Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Roluri inversate: generalii MApN la mîna Stelei!

Gazeta a arătat, și nu numai ea, că stadionul din cartierul Ghencea a devenit o adevărată dărăpănătură după ce FC Steaua a decis să nu mai joace acolo și n-a mai cheltuit cu întreținerea arenei. Drept urmare, pereții s-au îmbibat […]

sâmbătă, 13 aprilie 2013, 9:27

Gazeta a arătat, și nu numai ea, că stadionul din cartierul Ghencea a devenit o adevărată dărăpănătură după ce FC Steaua a decis să nu mai joace acolo și n-a mai cheltuit cu întreținerea arenei. Drept urmare, pereții s-au îmbibat cu apă, au mucegăit și au început să se surpe, oferind imaginea dezolantă a unui complex sportiv în curs de degradare. La un singur pas de ruină.

Principala explicație a acestei situații deplorabile constă în lipsa de fonduri a proprietarului bazei, Ministerul Apărării Naționale, care nu dispune de bugetul necesar, sute și sute de mii de euro anual, spre a aduce stadionul la linia de plutire înainte ca spectatorilor să le cadă tavanele în cap.

Afirmația n-are însă nici cea mai mică legătură, chiar nici una, cu mojicia celor de la MApN de a strînge de pe holuri pozele-amintiri cu Steaua ‘86 și ‘90 ca să le arunce claie peste grămadă într-un fel de depozit.  Grija față de istoria echipei roș-albastre e una, mitocănia altceva, oricît ar transpira să se disculpe cei vizați, nu există legătură între ele.

Altminteri, să ne reamintim cum, luni în șir, finanțatorul actualului lider al Ligii 1 s-a străduit să-i convingă pe generalii de la Apărare, aliniați într-o supercomisie de așa-ziși experți, specialiști în ce?!,  să-i concesioneze stadionul pe o perioadă de minimum 20 de ani. Obișnuiți să ordone, nu să asculte, gradații din minister s-au lăsat greu și, în final, nu s-au lăsat deloc! I-au pretins lui Gigi Becali, îmi cer scuze, pe mă-sa și pe ta-su! I-au sfidat pe el și pe reprezentanții lui, născocind condiții peste condiții și fluturînd restricții peste restricții de parcă așteptau nerăbdători ca partenerii să-și iasă din pepeni și să se retragă de la negocieri. Pînă la urmă, au reușit, și-au atins scopul.

Probabil că generalii cu pricina n-au realizat nici acum că, bătîndu-se degeaba cu pumnii în piept și dîndu-se aiurea cocoși, au greșit rău. Foarte rău. I-a trezit însă la realitate, fie și în ultimul moment, comandantul Clubului Sportiv al Armatei Steaua, Gheorghe Boroi. Simțindu-se cu apa la gît, fostul atlet, vicecampion european indoor în proba de 60 de metri garduri la Paris 1994, nu s-a sfiit să declare că “fără Becali, Ghencea va ajunge în paragină!”. Nu-i vorbă c-a și ajuns, dar recunoașterea colonelului Boroi poate fi interpretată, măcar parțial, ca autocritică.

Iată că rolurile s-au inversat și nu mai stă Gigi Becali la mîna generalilor, ci aceștia la mîna finanțatorului, care își va impue punctul de vedere și va dicta termenii viitorului contract. Încă o dovadă că viața e plină de surprize și că unora, inclusiv celor cu umerii apăsați de trese, le vine mintea tîrziu. Totuși, mai bine mai tîrziu decît niciodată, așa-i?

Comentarii (58)Adaugă comentariu

dvadeset (5 comentarii)  •  13 aprilie 2013, 9:35

Nu inteleg de ce nu ii se da lui Gigi Becali in concesie pe multi ani complexul Steaua. Putea sa faca un stadion si o baza sportiva ultra moderna ! Mall Arena nu ne reprezinta.

