Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Becali face, Steaua trage!

Mihai Stoica are dreptate: deși Gigi Becali a primit 3 ani cu executare pentru dare de mită în dosarul Valiza, iar Teia Sponte un an cu suspendare pentru complicitate, situația Stelei nu se compară cu cele în care s-au aflat […]

miercuri, 5 iunie 2013, 3:09

Mihai Stoica are dreptate: deși Gigi Becali a primit 3 ani cu executare pentru dare de mită în dosarul Valiza, iar Teia Sponte un an cu suspendare pentru complicitate, situația Stelei nu se compară cu cele în care s-au aflat Juventus și Fenerbahce, scoase de UEFA din Champions League în 2006 și, respectiv, în 2011. Diferența constă în aceea că, spre deosebire de cele două, care au obținut avantaje pe seama fraudelor comise de conducătorii lor, acuzați de trucarea unor meciuri și de coruperea unor arbitri, Steaua nu a cîştigat nimic de pe urma gestului lui Becali. Nu a avut nici un folos, nici un beneficiu.

Analizînd cazul campioanei României, UEFA ar trebui să țină cont de faptul că suma de 1,7 milioane de euro n-a ajuns în posesia jucătorilor lui U, ci în mîna polițiștilor clujeni. În plus, derby-ul local dintre U, destinatara banilor duși de Sponte în orașul de pe malul Someșului, și concitadina CFR, disputat pe 7 mai 2008, s-a încheiat cu victoria CFR-ului, rezultat care a făcut-o campioană pe formația din Gruia în dauna Stelei.

Evident că intenția ex-parlamentarului de a-i motiva pe “studenți” să-și apere în mod corect șansele nu s-a realizat. Nu și-a atins scopul.

În varianta în care va fi judecată și pedepsită de UEFA, Steaua va plăti pentru lipsa de măsură a patronului ei, individ care, bolnav de megalomanie, și-a închipuit că e buricul pămîntului, că e stăpînul inelelor, că e Dumnezeu pe pămînt!  Cum jucătorii și suporterii din Ghencea n-au avut nici un amestec, ei nu pot fi învinuiți. În consecință, tragem concluzia, sub aspect moral, orice sancţiune împotriva Stelei e nemeritată, injustă. Primează însă aspectul legal, capitol la care Steaua rămîne descoperită.

Vulnerabilă, ea riscă excluderea din Liga Campionilor din moment ce, pentru a participa, trebuie să îndeplinească și condiția “să nu fi fost implicată direct și/sau indirect, de la intrarea în vigoare a Articolului 50 (3) al Statutelor UEFA, adică din 27 aprilie 2007, în orice activitate menită să aranjeze sau să influențe-ze rezultatul unui meci la nivel nați-onal sau internațional”.

Cu părere de rău, s-ar cuveni să recunoaștem că Steaua, victima aiurelilor lui Becali, a încălcat prevederea regulamentară cu pricina. Implicit, să admitem și că ea are probleme, are necazuri. Cînd oficialii de la București, în frunte cu președintele LPF, nu-și ascund convingerea că Steaua nu va fi retrogradată, e imposibil de anticipat dacă și în ce fel vor reacționa cei de la Nyon. Luînd act că Steaua a cîștigat doar praful de pe tobă din cazul Valiza, să sperăm că aceștia nu se vor grăbi să taie în carne vie.

Scriam joia trecută că, urmare a smintelii lui Gigi Becali, Steaua se găsește într-o poziție ingrată și că riscă. Aprecierea mi-a adus o avalanșă de dojeni pe blog, dar m-am obișnuit. Azi merg însă mai departe și-mi exprim temerea că echipa roș-albastră e amenințată de un mare pericol. Unul mare cît casa.

Comentarii (194)Adaugă comentariu

cornel (1 comentarii)  •  5 iunie 2013, 15:19

nea Ioane,Teia Sponte a luat 2 ani cu suspendare…U Clujul n-a putut sa mai primeasca 1.7 mil de euro de la Becali ca deja luase 2-3 mil de la Paszkany..

doze (29 comentarii)  •  5 iunie 2013, 15:21

o analiza buna, obiectiva. cine crede altfel, e probabil manat de frustrare.

victor L (169 comentarii)  •  5 iunie 2013, 15:23

Parca Teia Sponte are 2 (doi) ani cu suspendare, dar nu are importanta.
Deci Steaua nu a ajuns sa profite ca Fenerbace ori Juventus si, ca atare, e curata ca lacrima 😉
dle Ioanitoaia,
curat murdar rationamentul asta!
Steaua, prin oficialii ei, a incercat si a fost oprita de otoritati.
Dvoastra vreti sa sustineti ca daca esti depistat beat la volan, nu poti fi pedepsit pen`ca nu ai ajuns sa faci accident. Curios.

