Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Steaua în scădere, Colțescu pe tușă!

În fața Vasluiului, grupare căreia FRF s-a grăbit să-i scadă 8 puncte în clasament, deși aceasta n-a epuizat toate căile de atac!, Steaua a învins greu și numai cu ajutorul arbitrului! Evoluînd fără vlagă și fără nerv, ea s-a chinuit […]

duminică, 6 octombrie 2013, 3:07

În fața Vasluiului, grupare căreia FRF s-a grăbit să-i scadă 8 puncte în clasament, deși aceasta n-a epuizat toate căile de atac!, Steaua a învins greu și numai cu ajutorul arbitrului! Evoluînd fără vlagă și fără nerv, ea s-a chinuit literalmente în finalul meciului și a tras de timp de parcă n-ar fi avut 3 oameni în plus!

Suporterii roș-albaștri speră să fie vorba despre un moment trecător, nu despre o criză, dar răspunsul va veni de la “dubla” cu Basel din C1. Pînă atunci, să convenim că liderul campionatului e în pierdere de viteză, că începe să-i lipsească din ce în ce mai des cheful, dar și, încă mai îngrijorător, suflul. Norocul său, dacă poate fi numit astfel, constă în aceea că adversarii interni îl solicită puțin și îi amenință supremația și mai puțin. Tăria Stelei constă însă mai degrabă în slăbiciunea celorlalți decît în propria forță.

Chiar nu știu în ce fel s-ar fi sfîrșit partida de la Vaslui în cazul în care “centralul” Colțescu n-ar fi avantajat formația vizitatoare în absolut toate situațiile!  Mai întîi, în minutul 27, la 0-0, craioveanul n-a sancționat cu penalty faultul comis de Szukala în careu, fază în care fundașul polonez s-a suit peste Temwanjera, l-a împins cu mîna și l-a doborît. Într-adevăr, nu l-a rupt în bucăți, însă imprudența lui l-a împiedicat să joace balonul. Arbitrul avea obligația să indice punctul cu var.

Au urmat eliminările a doi vasluieni dictate anapoda. Colțescu i-a arătat lui Madson ușor un cartonaș galben (minutul 25) și ABSOLUT GRATUIT pe celălalt (34), întrucît brazilianul i-a blocat drumul spre minge lui Piovaccari, dar a făcut-o din inerție, deloc intenționat.

În completarea unei prestații lamentabile, “centralul” l-a eliminat degeaba și pe Cerniauskas (73): acesta l-a tamponat pe Piovaccari, atît că italianul, care încercase o boltă peste portar și n-o reușise, nu mai putea continua acțiunea deoarece mingea fusese preluată de un apărător vasluian. Ca atare, bodicecul lui Cerniauskas, comis din neglijență, trebuia pedepsit cu galben, nu cu roșu! Așa a izbutit Colțescu, care-l va elimina însă corect pe Sînmărtean, să lase fără justificare regulamentară o echipă în 10 jucători din minutul 34 și în 9 din 73! Altădată stăpîn pe el și pe ROAF, sîmbătă a dat-o rău în bară!

Ne place să spunem, clișeu gazetăresc, că formația care a cîștigat pe mîna cavalerilor fluierului ar fi cîștigat oricum. Că n-ar fi avut nevoie de ajutorul arbitrilor. Sincer, n-aș susține că Steaua, după cum a dezamăgit la Vaslui, ar fi învins acolo fără Colțescu. Tocmai pentru că a gafat inadmisibil și, factor agravant, în una și aceeași direcție, el ar trebui să plătească. Faptul că, pierzîndu-și capul în repriza secundă, a fluierat uneori în compensație, de pildă, iertîndu-l pe Sînmărtean de un avertisment meritat, induce ideea că arbitrul craiovean are probleme cu nervii. Iată de ce nu i-ar strica să se odihnească pe parcursul a măcar 3-4 etape.

Comentarii (113)Adaugă comentariu

C’est moi (1 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 17:52

Adrian, de cand nu ai mai fost la psihiatru. Da fuga repede, pana nu devii pericol public !

Calogero (1 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 17:53

cum sa spui ca steaua e in cadere libera? e pe locul 1, cu 7 victorii si un egal..cu doua meciuri mai putin decat celelalte echipe..te auzi ce spui?

Bunicu (47 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 17:57

COLȚESCU LÎNGĂ GIGI;pînă cind se mai suportă asemenea idioți.Are probleme cu capul?

Gore (28 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 18:01

Mihaic3001, tu esti alt personaj jalnic care nu vede cat fura Steaua si incearca sa invie mortul. Toate argumentele tale sunt usor de demontat si nu ai alta scuza decat (eventual) varsta sub majorat.

Francisc (107 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 18:03

Fericit Nea Ovi, fericit? Daca mai batea si Craiova lui Mititelu…

corsarul (4 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 18:03

Toate cartonasele rosii sunt perfect legale. Primul a fost acordat pt. fault repetitiv venit dupa avertisare cu galben apoi verbala.

Al doi-lea este clar pt. fault ca ultim aparator (denying goal scoring opportunity). Portarul in momentul faultului este „tehnic” vorbind, ultimul aparator (vezi reloarea fazei).

Al trei-lea este indiscutabil.

Numai personaje triste si frustrate ca si Craciunescu nu sunt in stare sa „vada” obiectiv aceste decizii.

