Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Prețul lui Ștefan Radu

Dinamovist get-beget, crescut și lansat în Ștefan cel Mare, unde a prins 61 de meciuri în Divizia A, Ștefan Radu n-a fost niciodată agreat, evident, de suporterii Stelei, orgolioși și majoritari. În condițiile în care, împrumutat de Lazio Roma în […]

luni, 17 iunie 2013, 3:13

Dinamovist get-beget, crescut și lansat în Ștefan cel Mare, unde a prins 61 de meciuri în Divizia A, Ștefan Radu n-a fost niciodată agreat, evident, de suporterii Stelei, orgolioși și majoritari. În condițiile în care, împrumutat de Lazio Roma în ianuarie 2008 pentru 900.000 de euro și cumpărat definitiv 5 luni mai tîrziu cu 4,5, Radu a fentat uneori chemările la lotul reprezentativ, a pierdut și mai mult simpatia opiniei publice.  Degeaba s-a justificat el că n-a putut onora toate convocările, lumea l-a trecut pe lista mofturoșilor, chiar a ciudaților.

Ba l-a și scos de la inimă pe apărătorul de 26 de ani atunci cînd, după întîlnirile cu Ungaria și cu Olanda din martie 2013, acesta a anunțat că se retrage irevocabil de la “națională”! Indiferența fanilor s-a transformat în aversiune, pînă și Mircea Sandu, de regulă ponderat, sărind cu gura: “Nu vrea să mai vină? La revedere!”.

Odată produsă ruptura sentimentală, din ce în ce mai numeroși fani s-au pornit contra lui Ștefan Radu, expediindu-l la “și alții”. L-au numit “trădător”, “caracter zero”, “fotbalist umflat și duplicitar”, “jucător de duzină” etc. etc., pentru a cădea de acord, mărturie stă blogul Gazetei, că Pițurcă nici n-avea nevoie de unul ca el!   Pagubă-n ciuperci, nu?

Radu a încercat iar să explice, să se scuze. Că n-a mimat accidentările, probă că ulterior anunțului privind retragerea a absentat în partidele de Serie A cu Roma, Parma și Sampdoria, suferind și o fractură de sept nazal. Că “n-am avut niciodată evoluții foarte apreciate la echipa națională” (n.a. 14 selecții). Că “m-am simțit stingher printre tricolori” ș.a.m.d. Zadarnic însă, el a vorbit, el a auzit. Puțini l-au ascultat, iar și mai puțini l-au înțeles. Aceștia au respins argumentul că îi pica rău celui de al treilea căpitan al lui Lazio, proaspăta cîștigătoare a Cupei Italiei, să ajungă la Mogoșoaia și apoi să fie ținut rezervă! A rămas că, lezînd amorul propriu al multor compatrioți, Radu trebuie socotit un tip mai degrabă cu noroc decît cu har, pe care șansa l-a ajutat să urce, nu talentul!

Înfruntînd riscul de a lua alte bobîrnace, susțin că atitudinea față de Șt. Radu e greșită. Că gîndesc strîmb cei care-l consideră fără suflet și, mai grav, fără valoare! Din fericire, evenimente recente înclină balanța de partea celor care l-au perceput și-l percep pe Radu, în pofida fragilității sale fizice, ca pe un fotbalist de clasă, ca pe o vedetă de top.

Vorbim despre faptul că Manchester City, la cererea lui Roberto Mancini, insistă pentru achiziționarea ex-dinamovistului, propunîndu-i acestuia dublul salariului actual de 1,5 milioane de euro, iar lui Lazio, al cărei contract cu Radu expiră în 2016, 14 milioane, ofertă respinsă însă prompt de Lazio, care pretinde 17,5!   După despărțirea de  italianul Mancini, pe banca tehnică a “cetățenilor” a apărut chilianul Manuel Pellegrini, și el favorabil aducerii unui apărător capabil să joace la fel de bine pe banda stîngă și în zona centrală.

Concluzia ar fi să judecăm că toți cei care-l prețuiesc pe Ștefan Radu, implicit și bosniaco-elvețianul Vladimir Petkovici, antrenorul lui de astăzi, sînt niște ageamii și că numai contestatarii românului știu cu ce se mănîncă fotbalul, că ei și numai ei se pricep?! Cînd Lazio ezită să-l vîndă cu 14 milioane pe fundașul Ștefan Radu într-un moment în care Steaua se bucură că l-a dat cu 2,5 pe Raul Rusescu, golgeterul Ligii 1, ar mai fi ceva de adăugat? Parcă nu.

