Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Marea harababură

Cînd nu mai e nici o lună pînă la startul sezonului 2013-2014, nimeni nu-i în stare să precizeze numărul formațiilor ce vor juca în Liga 1! La noi e, vorbă veche, ca la nimeni, domnește o harababură desăvîrșită, vecină cu […]

sâmbătă, 29 iunie 2013, 8:51

Cînd nu mai e nici o lună pînă la startul sezonului 2013-2014, nimeni nu-i în stare să precizeze numărul formațiilor ce vor juca în Liga 1! La noi e, vorbă veche, ca la nimeni, domnește o harababură desăvîrșită, vecină cu perfecțiunea!

Lucrurile sînt cu atît mai încîlcite cu cît Adunarea Generală, instanța supremă, a votat ca noul campionat să aibă, ca și precedentul, 18 participante. Decizia se bate însă cap în cap cu cea a Comitetului Executiv, organism care, influențat de Mircea Sandu, a stabilit ca în L1 să fie înscrise exclusiv echipele cu licență.

Acestea ar fi, socotindu-le și pe cele 4 noupromovate, doar 16 în condițiile în care Rapid (locul 9) și U Cluj (12), amîndouă în insolvență, au picat examenul licențierii. După ce s-a adresat la TAS, Clujul speră să primească pe 5 iulie feu vert de la Lausanne, însă nici cu ea nu s-ar aduna 18 formații, ar fi numai 17.

Staroste peste cluburi, dar și purtător de cuvînt al lor, Dumitru Dragomir a reclamat că “noi sîntem singurii tîmpiți cu licențe”, președintele LPF cerînd, chiar dacă indirect, să se țină cont exclusiv de criteriul sportiv, nu și de cel al licențierii. Situație în care Rapid și U ar continua în elită și s-ar aplica hotărîrea Adunării Generale. Nu însă, evident, și a CEx!

Atît că ideii lui Dragomir i se opune președintele Mircea Sandu, care insistă să nu se mai încalce Regulamentul, unul pe care același Dragomir îl numea recent “o mare pacoste”! Sigur că, ridicînd vocea și dînd din coate, șeful LPF pozează în avocatul cluburilor. Calculul său e simplu: dacă se reduce numărul echipelor din L1, se transmit mai puține meciuri la TV și, automat, se micșorează suma repartizată din drepturile de televizare, bani ce constituie principala sursă de venit a echipelor.

Dragomir nu se agită însă numai spre folosul altora. În realitate, el luptă și pentru binele propriu, conștient că-și va păstra scaunul cît timp va apăra cu dinții interesele cluburilor, cu dinții și cu succes. Destule i se pot reproșa Oracolului din Bălcești, nu și lipsa de abilitate, șiretenia.

Îndrăznesc să anticipez că va ceda Sandu și va cîștiga Dragomir, că Liga 1 va merge mai departe în 18. Ar însemna ca Rapid și U să nu pice, ceea ce n-ar deranja întrucît intră în discuție formații foarte iubite, cu istorie, cu tradiție, cu public. Deși ambele ar merita să continue în A, se ridică întrebarea cum rămîne cu Regulamentul, ce se va întîmpla cu el, va fi iarăși ocolit, iarăși ignorat? De acord să fie salvat Rapidul, însă nu trebuia procedat la fel, umblînd la sentimente, și cu Poli Timișoara, retrogradată în 2011 pentru nelicențiere chiar din postura de vicecampioană?! Să-și aroge FRF și LPF dreptul de a fi cu unii mumă și cu alții ciumă?!

Indiferent de răspunsuri, ne întoarcem de unde am plecat, la harababura ce guvernează fotbalul nostru și-l trage în jos ca o piatră de moară. Nu mă îndoiesc că-i știți pe cei vinovați de asta.

Comentarii (70)Adaugă comentariu

Alin (1 comentarii)  •  29 iunie 2013, 9:03

Aveti dreptate! Dupa ce ca fotbalul e la pamant, acum nu mai conteaza nici regulamentul.. pai cine sa mai vina la stadion? pai cine mai spera sa facem performanta? care mai e motivatia in campionatul asta, cand sti ca desi retrogradezi anul urmator joci tot in liga 1?

Cristi (17 comentarii)  •  29 iunie 2013, 9:14

Licentierea este certificarea capacitatii economice de a participa in prima divizie. Cine nu are bani suficienti nu are ce cauta. Glasgow Rangers are mai multe campionate si este relativ mai iubita in Scotia decit toate nelicentiatele de la noi din ultimii ani si tot a trebuit sa o ia de la capat. Chestia asta cu 18 echipe e ca in anii 90, cind sindicatele refuzau restructurarile in industrie doar ca sa stea toti muncitorii in somaj tehnic.

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  29 iunie 2013, 9:26

Vinovati sunt cei care fac blaturi si cei care desi vad ca sunt meciuri trucate ridica din umeri ca n au dovezi …asa fac toti si ziaristi si suporteri si fotbalisti si antrenori …fotbal curat nu o sa avem niciodata …si atunci de ce scriem tampenii ?

Werder (2 comentarii)  •  29 iunie 2013, 9:28

Daca cRapid nu a luat licenta sa se duca frumusel in liga a 2-a, asa cum a patit si poli. Si poli avea suporteri si traditie si nu s-a tinut cont de criteriul acesta, la rapid de ce s-ar tine?!

magojanu (4 comentarii)  •  29 iunie 2013, 9:32

Pai asta a fost ntodeauna spilu sa se creeze harababura planificata pentru a face manevrele neobservate. Ticalosii aia doi fac orice dar pe bani. Auzi ce legatura este intre U Cluj si Rapid. daca U scapa nu inseamna ca Rapidul trebuie sa ramana inn Liga 1. Sa isi rezolve singura problemele. Iar daca trebuie sa mearga i liga judeteana sa mearga, Alte echipe s-au chinuit sa fie cinstite si sa joace fotbal nu turca si colinzi pe bani pentru copos. Asta au facut copos sa plateasca. Rapidul o fi istorie insa o lege cand oo vom aplica asa cum a fost data ea si nu cu manevre politico-sportive pe interese meschine .Mitica si Sandu ar cam trebui sa stinga lumina , apa gazul si sa predea cheile altora. Chirvochian ?? ce spui matale le cam ai cu legile …. astia tineri care se autopropun nu le-au citi niciodata. Nu sunt buni intr-o situatie egala cu 0.