ElRey (1 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 18:05

Domnule Ioanitoaia, du-te la somn..ai imbatranit..nu mai ai nicio treaba cu fotbalul, asta daca ai avut vreodata…arbitrajul a fost corect, cartonasele rosii absolut meritate. SO STOP CRYING, ROUTE 25, hasta la vista !

Stalky (28 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 18:06

”Cum ne-aţi obişnuit în ultimul timp, cele două cotitdiene de sport, GSP şi Prosport, linşaj mediatic pe Steaua – aici fac referire pe lângă toate articolele veninoase la adresa Stelei şi la circarii ăia de ziarişti de mâncau rahat într-una în timp ce Reghecampf vorbea la conferinţa de presă.
Arbitrajul de la Vaslui a fost ok.
1) Szukala, nici vorbă de fault ; sare limpede şi clar la cap, vasluianul nici măcar nu protejează mingea (aceasta era în aer), mai mult obstrucţionează aşezându-se “capră” (impropriu spus). Fundaţul stelist, în cădere risca o accidentare destul de serioasă.
2) Madson a faultat continuu. Dacă Colţescu nu-l ierta cu 1 minut înainte de al doilea galben ptr. faultul grosolan, acum n-ar fi avut nici o problemă. Avertizându-l verbal să nu mai faulteze deloc, la următorul fault, cei drept nu de cartonaş galben, Colţescu a lăsat impresia că l-a eliminat uşor pe Madson. În realitate, l-a tolerat nepermis de mult.
3) Portarul – Intensitatea faultului asupra lui Piovacari a fost de roşu. Ce trebuia să se întâmple ? Să-i fi rupt capul italianului ca să fie eliminat ?
4) La “roşul” lui Sânmărtean, ce-ar mai fi de comentat ?
Deci, asta cu “ajutorul” lui Colţescu nu-i decât o răutate de presă. La fel cum a scos şi Andrieş articolul cu dracii ăia doi la Naţionala mică.
Păi până la urmă, băi fraţilor, respectaţi şi voi, în calitate de jurnalişti Steaua, ca să vă respecte şi Steaua pe voi.
Spune ceva şi de mizeriile alea de ziarişti care la conferinţa de presă s-au băgat peste Reghecampf, nelăsându-l să îşi încheie declaraţiile.
Spuneţi ceva de “otrava aia mică ” a lu` Crăciunescu care a nenorocit pe Oţelul etapa trecută acasă cu Dinamo.
Exageraţi şi se vede de la o poştă că atacaţi Steaua din toate direcţiile. Trist este că în majoritatea cazurilor, sunt mai mult mizerii şi n-aveţi dreptate.
Cu tot respectul ptr. vârsta dvs. d.le Ioaniţoaia”.

mihaic3001 ai dreptate prietene.Mare ticalos Ioanitoia asta, sunt sigur ca-i invidios pe voi.Nu-l baga in seama.Echipa voastra e sublima,fantastica,extraordinara, dar……………..in LC REZULTATELE AU FOST MINCINOASE.Aveti un patron fantastic si un antrenor pe masura.De manajjeeer ce sa mai zic?Nu luati in seama oameni rau intentionati (gen Ioanitoaia) care va vor raul.Mergeti inainte sunteti cei mai buni nu luati in seama linsajul mediatic.Inainte zmeilor,Garda,Capitanul si Arhanghelii.

Stalky (28 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 18:13

mihaic3001 ai dreptate prietene.Mare ticalos Ioanitoia asta, sunt sigur ca-i invidios pe voi.Nu-l baga in seama.Echipa voastra e sublima,fantastica,extraordinara, dar……………..in LC REZULTATELE AU FOST MINCINOASE.Aveti un patron fantastic si un antrenor pe masura.De manajjeeer ce sa mai zic?Nu luati in seama oameni rau intentionati (gen Ioanitoaia) care va vor raul.Mergeti inainte sunteti cei mai buni nu luati in seama linsajul mediatic.Inainte zmeilor,Garda,Capitanul si Arhanghelii.

musiu (5 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 18:21

@mihaic3001:
1-nu a stat capra ,ci OAIE
2- ai numarat cate faulturi a facut Filip ? Asta trebuia eliminat de doua ,trei ori dupa numarul de faulturi.

Mihu (390 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 18:26

Domnule O.I., după jocul Dinamo-Petrolul când Avram a luat 4-5 decizii numai în favoare gazdelor (dintre care cel puțin neeliminarea lui Bălgrădean a influențat direct rezultatul!), ați scris că noi toț (inclusiv dv.) ”suntem bolnavi de scenarită” și nu ați cerut suspendarea arbitrului respectiv. Acum când un alt arbitru – Colțescu – ia câteva decizii favorabile Stelei (în toate arbitrul având acoperire regulamentară!) considerați, totuși, că acesta ”are probleme cu nervii” și că ar trebui suspendat 3-4 etape. Păi unde e obiectivitatea? Acum nu mai suntem bolnavi de scenarită?

mao (138 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 18:29

@radoom
sa declami ca Steaua are recordul absolut pentru o echipa din Romania de a termina pe locul 3 in grupele CHL, in timp ce blatistii „aia” au terminat anul trecut pe penultimul loc in grupa mi se pare un viol cu perversiuni a bunului simt.

intr-un campionat cu bani precum Premiere League sau La Liga echipa campioana primeste cei mai multi bani.
propun sa se pastreze acelasi principiu de premiere si intr-un campionat precum Liga I care nu are bani, dar are c^c^t din belsug.

qpax (59 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 18:33

Reculul dupa infrangerile din CLGS, imposibil de evitat … macar noi cand suntem in ‘scadere’ nu terminam pe 8 si pe 10, precum niste asa-zise campioane care se bucura de presa foarte buna, si care au avut arbitraje, care ar face ca arbitrajul lui Coltescu sa para world class prin comparatie … pana la urmna, a gresit doar la cartonasul rosu acordat portarului Vasluiului … si nu v-am auzut de nici un alt arbitru care comite o eroare pe meci, sa ziceti ca trebuie sa stea pe tusa … din contra, mereu le gasiti scuze cand nu e Steaua implicata.

