Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Cînd are dreptate Contra și cînd n-are

Duminică, după ce Petrolul a cedat la Mediaș, 0-1, la capătul a 26 de meciuri fără înfrîngere în ligă, Contra și-a pierdut capul și a trebuit ținut, inclusiv de către Benga, să nu sară la arbitrul Balaj, pe care l-a […]

luni, 7 octombrie 2013, 3:28

Duminică, după ce Petrolul a cedat la Mediaș, 0-1, la capătul a 26 de meciuri fără înfrîngere în ligă, Contra și-a pierdut capul și a trebuit ținut, inclusiv de către Benga, să nu sară la arbitrul Balaj, pe care l-a jignit cum i-a venit la gură!

Și dacă acesta ar fi dezavantajat formația plo­ieșteană, ceea ce nu s-a întîmplat, cel poreclit Guriță tot n-ar fi avut voie să se manifeste așa. Asemenea comportare descalifică orice antrenor, oriunde și oricînd.

Cum a declarat după partidă “M-am săturat, se fac jocurile ca o anume echipă să ia titlul!”, trimitere la Steaua, fostul internațional poate fi înțeles. Nu și scuzat, dar înțeles pînă la un punct da, deoarece Steaua, principala candidată la un titlu pe care-l țintește și Petrolul, fusese ajutată din plin, cu ambele mîini, să învingă în ziua precedentă la Vaslui. Acolo unde Colțescu le-a refuzat gazdelor un penalty și le-a eliminat aiurea, fără justificare, doi jucători!

Am scris despre asta și nu mai insist. Reamintesc însă că același Colțescu a ajutat-o pe Steaua, în etapa a 6-a, chiar la Mediaș. A trecut cu vederea faultul comis în propria suprafață de pedeapsă de Pîrvulescu asupra lui Roman la scorul de 2-2, care va fi și final, ba și în minutul 85!  Evident că delegarea craioveanului la un alt meci al Stelei în deplasare la scurt timp după scandalul izbucnit la Mediaș pe 24 august a constituit o eroare de neiertat. O gafă.

Cu siguranță că, montat de cele văzute cu o zi înainte la Vaslui, Contra și-a adus aminte de recentul 1-1 din întîlnirea Dinamo-Petrolul, cu care prilej Marius Avram i-a împins de la spate pe roș-albi, a judecat toate fazele litigioase în favoarea “cîinilor”! Între altele, a anulat golul
lui Dore pentru un fault imaginar, n-a sancționat hențul lui L. Rus de 11 metri și, vina cea mai mare, nu l-a eliminat pe Bălgrădean, care va apă-
ra un penalty și, implicit, va salva egalul!

Aici, ca și în întîlnirile roș-albaștrilor mențio­nate mai sus, trebuie să-i dăm dreptate lui Gu­riță: arbitrii au fluierat pentru Steaua și împo­triva Petrolului. Dar atît pe parcursul ulti­me­lor 5 etape, întrucît formația prahoveană a cîștigat la Giurgiu, 2-1 cu Astra, în condițiile în care a deschis scorul dintr-un 11 metri scos din mîne că de Hațegan, notat cu 4 în Gazetă!

Contra n-a avut însă dreptate cînd a susținut că  “nu m-a deranjat acel gol, m-a deranjat maniera de arbitraj”, din pricina căreia, va adăuga ulterior, “antrenorii buni pleacă din țară”. Cu părere de rău, tînărul tehnician a vorbit ca să se afle în treabă, adevărul fiind că Balaj a condus duminică în stilul lui de a lăsa jocul mai liber, dar n-a avantajat nici una dintre combatante. A fost corect și imparțial. Cum decizia de la gol, dacă mingea a depășit ori nu linia por­ții cu întreaga circumferință i-a aparținut asis­tentului Nagy, ce “manieră de arbitraj” a incriminat Contra?!

Personal, îl simpatizez pe Guriță și-l consider un antrenor promițător, de reală perspectivă, care însă n-ar strica să-și măsoare cuvintele
și, în special, să-și tempereze gesturile. Să se calmeze. Altminteri, va sta mai mult în tribună decît pe bancă!

Comentarii (71)Adaugă comentariu

SMDB (1 comentarii)  •  7 octombrie 2013, 16:01

Tare asta: Avram nu-l elimina pe Balgradean, nu da 11m la Rus, anuleaza aiurea gol la Dore, si concluziiia, concluuuziia lui nea’ Ovi -> arbitrul a tras pentru Steaua. Sa mori de ras nu alta. Nea’ Ovi stiu ca esti antistelist, dar chiar de la tine, un jurnalist sportiv fiind nu ma astept sa fii asa orb si sa spui ca Avram nu a avantajat pe Dinamo ci pe Steaua. Prea tare.

cpt.ahab (71 comentarii)  •  7 octombrie 2013, 16:01

He-he! Se putea sa nu se faca referire si la Avram si greselile-i din meciul cu Dinamo?! Eu ma tot intreb: la cate meciuri de fotbal trebuie sa se uite un om, ca sa inteleaga faptul ca nu se da penalty la faza cu hentul lui Rus? Pentru mine, orice om care afirma la modul serios ca acolo trebuia dat penalty, se descalifica automat ca individ care pricepe fotbalul cat de cat! Ca atare, n-am ce sa mai comentez in rest! Auf wiedersehn!

