Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Nebunia cea mai mare

Ne imaginam că multe se pot întîmpla într-un fotbal condus mai degrabă de la Lausanne decît de la București, dar nu și că un campionat început cu 18 participante va continua cu 20, ba încă după disputarea a 4 etape! […]

sâmbătă, 10 august 2013, 8:34

Ne imaginam că multe se pot întîmpla într-un fotbal condus mai degrabă de la Lausanne decît de la București, dar nu și că un campionat început cu 18 participante va continua cu 20, ba încă după disputarea a 4 etape! Însuși președintele Mircea Sandu a deschis o discuție absolut stupefiantă: “Dacă s-au făcut atîtea, nu s-ar putea face și Liga 1 cu 20 de echipe? Să băgăm Rapidul și Iașiul?… Dacă se propun în Comitetul Executiv 20 de echipe, o să votez și eu, dar trebuie să vină din partea Ligii”. Cum șeful Ligii, învățat să nu înoate împotriva curentului, i-a ținut isonul, e posibil ca aiureala să se înfăptuiască! În 45 de ani de gazetărie, n-am mai întîlnit asemenea nebunie.

O numesc astfel pentru că n-am mai auzit despre așa ceva, dar și în ideea că schimbarea din mers a sistemului competițional încalcă regulamentul, acesta stipulînd că orice modificare a formulei de desfășurare trebuie anunțată cu minimum un an înaintea aplicării. Logic, deoarece o întrecere, indiferent de natura ei, nu-și schimbă regulile pe parcurs.

Echipe cu tradiție, cu blazon, cu public, Rapid și CSMS Iași ar merita să joace în L1. Numai că ambele au retrogradat . În insolvență, Rapid n-a îndeplinit criteriul financiar, Iașiul pe cel sportiv. Dincolo de simpatia de care se bucură grupările amintite și fanii lor, trebuie precizat că în ROAF nu se regăsește nici un articol, nici un paragraf, care să justifice eventuala readucere în eșalonul de elită a formațiilor menționate, nici unul, nici unul!

Sentimental, să admitem că ele ar merita reprimite. N-ar fi însă și legal. Sandu și Dragomir ocupă funcțiile cele mai înalte din fotbal tocmai pentru a supraveghea respectarea regulilor, nu pentru a îndemna la sfidarea lor. De ce li s-ar oferi bilete de favoare celor două de vreme ce, mai înainte, Poli Timișoara și Universitatea Craiova au fost una retrogradată forțat și cealaltă dezafiliată fraudulos?! Glumind numai pe jumătate, de ce-ar fi Rapid și CSMS reînscrise, dar nu și Sportul, club căruia i s-a retras abuziv licența în 2006?! În măsura în care CEx se apucă de reparații morale, nu cumva s-ar cuveni s-o ia mai de demult încît Liga 1 să ajungă la 22 ori chiar la 24 de echipe?! Dacă-i bal, bal să fie!

Sincer, nu pricep ce l-a determinat pe Nașu’ să toarne gaz peste foc. Posibil să-l fi înduioșat greva foamei declarată de fanii Rapidului, să-l fi și speriat, greu de spus. Deși Dragomir a preluat propunerea din zbor și pare hotărît s-o susțină, s-ar impune lămurit un ultim aspect. Ca să-și încaseze comisionul de la RCS, președintele Ligii făcea spume la gură că e obligatoriu să existe 18 echipe în L1, nici mai multe, nici mai puține! Pasămite, o cerea expres regulamentul. Neapărat. Sine qua non. Musai. Necondiționat. În cazul în care vor fi 20, regulamentul nu mai cere 18?!

Din păcate, în fotbalul românesc legea înseamnă ce vor Nașu’, Corleone și ciracii lor. Ei centrează, ei dau cu capul.

Comentarii (122)Adaugă comentariu

rasvan (5 comentarii)  •  10 august 2013, 10:52

păi atunci de ce ziarul pe care îl conduceți( cu onoare sau nu) are un titlu de genul ” rapid și csm iași se lovesc de refuzul stelei. roși-albaștrii nu vor un campionat cu 20 de echipe ”? doar ca să întărîtați suporterii? jurnalismul sportiv din românia a ajuns ( la fel ca și celelalte domenii) pe treapta cea mai de jos.

gica10 (37 comentarii)  •  10 august 2013, 10:59

Ar trebui sa se sublinieze componenta Cex al FRF sa se stie cine a girat acest abuz,daca finalmente va fi votat.Este inimaginabil ce-si pot permite acesti conducatori pusi acolo sa „supravegheze” legalitatea hotararilor din fotbalul romanesc.
Cred ca motivul adevarat a fost frica…….stiau cei 2 „magnifici” ca in general la noi este liniste pana se gaseste un motiv care sa coagolizeze nemultumirile suporterilor.Iar greva din Giulesti putea sa fie acest numitor comun al nemultumirilor generale.Iar o data cu timpul bulgarele i-ar fi maturat cu consecincele de rigoare.Cred ca sunt ultimele zbateri ale acestui cuplu nefast.Ultimele „licitatii” si scara elicopterului ai asteapta!
Acum la final te-ai dat pe brazda nea Ovi…….mai bine mai tarziu decat niciodata.

