Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Nu pentru Chiricheș!

Așadar, e cert, Vlad Chiricheș nu se mai duce la Tottenham! Cînd afacerea părea încheiată, negocierile au încetat brusc, deși gruparea londoneză agrease suma de 8 milioane de euro solicitată de Steaua pentru eliberarea stoperului de 23 de ani. S-a […]

joi, 1 august 2013, 4:13

Așadar, e cert, Vlad Chiricheș nu se mai duce la Tottenham! Cînd afacerea părea încheiată, negocierile au încetat brusc, deși gruparea londoneză agrease suma de 8 milioane de euro solicitată de Steaua pentru eliberarea stoperului de 23 de ani. S-a zvonit că Gigi Becali ar fi vrut banii într-o singură tranșă, ba chiar la semnarea înțelegerii, în timp ce britanicii ar fi propus eșalonarea plății pe parcursul unui an și jumătate.

Cum varianta s-a confirmat și nu prea, merită crezută aceea conform căreia investitorul aflat în detenție s-a înfuriat auzind că insularii au cerut ca transferul să se facă pe loc, să nu mai întîrzie nici o zi! Victima unei mîndrii nemăsurate, a unui temperament scăpat de sub control, ex-parlamentarul a interpretat ultimatumul ca pe o jignire teribilă, de nesuportat. Întîi a ridicat tonul, “eu sînt Gigi Becali, englezii ăș­tia cine sînt?!”, apoi s-a grăbit să trîntească ușa.

Am citit pe site-ul Gazetei că unii au aprobat reacția patronului închis la Jilava. S-au declarat solidari cu el, chiar s-au simțit răzbunați pentru umilințele și înjosirile la care veroșii capitaliști, inclusiv din UK, ne-au supus de-a lungul timpului pe noi, amărîții de români! Pasămite, după ce am stat destul în genunchi, era momentul să le bată cineva obrazul șmecherilor de occidentali și să-i învețe minte! Cu scuzele de rigoare, evit să comentez asemenea prostii. În rest, sînt de acord cu Becali, tipii de pe White Hart Lane sînt niște neica-nimeni al căror club datează din 1882 și care au cucerit primul trofeu, FA Cup, în 1901, ia să ne mai scutească parveniții ăștia!

Acum, pentru Steaua și pentru “națională”, mai ales pentru Steaua, nu-i rău că Vlad va rămîne. El poate ajuta formația lui Reghe să meargă mai departe în Champions League și pe cea a lui Pițurcă să ajungă la Mondialele din 2014. E bine și pentru că însuși Chiricheș nu pare să acuze foarte tare ratarea transferului la Londra, oraș unde ar fi primit un salariu de 12 ori mai mare decît la București și în care a studiat iubita lui, la Queen Mary University. Vlad va realiza însă curînd că refuzul lui Gigi i-a pus în pericol viitorul imediat, poate întregul destin.

Adevărul e, imposibil de contestat, că un jucător trebuie vîndut cînd există o ofertă tentantă pentru el și pentru club, din care motiv consider că Gigi Becali a greșit în clipa în care, încordîndu-și mușchii degeaba, a blocat transferul lui Chiricheș. Nu-i exclus să-l dea la începutul lui 2014, dar cine-i garantează că atunci va mai apărea un partener dispus să scoată din buzunar o căciulă de bani, fără număr, fără număr, pentru un fundaș central venit din estul Europei?!

Îndrăznesc să scriu că ar fi fost în folosul lui Chiricheș să îmbrace tricoul lui Spurs, dar și al “naționalei” noastre, atît că, din dorința de a nu traversa de unul singur deșertul, Gigi a hotărît altfel. S-a întîmplat așa și pentru că, în ciuda loviturilor încasate, unele sub centură, personajul cu pricina continuă să-și închipuie că e cel mai cel, chiar Dumnezeu pe pămînt! Fals, înainte de a fi orice altceva, el e autorul propriei nefericiri.

Comentarii (134)Adaugă comentariu

Murmurel (6 comentarii)  •  1 august 2013, 17:41

O frumoasa pledoarie pt. bun simt. Din nefericire, Jiji latifundiarul, n-are nici cei 6-7 ani de-acasa, pt. a putea intelege despre ce e vorba in articol. Norocul lui ca tovarasii de celula ii tin partea!

vasi (1 comentarii)  •  1 august 2013, 17:43

Daca il dadea Totenham pe Bale din prima , dupa reteta Ioanitoaia , lua 50 de milioane pe el .

Acum au o oferta de 95 de milioane , 65+Di Maria+Coentrao.

Eugen (1 comentarii)  •  1 august 2013, 17:45

Domnule Ioanitioaia,
Sunteti un mare profesionist al condeiului atunci cand comentati in baza unor zvonuri deciziile luate de un om aflat la inchisoare si care este indreptatit (orice ati spune dvs) sa hotarasca asupra jucatorilor carora le plateste contractele.
Sunt curios daca tot asa de invesunat vedeti situatia lui Bale pentru a carui transfer Tottenham se „joaca” cu Real Madrid.

gaby (2 comentarii)  •  1 august 2013, 17:46

domnul ioanitoaia iar se da neutru,dar da tot in steaua si becali. am mai spus-o, a uitat cind ii spunea sarutmina sefu lui becali,acum se da mare si tare,se da echidistant ,dar face greseli de copil cind isi da cu parerea. Era mai bine sa fi pus toate datele afacerii pe hirtie nu sa spuna adevarul pe care il vrea el. sa se duca in uk(cum ii place sa scrie) si sa ne lase pe noi sa stam aici.englezii fac afaceri de sute de milioane euro iar noi sa vindem pe 2 lei. mai bine fac performanta ca iau mai multi bani decit imi dau aia !!!

