Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Nu mai trageți în Pițurcă!

Intrigă aversiunea pe care suporterii i-o arată lui Pițurcă. În timp ce unii îl ironizează, alții lasă impresia chiar că-l dușmănesc:  “Mi-e silă de el. Pițurcă convoacă pe interese și pe ambiții personale” (Claudyu). “Păcat că privește echipa națională ca […]

miercuri, 4 septembrie 2013, 4:09

Intrigă aversiunea pe care suporterii i-o arată lui Pițurcă. În timp ce unii îl ironizează, alții lasă impresia chiar că-l dușmănesc:  “Mi-e silă de el. Pițurcă convoacă pe interese și pe ambiții personale” (Claudyu). “Păcat că privește echipa națională ca pe propria moșie și aduce jucătorii în funcție de cotizația primită de la fiecare în parte” (reformistul) etc. Numit cînd barbugiu, cînd Satana, se­lecționerul e considerat, alături de Mircea Sandu și de Dumitru Dragomir, responsabil de declinul fotbalului românesc, prima exagerare. Cîțiva îl apără, însă pu­țini. Mai ales tinerii îl pun la zid și-l vor mazilit cît mai repede de la “națională”!

Fără să fiu fan Pițurcă, dimpotrivă, l-am criticat adesea, găsesc această atitudine lipsită de temei, chiar deplasată. Cel mai simplu ar fi s-o atribui lipsei de experiență a protestatarilor, dar mă tem că n-ajunge. Cum nu-i suficientă nici explicația că se amestecă profesia lui Pițurcă cu viața lui personală, cu un copil din afara căsniciei, cu o pensie alimentară plătită tîrziu și așa mai departe. N-ar trebui încurcat profesionalul cu restul, iar Pițurcă judecat în plan sportiv după faptele comise în afara serviciului. Dacă am extinde procedeul, mulți am pica examenul!

Într-o țară cu 20 de milioane de locuitori și tot atîția selecționeri, nimeni nu pretinde, probabil nici cel în cauză, că Pițurcă trebuie admirat. Iar iubit, nici atît. Merită însă respectat, asta da, fie și numai deoarece, în ciuda slăbiciunilor și erorilor sale, a reușit calificarea “tricolorilor” la Euro 2000 și 2008, performanțe remarcabile, de vîrf.  În măsura în care rezultatele recomandă orice antrenor, ele îl urcă, ele îl co­boară, Pițurcă e îndreptățit să țină capul sus, chiar să fie mîndru. Implicit, să le închidă gura inamicilor, să ceară și să primeas­că respect. Întîmplîndu-se așa, nu i s-ar înmîna un bilet de favoare, i s-ar recu­noaște un drept cîștigat.

Deși există riscul ca rîndurile de față să se întoarcă împotriva mea asemenea unui bumerang, simt nevoia să le scriu înaintea meciului cu ungurii, decisiv pentru prezentul și pentru viitorul “naționalei”. Mai cred că a venit momentul ca adversarii “găștii lui Pițurcă” s-o lase mai moale, să dea sonorul mai încet. Să îngroape securea răz­bo­iului și să ia aminte la pos­tarea iscălită Talpaiadului pe blogul meu: “Cine, mamele voastre, vă reprezintă pe voi, Keșeru, Ni­coliță, Mutu, Tamaș, că văd că plîngeți du­pă ei cînd nu sînt con­vocați, dar cînd sînt convocați, tot voi spu­neți că sînt praf?!”.

Respectivii să realizeze că nu există croitor, fie el foarte priceput, capabil să facă smokinguri din stambă, dar nu numai atît. În loc ca ei să caute noduri în papură, mai bine să meargă cu mic, cu mare la stadion și să încurajeze din răsputeri echipa lui Pi­țurcă, pentru că ea aparține tuturor ro­mâ­ni­lor, cu bunele și cu relele noastre! Îm­pre­ună la luptă și la victorie!

Comentarii (148)Adaugă comentariu

darkdark (11 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 16:17

Corect. Trageti direct in Mircea Sandu prin absenta de pe stadioane. Scapati de Sandu si o sa scapati si de Piturca.

ROMAN (15 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 16:18

eu respect pe cine VREAU si pe cine CONSIDER EU ca merita respectat, nu pe cine vrea ioanitOAIA si familia de traficanti BECALI

Piturca trebuie sa isi dea demisia daca nu invinge Ungaria.
HAI UNGARIA !!! HAI TURCVIA !!! JOS PITURCA

io (17 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 16:24

De ce il uram? Pentru ca isi bate joc de noi. Pentru ca il doare mai mult de palmaresul lui decat de nationala. Pentru ca a luat bataie de la o echipa care nu vroia sa-l bata.

