Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

E da ori e ba: Alexe la Steaua?

Marți seara tîrziu, l-am avut invitat la EuropaFM pe profesorul universitar Constantin Anghelache, pe care un fan al “cîinilor” l-a întrebat ­dacă a afirmat că i-ar permite lui Marius Alexe să se transfere în Ghencea?! Deși intervenția radioas­cultătorului aducea mai […]

joi, 11 aprilie 2013, 8:38

Marți seara tîrziu, l-am avut invitat la EuropaFM pe profesorul universitar Constantin Anghelache, pe care un fan al “cîinilor” l-a întrebat ­dacă a afirmat că i-ar permite lui Marius Alexe să se transfere în Ghencea?! Deși intervenția radioas­cultătorului aducea mai degrabă a reproș decît a întrebare, noul președinte al lui FC Dinamo ­și-a păstrat calmul. Precizînd că n-a zis chiar așa, Anghelache a subliniat că nici în clipa de față și nici în viitorul imediat nu se pune problema ple­cării lui Alexe la Steaua. A exclus varianta.

Surprinzător, răspunsul nu l-a mulțumit pe cel ce se recomandase Hara. Din contră, parcă ­l-a înverșunat, omul pronunțîndu-se clar, viguros, numai și împotriva luării în discuție a transferului amintit. Implicit, a transferului oricărui dinamovist către “eternul dușman” roș-albastru, ideea de bază a discursului respectiv constînd în aceea că unui talent descoperit și lansat de un anume club i-ar fi interzis, cu desăvîrșire interzis, să îmbrace vreodată tricoul clubului rival!  Cu alte cuvinte, Alexe ar trebui să rămînă pe loc sau, la o adică, să plece oriunde, dar niciodată la Steaua! La inamic, nu, sub nici o formă, nu!

Pe marginea acestei mentalități, anacronică ­tocmai pentru că neglijează faptul că, asta fiind meseria și pîinea lor, fotbaliștii sînt profesioniști și au dreptul să-și decidă singuri soarta, vă propun să discutăm fără rezerve și fără prejudecăți. Deschis, sincer.

Radioascultătorul putea găsi chiar în curtea proprie exemple menite să-l mai domolească. Mă refer la Cătălin Munteanu și la Ionel Dănciulescu. Primul a debutat în Ghencea, iar celălalt a strîns cele mai multe prezențe all-time în prima noastră divizie, 502 meciuri, evoluînd întîi la Dinamo (1995-1997), apoi la Steaua (1997-2002) și, din 2002 încoace, cu șederi pasagere în China și în Spania, înapoi la Dinamo. În ciuda acestei mișcări, nimeni n-a îndrăznit să-i acuze pe cei doi că, schimbînd o echipă cu principala ei adversară, au trădat ori și-au făcut datoria în dorul lelii. Afară, după 5 sezoane petrecute la Barcelona, celebrul Figo a jucat tot atîtea la Real Madrid, la fel cum Sol Campbell a mers de la Tottenham la Arsenal și Ashley Cole de la Arsenal la Chelsea, formații care de peste un secol se iubesc ca șoarecele și pisica! În Italia, Seedorf și Vieri au dat, în același oraș, Interul pe AC Milan, după cum Cassano a parcurs drumul în sens invers.

Precizez că nu-i treaba mea dacă Marius Alexe ajunge ori nu la Steaua. Nu mă preocupă subiectul, mă lasă indiferent. Consider însă, e o părere, nu un verdict, că a venit timpul să gîndim mai liber și mai puțin închistat, să nu-i mai legăm pe jucători de o echipă ori de alta, ci să le îngăduim, cînd ei cred de cuviință, să aleagă chiar și gruparea rivală.

Altminteri, concurența dintre suporteri ajută fotbalul, îl hrănește, îl dezvoltă. În măsura în care această dispută merită încurajată, ea trebuie și ținută în frîu. Deoarece crește riscul ca, scăpată de sub control și transformată în dogmă, să împiedice. Să blocheze progresul.

