Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Craiova în război

Nu-i nevoie de introducere întrucît lumea știe că în Bănie activează acum două formații, FC Universitatea și CS U Craiova. Aparținînd lui Mititelu, prima s-a reînscris în divizia secundă după ce FRF a dezafiliat-o fraudulos în 2011, pe cînd cealaltă, […]

vineri, 13 septembrie 2013, 8:18

Nu-i nevoie de introducere întrucît lumea știe că în Bănie activează acum două formații, FC Universitatea și CS U Craiova. Aparținînd lui Mititelu, prima s-a reînscris în divizia secundă după ce FRF a dezafiliat-o fraudulos în 2011, pe cînd cealaltă, creată sub umbrela Consiliului Local și tutelată de acesta, e numită “Craiova Olguței”, edilul-șef al orașului, Lia Olguța Vasilescu, numărîndu-se printre susținătorii ei.

Regulamentar, fiind abia înființată, echipa CS U trebuia să înceapă din Liga a 6-a ori, în cel mai fericit caz, dacă existau poziții vacante, dintr-a 4-a, numai că atunci cînd vrea Federația legea nu mai contează și orice devine posibil! Într-un moment în care suporterii s-au împărțit în tabere adverse și își aruncă reciproc cuvinte grele, unii pretind că gruparea lui Mititelu nu deține palmaresul, culorile și imnul Craiovei Maxima, elemente care s-ar afla în posesia rivalei conduse de Corneliu Stroe și de Pavel Badea, moștenite de aceasta.

Judecînd așa, ar trebui să admitem că palmaresul și restul s-au născut o dată cu recenta reintrare în circuit a CS U-ului, ceea ce e aberant și ridicol! Lui Mititelu i s-a făcut o nedreptate cînd i s-a interzis accesul pe “Ion Oblemenco”, arenă în modernizarea căreia a băgat o grămadă de bani. Cum nici o faptă bună nu rămîne nerăsplătită, Primăria l-a obligat să joace la Severin! Nu-i vorbă că și Mititelu a dat cu bîta-n baltă în clipa în care, jignindu-le, le-a îndepărtat și le-a înrăit pe fostele glorii ale “campioanei unei mari iubiri”.

Pe Cîrțu, pe Cămătaru, pe Craioveanu, pe Geolgău, pe toți ceilalți. Din care motiv, pierzîndu- și definitiv și irevocabil încrederea în el, mulți dintre cei ce o simpati zea ză pe Universitatea nu vor să mai audă de Mititelu! Sînt cu Universitatea, dar nu și cu Mititelu! Respectivii se tem că, singur în luptă cu capii fotbalului, investitorul cu pricina nu va mai avea curînd resurse să țină echipa! Admirat pentru că a îndrăznit să se ia de piept cu Mircea Sandu et Comp., Mititelu e din ce în ce mai des con testat pentru lipsa lui de tact.

De stil, de ștaif. Mai nou, el reclamă că doamna Vasilescu și Adrian Andrici, principal acționar al CS U Craiova SA, au declanșat “un atac mafiot” contra Universității prin aceea că încearcă să blocheze vînzarea unei suprafețe de teren, proprietatea firmei sale, din care Mititelu ar urma să subvenționeze clubul alb-albastru. Clar, va deschide încă un proces. Al cîtelea?, probabil că și el le-a pierdut șirul. În ciuda respectului pentru profesorul Stroe și pentru Bădiță, pe care nu voi înceta să-i stimez, îmi asum riscul să scriu că formația lor e o clonă, o copie.

M-ar deranja ca în spatele ei să se ascundă și interese politice, dar amîn să mă pronunț. Altminteri, îi înțeleg pe fanii care trec masiv de partea cuplului Stroe-Badea pentru că nu-l înghit pe Mititelu ori pe considerentul că, sprijinit de Primărie, CS U poate însemna viitorul fotbalului craiovean înaintea lui FC, construcție mai fra gilă, în bătaia vîntului, la mîna unuia cu intenții frumoase, dar care trage barca pe uscat. De văzut.

Comentarii (112)Adaugă comentariu

un oltean (139 comentarii)  •  13 septembrie 2013, 8:50

Nea Ovi, ce mai conteaza?? Fotbal sa avem…pentru mine e clar de multi ani ca echipa copiilor, copiilor, copiilor Mititelului nu are nici o sansa sa redevina echipa suporterilor si a oltenilor in general! Individul asta, venit dintr-un sat cu 3 babe si 5 mosi, dintre care una era ma-sa si ceilalti tatii, si-a batut joc permanent de toata istoria noastra! A crezut ca daca a ajuns mare patron peste Stiinta, l-a luat pe Dumnezeu de picior! S-a batut cu Mircea Sandu si cu Dragomir…asa, si?!?! Cu ce ne incalzeste pe noi cei care timp de 2 ani nu am vazut nici macar o partida de divizia B in oras?! Cu ce ne incalzeste pe noi ca fauritorul de paine pe vatra are sute de procese pe rol din care o sa castige 2 bani pe care o sa-i arunce in balta Craiovitei, cu speranta ca o sa-i aduca noroc? Craiova are nevoie de echipa, de fotbal, de oameni seriosi, oameni cu staif, cu care sa ne mandrim, nu de profitori si taranusi cu 4 clase la Bratovoiesti care s-au vazut imparati, dar au vistieria goala! Lumea nu intelege ca insul asta nu va da niciodata echipa pentru lui ii place sa fie patron, sa auda lumea de el la tv, sa zica lumea din sat, uite ba ce se lupta asta! Nu, eu nu vreau sa mai vad numele Craiovei legat de el, niciodata!

