Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Nu pentru Chiricheș!

Așadar, e cert, Vlad Chiricheș nu se mai duce la Tottenham! Cînd afacerea părea încheiată, negocierile au încetat brusc, deși gruparea londoneză agrease suma de 8 milioane de euro solicitată de Steaua pentru eliberarea stoperului de 23 de ani. S-a […]

joi, 1 august 2013, 4:13

Așadar, e cert, Vlad Chiricheș nu se mai duce la Tottenham! Cînd afacerea părea încheiată, negocierile au încetat brusc, deși gruparea londoneză agrease suma de 8 milioane de euro solicitată de Steaua pentru eliberarea stoperului de 23 de ani. S-a zvonit că Gigi Becali ar fi vrut banii într-o singură tranșă, ba chiar la semnarea înțelegerii, în timp ce britanicii ar fi propus eșalonarea plății pe parcursul unui an și jumătate.

Cum varianta s-a confirmat și nu prea, merită crezută aceea conform căreia investitorul aflat în detenție s-a înfuriat auzind că insularii au cerut ca transferul să se facă pe loc, să nu mai întîrzie nici o zi! Victima unei mîndrii nemăsurate, a unui temperament scăpat de sub control, ex-parlamentarul a interpretat ultimatumul ca pe o jignire teribilă, de nesuportat. Întîi a ridicat tonul, “eu sînt Gigi Becali, englezii ăș­tia cine sînt?!”, apoi s-a grăbit să trîntească ușa.

Am citit pe site-ul Gazetei că unii au aprobat reacția patronului închis la Jilava. S-au declarat solidari cu el, chiar s-au simțit răzbunați pentru umilințele și înjosirile la care veroșii capitaliști, inclusiv din UK, ne-au supus de-a lungul timpului pe noi, amărîții de români! Pasămite, după ce am stat destul în genunchi, era momentul să le bată cineva obrazul șmecherilor de occidentali și să-i învețe minte! Cu scuzele de rigoare, evit să comentez asemenea prostii. În rest, sînt de acord cu Becali, tipii de pe White Hart Lane sînt niște neica-nimeni al căror club datează din 1882 și care au cucerit primul trofeu, FA Cup, în 1901, ia să ne mai scutească parveniții ăștia!

Acum, pentru Steaua și pentru “națională”, mai ales pentru Steaua, nu-i rău că Vlad va rămîne. El poate ajuta formația lui Reghe să meargă mai departe în Champions League și pe cea a lui Pițurcă să ajungă la Mondialele din 2014. E bine și pentru că însuși Chiricheș nu pare să acuze foarte tare ratarea transferului la Londra, oraș unde ar fi primit un salariu de 12 ori mai mare decît la București și în care a studiat iubita lui, la Queen Mary University. Vlad va realiza însă curînd că refuzul lui Gigi i-a pus în pericol viitorul imediat, poate întregul destin.

Adevărul e, imposibil de contestat, că un jucător trebuie vîndut cînd există o ofertă tentantă pentru el și pentru club, din care motiv consider că Gigi Becali a greșit în clipa în care, încordîndu-și mușchii degeaba, a blocat transferul lui Chiricheș. Nu-i exclus să-l dea la începutul lui 2014, dar cine-i garantează că atunci va mai apărea un partener dispus să scoată din buzunar o căciulă de bani, fără număr, fără număr, pentru un fundaș central venit din estul Europei?!

Îndrăznesc să scriu că ar fi fost în folosul lui Chiricheș să îmbrace tricoul lui Spurs, dar și al “naționalei” noastre, atît că, din dorința de a nu traversa de unul singur deșertul, Gigi a hotărît altfel. S-a întîmplat așa și pentru că, în ciuda loviturilor încasate, unele sub centură, personajul cu pricina continuă să-și închipuie că e cel mai cel, chiar Dumnezeu pe pămînt! Fals, înainte de a fi orice altceva, el e autorul propriei nefericiri.

