Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Rezerve față de aducerea lui Wesley

În ciuda unor erori, altminteri inerente în asemenea situații, Gigi Becali și ai lui s-au dovedit inspirați, probă că au cîștigat din majoritatea transferurilor. L-au cumpărat pe Bogdan Stancu cu jumătate de milion de euro și l-au dat cu 5 […]

luni, 2 septembrie 2013, 3:15

În ciuda unor erori, altminteri inerente în asemenea situații, Gigi Becali și ai lui s-au dovedit inspirați, probă că au cîștigat din majoritatea transferurilor. L-au cumpărat pe Bogdan Stancu cu jumătate de milion de euro și l-au dat cu 5 milioane, Rusescu ­i-a costat 200.000 și l-au exportat contra 2,2 milioane, au plătit pe Chiricheș 1,3 milioane și au în­casat 9,5, afaceri profita­bile, nu glumă!

Se poate afirma că, avînd fler și experiență, șefii Stelei n-au greșit nici cu proaspetele achiziții Fernando Varela și Ionuț Neagu, operate pe parcursul ultimelor ore. Ca atare, suporterii nu mai au motive să cîrtească. Să-l conteste pe Gigi Becali, nici atît, de vreme ce ex-deputatul chiar a umblat adînc la buzunar în aceste zile. Deși buzunarul respectiv va fi um­plut de UEFA, de la care Steaua va lua, scoțînd din calcul vînzarea ­biletelor, minimum 20 milioa­ne de euro pentru ­calificarea în grupele C1, corect e să gîndim și că Becali e mai culant în detenție decît în libertate, mai galanton. Din păcate, cu un preț exagerat, a înțeles și el că un om bogat nu-i neapărat și fericit. Că lumea nu începe de la bani și nici nu se termină cu ei, fiind lucruri care contează mai mult. De pildă, mulțumirea celor din jur, bucuria acestora.

Și eu cred, dacă-mi permiteți, că Gigi et Comp. n-au greșit înrolîndu-i pe cei doi. Semnînd cu un Neagu de nici 24 de ani, au mizat și pe perspectivă, sperînd că, alături de Stanciu, ex-gălățeanul va ajunge repede titular, ba și una dintre vedetele echipei. Talentul pledează pentru el.

Cooptarea lui Varela se justifică pe deplin după plecarea lui Chiricheș. Oricîtă încredere ar avea Reghe în Gardoș, Steaua simțea lipsa unui fundaș central stăpîn pe mijloacele lui, prompt pe centrări și precis în intercepții. Aducerea portughe­zului desemnat cel mai în formă stoper al Cupei Africii 2013, unde a evoluat pentru “naționa­la” Capului Verde, merită trecută la plusuri.

Îngăduiți-mi să manifest însă îndoieli cu privire la posibilul transfer al lui Wesley, din pricină că brazilianul va împlini pe 10 noiembrie 33 de ani, dar și pentru că n-a mai jucat la Al Hilal de 3 luni și ceva!

Întrucît n-a mai înscris în Arabia Saudită din 23 aprilie, de presupus că-i vor fi necesare cîteva săptămîni să-și reintre în mînă. Desigur, reprezintă marcatorul străin number one din istoria campionatului nostru, doar că la Vaslui alerga pentru el o întreagă formație, ceea ce e puțin probabil că se va întîmpla în Ghencea!

Personal, nu m-aș fi grăbit să-l iau pe Wesley și pentru că Stelei îi trebuia, îi mai trebuie, un atacant de careu, nu încă un mijlocaș care să stea în spatele vîrfului împins și să-l ajute de acolo pe Nikolici ori pe Piovaccari. Wesley s-a dovedit eficace, dar și egoist, așteptînd mai degrabă să fie ajutat decît să ajute.

Firește că un fotbalist ca Wesley nu strică niciodată, e de folos. Pe de altă parte însă, aducerea lui pe un salariu fabulos, peste dublul celui primit de căpitanul Bourceanu, riscă să bage zîzanie într-un vestiar în care Cr. Tănase încasează 150.000 pe an, iar Pintilii, Chipciu și Gardoș cîte 120.000, de 3 ori mai puțin decît Wesley! Nu-i exclus ca Gigi Becali să fi vrut să facă bine și să iasă prost în final! Chiar m-aș bucura să n-am dreptate!

