Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Cearta fraţilor siamezi

Nici n-a apucat Dan Petrescu să declare “anul ăsta s-a bătut Steaua cu nimeni” că Mihai Stoica, fratele siamez din epoca de glorie a Unirii Urziceni, a sărit ca ars!  Plasîndu-l lîngă Emeric Ienei, “pe care nu l-am auzit niciodată […]

marți, 7 mai 2013, 3:48

Nici n-a apucat Dan Petrescu să declare “anul ăsta s-a bătut Steaua cu nimeni” că Mihai Stoica, fratele siamez din epoca de glorie a Unirii Urziceni, a sărit ca ars!  Plasîndu-l lîngă Emeric Ienei, “pe care nu l-am auzit niciodată să spună ceva de bine la adresa noastră”, managerul general l-a inclus și pe antrenorul lui Dinamo Moscova în categoria “invidioșilor”, a celor “care suportă greu succesul altora”!

Părerea mea e că Petrescu are dreptate. Nu pun sub semnul echivocului succesul Stelei, de necontestat în condițiile în care și-a adjudecat titlul cu 5 etape înainte de căderea cortinei, dar împărtășesc opinia că ea s-a desprins nu numai pentru că a jucat mai organizat și mai eficace, ci pentru că adversarele ei s-au prezentat mai slab. Chiar nu înțeleg însă de ce asemenea afirmație ar putea enerva pe cineva.

Adevărat e însă că, în locul lui Dan, m-aș fi ferit să comentez tocmai pentru a nu da naștere la interpretări și, pînă la urmă, la polemici. Nu-i recomandabil să spui mereu ce gîndești. E mai indicat să te abții ca să-i menajezi pe cei din jur, unii dintre ei, iată, foarte sensibili.

N-are rost să insistăm asupra vulnerabilității contracandidatelor, dintre care doar Petrolul, și mai ales în retur, a amenințat cît de cît supremația Stelei. Vînzîndu-și vedetele, CFR s-a retras singură din cursă. Împingîndu-l pe Hizo să demisioneze, Vasluiul a luat-o în jos și nu s-a mai oprit. Cu Copos în rol de Hopa Mitică, Rapid a intrat insolvență și, mai grav, în vrie. După ce a trăit periculos între plecarea lui Borcea și venirea lui Negoiță, Dinamo și-a regăsit cadența prea tîrziu. Deși Pandurii și Astra au crescut față de stagiunile precedente, le-a rămas drum lung pînă în vîrful ierarhiei, acesta a fost contextul în care, simplificînd, Steaua a convins, a strălucit și s-a distanțat de pluton. Fructificînd propriile calități, dar și profitînd de slăbiciunile competitoarelor.

În ciuda faptului că tema pare să incite, mă îndoiesc că ar servi la ceva să hotărîm cine-i mai stelist dintre Petrescu și Stoica. Practic, am deschide o discuție fără cap și fără coadă. Nu există cîntare pentru măsurarea sentimentelor, însă nu-l putem acuza pe Dan, care a descoperit fotbalul în Ghencea, că i-ar purta sîmbetele clubului la care a cucerit cele dintîi trofee dintr-o carieră internațională prodigioasă, 3 titluri și o Cupă a României. Se știe că prima iubire nu se uită niciodată.

La fel cum, reversul medaliei, nu-i logic să
negăm contribuția lui MM la obținerea actualei performanțe. Evident că, înainte de a aparține altcuiva, izbînda Stelei se cuvine trecută în contul antrenorului Reghecampf, cu precădere a acestuia, ceea ce nu înseamnă a neglija meritele ce-lorlalți membri ai staffului. Deci nici pe cele ale managerului. Să nu zîmbiți, însă de pe lista laureaților -n-ar trebui să lipsească nici numele lui Gigi Becali, omul care a vorbit adesea aiurea, dar care a reușit un lucru important, a făcut din echipă o afacere rentabilă. Despre asta însă cu un viitor prilej.

