Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Excepția Reghe

Nici victoria categorică a Stelei, nici fractura cu care s-a ales Chipciu n-au înfierbîntat atît atmosfera ca “talpa” lui Strătilă la Chiricheș, cu crampoanele direct pe genunchi! S-a speculat că, lovit el însuși de Latovlevici, fault între galben și roșu, […]

luni, 13 mai 2013, 3:28

Nici victoria categorică a Stelei, nici fractura cu care s-a ales Chipciu n-au înfierbîntat atît atmosfera ca “talpa” lui Strătilă la Chiricheș, cu crampoanele direct pe genunchi! S-a speculat că, lovit el însuși de Latovlevici, fault între galben și roșu, tratat însă cu blîndețe de arbitru, dinamovistul a urmărit să se răzbune. Numai el știe. Cert e că unul dintre secunzii roș-albaștrilor, Toni Petrea,  a căutat să intre în vestiarul “cîinilor” ca să-l bată pe agresor, fiind oprit cu greu. A apucat însă să-i strige “Băi măcelarule, ești un criminal!”.

Spiritele s-au întărîtat mai tare după ce s-a zvonit că, avînd ligamentele distruse, Chiricheș va absenta întreg anul 2013. Cum, refuzînd să-și pună cenușă în cap, Strătilă a turnat gaz peste foc, “ei și așa luau vacanță!”, a ieșit un tămbălău în toată regula.  A răbufnit Mihai Stoica, managerul general din Ghencea condamnînd  “atacul animalic al unei caricaturi de jucător”, ba s-a pronunțat împotriva dinamovistului, absolut surprinzător, pînă și administratorul delegat al clubului roș-alb!

Numindu-l și el criminal pe autorul faultului, Cornel Dinu și-a pus în cap propria conducere, inclusiv pe Ionuț Negoiță. Noul acționar principal s-a grăbit să amendeze aprecierile lui Mister. Cu precădere cele că lotul lui Dinamo e cel mai slab din istorie și că între rivalele din derby n-a existat niciodată diferență de valoare mai mare, evident în favoarea Stelei!

Sigur, nimeni nu-i poate închide gura lui Dinu, autoritate în materie, simbol și legendă vie. Pe de altă parte însă, nu strica să se fi abținut deoarece e de presupus că vorbele sale, rostite înaintea partidei, nu i-au mobilizat pe băieții lui Țălnar. Sînt chestiuni pe care e de preferat să le ții pentru tine, nu să le exprimi public. Și cînd ai dreptate, nu-i recomandabil să-i înfrunți pe cei care te plătesc.  Nu folosește nimănui să înoate contra curentului.

Observ că în acest nesfîrșit schimb de săgeți veninoase, “Stoica e un huligan incontestabil” (FC Dinamo), “M-am săturat de obrăzniciile lui Negoiță” (Stoica) etc., un singur om și-a păstrat calmul, mintea limpede. Duminică seara, după ce examenul de rezonanță magnetică ar fi dovedit că Vlad Chiricheș n-are ruptură de ligamente și va putea reintra curînd, Laurențiu Reghecampf a analizat situația cu măsură și cu eleganță. Fără patimă, ponderat. “Asta e viața, se mai întîmplă și asemenea accidente, dar e bine cînd nu-s grave. Jucătorii sînt profesioniști, trăiesc din fotbal și ar trebui să se respecte mai mult între ei”, a zis antrenorul Stelei la Dolce Sport, evitînd să comenteze arbitrajul lui Colțescu și declarațiile lui Negoiță.

Clar că Strătilă a fost mai puțin vinovat decît s-a crezut. Mai departe, aflat în postura celui care riscă să piardă măcar un titular înaintea calificărilor de Champions League, ori chiar doi, alt tehnician s-ar fi ambalat. Ar fi făcut, îmi cer iertare, spume la gură. Nu însă, spre lauda lui, și Reghecampf, care s-a mulțumit să menționeze că “Strătilă a avut o intrare exagerată la Chiricheș”. Atît, nici o acuză, nici o amenințare, atitudine de domn și de campion.

