Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Nu mai trageți în Pițurcă!

Intrigă aversiunea pe care suporterii i-o arată lui Pițurcă. În timp ce unii îl ironizează, alții lasă impresia chiar că-l dușmănesc:  “Mi-e silă de el. Pițurcă convoacă pe interese și pe ambiții personale” (Claudyu). “Păcat că privește echipa națională ca […]

miercuri, 4 septembrie 2013, 4:09

Intrigă aversiunea pe care suporterii i-o arată lui Pițurcă. În timp ce unii îl ironizează, alții lasă impresia chiar că-l dușmănesc:  “Mi-e silă de el. Pițurcă convoacă pe interese și pe ambiții personale” (Claudyu). “Păcat că privește echipa națională ca pe propria moșie și aduce jucătorii în funcție de cotizația primită de la fiecare în parte” (reformistul) etc. Numit cînd barbugiu, cînd Satana, se­lecționerul e considerat, alături de Mircea Sandu și de Dumitru Dragomir, responsabil de declinul fotbalului românesc, prima exagerare. Cîțiva îl apără, însă pu­țini. Mai ales tinerii îl pun la zid și-l vor mazilit cît mai repede de la “națională”!

Fără să fiu fan Pițurcă, dimpotrivă, l-am criticat adesea, găsesc această atitudine lipsită de temei, chiar deplasată. Cel mai simplu ar fi s-o atribui lipsei de experiență a protestatarilor, dar mă tem că n-ajunge. Cum nu-i suficientă nici explicația că se amestecă profesia lui Pițurcă cu viața lui personală, cu un copil din afara căsniciei, cu o pensie alimentară plătită tîrziu și așa mai departe. N-ar trebui încurcat profesionalul cu restul, iar Pițurcă judecat în plan sportiv după faptele comise în afara serviciului. Dacă am extinde procedeul, mulți am pica examenul!

Într-o țară cu 20 de milioane de locuitori și tot atîția selecționeri, nimeni nu pretinde, probabil nici cel în cauză, că Pițurcă trebuie admirat. Iar iubit, nici atît. Merită însă respectat, asta da, fie și numai deoarece, în ciuda slăbiciunilor și erorilor sale, a reușit calificarea “tricolorilor” la Euro 2000 și 2008, performanțe remarcabile, de vîrf.  În măsura în care rezultatele recomandă orice antrenor, ele îl urcă, ele îl co­boară, Pițurcă e îndreptățit să țină capul sus, chiar să fie mîndru. Implicit, să le închidă gura inamicilor, să ceară și să primeas­că respect. Întîmplîndu-se așa, nu i s-ar înmîna un bilet de favoare, i s-ar recu­noaște un drept cîștigat.

Deși există riscul ca rîndurile de față să se întoarcă împotriva mea asemenea unui bumerang, simt nevoia să le scriu înaintea meciului cu ungurii, decisiv pentru prezentul și pentru viitorul “naționalei”. Mai cred că a venit momentul ca adversarii “găștii lui Pițurcă” s-o lase mai moale, să dea sonorul mai încet. Să îngroape securea răz­bo­iului și să ia aminte la pos­tarea iscălită Talpaiadului pe blogul meu: “Cine, mamele voastre, vă reprezintă pe voi, Keșeru, Ni­coliță, Mutu, Tamaș, că văd că plîngeți du­pă ei cînd nu sînt con­vocați, dar cînd sînt convocați, tot voi spu­neți că sînt praf?!”.

Respectivii să realizeze că nu există croitor, fie el foarte priceput, capabil să facă smokinguri din stambă, dar nu numai atît. În loc ca ei să caute noduri în papură, mai bine să meargă cu mic, cu mare la stadion și să încurajeze din răsputeri echipa lui Pi­țurcă, pentru că ea aparține tuturor ro­mâ­ni­lor, cu bunele și cu relele noastre! Îm­pre­ună la luptă și la victorie!

Comentarii (148)Adaugă comentariu

Narcis (8 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 18:15

Dar cine esti tu d-le Ioanitaia?

Am citit destul de atent „incercarea” dumneavoastra de a face din acest selectioner o „partida buna”. Stiti bine ca este asa si la fel de bine stiti ca cele doua „mari calificari” nu s-au realizat datorita unui exceptional talent de antrenor a numitului Piturca. Totul a fost practic o ruleta ruseasca in care Piti a tras in glontul orb. S-a si ne-a calificat cu mult, foarte mult noroc.

Restul..! Restul este o mascarada jalnica a sustinerii unei persoane pe care cu totii o apreciem din punct de vedere sportiv(fotbalistic). Ca si cariera de antrenor, acest domn pe care dumneavoasytra incercati si nu inteleg de ce, sa il faceti „Alba ca Zapada”, este pe o scara de la 1 la 10, undeva pe locul 4.

Cu o selectie care uimeste pana si pe cel mai putin avizat cunoscator de fotbal, Selectionerul Piturca vine la conferinta cu scuze de genul ca Marica(fara echipa) are nevoie de o sansa. De acord, ca e roman insa Marica a avut o mare sansa la ultima lui echipa. De ce nu a confirmat? PENTRU-CA NU ESTE FOARTE BUN!

