie 2013, 20:33

Daca Becali si-a luat banii inapoi si nici nu este actionar majoritar la Steaua, atunci inseamna ca Steaua se poate lipsi de el nu? Iar cind are nevoie de bani, se poate imprumuta de la o banca (Ha, ha, ha!). Lasind gluma la o parte ideea e clara: un club care are bani nu are nevoie de finantator!
Domnule Ioanitoaia, valoarea campionatului nostru a fost corect descrisa, cred, de Piovaccari. Nu stiu daca pe Piovaccari il apreciam corect: Steaua joaca pentru el, ceea ce nu este obligatoriu sa se fi intimplat la alte cluburi pe unde a mai fost. Posibil ca, readus la Sampdoria, sa redevina acelasi jucator anost pur si simplu fiindca nu va fi jucat de coechipieri. Stim si cazuri de transferuri ale unor jucatori romani in strainatate ratate exact datorita schimbarii statutului de la o echipa la alta. Sa ne bucuram deci, de Piovaccari, suporteri stelisti sau nu, atit cit al avem in campionatul nostru, fiindca fotbalisti italieni pe aici mai rar. Si sa ii multumim pentru frumoasa propaganda pe care Piovaccari o face fotbalului nostru. Ii urez lui Piovaccari sa marcheze in LC golul pe care atita si-l doreste. Si un mic detaliu, domnule Ioanitoaia: stiti ceva despre vreo betie trasa de Piovaccari?

max (8 comentarii)  •  8 octombrie 2013, 20:42

catre toti desteptii astia de aici care posteaza scrisori lungi si extrem de magulitoare la adresa lui becali.
sinteti patetici si va compatimesc.
sa imi zica careva cum a preluat jegu asta de om,ciobanu asta cu 2 clase clubul steaua?????????????????
ca si porumboiu vasluiul,nicolaie brasovul samd….
toti sugatorii astia excomunisti ,bisnitari si golani care au furat…da,au furat…
ma mira ca si autorul articolului realizeaza…
si furtul nu a fost deajuns pina nu a inceput sa isi insuseasca si bani din transferuri samd…
si vin vircolacii astia mici bucuresteni care cu burti, chelii si aburiti de alcool analizeaza ei…economia,auzi..

Marius22 (347 comentarii)  •  8 octombrie 2013, 21:12

@Milici. Cine ti-a dat tie dreptate, Istoria? Bai, n-auzi, nimeni pe lume dialogheaza cu Istoria, hai ca ma ia cu frig pe sira spinarii! Du-te la Balaceanca, desi s-ar putea ca nici acolo sa nu primeasca asa dilimani!

ionut (33 comentarii)  •  8 octombrie 2013, 21:13

E trist sa vezi atata lume care continua sa l apere pe Becali si sa i laude calitatile de mare patron. Asi vrea sa l vad pe Becali conducand un club cum a fost Urziceni, sa vedem ce mare patron e atunci. Fara un milion de euro pe meci din bilete, fara sponsori. Prespun ca cei care sar in apararea lui Becali sunt nascuti dupa 90 sau nu stiu ce inseamna un club profesionist. Suporterii Stelei, samantari, prosti, oi sau cum ii mai striga lumea,pompeaza bani in contul lui Becali. Bani care sunt cheltuiti aiurea dupa cum ii spune unul si altul. Un club profesionist trebuie sa aiba o relatie cu suporterii. Suporterii nu ar trebui sa aiba putere de decizie dar sa fie ascultati daca vin cu idei bune. Steaua nu are stadion pentru ca Becali a fost prea prost sa stie cum sa se puna bine cu armata, suporterii Stelei au tricouri de acum zece ani pentru ca pe Becali nu l intereseaza ca un tricou costa 100 de euro, suporterii sunt batuti pe stadion daca nu au aceleasi idei precum conducerea Stelei. Fostele glorii au fost calcate in picioare pentru ca si au exprimat o parere civilizat. Suporterii nu pot sa si dea cu parerea pentru ca MM sau te bate sau te injura pentru ca nu i impartasesti ideile sale geniale. Suporterii Stelei trebuie sa il incurajeze pe Nikolic doar pentru ca a zis MM ca el e mare atacant cu toate ca Nikolic nu ar fii bun nici la atletism. Suporterii Stelei ar trebui sa accepte ca MM i a dat permisiunea infractorului de Mustata sa vanda produse cu insemnele clubului. Suporterii Stelei ar trebui sa fie mandrii ca dupa meciurile Stelei pot sa urmareasca pe Reghe si Prodanca ascultand manele in Las Vegas. Suporterii Stelei ar trebui sa fie mandrii ca toti manelistii compun imnuri pentru Steaua dar nimeni nu a fost in stare sa compuna un imn mai acatari. Cei care sar in apararea lui Becali ar trebui sa puna in balanta lucrurile bune si cele rele facute de Becali. Daca se pricep la fotbal si stiu cum se conduce un club profesionist ar trebui sa si dea seama ca Becali a facut mult mai mult rau decat bine si Steaua putea sa arate mult mai bine cu un alt patron.

Comentează