Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Craiova: căruța înaintea cailor?!

Lia Olguța Vasilescu, primarul Craiovei, a prezentat deunăzi macheta viitorului stadion al urbei, acoperit în întregime și prevăzut cu 40.000 de locuri. Estimată la o sută de milioane de euro, construcția noii arene ar urma să demareze în 2014 și […]

vineri, 17 mai 2013, 3:08

Lia Olguța Vasilescu, primarul Craiovei, a prezentat deunăzi macheta viitorului stadion al urbei, acoperit în întregime și prevăzut cu 40.000 de locuri. Estimată la o sută de milioane de euro, construcția noii arene ar urma să demareze în 2014 și să se încheie în 2016, numai că termenele respective sînt considerate, inclusiv pe plan local, mai degrabă fanteziste, ba chiar utopice!

Voci autorizate susțin că, în absența unor surse financiare garantate, ar fi salutar ca lucrările măcar să înceapă pînă în 2016! Pe moment însă, pare că se vinde pielea ursului din pădure, asta în ideea că ar trebui atrase fonduri europene și găsit un partener puternic, ceea ce nu-i deloc simplu. Altminteri, se pomenește despre interesul unui important consorțiu chinez, dar discuțiile s-ar afla încă în fază incipientă, de negocieri timide.

Una peste alta, sigur că-i bine, frumos și lăudabil că în Bănie se va inaugura, fie și peste 4-5 ani, o arenă ultramodernă, cu un design curajos, inspirat chiar de Domnișoara Pogany a lui Brâncuși. Atît că, greșindu-se prioritățile, apare pericolul ca la Craiova să se pună căruța înaintea cailor deoarece normal ar fi să se facă mai întîi echipă și apoi să se ridice stadion! Personal, împărtășesc ironia șefului galeriei alb-albastre, din ce în ce mai tăcută, căreia i s-a închis gura: “E ca și cum ai primi un Mercedes, dar tu n-ai asigurare și benzină să-l folosești! Așa sîntem noi, oltenii, vorbim despre stadion fără să avem echipă!”.

Din păcate, veștile privind reînființarea Științei, lovită sub centură și dezafiliată abuziv de FRF, nu-s încurajatoare. Dintr-un proiect anunțat cu surle și trîmbițe, s-au retras deja Ilie Balaci și Aurică Țicleanu, în vreme ce ex-președinții Corneliu Stroe și Marcel Popescu continuă să tatoneze, ezită. Se aude că Gică Craioveanu s-ar întoarce din Spania pentru a ocupa postul de manager general, Ovidiu Stîngă din Olanda ca să devină director sportiv și Jerry Gane de la Severin spre a semna ca antrenor.

Deși mă îndoiesc, nu exclud ultimele două variante, a căror materializare n-ar rezolva însă fondul problemei. Aceasta constă în faptul că, avînd conturile goale, Adrian Mititelu n-are nici un jucător pe care să-l alinieze în septembrie la startul diviziei secunde, chiar nici unul.   La fel, Știința nu dispune în clipa de față de nici un angajat!

Surprinzător, dar Mititelu își păstrează optimismul. Speră că Mircea Sandu și Dragomir, conștienți că-și riscă libertatea, îi vor propune curînd o înțelegere, tranzacție în urma căreia ei i-ar îmblînzi pe judecători și ar achita despăgubiri mai mici, iar el ar primi înapoi cîțiva fotbaliști și ar putea cumpăra alții. Apreciind prejudiciul la 270 de milioane de euro, de care ar răspunde în solidar nu doar oficialii amintiți, ci și 9 cluburi, Steaua, Dinamo, Astra, Petrolul etc., Mititelu consideră că s-ar descurca și cu un sfert din cît a cerut. Spre dezamăgirea lui, acțiunea însă durează, se întinde. Plus că nimeni nu știe dacă și cînd instanța îi va da cîștig de cauză. Mititelu se înscrie și el pe lista celor tentați să vîndă pielea ursului din pădure.

Între atîtea speculații și nădejdi, cert e un singur lucru. Timpul și-a cam pierdut răbdarea cu Craiova și nu se scurge în favoarea acesteia. Cu fiecare apus de soare, șansele Științei de a renaște se împuținează. Și nu oricum, se reduc dramatic.