De ce Goian si nu Gardos? Raspudeti simplu de ce! De ca il tineti in brate?

Sincer, daca ar fi fratele meu, l-as sfatui sa isi bag mintile in cap si sa se comporte ca un prefesionist.

Echipa nationala de fotbal a Romaniei are nevoie de cel mai bun selectioner si de cei mai buni si mai in forma jucatori romani, indiferent ca sunt din campionatul intern sau alte campionate. Orice alte solutii sunt doar compromisuri care pe care unii ca dumneavoastra incearca „sa le scuze”.

Cu mult respect!

Narcis (8 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 18:20

Aaa, si nu va mai scuzati atat, nu are rost. Fiti sincer, e mai bine, mai frumos si mai corect fata de noi. Sa nu credeti ca impresionati cu ceva!

PS…Nimic din ceea ce m scris mai sus nu face referire la ceea reprezentati dumneavoastra in presa sportiva romaneasca, numai ca, sincer m-am saturat sa citesc mii de scuze a unei non-performante de 1 milion de euro sau cat naiba ia „Piti” de la Federatie.

Romania chiar are antrenori mai buni si chiar poate mai mult!

taranul (17 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 18:23

nu prea ma bag in seama pe aici desi citesc,dar prin cele scrise ati provocat bunul simt! in primul rind piti e selectioner, iar de selectat nu discutam ce si cum. nu vreau polemica. iar ca si antrenor aratati-mi ce ideie de joc are in vedere!eu nu vad nici acum nici peste trei zile.ori poate in ‘vasta’ lui activitate la multele echipe pe care cle-a propulsat in fotbalul mare a tinut secretul ‘famigliei’si ca atare are atuuri pe care doar el le stie iar jucatorii vor descifra cindva in viitor ce si cum!d-le ioanitoaia sunt de acord sa sustinem nationala, dar NATIONALA romaniei nu alui piturca!iar daca incercati sa -l disociati de sandu si dragomir incep sa ma indoiesc de integritatea d-voastra!

Narcis (8 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 18:27

Daca intradevar va considerati un Lider al Presei Sportive Romanesti, va rog sa realizati un arti col de prima pagina, in care sa spuneti adevarul:

Romania are jucatori dar nu are selectioner..!

lascian (1 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 18:28

Domnule Ioanitoaia,
Acele doua calificari, dati-mi voie sa va spun, au venit in felul urmator:
cea din 2000 in urma unei echipe formate din jucatori extraordinari oricum nu ascultau de nea Piti
iar cea din 2008 a fost carata in spate de Mutu si cei 10 fundasi ca asta era, echipa de fundasi plus raul,ramul. Stim cu totii cum ne-am prezentat la acel Euro asa ca e normal sa nu puna nimeni pret pe „realizarile” acestei dejectii umane, acestui infractor dovedit.

Jiji (26 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 18:30

Nu am răbdare sa citesc toate comentariile. Pițurca a avut rezultate, in mare parte din meritul lui, dar nu numai. În ultima vreme s-a cam izolat, se comporta puțin autist. In fine , nu vrem sa ne fie prieten ci selecționer. Exista posibilitatea sa intram la baraj. Atunci sa strigat toți Hai România, ca nu se știe dacă mai prindem vreo alta șansa in timpul vieții. Nu hai Piti, Hai România, ca suntem romani.

Optimistul1 (1 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 18:37

Domnule Ioanitoaia,e trist sa constat ca ganditi asa!Nimeni nu trage in PITURCA,ci il critica pe drept,fie si pentru ca in calitate de om,el nu dovedeste omenieCeea ce ne cereti d-va eu as compara cu urmatorul fapt:UN INCOMPETENT este pus administratorul unei afaceri,afacere in care si eu,si altii ca mine,am pus bani,noi vedem ca respectivul e incompetent iar altii NE SPUN SA-L LASAM SA NE DUCA SPRE FALIMENT PE BANII MEI SI AI ALTORA!!!Afacerea este tara iar incompetentul e PITURCA!!!

me (19 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 18:38

„Piturca merita…sa ceara si sa primeasca respect.”
Chiar asa ? Si pentru ce? Si dela cine?
De la sotie, pentru fidelitate! De la fiica pentru iubirea de tata, neconditionata! De la fii pentru invataturile primite (poker, table, ruleta,etc.) si pentru recunoastere! De la amanta pentru platile neintirziate! De la jucatori pentru cinstea, demnitatea, onestitatea, cavalerismul, generozitatea, respectul valorii si daruirii lor, profunzimea cugetarilor sale si pildele de viata pe care le arata, felul cum prin vorbe si exemplul personal stie sa formeze caractere si sa le deschida orizontul cultural acestor baieti!?
Scopul, victoria cu Ungaria si Turcia nu va scuza domnu’ Ovidiu. Hai sa fim seriosi. Un condamnat la inchisoare NU ARE CE CAUTA la xarma nationalei!!!
PS Va mai amintiti de Glenn Hodle?

