Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Steaua la UEFA: slabe speranțe

N-a mai avut dreptate Mihai Stoica, au avut aceia, inclusiv autorul rîndurilor de față, care au susținut că UEFA se va autosesiza în dosarul Valiza. Sigur, nu trebuia să se întîmple asta, dar iată că forul de la Nyon a […]

marți, 11 iunie 2013, 2:24

N-a mai avut dreptate Mihai Stoica, au avut aceia, inclusiv autorul rîndurilor de față, care au susținut că UEFA se va autosesiza în dosarul Valiza. Sigur, nu trebuia să se întîmple asta, dar iată că forul de la Nyon a și anunțat deschiderea unei proceduri disciplinare în cazul Stelei după ce Gigi Becali a primit 3 ani de detenție cu executare. Întrucît Comisia de Disciplină și Control a UEFA va analiza speța pe 21 iunie, se poate spune că Steaua n-a scăpat de ce i-a fost frică! Riscă scoaterea din Champions League!

Am anticipat că va ajunge la judecata UEFA în temeiul intuiției, al logicii. Deoarece unul dintre oficialii ei, care în 2008 deținea 27 la sută din acțiunile clubului, a încălcat Regulamentul UEFA făcîndu-se vinovat că “s-a implicat direct/indirect într-o activitate privind aranjarea sau influențarea desfășurării unui meci la nivel intern sau internațional”, era limpede că “guvernul” fotbalului din Elveția nu va sta cu bra­țele încrucișate, că va reacționa.

Să mai lămurim o chestiune: în măsura în ­care verdictul condamnării ex-deputatului pentru dare de mită a stîrnit mari rezerve, juriști de prestigiu nesocotind corupție tentativa de premiere a unor jucători, culpa lui Becali nu poate fi pusă la îndoială. Acesta n-are nici o scuză, a încălcat regulamentul și trebuie să ­suporte consecințele.

Pe de altă parte însă, destui nu înțeleg de ce, ­dacă a greșit un singur individ, fie el patron, acționar etc., vina se extinde asupra mai multora, asupra unei întregi echipe?! În consecință, eventuala sancționare a trupei lui Reghe nu pare legitimă și, cu atît mai puțin, morală. Răspuns simplu: pentru că așa prevede legea, una care, indiferent că e apreciată ori e contestată, trebuie respectată. Într-o pornire ­prostească, me­nită să capteze atenția opiniei publice cum că el e buricul pămîntului și șmecherul șmeche­ri­lor, Becali a înfundat-o pe Steaua, a băgat-o în încurcătură. De regulă, finanțînd-o sau măcar împrumutînd-o, i-a făcut bine acesteia. În cazul Valiza, i-a făcut însă rău, foarte mult rău!

În ce fel cred oamenii de drept pe care ­i-am consultat c-ar trebui să se apere Steaua la Ny­on? Principalul argument de invocat ar fi acela că n-a obținut nimic de pe urma acțiunii lui Gigi Becali, că n-a beneficiat de nici un avantaj, asta spre deosebire de Fenerbahce și Beșiktaș Istanbul, grupări nu doar suspectate că au umblat cu cioara vopsită, ci dovedite în instanță că au trișat!

În concluzie, numeroși sînt cei ­care, ­reamin­tind că Steaua a fost achitată pe linie ­sportivă printr-o decizie definitivă dată în 2008, trag speranțe că proaspăta campioană a României se va bucura de clemența UEFA și nu va fi eliminată din C1.

Unul dorit, pe placul suporterilor roș-al­baș­tri, al tuturor iubitorilor fotbalului ce recunosc și pre­țu­­iesc valoarea, scenariul de mai sus nu e, opinia mea, cel mai realist. Personal, m-am ­temut pentru Steaua și continuu să mă tem. Nu neg că există speranțe, zic însă că, din păcate, ele sînt slabe. Anemice.

Comentarii (169)Adaugă comentariu

Xbotz (38 comentarii)  •  11 iunie 2013, 14:35

Steaua pe langa faptul ca risca excluderea din UCL risca si sa fie retroradata.Steaua in 2008 a fost penalizata pe plan sportiv dar daca UEFA condamna Steaua,presiune va fi pusa pe Mircea Sandu si Dumitru Drogomir.UEFA doar isi va exprima dorinta ca Steaua sa retrogradeze iar Liga se va conforma.Oricum nu suntem bine priviti la UEFA asa ca Sandu nu va risca sa mai adauge o pata neagra,chiar cu riscul de a scadea cota campionatului cu mult.Si el ar fi afectat,ca nu prea va mai putea sa fure din banii din drepturile TV.Oricum cei mai multi bani erau adusi de Steaua.Nu ar fi corect moral ca Steaua sa fie sanctionata,foarte bine spus dl.Ioanitaia,dar are sanse aproape infime sa fie iertati de UEFA,iar MM si Reghe o stiu,la fel si jucatorii care au fost fantastici in acest sezon.

Vlad (1 comentarii)  •  11 iunie 2013, 14:37

Excellent articol, ca de obicei. Sper ca Steaua sa nu fie suspendata, pentru ca suporterii echipei nu au nici o vina. Traiesc in strainatate, tin cu Dinamo, dar sint stelist de cite ori Steaua reprezinta Romania. Dar daca echipa va fi totusi suspendata, primeste o alta echipa romaneasca locul ei in competitii europene? Pentru ca tara, in general, chiar ca nu are nici o vina.