Alexbibirica (7 comentarii)  •  13 aprilie 2013, 9:41

La cata presiune ati facut asupra generalilor si celor care conduc clubul sportiv … ar fi trebuit sa cede,eh…nu au cedat,trag ponoasele si darama istoria unei arene cunoscute in toata Europa…din pacate pt fotbalul romanesc,trebuie sa asteptam mereu sa fie un salvator.De ce ?

adi_stelistul (359 comentarii)  •  13 aprilie 2013, 9:43

Hm, stiu ce sa zic? La cat de obtuze sunt institutiile de control ale statului nostru minunat, daca eram in locul generalilor preferam si eu sa nu transpir in fata vreunui control al Curtii de Conturi care ar fi constatat ca i-as fi oferit clubului Steaua niste avantaje suspecte. Doar daca ceri pe mama si tata poti sa-i convingi pe domnii aceia ca nu ai vreo intelegere suspecta. Sa nu va imaginati ca felul in care se prabusesc nu doar stadionul Steaua dar si alte investitii sau obiective culturale sau de patrimoniu e urmarea doar a tembelismului celor pusi sa le administreze. Unii chiar inteleg ca nu fac bine si ar vrea sa faca ceva.

adra (29 comentarii)  •  13 aprilie 2013, 9:44

fals… becali e in continuare la mana armatei …a semnat contractul nu pentru a juca meciuri acolo, ci pentru a avea terenurile de antrenament ….

ionion (10 comentarii)  •  13 aprilie 2013, 9:44

As prefera sa putrezeasca pamantul de acolo de cat sa ajunga la 2Gi.

EDY (6 comentarii)  •  13 aprilie 2013, 9:46

Mare dreptate ai nea Ovi! ( din pacate )

Nea Vanea (170 comentarii)  •  13 aprilie 2013, 9:52

Cata naivitate….

star01 (27 comentarii)  •  13 aprilie 2013, 9:59

acum ce mai spune „generalul izmanar” facut la”apelul bocancilor,Zisu….mai „zisu” ceva?corect ar fi „concesiune pe 49 de ani”,minimum iar Jiji …investitie de min.100 mil. euro pt. ridicarea unei noi arene de 40-45.000 de locuri!!

machiavelli (5 comentarii)  •  13 aprilie 2013, 10:03

Nici acum nu ar fi tarziu ca armata sa se trezeasca si sa accepte o concesionare a stadionului catre FC Steaua.Cu siguranta ca Gigi ar renova din temelii stadionul si l-ar face unul dintre cele mai frumoase din Romania.Asa cum si merita Steaua de altfel.

Cheetah (2118 comentarii)  •  13 aprilie 2013, 10:13

Multumim, Maestre, pentru acest interesant articol lamuritor. Eu inteleg ca in Ghencea a functionat, hai sa-i zicem asa, un „Parteneriat Public-Privat” foarte eficient, avind in vedere performantele Stelei chiar dupa „semnarea” acestuia.
Pentru ca stadionul a ajuns acum in paragina, inseamna ca una dintre parti nu si-a respectat in totalitate promisiunile. Care parte? E discutabil, Domnilor!
De ce? Pentru ca, e greu sa stii ce intelegere a fost facuta intre Stat si Privat inca de pe minunatele vremuri ale schimburilor de terenuri cu valori de piata diferite din anii ’90. E greu si nimeni nu stie, doar partile ce au avut o intelegere anterior si acum „scirtie un pic” 🙂 🙂 🙂