Comentarii (61)Adaugă comentariu

stelistul_fanatic (5 comentarii)  •  2 septembrie 2013, 15:28

obvious 🙂

una dintre putinele dati cand sunt de acord cu dvs.

darkdark (11 comentarii)  •  2 septembrie 2013, 15:30

Ar fi interesanta si opinia lui Condescu legat de faptul ca a acceptat sa renunte la cei 20-25% din transferul lui Chiriches, in momentul cand acest transfer se anunta ca iminent. Daca imi aduc bine aminte cifrele Pandurii au pierdut cam 1.5 milioane euro din miscarea asta. Ne putem oare pune intrebarea daca nu cumva o mare parte din ei au intrat in buzunarul stimabilului conducator de la Tg-Jiu?

dac.impielitzat (51 comentarii)  •  2 septembrie 2013, 15:32

Wesley e fotbalist.
Si daca e sa mai spun ceva… cam astea le-as spune:
Adica da, pe langa el si Bourceanu e fotbalist. Insa e diferenta de clasa intre ei.
Restul, Chipciu — mai are mult pana sa arate a fotbalist. Gardos mai are mult pana sa semene cat de cat cu un fudas pe care sa dai bani multi.
Pintilii e un fel de Radoi, suflet mare, luptator, respect toate astea! insa mai putin talent. Asa ca… de ce sa nu platesti valoarea?

Adi (2 comentarii)  •  2 septembrie 2013, 15:35

Nenea Ioanitoaia, talentul lu’ Wesley nu se pierde, indiferent de cat de mult timp nu a jucat. Nu conteaza nici ca implineste 33 de ani. Steaua are nevoie ACUM de goluri, nu sa creasca jucatori. Imi doresc din tot sufletul sa ajunga la Steaua. Forza Steaua!

Ultimul Mohican (1 comentarii)  •  2 septembrie 2013, 15:38

Tineri tata cu dorintza de afirmare le trebuie,nu mofturi la bani.

Motivatzia,esentza participarii 200% in antrenament si joc.

Mizatzi pe tineri autohtoni cu dorintza de afirmare nu bijuterii de vitrina expirate.

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  2 septembrie 2013, 15:40

Dl Ioanitioaia …nicio clipa nu s a pus problema transferului lui Wesley la Steaua…daca matale cazi in capcane din acestea ieftine …atunci ce incredere sa mai am in dumneata cand este vorba de meciuri trucate ?

trubac (3 comentarii)  •  2 septembrie 2013, 15:40

„Să-l conteste pe Gigi Becali, nici atît, de vreme ce ex-deputatul chiar a umblat adînc la buzunar în aceste zile”? Domnule Ioanitoaia, chiar daca am citit si rindurile scrise dupa acest paragraf, tot nu cred ca au vreo vreo legatura cu pozitia asa zisului „finantator”. Se cheltuie 2-3 milioane acum pe citeva transferuri a unor jucatori ieftini sau fara contract, restul banilor unde se duc? In buzunarul „finantatorului”, nicidecum ies din buzunarul lui.
Dupa parerea mea Becali nu a bagat nici un ban ls Steaua, iar cand a avut nevoie Steaua de bani (ceea ce nu s-a intimplat prea des, domnul Becali a IMPUMUTAT clubul cu bani de la el). A spus-o chiar el, am citit chiar in GSP. Eu nu cred ca dumneavoastra nu vedeti acest lucru, ca Steaua il finanteaza pe Becali si nu invers.

claudiu (1 comentarii)  •  2 septembrie 2013, 15:43

darkdark , nu cred ca in contract era stipulat acceptul lui condescu de a renuntat la acei 20-25%
in contract 99% era scris ca steaua poate achita o anumita suma de bani pentru a primit 100% din drepturile jucatorului . Nu o sa vezi in nici un contract o asemenea clauza apoi cu virgula si spuand „daca este de acord si celalalt”
Astea sunt clauze , sunt stabilite dinainte
Mai exact : steaua poate sa plateasca sau nu … este treaba ei ce accepta … nu trebuei sa isi mai dea acceptul si panduri pentru o astfel de clauza

ca un alt exemplu … clauzele de cumparare al unui jucator sub contract. Daca vine Xulescu la barcelona si spune ca vrea sa ii ofere un contract lui Messi ii se da cu flit . In schimb daca activeaza clauza de cumparare de x milioane … atunci poate linistit sa se duca sa vorbeasca cu messi si sa ii ofere ce vrea ( mai departe este treaba lui messi daca accepta sau nu ).