Dar cum spunea si cineva mai jos … puteti sa va continuati linsajul mediatic … Steaua poate sa mai scada o groaza, ca tot vom fi mai puternici decat celelalte echipe din Liga lui Mitica, iar in Europa daca continuam sa obtinem rezultate pozitive impotriva echipelor din aceeasi categorie de consum si drepturi competitonale cu noi, asa cum e corect intr-o competitie, o sa iesim mereu invingatori, indiferent de rezultatele impotriva echipeleor din categori de consum si drepturi mult superioare.

In loc sa mediatizati de ce a ajuns CL in halul in care a ajuns, de numai hazardul iti poate aduce puncte cu echipele din urnele 1 si 2 (70% din ele neavand drept real de joc, intr-o competitie reala si fidela normelor si statutelor UEFA), voi ca orice anti-stelisti care se respecta urlati ca dementii de ce nu se poate lua Steaua in piept cu G18, asa cum s-a luat cfr-ul cu echipa a 3-a a lui MU, deja calificata, sau urziceni cu auto-golurile lui Rangers … hai, hai … lasati garara!

Chances are, tat you won’t see a better romanian club than Steaua, in your lifetime … take it or leave it!

flaviag (2 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 18:34

O analiza cu privire la cele trei faze discutabile (eliminarea lui Sanmartean este clar justificata):
1) Minutul 27
a) Dinamica fazei a inceput cu o usoara tinere de mana a fundasului. Deoarece a fost de scurta durata, nici un arbitru nu o sanctioneaza.
b) Temwanjera a reactionat tarziu la tinerea fundasului, s-a lasat pe spate ca sa aiba contact cu Szukala, a indoit usor genunchii si l-a dezechilibrat pe fundasul stelist. La o astfel de faza, de obicei e fault in atac.
c) Intre timp, Szukala sarise sa loveasca mingea cu capul si a lasat nefiresc o mana peste umarul stang al lui Temwanjera. La o astfel de faza, de obicei e fault savarsit de aparator. Fiind savarsita in careu, implicit ar fi presupus acordarea unui penalty.
d) Vizionarea directa a fazei a lasat impresia ca Szukala a respins mingea. Cred ca si Coltescu a avut aceasta impresie datorita directiei spre care a fost trimisa mingea. Daca aparatorul a atins mingea, arbitrul nu trebuia sa intervina.
e) Faza s-a derulat in lateral, fara un pericol iminent pentru poarta.
CONCLUZIE: De obicei, este o faza care ramane la interpretarea arbitrului, atat acordarea cat si neacordarea putand fi argumentata. In astfel de situatii, cel mai bine e sa nu se acorde.
2) Eliminarea lui Madson
a) Primul cartonas a fost acordat corect lui Madson pentru fault din spate cu luarea piciorului lui Gardos, chiar daca ulterior a ajuns sa atinga si mingea.
b) In minutul 34, mijlocasul vasluian comite un alt fault din spate pe fondul pierderii mingii de un coechipier si al dezvoltarii unui contraatac al Stelei. Faultul are doua componente, atat la picioare (impiedicare care nu e intentionata) si o tragere cu mana de umarul stang al lui Piovaccari. Tragerea e intentionata, dar nu e prelungita. De aceea, arbitrul ar fi trebuit sa acorde numai fault, nu si cartonas galben.
b) Insa, Madson a facut cel putin 6 faulturi in 34 de minute, ceea ce e foarte mult. Dintre acestea, doua au fost dure si trei din spate. Cu doua minute inainte de cel de-al doilea, arbitrul l-a atentionat ca il va elimina daca va continua sa faulteze din spate. De aceea cred ca primul impuls al arbitrului a fost sa-l pedepseasca pentru faulturi repetate din spate.
c) Steaua dezvolta un contraatac, dar Vasluiul mai avea patru aparatori in spate. De aceea, faultul nu poate fi considerat ca a impiedicat o faza clara de contraatac.
CONCLUZIE: Arbitrul a luat o decizie acoperita de regulament referitoare la constatarea faultului, deoarece Madson a faultat din spate si a avut intentie sa faulteze. Acordarea cartonasului galben a fost justificata de comiterea de faulturi repetate (dure / din spate), pentru care a fost avertizat anterior de arbitru.
3) Eliminarea lui Cerniauskas
a) Piovaccari a scapat singur spre poarta aparata de Cerniauskas, fiind urmat la aproximativ doi metri in spate, lateral dreapta de un fundas vasluian. In momentul in care portarul intervine, este ultimul aparator.
b) Piovaccari ajunge primul la minge, o lobeaza peste portar cu o intensitate redusa a sutului, iar mingea se indreapta spre poarta goala.
c) Portarul rateaza interventia la minge, evita sa joace mingea cu mana si il loveste in plin pe atacant, fara sa schiteze nici un gest de evitare. In acest mod, atacantul este impiedicat sa continue faza iminenta de a inscrie.
CONCLUZIE: Eliminarea directa a fost corect acordata.

