Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Penalty-uri date în avans!

Furios la finalul meciului de pe Arena Națională cu Ceahlăul, 1-1, Ionuț Negoiță a tras în arbitrul Radu Petrescu din toate pozițiile, l-a luat la țintă! Asmuțit și de unul dintre comentatorii postului Dolce Sport care se crede Rainea, dacă […]

miercuri, 8 mai 2013, 3:55

Furios la finalul meciului de pe Arena Națională cu Ceahlăul, 1-1, Ionuț Negoiță a tras în arbitrul Radu Petrescu din toate pozițiile, l-a luat la țintă! Asmuțit și de unul dintre comentatorii postului Dolce Sport care se crede Rainea, dacă nu cumva Collina, finanțatorul “cîinilor roșii” chiar avea argumente să protesteze. “Centralul” bucureștean a făcut o serie de erori flagrante, dar le-a comis, element agravant, numai și numai împotriva formației gazdă! Căreia i-a refuzat două lovituri de la 11 metri, mai întîi hențul lui Onciu și apoi al lui Vl. Achim, după care, în completarea tacîmului, n-a observat nici că, înainte de a deschide scorul, Lukanovici și-a așezat mingea cu mîna!

Fără să devin avocatul diavolului, dar și fără să lovesc în Radu Petrescu ca într-un sac de box, mă îndoiesc că el a fluierat cu temă. Că a arbitrat cu rea-voință. Apreciind că atît știe și atît poate, i-aș acorda și circumstanțe atenuante. Pentru că asistentul B. Gheorghe trebuia să vadă hențul lui Luka
novici și să-i ceară “centralului”, mai prost plasat, să oprească jocul. Deoarece nici celelalte faze incriminate n-au fost simple, gafa lui Petrescu, cu adevărat una de cascadorii rîsului , datează din sezonul precedent, de la partida Voința Sibiu-CFR, cînd a sancționat cu fault în atac alunecarea portarului clujean Beto, lîngă care nu se găsea nici un adversar pe o rază de 7-8 metri! Aceea s-a numit gafă. Cele de marți au însemnat greșeli.

Ce surprinde în această poveste, dar și deranjează, e faptul că oficialii dinamoviști care au sărit ca arși acum n-au suflat un cuvințel în momentul în care, cu o etapă în urmă, echipa lor a cîștigat cu 2-1 la Bistrița pe mîna arbitrului, Lucian Rusandu cadorisind-o cu două lovituri de la 11 metri, prima discutabilă, cealaltă însă, simularea lui A. Cristea, scoasă din burtă, inventată mie în sută! Practic, s-a întors roata, iar despre Dinamo se poate spune că a primit penalty-urile în avans!

Firește, nu-i rău să avem memorie selectivă, dar nici corect să reținem numai ce ne convine. Să uităm, de pildă, că în debutul întîlnirii cu Gloria, “cen
tralul” din Sf. Gheorghe pomenit mai sus a tolerat faultul dur comis de Luchin asupra lui Curtuiuș în suprafața de pedeapsă! Încă o secvență trecută sub tăcere de conducătorii roș-albilor.

Mai realist, după unii însă legat la ochi, s-a dovedit Cornel Țălnar. Spunînd că arbitrajul “n-a ridicat probleme speciale”, antrenorul a privit critic spre propria-i ogradă: “La cum arată Dinamo la ora actuală, să fim mulțumiți unde am ajuns. Nu ne per
mitem să aliniem o echipă stabilă. Facem foarte multe erori”.

Să notăm că, renunțînd la străini de voie ori de nevoie, Țălnar a folosit cu Ceahlăul 14 jucători români, dintre care Alexe, Mușat, R. Stănescu și, parțial, D. Grigore au crescut chiar în Ștefan cel Mare. Totodată, să remarcăm și că drumul lui Dinamo către Europa League rămîne întortocheat 
și greu. New Dinamo nu se naște ușor.

Comentarii (102)Adaugă comentariu

Vlad Dracul (22 comentarii)  •  8 mai 2013, 16:01

Ăştia de la Dinamo au rămas tot la mentalitatea din trecut, când îi arestau miliţienii pe Ungureanu sau Ţicleanu înaintea meciului direct…
Şi se miră că nu joacă niciodată-n Champions League!