viorescu (70 comentarii)  •  13 septembrie 2013, 8:51

Apropierea dintre Craiova si Caracal! Toti iubesc de nu mai pot Universitatea, dar unul o pindeste cu pistolul, altul cu otrava, ma rog nimeni nu e cu mina goala. Iar CSU e ca un copil nascut prin cezariana, din mama blonda si tata incert (cine o fi avut ideea mareata), un copil care nedumereste prin faptul ca-i totusi negru si despre care se sustine ca ar avea 65 de ani, desi nu i-a venit vremea sa mearga la gradinita… Pacat de Universitatea si de idee!

fsdfgsgd (3 comentarii)  •  13 septembrie 2013, 8:52

esti un zero barat

marius_vl (5 comentarii)  •  13 septembrie 2013, 8:54

De acord cu ce ati scris,dar nu sustineti ca sunteti impartial caci se vede clar tenta pro-mititelu!
Iar denumirile echipelor sunt FC U Craiova respectiv CS Universitatea Craiova!

boy (8 comentarii)  •  13 septembrie 2013, 8:55

nea ovi esti greu de inteles!

smena (2 comentarii)  •  13 septembrie 2013, 8:58

Aveti ca de obicei dreptate Dle Ioanitoaia.Si eu ma regasesc printre suporterii Craiovei lui Mititelu.Echipa Olgutei nu imi creeaza nici o stare.
Pacat ca am ajuns la mana lui Mititelu,dar nici nu pot sa intorc spatele si sa fug la echipa primariei,nu am cum
HAI UNIVERSITATEA!

adi (4 comentarii)  •  13 septembrie 2013, 8:58

Un adevarat ziarist si suporter al Universitatii Craiova,perfect valabil articolul

Ionut (17 comentarii)  •  13 septembrie 2013, 9:04

Nu inteleg care e problema daca in Craiova sunt 2 echipe? Cand juca si U Craiova si Extensiv, nu am auzit sa fie certe intre suporteri.
Acum ca avem 2 echipe, toti sar cu gura ca „singura echipa din Craivoa e Universitatea, nu echipa Olgutei”. M-am saturat.
Da, ca s-or fi facut niste aranjamente ca echipa CS U sa debuteze direct in Liga a 2-a, asta e, or fi interese la mijloc, daca pentru unii se aplica regulamentul, iar pentru altii nu.
Eu sper macar sa promoveze amandoua si sa avem in sfarsit o echipa macar in Europa.

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  13 septembrie 2013, 9:06

Normal ca o sa tin cu echipa orasului Craiova nu cu echipa lui mitichelu care nu poate face performanta fara bani …
Ca joaca direct in Liga B nu mi se pare ceva neregulamentar din moment ce exista destule locuri vacante pe care nu le vrea nimeni .
Noi n am furat locul nimanui ,am facut dovada ca putem tine echipa in B si am primit locul .
La iarna echipa din booveni o sa dispara …toti jucatorii vor depune memorii …Nu o sa fie prima data cand o sa se intample asa .

vali (56 comentarii)  •  13 septembrie 2013, 9:08

ce viitor sa aiba pe banii publici? Nu ati scris de 1,8 milioane de euro ceruti de Florea pentru FCMul pedelistului Maior. Asa se face fotbalul, cu pomeni din banii publici? Nu ati scris nici de instalatia de nocturna de 200.000 de euro din banii publici pentru clubul lui Maior. Aia sunt tot bani publicI. Asa orice troglodit se face maine cu un club de fotbal, din moment ce nu baga un leu in sport si primeste de la hotul de la PDL/psd/pnl donatie. Unde e sportivitatea daca unii fura banii publici si altii, ca Mititelu, stau pe banii lor?!

cristian007 (25 comentarii)  •  13 septembrie 2013, 9:24

Ironic : daca Olgutza nu ar fi facut clona, nu ar fi existat nici echipa lui Mititelu. Anul trecut Mititelu nu a inscris echipa in campionat. Nu ar fi inscris-o nici anul asta, daca Olguta nu venea cu clona. Pentru mine : Olguta 1 – Mititelu 0.