Tudorache (179 comentarii)  •  1 august 2013, 17:47

@razvan. vorbesti ca sa nu taci. Ce alt fundas din est, polonez, bulgar etc, a mai plecat pe 8 milioane? Niciunul, nu te baga in discutie degeaba si uite ca nu ti-a sters nimeni commentul genial!

coriolan (5 comentarii)  •  1 august 2013, 17:49

Domnule Ioanitoaia,esti un ziarist bun,la afaceri lasa-l pe Gigi!…

Catalin (3 comentarii)  •  1 august 2013, 17:50

Din pacate, isi bate joc de toti oamenii din jurul lui. Din fericire, e acolo unde merita. M-as bucura daca cei 6 jucatori ai Stelei ar refuza prelungirea contractelor in semn de solidaritate cu Chiriches, care pierde, in fiecare zi, contracte foarte bune pentru viata si viitorul lui, din cauza unui puscarias corupt pana in maduva oaselor. Sper sa putrezeasca in inchisoare. N-ar fi prea mult pentru viata indestulata pe care a dus-o cu banii furati.

Fii tare, Vlad! Succes!

zurzu_zurzu (40 comentarii)  •  1 august 2013, 17:50

Nea Ovidiu,o spun cu parere de rau,te a cam prins rugina pe la Gazeta sporturilor si nu cred ca mai esti de actualitate,cu scuzele de rigoare.De ce spun asta?Pentru simplu fapt ca Spurs e o echipa galonata cu bani multi,acum dupa ce noua conducere a venit,dar in 100 de ani de fotbal peninsular rezultatele sunt mediocre…Chiriches nu i jucator de 8 mil euro dupa parerea mea,Campionatul roanesc il face sa fie de 8 mil euro.Daca juca in Croatia,Serbia sau in fosta Iugoslavie acsta baia pleca pe 20 mil euro.De ce spun asta?Pentru simplul fapt ca pustiul este foarte buna,probabil cel mai bun produs al fotbalului romanesc in ultimi 10 ani.Are viteza,tehnica in regim de viteza,iesiri pe contraatac,sut,rezistenta,acopera o suprafata mare de teren acolo pe fund…De ce nu l ar dori echipele din vest?E simplu,dc stramba din nas,din cauza campionatului slab,cu blaturi,si aranjamente pt pariurile sportive plus unflarea unor jucatori de clanul Becali ca sa i vand si acolo au fost deziluzii totale.Chiriches chiar e valoros si muncitor.Ma rog pt el sa ii mearga bine,Steaua sa aiba rezultate in UCL si atunci sa fie vandut pe 15 mil euro si el sa aiba un salariu nu de 12 ori mai mare ci de 24 de ori.

Vlady (150 comentarii)  •  1 august 2013, 17:50

Decizie tampita. Sa vad eu cum o sa il mai tina pe Chiri cand a refuzat sa il lase sa castige un salariu de 12 ori mai mare decat ii da Gigi? Acolo lua pe luna cat la Steaua intr-un an, cred ca il doare capul cand se gandeste ce a pierdut.

bogdan (32 comentarii)  •  1 august 2013, 17:52

In nici un articol de pe site-ul lui Spurs sau in bursa trabsferurilor zilnice din Anglia nu s-a mentionat vreodata acest „transfer”. Alta inventia marca famiglia..eu ma intreb mai de graba cum permite administratia penitenciarelor aceasta zarva cu detinutul de drept comun Gheorge Becali? La cite vorbitoare si telefoane are drept acest interlop ?

manu (167 comentarii)  •  1 august 2013, 17:52

Nea Ovidiu va imbarliga si fraierii de voi puneti botul! Are insa dreptate, Gigi a facut-o iar de oaie.

Tochio (2 comentarii)  •  1 august 2013, 18:00

Shoc, shoc, shoc! Drama in Ghencea! Un jucator aparut de 5 minute in fotbal a ratat „tunul” vietii. Pai daca e fotbalist adevarat, pleaca si la iarna sau peste un an. Ramane la Steaua, intra in liga, il vad cluburile mari si apoi pleaca pe salariu si mai mare. Ne-am invatat cu tepele date cluburilor naive. „Acum ori niciodata” e filozofie de viata in Romanica. N-are nici un an la Steaua dar vrea musai sa plece. Jucatorii au preturi derizorii pt. ca nu au demonstrat nimic inca. Sa joace 2 ani la Steaua, sa faca performanta si dupa aia se vor bate toti pe el. Nimeni nu mai are rabdare sa construiasaca. Cluburile nu sunt interesate de performata ci doar de o eventuala ciuguleala de pe urma unei comete/trompete cu crampoane.

noi (4 comentarii)  •  1 august 2013, 18:17

Dle Ioanitoia,

ati scris:”Cu scuzele de rigoare, evit să comentez asemenea prostii…:”..pai ce sa mai comentati ca déjà ati faacut-o, numindu-le prostii!!!!
Este cald in redactie si…aveti probleme? sau nu mai inteleg eu bine llimba romana?!

