Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Avem ghinionul 
pe care-l merităm

După jocul din repriza a doua puteam egala pentru că Dnepr s-a retras. Din păcate, nu ne-a surîs norocul”, a declarat Stanca, portarul Pandurilor, după ce formația sa a pierdut meciul de-acasă din Europa League cu cea din Dnepropetrovsk. 
E […]

vineri, 20 septembrie 2013, 5:28

După jocul din repriza a doua puteam egala pentru că Dnepr s-a retras. Din păcate, nu ne-a surîs norocul”, a declarat Stanca, portarul Pandurilor, după ce formația sa a pierdut meciul de-acasă din Europa League cu cea din Dnepropetrovsk. 
E un punct de vedere la care nu subscriu deoarece nu cred că norocul a decis învingătoarea de joi seara.

În ciuda rîvnei garniturii din Tg. Jiu, ambițioasă și harnică, adversara ei putea cîștiga la o diferență chiar mai mare. Ea a stăpînit partida și a ratat numeroase ocazii. Amănuntul că, față de sezonul precedent, trupa gorjeană a terminat întîlnirea cu un singur titular, Paul Anton, e în măsură să explice o oarecare lipsă de omogenitate, dar nu și să scuze. S-ar cuveni să recunoaștem că Dnepr 
a fost mai bună, superioară.

Precisă și dezinvoltă, evoluția oaspeților ar trebui să ne schimbe percepția asupra fotbalului din Ucraina, pe care ne-am obișnuit să-l privim cu îngăduință, de sus. Implicit, să nu mai minimalizăm succesele obținute de Mircea Lucescu cu Șahtior într-un campionat în care de la o vreme se investește ca în puține altele. Nu doar la Kiev -
și la Donețk, ci și, sume imense, la Dnepropetrovsk, la Harkov, la Odesa și nu numai.

Altminteri, fie și cu jumătate de gură, putem susține că nivelul fotbalului românesc a crescut. Nu spectaculos, dar a crescut. Prezența Stelei în grupele C1 după 5 ani de absență constituie o dovadă de necontrazis. Numai că nici alții n-au stat pe loc, ei au făcut progrese vizibile, cîteodată mai mari ca ale noastre.

Invitîndu-vă să dezvoltăm comparația cu Ucraina, remarc cît ne mîndrim, și avem de ce, că Steaua l-a vîndut pe Chiricheș lui Tottenham cu 8,5 milioane de euro, sumă record. Atît că Milan l-a adus în 1999 pe Șevcenko de la Kiev cu 23 de milioane, pentru ca în 2000 același Tottenham să-i plătească tot lui Dinamo Kiev 18 milioane pe Rebrov. Iar în 2009, Barcelona a achitat 25 de milioane ca să-l ia pe Cigrinski de la Șahtior!

Citiți și rețineți: cifrat la 5 milioane de euro, bugetul anual al Pandurilor depășește nițel salariul, de 4,5 milioane, încasat de antrenorul Juande Ramos de la Dnepr!  Ca să vă fie și mai limpede unde ne găsim noi și unde alții, haideți să calculăm, și să ne minunăm, că Ramos cîștigă zilnic peste cît cîștigă Pustai lunar! Cu alte cuvinte, spaniolul primește într-o lună de peste 3 ori mai mulți bani decît ia omologul lui român într-un an!

Joi seara, la Cluj, o echipă fruntașă din Ucraina a învins-o pe una în ascensiune din România, scor 1-0. Nu-i nici o tragedie, au triumfat cei mai buni și ar fi ideal să se întîmple mereu așa. Dacă nu se va schimba nimic în viitor, e foarte posibil, lesne de anticipat, ca formația din Ucraina să învingă -
și peste două, trei stagiuni, ba la o diferență și mai mare! Aș vrea să mă înșel, dar am impresia că timpul nu ține cu noi, urmăriți de ghinionul pe care-l merităm.

Comentarii (51)Adaugă comentariu

Vlad Dracul (22 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 17:43

Din păcate echipele româneşti (dar şi românii în general, cu excepţiile de rigoare) se bazează excesiv pe noroc, pe Dumnezeu, pe baftă şi bulan, şi mai puţin pe muncă asiduă, seriozitate, pasiune, lucru bine făcut, dăruire, sacrificii.