Comentarii (134)Adaugă comentariu

t.rex (27 comentarii)  •  1 august 2013, 16:24

Nea Ovi, dumneata, ziarist cu zeci de ani de experienta, ar trebui sa te intrebi in primul rand daca stirea e veridica. A confirmat Tottenham oferta pentru Chiriches? Sau macar Steaua, oficial?
Dati-mi voie sa calific ca puerila informatia ca Tottenham ar vrea sa plateasca in rate. Ei discuta de 100 cu Real si s-ar uita la 7 milioane de lire?

antimafia (103 comentarii)  •  1 august 2013, 16:25

Problema lui Becali este ca nu exista temei legal pentru intreruperea pedepsei pentru motivele legate de administrarea clubului. Deci nici macar un abuz nu este posibil. Pe de alta parte, in recurs se analizeaza situatia de fapt si de drept din momentul cererii initiale (respinse de prima instanta), atunci cand cand Becali nu avea nici o functie la Steaua. Asa ca d-nul Becali va mai schimba avocatii, vor veni altii care vor promite marea cu sarea…

flo_ax (44 comentarii)  •  1 august 2013, 16:25

Dle Ioanitoaia, un jucator trebuie vandut cand are clubul chef, asta e singurul criteriu. Tottenham a obtinut 120 milioane pe Bale! Daca era dupa dvoastra, l-ar fi vandut la prima strigare de 60. Chiriches si-a asumat un contract, trebuie sa fie profesionist si sa-l respecte pana in secunda cand se urca in avion. Tottenham ia 120 milioane pe Bale, plateste cu banii jos pt Suarez si altii, dar cand e vorba de Romania, incearca sa o lalaie.

Talpaiadului (54 comentarii)  •  1 august 2013, 16:27

Faptul ca acest transfer nu s-a realizat e bine pentru Steaua, iar pentru Chiriches poate fi si rau, dar si bine. Pentru Steaua e bine pentru ca are un om de baza in play-off-ul CL, de unde poate scoate 20 mil, mult mai mult decat cele 8 luate pe Chiriches. Pentru Chiriches era un salt salarial imens, dar daca Steaua intra in grupele CL, iar el joaca bine acolo, atunci se poate transfera in iarna sau la anul pe un salariu si mai mare. Sa nu uitam de transferul lui Chigrinskiy la Barcelona, 25 mil, de ce nu s-ar transfera si Chiriches pentru 12.5 mil, jumatate din Chigrinskiy?

Some1 (1 comentarii)  •  1 august 2013, 16:30

Ar fi bine ca Becali sa nu mai primeasca nicio oferta la valoarea celei primita ieri pentru Chiriches, si sa-si smulga parul din cap de ciuda. Totusi, pentru binele lui Chiriches nu-mi doresc asta. Ma gandesc cu „groaza” ce va fi la gura lui Becali dupa ce va iesi din inchisoare. Va fi, in mintea lui si din pacate a multor compatrioti, un martir, un fel de Petru, „rastignit” pentru facerile lui de bine. Nu-mi pot imagina cum un om care gandeste cat de putin, sa-l aprecieze pe acest parvenit lipsit de bun simt, circar, mult prea mandru si fara niciun Dumnezeu. Daca ar fi primit 10 ani de inchisoare …

blue (4 comentarii)  •  1 august 2013, 16:32

steaua e PA acum. becali a distrus echipa. Chiriches nu va mai juca nici la 50%, iar toti ceilalti jucatori nu vor mai semna contracte in iarna, fiindca o sa le fie frica de faptul ca o sa fie tratati ca niste sclavi, precum Chiriches. Asadar din iarna, Latovlevici, Tanase, Bourceanu, Tatarunasu pleaca

Roman (10 comentarii)  •  1 august 2013, 16:34

Asta e Romania si va place s-o vedeti asa. Pepiniera de jucatori pentru echipele din Vest. Pai atunci d-le gasiti-va o publicatie la Londra si de-acolo sa ne trimiteti mizeriile occidentului. Totusi aveti o varsta si nimeni de acolo nu v-a transferat nicaieri. Ce sa zici ? Lipsa de valoare. Pe langa caracterul ambiguu ce-l aratati, d-l Becali reprezinta o zeitate. Un om hotarat. Si un roman… curat.

yosua (3 comentarii)  •  1 august 2013, 16:34

De acord cu tine Ovidiu,insa intr-o economie tot mai agitata si plina cu surprize soc banii pe piata nu mai sunt agreati.Asadar ei trebuia sa-i achite integral cu atat mai mult cu cat intre cele 2 cluburi nu exista parteneriat.

Gigi (4 comentarii)  •  1 august 2013, 16:35

Pentru Chiriches transferul era un lucru bun, asta este, nu e nici primul si nici ultimul club la care presa il dadea ca si transferat.

Pe de alta parte, lasand la o parte ironiile din articol, putem presupune ca efectiv nu s-au agreat conditiile de transfer propuse de englezi. Adica cedare imediata si plata esalonata.