Comentarii (65)Adaugă comentariu

MRR (22 comentarii)  •  11 aprilie 2013, 8:47

Nea Ovidiu…provoci suporterii dinamovisti si stelisti sa se ia la hartza asa cum doreste si acest Anghelache,scopul fiind ca derbyul sa nasca pasiuni si sa atraga cat mai multe persoane la stadion…altfel subiectul e o inventie si nimic mai mult…vorbiti lucruri concrete, nu … daca…si cu parca…s-au urcat in barca…

gogu (138 comentarii)  •  11 aprilie 2013, 8:57

Pe mine ma iubeste ca se pune in discutie transferul la Steaua a unui jucator care n-a confirmat niciodata la Dinamo! Daca ar avea asemenea intentii conducerea Stelei, ar fi grav…

Steaua1986forever (12 comentarii)  •  11 aprilie 2013, 8:57

Steaua1986forever intreaba: cine e Alexe asta de care tot aud vorbind? E cumva un tanar talent care o sa „explodeze” la Steaua daca nu a „explodat” la dinamo de atatia ani (si cu ajutorul celor 2 frati impresari nu a reusit nici macar un transfer in …….rusia) ? Eu cred ca astfel de „discutii” sunt doar niste intelegeri (a se citi: praf in ochi) pentru a creste (nejustificat) cota unui fotbalist ultra-mediocru. De fapt, „varul Gigi” nu e prost…face servicii pe banda rulanta „verilor”. Nu e nici prima nici ultima „favoare”.

colonelu Voiculescu (10 comentarii)  •  11 aprilie 2013, 9:00

Dinamo are doar 2 jucatori : Danciulescu si Alexe , iar primul se va retrage . E normal ca fanii dinamovisti sa faca spume cand aud ca singurul lor fotbalist ar putea pleca taman la rivala de moarte

sundance kid (18 comentarii)  •  11 aprilie 2013, 9:03

In principiu aveti dreptate caci e vorba de cerere si oferta . Exemplele care le dati cum zic englezii ‘ it makes sense’ numai ca in cazul lui Alexe nu tine . Alexe a crescut de la 10 ani la Dinamo . Asta e problema . In vene ii curge sange alb rosu . Nu il confundati du Pirvulescu !! Jucatori precum Alexe sau Marius Niculae nu au cum a ajunga la Steaua in rest sunt liberi sa ajunga unde vor si le convine. Punct .

Numai „U” (1 comentarii)  •  11 aprilie 2013, 9:04

ziaristul e ziarist… suporterul mai ales ultrasul e altceva.. in plus niciunul dintre danciu si c.munteanu nu a fost format de Dinamo precum Alexe.. asa k articolul nu e valabil

alexyya (1 comentarii)  •  11 aprilie 2013, 9:05

in acest caz am auzit ca rusescu vine la dinamo din vara schimb pe schimb corect nu? mai echitabil…

eu (3 comentarii)  •  11 aprilie 2013, 9:11

nea ovidiu, poate ar trebui sa stai deoparte de problemele legate de Dinamo si sa nu mai dai dai tu verdicte, sa te limitezi la craiova. am ascultat emisiunea si mi-a fost scarba de interventiile tale, anghelache s-a descurcat onorabil. Pana la urma politica unui club este influentata de opinia suporterilor, ca ei cumpara bilete si platesc abonamente la digi ca sa vada meciurile echipei preferate. cand o sa cumperi tu 10 mii de bilete la un meci atunci o sa poate fi si parerea ta importanta. si cand a venit negoita si cand a venit anghelache ai cautat sa cenzurezi opiniile dinamovistilor adevarati. cornel dinu e o Mizerie si nu beneficiaza de respectul dinamovistilor, iar c. munteanu si danciulescu trebuie sa se retraga odata, sa lase locul unora mai tineri. iar tie, nea ovidele iti urez vizionare placuta la meciurile craiovei! :))))