Comentarii (69)Adaugă comentariu

lord belial (138 comentarii)  •  7 mai 2013, 16:01

sinteti o tara de paduchiosi ranchiunosi.
o fi cistigat steaua titlul in 86, dar steaua lui reghe joaca cel mai contemporan si atractiv fotbal din toate formatiile stelei (si includ aici si steaua lui enei, si steaua lui oli, si a lui zenga, protasov, bergodi, toti)

in loc sa ii aduceti lauri lui reghe, tot cultivati saminta de scandal si cautati nod in papura si pricini.

amintiti degeaba lipsa contracandidatelor in liga lui mitica, pt ca steaua si cu contracandidate tot rupea fotbalul in doua. am fost la un pas sa eliminam chelsea, am batut ajax, am cistigat grupa si crezi ca stateam in drum de dinamu sau crapid?

zugu (1 comentarii)  •  7 mai 2013, 16:01

Petrescu sa nu uite cand pupa cu foc gioarsa de steag a Rapidului in Ghiulesti si cum le promitea dragoste eterna.

Talpaiadului (54 comentarii)  •  7 mai 2013, 16:14

Dan Petrescu are perfecta dreptate cand spune ca Steaua nu a avut contracanditate reale anul acesta, dar, din declaratia sa se intlege pe undeva ca meritul Unirii Urziceni ar fi pe undeva superior celui al Stelei, aici zic eu ca e o mica gresala. Steaua are echipa mai buna decat a avut Unirea Urziceni cand a castigat titlul. Daca e sa fim cinstiti, Unirea a castigat campionatul cu noroc, in ultimele etape, Dinamo fiindu-i superioara ca joc in acel an. Dan Petrescu impune echipelor sale un joc de contraatac, de „focul la ei”, obtinand rezultate extraordinare, mult peste valoarea jucatorilor, dar cu pretul unui fotbal saracacios, neplacut ochiului. Oricum, Dan Petrescu este deja unul dintre cei mai buni antrenori romani ai tuturor timpurilor si merita tot respectul si admiratia noastra pentru munca si rezultatele sale.

cipilan (5 comentarii)  •  7 mai 2013, 16:18

analiza e corecta in mare parte. in primul rand succesul stelei are la baza lipsurile celorlalte echipe care ar fi putut emite pretentii la titlu. cei care azi ii lauda excesiv pe stelisti uita ca in ultimii 5-6 ani steaua a fost cam zero in campionat. in primul rand succesul stelei se datoreaza lui becali. oricat il poti injura, daca nu baga bani in transferuri( multe fara aprobarea „genialului’ mimi) nu mai avea pe cine antrena mult laudatul reghe. in al 2 lea rand e meritul lui reghe si al jucatorilor alaturi de restul echipei tehnice. pe ultimele locuri la merite le are aceasta scarba numita mimi care-si aroga multe dar care nu are si merite! a face scandal, a te injura pe unde poti cu oricine nu inseamna ca ai vreun merit! ramane un penal protejat de pupincuristii stelisti de prin comisii care in nesimtirea lui isi aroga meritele celor care au facut intradevar ceva pentru echipa. surprinzator sau nu( in dorinta de scandal pe care o intretin in permanenta ziaristii caci altfel daca ii pui sa comenteze un meci se fac de ras) sunt promovate toate nonvalorile si de aici nu pot lipsi mimi, mitelul sau alti profitori din fotbal.

ba(la)nel (66 comentarii)  •  7 mai 2013, 16:23

Domnule Ioanitoaia, poate nu stiti ca si pe dumneavoastra v-a invatat ABC-ul meseriei de ziarist tot Mimi Stoica…va rog, putina recunostinta…acest om ne-a invatat pe toti sa facem ce stim sa facem, fara el nu cred ca s-ar fi ajuns la acest nivel de civilizatie al omenirii…draga Mimi, cei din antichitate au dat un nume acestui fenomen, se numeste narcisism, cel indragostit de el insusi…ai ajuns sa te iubesti atat de mult, incat apelativul de clovn cu care multi te-au gratulat, devine o stare de spirit…

cetateanul X (5 comentarii)  •  7 mai 2013, 16:30

petrescu spune adevarul. echipele din romania sunt slabe anul asta. pe cfr in campionat nu prea am inteles-o, in rest o apa si-un pamant. asta nu inseamna ca steaua nu are valoare. a deonstrat in europa. daca celtic castiga titlul in scotia intr-un campionat slab inseamna ca si ea este slaba? a ajuns pana in optimile CL. mm stoica nu face decat sa se supere pe faptul ca Petrescu a spus despre celelalte echipe ca sunt slabe. le tine partea unor formatii ca dinamo, cfr, rapid, vaslui? ps: petrescu e stelist cu sau fara ranchiuna, mm e stelist atat timp cat scrie asta pe cartea de munca. aceasta-i diferenta.

