Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Steaua în scădere, Colțescu pe tușă!

În fața Vasluiului, grupare căreia FRF s-a grăbit să-i scadă 8 puncte în clasament, deși aceasta n-a epuizat toate căile de atac!, Steaua a învins greu și numai cu ajutorul arbitrului! Evoluînd fără vlagă și fără nerv, ea s-a chinuit […]

duminică, 6 octombrie 2013, 3:07

În fața Vasluiului, grupare căreia FRF s-a grăbit să-i scadă 8 puncte în clasament, deși aceasta n-a epuizat toate căile de atac!, Steaua a învins greu și numai cu ajutorul arbitrului! Evoluînd fără vlagă și fără nerv, ea s-a chinuit literalmente în finalul meciului și a tras de timp de parcă n-ar fi avut 3 oameni în plus!

Suporterii roș-albaștri speră să fie vorba despre un moment trecător, nu despre o criză, dar răspunsul va veni de la “dubla” cu Basel din C1. Pînă atunci, să convenim că liderul campionatului e în pierdere de viteză, că începe să-i lipsească din ce în ce mai des cheful, dar și, încă mai îngrijorător, suflul. Norocul său, dacă poate fi numit astfel, constă în aceea că adversarii interni îl solicită puțin și îi amenință supremația și mai puțin. Tăria Stelei constă însă mai degrabă în slăbiciunea celorlalți decît în propria forță.

Chiar nu știu în ce fel s-ar fi sfîrșit partida de la Vaslui în cazul în care “centralul” Colțescu n-ar fi avantajat formația vizitatoare în absolut toate situațiile!  Mai întîi, în minutul 27, la 0-0, craioveanul n-a sancționat cu penalty faultul comis de Szukala în careu, fază în care fundașul polonez s-a suit peste Temwanjera, l-a împins cu mîna și l-a doborît. Într-adevăr, nu l-a rupt în bucăți, însă imprudența lui l-a împiedicat să joace balonul. Arbitrul avea obligația să indice punctul cu var.

Au urmat eliminările a doi vasluieni dictate anapoda. Colțescu i-a arătat lui Madson ușor un cartonaș galben (minutul 25) și ABSOLUT GRATUIT pe celălalt (34), întrucît brazilianul i-a blocat drumul spre minge lui Piovaccari, dar a făcut-o din inerție, deloc intenționat.

În completarea unei prestații lamentabile, “centralul” l-a eliminat degeaba și pe Cerniauskas (73): acesta l-a tamponat pe Piovaccari, atît că italianul, care încercase o boltă peste portar și n-o reușise, nu mai putea continua acțiunea deoarece mingea fusese preluată de un apărător vasluian. Ca atare, bodicecul lui Cerniauskas, comis din neglijență, trebuia pedepsit cu galben, nu cu roșu! Așa a izbutit Colțescu, care-l va elimina însă corect pe Sînmărtean, să lase fără justificare regulamentară o echipă în 10 jucători din minutul 34 și în 9 din 73! Altădată stăpîn pe el și pe ROAF, sîmbătă a dat-o rău în bară!

Ne place să spunem, clișeu gazetăresc, că formația care a cîștigat pe mîna cavalerilor fluierului ar fi cîștigat oricum. Că n-ar fi avut nevoie de ajutorul arbitrilor. Sincer, n-aș susține că Steaua, după cum a dezamăgit la Vaslui, ar fi învins acolo fără Colțescu. Tocmai pentru că a gafat inadmisibil și, factor agravant, în una și aceeași direcție, el ar trebui să plătească. Faptul că, pierzîndu-și capul în repriza secundă, a fluierat uneori în compensație, de pildă, iertîndu-l pe Sînmărtean de un avertisment meritat, induce ideea că arbitrul craiovean are probleme cu nervii. Iată de ce nu i-ar strica să se odihnească pe parcursul a măcar 3-4 etape.

Comentarii (113)Adaugă comentariu

Mihai (26 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 15:26

Sa va fie rusine!!!! Atacati Steaua din toate partile , dar despre vesnicul sprijin dat de Marius Avram echipei Dinamo , scrieti prea putin!!!!!! Si mai ales despre cei care uita sa-l pedepseasca pe Avram si il delega in continuare la meciurile echipei Dinamo!!!!