Vladone (69 comentarii)  •  7 octombrie 2013, 16:03

Absolut de acord. Contra a cam exagerat, dar in principiu are dreptate.

Gornea (1 comentarii)  •  7 octombrie 2013, 16:06

Trebuie sa va dau dreptate si Dv. desi mi-ar fi placut sa va inselati. La Medias Cobtra a cam sarit calul pt ca nu era vinovat Balaj pentru greselile lui Coltescu.

Marcus (279 comentarii)  •  7 octombrie 2013, 16:12

@SMDB. Ma intristezi rau daca interpretezi pe dos cele scrise in acest articol. Ioanitoaia nu scrie ca Avram a avantajat-o pe Steaua, unde ai citit tu asa ceva? Scrie ca a dezavantajat-o pe Petrolul, ce Dumnezeu e asa greu de inteles un lucru foarte simplu? Daca mai citesti odata imi vei da dreptate ca nu Ioanitoaia e orb, orb esti chiar tu. Astept sa iti ceri scuze.

Nea Vanea (9 comentarii)  •  7 octombrie 2013, 16:15

Dupa tipic o analiza lucida si obiectiva. Concluzia ei e ca Petrolul are ce reclama, dar cu voce mai scazuta. Contra intaui sa castige ceva ca antrenor si dupa aceea sa vrea sa dea lectii arbitrilor. Eu l-as suspenda sa nu se vada.

MIHAI TANASE (12 comentarii)  •  7 octombrie 2013, 16:17

OVIDIULE , TATA , UITA TE CATE FAULTURI A FACUT MADSON LA VASLUI , SI CE FEL DE FAULTURI , UITATE CUM L-A OPRIT , COLTESCU , PE PIOVACARI SCAPAT SINGUR SPRE POARTA , CU UN OFSAID INEXISTENT , SI MAI UITA-TE CUM I-A DAT GALBEN LUI TANASE PENTRU C-A OPRIT MINGEA CU PICIORUL , IAR JOCUL VASLYUIULUI IMPUNEA CEL PUTIN DOUA ROSII IN PRIMELE 15 MINUTE , PENTRU CA VASLUIUL A JUCAT LA RUPERE . ARBITRAJUL A FOST PROST IN AMBELE DIRECTI , NU NUMAI IN AVANTAJUL STELEI CUM A SCRIS PRESA .

seby (18 comentarii)  •  7 octombrie 2013, 16:21

Contra are dreptate totala…nu poti sa antrenezi intr-un campionat plin de blaturi , de incompetenta , de prostie..pana nu se termina cu aceste magarii fotbalul romanesc va stagna in aceste limite

jay (9 comentarii)  •  7 octombrie 2013, 16:22

Nu puteti scrie despre fotbal fara sa scrieti despre Steaua. Cu blestemul asta veti merge mai departe, pana la capat…

Cheetah (2118 comentarii)  •  7 octombrie 2013, 16:26

Chestia asta cu antrenorul furios care se repede la arbitru ca un leu nehalit si fata specifica unui vircolac cu singe pe mustati din filmul zombi ca sa-i suga toata vlaga, eu sincer nu pot s-o inteleg.
Noroc ca noi r(i)uminii ne aprindem iute si ne ambalam imediat, dar tot pe-atit de repede ne trece minia de moment.
Ideal ar fi ca Mr. Contra sa-si ceara scuze la Cristi Balaj pentru iesirea necuvenita, asta ca sa nu intretina precedentul milenar in Carpati ca arbitrul trebuie injurat, scuipat, batut, etc, cind el si-a facut datoria onest si chiar ti-a facut un bine, ti-a tinut meciul in friu si astfel tu, antrenor, manager sau cum te-oi numi, sa poti sa-ti iei HALCILE de bani grei cu care sfidezi suporterii ce poate azi n-au mincat ca sa-si ia un bilet sa vina sa te vada pe tine cum RAGI ca un animal, evident, degeaba.
Stiu, elucubrez, dar am dreptate ca trebuie sa re-devenim civilizati.

laurentiu 1972 (13 comentarii)  •  7 octombrie 2013, 16:39

” Nea Vanea ” tata , Contra a castigat cupa Romaniei . e ceva !

hanmocar (42 comentarii)  •  7 octombrie 2013, 16:41

Profesore, bleib bei deinen Leisten !