Comentarii (86)Adaugă comentariu

carmin (1 comentarii)  •  13 mai 2013, 15:36

Daca Chiriches a avut noroc si nu are genunchiul pulbere, inseamna ca stratila e mai putin vinovat? Intra la rupere, nu are nicio treaba cu mingea, dar cumva se aliniaza planetele si adversarul scapa doar cu 2 luni de repaus (si tratamente) si ala e mai putin vinovat. Mai si declara si tampenii de unde se observa clar nicio urma de regret.
Ca de obicei pe acest blog articolul e un simplu rezumat al evenimentelor saptamanii si concluzia e din putul gandirii.

calinescu_ (96 comentarii)  •  13 mai 2013, 15:46

BINE ZIS NEA OVIDIU ….!!!!
UN CLUB A CARUI SIMBOLURI SUNT LACATUS SI RADOI , CARE ERAU DE O CRUZIME INIMAGINABILA , IAR MIJLOCASII CENTRALI AI LOR (BOURCEANU SI PINTILII) COMIT 2-3 DURITATI GROSOLANE PE MECI , STRIGA : MACELARUL , CRIMINALUL DE STRATILA , FOTBALIST MACELARIT CHIAR DE EI IN MIN 26 …..!!!!!!
OAMENII ASTIA SPERA SA PROSTEASCA TOATA ROMANIA …?????
NU O SA REUSEASCA NICIODATA ,NICI DACA AR EXISTA 1000 DE RADU NAUM ….!!!!

boy (64 comentarii)  •  13 mai 2013, 15:46

si totul pentru un ciangau cap de cal

Roman (15 comentarii)  •  13 mai 2013, 15:46

si pe cand un articol? ca rezumat la tiganeala asta nu stiu daca mai trebuia…

speedy (128 comentarii)  •  13 mai 2013, 15:48

cum-necum, a fost o intrare foarte urata si trebuia cartonas rosu. chiar daca a fost fara intentie si doar un atac intarziat (desi eu personal ma indoiesc), tot era de rosu. poate ca ar fi momentul in comisiile de disciplina ce analizeaza fiecare etapa sa fie admisa proba video. poate stiind ca risca o suspendare, chiar daca arbitrul nu vede, jucatorii vor fi mai atenti.

Ionut (3 comentarii)  •  13 mai 2013, 15:53

Sper la o atitudine ponderata in continuare din partea domnului Reghencampf. Sper sa nu se lase influentat de „spiritele razboinice” din conducerea Stelei. Uneori Mihai Stoica se contreaza inutil cu adversarii. Nu inteleg ce spera sa castige. Ar avea mult mai mult de castigat daca ar indemna la impacare, la ratiune si la civilizatie. O conditie esentiala pentru ca Steaua sa faca performanta in continuare este sa se mentina aceasta aparenta armonie care a existat anul acesta. In loc sa caute sa caute sa vada dusmani peste tot si sa raspunda criticilor sau oamenilor care mai si gresesc, ar fi mai bine sa capete intelepciunea rabdarii si a respectului.

LEFTER POPESCU (46 comentarii)  •  13 mai 2013, 15:55

D-le Ovidiu , poate ne spuneti ce mai face Bacila de la Tg.Jiu , care prin “atacul animalic al unei caricaturi de jucător” pe nume Gardos sta de aproape doi ani in afara gazonului cu oasele rupte si nimeni nu s-a inflamat ? Becalu ,intr-o emisiune tv. isi punea intrebarea ,pe unde prin Europa se mai rup oase ? Dupa iertarea lui Gardos ( a stat doar 4 etape de campionat), aceasta in primul meci , a pus in pericol oasele altui jucator cu acelasi procedeu :”fractura de tibie si peroneu” iar arbitrul a inchis ochii , dojenindu-l doar cu un cartonas galben . Insa „Reghe” stie de ce !

LEFTER POPESCU (46 comentarii)  •  13 mai 2013, 16:00

… in ceea cel priveste pe Dinu (de altfel un fost mare jucator)va dau dreptate pentru ca nu stie sa-si tina gura . Imi amintesc cum BADEA era facut tigan , iar Cohn era facut evreu …si asta cand, TOT CA ACUM , Dinu musca mana celor cei dadeau sa manance .

Mache (10 comentarii)  •  13 mai 2013, 16:05

Ca de obicei, un articol echilibrat si plin de miez.

RANDOOM (62 comentarii)  •  13 mai 2013, 16:08

LEFTER POPESCU,NOI NE PUTEM LIPSI DE GARDOS ,BACILA SI STRATILA IN FOTBALUL ROMANESC,DAR DE CHIRICHES NU NE PUTEM LIPSI.
NU MAI TRAI DIN AMINTIRI,AIA CU GARDOS,A FOST FARA INTENTIE SI CU UN REGRET URIAS DIN PARTEA LUI GARDOS.
PE CAND LA STRATILA A FOST INTENTIE SI DUPA NU A AVUT NICIUN REGRET.