Daniel (30 comentarii)  •  1 august 2013, 18:20

Vin mai multi bani din Champions League si Gigi Becali vrea sa fie sigur ca se califica lucru mai important pentru club.Reactia sa e cea corecta din moment ce a pus aceste conditii de la inceput.

noi (4 comentarii)  •  1 august 2013, 18:22

Si cum multi dintre voi déjà ati sesizat, Ioanitoaia, ca toti ziartstii de altfel, se pricep la toate si au o opinie in toate, pe care, din pacate pt ei, o cred litera de lege.
Tin sa va informez ca numai este asa, de multa vreme ziaristii nu mai sunt formatori de opinie; de altfel, dupa cum vedeti in comentariile postate, mare parte sunt contra dvs.
Dar, tot dvs. comentati cu pieptul in fata si pretul biletelor la Steaua, acum vreo 2-3 ani…pai dle. Ioanitoaia, a comentat cineva de pretul Gazetei la taraba, sau pretul publicitatii pe net si pe print in ziarul dvs.
UN sfat omenesc: nu va mai bagati unde nu va fierbe oala, nu de alta, dar riscati sa fieti departe de adevar.
Cu deosebint respct.

17 Nentori Tirana (871 comentarii)  •  1 august 2013, 18:40

Stimate OI, toti se gandesc ca Vlad s-ar putea accidenta. Asa ar parea ca aveti dreptate. Dar in Anglia nu s-ar putea accidenta? De ce trebuie vindut un fotbalist cind are o oferta? E gogosar?
Nu. A semnat un contract, are obligatii fata de club si fani, la fel clubul. Povestea ca daca vi din est valorezi mai putin este o vrajeala, ca si criticile aduse la momentul oportun lui Vlad, Lato, Tanase, Tata, Bourceanu, …, ca nu stiu la cap, ca nu sint de Italia,… Pe astia ii cunoaste toata lumea, sint interese ca ei sa fie vinduti, iar ieftin stie sa vinda oricine. Rusescu avea la treansfermarkt.de cota la 4,8 milioane. Sa nu se mai umfle impresarii, ca pe maruntis puteam sa-l vind si eu.

Adevarul este ca Vlad e de departe cel mai bun, ar lasa Steaua descoperita. Fara banii din Liga, daca mascaricii zisi politicieni mai au o surpriza, Steaua poate disparea. Asta vor toti, pentru divertisment si ca sa i-o traga ciobanului. Am inteles ca Steaua lua doar 6 milioane, in transe. Nici un pustan fara minte ca Gicu Grozavu, alt nume predestinat s-o calce pe urmele lui Mutu, nu puteai cumpara, ca Primaria ar vrea 2 milioane. Daca te avea Vasluiul la mina, voiau si astia milioane pe nu stiu cine.
Am mai inteles ca Vlad a mai semnat cu un impresar in Anglia. Trebuia sa stie ca mai multi impresari strica, complica lucrurile.

Vlad trebuie sa inteleaga ca are valoare. Este deja mai bun decit a fost Belo. Poate juca mai multe pozitii, chiar mijlocas. La Steaua poate juca ce stie, poate sa-si creasca valoarea. Sint antrenori si echipe care nu ar permite atita dezinvoltura. Piturca ar fi in stare sa-l puna fundas lateral, sa-i paseze lui Torje ori mai stiu eu ce personaje de desene animate fara echipa. Marica si Mutu se pregatesc pe terasa, tatal Tamas in scara blocului, ce sa caute unul ca Vlad la asa echipa. Se face doar de ris. O lume intreaga ii stie valoarea de cind e la Steaua. Vlad Chiriches ar trebui sa se ambitioneze si sa demonstreze ca daca cineva il vrea, sa lase fitele si sa puna banii pe masa. Sa dea nu unul, ci de data asta doua goluri la Londra. Daca avem noroc sa jucam in toamna cu Barca, acolo va ajunge. Asta este echipa care i se potriveste.

PS hai maestre, o fi el din est, dar cit credeti ca valoreaza cu adevarat? 20? 30? E gogosar? Seamana cu o Sticla?

cocos (3 comentarii)  •  1 august 2013, 18:45

Dortmund nu il lasa pe Lawandowski sa plece, Totenham nu il lasa pe Bale sa plece , Liverpool nu il lasa pe Sanchez sa plece , PSG nu il lasa pe Thiago Silva sa plece.

De accea exista contracte , pentru ca jucatorii sa le duca la capat . In caz ca nu apare vreo oferta TENTANTA pentru club care sa il determine sa il dea mai repede.

Daca oferta lui Totenham era destul de buna , Chiriches era plecat.

razvan (30 comentarii)  •  1 august 2013, 18:45

Aveti dreptate inca o data ,domnule Ioanitoaia.Se pare ca Becali nu a invatat nimic din tot ce i s-a intamplat.Este,fara doar si poate,cum bine ati punctat,autorul propriei lui nefericiri.