flo (5 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 18:35

Măi mihaic3001, ţie chiar nu ţi-e ruşine de ceea ce scrii ? Ai fi mai respectat dacă ai recunoaşte, dar n-ai să vezi aşa ceva de la o oaie… De aia vă urăşte lumea, nenorociţilor ! Şi vă mai miraţi apoi…

qpax (59 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 18:49

Inca 2 precizari foarte importante …

1. Dupa felul cum ati comentat, practic facut scandal dupa arbitrajul belgianului (arbitraj impecabil si european) la Steaua – Dinamo, pentru mine nu mai sunteti o sursa credibila in acest domeniu…

2. Din moment ce Steaua e singurul club din Romania, care cere arbitrii straini de prin 2003, la toate meciurile la care se poate … iar voi cu sandu, cu craciunescu va opuneti cu inversunare, ca nu mai puteti sa impartiti titlurile intre voi, intre dinamo, cfr, sau alte echipe submisive capilor fotbalului romanesc … NU AVETI NICI UN DREPT sa comentati arbitrajele arbnitrilor romani la meciurile STELEI, absolut nici un drept … pentru ca jucam jocul vostru, al anti-stelistilor, si jucam dupa regulile voastre … nu o sa va permitem nbiciodata sa ne framati cu proprile voastre arme … asta daca nu intelegeti de anumiti fani stelisti (nu simpatizantii desigur) adopta un ton putin agresiv, si se enerveaza usor cand vad ca atacati erorile in favoarea noastra, chiar daca sunt mai rare si mai scuzabile, in comparatie cu celelalte erori, ale ‘urmaritorilor nostrii’ … normal ca te enervezi … ca noi ne asteptam de la presa in primul rand echidistanta, dupa aia competenta daca se poate!

moshu (7 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 18:52

am azit de atatea ori placa cu Steaua care a blatuit meciuri sezonul trecut !
pai cu cine le-a blatuit fratilor??singura??/cealalata parte a „prostituatei” nu e jucata de nimeni?!este ca la infractiunea de are de mita :cineva da si obligatoriu cineva primeste!!!
Steaua a castigat de departe campionatul:are palmares pozitiv cu „contracandidatele” la titlu anul trecut:cFr,Dinamo,Rapid,Petrolul,astra ….cu cine a blatuit ??;cu vreuna din acestea cumva???urla Negoita nu de mult la Borcea ca (,) cu Spartanul la conducere a pierdutr Dinamo tot cu Steaua si a luat si el patruu consecutive de la Steaua!!!
In rest cu echipele mici Steaua putea avea probleme anul trecut;chiar asa de mare o vedeti pe Prodanca????
i-a rupt intr-un an si pe fratii Becali???e marea caracatita din fotbal???chiar asa trage sforile peste tot??

gigi (1 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 18:56

IN SFARSIT INCEP GAZETARII SA SE DEPARTEZE DE DOSUL LUI BECALI SI SA SCRIE DESPRE LUCRURI REALE CARE SE INTAMPLA DE CATVA TIMP! DE MULTE ORI AM COMENTAT FAPTUL CA STEAUA ESTE O ECHIPA UMFLATA DE PRESA CARE ARE IN CAMPIONAT MECIURI TRUCATE SI DE ACEEA JOACA IN C.L. IN LOC SA LASE PE CINE AR TREBUI DE DREPT SI NU SA NE FACA DE RUSINE IN EUROPA! CRED CA ESTE SINGURA ECHIPA DIN LUME NEPENALIZATA AL CARUI PATRON ESTE DOVEDIT SI INCHIS LA PUSCARIE PENTRU „VALIZE”!!! NU ESTE NORMAL! BRICHETUTA PUS SEF LA CCA CU O CLAUZA GROASA, UN LINGAU SI UN ASERVIT CLANULUI BECALI-DRAGOMIR-SANDU SI CARE PRIN ARBITRII LUI AMENINTATI CU NEPUNEREA PE LISTA FIFA, RUP MECIURI SI ARBITREAZA IMPOTRIVA CONTRACANDIDATELOR LA TITLU CHIAR SI CAND NU JOACA CU STEAUA! VEDETI, DE ASTA NU AVEM ECHIPA NATIONALA PENTRU CA TOTUL ESTE O MEGA AFACERE IN CARE SUNT JUCATI NISTE REBUTURI PENTRU A FI VANDUTI BINE, IAR PERDANTUL ESTE SUPORTERUL CARE INCA MAI SPERA IN CALIFICARE LA UN TURNEU FINAL!!!

mihaic3001 (42 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 18:57

Ptr. gore şi flo :
Îmi cer mii de scuze ptr. faptul că am îndrznit a cuteza să-mi exprim opinia, neştiind în acelaşi timp, că VOI DOI aveţi dreptate şi deţineţi adevărul absolut.
Jalnici sunteţi voi doi măi ptr. că în loc să aduceţi contraargumente concrete, jigniţi.
Hai, gău !