Stelist (2 comentarii)  •  13 septembrie 2013, 9:38

Cand vad cu cata usurinta se lasa prostiti oltenii,nu ma mai mira de ce au ajuns de rasul tarii. Astia si-ar vinde si familia pentru cativa gologani. Idiotilor, problema nu este aparitia unei alte echipe, ci faptul ca clona asta de partid va fura istoria cu zambetul pe buze, iar voi aplaudati ca prostii.
Parca acum 2 ani, injurati pe Solomon ca vroia sa faca acelasi lucru ca Olguta, atunci era rau, iar acum va bucurati.
Ce dovada de caractere indoielnice mai vreti?

mg (138 comentarii)  •  13 septembrie 2013, 9:39

..dincolo de greselile lui Mititelu (nu putine..) FRF continua seria de abuzuri la limita legalitatii, inceputa cu dezafilierea Craiovei (la vremea aceea Olguta&Co rasfoiau probabil cu o satisfactie platonica palmaresul..)
Sa apari precum Elodia si sa pretinzi iubirea oltenilor doar din considerente electorale mi se pare o mare obraznicie..
Cat despre fostele glorii…mai sunt si interese meschine la mijloc..
Una peste alta, Mititelu plateste factura la lumina da’ n’are voie pe stadion…”curat murdar, coane Fanica”

justice (4 comentarii)  •  13 septembrie 2013, 9:39

Cand vor intra la puscarie sandu si mitica veti vedea adevarata Universitatea Craiova!Pana atunci razboi.

onu (9 comentarii)  •  13 septembrie 2013, 9:45

Un articol foarte foarte corect .

măria andri-CA$H (6 comentarii)  •  13 septembrie 2013, 9:49

neaovi, neaovi…ai ramas acelasi tovaras, cel putin la catarama cu booveanul. Cum poti sa scrii Universitatea Craiova si CS U Craiova? Chiar nu ai pic de respect pentru echipa care facea furori in Europa in anii 80? Acea echipa tot CS U Craiova se numea? Nu cumva se numea CS Universitatea Craiova? Echipa prietenului tau mititelu (care pentru majoritatea craiovenilor ESTE UN ESCROC, UN INFRACTOR) se numeste FC U Craiova! Iar echipa pe care tu, cu o mare larghete o denumeste echipa Olgutei, se numeste in acte CS Universitatea Craiova, aidoma Clubului Sportiv din cadrul caruia face parte. In rest, cum bine spunea cineva mai jos, scrii cu aceiasi tenta proboovean. Tu nu esti suporterul Universitatii Craiova, tu esti suporterul lui mititelu!

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  13 septembrie 2013, 9:49

Mititelu nu a bagat niciun ban in modernizarea stadionului …mai mult el este un om sarac din satul Booveni …cum credeti ca a ajuns sa detina terenuri in Craiova ?
El este bagat la inaintare de anumiti oameni politici si DNA ul il cruta fiindca si toarna fostii parteneri .
Mitichelu a vandut meciuri ,a inselat si a excrocat oameni si a retrogradat echipa …nu merita sa detina o echipa de fotbal .Trebuie spus adevarul despre acest interlop isteric ,acesta nu face decat sa tipe pe la tv sa vorbeasca repede si tare crezand ca are dreptate .Imposibil ca acest accident genetic sa faca performanta in fotbal …

Ipsilante (46 comentarii)  •  13 septembrie 2013, 10:00

In sfirsit dl.Ioanitoaia, sub lozinca impartialitatii, isi da arama pe fata, sustinindu-l cu ardoare pe cel care le furnizeaza lui, GSP-ului si Gazetei, teme, scandaluri si „paine”. Nici o noutate. Extrase din discursurile urlate si repetate pe la GSP si Digi, de scandalagiul delicvent „mititelu”, cu detalii intime despre afaceri cu terenuri, sint preluate si expuse aici, de marele ziarist. Dl Ioanitoaia uita ca „mititelu” a mutat echipa, nefortat POLOTIC de nimeni, la Severin, doar ca sa pedepseasca fanii care-l contestau, pentru DEZASTRUL CLUBULUI. Parca atunci era mai calm, ziaristic vorbind. Nu era asa de revoltat! Renovarea stadionului, sustinea „mititelu” ca a costst 3 milioane de dolari. Cind Solomon-primarul i-a cerut sa-i prezinte facturile, n-a reusit sa adune hirtii doveditoare nici pentru 500.000 de dolari. Povesti asteptam sa aud de pe buza santului nu de la dl Ioanitoaia. Se spune ca cine se aseamana se aduna! „mititelu” a „pregatit” si livrat la cutit cuplului mafiot, Sandu-Dragomir, „Stiinta noastra cea de toate zilele” spre sacrificiu. Pina atunci, traisem 6 ani de non-performanta, scandaluri, prcese, conflicte, circ, umilinte. Toate pe multe milioane ale FAMILIEI „mititelu”! Pentru ce trebuie sa-l adulam si sa-l sustinem? Dv. doriti sau, mai bine zis NE CERETI sa adulam, onoram si sustine PROSTIA, MINCIUNA, NESIMTIREA. Nu! Multumim! O faceti dvs si colectivul din subordine, destul! Noi ne-am saturat de „mititelu”. El a avut Stiinta o data. A terminat-o! Acum ce a reinfiintat nu are NIMIC in comun cu Stiinta noastra. Adunatura constituita de el, dupa chipul si asemanarea lui, „WC Avereafamilieimititelu Booveni”, este o caricatura jegoasa a ceea ce sustineti dvs, a fi! NU ESTE STIINTA! STIINTA sau CS Universitatea Craiova, este cea sustinuta de marile glorii ale Craiovei Maxima=Campioana Unei Mari Iubiri, acei fotbalisti care au scris istorie si au CREAT PALMARESUL pe care voi, ziaristii lui „mititelu”, i-l atribuiti delicventului procesoman. D-le Ioanitoaia, ce om normal la cap are 100 de procese cu TOATA lumea? Sustineti un om NORMAL? Ma indoiesc! Eu, NOI, si sintem foarte multi, va spunem un singur lucru: JOS MAINILE DE PE STIINTA NOASTRA CEA DE TOATE ZILELE= CS UNIVERSITATEA CRAIOVA=CRAIOVA MAXIMA = CAMPIOANA UNEI MARI IUBIRI! Luati-l voi pe „mititelu”! Vi-l dam gratis!