Steaua1986forever (14 comentarii)  •  7 octombrie 2013, 16:42

Contra a facut remarca asta mizerabila cu privire la Steaua (pe care intr-o tara „civilizata” nu si-ar fi permis-o) numai dupa ZECILE de articole instigatoare din ziarul dumneavoastra. Ciudata aceasta campanie, imi aduc aminte ca acum cativa ani erau arbitraje mult mai odioase in care erau ajutate ba cfr ba „sampania” dinamo si nu erati atat de virulenti. Oare de ce? Daca tot vorbim despre erorile de arbitraj, putem discuta despre meciul cu ACS Timisoara (da, Steaua a castigat cu 3-0 atunci dar nu asta e problema) in care arbitrul a fluierat intr-o singura directie? Atunci nu a mai fost furt, nu? Un arbitraj atat de slab ca la meciul ala nu am vazut de mult timp si ma duc pe stadion de vreo….30 si ceva de ani.

Alin (626 comentarii)  •  7 octombrie 2013, 16:43

@MIHAIL TANASE. Ai dreptate, dar nu numai atat. Toti jucatorii Vasluiului care nu sunt reprezentati de nevasta lui Reghecampf trebuiau eliminati intre minutele 6 si 8, iar 2 din ei impuscati in fata portii lui Tatarusanu. Asa nu ar fi avut Steaua nicio problema.

mihaic3001 (42 comentarii)  •  7 octombrie 2013, 16:50

Contra la cămaşa de forţă cu el – e diliu – a fost gol perfect valabil iar arbitrajul lui Balaj ireproşabil. Iar asta cu Steaua ajutată de Colţescu la Vaslui … iar risc să-mi pun antisteliştii în cap – NU, nu ai dreptate nea Ovidiule – Colţescu dacă a greşit, a greşit în favoarea Vasluiului şi nu a Stelei.

ginel din obor (17 comentarii)  •  7 octombrie 2013, 16:57

despre eliminarea lui madson.
a fost primul care a luat un galben, dupa care, a inceput vanatoarea lui, scopul fiind clar.
a incercat popa, nu s’a prins coltescu, desi popa se dadea mort pe teren.
au mai incercat si altii, parca si dodel.
talianu’, specializat in campionatul Italian, a avut o cadere mai…libera.
si a obtinut ceea ce se planificase, prima eliminare.
n’a fost de ajuns, nu iesea vopseaua, scorul la limita, pericol.
si coltescul a dat coltul arbitrajului serios, trecan definitiv la fraudarea jocului.
cam asta a fost.

cat despre guritza, asa e, a vorbit gura fara cap.
dar, ref. la arbitraje, a a vut dreptate.
si nu numai la cele aratate de dl. ioanitzoaia, ci si la altele, cum ar fi meciurile de acasa, cu ceahlaul si brasovul.
echipe cu aparare buna, care, cu un arbitraj obstructionist, fragmentand jocul, stopeaza elanul echipei de acasa, petrolul, chitita bine pe atac.
dupa mine, fragmentarea jocului este in dezavantajul unei echipe ca petrolul, steaua, astra.. echipe care ataca tot timpul.
contra a avut o banuiala, si in meciul de la medias a adoptat o tactica mai prudenta, temandu’se de ce invatzase la alte meciuri.
arbitrul a fost ok, in aparenta, n’a favorizat nicio echipa, flagrant.
dar, fragmentand jocul in a doua repriza, mai ales, a dat multe ragazuri gazului sa se repozitioneze.
cat despre dore, saracul, a fost tavalit bine, dar, dl. balaj n’a catadicsit vreodata sa’i dea dreptate, cel mai des a dat fault in atac, sau s’a facut ca e cu spatele.
texeira a fost si el tavalit bine, de multe ori obtinand un fault cand se putea lasa avantaj, stopand atacul petrolului.

Mirceacelbatran (663 comentarii)  •  7 octombrie 2013, 16:57

Da, mai Sebi, ca sa puna punct debandadei din fotbalul romanesc Contra ar trebui sa bata 5 presedinti, 3 arbitri si 7 jucatori , iar tu te-ai declara atunci multumit. Brava, halal!

sandu (10 comentarii)  •  7 octombrie 2013, 17:07

Da dupa d-l ioanitOAIA si multi alti berbeci trebuie sa te calce toti hotii si tu trebuie sa taci,de fapt asta reflecta constiinta,, omului nou” in capitalismul de cumetrie.Cum poate un arbitru sa valideze un gol pe nevazute,cind nici dupa reluari la televizor nu se vede daca a fost gol sau nu.apoi cand vezi ce se intampla numai in ultimile doua etape,,fluerasi”tragand pentru steOAIA.

lord belial (434 comentarii)  •  7 octombrie 2013, 17:37

violenta nu are ce cauta pe ternurile de sport (doar in tribune, haha).

jurgen klopp a fost suspendat pt ca si-a iesit din fire la adresa arbitrului de rezerva. jurgen klopp, antrenor de fotbal, sa retinem.

in ceea ce priveste afirmatii de tipul ”arbitrii au fluierat pentru Steaua și împo­triva Petrolului” s-ar putea intelege ca de-aia am cistigat titlul anul trecut cu 79 de puncte, in vreme ce ocupanta locului doi a avut 63 de puncte.

ma mira insa intransigenta batrinului ioanitoaia la adresa lui contra, intrucit am citit recent o compunere de-a seniorului in care ii lua apararea lui ganea si inchidea ochii ca un duhovnic blajin la faptul ca ex fotbaliatorul sarise sa stringa de git un arbitru.

da, coltescu a tras pt steaua la meciul cu vaslui. dar acelasi coltescu nu a oprit meciul cu rapidul, cind tigganii aruncau cu obiecte in teren; la fel, i-a lasat pe niste ciobani ca stratile sa rupa oase fara sa intervina.

la meciurile alea unde ai fost, domnule ioanitoaia?