Comentarii (71)Adaugă comentariu

Cheetah (2118 comentarii)  •  17 iunie 2013, 15:21

Deci e bun, are valoare inclusiv pe hirtie, dar nu-l prea intereseaza Nationala. Asta e viata, ce sa-i faci?

flo (7 comentarii)  •  17 iunie 2013, 15:43

Pai fundasi de picior stang care sa poata juca si central, si in banda nu sunt prea multi in Europa.
A fost Chivu, care, din pacate, de cand s-a accidentat la cap a devenit o leguma.
Abidal, dar care are probleme de sanatate si nu stiu daca mai poate juca la un nivel f ridicat.
Chiellini, dar care nu are un randament chiar bun ca fundas stanga.
Verthongen, un jucator f bun.
Ma refer la cei care joaca la nivel inalt.

adevar (44 comentarii)  •  17 iunie 2013, 15:49

Subtil dar ati pus punctul pe i.Radu Stefan nu vine din cauza ca nu este inghitit de marea masa de Stelisti,o tara care peste jumatate tine cu o echipa,este o tara falsa.Constructia brand-ului Steaua a inceput in anii 80 ,foarte agresiv,inclusiv cantatorii lui Ceausescu au muncit la promovarea acestei echipe,iar jurnalistii formati in 80 au continuat promovarea agresiva si dupa 90.Rezultatul este asta pe care il vedeti,o singura echipa profitabila,dar cu banii furati(zero lei in cont) si restul echipelor falite,deci un campionat falimentar.

Lucky (40 comentarii)  •  17 iunie 2013, 15:51

Suma de 14 milioane este una excesiva.

Fundasi stanga cu niste calitati superioare (viteza, lovirea balonului, tehnica) si fundasi centrali cu niste calitati superioare (inaltime, plasament) sunt pe piata o gramada la preturi mult mai mici.

Radu Stefan e un jucator e c h i l i b r a t, complet, de incredere, dar atat. Nu-i jucator de City si, pe fond, are calitati nu de inalta clasa pentru ce inseamna atat un fundas lateral, cat si unul central. Pentru central e scund si gafeaza, iar pentru lateral, e lent si limitat, stie pana la mijlocul terenului si atat.

Mai degraba e jucator de vreo 7-8 milioane – asta datorita seriozitatii si experientei.

Ani (1 comentarii)  •  17 iunie 2013, 15:56

Corect, bine pusa problema.

cos – roman (2 comentarii)  •  17 iunie 2013, 15:58

ati pus toti punctul pe i. litera i din „radu”

Nicki (4 comentarii)  •  17 iunie 2013, 16:00

@lucky. Tu esti exemplul ideal pentru ce portretizeaza dl Ioanitoaia, le stii mai bine decat cei care stiu! Tu ai decis cat valoreaza Fane, esti cel mai tare, te compari doar cu Gigi Becali!

vlad (140 comentarii)  •  17 iunie 2013, 16:01

Ce conteaza ce valoare are cand el nu mai vine la Nationala??? Putem discuta la nesfarsit cat de bun e, dar e inutil. Omul nu are caracter, au fost doar pretexte sa nu vina…. s-a vazut in meciul cu Ungaria ce joaca. Din moment ce este fotbalist de 15 milioane, cum de a fost driblat tot meciul?? cum de nu a avut nicio pasa utila in atac si nici macar o deposedare??? Imi dati voie sa cred ca omul a fost blat?? ca a sabotat intentionat meciul ca sa nu mai fie convocat??? Poate fi adevarat, ramane incontestabil insa gestul lui de a se retrage atat de tanara, fara sa faca nimic pentru Nationala.

Ciudat, in cazul lui, Piturca chiar s-a comportat ireprosabil. L-a convocat de fiecare data, a fost refuzat de fiecare data. L-a bagat titular cu Ungaria, asa ca ce scuze poate avea??? Sa fim seriosi. Eu as merge chiar mai departe. Daca un jucator din orice sport refuza convocarea la Nationala sportiva a tarii… fara vreun motiv serios (judecabil de o comisie a ministerului, deci obiectiva), sa i se retraga cetatenia.