Gugu (72 comentarii)  •  13 mai 2013, 16:08

Cred ca aveti dreptate in cazul lui Dinu. Prea se da cocos cu toti cand are si cand nu are dreptate. Negoita nu imi e simpatic, dar Dinu facea mai bine daca tacea.

Corin (60 comentarii)  •  13 mai 2013, 16:12

Orice s-ar zice Reghecampf e mai educat decat Mita biciclista care le stie el pe toate si e cel mai destept. Il felicit pe Reghe daca ati citat exact ce a spus caci pe GSP se inventeaza unori citate sau se scot din context.

Flaviu (13 comentarii)  •  13 mai 2013, 16:17

Regret ca nu sunt mentionati ceilalti doi „fotbalisti” ai lui Dinamo care au lasat impresia ca au lovit de asemenea intentionat. Numele lor sunt neimportante, ca si personajele in discutie.

IO (228 comentarii)  •  13 mai 2013, 16:17

Stratila e mai putin vinovat decat s-a crezut?
Ura pt Steaua orbeste pe multi.

Sergiu (1 comentarii)  •  13 mai 2013, 16:17

E prima data cand intru pe acest blog, dar mai ales cand vad o analiza literara, corecta din toate punctele de vedere..
Superb!

Madalina (13 comentarii)  •  13 mai 2013, 16:18

Cata placere mi-a facut acest articol. Observ si eu ca Reghecampf, cu cateva mici scapari, este un adevarat profesionist si domn. Ca stie sa respecte atat subalternii si superiorii cat si adversarii.

Ma amuza teribil cum articolul acesta are ca subiect reactia echilibrata a unui antrenor dar prin comentarii se discuta in acelasi stil clasic romanesc despre atitudinea lui Stratila, aruncand in continuare cu noroi. Cred ca lumea nu a inteles mesajul asa ca va invit (va rog!) sa-l mai repetati. Poate intr-o zi vom intelege.

Talpaiadului (54 comentarii)  •  13 mai 2013, 16:20

Nene, ai luat-o rau pe aratura. Cum sa fie Stratila mai putin vinovat? Asta e cea mai mare gogomanie pe care am citit-o in ultimul timp. Stratila a intrat criminal, intentionat la rupere si merita exclus din viata sportiva. Chiriches este un bun national, e fotbalist, iar Stratila un zero barat, un gunoi atat din punct de vedere fotbalistic cat si din punct de vedere uman.

NeRRo (5 comentarii)  •  13 mai 2013, 16:24

EXCEPTIA NEA OVIDIU! Acelasi pe care il stim de o viata,cu pixul inclinat catre Ghencea!!!

Soare (6 comentarii)  •  13 mai 2013, 16:25

AUZI MAI PUTIN VONOVAT ? DAR DE INTRARILE CELORLANTI …. CURTEAN , DANDEA , RUS ……

iordache (30 comentarii)  •  13 mai 2013, 16:31

Ma mir de unii ce putina minte au sau ce putini ani. Pai daca , Chiriches va juca peste 2-3 saptamani – si va juca – atunci de ce mai e asa vinovat Stratila? Chiriches e un bun national, ce partizan mai gandesc pustii care tin cu Steaua. Dupa ei Chiriches ar trebui lasat sa marcheze 2-3 goluri pe meci ca e fotbalist de patrimoniu! Propun sa fie stabilit un regulament pentru Steaua si altul pentru celelalte echipe!

andel (1 comentarii)  •  13 mai 2013, 16:34

cam ciudata formularea asta
” Și cînd ai dreptate, nu-i recomandabil să-i înfrunți pe cei care te plătesc. Nu folosește nimănui să înoate contra curentului. „

Rumpelstinskin (41 comentarii)  •  13 mai 2013, 16:35

Speech-ul lui Dinu i-a demoralizat pe câini ??? Poate cel al lui negoiță, care le-a ținut o ”predică” în cantonament , de genul: ”uite, atâția bani am băgat eu aici și nu permit nimănui să-și bată joc de banii mei” !!!
Dar, după aplombul cu care dădeau cu coasa acești vajnici țărani cooperatori , nu păreau deloc demoralizați, mai degrabă frustrați .
Una peste alta, e firesc atacul asupra lui Dinu din partea prietenului lui Lucescu, tov lake… prin anii ’80 nea Cornel nu prea se înghițea cu nea Mircea 🙂 … de ce s-ar înghiți acum ?

