Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Noi, bolnavii de scenarită

Marius Avram a arbitrat prost Dinamo-Petrolul, partidă pe parcursul căreia i-a avantajat pe bucureșteni. Dacă faza în care a anulat golul lui Dore pentru fault la Fai și cea cînd n-a sancționat posibilul henț comis în careu de L. Rus […]

luni, 23 septembrie 2013, 3:59

Marius Avram a arbitrat prost Dinamo-Petrolul, partidă pe parcursul căreia i-a avantajat pe bucureșteni. Dacă faza în care a anulat golul lui Dore pentru fault la Fai și cea cînd n-a sancționat posibilul henț comis în careu de L. Rus (a căutat dinamovistul să joace mingea cu mîna?!) sînt discutabile, a greșit grav în minutul 52, flagrant. A acordat corect penalty pentru ploieșteni, dar s-a mulțumit să-l avertizeze pe  Bălgrădean, deși acesta merita roșu! Cum Bălgrădean a parat penalty-ul tras de Guilherme, se poate spune că, neeliminîndu-l pe portarul gazdelor, “centralul” a influențat rezultatul final, l-a viciat. Ca atare, trebuie înțeles directorul sportiv al Petrolului cînd a contestat prestația lui Avram într-o scrisoare publică. Deși începe cu o laudă de sine ce pică aiurea, “avem cea mai bună echipă din România, jucăm cel mai frumos fotbal, avem cel mai bun antrenor din țară și cei mai frumoși suporteri”, intervenția  lui Marius Niculae se justifică pe deplin.

Din păcate, autorul misivei nu uită să precizeze că Marius Avram e băiatul lui Vasile, ex-șef al Comisiei Centrale a Arbitrilor și actual secretar general al Astrei Giurgiu, una dintre concurentele Petrolului. Da, cei doi fiind tată și fiu, s-ar fi impus ca oficialii CCA să evite delegarea fiului la întîlnirea cu pricina. Paza bună trece totdeauna primejdia rea.

Atît însă, nimic în plus. Personal, m-aș abține să-i deschid proces de intenție lui Marius Avram. Dimpotrivă, repetînd că el a dat-o în bară sîmbătă seara, consider că n-a făcut-o în calitate de fiu al tatălui său, ci de arbitru care a prins o zi nefastă. Îmi cer scuze, dar cînd a condus ca la carte, primind nota 7, meciurile Petrolul-Steaua, Pandurii-Turnu Severin sau Vaslui-Oțelul, care au angajat și ele rivale ale Astrei, atunci nu mai era băiatul secretarului grupării giurgiuvene?!

Recurg la o paranteză pentru a reaminti că Ovidiu Hațegan a arbitrat deunăzi la San Sebastian partida de Champions League dintre Real Sociedad și Șahtior Donețk, terminată cu 2-0 pentru ucrainenii pregătiți de Mircea Lucescu. A doua zi, presa iberică l-a acuzat pe arădean că, la 0-0, a scos în afara careului un fault care, petrecut chiar pe linia de 16, trebuia sancționat cu 11 metri pentru Real. Tocmai pentru că a socotit-o fază-limită, greu de judecat, observatorul UEFA, fostul reputat arbitru Bo Karlsson, i-a dat credit lui Hațegan. Suedezul a recunoscut că, deși a văzut 5-6 reluări, nu s-a lămurit unde a avut loc faultul!

Atenție însă, nici el, nici marile cotidiene de sport spaniole n-au făcut vreo legătură între faptul că un cavaler al fluierului român a arbitrat un antrenor român, nici o trimitere, nici o aluzie! Karlsson n-a pomenit un cuvințel, iar Marca și As n-au scris nici măcar un rînd în acest sens!

În situația lor, noi am fi tunat și fulgerat, nu ne-am mai fi oprit din proteste, asta pentru că rămînem campionii speculațiilor și ai frustrărilor. Sîntem unii care suferim de scenarită și nu reușim să ne mai vindecăm de ea!

Comentarii (109)Adaugă comentariu

Vaalah (8 comentarii)  •  23 septembrie 2013, 16:09

Multi vorbesc aici dar nu cunosc esențialul despre Avram junior .
FRF și Avram Șampanie Senior au modificat regulamentele care prevedeau ca nu poți deveni arbitru decât dacă ai înălțimea minima 1.70 m .
Au modificat în 1.64 m .
Si cu asta am închis subiectul , este ceva demn de Caragiale.
Cum este posibil asa ceva ca tatăl Sef CCA sa modifice regulamentele pt fecior ?
Este abuz in serviciu , infracțiune clara prevazuta de codul penal .

janpitesti (254 comentarii)  •  23 septembrie 2013, 16:18

timpurile se schimba mereu..

