Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Fotbal în zeghe

E de notorietate detaliul că am încetat orice relație cu Gigi Becali în urmă cu 6 ani. N-am mai vorbit de-atunci nici la telefon și nu l-am mai chemat la radio ori la televiziune. La TV s-a și produs ruptura. […]

marți, 21 mai 2013, 3:25

E de notorietate detaliul că am încetat orice relație cu Gigi Becali în urmă cu 6 ani. N-am mai vorbit de-atunci nici la telefon și nu l-am mai chemat la radio ori la televiziune. La TV s-a și produs ruptura. Invitîndu-l la Recursul etapei, l-am rugat cu cerul și cu pămîntul să nu discute politică. Mi-a promis ferm, după care a intrat în studio și a început să ridice în slăvi PNG-ul!

Cu toate astea, n-am simțit nici o satisfacție văzîndu-l din nou cu cătușe la mîini. Nici un om cu mintea întreagă n-ar trebui să se bucure de răul altuia, chiar dacă acest altul vorbește mai mult decît e normal, fiind cabotin și fanfaron, megaloman și primitiv, cîte puțin din fiecare. Pentru asemenea defecte, ironizate în Gazetă, nu ajungi însă la pușcărie. Niciodată.

Necunoscînd în amănunt dosarul schimburilor de terenuri cu MApN, nu știu dacă Gigi e vinovat sau nu. Dar observ, pentru că nu-ți trebuie studii juridice pentru asta, că el va sta cîțiva ani la mititica deși dintre cei 8 magistrați care l-au judecat în instanțe diferite, toți egali în rang, numai 3 l-au condamnat, în vreme ce alți 5 l-au achitat.Chiar nu mai pricep, majoritatea decide ori nu?! Ca să nu mai spun că, precum în procesul celor 8, în alte state din Uniunea Europeană spețe de genul celeia în care a fost inculpat Gigi Becali sînt încadrate mai degrabă în zona comercialului decît a penalului. Ca atare, acolo se reduc și pedepsele.

Aș minți spunînd că mor de grija lui Gigi Becali. Dacă a comis-o, indiferent ce pretinde el, să răspundă! Să nu fie însă folosit ca exemplu deoarece în actul de justiție n-ar trebui să existe exemple.

Fiecare să primească după cît a greșit, nici o zi în plus. Altminteri, fără să fiu fan al Stelei, viitorul acesteia mă neliniștește pe considerentul că, devenind campioană, formația roș-albastră va reprezenta culorile proprii, dar și pe cele ale țării. În calitate de român, aș regreta ca arestarea patronului să provoace declinul celei mai iubite dintre echipele noastre.

Referitor la dosarul transferurilor, întors către Curtea de Apel, menționez că, parcurgînd rechizitoriile, am rămas surprins de modul aproximativ, evaziv și neconvingător, în care erau redactate unele capete de acuzare, cu formulări în genul “se apreciază”, “sînt indicii”, “se deduce” etc.   Nu mi s-a părut normal tocmai în ideea că nu bagi pe nimeni la răcoare pe bază de impresii ori de păreri, îți trebuie probe, dovezi, certitudini. Or, să
fiu iertat, ce încredere poți avea în indiciile strînse de Garda Financiară într-un dosar în care ANAF, superiorul Gărzii Financiare pe linie ierarhică, figurează ca parte civilă și solicită recuperarea unor sume importante de la cei 8?! ANAF centrează și tot ANAF dă cu capul, mai mare rîsul!

În absența unei pregătiri de specialitate, n-am să mă pronunț în chestiuni care mă depășesc. Dar îndrăznesc să mă mir, măcar atît, de felul în care justiția obișnuiește să-i trateze pe oamenii din fotbal.  Pe care, ca într-un banc cu Bulă, mai întîi îi trimite în spatele gratiilor și abia apoi le cere buletinele și îi legitimează! Altfel cum să înțeleg că ex-președintele CCA a fost reținut 58 de zile în arest preventiv și după aceea achitat ?!

Cînd Vasile Avram va chema în judecată statul și va cîștiga, sigur va cîștiga!, nu i se vor plăti despăgubiri din buzunarul procurorilor care l-au confundat cu Al Capone, ci dintr-al nostru, al tuturor!

Comentarii (148)Adaugă comentariu

vangoghu (1 comentarii)  •  21 mai 2013, 15:41

Felicitari!
O opinie impartiala si corecta. Apreciez sincer lipsa subiectivitatii in ceea ce priveste pe domnul George Becali, si va impartasesc ingrijorarea fata de viitorul stelei!
Sper sa mai apara si alte publicatii pe net de genul acesta in care sa se poata regasi opinii care nu sunt exprimate de dragul spiritului de turma, ci trecute prin filtrul unei gandiri proprii.