Alex (1 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 18:57

1.Madson a faultat usor ,dar inainte de a-i da rosu, l-a iertat de 3-4 ori.
2.Cerniauskas a luat rosu meritat ,in momentul ciocnirii fundasul era in spatele lui Piovaccari cu 1 metru.
3.La Sanmartean ar trebui pe langa rosu sa-i dea si 2-3 etape de suspendare si o mare amenda,sa se mai sature sa joace ca un taran prost.
Ps: Restul e can-can.

fotbal nu gluma (3 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 19:04

cand a castigat cfr-ul campionatul a luat 10 puncte in ucl…acum l-a luat steaua si se face de cacao…deci cine a meritat si cine a furat?…anul asta liga 1 cred ca e ca valoare sub liga a patra engleza…steaua fiind de liga a treia va castiga usor si isi va imbunatati cu brio recordurile in ucl…gen 400 de meciuri consecutive fara victorie din care vreo 300 de la 0-3 in sus…avem un fotbal de r…t iar steaua, tre sa recunosc, e motul…

Cristi (2 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 19:05

S-a uitat cineva aseara la Barcelona-Valladoid? A vazut penalty-urile la Neymar sau n-au fost? Factorul uman implica imperfectiune, si cum in arbitraj, conform regulamentelor, exista posibilitatea unei marje de eroare, unui interval, conform caruia poti da rosu, galben sau nimic, asa a fost si in meciul cu Vaslui. Sincer sa fiu, Madson merita eliminat, la fel si Samartean, insa portarul putea scapa cu galben! Orisicat a fost un meci execrabil, de o calitate minima. Si da, compar cu meciul de dupa, Barcelona-Valladoid, in care si Valladoid care nu este Real Madrid, a jucat fotbal.. dar asta e nivelul fotbalului romanesc. Cel mai important este circul,scandalul,mafia pariurilor, etc.
Am citit toate comentariile referitoare la UCL, si tot ce pot spune e ca rezultatele sunt normale din punct de vedere al bugetelor, jucatorilor,etc. Mi-as dori sa vad un miracol, macar intr-un meci… dar vom trai si vom vedea! Sanatate! Forza Steaua!

mihaic3001 (42 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 19:08

@ Stalky :
Rezultatul cu Schalke din prima etapă (0-3), da este mincinos, iar Chelsea, pe lângă diferenţa de valoare, a prins şi o zi de excepţie. Admit fără nici o rezervă că în momentul de faţă CL este o pălărie prea mare ptr. Steaua, dar din păcate ptr. tine şi ptr. alţii, STEAUA ŞI-A CÂŞTIGAT ACEST DREPT. Că îţi convine sau nu …
Într-o altă ordine de idei, Steaua, cu patron la puşcărie, cu bunele şi păcatele sale, în acest moment chiar n-are nici un fel de problemă – stabilitate financiară, public numeros, joacă an de an în cupele europene şi chiar are rezultate bune, în sezonul ăsta se află pe val, deci … nu-s probleme. Consider şi îmi menţin afirmaţia că Steaua este victima răutăţilor unor jurnalişti, a unor oameni de fotbal, fie ei şi foste glorii steliste şi nu în ultimul rând, a fanilor frustraţi ai adversarelor. Deci, cam asta e. Nu ştiu dacă îţi convine sau nu ? Dar nici nu mă interesează. Măcar la tine apreciez, spre deosebire de ciumpalacii ăia doi, că ai adus argumentele pe care le-ai considerat de cuviinţă, fără să jigneşti. Ceea ce, în opinia mea, e de apreciat.

Stalky (28 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 19:11

@Mihu si flaviag chiar nu intelegeti?
Oamenii invidiosi vor sa faca rau echipei voastre.Nu-i bagati in seama.Adevarul este de partea voastra.Coltescu a arbitrat impecabil la Vaslui.Doar ghinionul a facut sa castigati doar cu 1 – 0.Steaua e numai una.Steaua e deasupra tuturor.Club minunat ,echipa superba,antrnor galactic,manajer deosebit,patron liber..in gandirea lui crestin-filozofica.Ce sa mai vorbim,se deschid cerurile in fata voastra.Nu va poticniti de idioti, inainte ,cuceriti-va spatiul vital.

Steaua1986forever (14 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 19:11

Hai sa punem toate tunurile pe Steaua….

randoom (62 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 19:16

@mao,m-am referit la faptul,ca dupa ce,cefura cluj aka the blatistii au intrat pe spatele stelei in ucl,din 4 incercari,abia a 4-a oara au terminat pe penultimul loc.
pai steaua din 12 prezente in grupe(nu pun anul asta,ca nu stim ce se intampla),de 7 ori a mers mai departe din grupe.
@flo,80% din suporterii romani sunt stelisti,adevaratele oi sunt dinamovistii,oile fratiilor becali,Steaua a scapat de gigi becali(nu o sa mai apara ala la tv,niciodata,s-a lecuit),voi de fratii becali,niciodata.
pe voi va uraste o tara intreaga,pentru ca ati furat campionate iar in europa,ieseati din primul tur preliminari cand intalneati pescari.
o tara intreaga uraste dinamo aka rusinea romaniei aka oile fratiilor becali.
Steaua era surclasata la 175 de categorii de schalke inainte sa joace cu schalke(175-0,chiar gazeta titreaza) si totusi Steaua in ultimii 2 ani a scos un punct de la schalke si a batut chelsea,plus ca ,daca nu era greseala lui szukala si tatarusanu,se termina 0-0 la meciul de acum 3 saptamani cu schalke(deja fanii lui schalke,huiduiau echipa schalke).
nici barcelona nu poate sa bata constant chelsea,iar tu vrei ca Steaua sa bata constant chelsea si schalke?
inseamna ca ai probleme psihice grave.
pai tot bugetul Stelei pe ultimii 10 ani,nu valoreaza cat un jucator de la chelsea si totusi Steaua a batut chelsea in acest an.