Lereter (1 comentarii)  •  7 octombrie 2013, 17:49

Ca de obicei nea Ovi o scalda. Mai da si dreptate,apoi critica. Lui nu-i este clar cind arbitrul din 50 de faulturi ,40 sint pentru unii,nici cand o echipa are 10-12 lovituri libere la careu,cealalta,doar la centru.Ca vechi ziarist ar putea sa ne explice de ce i-a aratat rosu la antrenor,cartonasul e doar pentru jucatori,dar Balaj a vrut „spectacol”.Contra sa rabde,sa taca !.Nu Balaj facea praf-la Tg Jiu o finala de Cupa CFR-Poli,urmata de sute de arestari la timisoreni ? Balaj e tipul roman de arbitru ,care ,virusat fiind,stie sa duca jocul,la rezultatul dorit .Ca si Corpodean.Esre bun ,dar cind nu sint interese.Deci ,Nea Ovi,mai lasa-ne cu analiza,ca are dreptate Contra,totusi el doar a vorbit,nu a facut ca Ganea. Cind a fost furat ca in codru cu Dinamo ai tacut,puteai tacea si acum !Cu greata,constat ca mafia din fotbal are sustinere in presa,in loc de analiza,avem reprosuri la cei ce reactioneaza la nedreptati.

janpitesti (254 comentarii)  •  7 octombrie 2013, 17:53

timpurile se schimba mereu.trebuie sa ne schimbam mentalitatea sa ne fie mai bine..byby.

ionut (33 comentarii)  •  7 octombrie 2013, 17:57

Contra incearca sa si ascunda limitele. Cate egaluri au fost din meciurile fara infrangeri? Balaj e cel mai bun arbitru roman. E placere sa te uiti la meciurile arbitrate de el. Poate lumea il prefera pe Tudor care fluiera si cand bate vantul.

gilos (328 comentarii)  •  7 octombrie 2013, 17:57

Ce argumente o fi avut Contra sa se auto-includa in categoria antrenorilor buni ?
Comportamentul asta golanesc pe care-l adopta, nu prea imi inspira c-ar avea stofa de profesionist in ale antrenoratului…

laurentiu 1972 (13 comentarii)  •  7 octombrie 2013, 18:02

@mihaic3001 , fratie , du-te tu la nebuni daca tu ai vazut ca steaua a fost dezavantajata in meciul cu Vaslui , barem nu aveti bun simt sa recunoasteti ca arbitrul a gresit ( furat ) in favoarea stelei , daca era invers ……mama ce iesea ….

hahaha… (23 comentarii)  •  7 octombrie 2013, 18:03

esti cam obosit ginele…vb prostii sau ca sa -ti spun mai pe intelesul tau, minti de rupi.

Dydy (6 comentarii)  •  7 octombrie 2013, 18:10

Corect pusa problema. Contra si-a luat viteza fara motiv si trebuie readus cu picioarele pe pamant.

edd1ploiesti (1 comentarii)  •  7 octombrie 2013, 18:15

1. rapid in B si in rahat pana la gat
2. dinamo in ultimele 4 meciuri cu noi s-a bagat cu fundul in poarta
3. steaua investeste masiv in arbitrii sa tina Petrolul la distanta

Ce poate fi mai frumos? Hai Petrolul !!!

soriniz (16 comentarii)  •  7 octombrie 2013, 18:32

Sigur, Contra ar trebui sa multumeasca pentru ca antreneaza in cel mai frumos si cinstit campionat din lume. Numai in acest campionat, dupa numai 8 etape i s-au furat 4 puncte (plus incercaarea cu Chiajna) in timp ce contracandidatei i s-au adaugat 6 puncte, adica un total de 10 puncte.

Iulian (4 comentarii)  •  7 octombrie 2013, 18:39

Buna seara,
Sincer, imi plac foarte mult articolele dumneavoastra.Totusi am sa va adresez doua intrebari, daca binevoiti sa raspundeti ar fi si mai bine:
De ce nu scrieti despre dinamo si cfr cand gresesc arbitrii, pentru a le pune serios la zid?
De ce nu scrieti un articol, sau nu faceti o ancheta „gspista” despre: http://www.cotidianul.ro/agresiunea-budapestei-m-r-ungureanu-legaturi-dubioase-cu-serviciile-secrete-unguresti-174175/
Este vechi..dar totusi uitat si trecut cu vederea.