Nu vad ce atata tevatura pe un subiect ce tine strict de chestiuni economice si de flexibilitate in negociere.

alex (9 comentarii)  •  1 august 2013, 16:36

de ce nu e bine ca nu a plecat Chiriches ??? pentru-ca ramane STEAUA mai puternica??? va roade totusi ideea asta nu??? ok sunt deacord ca Becali nu a procedat corect si a dat inca o data dovada ca nu stie ce inseamna diplomatie dar …dar eu spun ca nu a gresit 100% poate totusi pe undeva 10 % ARE DREPTATE…poate de undeva ar trebui si noi sa incepem sa nu mai fim atat de supusi si intelegatori ..Ukraina vinde jucatori pe 20 de milioane tocmai deaceea ca sunt duri in negocieri si tin de pret Sarbi la fel chiar si alte tari cu campionate mult mai slabe…ma intreb daca Tottenham negocia toata povestea asta cu Barca sau Real …tot asa se grabeau sa se semneze contractul…D-le Ovidiu d-voastra vedeti numai ca a gresit becali…dar nu va-ti intrebat de ce clubul Tottenham se grabeste…ei nu sunt tot oameni nu pot da si ei dovada de intelegere de diplomatie…de ce trebuie sa vi si sa spui cu aroganta ca trebuie neaparat si exclusiv ca acel contract sa fie semnat in aceeasi zi cand sau purtat negocierile…Becali isi face singur afacerile …cred ca nu are nevoie de lectii de la noi…da ok a facut si multe greseli si a pierdut multi bani aiurea dar a si facut multi bani ..MULTI MAI MULTI DE CAT VOM AVEA NOI VREODATA ..deci nu cred ca santem in masura sa acuzam pe cineva…

yosua (3 comentarii)  •  1 august 2013, 16:36

Revin cu scuze si completare,Banii pe piata sunt agreati integral ci nu esalonat.

fanulumocanu (85 comentarii)  •  1 august 2013, 16:40

Fiti seriosi ,domne.Asta-i lucratura lui mm, reghe si marea doamna a fotbalului romanesc. I-au sapat pe fratii Becali, picurandu-i in urechi lui Gigi . Ca pe Gigi daca-l gadili unde trebuie , obtii de la el reactia care-ti trebuie.

indisciplinatu (9 comentarii)  •  1 august 2013, 16:42

Domnule Ioanitoaia, nu vad nicio drama in destinul acestui talentat fotbalist. Este inca tanar si sa nu uitam ca e relativ de putin timp la Steaua….mai are de „dat” Stelei inca multe jocuri si, de ce nu,satisfactii suporterilor care-l pretuiesc foarte mult.
E un subiect minor, parerea mea. Important este sa vedem ce facem in cupele europene si in meciurile de foc ale nationalei din toamna.

maria andri-CA$H (6 comentarii)  •  1 august 2013, 16:42

ioantioaia, dar mititelu ce mai face? :))))))

Serban (147 comentarii)  •  1 august 2013, 16:42

Ipoteza ca, rămânând în țară, ar fi mai bine pentru Națională, are comparabilitate numai în cazul dinamovistului (persona odiosa) ajuns în Italia. Dar cum ar fost, ca să vorbim numai de steliști, ca Latovlevici să plece anul trecut? Sau mai vechile cazuri Ghionea și Goian – tratați ca niște iobagi? jiji becali face crize de orgoliu, dar el consideră respectul o relație univocă – numai către el. Cine contestă să-și aducă aminte de Hagi.

Ionut (1 comentarii)  •  1 august 2013, 16:44

Dati-mi voie sa cred ca nu a existat aceasta oferta. Puteam sa jur de prima data ca nu o sa se realizeze nici un transfer. Tipic Steaua…

yogi (14 comentarii)  •  1 august 2013, 16:44

Maestre,dupa parerea mea,ati scris un articol despre un subiect care nu a existat!
Se lasa mai prejos fam becali decat primul ministru? Ne,sunt interesati o gramada sa cumpere steaua, cu memeu cu tot,asa cum sunt o gramada de investitori strategici,interesati sa investeasca in economia romaneasca. Mi-e lehamite!!!
Sanatate multa va dresc!

carlos (16 comentarii)  •  1 august 2013, 16:49

Dreptate perfecta. BECALI degeaba merge sa se roage prin biserici la DUMNEZEU, el e un fariseu, se crede chiar DUMNEZEU.