Talpaiadului (54 comentarii)  •  7 mai 2013, 16:31

Si inca ceva: cum adica Dan Petrescu si Mihai Stoica siamezi? Ce au cei doi in comun? Inima de stelist? Dan Petrescu este un simbol al Stelei, MM cine este? Un fel de „catelul Samurache”, care se baga in seama de unul singur prin declaratiile sforaitoare despre asa-zise merite personale vis-à-vis de performantele echipelor unde a fost angajat si prin declaratiile deplasate, de cele mai multe ori jignitoare la adresa partenerilor de competititie, prin care „pune presiune pe adversari”. Meritele pentru jocul echipei apartin jucatorilor si antrenorilor, nu bagatorilor de seama.

mase (12 comentarii)  •  7 mai 2013, 16:32

meme stoica stie lumea cine e…un tigan precum ii spune si numele…stoica…..reghe e un antrenor excelent el a creat steaua de astazi ,plus becali..generos in achizitii plus publikul care ia sustinut…eu sant dinamovist de mic.dar tin sa va spun asta..

Laur (111 comentarii)  •  7 mai 2013, 16:32

Nea Ovi, ai matale atata curaj incat sa il contrazici pe marele MM? N-as fi crezut…

cetateanul X (5 comentarii)  •  7 mai 2013, 16:33

si apoi mm stoica isi apara cuibul unde cloceste. treaba nu vad ca face. o sa vina si randul lui reghe sa fie luat in colimator de acest manager. asadar mm stoica… INTOTDEAUNA GAINA NICIODATA COCOS, cel putin la locul de munca
ps: acesta este un pamflet si trebuie tratat ca atare

CORNELIU (116 comentarii)  •  7 mai 2013, 16:34

Celelalte echipe au facut un pas inapoi pentru ca numai sunt puncte si sa se duca direct in CL!! Anul asta ii lasa pe cei de la Steaua sa se strofoace sa faca IAR puncte in Europa si pe urma se vor lupta IAR toate echipele, asa cum au facut CFR, Unirea Urziceni sau Otelul Galati. Aceste echipe, pe punctele adunate de Steaua, s-au dus moaca in CL! Bineinteles dupa ce s-au primit „comenzi impooortannnnnnte” de la lideri politici sau baroni locali cum ii alinta mass-media din Romania!! Steaua este in prima urna valorica in primele tururi DATORITA REZULTATELOR OBTINUTE IN ANII ANTERIORI IN COMPETITIILE EUROPENE si nu sansa cum spun o „anumita parte a presei” sau „bulan” cum o zic carcotasii!!

CFR Cluj (1 comentarii)  •  7 mai 2013, 16:36

O analiza pertinenta. Felicitari d-lui Ovidiu pentru articol. In conflictul dintre stelisti si ex-stelisti nu ma bag, ca nu-mi place sa ma murdaresc cu chestii maro

Madalina (13 comentarii)  •  7 mai 2013, 16:36

Cu un singur lucru nu sunt de acord: meritul lui MM la victorie.

Stiu ca MM are un rol. Si nu este acela de a gasi si aduce jucatori (foarte foarte slabi, de altfel). Are rolul de „omul cu gura mare pe care nu-l place nimeni, din afara sau din interiorul echipei, dar care apara pe toata lumea”. Foloseste echipei. Toate scandalurile legate de Steaua sunt iminent legate de MM, atragand atentia de la Reghe, jucatori si chiar Gigi.

Parerea mea insa este ca nu aceasta este cea mai buna solutie. Printre altele, pentru ca nu are cum sa dureze un astfel de calm. Este calmul dinainte furtunii. Multi mai simplu, civilizat, corect, spuneti-i cum vreti, mi se pare sa nu semeni furtuna deloc.

dinu (427 comentarii)  •  7 mai 2013, 16:37

@lord belial. Tot dus cu caputul ai ramas! Vezi ca Steaua putea bate pe Bayern, pe Barcelona si pe Juventus impreuna daca ele jucau in 5-6 jucatori! Auzi ca Reghe nu e laudat destul, ia citeste inca o data!

