Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Becali face, Steaua trage!

Mihai Stoica are dreptate: deși Gigi Becali a primit 3 ani cu executare pentru dare de mită în dosarul Valiza, iar Teia Sponte un an cu suspendare pentru complicitate, situația Stelei nu se compară cu cele în care s-au aflat […]

miercuri, 5 iunie 2013, 3:09

Mihai Stoica are dreptate: deși Gigi Becali a primit 3 ani cu executare pentru dare de mită în dosarul Valiza, iar Teia Sponte un an cu suspendare pentru complicitate, situația Stelei nu se compară cu cele în care s-au aflat Juventus și Fenerbahce, scoase de UEFA din Champions League în 2006 și, respectiv, în 2011. Diferența constă în aceea că, spre deosebire de cele două, care au obținut avantaje pe seama fraudelor comise de conducătorii lor, acuzați de trucarea unor meciuri și de coruperea unor arbitri, Steaua nu a cîştigat nimic de pe urma gestului lui Becali. Nu a avut nici un folos, nici un beneficiu.

Analizînd cazul campioanei României, UEFA ar trebui să țină cont de faptul că suma de 1,7 milioane de euro n-a ajuns în posesia jucătorilor lui U, ci în mîna polițiștilor clujeni. În plus, derby-ul local dintre U, destinatara banilor duși de Sponte în orașul de pe malul Someșului, și concitadina CFR, disputat pe 7 mai 2008, s-a încheiat cu victoria CFR-ului, rezultat care a făcut-o campioană pe formația din Gruia în dauna Stelei.

Evident că intenția ex-parlamentarului de a-i motiva pe “studenți” să-și apere în mod corect șansele nu s-a realizat. Nu și-a atins scopul.

În varianta în care va fi judecată și pedepsită de UEFA, Steaua va plăti pentru lipsa de măsură a patronului ei, individ care, bolnav de megalomanie, și-a închipuit că e buricul pămîntului, că e stăpînul inelelor, că e Dumnezeu pe pămînt!  Cum jucătorii și suporterii din Ghencea n-au avut nici un amestec, ei nu pot fi învinuiți. În consecință, tragem concluzia, sub aspect moral, orice sancţiune împotriva Stelei e nemeritată, injustă. Primează însă aspectul legal, capitol la care Steaua rămîne descoperită.

Vulnerabilă, ea riscă excluderea din Liga Campionilor din moment ce, pentru a participa, trebuie să îndeplinească și condiția “să nu fi fost implicată direct și/sau indirect, de la intrarea în vigoare a Articolului 50 (3) al Statutelor UEFA, adică din 27 aprilie 2007, în orice activitate menită să aranjeze sau să influențe-ze rezultatul unui meci la nivel nați-onal sau internațional”.

Cu părere de rău, s-ar cuveni să recunoaștem că Steaua, victima aiurelilor lui Becali, a încălcat prevederea regulamentară cu pricina. Implicit, să admitem și că ea are probleme, are necazuri. Cînd oficialii de la București, în frunte cu președintele LPF, nu-și ascund convingerea că Steaua nu va fi retrogradată, e imposibil de anticipat dacă și în ce fel vor reacționa cei de la Nyon. Luînd act că Steaua a cîștigat doar praful de pe tobă din cazul Valiza, să sperăm că aceștia nu se vor grăbi să taie în carne vie.

Scriam joia trecută că, urmare a smintelii lui Gigi Becali, Steaua se găsește într-o poziție ingrată și că riscă. Aprecierea mi-a adus o avalanșă de dojeni pe blog, dar m-am obișnuit. Azi merg însă mai departe și-mi exprim temerea că echipa roș-albastră e amenințată de un mare pericol. Unul mare cît casa.

Comentarii (194)Adaugă comentariu

ooo (264 comentarii)  •  5 iunie 2013, 17:39

nea Ovi, cand ajungi sa-l citezi pe MM mai ramane sa-ti arunci pixul cu care …concepi!

Cristi B (1 comentarii)  •  5 iunie 2013, 17:45

Tot ce s-a intamplat in ultima vreme in Romania imi produce greata. Traiesc in America de 9 ani. Sunt total uluit si dezgustat de justitia, judecatorii si legile din Romania. O tara in care premierea pentru a-ti apara corect sansele e considerata mita; ce mare timpenie. Oameni buni, va recomand sa nu mai da-ti cadouri de Craciun ca s-ar putea sa fie considerate mita si sa faceti trei ani de inchisoare; iar adevaratii infractori si criminali ( vezi Huidu) sunt liberi sa faca misto de cei condamnati pe nedrept. Ce rusine!
Romania e tara mea pe care inca o iubesc, dar e pentru prima data cand am sa afirm ca imi e rusine ca sunt roman!!!! Hai Steaua, singurul nume ce nu aduce rusine Romaniei!

serghei (107 comentarii)  •  5 iunie 2013, 17:51

@ed, daca UEFA o exclude pe Steaua in urma deciziei ICCJ, iar Steaua castiga la TAS un proces cu UEFA, atunci UEFA e obligata sa plateasca despagubiri Stelei. Corect?