NASCUT PENTRU A FI STELIST (9 comentarii)  •  1 august 2013, 16:49

Chiriches vandut!
Titluri articole Ovidiu Ioanitoaia:
-Ne vindem ieftin
-Steaua in faliment,nevoita sa-si vanda valorile
-Cu Becali la inchisoare Steaua se destrama
-Performanta?Nu,afaceri profitabile ale clanului Becali
Nu ar fi prima oara cand Seniorul presei sportive romanesti ar intoarce-o ca la Giurgiu.

Robert Militaru (2 comentarii)  •  1 august 2013, 16:51

Ma nea Ioanitoia, nu te mai da mata mare capitalist, anticomunist????, si atotcunoscator al efectului psihologic al ratarii acestui transfer asupra lui Chiriches.
Ca stelist ma bucur foarte mult ca ramane, are timp sa si castige bani, ca numai la bani va sta gandul la toti (esti ipocrit acum, in unele emisiuni sustii jocul pe care il faceau, din suflet, fotbalistii de alta data); poate o sa demonstreze ca este un adevarat caracter, si va pleca pe bani mai multi, ca la bani ne gandim cu totii.
De ce un jucator din estul europei sa nu coste 20 mil., pai romanii sunt mai slabi decat croatii sau sarbii. Daca dumneata gandesti asa, atunci nu mai sustine ca Chiriches este un jucator foarte bun, ci unul mediocru, nu?
Sa iti spun eu matele ce interes ai, sa plece Chiriches si sa puteti voi ziaristii astia „vampiri” sa tocati creierul cititorilor, ascultatorilor si privitorilor 4-5 luni, pentru ca nu mai sunteti in stare, ca jurnalistii de sport de alta data, sa faceti statistici si sa le prezentati in ziare, sa faceti o analiza tehnica cu un comentariu ca sa atraga… In ziare si la emisiunile TV de sport acestea ocupa maxim 15%, restul este CANCAN, pentru ca avem o tara de inculti, educata de voi, pentru a va aduce rating si vanzari.

Din ce in ce mai mult ma indepartez de sport, si pentru ca nu imi mai „ofera” adrenalina necesara (in afara de Steaua) si pentru ca stirile sportive scrise, audio, video, etc, nu mai prezinta interes.
O sa ajungeti toti niste „prosport-isti, sport.ro-isti”, jurnalisti de CANCAN.

Sa aveti sanatate domnule Ioanitoaia, ca-i mai buna decat toate!

Pau (2 comentarii)  •  1 august 2013, 16:51

Haha

Interesul clublui este calificarea in grupele CL de unde va castiga sume mult mai mari decat cea de 8milioane de euro oferita de englezi. E normal ca interesul clubului sa primeze in fata interesului jucatorului. Cine era Chiriches fara Steaua? Il mai vedea cineva? Daca ajungea la Dinamo in urma cu 1-2 ani acum era vandut si el poate la Sassuolo unde castiga 300mii pe sezon. Becali a inceput sa se cizeleze, stie ca fara Chiriches am avea probleme mari in playoff.

vasim (144 comentarii)  •  1 august 2013, 16:53

Gig face ce vrea!
Chiar si la puscarie fiind nu a invatat nimic…
El crede in continuare ca banul ii da dreptul la orice.
Pana ajunge si Chiriches la final de contract si pleaca pe nimic.
Atunci sa ii vad fatza la Gigi.
Pe de alta parte un patron are anumite drepturi dar Gigi ca de obicei exagereaza…

Viktor (278 comentarii)  •  1 august 2013, 16:55

Si eu cred ca trebuia lasat sa plece tocmai pentru ca in cariera unui jucator se intalneste rar asemenea pleasca. Si daca Doamne ferestevse accidenteaza grav?

Pau (2 comentarii)  •  1 august 2013, 16:56

Si inca ceva, nea ”Ovi”.

Tottenham daca il vrea asa tare pe Chiriches, poate astepta ca Steaua sa joace playofful. Dar daca il ia sa fie si el acolo la numar normal ca nu au interes sa astepte si se vor orienta spre altceva. Aici n-ar fi vorba ca jucatorul nu ar fi pregatit fizic, dimpotriva ar fi un avantaj pentru ei sa ia un jucator care e deja in sezon pe cand ei joaca doar amicale.

Nu te mai gandi Nea Ovi la binele jucatorului, mai gandeste-te si la Steaua si la suporterii ei. Bani are timp sa castige Chiri si poate ca tot raul e spre bine… poate va ajunge la un club mult mai mare decat Tottenham unde n-are sanse sa joace decat in Europa League. Eu il vad jucand la echipe mult mai mari din Europa. La Tottenham daca va fi bun s-ar putea sa ramana blocat ca englezii abia renunta la Bale, si asta pentru o suma colosala. Sa fim seriosi, pentru binele tuturor, Chiriches trebuie sa joace pentru Steaua macar playofful!!