Horia (1 comentarii)  •  11 iunie 2013, 14:40

„ziaristii” de la GSP urla de cateva zile ca Steaua o sa fie suspendata, cand a eliminat Ajax-ul , Ianitoaia nu a comentat victoria stelei….
Domnule Ianitoaia, Steaua va produce multa suferinta, sper sa nu aveti probleme cu sanatatea…
De ce nimeni de la GSP nu scrie de blaturile CFR-ului, va este frica de DNA sau de Paszkany?

dana (4 comentarii)  •  11 iunie 2013, 14:40

Rusine domnule Ianitoaia

Nicu (1 comentarii)  •  11 iunie 2013, 14:40

Nea Ioanitoaia oare nu e evident ca Steaua e victima nevinovata?
1.Nu putem compara spiritual de joc si moralul unei echipe sau egalitatea si corectitudinea competitiei atunci cind o echipa e deja matematic RETROGRADATA, cu alta echipa care inca mai pastreaza sanse pentru un obiectiv!(indiferent ce obiectiv: participare in o cupa europeana sau mentinerea in prima liga!) – deci U.Cluj nu putea emite pretentii la un meci corect a competitiei atita timp cit facea parte din prima categorie – categoria fara nici o miza!.
2.Cazul acesta face parte dintr-o categorie unica, care nici decum nu denota o rea vointa sau o gravitate de pune in umbra fotbalul ci de a mentine spiritual competiei, actiunea nu se poate de comparat cu nici un act de gravitate, ci doar menita sa stimuleaza moral un actor din acel meci pentru asi apara correct sansele.
3.Aceasta fapta a fost menita pentru a mentine spiritual competitiei, la acel moment U.Cluj era retrogradata, fara nici o motivare , ….. ba mai mult totul pina a decurce la acea tentativa de premiere… asupra lui Gigi Becali au fost facute presiuni prin care se contura faptul ca daca U.Cluj nu primeste un premiu financiar, echipa nu-si va apara corect sansele ”
-Gigi Becali: „Eu am vorbit la acea vreme cu mâna dreaptă a lui Doboş (fostul preşedinte al Universităţii Cluj), care mi-a spus: «Toată ziua mă sună Andone (fostul antrenor al CFR Cluj). Ce faci, vii?».”
-Gigi Becali: Cand am vorbit cu Toni Dobos, mi l-a dat la un moment dat pe ‘secundul’ lui la telefon si imi zicea: ‘Nea Gigi, ai grija ce faci ca Toni e pe linia cealalta cu nea Ando!’. Nu vreau sa ma cert cu Andone, dar imi spunea: ‘Avem si alte oferte din partea cealalta!’. Convorbirea asta de ce n-a iesit la stenograme?”, a spus Gigi Becali
-Doi foşti jucători ai lui „U”, Fabien Boudarene si Fabio Bilica , care povestesc că au fost contactaţi de către adversarii de la CFR Cluj pentru a aranja meciul.
Toate partidele pe care le-am jucat pentru „U” Cluj s-au jucat corect, mai puţin cea din ultima etapă când, m-au contactat fotbalişti de la CFR”, avea să se destăinuie Fabio Bilica.
4. “Se demonstreaza din stenograme ca Gigi Becali isi sustinea pozitia de premiere direct, fara a se ascunde cu toate ca era pus la current de posibila interceptare a banilor, el fiind convins ca aceastea fapta nu este menita pentru a fur pe cineva, ci pentru a motiva o echipa de asi apara correct sansele, care pina la acel moment U.Cluj era retrogradata matematic cu multe etape inainte de final”.
5.”Clubul n-a beneficiat de pe urma acţiunii de la acea vreme, fiindcă a terminat pe locul 2, pe care se afla şi înaintea ultimei etape”
6. „Competiţia n-a avut de suferit din cauza acelei acţiuni a lui Gigi Becali şi nici clasamentul final n-a fost influenţat”
7.”Steaua a fost achitată pe linie sportivă, avînd o decizie definitivă a Curţii de Arbitraj a Fotbalului, care în 2008 a anulat toate sancţiunile împotriva echipei”
8. „Vor fi prezentate alte cazuri similare acceptate, de premiere, inclusiv din campionatul Germaniei, echipele neavînd nimic de suferit”
9.”Va solicita amînarea unui verdict pînă la apariţia motivării judecătorilor de la Înalta Curţe de Casaţie şi Justiţie”
10. Inalta Curte de Casatie si Justitie la condamna pe persoana Gigi Becali, nu clubul Steaua. banii i-au apartinut lui Gigi Becali, nu clubului Steaua. si din decizia ICCJ sa referit la persoana Gigi Becali nu asupra Clubul Steaua care ar fi implica evident si factorii sportivi al competitiei!
11.Banii destinati pentru premiere nici macar nu au ajuns la destinatie, deci cum putem vorbi de o actiune care nici macar nu sa finalizat.
12. Sentinta a fost deja atacata la CEDO

mihai (3 comentarii)  •  11 iunie 2013, 14:43

Domnule Ioanitoaia-sunteti corect in analiza facuta.Majoritatea analistilor nu sunt obiectivi.Le este frica sa faca o analiza corecta.Steaua ,prin Gigi Becali,Teia Sponte s.a. au cautat sa influenteze niste rezultate.Cu C.F.R..Dar cu GloriaBistrita cum a fost? Si va rog sa ne amintim cum s-a judecat cazul in 2008,de acel domn Florea parca se numea.Parerea mea este ca Steaua va fi oprita din L.C.Si in aceasta situatie nu este cazul sa punem batista pe tambal pe plan intern.Si inca ceva :de ce Steaua prezinta atractie ptr.persoane cu apucaturi dictatoriale?