Niku (275 comentarii)  •  5 iunie 2013, 17:58

@ooo. Corect, Ioanitoaia nu trebuiie sa mai citeze din MM (desi nici nu o face), ci din tine. Ce adresa ai, Einsteinule, de unde sa te ia?

dac.impielitzat (51 comentarii)  •  5 iunie 2013, 17:58

din nefericire eu nu prea vad scapare pt Steaua.
pacat, mare pacat pentru ca se vedeau inceputurile unei echipe frumoase.
Doamne-ajuta

serghei (107 comentarii)  •  5 iunie 2013, 17:59

@ed, juridic, fapta Stelei e egala cu aceea a lui Fenerbahce, dar asta doar in cazul instantelor romanesti.

Ori UEFA nu se supune legilor civile sau penale din Romania. Deci, daca, conform legilor elvetiene, a da bani pentru ca o echipa sa-si indeplineasca indatoririle de serviciu nu intruneste definitia mitei, atunci daca UEFA o elimina pe Steaua din CL se expune unui risc

Steaua ar putea castiga un apel la TAS sau la Tribunalul Cantonal din Elvetia, impotriva UEFA. Iar UEFA ar fi obligata sa o primeasca pe Steaua inapoi in CL cu tot cu despagubiri financiare, pentru ca se supune legilor civile si penale elvetiene. Conteaza ce spune legea in Elvetia, nu in Romania.

Belisarius (29 comentarii)  •  5 iunie 2013, 18:02

Bine zis. Dar in loc de megalomanie, sa zicem ‘narcisism.’ In loc de sminteala, sa zicen ‘socipatie.’ Egotism criminal. Doi ani asta a fost teoria mea. Acum, e fapt juridic si legal. becali sta la steaua = Steaua va fi la nivelul lui Becali. Oi fi eu Dinamivost, dar anumite partzi se aplica la Borcea Badea etc. Cea-u facut? Au falimentat un club. Daca UEFA exclude Steaua si nu are bani decat daca vinde, datzi vina pe patronul ‘care nu e direct pe hartie’, criminalul Becali.

qpax (2 comentarii)  •  5 iunie 2013, 18:02

O sa va atrageti critici, toti cei care incercati sa acoperiti mizerile care se intampla azi in sistemul judiciar, de o aura de legalitate si normalittate, atunci cand ea nu exista, si legea romana incadreaza clar la dare de mita, doar dare sau promiterea de bani sau foloase pentru procurarea de aavntaje necuvenite (la care legea nu iti da dreptul in mod normal).

Cand oamenii vad ca va acoperiti de argumente imorale, care nu sunt sutinute de lege, ci doar de anomalile unui sistem juridc putred la nivel inalt si sponsorizat de un presedinte ilegitim, oameni va taxeaza in consecinta.

Becali a nu procedat in cel mai corect mod, dar a procedat intr-un mod sustinut de lege. Cel mai corect era sa intregistreze convorrbirea cu Dobos si sa se duca cu ea la DNA … probabil nu se intampla nimic ca Pascany are si va a avea protectie. Asa DNA-ul a profitat de faptul ca Becali nu este un turnator, si a folosit asta impotriva lui, organizand circul din Cluj, ca sa asigure titlul CFR-ului indiferent de rezultatul meciului dintre U si CFR. Asta este mizeria pe care incercati sa o acoperiti, profitand de gasca de 4-5 judecatori basisti de la ICCJ, care dau decizii nemotivate si fara suport legal, din diverse interese care sunt 8usor de banuit.

Atunci … permiteti-mi sa va aduc la cunostiinta un lucru … daca nu se face dreptate in acest caz, si nu se inceteaza aceasta campanie de prejudicere de imagine si finaciara a Stelei, pentru o fapta suportata de legile romanesti si internationale, nu ne mai intereseaza cat de putin acest fenomen … audientele vor scadea drastic, si daca putem sa sa acceptam un fotbal sarac, nu vom accepta niciodata un fotbal injust si imoral, ca si atribute definitorii.

Clubul nostru a muncit mult, a investi mult si a suferit, dupa ce i s-a furat titlul cu numarul 24, in 2007/2008, cu complictatea presei si a organelor investigationale … in acelasi an ne-am calificat in CLGS, nu am dat buzna in competitie doar cu ‘realizarile’ din Liga 1, cum au dat toate ‘campioanele’ de 2 lei. Acum ne-am facut din nou echipa puternica, si moral puternic … am dovetid ca avem taria sa revenim, sa castigam … dar totul are o limita. Daca distrugeti si aceqasta echipa, si proiect, folosidu-va de intrumente nesportive si mecanisme juridice basiste si mediatice bine plasate … atunci, e Football Game Over!

Noi nu avem logistica, si dorinta, de a cumpara procurori, judecatori si ziaristi, si nu asta este obiectul de activitate al unui club sportiv. Daca nu vreti sa ne batem la fotbal, si umblatii cu gainarii de astea, atunci o sa jucati singuri, si o sa comentati singuri … Steaua nu este de nasul voastru! Eu unul ma retrag din acest fenomen, ca viata e scurta si nu o sa mi-o petrec printe elemente imorale si vesnic frustrate de succesul altora!