Românii vor să bea până dimineaţa, şi vor ca Dumnezeu să-i salveze de mahmureală, inundaţii, secetă, hoţi (politicieni sau nu), sărăcie şi boli.

Românii ling moaşte, în loc să ia exemplul locuitorilor din ţările civilizate.

Atunci bine, să aşteptăm să ne dea Dumnezeu rezultate.

Luaţi de la Dumnezeu!

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 17:43

Pustay ia peste 10 000 de E pe luna un salariul enorm pentru ro .La salariul acesta n ar fi trebuit sa piarda acasa …Iar Luce a inceput sa aiba probleme de curand …inainte numai Dinamo Kiev mai baga bani …

flo (44 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 17:53

Pt ovidiu_3003: Tu daca ai fi patronul unui club cu buget anual de 50 respectiv 200 milioane euro anual (Dnepr si Schalke, daca nu te-ai prins), cand transferi titularii lui Milan, AI ACCEPTA UN ESEC IN FATA UNEI ECHIPE DIN ROMANIA?

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 18:06

Nu Flo …dar cand vezi ca 70 la suta dintre romani castiga 10 000 de e in 5 ani as muncii si zi si noapte mi as bate capul cum sa i fac pe jucatori sa nu piarda la niste echipe din esalonul doi sau trei din Europa .
Concurenta e mare …iar Pandurii nu a aratat ca o echipa foarte bine antrenata …
La banii acestia putea sa arate mai bine .Pandurii trebuie sa inceapa sa castige sau macar sa nu piarda si acasa …nu numai in deplasare …

gigi netzoiu (22 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 18:11

O sa treaca multa vreme – daca vreodata – pana mai elimina vreo echipa romaneasca vreuna din Ucraina. S-a dus timpul cand o elimina Dinamo pe Sahtior fara drept de apel. Ei merg inainte, noi inapoi.

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 18:14

Parerea mea este ca Pustay este antrenor bun …dar care niciodata nu va antrena in Vest daca nu reuseste sa castige la echipe bune din Europa …Antrenorul munceste cu capul …iar Pustay stia ca are probleme la faze fixe …daca in ciuda orelor de antrenament in care a exersat apararea la faze fixe …a primit un gol din corner inseamna ca are o problema …nu conteaza cat ii dai pe minut …antrenorul te invata doar ce stie .

Nicolae Petre (39 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 18:18

Ce-i cu tampenia asta?
„Altminteri, fie și cu jumătate de gură, putem susține că nivelul fotbalului românesc a crescut. Nu spectaculos, dar a crescut. Prezența Stelei în grupele C1 după 5 ani de absență constituie o dovadă de necontrazis”

Ati scris-o de parca timp de 5 ani nu a mai trecut nimeni prin CL. Ce legatura are participarea Stelei in CL cu nivelul fotbalului romanesc? Pana la Steaua au trecut alte echipe in astia 5 ani prin CL, unele chiar cu destul de mult succes, spre deosebire de Steaua care doar a facut figuratie cand a pus piciorul in CL. Hai sa nu mai luam Steaua drept etalon ca au trecut prea multi ani de la performanta ei. Mai sunt si alte echipe amarate care au facut ceva in CL (chit ca una nu mai exista – asa, de carton cum a fost ea, tot a facut treaba).

măria andri-CA$H (6 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 18:33

nea ovi NE E DOR DE MITITELU! Tie nu? :)))

Adi (110 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 18:40

Daca un jucator roman e vandut afara pe pret bun, e un succes de marketing doar pentru cine il vinde, ca atatia au fost vanduti scump si au jucat slab acolo… Nu cred ca afacerile cu jucatori dau nivelul fotbalului, ci rezultatele in competitii.