Cocos (8 comentarii)  •  1 august 2013, 16:57

Corect, cine e Tottenham pe langa un geniu ca George Becali? De rasul lumii…

Cheetah (2118 comentarii)  •  1 august 2013, 16:57

Bine spus, Maestre!
Fiti siguri ca Steaua il va vinde pe Chiriches la momentul potrivit si cu o suma chiar mai mare, in functie, evident, de cota si valoarea lui la acel moment.

Cu toate astea si cu tot respectul, sincer nu vad de ce ar fi un handicap al jucatorilor proveniti din Europa Centrala (scuze dar nu de Est, Centrala :)), fata de cei din Vest, asa cum insinuati. Nu e tot Europa? Sintem noi mai jigariti decit vesticii, ne-am nascut inferiori? Povestea e la fel cu salariile, media la noi si vecinii valahi de la sud e cea mai mica din EU. In schimb, la „piata cea mare” (=supermarket) gasesti multe articole care costa la fel ca la Paris. Iar pe auto dai cam la fel ca la Madrid, spre exemplu.
Pai cum vine asta?
E drept?
Si sa stiti ca nu am idei egalitaristo-comuniste, sint un simplu cetatea european.
Concluzie: inclin sa cred ca patronul a refuzat transferul tocmai pentru ca gindeste ca va lua mai mult in viitor pe el. E mai degraba pragmatic decit ingimfat.

sorin (1 comentarii)  •  1 august 2013, 17:00

Felicitari pt articol!

Gabriel Bratu (24 comentarii)  •  1 august 2013, 17:00

Sunteti ziarist cu atatia ani de experienta si nu va dati seama ca ce se intampla zilele astea la Steaua este o regie de doi bani care, vezi Doamne, ar trebui sa-l scoata din puscarie pe incarcerat, pentru ca altfel Steaua are probleme. Treaba cu Chiriches nu s-a facut pentru ca nu le-a zis nimeni si celor de la Tottenham ca vor sa-l cumpere… Sa nu mai fabulam aiurea.

Jeannot (40 comentarii)  •  1 august 2013, 17:00

Absolut de acord, nu avea dreptul sa il opreasca pe Vlad. Inca o mitocanie marca JJ, care nici in puscarie nu se linisteste. Ati fost chiar prea bland cu el.

Marc (64 comentarii)  •  1 august 2013, 17:02

Sa facem un exercitiu de imaginatie. Sa presupunem ca Steaua l-ar fi vandut deja pe Chiriches si prima optiune ar fi fost Celeban. Numai ca Celeban cere 2 milione, desi valoreaza doar 1 mil) si nu vrea sa vina decat din decembrie si nici atunci sigur. Ce ar fi facut Steaua, pardon Becali?
Da, da, stam si asteptam sa se hotarasca Porumboiu si fundasul si nu mai cautam in alta parte. Ne descurcam noi cumva. Intre timp il punem pe Lato in centru sa joace ca Chivu. Iar daca in iarna nu vrea nici cu 4 mil, gasim noi niste resturi sa acoperim gaura. Sau ar fi spus…, bine, dau cat vrei tu, dar semnam acum, ca sa-mi iau de-o grija.
Ar fi fost asta o aroganta? Chiar daca nu-l suport pe Jujel, as fi fost de acord cu el. Acum, ce sa zic, chiar daca sunt rapidist si-l vreau falit pe Jiji, da Doamne sa nu se accidenteze Chiriches, ca Steaua a mai trecut prin asta cu Gardos. Cunoscatorii stiu…!

gima (31 comentarii)  •  1 august 2013, 17:02

adevarat graiesti maestre! dar oile astea li s-au urcat impresiile in cap. si mai vine aseara si unsurosul ala de mimi, care mai avea un pic si incepea sa plinga ca gigi e la racoare. si ce ne intereseaza pe noi ca gigi e acolo/ din cauza cui? din cauza lui, doar din cauza lui. asa ca sa ne mai scuteasca cu smiorcaielile. cu Chiriches e clar ca s-au fript. ca asa suntem noi, scumpi la tarite si ieftini la faina. halal negustor e gicanul pirnaie.

ss (21 comentarii)  •  1 august 2013, 17:04

Ei il voiau pe jucator pe LOC , fara sa il lase sa mai joace barajul CL , dar banii sa ii dea pana in 2015.