magus1349 (14 comentarii)  •  23 septembrie 2013, 16:19

Si sampania ?
Cum ramane cu sampania ?
Mai bine te abtineai cand ai scris editorialul !

l0gan (1 comentarii)  •  23 septembrie 2013, 16:22

mi e mai grava mi se pare punerea la conducerea cca a unui junior al unei echipe .este un afront adus fotbalului si o atentionare ptr arbitrii in ce directie sa bata arbitrajele …
nu stiu ce cauta acest deacon la conducerea arbitrilor .doar ptr ca este finul lui m sandu a ajuns in aceasta functie?si asta nu e nici o scenarita ci o realitate .ce mari performanta si beneficii a adus acest arbitru bricheta arbitrajului roman ptr a ocupa aceasta functie?..

ALY (1 comentarii)  •  23 septembrie 2013, 16:25

ARE DOAR UNU SI JUMATE RESTUL E PAR:)

bomboanecumenta (2 comentarii)  •  23 septembrie 2013, 16:26

vedeti ca dl Vochin are un articol in care trateaza subiectul exact ca un „bolnav de scenarita” :)))) va cam dati la cap unul altuia.

calinescu_ (34 comentarii)  •  23 septembrie 2013, 16:28

MAI NEA OVIDIU IAR ITI APERI „PRETENII” ????
A FOST UN ARBITRAJ MODERN IN SPIRITUL JOCULUI ….!!!!
REZULTATUL A FOST UNUL ECHITABIL ….!!!
NU INTELEG DE CE „PRIETENII LUI CRACIUNESCU” IL „AGATZA” RAPID PE MICUTUL AVRAM …..!!!!
INTRE NOI FIE VORBA , ARE 10 CLASE PESTE MICUL CRACIUNESCU …..!!!
VA FACETI DE RAS …..!!!!

Stră Luce Nthory de Nord (273 comentarii)  •  23 septembrie 2013, 16:33

Si omul de casa al lui Borcea !

Andy (5 comentarii)  •  23 septembrie 2013, 16:34

vaalahule, tot scelerat ai ramas cu aceleasi idei fixe…..

Acest Marius Avram are stofa de arbitru, in ciuda greselilor din meciul de sambata! Poti sa-l compari vreodata cu anti-talentul teo craciunescu ori seful lui, deaconu-bricheta?….. aaaa, nu poti deoarece astia au dus gunoiul stelei in chiloti ani la randul (dar nici pe departe cat au carat „marean” salomir sau seniorul craciunescu….)
e interesant „flerul” tau de-a vedea paiele din ochii adversarelor, dar padurea din ograda proprie o vezi? Hai sa ne aducem aminte: steaua-ceahlaul, gaz metan-steaua….. ori de ce nu Pandurii – Dinamo?
„nu e drept ce e drept, e drept doar ce-mi place mie” – asta-i diftonul dupa care te conduci vaalah bolnav, sa fii oare mimisor? Ca dupa apucaturi……

Mihai (26 comentarii)  •  23 septembrie 2013, 16:34

Domnule Ioanitoaia , hai sa nu fim naivi!!! Nu faptul ca unii arbitrii gresesc mult ne face pe noi sa credem ca a fost rea intentie , ci faptul ca acei arbitrii gresesc cam inspre aceeasi directie (in cazul lui Marius Avram , Dinamo) si nu sant suspendati niciodata de Comisii!! Sa nu uitam cum a dezavantajat clar Steaua intr-un derby cu Dinamo , iar dupa meci tatal sau il apara la Tv si spunea ca a abritrat perfect. dupa un an sau 2 a arbitrat din nou un derby , ma refer la finala Cupei Romaniei , disputata la Brasov , si…culmea din nou a „gresit” in favoarea lui DInamo , nu a acordat un penalty clar Stelei , si a acordat gartuit o lovitura libera de la 17 m , din care Torje a inscris!!!

gabone (23 comentarii)  •  23 septembrie 2013, 16:34

poate va aduceti aminte de niste lazi cu sampanie care umblau pe la cca.nu ai cum sa nu dai rosu la balgradean decat daca ai interes.si domnule ioanitoaia nu numai ca este gal valabil si penalty pt petrolul,dar la golul lui curtean este hent evident.chiar daca nu a existat intentie ,jucatorul dinamovist si-a creat in mod clar un avantaj.de ce petrolu nu beneficiaza de decizii favorabile daca totul este intamplator?chiar etapa trecuta gol perfect valabil anulat.acum la fel.va rog sa urmariti mai atent jocurile de la ploiesti si o sa constatati ca in timp ce jucatorii petrolului primesc galben la primul fault mai duc,adversarii primesc avertismente verbale.nimic nu este intamplator in arb r5omanesc!