dan (5 comentarii)  •  1 august 2013, 18:48

STEAUA ESTE UN NUME IN EUROPA SINGURA ECHIPA ROMANEASCA – ESTE JENANT SI UMILITOR CA NU SE SCHIMBA MENTALITATEA LA ROMANI – NICI DUPA 23 DE ANI LIBERI EUROPENI . DUPA 7 ANI DE SECETA STEAUA SI-A FACUT IN SFARSIT O ECHIPA BUNA CAPABILA SA SE LUPTE CU FORTELE EUROPEI DE VEST – CHELSEA -CARE A FOST INVINSA LA BUCURESTI DE STEAUA SI TINUTA IN SAH IN PRIMA REPRIZA LA LONDRA -1-1 . CHELSEA CARE A BATUT TOATE ECHIPELE DIN E.L. LA ELE ACASA CHELSEA FOSTA DETINATOARE A LIGII CAMPIONILOR SI ACTUALA DETINATOARE A E.L. CHELSEA CARE ESTE O ECHIPA MAI MARE CA TOTTENHAM . STEAUA CU JUCATORI FORMATI DE REGHE SI MM IMPREUNA CU STAFUL TEHNIC COORDONAT DE GERMANUL NEUBERT – A FACUT ONOARE ROMANIEI MAI MULT DECAT NATIONALA SI A ADUS MAI MULTA BUCURIE MILIOANELOR DE ROMANI – STEAUA A FOST SI ESTE SI ACCTUALMENTE UN FENOMEN SOCIAL DE AMPLOARE MULT MAI MARE DECAT ARE NATIONALA ROMANIEI. FARA SUPARARE – DEGEABA SPUI CA GENERATIA LUI HAGI A FOST GENERATIA DE AUR – NICI VORBA DE ASA CEVA PENTRU CA NU AU CASTIGAT NICI UN TROFEU EUROPEAN DAR CA A FOST CEA MAI BUNA GENERATIE ESTE CORECT SPUS . SINGURA STEAUA ESTE GENERATIA DE AUR PENTRU CA A CASTIGAT 2 TROFEE EUROPENE – C.C.E. SI SUPER CUPA EUROPEI . SA REVENIM LA STEAUA – PLECAREA LUI RUSESCU A FOST CEA MAI PROASTA ALEGERE DE CE ? DACA VREI SA INTRI NU NUMAI IN GRUPELE EUROPENE CI SI SA JOCI DEMN SA NU FACI STEAUA DE RAS IN GRUPELE LIGII CAMPIONILOR – ATUNCI NU VINZI TITULARII CI CAUTI SA INTARESTI ECHIPA IN SPETA STEAUA . ACUM CU TOTII VOR PLECAREA LUI CHIRICHES – CA SA -L URMEZE SI ALTI JUCATORI SA SE DESTRAME ECHIPA . D-LE LASATI CU TOTII PE STEAUA -JUCATORII – REGHE SI MM IN PACE SA PREGATEASCA IN LINISTE INTRAREA STELEI IN GRUPELE LIGII CA STEAUA SA SE AUTOFINANTEZE SINGURA – PLATITI D-VOASTRA D-LE IOANITOAIA PENTRU STEAUA -S-AU PITURCA -HAGI – FRATII BECALI – ETC. ? SI BAIETII SA JOACE CU MANDRIE PENTRU PRIMA DATA IN LIGA CAMPIONILOR CARE ESTE UN VIS PENTRU FOTBALISTI SI ANTRENORI . DUPA ACEIA D-LOR TINERELUL CHIRICHES POATE PLECA SA-SI UMPLE TRAISTA CU LIRE STERLINE . CHIRICHES SA TACA ARE DOAR 23 DE ANI EL SA-SI FACA DATORIA LA STEAUA INCA 2 ANI PENTRU CA ESTE DATOR STELEI SI NU STEAUA LUI . NU VI LA STEAUA SA STAI UN AN SI HOPA -STEAUA NU ESTE PANDURII . CEL MAI INDREPTATIT SA PLECE ESTE TATARUSANU CARE ARE O VARSTA A AVUT SI ARE OFERTE DAR INTELEGE CA STEAUA ACUM ARE MARE NEVOIE DE EL . RADOI A STAT 8 ANI LA STEAUA . DE CE SA NU PROGRESAM SA FORMAM O ECHIPA PUTERNICA CARE SA FACA ONOARE ROMANIEI SI SA-I BUCURE PE MILIOANELE DE ROMANI ACUM CAND ATAT MAI AU -DE CE SA LE RAPESTI ROMANILOR SINGURA BUCURIE PE CARE O AU – ? NU LE RAPITI ROMANILOR CARE SUNT MILIOANE SINGURA BUCURIE PE CARE O AU – APARATI SI VOI ODATA VALORILE SPORTULUI UNDE ESTE ATAT PENTRU CLUB CAT SI PENTRU ROMANIA SI NU SA-I DISTRUGETI – .

HapCiu (1 comentarii)  •  1 august 2013, 18:51

Robert Militaru a scris un comentariu foarte just!

Ceea ce nu vad mai multi, este partea urata a celor de la Tottenham in a „negocia”. Long story short, e f frumos sa profiti de situatia unui club, al carui patron e la jilava, si sa arunci cu oferte d-astea fulger, de genul acuma sau niciodata… In alte cuvinte, sa profiti de unul ca GIGI care e sarac, suparat, disperat, si in cea mai proasta perioada a vietii cu oferte d-astea fulger si cu conditii favorabile lor. Chiar asa e greu sa vezi si aspectu asta, ca jurnalist? Cat jeg e in tara asta…. ai mai mentionat ca argument si salariul de 12 ori mai are ca in romania… de parca la steaua castiga tare putin. sa va fie RUSINE! RUSINE SI fratilor Becali care vor sa profite de varsu si nu fac nimica, cu adevarat, in favorea clubului si a varului GIGI. Chiar nu inteleg care e morala acestui articol…. ce vreti sa transmiteti domnule ziarist ? Inafara de haos in mintea cititorilor… ce altceva vreti sa atingeti ??

om (11 comentarii)  •  1 august 2013, 18:53

D-le Ioanitoaia,caracterul unui om NU se formeaza la varsta lui G.Becali,el il are format de mult timp,la care daca cineva ar mai incerca sa shlefuiasca/lucreze ceva la el,cu siguranta AR fi dezamagit…cred ca Dv.stiti mai bine,ok!Daca intradevar a fost o oferta concreta si a fost refuzata de catre investitorul Stelei,parerea mea este ca acest G.B.,la sacrificat pe acest baiat,TOT in scopuri personale(instanta,permisii sau asazisa dorinta/vis de a fi pus in libertate)!Pierde G.B,FC Steaua,Vlad Ciriches si bineinteles Fotbalul Romanesc!Prea multe pierderi pentru un yok karakter!