Cristi (17 comentarii)  •  21 mai 2013, 15:51

Oare nu ar trebui sa scrieti,de ce 5 judecatori au condamnat tot lotul din dosarul transferurilor si eu au fugit la instanta suprema cu 3 judecatori ca sa scape?Legea e buna numai cand ne convine,nu-i asa d-le impartial? Astept un editorial induiosator depre saracul Lutu care a ramas, saracul,pe drumuri cu salariu de la Steaua.

daniaania (34 comentarii)  •  21 mai 2013, 15:51

Poate compasiunea d-stra fata de acest mascarici, care nu are remuscari in comportament, ar trebuii sa o analizati aprofundat…deoarece avem o pata imensa pe natia asta cu asemenea Europarlamentari si sef de club, daramite in politica. Asa ca analizati-va comportamentul si sentimentele pt. cine merita.

qpax (59 comentarii)  •  21 mai 2013, 15:52

Pai ar cam trebui sa mai cunoasteti si voi dosarele respective, ca sunt accesibile publicului, si sa le prezentati si auditoriului dumneavoastra, ca sa vada la ce nivel de etica a ajuns justitia romana si institutile pe care ei le sponsorizeaza … fiind in facto complici cu actiunile acestora, prin mandatul pe care il dau, in cunostiinta sau necunostiinta de cauza.

Nu este vorba de nimic abstract … DNA-ul doar interpreteaza rezolutia care sta la baza capitalismului, anumea a ceea de a realiza profit, in acest caz prin contractul de schimb, cu rezolutia infractionala a inselaciunii, si asta se intampla in tara in care traiti, sugerand ca pretul bunului mobil / imobil nu poate depasi pretul pietii, in caz contrar se intra in sfera penalului! Chestia asta, care vine in totala contradictie cu legislatia care reglementeaza dreptul de proprieate, si libertatea pretului in economia de piata, este chiar mai penibila decat chestia cu premierea, si anumea care are ca implicatii incadrarea tuturor contractelor aleatorii, cu executia la indeplinierea unei conditii viitoare si incerte, la infractiuni de coruptie, prin propagarea confuziei ca s-ar premia actiunea unei persoane, si nu indeplinirea unei conditii (licite).

Indiferent de consideratile si razboiaele d-voastra personale, pe teme ideologice, ar trebui sa va rebvolte ca asemnea confuzii de produc in tara in care traiti (cand exista interes sa se produca asemebnea confuzii si maretii ale interpretarii legilor), si cel mmai important … sa stiti ca necunoasterea legii si mandatul pe care il dati acestor institutii o data la 4-5 ani, fie ca vreti, fie ca nu, nu va absolva pe d-voastra de responsabilitatea crimei pe care o comit …. iar cand vin niste baieti suparati si considerati in ignoranta teroristi si va arunca in aer nu stiu ce imobil, ei nu omoara niciodata inocenti, ci subiecti de drepturi si obligatii aflati pe diverse scari ale vinovatiei si complicitatii! Sins are everywhere!

Rapidist (1 comentarii)  •  21 mai 2013, 15:53

Felicitari, un articol foarte bun.

Cum a spus si vangoghu, singurul lucru ingrijorator este viitorul stelei. Ar fi pacat pentru munca depusa de jucatori, staff, etc. Despre Gigi Becali….nu am absolut nici un regret. Daca a gresit…..sa plateasca….

PS: de la un RAPIDist din tata in fiu

fr3cky (4 comentarii)  •  21 mai 2013, 15:54

intr-adevar gigi este o persoana dificila,il d-ai afara pe usa si iti intra pe geam.despre arestarea lui ce sa zic cred ca totul era o chestiune de timp era inghesuit din toate partile.cred ca este un ordin de sus la presiunea parlamentului european.

Gabriel Bratu (24 comentarii)  •  21 mai 2013, 15:54

Domnule Ioanitoaia, vorbiti de probe, de dovezi ca si cum acestea nu ar exista. Si totusi, cativa judecatori de porim rang in Romania au aratat ca exista si au dat un verdict in baza lor. Dumneavoastra cunoasteti dosarul asa de bine incat sa va permiteti sa spuneti ca nu ar exista dovezi si probe ?
Sunteti un ziarist cunoscut, formator de opinie, ar trebui sa stiti ca astfel de articole instiga la nerespectarea justitiei. Nu cumva interesul va intuneca judecata ?

UE Becali (106 comentarii)  •  21 mai 2013, 15:54

Vad ca in Ro, chiar in mintea unora cu scoala, a fura statul e echivalent cu contraventie, nu infractiune. Nastase e erou, Gigi e victima. Nici pentru sechestrare de persoane nu merita la puscarie? Nici pentru cafturile ordonate impotriva membrilor galeriei? Usor iarta romanul toti mafiotii si criminalii.