fanulumocanu (85 comentarii)  •  13 aprilie 2013, 10:15

Au ajuns la mana lui Becali pentru ca Becali l-a gasit pe un fraier mai mare care e statul roman . Pai, nu-i mai bine sa-ti faca stadion de 240 de milioane si tu sa platesti 30.000/meci? Adica , lasa ca fac eu 2milioane la un meci, iar la fraieri le dau tot 30.000 de eur pentru ca fotbalul e o chestiune sociala. Sa ceri 50 de euro pe bilet e foarte social, cand tu practic faci afaceri cu o subventie de la stat.
Domnul Ioanitoaia, plecati de la premisa ca Steaua trebuia sa aiba stadionul ei, cum au marile cluburi, iar asta o costa macar vreo 50 de milioane de euro . In felul asta , poate, nici lui Becali nu i se mai pare chiar aberant sa cheltuiasca 3-4 milioane pe an pentru a avea unde sa joace .
Poate observam ca lipsa spectatorului de la stadion este exact vina acestor patroni care vor totul moca. Nu investec nimic in fotbal, in baze sportive ci doar isi trag bani si folosesc fotbalul ca unealta pentru alte afaceri. Ce spectatori sa-ti vina in conditiile de pe Dinamo? S-a vazut ca daca sunt conditii, face lejer si Dinamo 10000 de spectatori.
Un club ca Dinamo , cu un stadion nou ca cel de la Petrolul(de 25-30 de milioane) face usor 2 milioane pe an din bilete. Un credit pe 20 de ani iti rezolva problema si nici nu mai stai sa te rogi de nimeni. Nu. Ei vor totul moca si sa stea la loje sa fumeze trabucuri si sa se planga ca nu vine lumea la stadion.

radulian (110 comentarii)  •  13 aprilie 2013, 10:18

Bine pusa problema, niste impaiati.

Dragos C. (78 comentarii)  •  13 aprilie 2013, 10:19

Este aceeasi situatie si la Dnamo! Parcul Dinamo este o ruina pentru ca MI nu are bani sa investeasca acolo. Si, pe de alta parte, la fel ca si MAPN, de ce ar investii bani publici? De ce sa ajunga banii noastri, ai tuturor, intr-un stadion unde sa joace o echipa privata??? Este anormal si FURT din banii publici! Stadioanele ar trebui concesionate pe 50 sau 99 ani iar privatii sa investeasca si sa scoata profit, Din banii de concesiune se poate face altceva. Asa, stadioanele inghit din banii publici de pomana!

marius (6 comentarii)  •  13 aprilie 2013, 10:22

Mall Arena nu reprezinta Steaua…ma lasi! dar cand se joaca pe Ghencea nu sunt mai mult de 10.000 in tribune!!! Hai sa o mai lasam balta cu ce reprezinta Steaua si ce nu reprezinta. Steaua are milioane de suporteri si nu toti sunt din cartierul ala! Mai bine ati venii la meci, ati sustine echipa si jucatorii, chiar si atunci cand mai gresesc si ati lasa ifosele, ca nu sta Steaua in voi cum nu sta nici in stadionul armatei.

Loulou (274 comentarii)  •  13 aprilie 2013, 10:25

@adra. Nu cunosti subiectul pentru ca Gigi a zis ca Steaua va juca 7-8 meciuri pe sezon in Ghencea, cele cu advetsari cotati mai slabi. Deci, nu e vorba doar despre antrenamente.

Vasca (166 comentarii)  •  13 aprilie 2013, 10:30

Corecta observatie, punctata bine. Nea Ovi, nimic despre nebuniile din capul primarului Oprescu care costruieste el sali, patinoare si bazine de sute de milioane de euro? Nici doctorul asta nu mai are nicio masura, niciun bun simt. A devenit megaloman ca
Gigi Becali.

dvadeset (5 comentarii)  •  13 aprilie 2013, 10:38

marius @ mall arena poate va reprezinta pe voi cetatenii ca aveti unde sa veniti sa mancati hot-dog la meciuri. Eu personal, cand ajung pe ghencea mi se umple inima de bucurie si amintiri (si inca ce amintiri). Uite ca si asa cu toate ca lumea s-a obisnuit in conditii ghencea aduce 5000-6000 de oameni duminica la ora 9 jumate pe o vreme de ploaie.

pamfletaru (20 comentarii)  •  13 aprilie 2013, 10:44

da,trista situatia deplorabila a arenei din ghencea,dar sa nu-i plangem pe generali (merita) ca au ajuns la mana stelei,
poate ca seful ei care a castigat acest razboi e tot general,ca si turcescu care a ajuns colonel rock,

MONA (20 comentarii)  •  13 aprilie 2013, 10:56

ARMATA TREBUIA SA II DE-A STADIONU LU G-B CAND IA RUGAT ASTA.ACU E TARE TZ.