Cheetah (2118 comentarii)  •  13 mai 2013, 16:35

Felicitari lui Reghe pentru atitudine si D-lui Ioanitoaia ca ne lumineaza cu articole inspirate ca acesta.

Si sa stiti, „asanarea”, „curatirea” imbicsitului fotbal romanesc actual, ca dealtfel si a societatii per ansamblu, pleaca in primul rind de la oameni verticali si realisti cum este Laurentiu Reghecampf.
BRAVO lui!

Serban (147 comentarii)  •  13 mai 2013, 16:36

Domnule Ioanițoaia, toate intrările dure ale dinamovistilor au fost pe calapodul vechilor obiceiuri. Eu îmi amintesc foarte bine ca, de exemplu, stiindu-se că Tudorel Stoica joacă cu infiltrații la genunchi, asta era prima țintă. Stănescu vă sună un nume cunoscut?
Pe de altă parte vă amintiți ce s-a întâmplat cu Ștefan Gall, care a accidentat un dinamovist?

@Lefter Popescu.
Ataci la Gardoș sau la Jiji Becali?! Nu-i corect să procedezi ca un fost membru al redacției Gazetei (alin fornade) care a acuzat pe nedrept, iar toți cei ce nu-l suportă pe Jiji au profitat de ocazie, de parcă Naționala n-ar avea nevoie de Gardoș, ci doar Steaua! Toate reluările au arătat că nu a avut piciorul ridicat, practic piciorul lui Gardoș a fost mai rezistent.

david (1 comentarii)  •  13 mai 2013, 16:39

Stratila e mai putin vinovat??? Gresesti grav domnule Ioanitoaia. Stratila e la fel de vinovat cel putin pentru ceea ce in practica judiciara se numeste tentativa. In acest caz este vorba de tentativa de rupere a oaselor unui coleg de competitie.
Asa este, Reghecampf este un gentleman, dar Stratila e un retard care a intrat la rupere, fara nicio discutie.

Gigi (152 comentarii)  •  13 mai 2013, 16:40

Niciun cuvant despre faptul ca inaintea faultului lui Stratila trebuia sa ia rosu Latovlevici sau va e teama domnule Ovidiu sa nu ii suparati pe supercampionii de la Steoaia?

Giuroiu (3 comentarii)  •  13 mai 2013, 16:42

talpita tata daca este sa vb asa gindestete cine l-a agresat pe stratila in minutul 26 si intelegi ce spune domnul ionitoaia sau la voi se pune doar cind sinteti loviti de alti voi aveti voie sa loviti ca de asa ati invatat de la managerul bataus de suporteri?
daca nu a dat rosu la lotevlevici nu a dat nici la stratila asa a decis coltescu sa arbitreze cu aceeasi masura pt fiecare echipa dar oricum voi urlati ca ati fost loviti de adversari si cind va loviti singuri ca tanase cu chipciu

RANDOOM (62 comentarii)  •  13 mai 2013, 16:54

GIGI, LATOVLEVICI,DACA INTRA LA RUPERE,DINAMOGAY INTRA IN FALIMENT, MAI PE ROMANESTE STRATILA IESEA DE PE TEREN FARA PICIOR.

demolarii (67 comentarii)  •  13 mai 2013, 17:04

Daca de la majoritatea participantilor la presa sportiva nu poti avea pretentii, deoarece au ales aceasta meserie pentru ca nu se pricep la nimic si au considerat ca la sport nu se vede, O Ioanitoaia constituie un caz aparte. Crescut in spiritul lui I Chirila sau a lui F Neagu el reuseste sa atinga nivelul celor multi. In loc sa se distanteze, el coboara in mocirla. Din pacate motivul este placerea de a se balacii in ea. Vorbeste de C Dinu ca si un simbol a lui Dinamo. Ca sa fi simbolul unei echipe nu e de ajuns sa fi pe statul de plata cu zecile de ani, sa apari la televizor facand tapet de cultura doar pentru ca vorbesti literar. Prefer pleonasmele lui Eminescu, cacafoniile si butadele lui Caragiale sau limba de lemn a lui Creanga in defavoarea corectitudinii gramaticale a lui Dinu sau MM. Motivul este ca aceasta corectitudine ascunde lipsa de valoare, de creatie. Dar sa ne intoarcem la simbolul unei echipe. Guy Roux, simbolul lui Auxere, a acceptat sa fie maturator la aceasta echipa. De ce? Pentru ca a iubit echipa si nu imaginea sa. C Dinu de peste 10 ani doar pozeaza ca un fotomodel. Realitatea de a nu avea o cariera de antrenor de succes, incapacitatea de a nu fi in lumina reflectoarelor l-a adus pe C Dinu in postura de marioneta a unui Badea, a unui Borcea, sau a verilor Becali. In acest moment D Boneti este mai dinamovist, aratatnd mai mult respect idei de Dinamo decat C Dinu.
Fericiti cei saraci cu duhul.