Nichi (31 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 15:26

Ati redat exact ce s-a petrecut. Felicitari dv, nu si Stelei.

vasglo (208 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 15:29

Nea Ovi,
hai sa-ti zic ce am vazut eu:
1. Sukala sare la cap cu Temwanjera. Fiind mai inalt si Temwanjera mai smecher, ultimul se apleaca si Sukala vine peste el cu capul catre minge. Faze din astea sunt cu sutele in campionatele europene si nimeni nu da penalty.
2. Madson a avut o singura misiune, ca fotbal nu stie, sa opreasca prin orice mijloace jucatorii Stelei. A facut-o de trei ori si a luat rosu. De cate ori trebuia sa faulteze, ca altceva n-a facut pe teren?
3. Cerne iese mult din careu, vrea sa dea cu mana, se razgandeste si-l „rade” pe Piova. Daca facea hent lua rosu? Daca nu sarea cu mainile in sus, nu cumva Piova o dadea mai bine la poarta, el fiind primul la minge??…

Martin (41 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 15:30

Mi-a placut articolul. Mai ales in fraza despre forta in scadere a Stelei va dau dreptate, dar as vrea sa aflu o explicatie pentru finalurile cu sufletul la gura. A obosit echipa jucand pe 3 fronturi sau ce se petrece.

pietricica (12 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 15:30

Steaua e la al treilea meci furat pe fata dupa cel cu ceahlaul si gaz metan.daca le mai punem si palea la care doar se umbla la citiva jucatori din echipa adversa vezi ca furaciunea e completa.din pacate atitia suporteri fara discernamint incurajati si de presa jalnica de la noi gireaza aceasta furaciune

SmileBam (15 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 15:31

Nea Ovi,pe cand un titlu:”Fotbalul romanesc in moarte clinica,dar oricum ne pasa doar de vanzari,rating,bani in general” samd?Nu ma astept sa fie lasat comentariul asta aici,dar daca il vedeti,inseamna ca mi-am atins scopul.

stefan (1 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 15:34

Singurul vinovat este cel care tolereaza pe acest personaj in arbitraj.

Muraru (1 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 15:34

Gasesc relatarea obiectiva, dar sesizez o oarece bucurie la dnul Ioanitoaia ca Steaua a avut nevoie de ajutorul arbitrului Coltescu. Nu e cl care a incercat sa se sinucida aruncandu-se pe geam. Daca da, dn Ioanitoaia are dreptate sa ceara trimiterea lui pe tuse.

cipcirip (4 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 15:37

OK…. Am inteles punctul de vedere… Dar.. La Madson galbenul al doilea a fost acordat pentru faulturi repetate… adica vreo 5 in ultimele 10 min dintre care 2 in ultimul minut… Deci faulturi repetate… La Cerniauskas e adevarat…. Trebuia doar galben desi a fost foarte dur… Nu era ultimul aparator .. Mai era un speriat pe acolo…. La Sanmartean, a fost corect… un tigan… L-a calcat pe genunchi si daca nu avea gura uscata il si scuipa pe Pinocchio…. Cat despre scadera Stelei… Mie mi se pare absolut normala… La un moment dat cand esti intr-un campionat la fel ca magarul intre oi intervine o stare de euforie normala pentru nivelul de inteligenta al „fotbalistilor”, te gandesti ca poate chiar esti „bun”. Apoi cand intr adevar dai peste niste echipe serioase cum sunt CHELSEA!!!! sau SCHALKE!!!! care iti dau cu terenul in cap, nu e normal sa fii afectat??? Ma rog la Schalke a fost mai mult un fel de ghinion. Dar CHELSEA???? Sa fim seriosi In 20 de ani poate vom bate o echipa de genul ala O data sau de 2 ori… cu noroc+pasa proasta+jucatori accidentati+arbitru+ alte 1000 de motive… Nu-i asa??

Dydy (6 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 15:40

Excelent. Nu inteleg ce va mira ca Steaua fura cu arbitrii!!!!

Cioc (7 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 15:40

OK, arbitrul a gresit; adevarat totusi nu inteleg care e vina Stelei !!!!!!!!!!!!!!!!! POATE CA REGHE A INCERCAT ALTCEVA (a iesit o mare fasaiala) dar ma asteptam la ceva mai profi, cu date , cu jucatori care n-au mers, niste statistici ( toti am vazut ca Steaua n-a avut viteza si au fost varza).

iordache (30 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 15:46

@SmileBam. Nu am inteles ce vrei si cred ca nici Ioanitoaia nu a inteles. Care e legatura intre observatiile din acest articol, toate corecte si ce scrii tu? Imi e teama ca nu exista niciuna si ca ai scris cu gandul sa te afli in treaba. Ai vrea ca directorul unui ziar, aka Ioanitoaia sa nu fie interesat de vanzarea ziarului sau ce?