Nationala lui Piturca (3 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 18:48

Piturca ii un anternor de toata jena, ca si articolul d-voastra.
1. Sa nu uitam ca selectionerul este condamnat cu suspendare, cum rar intalnesti in fotbalul ce se vrea profesionist. In cate tari civilizate s-ar fi acceptat asa ceva ??
2. Insista cu toti fotbalistii dubiosi, in frunte cu Gaman. Sa nu uitam episoadele Curelea (unde joaca acum?) sau Cocis, a caror valoare s-a vazut…
3. Nu foloseste niciun sistem de monitorizare a parametrilor jucatorilor pe teren.
4. Am ramas pur si simplu uluit cand Piti a declarat „am auzit ca Rat joaca la West Ham acum.” Ce?? Pai trebuie sa stie si ce numar are pe tricou, ca de aia e platit.

Marius22 (347 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 18:49

Problema nu e ca unii dau in Piturca, problema e ca dau fara argumente. A fost Razvan Lucescu si ce a facut? S-a intors Piturca tocmai pentru ca facuse ceva, dar nu le place unora. Astora nu le place nimeni. Cica echipa nu joaca la fel de bine ca Spania ori Anglia si Piturca trebuie demis. Si atunci o sa joace? La pastele cailor poate. Dar ca sa speram in calificare e nevoie de pace, acesta e mesajul propus de dl Ioanitoaia. Frustratii insa vor sange, vor circoteca.

Un antrenor (214 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 18:52

Mesaj pentru vineri: pe ei, pe ei, pe mama lor! De acord cu spiritul articolului.

Olteanu (478 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 18:57

Narcise, care sunt jucatorii de nationala pe care ii lauzi atat? Aia care nu au echipa ori aia care sunt rezerve la echipe de mana a doua spre a treia din occident? Sa fim seriosi, nu o fi Piturca super, dar nici materie prima nu are si nu face nimeni din rahat bici.

adrian (5 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 19:32

Numai trageti in TURCA-PITURCA ,VA ROG IMPUSCATI-L DE LUSTRA !!!!!
Am ajuns ca sa conduca echipa NATIONALEI un MOFTANGIU trisor la POKER , CURVAR dar fara raspundere E.T.C. si in opinia mea un amator in ale FOTBALULUI ,dar preferat de cel ce conduce cel mai MIZERABIL fotbal ROMANESC , NASUL care isi asuma procent din salariul lui TURCA -PITURCA fara sa-si asume nici un fel de raspundere daca nu trecem de UNGURI SI TURCI si sa ajungem la BARAJ ,dar sa ajungem acolo si mai vorbim , numai de bine !!!! VA SALUT !!!!

Ordessis (12 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 19:43

Domnule Ioanitoaia, sunt de acord cu dumneavoastra, Piturca ar trebui judecat numai dupa criterii strict legate de activitatea de selectioner. Insa dati-mi voie sa am indoieli asupra unor abilitati ale dumisale. Suntem cu totii suporterii Echipei Nationale, si ne dorim cu totii rezultate bune si meciuri frumoase, si tocmai de aceea trebuie sa ne ingrijoram cand lucrurile merg prost, precum in momentul de fata….Unele criterii de selectie sunt de neinteles…De pilda, ultimul golgeter al Romaniei, Gicu Grozav sau Budescu au fost lasati acasa in detrimentul „mai odihnitilor” Marica (fara echipa) si Alexe (mediocru in ulima vreme)….Gardos, excelent in dubla cu Legia, si oarecum copilul de suflet al lui Piturca, nu si-a gasit un loc in lot, insa a fost chemat Goian, care vine dupa o pauza lunga…Nu trebuie musai sa fii selectioner ori antrenor pentru a sesiza aceste lucruri…

STEFAN (16 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 19:53

k de obiciei esti gresit, nu este piturca de care nu ne place este actualu antrenor al natonalei de care nu ne place.adica pe mine unul personal nu pot sai dai respect acetui antrenor,pentru k dai asa usor resspect no o sa mai ai pentru tine insusi.nu sant musulman dar in coran scrie k daca juri pe dumezeu prea des nu crezi in dumnezeu.idea este k daca dai respectu prea usor nu crezi in asa ceva si degeaba il mai dai

Ionut (7 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 19:53

Din pacate, la nivel de echipa nationala suntem departe de ceea ce am fost odata si departe vom fi mult timp de acum incolo. La nationala ar trebui un suflu nou, tineri care sa creasca valoric la echipele lor de club, sa aiba meciuri in picioare si o mentalitate de invingatori.
Or, in momentul de fata, cu toata parerea de rau si oricat de optimist as vrea sa privesc lucrurile, nu avem echipa nationala de turnee finale, nu avem echipa de club care sa faca fata in CL (poate Steaua sa mai soata capul cat de cat, dar cam atat). Cam asta e tristul adevar si situatia nu se va schimba foarte curand.