Comentarii (95)Adaugă comentariu

Olteanu (478 comentarii)  •  17 mai 2013, 15:17

Multumim frumos. Nu vom rezolva nimic cat va fi Mititelu la echipa.

boy (8 comentarii)  •  17 mai 2013, 15:20

o sa si faca si echipa craiova ce strica un stadion ultramodern clasa galatic……in cortul din bucuresti caii mai lipsesc ..specific dha capitala!!

un oltean (139 comentarii)  •  17 mai 2013, 15:20

O noua echipa cu acelasi Mititelu patron, este egala cu zero barat! Numai in momentul cand se va hotari sa lase pe altcineva, abia atunci vom incepe sa speram! Cat despre noul stadion, nu va impartasesc ideea, eu cred totusi ca pana va fi inaugurat, se va gasi totusi cineva in stare sa readuca la viata echipa de fotbal, cu o singura conditie, fara Mititelu! Poate ii vine mintea la cap si renunta, sau cel putin asa sper eu!

imperator (32 comentarii)  •  17 mai 2013, 15:22

Da și eu am făcut la fel, mi-am cumpărat roțile, pe urmă mașina ! 🙂

stelist (9 comentarii)  •  17 mai 2013, 15:23

Ramaneti dreaqu akolo, forzza steaua. HAI BECALII !

emg (12 comentarii)  •  17 mai 2013, 15:30

270 de milioane de euro?!? halucinant/comic

Karpatwolf (8 comentarii)  •  17 mai 2013, 15:35

Cu tot respectul d-nule Ioanitoaia, dar aici nu aveti dreptate. Eu zic ca renasterea echipei si constructia stadionului trebuie facute in acelasi timp. Ce-ar fi sa asteptam vreo 3-4 ani pana joaca Stiinta in Europa si apoi sa ne apucam de stadion? Pai ne-ar apuca 2025. Sa vedem noi stadionul facut si eu zic ca e un mare castig. Exemplul cel mai bun e Petrolul. Au stat ani de zile in B si dupa ce si-au facut stadion in 2 ani joaca in Europa.

dan (1 comentarii)  •  17 mai 2013, 15:37

Si Ploiestiul a facut stadion inainte de a avea o echipa si acum se bate la titlu.Asa ca treaba cu caruta inaintea boilor nu prea tine.Pana acum se vorbea ca intai trebuie infrastructura,acum s-a schimbat regula?Faceti voi stadion,va garantez ca apoi vor sa vrea sa vina zeci de investitori.

Che Guevara (363 comentarii)  •  17 mai 2013, 15:49

Sa fim sinceri e mult mai greu de facut stadionul decat echipa. O echipa de fotbal se face foarte usor. Strangi 20 de oameni si le promiti salarii si cu asta basta. Nu e obligatoriu sa ii si platesti: uitati-va la Copos! Dar un stadion presupune eforturi uriase. De aceea e mult mai laudabil demersul primaritei Craiovei si nu sunt de acord cu ideea ca se pune caruta inaintea cailor. Pana la urma pe stadio se pot organiza concerte, se pot juca meciuri de rugby sau de fotbal de care alte echipe de prin judet sau din Oltenia. Asa ca e foarte bine ca se face acest edificiu in Craiova.

mieusa (33 comentarii)  •  17 mai 2013, 16:03

D-l ( ? ) comanda un „freeze” general in România, Oltenia și Craiova, fotbalului „Științific”, pana cand 2,3 sau 4 locali se „înțeleg” cu împărăția, fie amical, fie prin justiție. In Craiova nu mai ai voie nici măcar sa visezi, dar sa mai și planifici ceva! Tu ai donat 100 de lei pentru stadion?

xyz (1 comentarii)  •  17 mai 2013, 16:11

Salutar?
Parca MRU a mai dat 1 data o lectie de gramatica 🙂

seba (75 comentarii)  •  17 mai 2013, 16:16

e primul articol pe care il citesc scris de dumneavoastra pe tema u craiova din simplul motiv ca tin cu alta echipa. craiovei i s-a facut o nedreptate, dar sunt alte echipe in aceeasi situatie, daca nu mai rea, adica in liga secunda sau mai jos si fara perspective, de se scrie mult mai rar in presa.

un stadion de calitate atrage oameni la meci, iar acestia atrag rezultate si sponsori. asa ca nu chiar ciudat sa ai stadion si apoi echipa. vedeti cazul petrolului, echipa care a stat mult timp in liga secunda si acum, cand are un stadion frumos, oamenii au venit langa echipa si au adus cu ei si rezultatele.