Claudiu22 (343 comentarii)  •  5 iunie 2013, 18:07

Din lipsa de idei va legati de chestia cu Finlanda care a fost o gluma facuta de Andries, nu o treaba serioasa. Nu s-a pus problema strangerii de bani, totul a fost o caterinca. Pornirea unora e de neinteles pentru ca Dl. Ioanitoaia nu vrea raul Stelei. Daca se prabuseste si Steaua Gazeta va pierde 3 sferturi din cititori.

ghandalf (41 comentarii)  •  5 iunie 2013, 18:26

Pentru a nu lăsa loc de ”interpretări” , precizez din start că sunt stelist de o viață și dacă echipa merge în divizia secundă o voi susține în continuare , poate chiar aș dori asta dacă ar însemna să scăpăm de behăilă și de clica lui de ciobani .
În ceeace privește chestiunea cu ”valiza” :
Citez : “să nu fi fost implicată direct și/sau indirect, de la intrarea în vigoare a Articolului 50 (3) al Statutelor UEFA, adică din 27 aprilie 2007, în orice activitate menită să ARANJEZE SAU SĂ INFLUENȚEZE rezultatul unui meci la nivel național sau internațional”.
Deci :
Întrebarea nr. 1 : s-a aranjat rezultatul ?
Răspuns : DA , în favoarea cfr Cluj 😉
Întrebarea nr. 2 : a fost ”trântit” meciul de către ”U” Cluj ?
Răspuns :DA , în favoarea cfr Cluj
Întrebarea nr. 3 : există dovezi în acest sens ?
Răspuns : DA , mărturia unui fost jucător de la ”U” Cluj , ”transferat” urgent undeva peste gard !!!
Întrebarea nr. 4 : a fost penalizată sau măcar anchetată cfr , U sau patronii lor pentru aranjarea acelui meci ?
Răspuns : DA , cfr a fost ”sancționată” cu primirea titlului de campioană !!!
Întrebarea nr. 5 : voi antisteliștii aveți onoare și respect pentru adevăr ?
Răspuns : daaa… pe dracu’
Să fie oare simplă coincidență că în ziua în care s-a anunțat sentința în cazul ”valiza” , a apărut patronul clujenilor pe toate posturile disimulând grosier satisfacția pentru seviciile primite de la popeye chiorul în schimbul celor 1,45 milioane plătite în campania viitorului fost președinte ? Ouups !!! Ah , scuze, când dai bani în scopuri politice NU E MITĂ, e ”sponsorizare” legală, nu-i așa ?

mda (28 comentarii)  •  5 iunie 2013, 18:26

1) – „UEFA ar trebui să țină cont de faptul că suma de 1,7 milioane de euro n-a ajuns în posesia jucătorilor lui U, ci în mîna polițiștilor clujeni.” – Pai banii n-au mai ajuns la destinatie pentru ca politia romana si-a facut treaba.
2) – „Evident că intenția ex-parlamentarului de a-i motiva pe “studenți” să-și apere în mod corect șansele nu s-a realizat” – Domnule Ioanitoaia si tentativa se pedepseste, ca sa nu mai spun ca Bula cre(s)tin ortodoxul a savarsit fapta cu intentie.
Apropo, ce ziceti de faptul ca in cazul terenurilor, 3 judecatori l-a condamnat pe becali, iar in cazul valiza, 5 judecatori l-au condamnat? NN stoica s-a dovedit a fi un mic Nostradamus cand urla in stanga si in dreapta ca: 5 > 3.

cipilan (5 comentarii)  •  5 iunie 2013, 18:30

din pacate aerticolul se bazeaza doar pe ideea ca nu au ajuns banii la u cluj! si daca ajungeau si nimeni nu afla? atunci puteam spune sa fie primit? o prezumtie mai idioata nici ca putea spune un vechi ziarist care din pacate nu e prima data cand spune lucruri traznite! faptul ca a fost prins teia sponte cu valiza cu bani nu a facut decat sa impiedice o infractiune !!! asta e clar! bazaconiile batranului ziarist sunt doar exercitii de logica nefondate ca si alta idee idioata a acestuia gen sa nu elimini un jucator la inceputul meciului, chiar daca acesta merita, pe principiul ca se strica jocul?!! multe idei crete pentru un fost ziarist sportiv cat de cat respectabil! ca si alti stelisti si ziaristul isi da cu parerea daca a fost sau nu o infractiune gen dare de mita! oricum o dai la o condamnare definitiva, atentie definitiva, orice parere am avea si chia si in conditiile in care multora li se pare ca a fost o condamnare nedreapta-si au fost in ultimul timp la iccj multe condamanri strigatoare la cer d[dv juridic inclusiv aia faimoasa prin care un individ a fost condamnat fara probe numai pe baza impresiei opiniei publice- repet definitiva inseamana ca vrem nu vrem a fost mita si s-a dat 3 ani pentru asta iar celalalt oficial teia sponte prins cu valiza a primit 1 an chiar cu suspendare inseamna ca juridic a fost mita!!!!!! si steaua trebuie sa suporte consecintele chiar daca jucatorii nu au fost de vina! pe principiul acerstui batran jurnalist ar fi inswmnat ca si poli, argesul, craiova etc sa mai joace in liga 1 pentru ca de bvina mereu sunt doar conducatorii si nu jucatorii??!!multe bazaconii poti scrie la batranete!!!!

radu (66 comentarii)  •  5 iunie 2013, 18:33

Gigi puscarie este cel ce a facut Steaua ce este. Tot el a ingropat-o, pe principiul eu te-am facut, eu te omor. Asa e viata, trufia este ante camera prabusirii.

ed (4 comentarii)  •  5 iunie 2013, 18:38

@serghei

Teoretic, sigur ca Steaua poate invoca recuperarea daunelor.
Practic, f greu.
TAS nu are competenta civila pt stabilirea unor despagubiri, ci doar o instanta de judecata propiu-zisa.
Ori UEFA interzice accesul la instante civile.
Daca Steaua castiga la o instanta civila, UEFA va trebui sa plateasca daunele civile dar va exclude Steaua din competitiile sportive.
Va trebui ca Steaua sa intenteze o alta actiune pt a anula interdictia sportiva.
Cerc vicios.

clau (1 comentarii)  •  5 iunie 2013, 18:42

Becali face si Steaua trage de atatia ani,dar pana acum l-ati incurajat ridicandu-l in slavi mai mult decat ar fi trebuit
facandu-l sa se creada ceea ce nu era si nici n-o sa fie vreodata.Voi ati creat acest personaj,unul de toata jena si acum ii plangeti de mila Stelei?
Ipocritilor!!!