GEO (5 comentarii)  •  1 august 2013, 18:59

CATI ANI ARE CHIRICHES – 23 – E FUNDAS SI NU ATACANT – EL ARE O DATORIE FATA DE STEAUA SI NU STEAUA FATA DE EL . TATARUSANU ARE O VARSTA ESTE DE 5 ANI LA STEAUA A AVUT OFERTE SI ARE DAR A INTELES CA STEAUA ARE NEVOIE DE EL UN ADEVARAT STELIST NU SE MILOGESTE SA PLECE DUPA UN AN CU TRAISTA IN SPINARE SA O UMPLE CU LIRE STERLINE .

aham (140 comentarii)  •  1 august 2013, 19:19

pt steaua e mai bine cu el decat fara. pt nationala e mai bine ca el sa joace, la tottenham era posibil sa fie doar rezerva. 8 mil pe loc vs 8 mil intr-un an jumate e o mare diferenta. de ce sa cedeze steaua mai ales ca exista multe alte echipe interesate si in plus are nevoie de el? cat despre „cine e tottenham”..englezii au o multime de vorbe despre ei : un club permanent de viitor niciodata de prezent, eternii looseri, shit footbal+ shit supporters etc..

v.a. (7 comentarii)  •  1 august 2013, 19:24

Domnule Ioanitoaia, noi am fost colegi pe culoarele de la Pitar Mos, cand faceai polona. Tii minte, poate, ca erau unii in uniforma militara pe acolo, eu sunt unul dintre ei. Ce vreau sa spun: Romania are nevoie si ea de valorile pe care le produce, iar daca este nevoita sa le vanda si daca nu se poate altfel, atunci macar sa ia un pret corect. La Steaua se naste – in chinuri – un mare proiect, o echipa care ar putea aduce un alt trofeu european; cel putin asa vad eu, si am vazut corect si in toamna anului 1985, cand multi din jurul meu spuneau ca am innebunit. Acum vad ca atunci. Dar pentru ca acest vis sa capete conturul realitatii, clubul Steaua trebuie lasat sa faca ceea ce crede ca e bine si nu sa fie presat sa vanda! Vrei binele lui Chiriches? Toti vrem asta, nu avem nimic impotriva acestui copil talentat. Dar de binele clubului Steaua si al fotbalului romanesc ce zici? Daca plecam toti CINE MAI RAMANE? Nu cumva, domnule Ovidiu, trebuie sa mai avem un pic de orgoliu national? Chiar nu vezi nimic, esti legat la ochi? Toate cele bune.

Aristotel (167 comentarii)  •  1 august 2013, 19:27

Tot aud mereu: ” Jucatorul are o datorie fata de Steaua si nu Steaua are datorie fata de jucator”… Pai, da, jucatorii au datorie fata de Steaua, mai ales ca Steaua ii plateste ca la adunat de corcoduse… Cei mai prost platiti jucatori din Romania , sunt la Steaua ! La viitorul jucatorului nu se gandesc oficialii Stelei ! Chiriches castiga, daca pleca ,100.000 lire pe luna, adica 1,2 milioane lire pe an, adica peste 5 milioane lei / an ! Pai, de ce sa-i dea drumul, sa castige atitia bani, mai bine sarac si aproape curat la Steaua, echipa, distrugatoare de talente si fotbalisti ! Eu sa fiu in locul lui Chiriches, pentru faza asta, le-as da vreo cateva autogoluri, cand le-ar fi lumea mai draga… Asa, finutz, sa nu se prinda pietroiul pe varza !

adic (1 comentarii)  •  1 august 2013, 19:37

Tovarase Ioanitoaia nu stiu cine este mai suparat in toata treaba asta Chiriches sau celebrii lui impresari a caror parere coincidenta sau nu o aveti sau o retransmiteti mereu. Personal consider gestul lui Gigi ca fiind unul din putinele normale pe care le-a facut de cand a preluat Steaua. Cu mentalitatea dvs. tov. Ioanitoaia mereu vom vinde jucatorii de valoare sub pretul momentului si in conditiile (intotdeauna dezavantajoase pentru noi) impuse de altii categoric doar cu gandul unora la comisioane si procente din contract.

edi (23 comentarii)  •  1 august 2013, 20:06

@adic. Tu esti alt destept daca pretinzi ca un fundas de nivelul lui Chiriches care face 3-4 gafe pe meci ar fi fost vandut sub pret cu 8 milioane de euro! Traiesti intr-o lume paralele. Dl. Ioanitoaia are dreptate, nu el e tovarasul, tu esti cel ce profesezi un patriotism de 2 lei si 50 de bani.