Tudor (26 comentarii)  •  5 iunie 2013, 15:24

Din pacate, am stiut ca situatia buna de la Steaua nu poate dura. Desi castigarea campionatului si parcursul bun din EL s-au produs cu sudoarea jucatorilor pe teren, s-a dovedit ca toata constructia sanatoasa din vestiar a avut o fundatie putreda.

conasu (21 comentarii)  •  5 iunie 2013, 15:25

Ce nu stie mister Ioanitoaia care crede ca le stie pe toate , este ca in cazul comiterii unei infractiuni cum este cea de dare de mita, ….actiunea nu e necesar sa fie dusa la capat si daca este intrerupta de difersi factori, ea se pedepseste, pentru ca se considera intentia si urma sa fie continuata si sa-si atinga scopul ! Care scop daca tot te intrebi matale ? Scopul era ca Steaua sa castige titlul prin obstructionarea cu orice metode a CFR-ului !!!! Capisci monseniore ???!!! Mai greu , dar…

roman (9 comentarii)  •  5 iunie 2013, 15:25

sa faci puscarie pt. ca ai incercat sa premiezi o echipa.
si de ce i-au confiscat bani?
nu poate omul sa faca cu bani lui ce vrea?
in DEX sunt explicate si coruptie si mita.nu inseamna acelasi lucru.
Si ce a facut d-ul Becali nu inseamna nici una nici alta

zeusdinolimp (10 comentarii)  •  5 iunie 2013, 15:25

Corect.

StandDowncafe (3 comentarii)  •  5 iunie 2013, 15:26

Din pacate, domnule Ioanitoaia, pericolul ce este asupra Stelei va afecta intregul fotbal romanesc. Luati in deradere cei de la Pandurii care au spus „piei drace” tentatiei de a se bucura ca vor juca in UCL, dansii stiu exact ca participarea lor acolo ar fi un esec.

Astfel incepand cu acest an coeficintul se va rostogoli ca un bulgare de zapada, dar din pacate dezintegrandu-se, si nu luand amploare.
imi rezerv dreptul de a afirma ca cele 4 achipe ce vor participa in Europa nu au, impreuna, forta Stelei si nici capacitatea de a strange punctele ce teoretic Steaua le-ar fi strans. Din experientele trecute sigur ar fi strans ceva punte 🙂

Un microbist (1 comentarii)  •  5 iunie 2013, 15:26

Totusi, d-le Ioanitoaia, Steaua tocmai a castigat un campionat finantat de acelasi domn Becali.

In plus, doar aceste doua cazuri – valiza si sacosa – au fost dovedite. Credeti sincer ca ele sunt singurele din istoria recenta a Stelei – sa-i spunem „Era Becali” ?

misu (2 comentarii)  •  5 iunie 2013, 15:28

problema mare a steleila uefa, sunt cei 1,7 milioane de euro trimisi pentru u cluj si care sunt ..bani negri!!!aceasta suma nu a fost promisa din bugetul clubului, ci direct din seiful lui becali!motiv, pentru care , au si fost confiscati!!steaua va fi suspendata pe 2 ani sigur din cupele europene!

Antonio Revelinio ILIE (1 comentarii)  •  5 iunie 2013, 15:28

Buna ziua.
Articolul este foarte bun.
Legate de: „implicată direct și/sau indirect, în orice activitate menită să aranjeze sau să influențe-ze rezultatul unui meci la nivel național sau internațional”
Retinem de aici ca s-a incercat implicarea, dar nu s-a realizat. Cu alte cuvinte, rezultatul scontat nu s-a realizat.
Aici suntem la mana lor. UEFA va decide dupa cum va analiza speta, doar pentru intentie , nu si pentru materializarea rezultatului, caz in care Steaua va fi exclusa din CL.

MRR (22 comentarii)  •  5 iunie 2013, 15:30

hai sa fim seriosi…dvs stiti prea bine cate meciuri a aranjat gigi becali doar in campionatul asta…dar nu a ajuns inca vremea DNA-ului sa se pronunte…traim intr-un campionat infect, in care si voi ziaristii ati pus umarul sau ati largit buzunarul pentru a tace…

lucian (1 comentarii)  •  5 iunie 2013, 15:30

Domnule Ioanitoaia, cred ca este injusta condamnarea penala a domnului Becali. Dar premierea la care va referiti trebuia condamnata pe plan sportiv.
Sint rapidist, si-mi amintesc ca Rapidul lui Razvan Lucescu a pierdut un campionat datorita acestor premieri, echipele jucau cu noi la rupere, iar cu Steaua mult mai moale, din motive clare.
Este oare fair-play ce s-a intimplat?

filip (21 comentarii)  •  5 iunie 2013, 15:31

Aveti dreptate d-l Ionitoaia. Ma doare sufletul cand ma gandesc ca Steaua ar putea fi exclusa din Europa pentru faptele unui om care s-a crezut mai presus de lege si regulamente. De cand s-a dat verdictul simt o mare amaraciune pt ca Steaua ar avea de suferit. Ce vina au antrenorii, jucatorii?Si oare e relevant ce s-a intamplat acum 5 ani? Steaua a castigat dreptul de a participa anul acesta in Liga pe merit si nu a influentat cum s-a intamplat la fener rezultatele din campionat. Poate Uefa va tine cont de acest lucru. Eu cred ca pe fener a exclus-o intrucat clasamentul a fost influentat prin meciuri arenjate si nu merita sa joace in liga.
Sper ca daca ne suspenda din Europa sa ne dea 1 an ca daca ne suspenda mai multi ani se alege praful\