Che Guevara (363 comentarii)  •  5 iunie 2013, 18:46

Domnule Ioanitoaia, „Steaua nu a cîştigat nimic de pe urma gestului lui Becali. Nu a avut nici un folos, nici un beneficiu” este adevarat. Dar asta pentru ca politistii au interceptat valiza cu bani. Daca nu exista actiunea politiei prin care s-au interceptat banii, este clar ca Steaua a incercat sa trucheze rezultatul unui meci de fotbal. Ce spuneti dvs este ca si cum X incerca sa il impuste pe Obama, dar el este descoperit inainte sa traga si capturat. Considerati ca X trebuie lasat liber si nepedepsit din cauza ca nu a reusit sa-si atinga scopul ?

ion (2 comentarii)  •  5 iunie 2013, 18:58

lasati, domnule ioanitoaia, ca atunci cand a luat jucatorii de la Craiova dupa ce au votat pentru dezafiliere toti puscariasii nu se punea problema ca Steaua trage! Sau cand pramatia de terbea dezafilia pentru a pune mana pe Subotici, cerut de ilegalul viceprimar Maior. Despre ce discutam?

GHIU (17 comentarii)  •  5 iunie 2013, 19:00

-iar o dati cu oistea in gard , stimate Ioanitoaia
-da de acord cu observatia de fond, dar care devine de forma , derizorie in analiza scurta ce v-o propun
-numai rele a facut Becali ?
-fara el, fara banii lui , ce se alegea de Steaua in ultimii 10 ani ?
-au fost sa spunem asa acolo cand s-a impartit actiunile la Steaua : HAGI, POPESCU, PITURCA, PAUNESCU, BECALI
-dintre acestia si-au riscat bani ,averea, linistea, familia, doar 3 -Becali, Paunescu si Piturca
-pana la urma cand au crescut cheltuielile a ramas doar , Becali , care a riscat totul pentru dragostea lui
-el chiar nu are nici un merit pentru ce a insemnat Steaua in ultimii 10 ani ?
-daca el, nebun asa cum este , cu ghilimelele de rigoare , nu se implica , ce se alegea din Steaua ?
-datorita lui , in general la Steaua a fost liniste, performanta , si a fost singurul club care nu si-a batut joc de sportivi, le-a platit salariile .
-e condamnat in 3 dosare cu iz politic , sa i se inchida gura .Toti din fotbal stiu , dar tac ca si in cazul lui Dragomir , pentru ca le este frica de anumite lucruri cu care mitica , DNA, ii are la mana.
-nu este corecta pozitia dvs.
-v-ati/ne-am bucurat , ati scris si ati luat bani pentru munca dvs . dar laudand sau criticand Steaua cu Becali finantator, pentru performantele Stelei, ati fost pe stadion , Steaua a dat cei mai multi jucatori la nationala , nu este corect sa loviti intr-un om care aste intr-un moment greu al vietii sale.Multi din cei liberi , si care se bucura acum , au savarsit fapte mult mai grave decat Becali si sunt liberi , bine merci.
-ma asteptam , ca pe un tertip gazetaresc sa faceti loby pentru ca Steaua sa nu sufere in tara si la prietenii de afara , sa aratati ca nu a fost mita , ci premiere , din ce motive s-a ajuns aici ,…s.a., si cumva sa fiti printre cei care nu arunca acum cu pietre in Becali.
-nici el si nici Steaua nu merita un asemenea tratament -as vrea sa vad unde sunt acei 5 milioane de suporteri cat s-a clamat ca are Steaua, acum cand ii este greu .
-si ca sa elimin orice dubiu , echipa mea de suflet este….Bacaul , care tot prin manevre politice a ajuns la desfiintare , iar bietul Sechelariu a murit.

Luciann (12 comentarii)  •  5 iunie 2013, 19:02

@Che: Scopul fotbalistului este sa intre pe terenul de fotbal si sa castige meciul! Deci „premierea” respectiva nu schimba sarcinile de serviciu ale fotbalistilor! Iar premierea nu mai avea oricum loc deoarece a castigat CFR meciul nu ca au confiscat politistii banii! Si cel mai important, Steaua nu a fost avantajata cu nimic! Vinovatul a platit!

ilievschi (5 comentarii)  •  5 iunie 2013, 19:02

eu zic ca ar fi bine ca steaua sa mearga in liga campionilor dar sa fie retrogradata in liga a2a din romania sau bagata din greseala in insolventa

dragao30 (5 comentarii)  •  5 iunie 2013, 19:05

rusinica domnule „i” s-a luat o hotarare nedreapta in cazul valiza . nu tot ce judeca judecatorii e neaparat corect. sa va dau un exemplu:daca eu i-as da bani sa zicem 1,7 mil eur lui cezar ouatu sa castige eurovizionul ptr ca eu pun la pariuri 3 mil eur pe victoria lui se numeste mita? daca eu v-as da dvs bani sa scrieti corect romaneste in editoriale se numeste mita? jiji nu a facut nimic necurat doar ca unii judecatori au decis altfel . nu sunt ei cei care impart dreptatea pe pamant cu toate ca asta e menirea lor si daca au gresit cu judecata eu spun ca au gresit ptr ca au si ei niste ordine de urmat. altminteri avem si noi creier sa judecam singuri ce e drept si ce nu.