Fapt divers (13 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 19:54

Poate sa convoace ospatari, sa joace barbut, ‘ca nu joaca pe banii mei,sa ai aiba 30 de copii, ca el le da pensia alimentara, poate sa faca orice vrea el… Dar eu ca fan vreu un joc bun, vreau implicare daca tot are termen pana in 2016, si vreau sa-mi spuna ca obectivul clar si indiscutabil este primul turneu final, nu cel de peste 20 de ani… Vreau sa vina si sa spuna ca jucatorii vor murii pe teren, ca este obligatoriu sa ne calificam si ca cine nu-si face treaba, nu mai vine… Vreau sa ne straduim, nu sa fim nepasatori…

md (22 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 19:56

lasati manevrele si sustineti nationala ! pe Piturca il judecati dupa …
daca il criticati acum faceti jocul ungurilor . stiu ca printre voi sunt si unguri, dar ii invit sa comenteze in erdely.ma sau magyar hirlop .

STEFAN (16 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 19:58

am uitat sa spun as vrea cumva k echipa romaniei sa castige si antrenoru sa piarda,dar cum nu se poate HAI ROMANIA

groparu (52 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 19:59

Ehee!! Multe ar fi de spus . Desigur ca nu il putem judeca pe Piturca si sa-l punem la zid inaintea meciurilor ce urmeaza. Insa simate Ioanitoaia ,te-ai intrebat ce doresc cei ce vor umple tribunele incurajind nationala? Normal ca vor victoria tricolorilor. Dar multi dintrei ei doresc savada un spectacol, ca fotbalul e un spectacol sportiv. Sub Piturca acest lucru e imposibil.Si asta deoarece el are o idee fixa. Indiferent cit de prost ar juca echipa el trebuie sa nu piarda. Nu uitati ca in teren echipa se exprima dupa cum ii dicteaza antrenorul. Si atunci ce vedem? Meciuri slabe in care ne aparam cu dintii cu toata echipa. E adevarat ca nici materialul nu mai e cel de alta data dar faptul ca conducerea FRF il protejeaza necerindu-i rezultate. Faptul ca in loc sa fie pus la zid pentru lipsa de rezultate si ca va ramine in continuare chiar daca nu va duce echipa la Rio face ca multi suporteri sa rabufneasca.Ca si in cazul lui Mutu personal ma intereseaza mai putin ce face Piturca in viata privata. Poate sa aiba si 100 de copii pe care nu ii recunoaste . E treaba lui. Dar fata de noi sustinatorii echipei nationale trebui sa lase la oparte mojicia, orgoliul prostesc si tembeslimul. Realitatea e ca vrem si noi o echipa care joaca si pentru noi spectatorii nu doar pentru Piturca. Daca nu i se cer performante la nivel de federatie inseaman ca ceva e putred si mirose a mafie mai ales ca Piturca declara ca el nu da explicatii nici jucatorilor. Pai in cazul asta sigur ca cineva il tine in brate. In locul alora de la DNA eu i-as cerceta conturile. Sint sigur ca leafa lui o face juma-juma cu Nasul. Altfel n-ar sta la nationala. Pentru ca nu are fatza.

arh. Gheorghe Petrescu (486 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 20:05

Nu mai este nevoie sa tragem in Piturca. Daca nu trecem de BARAJ, Piturca va fi PUS LA ZID DE TOATA LUMNEA, inclusiv de ziaristica romaneasca. Nu mai am nimic de comentat. HAI STEAUA! HAI ROMANIA!

bazileon (167 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 20:10

Nu il dusmanim, dle nea Ovi, dar ne face sila. Este un ins marginit, cu un caracter infect, ale carui „performante” sunt rizibile. Vreau sa vad cum o sa-l mai tineti in brate ca pe un cartof fierbinte dupa ratarea calificarii.

Acciduzzu (108 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 20:30

D-le Ioanitoaia pe cine vreti sa manipulati? O spuneti chiar dumneavoastra ca sunt foarte multi care realmente il detesta si desconsidera pe Piturca. Nu intereseaza pe nimeni problemele lui personale si nu pentru ele este detestat, pentru ca da, este detestat, de marea majoritate a suporterilor. Chiar credeti ca lumea nu vede si nu intelege ce face acest clan de mafioti? Chiar va imaginati ca suporterii nu au inteles, si vorbesc de marea masa a lor, cat de cancerigen a fosr Mircea Sandu pentru fotbalul romanesc? Platiti o firma de sondaje si o sa aflati daca mai aveti dubii. Aveti o varsta. Ar trebui sa stiti, si cred ca stiti foarte bine, ca pentru oameni ca Sandu, Mitica, Piturca NU MAI EXISTA VIITOR in Romania. Au facut destui bani pe seama noastra a suporterilor si al cluburilor. De ce mai cereti respect pentru niste rateuri umane. Da, am auzit si eu oameni care sugerau sa nu se mearga la meci atata timp cat acest Piturca ramane acolo. Stati linistit. Lumea va fi la meci pentru ca vrea ca Romania sa castige cu Ungaria. In mod special. Nu sunt la fel de convins ca lumea vrea sa ne si calificam daca Piturca ramane la nationala. Au fost multe momente in care acest om ar fi putut castiga respectul suporterilor dar de fiecare data a ratat imperial datorita orgoliului prostesc. Baietii vor juca nu pentru ca le spune Pitzi ca si asa le spune numai prostii pentru CA NU STIE CE sa le spuna. Asta-i tragedia. Nu poti ascude la infinit incapacitatea pofesionala. Ea iese la suprafata. Asa ca toti vrem sa batem Ungaria si vom sustine nationala. Dar daca acest om lipsit de caracter ramane mi-e frica la meciul cu turcii nu vom mai fi la fel de convinsi ca vrem sa ajungem la baraj. Solutia ar fi, si ati putea SA O CERETI CHIAR DUMNEAVOASTRA, ca indiferent de rezultatul celor doua jocuri, PITURCA SA PLECE VAZAND CU OCHII. nu-l mai vrea nnimeni. Asa ca nu va dati vocea „patriotului nationale”. Aveti o varsta asa ca respectati -va.