Doamne ajuta!!

dorel x (871 comentarii)  •  5 iunie 2013, 15:31

1. 3 ANI: Becali prinde hotii, le face morala la un pahar, filmat de fata cu omul legii, le arata drumul, justitia ii plinge pe hoti si-l condamna pe Becali. Cei care i-au prins erau angajati legal, cu misiunea de a apara persoane si bunuri. Asta in timp ce toti cei interesati, jurnalisti, politisti, bucatarese, femei de sericiu, cunosc clanurile de interlopi.
Ce Huidu, cine mai e si Gainusa asta? Din Gandul: banda de interlopi ocupa sediul unui partid din Cluj, in numele lui Antonescu si al Ministrului aparararii, sechestreaza si dau afara functionari de partid si se ocupa de alegeri.
Minerii, n-au sechestrat si batut pe nimeni, au venit de trei ori in bloc, sa viziteze Muzee.

2. 2 ANI: Becali. In 95 un nimeni, un zero, un minus, face schimburi de terenuri cu Puterea Absoluta, cu acte, chitante, notar. Putere Absoluta: nici Capone, nici Regele Canibalior, nu puteau vinde, schimba si distruge ce nu le apartinea, o tara intreaga. Ce Huidu, cine mai e si Ciumpalacu asta? Din Gandul: Ponta recunoaste ca cele mai mari jafuri s-au facut cu terenuri, proprietati, privatizari. El insusi este acuzat de furt, nu numai intelectual, are si el o matusa, cu alti demnitari implicat in afaceri cu terenuri si retrocedari ilegale. Consider ca Gigi Becali a avut totusi o sanatate de fier. Gigi Kent a murit. Printre altele, Dragnea, ar fi pus mina pe cel mai tare Hotel din mosia lui, aproape pe gratis, de fapt pe minus, caci fiecare renovare o considera o pierdere imensa. Blonda lui Basescu, Oprea de la cantina, poate unul si acelasi Gabi pe care Mirin Cozma il ducea pe gratis la CM din Anglia, n-ar fi pus mina doar pe doi Cocosi, mai au unul acasa. La Constanta ar fi niste probleme cu terenuri. Nastase, EL insusi, nu recunoaste nici o sentinta, nici ditamai PSD cu toti barosanii, nici studentii de la drept, viitorul patriei. EL este considerat victima politica, este invitat la congrese, tine prelegeri studentilor. Halal viitor. Bani de sosele si autostrazi evaporati, combinate taiate la fier vechi, agricultura zero, banci comparabile cu camatarii, … Halal prezent. Invatatii natiei dau in gropi, daca au masina, serbeaza victoria justitiei. A fost ascuns … Jiji,Jijinio.

3. 3+ ANI: Becali, de fata cu toate televiziunile, alearga dupa jucatorii Lordului cu o punga cu bani, pentru ai determina sa joace, sa nu trinteasca meciul cu Rapid. Atrage atentia ca nu mai face fata acestui sistem perfectionat de Lord si CFR (autodenunt Muresan!). Nu se intimpla nimic. Toti cei interesati, toate femeile de serviciu, mai putin judecatoarele, anticipau cu exactitate anumite rezultate. Singura surpriza a fost cind Urziceni, carora Steaua le-a facut echipa, a batut Steaua.
Toate femeile de serviciu, toate interceptarile DNA, arata ca era clar ca U Cluj, se pregateste sa piarda cu CFR Cluj. Chiar Mititelu, banuit colaborator DNA !!! (ar arunca totul in aer!) il indeamna pe Becali sa premieze U Cluj cit se poate de bine, caci CFR ar da mai mult, pentru ca U Cluj sa joace, sa nu fure si sa se lase furati. Propun ca cine este prins cu portofel in buzunar ori in masina din parcare sa ramina fara, sa fie arestat si dus la Jilava. Astia chiar merita. Becali nu. De ce? Toti cei care au vazut meciul, toate femeile de sericiu, mai putin judecatoarele, au putut vedea ca CFR n-ar fi dat gol, cu toata bunavointa U, nici daca mecilul mai dura ina 3 ore. Atunci, jucatorul CFRist Bilica, care se facea ca joaca la U, a placat cu intentie in careu, evident pentru toate femeile de serviciu. Apoi a fugit din tara. A trecut prin aeroport ca in filmele cu nazisti prosti, n-a fost intrebat de sanatate. CFR a pus laba pe 10 milioane de EURO, un PREMIU! Sigur acordat de UEFA doar datorita performantelor Stelei in Europa. Becali a pierdut 1,7 milioane iar Steaua va fi exclusa din Europa caci Baronii ar dori si Romania exclusa, sa faca ei ce vor pe mosiile lor. Numai lucruri bune, spre satisfactia cultilor si invatatilor natiei care da in gropi, caci ei oricum nu au bani sa viziteze Europa, le povestesc cei pe care ii voteaza, reprezentantii lor, Mazare, Vanghelie si Geoana, care nu a primit nici o Mita, filmul nu exista, camera era ascunsa, deci nu e Proba ca la Becali care umbla cu televiziunile dupa el. Ce Huidu, cine mai e si LOLomacul asta?
PS Strigator la cer! Lovitura data Stelei vine chiar cind Dinamo serbeaza o mare gala. Toate Potaile din conducerea tarii se declara nu numai ciini, ei se declara ultrasi, chiar parintii lor au fost potai ultras. Declara ca au sprijinit financiar, vor continua si mai intens sa arunce cu malaiul cetatenilor, cel mai tare, cel mai corect club din tara. Inteleg ca primariile sa PREMIEZE !!! o echipa care nu e a lor, nu le aduce nici un avantaj !!!, astfel Petrolul primeste 3 Milioane de EUR din banii cetatenilor si cultilor invatati care dau in gropi si nu au bani de medicamente, dar un Guvern nu poate sprijinii potaile. Iar un Belodedici, nu are ce cauta acolo, la potai. Iar un Piturca nu trebuia sa-si dea demisia. Trebuia pur si simplu sa nu se mai prezinte la nationala tarii in care hotii striga hotii.