Cristi (2 comentarii)  •  23 septembrie 2013, 16:43

Asa e ! Iar meciul steaua-viitorul nu a fost blat! A fost omenie si acum!

regele jiji (1 comentarii)  •  23 septembrie 2013, 16:44

Aveti dreptate, desi trebuie sa marturisesc faptul ca toti arbitreaza dupa cum se pricep si DNA pazeste bostanii, dar nu in trei schimburi.

Mircea (12 comentarii)  •  23 septembrie 2013, 16:45

Fault clar in atac, nu avem ce sa mai comentam.
Hent la rus, dar am vazut in Anglia ca dupa 2-3 etape in care s-a dat 11metri la orice atingere a bratului de catre minge, in ultimele 2 etape arbitrii au inceput sa numai acorde hent la orice lovire a bratului de catre minge.
Se putea acorda rosu lui Belgradean, dar jucatorul lui Petrolul nu era in pozitie iminenta de gol.

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  23 septembrie 2013, 16:47

Un articol vertical …Hategan l a ajutat pe fata pe Lucescu …

zoro (1 comentarii)  •  23 septembrie 2013, 16:49

Daca era Steaua in locul Petrolu-lui, oare cum reactiona MM-ul sau nou stea atrenorilor romani!
ROMANIA PENALA!
Penali in cuget si simtiri!
Presedinte FRF – penal!
Presedinte LPF – penal!
Presedintii comisiei de arbitrii – penali!
Antrenorul nationalei – penal!
Patroni cluburi – 90% penali!
Jucatorii – escroci si penali!
ETC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NOI, consumatorii de fotbal: dobitoci care contribuim la bunastarea lor, iar ei ne rad cu “OAIA” fata!
Cand va disparea PENAL-ul din fotbal, atunci va mai AVEA ROMANIA fotbal.

Cristi (2 comentarii)  •  23 septembrie 2013, 16:50

In Romania nu se fac blaturi,nu se cumpara arbitrii si avem cel mai curat fotbal din Europa! Ura,ura,ura!Ati sustinut mereu mafia fotbalului romanesc si dupa pozati in jurnalisti independenti!Daca nici la meciul dintre clona2 si Petrolul nu a fost pe fata inseamna ca nu mai e niciun arbitru corupt in Romania…

Revedeti faza cand fluiera in disperare sfarsitul primei reprize cand un jucator petrolist se pregatea sa suteze si zambetul ala perfid.

geo (3 comentarii)  •  23 septembrie 2013, 16:50

GREATA.

belamy (7 comentarii)  •  23 septembrie 2013, 16:52

un „posibil” hent in careu trebuie penalizat doar cu un „posibil” penalty….ceeace s-a si intamplat.

treadstone (21 comentarii)  •  23 septembrie 2013, 16:53

„a căutat dinamovistul să joace mingea cu mîna?!” pai mai conteaza din moment ce a intrat imprudent prin alunecare, s-a expus riscului de a bloca mingea cu mana deci 11m clarisim. V-as ruga sa recititi stenogramele Borcea-Avram si sa ne spuneti daca suspicionita e indreptatita ori ba. Greseala e omeneasca si prosteasca uneori dar cand vine de mai multe ori si intr-o singura directie ridica cel putin semne de intrebare.

magus1349 (14 comentarii)  •  23 septembrie 2013, 16:53

@14 Mircea
Lucescule , vezi ba ca vine tramvaiul !

ginel din obor (17 comentarii)  •  23 septembrie 2013, 16:54

Atenție însă, nici el, nici marile cotidiene de sport spaniole n-au făcut vreo legătură între faptul că un cavaler al fluierului român a arbitrat un antrenor român, nici o trimitere, nici o aluzie! Karlsson n-a pomenit un cuvințel, iar Marca și As n-au scris nici măcar un rînd în acest sens!
……………..

mare diferenta, dle ioanitoaia.
nu peste tot in lume este Romania.
spaniolii nu sunt orientali.
in occident, marea majoritate a cetatenilor sunt onesti, isi platesc darile si datoriile, stau la rand la autobus.
in Romania nu’i asa.
cand toata sefia fotbalului romanesc este manjita, cand procesele curg garla, cand banul face legea, ce spuneti dv. este rupt din poveste.
asta este tzarisoara, si noi la fel.
marius avram n’a gresit.
a facut ce trebuia sa faca, ce i s’a cerut sa faca.
cam atat.

nyni (2 comentarii)  •  23 septembrie 2013, 17:03

doomnule ioanitoaia…cititi comentariile…noi nu ne pricepem….suntem bolnavi de scenarita..sa fim seriosi….am vazut toti arbitrajul…{apropo..credeam ca sunteti craiovean???}…si da avem cel mai frumos stadion…e al nostru nu imprumutat..avem suporteri…12 mi 13 mi cati suntem pe stadion da suntem suporteri nu simpatizanti cum au celelalte echipe..da avem cea mai buna echipa … tinand cont ca noi nu avem milioane de euro…si da cel mai bun antrenor…24 de meciuri fara infrangere…eu nu cred ca marius niculae a spus prosti…