Andrei (2 comentarii)  •  8 mai 2013, 16:02

penaltyuri date in avans..si cu golu` ceahlaului ce ne mai facem?

adi (180 comentarii)  •  8 mai 2013, 16:05

acei 7-8 metri sunt de fapt un metru.

RANDOOM (62 comentarii)  •  8 mai 2013, 16:06

CORECT ERA CA DINAMO SA PIARDA CU BISTRITA SI SA BATA CEAHLAUL,ASTA AINSEAMNA TREI PUNCTE.
DINAMO A FURAT INSA 4 PUNCTE.

Cristi (42 comentarii)  •  8 mai 2013, 16:07

Sa notam si cum „maestrul” Ioanitoaia bate campii ca intotdeauna. Vreau sa vad si eu un conducator de fotbal din lumea asta care sa protesteze ca echipa adversa n-a primit un penalty. Cel mult, poate sa admita ca arbitrul a gresit in favoarea echipei lui. Atat. Nu e treaba lui Negoita sa protesteze ca n-a primit Gloria penalty cu Dinamo – e treaba lui Tata Jean si a lui Nae Manea.

lord belial (138 comentarii)  •  8 mai 2013, 16:09

daca steaua ar fi pro tv, atunci dinamo ar fi antena 1.
mereu aproape, dar niciodata la fel
atit stiu conducatorii lor, sa latre si sa cerseasca penalty-uri
de abia astept derby-ul sa ii calcam in picioare

englezu (7 comentarii)  •  8 mai 2013, 16:09

Domnu’ Ioanitoaia, dar cu faultul si hentul lui Gardos la Bistrita, pe care nu le vede nimeni? Nici dvs.? Steaua a castigat clar campionatul, nu aici bat, dar arbitrii au masuri diferite, iar dvs. nu sunteti deloc obiectiv. Va dati cuvantul de onoare ca nu sunteti stelist?

adi_stelistul (359 comentarii)  •  8 mai 2013, 16:10

Oricine ar fi facut la fel ca dinamovistii. Adica ar fi trecut sub tacere greselile in favoarea lor si ar fi facut scandal pentru cele care i-au defavorizat. Deci nu i-as acuza nici pe dinamovisti cerandu-le sa fie mai corecti decat oricine altcineva. N-as fi atat de ipocrit.
Cu arbitrii ar trebui insa sa se intample ceva. Nu stiu ce, chiar n-am habar, dar chiar sunt prea multe greseli. Foarte multe.

serban (4 comentarii)  •  8 mai 2013, 16:14

Cum il mai schimba fotbalul pe investitor.Pana mai ieri Ionut Negoita n-ar fi atins nici cu o floare un arbitru iar de azi brusc a devenit un contestatar virulent de periferie gen MM plus Borcea la un loc.

jocuri in doi (1 comentarii)  •  8 mai 2013, 16:14

e destul de corect ce zice ioanitoaia dar un dinamovist nu o sa poata vedea lucrurile asa, asta e clar.

zarkon (3 comentarii)  •  8 mai 2013, 16:14

Aseara la Bistrita.Hent si fault in careu facute de acelasi Gardos din meciul cu Olanda.Arbitrul nu vede nimic…..

band206 (4 comentarii)  •  8 mai 2013, 16:17

Acelasi idiot de arbitru Petrescu a furat-o pe Dinamo si in meciul tur cu Bistrita cand nu a dat 3 lovituri de la 11m clare de tot pentru Dinamo. E clar ca pe langa faptul ca e prost, mai are si ceva cu Dinamo

eu (14 comentarii)  •  8 mai 2013, 16:19

cand Dinamo va castiga meciuri si campionate pe merit atunci va elimina si ea pe cineva in Europa League

romanas (1 comentarii)  •  8 mai 2013, 16:23

daca tot ii aparam pe arbitrii nu vom avea fotbal niciodata. acest Radu Petrescu nu are ce cauta in Liga 1. Cum mai sunt si altii ca el. Mi scarba de ce arbitraje avem,in aproape fiecare meci ei isi pun amprenta pe rezultat.

zarkon (3 comentarii)  •  8 mai 2013, 16:24

Io nu inteleg un lucru.Ce are becali cu M.Costea?.Mie mi sa parut cel mai bun aseara !