Mihai (26 comentarii)  •  13 aprilie 2013, 10:56

Domnule Ioanitoaia , nu ma mira ca acei generali nu pricep realitatea , atat timp cat multi dintre „suporterii” care posteaza pe aicea aiureli au aceeasi gandire comunista. Cica Statul a investit bani in National Arena si Steaua face profit de pe urma banilor investitit acolo. In primul rand , nu e vina Stelei ca s-a cheltuit acea suma enorma ( in mod normal , costa doar jumatate din acea suma) iar pe de alta parte , trebuie sa fac si Statul ceva pentru cluburile care cu mari eforturi ne situeaza pe harta sportiva a Europei. Statul si asa nu face mai nimic pentru aceste cluburi , chiar mai grav fiscalitatea aplicata e strigatoare la cer. Cluburile nu ar avea nevoie de ajutor daca fiscalitatea ar fi normala , in primul rand sa se renunte la TVA ROMANIA E SINGURA TARA DIN EUROPA UNDE SE PERCEPE TVA PENTRU VANZAREA JUCATORILOR!!!!!!!! Deci daca o echipa vinde un jucator cu 1 milion , de acolo un sfert din bani merg la stat. Daca cineva investeste 1 milion de euro in fitbal , in mai putin de un an peste jumatate dintre acei bani ajung la Stat. Si nu e normal , fotbalistii nu sant o marfa. In plus , daca un club plateste un salar de 10.000 euro pe luna unui fotbalist , clubul va cheltui de fapt 17670 Euro. Inteleg , salariile sant supuse acelorarsi taxe si impozite in orice domeniu , dar de ce se percepe TVA pentru vanzarea de jucatori ???? Sau de ce nu se reduce acel TVA la sa zicem 10% ??? Sua chiar mai bine , acel TVA sa fie restituit daca suma respectiva ar fi investita in centrele de copii si juniori!

flavoneus (14 comentarii)  •  13 aprilie 2013, 10:57

defapt becali lasa in pargina ghencea ca sa o cumpee pe 2 lei si sa o transforme intr o pasune(pentru oile lui)

nelu (1 comentarii)  •  13 aprilie 2013, 11:12

acum il mai lasa inca generali sa cada daca-l primea becali cum a cerut pe 20 de ani cu conditia sa investeasca in el acum era bijuteria 2 dupa arena nationala acum sa aduca oprea cu generali lui bani sa-l repare

antoniu (13 comentarii)  •  13 aprilie 2013, 11:23

Generalii nostri nu se pricep nici la militarie pentru ca sunt facuti toti pe puncte. Din sergenti s-au trezit peste noapte ditamai generalii.

hki (11 comentarii)  •  13 aprilie 2013, 11:36

Va respect varsta,dar ca jurnalist profesionist in ultima perioada ati scris artikole doar sa fie pe pagina sau ati scris pe langa ele! In Romania sau dus intentionat la faliment sute de uzine,fabrici si institutii,au ramas milioane de oameni fara servicii,care sa tras tara in jos si totul in interes personal!,si de ce nu scrieti ca si acest caz este identic cu exemplele de mai sus…Totul sa premeditat pentru a se ajunge in aceasta situatie si chiar de ras,cladiri/constructii,terenuri,mocirle,toate duc spre interesul lui bECALI,urat räu.

ccc (51 comentarii)  •  13 aprilie 2013, 11:50

nimic nou sub soare in rrromanik!
imi pare rau sa o spun, dar nu ne spuneti nimic nou, domnule Ioanitoaia. doar ne reamintiti in ce tara traim!
si zau, uneori am prefera sa uitam, macar pentru o clipa!