RANDOOM (62 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 15:47

PAI VASLUI NU A AVUT NICI MACAR UN SUT PE POARTA.
VASLUI A FOST ZERO BARAT LA MECIUL ASTA.
DACA JUCA CEVA VASLUI,PUTEA EMITE PRETENTII,DAR ASA……
GOLUL STELEI A FOST REGULAMENTAR SI TOATE CELE 3 CARTONASE ROSII AU FOST ACORDATE CORECT.
ORICUM,STEAUA O SA CASTIGE LA VREO 20 DE PUNCTE DE LOCUL 2 CAMPIONATUL SI O SA CASTIGE IMPOTRIVA FIECAREI ECHIPE DIN LIGA 1,PENTRU CA LA FINAL SA NU AVEM DISCUTII.

taranul (17 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 15:49

MIHAI!!esti pe dinafara. ca e avram ,coltescu sau un altul nu are importanta. important este ca in romania nu mai avem securitatea muncii!pe oricare palier de activitate se produc derapaje nesanctionate.d-leIOANITOIA problema nu este echipa favorizata, ci faptul in sine.nu mai exista incredere in echidistanta fluierasilor. asta e un aspect care trebuie analizat si sanctionat. steaua este produsul acestor derapaje. reghe a devenit psihopat, nu mai are dialog,iar dupa iesirea de la vaslui m-am convins de veridicitatea proverbului ; cine se aseamana se aduna! un qvartet cu afectiuni mentale se afla la cirma stelei!@ pacat de ducadam

ovidiu (2 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 15:50

daca s-ar fi analizat prestatia lui coltescu din etapa precedenta, de la U vs sageata, s-ar fi vazut ca e total iesit din forma, a avut 2 greseli uriase in doar cateva minute, un penalty gratuit pentru oaspeti si un ofsaid imens – tot al constantenilor – unde n-a avut curaj sa intervina peste tusier. cum scorul a fost 1-1 iar golul sagetii a venit din acel 11 m, se poate vorbi de viciere de rezultat. cum insa nu cred ca sageata l-a platit, zic totusi ca e lipsa de forma. pacat ca se strica prin arbitraje meciurile si asa slabe din campionatul nostru.

Ghandalf (41 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 15:51

Se poate una ca asta măi maestre ? Ia zi-ne sincer, când maistrul corpo ne vâna un meci întreg și ne lăsa cu -2 ce ziceai ? Te bucurai și spuneai că a avut ”acoperire” regulamentară, nu-i așa ? Acum ia zi-ne și nouă maestre cum e cu roșiile de aseară ?
1. Madson a fost avertizat verbal DE MAI MULTE ORI înainte de a lua primul galben, apoi a fost iertat la alt fault tare, din spate înainte de a lua al doilea galben.
2. Nu pot să cred că un maestru ca tine îl scuză pe portar ”că nu a fost ultim apărător” . Roșul direct s-a dat pentru INTENSITATEA faultului .
3. Gestul lui Sânmărtean (care e mare fotbalist) a fost de-a dreptul GOLĂNESC, s-a văzut intenția fără echivoc !!!
La care dintre cele trei ”roșii” a ajutat-o arbitrul pe Steaua ? Fii mai clar, să înțeleagă și cei cu mai puțină școală (îi recunoști după vehemența lătratului) .
Iar în ce-l privește pe Temwanjera … 80% din loviturile libere primite au fost de fapt SIMULĂRI. La faza aia din careu NU i-a mers !
Sunt dezamăgit de faptul că ai scris așa de pătimaș … mai privește meciul, dă replay la fazele de mai sus și poate , poate …

alex (3 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 15:51

analizati va rog sau REanalizati prestatia domnului Coltescu si la meciul Gaz Metan– Steaua(2-2). Cat despre ”ajutorul”acordat de Avram la meciul Dinamo-Petrolul …. dinamo a castigat un punct dar Petrolul a PIERDUT 2p. care pot fi importante in lupta pentru titlu.

stelistul (15 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 15:52

acum se vede cat de mult iubiti voi presa STEAUA, cred ca ati avut insomnii luni de zile dupa calificarea STELEI in fata celor de la Ajax, a victoriei in fata celor de la Chelsea si castigarea campionatului atat de categoric. Ati asteptat cu sufletul la gura pasii gresiti ai stelei ca sa va aratati invidia care zacea inauntrul vostru. 90% dintre ziaristi nu respecta STEAUA si asta se vede cu ochiul liber, dar chiar sa ajungi sa critici atat o echipa care in ultimii 10-15 ani a facut fotbalul romanesc cunoscut mai mult de cat orice alta echipa, atat de multe critici dintr-o data nu mi se pare normal, ba mai mult, lipsit de orice respect, ar trebui sa cugetati la asta domnule Ioanitoaia, deoarece STEAUA indirect va aduce bani gazetei si tuturor celorlalti, pentru ca vinde bine, putina rusine si respect nu v-ar strica sa aveti si voi cei de la Gazeta ca tot cereti asta celor de la STEAUA (ati scris destule minciuni lipsite de orice respect fata de aceasta echipa si nimeni nu va atrage atentia).