Pai stai asa ma , daca e afacere sa fie conditii egale .
Il vrei pe loc – banii jos pe loc, toti .
Dai banii pana in 2015 ? Pai atunci mai asteapta si tu pana in septembrie ca sa il iei .

George (2 comentarii)  •  1 august 2013, 17:06

Din punctul de vedere al jucatorului, este rau.
Dar, daca personal as fi avut puterea de decizie in locul lui Becali, nici eu nu-l vindeam. Steaua castiga cam 1 milion de euro numai din biletele vandute la un meci in CL.
Chiriches este unul dintre cei mai buni jucatori ai planetei, asa ca intotdeauna va avea oferte. Iar faza ca este jucator din vestul europei, nu ar trebui sa conteze. Nu are legatura geografia cu valoarea. Astea este vrajeala vestica pentru a nu se crea precedente. In plus, cred ca cel mai bine i s-ar potrivi Primera.
Oricum, jucatorii sunt apasati ca sunt remunerati cam la 40% din ceea ce ar trebui sa primeasca, chiar si in situatia actuala economica din fotbal. Este un dezechilru financiar clar intre performata si banii primiti. Cat sa joci din entuziasm?

dante (17 comentarii)  •  1 august 2013, 17:06

un articol manipulator….. Gigi Becali a avut tarie de caracter si a pus interesul Stelei inaintea interesului personal imediat! ptr milioanele de suporteri ai Invincibilei Armade primeaza succesul sportiv al echipei! pe noi ne intereseaza mai putin consideratiile materiale ale diferitelor parti si cine ce castiga! din acest motiv ii multumim lui Becali si ii vom ierta multe din derapajele anterioare! a dovedit acum ca are onoare si ca ptr el Steaua nu este doar un instrument financiar. ar trebui sa intelegeti ca Steaua este mai mult decat un club de fotbal, este echipa sufletului nostru!
pana acum Becali a dovedit ca stie sa-si conduca afacerile, asa ca ar trebui sa fiti mai ponderati cu sfaturile de pe margine. observ ca toata lumea isi da cu parerea pe banii altora, un obicei tipic romanesc. daca tot sunteti asa de cunoscator domnu’ Ovi, poate ar trebui sa incercati sa-i luati locul lui Gigi in toate cele….. si ati putea incepe de exemplu cu o scurta cazare la locatia actuala a patronului, Jilava – Fortul 14….. Sa vedem atunci daca mai aveti idei de afaceri?!

razvan (1 comentarii)  •  1 august 2013, 17:07

Ovidiule grabeste-te si sterge postul meu caci am vaga impresie ca nu poti accepta adevarul sau parerea personala a unuia care nu a cautat sa fuga din tara asta pentru un trai mai bun pe dincolo. De ce noi romanii trebuie sa fim mereu umili si sa ne bucuram cu putinul? Daca era Chiriches din Polonia sau din Cehia sau alte tari crezi ca pleca doar pe 8 mil.? O negociere buna nu inseamna a te multumi cu prima cotatie!

Alex (3 comentarii)  •  1 august 2013, 17:07

D-le Ioanitoaia…dar performanta noi cand mai facem? fotbalul romanesc cand se mai ridica din namol?
De ce sa ne vindem la pret de piata? Chiar englezii spuneau ca merita 25-30 milioana si voiau sa il ia pe 8, ca apoi tot ei sa faca afacerea mai buna….Pana una, alta Steaua este printre putinele echipe care face bani din fotbal…nu are nevoie sa vanda….si vorba multora…Steaua nu e rampa sau bazar unde cum apare ceva bun gata vindem….generalizand, de aceea a ajuns tara asta unde e….am vandut tot ce aveam mai bun… si cum apare ceva calitate, trebuie sa o vindem… Cand vor fi in campionatul asta 100 de Chiriches atunci sa vindem….pana una alta ar trebui sa creasca nivelul ligii, sa nu se mai planga nici selectionerul ca nu are de unde sa aleaga. Si da, o echipa poate sa traga tot campionatul mai sus, prin valoarea ei si a jucatorilor care o formeaza.
Nu sunt de acord cu spectacolul ieftin din jurul echipei facut deopotriva de staff cat si de media, dar sunt de acord cu decizfiile conducerii, care presupun performanta in viitor…iar vinderea a tot ce e mai bun nu echivaleaza cu performanta…. Si aici nu ma refer numai la Steaua….