leu alb-albastru (44 comentarii)  •  13 septembrie 2013, 10:01

sunt fan Stiinta de la departare, din Constanta. Ii indragesc de cand am cascat ochii in fotbal, pe la 10-11 anisori, de cand vedeam ca niste studenti ambitiosi se iau la tranta si razbesc echipele antipatice ale Militiei si Armatei comuniste. De cand castigau la Leeds United si scriau primele pagini de istorie a fotbalului romanesc in Cupele europene. Acum, dupa doi ani fara Stiinta, nu prea stiu pe cine sa mai iubesc!… Sunt satul de tot ceea ce inseamna „mititelu”!!… fara sa vrea dar si fara sa poata(financiar si intelectual), a facut mult rau fotbalului craiovean!… incet-incet, ma consolez si ma asociez cu echipa langa care s-au alaturat simboluri ale fotbalului craiovean! Sunt oameni pe care ii stimez si ii pretuiesc si sper sa faca altceva pentru suporterii fotbalului din Banie!… ca ajuta si Primaria la proiectul asta, e foarte bine!… decat sa se piarda banii publici pe tot felul de prostii, daca intra in sport (fotbal) nu pot decat sa ma bucur!… ar fi ideal totusi ca cele doua echipe sa fuzioneze cumva!… sa se lase orgoliile si sa se faca o singura echipa,puternica, din cele doua!

danyla (6 comentarii)  •  13 septembrie 2013, 10:02

Dl.Ioanitoaia, de unde stii domne dumneata ca Mititelu are intentii bune ?! … Hai sa ne aducem aminte impreuna de niste lucruri care s-au petrecut cu cateva luni in urma ! … Inca in acesiasi barca cu Mititelu, Olguta Vasilescu i-a cerut acestuia sa faca echipa, fiindca astfel va face Primaria ! Mititelu a raspuns ca el nu are bani momentan, precizandu-i ca „nu prinesc ordine de la tine …” (declaratie presa Olguta Vasilescu) ! Apoi, dupa expirarea termenului dat de Primaria Craiova lui Mititelu pentru a face echipa si nerespectat,… bineinteles,… se pun bazele proiectului CS Univ.Craiova, lucru care il deranjeaza enorm pe Mititelu ! Ii besteleste in stilu-i caracteristic inconfundabil pe edilul Craiovei, apoi declara ca va face si el echipa pe care o va inscrie in campionat ! Mai departe cunoasteti ! … Intrebarea este urmatoarea ? … De ce reinfiintarea FC Univ.Craiova a fost conditionata de aparitia proiectului CS ?… Fiindca in urma cu foarte putin timp Mititelu declarase ca nu are bani si ca se mai gandeste daca va inscrie echipa ! … Simplu ! … Mititelu foloseste clubul FC Univ.Craiova ca pe o „arma” in disputele sale particulare cu dusmanii sai; sunt poate zeci de procese pe care le poarta in numele clubului Univ.Craiova ! Ganditi-va ce s-ar fi intamplat daca exista CS, iar FC – nu ? .. CS ar fi beneficiat de toate lucrurile care se disputa intre cele doua : palmares, suporteri, … , ar fi fost un transfer de identitati de la FC la CS ! Mititelu ar fi ramas cu niste societati datornice statului si care nu reprezentau nimic ! Pai el foloseste Univ.Craiova sa-si recupereze in instanta prejudiciul pe care singur, prin incapabilitate si-la produs ! Deci, maestre, daca aveti intentii bune si nu aveti alte interese, …, va rog sa va mai ganditi ! …

marian (145 comentarii)  •  13 septembrie 2013, 10:02

echipa lui badea trebuie sa se numeasca sc perversitatea craiova.

petru (26 comentarii)  •  13 septembrie 2013, 10:02

Numai un om lipsit de valori poate adera la o facatura de ,,echipa,, care nu are nimic de a face cu regulile de functionare si inscriere in ligile de fotbal.Cei care stiu ce inseamna STIINTA CRAIOVA , nu se pot identifica cu stilul de mixtura de compromis si fotbal incalcit al aceste clone oribile …CSU CRAIOLGA nu va insemna niciodada nici macar o miime din spiritul STIINTEI ..

iordache andrei (16 comentarii)  •  13 septembrie 2013, 10:08

Din cauza acestui taran am ajuns ca dupa 30 de ani in care am sustinut aceasta echipa sa trec in alta barca pt. ca pur si simplu nu mai vreau sa aud minciunile si mizeriile acestui mititel.In toti acesti ani de cand a preluat echipa nu a facut decat scandal si promisiuni desarte.Sper ca noul proiect sa fie serios si sa vedem iar fotbal in Banie.