Unu (37 comentarii)  •  13 aprilie 2013, 11:51

@hki. Inainte sa faci pe moralistul de serviciu, invata sa scrii corect romaneste. Incepe cu abecedarul si descopera ca la s-au dus si s-a tras se pune linioara. Nu e nicio legatura intre articol si faptul ca exista milioane de someri in tara, tu vorbesti ca sa nu te ia somnul.

california (349 comentarii)  •  13 aprilie 2013, 12:06

aveti dreptate d-le ioanitoaia! armata ar trebui sa modernizeze stadionul la standardele actuale cu bani de la buget, adica de la mine si de la d-ta si sa-l predea sau sa-l concesioneze lui gigi, dar fara sa I se pretinda acestuia prea multe, ba chiar deloc, latifundiarul urmand sa se ocupe doar de incasari si de negotul cu jucatori; ca daca tot I-a dat in baneasa terenurile cele mai bine situate pt. dezvoltare imobiliara (nu cele pe care gigi si ai sai isi pasteau in mod traditional oile), impreuna cu numele si palmaresul stelei, ce ar mai conta un biet stadion;
in plus am ramane in normalitate: cu profiturile care trebuie sa fie private (ca doar steaua e a familiei becali) si cheltuielile sa fie publice (ca doar steaua joaca pt. romania);
avem si precedent: ministerul transporturilor nu I-a modernizat lui copos stadionul? asta pe linga numeroasele hoteluri pe care statul I le-a dat pe mai nimic; apoi, pe cand era ministru, va aduceti aminte cum vroia copos sa promoveze tot felul de legi prin care „oamenii de fotbal” sa fie scutiti de impozite?
ca doar impozitele sunt numai pt. amarasteni;
ia sa I se recalculeze lui gigi pamanturile armatei la pretul cu care acesta le-a vandut dezvoltatorilor imobiliari, lui copos sa I se calculeze hotelurile la pretul correct si sa vedeti cati bani se vor aduna la buget de la ei si de la altii ca ei, incat o sa fie bani si pt. autostrazi si pt. salarii si pt. pensii… si nu numai;
dar stati linistiti ca nu o sa se intample asta; in schimb o sa se impoziteze suplimentar salariile de peste Euro 1.000 pe luna.

mihai (1 comentarii)  •  13 aprilie 2013, 12:12

flavoneus , tu de fapt (sunt doua cuvinte , dar dupa gramatica eu cred ca scoala ai vazut-o doar la tv , asta daca la vaci aveai antena satelit ) ai creierul plin de cacat si cred ca esti fratele lui Vanghelie

pamfletaru (20 comentarii)  •  13 aprilie 2013, 12:28

@hki :
hki(aschii),uzinele,fabricile ,bodegile,arenele,canalele de irigatie,stalpii de telegraf,nu au falimentat din pricina condeiului domnului ioanitoaia…

multe falimente au fost produse de indivizi ca tine,care erau conducatori si nu stiau sa sa puna cratima (tu scrii ¨¨sa premeditat¨),dar primeau ´´s-alariul´´ si ´´s-paga´´ (dupa gramatica ta)

Sorin (2 comentarii)  •  13 aprilie 2013, 12:37

Ma cam indoesc ca Gigi a sa mai bage bani acolo, in ceva ce nu e al tau doar ca echipa sa se antreneze si sa mai joace cate un meci doua pe an. Cu bani pe care i-ar baga in intretinere si renovare face un complex de antrenament la periferie si e al lui, cel mai probabil o sa se intample asta sezonul urmator daca ia bani din liga