Alex (1 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 15:53

Mda, impartial ca intodeauna, a fost o ironie, mai bine avid dupa scandal si la varsta dumitale , la asa zisa faza a careului , jucatorul de la vaslui in prima faza il tine cu mana pe fundasul stelist care se deplasa spre minge ,care apropo era in aer , in al doilea rand ju8catorul advers a stat pe loc obstructionand si nu protejand ,(pt ca mingea nu se afla la el ) deplasarea fundasului ba chiar punandu-i integritatea in pericol , daca stai pe loc fara sa sari iar adversrul sare la minge sigur ca exista pericolul sa-ti rupi gatul cazand peste adversarul care sta pe loc, repet mingea nu era la jucatorul vasluian sa consideiri ca proteja mingea ci venea de undeva de departe , cat despre cartonasele rosi mai bine te abtinea-i dumitale sa dai verdicte pentru ca am vazut pareri impartite, unul a zis ca se da altul ca nu , in cazul asta dreptatea este cea a arbitrului

cj666 (51 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 15:56

@mihai
Steaua nu mai este o echipa. Este exponentul mafiei si gunoiului din fotbalul romanesc. O echipa care in campionat joaca dopata, ajutata de arbitrii meci de meci uneori strigator la cer, avand in multe meciuri non-combat din partea echipelor satelit si ai jucatorilor impresariati de mafie. Sustinuta total de mafiotii corleone si nasul. Valoarea unei evhipe se vede acolo unde joaca pe cinstite. Si acolo are -7 in 2 meciuri. Echipa atat de urata de voi stelistii, echipa decimata in campionatul intern anul trecut de arbitraje scandaloase, a facut 10 puncte in cl. probabil voi veti face sub 3… dar veti fi in liga in continuare echipa mafiei, cu campionatul castigat inainte de a incepe. sa nu fou inteles gresit… nu acuz jucatorii… ei joaca cat pot si cat stiu. putregaiul incepe de la reghe in sus. inclusiv reghe.

Eu (10 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 15:59

Dle Ioanitioaia nu v-am vazut la fel de vehement si acum cativa ani cand arbitrii anulau goluri perfect valabile pt contracandidatele cfr-ului,sau cand Borcea era la butoane si dinamo castiga campionate dupa campionate.Bun am inteles nu va place Steaua.Hai sa o desfiintam sa ii stergem numele din istoria fotbalului sa stergem punctele aduse de ea,si sa va vedem atunci despre ce o sa mai scrieti.Cred ca o sa va reprofilati si o sa scrieti despre concursurile de melci,sau de gandaci.

IO (228 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 16:00

Al doilea cartonas la Madson ar fi discutabil, dar numai in cazul in care nu luam in calcum faulturile repetate din cele cinci minute premergatoare celui de-al doilea cartonas galbe. Rosu la Cerne este conform cu toate regulamentele de fotbal. Fortza excesiva si lipsa oricarei intentii de a juca balonul (omul si-a retras mainile) este de rosu. Greaseala la care Coltescu nu are nici un fel de scuza este penaltiul neacordat Vasluiului.
Rusinoasa spre dizgratioasa evolutia lui Craciunescu la emisiunea de dupa meci in care afirma ca in spatele lui Coltescu ar fi altcineva, dar fara sa dea detalii. Astfel de amiguitati dau nastere unor supozitii care cu timpul se transforma in realitati in mintea oamenilor.
In plus, Steaua a oferit un joc ingrozitor, chiar daca mi-a dat imprsia ca ar fi castigat si daca Vasluiul juca in 14.

Garganx (1 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 16:03

Faptul ca sustineti o echipa, nu ar trebui sa va impiedice sa fiti obiectivi si realisti. Cand incerci sa justifici greselile de arbitraj cu constructii gen „faulturi repetate” sau „Temanjera e mai inalt si mai smecher”, e clar ca nu vrei sa vezi realitatea ci doar un complot general impotriva echipei tale.
Fiti barbati si recunoasteti: arbitrajul a avantajat clar Steaua. Clar si cinstit.

JwP (2 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 16:06

Nea Ovidiu, chiar negam evidenta, cum zicea „persona non-grata” meme ?
La faza primului galben, Coltescu gesticuleaza multitudinea de abateri comise de Madson, iar primul galben, chiar daca nu ar fi fost acordat pentru abateri repetate ar fi fost acordat pentru situatia promitatoare oprita, dar si pentru imprudenta, 3 (!!!) motive care nu inseamna USOR!