CLA (24 comentarii)  •  11 aprilie 2013, 9:15

NEA OVIDIU, DANCIULESCU NU A FOST CRESCUT DE DINAMO. IAR PE LANGA SINTAGMA ACEEA INVECHITA CA FOTBALISTII SUNT PROFESIONISTI SI AU DREPTUL SA JOACE UNDE VOR, AR FI BINE SA II LUATI UN INTERVIU LUI GIGGS SAU SCHOLES. MENTALITATEA NU E ANACRONICA, E VORBA DE LOIALITATE,IUBIRE FATA DE UN CLUB CARE TI-A DAT TOTUL SI MULTE ALTELE, CARE VALOREAZA PENTRU UN CARACTER CAT TOTI BANII DIN LUME.

adi_stelistul (359 comentarii)  •  11 aprilie 2013, 9:20

Da, titlul e provocator, o gaselnita jurnalistica menita sa incite cititorii. Care nici macar nu mai citesc cu mintea limpede articolul ci raman blocati in „Alexe la Steaua” tragand si concluzia ca Ioanitoaia isi doreste acest lucru. De unde, evident, concluzia ca e un scouter al Stelei, vandut ciobanului, etc. 🙂 Adevaratul scop al articolului este provocarea unei dezbateri cu un caracter mult mai general decat „Alexe la Steaua” dar asta nu ar fi atras prea multi cititori si comentatori.
Sigur ca in mod normal ar trebui judecat la rece si atunci ar rezulta cumva ca singurul criteriu trebuie sa fie pretul de transfer. In realitate mai intervine ceva atunci cand transferi chiar la „dusmanul de moarte”. Si anume: nu cumva pierd mai mult transferand un jucator de baza la adversarul direct? Nu cumva, intarindu-l, acesta imi ia locul in UCL (si banii aceia, MULTI, de acolo), ocupa o pozitie mai buna (si mai multi bani din drepturile de televizare), etc.? Atentie, chiar pun problema la modul general, nu e vorba de Steaua si Dinamo aici. Nu cred ca daca as fi in locul investitorilor din fotbal as accepta sa transfer la un rival direct un jucator pentru doar un… sa zicem 5% in plus fata de cat imi ofera o echipa cu care nu sunt in disputa directa. Ar trebui sa primesc consistent mai mult decat din alta parte. Sigur ca daca nu exista alte oferte si imi „arde buza” toata aceasta teorie de mai sus trebuie reconsiderata. 🙂

EstNordEst (4 comentarii)  •  11 aprilie 2013, 9:23

Este o perioada in care cu greu mai gasesti (fie pe online sau pe format fizic) un articol scris corect. In ultima perioada, este imposibil sa nu gasesc macar o greseala de ortografie.

Articolele domnului Ioanitoaia sunt impecabile… ca intotdeauna. Pacat ca nu se mai formeaza si acum asemenea jurnalisti, cu respect pentru munca lor si pentru cititor.

Cat despre plecare lui Alexe de la Dinamo catre Steaua… deocamdata nu cred ca se pune problema. Dar daca s-ar pune vreun moment, eu, ca si suporter Stelist, l-as aprecia ca pe oricare alt jucator al Stelei.

Adevarul este ca l-as cam prefera in locu’ lu Tanase 🙂

rdy (6 comentarii)  •  11 aprilie 2013, 9:26

Ce sa caute la Steaua …ca avem un dodel !!!! NU ne mai trb …….. altu ….. asta nu o sa explodeze niciodata …. Este atacant si are 10 goluri tot sezonul …. nu stiu daca a marcat vreodata pe sezonu mai mult de 10 -11 goluri …. asa si Tanase are 6 goluri dar e mijlocas de banda si da-i mai greu goluri de acolo !!! SA FIM SERIOSI PREA MULT TAM TAM !!! LA STEAUA TRB UN GOLGETER CU CIFRE …. NU ALEXE ….!!!