Eu sunt stelist si stiu ca coltescu a gresit clar in favoarea stelei, dar totusi daca pui cap la cap toate meciurile din campionatul asta ale stelei nu cred ca poti spune :”da, steaua a fost ajutata de arbitrii pentru a ajunge pe primul loc”.Hai sa fim seriosi..nu vreau sa ridic steaua in slavi dar prea e bombardata de voi toti.Atat meme cat si prodanca v-au adus pe capul nostru dar voua parca va pasa de fotbal.sau nu mai merge asa?
De ce nu scrieti si despre declaratia lui mitica, cand a zis ca nu vrea sa depuncteze petrolul pentru a nu strica lupta la titlu.Pai stai putin..regulamentul nu e pt toti?sau daca te bati la titlu esti imun?Pariu ca daca steaua era favorizata in locul petrolului..era jale prin articolele voastre.

V-am zis..eu va apreciez articolele..dar omiteti sa scrieti despre lucruri mai evidente si importante.
Cate greseli de arbitraj nu sunt?si la meciurile mai neimportante au fost..gen corona-viitorul..dar scrie cineva despre ele?nu..

sportul nu este doar steaua…banuiesc ca stiti..doar va pasa nu?

Adi (2 comentarii)  •  7 octombrie 2013, 18:42

Domnule Ioanitoaia, ce-i cu aceasta campanie impotriva Stelei? Toate eliminarile au fost corecte: Madson a facut prima data, un fault de joc, apoi unul de cartonas galben, fiind iertat de Coltescu, dupa a faultat iar, tot de galben si l-a primit.Dupa aceea, a faultat inca o data, tot de galben … si iar l-a iertat, ca apoi sa vina faultul la Pio, pt care a vazut rosu.Si-a cautat-o singur.Cerniauskas a luat si el cartonas rosu, corect, pt ca l-a oprit pe Pio dintr-o situatie iminenta de gol.De Sanmartean nu mai vorbesc, pt ca el merita doua rosii, pt intrarea aia intentionata, pe genunchiul lui Pio.Faptul ca Steaua a fost mereu dezavantajata si vine un meci in care un arbitru fluiera cat de cat corect, vi se pare avantaj pentru noi? Spun cat de cat corect, pt ca Tanase a fost faultat si nu s-a dat nici macar fault.Sa nu mai spun ca Tanase a primit cartonas galben, eronat, la o intrare la minge, aducand suspendarea acestuia, pt cumul de cartonase.Si ca uitasem, acela era „penalty” pentru Vaslui, doar la un meci de baschet, niciodata la fotbal.Profitati ca nu avem prea multe optiuni in ceea ce priveste ziarele de sport ? Pe colegii de la „PRO” i-am sters de la favorite, din browser.Pot sa o fac si cu dumneavoastra si sa ma uit linistit doar la meciuri, daca o tineti in continuare tot asa.

Milici (440 comentarii)  •  7 octombrie 2013, 18:43

Indiscutabil dl. Ovidiu e cel care dă tonul la cântec în partitura jenantă executată de GSP şi S.P.o.R.t. ro împotriva Stelei şi a tot ce mişcă în jurul ei : stuff , jucători, antrenor etc.
URA ANTISTELISTĂ a autorului e IRAŢIONALĂ , VISCERALĂ , niciun argument nu-l poate convinge , el o ţine pe-a lui ca gaia maţu’ , fără a rata nicio ocazie de reiterare !
Mi-am dat seama de asta , la un meci vechi cu Dinamo , arbitrat de nişte străini când i s-a pus pata pe un penalti , chipurile , neacordat dinamoviştilor , contrar unor imagini postate , extrem de clare , pe o logică de clasa II-a , în antiteză dar inutil , dl Ovidiu şi-a dat cu FIXATIV PERMANENT pe cap.
Unii postaci n-au înţeles , atunci . cum stă treaba şi au ÎNCERCAT , iar , cu ARGUMENTE clare , cu REGULAMENTUL în faţă , să-l CONVINGĂ pe dl Ovidiu că ELIMINĂRILE lui MADSON şi a lui CERNIAUSKAS au fost OK, dar DEGEABA , cine să-i asculte/înţeleagă ?
PROMPT , în GSP a apărut un articol , evident INEPT , cum că TOATE DECIZIILE LUI COLŢESCU AU FOST PRO STEAUA , evident amendat de cititori prin cele două galbene acordate Stelei şi oprirea lui Piovaccari , scăpat singur , datorită unui ofsaid imaginar.
Imediat , Dl Ioaniţoaia a ÎNTĂRIT , în articolul precedent , LINIA DIRECTOARE , TRASATĂ , probabil , TOT DE EL , afirmând răspicat că arbitrul ar fi AVANTAJAT STEAUA ÎN ABSOLUT TOATE SITUAŢIILE !
Culmea RIDICOLULUI e că , în acelaşi articol apare afirmaţia STUPIDĂ că , la un moment dat , Colţescu ar fi început să FLUIERE ÎN COMPENSAŢIE ; cum o fi făcut-o cu TOATE DECIZIILE PRO STEAUA , ne va explica dl Ovidiu într-un articol ulterior? Probabil că-i ÎNCURAJA VERBAL pe vasluieni sau îi ÎNJURA pe stelişti , cine ştie !
În articolul curent CONTRA , nume semnificativ , e doar un mijloc folosit de autor pentru ai mai da o CONTRĂ Stelei , en passant !
Greşeala majoră a lui Reghe e că l-a dat moca pe Mihai Costea şi nu poa’ să-l titularizeze pe frac’su , Cruduţu , alta ar fi atitudinea presei sportive!.
D-le Ovidiu , Craiova are acum , PE MERIT , dar NEREGULAMENTAR , DOUĂ echipe de PERSPECTIVĂ în B , cam demult nu ne-aţi delectat cu un articol pe specific !