Marius22 (347 comentarii)  •  7 mai 2013, 16:39

Calm si echilibrat ca totdeauna, necesar in acest mediu de scandal si barfa aproape toxic. Felicitari.

ultras (45 comentarii)  •  7 mai 2013, 16:45

Nea Ovi, ii dai prea multa importanta baragladinei de MM. Treci peste fluierand.

Mircea (10 comentarii)  •  7 mai 2013, 16:45

corect

Mircea (10 comentarii)  •  7 mai 2013, 16:47

lord belial:
„sinteti o tara de paduchiosi ranchiunosi.
o fi cistigat steaua titlul in 86, dar steaua lui reghe joaca cel mai contemporan si atractiv fotbal din toate formatiile stelei (si includ aici si steaua lui enei, si steaua lui oli, si a lui zenga, protasov, bergodi, toti)

in loc sa ii aduceti lauri lui reghe, tot cultivati saminta de scandal si cautati nod in papura si pricini.

amintiti degeaba lipsa contracandidatelor in liga lui mitica, pt ca steaua si cu contracandidate tot rupea fotbalul in doua. am fost la un pas sa eliminam chelsea, am batut ajax, am cistigat grupa si crezi ca stateam in drum de dinamu sau crapid?”

subscriu

Alecu (2 comentarii)  •  7 mai 2013, 16:47

Foarte corecta descrierea. Si eu ii dau dreptate lui Petrescu, nu lui Stoica.

Adrian (8 comentarii)  •  7 mai 2013, 16:50

Stimate Domnule Ioanitoaia,

Haideti sa uitam pentru cateva secunde ca Steaua a jucat in campionatul asta si sa judecam nivelul celorlalte echipe, ma refer doar la Petrolul, Pandurii, Astra, dinamo (intentionat cu „d”:)). Daca excludeti Steaua ati fi tentat sa ziceti ca cel putin 2 echipe din cele enumerate au jucat bine si prin prisma rezultatelor ar merita titlul. Acum sa revenim la realitate…Steaua a jucat in campionat si le-a „subordonat” pe toate. Concluzia este ca „lumea” este putin invidioasa, iar faptul ca este o diferenta foarte mare de puncte intre Steaua si celelalte echipe tenteaza la afirmatii de genul „Steaua n-a avut adversari”, facandu-se aluzie la faptul ca adversarii au fost salbi. Adevaratul potential al echipei campioane, Steaua, s-a vazut in meciurile de Europa League, aceasta adunand un numar impresionant de puncte. Meritul este si mai mare cand ne aducem aminte ca Steaua si-a castigat nu doar meciurile care erau de castigat (aceasta este calitatea unei echipe mari!), ci a castigat si pe cele in care a pornit cu sansa a doua (Ajax, Chelsea, as putea enumera chiar si rezultatele de egalitate cu Stutgart si Copenhaga)…”dar despre acest subiect vom mai discuta” :))

Cheetah (2118 comentarii)  •  7 mai 2013, 17:05

Afirmatia lui Dan Petrescu e valabila pentru campionatul intern, si nu este valabila pentru Europa League, ce nu-i asa? 🙂 🙂 🙂
Deci adevarul e ca deobicei pe undeva pe la mijloc.
Si DA, admiram toti faptul ca MM Stoica apreciaza valoarea campionatului intern, asta inseamna ca celelalte echipe se vor simti bagate in seama si vor lupta pe mai departe pentru calitate fotbalistica, seriozitate, spectacol si fani fericiti in tribune. Ce nu-i asa? Asa sa fie!
Articolul e foarte bun pentru ca pune punctul pe I privind spre calitatea fotbalului intern, care va trebui sa se schimbe in bine! Poate invata si dnii fotbalisti ce-i aia ISO 9001 🙂 🙂 🙂

Vasca (166 comentarii)  •  7 mai 2013, 17:08

Ioanitoaia l-a tot laudat pe Reghe si o face si acum. E singurul care nu i-a cautat noduri in papura si nu opricep ce au unii sa ii reproseze. Articolul mi se pare f corect ca tinuta.

cosmo (237 comentarii)  •  7 mai 2013, 17:12

corect, nu putem nega contributia lui NN Stoica, pentru simplul motiv ca nu ne putem da seama nicicum care e.
de condus nu conduce decat masina personala. antrenor nu numeste, nu gestioneaza niciun buget, n-are drept de semnatura si de decizie, caz unicat de manager. :))))
singurul lucru pe care il decide el e ce posteaza pe facebook si in ce culoare sa zugraveasca peretii cutiei de carton in care locuieste.
sper ca sentinta in dosarul transwefrurilor sa ne scape de el, daca altfel nu se poate.