Roland (4 comentarii)  •  11 aprilie 2013, 9:27

Domnu Ioanitoaia, am fost deacord,si sunt deacord cu 85% din articolele dvs. Acesta este unul din cele 15 procente ramase. Toata mass-media,toata lumea sportului este legata de Steaua,nici o echipa nu mai conteaza in Romania. Domnule Ioanitoaia,daca Steaua are un patron,care parerea mea cotizeaza consistent ziarelor,asta inseamna ca alte echipe nu exista?De ce sa nu facem pe prima pagina a ziarelor un subiect despre situatia celor de la U Cluj,care cu foamea in gat si cu echipamentele spalate au ajuns sa fie aproape nebatiti,de ce trebuie sa citim ca Ibrahimovici viseaza sa fie ca Adi Rocha?Daca o echipa are un jucator mai valoros,gata,trebuie sa aleaga Steaua?Reghecampf deja face preturile jucatorilor.Ca e inadmisibil sa ceri un milion pe Iorga.Nu trebuie sa iti dai tu ca antrenor al altei echipe preturile cerute de altii.Au cerut atata,il vrei?Nu,ok,jucatorul ramane pana la urmatoarea oferta!Care-i problema?M-am saturat sa cumpar ziarul,si sa citesc 90% din el de Reghecampf,de MM,de Gigi si de cum si-ar dori Ibra sa fie ca Rocha.Va salut cu tot respectul.

yogi (14 comentarii)  •  11 aprilie 2013, 9:28

Maestre,partial de acord cu MRR.
Gigi,nu are oferte pt jucatorii Stelei,la preturile cerute,toata politica asta de ,,destainuire agresiva” a pretului lui Chiriches,mai nou apare si mormolocul asta de reghe,a dat gres dupa vizita patronului in emirate,cand cred eu lui Olaroiu i-a fost frica ,,sa dea o teapa” unui patron(nu-si risca cariera). D-l Becali,anunta agresiv prin toate mijloacele,ca doreste sa achizitioneze,toata crema fotbalului romanesc dar, o face atat de insistent ca ,iti pui problema daca are si banii necesari”?!
Incerc prin intermediul Dvs,rezolvarea unei probleme care-mi ,,intuneca” bucuria de a urmari un meci de fotbal transmis de canalele DIGI SPORT de pe reteaua RDS. Este vorba de prestatia jalnica a unor comentatori sportivi,ai meciurilor de fotbal.Sunt 2 in special,nu le dau numele,care se apuca si urla mai tare decat maimutele din jungla amazoniana!!! Unul dintre ei,in special,parca are degetele(sau bilutele) introduse in sertar si cand una dintre echipe,marcheaza un gol,colegul de transmisie ii tranteste sertarul peste degete(..) se apuca si urla dupa 1-2 secunde,ca un descreierat. Daca ne puteti ajuta,…
Am hotarat sa facem si o petitie catre RDS,intr-o luna strangem, vreo 400 de semnaturi…
Avem de toate,instabilitate in toate,lipsa de speranta pt ziua de maine,pt ce mai trebuie sa suportam asemenea ,,specimene” pe buzunarul nostru?

machiavelli (5 comentarii)  •  11 aprilie 2013, 9:32

daca ar exista o astfel de oferta,alexe ar accepta imediat.in primul rand pt ca e jucator profesionist,si isi doreste mai mult de la cariera lui.si steaua inseamna oricand mai mult decat dinamo.iar la steaua ar avea sansa sa joace in UCL,sansa pe care la dinamo nu o va avea niciodata,si sa fie vazut de alte cluburi mari din europa,ceea ce i-ar putea aduce un transfer la un club dintr-un campionat european mai puternic decat cel al nostru.

sundance kid (18 comentarii)  •  11 aprilie 2013, 9:35

@ steaua 1986 forever : Ba baiatule tu cind citesti vreo carte intelegi mesajul ? Nu cred. Probabil IQ-ul nu te ajuta . In acest articol e vorba de altceva decit ce ai inteles tu !!!