omega (26 comentarii)  •  5 iunie 2013, 19:07

De ce nu publicati comentariul?E prea „cuminte”fata de cel cu nr.99 sau nu va convine ce am scris?

serghei (107 comentarii)  •  5 iunie 2013, 19:11

@ed, din cate stiu eu, UEFA respecta intotdeauna hotaririle TAS-ului si ale Tribunalului Cantonal. Cazul FC Sion e un exemplu bun.

firicel (12 comentarii)  •  5 iunie 2013, 19:36

nu-i mai plangeti pe milogii de la steaua. regulamentele se aplica numai cu rapid

ed (4 comentarii)  •  5 iunie 2013, 19:41

@ serghei

TAS e instanta sportiva si UEFA desigur ca tine cont de solutiile ei. In fapt, e unica instanta de judecata pe care o recunoaste pentru fenomenul sportiv.
Dar discutia se concentra la daunele civile, pe care TAS nu are competenta sa le stabileasca si care necesita actiune la o instanta civila, impotriva UEFA.

lord belial (138 comentarii)  •  5 iunie 2013, 19:43

free gigi
justitia romana tocmai s-a aratat mai catolica decit papa. gata, l-a aranjat pe gigi, 6 ani de bulau cu executare, s-a facut dreptate. ue sa fie multumita, coruptia din romania a fost eradicata.
hai steaua!

karol (1 comentarii)  •  5 iunie 2013, 19:46

steaua are o istorie plina de hotii

Cataiasi (2 comentarii)  •  5 iunie 2013, 19:51

… si ce v-ar mai placea sa-i vedeti ,,out” din Europa!!! In loc sa incercati – cit de cit – sa aparati interesele celui mai galonat club romanesc, numai nu-i trageti de mineca pe cei de la UEFA: ,,suspendati-i, ce mai asteptati?!?” Rusinica, bade’ Ovi!

rares (31 comentarii)  •  5 iunie 2013, 19:53

nu va mai vaitati atat si luati faptele exact asa cum sunt,ciobandantul merita vreo 15 ani de puscarie…Steaua nu merita asa ceva,dar asa ne trebuie cand acceptam toti retarzi…este si vina noastra a suporterilor care am fost luati de val cu acest campionat luat la pas…ORICE SUMA DE BANI CARE ESTE DATA PENTRU A INFLUENTA IN FAVOAREA CELUI CARE DA BANII SI NU ESTE DECLARATA SE NUMESTE MITA.

Citind commentul lui GHIU…NE MERITAM SOARTA…OAMENI BUNI…jiji nu a facut DIN Steaua un brand ci STEAUA la facut cunoscut…Ce vreti voi sa-l facem erou pe un impostor???

acum ca jiji numai apare la tv…a ramas cartonel mimi sa ne faca de kko..din pacate cred ca Reghe o sa plece dupa ce vom fi suspendati de Uefa

p.s

cred ca lui paskany si muresan le-ar sta bine langa jiji…astia sunt alti impostori dar mai diplomati…au scoala vietii…nu ca jiji care sa crezut de autotputernicul Romaniei.

de la si altii (1 comentarii)  •  5 iunie 2013, 19:54

pentru cei ca „GHIU” de la #118: si daca a bagat bani in fotbal asta ii da dreptul sa faca magarii? „premiere” pentru „corectitudine”? daca eu talharesc 3 oameni si fac 3 biserici inseamna ca m-am „spalat”? pentru ce erau banii aia? corectitudine? dar oare jucatorii lui U nu trebuiau sa joace corect si fara banii Stelei? dar de unde stim ca nu erau bani care sa ajunga la unii jucatori ai CFR ca sa tranteasca meciul? sau erau bani pentru alte meciuri directe care au ajutat Steaua? In plus a fost implicat un om din conducerea Stelei si nu unul de pe strada care nu a zis NU si a fost prins cu banii. Si in plus este vorba de un om politic si de afaceri in care lumea trebuia sa aiba incredere inainte de a fi om de fotbal. ce legatura are ca unii sunt anchetati si altii nu? stati asa ca urmeaza si randul lor, nu se poate toti deodata. Premierea mi se pare corecta doar la finalul competitiei/campionatului si fara alte acte sau declaratii oficiale inainte de a se incheia competitia, altfel exista riscul ca se influenteze rezultatele direct sau indirect iar in cazul asta mai bine sa se dea campionatul la cine are bani mai multi si ii baga in fotbal. Iar pentru celelalte „speculatii” mai trebuiesc dovezi care sa fie si pe masa procurorilor nu doar in gura „noastra”/”voastra”.Pana la proba contrarie ciocu` mic si sa ne conformam legilor bune sau rele.

licurici (11 comentarii)  •  5 iunie 2013, 19:58

Mda, deci cu adevarul cum ramine? Cu cei care intr-adevar au furat/cumparat acel meci? Cum de nu se investigheaza nimic?
Deci Dobos era pe un telefon cu Becali (care vroia sa se joace cinstit), si pe celalalt telefon cu Muresan/Paskany care dadeau bani ca sa trinteasca meciul. Pina la urma meciul a fost trintit si Becali a ramas si cu banii luati si cu campionatul pierdut si in puscarie. L-a facut Paskany.
Adevaratii hoti nu conteaza? hmm ciudat, nu? Asta e dreptate?

trandafir de la mongolia (72 comentarii)  •  5 iunie 2013, 20:02

E caput cu Steaua tovarasi!!! Mare, mare PACAT. Daca ai nostri au taiat in carne vie, la ce sa te mai astepti de la UEFA. Becali a afacut o prostie uriasa. Nu astept minuni de la UEFA.