Cristi (17 comentarii)  •  29 iunie 2013, 9:35

Conducatori de cluburi de rahat,tari in clanta numai la televizor.Ei ar trebui sa fie primii care sa nu accepte schimbarea regulilor si incalcarea regulamentelor.Asta e poporul roman(capul plecat,sabia nu-l taie).

dani (86 comentarii)  •  29 iunie 2013, 9:39

S-au facut 2 mari greseli in fotbalul romanesc: imediat dupa Revolutie, trebuia ca echipa MI sa dispara. In nici o tara cu fotbal civilizat nu exista in campionat echipa de fotbal a Politiei. Favoritisme, ilegalitati etc. A doua mare greseala-care a convenit de minune Mafiei condusa de Nasu&Corleone-repet a doua mare greseala: FRF a devenit stat in stat! Mircea-Spaga face ce vrea el, in afara de MI- de care se teme ce de bombe! Este o situatie confuza. Cine are de cistigat? Mafia! Cine are de pierdut? Romanii!

Leo (53 comentarii)  •  29 iunie 2013, 9:39

Va felicit pentru obiectivitate. Aveti dreptate in privinta Timisoarei.

Tudorache (179 comentarii)  •  29 iunie 2013, 9:43

@ovidiu. Cred ca tu esti campionul prostiei pe acest blog. Nu exista nicio legatura intre meciurile aranjate si ce scrie dl Ioanitoaia in acest articol, ai gresit adresa.

Cornel Mite (96 comentarii)  •  29 iunie 2013, 9:48

Articol supertare si bine gandit. De ce sa se poata cu Rapid ce nu s-a putut cu Timisoara, dar Iancu il suparase pe Sandu ca si Mititelu si i s-a taiat capul. Singura lege la federatie e bunul plac al mafiotilor Sandu si Dragomir.

Tilika_Bomba (1 comentarii)  •  29 iunie 2013, 9:51

Neica Ovidiule,
E unu’ Delcea p’aici care o pune fix cum trebuie. Daca vrei sa lamuresti teaba, si nu sa bagi ziaristic batul printre gard ca sa ai audienta, trebuie vazut cum e cu palmaresu’. Fiecare se lauda ca e la el. Dupa aia vedem cine sunt impostorii. Personal ma mir de Stroie ca se baga in rahatul asta, dar o avea si el pensie mica, dupa buget.

AntiM-ulte (31 comentarii)  •  29 iunie 2013, 10:00

Bine ar fi d-ar fi ,dar nu e!! Asa ca una e sa dai in minge sa distrezi sau sa enervezi spectatorii si alta datoriile cluburilor. Atunci cand se aduna datorii altele de cat cele de creditare ale patronilor pe care si le asuma cat si pana cand vor,alte datorii sa fie aduse la cunostinta primariilor din localitatile respective care sa posede un vot de veto pe care sa-l utilizeze si sa transforme actionariatul clubului astfel ca sa nu se adune milioane datorii.

Dum Dum (1 comentarii)  •  29 iunie 2013, 10:04

Dupa blatul anuntat si recunoscut , cand conducatorii echipei gazda ,steaua se imbratisau cand luau gol acasa de la viitorul c-ta , conform regulamentului , trebuiau retrogradate in liga a 5 a , de ce n-ai scos nici o vorba nea Ovi !?? In rest s-auzim numai de bine !

calinbluelion (27 comentarii)  •  29 iunie 2013, 10:19

Am spus si o repet,pina nu scapam de „dinozaurii” din fruntea frf si lpf nu vom avea un fotbal curat in Romania!JOS MAFIA DIN FRF SI LPF!!!LA PUSCARIE…

band206 (4 comentarii)  •  29 iunie 2013, 10:33

Mai Ioanitoaio, ce are ca sunt echipe iubite, cu spectatori, etc. Legea sa fie lege. In Italia cum s-a putut fara Juventus, Milan sau in Scotia cu Glasgow. Si astea nu o fi cumva echipe iubite si cu perfomante net superioare Rapidului.Dar ei nu discuta in asemenea cazuri. Taie in carne vie. Numai la noi mafiotul de Dragomir o da la intors Pai cum mai sa spui ca ajuti o echipa? Asta inseamna ca o dezavantajezi pe alta. Se stie rezultatul Rapid si Cluj raman in liga 1. Nu ma asteptam de la dvs d-l Ioanitoaia sa coalizati cu licheaua de Dragomir. Dar se pare ca si pt dvs legea nu reprezinta nimic RUSINICAAAAA

Cristi R. (51 comentarii)  •  29 iunie 2013, 10:34

Abia astept ca o echipa fara licenta sa fie reprimita in Liga lui Mitica.
NU de alta, dar prosti sa fie cei de la Poli Timisoara sa nu profite de ocazie si sa dea in judecata cerandu-le niste despaguiri cat toti bani care ii dau televiziunile pe meciurile transmise.

band206 (4 comentarii)  •  29 iunie 2013, 10:37

Nu v-a convenit ce am scris si ati sters. Inca odata RUSINEEEEEEEEEEEEEE

hahaha… (23 comentarii)  •  29 iunie 2013, 10:49

mitica va ceda in cazul rapid…Pastrarea rapidului in liga 1 desi au fost retrogradati pt. neobtinerea licentei, ii trimite pe sandu si dragomir direct in arestul DNA pt. abuz in serviciu. Si veti vedea cat de repede se vor constitui parte civila impotriva lpf acele echipa care ar fi putut juca in liga 1 in locul rapidului. Se risca dragomir? Posibil. Se risca Sandu? Nu cred!