Andynamo (5 comentarii)  •  11 aprilie 2013, 9:37

Eu zic, cu tot respectul ca ai o problema mare…nea Ovidiu!Ce legatura au Danciulescu si Catalin Munteanu, cu subiectul asta?! in primul rand , Danciulescu cand a venit de la Steaua, a fost vazut ca un castig pentru echipa din Ghencea, ca au scapat de el…ca s-a dovedit ca nu e asa, e altceva, in al doilea rand Catalin Munteanu nu a fost niciodata pentru Steaua ce e Alexe pentru Dinamo!Sunt exemple de fotbalisti care nu au loc in articolul dumneata, ei sunt mai mult decat fotbalisti, sunt idoli, sunt zei…asa doar cateva exemple (Francesco Totti, Del Piero, Gerrard, Raul)!Gandeste-te ca, Cosmin Matei a trecut pe la Steaua si acum e unul dintre cei mai apreciati fotbalisti ai lui Dinamo!Sunt fotbalisti ce se pot transfera de la rivale, ai destule exemple, si le stii foarte bine,Bolohan,Bostina,Bucur,Iftodi,Vladoiu sunt doar cativa care imi vin in minte acum!Sincer NU INTELEG SENSUL ACESTUI ARTICOL!

Asadar, consider ca asta e cel mai prost articol pe care ti l-am citit vreodata, fara nici un argument, fara nici o explicatie!

gcc (2 comentarii)  •  11 aprilie 2013, 9:40

Domnule Ioanitoaia, aveti un mod eronat de a privi si deasemenea lacune mari in ceea ce priveste cunoasterea adevarului in cazurile Danciulescu si Munteanu.
In primul rand, Catalin Munteanu a fost junior la Dinamo, era dinamovist de mic. A fost doar o conjunctura faptul ca a ajuns sa joace la steaua. Dealtfel, suporterii dinamovisti ( va scrie aici unul dintre ei ), nu l-au ietat niciodata pentru ca a jucat la rivali.
Cat despre Danciulescu, el insusi va poate povesti cam cate injurii si reprosuri i-au fost aduse de fani atunci cand s-a intors. El ne-a raspuns mereu prin goluri si asa a ajuns sa fie iertat si revazut ca unul dintre noi. Nu va imaginati insa ca noi am uitat perioada cand ne-a tradat. Cat despre Marius Alexe, nu cred ca el va juca vreodata la steaua, oricat v-ati dori dumneavoastra si toata presa aservita domnului parlamentar agramat de la pipera.
Multa stima!

alex (3 comentarii)  •  11 aprilie 2013, 9:40

Cata dreptate aveti! Fotbalul, ca orice alta meserie dealfel, este un loc de munca. Poti lucra azi pentru Unilever ca maine sa ti se ofere un post si un salariu superioare la Procter&Gamble. Fotbalistii ar trebui sa fie dedicati clubului la care joaca si sa respecte celelalte cluburi si numai ei sa decida daca vor sa joace la alte echipe sau nu, este decizia lor si nu a conducatorilor.

Alex One (161 comentarii)  •  11 aprilie 2013, 9:41

Cine e Alexe ? Fotbalistul ala despre care jurnalisti „de-ai casei” scriau in iarna ca urmeaza sa plece in Turcia pe trei milioane de euro, praf in ochii unor banci ca sa mai pasuiasca Dinamo ori sa-i mai acorde un credit ? In realitate pe Alexe nu l-a cautat si nu-l cauta nimeni pentru ca deocamdata nu a demonstrat mai nimic ,fiind o promisiune si nimic mai mult,, dar i se creste cota artificial scriind( pentru cat ?) ca liderul detasat al campionatului, echipa care a eliminat Ajax si a invins Chelsea ar fi interesata de el.

vali (4 comentarii)  •  11 aprilie 2013, 9:51

@yogi

da si tu link cu petitia, ca mai stiu si eu niste semnatari 🙂

cat despre mutarile de „vedete” de la o rivala la alta … sunt in scop publicitar. fanii sunt folositi, asta e ideea, sa se aprinda, sa se agite … sa dea foc tricoului cu vedeta (fanii echipei de la care pleaca), respectiv sa cumpere tricoul cu vedeta (fanii echipei unde ajunge). oricum, si cei care au dat foc, vor cumpara altul, si vor mai da niste bani.
la noi nu prea exista conceptul de marketing, de aia si mutarile mai putine intre rivale.