Radu (178 comentarii)  •  10 august 2013, 11:02

@vic-tor. Vai mama ta, nu stii sa scrii romaneste, dar ii dai lectii domnului Ioanitoaia, ia mergi si canta la alta masa!

Octavian Stăncioiu (28 comentarii)  •  10 august 2013, 11:39

Oameni (ne)buni, opriţi-vă! Nu mai daţi **** fotbalului românesc!
De parcă n-ar fi fost de-ajuns. De ani de zile, fotbalul românesc nu mai e în stare să îşi decidă clasamentele pe teren, ci în “prelungirile” de la TAS.

Iar ce s-a întâmplat în ultimul an, la toate eşaloanele, este o lăbăreală fără seamăn. Insolvenţe, licenţa lui “U” obţinută peste capul lui Gigi Duru (sincer, nu-i ştiu prenumele), barajul Rapid – Chiajna din afara oricărui RAOF, “rocada” Rapid-Chiajna decisă – după etapa a 2-a – de TAS. Haosul cumplit de la Liga a II-a şi a III-a, unde nu s-a ştiut, sezonul trecut, câte echipe vor cădea, unde încă nu se ştiu, pentru acum, sistemul şi echipele. Meciul Sportul – Suceava, jucat la aproape o lună după final, pentru salvarea lui Şiman. FC MU Baia Mare, penalizată după ultima etapă şi retrogradată în locul Slatinei. Buzăul, promovat la “masa verde” în locul celor de la Axintele. Etc., etc.

Acum, a apărut un caz unic în lume. O propunere cretină, de om beat, prinde contur şi susţinere. 20 echipe în Liga I, după ce deja s-au jucat patru etape.

FRF şi LPF sunt total depăşite. De situaţie, de regulamente, de competenţă şi de interese. Reacţiile lor sunt cele ale unui om care – pentru a-şi acoperi erorile (interesate) – nu ştie cum s-o mai dreagă, mergând din compromis în compromis.

Stimate domnule preşedinte Mircea Sandu, puneţi piciorul în prag. Aveţi 23 ani la conducerea fotbalului românesc. Cu unul mai puţin decât Ceauşescu la cârma “Epocii de aur” şi cu 24 mai puţin decât Ştefan cel Mare la comanda glorioasei Ţări a Moldovei. Sunteţi în guvernul UEFA şi vă bateţi pe umăr cu Blatter şi Platini. Ar trebui, măcar acum, în ultimul dv. an de mandat, să procedaţi ca mafioţii bătrâni, care se pocăiesc (nu în sens religios, desigur; trăim într-o ţară ortodoxă).

Respectaţi, pentru Dumnezeu, regulamentele! Altfel poate veţi fi – ca să vă citez – regula(menta)t.

flo_aka_me (28 comentarii)  •  10 august 2013, 11:47

asta e o prostie…pai daca se accepta cu 20 de echipe…pai in locul lu iancu as d liga/frf in judecata…ca l-au retrogradata in liga 2 dsi era vicecampioana…dar nu avea licenta….dar daca tot se mareste liga si se indreapta greseli…FC timisoara nu mai exista…va rog bagati in divizia A si pe ASU POLI…sa fie balul pana la capat…direct cu DAR

??????? (1 comentarii)  •  10 august 2013, 11:48

Care dintre cei doi şefi din fotbal spunea la un moment dat că Regulamentul este un fel de Constituţie a fotbalului ?
La meciul de baraj pare că ar fi fost altfel, după TAS ?

acar (3 comentarii)  •  10 august 2013, 11:55

domnule Ioanitoaia..tot respectul daca faceti analiza asta dura pe propunerea de liga cu 20 de echipe…atunci faceti si o analiza pe INVITATIA data de federatie si liga prin care 2 ECHIPE DIN CRAIOVA SINT ACCEPTATE IN LIGA II

..sa fim rezonabili..nu este bine cu 20 de echipe ..dar hai sa nu invitam 2 echipe din craiova direct in B…hai sa vedem cum a dat duru licenta galatiului iar acum galatiul este in insolventa…sa vedem cum se plimba echipa lui hagi si joaca prin toata tara…daca tot vorbim de regulamente…parole d`honneur

angheliu (87 comentarii)  •  10 august 2013, 12:18

de acord cu Ioanitoaia. Niste dementi.

oldlion (2 comentarii)  •  10 august 2013, 12:49

Si ce este cu Delta Tulcea???? Pai in 2007 cand au promovat, nu au avut dreptul sa joace in liga 1 pentru ca stadionul nu indeplinea conditiile necesare. Nu le-a dat voie sa joace nici pe la Constanta, Galati etc. De atunci, o groaza de echipe joaca meciurile de acasa pe alte stadioane din tara…..

Lipton (14 comentarii)  •  10 august 2013, 13:02

Eu nu inteleg cum au scapat astia doi, dupa toate aranjamentele, hotiile si nepotismele fara sa ajunga la bulau. Ori au impartit cascavalul, ori au la mana persoane sus puse, caci altfel nu imi explic.

florin (7 comentarii)  •  10 august 2013, 13:05

sper ca modificarea sistemului in curs de derulare a campionatului sa fie o gluma…cred ca suntem unici daca nu in lume, in europa sigur. daca si bulgarii si-au restructurat fotbalul prin micorarea numarului de echipe la toate nivelurile (in liga I spre ex de la 16 la 14) noi sa dorim marirea numarului de la 18 la 20 pare o nebunie…e ca si cum ultimii bani in loc sa-i economisesti ii dai pe o masina?

anca talaat (1 comentarii)  •  10 august 2013, 13:22

urgent va rog luati legatura cu noi ,nu mai am nr tel
sportsacademytalaat@yahoo.com
salutari si numai bine!!