Andrei (6 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 16:28

Eu nu sunt fan al lui Piturca, dar nici nu-l critic. Totusi in meciul tur cu Ungaria cand l-a jucat pe Stancu parca tot meciul chiar daca era cel mai prost jucator pe o raza de 100 km m-a facut sa-mi dau seama ca are si alte interese. Degeaba primeste din partea federatiei 500.000 euro daca califica Romania la Mondiale, daca din partea jegosilor de becali primete un mil. sa joace cativa rupti in cur.

moldovan.paul (11 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 16:31

Mă intrigă și pe mine că sugerați că cei care îl contestă pe Pițurcă nu ar avea experiență. Ce ușor să formulezi de la tastatură astfel de sentințe! Mai lipsea să spuneți că dacă o largă majoritate a românilor îl contestă ar trebui să reflectăm la ce se spune despre mulțime, că ar fi „prostimea”. Desigur, ca în politică și în fotbal, cei puțini sunt cei aleși, elita, crema, miezul. 🙂 Necazul e că suntem în România, iar elita, atât în fotbal, cât și în politică, e formată din șmecheri, șmenari, mafioți, samsari, de regulă infractori, dovediți sau nu, o elită care zburdă fără jenă și emoții pe înaltele pajiști publice cu largul și destul de bine plătitul concurs al presei! Iar Pițurcă, domnule Ioanițoaia (nea Ovidiu, sic!), e un infractor dovedit. E jenant pentru o țară întreagă să păstrezi într-o astfel de poziție o persoană cu cazier. Indiferent de consecințele juridice, dicatate de contract, trebuia evitată o astfel de situație. Asta și dacă ar fi fost vorba de Lucescu sau, iată, de Reghecampf, adică de cei mai buni antrenori români, unul al istoriei recente, celălalt al momentului. Nu mai vorbesc de selecția pe care ne-a obișnuit să o facă Pițurcă. Aici am putea discuta la nesfârșit. Cert e că nu criteriile care vizează performanța sportivă dictează formația pe care o pune Pițurcă în teren. Legăturile sale cu clanul Becali, adevăratul cancer al fotbalului românesc, sunt mai importante decât forma unui jucător sau a unui grup de jucători care joacă la aceeași echipă. Nu meciurile în picioare, nu relațiile de joc, nu simbolurile și reperele contează, ci bunul plac al grupului pe care îl reprezintă Pițurcă în fotbalul românesc. Interesul lor, atât, nimic mai mult! Sănătate bună!!!

Calu (17 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 16:32

Piturca a fost si este un mare norocos. Fotbalist mediu, huiduit de suporterii echipei sale ca nimeni altul in istorie, s-a nimerit sa se loveasca mingea de el si sa marcheze. In 2000, pana si cei mai slabi antrenori ar fi calificat Nationala lui Hagi. iar in 2008 Nasu era deja la butoane la UEFA, ne-am calificat cu arbitrii. Piturca are valoare zero, noroc infinit.

MVR (21 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 16:36

Nefiind un om comunicativ, dl. Piţurcă si-a creat un duşman redutabil din mass media şi suportă cu stoicism efectul atitudinii sale. Să nu uităm că presa l-a mai inlăturat odată de la cârma Naționalei din aceleaşi motive . Sper să nu mai reuşească gazetarii să aducă un nou Răzvănel în lupta pentru aceste calificări! Îi doresc succes în această campanie, cât și în campania de calificare la europene!

MARGELATU (91 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 16:37

Singura realizare a lui Pitzi este Euro 2008 care a fost si cu noroc. La Euro 2000 oricine putea sa califice Romania (era mai mult sau mai putin Generatia de Aur care juca impreuna de cativa ani buni).

Ce a realizat Pitzi la vreun club din Romania etc?

Vina nu este PITZI, este SANDU ca are obiceiul sa aduca la nationala (e.g. Hagi, Pitzi, Lucescu, Sandoi) oameni fara realizari deosebite la vreun club!

Asa ceva este de NEACCEPTAT!

E de mult timpul! Desteapta-te romane/DNA!
SANDU si DRAGOMIR dupa fileu!
Jos cu INCOMPETENTA si HOTIA!

HAI ROMANIA LIBERA!

piti jr (4 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 16:38

Asa o fi nu mai trageti in piturca, dar in cine sa tragem daca el este antrenorul nationalei si echipa nu joaca nimic nu are nici un fel de perspectiva acest joc facut de mina lui piti 😉 Lasati-ne cu piturca asta ca nu este nimik de capul lui ca si antrenor, au apus vremurile alea ptr antrenori ca el, fotbalul este acum la alt nivel

Mytzu (3 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 16:38

mie nu imi place stilul de joc al nationalei. prea putin ma intereseaza jucatorii care vin la lot. ma deranjeaza atitudinea jucatorilor si felul cum sunt pregatite jocurile. ma astept sa vad o echipa a Romaniei tematoare in meciul cu Ungaria, iar daca nu vom reusi sa marcam, o sa se multumeasca cu egal, ca vorba aia, inca ne mentine in joc. Cu turcii o sa incercam sa dregem busuiocul (sa castigam) si iar n-o sa ne iasa, pentru ca echipa nationala nu stie sa atace. Sper din tot sufletul sa nu am dreptate si sa castigam ambele jocuri, nu cum a spus Pintilii (probabil asa le-a spus chiar Piti) sa castige cu Ungaria si sa faca egal cu Turcia.