Tudor (56 comentarii)  •  21 mai 2013, 15:55

Multimim pt inca in articol facut probabil la comanda.
Sunt absolut inmarmurit de felul in care puneti problema. Cica din 8 judecatori, 5 l-au achitat :)))
Ce sa zic, sa stiti un lucru: caile de atac in justitie sunt disponibilie tuturor partilor implicate in proces. Auzi, majoritatea decide…:)))
As fi tare curios sa vad de unde ati scos-o pe asta cu competenta comercialului in alte state din UE…
In orice caz, macar am ras una buna de dimineata…:D

mda (1 comentarii)  •  21 mai 2013, 15:55

corect…netoiu,padureanu,ioan becali,sandu,mitica,borcea,copos au furat de 5x mai mult dar probabil au contribuit cum trebuie…ultimul chiara distrus un club emblema…dinamo si rapid sunt in genunchi; mie mi se pare mai mult ca se loveste in steaua decat in gigi cu aceasta condamnare…s-a lovit in gigi pt a se distruge steaua in viitor…echipa steaua a devenit destul de puternica pt europa si prea puternica pt romania…nu cumva cineva din zona de vest…mai bine tac :/

mda (3 comentarii)  •  21 mai 2013, 15:56

deci va merge la CEDO si castiga si iarsi ne facem de ras!

filip (21 comentarii)  •  21 mai 2013, 15:56

Bun articol!! Si mie mi se pare aiurea ca 5 judecatori de acelasi rang sa il achite si 3 sa il condamne. Eu consider ca sa condamni o persoana trebuie sa fie unanimitate de voturi si nu majoritate ca altfel lasa loc de interpretari.
Asta e pana la urma deciziile instantei trebuie respectate, ca altfel s-ar crea un haos total.
Sa ii dea Dumnezeu putere sa treaca peste acest moment. Eu unul am fost afectat atat pentru omul Becali cat si pentru situatia Stelei.
Sper ca Steaua sa nu ajunga in situatia Rapidului ca altfel tot fotbalul romanesc n-ar mai valora 2 cepe.

Ceferica (102 comentarii)  •  21 mai 2013, 15:56

Nea’ Ovidiu, articol cameleonic dupa caracterul dvs…spuneti una si ganditi alta, incercand sa va faceti frate si cu becaliotii si cu anti-becaliotii, cand de fapt sunteti profund afectat, anticipand lipsa materialului furnizor de rating odata cu excluderea Albanezului din viata publica si intemnitarea sa. Degeaba, nea’ Ovidiu, trec anii peste dvs. fara sa lase semne de intelepciune si intoarcere la cele sfinte(etica si moralitate), trece timpul nea’ Ovidiu, trece, trece…

lpf (1 comentarii)  •  21 mai 2013, 15:57

Dacă Este găsit vinovat în dosarul valiza Steaua risca pedeapsa în plan sportiv?

LEFTER POPESCU (46 comentarii)  •  21 mai 2013, 15:57

Daca Vasile Avram a fost achitat inseamna ca si Penescu trebuie achitat si el dar si FC ARGES trebuie readusa in prima liga pentru ca AVRAM este curat ca lacrima iar LIGA si FRF I-AU RETROGRADAT NEMERITAT . Cat il priveste pe BECALU , d-le Ovidiu nu aveti dreptate cand pomeniti ca 5 din 8 judecatori l-au gasit nevinovat pentru ca toti opt au fost in aceeasi instanta . E un mod subtil de a manipula pe cei saraci cu duhul . Dvs. stiti bine ca prima instanta a fost condusa de 3 judecatori si atat. Urmatoarea , cea superioara ca nr de judecatori ( 5) au dat verdictul „vinovat”. Putea sa-l judece a doua oara instanta de 9 judecatori cum era in trecut iar sustinatorii Becalului tot ar fi nemultumiti . Nu mai exista juriul de 9 pentru ca , datorita nr mare de dosare ajunse la acest nivel si lipsei timpului material , s-a hotarat sa faca doua echipe de cate 5 judecatori (superioare celeor cu 3 judecatori care sunt conduse de presedinte si vice presedinte ) care pot judeca cu „celeritate” dosarele ajunse la inalta curte . Ps- Becalu e vinovat si toti cei care gandesc cu capul si au structuaral dreptatea si adevarul in sange , asteptand de peste 23 de ani ca si marii rechini sa afle ca nimeni nu trebuie sa fie mai presus de LEGE , atunci si noi celilalti vom trai cu speranta ca nu numai cei mici platesc pt vreo gainarie dar si marii imbogatiti vor plati la fel .