Am spun asta intetionat pt ca de obicei la mine se intampla tot invers.

rares (31 comentarii)  •  5 iunie 2013, 20:05

sa stergeti toate comentariile care nu va convin…ati ramas aceeiasi amatori…lasati sa comenteze unul ca ghiu …daca citim ce a sris ne dam seama de ce suporterii STELEI sunt numiti OI…sunt stelist …dar trebuie sa fim realisti…nu sa ascultam ce ne spune cartonel…un viitor puscarias.

omega (26 comentarii)  •  5 iunie 2013, 20:10

@alfa.De cand fotbalul este numai pt.cei cu INTELECT si SITUATIE SOCIALA,peste medie.De cand OAMENI sunt numai cei cu INTELECT si SITUATIE SOCIALA ?NOI,ceilalti si cei (din nefericire)cei multi,trebuie doar sa muncim si sa ne strofocam(scuzati termenul) sa aveti UNII ca voi SITUATIE SOCIALA PESTE MEDIE.Si vreti sa ne luati si aceasta singura bucurie,care credeti ca vi se cuvine (care va autointitulati oameni).Nu NOI nu va consideram OAMENI ,fotbalul nu este al vostru si asta ar trebui sa stie si justitia ca nu exista legi pt. NOI si altele pt. voi

dragos (7 comentarii)  •  5 iunie 2013, 20:10

dl Ioanitoaia a rezumat foarte bine situatia. Boala megalomaniei si narcisismului acut l-a orbit pe marele euro-parlamentar, care, la sfatul (de nepretuit) al marelui strategi si gropar de echipe, Mititelu, a decis sa iroseasca 2 milioane de EUR pt „premiere”in loc sa fi investit acea suma in transferuri sau intr-un antrenor decent pe care sa nu-l demita dupa 3 etape. Succesul obtinut anul asta ii arata poate d-lui Becali faptul ca retea era simpla: investitii inteligente, stabilitate si rabdare. Din pacate se pare ca nu se vor culege roadele acestui succes. Intr-adevar, Steaua culege ce a semanat Becali victima cultului personalitatii sale si a pseudo-interlopismului care ii caracterizeaza familia. Uitati-va si la auto-intitulatul „mare mafioso” Giovanni care nu are nimic in comun cu Mafia italiana exceptand prostul gust si aptitudinile de infractor.

hunique (1 comentarii)  •  5 iunie 2013, 20:17

„să nu fi fost implicată direct și/sau indirect în orice activitate menită să aranjeze sau să influențeze rezultatul unui meci la nivel național sau internațional”-deci nu contează rezultatul: se pedepseşte intenţia-ca şi la fotbal-se dă roşu şi pentru intenţie nu trebuie să-i rupă piciorul!!! fără supărare şi din păcate, conform legii e pasibil de excludere

17 Nentori Tirana, eroi ai neamului (871 comentarii)  •  5 iunie 2013, 20:17

Atentie !!!

Daca se dovedeste ca Mititelu este colaborator DNA, informator, Becali este liber, Steaua este libera, Justitia si DNA in aer!!! Cazuri similare in EU. Cel mai tare chiar in Germania!!!
Daca se dovedeste ca Mititelu, agitatorul, stia de interceptia DNA, Becali este liber.
Daca se dovedeste ca DNA a ascuns alte interceptari, ca aceea in care antrenorul U se plingea ca jucatorii vor da meciul, Becali este liber.
Daca se dovedeste ca presa, media, acolita Puterii a dat senzatia ca U vinde meciul, ca CFR ar fura tot timpul, ca Lordul este capul blatuitorilor, Becali este liber.
Se incalca drepturi ale omului. Manipulare. Papusi. Papusari.

PS

stelisti si simpatizanti ! Demisionati. Scoateti banii din conturi. Afaceri si cumparaturi doar cu bani gheata. Cumparati doar produse romanesti. Nu platiti facturi. Dati faliment. Totul conform legilor!
stelistul Pota, care ridea la Gala Potailor ca un cimpalac circar, in ziua in care Steaua a primit cea mai grea lovitura din istorie, imi face si acum greata, stare de voma.
Stelisti! Pe ei, mama lor de Sticle.

gianluca vialli (43 comentarii)  •  5 iunie 2013, 20:20

Cine crede ca cei de la UEFA vor accepta sa dea milioane de euro unei echipe implicate in fapte de coruptie e naiv !!! Eu privesc si partea buna din aceasta poveste: vor pleca jucatorii , unii dintre ei in campionate mai sanatoase, in tari civilizate , cu o mentalitate diferita de cea romaneasca , vor creste in valoare intr-un astfel de mediu , mai sanatos si astfel ,pe viitor, vom avea echipa Nationala , pentru ca Nationala este construita pe scheletul jucatorilor de la Steaua.
Becali are merite in ceea ce priveste fotbalul romanesc: cu banii sai, a tinut jucatorii in tara , au venit si performantele la care nu ne gandeam in anii 90 , cand echipele nostre nu treceau un tur preliminar , dar acum ne ingroapa , pentru ca daca Steaua ” o ia la vale” si celelalte echipe vor avea aceeasi soarta. Rapid nu mai e, Dinamo e in coma , echipele mici nu vor mai avea unde sa vanda jucatorii talentati pe sume mari care sa le asigure bugetul………….BULGARELE DE ZAPADA SE ROSTOGOLESTE LA VALE . Si asta din cauza unui singur om: George Becali .