observator (5 comentarii)  •  11 iunie 2013, 14:44

In afara de jijilava ,au mai participat si finul radoi si petre marin. Ma mir cum radoi a scapat neagatat in acest caz valiza.

Alex (53 comentarii)  •  11 iunie 2013, 14:45

Dimpotriva! Exista o mare speranta: ca Steaua sa iasa curata din aceasta afacere. Chiar si dupa un purgatoriu prin liga a doua. Altfel va fi nevoita sa-si poarte aceste pete urat mirositoare in vazul Europei.

Cipri (2 comentarii)  •  11 iunie 2013, 14:46

ce inseamna optimist ? trebuie sa fim optimisti pentru fiecare violator criminal si molestator de copii ? care sunt prinsi ? anchetati ? caci asta faceti domnule Ioanitoaia. Va ingrijoreaza pedepsirea celor vinovati.

Carol K (12 comentarii)  •  11 iunie 2013, 14:47

Faptul ca noi singuri ne declaram dinainte suspendati,exclusi,umiliti nu da deloc bine si arata ca singuri ne declaram anticipat vinovatia.Chiar nu putem discuta si despre altceva decat sa rasucim permanent un cutit in inima unor sportivi si suporteri care nu au nici o vina cu ceea ce s-a intamplat atunci ? Pana la urma nu noi vom fi marii perdanti ci voi,presa.La asta nu va ganditi deloc sau va faceti ca nu analizati ce pui de faliment va paste.Eu nu mi-as dori,presa sportiva mi-a fost draga de mic copil si chiar daca de o vreme da semne clare de deprofesionalizare eu tot in acest fenomen gazetaresc ma mentin.

Alex (53 comentarii)  •  11 iunie 2013, 14:47

#observator: Daca baietii au colaborat cu anchetatorii, au scapat!

judas (13 comentarii)  •  11 iunie 2013, 14:52

De cine a fost achitata steaua in 2008? de frf,au lpf?Pai ei tot asa ,credeti ca au credibilitate in fata uefa?

Laur (4 comentarii)  •  11 iunie 2013, 14:58

Din pacate ,vorba ca romanii sunt mai rau ca tiganii se adevereste si as putea spune ca nu generalizez,ci realizez,fac o constatare Constatare care duce la o deziluzie pe care au constatat-o si mai marii Europei ,de aici si temerea lor ca Romania nu poate sa faca parte din Schengen.Noi nu facem decat sa aratam cu degetul pe cel de alaturi si sa aruncam cu pietre in el spunand:El este vinovatul.Astfel am uitat ca acel cineva ne-a invatat sa mergem ,ne-a invatat sa vorbim sau ne-a incalzit cand aveam frig si ca am participat la tot ce el a realizat si ca indirect suntem si noi vinovati ,dar mai presus de asta stim sa povestim la toata lumea ce popor de nimic suntem odata ce suntem in strainatate.Nu ne sustinem cu nimic si vrem sa fim un popor.Uitam insa esentialul,odata ce suntem singuri ,nu putem forma un popor,ci doar o minoritate care nu are ce cauta in Schengen ,ci doar sa se ascunda si ei,cei din Schengen si sa creada ca sunt si ei ca ei Nimic mai fals,mentalitatea nu se poate castiga in cativa ani ,asa cum suntem binedispusi sa credem Fara Steaua,Craiova,Rapid etc fotbalul romanesc o sa dispara incet ,dar sigur si o sa ne revenim in 30 de ani

cristian (17 comentarii)  •  11 iunie 2013, 14:58

Problema de fond este simbioza patron-club. Daca fara imaginea clubul patronul ar fi fost un zero in viata publica, acum si clubul fara asa patron, nu ar fi avut problemele pe care le are.

machiavelli (5 comentarii)  •  11 iunie 2013, 14:59

Steaua nu trebuie suspendata,si nici nu va fi suspendata.

Ion (3 comentarii)  •  11 iunie 2013, 14:59

@Vlad sigur, pandurii o sa joace in CL, o sa iasa din primul tur si asta este. In sezonul asta nu o sa prindem nici macar toamna, nu mai zic de iarna, iar primavara este deja ceva fantasmagoric!!