vlase (5 comentarii)  •  7 octombrie 2013, 18:54

Nea Ovi, nu poti dormi de grija Stelei? Inghite bre un hap si culca-te linistit.

Aciduzzu (1 comentarii)  •  7 octombrie 2013, 18:57

Domnule Ioanitoaia incercati sa fiti obiectiv insa nu reusiti. Va macina sentimentul anti Petrolul ca pe oricare fan al Stelei fie el si sub acoperire.

kkciosuldelahamangia (55 comentarii)  •  7 octombrie 2013, 19:14

adica Contra, dar si altii trebuie sa taca cind sunt furati pe fata ? coltescu, labaj, tudor, nu au ce cauta in arbitraj, cu atit mai putin ,,bricheta” seful arbitrilor ! in cazul ,,brichetei”, trebuie sa recunoastem ca furtul a fost ,,sanctionat”prin numirea lui ca sef al hotilor. probabil in viitorul nu prea indepartat, in staful echipei ovine, linga un fost arbitru, vor mai fi si alti fosti arbitrii de casa. magaria se intimpla si la alte echipe din liga lui mititica.

fanfotbal (2 comentarii)  •  7 octombrie 2013, 19:28

ma uit la comentariile de pe aici ale asa zisilor suporteri stelisti si ma minunez cat de indoctrinati, ca pe vremea raposatului, pot fi… oricat de orb si rau voitor ai fi tot nu ai avea cum sa nu observi tendinta tuturor de a impinge steaua spre un nou titlu… nu stiu cum va puteti bucura de asa ceva, eu unul nu as aplauda niciodata un trofeu manjit si castigat la butoane… oricum la sfarsitul sezonului sa nu uitati sa livrati cateva tricouri de campioni si la principalii eroi respectiv domnii in negru care impart dreptatea pe teren… ar fi corect fata de eforturile depuse de ei

Ochi ager (5 comentarii)  •  7 octombrie 2013, 19:30

Domnule Ioanitoaia, ramaneti unul din putinii ziaristi sportivi pe care ii respect, dar permiteti-mi sa evidentiez cateva aspecte din comentariul Dvs.
1. Ati reactionat absolut corect la noua rabufnire mitocaneasca a lui Contra. Cred ca sunteti singurul. In contrast, v-as ruga sa remarcati avalansa de atacuri ale colegilor Dvs. la Reghecampf, pentru reactii ce sunt departe de huliganismul lui Gurita…
2. Luat de val, lui Contra i s-a nazarit ca ” se fac jocurile ca o anume echipă să ia titlul!”. Amuzant este ca pana si Dvs. intrati in jocul viforosului sef al haitei de lupi de import si afirmati ca ar fi vorba de ”Steaua, principala candidată la un titlu pe care-l țintește și Petrolul”. Domnule Ioanitoaia, e clar pentru oricine ca celelalte 17 echipe nu pot avea pretentii mai sus de locul 2. La Steaua care-a rasarit e-o cale-atat de lunga…
3. Insistati asupra faptului ca, Steaua ”fusese ajutată din plin, cu ambele mîini, să învingă în ziua precedentă la Vaslui”. E adevarat, se poate discuta asupra unor decizii ale lui Coltescu, dar parca nu se compara cu arbitrajul lui Marius Avram la meciul Dinamo-Petrolul, despre care nu-mi amintesc sa se fi discutat atat… In plus, chiar nimeni n-a remarcat jocul brutal al vasluienilor, care ar fi meritat sanctionat mai aspru de arbitru? Faultul la Piovaccari, care a determinat eliminarea lui Cerniauskas, a fost de o violenta iesita din comun si, slava Domnului, nu s-a soldat cu ceva grav. Sanmartean a faultat repetat (urat caracter are baiatul asta…), dar Coltescu a amanat eliminarea lui pana cand nu s-a mai putut.
E limpede pentru oricine ca gargara incontinenta a lui Contra e rezultatul frustrarii unui antrenor modest, ce nu reuseste mai nimic cu jucatori adunati de prin toate colturile lumii, ce fac ca prezenta romanilor la Ploiesti sa devina… exotica. Guraliv si obositor prin acuzele permanente la adresa arbitrilor este si Dan Petrescu. Dar macar acolo chiar se vede valoarea.