cosmo (237 comentarii)  •  5 iunie 2013, 20:32

@ghiu, oare iar o sa pretinzi ca ai nu stiu cata carte? :))

n-ai priceput nimic din articol, postul tau e pe langa subiect si nu arata altceva decat ca esti fan jiji. n-ai nici un argument, nici o logica, vorba multa ca o muiere, de altfel , mi-ai si stors o lacrima. 🙂

serghei (107 comentarii)  •  5 iunie 2013, 20:49

@ed, TAS-ul poate hotara ca Steaua sa primeasca de la UEFA exact sumele pe care trebuia sa le primeasca daca nu ar fi fost exclusa abuziv.

filip (21 comentarii)  •  5 iunie 2013, 20:54

1.STEUA NU POATE FI RETROGRADATA!!ASA CUM TOTI INTOXICATORII SPUN CA EXISTA POSIBILITATEA
ART.REG.FRF: Articolul 5 – Aplicarea în timp
1 Regulamentul se aplică faptelor săvârşite după intrarea sa în vigoare, precum şi faptelor
săvârşite anterior, dacă prezentul regulament prevede un regim sancţionator mai favorabil pentru
făptuitor.
Deci regimul sanctionar este mai favorabil in vechiul regulament unde nu se prevede retrogradarea/
2. Speta nu este aceeasi cu cazul Fener. Gica Popescu care a facut parte din comisia de disciplina Uefa a declarata ca se va tine seama de regulamentele din Romania si este cu totul alta speta.
Asa ca eu zic sa asteptam decizia Uefa, si sper sa fie una favorabila Stelei ca a castigat pe teren meritul de a juca in aceasta competitie.

Diru (11 comentarii)  •  5 iunie 2013, 20:54

@cataiasi. Nu-ti fa probleme ca sunteti out of Europe. Dl Ioanitoaia nu s-ar bucura, dar eu da.

meme (33 comentarii)  •  5 iunie 2013, 20:55

Eu cred ca daca jucatorii de la ,,U,, nu stiau de banii de la GIGIONE,pierdeau partida cu CFR, cu 4-0 ,.Numai ca ei au jucat ,cu baioneta-n gura, sperand ca vor primi ,,lozul,, de la Gigi.Cu mare suferinta si un pic de noroc a castigat CFR-UL ,si asa multi asteptau pe atunci ca in urma scandalului facut de jucatorii de la U si suporterii lor sa intervina Federatia sa-i bage campionatul Stelei in ,,straita,,.Deci in urma ,lozului, lui Gigi o anumita favoare Stelei lau facut chiar daca nu sa materializat cum voia Gigi.E ,MITA, ce mai a incercat sa schimbe rezultatul unui meci in urma caruia ii aducea lui Gigi si implicit stelei o gramada de ,euroi.Asa ca Steaua trebuie retrogradata si rusine FRF ca asteapta decizia UEFA care negresit va penaliza drastic Steaua ,cum trebiue de altfel iar GIGIONE a primit foarte putin numai 3 ani daca era unul de la IASI ERA VAI SI AMAR DE MAMA LUI.

cosmin (3 comentarii)  •  5 iunie 2013, 20:57

Hai sa ne uitam in codul penal la art.254. Pentru a exista infractiunea de dare sau luare de mita este necesar ca promisiunea sau oferirea unui bun sau avantaj patrimonial sa fie facute pentru ca respectivul functionar sa faca sau sa nu faca ceva ce intra in atributiile sale. Ori a oferii o suma de bani pentru ca un sportiv sa aiba un rezultat pozitiv pe care sa il obtina in competitie cu alti sportiv nu intruneste elementele constitutive ale acestei infractiuni prin simplul fapt ca nimeni nu poate garanta castigarea unei competitii. Acest lucru (victoria) nu are cum sa fie trecut in fisa postului niciunui sportiv. Nu intra in atributiile competitorilor. Un rezultat sau altul depinde de foarte multi factori, inclusiv de prestatia adversarului. O posibila prestatie buna (nu mai vorbim de o victorie) a unui sportiv sau a unei echipe este un lucru extrem de relativ, o abstractiune care, asa cum am aratat, depinde de o multitudine de factori. Chiar daca sportivul ar dori si ar avea o atitudine volitiva in sensul de a juca sau concura la un nivel foarte rdicat, acest lucru este posibil sa nu se intample din cauza prestatiei adversarului sau a formei fizice sau mentale slabe a lui insusi. Ca urmare, nu se poate prevedea in niciun contract de munca ca atributii de serviciu ale unei persoane ceva ce nu depinde numai de vointa sau pregatirea unei persoane, ceva relativ. Rezultatul unui sportiv este urmarea prestatiei sale, activitatii sale sportive, si nu o indatorire in sine. Daca oferirea de foloase patrimoniale unui sportiv se face pentru ca acesta sa nu concureze sau sa mimeze activitatea sa, suntem in prezenta infractiunii de dare si luare de mita. In acest caz sportivul actioneaza impotriva atributiilor sale si anuleaza competitia. Acest lucru este posibil intrucat mimarea sau refuzarea jocului este un lucru care sta in putinta sa, fara a depinde de alti factori.