stresu (16 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 16:39

Piturca = eliminarea, NEMERITATA, din fotbalul romanesc…
Exact acelasi tratament ar fi urmat si Steaua daca Gigi nu simtea manevra.
Iti aduci aminte de Cocis ? Era omul care nu a iesit niciodata in evidenta dar care era senator de drept la nationala.
Iti aduci aminte de Radoi ? a trebuit sa-si ceara scuze public pt ceva care nu a facut.
Acum Mutu, care a avut aventuri cu Vica lui Piti nu mai este convocat.
Cum e Ovidiu cu viata particulara si viata de fotbalist/antrenor ? El are voie si noi nu ?
Te cunoastem mosule, pregatesti terenul pt un eventual si logic succes al nationalei, cand ne vei spune ca „eu am zis”
Asa ai fost mereu, ai jucat la 2 capete…

Imi este sila de asemenea jurnalisti…

stresu (16 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 16:40

Piturca = eliminarea, NEMERITATA, din fotbalul romanesc…

la CRAIOVA ma refer…

Tatalor (5 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 16:42

Domnule Ovidu, dar sincer, dv va place cum joaca aceasta „Nationala”? Sincer ne-am saturat sa vedem o „gasca” care joca la mica ciupeala, fara sa fie in stare sa lege 3 pase consecutive, fara idei tehnico-tactice, fara pic de scop si de idei teren. Nu v-ati saturat sa vedeti o „ceata” care 90% din timp se apara ca niste lasi, ca niste incompetenti, o „gloata” de 11 care pacalesc fotbalul non-stop si care jigneste constant pe suporterul Roman meci de meci? Inca nu ati inteles ca nu atat rezultatele catastrofale ale Nationalei deranjeaza, cat mai ales stilul de joc si prezentarea in teren. Nu v-ati saturat? Sincer!

Serban (147 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 16:44

@Primii 3 postangii
Dacă Pițurcă, cu Naționala, merge la baraj, vă lăsați de teribilisme (în anonimat că la vedere …) și vă declarați incompetența?!
Dacă Naționala condusă de Pițurcă ajunge la mondiale, vă sinucideți?!
@Toți românii – HAI ROMÂNIA!!!
Să nu ne lăsăm păcăliți de etnicii din Har-Cov, care și-ar dorii un stadion gol la meciul cu ungurii.
@ Domnule Ioanițoaia, felicitări!

dan (13 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 16:47

Ce gluma proasta! Voi vorbi frumos de acest om, atunci cand o sa devina om, adica sa faca ce e corect si sa-si dea demisia de la nationala. Cum e posibil un om care a fost gasit vinovat de istanta judecatoreasca, condamnat cu suspendare altfel spus, sa ramana in continuare selectioner? Unde va este etica d-le Ioanitoaia? Chiar nu conteaza pentru voi ziaristii faptul ca fotbalul e in mainile unor golani parveniti? Vreti ca opinia noastra, a celor care inca mai spera la o insanatosire a fotbalului romanesc, sa coincida cu a dumneavostra? Ce gluma proasta!

Florin (6 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 16:47

De ce il uram? Pentru ca nu merge pe teren ca sa castige, pentru ca, ca si antrenor nu declari niodata ”In fond, cine suntem noi sa batem Franta?” (Euro 2008), pentru ca este un arogant.
Sa plece!

liviu (3 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 16:48

Eu sint unul din cei care-l contest pe Piturca. Intr-adevar nu stiu care sint criteriile de convocare dar oricare ar fie ele, nu dau rezultate .Eu nu ma pling de un jucator sau altul eu ma pling de echipa si de jocul prost aratat pina acum…Este o echipa mediocra in care apararea este aproape nula si Piturca continua sa joace cu Tamas si Goian in centru cei care au luat doua goluri in Ungaria .In plus este foarte superstitios (jucam in acelasi echipament de cind a venit el la Nationala) si ranchiunos .A avut atitta timp sa testeze si sa formeze un prim 11 si el inca este la nivelul experimentarilor jucind de la meci la meci cu cine i se pare in forma…N-am sa mai vorbesc de Florescu, Cocis si alti ciudati care n-au si n-au avut ce cauta la Nationala
Este deajuns sau mai doriti si alte argumente ?
Ce a avut cu Sapunaru pina a renuntat la Nationala ? Un jucator valoros are o personalitate puternica.La nationala nu este loc de intreceri si ambitiii prostesti
Daca este un adept strict al disciplinei de ce l-a luat innapoi la Nationala pe Mutu dupa ce Razvan l-a dat afara pentru monitvele justificate pentru care l-a dat ?
Pe mine chiar daca nationala v-a cistiga meciul cu Ungaria Piturca nu m-a impresionat cu nimic si nu ma v-a impresiona cu nimic ..Faptul ca a calificat Romanai la doua mondiale nu ar trebui sa oblige federatia sa-l tina la Nationala pina le pierdem pe urmatoarele doua