Intreb si eu, Dorel, care da cu sapa si are doar grije sa nu se curenteze: pe Steaua, care joaca binisor cu romani, singura care nu s-a facut de ris in Europa, cine o sprijina, cine o finanteaza?

gannicus (13 comentarii)  •  5 iunie 2013, 15:31

dle Ioanitoaia , va supun atentiei doua cazuri , din care in unul sunteti implicati Dvs. , cei de la Gsp

1. AUTODENUNT Iuliu Muresan
http://www.realitatea.net/video-bomba-iuliu-muresan-presedinte-cfr-cluj-am-stimulat-adversarele-contracandidatelor_1196780.html

1. In 2005, Romania avea nevoie de locul secund in preliminariile Cupei Mondiale 2006, pentru a obtine califcarea. Partida Finlanda – Cehia din data de 12.10.2005 trebuia sa nu fie pierduta de nordici. Gazeta Sporturilor a facut o cheta nationala si a strans 10.000 de euro, bani pe care i-ar fi dus in Norgevia. Fara succes, insa, Finalanda a pierdut, la fel si Romania calificarea de la Cupa Mondiala 2006.

Sub titlul „ADIO, MONDIALE! Hyypia, iartă-ne, dar n-am avut mai mult”, pe siteul de atunci se scria „Cînd Gazeta Sporturilor a decis să ofere 10.000 de euro pentru a-i motiva pe finlandezi, nu puţini au fost cei care au luat peste picior această iniţiativă”.

CE FACEM , PEDEPSIM PREMIEREA DISCRETIONAR , CAND AVEM INTERES ? SAU CATEODATA PREMIEREA E CORUPTIE , CATEODATA NU ?

Marius (4 comentarii)  •  5 iunie 2013, 15:32

Am apreciat de mic copil comentariile Dvs, dar de aceasta data nu sunt deloc de acord. Steaua este in culpa dupa toate regulamentele interne si internationale. Solutia fireasca ar fi retrogradarea si excluderea din cupele europene.

Unde sunt de acord este ca regret mult aceasta situatie si jucatorii si antrenorii nu merita o asemenea solutie pentru ca ei au castigat acest titlu pe merit.

Cu toate acestea nu putem sa luam de la Becali numai ce este bun si sa lasam altora ce a facut rau. Steaua este un club in proprietatea lui Becali, si are soarta decisa de actiunile patronului sau.

Becali a fost condamnat de patru ori, dintre care doua din condamnari vin dupa fapte de coruptie (dare de mita). Sa nu uitam ca o parte din castigurile de pe urma schimbului de terenuri l-au adus pe Becali in pozitia de patron la Steaua si au alimentat serios bugetele de transferuri ale clubului. Fara acei bani, Steaua poate era in situatia altor cluburi ce nu si-au luat licenta! Or, acei bani, zic instantele, nu au fost cinstiti!

Bineinteles la noi exista obiceiul sa nuantam orice si nu m-as mira sa-i trimita Mircea Sandu vreun premiu lui Gigi Becali, dupa ce s-a penibilizat cu Jean Padureanu (unul dintre pilonii Cooperativei).