cristian (2 comentarii)  •  21 mai 2013, 15:57

Domnule Ioanitoaia,

Urmand logica dvs., ar insemna ca o echipa in cazul care castiga toate meciurile din CL mai putin finala, sa se pretinda campioana motivand ca are 10 victorii si doar o infrangere. Sincer, ma steptam la mult mai mult…..

boby (2 comentarii)  •  21 mai 2013, 16:00

Domnul Ioanitoaia se pare ca nu aveti cunostinte juridice dupa cum si recunoasteti. Nu are nici o relevanta faptul ca becali gheorghe a fost achitat pe fond pe ICCJ de catre toti cei 3 judecatori daca la recurs la completul de 5 judecatori el a fost declarat vinovat de o majoritate de 3-2. Dupa cum a spus cineva e ca si cand castigi cu Rapid cu 3-0 si apoi in alt meci pierzi cu Dinamo cu 2-3. Din aceasta cauza exista cai de atac care pot fi folosite atat de parchet cat si de inculpati. Se putea intampla si invers adica anul trecut 3 judecatori sa-l fi condamnat iar ieri 3 din 5 sa-l fi achitat si astfel becali sa fie achitat de 3 din 8. Trebuie respectate deciziile justitiei, nimeni nu e mai presus de lege!

Andrei (1 comentarii)  •  21 mai 2013, 16:02

Nu domnule Ioanitoaia, intr-o tara civilizata jurnalistii nu pun la indoiala deciziile curtii supreme! Dumneavoastra ati fi locuit intr-o tara mai curata, mai bine pusa la punct, parintii nostri ar fi avut pensii rezonabile, daca am fi incetat sa acordam atentie si sa plangem de mila celor care ne inseala. Sa primeasca ceea ce merita!

cosmin (1 comentarii)  •  21 mai 2013, 16:03

In timp ce Becali i-a 2 ani pentru 400000$( bani pe care ii imparte la saraci intr-o luna cand se apropie sarbatorile) , altii cu sume de cel putin cateva zeci de ori mai mari nu au nici o problema. Trist este nu faptul ca Becali a fost inchis si ca in acelasi timp justitia nu judeca la fel pe toata lumea. Doar citeam azi un titlu mare: Ponta afima ca cei care vor sa fure la BAC sa nu se prezinte, el marele plagiator le spune absolventilor de liceu sa nu copieze, si ca sa fie o zi ”minunata” la cateva minute dupa aceea: Parchetul General a decis sa inceteze urmarirea penala in cazul dosarului de plagiat a lui Victor Ponta. Multa justitie mai e in tara asta……..

alx (141 comentarii)  •  21 mai 2013, 16:11

bataie de joc..asta e justitia romana…oamenii trebuie sa iasa in strada

Tudor (56 comentarii)  •  21 mai 2013, 16:13

e meteahna mare la romani, de cate ori e cineva pus sub lupa (sau acuzare) se gasesc unii si altii sa indrepte degetul spre oricine altcineva – ala de ce nu?-. intr-o tara normala, raspunsul ar fi: stati linistiti, la toti le vine randul 😀

Tudor (56 comentarii)  •  21 mai 2013, 16:14

aaaa, si mai e una: ne place sa spunem: lumea trebuie sa iasa in strada; pai da, da ceilalti, nu cel ce face afirmatia…

marius (138 comentarii)  •  21 mai 2013, 16:14

Va inteleg, domnule Ioanitoaia!
Sunteti ingrijorat ce veti pune pe masa peste 6 luni de acum incolo, cand nu vom avea echipe in cupele europene, cand facatorul de stiri numarul 1 la GSP va fi intr-o silenzio stampa intru indreptarea pacatelor si gratierea judiciara, cand va veti intreba „ba, baieti, noi despre ce scriem?”
Fiti linistit, insa: atata timp cat exista pitipoance cu sanii mari care se culca cu fotbalisti, GSP nu va falimenta!

PS: Pentru un om de fotbal este mai usor sa i se explice orice neintelegere cu analogii din fotbal:
Poate ca Gigi a castigat semifinala cu 3-0, dar atunci cand a pierdut finala cu 2-3, nu a mai interesat pe nimen i cate goluri a dat si cate a primit. Era faza eliminatorie, nu aia pe grupe!