pamfletaru (9 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 16:48

faraonii ciuruiesc fotbalul ,nu fanii nationalei

PITURCA TRAGE IN FOTBALUL ROMANESC ,SUSTINUT DE ALTI DOI FARAONI MATUSALEMICI

daca vom rata calificarea,parca nici nu o avea ca obiectiv in contract,piturca nu-si va da demisia,ci va fi pastrat pentru… formarea generatiei 2088,
daca vine apocalipsa,pariez ca piturca tot va fi antrenor

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 16:50

Din pacate nu trege nimeni in stelistul sef …la propiu ..

vip (32 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 16:53

Nu e rusine si imoral sa avem la carma echipei nationale, antrenor cu dosar penal ?!

adi (26 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 16:55

Noi suntem in lumea a 3-a a fotbalului insa suporterii isi imagineaza ca Romania poate juca mai bine decat Spania,Olanda si Brazilia ,numai ca nu o lasa Piturca!!!?Cati neuroni activi trebuie sa ai ca sa realizezi ca nu avem nici un jucator care sa joace bine si constant la o echipa din vest?Ce sa mai vorbim de 11? Dar de 18? Fantezii ?Toti l-au cerut pe Lato de la Steaua.Dupa ce a fost adus toti l-au injurat de mama focului.Astia sunt suporterii romani.Niste catavenci.

ss (34 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 16:56

Nu-mi place antrenorul si mai ales omul Piturca insa in aceasta perioada trebuie lasat sa-si faca treaba asa cum considera el…..dupa cele 2 meciuri e timp destul de tras in el! Doamne fereste sa ajunga doar un meci pt. a incepe tirul!

griga (4 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 16:59

sint de acord cu ‘sresu’ si cu ‘tatalor’. si la urma toate vor avea un sfirsit,

olaru (9 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 17:00

@stresu. Numai un prost ca tine poate crede in asemenea scenarii. Dl Ioanitoaia vrea victorie cu ungurii pentru ca e roman, nu pentru a se lauda cu o eventuala victorie. Tu insa esti bolnav rau cu caputul. Mie de destepti ca tine imi e sila.

Marcus (279 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 17:03

Nea Ovidiu, felicitari pentru curaj! Le-ai zis-o fraierilor care sunt prosti, dar multi! Spre deosebire de cei care il injura Piti a facut ceva ca jucator si ca antrenor. Frustratii o tin pe-a lor de te ia rasul.

Tudorache (179 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 17:04

Sunt de acord cu punctul dumneavoastra de vedere. Multumesc.

Iulian Vladu (2 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 17:04

Sunt de acord cu dvs. domnule Ioanitoaia.Cand s-a tras la sorti grupa,am fost in urna a 4-a,deci am plecat cu a 4-a sansa,ma uit si eu pe clasament si nu inteleg unde e drama…!!!

dtru (268 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 17:07

Si daca nu are dreptate Dl Ioanitoaia isi argumenteaza opinia in mod civilizat pe cand unii dintre voi dati cu mucii in fasole. Ce pretentii sa ai?

Cheetah (2118 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 17:08

Piturca a fost un fotbalist talentat si imprevizibil, cu pofta de gol si orientat spre poarta.
Daca insufla acelasi spirit tinerilor combatanti in cele doua meciuri decisive si daca vom da implicit multe goluri frumoase, ei bine, atunci cred ca ar merita iertat pentru nereusitele Nationalei atribuite lui, uneori emotional-arbitrar, alteori corect.
A zis bine Dl. Ioanitoaia mai sus, ca deobicei!

HAI ROMANIA!!!!!

Rezervam bilete pentru Brazilia?
Hai ca avem chef de dans pe plafonul autobuzelor, pe plaja!

Nelu (16 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 17:09

Acum ca zarurile sunt aruncate ,sunt de acord sa sustinem nationala NOASTRA,dar multi au dreptate cand spun ca uneori iti vine sa piarda echipa ca poate l-or schimba.E normal sa ai acel salariu si sa nu ai obiectiv ? O FI IMBATRANIT si nea Ovi dar vad ca numai COLOANA VERTEBRALA n-o mai are !Pacat ,cum sa-i mai dam jos pe astia cand cine mai are opinie ori e trecut pe linie moarta,ori trece de partea lor.Putina rusine !!!!