RedBlue (1 comentarii)  •  5 iunie 2013, 21:02

Eu nu sunt de acord cu fatalismul cu care se vorbeste „vaiii mita vai trucare de meciuri” persoanele care vorbesc despre acest caz asa fie sunt rau intentionate fie sunt inguste la minte.Poate nu a fost fair-play dar trucare de meciuri nu e vorba.Daca banii lui Becali duceau la victoria lui U Cluj asta inseamna ca a trucat meciul?Adica sa intelegem ca se stia ca o sa-i doara in cot si or sa piarda desi nu e in spiritul competitiei?Trucare de meci era cand dadea alora de la CFR sa piara meciul ca sa iasa ei campioni.Aia de la UEFA se vor pipi pe ei de ras…cand or sa auda …adica la noi blaturile evidente nu s-au pedepsit dar acum pedepsim o gainarie o aberatie nici nu stiu cum s-o numesc…Sau daca eu care nu am treaba cu U Cluj nici cu Steaua as vrea sa premiez pe X ca sa bata pe Y desi una e sa vrei si alta sa poti bate…asta e dare de mita trucare de meciuri…doamnee fereste…suntem o tara de scrupulosi cand nu e cazul si cand e cazul ne facem mici.

GHIU (17 comentarii)  •  5 iunie 2013, 21:04

# 130 de la si altii

– suntem satui de cei care dau lectii de morala
-stim cu totii mizeria din fotbal , intretinuta de nasu, mitica , cooperative , arbitraje dubioase
-eu am ridicat problema de ce a fost necesar sa se ajunga la astfel de lucruri , de premieri sau cum vreti sa-i spuneti ,ca o echipa sa-si apere sansele corect?
-toata lumea stie adevarul despre acest caz, ca de fapt se doreste inchiderea gurii lui Becali
-se bat campii, atata timp cat in alte campionate se admite premierea altor echipe , iar in acel moment si regulamentul nostru permitea acest lucru
-ar fi cazul sa cititi mai atent deciziile de condamnare in toate cele 3 cazurile , sa vedeti ca in acest ultim caz este disjuns o parte din dosar , care daca se va solutiona altfel arunca in aer decizia ICCJ , care este ultima instanta in justitie
-ce faceati daca vi se fura masina , si ii prideati pe hoti ? , nu-i sechestrati pana venea politia , chiar si de frica ?
-eu ridic problema ca justitia masoara cu unitati de masura diferite.

GHIU (17 comentarii)  •  5 iunie 2013, 21:11

# 139 cosmo

– esti ranchiunos, rupi din context , dintr-un alt comentariu , de acum cateva zile
-poti sa ai o opinie favorabila cuiva si fara sa fi fan al acestuia , ti-am spus ca tin cu Bacaul
-am aratat doar cateva lucruri care arata ca nu merita sa il linsam pe Becali cu toate pacate;e lui , are si merite, ca le vreti sau nu unii care tin cu alte echipe
-cat priveste logica , las-o asa ……..
-daca lacrimezi , inseamna ca iti pare rau, ai mancat ceapa , sau ai probleme cu ochii si trebuie sa mergi la doctor , sau poate ai fost intr-o galerie in care s-au folosit fumigene
-la revedere

support football (1 comentarii)  •  5 iunie 2013, 21:18

@cosmo postul tau nu are nicio legatura cu acest articol. Am impresia ca tu ai scris pe blog numai sa te afli in treaba. Sper sa nu se ajunga la excluderea Stelei din UCL. Aceasta echipa a muncit mult in acest sezon si a dovedit ca este cea mai buna in campionat, iar jucatorii merita sa se faca remarcati. La momentul de fata, Pandurii nu pot face fata in cea mai prestigioasa competitie inter-cluburi. In Liga 1 intotdeauna s-a umblat cu valize, mite pt arbitrii si jucatori (conducatorii de la CFR stiu cel mai bine) asa ca sa se lase ipocrizia la o parte.

GHIU (17 comentarii)  •  5 iunie 2013, 21:20

# 129 rares

-da stimate domn , ai dreptate, dar si reciproca e adevarata , si acest brand putea disparea daca nu era ajutat sa traiasca
-un singur lucru va rog, faceti comparatie in acest fenomen care este fotbalul ,care este o industrie ,intre Steaua si celelalte echipe, ceilalti patroni din fotbalul romanesc , de diriguitorii fenomenului FRF, LIGA, arbitri , este mult de comentat , vinovatii
-apropo de brand , si alte echipe erau branduri-UTA,POLI, CRAIOVA…… , NOTTINGHAM , multe echipe din UK , SPANIA, ITALIA, GERMANIA , aceste dispar daca nu sunt de-al de jiji , impostori cum spui domnia ta.
-fiecare om este cu lumini si umbre
-de la fiecare trebuie apreciat ce este bun

ilie de la scularie (1 comentarii)  •  5 iunie 2013, 21:50

Titlul ar trebui sa fie:
CFR „face”, Steaua trage!

Cu alte cuvinte, CFR a facut magariile toata lumea stie, insa DNA-ul nu vrea sa investigheze.

Comentează