Rocco (4 comentarii)  •  17 iunie 2013, 16:02

Aveti dreptate dar asteptam sa scrieti despre trimiterea in judecata a lui Sandu si Dragomir in cazul Criaiovei. Sper sa nu ma dezamagiti si maine. Escrocii trebuie sa plateasca dupa gratii.

cpt.ahab (71 comentarii)  •  17 iunie 2013, 16:03

In mandatul 2006-2007 al lui Rednic la Dinamo, St. Radu a fost cheia de bolta a apararii. Un jucator serios, care a demonstrat un lucru rar pentru fotbalistii romani: ca se poate si progresa intr-un campionat bun, nu doar sa-i faci pe cei care te cumpara sa-si muste mainile si sa se dea cu capul de pereti. Din pacate, la nationala sunt altii, mult mai apreciati de selectioneri care nu au legatura cu valoarea si moralitatea.

PacientFaraTratament (5 comentarii)  •  17 iunie 2013, 16:04

Haideti sa numaram cati jucatori transferati la o echipa din Seria au reusit sa ramana acolo, ba chiar sa fie titulari. Cand vom reusi sa ridicam mai mult de 5 degete atunci poate ne vom putea permite sa punem la indoiala „loialitatea” unui Radu Stefan care a muncit pentru a ajunge acolo. Pana la urma publicul ii este dator lui Radu, nu invers.

PacientFaraTratament (5 comentarii)  •  17 iunie 2013, 16:04

Serie A

Roland Csaba (2 comentarii)  •  17 iunie 2013, 16:06

Stefan Radu face 15 milioane.

iarasi chix (1 comentarii)  •  17 iunie 2013, 16:09

nea ovidiu… te pricepi la fotbal si politica mai mult de-o gramada.
lui stefan radu i-a crescut pretul pentru ca activeaza in italia. daca ar fi fost in romania nu ar fi valorat nici macar 1 milion.

Lucky (40 comentarii)  •  17 iunie 2013, 16:16

@Nicki, nu-i vorba de priceput, aici ne dam cu parerea, mai bine sau mai rau. Ce da dl. Ioanitoaia ca fapte nu sunt fapte. Faptele sunt ca pe jucator NU s-a platit niciun euro din milioanele care cica ar valora.

NU stim ca pe jucator s-a oferit aceasta suma de 14 milioane. Stim doar ca s-a vehiculat din partea lui Lazio (si impresarilor), ceea ce-i altceva. Stii doar cum se creste darul la nunta…

Il apreciez pe Radu Stefan pentru ce e, dar, la cum vad eu fotbalul, la ce preturi se tranzactioneaza alti jucatori si ce varsta si calitati au, Radu, la 28 de ani, nu-i jucator care sa valoreze mai mult de 7-8 milioane.

Daca o sa plateasca cineva mai mult de atat, imi voi inghiti cuvintele. Dar nu exista prosti atat de mari.

janpitesti (254 comentarii)  •  17 iunie 2013, 16:16

timpurile se schimba mereu.

Iulian (190 comentarii)  •  17 iunie 2013, 16:19

@iarasi chix. Fraiere, unde scrie ca nu e asa? Ai descoperit Amarica, noroc cu tine ca altfel Dl Ioanitoaia credea ca Radu joaca in Patagonia! Du-te ma si te plimba!

radu (66 comentarii)  •  17 iunie 2013, 16:20

E dinamovist, asta e „defectul” lui St. Radu. Ca si Tamas, ca si Mutu si altii, atata timp cat suporterii stelisti sun majoritari, ura fata de el e data de invidia si frustrarea acestora. Cititi ce spune „vlad” mai jos, sa i se retraga cetatenia!? Asta e nivelul suporterului roman, iar St Radu a observat asta de mult. Nu are rost sa-si piarda timul cu prostii si rautati gratuite si isi vede de treaba lui. E unul pe aici care spune ca e exagerat 14 milioane de euro pentru Radu. Recomandabil ar fi sa mai citeasca articolul pana il intelege: Lazio A REFUZAT o oferta de 14 mil euro pentru Radu. Pentru ca acolo valoarea e apreciata.

17 Nentori Tirana (871 comentarii)  •  17 iunie 2013, 16:20

Stimate Domn Ovidiu IoanitOaia, mai exista si Sticle nealterate. Nu tin minte sa fi zis cineva ca ex-Sticla n-ar fi bun. A jucat bine chia, doar, cu Ungaria, dar s-a vazut ca e un corp strain. O fi baiatul prea fin, are o inhibitie de a se purta normal, are nevoie de incredere.