Andriespoliticianac-urului (1 comentarii)  •  10 august 2013, 13:23

E un compromis pe care Dragomir si Mircea Sandu trebuie sa-l faca pt a trece de acest blocaj. Banuiesc ca va fi doar in acest an campionatul de 20 de echipe dar se va sti de la inceput ca ultimile 6 retrogradeaza si promoveaza doar 4 revenindu-se astfel la campionatul cu 18 echipe. Daca au ajuns in acest punct in care trebuie sa-i multumeasca pe toti, adica si pe Pruna Impu- -tita de la Iasi, pe je je- -gu -ri -le din Chiajna retrogradate deja si pe cei de la Rapid (Rapid ce a terminat pe 8, locul 8 nefiind retrogradabil). Iar eu ii sfatuiesc pe Sandu si Dragomir cu acest prilej sa modifice regulamentele si sa le clarifice in asa fel incat sa nu mai fie interpretabile dupa. O echipa retrogradata sa fie retrogradata (exemplu Chiajna, Chiajna in frunte cu antrenorul LINGAUL C- -URULUI LUI Horia Ivanovici).

ion (1 comentarii)  •  10 august 2013, 13:37

Pana mai ieri , animalul de drgomir i-si justifica incompetenta si hotia prin faptul ca legea spune ca liga 1 TREBUIE sa aiba 18 echipe Acum …………….cat caccat poate manca jegosul asta Nu poete sta in functie dacat cu ajutorul altor jeguri numite patroni de echipe de liga 1 ………………….

Unu’ (102 comentarii)  •  10 august 2013, 13:55

Perversitate mai mare ca la Rapid nu am mai vazut de ceva timp. Dupa terminarea campionatului trecut si retrogradati in liga a 2-a pe criteriu financiar, nu au atacat deloc aceasta decizie si au acceptat tacit un sezon in liga a 2-a.

Acel baraj inventat de liga a parut ca o oportunitate pentru ei si au tacut din gura, au aparut la TV cu declaratii ca n-au echipa si d-abia se strang si o sa se prezinte cu pustanii. Cei de la Chiajna(retrogradati pe plan sportiv si fara nici un drept de a reveni in noua divizie) s-au simtit mai indreptatiti sa ramana in prima liga si au facut plangere la TAS. Rapidul nu a zis nimic, nu a pus la indoiala acest baraj.

Rapid a castigat pe teren, Chiajna la TAS si acum vine partea interesanta: Rapid iese in fata si ameninta cu tribunalele si procese ca au luat parte la ceva ilegal, au pierdut sponsori, s-au ales cu jucatori cu salarii mari si LPF si FRF e de vina. Dar pana sa se dea decizia TAS, nu au zis nimic, au sperat ca pot profita de pe urma acestui baraj, poate le iese.

Dar acum vine partea interesanta. Dupa ce ameninta cu dreptatea si sa fie judecati corect,iar suporterii stau nemancati pe stadion, conducerea (Sichitiu anunta o „surpriza” saptamana viitoare) a depus cerere pentru o liga cu 20 de echipe, lucru total ilegal si o alta incalcare grava a regulamentelor.

Deci cam asa sta treaba. Daca decizia Cex e in favoarea Rapidului, atunci ei se supun regulamentelor, nu conteaza ca e o decizie ilegala, daca nu castiga nimic de pe urma deciziei, atunci sa se verifice orice paragraf din regulament si hop la tribunal.

marc (51 comentarii)  •  10 august 2013, 14:01

@acar,
Nu numai ca sunt acceptate doua echipe din Craiova(una din ele,abuziv) dar cele doua au aceeasi denumire,aceleasi culori,acelasi palmares,acelas imn.Ca si cum ar putea exista doua persoane cu acelasi CNP.Ca la nebuni.

IO (228 comentarii)  •  10 august 2013, 14:05

O mica precizare. FC Timisoara n-a fost retrogradata abuziv, ci pt ca nu a obtinut licentza.
Este evident razboiul dintre MS si DD, iar ideea lui MS n-a fost decat o rama-n carlig. DD a inghitit-o cu tot cu unditza si acum asteapta eventualele reclamatii ale celor 17 echipe aflate de drept in Liga1. Si uite asa ne apropiem de momentul in care Dumitru Dragomir, tiniandu-si aratatorul mainii drepte in sus, va declara presei. Domnilor, retineti, eu nu am votat formula cu 20 de echipe, deci sunt nevinovat. Pai, pai, pai ce mama naibi bai, sunt de 40 de ani in fotbal, cum sa votez impotriva regulamentului?

dudu (8 comentarii)  •  10 august 2013, 14:42

Propun terminarea campionatului 2013 – 2014 acum (SAMBATA, ora 15:27), acordarea titlului de campioana echipei FC Botosani si inceperea unui nou campionat 2013-2014 bis format din 17+n echipe. Cine doreste sa se inscrie se va prezenta la sediul Ligii/FRF cu urmatoarele: dosar cu sina, cerere de inscriere, CV.
Fc Botosani va participa anul viitor in preliminariile UCL. Nu retrogradeaza nici o echipa timp de 5 ani. Echipele care doresc/nu mai doresc sa participe in liga 1 vor depune dosar.