Soloc (2 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 18:44

Trebuie sa va dau dreptate. Fotbalul nostru a crescut ( nu organizatoric) insa altele au crescut si nai tare. Dupa 5 articole polemice acesta e mai linistit. De Week end.

angheliu (87 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 18:47

Nu as vrea sa cred ca ati scris acest articol numai pentru fraza cu laude la adresa vechiului prieten Mircea Lucescu aflat in declin. Spuneti-mi ca gresesc.

Tache (17 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 19:00

Bine zis. Suntem niste lautari specializati in manele. Dar la fite in cap nu ne intrece nimeni.

Gabriel (56 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 19:50

Nici ucrainienii astia nu sunt rea zdraveno daca dau asa salariu unui antrenr care nu a castigat inca nimic si nii nu psre ca va cadtiga. Luce acar a luat nste titluri i Cupa Uefa.

Vio (188 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 19:53

Nea Ovi, ai obosit si matale asa ca ai lasat-o mai usor azi. Fara Steaua, fara Reghe, fara Piti si fara Craiova trafic nema!

Tudor (56 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 20:02

Nicolae Petre, subscriu total…
cu parere de rau, vad ca Ovidiu ioanitoaia nu rateaza nicio ocazie sa laude echipa din Ghencea…A si uitat ca Urziceniul a facut 8 puncte in grupa, ca anul trecut CFR a facut 10, ca Steaua nu mai bate de 18 meciuri in UCL (serie in curs), bine ca doar Steaua e reprezentatnta progresului fotbalului romanesc in Europa…
Inteleg ca e cea mai buna echipa din tara in ultimele 2 sezoane, insa hai sa vedem imaginea in ansamblu…

Aristotel (167 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 20:06

Pe teren nu joaca milioanele, s-ar putea ca in retur Pandurii sa aiba un noroc chior si sa bata ! In fotbal, orice e posibil ! Cine credea ca vor bate la Braga, dupa ce fusesera invinsi acasa ? Mie nu mi s-a parut a fi o diferenta mare intre cele doua echipe ! Daca avem in vedere ca Pandurii sunt debutanti in E.L. si daca tinem cont ca de fapt, la Cluj, au fost tot in deplasare, Pandurii s-au prezentat acceptabil ! Mai sunt 15 puncte puse in joc, orice se poate intampla ! Hai, Pandurii !..

ultras (45 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 20:10

Cred ca nici ghinion nu mai merita fotbalul romanesc de cand e condus de cuplul de mascarici Sandu-Dragomir.

@Adi (4 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 20:17

@Adi: pai spune-mi tu, Chygrinski sau Rebrov au rupt gura targului la Barcelona sau Tottenham? Ia verifi-ca. Nu conteaza ce au facut jucatorii mai departe, conteaza ca aia au avut sange in instalatie sa ii tina pana au obtinut sumele alea astronomice. Sau tu crezi ca Milan a dat pe Shevchenko direct 23 de milioane??? Nicidecum. Doar ca noi n-avem creier, nu gandim in perspectiva. La prima oferta de domeniul milioanelor acceptam. Exemplu: Tucudean, cotat la 1.2 milioane de transfermarkt.de a fost vandut cu 800 de mii la Standard, desi Dinamo a ramas descoperita pe postul ala. Concluzia: unde nu e cap vai de picioare. Performanta in Europa a noastra: zero barat.

Cainepanalamoarte (121 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 20:23

@Tudore, iti plange inima dupa CFR Cluj, dar nu te pot ajuta si nici dl Ioanitoaia. CFR a fost si a sucombat, iar mortul de la groapa nu se mai intoarce. Nu va iubeste dl Ioanitoaia, nu va mai iubeste nimeni sinici voi nu va mai iubiti. Te rog sa imi spui cum se zice in ungureste adio?

IO (228 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 21:34

„Avem ghinionul pe care-l meritam” Maestre, cu chestia asta v-ati facut loc intre marii cugetatori ai neamului. E drept ca e singura cugetare emisa de dvs dar zau, si zic zau, e tare.

janpitesti (254 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 22:30

asta este valoarea atit putem,mai mult nu ne putem inalta.pina nu avem o economie a tarii cit de cit dezvoltata nici fotbal nici sport nu avem.timpurile se schimba mereu.sper sa cititi.sa vina cluburile de traditie in fotbalul romanesc.fc arges,craiova,rapid, uta,si altele.