P.s. Ia sa se califice Steaua mai departe in Liga si sa faca o figura frumoasa…si la anul nu mai vorbim de bani marunti….si atunci sa vezi afacere….

nicky (26 comentarii)  •  1 august 2013, 17:08

Deci seful de la spurs, levy ( cam trebuie sa fii dibaci sa faci afaceri cu evreii), are voie sa zica „nu” la multpreauriasa oferta pentru Bale, respinsa de mai multe ori, dar Steaua trebuie sa accepte din prima, da? Vad ca victor becali spune ca primii bani pe care englezii ii plateau veneau abia peste 7 luni, dar Steaua tot nu a procedat corect, ai?

Dan (78 comentarii)  •  1 august 2013, 17:16

Gaselnite ale presei si ale impresarilor. Chiriches nu a avut vreo oferta din Anglia, si oricum nu cred sa dea cineva mai mult de 2 milioane pe el.

g (27 comentarii)  •  1 august 2013, 17:16

eu cred ca a procedat corect becali (nu vreau sa ma justific). daca il doreau asa de mult, nu mai puneau atatea conditii. o sa le para rau bogatanilor de la spurs! nici nu stiu ce fotbalist au pierdut. o sa vedeti! sanatate

vasco (363 comentarii)  •  1 august 2013, 17:24

Concluzia finala,cea cu”autorul propriei nefericiri”e bine spusa.Asa e,doar ca ar fi bine daca ar fi numai propria nefericire ,a distrus Steaua,in pofida a ce vor spune unii .Asta nu mai e Steaua,a ajuns ceva imoral si dezechilibrat ca si mintea personajului.Sanatate,d-le Ioanitoaia!

Costacurta (36 comentarii)  •  1 august 2013, 17:24

Nu cred ca va mai fi vandut cu aceasta suma, lui becali ii va parea rau, pacat pentru fotbalist, cred ca Steaua se descurca si fara el, pana la urma, Chiriches, chiar merita sa joace la un astfel de club, e un caracter si un fotbalist aparte.

Nea Vanea (170 comentarii)  •  1 august 2013, 17:25

Cand ceri 120 milioane pe Bale si platesti 8 in rate, timp de 18 luni, ce fel de club serios esti?! Cand platesti in rate, cum poti cere clubului de la care cumperi sa nu mai foloseasca jucatorul pana la 31 august (iata! 31 de zile…!), data la care se incheie transferurile in Europa?!
Cand ii faci loc noului venit, pe 8 milioane platibili in 18 luni, vanzand un jucator cu 11 prin liga a doua engleza, cine este onest? Cum sa nu infurie Becali si cum sa nu le rupa gura acestor aroganti, zgarciti si rau platnici?!
Chiriches este cel mai bun produs al fotbalului romanesc la ora asta! De ce sa nu profite Becali de asta, daca a investit in el?! Spre aducere aminte: cu cat au fost vanduti, din Romania, Hagi, Popescu, Mutu, Adi Ilie? Si apoi cu cat au fost revanduti?! Cred ca in cazul lui Mutu, la de 20 de ori bani platiti fraierilor romani.
Insa!
Nu ma surprinde atitudinea dvs, domnule Ioanitoaia! Este atitudinea tuturor „romanilor” aflati in fata bucatii de cascaval, cu cutitul in mana, in ultimii 24 de ani. A celor care au vandut pe comisioane mai mari decat pretul la vedere, toata Romania, bucata cu bucata!
Mi’este sila de asa romani!

geo (1 comentarii)  •  1 august 2013, 17:26

De acord si nu prea cu dumneavoastra . poate ca era bine sa plece Chiri pt el si pentru Nationala, dar pentru nu Stelutza nu prea era o afecere buna avand in vedere ca el pleca imediat iar banii la sf asteapta. Steaua putea face ceva cu banii aia acum, ca si asa nu prea e roz situatia si in plus poate fara el ratam calificarea, si atunci …?!

hahaha… (23 comentarii)  •  1 august 2013, 17:32

becali a fost istet pt. ca nu i-a dat drumul acum…Obiectivul nr.1 al Stelei este accederea in grupele Ch.L nu vanzarea lui Chiriches. Nu conteaza ca Tottenham dadea 8 milioane. Daca Steaua intra in Ch.L poate sa-l vanda chiar si pt 6 milioane si tot iese pe plus vreo 6-7 milioane datorita banilor incasati pt. calificarea in Ch.L. Cand iti vinzi cel mai bun jucator inaintea meciurilor din play-off nu dai dovada de inteligenta ci de lacomie!
Chiriches e profesionist si trebuie sa treaca peste acest transfer nerealizat altfel n-are ce cauta in vest pt.c a acolo cluburile isi pun propriul interes in primul rand asa cum Tottenham o face de ex acum cu Bale.