ccc (51 comentarii)  •  7 octombrie 2013, 19:35

„Aici, ca și în întîlnirile roș-albaștrilor mențio­nate mai sus, trebuie să-i dăm dreptate lui Gu­riță: arbitrii au fluierat pentru Steaua și împo­triva Petrolului”
Domnule OI, din pacate pentru ce mai ramasese din presa sportiva romaneasca, ati ajuns pana si dumneavoastra sa tineti prtea unui „antrenor de valoare” care e manifesta mult sub limita civilizatie. Inteleg ca anumite interese va forteaza sa va aliati cu astfel de specimene, dar ar trebui sa va ganditi bine inainte sa va asocati cu astfel de indivizi. Toata lumea stie ca sunteti anti-steaua. Dar sa ajungeti sa-i dati dreptate lui contra, doar prin prisma faptului ca in ziua anterioara Steaua ar fi fost avantajata de arbitru in meciul cu Vsluiul, parca e prea mult si intrece orice limita. Banii sunt totul in tara asta si nimic nu mai are valoare in fata lor! Oamenii isi uita trecutul, uita cine au fost sau cine ar trebui sa fie. Totul se face concertat si categoric, nu gratuit! La comanda se incearca distrugerea singurelor echipe ce ne reprezinta in europa, Steaua si Pndurii. Spre dezamagirea multor suporteri ai fotbalului din Romnia, puneti umarul din plin la aceasta tentativa.
Nu pot decat sa va urez snatate, ca in rest, aveti de toate, sunt sigur. Nu stiu cum stati cu somnul, dar cu burta plina, mi-e grea sa cred ca nu este unul linistit ….

Carol (22 comentarii)  •  7 octombrie 2013, 19:43

Doamne cati prosti pe aici! Unii cred ca articolul e contra Stelei, iar altii pro Steaua cand de fapt el e unul neutru. Ce mare e gradina lui Dumnezeu si cate balarii in ea!

eu (152 comentarii)  •  7 octombrie 2013, 19:50

Nu inteleg de ce il acuzati pe dl. Ioanitoaia ca ar simpatiza sau ca scrie impotriva unor echipe?

Desi sunt stelist, pot spune clar ca Steaua a fost avantajata in meciul cu Vaslui! Asta nu inseamna ca echipa Steaua ar fi platit arbitrul pentru a castiga cele 3 puncte, ci doar ca a beneficiat de greselile unui Coltescu intr-o zi foarte slaba.

De asemenea reactia lui Contra este de neinteles, mai ales in cazul in care reluarile ii dau dreptate arbitrului asistent ce a decis validarea golului. O atitudine putin mai temperata nu i-ar aduce decat beneficii lui Contra. Consider ca aceeasi problema este prezenta si la Reghe (sticlele de apa trantite de pamant de la ultimele meciuri), lucru ce tensioneaza atmosfera la echipa, iar putin mai mult calm si modestie ar insemna mare lucru.

Cat despre acuzele de cumparare a arbitrilor si blaturi, Steaua are intotdeauna prezumtia de nevinovatie, iar acuzele raman doar la stadiul de speculatii pana la aducerea de probe concrete (si nu, prestatia unui arbitru nu reprezinta o proba – probe concludente sunt inregistrari, martori, convorbiri telefonice, etc…)

Aral (104 comentarii)  •  7 octombrie 2013, 19:58

Taceti din guri, articolul e cat se poate de obiectiv.

Republica Ploiesti (8 comentarii)  •  7 octombrie 2013, 20:05

Contra nu e venit in fotbal de ieri;el vede cum e tocat maruntel la fiecare meci si stie si de ce;rabufnirea de ieri este finalul unor acumulari in timp;a si spus ca nu de acel gol e vorba,Balaj e doar paratrasnetul,e doar reprezentantul(mai nevinovat decat altii) acestui sistem mafiot care fura banii prostilor de la UEFA si-i impart(sefii FRF,LPF,CCA,pigmeii de arbitri sunt multumiti cu putin).Nu m-ar mira ca,peste un mileniu,fraierii de la UEFA sa se prinda(la fel a fost si cu CFR,Urziceni,Otelul) si sa ia masuri(ca in cazul GHETEI DE AUR).Ce osanale mai canta nea Ovi castigatorilor fabricati in RSR.

sony (15 comentarii)  •  7 octombrie 2013, 20:20

Eu zic sa taca. Intr-un fotbal in care se fura campionate, jucatori, palmarese, trebuie toti sa taca. Inclusiv presarii care dupa ce deschid subiectul uita sa-l duca la bun sfarsit!