ciutu (1 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 19:23

Nea Ovidiu, ca mare gazetar si formator de opinie nu ar trebui sa dati verdicte clare despre arbitraj, cred ca a-ti plecat urechea la un alt antistelist (Craciunescu).
Eu cred ca in orice campionat strain orice arbitru arata rosu la faza cu portarul care se fereste si intra in atacant, deci comite o neglijenta, restul e istorie, dar „matale” ai o experienta vasta si scenarita este invatata in epoca de aur in care v-ati definitivat studiile de jurnalist sportiv.
Imi cer scuze ca sunt stelist si trebuie sa va suport criticile nefondate.
Steaua nu e prima oara cand joaca prost dupa un meci in CL, asa e cand vrei prea multe si te iei de gat cu elitele, sper sa obtineti si dvs un premiu international in jurnalism intre timp.
Criticile nu inseamna sa comentezi ce nu iti place, ci sa ai o opinie …….

florin.b (1 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 19:28

Nu vreau sa spun nimic despre meciul Stelei de aseara,ca suporter stelist s-ar putea sa nu fiu impartial,desi recunosc,Vaslui a avut penalty,iar brazilianul cu nume greu de retinut nu trebuia elimiat.La fel de adevarat e ca si Steaua a avut penalty,dar vad ca nu prea se vorbeste de asta.Ma rog,nu are importanta.Vreau doar sa va intreb,care este rolul unui jurnalist ? Sa informeze sau sa fie ironic ? De aseara pe toate posturile tv si in toata presa se discuta de gestul lui Reghe ,dar e normal ca un junalist sa fie ironic cu un antrenor ? Oare in Ucraina a fost cieva ironic pina la nesimtire cu Lucescu ? Sau in Anglia e un ziarist ironic cu Wenger ,de exemplu ? Si inca ceva,dv sustineti libertatea cuvintului,atunci,va rog sa o intrebati pe doamna Maria Andriesc daca e normal sa-mi cenzureze doua opinii in care n-am volosit nici o virgula vulgara,sau sa jignesc suporterii altor echipe ,asa cum noi,stelistii suntem mereu jigniti.Va multumesc si sper ca macar dv sa-mi raspundeti.

xanax for qpax (1 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 19:29

Bre qpax..sincer am citit destui netoti expunand terte tembelisme aici.Dar tu esti malefic in propria-ti neghiobie.
By the way, u might use e-learn again.You’ll realise how dumb and retard could somone like u can be.

redsef2005 (14 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 19:31

Mao, eu pe idiotul ăla de care îl pomeneşti nu îl mai bag în seamă de mult. E un nesimţit ordinar, nu are nici o limită a jegului moral pe care îl etalează constant, iar prostia incomensurabilă nu îi este depăşită decât de enormitatea minciunilor pe care le aberează fără pic de jenă. Nici un om normal la cap nu îi mai răspunde, lasă-l şi tu în durerea lui, că l-a bătut Dumnezeu destul lăsându-l în halul fără de hal în care se prezintă… Mă mir doar că încă nu l-a luat Ponta în guvern, că numai acolo e locul unuia în halul ăsta de nesimţit şi de mincinos!!!
Mihaic şi Stalky sunt doar doi din (prea) mulţii schizofreni care încearcă să se autoconvingă că au câştigat cinstit meciuri pe care arbitri le-au tâlhărit pe faţă, la modul cel mai infect posibil. Nici ei nu trebuie consideraţi ca fiind oameni cu care poţi avea o discuţie decentă şi normală, dimpotrivă, trebuie băgaţi cât mai repede în cămăşi de forţă şi supuşi unui tratament intensiv, deşi speranţe de vindecare nu există în cazul lor.
P.S.: M-a distrat enorm o siluire fără egal a adevărului şi a logicii postată de un dement cu acte în regulă, anume aceea cu „Steaua cele mai multe puncte în grupele ucl”. Bineînţeles, realitatea e la ani lumină de spusele imbecilului: CFR Cluj a adunat 18 puncte din trei participări, Steaua doar 7 puncte tot în trei participări (şi putem să o adunăm şi pe a patra, cea de acum, că tot atâta e!). După aritmetica stelistă, aia care lasă corigent un elev de clasa a doua primară, 7 e mult mai mare decât 18, că doar e a lu’ Steaua „e numai una”…

Sorin Iaru (128 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 19:34

Beeei flaviag, tu vezi numai ce iti convine? Care minge trimisa de Piovaccari se indrepta care poarta goala cand un vasluian a oprit-o la 7-8 metri de poarta? Prea va credeti voi destepti si ne luati pe noi restul de prosti. Ioanitoaia are dreptate suta in suta in tot ce a afirmat aici.

Serban (147 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 19:34

Dar că Temwanjera TOT MECIUL n-a făcut altceva decât că caute contactul și să obțină lovituri, nu a fost vizibil?!
Eu nu cred că acordarea loviturii de la 11m ar fi fost corectă! Mai revedeți reluările.
Da Sânmărtean a făcut multe faulturi, mai ales în prima repriză, dar Porumboiu vrea să ajungă șef la FRF și se pune bine cu presa, atacând-o pe Prodan!

Marcelinho (190 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 19:38

ElRey, alt dobitoc cu acte in regula, cu legitimatie. Daca taceai filozof ramaneai, asa te-ai facut de bacanie. Mars la culcare.