cristi (1 comentarii)  •  13 septembrie 2013, 10:10

E pacat ca s-a ajuns aici, cu suporterii impartiti in 2 tabere. Si cred ca in viitor va disparea fotbalul din Craiova. Mititelu nu va vinde, echipa primariei va disparea dupa viitoarele alegeri, fiindca e clar ca este o echipa facuta politic pentru a aduna voturi (iar oameni care o sustin vad ca sunt multi, care au uitat pur si simplu istoria Craiovei) iar suporterii au inceput sa fie scarbiti de toata mizeria asta.
Nici eu nu sunt de acord cu Mititelu, dar sa nu uite toti cei ce sustin echipa primariei, ca au fost si alti patroni la Craiova, injurati si hoti si care si-au batut joc de echipa asta si tot cu ea au tinut.
Mi se pare cel mai josnic lucru (oricat l-ai huli pe Mititelu) sa uiti de echipa cu care ai crescut, cu care ai trait bucurii si suparari totodata.
Noi care am fost nr. 1 in Romania cu dragostea fata de Universitatea Craiova, si care ne-am injurat si batut tot timpul cu echipele bucurestene, am ajuns sa ne injuram intre noi. De asta imi pare rau cel mai mult.
Datorita acestui spirit de dragoste fata de echipa, iata ca ne-am castigat respectul fata de echipele din Bucuresti care au afisat banere de sustinere pt. Universitatea Craiova (nu echipa primariei) si pe care ei o respecta si o recunosc.
Forzza Stiinta.

Soso (36 comentarii)  •  13 septembrie 2013, 10:16

Daca macar ar avea intentii frumoase Mititelu. Dar nu sunt deloc convins de asta.

Marius (4 comentarii)  •  13 septembrie 2013, 10:17

citesc cu magnire anumite comentarii de aici…. intreaba cineva ce conteaza care ce echipa e si cum se numeste… amice, conteaza, pentru ca suporterii adevarati tin cu ACEA ECHIPA, nu cu O ECHIPA a Craiovei. din pacate mi se adevereste ceea ce banuiam de ceva vreme, ca si in craiova, la fel ca in mai toate zonele romaniei, avem suporteri de ocazie si nu suporteri adevarati. in incheiere, pentru cei ce se bucura atunci cand CSU da gol, sa stiti ca tineti cu o echipa oarecare si nu cu acea echipa cu o istorie frumoasa si curata.

Din Craiova (2 comentarii)  •  13 septembrie 2013, 10:24

Eu un lucru nu inteleg : de ce Univ Craiova trebuie sa fie un club bogat ?

Bogat sau sarac, eu sint cu Stiinta si gata ! Banii nu au nici o importanta…

Apoi problemele cu Mititelu sint legate de comportamentul sau. Care afecteaza imaginea clubului… si a spiritului sportiv ! Adrian are multe eforturi de facut sa joace fair-play… si cu asta s-ar scoate din mocirla in care a bagat clubul ! Vina lui principala, as zice eu, e ca l-a dat fara pe Napoli sau pe olandez sa-i faca loc lui Piturca ! Si a semnat orice pt a ajunge la obiectivul lui…

Apoi pot exista si alte cluburi de fotbal in Craiova. Sint bine venite !!! Insa Stiinta e un singur club… cel care are toata pasiunea nostra de ani si ani !!!

PS : De altfel, cum fair-play-ul financiar va fi aplicat peste tot in Europe de Platini, singura bogatie a unui club vor fi suporterii ! Si la capitolul asta, in ciuda situatiei de azi, Stiinta e extrem de bine plasata…

Ionut (17 comentarii)  •  13 septembrie 2013, 10:28

@vali, asa merg lucrurile in Romania nu vezi. Cum s-a dus Oltchim, s-a dus si echipa de hanbal din Valcea. Cum nici Otelul nu mai primeste bani de la Primarie (daca nu ma insel parca tot de acolo aveau si ei finantare), asa nu mai primeste nici Mititelul finantare de la partenerii lui.
Nu vi se pare ciudat ca Unirea Urziceni care a luat campionatul si a facut cele mai multe puncte in UCL, a disparut dintr-o data fara nicio urma? Nu am vazut emisiuni despre asta si nu si-a pus nimeni intrebarea: cum a disparut din peisaj dintr-o data Unirea Urziceni? Lafel si cu patronul lor, care nu prea dadea declaratii mai deloc la TV.
Oricum, ceva pute in toatea treaba asta.

Justitiarul (1 comentarii)  •  13 septembrie 2013, 10:32

Toata lumea stie ca Ioanitoaia si Horia Ibanovici primesc bani de la Mititelu. Asa ca mai usor cu impartialitatea inchipuita nea Ovidiu.

Olteanu (478 comentarii)  •  13 septembrie 2013, 10:38

Un articol excelent, scris fara patima si fara interes. Multumesc, domnule Ovidiu Ioanitoaia. Se simte ca sinfura echipa pe care o iubiti e fosta Stiinta.