Claudiu (4 comentarii)  •  8 mai 2013, 16:25

dinamo ca si steaua face caz doar cand e dezavantajata, desi in general ei ies pe plus la „ajutoare”. nu am vreo problema cu steaua in mod special, dar cand castiga puncte cum a facut-o cu bistrita si petrolul nu poti sa te dai campion

Mihai (1 comentarii)  •  8 mai 2013, 16:30

Domnule Ioanitoaia ,uitativa la golgheterul romaniei cate goluri are date din penalty si cate dintre acestea au fost …apoi sa spunem de altii .O zi buna

RANDOOM (62 comentarii)  •  8 mai 2013, 16:31

@ENGLEZU,DUPA CE I-ATI FURAT PE CEI DE LA BISTRITA SI EI AU RETROGRADAT,CE VALOARE CREZI CA MAI AVEA MECIUL CU STEAUA?
CHIAR CREZI CA DACA PRIMEA BISTRITA PENALTY,INSCRIA?
SAU DACA INSCRIA,CHIAR CREZI CA, CASTIGA BISTRITA.
DACA CASTIGA BISTRITA,CREZI CA SE SALVA DE LA RETROGRADARE?
DACA PIERDEA STEAUA,ERA IN PERICOL SA PIARDA TITLUL?
MECIUL ALA A FOST IRELEVANT SI PENTRU STEAUA SI PENTRU BISTRITA SI MAI ALES PENTRU ARBITRU.
AI VAZUT TU SA SPUNA CINEVA IN PRESA CEVA DE HANTUL ALA?
NU,PENTRU CA NU CONTEAZA,ASA DE BINE PUTEA SA FIE SI INVERS, PENALTY REFUZAT PENTRU STEAUA SI TOT AIA ERA.
IN ANUL ASTA STELEI I-AU FOST REFUZATE MULTE PENALTYURI EVIDENTE.

Bratu Costel (36 comentarii)  •  8 mai 2013, 16:31

Perfect adevarat.

RANDOOM (62 comentarii)  •  8 mai 2013, 16:33

claudiu,CITESTE MAI JOS CE AM SCRIS.
STEAUA ERA CAMPIOANA SI DACA PIERDEA LA BISTRITA,IAR BISTRITA ERA RETROGRADATA SI DACA BATEA STEAUA.
STEAUA ERA CAMPIOANA SI FARA PUNCTUL DE LA PETROLUL.
P.S.:DACA ALA NU A FOST FAULT IN ATAC LA GERALDO(CAND SI-A DAT CHIRICAS AUTOGOL),INSEAMNA CA HABAR NU AI DE FOTBAL

redkill (10 comentarii)  •  8 mai 2013, 16:35

domnule ioanitoaia dar ce facem cu acest campionat cumparat de Becali???cu mafia numita stana bucuresti care alearga cu valiza cu bani dupa jucatori pe strada?ii desfiintam sau nu?

auci (140 comentarii)  •  8 mai 2013, 16:36

eh, subiectivismul e problema. evident dinamo nu scotea nici egal la bistrita daca nu era atat de avantajata. cat despre meciul asta, sa fie multumiti, un penalty au avut si moldovenii, neacordat adica. cum sa te plangi cand tu joci atat de jalnic impotriva ceahlaului acasa? patetic..dar cam asta e definitia clubului, aceasta pata oribila a fotbalului nostru.

obiectiv (6 comentarii)  •  8 mai 2013, 16:42

In mod normal, Dinamo ar fi trebuit sa bata fara probleme atat pe Bistrita, cat si pe Ceahlaul, cu arbitri ostili cu tot. Altfel in Europa ce te faci?

redkill (10 comentarii)  •  8 mai 2013, 16:45

Clubul care ne face rusine in aceasta tara de ca ca este stana bucuresti sau fosta echipa a Ceausestilor care trebuia sa moara odata cu ei,Maccabi,give me 5 risii risilor,campionate cumparate ,valize cu bani,blaturi si hotii desfiintati hotii si o sa aveti un campionat curat pina atunci al 24 lea furt este sustras de hoti!