Tony (4 comentarii)  •  2 septembrie 2013, 15:46

@darkdark – stai linistit ca nu a renuntat de bunavoie. Clauza era ca Pandurii sa primeasca 500.000 SAU 25% din transfer. Alegerea era a Stelei, nu a Pandurilor. Bineinteles ca au ales prima varianta tinand cont de valoarea transferului. Daca Chiriches pleca acum pe 1.000.000 bineinteles ca Steaua alegea a doua varianta…pentru ca ar fi platit doar 250.000.

vasim (144 comentarii)  •  2 septembrie 2013, 15:47

Transferul lui Wesley este un risc!
Dar va mai amintitzi cati contestau transferul lui Cristea la Steaua ?
A-ti vazut ce bine a jucat Cristea in Polonia ?
Eu indraznesc sa spun ca fara Cristea, Steaua ar mai fi trait o deceptie ca in semifinala de cupa Uefa.
Este clar ca Wesley nu este jucator de perspectiva, el vine la Steaua pentru un an, maxim 2!
Sper sa nu faca figuri si sa il mai tina motoarele!
De restul se ocupa Reghe!
Mai degraba nu l-as aduce pe Kapetanos!
As incerca un varf impins din strainatate, ca in Romania nu prea avem de calitate!
Ei Marica ar fi fost perfect dar el nu vine!

Dan (37 comentarii)  •  2 septembrie 2013, 15:49

tanase, chipciu si comp cred ca ar trebui sa inteleaga, sa nu uitam, cind tanase juca catastrofa, chipciu abia se lansa , wesley dadea goluri pe banda, si inca mai poate. pe reghe nu il intereseaza cine joaca daca cistiga, deci rezervele sa se conformeze…. sau intereseaza pe cineva daca joaca tanase sau chipciu sau wesley daca steaua cistiga… poate doar pe jucatori…

IonCorina (1 comentarii)  •  2 septembrie 2013, 15:49

De acord! Si eu la randul meu, sper sa nu aveti/avem dreptate!

ovidiu (2 comentarii)  •  2 septembrie 2013, 15:54

aducerea lui wesley posibil ca e si o chestiune de imagine, e totusi, cum remarcati si dvs, unul dintre strainii (nu chiar atat de multi) care chiar au impresionat in Liga I. Intr-adevar, prin prisma varstei, si eu m-am mirat cand am citit ca va avea cel mai mare salariu; dar trebuie tinut cont si de faptul ca din cate stiu a venit liber de contractm deci nu s-au platit bani pe transferul lui, doar prima de instalare; pe de alta parte, am citit pe gsp ca salariul e stabilit deocamdata pe 10, luni, 30.000 de euro pe luna, pana atunci e contractul initial, plus dreptul de premtiune pe un an.
Wesley are pedigree si se stie ce poate, important de vazut cat din ce stie mai poate da

Andrei (4 comentarii)  •  2 septembrie 2013, 16:01

„Să-l conteste pe Gigi Becali, nici atît, de vreme ce ex-deputatul chiar a umblat adînc la buzunar în aceste zile?”

Adica daca d-voastra imi dati 100RON si eu va dau inapoi 20RON inseamna ca eu am „bagat mana adanc in buzunar”?!

Steaua a luat 12 mil de euro in vara din vanzari de jucatori si pana acum a cheltuit cam 2,5-3mil (daca se confirma ultimele transferuri). Deci unde e darnicia aia a creditorului?!

Mi se pare fantastic ca inca se baga la inaintare ideea asta cum ca acest puscarias a bagat vreun euro in Steaua. Bine a zis Trubac mai jos, Steaua ii baga bani in cont lui nu invers si asa e de ceva timp incoace.