Milici (440 comentarii)  •  11 iunie 2013, 15:00

Ca să fie sigur de sancţiune , GSP-ul ar trebui să facă o scrisoare apăsată către UEFA , similară cu cea despre discarimiarea luiJJ versus turcaletul-preparaor fizic. Din păcate prima întâmpinare a dat greş şi n-am scăpat de Steaua! Pentru stimulare , propun ca Ştinţa Craiova să meargă în UCL , pe ocul astfel eliberat!

andrei (2 comentarii)  •  11 iunie 2013, 15:01

MM Stoica nu a spus ca uefa nu va deschide 100% cazul.A spus ca sunt sanse sa nu ia in calcul uefa.Citati corect,pentru ca nu este acelasi lucru.

StandDowncafe (3 comentarii)  •  11 iunie 2013, 15:02

Legile sunt interpretabile. La fel de interpretabile sunt si faptele, mai ales faptele.
Fiecare interpreteaza acest caz asa cum i-ar placea lui sa fie reprezentat adevarul, dreptatea.
In cazul presei din Romania interpretarea a fost, si este una paguboasa. Suntem singura tara care ne autodistrugem.
Convenind ca gestul lui Gigi este parte ilegal, parte legal am ales, ati ales, sa scoateti in evidenta doar partea ilegala.
Cred totusi ca interpretarea corecta era una care sa ajute Steaua, si sa loveasca pe patron.
Astfel, domnule Ioanitoaia ati fi ajutat fotbalul romanesc sa raman in Europa – pentru ca suspendarea stelei inseamna finalul fotbalului romanesc pe plan european – dar si eliminarea unor astfel de gesturi din portofoliul finantatorilor, patronilor.
Din pacate prea multa ura impotriva unei achipe prea frumoase pentru acest campionat.

Imi doresc o decizie favorabila Stelei, doar si pentru a va vedea pe toti suportand sudalmele MeMeului cel mic.

ME (1 comentarii)  •  11 iunie 2013, 15:05

1. Apropo de cei care sustin ca sentinta a fost atacata la CEDO. Cand a fost atacata? Daca instanta nu si-a motivat decizia, cum au atatcat-o la CEDO? Pe supozitii? Pe vorbe? Pai acolo se depune un intreg dosar cu toate actele si deci in lipsa acestei motivatii nu-l pot pune. Aaa! Ca vor ataca sentinta la CEDO! Asta e altceva. Si cand se va da solutia? Cand Becali va fia casa: Cu-i ii mai foloseste.
2. Apropo si de faptul ca Steaua nu a beneficat de actiunea lui Becali. Pai tentativa nu se pedepseste?

lord belial (138 comentarii)  •  11 iunie 2013, 15:05

steaua nu va fi suspendata, dl gazetar pune degeaba paie peste foc. astept verdictul sa vin sa ii rid in fata apoi batrinului circotas.
HAI STEAUA

antimafia (103 comentarii)  •  11 iunie 2013, 15:05

Pesimismul trebuie sa fie chiar mai accentuat si acest aspect trebuie tratat tot in legatura cu sanctiunea si faptele de la Fenerbahce. Astfel, din presa rezulta ca sanctiunea suspendarii pe 1 an a turcilor a avut la baza faptul ca reprezentantii acestora fusesera doar arestati pentru aranjamente, nu exista nici o hotarare judedcatoreasca. In cazul Stelei exista o hotarare judecatoreasca, este si definitiva, astfel ca logica ne spune ca Steaua va fi suspendata cel putin 3 ani. Dealtfel, chiar si cazul Fenerbahce am inteles ca este reluat si asta, probabil, ca si acolo exista acum o hotarare judecatoreasca care va atrage o noua suspendare a turcilor.

Florin (9 comentarii)  •  11 iunie 2013, 15:05

Stiu ca Dl. Ioanitoaia este un dinamovis fervent. Nu de azi, de ieri, ci dintotdeauna. Pentru ca „in trecut” nu se puteau lua vize pentru deplasari in strainatate daca nu erai dinamovist. Dar, culmea, aproape toti „ziaristii” din presa si TV sunt dinamovisti, si o mica parte rapidisti. Apropos, cati sunt stelisti? Isteria cu sanctionarea Stelei a fost creata si artificial de presa. Ce motive SPORTIVE sunt pentru sanctionarea Stelei? Dar sportivii? Ei pentru ce au muncit? Este corect Dle. Ioanitoaia?

jalemare (12 comentarii)  •  11 iunie 2013, 15:07

nea Ovidiule, juristii aia de prestigiu daca erau atat de buni pe cat ii lauzi mata erau judecatori acum. infractorul ala a fost condamnat numai in ultimul dosar la 7(sapte!!!) ani de inchisoare cu un scor de 5-0 in toate cele trei capete de acuzare. nu mai aplecati urechea la toti pareristii, incredeti-va in justitie.