Sorin Matei (128 comentarii)  •  1 august 2013, 20:11

Numai aia nascuti ieri ii pot zice dlui Ovidiu ca e tovaras cand omul a avut mari probleme inainte de 89. A fost tinut ani de zile la corectura si dat afara de la Flacara. Mai cititi si voi nu mai sariti in bazinul fara apa.

spinoza (8 comentarii)  •  1 august 2013, 20:15

Foarte bine a facut Gigi! Pai esalonarea platilor este paguboasa pentru oricine trebuie sa primeasca! Si-apoi Chiriches nu-i apartament, nici mobila si nici teren! Dai banii toti odata si sa fii iubit. Messi si alti fotbalisti cu staif n-au fost cumparati ” in rate”! Sa fim seriosi. Daca vor un fotbalist roman sa nu mai puna conditii ci sa se conformeze pretului, daca nu sa se duca draku! Eu in locul lui Gigi l-as da cuiva cu 5 milioane banii jos, sa se imbolnaveasca „Perfidul Albion”!

gigistar (2 comentarii)  •  1 august 2013, 20:15

Domnule Ioanitoaia,

Am decis sa fiu transant: ati scris un articol pro Chiriches si pro Spurs si anti fotbalul romanesc.
As putea sa inteleg ca nu percepeti diferenta financiara dintre valoarea unei sume achitate pe loc si valoarea aceleiasi sume achitate in transe. Ar fi insa bine sa nu atingeti astfel de subiecte.
As putea sa inteleg ca nu intelegeti care este valoarea corecta a unui jucator. Sau stiti? Cat credeti ca valoreaza Chiriches, apropo? Daca nu stiti, nu atingeti acest subiect.
Stiti cat ar castiga Steaua din calificarea in CL? Daca nu stiti, aveti o scuza, insa nu atingeti acest subiect. Daca stiti, atunci este un articol rau intentionat.

Nu in ultimul rand, considerati ca Steaua nu are dreptul legal si/sau moral sa-l mai tina pe Chiriches 3 meciuri? Considerati gestul lui Gigi ca fiind plin de ingamfare, nu unul curajos? Considerati ca plecarea jucatorilor de valoare din campionatul intern ajuta fotbalul romanesc???
Ignor articolele slabe, dar nu ma pot abtine sa nu comentez in cazul articolelor DAUNATOARE.

MacMac (58 comentarii)  •  1 august 2013, 20:16

Bravo a.v., se cunoaste ca ai purtat uniforma! Sa castige Chiriches de 12 ori mai putin ca asa vrea Oierul si ca sa iti satisfaca tie orgoliul national de fost ofiter! Aia care sutineti asemenea aberatii ar trebui sa va puneti macar un minut in locul lui Chiriches si sa nu mai judecati stramb.

boss (2 comentarii)  •  1 august 2013, 20:20

nu aveti dreptate domnule Ioanitoaia…acum cand dupa ani buni de zile se naste o echipa care joaca cu adevarat fotbal noi ce facem ii vindem?cand oare vom ajunge ca sahtior sau alte echipe din est care cumpara jucataori pe banii aia daca noi ii vindem.cum domnule Ioanitoaia vreti ca echipele romanesti sa aduca puncte din europa..vanzand jucatorii?sa ne gandim la ei ,la punga lor?nu uitati ca steaua la facut om..acum un an jumate valora 200 de mii de euro..nu oare steaua la facut sa aiba cota asta.va vaitati ca nu avem rezultate afara ca vreti puncte atunci de ce criticati ca nu a fost lasat sa plece.rusine!!

Bocanci (2 comentarii)  •  1 august 2013, 20:37

Maestre, am niste dubii asupra articolului:
1. UK este de fapt RU, e ca si cum ai zice USA in loc de SUA, pana si matale scrii cu engleza de calculator.
2. Gigi e blonav cu capu, plus detinut de drept comun, nu tre sa comentezi de el, ca te iau astia de la Drepturile Omului. daca ma gandesc bine, locul lui nu e la puscarie, ci la balamuc (bedlam, pe limba matale).
3. Chiriches e baiat bun, de-al nostru, dar ce preferi, sa frece tusa in Anglia, sau sa stea la FC Becali, sa prinda si el CL? Ca Tottenham, daca-l da pe Bale, va fi depasit pana si de alde Arsenal sau Liverpool.

ccc (51 comentarii)  •  1 august 2013, 20:47

D-le OI, am incercat sa ma abtin de la orice comment …
e greu…
Deveniti din ce in ce mai putin profesionist, in loc sa scrieti articole bazate pe fapte, realitati verificate (in primul rand) si verificabile, jaungeti in randul asa zisilor „formatori de opinie” care-si bazeaza articolasele pe simple banuieli personale. Ma astpatam ca in spatele afirmatiei pe care o faceti si o sustineti, cum ca Chirches ar fi foarte afectat de nerealizarea transferului, sa stea un interviu sau macar o discutie „particulara”. Altfel, ca semnatar al acestui articol, nu pareti a fi decat avocatul impresarilor cre vor sa vanda orice, oricui si in orice conditii, doar pentru comision.
Si o intrebare fireasca si evident, retorica: de cand romanii nu mai au voie sa fie mandri in fata occidentalilor? Exista vreun decret in cest sens?
Atfel, ma scuzati, nu pareti a fi la fel de priceput la afaceri ca G. Becali. Cititi Top 300.

coco (29 comentarii)  •  1 august 2013, 21:01

Prieteni, e o firma particulara pe care omul si-o conduce cum vrea el. Nu va convine, faceti-va voi echipa….
V-ar conveni sa va luati salarul defalcat pe vreo 3-4 luni?