Dimi (65 comentarii)  •  13 septembrie 2013, 10:42

Va felicit pentru echidistanta. Mititelu e un prost, dar cu bune intentii. Greseala lui e cea la care va referiti, ca s-a certat cu toate fostele glorii. Dar nici ele nu au ajutat decloc echipa.

Gica Perpet (40 comentarii)  •  13 septembrie 2013, 10:43

olteni spurcaciuni,

meritati bomba cu hidrogen.

daca vi se da o oala de fasole, o vindeti si pe mama voastra care v-a facut lasi si hidosi.

toata Romania scuipa pe clona, iar voi o pupati în bot.

vai mamele voastre de animale

Craiovean (2 comentarii)  •  13 septembrie 2013, 10:43

Oameni buni, dati cartile pe fata, ce dracu! Jumatate din comentariile despre echipa Olgutei sunt postate de guristii de la Micapi, si o spun in cunostiinta de cauza.

mido_ (3 comentarii)  •  13 septembrie 2013, 10:45

Da-o-ncolo, nea’ Ovidiu !
De cand v-ati intors din concediu n-ati mai scris nimic despre CFR ?!?
Se poate una ca asta ?!?

Mitu (54 comentarii)  •  13 septembrie 2013, 10:47

@ipsilante. Daca tu ai inteles din articolul maestrului Ioanitoaia ca e de partea lui Mititelu nu ai inteles nimic. Nea Ovidiu a facut o schita exacta a ceea ce e acum la Craiova si nu a inclinat balanta in nicio parte. Tu si cei ca tine judecati in functie de simpatiile voastre, de aceea nici nu sinteti obiectivi.

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  13 septembrie 2013, 10:55

Eu am incredere in echipa orasului meu …maine vom invinge …nu se poate sa nu rapunem echipa de desculti ai booveanului …

mariussom (2 comentarii)  •  13 septembrie 2013, 11:00

sa fim seriosi ,in afara de faptul ca sa luat de piept cu federatia si cu liga,Mititelu nu a stiut decat sa distruga si sa se certe cu toata lumea si cred ca merita ceea ce i se intampla si cea ce o sa ise mai intimple deacum incolo,pentru ca dupa cum se vede, lucrurile nu se vor opri pre curand

nume (39 comentarii)  •  13 septembrie 2013, 11:03

Stiinta booveana a fost ingroata sub tone de prostie, incompetenta si amatorism. din punctul meu de vedere CS Universitatea reprezinta viitorul Stiintei. adio booveni, bun venit Stiinta!

AUGUSTUS. (1 comentarii)  •  13 septembrie 2013, 11:03

Comentariul dumneavoastra incearca sa pastreze un echilibru. Ce nu pot sa inteleg insa, sunt comentariile slugilor din cuibul de tradatori si infractori ai clonei. Cum poti sa sustii o formatiune infiintata in urma cu doua luni ? Cum poti sa sustii ca aceasta detine palmaresul, culorile si imnul ? Cu ce echipa au tinut acesti clonati din 1991 pana in 2013 ? Unde a jucat badea (nu merita majuscule) in 1996, la ce club, daca el are tupeul si nesimtirea sa spuna despre clona ca este adevarata echipa ? Cum poti sa spui (in comunicat oficial) ca ai reinfiintat sectia de fotbal, cand aceasta nu a fost dsfiintata ci s-a desprins in 1991 din club ? Nu poti reinfiinta ceva ce nu a fost desfiintat niciodata. Cum poti sa sustii ca ai implinit 65 de ani de la infiintare, ca si club sportiv, cand referirea se face la primul meci al echipei de fotbal, la 05 septembrie 1948, iar sectia de fotbal s-a desprins cu acte in regula in 1991 ? In timp ce Mititelu a prezentat toate documnetele (printre semnatari aflandu-se chiar „musiu” cartu, mare clonat acum) care atesta ca UNIVERSITATEA CRAIOVA este continuatoarea de drept a clubului de fotbal, clonatii nu au prezentat nici un document care sa le sustina alegatile. Unde erau toti acesti guristi cand Mititelu a preluat echipa cu un singur jucator, de ce n-au venit atunci sa ajute clubul ? Este adevarat ca Mititelu a gresit foarte mult, insa a facut-o pe banii lui. Apropo de procese, clonatii, daca ar fi furati zi de zi, nu s-ar judeca cu cei care-i fura ? Ar sta si ar privi senin cum sunt furati, devalizati si ruinati de niste infractori ? Ne-am saturat de minciunle voastre. Puteti sa-l urati pe Mititelu cat vreti, nu inteleg insa ce aveti cu UNIVERSITATEA CRAIOVA. Iubesc aceasta echipa de aproape 40 de ani, de cand eram copil de-o schioapa si nimeni si nimic nu ma va convinge ca iubirea mea s-a infiintat acum doua luni. Decat sa sustin o clona, infiintata din interese mizerabile, mai bine ma retrag in munti sa nu mai aud de poporul asta, care si-ar vinde si mama pentru un pumn de arginti. Din pacate pentru voi ati uitat un lucru, dragostea si iubirea adevarata nu pot fi cumparate niciodata. M-am nascut iubind UNIVERSITATEA CRAIOVA, voi inchide ochii cu aceasta echipa in suflet. STIINTA ESTE NUMAI UNA. HAI UIVERSITATEA, HAI CRAIOVA, TU CAMPIOANA UNEI MARI IUBIRI.