nu stiu daca astea sunt prioritatile intr-o tara ca romania, dar sper sa apara stadioane frumoase de fotbal in mai multe orase.

fata morgana (39 comentarii)  •  17 mai 2013, 16:19

Concluzia aceluiasi Ioanitoaia care nu obosea sa injure ( ce a urmat dupa aceea a fost teatru ieftin) Craiova pentru ca se opune abuzurilor lui Sandu si Dragomir: „Inchideti portile la Craiova, nu construiti nimic, nu incercati nimic caci este bine asa cum este acum.”
Sa spun ca imi este jena de un astfel de om? Cui i-ar pasa? Lui Ioanitoaia in nici-un caz.

Cosmin (15 comentarii)  •  17 mai 2013, 16:23

Vorbim non-stop de starea deplorabila a bazelor sportive din Romania, de lipsa lor, cautam vinovati, cautam scuze etc. Cand nu le avem nu e bine, cand vrem sa la facem iar nu e bine. Oare trebuie sa asteptam pana echipa revine in liga I sau cupele europene ca sa realizam ca stadionul actual e depasit din toate punctele de vedere (siguranta, confort, organizatoric, comercial etc.)? Vad ca se tot reproseaza faptul ca nu avem echipa…e vina ei? de ce nu il ia lumea la rost pe mititelu? Echipa e la el in sertar, el trebuie sa se miste. Sau sa ne miscam noi suporterii sa incepem din nou sa iesim in strada si sa ii cerem plecarea. Primaria nu poate sa se implice la echipa de fotbal, deoarece FIFA si UEFA nu permit asa ceva.

Mititelu dauneaza grav forbalului din Craiova si el trebuie sa dispara.

TEX (12 comentarii)  •  17 mai 2013, 16:24

Momentan vorbim vorbe.Daca stadionul va fi gata in 2017 sau 2020,important este sa se faca.Stadionul arata magnific,stadionul este facut sa produca bani si va produce,dar peluzele nu sunt pt. suporteri,peluze cu loje la mijlocul lor nu am mai vazut.Legat de echipa,nu va faceti grij, ca este timp destul,liga 2 va incepe tarziu,la sfarsit de august-inceput de septembrie.Cand a fugit netoiu in 2002 cu un vagon de jucatori ,o echipa intreaga pe care Craiova o crescuse in foarte multi ani,intr-o vara cu dinel staicu patron,de la zero sa facut echipa de liga 1,si Craiova a terminat sezonul pe locul 7.Forza Craiova,legendele nu mor !sandu+dragomir=LA PUSCARIE. JUSTITIA SA FACA DREPTATE, SA CURETE FOTBALUL ROMANESC DE ACELE RELICVE COMUNISTE.

contra (55 comentarii)  •  17 mai 2013, 16:32

Din pacate asa este, sper sa se rezolve !

romanian_adventure (2 comentarii)  •  17 mai 2013, 16:34

Avem un exemplu care ar trebui sa-l puna pe ganduri pe domnul autor. Care fie vorba intre noi, traieste intr-o lume care nu mai exista de ceva ani. Petrolul Ploiesti!
Dansul crede in continuare in „echipe frumoase” in spiritul unor grupari sportive de traditie.
Nu domnule, totul inseamna bani, investitii si profit. Atunci cand Craiova va avea un astfel de stadion, se va ivi un investitor care va rezolva cu bani, imediat problemele nesfarsite ale Universitatii. O sa investeasca fara indoiala intr-un brand care poate aduna 40 mii de suporteri intr-o clipa, indiferent cat ar costa biletul, putand primi fara jena orice mare club al Europei.
Pentru simplul fapt ca cei multi, cred inca in „echipe frumoase”

BG (1 comentarii)  •  17 mai 2013, 16:41

Lia Olguta Vasilescu ventileaza piramide, in loc sa invie orasul, sa ii dea o identitate care ar de lucru oamenilor de acolo si i-ar ajuta sa creasca in bani si mandrie. Craiova poate fi un oras foarte frumos, poate sa devina un mic centru cultural si istoric (si sportiv), poate sa atraga turisti, poate sa atraga investitori. E nevoie de minte si suflet pentru asta. Doamna Vasilescu are suflu si – zice ziarul – cam minte.

De ce s-au retras Ticleanu si Balaci? Investitorii aia chinezi, nu vor sa ne cumpere antrenori si echipa, inainte sa faca stadionul?