Iar Rusescu, trebuie sa fiti corect, a fost dat pe un pret de nimic, tocmai datorita faptului ca bandele de penali de la Bucuresti si Cluj, au mai dat o lovitura Stelei, dupa ce i-au furat 12 milioane EUR in 2008.

Iar „Nationala”? Sa faca Base si cu Pota o „Internationala” cu CFR, sa faca ultrasii Dragnea si Stroie cu „potaile” (autodenunt), dar sa nu uite sa aduca doctorii aia care fac din femei barbati si din barbati urangutani. Eu sper ca Radu, care pare baiat fin, sa se tina si el de cuvint. Ce sa cauti la Nationala penalilor?

Andrei (6 comentarii)  •  17 iunie 2013, 16:22

Si eu daca ar fi sa aleg, as refuza „nationala”. La ce manevre sunt acolo, cu Piturca care-l joaca pe Stancu in continuare, chiar daca e mai mult decat mediocru si cu Goian in centru care joaca in Seria B. Pai ce sa faca Radu Stefan la „nationala” acum? Sa vada cum sunt bagati jucatorii pe pile? Altii care merita sa ramana pe banca, iar cei care au contract cu jegosii aia de becali sa joace indiferent la ce echipa joaca (Liga 2 din Turcia sau Italia) si indiferent de calitatile lor tehnice.

Dudu (133 comentarii)  •  17 iunie 2013, 16:25

Lucky, fara suparare, are dreptate Nicki. Te indoiesti tu si ce-i cu asta? Faptul ca tu nu crezi ca MC a anuntat oficial suma de 14 milioane, scrisa de presa engleza nu schimba cu nimic enuntul problemei. Poti sa crezi ce vrei, dar asta nu inseamna ca ai dreptate.

Alex (9 comentarii)  •  17 iunie 2013, 16:25

tin de pret ca vad ca are cautare. asta nu face nici 4-5 milioane daca te iei dupa valoare! campionatul italiei a ajuns o gluma si sincer, daca ai fi urmarit meciurile lui lazio in loc sa’ti dai tu cu pararea ta de specialist fara sa te uiti (nea ovidiule – aka ramolit!!) ai fi vazut cum in anumite momente se facea de ras etapa dupa etapa cu henturi in careu, autogol si fel de fel de alte „ultra-performante” penibile in fata unor atacanti mediocri! hai sa’l ia city, sa joace bine acolo, si imi schimb parerea. nu sunt genul care sa nu recunosc, sa ma pun contra vantului doar ca sa fiu eu gica-contra, altfel, etc .. dar momentan radu n’a demonstrat nimic – echipa lui lazio nu e cu nimic mai breaza decat steaua lui reghe daca ne uitam la performante fotbalistice!

OFF CUNOSCATORILOR… (1 comentarii)  •  17 iunie 2013, 16:26

as avea si eu o intrebare pentru cei care stiu sa critice. In ultimii ani ce jucator a ajuns la o echipa de top din europa reusind nu doar sa se impuna ca titular ci vazut si ca al treilea cel mai respectat om si jucator. analizati acea lista cu jucatori si apoi mai si comentati „cunoscatorilor”

Neata (5 comentarii)  •  17 iunie 2013, 16:28

Ovidiu are o calitate de mare ziarist. Stie sa provoace, starneste polemica din orice nimic. Intrebarea e daca nu era un fost dinamovist Radu ar fi prins mai des nationala? Eu consider ca da.

george (32 comentarii)  •  17 iunie 2013, 16:29

Bre nea Ovidiule , da” sandoi ala nu ne mai lasa odata cu
bretonul si prostia si nonvaloarea lui ?!?….; O fi el nascut
in aceeasi zi cu matale , dar parca-i prea mult….; OUT !!

Eu (103 comentarii)  •  17 iunie 2013, 16:30

Vladut, IMBECILITATE mai mare decat cea cu retragere cetateniei nu am mai citit.. si am avut „placerea” sa citesc post-uri ale lui valah si random 😉

Daca nu vrea sa vina la nationala, ASTA E. Mai bine s-ar intreba lumea DE CE nu vrea? Sa fie oare faptul ca el chiar nu vrea la nationala? Sau mizeria generala din jurul echipei Romaniei? Tu, daca ai fi foarte bun intr-o anumita profesie, te-ai duce sa lucrezi cu panarame ca dodel, grigore, goian, bogdan stancu etc?