dellux (1 comentarii)  •  7 mai 2013, 17:21

„Adevărat e însă că, în locul lui Dan, m-aș fi ferit să comentez tocmai pentru a nu da naștere la interpretări și, pînă la urmă, la polemici. Nu-i recomandabil să spui mereu ce gîndești”
Asa este nea Ovidiu, mai ales cand stii ca exista si un MM lipsit de bun simt, obraznic si isteric!
P.S.- ce mare fotbalist (legende) n-a jignit el de cand a parvenit in fotbal ?

ovicri (3 comentarii)  •  7 mai 2013, 17:32

meme stoica este un măscărici, un Dinu Păturică al fotbalului românesc. Acest troglodit cu aere de primadonă ar trebui interzis şi de pe micul ecran şi de pe stadioane. Simplul fapt de a-i asocia numele minuscul de cel al marelui Dan Petrescu reprezintă o jignire adusă nouă, iubitorilor fotbalului.

zwqx (1 comentarii)  •  7 mai 2013, 17:36

„nu-i logic să negăm contribuția lui MM la obținerea actualei performanțe”
?!
Nu pot sa inteleg clar care au fost meritele lui MM, nici la Steaua, nici la Urziceni si nici in alta parte. Ar insemna sa apara acum femeia de serviciu de la Steaua si sa tina toata ziua conferite pe la toate gesepeurile si digiuri despre marele ei merit la castigarea titlului 24. Ma rog, a contribuit si ea intr-o oarecare masura, dar sa nu facem o epopee din asta.
Si nu pot intelege nici surescitarea nevrotica in care traieste managerul, cred ca e nevoie de anume expertiza pentru a o explica. Cum isi permite cineva sa spuna ceva ce nu-i convine (desi nu stiu ce nu i-a convenit din declaratia lui Petrescu, poate ca a omis sa spuna ca e cel mai mare manager din galaxie) sare ca lovit de apoplexie.
Se pare ca numai Prodanca mai are autoritatea de a vorbi despre Steaua, Petrescu, Ienei, Iordanescu, T. Stoica sa-si vada mai bine de treburile lor. Gasesc sinistra obsesia oficialilor Stelei de a le inchide gura fostelor glorii.

vai de noi (35 comentarii)  •  7 mai 2013, 17:49

@lord belial

cati ani ai „paduchiosule”?ai vazut steaua din 86 jucand?sau dinamo 90?nu cred ca le-ai vazut..ar fi maturat pe jos cu steluta lui reghe..ti-o spune un stelist care la finala milan-steaua 4-0 n-a inchis nici un ochi de necaz..

Auau (1 comentarii)  •  7 mai 2013, 17:58

Daca Stoica nu ar avea niciun rol JJ l-ar da afara pe loc. Deci are si Dl Ioanitoaia il stie bine.

cascadoriirasului (3 comentarii)  •  7 mai 2013, 18:02

Nea Ovi, cu ce draq se ocupa MM la club? Daca stii spune-ne si noua sa nu murim de fraieri, dar eu cred ca se ocupa cu taiatul frunzei la caini si cu datul importantei.

aham (140 comentarii)  •  7 mai 2013, 18:15

partial are dreptate petrescu. e suficient sa te uiti la tatu, tanase, nikolic …chiar si rapa sau iancu, toti jucatori (cel mult )de duzina. pe de alta parte steaua a demonstrat in europa ca nu e chiar asa, acolo a facut o figura frumoasa si nu se mai poate vorbi despre slabiciunile adversarilor. ca sa nu mai amintim de faptul ca, recent, si dinamo a concurat singura intr-un campionat si a”reusit” sa termine pe 3.

Ducu (121 comentarii)  •  7 mai 2013, 18:37

Un articol realist din care Stoica nu va intelege in veci nimic. E prea plin de el ca sa se poata corecta vreodata.

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  7 mai 2013, 18:50

De asta nu o sa mai avem fotbal competitiv pe plan international …Toti ziaristii dar absolut toti ascund blaturile …

dac.impielitzat (51 comentarii)  •  7 mai 2013, 19:00

Trebuie sa fii amnezic ca sa-i numesti pe acesti doi frati siamezi… o metafora care pare frumoasa dar e lipsita de orice fundament logic.