Altfel, frumoasa ideea.

dan.motru (64 comentarii)  •  17 mai 2013, 16:43

Mircea Sandu si Dumitru Dragomir ar face orice ca numele Craiovei să fie legat din nou de prima ligă, dar exclud ca numele lui Adrian Mititelu să apară în această combinaţie pentru a nu se rasfrange asupra lor abuzul facut.De aceia mafioti forteaza alte abuzuri pentru a-si salva functiile si averile prin oferirea unui loc de participare in liga 2 CRAIOVEI in detrimentul UNIVERSITATII.aCEST CONTEclub nou, neapărat cu Ştiinţa sau Universitatea în nume, condus de celebrul preşedinte al Craiovei Maxima, Corneliu Stroe, şi de fostul conducător de joc al alb-albaştrilor de la începutul anilor ’90, Pavel Badea.

aldyx (21 comentarii)  •  17 mai 2013, 16:46

Cand Craiova juca in divizia B si atunci veneau zeci de mii de oameni la fiecare meci !!!!!
Asa ca domnule Ioanitoaia nu-ti fa matele griji..Si fara sala polivalenta cam 15 ani ..nu a murti in Craiova sportul de echipa.Iar sala acum are de departe cea mai mare medie de spectatori din tara !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

blaustein (1 comentarii)  •  17 mai 2013, 16:54

O echipa care sa obtina licenta si sa faca act de prezenta in esalonul secund cred ca se obtine cat ai bate din palme, vorbesc serios. Mai departe insa mi se par scenarii greu de indeplinit, tripleta Craioveanu-Stanga-Gane, si mai ales proiectul de stadion care mi se pare pur fantezist. Proiecte de astea am vazut fara numar: Galati, Timisoara, Arad etc. Nu exclud sa se faca unul ca la Ploiesti de maxim 20 de mil, dar unul de 100 :)))) si din bani picati din cer nu se poate. Decat sa se tina de scenarii fanteziste mai bine Craiova i-ar da drumul incet cu o echipa de tineri din Liga II, unde i s-a oferit loc moca si pe urma mai vad ei ce fac. Stadionul Oblemenco poate primi licenta inclusiv pt Liga I.

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  17 mai 2013, 16:54

Mititelu este un sarantoc …are mai multi bani imperator ca el …nu l mai credeti pe mitichelu …
Craiova este un oras bogat …a facut el un pasaj inutil in centru …dar un stadion modern …Normal ca o sa fie gata dupa 2020 in colo …ca doar n om muncii zi si noapte …

Ramon (127 comentarii)  •  17 mai 2013, 16:58

proiectul respectiv este doar o vrajeala marca USL. Totul inseamna bani si va gasi ”Liga Vasilescu” 100 milioane pentru stadion ? Mai mult de atat, este nefezabil. La 40.000 locuri in tribune, iti trebuie o echipa care sa traga la titlu, ce nu s-a mai intant in Craiova de prin 1995 si aici problema este tot banul. Cu bani iti aduci jucatori, ca Universitatea nu va mai atrage fotbalisti iubitori de o diploma in nimica. Ori daca ne uitam in actualul mileniu, nici Netoiu nici Staicu nici Mititei nu au reusit sa insele destui pentru ca echipa sa traga la titlu.
Pentru cel care posteaza mai jos, la Ploiesti stadionul a costat muuult mai putin si, spre norocul suporterilor, s-au gasit si oamenii nu bani. Nu e deloc exclus ca la Craiova sa nu aterizeze vreun Walter caruia Lia sa nu aibe sa-i dea un contract de vreo 4 mln pe an si fara acesti bani, nexam echipa de locurile 1-4, nexam stadion. Dar ce este logic in Romania ? Nimic. Bucurati-va de povestile USL iste ale lui Victoras si mincinosii mai mici, gen Lia.
Pana atunci, ganditi-va cu ce va platiti spitalizarea sau daca mai veti avea d emunca la anul, Lia-fereste!

mda (9 comentarii)  •  17 mai 2013, 17:14

frumos, cica madam vasilescu a ales deja si numele: PRAZ ARENA

california (349 comentarii)  •  17 mai 2013, 17:16

iar inaintea carutei, mergand de-a-ndaratelea, mititelu

janpitesti (254 comentarii)  •  17 mai 2013, 17:22

capitalismul de cumetrie a facut ciktime. ca f.c.arges,craiova si rapid.restul e vise.depinde de noi insine sa ne fie bine pe viitor.timpurile se schimba mereu..

iulian (2 comentarii)  •  17 mai 2013, 17:23

de ce scad dramatic?! poate este o exprimare plastica. scad dramatic sa faca performanta, poate…ca nu-s bani si mititelu … hmmmm. altfel, se poate plimba prin ligile inferioare, nu cred ca mititelu are puterea sa mai revina in liga 1 fara justitie(vezi despagubiri eventual) si nu pare nimeni sa-l ajute. ce incearca el sa faca nu a aratat decat ca un foc de paie. sa fim sinceri, nici nu prea il cred oamenii care-s sanatosi la cap.