De alde Udrea sau Raureanu ma asteptam la astfel de texte, doar e clar oricui ca au parte si de venituri suplimentare, dar de la d-voastra nu.

marian (145 comentarii)  •  2 septembrie 2013, 16:04

iar veniti cu prostia asta cu salariile la fel bai frate.asta-i cea mai mare idiotenie aparuta la noi in fotbal ca se supara nu stiu care ca ala ia mai mult.pai se plateste valoarea mai oamenilor nu cantitatea.in rest decat tatu nikolici costea mai bine oricand wesley.

prstia te obliga sa taci (39 comentarii)  •  2 septembrie 2013, 16:05

# 7 trubac, esti vadit irational. Pai cine a cumparat toti jucatorii astia …de ani de zile incoace (cumparati cu milioane de euro de-a lungul anilor)…cat de prost sa fii! Ciobanul este rudimentarul nr 1 al tarii si, de asemanea, unul dintre infractorii dovediti (inclusiv in legatura cu implicatiile sale in sport…a se vedea cazul de coruptie in legatura cu mita…), motiv pt. care merita sa tot stea prin puscarii. Dar sa ii negi meritele in constructia marii echipe a Stelei din prezent, e fie o dovada de rautate maxima, fie una de o prostie maxima! Echiap stelei din prezent este constructia finanaciara a acestuik rudimentar. Fara banii (produsi in mare masura prin faradelegi) investiti nebuneste (intr-o economie nationala nesigura) in cumpararea de jucatori, aceasta echipa nu ar fi existat.

marian (145 comentarii)  •  2 septembrie 2013, 16:07

apropo intrebati-l pe chivu toata cariera la inter a jucat nervos ca lua doar 2-3 milioane cand multi dintre colegii lui aveau dublu salariu?

prazarul 1 (6 comentarii)  •  2 septembrie 2013, 16:10

Nea Ovidiu,daca Wesley a ramas la fel de serios cum a fost cat timp a stat in Romania ,nu cred ca este in urma rau cu pregatirea fizica ,iar la cate mingi aduce Steaua in careu ,nici nu trebuie sa joace toata echipa pentru el.
Lui Reghe ii trebuia ACUM un jucator valoros in fata portii si eu sunt convins ca cel putin 1 an Wesley poate face fata la un nivel ridicat.
Si eu am un presentiment ca o sa se inteleaga super cu Chipciu ,o sa vedeti.

ovidiu_3003,
ca de obicei ,intri pe aici inainte de a-ti lua medicamentatia si esti mereu pe langa subiect,ai dat-o cu meciurile trucate :)) medicamentee !!

Steaua1986forever (14 comentarii)  •  2 septembrie 2013, 16:11

Care „aducerea lui wesley” ? Ca se pare ca totul a picat. In rest, de acord cu dvs. La Vaslui toti alergau pentru el si pentru alt „harnic” al fotbalului, Sanmartean, amandoi „doi tineri promitatori”, nu-i asa? Nu vad ce ar putea Wesley si Sanmartean sa caute la o echipa cum este Steaua in 2013, cel mult Wesley e bun pentru campionatul intern, vs echipe mici, sub nicio forma impotriva lui Chelsea. Asta in cazul in care este in forma fizica maxima. Dar nu e cazul acum. Wesley ar putea da randament in campionat peste minimum 4 luni, probabil dupa pauza de iarna….si sa joace inca 4 luni apoi pana la terminarea campionatului. Merita? Bine ca a picat transferul.

dac.impielitzat (51 comentarii)  •  2 septembrie 2013, 16:12

@vasim nu din cauza lui Cristea nu si-au luat vreo 4 … ci din cauza lui Bourceanu, lui Tata, a italianului si a lui Gardos.
Pe restul i-as fi batut la pauza cu ghetele-n cap si dupa meci i-as fi pus sa faca 20 de ture de stadion!!!
Dupa 2-0 au jucat anti-fotbal si numai pentru ca aia au fost chiar mai slabi nu ne-au facut iar de ras.
Eu sper sa fi invatat ceva din asta si sa nu mai abordeze asa mentalitate niciodata.

NICU (33 comentarii)  •  2 septembrie 2013, 16:13

Eu cred ca Gigi in curand v-a vinde ,,echipa,, si de aceea vinde tot ce poate(chiar si magazionerul),,,, da mai si cumpara dar o face in mica masura pt ca asa ,multi vor merge sa cumpere bilete la meciurile din CL. Iar cand a semnat vanzarea ,voila, si Gigel iese de la ,,metrou,, cu un decret prezidential,pt buna purtare.Uitati-va mai profund in chestia asta vis a vis vanzarea celor ce au ,mercato,.