Dinu (6 comentarii)  •  11 iunie 2013, 15:09

Argumente ca nu trebuie sa sufere Steaua&suporterii pt actiunile unui singur om este de rasul curcilor si va faceti de ras tot amintindu-l.
Becali=Steaua, este patronul, singurul care decide, indiferent care Geambazi este scos la inaintare in acte. legea nu se mai impiedica de astfel de tertipuri de 2 lei.
Au existat zilnic zeci de dovezi ca Becali e stapamul la Steaua si actiunile lui este normal sa afecteze clubul.
Pentru sanatatea fotbalului ar fi bine ca Steaua sa fie sanctionata, chiar retrogradata, singura sansa ca sa scapati de cioban.
Poate asa se invata minte ceilalti patroni tembeli (alde Porumboiu si Nicolae) sa fie mai responsabili.
Gigi a primit exact ce merita

Tudor (26 comentarii)  •  11 iunie 2013, 15:09

Din pacate cel mai fericit scenariu pentru Steaua acum e o victorie pirica la UEFA. Da, s-ar putea sa nu fie suspendati din CL, dar cu ce pret? Mai avem obraz in momentul asta in Europa? Ce nu inteleg suporterii e ca Steaua e acum intr-un nisip miscator. Cu cat se zbate mai tare cu atat se mareste pata neagra, indiferent de cine e vinovat. Steaua nu poate scapa fara sechele din acest scandal! Simbioza cu Becali isi va lasa amprenta asupra Stelei multi ani de acum incolo. Singura metoda e o purificare totala, chiar daca asta inseamna neparticiparea in CL un an, doi, cat o fi. Retrogradarea e o prostie inventata de presa.

ionutz (33 comentarii)  •  11 iunie 2013, 15:13

Observ ca majoritatea ziaristilor, inclusiv dumneavoastra ati inceput sa aruncati cuvinte grele la adresa lui Becali. Folositi tot felul de apelative care in trecut nu le foloseati. Cum se face ca ati inceput acum? Va fost frica inainte?
Sunt de acord cu tot ce ati spus dar e pacat ca ati inceput sa spuneti ce ganditi acum. Presa trebuia sa faca asta de mult. In tot acest timp Becali a stricat imaginea fotbalului romanesc si al Stelei. Sunt stelist dar chiar nu mi pasa ce decizie o sa ia Uefa. Prefer Steaua in Liga a treia decat sa l vad pe Becali, MM sau Prodanca. Multi o sa spuna ca Becali a facut mult bine. Becali a facut mai mult rau decat bine. A distrus imaginea Stelei, a alungat suporterii de calitate, a atras suporterii de ocazie care habar nu cu ce se mananca fotbalul, a jignit si indepartat fostele glorii si a condus clubul ca pe o turma de oi. Nu poti sa ai rezultate in felul asta. Un campionat si o cupa in 7 ani e prea putin pentru o echipa de talia Stelei. Steaua se autofinanteaza. Daca avea o conducere profesionista Steaua ar fi trebuit sa castige campionatul cel putin o data la 2 ani.

iuri (5 comentarii)  •  11 iunie 2013, 15:13

Bai Ioanitzo-aia, gata bai terminati, ce atata shmenozeala. Gata, Steaua e out, scrieti de floricele, ghiocei si panselutze. Ce frica, ce risca, CE? Un an stai pe bara si revii, ce atata sfarsitul lumii. Hai ca avem probleme mai grave, cum ar fi Comedia cu Olteni, SAU cum se zice la Caracal: S-a rasturnat caruta cu prosti si au cazut doar oltenii. zi nene de Universitatea, de Napoli, de altele.

filip (21 comentarii)  •  11 iunie 2013, 15:13

Dar in Spania cand premierea era reglementata prin regulament sau in alte tari dc nu este mita? Dc numai noi trebuie sa fim altfel decat altii?
D-l Ioanitoaia aduceti-va aminte cand presa din Romania a avut initiativa sa premieze Finlanda in meciul cu Cehia pentru ca Romania sa se califice. Atunci nu era mita?

Ps: Chiar colega d-vs Maria Andries a incercat sa dea un plic lui Hypia conform d-lui Mironica care a spus ca era la cativa metri de ea. \Poate imi raspundeti la aceasta intrebare sau acum nu aveti interes.

omega (26 comentarii)  •  11 iunie 2013, 15:17

MINCIUNA,MINCIUNA de 3 ori MINCIUNA !UEFA nu s-a autosesizat.A fost „fortata”sa se autosesizeze,de catre sefii departamentelor de sport de la GSP.ro,sport.ro,prosport.ro si alti „justitiari”ca bucalatul de mironica,frustatul de Decebal radulescu.

mda (9 comentarii)  •  11 iunie 2013, 15:19

„dacă a greșit un singur individ”. asta-i buna. dar teia sponte, atuncunci oficial la steaua nu a fost implicat? a fost gasit vinovat si condamnat si el. plus sint atitea stenograme in care apar nume de fotbalisti care discuta pe tema asta. nu e vorba doar de un individ, acest club a facut nenumarate minarii de-a lungul timpului. cind ii auzi pe acesti asa zis „suporteri” cum ca steaua e nevinovata te apuca risul. pina si in ziua arestarii patronul lor tinea pumnii echipei adverse si se bucura la golurile constantenilor! daca voi acceptati asa ceva atunci la asa patron asa suporteri. oricum sa speram ca asta e doar inceputul si celilalti „oameni de fotbal” intre care si managerul stelei vor ajunge acolo unde le este locul: la puscarie!