PT. ACAR (33 comentarii)  •  10 august 2013, 15:15

AMICE SE VEDE CA TU NU PREA AI TREABA CU FOTBALUL. TE TREZISI SCRIIND SI TU DESPRE CRAIOVA. U. CRAIOVA NU A FOST INSCRISA IN LIGA 2 DIN MILA CUIVA ,EA A FOST INSCRISA CA ASA TREBUIA CA ASA A HOTARAT JUSTITIA DUPA MIZERIA PE CARE AU FACUT-O MAFIOTII FOTBALULUI ROMANESC . DESPRE CEALALTA ECHIPA A CRAIOVEI VAD CA NICI ACUM NU TI-AI DAT SEAMA CA E O FACATURA ( MAFIA FOTBALULUI+LARGUTZA+PSD)

Druckerul din Blascovici (7 comentarii)  •  10 august 2013, 15:19

Din surse sigure va spun ca daca se va ajunge la 20 de echipe Poli imediat se va retrage din campionat .

mario (2 comentarii)  •  10 august 2013, 15:22

Nu-l incurca pe mitica,in contractul cu RCS, daca sunt mai multe echipe.El trebuie sa aibe cel putin 9 meciuri pe etapa.Probabil daca erau mai putin de 18 echipe, le pune pe unele sa joace de 2,3 ori in aceasi etapa si sunt convins ca toata lumea s-ar fi conformat.E mare mitica asta,d-le!

Puiu Raducan (2 comentarii)  •  10 august 2013, 15:32

Oameni buni!
Excrocii din fruntea fotbalului nu mai au nici un Dumnezeu. Vor sa faca tot posibilul ca Rapid sa ramana in A
Sunt in stare sa faca acest campionat de 150 de echiope, numai ca Rapid sa ramana in Liga 1.Forurile europene si mondiale ne spun clar cum stau lucrurile, cum este normal sa stea, miticii si sanducii, nu si nu, Rapid in A.
Numai Craiova si Timisoara sa fie in alte divizii, Rapid trebuie dupa mintile lor gonflabile sa fie in liga I.
Numai cand vor murii monstrii se va curata fotbalul.

Baghera (9 comentarii)  •  10 august 2013, 15:45

Aveti perfecta dreptate domnule Ovi, cu acesti circari ai fotbalului nostru. Ei sunt stat in stat, fac ce vor, cand vor si cu cine vor.
Eu am un singur Offfff ! pentru echipa mea de suflet Universitatea Craiova care au mancat-o sacalii cu totul.

victor L (1 comentarii)  •  10 august 2013, 15:57

Pina la urma nu inteleg dece va zbuciumati!?
„De-aia nu mai pot eu, de decizia TAS, ce să spun!”, a afirmat Dragomir la Look tv.”
E caldura mare, Mitica 😛

Alex – Craiova (9 comentarii)  •  10 august 2013, 16:02

Cat ne-au chinuit pe noi, cei de la Craiova, cat am suferit ca nu mai avem fotbal, cat de mult rau ni s-a facut, caci am ramas mult in urma fata de ceea ce inseamna fotbalul, am ramas mult in urma si cu academiile de juniori, ba mai mult ne-au si invrajbit inventand o clona de echipa pe care nu o va iubi si sustine nimeni, la noi s-a gandit cineva cand justitia a hotarat ca dezafilierea a fost abuziva? acum calcam pe cadavre si incalcam regulamente ca sa aducem inapoi in prima divizie o echipa care trebuia sa joace in liga a doua…NU, SINGURA SOLUTIE ERA CA „MAI MARII” FOTBALULUI ROMANESC SA-SI DEA DEMISIA, ASTA ERA SINGURA SOLUTIE PRIN CARE SE MAI PUTEA REPARA CEVA ! Nu 20 de echipe si alte tampenii care se vehiculeaza ! Ne-am saturat sa-i vedem pe acesti doi indivizi cum ne iau la misto cu aroganta, ne-am saturat sa-i vedem pe la televizor, ne-am saturat ca Naum si Filoti sa-i sune cu disperare sa ne mai faca sa ne simtim iar umiliti.