Lereter (68 comentarii)  •  23 septembrie 2013, 17:08

Dl.Ioanitoaia,ca de obicei „o scalda” intre a spune lucrurile pe fata,sau a se abtine. Spune jumatati de adevar,asta pentru mine e grav,chit ca asteptam asaceva. S-o luam pe rand : Dinamo -Petrolul-nu Borcea dadea cadou de nunta familiei Avram ?.Nu cumva toate fazele astea-golul anulat,hent in careu,neeliminarea lui Balgradean-au fost ,toate judecate pentru Dinamo ? Tocmai cand Dinamo era pe jar,cu scandal intre conducere si antrenor,cu locul 13 etc.Am pus la pariuri 1 solist,bazandu-ma pe arbitraj,petrolistii-spre lauda lor- au luptat,au egalat,puteau si castiga. Este maruntis sa-l indemn pe „nea Ovi” sa revada cite cartonase galbene ,nu s-au dat la Dinamo,cite faulturi aiurea,pentru Dinamo,sa-i aduc aminte ca Avram a suflat sfarsitul primei reprize,in faza de sut de la 16 ,a ploiestenilor. Toate contra Petrolul. Si „nea Ovi” vede in Avram un om bine intentionat,intr-o zi proasta !!. Hmmmm ,nu e cuser !!!. Apoi Hategan,in comparatie (comparatie in ajutorul lui Avram ! ) este acuzat pe nedrept. Am vazut meciul pe Skysport-diretta,nu ca nu a gresit,dar comentatorii italieni,l-au si laudat,spaniolii,normal,nu vedeau ca piciorul aparatorului lui Lucescu,era in afara careului-se vedea extrem de clar,la reluari. Nu le-a dat gazdelor „traditionalul” 5-10 %. Mai mult GSP a titrat „Hategan l-a ajutat pe Lucescu „. Sa fim seriosi dle Ioanitoaia,nu puteti sa ne mai pacaliti.Aveti stilul de a imbina lauda cu critica,de a o scalda,in orice caz nu sinteti transant,ca sa nu suparati (decat in cazul Univesiotatii lui Mititelu). Asa ca in loc sa-l laudati pe fata pe Hategan si sa spuneti ca Avram a distrus un derby,cu mare probabilitate ,intentionat,dvoastra ne cam mintiti. Pacat,este regretabil.

Ilie (369 comentarii)  •  23 septembrie 2013, 17:13

Pai Dle Ioanitoaia, la aceasta boala de scenarita contribuiti si dvs pe deplin focalizind pina la obsesie fotbalul sub lupa arbitrajului. In alte parti, vestice, cum mentionati si dvs, nu se face asa, dovada fiind ca ei nu sufera de aceasta scenarita. Cu respect !

lord belial (138 comentarii)  •  23 septembrie 2013, 17:14

nu va suparati ca va intreb, dar echipele astea, petrolub si dinamu, joaca fotbal?

Cristian (1 comentarii)  •  23 septembrie 2013, 17:14

Domnule Ovidiu, ori e cazul sa va pensionati ori aveti interese! Cum putem compara delegarea de la UEFA cu delegarea lui Avram? Una e ca arbitrul sa aiba aceeasi nationalitate cu un membru al unei echipe pe care o arbitreaza si alta e ca arbitrul sa fie fiul unui conducator interesat in mod direct de rezultat. Dupa mintea dumitale, UEFA n-ar trebui sa mai delege niciun spaniol la meciurile de UCL, ca doar majoritatea echipelor au macar un spaniol in componenta. Nu spun ca Avram a avut intentie sau nu. Este cert ca a gresit grav, flagrant impotriva Petrolului Ploiesti, avantajand pe Dinamo daca a fost involuntar sau pe Astra si Steaua daca a fost cu directie. Hai sa terminam cu ineptia asta „greseala omeneasca”, de parca asta e o scutire de la judecata. Mi se pare fantastic ca avand atatea antecedente in spate, la comisia de arbitraj nu se evita delegarea arbitrilor pe numele carora se pot face minim de speculatii, pentru a evita asa ceva. Mi se pare penibil sa recunosti ca Avram a arbitrat prost (execrabil as spune eu) si a viciat clar rezultatul, apoi sa il scoti drept arbitru bun doar pentru ca a arbitrat bine sau perfect alte meciuri. Un arbitru care are prestatii la extreme, e un arbitru nu prost, foarte prost si de evitat a fi delegat la meciuri importante. La fel ca un portar care degeaba are interventii magistrale daca le alterneaza cu gafe copilaresti. Este corect ca si aia de la Petrolul au dat cu piciorul la 3 puncte parca intentionat insa un lucru e clar. Arbitrajul a produs o imensa viciere de rezultat. Si ca sa va mai ajut putin domnule Ioanitoaia, singura faza discutabila este hentul lui Curtean la golul lui Dinamo. In rest, gol perfect valabil, ba chiar cu un cartonas galben pentru simularea grosolana + 11 metri mai mult decat evident + penalty si cartonas rosu la Balgradean.