yogi (14 comentarii)  •  8 mai 2013, 16:47

Dinamo,sa-si faca echipa si apoi sa vorbeasca. Cred ca au cea mai slaba prestatie de cand ii urmaresc.Adica de peste 30 de ani. Ce joaca acum, se poate numi doar ,,aiureala balbaita”. Nu sunt in stare sa lege 3 pase consecutiv,ce sa mai zici de pase lungi(nu stiu daca au reusit una pe etapa in campionatul asta)
Sa lasam arbitrajul(toate au luat-o la vale in tara asta) si sa aducem jucatori tineri,dar nu avem pepiniere,sa…,of,of.

redkill (10 comentarii)  •  8 mai 2013, 16:51

Asa e,la noi nu m-am referit,e adevarat,avem numai lemne in echipa,primul este domnul retardat Rus care din 100 de centrari 101 le da in copac,domnul Grigore care este un jalon baut,iar restul numai zic,ar trebui sa se retraga si sa lase pe altii mai tineri ca sint praf!!!

IO (228 comentarii)  •  8 mai 2013, 16:51

Pt #18
Corect, hentul lui Gardos nu schimba nimic in clasament, dar regulile jocului raman active si in astfel de situatii. Prin urmare Steaua a fost avantajata la Bistrita.

hauhau (16 comentarii)  •  8 mai 2013, 16:54

esti aidoma lui robert turcescu,nea ovidiule…intelegi matale de ce…

Cineva (4 comentarii)  •  8 mai 2013, 16:55

Nici eu, dl. Ioanitoaia, nu sunt de acord cu o chestie in articolul dumitale. Aveti perfecta dreptate in legatura cu oficialul dinamovist, dar ma intreb de ce dupa meciurile si campioanetele, atentie, CAMPIONATELE, luate de CFR pe mana arbitrilor, nu a-ti scris un asemenea articol si la declaratiile oficialilor CFR-isti, care se vedeau furati si talhariti din toate partile, la cele mai mici greseli impotriva lor?
Inclin sa cred ca sunteti un jurnalist depasit, scriind articole ca pe vremea comunismului, in care loviti doar in cine vreti, NERESPECTAND faptul ca un jurnalist ar trebui sa fie neutru, cum ii trateaza pe „X”, la fel sa-i trateze si pe „Z”…