warrior (1 comentarii)  •  1 august 2013, 17:33

Nenea Ioanitoaia, D-voastra si ceilalti ziaristi la-ti dat pe Chiriches toata vara transferat pe unde a-ti apucat! Toata presa doreste sa plece de la Steaua. Insa el nu si-a facut datoria pentru acest club! Mai are de demonstrat, si de castigat ceva cu Steaua. Sa presupunem ca Steaua se califica in grupele CL, si vor face meciuri bune acolo , pt ca lotul de acum este mult mai valoros si mai talentat decat cel din 2006… Sa presupunem ca Steaua cu Chiriches in teren termina grupa macar pe locul 3 si merge, cel putin mai departe in EL! Toate aceste meciuri combinate cu evolutii bune si de ce nu macar un gol, doua din partea lui iar mari cota si atunci va pleca pe cel putin 10 mil, in pauza de iarna! Poate la o echipa mai titrata ca Tottenham….! Sau poate nu!? In orice caz el va pleca de la Steaua pt ca valoarea lui Chiriches este de 2 ori peste media Ligi 1. Din cauza impresarilor, gen fratii Becali, sau al altora fotbalul nostru nu progreseaza! Ei pun presiune pe jucatori, pe patroni, manageri de club pentru a ceda jucatori pe sume de nimic (vezi cazul lui Alexe) fiindca lacomia lor dupa bani nu are margini. Iar presa intotdeauna joaca la doua capete! Doar nah, trebuie sa va castigati statuturile de *ziaristi* …. poate de can-canuri, majoritatea! Fotbalul nostru are nevoie de acesti jucatori fiindca numai prin talentul lor se pot obtine performante care pot ajuta si echipa nationala! Din pacate in Romania se vand fotbalisti romani pe cateva sute de mii, sau cateva milioane si se aduc de afara jucatori liberi de contract, trecuti peste prima tinerete fotbalistica, accidentati si majoritatea amatori! Rar apar valori, poate unul doi jucatori pe sezon care apoi sunt vanduti imediat! Dar nah ce conteaza parerea unor suporteri ca mine in jocul murdar si corupt care se desfasoara in culise , presa si televiziuni numit Liga 1

Herea Lucian (1 comentarii)  •  1 august 2013, 17:34

hai sa fim seriosi pentru fotbalist nu e bine dar sincer mi se pare normal sa se dea toti banii o data…ce tottenham ia prima data capul peste 6 luni corpul si peste alte 6 picioarele fotbalistului

Dudus (2 comentarii)  •  1 august 2013, 17:34

Becali nu a vandut jucatori de valoare pe 2 lei si nici nu o va face. Chiriches merita mai mult ,asta o spunem cu totii. Hai sa ne oprim sa-l invatam pe Gigi sa vanda pentru ca devenim caraghiosi d-le Ovidiu.

Opinie separata (1 comentarii)  •  1 august 2013, 17:37

Adevarul e undeva la mijloc, ca de obicei.

Ce as vrea sa întreb este despre oportunitatea plecării unui jucător tânăr in afara, stiind fiind ca foarte multi au clacat. Ian Rush, ca tot vorbim de Spurs, opina ca Bale nu ar trebui sa plece la Real, chiar si pt 122 de milioane oferite de spanioli pt ca ar fi prea tânăr sa reziste afara. Bale are 24 de ani, Chiriches 23.

bogdan (2 comentarii)  •  1 august 2013, 17:38

@Robert Militaru…cand treci prin Iasi sa ma anunti sa te invit la o sampanie,fara nici o ironie.Felicitari pentru comentariu!In cateva randuri ale tale am citit ce nu am citit la jumatate(ca sa nu zic 90%) din asa-zisii jurnalisti de la ziarele de „sport” din Romania.Inca odata felicitari!

Corect,cocrect NEA VANEA 42; DANTE 34 s.a.m.d.. (1 comentarii)  •  1 august 2013, 17:39

Corect, cocrect NEA VANEA 42; DANTE 34 s.a.m.d..
Ii ofer eu d-nului Ionitoaia 20.000 lei pe Luna, sa vin sa scrie pentru mine. De azi. Azi ii dau 100 delei , iar urmatorii bani o sa-i platesc esalonat peste un an regland suma pana in 2030. Ca aici e vorba de scris si nu de fotbal.

Comentează