remember (28 comentarii)  •  13 septembrie 2013, 11:15

Echipele se numesc FC U CRAIOVA SI CS UNIVERSITATEA CRAIOVA .
Se stia ca gsp -ul e toaleta in care isi varsa dejectiile sobolanul infect dar nici chiar asa mai nea OVI.
Sunt convins ca aveti o frica mare ca dupa ce a disparut saltinbancul de servici GIGI va mai dispare inca unul.

Franz (406 comentarii)  •  13 septembrie 2013, 11:15

mido, dl Ioanitoaia nu scrie despre echipele din mijlocul clasamentului. Mai urcati si voi cateva locuri si apoi o sa bage poate in seama si CFR Cluj. Dar intai iesiti din zona minata! PS. Ai umorul unei broaste testoase, iar de ironie duci lipsa…

craiova1948 (8 comentarii)  •  13 septembrie 2013, 11:20

Pana acum 4 luni cei care tin cu cs univ craiova cu cine tineau??? Injurau FRF si LPF si acum stau la masa cu ei???
Au luat chiar si atitudinea lui Sandu ….distrugem Universitate Craiova doar ca nu il suportam pe Mititelu ???
Mai au si tupeu sa se duca la stadon imbracati in tricouri cu stema Fc Univ.Craiova……pacat ca planul celor de la FRF a reusit…..sa vedem insa pana cand???….daca promoveaza Fc Univ.Craiova prin absurd si CS nu atunci cu cine vor tine???

Marcus (279 comentarii)  •  13 septembrie 2013, 11:20

Mai ai boi ca tine in jur Justitiarule? Afla de la mine ca Ioanitoaia e de o suta de ori mai instarit ca Mititelu. Poate Ioanitoaia sa ii fi dat bani lui Mititelu nu invers. E plina lumea de idioti, prietene.

Barbus Mihai (16 comentarii)  •  13 septembrie 2013, 11:22

Un articol foarte bun, totusi eu nu inteleg cum puteti sa spuneti ca suporterii trec masiv de partea Clonei
( Imposturii, Plagiatului sau cum vreti sa-i spuneti)
Este strigator la cer, numai la noi se poate intampla asa ceva.

Pentru Adidas exista Adibas
Peste Nike exista Mike
Pentru Seiko exista Sciko

Pentru Universitatea Craiova exista CS U Craiova

Io (24 comentarii)  •  13 septembrie 2013, 11:23

Se impun 2 corectari/completari la textul scris de autor:

1) FC Craiova trebuia oricum dezafiliata regulamentar pe fondul probelor ce au aparut. Nu a fost o actiune frauduloasa, doar una negandita si aplicata din ura. Daca avea rabdare si tact si faceau totul ca la regulament, nea Mititelul urla acum degeaba. Oricum urla degeaba, eu is convins ca nu are dreptate nici macar 2% din ce spune. De altfel, nici azi nu si-a platit datoriile si sta la umbra protectiei ca a deschis proces. Lipsa de responsabilitate pt un management dezastruos.

2) CS Craiova e un club ca oricare altul, ar trebui lasat in pace. Ce intereseaza pe cineva ca e clona sau nu? De aia nu mai poate romanul, de ce are vecinul in curte. O fi sau nu clona, nu e problema noastra. Sunt dinamovist si niciodata nu am agreat echipele oltene, tocmai pt ura care o poarta echipei care o sustin si suporterilor ei. Dar echipa asta noua sau veche, nu are liniste ca niste idioti nu pot accepta ca si-au dorit club nou. Cine suntem noi sa impunem cuiva sa nu-si fac echipa cu ce nume doreste? Daca FRF a considerat ca ii poate aloca loc in liga 2, iarasi nu e problema noastra. Este o competitie ce nu tine cont de constitutie, legi civile, etc… Organizatorul ia deciziile care le considera cele mai potrivite pt competitiile sale, ca ne convine ca nu ne convine. Cui nu-i convine are optiuni: nu mai urmareste respectiva competitie, nu-si mai da cu parerea despre ea, se uita la alte campionate, etc.