Al doilea avertisment nu e nici de departe gratuit, cum presupusul penalty la Mike s-ar fi dat doar la baschet, sau polo cu cai. In ce mare campionat ati vazut dumneavoastra penalty pentru asa ceva ?
Lobul lui Piovacarri nu e doar reusit, e facut exceptional, mingea ia o traiectorie perfecta, directia de joc e exact spre poarta, si apropos, neglijenta nu se sanctioneaza decat tehnic, adica nu si disciplinar, iar fotbalul se joaca dupa LEGILE JOCULUI, care daca le-ati citi, dumneavoastra si colegii dumneavoastra care mai nou sunt mari analisti de arbitri si arbitraje, ati afla ca arbitrul Coltescu are acoperire pentru toate deciziile luate aseara, cum a avut si Avram pentru 80% din fazele incriminate la dinamo petrolul, alt joc despre care gazeta a scris ca a fost viciat, iar realitatea a fost alta. Daca in Romania s-ar aplica ROAFul cum aplica arbitrii Legile Jocului am fi CEL PUTIN de nivelul FRANTEI, ca fotbal

moshu (7 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 16:10

Nea ovidiu …totata lumea vad ca e specialista in arbitraj ,in fotbal mai putin;Steaua a aratat lamentabil aseara,Vasluiul mai rau !hai s-o luam frumos:
1.Penalty la Temwanjera :astept meciuri in CLeague cu faze asemanatoare ;sunt curios daca se vor da penaltyuri la faze asemanatoare:pronostic nu !!!faze din astea sunt f multe eu sunt de principiul ca penaltiul trebuie sa fie clar .
niciunul dintre fotbalisti nu joaca mingea !cel care protejeaza e vasluianul dar pare ca numai asta vrea sa facalasandu-se foarte jos.
2.Eliminare Madson:e adevarat:faulturile nu au fost dure dar au fost in lant;Coltescu ii atrage atentia cu 2-3 minute de al doilea galben ca daca va continua il va trimite la cabine;
si brazilianul tot faulteaza(apropo d-nule Porumboiu,”mare „transfer!!Madson asta)
3.Cerniauskas :iese imprudent si periculos;de-acord ca Piovaccari sutase si oricum nu era gol;eu evitam si dadeam doar galben dar cred ca e vorba si de interpretare.
4.la Sinmartean cred ca nu exista dubii.

In incheiere doua intrebari:daca galbenul luat de Tanase a fost corect(Reghe l-a scos la puaza pentru a evita eliminarea) !!Caderile repetate si teatrale la marginea careului ale aceuiasi Temwanjera toate rasplatite cu lovituri libere de catre Coltescu!!astea nu va intereseaza bineinteles pentru ca vezi Doamne nu au influentat rezultatul.

Anghel (107 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 16:12

@Alex, Gandhalf etc. Sunteti orbi sau doar va prefaceti? Toti analistii s-au pronuntat cam ca dl. Ioanitoaia, inclusiv stelistul de Andrei Vochin la Digi, numai voi ati vazut altceva. V-a orbit patima si nu vedeti padurea din pricina copacilor?

Mihai (26 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 16:13

Dar totusi , ce legatura are Steaua cu faptul ca acest nemernic arbitreaza in prima liga , desi nici in liga a 2-a nu ar face fata??? Pe multi frustrarea va face sa vorbiti despre mafia din spatele succesului Stelei… dar oare nu Steaua cerea an de an arbitrii straini??? Oare de ce??? Gigi s-a confesat acum vreo 4 ani la emisiunea „Nasul” … cu ani in urma platise un arbitru sa-l ajute la un meic , iar dupa aceea arbitrul ala de cate ori arbitra Steaua , o toca marunt , poate din nemultumirea ca nu i se mai solicitau favoruri contra cost , sau poate si pentru a incerca sa arate ca acel meci a fost o greseala. De atunci si-a dat seama ca nu e bine sa intriiin hora cu hotomanii astia de 2 bani!!!!

Adrian (4 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 16:16

Efectul „steaua” s-a produs doar pentru ca internetul si televiziunea au devenit ceva comun dupa 89 cand stelemistii au „luat” 6 campionate la rand . Primul lucru pe care il vedea taranul roman cand venea de la sapa era „steaua” . Exact acelasi procedeu s-a intamplat si la Barcelona , dar bineinteles , la o scara mult mai larga . Cat timp vor exista „milioane” de suporteri indoctrinati pentru cupe si flori , stelemeaua va fi o mizerie , un specimen hibrid creat de mafioti pentru a fura aceasta tara . ultimul lucru comunist ramas in viata este aceasta „masina” de distrus talente si sperante .

MacMac (58 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 16:16

Moshule, de acord cu tine, dar asta si subliniaza Dl Ioanitoaia ca, Coltescu su-a dat seama ca a gresit si a arbitrat in compensatie dupa pauza. Din cauza asta i-a si acordat faulturi imaginare lui Temwanjera.