Si eu as refuza sa ma uzez, sa-mi risc sanatatea meci de meci pt. nationala in conditiile de azi. Cum sa trag eu TARE pt. nationala din moment ce altii sunt aduci EXCLUSIV PE PILE la aceasta echipa? Sau o sa-mi spui acum ca bogdan stancu merita convocarea si titularizarea pt. ca nu exista optiune mai buna? Eu personal as fi schimbat si sistemu de joc numai sa nu intre papagalul asta in echipa.

Lucky (40 comentarii)  •  17 iunie 2013, 16:34

@Dudu, oameni buni, nu va mai luati dupa presa romana. La niciun moment dat Manchester City nu a declarat oficial, prin vreun reprezentant al sau, ca a facut o oferta de 5 centi macar pentru Radu Stefan. Zvonuri interesate, pentru umflarea pretului jucatorului, sau pentru oferirea unui avantaj la renegocierea contractului.

In presa engleza, singurele rezultate ale cautarii dau o dezmintire din partea agentului jucatorului: „Nu a existat nicio oferta de la MC”.

Repet – deocamdata se stie ca nu a existat nicio oferta si nicio respingere, ci doar strigaturi de nunta. Cand se va plati mai mult de 7, 8 milioane pe fotbalist – vin si spun deschis: „Sunt tampit”.

Pana atunci, puneti botul la niste inventii.

doze (29 comentarii)  •  17 iunie 2013, 16:50

cat timp e barbugiul la nationala el nu mai vine.

Abcde (206 comentarii)  •  17 iunie 2013, 16:50

Lucky tine-o inainte cu prostia ta pana te plictisesti! Daca ca Lazio cere pentru Stefan Radu 17 milioane de euroi e adevarat sau nu? Cum raspunsul e da, de ce cere, ca sa fii tu contra?

Bocanci (106 comentarii)  •  17 iunie 2013, 17:02

Baiat destept, de ce sa-si rupa picioarele sub comanda unui infractor la Nationala cand poate sa stea linistit la Roma cu 1 milion juma in buzunar. Ca nu valoreaza 15 mil, asta e clar, poate valoreaza putin mai mult decat Rusescu fiindca are experienta vestica.

george (32 comentarii)  •  17 iunie 2013, 17:03

Apropos de…”ochiul” asa zisilor antrenori : acum cativa ani (pe cand il avea la U21 elev , din cand in cand…) nea
sandoi il caracteriza pe Rusescu asa : „are doua viteze :
incet si rezemat de gard ” !??? (elocvent , nu-i asa…?!).

gino (513 comentarii)  •  17 iunie 2013, 17:13

Cine pune prinsoare cu mine ca Rusescu intra in vreo 3-4 meciuri dupa care ramane rezerva si e pus pe lista de transferuri? Astept provincia.

edy (4 comentarii)  •  17 iunie 2013, 17:20

radu stefan alaturi de maxim sunt cei mai buni jucatori ai nostrii la ora actuala fara dar si poate oricat ar displacea suporterilor cocalaro-analfabeti ai stelei ei sunt cei mai buni chit ca unul i-a refuzat iar celalalt e caine de-al nostru get-beget

jeryman (24 comentarii)  •  17 iunie 2013, 17:37

cand a venit la nationala toata lumea asa zisa de fotbal s-au grabit sa il scoata pe radu tap ispasitor cu ungaria desi cele mai mare gafe le facusera goian si marele gardos de fapt s-a vrut denigrarea totala a lui numai pentru a il scoate in fata pe latovlevici ca sa aiba albanezii ce vinde asa ca de ce sa vina la un sprit cu tamas, la o manea cu dodel , atita timp cit piturca spune ca face echipa nationala in jurul lui dodel nationala e o cauza pierduta

serghei (107 comentarii)  •  17 iunie 2013, 17:44

Da, bun jucator. Insa, daca el e cotat la 14 milioane, nu inteleg cum pot unii sa aiba dubii cum ca Chiriches ar valora cel putin 10. Din punctul meu de vedere, sunt doi jucatori de valoare apropiata. Radu Stefan e clar genul de fotbalist care n-a avut niciodata patriotismul necesar pentru a juca cu sufletul pentru Romania. Radu nu e un prea bun roman, dar e un bun jucator, iar asta, pentru el in primul rand, e mult mai important.