demolarii (67 comentarii)  •  13 aprilie 2013, 13:24

Nu sunt de acord cu autorul. E adevarat ca acesti generali, nu prea sunt generali. Au fost prmovati la apelul politicienilor pentru fapte, ca si celebrul schimb de terenuri. De altfel, in cadru armatei avem o situatie ciudata-ca si efective a scuzat masiv, ca numar de generali a crescut la fel de masiv.
Dar aceasta situatie nu are nimic de a face cu razboiul finantatorului Stelei. In 2008 a profitat de prietenia cu actualul presedinte, reusind decorarea unui arbitru pentru fuga de pe teren, dar care a adus victoria Stelei intr-un moment decisiv. Prietenia exista de pe vremea cand dezvoltatorul imobiliar si primarul Capitalei pe atunci aveau interese comune.
Cand acestea nu au mai fost comune, finantatorul a schimbat barca,mai ales politica, dar a si ales sa plateasca chirie mica(fata de costurile de intretinere suportate de toti bucurestenii) si sa aiba incasari de milioane. Dar jucaria s-a nu mai prezinta interes, chiria nu se mai justifica si ar dori sa incheie totusi afacerea imobiliara(cam acelasi a fost sistemul cand a devenit proprietar al echipei de fotbal Steaua-intai chirias, si dupa o noapte proprietar). E clar ca pentru el e doar o afacere si pune doar presiune.
In schimb generali,promovati la apelul presedintelui sunt si pensionabili, si un pic nedescurcareti( in comparatie cu finantatorul) ar vrea acum cand sunt pensionabili o marire de pensie( ce frumos ar suna P-ta AGRICOLA GHENCEA in loc de stadionul Ghencea, poate si cu un hotel de-al lui Dragomir sau alti prieteni de-ai finantatorului).
E clar ca miroase a mucegai, dar de la tunul imobiliar care se pregateste sa treaca celebrul schimb imobiliar de terenuri cu un loc mai jos in clasament.
Pute a minciuna. Deja. Si nu vad rostul comentariului…..totul e marketing in favoarea finantorului (care nu da din banii lui).

lucian deva (5 comentarii)  •  13 aprilie 2013, 13:59

Daca ii concesionau lui Becali acum aveam 2 super stadioane in Bucuresti , acum nu cred ca Becali mai e dispus sa investeasca zeci de milioane de euro cand are alternativa National Arena , daca ii dadeau in concesiune acum 4-5 ani Becali facea un super stadion si toata lumea era multumita , sa nu spun de imaginea romaniei , dar asta e romania , in loc sa se faca ceva cum trbuie mai bine se distruge doar pentru ca unii au ambitii si ce e mai grav e ca nimeni nu cere socoteala .

Rava (3 comentarii)  •  13 aprilie 2013, 14:12

@lucian deva,crezi ca facea Becali super stadion in Ghencea ? Sa fim seriosi, asta nu stie cum sa produca mai multi bani…Investea in stadion atat „cat sa nu pice” si nimic mai mult….

ionutz (33 comentarii)  •  13 aprilie 2013, 15:24

Un articol de toata jena. Crezi ca Becali aducea stadionul asta la un nivel european? Pentru el conteaza doar banii.Pe el nu l intereseaza suporterii, fostele glorii sau conditiile de la stadion. Daca nu se ducea prostimea pe Mall Arena si anul asta iesea pe minus. Cum e posibil sa ai pe mana un club ca Steaua si sa nu fi in stare sa ai echipe de juniori, un magazin oficial sau un marketing corespunzator. Becali e vinovat nu armata. Daca stia sa se comporte sigur nu i se cerea o chirie asa mare. Dar cand te dai mai destept decat esti… Tot se lauda ca are bani dar nu e in stare sa construiasca un stadion. Un club precum Steaua ar amortiza investitia in 15 ani. Dar de ce sa si faca Becali pe 15 ani cand el poate sa faca bani pe banii contribuabilor. Stadionul nu s ar renova din banii armatei ci a celor care platesc taxe. Un articol foarte slab, ma asteptam la mai multe de un ziarist cu experienta dumneavoastra.