NASCUT PENTRU A FI STELIST (9 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 17:10

Domnule Ioanitoaia,permiteti-mi sa va amintesc: acum 15 ani dupa ce personajul a afirmat ca ati fi sarit in sus de bucurie la un gol al Ungariei impotriva Romaniei ati initiat si dezvoltat o apriga campanie de presa impotriva acestuia.Din aceasta campanie noi,prostimea ce va citeste,am ramas cu notiuni ca: barbugiul,satana,666,puscariasul…,etc.Acum,cand nu stiu ce interese v-au facut sa intoarceti foaia ne acuzati pe noi de atitudine deplasata???
Piturca este un ingamfat ce crede ca le stie pe toate,detinator de adevar absolut ce ocoleste cinstea,onoarea si corectitudinea pentru a demonstra asta.Eu nu sunt tanar si dupa cum deduceti dupa nik sunt stelist ce m-am bucurat la realizarile lui Piti fotbalistul,dar omul si antrenorul(selectionerul) m-au dezamagit.Cazuri gen Hagi,Popescu,Petrescu,Radoi,Mutu,Latovlevici,Sapunaru si altii ce nu-mi amintesc de ei,asa multi sunt,arata matricea si caracterul selectionerului.Nenumaratele cazuri de jucatori gen Gaman si Lung promovati pentru propiul interes material arata micmicimea omului.Inchistarea in precepte invechite si rudimentare din lenea de a actualiza si invata arata valoarea antrenorului.Personajul nu are decat smecherie si poleiala data,national,de presa atunci cand aceasta are interesul de a o face.Acest antrenor platit cu o groaza de bani,fara obiectiv,prins de atatea ori cu temele nefacute,nestiitor de limbi straine intru ajutorarea perfectionarii profesionale mai este si pervers incercand aruncarea pisicii in curtea Stelei,a fondului de selectie slab,a antrenorilor ce activeaza in liga intai nepregatiti,a spectatorilor ce nu cad pe spate de admiratie a jocului nationalei,a presei ce-i poarta sambetele…,toti sunt vinovati de dezastrul de la echipa ce o patroneaza…,mai putin el!!!O cacealma,sa nu zic o incercare de trisat,obisnuinta devanind a doua natura.Dar eu,cetateanul,nu sunt nici cazinou,nici masa(de joc)de manevra si vreau,in schimbul respectului ce-l cereti pentru selectioner,munca,corectitudine,valoare la nivelul care este platit,imagine ireprosabila pentru principalul reprezentant al fotbalului romananesc si consideratie pentru toti cei ce-l ajuta in atingerea obiectivelor.
Cand ve-ti considera ca minim minimorium din cerintele unui cetatean sunt indeplinite voi fi pregatit sa-l accept pe Piturca selectioner…,pana atunci sa ne rugam la Dumnezeu pentru un rezultat bun.

daniel (30 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 17:13

Fara Piturca am lupta pentru ultimul loc din grupa.
Asa e in Romania ”experti” cu trei clase din galerii sprijina pareri ale unor interesati sa fie altcineva la nationala .
Motivele ”expertilor” insa sunt simple, nu e dinamovist ,rapidist, nu titularizeaza mai multi stelisti,nu se impaca cu Reghe,nu il ia pe Mutu care mai recent era injurat ca a jucat cu Ungaria,de ce a jucat cu Latovlevici care acum e slab……..

Mihai (1 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 17:13

Daca el va reusi cumva sa duca Nationala la Mondiala, ce o sa ziceti atunci?

Aral (104 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 17:17

Ovidiu Ioanitoaia e de inteles ca vrea liniste inaintea unor meciuri decisive.@stresu. Te-ai bucura sa pierde meciul cu ungurii, esti bolnav mintal sau esti boanghen?

andrei (3 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 17:17

Din 2002 incoace, numiti-mi domnu’ Ioanitoaia, un singur selctioner dorit de tot publicul si nu instalat parsiveste parca, de Nanasul si ai lui? Crede-ti ca ar mai exista neumultumirile astea daca la carma nationalei ar exista un Petrescu, Olaroiu, Reghecampf, si alti antrenori de GENERATIE TANARA cu mentalitate de invingator si nu de un barbugiu cu o exprimare atat de defensiva incat uneori avem impresia ca centrul terenului ar trebui mutat in jumatatea noastra…