Fiti maturi, nu tot va dati cu parerea. Lumea a inceput cu 2 oameni nuzi, care nu stiau de fotbal. Acum vreti sa spuneti ca apocalipsa vine ca FRF a facut nu stiu ce actiuni ilogice? Sa fim seriosi! Viata bate filmul, nu stiati?

gbz (5 comentarii)  •  13 septembrie 2013, 11:48

Nu vreau sa-l jignesc pe Io dar ceea ce spune mi se pare aberrant. Pornind de la aceste considerente FRF ar putea sa faca ceea ce crede de cuviinta, nu ar trebui sa respecte nicio lege intrucat lor nu li se aplica. De altfel FRF oricum asta a facut in repetate randuri dar ca cineva sa gandeasca la modul asta deja ma ingrijoreaza. Este o dovada de superficialitate in gandire ceea ce contureaza un caracter indoielnic. ASA CA LASA-TE DE COMENTARII PRIETENE!

gyno (55 comentarii)  •  13 septembrie 2013, 11:53

Suporterii poate ai lui Extensiv…..”trec masiv”’ de partea Clonei…..in rest niciun suporter adevarat al Universitatii Craiova nu va trece vreodata…..posibil vor merge si suporteri ai Universitatii la meciurile Clonei dar ca obligatie de serviciu adusi ca la un miting USL….si vor injura si batjocorii in fiecare moment prin coltul gurii jucatorii si conducatorii mult iubiti ai clonei care traiesc intr-o lume paralela….sunt rupti de realitate in frunte cu madame Vasilescu care e capabila de orice smenarie are caracter 0 precum Camataru Netoiu si toti MAGARII la proprpiu si figurat….Buboiul se va spsrge f curand…deja e absces….Universitatea Craiova va invinge va castiga procesele…iar Mititelu trebuie sa vanda Universitatea Craiova catre oameni mai puternici financiar si mai intelepti….tot respectul pt cat s-a batut pt drepturile acestei echipe dar trebuie sa mai lase si pe altii….Clona sa isi faca propria istorie sa aibe propriile culori sigur va gasi si cativa simpatizanti…nu trebuie sa incerce sa fure de la Universitatea Craiova ….e degradant si patetic…si starneste multa ilaritate dar si scarba cand vezi asemenea excroci si ce intentii au ei…iti vine sa suni la 112 sa vina Politia sa-i amprenteze…!!!

sundance kid (49 comentarii)  •  13 septembrie 2013, 11:56

Maestre imi dau si eu cu presupusul desi sunt dinamovist . Sunt convins ca in final proiectul Olgutei si echipei ei va fi cel castigator fie ca va lua un an , doi sau trei . Nu intru in detalii dar Mititelul este un DEMAGOG . In acest moment sunt citeva cluburi in liga 1 cu stabilitate financiara care implicit aduce si liniste .Asa ceva nu o sa gasiti niciodata la clubul patronat de Mitititelu pentru ca simplu are seiful gol . Ce se inimpla la Craiova este o oglinda perfecta a societatii romanesti o societate divizata .

AndreiDinGalati (33 comentarii)  •  13 septembrie 2013, 12:13

nu inteleg de unde vine istoria glorioasa de 65 ani a clonei sportive universitatea craiova cand mai are mult pana sa implineasca si 65 zile si care a fost parasutata in liga 2-a de usl si frf.il respect pe miitelu ptr ca si-a tocat banii pentru club si a avut curajul sa se ia la tranta cu sistemul corupt al fotbalului romanesc pe care toti il infieram dar tot il injuram pe mititelu ca nu mai are bani, pacat ca nu e un tiriac sa aiba vreo 3-400 milioane sa tot piarda nu? fostele glorii ale craiovei actualele jigodii. jos palaria ptr ce au facut ca fotbalisti dar apoi ce au facut ptr clubul care i-a facut celebri si le-a dat paine de mancat? nu am auzit pe niciunul sa se ofere sa dea vreun euro ptr sustinere si nu sunt saraci .sunt alaturi de echipa daca sunt trecuti in organigrama , incaseaza salarii de la club, beneficiaza de invitatii gratuite la loje, dineuri, bilete de vacanta platite de club cu familia si prietenii prin cantonamente cat mai exotice daca se poate.nu am auzit nici o glorie care sa zica ca da 20.000 de euro sa sprijine clona macar , banii astia inseamna salariul unui jucator pe un an sau chiar mai mult in liga 2. la pomana inainte nu? asa ca ma scuzati ca nu am respect ptr aceste glorii ca oameni. cat despre olteni aveam impresia ca sunt oameni mandri dar vad ca m-am inselat cu unii ptr ca vad ca au sarit imediat pe osul aruncat de frf cu echipa primariei si ling mana celui care
i-a ingropat acum 2 ani.nu il doreai pe mititelu ca e prost manager si aici sunt de acord, pleaca cu echipa din liga 4
si o sa poti tine capul sus. aceasta inginerie o sa pateze imaginea craiovei chiar daca o sa ajunga la performanta europeana din nou .dar ce mandrie sa cerem cand mergem la vot pe 2 mici si 1kg zahar?

VALCEANUL (1 comentarii)  •  13 septembrie 2013, 12:22

Ce poti spune despre suporterii clonei. NIMIC. Ei sunt ZORO, NU EXISTA. Ce ma deranjeaza este UIMIREA, MIRAREA unui personaj HIDOS, despre propunerea ca stadionul din Severin, atunci cind STIINTA joaca acolo sa se numeasca ION OBLEMENCO. Acest HAPLEA in CHILOTI este plin de ura dar si cam analfabet. Pai mai HAPLEA, numele ilustrului, MARELUI fotbalist, insoteste ECHIPA UNDE A JUCAT. Ai inteles? Echipa asta se cheama FC U Craiova sau STIINTA. Ca din greseala ai jucat si tu HAPLEA acolo, nu se pune.

Comentează