Ciprian (2 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 22:42

Are dreptate Nicolae Petre, au fost echipe din Romania care au scos ceva puncte in UCL, progrese a facut Steaua.
E ceva normal, daca investesti foarte mult, cum este cazul Rusiei si Ucrainei, in timp sa ai rezultate si sa reduci
diferenta de valoare fata de fotbalul din vest. Ei sunt intr-o puternica recuperare, iar noi o sa ramanem la stadiul actual pana vom avea echipe cu bugete care sa rivalizeze cu cele din vest.Despre talentul romanilor la fotbal care sa faca posibila diferenta de bani, e mai mult folclor.Dovada cea mai clara a fost data de CFR Cluj, care cu jucatori din liga secunda din Portugalia, are cel mai bun palmares dintre toate echipele din Romania in ultimii ani. E trist, dar corect. Cine depune mai mult efort, trebuie sa aiba rezultatele pe masura.

Melc Cotobelc (11 comentarii)  •  20 septembrie 2013, 23:08

Adevarul in putine cuvinte, asa este, aveti perfecta dreptate!

TIB (13 comentarii)  •  21 septembrie 2013, 0:27

Vlad Dracul, imi place comentariul tau peste nivel, cu o doza de dreptate de 100%. In rest, domnule Ioanitoaia, sper ca nu ati observat diferenta dintre noi si ucrainieni abia acum…

Resiteanu’ Exilat (44 comentarii)  •  21 septembrie 2013, 5:59

Domnule Ioanitoaia, ati titrat articolul cu un aforism care ne caracterizeaza foarte précis. Felicitari!
Dar, remark un lucru care nu va maguleste si nici pe ceilalati care se agata mereu de comparatia merelor cu portocalele. Domnule, comparatia salariilor din fotbal nu isi are rostul. E o chestiune foarte, foarte relativa. Asa cum (de ex) un strungar roman castiga cu mult mai putin decat unul din vest, nu inseamna ca strungarul roman e inferior.
La fel si in fotbal, salariile sunt proportional mai mici, dar asta nu inseamna ca diferenta de valoare e dictata de niste sume de bani platite lui cutare si cutare pentru cutare si cutare. Va asigur ca aceiasi jucatori vanduti pe 1-2 mil. s’ar vinde pe 10-12 mil. daca pozitia geografica a Romaniei ar fi (de ex) intre Franta si Germania.
Noi ar trebui sa ne preocupam mai putin de pretul dat pe jucatorii adversi si salariile lor acolo unde activeaza, ca nici ei nu au 3-4 testicule de persoana. Singurul lucru pe care trebuie sa’l facem e sa ne schimbam mentalitatea – aici suntem extreme de deficitari.
Sa nu ne mai multumim cu putin, sa nu mai jucam la mica ciupeala, sa fim mai ambitiosi, sa avem obiectivul de a castiga si nu doar de a ne prezenta.
Nu sunt un admirator al persoanei si al stilului de viata al lui Reghecampf, (si incidental , urasc Steaua si tot ceea ce reprezinta – cum de altfel si Dinamo). Dar ca antrenor IL ADMIR, pentru ca a format o echipa competitiva care joaca fotbal, care intra pe teren cu dorinta de a castiga. Acum ca a pierdut cu echipa germana, toti il lovesc in acel stil tipic balcanic. Iar comentatorii sportivi pe care ii avem ma fac sa reduc sonorul cand urmaresc un meci, sunt complet lipsiti de profesionalism (ca sa nu folosesc un limbaj mai puternic)
In acelasi timp, la nationala avem un antrenor mediocru care (un lucru unic) nu a avut calificarea ca obiectiv, ci doar de a se prezenta la campania de calificare pentru mondiale, un antrenor care inspira teama si nu confidenta in jucatori, demodat si „fixat” cu jucatori fara echipa sau complet iesiti din forma, cand avem antrenori ca Reghecampf, Petrescu sau Olaroiu care ar fi fost pragmatici si oricare dintre ei ar fi format o echipa care s’ar fi batut ca leii pentru calificarea la mondiale si probabil nu ar fi pierdut cu Turcia (de ex.). Pentru ca, AVEM ARIE DE SELECTIE (chiar daca ne place sa ne lamentam ), asa cum intotdeauna am avut.
Iar acum, inapoi la Juande Ramos si Pustai…. In ciuda faptului ca are cateva trofee in vitrina, Juande Ramos nu e exact un mare antrenor. Mai degraba a avut norocul sa fie omul potrivit la timpul potrivit (ma refer la Sevilla) . Ca in rest a cam fost dat afara la toate echipele de la Tottenham incoace, iar palmaresul sau de antrenor (307 victorii, 181 egaluri, 216 infrangeri) nu e chiar fantastic, in ciuda salariului…
Imi adduce aminte de „marele” Iordanescu care a preluat o echipa nationala formata de altii si nu a reusit sa gestioneze un avantaj pe tabela in meciul cu Suedia… S’a vazut clar cat de slab antrenor a fost dupa ce a plecat de la nationala- dar presa mioritica il mai elogiaza si acum. Pacat… Ca am avut adevarati antrenori ca St. Covacs , Jenei, M. Lucescu care au fost mai buni de la o posta…
La fel si cei care l’au proclamat „rege” pe Hagi sau „asa numita „generatie de aur” – de unde se vede balcanismul celor umili, care se multumesc cu putin… CU NIMIC!
Salut si numai bine!