ANTON (17 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 19:38

LUI QPAX. Articolul domnului Ioanitoaia este excelent. Nu este analiza unui meci, ci a unui campionat, a fotbalului romanesc in general. Un fotbal distrus de doi monstri: Sandu si Mitica. Intr-un campionat fara echipe Steaua straluceste pentru ca spre deosebire de celelalte cluburi, distruse pur si simplu, Steaua are bani castigati de patronul ei in mod necinstit, fapt pentru care este in piscarie. Dar stralucirea ei se pierde in Europa , unde este o echipa modesta rau, fara nici o noima, fara niciun viitor. Elimina cu chiu cu vai echipe de manqa a doua si mai obtine din cand in cand cate un succes (dar care ramane fara rezultat) cu o echipa mai buna. Ca are rezultate mai bune decat rivalele din liga I? Si ? E chiorul din Tara orbilor. Daca pe tine te satisface acest lucru, atunci inseamna ca atata poti si tu. Inseamna ca Steaua este dupa chipul si asemanarea ta> insipida, inodora, incolora

Disperatul (255 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 20:04

Nu merita nimic Steaua, suporteri de doi lei, echipa de doi lei!

liviu (145 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 20:09

bine ca a inscris repede steaua in repriza a doua ca sigur sarea sa dea si cu capul la vreun corner.

haha (4 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 20:20

eu inteleg ca nu suportati Steaua, dar nu inteleg de ce sunteti asa plini de ura…Steaua e in cadere? sunteti siguri? din ce punct de vedere? pt ca a pierdut 2 meciuri in grupa de UCL contra unor superputeri ale Europei? ca Chelsea are jucatori de 450 de milioane de euro? de asta? bai dinozaurilor, sper sa va pensionati ca deja nu va mai suporta tv-ul….Steaua e LIDER CU 2 MECIURI MAI PUTIN…deci caderea e numa in creierele voastre frustrate

@ Randoom (167 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 20:36

Domnule, mai potoleste-te cu palmaresul Stelei, pentru ca, Steaua si Dinamo, au castigat jumatate din titlurile lor, numai ajutati de arbitri si de Sistem ! Cu ce ne incalzeste pe noi, ca Steaua are o asa mare performanta, daca este ajutata permanent de arbitri ? Pentru asta o ajuta arbitri permanent, ca a castigat campionate si cupe si nu stiu cite participari in cupe europene ? Pentru asta trebuie sa fie ajutata in continuu ? Nu ti se pare ca exagerezi ? Zici ca Steaua are un buget mic si probabil de aia n-a facut transferuri spectaculoase ! Pai, banii veniti din vanzarea biletelor( peste 400 lei un bilet la meciurile din CL ! ) banii de pe abonamente, banii dela TV ( peste 3,5 milioane ! ) si mai ales, banii de la UEFA,( peste 20 mil. euro ! ) banii de la reclame de la stadion, banii din sponsorizari, banii din tyransferul lui Chiriches, ce au facut cu ei ? I-a umflat conturile lui Becali ? Probabil au pus deoparte si pentru ” ungerea” unor ” cavaleri ai fotbalului” ! Aveti naravul asta dintotdeauna ! Probabil ca s-au umflat conturile puscariasului, ca pe fotbalisti ii plateste ca la adunat de corcoduse ! Lasati-ne, domnilor in pace cu palmaresul Stelei ! Ca stie toata lumea, cum a obtinut Steaua atitea succese pe plan intern ! De ce i se spune Steaua-blat ? Cum spunea cineva mai jos, majoritatea fotbalistilor din liga 1 sunt impresariati de Prodanca ! Si evident, ca sunt sfatuiti s-o lase mai moale in meciurile cu Steaua, ca altfel, nu mai pupa strainatatea ! Steaua este condusa de un puscarias, de un bataus si de un ingamfat, care isi inchipuie ca e buricul pamintului in fotbal ! Bine ca sunt pusi la punct de echipele de afara, ca cele din tara … ” Marele” golgeter al Romaniei, Rusescu, care nu prinde nici banca de rezerve dupa ce s-a transferat in Spania, arata clar cat de valorosi sunt fotbalistii Stelei ! Si stai putin, ca-i vine rindul si lui Chiriches sa frece banca de rezerve… Daca Steaua ar fi arbitrata corect si daca fotbalistii impresariati de Prodanca n-ar lasa-o mai moale in meciurile cu Steaua, echipa ar fi de mijlocul clasamentului…

cyclon (8 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 20:49

Nu inteleg despre ce vorbiti domnule Ioanitoaia. Desi imi placea sa va citesc articolele, cred ca aveti mari probleme cu vederea. Cum puteti sa spuneti ca Madson ii blocheaza calea catre minge lui Piovaccari, cand Piovaccari avea mingea si Madson il faulteaza din spate??

nick (9 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 20:56

Steaua în scădere ! incorect!
Colțescu pe tușă! incorect!
Ioanitoaia in declin! corect!

Am apreciat (fiind mai in varsta ca Dvs) totdeauna calitatea jurnalistului Ioanitoaia, originalitatea, umorul, obiectivitatea, profesionalismul! La inceput ati incercat si apoi ati reusit sa luati locul alaturi de monstrii sacri ai gazetariei sportive romanesti! Oferiti-mi placerea de a ramane cu amintirile articolelor inconfundabile ale unui maestru! Altminteri marturisesc faptul ca la varsta noastra trebuie sa judecam de cateva ori un editorial pana a incepe sa asternem cu condeiul ….Cu stima !

mg.tim (7 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 21:24

mihaic3001
Ai dreptate , se incearca destabilizarea echipei din toate partile, ca asa e la romani , de ce sa nu moara si capra vecinului , la fel si anul trecut cand a pierdut steaua cu viitorul toti au sarit ca e blat , iar cand viitorul a batut pe dinamo etapa cealalta toti au tacut .