Dupa parerea mea, FRF ar trebui sa profite de situatie si sa faca curatenie completa in fotbal. Asa cluburile ar fi obligate sa joace fotbal si sa creasca juniori si peste 10 ani sa ne bucuram de ei. Altfel, cu nuantari, pana si Hagi a fost obligat sa cumpere niste meciuri pentru ca altfel nu putea sa mai reziste, fapt deloc laudabil, de altfel.

flo_ax (44 comentarii)  •  5 iunie 2013, 15:32

Bayern si Barcelona si-au motivat adversarele pe final de sezon, fara acuze de coruptie. Problema mare a fost papagalul lui Beeecali si faptul ca 1.700.000 euro sunt o miza excelenta! Daca cineva isi imagineaza ca banii aceia nu vor disparea elegant si subtil, metamorfozati in ceva vile si masine de lux, sa-si aduca aminte ca suntem in RO

Mihai (2 comentarii)  •  5 iunie 2013, 15:32

Ar fi interesant un derby de la ora 11,eventual pe Arena Nationala…Rapid-sTEAUA…Ca din Europa e sigur out echipa cu manager bataus de suporteri ai echipei proprii…

gannicus (13 comentarii)  •  5 iunie 2013, 15:33

@ lucian dar cand Rapidul s-a dat la o parte din fata CFR-ului , la ce articol incadrezi fapta ? Coruptie ( nerespectarea sarcinilor de serviciu ) , desconsiderarea competitiei ?

mmm (2 comentarii)  •  5 iunie 2013, 15:33

daca valiza nu si a atins scopul jnseamna ca cei de la u cluj au vrut sa piarda?

zurzu_zurzu (40 comentarii)  •  5 iunie 2013, 15:35

Domnule Ioanitoaia,unde i lege nu i tocmeala…!Asa scrie la lege asa trebuie aplicat.Eu personal desi sunt dinamovist imi pare rau ca Steaua sufera de pe urma unor smintiti ca Gigi Becali,asa cum sufera Rapid din cauza lui Copos ,Dinamo din cauza lui Borcea ,Badea si fratii Becalii,Timisoara de Iancu ,Craiova de federali si Mititelu…Acesti oameni au adus prejudicii cluburilor si acum ne dorim ca forurile europene sa inchida ochii si sa judece cu jumatate de masura,adica in varianta romaneasca.Nu o sa se intample asa pentru ca oamenii aia vor respecta regulile asa cum sunt ele scrise.

alfa (1 comentarii)  •  5 iunie 2013, 15:35

Deci dupa logica dumitale, domnule Ioanitoaia, tentativa n-ar trebui pedepsita. Daca eu incerc s-o violez pe fiica sau nepoata dvs. dar nu reusesc, fiind impiedicat de politie sau de catre altcineva chiar inainte de producerea faptei, n-ar trebui sa patesc nimic, pentru ca n-am ajuns la niciun rezultat, nu mi-a profitat cu nimic actiunea pe care voiam s-o duc la bun sfarsit. Nu incercati sa aparati aiurea echipa asta sacralizata de media, implicata de-a lungul timpului in cele mai rusinoase ipostaze ( cupa furata pe vremea lui Ceausescu, meci castigat cu bricheta, aranjamente, ‘omenii’, membri din staff, conducatori, in acte sau nu, fosti antrenori condamnati sau avand dosare in curs de judecare/rejudecare pentru fapte de coruptie legate de steaua). Deveniti penibili. Vedeti si dvs. ca tirajul scade pe zi ce trece si nu numai din cauza evolutiei tehnologice ( ziarele online ) ci si din cauza ca oamenii s-au cam saturat sa va citeasca mizeriile. Si cand spun oamenii, ma refer la acea categorie cu intelect si pozitie sociala peste medie, din care fac parte cei interesati cu adevarat de fotbal, care nu uita o echipa cand pierde 3-4 meciuri, care nu gusta grandomaniile si manelareala, suitul pe masini. Daca dumneavoastra va convine sa vindeti publicului semidoct, de cancan, consumator de orice, fara capacitatea de a filtra informatiile, n-aveti decat. In trecut chiar cumparam zilnic si citeam cu placere ziarele de sport, dar de cand ati inceput cu manelizarea/becalizarea/steaualizarea am incetat sa mai fac asta. Sanatate !

steve (8 comentarii)  •  5 iunie 2013, 15:36

Sunt cfrist, dar Steaua si suporterii ei merita sa fie in grupele CL. Totusi pe termen lung sper ca suporterii Stelei sa revina la atitudinea anti-GIGI pe care au adoptat-o in urma cu cativa ani si la care au renuntat din motive necunoscute.

conasu (21 comentarii)  •  5 iunie 2013, 15:36

Ptr. „Roman” : Nu te chinui sa intelegi lucrurile astea daca nu ai minimum de cunostinte, mai ales daca esti subiectiv , e greu ! Daca tot zici ca ai deschis DEX-ul, vezi ca pluralul de la bani este,… „banii” !

Lucky (40 comentarii)  •  5 iunie 2013, 15:37

Observatie: Becali nu doar reprezinta sau e asimilat, ci chiar e Steaua insasi (din ultimii 10 ani).