LEFTER POPESCU (46 comentarii)  •  17 mai 2013, 17:24

D-le Ovidiu , la Ploiesti si Cluj intr-un an si jumatate s-au construit fara mare zarva , doua stadioane noi . Imi veti spune ca pe langa primarii a pus umarul si primul ministru de atunci Emil Boc . De ce nu s-ar construi si la Craiova unde primaria sa fie ajutata de Victor Ponta ,actualul prim ministru ? 3 ani inseamna o durata rezonabila iar in acest timp ,sunt sigur ca Mititelu va face o echipa buna la Universitatea Craiova si le va da peste nas tuturor . Nedreptatea facuta de catre FRF SI LIGA nu trebuie sa ramana nepedepsita . Sper ca justitia ,chiar daca „nu se pricepe la fotbal” (vezi rezultatul de astazi al Rapidului) sa-si faca treaba . Ma intreb , daca justitia Italina care a dat un verdict intr-o luna , s-ar fi miscat in reluare precum o face cea de la noi , echipe ca Juventus, Milan si altele ar fi ajuns in Liga a II-a? Asta face justitia noastra in cazul echipei Rapid …”judeca” in reluare. In caz de extrema- urgenta , justitia trebuia sa dea acum un verdict final …Da ori Ba si nu sa amane cazul . Ce s-ar fi intamplat daca Justitia Italiana ar fi amanat verdictul in cazul pomenit mai sus ? Va intreb ceva d-le Ovidiu : cat timp i-ar fi trebuit justitiei italiene sa rezolve cazul valiza de la noi ? Va spun ca in 2-3 saptamani Steaua era in „B” SAU „C” iar Becalu la puscarie 2-3 ani. Asta e diferenta dintre justitia noastra si cea din tarile Europei de vest . La noi se tergiverseaza pana lumea uita . Aflu acum ca justitia l-a gasit dupa 2 ani pe Vasile Avram nevinovat . Atunci de ce Penescu a fost condamnat pentru mita iar FC Arges trimisa in „B” ?

iordache (30 comentarii)  •  17 mai 2013, 17:31

@fata morgana. Mie imi e rusine de tine si chiar lehamite. Ioanitoaie isi face meseria si si-o face bine. El nu e nici ivestitor si nici suporter al Craiovei.

Virgil (113 comentarii)  •  17 mai 2013, 17:38

Lumea geme de prosti pretiosi in genul celui ce semneaza fata morgana. Dl. Ioanitoaia nu a cerut niciodata ce pretinde musiu asta, iar afirmatia ca a injurat vreodata Craiova e o prostie fara margini. Se baga unii fraieri in discutie ca mustele in c…calului.

dan.motru (64 comentarii)  •  17 mai 2013, 17:38

Mircea Sandu si Dumitru Dragomir ar face orice ca numele Craiovei să fie legat din nou de prima ligă, dar exclud ca numele lui Adrian Mititelu să apară în această combinaţie pentru a nu se rasfrange asupra lor abuzul facut.In acest context de infintare altei echipe in Craiova in detrimentul UNIVERSITATII este alt abuz pe care vor sa-l faca mafiotii pentru a-si proteza averile si functiile indiferent ca vor distruge originalitatea brand-lui.Disperati de consecintele care se resfrang asupra lor ,pun presiune pe masmedie si relatiile lor din CRAIOVA sa infinteze un club nou, neapărat cu Ştiinţa sau Universitatea în nume, condus de Corneliu Stroe şi de Pavel Badea,finul lui SOLOMON,alt escroc care contribuie alaturi de SANDU si DRAGOMIR la distrugerea originalului brand.Construirea unui stadion nou ,unei echipe cu o stare de spirit unica fata de celelalte e necesara pentru realizarea performantelor.O echipa cu ambitie si mandrie,o echipa cu cea mai frumoasa istorie.o echipa a iubiri,a spiritului, a sperantei ca putem visa spre ceva mai bun,are nevoie de aceasta arena superba.Problema este de ce trebuie distrus brandu-ul pentru protejarea mafiotilor?si nu construirea acestei arene.
CU STIMA D-LE OVIDIU.