Carol K (12 comentarii)  •  21 mai 2013, 16:14

Ideea este ca odata solutionat cazul Terenurilor cu achitare la ICCJ de catre 3 judecatori cu ce probe noi au venit procurorii in plus dupa 16 ani de la momentul presupusei infractiuni schimband astfel decizia la un complet de 5 judecatori de data asta ? Ori au facut recurs sperand ca noua Instanta va avea in componenta „pe cine trebuie” stiindu-se ca acestea nu mai sint trase la sorti ci numite chiar de presedinta institutiei numita la randul ei politic si care,ce sa vezi,facea parte dintre cei 5 judecatori care l-au condamnat.Dau scris aici ca de Craciun dar mai degraba inainte de Paste cu o saptamana il va gratia pentru a castiga capital electoral la europarlamentare acolo unde EBA se va afla intr-un cap de lista.Ce tara „urata” a ajuns Romania !

serghei (107 comentarii)  •  21 mai 2013, 16:18

Este adevărat că 5 l-au achitat și 3 l-au condamnat,dar au fost doua sesiuni diferite. De ce a fost diferit verdictul intre compl. de 5 si cel de 3? Pai, nu stiu, de ce nu suntem un Schengen? Pentru ca probabil judecatorii din completul de 3 fie n-au avut curaj sa-l acuze pe Gigi Becali – razboinicul luminii pana la urma, nu orisicine-, fie au primit ceva cascaval pentru un verdict de achitare, ca doar am auzit ca primesc cam 1300 de euro pe luna.

Pana una alta, daca castigi un meci cu 3-0 si pierzi altul cu 2-3, primesti 3 puncte, nu 6. Chiar daca scorul total e 5-3.

Robert Andrei (1 comentarii)  •  21 mai 2013, 16:19

” Domnule Ioanitoaia,

Urmand logica dvs., ar insemna ca o echipa in cazul care castiga toate meciurile din CL mai putin finala, sa se pretinda campioana motivand ca are 10 victorii si doar o infrangere. Sincer, ma steptam la mult mai mult…..”

Subscriu, mai mult, O.I. (coincidenta?) a inceput prin a anticipa ce va urma „E de notorietate detaliul că am încetat orice relație cu Gigi Becali în urmă cu 6 ani”,
vezi Doamne nu am niciun interes…..
„toți egali în rang, numai 3 l-au condamnat, în vreme ce alți 5 l-au achitat” SUNT LITERA CU LITERA PRELUATE DE LA AVOCATUL LUI BECALI

Marian (2 comentarii)  •  21 mai 2013, 16:20

Articol de toata jena. Cum sa sugerati ca Avram a fost achitat pentru ca e nevinovat, domnule Ioanitoaia? Avram a fost achitat ca sa nu vorbeasca. Cu tot respectul, dar o parte din cititori nu mai sunt asa inchisi la minte ca pe vremuri. La fel s-a intamplat si cu Dosarul Transferurilor. Interese prea mari..si noi speram sa aderam la Schengen pe baza unei condamnari de imagine cum e cea a lui Becali. Nu degeaba ne lasa europenii pe dinafara. Justitia in Romania e ca elefantul roz din mijlocul camerei.

bazileon (167 comentarii)  •  21 mai 2013, 16:25

Nu au fost niciodata CINCI judecatori in aceeasi instanta care sa-l achite. Aceasta aritmetica (invocata, culmea. si de avocatul lui Becali!) aduna merele cu perele. Fluviul ce trece prin Koln nu e Dunarea, asa cum credea vienezul, vazand ca-i tot o apa mare.
Iar rezumatul capitolelor precedente (nu mai vorbesc cu Gigi B, bla, bla, bla) n-are nici un chichirez. D-voastra sunteti ziarist, „echidistant” cum afirmati in faimoasa reclama, si nu un om care scrie pe simpatii si antipatii.

Tudor (56 comentarii)  •  21 mai 2013, 16:28

si inca ceva: informatia furnizata de gsp e eronata, pt ca becali nu a primit 3 ani cu executare in dosarul cu terenurile, ci doar 2. el va face 3 pt ca a mai fost condamnat inainte la 3 ani cu suspendare in dosarul legat de lipsirea ilegala de libertate a hotilor masinii lui, doar ca suspendarea a fost revocata si s-a procedat la contopirea pedepselor. ramane sa vedem verdictul in cazul valiza.
Pana una alta, deputat in comisia juridica…

Tudor (26 comentarii)  •  21 mai 2013, 16:28

@mda: Asa-i, am informatii ca Paskany a comandat arestarea lui Gigi. Insa nu doar atat! Mergand mai spre vest, in spatele lui se afla Barcelona, care se teme de Steaua in CL la anul. Vai de capul nostru!

Kirill (2 comentarii)  •  21 mai 2013, 16:33

Nu va mai luati de om degeaba. A zis ca nu cunoaste dar are dreptul sa se mire, ei..la fel ma mir si eu. Sa inteleg ca 5 judecatori is prosti si 3 is destepti? Nu conteaza ca 100 voteaza intr-un fel si 1 in alt fel? Conteaza ca acela 1 a votat ultimul si deci acel rezultat conteaza? Ei, dati-mi voie sa mi sa para absurd si penibil. Nu s-ar putea iarasi rejudeca cu cei 5 judecatori care au votat in favoarea lui Becali? ..ca sa il elibereze.