Nu merge despartirea asta cordita de-acuma. La bine si la rau, cum zice la starea civila. 😆

Deci, Steaua face, Steaua trage, asa e corecta exprimare.

cyclon (8 comentarii)  •  5 iunie 2013, 15:38

intr-un fotbal corupt si plin de aranjamente cum ESTE si A FOST fotbalul romanesc de cand il stiu eu, sa condamni un om pentru ca a incercat sa impiedice un blat ordinar, mi se pare o aberatie. ciobanul becali merita condamnat pentru fals in declaratii etc… dar nu pentru incercarea de a impiedica blatul care a fost la cluj

Miki Maus (19 comentarii)  •  5 iunie 2013, 15:39

Dacă plănuieşti să asasinezi pe cineva şi ”nu-ţi atingi scopul”, tot criminal eşti.
Steaua e mai vinovată decât Craiova, nu-i aşa?

Cheetah (2118 comentarii)  •  5 iunie 2013, 15:39

Juventus si Fenerbahce inteleg ca au fost sanctionate de UEFA pentru ca AU AVUT avantaje financiare in final de pe urma potlogariilor de coruptie ale unor patroni sau sefi.
In cazul Stelutei inteleg din articolul Dvs. ca NU A AVUT nici un avantaj financiar in final, dimpotriva, a pdut bani pentru ca nu a cistigat campionatul.

Asadar, patronul e condamnat pentru tentativa de corupere,ceea ce tot penal este, de acord ; dar Steluta, fara sa fi fost avantajata financiar de aceasta tentativa facuta grobian cu o valiza cu multi bani in stil pur mafiot in interiorul UE 2008, nu cred ca merita pedepsita in nici un fel pe plan sportiv, nici intern, nici extern.
Au vreo vina jucatorii si antrenorul, care isi fac job-ul cu profesionalism la inalt nivel, ca doi urecheati buimaci umblau cu un sac doldora de bistari telelei prin Cluj ca sa faca nu stiu ce premiere imaginata doar in mintile lor predispuse la ideea ca orice in lumea asta se cumpara cu bani???

Eu zic ca n-au nici o vina, cu atit mai putin cei de acum, ce sint pe cale sa realizeze parformante deosebite in Europa.
Daca UEFA va exclude acest minunat „team” al Stelutei din Europa doar pentru aberatiile unuia care nici macar patron nu mai era la acea vreme, inseamna ca si Dnii de acolo, distinsi pina la proba contrarie, s-au prostit si ei si-ar merita sa fie propusi la rindul lor pentru excludere din onorabilul for fotbalistic.

serghei (107 comentarii)  •  5 iunie 2013, 15:40

@conasul, deci Steaua a obstructionat CFR-ul pentru a vrut ca U Cluj sa joace pe teren meciul.

Legat de editorial – „nicio activitate menita sa aranjeze sau sa influenteze rezultatul unui meci de fotbal”. Aici e de discutat. Sa vedem cum va incadra UEFA ce a facut Steaua. Si mai usor cu pericolul cat casa. Fener n-a jucat un an in CL si anul viitor a ajuns la un pas de finala Europa League. Fotbalul continua si cu Steaua, si fara Steaua in Champions League.

Ionut (1 comentarii)  •  5 iunie 2013, 15:40

Buna ziua,

Credeti ca Gheorghe Hagi a procedat just in meciurile pe care Viitorul Constanta le-a disputat la finalul campionatului, cu Steaua, respectiv Dinamo ?!

Multumesc,

zurzu_zurzu (40 comentarii)  •  5 iunie 2013, 15:40

MMM…valiza nu a ajuns din cauza ca CFR a platit mai mult.Deci blaturile le fac toate echipele din Liga l,nu doar Steaua ,Dinamo,Rapid si CFR.unde scrie ca Dinamo si Steaua au facut blaturile in Romania.Pai celelalte participante nu au participat la aceste blaturi?Nu si au insusit drepturi banesti,materiale sau interese….?Sa fim seriosi,aceste blaturi sunt sub directa obladuire a FRF,LPF si parchet,car nu s a autosesizat niciodata.Ce se intampla acum e o comanda de sus,ca si in cazul Nastase si nimic mai mult.
Uitativa la Rapid cu acea insolventa…Unde este fiscul care sa se autosesizeze si sa i a la puricat toata situatia clubului?De ce nu face un audit,sa stabileasca datoria clubului catre stat si in urma acestei constatari sa se scoata clubul la licitatie ,asa cum e sanatos si legal si il lasa pe Copos sa si desavarseasca opera,distrugandu l…?

marcel (1 comentarii)  •  5 iunie 2013, 15:41

dar de meciul castigat pe la comisiile corupte in defavoarea rapidului cand jucatorii au fugit ca sobolanii de pe teren cand erau condusi, de ce nu vorbiti ?! cum au judecat acele comisii in favoarea stelei altfel decat adormite de banii lui becali ?!