gutu (2 comentarii)  •  17 mai 2013, 17:43

Vrajeala. O sa faca Olguta asa stadion cand imi voi vedea eu ceafa. Cu ce sa-l faca? In rest degeaba se incerca in continuare cu Mititelu. Asta vrea bani, nu echipa.

kpaxcmdr (67 comentarii)  •  17 mai 2013, 17:46

In general,este bine ca cel putin gindesc pozitiv!Nu stiu de ce,dar cred ca orase ca Timisoara si Craiova spre exemplu pot genera impreuna 100 000 de spectatori pe etapa,cind joaca acasa,deci implicit sursa de venituri pentru primarii care pot recupera investitia in maxim 25 de ani!Sa nu uitam ca aici se adauga si bani din taxele provenite de pe urma cheltuite de suporteri,hotel,mincare,bautura,etc.
Arenele sportive trebuiau construite in Romania,exact cind a inceput Europa sa scirtiie….in felul acesta injectia de bani creea locuri de munca,cheltuielile erau cu siguranta mai mici,si aveai pretentia sa ademenesti familiile la stadioane si sali de sport,bazine,patinoar,etc!La cite miliarde de euro au furat (unii legal) politicienii nostri pina acum,trebuia sa avem cel putin 6-7 terenuri de fotbal si 4-5 sali de sport de nota 10.

dreamtheater (9 comentarii)  •  17 mai 2013, 18:11

avand in vedere forma si ziua de maine propun ca stadionul sa se numeasca simplu: cezar ouatu

dan (37 comentarii)  •  17 mai 2013, 18:29

asta-i adoua gluma buna dupa cea a lui Reghe cu salariile stelistilor VS salariolul lui Sinmartean. Pai d-nul Ioanitoia vrea sa spuna ca, Craiova o sa aiba o echipa competitiva pina se construieste stadionul?

domino63 (1 comentarii)  •  17 mai 2013, 18:54

Nu uitati ca este olteanca!
Vorbeste gura fara ea!

geo (2 comentarii)  •  17 mai 2013, 19:24

Nu este de mirare domnule Ovidiu….nu in Oltenia la Caracal s-a rasturnat carul cu PROSTI …nu este de mirare nimic la astea

name (39 comentarii)  •  17 mai 2013, 19:36

@aldyx
cine a fost la meciuri cand Stiinta era in B isi poate da usor seama ca tu de ex nu ai fost. bati campii cu zeci de mii de oameni la meciuri in b cand in realitate cam batea vantu pe stadion si singurul meci in care stadionul a fost plin a fost cu Petrolul. au fost si meciuri, cu echipe modeste, in care eram la stadion o mana de oameni dar voi bateti campii cu zeci de mii de oameni.

ar trebui sa invatam sa ne mai vedem lungul nasului si sa batem campii mai putini. da, Stiinta are multi fani si poate sa umple fara probleme un stadion de 60.000 nu de 40.000 dar au fost destule momente in care daca ne straduiam putin puteam sa ne numaram cei prezenti la stadion.

mi-e sila de astia care atunci cand Ioanitoaia (fara domnul, maestrul, genialul etc) scria de bine ii faceau statuie acum ca nu il ridica in slavi pe boovean si (hai sa zicem) apropiatii lui incepura sa intoarca armele si sa uite de laude. dar asa sunt ei nu pot sa isi depasasca umila conditie de sclavi si aplaudaci ai boovanului. in rest sanatate si poate intr-o zi Stiinta o sa renasca sincer si cu adevarat fara booveni, olgute, nasi, corleoni si alte personaje d-astea deplorabile.

ares (30 comentarii)  •  17 mai 2013, 19:51

Se inflameaza si oltenii ca si aia din Cluj, care credeau ca stadionul e al clubului. Astea sunt stadioane, construite de municipalitatile respective si care sunt inchiriate oricui plateste. Un singur club are stadion propriu CFR…atat. P.S…nu ma faceti ungur ca nu sunt..sunt stelist.

mosu (20 comentarii)  •  17 mai 2013, 20:03

ce-o fi rau sa faca oltenii stadionul nu inteleg.cu sau fara echipa in A sau B.sa ne mai uitam si noi prin vecini sa vedem ce baze ultramoderne au si asta fara echipe profesioniste.macar sa-l faca cu toate k pare sa fie doar o fumigena politica.k de obicei romanu inclusiv stimabilul domn Ioanitoaia vrea echipa care sa joace pe maidan.in rest bafta mare oltenilor sa va vedem si cu stadion si cu echipa- acolo unde va e locul.doamne-ajuta-i pe olteni.