adi_stelistul (359 comentarii)  •  29 iunie 2013, 10:52

Foarte greu de judecat. Fata de U.Cluj am niste sentimente speciale si nu de ieri, de azi (nici macar din perioada studentiei la Cluj ci dinainte) iar Rapidul e o echipa care da prea multa culoare intrecerii interne ca sa nu-mi doresc sa fie in prima liga. (Rog pe cei care se gandesc sa-mi dea o replica „inteligenta” vis-a-vis de „culoare” sa se abtina – e in cel mai pozitiv mod cu putinta ce am spus eu acolo).
Pe de alta parte aveti dreptate si cu precedentul cu Timisoara si aveti dreptate si sa invocam regula. Ar trebui sa facem reguli pe care sa le respectam. Iar principiul de baza trebuie sa fie rezonabilitatea. O regula nerezonabila va fi tot timpul in pericol de a fi incalcata.
Nu stiu cum e la altii. Poate ca ar trebui sa ne gandim la asta si sa facem si noi ca ei.

Mirceacelbatran (663 comentarii)  •  29 iunie 2013, 10:54

@Dum Dum. Ai tu vreo dovada ca Steaua-Viitorul a fost blat? Dar si Dinamo-Viitorul a fost? Dl Ioanitoaia nu e chibit ca sa acuze fara sa aiba probe dar numarul celor care o urasc pe Steaua e mare. Faci si tu parte dintre astia dupa prostiile pe care le indrugi.

Manda (9 comentarii)  •  29 iunie 2013, 10:59

Imi e sila sa descopar ca niste neica nimeni ca Dum Dum sunt invidiosi pe Hagi s i lanseaza tot felul de aberatii la adresa lui. Astia nici nu ar trebui sa aiba voie sa vorbeasca despre Hagi.

Franz (406 comentarii)  •  29 iunie 2013, 11:05

Nashu si Corleone la brutarieeee, locul lor e acoloooo!!!

LEFTER POPESCU (46 comentarii)  •  29 iunie 2013, 11:05

Domnule Ioanitoaia,

nu impartasesc pddv . Regulamentul spune ca mai intai conteaza criteriul sportiv si apoi licentierea. Nu trebuie uitat ca modul in care se obtine aceasta licentiera este arbitrar (o noua arma a lui Mircea Sandu impotriva celor care „i-au vrut mazilirea” ) , deci nu ar trebui decat combatut mai ales cand la UEFA , licentierea conteaza doar pentru echipele care termina competitiile pe loc ‘european” dar si acest lucru , la noi ,ar face ca sa meraga in ‘EUROPA” DOAR ECHIPELE AGREATE DE EI…

Domnule Ioanitoaia , pomeniti „de caderea examenului de licentiere” a echipelor Rapid si U cluj, dar NU VA INTREBATI cum l-au trecut celelalte echipe precum Otelul cu mari datorii sau Viitorul Constanta care nu are baza sportiva si stadion unde sa joace ? Stiti cumva, ca in regulament se spune ca o echipa nu are voie sa joace meciurile de acasa la o distanta mai mare de 60 km de locul in care este inscrisa echipa ? Prin aceasta incalcare de regulament au primit licente si Steaua care a jucat la Constanta sau Buzau dar si U CRAIOVA care a jucat meciuriule de acasa la Severin . Despre ce regulament vorbiti dvs. ca s-ar incalca acum si pe care il doriti respectat cand in anii trecuti Steaua si Dinamo au primit licenta chiar avand mari datorii la Stat (pentru bazele sportive MAPN si MAI ). CUM DE ATUNCI NU ATI SPUNS NIMIC ? Stiti de asemenea, ca incalcand regulamentul, Sandu si Mitica au adus in Liga I pe VOINTA SIBIU care a terminat pe locul 5 in Liga a II-a ? Dupa care regulament au facut-o ? Noi nu avem regulament , de aceea rezulatele de pe teren trebuie sa impuna componenta ligiilor si nu muschii pe care ni-arata din birourile lor sefii fotbalului romanesc… Ps- se pare, DOMNULE IOANITOAIA, ca nu doriti ca echipele care si-au obtinut pe teren dreptul de a jucat in Liga I sa continue si anul urmator (doar pentru asa ceva te inscrii intr-o competitie sportiva , nu ? ) ci doriti o liga facuta in birourile lui Sandu , Kasai si Duru . Repet: „licentierea” este o noua arma a conducerii FRF impotriva celor care le contesta pozitia lui Sandu , Mitica si a mafiei pe care o conduc.

Liviu Angheliu (333 comentarii)  •  29 iunie 2013, 11:26

LEFTER POPESCU. Nu il apar pe Ioanitoaia, dar nu a scris nici acum si nici altadata ce pretinzi tu. Nu scrie nicaieri ca trebuie sa pice echipele care au indeplinit criteriul sportiv, ai inteles gresit. Privitor la Steaua si la Dinamo care iti stau in coasta, cand aveau ele datorii la stat, nu era nevoie de licentiere, deci, iar judeci gresit. O zi buna.