Mim (141 comentarii)  •  5 iunie 2013, 15:41

Domnule Ioanitoaia, v-am auzit si ieri in direct la Realitatea Tv si am simtit ca evitati sa spuneti lucrurilor pe nume. Pai ziceti ca nu e corect sa raspunda Steaua pentru lucrurile facute de Becali nu? Ok, sa privim retroactiv si sa vedem:
– Sportul Studentesc (Siman – ce vina aveau jucatorii sau suporterii?);
– Fc Arges (Penesecu – ce vina aveau jucatorii sau suporterii?);
– „U” Craiova (Mititelu – ce vina aveau jucatorii sau suporterii?);
– Politehnica Timisoara – (ce vina aveau jucatorii sau suporterii?);
– Rapid Bucuresti – (ce vina au jucatorii si suporterii?);
– „U” Cluj – (ce vina au jucatorii si suporterii?).

Si cu toate acestea inca ziceti ca Steaua nu trebuie sa plateasca pentru faptele oficialilor facute de ei, ba mai mult ca ar fi injust? Pai cum, cei din Timisoara, Arges, Cluj, Craiova si cei de la Rapid ce-ar trebui sa zica?Eu inteleg aprecierea dumneavoastra pentru Steaua, dar, nu sunteti echidistant. Normalitatea ar fi ca dupa Becali ar trebui sa urmeze inca un val de inculpati (Sandu, Dragomir, Paszkany, Copos,Iancu, Walter etc).

Daniel P. (9 comentarii)  •  5 iunie 2013, 15:41

Deci daca nu a avut nimic de castigat atunci e nevinoavata , cam asa sa inteleg … nu conteaza ca a inccercat sa fraudeze , sa ofere mita prin conducatorii ei …steaua e nevinovata , penibil domnule ioanitoaia , pur si simplu penibil !!!!!

dragos (1 comentarii)  •  5 iunie 2013, 15:42

Eu nu inteleg ceva, daca Gigi a incercat sa ii premieze pe cei de la U Cluj sa-si apere corect sansele si acum este unde este iar Steaua risca sa ramana pe plaiuri mioritice, cum se face ca blatuitorii sefi Cfr Cluj care daca ne amintim cum au castigat meciul ala cu un penalty facut intentionat si apoi cei de la U cluj nu treceau de jumatatea terenului unde este dreptatea?
Il bagam pe Gigi la puscarie dar killer-ul de huidu care omoara din vina lui 3 oameni nevinovati isi vede linistit de viata lui si pe deaspra mai are si nesimtirea sa rada de situatia lui Gigi, acestea sunt lucruri care intr-o lume normala nu cred ca si-ar gasii locul.

imperator (32 comentarii)  •  5 iunie 2013, 15:43

Am auzit de cazuri unde se dă bani jucătorilor ca să joace mai rău, dar asta cu ” să joace mai bine ” e o utopie, păi dacă echipa cu care joacă e de două ori mai bună, cum o poți opri ? Ce a încercat Gigi Becali dovedește gradul lui de inteligență, singurul mod ca Steaua să scape de pedeapsă ar fi ca condamnatul să fie declarat in afara capacității sale mentale, el acționând nedându-și seama de pericol ! Cazul ăsta e asemănător cu Dacia și benzina de avion crezând că o faci Ferrari, ce credeți, ar putea o Dacie să meargă cu benzină de Avion ? 🙂

Bocanci (106 comentarii)  •  5 iunie 2013, 15:45

La cata minte are-n cap, Gigea a planuit infractiuni fara sa castige ceva din ele. Ba, mai mult, a bagat la apa si alti fraieri care-l credeau invulnerabil.

unu (2 comentarii)  •  5 iunie 2013, 15:47

Dar Fc Arges ce a castigat prin actiunea iresponsabila a patronului? A terminat campionatul pe locul 10 si in toate meciurile incriminate, au fost greseli de arbitraj in defavoarea Argesului. Mai mult fata de Fc Arges nu s-a respectat prezumtia de nevinovatie, clubul fiind retrogradat pana la emiterea unei hotarari definitive. Exces de zel fata de astia mici (Arges, Craiova, etc). Se pare ca dreptate sa fie, dar pentru dulai, nu pentru catei, asa cum spune o fabula binecunoscuta.

corect (2 comentarii)  •  5 iunie 2013, 15:48

hai ca esti tare mai nea ovidiule. pana acum ziceam ca becali are toate meritele pentru performantele stelei din ultimii ani iar acum ne desolidarizam de el.

adrian (9 comentarii)  •  5 iunie 2013, 15:50

ce comentarii imbecile.. romanul ca deobicei este orbit de prea multa afinitate.. problema este simpla, un angajat al clubului aflat in pozitie de conducere a fost condamnat la 2 ani cu suspendare pentru tentativa de mita ! scurt si la obiect, pe asta judeca UEFA!! nu daca aveau profit sau nu!

vai de steaua voastra!

sam murray aka aghentul (10 comentarii)  •  5 iunie 2013, 15:51

nu te mai asculta nimeni. ia-ti valiza si te du!