adi_dinamo (15 comentarii)  •  23 septembrie 2013, 17:15

ratatii astia de la petrolul sa nu mai comenteze atat cu borcea…borcea nu mai e la Dinamo…sunteti niste frustrati si asa o sa traiti toata viata!!INFERIORI!!!

Lereter (68 comentarii)  •  23 septembrie 2013, 17:15

Iertare,uitasem de hentul lui Curtean,dupa preluarea cu piciorul,la faza golului-inainte de sut. Vad ca 99% din postari spun la fel. Se spune ca atunci cand mai multi iti spun ca esti beat,e bine sa mergi sa te culci !!

soriniz (16 comentarii)  •  23 septembrie 2013, 17:16

Ma simt jignit ca om onest , care nu am furat niciun surub desi am lucrat si in fabrici comuniste, atat de prestatia lui Avram, care a fost un jaf armat, cat si de articolul domnului Ioanitoaia, care stie destul fotbal ca sa il cred sincer in acest articol.
Iata cum, dupa numai cinci etape Steaua a acumulat patru puncte in plus din cauza arbitrajelor fata de candidata principala , Petrolul (doua in meciul Steaua- Ceahlaul si inca doua la Dinamo-Petrolul).
P.S. Nu sunt ploiestean, sunt banatean.

gemminy55 (1 comentarii)  •  23 septembrie 2013, 17:24

DECI PE SCURT !….EU CIND VREAU SA FLUIER,FLUIER!!HA,HA .HA,TRAIASCA COMENTARIILE DIN ROMANIA!DACA SI AVRAM E ARBITRU DOMNE……MAI DEGRABA I SE POTRIVEA UN ROL DE ACTOR,LA FELUL CUM BINE MIMEAZA IN JOCURI!ORICUM E SLAB,NU ARE CE ARBITRA IN PRIMELE DOUA LIGI,.

Teo (36 comentarii)  •  23 septembrie 2013, 17:32

@Cristian. Si inteles exact pe dos, adica nimic. Dl Ioanitoaia nu compara ce crezi tu, esti pe langa subiect rau. Regret.

vlad (140 comentarii)  •  23 septembrie 2013, 17:37

Ce comparatie e asta??? In lumea globalizata a fotbalului de acum nu poti pune arbitri care sa fie complet neutri…. sigur Hategan si Lucescu sunt amandoi romani…. la fel ca alti 21 milioane de oameni, hai 30 daca punem si diaspora. In schimb Marius si Vasile Avram sunt tata si fiu…. cati membri are familia aia?? vreo 4, nu? 🙂

jiji (59 comentarii)  •  23 septembrie 2013, 17:41

A fost Pro Dinamo tot meciul,nu e la prima isprava de genul asta,cred e lipsa de valoare ,avand in vedere ca Avram cel Batran a fost putin timp pe la ,,facultate,,pe motive de toti stiute,imi vine in minte un proverb Nea Ovi,CE NASTE DIN PISICA TOT SOARECI MANANCA.

Exemplele cu sociedad-sahtior si reactiile de dupa sa le dati peste vreo 200-300 de ani cand o sa avem alta mentalitate si cand o sa avem arbitrii ,presedinti si conducatori drepti.