propunere (1 comentarii)  •  29 iunie 2013, 11:37

Buna ziua!
Afirmatiile d-lui Dragomir de genul “regulamentele nu vor fii incalcate” si “regulamentele pot fii modificate” aduc pur si simplu jignire inteligentei oamenilor care urmaresc acest fenomen… Toata aceasta nebunie porneste de fapt de la “mareata idée” a d-lui Dragomir cu care se mandrea ca o inregistreaza la OSIM, de a vinde optiuni, si anume un numar de 9 astfel de optiuni pe etapa, si nu de a vinde meciurile unui campionat catre un singur detinator de drepturi TV (cum cred ca este in majoritatea tarilor cu fotbal civilizat)… in conditiile in care ar fii vandut catre o singura televiziune drepturile de transmisie a tuturor partidelor dintr-un campionat, ca sa-l citez, acum l-ar fii durut in paarie… campionatul putea sa aiba si numai 5 meciuri si el era acoperit contractual… asa insa vanzand 9 optiuni pe etapa, este constrans de televiziuni sa faca rost de aceste 9 meciuri pe etapa… si ptr aceasta incearca prin tot felul de presiuni, directe sau indirecte, sa obtina mentinerea echipei Rapid Bucuresti, in Liga I, desi ea nu a indeplinit conditiile de licentiere.
Pe de o parte se incearca acreditarea ideei ca licentierea sa devina operativa doar pentru cluburile calificate in cupele europene. Acest lucru va genera insa “monstri” de tipul Gloriei Bistrita de la sfarsitul anilor 80… vor fii echipe care dupa un tur bun de campionat, stiind ca nu vor fii in regula din punct de vedere al licentei, vor incepe sa tranzactioneze puncte functie de interese…
Pe de alta parte, incercarea fortata de a salva acum echipa Rapid Bucuresti prin incalcarea reguamentului ar reprezenta o pata urata in istoria si in orgoliul galeriei rapidiste… mai bine si mai onorabil ptr ei ar fii sa joace un an in Liga II si sa promoveze cu fruntea sus, decat sa stea un an mediocru in Liga I, ptr ca lotul pe care il va avea (fara Pecanha, Roman, Ionta I plecati déjà, f.probabil fara Herea, Grigore, Oros sau Grigorie) va fii unul de cel mult locurile 9-10, in plus ramanad pe veci si cu eticheta de echipa salvata de la retrogradare de”comunistul” Dragomir… cred ca s-ar intoarce in mormant nea Mincea Geamgiu… iar acei rapidisti care s-ar simti lezati, inainte de a se “dezlantui” ar trebui sa se gandeasca daca ar avea puterea sa priveasca in ochi unul din acei suporteri ai Timisoarei, care-si sustin echipa acum in liga V… macar Marian Iancu le-a lasat dreptul de a avea onoare … Acest domn Cristescu, mi-e teama ca va reusi ceea ce nu a reusit nici Ceausescu, sa puna in genunchi galeria Rapidului in fata “generozitatii” lui nea Mitica de a pastra Rapidul in liga I…dar pretul platit va fii unul mare…caci nea Mitica nu face nimic pe gratis…. Va mai avea moral galeria Rapidului dreptul sa-l conteste de acum incolo pe Dragomir?…
De data aceasta consider ca Mircea Sandu este cel care arein acest caz dreptate, si ca echipele care nu au indeplinit criteriul licentierii sau criteriul sportive nu au dreptul sa participle in Liga I in editia viitoare de campionat….Si dl. Dragomir ar fii gandit la fel daca nu era constrans de contractele privind drepturile TV sa asigure obligatriu 9 meciuri pe etapa (si apropos, unul din aceste meciuri ar fii trebuit transmis free-to-air, asa cum invoca insusi dl. Dragomir la momentul licitatiei, ca ar exista o astfel de prevedere legala obligatorie, numai ca intre timp acea optiune free-to-air a fost vanduta catre un operator TV care nu are acoperirea nationala asa prevazuta de legea, dar s-a trecut foarte usor pe acest aspect)…Un alt motiv ptr care dl. Dragomir are alt punct de vedere acum decat cel al lui Mircea Sandu il constituie cazul Craiova, si sechestrele care s-au pus pe vilele d-lui Dragomir…
Revenind la situatia Ligii I…Avand in vedere ca la acest moment se pare ca sunt 17 echipe eligibile de a lua startul in noua editie de campionat (am inclus-o aici si pe U Cluj Napoca despre care se zice ca asteapta un verdict favorabil de la TAS) , propunerea mea este ca cea de a 18 echipa sa fie invitat lotul national Under 19, pe modelul Luceafarul (care e drept atunci parctipa in Divizia B), chiar sub o denumire de genul Luceafarul Mogosoaia (sa-si dispute meciurile considerate acasa in Complexul Federatiei de la Mogosoaia). In acest fel, ar fii sprijiniti si componentii acestui lot sa aiba meciuri in picioare, intr-o competitive cu character official… S-ar creea astfel premisele ca aceasta generatie de fotbalisti sa poata active centralizat pe o perioada de minim 1 an, sic red ca in timp rezultele acestei actiuni vor fii vizibile si pe plan international. Faptul ca 34 de etape acesti copii vor fii intr-o competitive cu adversari mai mari decat ei, ii vr ajuta sa se maturizeze mai repede… Si chiar daca echipa va avea preponderant infrangeri, faptul ca vor juca constant impreuna va fii un lucru pozitiv ptr ei in confrutarile ulterioare cu cei de varsta lor. Invocarea unei dezecjhilibrari a campionatului, prin faptul ca aceasta echipa ar putea ramane repede distantata in coada clasamentului, nu cred ca ar fii un motiv real…nici Gloria Bistrita in acest an sau CS Mioveni anul trecut nu au obtinut prea multe puncte, si totusi au participat la campionat…si nu cred ca pe termen lung prezenta lor in aceste campionate vor aduce vreun beneficiu fotbalului romanesc …pe cand, acesti copii ar putea creste intr-un an f. mult, si ulterior reintorsi la cluburile lor, sa se impuna mai usor ca ttulari… Jucatri sa fie platiti de cluburile de care apartin, iar cheltuielile de subzistenta ale echpei sa fie asigurate din drepturile TV corespunzatoare pozitiei echipei Rapid Bucuresti (in fapt pe aceasta echipa o va substitui)….La momentul formarii echipei sa fie luati maxim 4 jucatori de la un singur club de Liga I (ptr ca de ex. Viitrul Constanta sa nu fie vaduvita de prea multi jucatori), ulterior mai putand fii incorporate in functie de necesitati jucatri dar de la echipe care nu participa in Liga I. …Cred ca nici televiziunile nu ar trebui sa se opuna unei astfel de idei, in acest mod inclusive ele vor sprijini ftbalul romanesc, si in special viitorul fotbalului romanesc.
In conditiile in care si dvs considerate idea viabila, poate o puteti popularize in dezbaterile dvs televizate, si cine stie, poate pe principiul ca orice rau are si un bine, poate fii sansa unei generatii de copii sa se formeze sis a creasca in valoare participand intr-o competitie cu miza, cu televizari, cu comentarii, etc…
Toate cele bune!