Carol K (12 comentarii)  •  5 iunie 2013, 15:51

UEFA va judeca dpdv sportiv acest dosar.Daca in una sau mai multe tari din fotbalul european premierea este admisa,acceptata,atunci raspunsul nu va fi decat unul singur.Steaua poate participa in UCL ! Ca Becali este un parvenit incult,needucat si needucabil asta nu e treaba UEFA….

JustAComment (5 comentarii)  •  5 iunie 2013, 15:51

Probil o sa se ajunga la neprogramarea echipei FCSB in urmatorul sezon UCL, acesta fiind si principalul scop al verdictului dat ieri – deliberari de 6h, dupa o sapt de amanare cu un scor de 5 – 0?!?! pentru prime – time ma gandesc, alt motiv nu vad; si spun asta deoarece nu am auzit sa se discute nimic despre cei ce urmau sa primeasca banii, tony&Co… asta pentru ca, probabil, stransi cu usa, ar fi spus mai multe decat era necesar despre cei ce au beneficiat intr – adevar de rezultatul CFR – U sezonul 2007 – 2008

Prclep (1 comentarii)  •  5 iunie 2013, 15:52

să nu fi fost implicată direct și/sau indirect, de la intrarea în vigoare a Articolului 50 (3) al Statutelor UEFA, adică din 27 aprilie 2007, în orice activitate menită să aranjeze sau să influențe-ze rezultatul unui meci la nivel nați-onal sau internațional”.

In Germania ai voie sa premiezi in ultimele etape, ele atunci nu incearca sa influenteze rezultatele meciurilor?
Steaua nu o sa pateasca nimic, probabil ceva avertisment .

serghei (107 comentarii)  •  5 iunie 2013, 15:53

@mmm, pai ai atins exact buba. Daca Steaua a influentat rezultatul prin faptul ca a vrut sa se joace corect, inseamna ca partida urma sa fie blat. Deci Steaua este de vina ca a incercat sa previna un blat – care blat, daca e sa ne luam dupa Tolontan, a si fost. De fapt, legea de la Uefa se refera la situatiile in care vrei sa influentezi un rezultat in sens negativ. Nu poti fi acuzat, intr-o lume normala, ca ai incercat sa influentezi pe cineva sa faca un bine.

Conform ICCJ-ului, daca eu ii dau 100 de lei lu’ unu ca sa nu mai traverseze strada pe rosu – ca poate-l izbeste unu cu-n BMW -, ci pe verde, cum e normal, legea ma pedepseste ca am incercat sa-l mituiesc sa-si respecte indatoririle. De fapt, trebuia sa-l las sa treaca pe rosu, asa cum voia el. Sa ma fac ca nu vad. O aberatie romaneasca. Mi se rupe ca asa e legea. Daca o legea e injusta, o schimbi.

SAG (132 comentarii)  •  5 iunie 2013, 15:56

Ca stelist ce sunt nu pot sa fiu considerat altfel decat avand opinii subiective. Intradevar, ” orice sancţiune împotriva Stelei e nemeritată” intrucat in plan sportiv jucatorii si antrenorul nu au contribuit cu nimic la obtinerea unor AVANTAJE(in 2008), direct sau indirect, nici sportiv si nici material. Becali a gresit riscand si fortand sa actioneze neregulamentar cu…..PREMIEREA care, iata legal, este considerata MITA…
Neparticiparea in Liga Campionilor, acum cand Steaua are cea mai buna echipa din ultimii ani, va fi cea mai aspra sanctiune pentru cariera unor jucatori care au iesit CAMPIONI fara drept de apel in anul 2013 pentru o fapta(discutabila in plan sportiv), majoritatea fotbalistilor nici nu jucau la Steaua in anul 2008. Cu ce sunt de vina acesti jucatori ?

zurzu_zurzu (40 comentarii)  •  5 iunie 2013, 15:57

Dragos….In romania Huidu trebuia maxim de pedeapsa,Nastase maxim de pedeapsa,Becali maxim de pedeapsa,Politicieni maxim de pedeapsa,dar din pacate in Romania legea e pentru prosti ,nu si pentru cei cu bani.Becali ca si Nastase sunt puscariabil la un anumit ordin si nu ca legea,instantele,parchetul isi fac datoria asa cum e normal intr o tara….spun din pacate!!!

radookoo (1 comentarii)  •  5 iunie 2013, 15:59

Aveti cateva probleme cu logica legala (sa-i zicem asa): dl Becali (si oamenii lui) nu a apucat sa dea banii pentru ca a fost oprit, prins in flagrant, de procurori. E aiurea sa spui acum ca Steaua nu a beneficiat de mituire (dupa instanta), ca banii nu au mai ajuns.

adrian (9 comentarii)  •  5 iunie 2013, 16:00

@ Prclep esti varzaz, in germania se platesc taxe si se faca contracte pentru premierile respective. ginginel alerga cu valiza cu bani prin tara.. in conducerea stelei exista un condamnat la dare de mita.. si nu vorbim de ginginel.. cum crez ca vede uefa asta? tineti neaparat sa va afisati prostia?

Comentează