Foarte bine ca a vorbit Dan. Toti avem dreptul sa ne exprimam o opinie, liber! Trebuie sa fim si constienti ca orice facem are consecinte, ORICE! Chiar si o fapta buna 🙂
Chiar si o fapta care credem noi ca nimeni nu stie. Hehehe… ORICE fapta are consecinte.

Mi-a placut foarte mult cum a reactionat Dan. Felicitari! Un adevarat razboinic.

treadstone (21 comentarii)  •  7 mai 2013, 19:05

Steaua a castigat campionatul inca din tur cand: Rapid nu era insolventa, Dinamo nu era in tranzitie, CFR nu isi vanduse vedetele, Vaslui chiar castigase cu Steaua, Astra, Petrolul si Pandurii erau nuci tari.Steaua lui Reghe e net superioara Urziceniului lui Dan Petrescu si parerea mea ca este peste Dinamo Moscova. Otelul si Urziceni au castigat campionatul cu scandal si profitand de slabiciunile celorlalti, fara sa convinga, fara sa controleze jocul, doar prin faze fixe si contre.Nu sunt fan MM dar a sesizat foarte bine rautatea din vorbele lui Dan. Atunci cand pierde Petrescu da vina pe arbitrii si face circ pe margine. Daca lua el titlu zicea ca a spulberat concurenta…degeaba a intors-o ca la Ploiesti.

alecse (1 comentarii)  •  7 mai 2013, 19:17

intreb si eu, de ce trebuie mm stoica sa raspunda fiecarei vorbe ce zboara pe campii ? asta e datoria sa ? sunt chestiuni in viata, carora nu trebuie sa le dai un raspuns. acum era o astfel de chestiune.

Steaua1986forever (19 comentarii)  •  7 mai 2013, 19:21

Domnule Ioanitoaia, va rog din suflet sa imi precizati care au fost „meritele” lui MM in acest sezon. O spun fara urma de ironie. Puteti sa mi le enumerati, nu de alta…dar eu inca nu le-am sesizat insa un fin cunoscator al fenomenului ca dvs. poate are dreptate si noi (prostimea) poate gresim enorm. Puteti sa ni le enumerati? Si va rog din suflet, sunteti de prea mult in fotbal ca sa spuneti „a pus presiune pe arbitri” pentru ca nu tine. De fapt, NU MAI TINE.

George (3 comentarii)  •  7 mai 2013, 19:26

ca de obicei, Ioanitoaia vrea sa cada sau sa stea cu fundul intre 2 luntrii; e bine sa fii echilibrat si diplomat, dar si mai rau e sa fii duplicitar

GOLOMBIOSCHI ILIE (150 comentarii)  •  7 mai 2013, 19:42

Buba campionatului a fost desfiintarea baremului de penalizare de 25 de puncte. Majoritatea echipelor cu sansa a 2-a au facut figuratie in meciurile cu Steaua si i-au facilitat acesteia parcursul atat in campionat cat si in Europa Ligue. Parcursul scurt in Cupa Romaniei voit sau nevoit i-a usurat de asemenea misiunea in campionat si in Europa . Cum nici la nationala in primavara stelistii nu s-au prea strufocat iata cum a devenit chestia cu campionatul castigat cu 5 etape inainte de final.

marius (3 comentarii)  •  7 mai 2013, 19:54

eu tot nu inteleg care sunt meritele lui nn stoica….poate sunt mai retarded……..cat despre cine este mai stelist,Dan Petrescu sau mm……….nici macar nu pot sa rad……bafta Dane si bafta Steaua Bucuresti!!!!!!!!!!fara gigi,nn,mache,etc…….Echipa conteaza

un antrenor (214 comentarii)  •  7 mai 2013, 19:56

George, ce e aia duplicitar? Ce e incorect in articol? Crezi ca vorbele goale tin loc de argumente?

Tudorache (179 comentarii)  •  7 mai 2013, 20:05

incerc sa ii raspund eu lui Steaua1986 pentru ca dl Ioanitoaia nu obisnuieste asta. Stoica e unul dintre sefii Stelei si cum Steaua si-a atins principalul obiectiv de a castiga titlul e normal ca meritele sa ii fie atribuite si lui. Sta pe banca in timpul meciurilor si colaboreaza bine cu Reghecampf. Nu imi place de el, dar nici nu il dusmanesc pentru ca a lovit candva un suporter. Nu foloseste la nimic sa recurgem mereu la imaginea aceea.