moldovan.paul (11 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 20:36

Pentru că am observat că unii se întreabă ce vom zice dacă Pițurcă califică naționala pentru la anul, doresc să fac câteva precizări. 1. Din zecile de comentarii/ comentatori cred că numai 2 pun astfel problema. 2. Nu o va califica pentru că nu ăsta este obiectivul său/ lor!!! Tocmai pentru a nu avea emoții l-au zidit pe Pițurcă la Națională ca pe Ana lui Manole, că să fie siguri că nu le pică afacerile. Cui? Mai spui?! 3. Dacă se califică, cum sună provocarea, nu vom spune nimic pentru că vom mânca pop-corn și vom privi muți de uimire la ecranul din Cinema – City. Un astfel de scenariu este Misiune Imposibilă 6. Sau 5?!

iustin (82 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 20:45

@olteanu: nu cred ca ai dreptate.putem strange de o echipa care sa fie fara probleme in primele 10-12 din europa.pantilimon, chiriches, torje, maxim, nistor, bourceanu, pintilii, sapunaru, stefan radu, chipciu, marica, tamas, stancu, rusescu, latovlevici…e vorba in primul rand de antrenor aici.piturca e depasit de fenomen de cativa ani.imi spune mie cineva acum, cu mana pe inima, ca steaua ,la ora asta, nu bate ungaria fara mari probleme?

Acciduzzu (108 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 20:53

Chiar asa! Daca nu ne calificam dumneavoastra dl-le Ioanitoaia mai sperati ca mircea va face ce a promis public: il demite pe Piturca? punem pariu ca va spune cA ARE CLAUZA MARE DE REZILIERE (pe care el le-a pus acolo)? Ce ziceti? Facem pariu? ce fericit as fi sa pierd.

v (15 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 20:54

avem cel mai controversat antrenor din lume:singuru antrenor din lume cu dosar penal,barbugiu nr.1,hot(a fost prins furand in cazinou),curvar(a inselat timp de 16 ani),semianalfabet,garoi,spagar(convoaca in functie de comision de la clanu becali),un tata fara suflet(nu a vrut sa -si recunoasca propiul copil,antrenor depasit

martzic (43 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 20:58

Mai Ioanitoaia tu ceri respect pentru Piturca?! Nu stiai ca respectul se castiga? Ori piturca nu respecta pe nimeni, nici pe jucatori, suporteri si mai ales pe sine insusi! Daca vrei motive citeste celelate postari!

bazileon (167 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 21:08

Pentru dl arh. (arhonte? arhimandrit? arhangel? ruda cu Casa Poporului?) Gheorghe Petrescu, singurul arh. postac: hail s…! Adica dl nea Ovi ii canta osanale, penalul rateaza calificarea si post factum, ce sa vezi, tot boborul (mass media included) il vestejeste (pe Piturca)_care pleaca: mare succes al democratiei si al celei de-a patra puteri in stat! Rar am citit chestii mai jalnice, de unde si microfilipica mea.

Acciduzzu (108 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 21:11

Inteleg cam care a fost ideea articolului dar din pacate, daca va uitati la reactiile marii majoritati vedeti clar ca situatia e fara iesire. Problemele sunt simple: jocul mizerabil, lipsit de orizont sub comanda selectionerului, incompetenta profesionala, si nu in ultimul rand aroganta nefundamentata. Toata lume vrea sa vada o nationala care joaca ceva, chiar daca pierde. Intelegem ca nu suntem la nivelul Angliei, Germaniei samd dar vrem sa joace fotbal modern, frumos si demn. Ori din 2008 incoace (inclusiv la turneul final francez) SELECTIONATA ROMANIEI nu joaca nimic. Iar vinovatul clar, pe care ratatul de Mircea Sandu refuza sa-l vada e Piturca. Va amintiti acum cativa ani cand toata presa urla despe raportul pe o pagina a selectionerului? Mai vreti explicatii de ce tragem fara mila si din toate pozitiile in selectioner chiar inainte de meci. Mortul de la groapa nu se mai intoarce. Sa va spun eu cine e?

bazileon (167 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 21:14

Eu vreau un selectioner care sa declare (macar atat!): vizam sferturile de finale! Sunt satul de echivalarea calificarii cu o mare performanta (e drept ca nici macar asta nu ne mai e accesibila). Se ruga Olanda de acest pigmeu sa fie batuta si el se apara cu zece oameni! Vedeti dvoastra, dle nea Ovi, solicitand respect pentru un ipochimen nefrecventabil, riscati sa va epuizati propriul respect (aflat, pare-se, la cote de avarie, deja).