Aurelian (21 comentarii)  •  8 mai 2013, 16:59

Stelistilor (si dinamovistilor), pe asta o stiati? Citez: „Steluta, iubita ta echipa, nu-i decat o pramatie (si asta inca de pe vremea in care bolsevica ei mamica a trimis-o cu sarcini precise in tara asta). Poti sa-i spui linistit si CSKA, macar in momentele de alint, pentru ca nu vei gresi deloc. CSKA este de fapt numele primit la inceputuri de echipa ta, si nu Steaua, pe asta sper ca o stiai pana acum. Da, CSKA, la fel ca pe surorile ei din Rusia, Bulgaria si alte tari peste care cancerul comunist a pus stapanire in secolul trecut. Numele ”Steaua” a venit abia mai tarziu, pe cand in tara nu mai era nevoie de rusi (furasera indeajuns tot ce s-a putut, iar sclavia adusa de ei – numita comunism – prinsese radacini adanci deja). Asa ca acum nu mai aveam nevoie de rusi, de evrei si de alti straini, acum trebuia sa ne facem cu totii mari rrrromani (un fel de u-isti, ca sa ma intelegi mai bine). S-au lepadat deci straiele galbene din tricolorul cu care csk-istii erau imbracati pana atunci si asa ati ajuns ros-albastrii, culori cu care va mandriti acum peste tot. Era nevoie acum nu numai de un simbol care sa fie adoptat de o tara intreaga, cat si de o luminita rasarita pe cerul mohorat al celor multi, tinuti de atata vreme in intuneric, foame, frig si teroare.Asa ca s-a hotarat de la partid ca tarfa asta bolsevica sa se numeasca Steaua, ea sa fie iubita de toata lumea si sa fie fala comunismului pretutindeni. Pentru asta s-au terorizat arbitrii, santajat jucatori, batut antrenori si presedinti, adoptat echipe slUgi si nu in ultimul rand, ba chiar in cel dintai, desfiintat echipe. Cred ca prietenul Kiruj ti-ar putea povesti multe in acest sens. Imagineaza-ti ca in iarna aceasta Paszkany ar fi desfiintat-o pe Steaua, in iarna viitoare pe Petrolul, iar cand va mai indrazni si Astra sa fie lider la finele turului, se va desfiinta si ea. Imagineaza-ti pe urma ca Tatarusanu, Chipciu, Chiriches, Rusescu, Lato, Tase, Popa, Gardos, Reghe, Hamza, Bokila, Sauvadet, Fatai, Tembo si cine mai vrei tu poposesc toti in Gruia, doar pentru ca asa vrea partidul, iar Maxim, Nistor si Alibec sunt obligati ”sa faca armata” jucand fotbal in Gruia. Ce zici, putem ajunge si noi, cat ai zice peste, la 24 de titluri? Sau chiar la 42 ? Asta au facut ai tai vreme de patru decenii, plus inca unul si jumatate mai pe urma, pana la aparitia bozgorului asta de Paszkany, care a avut nesimtirea sa le dea alor tai cate-o scatoalca si sa-i mai puna nitelus cu botul pe labe. Iar voi acum, plini de tot atata mandrie pe cata suficienta, aveti tupeul (ca sa nu zic nerusinarea) sa va mai si laudati in casa noastra cu ”performantele” voastre manjite de atatea faradelegi! Pai hai sa-ti fur eu in fiecare zi banii din buzunare si de prin conturi si sa vedem peste vreo 50 de ani care vom fi mai bogati, eu sau tu, copiii mei sau ai tai? Singura problema a Stelutei tale a fost ca in fotbalul de pe plaiurile mioritice a mai aparut, cam in acelasi timp, inca o asasina – Dinamo – impreuna cu care a pus la pamant si parjolit tot ceea ce crestea frumos in fotbalul nostru. A aparut un nebun frumos precum Gicu Dobrin si al sau FC Arges, s-a mai nascut si un Rapid, a mai inflorit o Craiova Maxima sau o Timisoara, dar pe toti si pe toate i-ati pedepsit exemplar, ingenunchindu-i imediat ce au indraznit sa ridice capul din pamant. Pe Craiova Maxima ati ucis-o miseleste, impartindu-va pe urma, ca niste hiene flamande, pe cadavrul ei. Pe Lung, Ungureanu si Gica Popescu i-ati luat voi, pe Balaci si Camataru militistii, pe altii securistii de la Victoria, iar Hagi si Stangaciu nu au fost lasati in Banie pentru ca aveati voi nevoie de ei. Te-ai laudat cu performantele Stelei (probabil CCE), iar despre CFR ai tai spun ca e o echipa de mercenari. Te intreb insa: cati din echipa aceea au fost formati de clubul vostru? Duckadam e din Arad, Balan din Baia Mare, Balint din Bistrita, Lacatus din Brasov, Boloni din Tg.Mures, Belodedici din Timis, Iovan de pe langa Resita, ca sa ti-i enumar doar pe cativa de prin zona asta. In felul acesta au fost distruse, rand pe rand, nenumarate echipe, ca doar era nevoie de numai doua echipe puternice, din rivalitatea carora prostimea sa se hraneasca si sa uite astfel de foame, frig, teroare si umilinte. Crezi ca intamplator Giulestiul, Bania sau Banatul va detesta si azi ca pe niste capcauni?”