calatis (3 comentarii)  •  23 septembrie 2013, 17:48

Dl Ioanitoaia incep prin a comenta intentia sau nu a hentului….prin 2009-2010 in sferturile UCL Lyon-Bordeaux…trage unul de la Lyon de la vreo 30 de metri..chalme de la bordeaux…intra in alunecare prin anticipare…intoarce capul si pune mana ca altfel ii venea mingea in fata..penalty clar pentru arbitru …a fost doar imprudenta…In alta ordine de idei..a gresi o data e omeneste, de 2 ori se mai intampla, de 3 ori e rea intentie, de 4 e VICIERE de rezultat si implicit ARBITRAJ la comanda.Intentionat sau nu ati uitat de faza din min 45 cand a fluierat dupa 10 secunde, culmea cand un petrolist se pregatea sa traga la poarta..ati vazut aseara psg-monaco cat a prelungit arbitrul meciul sa se termine faza de atac??? aproape un minut ??? La ce serveste tusierul? de ce a anulat golul? daca ala nu i-a semnalizat nimic? asa a vazut el de pe faleza???din giurgiu(daca preferati)?Ne dati acolo 3 exemple ca a arbitrat si el 3 meciuri bune? Dar cate a facut praf?? de cand este inarbitraj??Sunteti de acord cu mine ca daca se intampla intr-un campionat civilizat ,nu mai pupa fluierul vreo 3-4 luni, nici macar in liga amatori????Daca era presedintele altei echipe,cred ca schimbati placa sau Cd ul..ce v-a deranjat in ce a spus Dl MN? trebuia sa zica avem echipa slaba, ne bagam cu fundul in poarta, 300 de pensionari la meci si un antrenor de 2 bani? Asa erati multumit?Nu cumva este un articol tendentios stiind ca urmeaza Cupa Romaniei si Petrolul joaca cu echipa dvs de suflet?
IN incheiere doresc sa va spun ca NOI NU facem scenarii…constatam scenaiile proaste si aplicate de unii prin divese birouri,redactii, comisii si comitii.si ca sa ne tratam de maladia asta de care vorbeati..spuneti si dvs un tratament corect…pentru un suporter al unei echipe careia in mai toate meciurile li se refuza un gol valabil, o eliminare pentru adversar, un penalty, o situatie de unu la unu cu pirtarul pe motiv de offside inventat, sau care la primul fault mai serios primeste cartonas galben , pe cand aversarul a facut 3 de genul si nu a primit nimic???S-ar fi impus..s-ar face, s-ar fi putut…in Romania totul este la modul conditional-trecut…Din respect pentru meseria dvs si acei suporteri de care vad ca nu amintiti nimic, niciodata…de ce nu luati atitudine si veniti sa ne ziceti aici..A GRESIT..TREBUIE SA PLATEASCA????

flo (44 comentarii)  •  23 septembrie 2013, 17:49

Aveti dreptate, dle Ovidiu! Suferim de scenarita, faptul ca 2 sefi CCA au fost anchetati si arestati de DNA e o coincidenta nefericita

agb87 (2 comentarii)  •  23 septembrie 2013, 17:56

Bine, domnul Ioanitoaia, dar si comanescu a prins tot o zi nefasta in etapa trecuta in Petrolul-Chiajna 2-0? Sau acel meci nici nu v-a interesat din moment ce nu era implicata nicio echipa bucuresteana? De ce nu ati scos un articol asemanator si atunci (apropos, si acolo Petrolul a avut penalty neacordat si gol valabil anulat eronat, exact ca in meciul cu dinamo). Si mai am o intrebare, al carui raspuns mi-ar face placere sa-l citesc intr-o propozitie care sa inceapa cu „Ioanitoaia spune…” sau „Ioanitoaia crede…”: de ce impotriva astrei si a stelei arbitrii nu obisnuiesc sa aiba astfel de zile…”nefaste”?

DB %% (9 comentarii)  •  23 septembrie 2013, 18:07

donule ovidiu ioanitoaia fara stima pe care nu vo port din multe motive as doridaca tot voalat comentati mereu meciurile lui dinamo si prestatiile arbitrilor as dori sa vad si un poic de realitate ,dupa meciul dinamo petrolu 5 jucatori aucu contuzii majore acum fiind in program de recuperare medicala ,va intreb si apelez la necseriozitatea pe care va caracteruzeaza vizavi de dinamo .. dece acesti 5 jucatori sint in infirmerie dupa meciul acesta ? , petrolistii au jucat foarte tare avram ne sanctionind duritatea intrarilor acestora ,asa sa petrecut si in meciul cu pandurii cind un fault dur la elton din spate mingia se duce la buleica si grecu face un tecling la minge atingindo dar dupa a atins si picioru pandurului si arbitru nu a ezitat in ai da al doilea galben si implicit rosu,nimeni dar nimeni nu a dus faza cu 3 sexunde in urma si sa analizeze intrarewa la elton ,atunci din nou ati facut un articol de genu .. va stim adversitatea inpotriva lui dinamo dar daca virsta pe care o aveti se respecta ar trebui sa fiti un pic corect cu dinamo ,aduceti in atentie greselile inpotriva echipei adverse cu care a jucat dinamo as dori sa subliniati si citeva din greselile facute voit inpotriva lui dinamo , stiu frustrarea pe care o aveti ca echipa de suflet a dvs a stat in afara competitiri 2 ani si acum e in liga 2 si cu sanse minime de a promova ,dar eu imi doresc ca aceasta echipa craiova sa revina in liga 1 pt suporterii pe care ii are ..sint dinamovist si nu ma inpiedicat sa scriu comentarii pro craiova cind a fost dezafiliata sau la adresa nou infintatei cs olguta psd craiova ,,, bunbe ca nu sinteti doctor chirurg !?!

petrolist (3 comentarii)  •  23 septembrie 2013, 18:09

ovi , ce inaltime are mariusica ?