bau (1 comentarii)  •  10 august 2013, 16:12

Ce tampenie si cretinatate…chiar nu se mai satura nenorocitii astia deloc? Echipe care nu fost lasate sa participe in campionat pe motive puerile(vezi Delta Tulcea),de fapt, nu ii interesa pt ca,probabil,nu eea benefic pt jegosii astia financiar vorbind…schimba regulamentul dupa cum bate vantul…”ca asa vrea muschii lor”… de discernamant din partea lor,ce sa mai vorbim…oare cand vom scapa de nenorocitii astia ?!? imediat cum se castiga un meci in cupele europene,cum apare unul din retardati,care,voalat,incearca sa explice ca datorita valorii campionatului avem aceste victorii…cum ca ar trebui sa le multumim lor…ce creaturi nenorocite

george (164 comentarii)  •  10 august 2013, 16:14

Da , ma vad nevoit, sa nu contrazic cele spune de ziaristul Ioanitoaia, ba chiar sa remarc un oarecare curaj de a spune chiar si voalat adevaruri usturatoare despre conducere. Din pacate lucrurile nu se spun transant in Romania, ci doar cand bate vantul favorabil se mai misca ceva si in gazetarie. Treburile in fotbal vor fi cuser, in momentul cand vor fi 16 echipe in liga 1 , si 6 echipe retrogradabile. Atunci nimeni nu-si va asuma riscul sa intre in zona nisipurilor miscatoare si deci nu se va mai ivi ocazia sa disimuleze sau sa trucheze rezultate, cum s-au facut de 2 decenii incoace . Atunci toate echipele isi vor apara cinstit sansele.
De ce nu se admite un sistem transparent de concurenta sanatoasa. Va spun imediat: pentru ca secretarii si sefii federatiei si ligii nu vor mai castiga sume nesimtite pentru tacerea complice . Ei sunt cei care de 20 de ani cultiva nesimtit acest sistem benign de mediocritate si va sa zica sunt vinovati de pervertirea fotbalului romanesc.
Trebuie aceste lichele mizere si jalnice sa fie date la o parte. Cel mai bine ar fi de catre cei care joaca fotbal: echipele a caror interese este sa joace frumos pentru a aduce publicul la stadion si a incasa sume onorabile din bilete . Asa se va insanatosi . Deci toti presedintii de cluburi trebuie sa respinga mizeria asta de conducere si sa nu fie lasa acceptand compromisul de a tacea. De ce nu se discuta acest lucru de dimineata pana seara sa vedeti ca vor prinde curaj.
DAr daca ziaristi nu pun degetul pe rana ( ca asta ar trebui sa fie ziaristii – diagnosticieni) atunci nu am mai avea sansa redresarii.
In concluzie d-le Ioanitoaia ai facut un articolul peste mediocritate .

Alex – Craiova (9 comentarii)  •  10 august 2013, 16:17

Pt acar : FC Univ. Craiova a fost dezafiliata abuziv, decizie anulata de Tribunalul Bucuresti, ceea ce inseamna ca in urma deciziei tribunalului Craiova a fost reafiliata si nu putea fi reafiliata decat in liga a doua, caci la finalul acelui sezon Craiova a picat in B, din cauza incompetentei patronului, ale carui greseli sunt binestiute de toata lumea ( Napoli, dat afara pe loc de Uefa, blaturi cu steaua si vaslui, apoi inceput sezon cu Mogosanu desi promisese ca aduce antrenor, apoi neagoe, apoi dat afara Wotte care dusese echipa la 4 puncte de linia de retrogradare, pe un motiv mai mult decat ridicol, apoi dat afara Reghe care facuse ceva ordine intr-un moment critic pentru echipa ). Cat despre CS Olgutza Craiova, asta este o echipa nou infiintata care ar trebui sa evolueze conform regulamentului in divizia a 4-a sau a 3-a, exact cum a fost si Viitorul lui Hagi, daca va fi inscrisa in liga a doua, cred ca vor mai exista niste procese si va fi implicat si DNA-ul iarasi. Ce nu am inteles pana acum este, si subliniez asta cu litere mari, DE CE ATATA VREME CAT INCULPATII MS SI DD VOR FI JUDECATI INTR-UN PROCES DE TRAFIC DE INFLUENTA SI ABUZ IN SERVICIU, NU AU FOST DESTITUITI DIN FUNCTIILE PE CARE LE OCUPA SI DIN CARE CONTINUA SA-SI EXERCITE INFLUENTA. Chestia asta as vrea sa mi-o explice cineva, acesti dubiosi continua sa incalce regulamente, continua abuzurile ( vezi barajul organizat de curand, ideea cu 20 de echipe ) si sunt lasati in continuare in functiile pe care le au si de unde pot si continua sa-si exercite influenta. NU ESTE NORMAL, pana unde merg pilele in tara asta ????

simplu (4 comentarii)  •  10 august 2013, 16:19

pentru ‘UNU”,

cand Rapidul a pierdut licenta si au ramas 17 in prima liga, evident ca pentru a ramane 14 echipe si pana la 18 sa promoveze 4 din esalonul 2 , NUMAI 3 echipe deveneau retrogradabile astfel ca echipa din Chiajna ramane de DREPT in Liga barbugiului. Restul a fost o MAGARIE marca Dragomir-Sandu-Kassai cre ne-a adus in stadiul de maimutoi ai UEF-ei.
Dar la cate marlanii s-au pretat acesti penali parca nici nu ar mai conta o liga de 20,24 sau 54 de echipe . derbedeii astia nu pot impune si nici respecta un regulament atata vreme cat se baltacesc in mizerie, sant santajabili ,” poate” mituiti si nu mai fac diferenta intre corectitudine si infractiune. La brutarie !