mda (28 comentarii)  •  11 iunie 2013, 15:29

„Principalul argument de invocat ar fi acela că n-a obținut nimic de pe urma acțiunii lui Gigi Becali, că n-a beneficiat de nici un avantaj, asta spre deosebire de Fenerbahce și Beșiktaș Istanbul……”
Domnule Ioanitoaia, argumentul asta e tipic romanesc.
Sa va expun un caz: un tip omoara un tanar si ii fura banii. Tipul e prins si condamnat pentru ca a beneficiat de pe urma banilor furati. Alt tip omoara si el, dar un batran, care n-avea bani. Acest al 2 lea criminal, merge la judecata cu argumentul ca victima neavand bani, el nu a putut beneficia de pe urma niciunui ban si spera sa fie iertat.
Domnule Ioanitoaia, ca n-a beneficiat Steaua de niciun avantaj, nu conteaza, conform legilor in vigoare si tentativa se pedepseste.
Nu in ultimul rand, vreau sa intreb si eu ceva: premierea stiu ca mereu s-a facut dupa (daca e premiere), niciodata inainte. Oare s-a schimbat acest obicei in Romania? Se premiaza inainte? La cat circ si cata aroganta a produs acest mascarici national si angajatii lui, tind sa cred ca inclusiv echipa Steaua a fost premiata cu titlul de campioana inca inainte de a incepe campionatul, iar faptul ca a aparut pe stadioane timp de 34 de etape n-a fost nimic altceva decat praf in ochii prostilor.

Cioc (1 comentarii)  •  11 iunie 2013, 15:30

Apararea Stelei ar trebui facuta cu alte precedente in fata. Atata timp cat in alte tari, premierea unor echipe nu este un act nesportiv si Uefa l-a acceptat, nici Clubul Steaua nu ar trebui sanctiont atata timp cat Becali a ” incercat” sa premieze o echipa retrogradata pentru a-si apara corect sansele, in ultima etapa.
Daca jucatorii lui U Cluj nu erau ” functionari publici” nu exista cazul, atunci UEFA se mai sesiza?

hey jo (1 comentarii)  •  11 iunie 2013, 15:31

De ce sa nu vedem realitatea ca Steaua a provocat cele mai mari semne de intrebare privind corectitudinea si sportivitatea in cei 66 ani de existenta. ANul infiintarii si primul campionat a gasit-o pe loc RETROGRADABIL. Au venit politrucii si au dat un meci pierdut Petrolului cu alta echipa si Petrolul a trecut sub steua in clasament. Manariile din anii 60 cand jucau Constantin, Voinea sau Voinescu sunt uitate. Ca sa nu mai vorbesc de celebra intoarcere a meciului din finala cupei 89 cand a decis semnul facut din tribune care a decis meciul. Sau cazul bricheta cand meciul pierdut in teren a fost castigat la masa verde. Cazul Ploiesti fara precedent la noi, oare nu are o cauza in TOATE NEREGULILE FACUTE DE ACEST CLUB? Ca sa nu mai vorbim de meciul in care patronul jiji se bucura cand echipa sa era condusa acasa cu 1-4.
ACEST CLUB A JUCAT NUMAI CU ARANJAMENTE IN TOATA ISTORIA SA DE 66 ANI. E greu sa inteleaga suporterii sai care au fost incantati de o echipa aparuta in anii 80 PRIN CONCENTRAREA TUTUROR FORTELOR IN JURUL EI …. ce sa mai zic … nu era o concurenta neloiala. Acum e cazul sa si suporte consecintele rusinii din 66 ani de istorie controversata

LEFTER POPESCU (46 comentarii)  •  11 iunie 2013, 15:32

Domnule Ioanitoaia,

…ce nu trebuia sa se intample ? Ca UEFA sa nu se autosesizeze in cazul Valiza sau BECALU sa nu alerge cu sacose si valize cu bani dupa ceilalti competitori (precum a facut si in 2006 in ultima etapa, cu cei 4 jucatori ai Vasluiului) , pentru ca STEAUA sa castige nemeritat trofee iar el multi bani ? NU domnule Ioanitoaia , Steaua trebuie judecata si pedepsita aspru dar corect, chiar daca ar fi ca 99,99% din populatia tarii sa simpatizeze aceasta echipa . Toleranta zero si poate asa cu ajutorul celor de la UEFA se va face ordine si in fotbalul nostru . Am sa va dau o veste . Steaua va fi scoasa din Europa intre 3 si 5 ani chiar daca Sandu Mircea , Mitica si comisiile lor au pus batista pe cazul Valiza . Sper ca DNA-ul sa faca lumina si in cazul Craiovei , iar cei doi si gasca lor sa plece o data din fotbalul romanesc . Imi doresc ca BOLONI sa devina presedintele FRF . Sigur nu va mai tolera ceea ce s-a petrecut in fotbal in ultimii 25 de ani .

Tutoriale Web (1 comentarii)  •  11 iunie 2013, 15:35

Nu s-a autosesizat uefa, toate ziare de sport de noi au facut campanie pentru acest subiect, Dl. Ioanitoaia va rog sa imi numiti si mie un caz in care o echipa a „vrut” sa premieze si a fost suspendata ?
Multumesc !