Francisc (107 comentarii)  •  21 septembrie 2013, 6:54

@io. Sunt mai multe asemenea cugetari pt care nu am destul timp acum ca sa le reproduc. Nu sunt toate de efect, dar sunt la fel de multe ca si emulii lui nea. Desi nu le place pustilor, nea nu a trecut degeaba prin gazetarie.

Aliaba (223 comentarii)  •  21 septembrie 2013, 6:57

Aceeasi si aceeasi placa, laude la adresa lui Luce, a carui echipa a picat pe locul 4. E capitolul la care prietenul la nevoie se cunoaste si…nu oboseste niciodata.

Georges (65 comentarii)  •  21 septembrie 2013, 7:01

8,5 milioane a fost pretul lui Chiriches? Parca tot din Gazeta am aflat ca 9,5. A dat Tottenham un milion inapoi ori nu stie dl Ovidiu pe cat s-a facut vanzarea. Ar trebui sa va hotarati asupra unei sume si sa nu ne mai duceti cu presul.

mg (138 comentarii)  •  21 septembrie 2013, 8:09

..cu presingul pe care’l face, e greu cu Dnepr…
Fiorentina te lasa sa joci, iar Pacos e o trupa modesta(demolata de Zenit in play-off)
Panduri poate face puncte cu cele doua..

Vasca (166 comentarii)  •  21 septembrie 2013, 8:47

Excelent continut, dar in special titlul. Lovitura de zile mari.

Baselu (1 comentarii)  •  21 septembrie 2013, 8:51

Ioanitoaia, ce faci, iar pleci la Sarbu? Iar ca tiganul cu cortul?

sorin (128 comentarii)  •  21 septembrie 2013, 8:56

Pe astia ca Alibaba nu ii multumeste ca Luce are necazuri de cand a vandut cativa brazilieni, ei chiar ar vrea sa retrogradeze asa de tare il iubesc. Numai ca rar mor caii cand vor cainii si tot Luce va lua campionatul pana la urma. Face vreunul prinsoare cu mine ca asa se va intampla?