Iar, din moment ce la nationala n-a aratat niciodata ca e un jucator mai bun ca Latovlevici de pilda, chiar nu cred ca se cuvine sa-l ridicam in slavi prea mult. Bun jucator, dar deosebit n-as zice. Nu ma simt mandru ca sunt roman cand il vad jucand.

Unu’ (102 comentarii)  •  17 iunie 2013, 17:44

Radu Stefan poate spune ca s-a scos ca fotbalist si in mare parte pe munca lui. Dar totusi de unde a plecat? Avea aceleasi sanse daca era englez, spaniol sau neamt? N-avem de unde sti, poate era cel mai bun din lume pe postul lui, poate avea ghinionul sa se piarda pe la vreo echipa de liga secunda.

Daca as fi in locul lui, as veni in genunchi la nationala si as da totul pe teren in alea 5-6 meciuri pe an pe care as putea sa le joc, macar atat sa inapoiez tarii de unde am plecat. Ca sunt destui retarzi care critica aiurea, e problema lor.

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  17 iunie 2013, 17:55

Asa …Si ? Cu ce ajuta Romania faptul ca SS.Radu e fotbalist bun ?
Asta nu mai calca in viata lui pe aici …n o sa mai cheltuie un euro prin magazinele patriei …Asa sa stiti …

flo (7 comentarii)  •  17 iunie 2013, 17:57

# 22 Alex on 17.06.13 at 4:25 pm

tin de pret ca vad ca are cautare. asta nu face nici 4-5 milioane daca te iei dupa valoare! campionatul italiei a ajuns o gluma si sincer, daca ai fi urmarit meciurile lui lazio in loc sa’ti dai tu cu pararea ta de specialist fara sa te uiti (nea ovidiule – aka ramolit!!) ai fi vazut cum in anumite momente se facea de ras etapa dupa etapa cu henturi in careu, autogol si fel de fel de alte “ultra-performante” penibile in fata unor atacanti mediocri! hai sa’l ia city, sa joace bine acolo, si imi schimb parerea. nu sunt genul care sa nu recunosc, sa ma pun contra vantului doar ca sa fiu eu gica-contra, altfel, etc .. dar momentan radu n’a demonstrat nimic – echipa lui lazio nu e cu nimic mai breaza decat steaua lui reghe daca ne uitam la performante fotbalistice!

arata-mi mie un singur autogol semnat de Radu (vezi ca-l confunzi cu Chiriches, care are deja vreo 3 in liga intai). Unul singur. Sau henturile alea facute etapa de etapa. Daca e asa, cum explici asta:
http://www.transfermarkt.it/it/radu-stefan-7-mio-euro-ss-lazio/topic/ansicht_359_174_pagina1.html

alea sunt parerile avizate ale suporterilor italieni (nu doar ai lui Lazio). Ia vezi ce zic, e usor de inteles.

circotasul (22 comentarii)  •  17 iunie 2013, 18:01

Doamne mare e gradina ta, auzi cica citez:”O COMISIE A MINISTERULUI, DECI OBIECTIVA”.
Cum am mai spus, democratia a adus dreptul tuturor sa-si dea cu parerea, nu conteaza prosti,destepti,priceputi,nepriceputi,culti,inculti(mai ales), pot toti la gramada sa behaie ce vor.Si de retinut cu cit sint mai vocali cu atit sint mai credibili(la romani).In rest sa auzim de mai bine(daca e posibil).

dragan (9 comentarii)  •  17 iunie 2013, 18:06

Toti „DASTEPTII” , in frunte Cu mister Ioanitoaia , vor sa ne arate ce mare fotbalist este d-nul Rdu Stefan, doar pentru ca se vehiculeaza nu stiu ce sume prin nu stiu ce fituici . Destinul si caracterul acestui MARE FOTBALIST il urmeaza indeaproape pe cel al MARITULUI SAPUNARU , care mai are putin si o sa joace in nu stiu ce liga inferioara din nu stiu ce campionat. CARACTERUL are totdeuna legatura cu cariera. Chiar daca la inceput un caracter urat poate sa pacaleasca si pacalitii sa taca dupa ce isi dau seama de teapa , ulterior toata lumea se prinde. Bineinteles ca tepuitii lanseaza zvonuri ca sa-si mai scoata din scota din pierdere pe seama altor fraieri.
Astept pana cand MARELE FOTBALIST NEANTELES RADU STEFAN , va face transferurile pe sumele vehiculate si pe sema lui SAPUNARU si va ajunge tot ca acesta la o MARE ECHIPA care se lupta pentru retrogradare ,sau una dintr-o liga secunda.
Mai imi aduc aminte de un neanteles de care sa- ALES praful , fiul unui mare fotbalist , castigator de Liga( dar slab de caracter )
Concluzie. Nationala nu are nevoie de MARILE CARACTERE ale acestor doi extraordinari fotbalisti . Ar fi prea mare povara lor.