LEFTER POPESCU (46 comentarii)  •  21 mai 2013, 16:34

D-le Ovidiu , condamnarea lui GIGI BECALU a fost contopirea a celor 3 judecatori din prima instanta care l-au condamnat la 3 ani de inchisoare cu suspendare si a celor 5 din a doua instanta din care aflam ca 3 l-au condamnat din nou . Dupa logica Lui GIGI , MIMI si cu regret o spun si a dvs. eu inteleg ca 6 judecatori din 8 l-au condamnat cu pedepse cuprinse intre 2 si 3 ani . Contopirea lor il face sa execute pedeapsa mai mare …cea de 3 ani data de prima instanta . Deci nu exista nici unde ca 5 judecatori l-au iertat si doar 3 l-au condamnat …ci 6din 8 l-au condamat ,asta ca sa folosesc „logica” dvs., subtila de adormit copiii .

Nixon (1 comentarii)  •  21 mai 2013, 16:45

D-le Ioanitoaia, va inselati amarnic… exact pt acest lucru ajungi la puscarie, cand vb toata ziua la televizor si nu faci altceva decat sa injuri pe toata lumea, indiferent de rasa, sex, statut social, religie, sau marimea penisului… Deci pt asta ajungi la puscarie, nu pt inselaciunile de milioane de euro date statului. Pt asta tre sa dea banii inapoi, dar pt ca injuri pe toata lumea la TV toata ziua, pt asta tre sa te duci sa te reabilitezi, pt ca iti distrugi societatea care nu e nici a lui Becali, nici a lui Ioanitoaia… daca ma intelegi ce vreau sa zic.

Gica Perpet (40 comentarii)  •  21 mai 2013, 16:45

domnu Ovidiu, de ce dati domne cu bâta în balta, si asta cam regulat în ultimul timp, de ce ? saracu Gigi si saracii Becali, Borci, Memeuri, Coposi si Netzoi, le porti mata de grije, bravo nene …

qpax (59 comentarii)  •  21 mai 2013, 16:46

Probabil ca … lasati cu probail ca… EVIDENT CA … 2 din cei 3 magistrati care l-au condamnat pe Becali, au facut parte si din completul care l-au condamnat pe Nastase … si sunt consideratii in lumea juridica ‘comandoul lui Basescu de la Inalta Curte’ … este probabilitate si este fapt … Iar celalaltat din cei 3 i-a redus pedeapsa lui Nutu Camataru.

Faptele sunt astea 5 magistrati de la acceasi curte si de acelasi rang l-au achitat, 3 l-au condamnat … pe baza aceluias ‘probatoriu’ … judecatorii nu sunt diferentiati prin rang, doar completele de judecata …. judecatorii nu sunt in lant ierarhic … Este inadmisibil ca sa existe asemnea discrepante intre magistrati cu aceeasi pregatire profesionala, si aplicand aceleasi legi, si pronuntandu-se pe aceleasi prtobe materiale! Asta despre procedura … ca in fond nu exista nici o proba materiala … decat politie politica pt. prostimea asta care habar nu are ce presupune un proces, si continutul unei infractiuni!

Revenind la ideea anterioara, o sa vina o vreme … in curand, in care toti opinistii astia vor raspunde in solidar si cu proprile drepturi si libertati pentru opinile lor complice la infaptureea unor crime, pentru ca baza legala exista deja, si toti acesti magistrati actioneaza in numele mandatului pe ii dau opinistii … numai ca astazi le transfera si toata responsabiliutatea, in viitor le vor doar o parte din responabilitate. Nu putem sa aveam un stat de drept cu un popor iresponsabil de infractori … in curand, baieti … daca vreti sa ardeti vrajitaoare v-a trebui sa aprindeti si focul!

Gica Perpet (40 comentarii)  •  21 mai 2013, 16:46

sau ti-o fi frica nene, sa nu fie vinovati saracii ???

Murmurel (7 comentarii)  •  21 mai 2013, 16:47

Lasind la o parte rafinamente juristice, tin sa apreciez modul extrem de echilibrat, impartial, obiectiv in care e scris articolul. Uneori nu pot fi de acord cu d-voastra dar, sincer, nu pot sa nu recunosc evidenta: sinteti mintea limpede a gazetei si m-ar bucura daca ati cere aceeasi atitudine si celorlalti jurnalisti, colegi de-ai d-voastra. Poarte acum, ca raul e inlaturat, aveti prilejul sa separati griul de neghina! Ar fi un mare pas inainte!