Liviu (3 comentarii)  •  11 aprilie 2013, 10:00

Si jucatorul a spus ca nu s-ar duce niciodata la Steaua din cauza conducerii de acolo…daca NN si JIJI ar pleca Steaua ar fii de 10 ori mai buna din cauza ca multi jucatori ocolesc aceasta echipa din cauza interlopilor de acolo!!

valy (2 comentarii)  •  11 aprilie 2013, 10:16

1.Pareri PRO si Contra, eu sunt contra pecari lui Alexe la Steaua, simplu, a crescut in gradina noastar si nu il dam rivalilor, restu, mai vedem
2. Domnule Ioanitoaia, daca cititi ce spun cei care urmaresc, ce scrieti si spuneti la radio si TV, va rog si eu asa cum a mai zis cineva care a lasat un comentariu referitor la scrierile si emisiunile Dv. ziaristii, in speta, ne intocsicati cu subiectele Steaua, Gigi,MM, Reghe, suntem suporteri si al altor echipe care cumparam ziaru,platim abonamente la net si tv pentru a va urmari, ne place si noua sportu, dar nu neaparat Steaua, trebuie acordat si suporterilor Stelei informatii,dar vrem mai multe stiri si despre…, nu stiu ce sa zic sa nu se interpreteze. Nu vreti sa scrieti de CSMS Iasi, Ceahlau,UTA sau mai stiu eu care, nu o faceti si vom aprecia gestu oricum, dar nu scrieti ca s-a scarpiant Reghe, ce parere a avut MM despre scarpinatu lui Reghe, apoi ce a zis sotia si Gigi, cum e Rocha mare vedeta si el nu joaca, e o deziluzie, cum poate fi comparat cu Ibra, cum.?
Nu ne intereseaza Steaua pe toti, eu sunt Dinamovist, dar citesc cu placere un articol in care se scrie despre cum vrea Craiova sa renasca ( bineinteles daca nu e mentionat Mititelu, care sincer, el a desfintat-o) sau Poli Timisoara, nu imi amintesc cand am citit un articol despre scrima sau canoie, si pot sa scriu despre multe alte sporturi si echipe pe care nu le mentionati niciodata, va amintiti de ele doar daca joaca in cupa sau cu Steaua, ati scris pagini intregi de Steaua vs Braila, dar nimic de echipa Brailenilor, nici nu stiiam ca mai exista, au antrenor, pe cine, cat e de bun, are si el vreun evidentiat care ar putea face pasu pe al juniori nationalei, etc., nimic din astea, in schimb ati scris vreo saptamana de Steaua, de parca intalnise pe nu stiu ce mare echipa in acel amical
3. Ultimul aspect si promit sa fiu mai scurt.
Comentatorii meciurilor din liga 1 nu cumva ar trebui sa fie impartiali, nu cumva ar trebui sa comenteze fazele cu aceiasi intensitate cu care o fac la meciurile mai importante, pe acesti oamenii nu ii trage nimeni la raspundere, poate aveti vreun cuvant de spus in privinta asta?!
Cu respect si fara nici o urma de rautate dar scarbit sa citesc doar articole platite, un fan al fotbalului romanesc

cuorebiancorosso (3 comentarii)  •  11 aprilie 2013, 10:22

Pentru cei ce gândesc precum d-l Ioanițoaia, oricine poate pleca oriunde, pentru că unicul criteriu de alegere îl constituie – scuze pentru jignire! – BANUL și nimic altceva! Spre nefericirea d-lui cu pricina și a altora de aceeași factură, unii oameni nu și-au pierdut ceea ce are, de fapt, omul mai de preț: SUFLETUL. Printre ei, spre cinstea lui, a părinților și a neamului din care face parte, se numără și acest băiat minunat cu numele de MARIUS ALEXE!