Melc Cotobelc (11 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 21:29

Ati pus punctul pe i si le-ati dat multora peste nas, asteptati-va la o gramada de injuraturi dar si la tot respectul meu! Aveti coloana vertebrala si asta nu e ceva obisnuit in presa sportiva din romanica!

danilovic (56 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 21:34

Domnule Ioanitoaia, Tot respectul pentru dumneavoastra ca ziarist, dar pacat ca mai aveti si scapari de genul celei de azi.
E clar pt majoritatea suporterilor care se pricep cat de putin la fotbal ca Romania nu poate avea un asemenea antrenor (nu mai intru in detaliile legate de viata personala, ca am vazut ca au scris destul oamenii pe aici). Din pacate, nu ai cum sa reusesti faci suporterii bucurosi cu un asemenea stil de joc cacacios, la noroc, uneori cu 2-3 suturi pe poarta…preferam sa JUCAM FOTBAL, nu sa stam cu fundul in poarta si sa ne rugam ca nimerim un gol din offside nevazut de arbitru (sa ne amintim de romania-cehia, de la constanta, din 2007). La meciul amical cu cehia, in minutul 80 jucam mingea numai in jumatatea noastra si lumea era scarbita si i-a cerut demisia barbugiului…nu e normal???Sa ne uitam si la Steaua si CFR cat de ofensiv au jucat in Europa…cand vreodata ar fi castigat piturca cu o echipa din romania la roma, manchester etc.?deci nu putem spune ca e cel mai bun antrenor pt echipa nationala si sunt sigur ca altii o pot califica si pot face o echipa mult mai spectaculoasa si cu rezultate mai buna decat acest personaj care abia scoate 3 cuvinte,nu? :)Reveniti-va, asteptam articole anti-sandu si anti-piturca de la dumneavoastra!

Loulou (274 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 22:00

Multi frustrati in tara asta care nu au facut nimic in viata dar cer de la altii. Ii cer lui Piturca lucruri pe care ei nu le-au avut niciodata. Niste inchipuiti de doi lei.

criu (50 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 22:08

clar!!! nu poti sa l iubesti p piturca…e satana , e barbugiu ,e infatuat….parerea mea ca nu paote sa faca parte din categoria SELECTIONERI …..antrenor in romania da

bogdan (2 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 22:33

Domnule Ioanitoaia…Spuneti atat de multe lasand impresia ca nu spuneti ceva.Intelegeti imaginea selctionerului si il considerati daunator.Incercati sa pareti echilibrat si suportiv,dar il vreti pe Piturca afara.Altfel nu ati fi enumerat ATAT de clar deficientele pe care le are.Mai degraba Imoralitatea lui.Sper la o zi cand veti avea curajul sa nu va ascundeti concluziile.Succes.

Xbotz (38 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 23:18

Exista tabere anti-Piturca si pro-Piturca insa in acest moment cei care il contesta vehement pe Piti ar trebuii sa il lasa pe selectioner pe planul secund si sa se concentreze pe meci.Chiar si cu acest joc dezolant,defensiv cine nu si-ar dori Romania la Mondiale in 2014.Daca este demis Piturca,un antrenor cu performante si un fost super jucator,si ar fi adus un antrenor ofensiv dupa 4-5 meciuri ii se cere demisia.Ca sa joci ofensiv trebuie sa creezi relatii de joc la nationala,cu niste stranieri care sunt solutii 2-3 la echipele de club trebuie timp iar noi Romanii vrem performante ideale.In orice caz toate aceste polemici vor continua dar macar acum sa renuntam la proteste si sa sustin nationala cu bune si cu rele,asa cum e!

seba (75 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 23:27

baiatul asta reusit sa stranga cea mai mare antipatie din partea suporterilor dintre toti selectionerii pe care i-a avut echipa nationala. e vorba de atitudine, nu neaparat de rezultate. are impresia ca e mai bun ca guardiola si murinho la un loc. si din pacate e mai slab ca multi antrenori din campionatul intern.

Hai Romania!

Optimvs (33 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 23:28

Rusine pentru acest articol d-le Ioanitoaia. Numitul Piturca Victor este CONDAMNAT CU SENTINTA DEFINITIVA in dosarul „Valiza” (pentru fals in inscrisuri!!!)si a fost filmat la Cazino in timp ce trisa. Astea sunt motivele pentru care o gramada de oameni cinstiti din tara asta il DISPRETUIESC pe Piturca si considera, cu just temei, ca acesta nu are dreptul moral de a mai ocupa o functie din care REPREZINTA ROMANIA.
Povestile cu viata dubla, copilul nelegitim pe care refuza sa-l recunoasca etc etc sunt bonus, ca sa zic asa. Intregesc profilul moral al personajului.
Nu zice nimeni ca astea sunt motive pentru care numitul Piturca Victor sa fie exclus din viata sportiva. Daca un club, adica o institutie PRIVATA, il doreste ca antrenor, e fix treaba acelui club. Romania insa nu este proprietatea cuiva, si nici Mircea Sandu nu e patronul Nationalei, sa puna acolo un puscariabil doar ca sa faca jocurile altor puscariabili.