calinescu_ (34 comentarii)  •  29 iunie 2013, 11:41

ACESTI INDIVIZI AU INGROPAT FOTBALUL ROMANESC , FARA CA PRESA SPORTIVA SA ZICA CEVA ……!!!!!
MAI MULT , MENTINEM LA ECHIPA NATIONALA A ROMANIEI (!!!!!!!!!!!!!) UN SELECTIONER CU CONDAMNARE DEFINITIVA SI PRESA TACE ……!!!!!
SI INCA CEVA ,OMUL CARE A RIDICAT FOTBALUL ROMANESC PE CULMI PE CARE NU VA MAI FI NICIODATA, ESTE IMPINS SPRE FALIMENT DE CATRE ACESTI MAFIOTI …..!!!!!
CATI BANI A PRIMIT HAGI PENTRU PEPINIERA FOTBALULUI ROMANESC : ACADEMIA….” ???????
NOI DAM 600 000 DE EURO LA UN BARBUGIU CA SA LE POATA CRESTE COTA UNOR FOTBALISTI DE-AI LUI SI A PRIETENILOR LUI ?????
ANI DE ZILE MARIUS NICULAIE NU A FOST CONVOCAT LA NATIONALA PENTRU AL PUTEA VINDE EI PE STANCU ……!!!!!!
GABY MURESAN NU A AVUT LOC LA NATIONALA CA TREBUIA SA LE CREASCA COTA UNOR NEICA NIMENI ……!!!!!!!
ASTA E FOTBALUL ROMANESC ….!!!!

eu (10 comentarii)  •  29 iunie 2013, 12:13

„LICENTIEREA”LA NOI E O TREABA,ARBITRARA,PASTORITA DE UN HOT”cu…duru”,asa ca TREBUIE sa primeze criteriul sportiv,nu cum un milog”cu pila lunga”vine pe la toate posturile TV si postoleaza desfintarea echipelor RAPID si”U”,un nesimitit care pe linga ca este un escroc(sa ne amintim,afacerea „fluerasilor”)este si ticalos in ce cere,asa ca nea Ovi,trebuie sa se faca dreptate,licenta este o mare porcarie,cine are datorii si nu le achita sunt alte mijloace,iar la „U” din cate stiu eu vinovat este”busca”care a furat de la „U”si a dus la Ploiesti,ce pazeste FRF&LIGA in aceasta speta

indignat (53 comentarii)  •  29 iunie 2013, 12:43

In tara noastra, fotbalul a scos in strada in ultimii ani mai multi protestatari decat orice alt motiv de nemultumire.
Ma intreb daca se va ajunge la masa critica – o actiune sincronizata in marile orase ale fotbalului nostru – si se va acumula suficient „exploziv” care sa arunce in aer sandramaua unei dictaturi devenita de nesuportat, asa cum este mafia bicefala FRF – LPF (sau, mai corect, Sandu – Dragomir).
Ambitia lor de neamuri proaste si lacomia fara masura au distrus in mod – absolut evident, chiar unde se mai poate ajunge?- fotbalul nostru, iar convingerea generala este ca nu le pasa nici de lege nici de milioanele de suporteri indignati.
Chiar nu-i trimite nimeni pe astia doi acolo unde faptele si caracterul lor ii indreptatesc sa ajunga? …si mai repede, daca se poate?

mase (12 comentarii)  •  29 iunie 2013, 12:59

DACA SI HAGI SA DEDAT LA BLATURI CA S A SCAPE DE LIGA 2..CE NE MAI MIRAM CA DRAGOMIR SI SANDU DOI INFRACTORI FAC CE VOR ..CU LEGILE..RUSINE GICA HAGI NICI TU NU MAI AI COLOANA.DOAR DORINTA DE DOLAREI..

John-Lip. (7 comentarii)  •  29 iunie 2013, 13:05

Corecta abordare,harababura,initiata si întretinuta de cei 2,aşează „mcirla”din fotbalul românesc.”Nerespctul”
pentru lege este boala care ne diferenţiază de ţările civili-
zate,în fotbal acest lucru este amplificat prin contribuţia lui sandu şi mitică.Fotbalul sa născut în România la Timişoara şi NU la Bucureşti,şi tot aici prima campioană şi
pima echipă profesionistă : RIPENSIA.Oare de ce aceste
REALITĂŢI ISTORICE nu l-au oprit pe m.sandu în reali-
zarea abuzului grosolan care a dus la desfinţarea lui POLI ?Oare scopul mârşav al dezafilierei echipei bănăţene aflată pe locul 2 cu un lot foarte valoros a fost
TRANSFERAREA jucătorilor timişoreni la echipele bucureştene ?.Cine răspunde la aceste întrebări,legiti-
me,ale fanilor bănăţeni ?.Dacă în capetele celor 2 mai
există câteva grame de onoare şi caracter,singura
atitudine aşteptată . DEMISIA.