Lereter (68 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 17:18

Una-i una,alta-i alta ! Echipa Romaniei va fi sustinuta de public,pe stadion sau de acasa,la TV.Problema este : aceasta echipa este in cea mai buna formula posibila ? Nu cred. Nu cred ca Sapunaru nu-i mai bun ca Matel,nu inteleg de ce Marica sau Torje,desi nu au echipa sint acolo,iar Pantelimom nu este.Apoi Mutu. Nu el ne-a scos la Budapesta,sau Grozav,nu el a dat gol in Turcia. Recunostiinta este inexistenta la Piturca. Ce va fi ? Un sistem cu 4 atacanti si 7 aparatori,ca in Elvetia,vom juca PPC (poate pica ceva),la ciupeala ,pe contre. Da,dar acolo era Mutu. La aerele de primadona ale lui Piturca,la ingamfarea si suficienta aratate de el,nu poti decat sa-l fluieri.Cum sa nu aiba ca obiectiv ,calificarea?.Este un tip conflictual,arogant,plin de ifose. Cum sa-l sustii ? Sper sa batem Ungaria,nu pentru Piturca,ci pentru milioanele de ardeleni,care asteapta treaba asta cu nerabdare,pentru sansa de a putea merge,macar la un baraj. Ma tem insa,la Bucuresti,mereu ungurii s-au predat greu. Nu mai e Hagi,nu mai e nici Mutu,cu Matel,cu Stancu,cu Gaman (rezerva,la ASTRA) va fi greu.Nicolita,Keseru,si altii nu sint buni pentru Piturca.Dar speranta ce victorie ramane. Cei ce vor intra in teren trebuie sa manance jar,sa moara pe teren ,altfel…..Deci : Hai Romania ! Jos Piturca !

Cata (12 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 17:18

dati-i bani de cazino… nu va e mila de el , saracu…. condamnatul cu suspendare are nesimtitrea crasa de a nu-si fi dat demisia! ba trag in piturca pina va pleca de la nationala si isi va ascunde mediocritatea departe de ochii lumii! Nationala nu poate fi condusa de un condamnat fie el si cu neexecutare!

bandoleros (4 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 17:22

Nea Ovidiule nu doar modul de selectie a jucatorilor deranjeaza.
deranjeaza si tactica si stilul de joc al Nationalei.
la nivel de Nationala noi inca am ramas la stadiul de acum 25 de ani.
iar de atunci fotbalul a evoluat foarte mult.
eu zic ca asta deranjeaza mult mai tare decat selectie facuta de Piturca.
pana cand o sa ne aparam? pana cand o sa jucam la mica ciupeala? pana cand o sa stam cu inima in gat la fiecare meci al Nationalei?
cei mai buni jucatori romani din actuala generatie sunt de profil ofensiv. iar Steaua sta marturie in acest caz.
jucatorii Stelei dau randament maxim in stilul ofensiv impus de Reghecampf la Steaua. pe cand in stilul defensiv impus de Piturca la nationala jucatorii Stelei devin niste jucatori oarecare.

prazarul 1 (6 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 17:23

Nea Ovi ,cum naiba sa spun ceva bun de barbugiu cand a semnat contractul cu puscariabilul sandu mircea in 2012,cu cateva luni inainte de preliminariile CM din 2014 si isi pune obiectiv pentru 2016 ??? pentru ca daca o sa califice cumva nationala la mondial sa para un fel de Mesia al antrenorilor romani.
Un cadou facut pe puscariabilul sandu mircea pentru distrugerea lui mititelu si implicit a iubirii vietii mele STIINTA,pentru ca de la piti a plecat totul.
In viata mea nu voi mai putea spune ceva bine de acest barbugiu.

Cristi (17 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 17:23

ADI: Intr-adevar nu suntem Spania,Olanda Brazilia,etc.,dar eu vreau sa vad putina atitudine,ceva curaj,darzenie,vreau sa vad echipa atacand,nu pasand tot timpul in spate si jucand la asteptare. Vreau sa vad jucatori motivati nu cautand fel de fel de scuze si chiar daca pierd publicul va vedea atitudinea lor, dar asta o poate face un ANTRENOR ADEVARAT,nu acest personaj.

Liviu (5 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 17:23

Stimate domnule Ioanitoaia. Mie personal nu imi place Piturca pentru ca: nu este un profesionist in meseria lui (nu voi da exemple de antrenori de afara, dar in Romania ai antrenori tineri care s-au scolit in antrenorat si care fac cariera cu resurse putine sau au rezultate exceptionale cu resurse bogate). Piturca a avut si resurse si putere si decizie si a fact fix UN RAHAT. A stricat niste generatii talentata pentru ca nu poti pretinde unui personaj fara cultura sa faca educatie unor tineri. El atat poate, atat il duce capul. Faptul ca a facut bani ( multi pe seama invartelilor din fotbal despre care dvs stiti bine si il protejati cand vreti si atacati cand doriti) nu inseamna ca si stie sa fie un antrenor bun. II repugna pana si ideea ca orice om trebuie sa admita ca are de invatat indiferent de varsta si experienta. De ce l-as proteja? Sa mai nenoroceasca niste generatii? Sa ajungem la un baraj de unde sa ne intoarcem cu coada intre picioare si apoi sa mai vedem generatii distruse?
Antrenorii astia mici(raportati la „valorosul” Piturca) din Romania au produs un Chiriches, un Maxim, un Nistor, un Adi Popa, un Nica si multi altii. Pentru ei „Domnu” Piturca este din alt film. „Domnu” se considera mult peste acesti pigmei. Pune-l antrenor la Pandurii si in 2 ani aia sunt in B. Pune-l la Steaua si nu mai iau titlul 5 ani cu toti banii lui Gigi. Asta e valoarea lui Piti. Exact ca in Romania. Pune al mai dobitoc sef si spune ca atata poti si in spate stau d-alde becali cu ciordeala.
Si voi cei care traiti din grauntzele pe care vi le arunca ca la ultimii cersetori. Ca asta e presa din Romania. Pacat de cativa tineri valorosi ca stau sa creasca in asa mocirla. Bine ca s-a inventat blogul.