Sly (11 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 16:17

Domnule Ioanitoaia, ce va da d-voastra certitudinea ca Vasluiul ar fi egalat sau ar mai fi inscris si in 11 oameni?
Iar de gol, nu puteti spune c-a fost opera tot a lui Coltescu. 😉

Cainepanalamoarte (121 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 16:19

Dinamo e praf dar nici cu Steoaia nu imi e rusine. Steoaia e varza si va fi si mai varza. Valoarea ei se vede in Liga Campionilor si se vede… NIMIC.

augustin (2 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 16:31

steaua=mafia

raz (2 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 16:33

in sfarsit un gazetar care arata si realitatea… iar vasluiul de mai multe ori a fost dezavantajata grav …dar nu scria nimeni despre asta

CFR4X4 (74 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 16:33

cat de penibili tre sa fie acesti asa-zisi suporteri stelisti !!! sa negam evidenta in halul asta,ati calcat toti in scuipatul penalului mimi,care stiti si voi si recunoasteti cat de penibil e..asa castiga steaua..cu arbitri,impresari, „vitamine”,brichete ,clapete si manete…oare unde e acel clasament cu „greseli” pro si contra ??? era o obsesie pt voi si presa cand la CCA nu era „Bricheta” si panarama-impresar nu avea atatia „jucatori”,fini,etc..si bine-nteles n-aveati sanse la titlu. Acum din 7 meciuri, 2p ciordite cu Ceahlaul, 1 cu Medias si 3 la Vaslui…toate cu arbitri (Miriuta si Sanmartean), apoi ne miram de umilintele din Europa,unde va dau aia cu terenul in cap…RUSINE !!!

andreica gogu (35 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 16:37

ma asteptam de mult, de foarte mult timp la schimbarea aceasta de optica: mai intai a nu stiu cata oare s-a contestat victoria stelei in finala ligii campionilor, avansand parca ideea ca de nu deschidea drumul craiova sau dinamo (spre fericirea telectualului de borcea), nu era posibila nici victoria cu barcelona; au aparut tot felul de comparatii, cu steaua rosie belgrad, cu adversarii potentiali de astazi; imi dau seama ca aparitia unor asemenea pareri sunt efectul hranirii mamicilor voastre cu matraguna si cucuta atunci cand erau bortoase cu viitoarele odrasle; sigur tragic – comic este atunci cand potentiali telectuali subscriu sau nasc asemenea pareri; dar apropo propun sa se introduca expresia fault involuntar si sa se acorde cartonas victimei

Un Om (1 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 16:42

E o pura coincidenta ca inainte de joc Porumboiu a facut foarte urat la adresa FRf si fix la primul meci dupa asta au fost atatea faze discutabile impotriva lui, nu?

adi (10 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 16:44

Adevarata valoare a stelei se vede in C1. Acolo se vede cum a castigat Steaua ultimul titlu si cum o sa-l castige si pe asta.
CFR-ul a facut 18 puncte in 3 participari. Urziceniul 8 dintr-o singura participare. Asta e „valoarea”.

cos (1 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 16:45

Cerniauskas era ULTIMUL aparator

Lulus (70 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 16:54

Ca de obicei, Steaua = mafia!

Dani (19 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 17:02

Va dati seama cat de buna este Steaua daca n-a jucat nimic la Vaslui.. deci nimic.. a fost „”praf”” si tot a castigat ! Referitor la cartonasele rosii.. 95% au fost corecte… fiecare echipa care joaca cu Steaua .. joaca DUR .. sa arate ca si ei sunt buni.. tocmai de aia din prea mare dorinta comit uneori astfel de faulturi.. ! Parerea mea.. e ca Steaua e mult peste Vaslui.. si celelalte echipe , doar ca aseara a jucat foarte prost…gandul lor este un UCL nu in Liga 1 ..

oaia da haur (141 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 17:02

Asa abuzuri si atatea aranjamente la adresa unei singure echipe ca anul asta nu s-a mai intamplat in Romania!!
Nu se poate merge mai departe in acest fel!!
Dati-i titlul stelemujei inca de pe acum si lasati oamenii sa plece fiecarte pe la casele lor!
Romania este o tara moarta si ingropata fotbalistic!!
Doar Sandu si Mitica , sluugile stelemujei sunt vesnici!

Spectator mahnit ! (167 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 17:04

Coltescu, este un spagar nenorocit ! Nu e primul meci pe care il face praf ! Noi nu mai vrem sa vedem astfel de specimene pe teren ! Trebuia sa-si duca la indeplinire gestul acela de a se arunca pe fereastra; scapam de un nenorocit ! Degeaba incercati voi stelistilor, sa-i luati apararea cersetorului acestuia de coltescu, dar dupa parerea unanima, a arbitrat numai intr-un singur sens; pro Steaua ! Asa vreti voi sa castige Steaua campionatul ? Sa fie favorizata in fiecare meci ? Al catelea meci este in care Steaua este favorizata ? Si va mai mirati de ce ia bataie la scor, in meciurile internationale ! Steaua este condusa de puscariasi si batausi ! Daca la victorie a fost Reghe asa nervos, ma intreb de ce era in stare sa faca daca era invinsa ? Cred ca amindoi smardoii, MM si Reghe, sareau la bataie ! Coltescu ar fi fost in stare sa dea afara de la Vaslui oricati jucatori, numai sa invinga Steaua ! Si banuim ca nu a facut-o gratuit ! Steaua este obisnuita sa castige meciuri prin tot felul de mijloace , doar a dovedit-o de atitea ori ! A luat naravul de la Borcea !!. Mie, ca spectator , mi-e indiferent daca Steaua bate sau ia bataie, dar sunt siderat cand meciurile se castiga asa, in urma unor astfel de arbitraje ! Nu mai vrem sa vedem astfel de arbitraje, nu mai vrem sa-l vedem pe Coltescu pe teren ! Sa fie dat afara din arbitraj ! Daca va fi mentinut in continuare in corpul de arbitri, inseamna ca in fotbalul nostru e ceva putred ! Si nu numai Coltescu !.