Fiti rezonabili! (39 comentarii)  •  2 septembrie 2013, 16:16

13 Andrei, alt …! pai unde ai vazut tu , tatii, om de afaceri (caci investitorul in fotbal isi urmareste, in esenta, si interesul financiar), care sa investeasca tot profitul? Becali este prin definitie un om de afaceri (sigur – unul rudimentar si infractor). Deci, dramuirea profitului este una legitima. Cu atat mai mult cu cat profitul actual i se datoreaza in cea mai mare masura, in urma unor investitii f mari (in achizitionarea multor fotbalisti de-a lungul anilor), raportat la piata nationala de investitii in fotbal. Vezi exemplele contrare modelului de investitor – Becali, anume: cei de la Dinamo, Rapid etc. Iar pe de alta parte, exemplele analoage lui Becali, bunaoara CFR Cluj. Fiti rezonabili si corecti, deci destepti (altminteri…)!

AndreiDinGalati (33 comentarii)  •  2 septembrie 2013, 16:18

a bagat mana adanc in buzunar? superscumpe transferurile varela si neagu .praf in ochi ptr prosti , banii de anul trecut din EL, banii de pe rusescu si chiriches, prezenta in UCL pe alti bani si tu aduci 2 jucatori cu cateva sute de mii cand iti plange atacul? miroase a zer treaba , ma asteptam la dumneata sa zici lucrurilor pe nume ca ciobanica a inceput sa faca ce a zis sa se puna pe capatuit cu steaua. ce transferuri a facut steaua in ultimii 2 ani? maxim 3 mil si a bagat in buzunar cat?au fost campioni la transferuri doar la nivel de zvon: wesley,marica,maxim,nistor,bokila dar din pacate costau bani , tot ce sare de 500k este o tinta inaccesibila ptr steaua , restul e cancan

George (199 comentarii)  •  2 septembrie 2013, 16:19

Sa fim seriosi.. Este o incercare buna.. Mie unul imi place wesley.. , vom vedea cum va juca.. In ceea ce priveste salriul insa , va foarte contrazic dle ioanitoaia.. Una este sa aduci un jucator liber de contract.. Kiar daca are 33 ani, si alta este sa dai 1 mil jumate pe tanase , si apoi sa iti permiti sa ii oferi un salariu foarte mare…

Andrei (1 comentarii)  •  2 septembrie 2013, 16:23

Wesley are nevoie de jumatate de ocazie pentru a da gol. Nu degeaba este cel mai bun marcator strain in campionatul nostru (desi nu a stat chiar asa de mult), nu degeaba a dat gol si in Europa League (2 goluri lui Lazio care nu e o echipa de pluton), nu degeaba pe unde a fost a dat goluri (chiar si la arabi a rupt plasele). Ar fi mare pacat sa pice transferul. Cand e cu fata la poarta 90 % e gol.

lord belial (434 comentarii)  •  2 septembrie 2013, 16:25

ca stelist, ma aflu intr-una din rarele ocazii in care vad ca ioanitoaia imi da dreptate: wesley nu era de steaua, acum. cind l-am vrut acum doi ani, facea figuri.
insa, daca ar fi sa alegem intre wesley si marica, atunci clar ca il vreau pe wesley la steaua

mega2005 (9 comentarii)  •  2 septembrie 2013, 16:26

Domnul Ioanitoaia, are mereu rezerve…si „numai in masura in care”se demonstreaza contrariul iese si zice ca si dansul credea la fel da’ a avut niste rezerve,…bla, bla, bla…

lord belial (434 comentarii)  •  2 septembrie 2013, 16:41

ah, dle ioanitoaia, ca va vad foarte interesat de starea pecuniara e vestiarului stelei. banuiesc ca, fiind un fel de wesely al gazetariei romanesti de sport, dvs sinteti platit cel mai bine in vestiarul gspului. sa intelegem ca tinerele condeie precum maria andries sint invidioase pe dvs din cauza lefei?