Lucian (2 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 17:28

Macar odata in viata sa fim si noi capitalisti asa cum pretindem . Sa privim rezultatele selectionerului si in functie de ele sa fie luata o decizie corecta . Dpmdv in acest moment Domnul Piturca nu are ce cauta ca antrenor principal . O sa merg la aceste 2 meciuri foarte importante pentru ca sunt roman si vreau sa sustin echipa . Indiferent de rezultate acest ” principal ” ar trebuii sa aiba o atitudine cel putin modesta si restrictiva in fata camerelor de luat vederi !
Hai Romania !

vasim (144 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 17:33

Sa nu tragem in Piturca e relativ!
Putem trage in Piturca atunci cand vedem ca nationala nu se califica la un turneu final ?
Sigur!
Putem trage in Piturca daca vedem ca nationala joaca defensiv si noi spectatorii nu suntem de acord cu acest lucru pentru ca venim la un spectacol ?
Sigur!
Putem trage in Piturca pentru ca jucatorii buni de calibru gen Chivu sau Sapunaru renuntza la nationala din cauza lui Piturca?
Sigur!
Putem sa ii reprosam selectia jucatorilor ?
Nu putem, pentru ca pana la urma selectia este relativa!
Putem sa ii reprosam viatza personala ?
Nu putem, pentru ca nu ne priveste, eventual in ziarul de cancan, dar cu nationala nu are legatura!
Si lista ar putea continua, dar domnule Ioanitoatia prea v-ati pozitionat de o parte a zidului ce il inconjoara pe Piturca.
Cel mai mare repros pe care i-l aduc eu este atitudinea lui cu presa cu ceilaltzi antrenori din bransa si cu altzi oameni care chiar se pricep la football si pe care Piturca ii pune tot timpul la respect, cum ca doar el se pricepe!
Atitudinea asta se rasfrange asupra muncii lui si a rezultatelor echipe nationale!
Ca antrenor nu e rau, dar pachetul complet incepe sa nu imi mai placa!
Parca cu fiecare an Piturca e tot mai morocanos!
Hai Romania!

TorqueFM (9 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 17:40

ati cam luat-o pe ulei….rau de tot! In 2000 era clar ca ne calificam si fara selectionar .Pai in 2008 intr-o echipa cu chivu si mutu si codrea si tamas si rat si sapunaru si lobont si Niculae(toti jucau la echipe mari atunci ) era NORMALA CALIFICAREA IN FATA BULGARIEI ! Dar ce spune omul cu experienta din matale ca s-a intamplat in meciul cu olandezii cand aproape ca ne invitau sa dam gol ? Noi ne aparam ca nebunii….aparam ce? trebuia sa castigam ! Romania 0-3 lituania,Romania 1-2 austria ce sunt? Avem o grupa extreeeeem de accesibila acum si ne chinuim !!!! Ce sa caute asta la nationala? Mutu joaca oricand mai bine ca bogdan stancu ! Sapunaru de ce nu e convocat? A zis ca vrea la nationala ! Nistor de ce nu e convocat? e in forma carierei….hoban e mai bun ? Mai lasa-ma cu olteanul asta incapatanat ! Am ajuns sa sper ca pierdem rau de tot un meci ca poate,poate se cara odata de la nationala ! Nu va e rusine sa luati apararea? tinerii astia vad ce se intampla in vest ! Nu au nevoie de experienta sa faca diferenta intre mizeriile de la federatie si care antreneaza nationalele si adevaratii oameni de fotbal dincolo ! ‘mata esti din generatia aia …care spune las-o ba ca merge si asa.La noi astia tineri nu mai merge !