Hostysv (1 comentarii)  •  8 mai 2013, 17:00

Un articol foarte pertinent. Dragi dinamovisti, pentru a va clarifica asupra diferentei de valoare dintre Steaua si Dinamo, va rog uitati`va la coeficientii UEFA si la cate puncte au adus ROMANIEI Steaua si cate Dinamo. E vorba de bun simt aici.

flo (7 comentarii)  •  8 mai 2013, 17:05

Bai, ioanitoaie, comunistule, cum poti sa debitezi asa ceva? Pai, atunci acelasi arbitru, Radu Petrescu, care a facut praf meciul Dinamo-Gloria din tur, ce ne facem cu el? Oricum ai aduna, Dinamo tot pe minus iese.
Cu belgianul ce ne facem? Ca sa se compenseze, trebuie ca in derby sa existe un arbitraj exact ca al belgianului, dar in sens invers. Daca spui ca Dianmo nu ar trebui sa se planga de arbitraj, ca doar a fost avantajata cu o etapa in urma (desi a fost facuta praf cu aceeasi Gloria (care peste o etapa avea sa mimeze fotbalul in ghencea) in tur), banuiesc ca nici steaua nu ar trebui sa se planga de arbitraj, daca va fi furata la drumul mare in derby. Ca vad ca asa gandesti.

Decebala (14 comentarii)  •  8 mai 2013, 17:06

Articol despre arbitraj. Dinamo – Ceahlaul si Bistrita – Dinamo. INCREDIBIL.

Domnule Ioanitoaia, problema principala este la Steaua – Dinamo din tur. Trebuia scris un an despre arbitrajul de la acel meci. Ziarul dumneavoastra a facut investigatii in legatura cu relatia dintre arbitrul belgian si clubul Steaua ?

firi (6 comentarii)  •  8 mai 2013, 17:11

@redkill, pitecantropii ca tine fac de ras aceasta tara, nu o echipa de fotbal care, ce sa vezi?, a scos Ajax-ul si a batut acasa Chelsea. Altii au facut de ras fotbalul romanesc (de pilda, o echipa pe nume Dinamo/Dinamuia Bucuresti). Pacat ca prostia nu se poate extirpa.

redkill (10 comentarii)  •  8 mai 2013, 17:18

pentru stelisti : uitati-va la meciurile directe nu la campionate si alte furturi cumparate si veti vedea diferenta!DESFIINTATI STANA!

redkill (10 comentarii)  •  8 mai 2013, 17:19

MACCABI HAIFA 5 stutgart 5 NEXT?GIVE ME 5!Risii tarii!

flo (7 comentarii)  •  8 mai 2013, 17:20

@firi : Cand in presa internationala sunt preluate de la noi, si acordate sptii ample, articole referitoare la cazul valiza, stenogramele (becali, radoi, piturca, mititelu…cine sa retrogradeze, vezi ce spunea radoi despre arbitraje si pe cine sa ajute), bricheta, autocarul bistritei, depunctarea stelei (si apoi date inapoi), te face si o echipa de ras peste hotare. Mult mai mult decat niste banale rezultate, care sunt doar niste cifre seci.

LiviuDINAMOOO (2 comentarii)  •  8 mai 2013, 17:28

V-am rugat frumos sa nu mai scrieti despre Dinamo, deoarece nu sunteti obiectiv, iar azi imi mentin parerea.

redkill (10 comentarii)  •  8 mai 2013, 17:31

Mai lasa-ma frate cu presa internationala cind mizeria este la noi in tara.Trebuie stirpita de aici prima data si apoi o sa ne vada si altii altfel.Afara cu Mircea Sandu si Mitica brutarie,desfiintata stana din cimitirul ghencea,reinfiintata U Craiova si apoi mai vb.

CORNELIU (116 comentarii)  •  8 mai 2013, 17:31

aurelian cred c-ai luat-o tare pe palinca! Ce pii mei crezi ca noi n-am trait in Romania? Ti-ai pus intrebarea daca sportivii n-au vrut ei sa vina dupa bani, grade si altea alea, alea? Ca la Steaua, fosta CCA, se facea performanta, este adevarat. Chiar la vreo 19 discipine!! Ca asa era sistemul socialist, comunist cum vrei sa-i spui. Chiar si celelalte echipe departamentale sau reprezentative de judete nu „mancau bani de la contribuabili”? In mai mica masura? Sau clubul Rapid daca a fost infiintat cu bani de la Internationala a II-a de la Moscova inca din 1923, care este problema? Vrei sa-mi arati cati englezi sau nemti juaca la Bayern sau Chelsea? Vi se pune voua pelteaua le Steaua care aduce puncte din competitii europene unde se joaca p bune, nu pe comenzi politice ca la CFR 1907, Unirea Urziceni sau Otelul Galati! Mai asteptati si voi un an doi pana mai aduna Steaua ceva puncte si pe urma va duceti „moca” in CL!! Nu asa ati facut? Si anul asta la fel si la anul la fel! Sa vedeti campionat cu „porunci si ordine” la Arbitrii, Liga si FRF ca sa e ia campionate!!

misu (27 comentarii)  •  8 mai 2013, 17:33

Negoita este pe urmele lui Jabba !!!!