Tudor (26 comentarii)  •  2 septembrie 2013, 16:43

@NICU: Esti cam paranoic amice. Asta pe de o parte. Pe de alta parte chiar crezi ca ar renunta Gigi la Steaua doar pentru a nu mai sta la puscarie? Fii serios, pe termen lung Steaua e mult mai valoroasa decat 3 ani de libertate…

Milici (440 comentarii)  •  2 septembrie 2013, 17:03

Mi se întâmplă extrem de rar în ultimul timp dar , de data ata , chiar subscriu la tezele d-lui Ioaniţoaia.
Nu cred ultima propoziţie , nu se pupă cu atitudinea generală a autorului faţă de Steaua , dar asta e!

Cheetah (2118 comentarii)  •  2 septembrie 2013, 17:09

Cu Wesley sau fara, constatam cu bucurie ca Steluta merge „en fanfare” catre o noua primavara europeana.
Merita, inclusiv pentru politica de investitii in oameni talentati, asa cum bine spuneti in articol.
Noi sustinatorii ne-om bucura si mai mult sa vedem meciuri spectaculoase in UEFA CL de-aci incolo.

fargo (19 comentarii)  •  2 septembrie 2013, 17:11

intr-un fel poate e mai bine ca situatia lui Wesley la arabi e neclara deci probabilitatea de a se rezolva pana la noapte e destul de mica,logic ar fi ca Steaua sa se reorienteze rapid si sa gaseasca alta solutie cand ai bani poti rezolva chiar si pe ultima suta de metrii, mai ales ca Steaua e tentanta acum si prin faptul ca va juca in gr UCL…cfr-ul are pretentii financiare si sunt neseriosi fata de Kapetanos in conditiile in care el a ajuns acolo fiind eliberat de contract tocmai de Steaua,banul e ochiul draqului!!!!

Unu (8 comentarii)  •  2 septembrie 2013, 17:20

Problema la Steaua acum este: „Da in atze cine o baga ?”. Ok, poate Wesley e batran si iesit din forma, dar ce varianta mai buna decat asta are Steaua acum ?

Radu Palade (5 comentarii)  •  2 septembrie 2013, 17:25

Porumboiu De la Vaslui le-a tras-o celor de la Steaua. Au aranjat cu Weslei sa vina lac Steaua in conditiile in care clubul arab Al Hilal anuntase ca Weslei e liber de contract.Jucatorul a anuntat ca vine la Steaua si va semna contractul luni dimineata.Intre timp Steaua a formulat o cerere sa-i cumpere de la Vaslui pe Celeban si Varela numai ca Porumboiu a cerut cate 1,5 milioane de fiecare.In aceste conditii Styeaua a anuntat ca sunt prea scump si s-a indreptat spre campionatul portughez. Ce a facut Porumboiu. Vazand ca este refuzat de Steaua l-a chemat pe Weslwy si a aranjat sa nu se duca la Steaua. Nu stim care este aranjamentul dintre Weslei si Porumboiu. Cu cateva ore inainte ca Steaua sa trimita lista de jucatori la UEFA, Weslwy a anuntat ca nu poate sda se duca la Steaua ca vezi doamne nu este liber de contract. Strinsi cu usa prostii de la Steaua au reinoit oferta numai pentru Varela acceptand sa plateasca 1 milion si jumatate. Porumboiu este demn de dispret pentru acest joc murdar.

Radu Palade (5 comentarii)  •  2 septembrie 2013, 17:40

II-Steaua n-are nici o sansa sa castige vreun joc cu actuala echipa, Atacul este ero barat.Adi Popa este iesit din forma.La fel si fundasul drept de banda. Deci aripa dreapta a Stelei este nula. De Piovacari ce sa mai spun. Asta nu va mai marca in veci vecilor in meciurile Stelei cu adversarii din grupa. Steaua este cea mai slaba din grupa. O sa vedeti ca o sa-i bata si cei de la Botosani. A inceput declinul la Steaua. Reghe isi face singur curaj. El stie ca a exploatat acest lot cat sa putut. Acum gata.

daniel (30 comentarii)  •  2 septembrie 2013, 17:44

La Steaua are cine sa alerge , acum mai trebuie rafinament la nivel de atingere …..goluri si pase decisive .
Sincer e greu sa gasesti la noi si artist si atlet……ar fi jucat la Real.

bibi (2 comentarii)  •  2 septembrie 2013, 17:52

Perfect de acord. Wesley e mult umflat la ora asta. Poate acum un an si jumatate merita efortul, dar acum e praf. Nu inteleg incapatanarea unora din conducerea Stelei. Asa cum total inutila ar fi fost si aducerea lui Marica. Pana la urma, cine e Marica? A inscris 21 goluri in 6 (SASE) sezoane in Bundesliga. Si cica e varf de atac. Pai pentru ce sa-l aduci? Sa dea gol cu Sageata si Chiajna. Hai sa fim seriosi…

Marean (270 comentarii)  •  2 septembrie 2013, 18:09

Bine gandit, bine scris.