Daniel (7 comentarii)  •  10 august 2013, 16:19

Rusine presedintilor din Liga I daca accepta asa ceva si daca-i mai sustin pe acesti doi NEMERNICI!!!

iulian (1 comentarii)  •  10 august 2013, 17:13

da nu riscam sa ne elimine astia din cupele europene dak tot ne facem noi asa de cap>>>>.????/ sincer chiar as vrea sa vad asa ceva,,,sa vedeti daca nu sar ajunge atunci ca acesti doi mascarici sa fie executati….pacat de fotbalul nostru. pacat de oameni care se uita si iubesc fotbalu….cel mai rau ar fi pentru steaua,astra,petrolu si panduri….da oare intr-un final astia vor ceda? incompetentu asta de il auzi”bai fratilor” si el e penibil si cu mascariciu alalalt „stiam ca asa o sa se intample” ,,,,,mult noroc in drumu spre parnaie hotilor(dragomir+sandu)

utraian (123 comentarii)  •  10 august 2013, 17:32

Aveti dreptate. este o nebunie fara de margini.
Nu inteleg de ce idea ii placea asa de tare lui Mircea Lucescu.
Sandu si Dragomir vor sa repare ce mai pot repara pentru Rapid, poate , poate, I-or inchide gura d-lui Cristescu. Un proces in plus i-ar costa iar cateva milioane de euro, pe care nu le au. Cum Mititelu e foarte aproape sa-i cheleasca de bani, ei sunt oricum in pericol sa piarda tot, inclusiv „Casa Fotbalului”.

Este simplu, ei sunt antrenati la scoala stalinismului, cred ca orice e posibil, mai ales incalcarea legii.
Regulamentul zice clar 18 echipe, asa cum ne tot reamintea Dragomir pana acum cateva zile.
A pune 20 de echipe IN TIMP CE SEZONUL ESTE IN DESFASURARE, inseamna o noua incalcare a regulamentului.
Echipele respective vor face alte investitii pentru divizia A, iar TAS-ul ii va trimite inapoi in B, altceva nu pot face.
O nebunie totala, chiar nu poate sa-i trimita nimeni pe acei 2 faraoni care stabilesc componenta si numarul echipelor diviziei A undeva la o terasa pe litoral?
S-a ajuns prea departe cu nesimtirea lor…

utraian (123 comentarii)  •  10 august 2013, 17:32

* Ideea * evident

omega (26 comentarii)  •  10 august 2013, 17:57

CE FACE DNA-UL,DOARME?ALO,NU SE AUDE…..?

marrrio (17 comentarii)  •  10 august 2013, 19:10

Distinse maestre,miercuri se va intruni crema fotbalului romanesc sau ,daca vreti,ce a mai ramas din elita de odinioara…la baza convingerii mele ca exista in continuare o cooperativa in sportul rege autohton stau,in principal,ca argument incontestabil voturile celor din adunarea de miercuri,voturi pentru un sistem ilegal,contrar regulamentelor cu 20 de echipe peste noapte in primul esalon…in aceste conditii imi pun doar doua intrebari cat se poate de firesti: 1. CARE SI UNDE SUNT INSTITUTIILE DE CONTROL CE SUPERVIZEAZA ACTIVITATEA FRF SI LPF??LPF SI FRF NU RASPUND IN FATA NIMANUI,AU PROPRIILE LEGI ,PE CARE SI LE FAC DUPA BUNUL PLAC?? 2.CINE SUNT CEI CARE MEREU VOTEZA CE DICTEAZA SANDU SI DRAGOMIR??CE INFLUENTE ASUPRA CAROR CONDUCATORI DE ECHIPE II IMPING SA IA ACESTE DECIZII?…inchei spunand cu o dezamagire totala ca fotbalul romanesc nu are principii ci doar interese

ccc (51 comentarii)  •  10 august 2013, 20:40

Dincolo de toate „nebuniile” si matrapazlacurile pe care le fac dd si ms (nu merita majuscule!) ar trebui totusi remarcata si atitudinea cluburilor implicate. Cele care au starnit scadalul, in principal Rapid, caruia i s-a alturat si Iasiul, incercand sa profite. Ambele incalca flagrant orice norma etica si morala, fiind retrogradate de drept, rapid pe criteriul financiar iar Iasiul pe cel sportiv, punand mai presus de lege si regulamente interesele personale si de grup, incercand si reusind sa creeze presiune, inclusiv prin suporterii care fac greva foamei, asupra celor implicati in luarea deciziilor. Adica, inclusiv asupra membrilor CEx ce vor vota miercuri. Ar trebui sa intelegem ca o parte din mocirla in care se scalda acum fotbalul romanesc si care 90% se datoreaza conducatorilor lui, apartine si cluburilor care nu reusesc sa treaca peste conditia de balcanism si sa respecte cu demnitate deciziile luate conform legii. Rapid ar trebui sa evite un astfel de scandal, cerand sa joace in liga a doua, demonstrand ca are onoare si caracter. Situatia in care se afla nu este placuta, dar se datoreaza in exclusivitate conducerii clubului, sau mai bine zis, fostei conduceri. Chiar nu inteleg de ce nu se discuta si acest aspect, trecand peste faptul ca este un club de traditie. Cu atat mai mult, cu cat solicita respectarea traditiei, conductorii actuali ai rapidului ar trebui sa respecte ei in primul rand regulamentele si deciziile adopatate conform acestora. Poate in acest fel ar reusi sa evite amplificarea starii de „nebunie” create in jurul subiectului si ar castiga mai mult respect in ochii tuturor.
Poate o scrisoare deschisa din partea jurnalistior de sport si a suporterilor, a iubitorilor fotbalului din Romania, prin care sa incurajam echipa Rapid sa renunte la solicitarea (ilegala) de a fi reinscrisa in prima liga, ar duce la luarea unei decizii intelepte.
Sanatate maxima!
P.S. Luati totul in gluma, n-o sa se intampe asa cev niciodata, nic din partea celor doua echipe, nici a „formatorilor” de opinie, evident scandalul vinde fitzuicile cel maibine si apoi …. doar traim in Rrromanica, „ce mama naibii” !!! vb lu’ Mitica!