steauamarius (1 comentarii)  •  21 mai 2013, 16:54

Pentru Lefter Popescu!
Daca nu stii de ce vorbesti?! Se vede din departare ca esti un rau-voitor, care nici macar nu cunoaste situatia.
Asadar, prieten drag, la prima judecare, la care a luat parte un complet de 3 judecatori, Gigi Becali a fost achitat de acestia 3.
Procurorii au facut recurs, deci s-a dat o noua data de judecare si la aceasta judecare au luat parte 5 judecatori, din care 3 l-au condamnat iar ceilalti 2 au decis ca Gigi esti nevinovat.
Acum, te rog, daca poti, cu mintisoara aia ta plina de habarnamce, explica-mi cum socotesti tu ca fiind 6 judecatori pentru pedeapsirea lui Gigi si 2 impotriva trimiterii lui in inchisoare?

hahaha… (23 comentarii)  •  21 mai 2013, 16:57

@lefter popescu: logica ta e lipsita de LOGICA. In procesul legat de transferul terenurilor, becali a fost achitat in unanimitate de completul de 3 judecatori si condamnat 3-2 la completul de 5 judecatori. „Contopind” cele doua judecati se poate spune ca jiji a fost considerat nevinovat in speta respectiva de 5 judecatori si condamnat in practica de 3. Oricum nu asta este absurd ci faptul ca becali care n-avea nici o functie in stat este gasit vinovat PT COMPLICITATE de ABUZ IN SERVICIU?! Daca-l condamna pt. dare de mita mai intelegeam dar abuz in serviciu suna ca o gaselnita ca sa.l infunde cu orice pret.
Daca cazul ajunge la CEDO si jiji este achitat atunci se impune punerea sub urmarire penala a judecatorilor si procurorilor DNA care au savarsit in practica un abuz in serviciu si au actionat la comanda!

licurici (11 comentarii)  •  21 mai 2013, 17:00

Becali nu imi este simpatic deloc, insa chiar nu stiu de ce exact a fost vinovat? Ca a facut un schimb de terenuri in defavoarea statului? Se pare ca generalul care a semnat acel schimb de terenuri e cel care a prejudiciat statul, nicidecum Becali. Poate daca a dat mita generalului sa fie inchis pentru dare de mita, iar generalul pentru luare de mita plus prejudiciat statul.
Insa inchis trebuie sa fie acel general care a acceptat sa faca acel schimb de teren.
Daca statul are o masina de vinzare si mi-o vinde mie la juma de pret, pai cine prejudiciaza statul? Eu? Sau reprezentantul statului care a vindut masina?
In curind nu o sa pot sa cumpar nimic de la stat, daca e prea ieftin sa ma bage la inchisoare ca am prejudiciat statul?

gilu (1 comentarii)  •  21 mai 2013, 17:03

Apreciez că este cel mai slab articol pe care-l scrieți în ultimele luni.
În lipsa unei pregătiri juridice de specialitate, ați abordat o serie de chestiuni care totalmente vă depășesc.Implicit, vorbim de puternică dezinformare a cititorului, de o manipulare a profanilor și de o decredibilizare a actului de justiție.Îmi permit să fac câteva precizări de ordin general:
-în mod clar, la baza acuzării trebuie să stea probe temeinice, iar nu indicii sau simple supoziții.Formulările sus enumerare, cuprinse în rechizitorii, nu exclud nicidecum acest lucru
-prin rechizitoriu, inculpatul este deferit justiției, condamnarea se dispune de instanță,prin hotărâre temeinic motivată în fapt și drept.Ca atare, nu printr-un rechizitoriu insuficient motivat se dispune o condamnare, așa cum sugerați.
-arestarea preventivă nu exclude automat lipsa de vinovăție a unei pers., și asta deoarece arestarea preventivă nu se fundamentează pe vinovăția/ nevinovăția pers. respective.
-într-un proces penal poate fi rezolvată și latura civilă, așa cum s-a procedat în cazurile sus amintite.Ca atare o faptă poate atrage concomitent și răspunderea penală, și cea civilă.
În fine, este greșit să puneți semnul egalității între DREPT și DREPTATE!

lord belial (138 comentarii)  •  21 mai 2013, 17:06

hai steaua & free gigi!
ma uit, de la o distanta sigura de rromania, cum il baga iarasi basescur pe becali la puscarie. data trecuta, pe pretext de sechestrare de persoane, desi toata lumea stia ca motivul principal erau divergentele dintre becali si fratele lui basescur, pe motiv de imobiliare.
cind trepadusi ca udrea sau boc sau basescur stau feriti de bulau, iar becali ajunge una-doua la pirnaie, nu pot decit sa ma blagoslovesc in gind ca sint departe de tara aia unde egalitatea exista, dar nu pentru catei.

nu becali face intuneric in romania, dar intunericul se propaga cu stirea si cu voia voastra, a celor care stati cu miinile in sin in vreme ce statul rroman degeaba va sufoca incet, dar sigur.