Franz (406 comentarii)  •  2 septembrie 2013, 18:11

Era mai bine u Wesley dar nu e nicio nenorocire daca nu va ajunge la Steaua. Steaua se descurca si fara el.

Vlady (150 comentarii)  •  2 septembrie 2013, 18:15

Titlul e pus la deruta. De fapt. Dl Ioanitoaia comenteaza ceva bine si nu se ia deloc de Steaua. E un articol care pune problema corect.

ciupi (128 comentarii)  •  2 septembrie 2013, 18:58

un wesley mai tanar si mai in vana decat cel pomenit in acest „necrolog” joaca in momentul de fata la tg. jiu. steaua a avut destule ocazii de a-l inregimenta, omu’ era dornic sa joace si pentru romania, dar obtuzitatea, faptul ca are parul cretz, sau alte motive obscure l-au impiedicat sa ajute cu adevarat echipa asta care acum scrasneste – nu din dinti, ci din locuri mai ascunse – sa faca rost de inca vreo doi baieti pentru care insa ar trebui sa largeasca banca de rezerve.

Mishu (35 comentarii)  •  2 septembrie 2013, 19:11

De acord cu ce a scris Nea Ovidiu. Wesley a ratat momentul venirii la Steaua si acum nu mai e atat nevoie de el.

MacMac (58 comentarii)  •  2 septembrie 2013, 19:35

Suta la suta acelas punct de vedere. Si JJ s-a mai dat pe brazda.

Niku (275 comentarii)  •  2 septembrie 2013, 19:40

Nu vad ce importanta are ca Becali tine Steaua pe cheltuiala lui sau doar o imprumuta cu bani. Si altadata o imprumuta si nu lua jucatori de valoare, deci, schimbarea remarcata de Dl Ioanitoaia e reala si binevenita.

dorel (1 comentarii)  •  2 septembrie 2013, 19:52

Pai in final Reghe a avut”rezerve” fata de aducerea lui Wesley. Era si normal sa aiba rezerve atata timp cat „marele impresar” cu care imparte patul conjugal nu castiga nimic!

Lipton (14 comentarii)  •  2 septembrie 2013, 19:53

Articolul este o mostra de logica si de gandire corecta, felicitari!

aham (140 comentarii)  •  2 septembrie 2013, 20:14

pana la urma e doar neagu se pare.. si pana maine mai e, poate nu e nici el. wesley nu merita la 33 de ani, varela nu-i top class chiar daca e bun iar neagu..de duzina, nimic mai mult. in loc sa ia atacant calumea si fundas bun iau iar mijlocas inutil. o prostie si asta numai pt ca decide jiji nu reghe. nici fiind parnaie nu scapam de „geniu”. o campanie ratata care nu anunta nimic bun pt CL. nu poti sa mergi acolo doar cu piova, tatu si nikolic sunt degeaba si mereu au fost

seba (75 comentarii)  •  2 septembrie 2013, 20:20

sunteti subiectiv, nu va place wesley, ati mai scris asta. ficare are parerea lui si genul de fobalist care ii place. nu stiu care mai este nivelul lui de acum, desi cred ca mult mai scazut, dar wesley de acum vreo doi – trei ani era un fotbalist de exceptie. in opinia mea este cel mai bun fotbalist care a jucat in campionatul nostru, roman sau strain, in ultimii 15 ani. chiar daca alergau altii pentru el. sunt putini ca el care pot face diferenta intr-un meci.
totusi, la salariul mare era o problema. nu ca n-ar fi facut banii, dar cand ceilalti care au dus echipa la nivelul care este castiga de trei ori mai putin, atmosfera din vestiar n-ar fi fost cea mai buna.

Loulou (274 comentarii)  •  2 septembrie 2013, 20:33

La fix. Subscriu.

srobertgeorge (10 comentarii)  •  2 septembrie 2013, 21:04

mai bine asta decat kapetanos.

Comentează