Cataiasi (2 comentarii)  •  7 mai 2013, 20:09

De acord, nea’ Ovi, n-au avut contracandidati in campionat. Dar in E.L. ?!

Ionut (1 comentarii)  •  7 mai 2013, 20:18

Steaua a meritat clar titlul de campioana! Restul e chiar invidie ieftina… Vad pe unii ca mai au putin si spun ca Ajax si Chelsea au facut blat cu Steaua…

qpax (59 comentarii)  •  7 mai 2013, 20:23

Scuze … mi-am zis ca nu mai comentez nimic … dar d-voastra nu puteti sa scrieti un cuvant fara sa puneti sub semnul echivocului succesul Stelei, o victorie, o calificare, un tilu, valoarea unui jucator, calitatea unui manager, darea de mana a unui partron … cam tarziu in joc sa va renegati natura.

Daca respectivii sunt invidiosi, asta este povara lor nu a noastra … daca nu sunt … sa demonstreze: dupa un titlu castigat de Steaua in High Class, dupa cativa ani de seceta, si cu victorii cu Chelsea, Ajax, surclasarea lui Stuttgart (conform DEX … surclasare e cand depasesti pe cineva in clasament … sa nu va mai aud interpretarile de manelisti) … felicitarile sunt in ordine … daca nu concluzia logica e ca sunt invidiosi, iar dumeavoastra nu faceti decat sa va hraniti din aceasta doza de invidie, cum faceti deobicei! Nimeni nu va intrece la invidie, si am citit o groaza de asa-zisi ziaristii … sunt unii mai vocali, mai duri in limbaj, dar pe d-voastra va roade lent de decenii si o sa va roada pana la final!

Feliciari Steaua, multumim Becali, d-le Mihai Stoica … continuati sa le dati peste nas la FOSTI-STELISTI … Steaua de azi e pentru stelistii de azi!

Daca vreti sa discutam esenta … si sintagma idioada ‘fara adevresar’ … discutam: fara nici un adversar la niveluil nostru 2013, asta e clar, dar cu adversari mult mai tari decat ultimele 5 campioane … v-as demonstra asta usor si cu cifre si cu audiente, si cu calitatea produsuli fotbal jucat de echipele de locuri europene … dar toti stim ca nu traficul umple burtica!

NASCUT PENTRU A FI STELIST (9 comentarii)  •  7 mai 2013, 20:57

Domnule Ioanitoaia,sunt efectiv siderat de puterea dumneavoastra de patrundere si intelegere a fenomenului fotbalistic.Dumneavoastra,un specialist in limba polona sa puteti slaloma cum nu pot face atati alti specialisti,jucatori,antrenori si „oameni de fotbal”!Sunteti extraordinar cand surprindeti sensurile,toate,ce duc spre clarificarea unor situatii confuze pentru majoritatea dintre noi,muritorii.Va”citesc”de zeci de ani si tot de atatia ma mir de intelepciunea dumneavoastra solomonica,intotdeauna stiti sa dati dreptate tuturor si asta cu suprema arta de a nu scrie decat banalitati,nestricand orzul pe gaste.Astept,cu infrigurare,adevaratele dumneavoastra ganduri asternute intr-o carte,doua,trei…Memoriile dumneavoastra sigur vor fi best…iale,avand in vedere cat timp v-ati ascuns ideile in efemeritatea unor articole pentru aceste fituici futile pe care cu sila,presupun,le-ati condus.Se vede ca nu doriti sa ne luminati,caci nu meritam razele dumneavoastra,nu doriti nici sa ne lasati in intuneric(reversul medaliei-un termen nou ce trebuia pastrat pentru eternitati)fiindu-va jena de subcultura in care traim.Asa ca de zeci de ani va chinuiti sa ne invatati sa pescuim…Va multumim!Sunteti un far calauzitor,sunteti o fantana pentru insetati,sunteti piatra de temelie a presei sportive romanesti.Pe de alta parte,astfel,insa,adevarat este ca,mai nou:reversul medaliei si toate cuvintele ce pot reprezenta dualismul in gazetarie…,deci la fel de real este faptul ca si dumneavoastra sunteti tot ziarist,jurnalist,gazetar.Pacat!
PS-Acest comentariu este un pamflet…doar nu credeati ca v-au murit laudatorii si a ramas un stelist sa va laude,pe dumneavoastra…,un antistelist?Sanatate.