rdy (6 comentarii)  •  13 aprilie 2013, 15:45

Pai au incercat si aia sa profite de Becali â111

kkciosuldelahamangia (55 comentarii)  •  13 aprilie 2013, 16:31

becali vrea totul moca.
ma apuca risul la unele comentarii, acuza pe ceilalti de gindire comunista, dar ei ar vrea ca statul , recte mapn, sa-i cedeze terenul lui becali gratis ! comunism curat. eu zic sa-i dea lui becali si locuinta de serviciu, o butelie, ca poate nu are saracul, niste bilete de tratament la Olanesti…
un om crescut si educat in comunism, ii greu sa-i schimbi mentalitatea, ma asteptam sa-i criticati pe actualii ,,patroni” de echipe din liga intii, care cu doua exceptii, vor ca statul sa le construiasca stadioane, sau sa le fie cedate gratis….
baronul Neumanm cind si-a construit echipa, a construit si stadion. azi, a, dar azi avem doar creditori.

luca (47 comentarii)  •  13 aprilie 2013, 17:51

Ionutz, nu sunt fan al oierului, dar nici pe unul ca tine nu il inteleg. Sa faca oierul stadion, bine, dar unde ca teren are doar la Pipera? Suporterii stiu sa ceara si sa pretinda, dar nu ar da un leu de la ei. Ar vrea ca oierul sa fie atat de prost incat sa bage milioane de euro ca sa se uite ei la fotbal, numai ca oierul s-a desteptat si nu mai e prostul care sa ii cante publicului in struna ca sa fie apoi tot el huiduit.

Vesnica Pomenire (3 comentarii)  •  13 aprilie 2013, 17:52

O armata condusa de niste parliti analfabeti, batosi in prostia lor. O tara de rahat, cu oameni de rahat !

Marcus (279 comentarii)  •  13 aprilie 2013, 18:04

Nu a zis nimeni ca ministerul sa ii dea terenul de pomana lui Becali, dar nici sa vrea sa il jacmaneasca. Asa se va intampla ca terenul se va ruina, iar Becali se va ambitiona si va juca numai pe Arena Nationala si atunci vor iesi toata lumea on pierdere. Argumentatia domnului Ionitoaia e convingatoare.

Unu’ (102 comentarii)  •  13 aprilie 2013, 19:09

Sa inteleg ca nea Ovi s-a gandit la Ilie Nastase cand a scris articolul? Acesta din urma a primit baza Vointa moca sa faca ditamai academia de tenis, sa scoatem campioni pe banda rulanta. Sa vedeti ce parcare incepe sa se inalte(deja a inceput treaba) langa Aurel Vlaicu.

Deci baieti, Becali nu stie cum sa scape de jucatori sa economiseasca 50 de mii, dar visati la stadioane de nivel european, 40-50 de milioane. Ce l-a oprit sa nu faca stadion in Pipera ca teren are?

ioda (56 comentarii)  •  13 aprilie 2013, 19:38

ganditi-va ca banditul de becali fugea cu 1,7 milioane de euro sa dea mita la niste jucatori pe bani publici, tinuti de primaria lui Boc. Despre individul asta vorbim. Ce naiba de investitii vreti de puslamaua asta? El investeste in mita!

gogu (3 comentarii)  •  13 aprilie 2013, 20:30

Generalii care au negociat cu becali nu sunt ofiteri de cariera..Din ospatar la strandul generalilor prin anii ’90, zisu ajuns seful logisticii armatei a codus negocierea. Zisu e unul din prietenii lui oprea au lucrat in aceeasi bransa(oprea a fost sef la hotelul armatei de la Eforie). Acum zisu a fost uns de ponta sef la rezervele de stat.

Bocanci (11 comentarii)  •  13 aprilie 2013, 21:33

Mai degraba sa fie distrus stadionul, decat sa joace pe el echipa gibonului. Pentru multi, Steaua a murit in 2003, cea de acum se numeste FC Gibonu si nu are ce cauta in Ghencea.