jos basescu!

beca_gigi (42 comentarii)  •  21 mai 2013, 17:34

Domnule Ioanitoaia: „În absența unei pregătiri de specialitate, n-am să mă pronunț în chestiuni care mă depășesc” Si atunci? De ce iti dai cu parerea maestre??
Stimate domn, ce tot o dati cu 5 judecatori, 3 judecatori?
Cati judecatori au fost in ultimul complet de judecata???
Aud?
Mi se pare ca sunteti din ce in ce mai obosit si lipsit de inspiratie daca reproduceti cuvant cu cuvant ideea unuia din avocatii lui Becali. Oare de ce?
Mai multe nu vreau sa-mi dau cu parerea.
PS: Am mai auzit si citit opinii precum ca tov generalul cioflingar este singurul vinovat si vezi doamne bishnitz manul Becali a procedat natural si firesc. Cum domnule?
Este normal si firesc sa dai mita ca sa inseli statul???
Doamne, pe ce lume traim?

Carol K (12 comentarii)  •  21 mai 2013, 17:36

Legislația Româna face ca în cazul recursurilor declarate împotriva hotărârilor date în prima instanță de judecători ai ICCJ, dosarele să fie supuse unui control judecătoresc exercitat de judecători egali în grad profesional și de jurisdicție, numiți în exact aceleași condiții în funcțiile de judecători la ICCJ, chiar dacă unii fac parte din completele ordinare de 3 judecători, ori în cele speciale de 5 judecători. Așa se face că se ajunge adeseori la situații ilogice, aberante – cum este și cel al condamnarii lui George Becali – ca 5 judecători din cei 8 de la fond și recurs (egali în grad) să decidă achitarea, însa inculpatul să fie condamnat definitiv prin voința a doar 3 judecători.

Speța în cauză are șansa să fie finalizată la CEDO, România având neșansa de a fi din nou condamnată pentru încălcarea dreptului la un proces echitabil și a dreptului la două grade de jurisdicție în materie penală, mai scrie luju.ro.

ovidiu13 (20 comentarii)  •  21 mai 2013, 17:42

Parerea mea e ca au vrut sa dea iar un exemplu si cred ca lau ales pe Becali ca a vb cam mult si si au luat altii mai smecheri mana de pe el exact ca si cu Nastase .Oricum nu cred ca poti sa ai 2 dosare cu suspendare

Av. Ispas (2 comentarii)  •  21 mai 2013, 17:45

@gilu. Te dai doxa, dar nu esti.dl Ioaniioaia nu zice ca nu e nevoie de probe temeinice pentru a condamna pe cineva, dar observa ca probele respective sunt relative. Observatie justa si articol obiectiv care nu place celor care vor sa vada cazand capete cand e cazul si cand nu e. Panem et circenses.

florin (27 comentarii)  •  21 mai 2013, 17:46

Justitia in Romania este comandata de politicieni, nu este independenta,nu-l apar pe idiot dar e clar ca lumina zilei ca este o executie asa cum zice MM -ul.
Sunt stelist de mic si sunt sigur ca acest eveniment va duce pe Steaua pe tobogan in jos; e pacat! Hai Steaua! Huo justitiei!

voicu (13 comentarii)  •  21 mai 2013, 17:48

Nea Ovi, ramai un mare boier. In sinea matale esti convins ca lucrurile nu stau asa.

adrian (2 comentarii)  •  21 mai 2013, 17:52

hai ca ma bag si eu in seama … ideea e in felul urmator … vad ca acum tuturor le pare rau ca gigi e la puscarie … ca vezi doamne a facut ceva acum 15 ani si lumea e rea si el a facut bine s.a.m.d. … daca vrei sa fii corect pt ceea ce e acuzat el platea mult mai mult in alte parti … si mai sunt altii care fac 4 ani cand fura o geanta sau mai stiu eu ce … vb aici de milioane si prejudiciu impotriva statului … oricum e vrajeala si face un an jumate si ramane cu 30 de hectare in pipera … merg si eu la puscarie 2 ani daca imi da cineva 30 de hectare in pipera !!!!!! e greu sa faci bani sa cumperi pamantul ala intr-o viata … asa ca 2 ani cu bucurie …

aham (140 comentarii)  •  21 mai 2013, 17:52

e grav doar pt ca altii care au comis-o si mai rau sunt liberi. exemple sunt gramada incepand cu ilici si terminand cu copos. in rest, furtul se pedepseste nene, ce tot atatea discutii? a fost clar de la inceput ce s-a intamplat, jenant e ca a durat atat pana la sentinta. sper sa-l urmeze toti hotii astia „la cravata” care-au furat statul pana n-au mai putut

Comentează