Alegz (33 comentarii)  •  29 iunie 2013, 13:30

Primirea echipelor fara licenta (ca vor fi 1 sau 2) va crea un precedent dezastruos pentru fotbalul romanesc. Nu ca o duce prea bine in acest moment, insa ce ar insemna ca toate echipe sa isi traga jucatori mai de valoare, sa le faca contracte de 300-400 mii de euro pe sezon si, daca nu le merge bine in clasamanet, dupa 3 luni din campionat unde nu isi achita nici o datorie hopa baga insolventa si le dau 5-10% la jucatori/staff/creditori/stat. Am ajunge ca dupa jumatate de campionat sa stim echipele pentru cupele europene pentru ca restul sunt in insolventa .. sa ajungem ca o echipa de pe locul 15-18 cu licenta luata sa joace in preliminarii !!!
Insa si daca vor fi primite cele 2 cluburi U Cluj si Rapid, exista riscul ca din toamna sa avem sub 9 meciuri/etapa.
U cluj are cat de cat insolventa sub control, dar va trebuie sa respecte planul de reorganizare aprobat de instanta pentru achitarea datoriilor.
La Rapid insa stuatia este mult mai grava, incerta in acest moment. Daca in septembrie Tribunalul va respinge planul, clubul se duce direct in faliment/executare silita. Si astfel exista riscul sa ramai cu 17 echipe. Nu doresc acest lucru, insa deja instanta a facut vreo 3-4 amanari, inseamna ca au destule de verificat si sunt ceva probleme acolo. Pe instanta nu o intereseaza numarul de suporteri sau palmaresul. Tribunalul calculeaza daca Rapid are sau va avea forta financiara necsara sa achite cele 30 mil E datorii.
Cristescu acum negociaza preluarea actiunilor pe care le detine Copos, insa nu a avut nici o intalnire cu practicianul care are in administrare clubul Rapid in acest moment. Datoriile aprobate in tabele de creante raman, nu dispar peste nopate ca de maine patron va fi Cristescu si nu Copos.
In ultimii 10-15 ani cluburi europene mult mai puternice, cu suporteri mai numerosi si palmares mai bogat, au fost trimse in ligi inferioare pentru a-si rezolva probleme economice. Dar noi sa facem exceptii?
Dar de ce sa nu promovoze echipe din esalonul secund. Poate vor avea sansa sa atraga patroni/sponsori locali, sa isi creeze propriul palmares si suporteri.
CFR Cluj este chiar un exemplu aici. Acum 12 ani era o echipa modesta in Divizia C. Iata ca intre timp a reusit sa isi aduca vreo 8 trofee in vitrina si evolutii bune in cupele europene. Nici Unirea Urziceni nu avea cine stie ce palmares sau suporteri dar ajunsa in Liga I a devenit chiar campiona. La cum merge fotbalul la noi cine stie .. poate peste 5 ani ne trezim cu ACS Corona Braşov campiona 😀

prycy (2 comentarii)  •  29 iunie 2013, 13:39

Politehnica Iasi a fost dezafiliata deci desfintata de frf si lpf pentru ca au intrat in insolventa si nu au mai avut drept de joc. S-a infiintat CSMS IASI . Acelasi lucru se intampla cu rapid si u cluj deci trebuiesc dezafiliate – desfintate si sa inceapa de la zero daca mai vor.De ce nu se respecta acest regulament si acum cum s-a facut atunci .Unde este dreptatea si bunul simt domnilor de la FRF si LPF .De ce atunci s-a pus in aplicare regulamentul si acum nu se vrea . CSMS IASI SI CONCORDIA trebuie sa joace in liga 1 daca nu nici rapid nici u cluj nici CSMS nici concordia . Dar sper ca CSMS IASI si CONCORDIA sa ramana in liga 1

LEFTER POPESCU (4 comentarii)  •  29 iunie 2013, 13:49

Domnule Ioanitoaia,

nu impartasesc pddv . Regulamentul spune ca mai intai conteaza criteriul sportiv si apoi licentierea. Nu trebuie uitat ca modul in care se obtine aceasta licentiera este arbitrar (o noua arma a lui Mircea Sandu impotriva celor care “i-au vrut mazilirea” ) , deci nu ar trebui decat combatut mai ales cand la UEFA , licentierea conteaza doar pentru echipele care termina competitiile pe loc ‘european” dar si acest lucru , la noi ,ar face ca sa meraga in ‘EUROPA” DOAR ECHIPELE AGREATE DE EI…

Domnule Ioanitoaia , pomeniti “de caderea examenului de licentiere” a echipelor Rapid si U Cluj, dar NU VA INTREBATI cum l-au trecut celelalte echipe precum Otelul cu mari datorii sau Viitorul Constanta care nu are baza sportiva si stadion unde sa joace ? Stiti cumva, ca in regulament se spune ca o echipa nu are voie sa joace meciurile de acasa la o distanta mai mare de 60 km de locul in care este inscrisa echipa ? Prin aceasta incalcare de regulament au primit licente si Steaua care a jucat la Constanta sau Buzau dar si U CRAIOVA care a jucat meciuriule de acasa la Severin . Despre ce regulament vorbiti dvs. ca s-ar incalca acum si pe care il doriti respectat cand in anii trecuti Steaua si Dinamo au primit licenta chiar avand mari datorii la Stat (pentru bazele sportive MAPN si MAI ). CUM DE ATUNCI NU ATI SPUNS NIMIC ? Stiti de asemenea, ca incalcand regulamentul, Sandu si Mitica au adus in Liga I pe VOINTA SIBIU care a terminat pe locul 5 in Liga a II-a ? Dupa care regulament au facut-o ? Noi nu avem regulament , de aceea rezulatele de pe teren trebuie sa impuna componenta ligiilor si nu muschii pe care ni-arata din birourile lor sefii fotbalului romanesc… Ps- se pare, DOMNULE IOANITOAIA, ca nu doriti ca echipele care si-au obtinut pe teren dreptul de a jucat in Liga I sa continue si anul urmator (doar pentru asa ceva te inscrii intr-o competitie sportiva , nu ? ) ci doriti o liga facuta in birourile lui Sandu , Kasai si Duru . Repet: “licentierea” este o noua arma a conducerii FRF impotriva celor care le contesta pozitia lui Sandu , Mitica si a mafiei pe care o conduc.