Nikutzu Boss Nr. 1 (3 comentarii)  •  8 mai 2013, 17:37

Nea Ovi, pensia bre. Mai lasa si pe altii mai tineri.

Halal (25 comentarii)  •  8 mai 2013, 17:39

Bine ca despre Dinamo ati facut repede un articol, dar cand steaua batea Dinamo din cauza unor greseli grave de arbitraj nu faceati niciun articol, va luati de comentatorul de la dolce dar pe ai vostri nu ii vedeti? continuati sa il pupati in cur pe becali, poate o sa va faca statuie.

mimi (5 comentarii)  •  8 mai 2013, 17:48

un articol care arata pisica. negota a prmit oferte de mebmbru cotizant la gsp. ori vrei sa ai presa, ori nu. din pacate marea problema a socetatii de azi, si nu numai in ro, presa te uraca , presa te coboara. clar ca lumina zilei!!!

dany007 (5 comentarii)  •  8 mai 2013, 17:52

redkill ma faci sa rad rau de tot. Mai lasati-o cu furtul campionatului. Si in Uefa am furat, unde am batut-o pe Ajax. Sa nu mai pomenim de ce meciuri am facut cu Chelsea. Pai Dinamo cand lua campionate lua 0 (ZERO) puncte prin Europa, pe cand Steaua a tot adunat puncte. Presupun ca si alea au fost furate si ca fantoma lui Ceausescu si-a bagat coada. Mare va este frustrarea. Nu mai are cine sa ajute Dinamo sa mai ia campionate. Pai de cand a plecat Borcea se intampla un lucru, nu prea mai merg blaturile………

bluered_sky (94 comentarii)  •  8 mai 2013, 17:56

@ redkill: cine legatura are Steaua cu acest articol? Nu crezi ca ar trebui sa te uiti in ograda ta?

bluered_sky (94 comentarii)  •  8 mai 2013, 17:59

*ce legatura…

dany007 (5 comentarii)  •  8 mai 2013, 18:00

Nu inteleg dorinta mare a dinamovistilor sa li se califice echipa in cupa Uefa. Aveti voi fata de Uefa League. Aduceti macar un punct daca ajungeti acolo. Pai eu sunt stelist si as prefera sa sa duca in Europa o echipa care sa aduca puncte, nu neaaparat Steaua, anii trecuti cand CFR-ul s-a dus nu ne-a facut de ras, ba chiar a adus puncte, si pot sa spun din tot sufletul ca am fost alaturi de ei, nu ca suporter direct, ci ca roman. De ce sa imi doresc sa se duca echipa cu care tin in Europa daca joaca un fotbal varza, doar sa ne facem de ras si sa ne enervam.

redkill (10 comentarii)  •  8 mai 2013, 18:08

dany&bluered,ma uit in primul rind in ograda mea care nu mai contine nimic de valoare de cind a plecat Porcea si Torje,dar asta nu inseamna ca nu mai sint blaturi,la noi niciodata nu au fost pentru ca in ultimii 5 ani am fost furati mereu de arbitrii,pe cind valiza cu banni a tot umblat mai mereu in ultimii ani dar de cind era sa il bage la mititica pe cioban le face pe ascuns acum,cumpara tot ca pe vremea impuscatului,acest club a ramas la fel,o mizerie a trecutului ceausist,trebuie desfiintata aceasta mizerie a Romaniei numita stana istambul!!!

Kivu (4 comentarii)  •  8 mai 2013, 18:09

Ca deobicei foarte obiectiv. Jos palaria.

Comentează