DB %% (9 comentarii)  •  23 septembrie 2013, 18:11

corectare
BINE ca nu sinteti doctor chirurg !?!

M. Dragomir vs Ana vivandiera (5 comentarii)  •  23 septembrie 2013, 18:14

Hai sa ne intelegem, Dore l-a faultat clar pe Fai in saritura. Rus a lovit mingea prin alunecare, chiar daca dupa aceea mingea l-a atins pe mana la nivelul solului nu a fost cu intentie si nu se da penalty – mingea era deja respinsa, nu i-a schimbat directia cu mana si nu era situatie iminenta de gol. La Balgradean sa zicem ca merita rosu , dar ce mare tragedie de se scrie peste tot numai de asta. Daca nu apara Balgradean nu mai comenta nimeni nimic, asa crapa oftica in voi ca a ratat Vierme penalty. Ca fapt divers cand Steloaia beneficiaza de „greseli” ale arbitrilor nu zice nimeni nimic in tara asta stelista manelista si proasta

cristi popescu (2 comentarii)  •  23 septembrie 2013, 18:17

D-l Ioanitoaia va purtam un oarecare respect,dar dupa acest articol mi am schimbat grav parerea despre calitatile d-vstre de journalist.Cand 95% din iubitorii de fotbal afirma cu tarie ca a fost viciere clara de rezultat si ca toate fazele s-au judecat in favoare lui dinamo,cum puteti sa spuneti ca suferim de scenarita ??? Eu totusi ma mir ca s-a acordat si acel penalty,ma asteptam ca avram sa inventeze ceva de genu ca alcenat a picat in afara careului sau ca s-a aruncat kamikaze in talpa portarului,nu stiu ma asteptam la orice.Dupa mascarada facuta de avram,l-am ascultat dupa meci si pe marele Dinu care facea misto de numele lui Guilherme,uitand ca fundasul Brazilian e peste tot ce are dinamo la ora actuala.Daca la Dinu mai inteleg ca vorbea frustrarea unui om care traieste doar din amintiri,la dumneavoastra domnule journalist Ioanitoaia puteti sa-mi spuneti de unde vine ineptia asta de articol ????

ciobanu’ mioritic (26 comentarii)  •  23 septembrie 2013, 18:20

Nea Ovidiu,
– E cazul sa MAI studiati documente despre MAFIA ITALIANA si, eventual, cate ceva din psihologie.
– Dupa ce terminati, va spun eu concluzia:
NU exista coincidente. (Suntem urmasii ROMEI – in noi, rage INFRACTIUNEA – lasati eufemismele).
– TOATE in viata sunt cu un scop.
Premeditat, ante-calculat, contabilizat, estimat, scenarizat.
(asa-zisele „coincidente” sunt denumite astfel de catre NECUNOSCATORI sau de catre cei care vor SA ne MINTA).
– TOTUL se intampla datorita ACTIUNII si REACTIUNII.
– Cineva DA UN BAN si apoi ASTEAPTA REZULTATE.
– Avram si tac-su, executa.
– Adevarul este cel SIMTIT „involuntar” de catre cele 99 de maimute. *(Sper ca ati auzit de CONSTIINTA GLOBALA).
– Pe viitor, spuneti adevarul ASA CUM IL SIMTITI dv.
NU il mai calculati SA DEA BINE „undeva”.
– Sunteti aproape de pensie, nu aveti ce pierde. Chiar daca rahatul DIGI-IVANOVICI-RDS e proaspat.
– NU mai combateti ADEVARUL SPUS de MII DE SUPORTERI din ROMANIA.
– FURTUL e generalizat.
– Multa sanatate si pensie usoara!

nicadorii,decenvirii… (16 comentarii)  •  23 septembrie 2013, 18:21

uitati va in urma la toate meciurile lui Dinamo arbitrate de Avram,toate au probleme de arbitraj

Lulus (70 comentarii)  •  23 septembrie 2013, 18:24

Aveti dreptate 100%!