Marcel (190 comentarii)  •  21 septembrie 2013, 9:08

Alibaba, nu-i asa ca l-ai vrea pe Luce retrogradat sau chiar mort? Nu mai ai loc pe lume de atatia frustrati si atatia invidiosi. Ai zice ca Luce v-a facut un mare rau cand de fapt el doar v-a luat titlul stelistilor si cu Dinamo si cu Rapid.

pamfletaru (32 comentarii)  •  21 septembrie 2013, 12:40

🙂 fara limita de varsta ,
sa fie demise curvele de la conducerea fotbalului :

Mitică Dragomir. „Eu fac parte din altă categorie de curve, cele deștepte în fotbal. Dacă îmi dau drumul la gură… Eu nu sunt vreun popândău cu care s-a întâlnit ea până acum. Eu sunt curvă bătrână în fotbal, deșteaptă și foarte periculoasă! În schimb, ea…”

pamfletaru (32 comentarii)  •  21 septembrie 2013, 15:13

ghinionul nostru este doi care conduc fotbalul si altul care antreneaza,
iar presa e al patrulea ghinion:) ,

tolereaza personajele in viata ale lui conu iancu,curat-murdar si intoarceri ca la ploiesti,

cand jucam fotbal pe gazon,nu in culise ,
si cand mai castigam si noi ceva,de la sevilla 1986 -pana in aceasta toamna

Nistru-Tisa-Dunărea Express (46 comentarii)  •  21 septembrie 2013, 15:53

1. ”DnIpro”, nu ”Dnepr”. Și DnIpropetrovsk, nu DnEpropetrovsk.
Nea Ovidiu, Ucraina nu mai e parte a urss-ului, ca să scrie rusește (Dnepr Dnepropetrovsk), ci e stat aparte, în care limba de stat, oficială, e ucraineana! (Deci, denumirile clubului și a orașului sunt în limba ucraineană: Dnipro Dnipropetrovsk! ”Dnipro” fiind varianta ucraineană a denumirii fluviului ”Nipru”). ”Dnepr” e și mai greu de pronunțat, chiar nu înțeleg de ce insistați cu vechea denumire, rusească! Probabil că încă sunteți ancorat în trecut.
2. ”fie și cu jumătate de gură, putem susține că nivelul fotbalului românesc a crescut. Nu spectaculos, dar a crescut. Prezența Stelei în grupele C1 după 5 ani de absență constituie o dovadă de necontrazis.”
Nea Ovidiu, ați încurcat oalele. CFR, Unirea, CFR, Oțelul și din nou CFR au fost în grupele Ligii Campionilor în cei 5 ani de absență a Stelei. Și nu e corect să susții că nivelul fotbalului românesc crește doar atunci când e Steaua campioană. Total anapoda pasajul din articolul dumneata.

tot eu (95 comentarii)  •  21 septembrie 2013, 16:14

Propun o campanie: AFARA CU MM DE LA STEAUA!
Cine ma sustine?

Carol (22 comentarii)  •  21 septembrie 2013, 18:51

@Nistru-Tisa…Ioanitoaia abia fuse in Ucraina la CE, deci, trebuie ca stie ce scrii tu, dar foloseste denumirea cunoscuta, validata si de UEFA. Chestia cu Steaua se justifica. E doar un exemplu si nu le-a mai amintit si pe celelalte poate si din cauza ca Otelul si CFR sunt la blana. O seara placuta si hai Rapid!

Tesu (1 comentarii)  •  21 septembrie 2013, 18:54

De acord cu #37. Merg si eu pana la capat.

Gavrila Cta (6 comentarii)  •  21 septembrie 2013, 18:58

Bun articolul, excelent titlul. Va dau dreptate cu un amendament: omiteti ca si presa e vinovata. Eu sunt dintre cei mai varstnici care asteapta sa va faceti cand si cand autocritica. Altfel nu va recapatati credibilitatea.

Radu Niciporuc (2 comentarii)  •  21 septembrie 2013, 20:28

Nenea Ovi, ne lasa, ca intotdeauna, si cu gura cascata si visatori. Mixtura acesta e, fara indoiala, secretul Domniei sale, din care eu, muritor de rand, intuiesc ca sinceritatea orbitoare e doar primul ingredinet.

Adi (110 comentarii)  •  21 septembrie 2013, 21:31

Incompetenta FRF si LPF e dovedita chiar de siturile http://www.frf.ro si http://www.lpf.ro – pentru public, se dau date incomplete, inexacte, partiale, iar noutatile esentiale se afla de la presa, nu din siturile lor oficiale, cum ar fi normal.

naidin (37 comentarii)  •  21 septembrie 2013, 22:28

Chiar sunteti un visator daca va inchipuiti ca se va schimba ceva in fotbalul romnesc atat timp cat va fi condus de Sandu si Dragomir. Trebuie sa plece ei si sa treaca 4-5 ani pentru ca sa se miste ceva.