grama (53 comentarii)  •  1 august 2013, 21:14

Adevarul e ca Vlad e acum mai indispensabil ca oricand pt Steaua, dar la Spurs cred ca nu juca meci de meci, in plus, lasa, nu-i plangem pe englezi, au ei bani sa-si cumpere jucatori, daca vor. Iar noi nu trebuie sa fim cu capul plecat in fata lor, asta e afacerea, daca nu se pun de acord ambele parti, gata, s-a terminat. Vlad mai are de aratat la Steaua, unde, repet, e indispensabil, pe cand la Tottenham sau oriunde, el doar lua bani mai multi, dar cariera era pusa la indoiala, acolo, bre, e concurenta mare, nu ca la noi, uite ce se intampla cu Panti, la noi era titular in orice echipa, acolo nu totdeauna prinde meciuri, iar noi, romanii, nu ne putem permite sa ne irosim valorile aiurea doar pentru a zice ca avem jucatori in loturi de renume!

MihaiMihai (28 comentarii)  •  1 august 2013, 21:44

Dar de ce sa-l vanda, domnule Ioanitoaia?
Ce va grabiti toti asa, sa dam jucatori care in sfarsit fac din Steaua, echipa pe care toata Romania si-a dorit-o.
L-am mai auzit si pe Hagi cum spunea ca „interesul jucatorului conteaza”.
De cand domnule, numai interesul jucatorului conteaza?
Nu cumva Hagi spune asta din punctul de vedere al vanzatorului de jucatori?
Interesul clubului de a face performanta si de a-si face suporterii fericiti, de cand nu mai conteaza.
Chiriches a vedit doar de un an. Sa stea acolo unde este inca doi-trei ani, ca sta foarte bine, nu joaca gratis, are un salariu, are prime, are faima, conditii. Sa joace si la 25-26 de ani la fel de bine cum o face acum, si sunt sigur ca va pleca foarte usor la o echipa straina dupa ce mai ajuta clubul Steaua cativa ani. Pana la urma, ar trebui sa fie mandru ca a ajuns atat de repede la o echipa mare. Ce e aia ca e daramat, ca e la pamant, cum zicea selectionerul ieri. Dar ce a patit mai frate, de e la pamant, a paralizat cumva din cauza unui accident tragic in timpul antrenamentului? A, nu, stai ca ala e Nesu. Daca e Chiriches la pamant, pai Mihaita unde mai e? Sub pamant? Lasati-o mai moale cu transferurile de la Steaua!

Vocea suporterului platitor.

Cu stima.

aius (133 comentarii)  •  1 august 2013, 22:03

@mihaimihai…toata Romania si-a dorit-o?! ei,nu mai spune:)))toata chestia asta e doar o alta minciuna scoasa de clubul steaua+presa cumparata de oier,pentru a se mai auzi cateceva si despre ciobanul penal!

aius (133 comentarii)  •  1 august 2013, 22:19

steaua a fost o echipa comunista si v-a ramane asa!

ady (1 comentarii)  •  1 august 2013, 22:21

Practic, editorialistul a prezentat si filozofia patronului de club de fotbal din Romania.Sunt convins ca oricare alt patron din Liga ( in afara lui Becali ),ar fi vandut jucatorul ,indiferent de importanta meciurilor care urmau.Ar fi fost un castig IMEDIAT SI SIGUR.
Din pacate , rezultatul unei asemenea filozofii( prezente de peste 20 de ani) nu este deloc imbucurator…

Lipton (14 comentarii)  •  1 august 2013, 22:34

Superb final de articol, ati reusit sa prindeti esenta acestui personaj burlesc, trist si penibil. Din pacate pentru omul acesta nu se mai poate face nimic, nu va progresa niciodata si nici nu va trage nici un invatamant in urma lectiilor pe care i le-a dat viata, este un om pierdut!

lila (47 comentarii)  •  1 august 2013, 22:46

@aristotel- tu esti mort demult, ce dracu te-ai reincarnat asa repede si mai ales asa prost?
@ mos tagarta- iar iti bagi nasul unde nu-ti fierbe oala! vezi de basinile tale si lasa Steaua in grija patronului. tu esti un fel de pristanda, mereu le-ncurci, mai ales din prostie, ca din alt loc n-ai de unde!

Gino (513 comentarii)  •  1 august 2013, 22:48

Ca sa va buurati unii dintre voi sa ii mearga rau lui Chiriches ca e sclavul intelectualului Becali.

alin (1 comentarii)  •  1 august 2013, 22:58

De ce d-le Ioanitoaia ii plangeti toti de mila lui Chiriches? A ramas cumva sa joace gratis la Steaua?!?!? NU! Joaca in baza unui contract pe care singur l-a semnat si pe care trebuie sa-l respecte indiferent de ofertele si de salariile care i se promit de 100 de ori mai mari,nu doar de 12, fie ca sunt de la Avantul Crevedia sau Barcelona! Contractele de aceea sunt facute, ca sa fie respectate!!! De ce Steaua sa piarda si jucatorul sa castige? De ce sa primeze interesul unui jucator, in detrimentul altor 22 (colegii sai) sau in detrimentul unui club? De ce ar fi jucatorul la pamant? Cum ar trebuie sa se simta Bale ca nu este lasat la Real, cum ar fi trebuit sa se simta Cavanni ca nu l-au lasat sa plece la ofertele din anii precedenti? Sa fie fericit ca este sanatos, valoros, ca joaca fotbal (adica face ceea ce ii place) si o va face candva si la o echipa de renume! Cum se mai poate simti Mihaita Nesu care ar da orice sa poate pune piciorul pe o minge si in spatele blocului, ci nu in preaslavitul Vest?!?!?