petrolist (3 comentarii)  •  23 septembrie 2013, 18:26

M. Dragomir vs Ana vivandiera =DB %% =ovi ne scuzati ca nu santeti ca noi….

Papillon (2 comentarii)  •  23 septembrie 2013, 18:28

Nea Ovi,
Ma dezamagesti cumplit. Esti socant de-a dreptul cand te referi la alte meciuri arbitrate sa zicem corect de avram. Deci matale care esti vulpe batrana si ai vazut de toate in viata asta de cronicar sportiv, chiar vrei sa-ti atragi umilinta maxima cand nu il pui la zid pe acest omulet micut care sufera de sindromul starpiturilor, al avortonilor? Care se vrea si el barbat, desi e micut de statura si ar vrea sa il bage si pe el lumea in seama?
Si cum te legi matale de afirmatia directorului sportiv de la Petrolul, ce drept ai sa contesti opinia acelui om? De ce spui ca luada de sine pica aiurea? Daca asa vede omul echipa lui (si fie vorba intre noi are cateva motive sa spuna asta – uita-te numai la locul pe care o ocupa si la cum joaca, si unde ar fi fost daca nu era avram). Matale ai sotie, sau copii, sau nepoti? Ma intreb ce parere ai despre ei?
Nu spui despre ei ca sunt cei mai frumosi din lume? Asta pentru ca ii iubesti, nu-i asa? Poate asa judeca si omul ala de la Petrolul.
Dar in loc sa contesti escrocheria acestui omulet care a facut tot ce a putut pentru a castiga dinamo, nu inteleg de ce nu te revolta acest lucru.
Cum sa nu faci legatura intre ce a afirmat negoita acum cateva- zile inaintea meciului : „Uitati-va la mine ce va spun: noi nu vom pierde urmatoarele 2 meciuri”. Pai cum poate spune asa despre echipa aia, daca nu se gandeste la arbitri cumparati? Ca hai sa recunoastem ca intre Petrolul si dinamo este o diferenta uriasa, adica tampit sa fii, cum sa firmi asa ceva daca nu te bazezi pe arbitraj partinitor.
Deci iti propun sa lasi pe altii sa faca comentarii sportive ca ai o varsta si se pare ca ori ai inceput sa dai rateuri, ori esti partinitor, si asta e foarte suparator. Iar eu sunt doar un om manierat, dar sunt altii care ti-ar spune mult mai urat si ti-ar ura de toata familia……cum de altfel simt si eu.

marian (160 comentarii)  •  23 septembrie 2013, 18:38

Pai scenarita asta vinde ziarele, Mr. Ioanitoaia, si tocmai d-ta ai inventat-o !

laurentiu 1972 (13 comentarii)  •  23 septembrie 2013, 18:44

Sa zicem ca a fost fault la golul Petrolului ( Craciunescu a spus ca nu a fost fault ) sa zicem ca nu a fost hent la Rus ( Craciunescu a spus ca in careu daca faci alunecari de genul asta te expui riscului de a comite hent , deci a fost ) dar ROSU lui Balgradean , nu mai are nici o scuza , vad ca multi dinamovisti spun pe aici ca nu era ultimul aparator , conteaza ???? intrare agresiva , talpa direct pe picior ,ma mir cum de a mai jucat omul ala !
Dragi dinamovisti , va mintiti singuri ,daca credeti ca a-ti facut un joc bun va inselati , toata repriza secunda a-ti stat cu fundul in poarta , sunteti o echipa cu traditie in fotbal ca o echipa care ataca tot timpul , nu asa , acum a fost egal cu avram la centru , dar etapa urmatoare cine stie ce arbitru corect o sa aveti , de o sa va bata si ultima clasata , fiti corecti si recunoasteti ca avram a gresit , si toate deciziile le-a luat in favoarea voastra .

Lucian Vâlsan (6 comentarii)  •  23 septembrie 2013, 18:50

Domnu Ioanițoaia are parțial dreptate la faza asta. Și totuși, o excludere a lui Avram măcar până la sfârșitul turului, nu se poate? Așa, prin divizia C spre D două-trei luni? Ce-are? Nu poate vedeta să arbitreze la Adunații Copăceni?! Ei nu poate! Ba să vezi ce poate – așa cum pot și băieții ăia de la Petrolul care n-au nicio vină că Avram e chior să înghită un nou eșec deși ei au muncit cât pentru o victorie și au și meritat-o pe deasupra!

Nu este deloc responsabilizare – aici e baiul.
Da, la faza de la Sociedad a lui Hațegan, era greu de dat seama. Dar la meciul Dinamo – Petrolul nu era deloc greu de dat seama că e vorba de un furt pe față. C-a fost intenție, c-a fost greșeală, c-a fost zi proastă, c-au fost OZN-uri – contează mai puțin. La finalul zilei, Petrolul are 1p în loc de 3 în clasament. Și nu plătește nimeni pentru asta!

Dar na… e mai simplu să te legi de cei bolnavi de „scenarită” decât să forțezi pedepsirea vinovaților. Eu dacă din greșeală pierd 5000 de euro din firma la care lucrez – sunt dat afară scurt pe doi fără nicio clipită. Nu-i pasă nimănui c-am prins o zi mai proastă.
De ce mă rog nu poate și Avram să fie tras la răspundere măcar un pic, având în vedere că pierderile Petrolului sunt poate chiar mai mari de 5000 de euro (poate fotbaliștii aveau primă de victorie – la asta nu se gândește nimeni).

Comentează