Adriann_ (33 comentarii)  •  10 august 2013, 23:12

Urat articol. Faptul ca Sandu a fost groparul Craiovei nu inseamna ca trebuia sa fie si groparul Rapidului.
Sa fim seriosi, Dragomir a spus foarte clar ce ar fi fost NORMAL sa faca FRF inca de la inceput: sa dea licenta provizorie Rapidului pana se judeca la tribunal cererea de insolventa. Nu se aproba, OK, ii trimitea atunci in B, cu acte in regula cum s-ar spune. Dar nu le legi tu federatie piatra de gat doar din cauza ca tribunalele din Bucuresti dau termene la Pastele Cailor.
Sunt foarte deceptionat, nu m-as fi asteptat la o asemenea pozitie de la un om cu experienta lui Ovidiu Ioanitoaia.

acar (3 comentarii)  •  10 august 2013, 23:34

ptr alex craiova…de acord cu tine alex….problema mea era cum este posibil sa inviti 2 echipe din craiova sa participe in liga 2..SA INVITI!..recunosc ca ai dreptate cu repunerea in drepturi ptr echipa lui mititelu dar echipa olgutei? de aici si comentariul meu…au gresit si mitica si ms cu barajul iar acum rapidul este posibil sa fie contestata in liga 2 ptr ca nu s-a inscris la timp..dar nu din vina lor..mizerie mare…hai sa jucam in B dar in serii diferite!

Tony (4 comentarii)  •  10 august 2013, 23:49

Partea buna este ca au atins punctul culminant, o nebunie mai mare decat barajul Rapid – Chiajna si povestea cu 20 de echipe nu mai pot inventa. Sper.

nick (9 comentarii)  •  10 august 2013, 23:49

Si cum ramane cu punerea in aplicare a deciziei TAS ??

aius (133 comentarii)  •  11 august 2013, 2:09

fara cuvinte!

aius (133 comentarii)  •  11 august 2013, 2:15

oare dorm linistiti,acesti infractori?!

motanul incaltat (603 comentarii)  •  11 august 2013, 4:00

Eu as propuna sa introduca unele articole la regulament: Steaua, Rapid, Dinamo si altele (in f de interesele de moment nu au voie sa retrogradeze).Asa toata lumea ar pricepe si nici ei n-ar mai fi nevoiti sa modifice regulamente in fiecare zi.

Aristotel (167 comentarii)  •  11 august 2013, 4:45

Ramolismentul celor care conduc fotbalul nostru, a atins apogeul ! Prima data, era vorba sa se joace cu 17 echipe, apoi ca sa nu se ” dezechilibreze” campionatul ( de parca a fost vreodata echilibrat ! ) s-a decis un baraj, neregulamentar ! Au inceput vaietele, amenintarile, grevele… Pe fondul acestor nemultumiri, dar mai degraba, din cauza amenintarilor noilor sefi ai Rapidului, cum ca sefii fotbalului vor fi dati in judecata, din care nu se stie cum ar fi iesit, ca sa impace si capra si varza, au decis sa le primeasca pe toate; 20 echipe ! Se modifica regulamentul intr-o veselie, se introduc noi articole in plin campionat, se modifica sistemul competitional dupa inceperea campionatului… La ce ne mai asteptam ? Din partea lui m.s si d.d, la orice ! Nu conteaza ca avem un comitet executiv, nu conteaza ca avem o adunare generala, nimeni nu misca in front, ce propun cei doi aproape siamezi cu capetele lipite dar cu un singur creier, si ala atrofiat, ce propun cei doi, se voteaza ! Pai, ce, credeti ca masa de manevra, ar vota altfel , diferit de vointa celor doi ? Doamne fereste ! Asta ma face pe mine sa cred, ca cei doi nici la balamuc nu mai au loc ! Ca le strica celor de acolo, ordinea ! Sunt curios, la terminarea acestei editii de campionat ce vor face ? Vor trece la sistemul cu 18 echipe, vor ramine, tot asa, 20 echipe, sau, pe fondul unor nemultumiri ale unor echipe, ” retrogradate pe nedrept”, ca sa impace si pe unii si pe altii, vom trece la sistemul competitionat cu 22 echipe ? Daca in urma procesului din toamna, nu vor fi inlaturati din fotbal cei doi, si daca vor ramine tot ei, ne putem astepta la orice ! Pentru ca, cum spuneam la inceput, ramolismentul celor doi, a atins apogeul !