Andrei (1 comentarii)  •  13 mai 2013, 17:06

Un om si un antrenor extraordinar Reghe. Nu cred ca este neaparat vorba de a arunca cu noroi. Daca Stratila dupa partida, si-ar fi cerut scuze si ar fi avut o declaratie de bun simt, discutia despre el s-ar fi incheiat acolo. Cand ai o astfel de declaratie, e imposibil in orice tara din lume sa nu existe in continuare reactii. Va amintiti episodul din sezonul trecut cand Pepe l-a calcat pe mana pe Messi? Cam ce reactii au existat in toata presa internationala si din partea foarte multor jucatori? Pepe nu a facut declaratii idioate ulterior, a bagat capul in pamant si si-a asumat fapta.

costanb (20 comentarii)  •  13 mai 2013, 17:10

Nu sunt sustinatorul nici uneia din cele doua echipe,dar toata suflarea vorbeste de faultul lui Stratila,argumentand ca daca arbitrul il sanctiona cu cartonas rosu,s-ar fi pus capat violentelor.Dupa cate s-a putut vedea,primul fault la fel de periculos,a fost opera lui Latovlevici in min.26,daca atunci se sanctiona acel fault cu rosu,nu se mai ajungea la acesta mult blamat.De ce nu vorbeste Mimi stoica si despre acel fault grosolan al unui stelist.

iceman (1 comentarii)  •  13 mai 2013, 17:14

„Clar că Strătilă a fost mai puțin vinovat decît s-a crezut”. Nu Domnule Ioanitoaia. Intrarea lui Stratila nu e mai putin criminala doar fiindca,printr-un noroc chior, fundasul Stelei nu s-a ales cu piciorul rupt. Gestul ramane reprobabil si merita sanctionat exemplar,cu eliminare directa. Sper ca macar asupra acestui aspect putem cadea de acord.

Edi (23 comentarii)  •  13 mai 2013, 17:16

Gigi a zis ca Chiriches nu are nimic, iar MM il da accidentat o luna doua. Cine minte? Nu cred ca bisericosul de Gigi…

marcel (190 comentarii)  •  13 mai 2013, 17:19

L-am auzit si eu din intamplare pe Reghe si va dau dreptate. Ma intreb cat va rezista asa inconjurat de sukfe precum Gigi, MM si Mache. Probabil ca nu orea mult si se va kua dupa ei,

marcel (190 comentarii)  •  13 mai 2013, 17:20

Scuze, am vrut sa scriu sulfe.

Un antrenor (214 comentarii)  •  13 mai 2013, 17:22

@iceman. Dar intrarea de mai devreme a lui Latovlevici cum trebuia apreciata, nu cu rosu? Poftim?

Steaua1986forever (19 comentarii)  •  13 mai 2013, 17:39

„Strătilă a fost mai puțin vinovat decît s-a crezut” – corect domnule Ioanitoaia, de fapt „marele jucator” Stratila l-a mangaiat pe crestet pe Chiriches si merita sa i se acorde o medalie pentru fair-play. Nu inteleg de ce se enerveaza unii acum? Ca nu e un jucator terminat pe viata Chiriches? Ca nu e lovit grav? Ca MM (pe care nu il apreciez, ba dimpotriva) a luat apararea jucatorilor? Cat despre El Ciobandante, nu e adevarat nici ce zice el ca „poate intra oricand Chiriches” in conditiile in care are chiar si o afectiune mai usoara, numai cine nu a facut sport poate sa creada o asa prostie. Sau poate ca Gigi are cumparatori pentru Chiriches si nu vrea sa ii piarda datorita unui jucator primitiv care l-a lovit pe cel mai bun fotbalist roman la ora actuala din tara.

reciclatoru (2 comentarii)  •  13 mai 2013, 17:42

…si noi ce sa intelegem d-le ioanitoaia?…ca nici dvs. nu vreti sa-l suparati pe cel care va plateste (jiji) si din acest motiv laudati la greu numai echipa steaua indiferent de realitate???…va urez „succesuri”…

ringhells (1 comentarii)  •  13 mai 2013, 17:52

Calinescule,tu faci atac la Radoi si Lacatus care sunt fotbalisti duri dar civilizati. Uitate la poza lui Stratila.Esti ca el !

yogi (14 comentarii)  •  13 mai 2013, 17:54

paranoia,invadeaza Romania?!