Spooky (63 comentarii)  •  13 aprilie 2013, 21:53

Imi place argumentatia dvs si sunt de acord cu ea, nu ii inteleg pe cei care comenteaza aiurea!

adrian (3 comentarii)  •  13 aprilie 2013, 23:10

pai voiau si ei niste euroi in buzunarele lor.nu este evident?acum sa vina in genunchi la gigi.

janpitesti (254 comentarii)  •  14 aprilie 2013, 8:00

timpurile se schimba mereu.

Liviu (333 comentarii)  •  14 aprilie 2013, 10:01

Gigi stie numai sa ia spagi nu sa i dea? Sa mai fi si scs din buzunar nu doar sa bage. El da vreun teren moca?

Rusu (25 comentarii)  •  14 aprilie 2013, 10:05

Pe fanfaronul de Gigi Becali nu il suport nici cand are dreptate. Dar nici cu generalii mos teaca din Mapn nu mi-e rusine ca nu au nici mai multe clase, nici mai mult caracter. Totil e sa nu piarda Steaua.

nea caisa (222 comentarii)  •  14 aprilie 2013, 10:11

In mod normal, clubul Steaua ar trebui sa se gindeasca sa valorifice intr-un alt mod stadionul, decit pentru echipa de fotbal Steaua. Invatatura cu Area Nationala este clara: costurile cit au fost? 300M euro parca, nu? Iar chiria este de 25K-50K euro per meci. Adica, costurile stadionului sunt amortizate dupa 6000 – 12000 de meciuri, dupa care putem vorbi de profit. Insa mai apar si costurile de intretinere. Daca ar face, deci, un echivalent in Ghencea, atunci Becali si-ar vedea investitia amortizata dupa vreo 200 de ani. Militarii nu prea au nici ei ce sa faca: ar trebui sa investeasca vreo citeva zeci de milioane de euro pentru a-i cere lui Becali hai sa zicem un 10K euro per meci. Becali stie si el socotelile astea si se joaca cu vorbele. Asa ca, in mod rezonabil: 1. Clubul Steaua, cu citeva milioane de euro, poate repara stadionul si il poate adapta pentru o ECHIPA A ARMATEI, de exemplu pentru echipa de rugby. 2. Stadionul poate fi intretinut de clubul Steaua, care poate infiinta o echipa de semiprofesionisti, reprezentativa a armatei.
3. Stadionul poate fi incredintat, intr-o formula oarecare, unei echipe de fotbal a cartierului Ghencea (daca avem in Liga I echipe comunale, de ce sa nu avem si echipe ale marilor cartiere?). 4. Stadionul poate redeveni un teren eminamente militar, adica o baza de antrenamente. 5. Odata ce armata nu mai are echipa de fotbal ( Steaua nu mai este echipa armatei, ci a lui Becali!), poate vinde linistita stadionul sau terenul la licitatie. Dupa cum vedeti, armata are din ce sa aleaga si chiar poate sa mai gaseasca si alte solutii. Oricum, revenirea lui Becali in Ghencea nu prea mai este posibila (mai ales si ca supozitia ca vor fi mai multi spectatori in Ghencea decit pe Arena Nationala a fost contrazisa de realitate): socotelile sportiva si financiara arata ca Stelei lui Becali ii este mai bine pe Arena Nationala. Deci, domnule Ioanitoaia, va rog sa ginditi progresist (nu ca suporter al Progresului!) si sa va ginditi cum poate armata sa pastreze stadionul din Ghencea ca teren sportiv, cu costuri minimale si digerabile pentru ea. Altfel, poate fi foarte bine o baza de rachete a garzilor patriotice.

cainepanalamoarte (121 comentarii)  •  14 aprilie 2013, 10:14

Apa de ploaie. Gigi e smecher insa nici generalii prosti. Daca vrea terenul sa scoata banul, nu sa puna presa si suporterii sa il sustina.

Comentează