Florin (1 comentarii)  •  11 iunie 2013, 15:37

Va pun o intrebare domnule Ioanitoaia. V-ar fi placut sa traiti intr-o tara unde legea se respecta intocmai?
Nu sunt suporter stelist dar ca orice roman nu imi este indiferent acest club. Daca vrem sa progresam daca vrem sa iesim din mocirla in care ne afundam zi de zi trebuie sa acceptam ca au gresit si pentru asta trebuie sa suporte consecintele. In loc sa ii criticam pe responsabilii echipei noi le plangem de mila si spunem cat de nedreapta este UEFA.
Becali nu a aparut de nicunde l-ati creat dumneavoastra si colegii dumneavoastra din presa si televiziune. Nu ma ascund sa va spun ca in aceasta problema si presa are o parte de vina caci iluzia ca fotbalul la noi este performant ati creat-o si dumneavoastra si de cate ori ati avut ocazia nu ati ezitat sa ridicati in slavi personaje ca Becali si Mihai Stoica. Imi doresc din tot sufletul ca Steaua sa fie pedepsita daca este gasita vinovata si asta pentru a termina odata cu minciuna care s-a instaurat in fotbalul nostru. E nevoie de idei si oameni noi e nevoie de o presa non-partinica si de critici de fotbal. Sunteti din garda veche, oare chiar asa se pupau mainile oamenilor din fotbal inainte?
Va doresc toate cele bune.

EUU (39 comentarii)  •  11 iunie 2013, 15:37

Un om ca dumneavoastra n-ar trebui sa se ocupe de golani smecheri si smenari, mitocani pana in maduva oaselor ca M.Stoica, G.Becali, M.Dragomir si/sau Piturca!

saviola (1 comentarii)  •  11 iunie 2013, 15:37

Excelent articol dle. Ioanitoaia , din pacate asa simt si eu, ca nu vom scapa nepedepsiti, si orice am spune, desi sunt stelist, UEFA are motive sa ne sanctioneze, totodata sunt si unele sperante ca am putea scapa fara suspendare, de fapt nimeni nu stie sigur ce se va intampla, judecam doar dupa aparente, cazul fiind unic pana acum, eu n-am mai auzit nici sa judece vreo premiere nici sa pedepasca vreun club pentru asa ceva. Singurul personaj vinovat pentru aceasta situatie este Gigi Becali. Moral o fi procedat sa zicem bine, dar legal era incorect, trebuia sa stie asta, nu sa se creada buricul pamantulu,nu avem de ce sa ne temem, daca vom fi sanctionati, revenim de la anu si cu asta basta, nu sunt nici de acord cu cei care considera o eventuala suspendare un dezastru total, e o pierdere si atat tot, fener a fost suspendata un an, apoi au jucat semifinala de europaleague.Nu se va opri nici universul , nici timpul in loc daca va fi suspendata Steaua, nu va fi bine dar nici tragedie nationala nu va fi.Lucrurile vor merge mai departe iar Steaua, in cazul in care va fi pedepsita cu suspendarea va lupta in campionat si de la anu vom reveni poate si mai puternici,sper eu si chiar cred asta.
Nu-i de mirare ca sunt multi fani ai rivalilor care s-ar bucura, desi chiar nu cred ca ar fi cazu`, nu doar steaua ar avea de suferit daca ne suspenda, caci steaua este pilonul fotbalului romanesc cand e vorba de coeficienti, dar cum spuneam, si inchei caci vorba multa e saracia omului, suntem la mana comisiei de la UEFA, orice decizia va lua, ne vom conforma si viata merge mai departe.Forza Steaua!

miki (4 comentarii)  •  11 iunie 2013, 15:39

Pentru toti cei care sustin ca si in alte tari se practica „premierea” , probabil ca asa este , dar acolo nu fuge nimeni dupa jucatori pe strada , sau merge cu valiza de bani dupa ei. Este clar Becali a distrus Steaua , un nume , un brand . Nu te spala nimic de acum inainte cand lumea din fotbal (ma refer in afra tarii ) va auzi Steaua , se va gandi la coruptie , esti cu „steaua pe frunte”
Pacat,pacat pacat pentru cei 50.000 de oameni care veneau meci de meci pe stadion. Astept reactia lor….

trandafir de la mongolia (72 comentarii)  •  11 iunie 2013, 15:40

Clubul FC Steaua a nimerit intr-o incurcatura zdravana tovarasi!. Din cauza lui Becali echipa va fi sanctionata de catre UEFA si nu va fi admisa in preliminariile UCL din acest an. Organele de drept si-au facut bine datoria. Persoana care a prejudiciat statul, a fost condamnata pe merit. Consider dle Ioanitoaia, ca banii au ajuns totusi la destinatie, pe mainile statului, acolo unde le este locul.

Cheetah (2118 comentarii)  •  11 iunie 2013, 15:42

Maestre, n-am ce zice, sunteti un magician al cuvintelor potrivite si al logicii. Spre lauda Dvs, lasati putin loc, chiar deloc as zice, unor comentatori activi pe blogul de fata ce-ar dori citeodata sa va mai contrazica un pic cu argumente serioase, bineinteles.
E cazul si pentru noul articol de azi, asa ca ma rezum la a spune totusi ca o atitudine realist-optimista e de preferat uneia realist-pesimiste pentru influentarea unei decizii viitoare. Asa ca sa fim optimisti si sa speram ca Steluta va fi iertata pentru greseala de a se fi „maritat” cu un pacatos trufas care, in visul lui de prea-marire, a reusit performanta de a o aduce in aceasta jalnica situatie de risc major.