eu (25 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 17:06

Sunt unii care zic ca zapada e neagra numai sa fie contra, asa si cu unii stelisti, ii supara adevarul, dar fara arbitrajele pro steaua, nu prea vad unde era staua la ora asta, sa nu uitam de jucatorii impresariati de Maria Prodan, jucatori care joaca la mult cluburi din liga 1, si culmea, acei jucatori cand joaca contra stelei, parca sunt de 10 ori mai slabi, oare asta nu bate la ochi?
Puteti spune ce doriti, dar liga 1 , e o liga plina de hoti, multe campionate se castiga prin aranjamente.

Ochi ager (5 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 17:07

A fost, probabil, cel mai slab meci al Stelei. Coltescu a arbitrat lamentabil. Interesant este ca se insista doar pe presupusa favorizare a stelistilor. Nimic despre jocul rudimentar si periculos al vasluienilor, care au jucat la intimidare, au faultat, au cersit in permanenta faulturi (In special Antal si Temwanjera). Nu e prima oara cand remarc faulturile repetate si grosolane ale lui Sanmartean, care ar fi meritat eliminarea din prima repriza. Dar acestea sunt neimportante, Vasluiul e o echipa insignifianta, tinta e doar una: Steaua. Care, chiar in ingrijoratoare scadere de forma, domina clar campionatul, pe care-l va castiga din nou la pas. Care s-a saturat de atacurile concertate ale presei. Desigur, e trist ca Reghecampf a trecut de la limbajul civilizat la stilul MM, dar ma intreb cum ar fi reactionat oricare dintre noi la repetatele jigniri la adresa soției sale. Nu vreau sa scuz iesirile in decor ale oficialilor stelisti, dar nici nu vreau sa-mi inchipui cum ar fi reactionat Gigi Becali in locul lui Reghe si MM.
Si, a propos, chiar nimic despre declaratiile lui Porumboiu? A, pardon, el a dat de pamant cu arbitrii, cu Liga, nu cu presa…

chelaru (10 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 17:08

@Cos. Era ultimul, dar trebuia sa mai fie si pozitie IMINENTA de a marca si nu a fost. Dl Ovidiu stie ce spune insa voi sunteti patimasi.

randoom (62 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 17:12

@adi,STEAUA a participat de 13 ori in grupele unei competitii europene.
de 7 ori in ucl si de 6 ori in europa league/cupa uefa.
are 10 prezente consecutive in grupe in ultimii 10 ani,record absolut.
din 6 prezente in europa league,Steaua a trecut de grupe de 4 ori.
din 6 prezente in grupele ucl(nu stim ce face acuma,mai sunt 4 meciuri),Steaua a terminat de 3 ori pe locul 3(record absolut pentru o echipa din romania.
Steaua are mai multe prezente in grupe decat tot fotbalul romanesc la un loc.
Steaua a facut mai multe puncte in grupele ucl,decat tot fotbalul romanesc la un loc.
Steaua detine recordul de puncte in grupe,11.
cefura cluj aka the blatistii au intrat ilegal,pe spatele stelei in grupe si au terminat de fiecare data pe ultimul loc(exceptie,anul trecut,cand au terminat pe penultimul loc,din atatea incercari o data tot trebuia sa urce macar un loc).
pai cefura cluj,ca varf de performanta(doar unu are,acel loc 3) este mai slaba decat dinamo,deoarce pentru dinamo,varful a fost saisprezecimi de e.l.,unde au pierdut cu 3-1,voi,ati pierdut cu 5-0.
daca esti ca varf de performanta sub rusinea romaniei aka dinamo,inseamna ca nu contezi in europa.
repet,nu punctele conteaza,ci calificarea.
daca ar conta punctele,atunci milan,anul trecut cu 8 puncte,nu termina pe locul 2.
ca faci 100 de puncte sau 5 puncte,tot pe locul 3 ai yterminat,pentru simplu motiv ca,conteaza calificare,nu punctele,asta inseamna sport.
3 pozitionari pe locul 3 in ucl este recordul si Steaua il detine.
la prima calificare a stelei in ucl,antrenorul Stelei a spus ca nicio echipa romaneasca in afara de Steaua nu o sa termine mai sus de locul 3 si acest lucru,este adevarat si s-a mentinut pana in ziua de astazi.
asa ca locul 3 este recorudl in ucl si Steaua a terminat de mai multe ori in ucl,decat tot fotbalul romanesc la un loc.
Nu poti bate chelsea intr-un an de 2 ori,cu un asemenea buget.
Steaua este singura echipa din romania care a batut Chelsea si a scos un egal cu schalke,dar acest lucru nu se poate intampla constant.
Nici barcelona nu poate bate constant chelse,crezi ca poate Steaua?
oricum,cefura cluj si unirea sunt echipe care sunt ca si disparute din fotbalul romanesc,au fost doar niste blatiste care acuma sunt ca si desfiintate(deja urziceni este,urmeaza cefura cluj)