Ambrus (15 comentarii)  •  17 iunie 2013, 18:09

E corect cum puneti problema, dar multi stelisti nu vor fi de acord.

goghe (38 comentarii)  •  17 iunie 2013, 18:09

Domnule Ioanitoaia,
Ar trebui sa va fie macar 5 secunde rusine.
Nu pentru articolul care l-ati scris si pe care sincer, nici macar nu m-am catadicsit sa il citesc. Informatiile despre un jucator de fotbal caruia ii este sila sa joace pentru nationala Romaniei reprezinta putin sau nimic pentru mine.
Ar trebui sa va fie rusine insa pentru „performanta” de a gestiona un ziar/site de sport care a omis sa anunte rezultatul ultimului meci al nationalei ROMANIEI de handbal. SINGURA ECHIPA NATIONALA care a avut, are si va ramine cu singuranta cu titluri in palmares!
Si nu va cer sa scrieti un articol – era suficient scorul ….

Carou (1 comentarii)  •  17 iunie 2013, 18:13

Nu uit interviul pe care i l-ati luat lui Fane la Roma acum doi ani. M-a impresionat cat de bine gandea un baiat de numai 23-24 de ani.

costin (3 comentarii)  •  17 iunie 2013, 18:28

poate sa fie el cel mai bun fundas lateral din istoria fotbalului,atata timp cat la nationala nu faci nici cat negru sub unghie oamenii nu o sa te placa niciodata.cantona a fost un jucator formidabil dar niciodata nu o sa fie la acelasi nivel de afectiune cum sunt platini sau zidane pt suporterii francezi.motivele sunt lesne de inteles.cei doi mai sus mentionati au scris istorie in culorile frantei pe cand cantona nici nu a apucat sa joace la un turneu final al unui campionat mondial.

redsef2005 (14 comentarii)  •  17 iunie 2013, 18:43

Părerea suporterilor Stelei e egală cu zero, adică echivalentul perfect al inteligenţei lor, al bunului lor simţ şi a corectitudinii conducerii clubului (nişte infractori condamnaţi sau în curs de condamnare în instanţă: Gigi, Meme, Teia). Ei, săracii, după mintea lor inexistentă susţin că Latovlevici e mai bun decât Ştefan Radu, că Tănase, Gardoş, Tătăruşanu, Bourceanu sau Stancu sunt fotbalişti (!) de Naţională… Ce pretenţii poate să aibă un om normal la cap de la asemenea reduşi mintal??? Lăsaţi-i în durerea lor, că nimic nu e mai penibil şi mai trist decât să îşi expună prostia agresivă peste tot! Nu trebuie băgaţi în seamă, ci ignoraţi ca nişte entităţi insignifiante ce sunt…

joy division (14 comentarii)  •  17 iunie 2013, 19:06

nu s dinamovist, dimpotriva, dar baiatul asta are un motiv clar si bun sa nu mai vina la nationala..nu spune lucrurilor pe nume pentru ca, probabil nu I place tiganeala.Motivul se numeste, evident , Piturca

Slick (3 comentarii)  •  17 iunie 2013, 19:50

Multi destepti pe acest site. Nimeni nu spune ca vinovatul este Piturca, care face echipa in functie de comisionul pe care il are la vanzare. Radu e baiat destept: mai bine isi vede de echipa lui, decat sa vada cum sunt bagati pe pile toti ageamiii in echipa.

MacMac (58 comentarii)  •  17 iunie 2013, 19:58

Parerea mea de dinamovist e ca Fane face maximum 10 milioane. Tot ce trece de suma asta e poezie ori vrajeala.

IRONMAIDEN (12 comentarii)  •  17 iunie 2013, 20:03

Catalin Oprisan va da clasa tuturor! Maestrilor!

Comentează