Si daca tot stam cu legile fotbalului in mina, ca o gluma cu juma’ de gura va intreb: Asa cum echipele se mai imprumuta cu jucatori si chiar cu staff tehnic, in situatia de Dne Fereste pe care o expuneti in articol, e interzis sau nu ca Steaua sa „imprumute” toata echipa si staff-ul tehnic Pandurilor din Targu Jiu? Va fi oare posibil??? 🙂 🙂 🙂
Scuzati va rog gluma de la sfirsit, atit cei ce n-o gustati, cit si cei ce stiti mai bine legile fotbalului!

MacMac (58 comentarii)  •  11 iunie 2013, 15:43

@ionutz. Esti aerian ca Ioanitoaia l-a sfidat mereu pe oierul sef si chiar pe oile lui. Ia colectia si convinge-te.

Cristi R. (51 comentarii)  •  11 iunie 2013, 15:45

In ce an a avut loc fenomenul valiza ?
In 2013 , 2012 , 2011 ?
NU
In 2008.
Un avocat bun exact de acesti 5 ani trebuie sa se lege.
Ar putea avea castig de cauza daca ii convinge pe cei de la UEFA ca este nedrept sa sanctioneze niste jucatori care in 2008 nu erau jucatori ai Stelei.
Sanctiunea ar trebui sa-i aiba in vedere pe Becali si Teia Sponte.
Sper ca sunteti mandru domnule Ioanitoaia si dumneavoastra si colegii dumneavoastra pentru ura , invidia si rautatea sadita in suporteri altor echipe . In opinia mea toti cei care vor raul Stelei nu sunt capabili sa vada pierderea la nivelul fotbalului romanesc.
Vom vedea cate puncte vor aduna celelalte echipe in competitiile europene si care va fi consecinta.
Nu de alta dar nu cred ca UEFA are oameni capabili sa intrepreteze un regulament. Vor judeca cu aceiasi rigiditate cu care au fost judecate Poli Timisoara si Universitatea Craiova de catre FRF-LPF .

Niku (275 comentarii)  •  11 iunie 2013, 15:45

Excelent. Logic si convingator.

Simion (3 comentarii)  •  11 iunie 2013, 15:47

domnule Ioanitoaia in legatura cu UEFA veti avea parte de o surpriza!Stati aproape!

Radu (5 comentarii)  •  11 iunie 2013, 15:48

Nea Ovidiu, ai inceput sa scrii ca la Scanteia, pe onoarea mea. Iti recomand sa recitesti prima fraza din ultimul paragraf care e incarcat si de o supradoza de populism. Apoi nu pricep de ce faci pe niznaiul si bagi vrajeala aia cu de ce sa se extinda vina si asupra echipei daca a gresit patronul ! Nea Ovidiu, mata esti om destept asa ca nu face pe prostul. Sau faci pe prostul doar daca ai vreun interes. Pai in interesul cui a facut manevra Mos Cacareaza !? In interesul echipei lui si al sau personal ! S-atunci de ce faci pe niznaiul nea Ovidele ?

omega (26 comentarii)  •  11 iunie 2013, 15:48

<MM Stoica nu a spus ca uefa nu va deschide 100% cazul.A spus ca sunt sanse sa nu ia in calcul uefa.Citati corect,pentru ca nu este acelasi lucru.Legile sunt interpretabile. La fel de interpretabile sunt si faptele, mai ales faptele.
Fiecare interpreteaza acest caz asa cum i-ar placea lui sa fie reprezentat adevarul, dreptatea.
In cazul presei din Romania interpretarea a fost, si este una paguboasa. Suntem singura tara care ne autodistrugem.
Convenind ca gestul lui Gigi este parte ilegal, parte legal am ales, ati ales, sa scoateti in evidenta doar partea ilegala.
Cred totusi ca interpretarea corecta era una care sa ajute Steaua, si sa loveasca pe patron.
Astfel, domnule Ioanitoaia ati fi ajutat fotbalul romanesc sa raman in Europa – pentru ca suspendarea stelei inseamna finalul fotbalului romanesc pe plan european – dar si eliminarea unor astfel de gesturi din portofoliul finantatorilor, patronilor.
Din pacate prea multa ura impotriva unei achipe prea frumoase pentru acest campionat.
Aveti dreptate domnilor#13,#10,#17,#19 si de pierdut nu are numai fotbalul romanesc ci implicit va atrage dupa sine falimentul adevaratei prese sportive,nu cea de can-can.

Nestor (2 comentarii)  •  11 iunie 2013, 16:05

Situatia este foarte simpla (si dramatica):
1. Cazul fericit = suspendare pe 3 ani din orice competitie Europeana
2. Cazul nefericit = suspendare pe 5 ani din competitiile europene + retrogadare in liga imediat inferioara.

aha (1 comentarii)  •  11 iunie 2013, 16:14

toti aveam datoria sa sesizam, pentru un fotbal curat. Cum nu suntem toti stelisti, cumparati de banii oierului, uite ca putem sesiza. Cine e manjit sau prost de bubuie si accepta mafia fotbalului sa se abtina de la sesizari.

Comentează