LEFTER POPESCU (4 comentarii)  •  29 iunie 2013, 14:07

Am sa le spun celor care simpatizeaza cu Steaua si Dinamo ca mafia din fotbalul romanesc condusa de Sandu Mircea , Mitica si comisiile lor au modificat regulamentul ori de cate ori aceste echipe trebuia penalizate. Numai interesele acestor doua echipe a contat si de aceea capii mafiei (sandu si mitica) mai stau in fruntea frf si a ligii . De aceea spun ca la noi nu exista regulamente iar criteriu sportiv trebuie sa primeze pentru ca este o competitie sportiva si asa trebuie sa ramana . ps- „licentierea” , aceasta jucarie periculoasa, trebuie luata din mainile lui Sandu, Duru si Mitica pt ca fac numai prostii cu ea . Chiar daca s-ar respecta regulamentul UEFA care cere licentiere doar pt echipele calificate in competiile europene , Sandu Mitica , Duru si comisiile lor , nu ar acorda licenta echipei(echipelor) care le fac „probleme” si cer mazilirea lor din functii . ASA ar ajunge Viitorul Constanta sau mai stiu eu ce echipa sa ia calea „Europei” nemeritat dar bine „argumentat” nu pe teren ci in birourile lor . Apropo : cum de a ajuns asa de repede Viitorul in Liga I , PRIMIND LICENTA , CAND ACEASTA NU ARE BAZA SPORTIVA SI TEREN UNDE SA JOACE ?

adi_stelistul (359 comentarii)  •  29 iunie 2013, 14:20

@ Alegz

Instanta nu verifica planul de reorganizare ci doar respectarea procedurilor legale pe care le prevede intocmirea si aprobarea acestora. Probabil ca sunt creditori care l-au contestat (stiu sigur ca jucatorii au facut-o) si acesta e motivul amanarii. Judecatorul nu sta sa verifice daca planul e viabil, asta e problema adunarii creditorilor. Unde Copos detine majoritatea absoluta deci poate aproba, daca vrea, orice plan, oricat de aberant.

criticul (40 comentarii)  •  29 iunie 2013, 14:20

Într-adevăr,licenţierea este o armă folosită de cei de la F.R.F. şi L.P.F. contra celor pe care-i contestă pe Sandu şi Dragomir.În altă ordine de idei,dacă Rapidul va primi licenţa,deşi n-a urmat căile sportive de atac precum a făcut-o ,,U”Cluj,va provoca un scandal imens atât din partea clujenilor,timişorenilor, ,,Poli” fiind şi ea retrogradată arbitrar în Liga a-II-a,cât şi craiovenilor,a căror echipă a fost retrogradată în Liga a-II-a(pe lângă datoriile financiare pe care le avea)de Sandu,deoarece Mititelu se,,războia”cu el.Atunci vor fi multe echipe care vor da în judecată L.P.F-ul şi pe Dragomir.Rapidul ar proceda mai bine cum zic suporterii lor,să meargă un an în ,,B”dar să nu fie datori lui Dragomir defel,fiindcă altfel nu l-ar mai putea contesta,iar rivalii lor ar socoti-o ,,echipa regimului”Sandu-Dragomir.De asemenea,nici Iaşiul şi Chiajna nu merită să evolueze în Liga 1,fiindcă au retrogradat pe teren.Aşa că singura soluţie logică o văd ca fiind aceea a unui baraj între ocupantele locurilor 3 din cele două serii de ,,B”,sau mă rog,a găsirii a două echipe de,,B”care ar avea bani şi ar lua licenţa oricare dintre ele,în cazul în care ar promova după acel baraj (tur-retur sau pe teren neutru).

LEFTER POPESCU (4 comentarii)  •  29 iunie 2013, 14:20

Pentru ca a intrat in insolventa , echipa Rapid a fost penalizata de catre UEFA cu neparticiparea pe un an din urmatorii trei daca va termina pe loc „european” in competitia Ligii I. Sandu , Mitica , Duru si comisiile lor ar trebui sa afle ca din liga a II-a , unde au trimis ei, echipa Rapid , aceasta nu-si poate „onora” pedeapsa primita de la UEFA .

adi_stelistul (359 comentarii)  •  29 iunie 2013, 14:20

„… intocmirea si aprobarea ACESTUIA…”

IO (228 comentarii)  •  29 iunie 2013, 14:49

Nu-i nimic bai Popescule, si-o onoreaza peste 6 ani cand vor reveni in „A”

Vlady (150 comentarii)  •  29 iunie 2013, 14:56

@LEFTER POPESCU. Crezi ca toti ceilalti suntem prosti si nu pricepem filosofia ta de ne-o repeti din 5 in 5 minute? Vrei sa o iei de la capat?

Vasca (166 comentarii)  •  29 iunie 2013, 15:01

Conform algoritmului folosit pana acum ar trebui sa ramana in Liga 1 Chiajna si Iasi sau numai Chiajna daca U va primi drept de joc de la Tas. Dragomir a mai avansat o idee tampita, pe locul Rapidului sa se dea barajnintre Chiajna si Iasi, de unde pana unde? E Iasiul oras mare, dar regulamentul spune altceva, atat ca nu tine nimeni cont in Romanica de regulamente si de legi, aici e tara lui Papura Voda.

ervfr (18 comentarii)  •  29 iunie 2013, 15:23

Domnule Ioanitoaia orice comentariu al nostru, al suporterilor sau a vostru a gazetarilor este de prisos. Si Sandu si Dragomir au fost alesi de catre conducatorii echipelor din Romania, asa cum Basescu a fost ales prin vot sau USL a castigat prin votul majoritatii. Deci? Ce ne ramane de facut? Au trecut 10 ani de cand nu se mai vorbeste de Romania in fotbal si nu este nimeni de vina. Asa va mai trece apa pe Dambovita si vom face totul in purul si simplu stil romanesc: povestesc cat de vinovati sunt ei si cand merg la vot tot pe ei ii voteaza sub semnul „Pai ce sunt altii mai buni?”

petru (26 comentarii)  •  29 iunie 2013, 15:26

FRF SI LPF PRIN NASUL SI ORACOLUL SUNT IN POSTURA UNUI DEZASTRU IMINENT, CU CONSECINTE FOARTE, FOARTE GRAVE PENTRU FOTBALUL ROMANESC…DEJA SUNTEM INTR-UN MARE RA…AT…

janpitesti (254 comentarii)  •  29 iunie 2013, 15:40

este harababura in toata tara la toate nivelurile,sport si economie.trebuie sa se implice ziaristii ,sa nu mai fie asa.timpurile se schimba mereu.depinde de noi insine sa ne fie bine pe viitor.