Acidu` (8 comentarii)  •  17 mai 2013, 20:23

Nea’ Ovidiu, noi speram ! Craiova n-a murit ! Craiova-i ETERNA !!!

DanT (4 comentarii)  •  17 mai 2013, 20:56

E normal ca un oras ca si Craiova sa vrea un stadion nou, dar … are primaria Craiova resurse sa investeasca 100 de milioane de euro? Sa nu uitam ca cel din Ploiesti a fost vreo 15 milioane, iar cel din Cluj vreo 35, din care Consiliul judetean a investit vreo 21 de milioane, restul guvernul … pana la 100 de milioane e diferenta mare, Craiova ar trebui sa renunte la proiecte foarte importante ca sa faca acel stadion. Are oare Craiova drumuri perfecte, spitale si scoli moderne, parcari supraterane, etc incat sa se ocupe de stadioane? Iar 40.000 de locuri e o investitie inutila, s-ar putea umple o data pe an poate (in cazul fericit), in rest audienta n-ar depasi 10-15.000.

Vlad Dracul (22 comentarii)  •  17 mai 2013, 20:58

Din păcate, principalul obiectiv al acestui proiect e sifonarea banului public urmând modelul Oprescu.
Să faci stadion de 100 de milioane într-un oraş sărac când nici n-ai echipă e ceva… specific oltenesc.

alen (107 comentarii)  •  17 mai 2013, 21:02

stadion din fonduri europene? N-am mai pomenit. Deci avem macheta fara sursa de finantare

antinevralgic (11 comentarii)  •  17 mai 2013, 21:21

In Craiova sunt de toate, oras ultramodern, numai stadioane mai lipseau ca lumea are bani dar n-are unde sa-i cheltuie

Cheetah (2118 comentarii)  •  17 mai 2013, 21:40

Stadionul modern e o investitie sanatoasa pentru orice consiliu local. Facuta si cu sprijin EU, e chiar o idee buna. Inceputul lucrarilor de constructie va motiva si renascuta echipa sa se ridice la nivel. Eu unul sint optimist si cu echipa, si cu stadionul.

dan (47 comentarii)  •  17 mai 2013, 22:00

Sa le faca stadion, sa investeasca guvernul (ca sigur consiliul judetean dolj nu poate acoperi toate costurile), sa faca ce vor, pe mine ma intereseaza ca USL-ul naibii sa voteze odata legea prin care consiliile locale pot sponsoriza echipele de fotbal. E incredibil cum stau blocati banii ce ar putea salva unele echipe din cauza parlamentarilor ce nu voteaza legea respectiva, prin care consiliul local poate ajuta echipele din localitate, nu-i limitat la un singur club, ca acum.

@ares (47 comentarii)  •  17 mai 2013, 22:02

terenul pe care se afla stadionul cfr-ului e concesionat, nu-i al lor, ci al statului.

LAMBADA (53 comentarii)  •  17 mai 2013, 22:19

Atata timp cat gropatul echipei mititelu e la echipa Craiovei nu exista nicio sansa si niciun viitor pt echipa.Ioanitoaia loveste in FRF dar nu spune nimik de cate escrocherii a facut mititelu si cum a ingropat echipa Craiovei. Ia dat afara pe Reghe si Piturca pt ca nu purea conducxe el echipa !!!!….UN DEMENT si un bolnav de putere !!!…La puscarie e locul lui mititelu !!!!

JIANU GEORGE (6 comentarii)  •  17 mai 2013, 22:50

Daca se incepe si se reuseste sa se construiasca un astfel de stadion,cred SPER ca asa dupa ce a fost terminata sala polivalenta(frumoasa si destul de functionala),a inceput performanta in sporturile de sala dupa primul an.Cu SUFLETUL MARE al OLTEANULUI si spiritul,fara mititelul,putem infinta o echipa MARE,pornind ca TIMISOARA.
JG

Comentează