mihaic3001 (42 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 17:16

Cum ne-aţi obişnuit în ultimul timp, cele două cotitdiene de sport, GSP şi Prosport, linşaj mediatic pe Steaua – aici fac referire pe lângă toate articolele veninoase la adresa Stelei şi la circarii ăia de ziarişti de mâncau rahat într-una în timp ce Reghecampf vorbea la conferinţa de presă.
Arbitrajul de la Vaslui a fost ok.
1) Szukala, nici vorbă de fault ; sare limpede şi clar la cap, vasluianul nici măcar nu protejează mingea (aceasta era în aer), mai mult obstrucţionează aşezându-se „capră” (impropriu spus). Fundaţul stelist, în cădere risca o accidentare destul de serioasă.
2) Madson a faultat continuu. Dacă Colţescu nu-l ierta cu 1 minut înainte de al doilea galben ptr. faultul grosolan, acum n-ar fi avut nici o problemă. Avertizându-l verbal să nu mai faulteze deloc, la următorul fault, cei drept nu de cartonaş galben, Colţescu a lăsat impresia că l-a eliminat uşor pe Madson. În realitate, l-a tolerat nepermis de mult.
3) Portarul – Intensitatea faultului asupra lui Piovacari a fost de roşu. Ce trebuia să se întâmple ? Să-i fi rupt capul italianului ca să fie eliminat ?
4) La „roşul” lui Sânmărtean, ce-ar mai fi de comentat ?
Deci, asta cu „ajutorul” lui Colţescu nu-i decât o răutate de presă. La fel cum a scos şi Andrieş articolul cu dracii ăia doi la Naţionala mică.
Păi până la urmă, băi fraţilor, respectaţi şi voi, în calitate de jurnalişti Steaua, ca să vă respecte şi Steaua pe voi.
Spune ceva şi de mizeriile alea de ziarişti care la conferinţa de presă s-au băgat peste Reghecampf, nelăsându-l să îşi încheie declaraţiile.
Spuneţi ceva de „otrava aia mică ” a lu` Crăciunescu care a nenorocit pe Oţelul etapa trecută acasă cu Dinamo.
Exageraţi şi se vede de la o poştă că atacaţi Steaua din toate direcţiile. Trist este că în majoritatea cazurilor, sunt mai mult mizerii şi n-aveţi dreptate.
Cu tot respectul ptr. vârsta dvs. d.le Ioaniţoaia.

Gone (59 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 17:37

Uitati sa spuneti ca tot coltescu i-a salvat pe steaua la medias. A uitat sa dea penalty pentru gazde in min 85, la o faza care se vedea si din avion. Daca se odihneste doar 3-4 etape si il trimite bricheta diaconu sa-i salveze pe lesinatii de la steaua inca o data n-am facut nimic. Frate, daca sunt buni de ceva sa castige pe teren nu cu arbitrii.

randoom (62 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 17:48

@mihai c,stii de ce se intampla lucruriile astea?
pentru ca ziaristii astia de 2 bani si-au dat seama ca iarasi o sa castige Steaua detasat campionatul(este pe primul loc,avand 2 meciuri mai putine decat restul competitoarelor) si atunci apare monotonia.
un campionat care este castigat de Steaua inca din etapa a 8-a(pentru Steaua),pentru al doilea an consecutiv,este un campionat neinteresant,pentru ziaristii astia de 2 bani.
asa ca,acuma inventeaza scandaluri.
oricum,Steaua o sa castige la vreo 20 de puncte de locul 2,campionatul.
oricum,Steaua o sa bata fiecare echipa din liga 1,cum a batut si anul trecut(toate dublele au fost castigate de Steaua,anul trecut,mai pe romaneste,daca era un tur preliminar,Steaua elimina fiecare din echipele din liga 1).

Bogdan (1 comentarii)  •  6 octombrie 2013, 17:52

Bai oameni buni voi ciar va uitati la acest campionat care seamana cu CASCADORI RISULUI ca eu nu

Comentează