Broscuţa Oac (6 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 21:30

ŢSKA o să arate în Liga Campionilor că n-are nevoie de Colţescu.

cristi (1 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 21:31

Cică pentru următorul meci Schalke-Steaua, UEFA a recomandat schimbarea numelor echipelor pentru a se evita confuziile.
Astfel Schalke 04 se va numi SCHALKE 40, iar Steaua se va numi STEAUA 04.

Marean (270 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 21:41

@haha. Alo, scadere e una, cadere altceva, pricepi? Dl Ioanitoaia e corect si asta ii deranjeaza pe stelistii care nu vad decat comploturi impotriva echipei lor cand lucrurile stau exact pe dos.

DTDR (7 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 21:44

Dupa cum decurg lucrurile stelutza trebuie sa iasa campioana si probabil o sa iasa. De ce oare trebuie ca arbitrii sa fure pentru ei. Daca-i directiva ( se pare ca asa este ) declarati stelutza campioana si apoi continuati campionatul PE BUNE sa vedem si noi FOTBAL ADEVARAT !

John (564 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 21:49

Adevarul e cel scris de maestrul Ioanitoaia in articolul precedent ca Steaua e prea buna pentru campionatul nostru si prea slaba pentru Champions League. Asta nu inseamna ca arbitrajele net favorabile ei trebuie trecute cu vederea. Coltescu a gresit grav si repetat pentru Steaua, restul sunt speculatii si justificari inutile.

un ungur (1 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 21:57

intradevar,steaua este intro usoara scadere fatza de meciurile din UCL cu schalke si chelsea in care a jucat incantator si dupa cum spuneti dumneavoastra steaua la valoarea ei invingea pe moldoveni si daca aia jucau in 5 oameni.o arata si scorul categoric la finalul meciului…

17 Nasi Tirani (871 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 22:14

bine ati revenit. Chiar ma gindeam ca nu respectati codul jurnalistilor, nu atacati destul oile si manelistii si aveti insomnii.

De data asta o sa va creeze insomnii faptul ca amintiti de nervii unuia care poate sufera de depresiuni, nu era necesar dupa mirlania lui Porumboiu, caruia ar trebui sa-i fie rusine. Chiar daca o sa-si ceara scuze, rusinea ramine.

Observ ca toate deciziile incriminate pot fi comentate.
Adevarul pe care nu vreti sa-l vedeti: Coltescu protejeaza jucatorii si sanctioneaza fara mila faulturile repetate si mirlaniiile, da usor rosu. Asta trebuiau sa stie si cei din Vaslui care au inceput foarte dur, chiar Sanmartean. Dupa opinia mea el si-a mentinut doar linia obisnuita pe tot parcursul jocului. Este drept ca Madson, la ultimul fault din 100 n-a rupt pe nimeni, dar a faultat intentionat cu corpul: a ridicat miinile cu doua secunde inainte asa cum facea si Gica Popescu cind planuia ceva.
Singura faza la care alti arbitrii puteau judeca altfel este cea cu presupusul 11 m. Per ansamblu, atacantul vasluian care n-a dat gol in toata viata lui, a cazut si provocat tot meciul. Stia cu siguranta ca cineva ii sare in spate si s-a bagat sub el. Daca credeti ca Szukala a vrut sa sara peste el nu are logica, se juca fotbal, nu se sarea cu prajina. Nici pericol nu era. Iar daca risti sa cazi in cap e normal sa pui mina. Din 10 arbitrii poate dor doi dadeau 11 m: Avram si Ccraciunescu.

PS Steaua a facut cel mai slab joc. Putem da vina pe colegii ziaristi care isi bat joc de tot ce inseamna Steaua, pe timpul prea scurt de refacere, dar adevarul e ca linia de mijloc n-a contat, fara vlaga, moi, lenti, incercau sa tina inexplicabil de minge. Radut n-a intrat in joc, dar incerca subtilitati. Prepe si Lato par ca nu mai au suficienta incredere, ca si Reghe de altfel.
Bine ca vine o pauza: ma refer doar la cei care fac greseala sa mearga la lotul la care nu au ce cauta.
Sa-l ia Piti pe Tembawrajeala ala, Bumbucar, Mambo, Cadu si Pantelemon, ca tot nu joaca.

Gabriel85 (3 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 22:15

Deci Steaua este de vina ca este un campionat slab ?
Da, sunt 2 decizii gresite dar poate si arbitrii sunt la nivelul campionatului, si atunci nu vad unde este vina Stelei…
Inteleg ca este parerea dumneavoastra proprie (ca doar e democratie), dar parerea mea este ca si articolul dumneavoastra este la nivelul campionatului. Multumesc pentru intelegere.

vasilache (1 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 22:53

ce innebuniti sunt domne’ stelistii astia. reactia lor viscerala, insa trebuie decontata si de ioanitoaia, pentru el alaturi de majoritatea gazetarilor de sport i-au sustinut pe descendentii lui vasinsky si ceausescu, cu o ferventa incredibila! sa nu va mirati ca stelistii nu sunt in stare sa recunoasca evidenta. e o boala pe care au capatat-o si datorita presei partinitoare care i-a sustinut flagrant! pai trebuia sa scrie despre abuzul actualului sef al arbitrilor nonstop pana cand federatia intorcea decizia care a fost evident singulara si partinityoare!

Comentează