Alin (626 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 23:30

Daca e legal sa tragem sa tragem ca asa vrea muschii nostri.

Mirceacelbatran (663 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 23:37

Maestre, imi pare rau, dar aperi o cauza pierduta. Si daca ar lua titlul european Piturca tot nu ar fi iubit de lume. Nu pentru ca e antrenor slab ci pentru ca nu are caracter.

Surugiu (4 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 23:39

Piturca si pleava lui nu merita sa aiba liniste. Decat o calificare cu el mai bine iar Euro la teevizor.

pamfletaru (32 comentarii)  •  5 septembrie 2013, 0:10

Mai adaugati functii blogului,la COMENTARII .

Daca vreau sa dau o replica unuia care isi lasa mesajul,nu e buton de REPLICA in dreptul lui…

SESIZARE :Autorii articolelor,sunt prea ocupati,rar ne baga in seama,nu prea dialogheaza cu noi(stiu, e cam dificil),doar MARIA ANDRIES are obicei bun de a ne da replici. BRAVO,MARIA !

Ordessis (12 comentarii)  •  5 septembrie 2013, 0:41

Doresc sa completez comentariul meu precedent cu unele consideratii referitoare la performantele antrenorului Victor Piturca…
Am o memorie destul de buna si imi amintesc cu destula acuratete campaniile de calificare la Euro 2000 si 2008, si cred ca si alti microbisti ma vor aproba..
Asadar, in campania Euro 2000, dupa un meci anost am invins Portugalia in deplasare cu un gol inscris de Dorinel Munteanu in minutul 90 printr-un sut norocos de la distanta, a urmat o remiza la Budapesta, din nou dupa un meci anost….In afara acestor doua meciuri am invins adversari facili gen Lichtenstein…Revirimentul s-a produs cu intoarcerea lui Hagi la meciul cu Ungaria de la Bucuresti, 2-1. Daca imi amintesc bine, inainte am avut si o remiza pe teren propriu cu Slovacia. Asadar, am obtinut calificarea dar neconvingator, permiteti-mi sa consider acea campanie ca fiind cea mai slaba a Generatiei de Aur, din punct de vedere al jocului etalat.
Euro 2008…Inceput neconvingator, 2-2 cu Bulgaria la Constanta, o anosta remiza alba obtinuta la Amsterdam cu Olanda, apoi, recunosc, o victorie frumoasa cu Olanda la Constanta, gol Goian, si calificare adusa si de un joc al rezultatelor neasteptat…Olanda pierde in Belarus si ne pune pe tava locul 1 in grupa…Turneul final a reprezentat o mare dezamagire, desi am obtinut remize cu Franta si Italia, jocul a suferit foarte mult…Olanda ne-a batut cu 2-0 desi au jucat la turatie minima intrucat erau deja calificati in fazele superioare…
Asadar, desi rezultatele sunt cele care raman, pe mine, suporter al Nationalei, jocul sub bagheta lui Piturca nu m-a impresionat.
Nu vreau sa reamintesc experientele domniei sale la echipele de club…..
Asadar, domnule Ioanitoaia, va rugam, lasati-ne sa tragem in selectioner atunci cand merita, si daca aceste critici se vor intoarce impotriva noastra ca un bumerang, eu cel putin, voi fi bucuros sa recunosc ca am gresit.

keepin it real (1 comentarii)  •  5 septembrie 2013, 1:05

Piturca e deja la a 3-a calificare ratata, daca ramane pana la finalul contractului va avea 4 in palmares. E adevarat ca e usor sa-l dispretuiesti ca persoana: figura tampa, aroganta si incapatanare cat cuprinde, apucaturi penale. Cand sta alaturi de fratele lui geaman, Eugen Neagoe, parca sunt Dumb and Dumber. Dar e si mai usor sa-l dispretuiesti ca antrenor, pt ca realizarile lui profesionale sunt ZERO BARAT. Lasati Euro 2000, unde nu are nici un merit, sau Euro 2008 unde ne-am calificat cu arbitrii si unde ne-am facut de ras. In afara de faptul ca acum nu stiu cati ani a dat Goian gol din offside cu Olanda, poate cineva numi o realizare profesionala a lui Piturca, fie ca selectioner, fie ca antrenor de club?

gery76 (54 comentarii)  •  5 septembrie 2013, 3:28

@iustin
-In multe privinte ai dreptate,dar nu pot fi de acord niciodata cu ultima ta afirmatie,cum ca Steaua ar bate la orice ora nationala Ungariei.
-Cum pui tu problema Bayern-ul de anul trecut sub conducerea lui Jupp Heynkes[cred ca si Borussia] batea fara probleme orice nationala din lumea aceasta mai ales ca ZDROBISE Barca lui Messi,Xavi si Iniesta cu un uluitor 7-0 ,tur-retur.
-Echipele de club pot beneficia si de prezenta a cativa stranieri de mare valoare,pe cand nationalele se bazeaza[cu exceptia catorva ce nationalizeaza jucatori]pe fotbalisti autohtoni.
-Uita-te la nationala Angliei cum s-a ales praful de ea din cauza importului masiv de stranieri la echipele de club,sunt echipe gen Arsenal ce in multe meciuri nu folosesc nici macar un jucator englez.