Duru (31 comentarii)  •  21 septembrie 2013, 23:45

Nea Ovidiu, #31 baselu te-a intrebat ceva, de ce te faci ca nu auzi? M-as bucura sa ia plasa cine stiu eu.

Ioan popoviciu (1 comentarii)  •  22 septembrie 2013, 13:36

Norocul este atunci cand Pregatirea se intalneste cu Oportunitatea. Ghinionul este atunci cand NePregatirea se intalneste cu Oportunitatea. Singura constata este Oportunitatea. Ceea ce difera de la o situatie la alta este Pregatirea vs NePregatirea.
De asemenea, Atitudinea nu Aptitudinea iti determina Altitudinea. Variabila independenta este Atitudinea. Variabila dependenta este Altitudinea. Aptitudinea este constanta.

pamfletaru (32 comentarii)  •  22 septembrie 2013, 18:24

oana dusmanescu spune intr-un articol :¨dupa lichefierea Oltchimului¨

-fetele de la Oltchim,erau gazoase si au fost transformate in lichid,ca gazul de butelie,n-am vazut sa curga vreuna ori sa ia foc ?!

Nea Vanea (9 comentarii)  •  22 septembrie 2013, 18:26

Ioan Popoviciu, bine, e in regula si ce vrei cu asta? Mi-ai inodat mintile!

nerazzurro (10 comentarii)  •  23 septembrie 2013, 10:44

Perfect de acord domnule Ioanitoaia! Pornind si eu de la declaratia post meci a lui Stanca, desi la fel de bine puteam atat eu cat si dumneavoastra sa incepem cu cea a lui Ciucur sau chiar cu cea a oficialului Parvulescu, ma pot gandi doar la un lucru : ori gorjenii emana un optimism exacerbat, ori nu au treaba cu fenomenul fotbalistic, exceptand, bineinteles, prinderea sau lovirea balonului. Nu este prima data cand se concluzioneaza ca ghinionul a stat in calea multumirii echipelor noastre. Dragi fotbalisti romani, a fi profesionist inseamna nu doar sa iti vezi de meciul de peste 3 sau, de cele mai multe ori, aproape 7 zile, ci sa cunosti fotbal. Astfel, cel putin din punct de vedere tactic, am putea sa facem si noi fata asa numitei perioade de adaptare atunci cand trecem hotarele. Ce este aceasta perioada de adaptare de fapt? Ce depaseste 1-2 luni maxim nu reprezinta altceva decat tocirea coatelor pe bancile scolii inca o data, de parca cu ani in urma, in Romania, s-a tras chiulul la scoala. Si nu ma refer la carte, ci tot la fotbal.

Cheetah (2118 comentarii)  •  23 septembrie 2013, 11:22

Ne cirpim si noi cu citi bani avem, asta e situatia, bine ca a rupt Steluta ritmul si a avut de unde investi.

Nu ne putem compara cu echipele rusesti sau ucrainiene la bani, ei au resurse naturale uriase pe care stiu sa le valorifice cu inteligenta spre deosebire de noi, asa ca de-aia au bani mai multi pentru sport.
Asta e situatia acum.

pamfletaru (32 comentarii)  •  23 septembrie 2013, 12:06

intrebare:

ati fost vazut intrand in biroul shogunului Adrian Sarbu pentru a-l saluta si multumi in nume personal pentru ceea ce a facut pentru dv. si televiziune.

-Vom asista curand la cel mai mare transfer din media noastra ?.
Mai precis,va trece marca GSP sub umbrela Sarbu si Ringier,impreuna cu dl Ioanitoaia ,Tolontan & Co.? .

Vom avea un singur cotidian de sport , mai puternic pe piata media si cu un public mai numeros si mai informat?
…SUCCES !

Comentează