MIHAI TANASE (12 comentarii)  •  11 august 2013, 6:09

MULTI ADORA SA FIE PRESEDINTI IN PRIMA LIGA , CA DE UNA E SA VINZI DIN LIGA A DOUA SI ALTA DIN LIGA A -NTAIA , PLUS CA DA SI BINE LA CV , IAR DREPTURILE TV SUNT ALTCEVA .CRED CA MITICII VOR APROBA ORICE LI SE CERE .

duralex (16 comentarii)  •  11 august 2013, 6:58

TURNUL BABEL
NEBUNIA din viatza de zi cu zi DIN SOCIETATE, POLITICA, ECONOMIE trebuia sa cuprinda si fenomenul social fotbalul unde activistii pcr, miltienii si securistii si-au impartit cascavalul si cozonacul pe seama celor multi, naivi si creduli.numai in românia dragomir poate trage sfori de 40 de ani, sandu de peste 20 cu complicitatea, tainuirea si favorizarea celor multi, dar si a patronilor=hoti de branduri, notorietate, averi incomesurabile de la tasnad la miami si inapoi, in timp ce firmmele lor si holdinguri merg ceas,(exceptie porumboiu, caracter si competentza) investitiile in fotbal au incetat pt ca nu mai pot fura. procesele si opinia publica au constientizat ca hotii, mafyhotii, parvenii, ipocritii, avarii, incompetentii isi dau mâna pt. a salva dinozaurii, stranepotii stranepotilor, iar comisioanele de 250 mii plus 150 mii se numesc=sponsorizari necercetate de DNA, iar comisioanele de 3, 5 mil din televizari se numesc cristal palace pt care nu este viteza a 6a de la liceu d bolintineanu, nici interesul de imparti.in tara in care reulamentele sunt puse deasupra legilor, iar amenintarile cu excluderea pt judecata in instante, nebunii se lupta cu prostii=unii le spun incompetenti, dar nu=i numeste, iar bâtele de basebal sunt doar in masini pe autostrazi, galeriile in tribune, petardele pe terenurile de fotbal, curajul doar in presa vorbita, mânâriile si culisele doar imaginare!!!!!.câti n-au mâncat miei si brânză proaspata din pipera?

2 olteni (7 comentarii)  •  11 august 2013, 7:52

Aveti mare dreptate domnule Ioanitoaia,nu imi pot scoate din minte cum la o conferinta de presa Dragomir statea cu ROAF in mana si tot striga ca scrie 18 echipe,sau ca pe STIINTA au dezafiliat-o ca nu au mers la TAS iar ieri a declarat ,citez”Ma doare undeva de decizia TAS „.Locul acestui individ nu este in fruntea fotbalului romanesc,cu siguranta.

dumi67 (16 comentarii)  •  11 august 2013, 7:52

domule ioanitoaia mult respect pt consecventa cu care aratati abuzurile frf . as vrea insa ca toata presa din romania sa initieze o campanie impotriva mafiei frf iar dvs prin pozitie , credibilitate puteti fii initiatorul acesteia . citesc comentariile de mai sus si raman uimit ca mai sunt oameni care au o perceptie gresita asupra situatiei din fotbalul romanesc .
1 poli timisoara a fost retrogradata datorita licentei din pozitia de vicecampioana . de ce rapidul sa aiba lat tratament .
2 daca rapidul este dorit in liga 1 de ce sa nu beneficieze severinul de acelasi tratament , severinul terminand inaintea iasului
3 universitate craiova dezafiliata abuziv a castigat in instanta dreptul de a juca in liga 2 . universitatea a retrogradat pe teren dar cu largul ajutor al arbitrilor la comanda lui m sandu . universitatea a fost dezafiliata pt ca a dat frf in judecata pe civil si nu la tas , tas despre care pe dragomir il doare undeva
4 m sandu si dragomir exercita politica bunului plac prin c ex unde schimba regulamentele peste noapte , fac derogari de la regulament functie de interesele lor
5 m sandu , dragomir in dorinta lor de se razbuna pe mititelu au oferit un loc craiovei direct in liga 2 dorindu-se ca aceasta sa ia locul universitatii craiova . eu unul duc dorul unor echipe precum uta , fc bihor , fc arges ,fc baia mare . de ce aceste orase nu beneficiaza de acelasi tratament ?
6 pt presedentia ligi voteaza doar cluburile din liga 1 , deci dragomir este la mana acestora si de ce este el mereu votat de acestea ? pt ca avem patroni de carton care obtin de la dragomir diferite avantaje , acoperire pt magariile prin care patroneaza cluburile .

janpitesti (254 comentarii)  •  11 august 2013, 7:57

timpurile se schimba mereu.depinde de noi insine sa ne fie bine pe viitor.deokamdata nu sa nascut societatea perfecta.. jos mafia.forta arges..

football (1 comentarii)  •  11 august 2013, 8:15

aveti puterea! Dati in ei! Eu sigur vor face sesizare la TAS pentru ilegalitatea de a introduce o echipa pentru care exista sentinta si voi trimite linkuri la ziarele de sport respectabile. Sunt sigur ca TAS nu va inghiti ca mafiotii sa bage in divizie echipe pentru care a decis ca nu au ce cauta acolo. Mi se pare normal sa luptam toti impotriva celor doi mafioti si daca faceti o campanie pentru debarcarea cancerului fotbalului romanesc, toate ziarele de sport, dar nu numai, sigur vom castiga

Comentează