Alex (20 comentarii)  •  5 septembrie 2013, 7:17

Chiar asa! Nu mai trageti in Piturca! Otrava e mai eficienta si mai curata!

Blueray (108 comentarii)  •  5 septembrie 2013, 7:18

Fiind un articol scris de dvs. Maestre am facut ceea ce nu prea-mi place sa fac: am citit toate reactiile postate aici. Cateva observatii: 1. o pondere zdrobitoare a opiniilor sunt clar impotriva lui Piturca. Foarte putine reactii de aparare. Stiu ca „esantionul” nu e reprezentativ dar se pot vedea clar tendintele mari. 2. Argumentele celor pro Piturca par modeste, ca si ale maestrului de altfel. „Frustratii”, de care vorbesc unii pe aici, exprima ceva coerent si cu argumente, in timp ce aparatorii, cati sunt, par sa aiba acest handicap al lipsei argumentelor.
Exista o teorie numita a contrarienilor. Daca ceva se intampla intr-o anumita directie, adeptii considera ca trebuie actionat in directia opusa. Tot asa si aici. Cred ca Maestrul a vrut de fapt sa-l critice si sa-i dea o palma lui Piturca. Daca o facea direct nu-si atingea obiectivul. Asa ca l-a „aparat” pe Piturca generend reactia normala si virulenta a celor care sunt satui de el. Si, din ceea ce s-a scris pe aici a reusit.
Cred ca dincolo de mesajul patriotic, Maestrul cam asta a urmarit. Sa-i arate de fapt lui Piturca si implicit lui Sandu care este nivelul adevarat al aprecierii publicului larg pentru selectioner si performantele nationalei.
Haideti sa incercam, chiar daca suna putin straniu, sa facem o analiza SWOT a situatiei de la nationala. Pe baza rezultatelor de pana acum si a situatiei de mediu prezente. Nu iese de loc bine. Si o spun din experienta propriei afaceri. Frapeaza lipsa oricarei analize aprofundate a federatiei vis-a-vis rezultatele echipei nationale. Surprinde lipsa oricaror criterii de evaluare a ceea ce se intampla la nationala. Este aproape socant sa vezi cum dupa o perioada de 4 ani nimeni nu-l intreaba pe managerul nationalei de nimic si nu-l trage la raspundere. Iertati-ma dar daca eu as lasa pe cineva sa-mi conduca afacerea, as stabili criterii clare, cu obiective de etapa, verificabile, si as lua masuri imediat ce vad ca lucrurile merg intr-o directie gresita. Oare se face asa ceva la nationala romaniei? Sau lasam totul pe mana unui selectioner cu un singur obiectiv acela al calificarii. Daca iese bine daca nu iar foarte bine. Pentru ca dupa, nu mai avem ce face decat desigur sa venim si sa schimbam selectionerul. Dar am pierdut patru ani in care nationala a involuat. Nu este admisibil asa ceva. Inseamna ca se poate scrie mare pe frontispiciul FRF: FALIMENT. Am incercat sa discern mortivatia Maestrului pentru a scrie acest articol. Dincolo de cea patriotica impusa de iminenta partidei cu Ungaria, nimic nu justifica articolul. Maestre, aveti in continuare respectul meu, chiar daca, sau, tocmai pentru ca stiu ca perfectiunea nu exista. Fiecare mai gresim. Din pacate Selectionata Romaniei este insa in pierdere.

Unu-altu (2 comentarii)  •  5 septembrie 2013, 7:56

Domnul Ioanitoaia, va respect ca jurnalist, dar acum nu sunt de acord cu dumneavoastra. Atata timp cat sunt chemati jucatori care nu au meciuri in picioare in noul sezon, care se antreneaza pe unde pot, nu am cum sa fiu incantat. Stiu ca nici aria de selectie nu este cine stie ce, dar sa incepi un joc crucial cu jucatori care mai mult se antreneaza decat sa aiba meciuri in picioare. Ok, nu neaparat selectia este marea problema, ci stilul de joc. De mult ori jucam la noroc. Vezi cazul din Turcia, meciul din Ungaria (unde golul de 2-2 a fost marcat cu noroc si dupa un fault neacordat la unguri) si mai sunt exemple. Nu am de ce sa fiu suparat ca Olanda a dat cu noi de pamant aici (4-1), macar am jucat ceva, ne-am dorit, iar fanii au fost de nota 20. Daca am juca asa meci de meci, ofensiv, sa aratam ca dorim victoria, va garantez ca Piturca, chiar si cu rezultatele astea nu era huiduit.

gandacul vesel (1 comentarii)  •  5 septembrie 2013, 8:34

Si totusi cei care s-au perindat intre pauzele lui pitzi de la natzionala, nu au realizat nimic.Deocamdata cu fundul in poarta sau nu, pitzi a obtinut niste rezultate. Cu toate capriciile lui. Sunt de acord cu o schimbare. Si de atitudine si de joc, etc. Dar ce ar fi ca aceste lucruri sa inceapa odata cu schimbarea nasului si conducerii federatiei..

Comentează