constantin (2 comentarii)  •  29 iunie 2013, 16:06

ce de suparati pe aici….
rapidistii reclama faptul ca sportiv, terminand pe 9 , au tot dreptul sa ramana in liga 1
ce uita rapidistii e urmatorul aspect: regulamentul spune ca daca nu ai licenta nu ai ce cauta in prima liga(apropo, am vazut ca spun unii ca la UEFA primeaza criteriul sportiv…ce vorbiti?…acolo nu ai licenta-nu joci)
si Timisoara a terminat pe 2(DOI) nu pe 9 si au retrogradat…asa ca…
plus ca, ipocrizia e maxima: rapidistii spun ca au dreptul sa ramana in prima liga….GRESIT, conform regulamentelor sunteti retrogradati
altfel, sa nu uitati un lucru: daca ramaneti in prima luga, o faceti doar datorita unei MAGARII a lui Mitica Brutarica…..pt moralisti am sa retin si am sa repet lucrul asta pana nu o sa mai comentati

Druckerul din Blascovici (7 comentarii)  •  29 iunie 2013, 16:21

DEBANDADA , oare noi Timisorenii putem vreodata sa iertam FRF-ul daca da unda verde pentru 18 echipe ?…NU , am suferit destul din cauza lor . Acum sa aplice regulamentul , altfel ne vedem nevoiti sa protestam la fiecare meci , si sa mergem pana in panzele albe la diferite foruri internationale …Nu ne lasam …HAI POLI ! PS: si Bistrita a fost retrogradata pentru numai 100.000 de euro …Drept ii ?

LEFTER POPESCU (4 comentarii)  •  29 iunie 2013, 16:56

Pentru ca a intrat in insolventa , echipa Rapid a fost penalizata de catre UEFA cu neparticiparea pe un an din urmatorii trei daca va termina pe loc “european” in competitia Ligii I. Sandu , Mitica , Duru si comisiile lor ar trebui sa afle ca din liga a II-a , unde au trimis ei, echipa Rapid , aceasta nu-si poate “onora” pedeapsa primita de la UEFA . Asa ca ii rog sa respecte regulamentul forului european care penalizeaza echipele intrate in insolventa cu neparticiparea in cupele europene si nu cu retrogradarea. Pentru sustinatorii celor doua echipe bolsevice SECERA SI CIOCANU’ (TSKA steaua si dinamo), echipa Rapid sa fie retrogradata in liga a II-a doar atunci cand le vor trimte acolo si pe Steaua si Dinamo, care avand datorii la stat (bazele sportive ale MAPN si MAI ) , nu si-au platit jucatorii cate 3-4 luni la rand, dar au primit ilegal licenta in anii si anul trecut fara ca acestea sa fie in insolventa . Pentru necunoscatori insolventa reprezinta recunoasterea datoriilor si planul de reorganizare prin care acestea vor fi platite in 1-2-3-4 ani precum aproba instanta . Echipa Rapid, are termen pe 13 septembrie lajudecatorie pentru aprobarea planului de reorganizare. Din cate se pare , doar vreo 2,5 milioane de euro plus salariile restante ale jucatorilor ar mai fi datorii ale clubului in conditiile in care restul il va suporta George Copos. Pentru acestea , Dinu Vama , Zota si cei care au administrat clubul cand jucatorii au avut salarii de 2-300.000 de euro pe an sau chiar mai mult , sa fie trasi la raspundere pentru modul in care au facut-o .

kpaxcmdr (67 comentarii)  •  29 iunie 2013, 17:12

De multe ori ma intreb daca mai are rost discutiile astea pe tema fotbalului romanesc,care pastorit de doi hoti ordinari,a ajuns falimentar!Din toata „afacerea”bineinteles ei au iesit mereu invingatori,cu buzunarele pline,si conturile rotunjite prin strainatate!Nu va trece mult timp si vor trimite chiar si o retrogradata in cupele europene,si asta asa ca sa demonstreze cine-i seful,pentru cine se incumeta sa puna intrebari.Bine ca sunt totusi muritori,asa ca am speranta ca daca DNA nu intervine,in 20-30 de ani scapam noi si de astia….
Sa auzim numai de bine!

VIRGIL (2 comentarii)  •  29 iunie 2013, 17:32

DOMNULE IOANITOAIA ,CU RESPECT VO ROG SA PROPUNETI O REZOLVARE ECHITABILA A CAZULUI .O SA-MI SPUNETICA NU E TREABA DVS.SI CUM URNIM COTIGA ?PANA SCHIMBAM MAGARII CARE O TRAG CUM MERGEM MAI DEPARTE ?CUM AR FI CORECT SA PUTEM INCEPE NOUL CAMPIONAT ?
MULTUMESC DACA MA ONORATI CU UN RASPUNS !

Florin (2 comentarii)  •  29 iunie 2013, 17:56

E, întradevăr, harababură, dar hai să nu ne plângem. În cazul Timişoarei (sau AEK, cum s-o numi ea), asta e: a mâncat lupul oaia!
SOLUŢIA:
a) Echipele fără licenţă să fie depunctate cu 10 puncte din clasamentul ediţiei recent încheiate! Apoi, dacă mai rămân în campionat, OK!
sau:
b) Clasamentul este cel de la final, iar echipele fără licenţă încep campionatul viitor cu -10 puncte.
Una din aceste două variante trebuie supusă votului în Comitetul Executiv. Practic, anul acesta aş merge pe prima variantă, caz în care Rapid ar pica pe locul 12, iar U Cluj ar retrograda şi s-ar salva Concordia.
Dar pentru viitor să fie clar: ce e pe teren, aia e şi în clasament! Dacă nu se ia licenţa, atunci echipele respective să înceapă campionatul viitor depunctate: cele salvate de retrogradare cu -10 puncte în liga 1, celelalte în funcţie de baremul impus să pice cu penalizare în Liga a doua!

Comentează