Carol K (12 comentarii)  •  13 mai 2013, 17:57

Ce invatam noi de aici ? Ca putem aduce in lot unul-doi Țapinari nedusi la biserica pe care sa-i „montam” sa rupa picioarele cui decidem noi atunci cand scorul nu-l mai putem intoarce,atmosfera huliganica a suporterilor isi face si ea prezenta si mai ales cand arbitrul doarme pe el in mijlocul acestui macel.Daca vor fi suspendati nu-i nicio nenorocire,daca nu-s suspendati cu atat mai bine,ne reparam si imaginea publica….Sigur ca declaratia lui Reghe suna frumos comparandu-l cu scandalagiul MM dar numai in sufletul lui sa nu fim !

Xbotz (38 comentarii)  •  13 mai 2013, 17:57

Stratila ar fi trebuit eliminat.Arbitrajul a fost unul dezastruos si chiar daca nu e frumos sa vorbesti despre arbitraj,dupa astfel de meciuri trebuie sa-l semnalizezi pe arbitru.Asa se intampla peste tot in lume.Coltescu trebuia sa acorde 4 cartonase rosii in aceea partida si nu a acordat niciunul.Sunt stelist iar cartonasele trebuia impartite:1 la Steaua(Latrlovlevici) si 3 Dinamo(Stratila,Rus,Dandea).Nota 3 pentru arbitru.

fan ucv (19 comentarii)  •  13 mai 2013, 17:59

imi aduc aminte de atacurile bezmetice lui Lacatus, complet lipsit de creier….deci sa -l iertam pe Stratila ca nu stie ce face!

Niku (275 comentarii)  •  13 mai 2013, 18:02

@reciclatoru. Mintea ta e cat o nuca. Ioanitoaia il apara pe Dinu si pe Stratila si tu intelegi ca tine cu…Steaua! Am zis mult o nuca, e cat un purice.

Paul (50 comentarii)  •  13 mai 2013, 18:04

Respect Ovidiu Ioanitoaia pentru aceasta interesanta observatie. Cum o fi Reghe prieten cu Meme cand e asa mare diferenta de atitudine intre ei doi.

Olteanu (478 comentarii)  •  13 mai 2013, 18:09

Primul vinovat e arbitrul Sebastian Coltescu, concitadinul meu care a fost depasit de meci. Daca ii dadea rosul meritat lui Latovlevici nu se mai ajungea la celelalte accidentari.

licurici (11 comentarii)  •  13 mai 2013, 18:10

„Clar că Strătilă a fost mai puțin vinovat decît s-a crezut.” Domnule Ioanitoaia va amintesc ca Stratila nu a primit decit cartonas galben, deci ar trebui sa scrieti „Clar că Strătilă a fost mai MULT vinovat decît s-a crezut.” La urma urmei arbitrul a fost cel care s-a pronuntat asupra sentintei date lui Stratila, nu? Deci, Stratila a fost mult mai vinovat decit sentinta data.
Dumneavoastra nu faceti decit sa-i luati apararea numai datorita faptului ca in loc de 6 luni Chiriches nu sta decit 6 saptamini?!? Si nu uitati ca lui Stratila nici macar nu ii pare rau pentru acea intrare.

Decebala (14 comentarii)  •  13 mai 2013, 18:27

Lato trebuia eliminat pentru intrarea la Stratila. Stratila trebuia eliminat pentru intrarea la Chiriches. Stratila ar trebui suspendat intre 5 si 10 etape. Simplu. Nici unul dintre lucrurile astea nu s-a intamplat.

Decebala (14 comentarii)  •  13 mai 2013, 18:28

Am uitat, Tanase cartonas rosu pentru intrarea la Chipciu. Chiar daca nu l-a accidentat el.

costacurta (36 comentarii)  •  13 mai 2013, 18:33

bun comentariul lui licurici, eu raman la parerea ca, trebuia eliminat fara niciun dubiu, uitati-va de 1000 de ori la faza, sa vedeti ce a urmarit stratila. Si suspendat minim 6 luni.

Comentează