Nationala (5 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 17:40

Atacul la persoana ,neargumentat ,neavand treaba cu subiectul ii o chestie bolsevica ,intrata adanc in mentalitatea romanilor .
Apoi combinata cu proasta crestere si lipsa de caracter si pertinenta ,ai profilul contestatarilor .
Din pacate generatia contestarilor ii una ratata de baietei care duc mai mult a fetite ,si fetitele …
Romania ii moarta ,nu fotbalistic asta suntem de mult dar noile generatii adica dupa 95 is ratate ,iar generatiile 84 -94 ori is emigrate ori minoritare .
Piturca profesional ii cel mai galonat om de fotbal impreuna cu Iordanescu ,jucator + antrenor.
Meritul lu Piturca insa ca antrenor este mai mare ,el nu a avut nici macar 10% din lotul din 94 chiar si din 98.
Acest spirit bolsevic si nepertinent este hranit de asa zisii jurnalisti ,care au scris ode zi de zi ,groparilor fotbalului romanesc ,acum acesti baieti au alte interese ,iar interesul poarta fesul.
Oricum un articol ii prea putin pentru o presa de rahat .
Oricum felicitari ,si voi vrea sa vad ziua cand nationala se va califica de pe primul loc din nou si sa iasa neumilita dintr-o grupa cu Olanda Italia si Franta :)) ,astept ziua si atunci recunosc ca aveti dreptate ,trebuia sa sburdam in 2008 in grupa aia si Piturca ii un nimeni ca antrenor.
Pana acum Razvan ne-a aratat ce suntem fara Piturca ,locul 5 .
Oricum sansele sunt nule cine sa mai joace fotbal ,cand antrenorul ii atacat in fiecare zi ,dece l-ai mai asculta pe Piturca cand Hagi la demis,presa la demis in 2008 ,acum ii umilit in fiecare zi.
Cine ii Mutu Iovanovici ,Reghe ,Lato ,Mitica ,Me Me ,si ce au facut ei in comparatie cu cariera selectionerului ?

TorqueFM (9 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 17:43

Ori ne oferiti fotbal adevarat si profesionalism ori spalati-va pe cap cu el ! Putem sa tinem si sa admiram si alte nationale si alte echipe de club . De data asta putem sa alegem ce vedem la televizor ! Nu mai suntem obligati sa ne uitam daca vrem la fotbal la mizeria lu’ mitica (in care toti bisnitarii au echipe si trateaza transferurile ca negotul cu terenuri si legume ) si la nationala lu’ pitzi ( o nationala ce n-are niciun obiectiv si ce nu joaca nimic!)

Bingo (96 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 17:44

Nea Ovi, ai sange in instalatie, jos palaria. Cu lotul de care dispune Piturca, unii jucatori fara echipa, altii eterne rezerve in strainatate, nationala s-ar putea califica doar printr-o minune.

Paul (1 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 17:45

In primul rand nationala noastra nu are ce cauta la CM sau CE atat timp cat nu practica un fotbal care sa faca cinste unor provocari de acest nivel. In al doilea rand ca sa putem sa avem o echipa nationala la standardele celorlalte tari, trebuie avem primele doua ligi, la un nivel mult peste cel de astazi, iar cluburile mari trebuie sa investeasca serios in crearea,intretinerea si modernizarea cluburilor de juniori, pentru ca totul pleaca de la baza in varf.

Talpaiadului (54 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 17:55

Foarte bun articolul. Acum toti romanii ar trebui sa incurajeze echipa nationala. Daca batem Ungaria si Turcia la noi acasa, lucru perfect realizabil, vom merge la baraj pentru mondial, ceea ce ar fi o mare realizare. La baraj totul e posibil. Desi vom fi outsideri tinand cont de adversarii posibili, asa cum Slovenia s-a calificat in dauna noastra in trecut si noi ne putem califica in dauna unei echipe cu coeficient superior. In grupa noastra, Romania e intr-o pozitie mai buna decat o recomanda valoarea lotului de jucatori si asta e dovada ca antrenorul nu poate fi chiar atat de prost cum sustin unii. Nu zice nimeni ca Piturca nu trebuie criticat, dar acum nu e momentul, inaintea acestor meciuri capitale pentru echipa nationala.

17 Nentori Tirana (871 comentarii)  •  4 septembrie 2013, 17:59

„Nu mai trageți în Pițurcă!” suna ca o invitatie.

Dupa ce barbugiul a tras in Steaua, acum culege ce a semanat, a ramas singur pe lume. Poate o sa plinga Reddog dupa el, nu noi.

Stelisti plecati urgent din cantonament, in frunte cu Piti. Sa faca potaile si penalii de la putere, primariile, judecatorii si DNA, hotii si banditii, care au vrut ca UEFA sa va excluda, care legifereaza jaful de 20 de milioane de EUR vazut la TV de o tara intreaga, furtul valizei din masina parcata legal, din care sint sustinute potaile, sa faca toti dottorii astia cu diplome copiate „Nationala lor”. De ce sa luptati voi? Ca sa bea VIP-urile sampanie, sa se felicite, sa continue sa importe africani si portughezi ca va rupa in sfirsit picioarele, singura lor performanta accesibila? Sa luptati avind alaturi marfa de prezentare a unor impresari, marfa care n-a strins un minut de joc?
Sa se imbete comandantii de inchisori ca stelistii lui Becali i-au batut pe unguri? Lasa sa vina Tamas, Mutu, Nicolae, Florescu si sa sudeze la ei profesorul Multescu, care va acuza de dopaj, ca tara nu duce lipsa de profesori si de marfa. Ce cautati acolo?

Comentează