Mefisto (5 comentarii)  •  1 august 2013, 23:01

🙂 adica noi sa acceptam transferal imediat …si banii cind vor ei sa ii dea……ei sa nu accepte un transferpeste 2 saptamani ci imediat dar noi sa acceptam banii peste 1 juma….sa intalnit hotu cu prostul? noi sa riscam un venit de 20 mil pt 8 mil peste un an jumate

gigistar (2 comentarii)  •  1 august 2013, 23:02

@aius – era o gluma: sunt convins ca toata lumea crede ca sunt paranoic.

Alex (2 comentarii)  •  1 august 2013, 23:29

Chiriches va pleca pe 20 milioane daca il mai tin un an si Steaua repeta traseul de anul trecut.
Daca pustiul asta minune va face aceleasi jocuri bune ca pana acum si va lasa mandria si banii deoparte pentru moment (nu cred ca o duce rau deloc la Steaua) va ajunge sa depaseasca jucatori de mare valoare ai Romaniei si ai Europei.

Atunci cand te apuci de fotbal, daca o faci cu pasiune, banii vin oricum. Ca orice in viata. Daca o faci scarbit, ramai in umbra – vezi exemplele celebre ale fratilor Costea.

Fotbalul este pasiune. Atat pentru cei ce-l joaca, cat si pentru cei ce-l privesc.

Prefer sa nu comentez articolul dvs, deoarece mi se pare poate putin jenant. Gigi stie sa faca un singur lucru bun in viata asta: afaceri. Iar aici nu il poate contesta nimeni. Culmea, chiar si din puscarie, unde e inchis ca un caine pe nedrept.

Daca dumitale ai cuie impotriva Stelei, ca nu vinde, ca nu face, ca nu drege e problema Dvs si a celor care va impartasesc opinia. Dar sunt multi oameni in tara asta care s-au saturat de mizeria din fotbalul romanesc si vad in Steaua o speranta. De care ar trebui sa fim mandri cu totii. Indiferent de steagul clubului de care apartinem. Puncte peste puncte, campionat castigat la pas, lot superb pregatit. Ce mai dorim domle’? Cand n-avem tipam si ne batem cu pumnu’n piept ca nu facem performanta. Cand avem ne batem joc. Seriously?

Daca peste un an Chiriches va pleca de la Steaua pe 20 milioane, credeti ca impresarii si jucatorul nu vor avea de castigat? Atunci ii vor pupa picioarele patronului. Are 23 de ani stimabile. Abia i-a mijit mustata si vrea salarii de milioane. Castiga mai bine acum decat 50 % dintre romani. Bravo lui. Nimic de spus. Dar da din glezne bine si banii iti vin orice ar fi. Si daca mai ramane 5 ani la Steaua, daca an de an se repeta aceste performante, credeti ca aici nu e posibil sa castige 1.2 milioane pe an?

Rusescu in schimb trebuia sa plece. Trebuia sa ii faca loc acestui tinerel care va deveni un alt jucator mare… Iancu. Asta il va depasi pe Hagi daca se tine de treaba.

Atata timp cat ai cum sa traiesti decent, ai o casa, ai tot ce iti trebuie (intr-o limita normala), poti sa fi si patriot. Hai sa mai ramanem si pe-acasa, ca si aici se pot face multe. Nu numai peste mari si tari. Chiriches, o stim cu totii. Esti jucator mare. Dar este nevoie de tine. Lasa banii, ca or sa vina la momentul potrivit.

Mi-as dori sa pot spune acelasi lucru si despre Dinamo si Rapid. Sunt stelist, dar sunt nationalist. Mi-as dori ca 8 echipe din Romania sa fie an de an in Europa. Sa vedem finale intre Steaua si Rapid, Steaua si Dinamo sau Steaua si Craiova. Si sigur vom putea spune asta in ceva vreme. Daca permitem si admitem ca pentru performanta ai nevoie de constructie. Ar fi frumos ca in loc sa dispara echipele cu traditie sa avem cat mai multe. Si 20 daca e cazul. Sa ne batem cu granzii din vest. Sa simtim emotia cand mingea rupe atele portilor. Sa strigam si sa ne bucuram de fotbal. Si asa poate mai vedem si mondiale de pe stadioane, nu de la televizor.

Free Gigi.
Cu respect.

MihaiMihai (28 comentarii)  •  1 august 2013, 23:31

@aius

eu asa sper, ca toata Romania isi doreste sa aiba o echipa atat de profesionista si cu rezultate in Europa cum este Steaua azi, cum a fost Urziceniul ieri sau CFR-ul alaltaieri sau Rapidul lui Razvan rasalaltaieri.

Sunt stelist dar ma bucur sa vad echipe profesioniste care reusesc sa se impuna in meciuri contra unor cluburi precum Roma, Ajax, Chelsea, ManUnited, etc…

Daca aceste echipe continua sa-si vanda jucatorii cu carre au reusit sa ajunga la un anumit nivel, se vede ce se intampla in anii ce urmeaza.

Eu imi doresc continuitate si nu doar niste rezultate mari dar razlete.

Alex (2 comentarii)  •  1 august 2013, 23:34

A… si inca ceva. Dumitale ai accepta daca Google ti-ar livra banii in transe pentru reclame? :))

Comentează