Dan Vasilescu (5 comentarii)  •  7 octombrie 2013, 20:48

Sunt si stelist din ’86 doar la meciuri internationale. In conjunctura actuala trebuie sa recunosc ca Dosarul Valiza a cam facut copii si ar cam trebui sa se investigheze toate valizele lui Gigi catre arbitrii, liga, federatie, s.a.m.d. As sugera sa se organizeze precum Mitica sugera, o Liga PlayOffs formata din Steaua si rezervele lor si Liga I dela locurile 2-18. Asa s-ar elimina stresul jucatorilor, antrenorilor, proprietarului si suporterilor Stelutei si ar scapa de la anchete de ilicit toti arbitrii delegatii. In felul asta nu ar mai fi nevoie sa alinieze la fiecare meci 14 jucatori pe teren, asta doar in cazul cand adversarii nu ar avea deja cativa jucatori eliminati imaginar, or voluntar.

Dan Vasilescu (5 comentarii)  •  7 octombrie 2013, 21:03

In acelasi timp Petrolul este o haita de lupi superbi ce sunt suportati de o galerie unica in felul lor. La aceasta ora se cauta imitatii cam nereusite si la alte case cu pretentii financiare mai mari. Steaua are nevoie de mana cereasca atata timo cat bine-voitorul „owner” nu este degeaba la parnaie. Cum vrea stapanul poate castiga in mod trisant o competitive interna, dar cand iese pe campul de lupta international etaleaza fara jena impotenta reala. Steaua este o masinarie de facut bani din vanzari de jucatori nu o echipa de fotbal. Pacat de suporterii echipei care sunt de fapt ametiti de circumstante penibile ce le favorizeaza suprematia locala pe nedrept. Niste inconstienti care castiga campionatul inca de la inceput prin eliminarea la masa verde a potentialilor competitor. Rusinos dar ADAVARAT!

Tudorache (179 comentarii)  •  7 octombrie 2013, 21:04

@ccc. Scuza-ma, dar si tu esti dus cu pluta. Daca Dl Ioanitoaia scrie corect ca 2 arbitrii au ajutat Steaua, fapt de necontestat, articolul asta inseamna ca o distruge pe Steaua?!?!?! Unii chiar nu mai aveti masura lucrurilor.

Dan Vasilescu (5 comentarii)  •  7 octombrie 2013, 21:23

Pentru cei fragezi mai de curand nascuti: Inainte de ’89 veneau cate un colonel sau cate un general care decidea ca Steaua sau Dinamo sa castige meciul inainte de minutul zero, iar arbitrii erau intimidati si santajati cu posibile parnaie. Doar fiecare aveau dosarele lor. Astea erau Steaua si Dinamo. Care-I diferenta in zilele noastre. Asa ca lupul schimba blana nu si naravul. Hai Steaua, Hai Dinamo! Astea sunt Steaua si Dinamo astazi cind Romania este in afara teritoriului coruptiei in masa. Rusine voua si pacat de spectatorii si sustinatorii vostri vaccinati din eroare.

Dan Vasilescu (5 comentarii)  •  7 octombrie 2013, 21:25

daca altii sunt dusi cu pluta, atunci Tudorache poate sa inceapa prohodul!

Georges (65 comentarii)  •  7 octombrie 2013, 22:23

Dane Vasilescule, cum le mai stii tu pe toate, bibicule. Atat ca pana va reusi sa mai urce Petrolul in clasament Steaua va fi campioana cu 10 etape inainte de final. Si un sfat, mai foloseste si telefonul.

Ghandalf (41 comentarii)  •  7 octombrie 2013, 22:28

Citez : ”deoarece Steaua, principala candidată la un titlu pe care-l țintește și Petrolul, fusese ajutată din plin, cu ambele mîini, să învingă în ziua precedentă la Vaslui” am încheiat citatul .
Cine apostulează asta maestre ? Din ce calitate ? Aaa, da , aceea de câine pân’ la moarte 😉 obiectiv, rău de tot…
Cele trei cartonașe roșii acordate vasluienilor au cel puțin tot atâta acoperire regulamentară ca cele două date de corpodean la celebrul meci în care ne-a vânat (ghici cu cine, cu nimeni altul decât ”ochi de vulture” miklos nagy arbitrul de casă al unei ”indrăgite” echipe din Cluj Napoca) . Nu vreau să trag eu concluzii, le las celor care nu și-au înfundat neuronii cu etnobotanice și mai pot trage concluzii pertinente… și zău așa, mă bucură ENORM faptul că presa sportivă începe să-și îndepărteze buzele de posteriorul lui el ciobandante, problema este însă aceea că buzișoarele presei libere și ”independente” de sponsori, nu pot sta prea mult departe de lucruri … cu care s-au obișnuit atât de mult …

Rumpelstinskin (41 comentarii)  •  7 octombrie 2013, 22:35

@eu #39
Dacă vorbim despre înregistrări, hai s-o vedem pe-aia dintre ”autostivuitorul” și avaramu’ . Totuși, nu-mi amintesc ca maestrul Ovi s-o fi înfierat. O fi considerat-o ca fiind o discuție inofensivă între doi prieteni, nici vorbă să se autosesizeze vreo ”comiție” de pe la frf-ul nașului sau de la liga lui milițică și să sancționeze (Doamne ferește) echipa de suflet a milițienilor și securiștilor …

Comentează