Gabriel (6 comentarii)  •  7 mai 2013, 21:24

Adevarul supara iar prostul nu-i prost destul daca nu este si fudul! Sunt 2 proverbe vechi dar foarte de actualitate! Ioanitoaia a expus niste concluzii pe care oricine care a fost sau este intr-un fenomen sportiv, le poate sesiza! A afirma ca Jenei sau Dan Petrescu nu sunt stelisti, frizeaza deja absurdul si impotenta intelectuala! Ca stelemeaua lui fecali n-a avut adversar in acest campionat, nu trebuie sa supere pe nimeni (doar pe mitica care afirma mai acum catva timp „ce campionat puternic avem”! Unde, si la ce sport s-a referit, ramane un mister!). Indiferent ca tinem sau nu cu stoaia, sa fim realisti! Cel mai slab campionat din toate timpurile asta a fost! Si sa nu ne culcam pe niste lauri virtuali! Ajax nu mai este demult ceeace a fost candva, Chelsea a fortat doar at cat a trebuit, iar Stuttgart a jucat f. pragmatic doar la calificare, nu la rezultat! Ce performante a avut fotbalul romanesc iarasi ramane un mister! Deci, sa ne vedem lungul nasului, sa ne obisnuim sa ne fundamentam si sa ne argumentam afirmatiile, si-atunci vom avea mai mult de castigat! Asta nu este valabil numai in sport!

tibi (14 comentarii)  •  7 mai 2013, 21:31

Pfff…pt ca Steaua a castigat campionatul dupa 7 ani, acum sa se fereasca toata lumea de polemici si sa se supuna dictaturii…pfff…
Eu as spune: bravo celor care continua sa critice si carora nu le pasa de un individ dominat de narcisism ( stoica).
Va mandriti cu eliminarea lui Ajax: obiectivul lui Ajax a fost castigarea campionatului….Va mandriti ca ati batut Chelsea, he he…cand Chelsea a vrut sa joace, cate goluri v-au dat???
De ce nu tineti seama si de aceste adevaruri in loc sa va tot uitati in gura unuia ca stoica, un maimutoi care se crede intelectual…da, asa este daca-l compari cu stapanul lui….
Din fericire traim intr-o lume libera unde libertatea de opinie este sacra, chiar daca le displace unora!!

eu (2 comentarii)  •  7 mai 2013, 21:33

nu o sa inteleg niciodata de ce majoritatea stelistilor nu accepta decat laude supreme si inchinare eterna echipei. chiar asa de frustranti au fost ultimii 7 ani incat simt nevoia sa-i recupereze acum? nimeni nu neaga meritele stelei, a jucat de departe cel mai bun fotbal din romania sezonul asta, oricat de greu mi-ar fi sa recunosc. in europa a facut meciuri foarte bune si a avut rezultate excelente. insa de aici si pana a ignora faptul ca steaua a fost cam singura echipa din campionat cu stabilitate,liniste, bani etc si faptul ca mm stoica isi petrece mai mult timp atacand persoane pe facebook decat contribuind la vreo performanta e cale lunga. dar presupun ca stelistii pot fi iertati pentru frustrarile provocate de cei 7 ani dintre anuntarea hegemoniei stelei si dovedirea ei in teren.

tibi (14 comentarii)  •  7 mai 2013, 22:24

mihai stoica crede ca, atacand si luand la misto oamenii din jur, isi dovedeste superioritatea. Este insa modul prin care isi ascunde slabiciunile, din pacate pt el. Daca ai incredere in tine nu ai nevoie de atacuri ieftine la adresa altora, o faci numai cand iti este teama… i-am citit de vreo trei ori comentariile de pe facebook si de fiecare data m-am gandit la cainii aia mici si tematori care latra ca niste apucati la un ciobanesc german. Ei bine, el nu este in rolul ciobanescului…:-)
Oamenii cu ceva creier se plictisesc de el repede, are priza numai la pustii dezorientati, din pacate in numar foarte mare.

nick70 (19 comentarii)  •  7 mai 2013, 22:45

mm , nobody!

Comentează