fcsb (1 comentarii)  •  11 aprilie 2013, 10:29

ar fi bun alexe la STEAUA pt ca am auzit ca o sa ne trebuiasca si echipa a 2-a in Champions League si cred ca dak trage mai tare putin ar avea loc acolo

bogdan (10 comentarii)  •  11 aprilie 2013, 10:31

De multa vreme ma tot intreb oare cati bani pompeaza becali in presa sportiva? De cata linguseala are parte aceasta echipa, ma intreb daca nu e falit. O mizerie mai mare in presa ( deloc sportiva) nu mi-a fost dat sa vad in nicio alta tara. Sper totusi ca in timp sa simtiti efectul de boomerang (care sigur va veni!) la aceasta campanie pro-steaua. Va ajunge echipa urata din toti plamanii fiecarui iubitor de fotbal (sau nu), indiferent de afinitatile acestora.
Cat despre articol, gresiti grav, domnule Ioanitoaia. Fotbalul nu este o meserie ca oricare alta. Fotbalul naste pasiune, inversunare, emotie, iubire, ura. Si profesionalismul de care vorbiti, nu are nicio legatura cu profesionalismul unui inginer, doctor, programator It, sau altele.
Alexe este un jucator crescut in spiritul lui Dinamo, de la varsta de 10 ani. Nu are cum sa imbrace tricoul rivalei. Sunt lucruri pe care banii nu le pot cumpara. MANDRIA !

Octa (1 comentarii)  •  11 aprilie 2013, 10:52

Chiriches cica ar merge la rapid si dragos grigore la juventus

Niku (275 comentarii)  •  11 aprilie 2013, 10:52

@bogdan. In principiu ai dreptate, dar nu si cu dl.Ioanitoaia, care nu il cultiva pe Becali, ci il critica de cate ori il prinde.

Lucian (206 comentarii)  •  11 aprilie 2013, 10:56

Beei, voi sinteti prosti? Ioanitoaia e ziarist, nu fan Dinamo, cum ati vrea sa judece o situatie in care voi puneti atata patima? Sa nu mai scrie despre Dinamo e alta nerozie caci a scris acum 2-3 zile un articol superb despre Talnar.

cavani (2 comentarii)  •  11 aprilie 2013, 10:59

nea ovidiu matale esti din alt film 😉

Un antrenor (214 comentarii)  •  11 aprilie 2013, 11:00

Articol excelent, dar nu le poti cere unora sa il inteleaga. Asa ar trebui sa gandim toti, nu cu patima exagerata, bolnav. Pana atunci va mai trece multa vreme.

Olteanu (478 comentarii)  •  11 aprilie 2013, 11:05

Alexe o sa o ia pe urmele lui Mutu care a plecat de la Dinamo la 3 luni dupa ce a pupat steagul si a jurat ca va fi caine pana la moarte.

Xbotz (20 comentarii)  •  11 aprilie 2013, 11:15

Mie mi se pare normala opozitia faniilor dinamovisti.Daca se fac permanent trasnferuri intre marile rivale atunci moare pur si simplu rivalitatea.Daca asta s-a intamplat in trecut nu inseamna ca trebuie sa se mai intample si in zilele noastre.Mereu cand s-au facut astfel de schimbari fanii au reactionat.Chiar si in afara tarii s-a intamplat asa iar cel mai bun exemplu s-a petrecut in vara.Robin van Persie s-a transferat de la Arsenal la Man.United iar fanii imediat s-au postat pe net in momentul cand ii ardeau tricoul unui jucator pe care ei il elogiau.

VBogdan (2 comentarii)  •  11 aprilie 2013, 11:21

Mie mi se pare ridicol articolul din moment ce GSP-ul e plătit de frații Becali să publice ce vor ei. Fără să vă jignesc, dar în mania de a vinde ziarul către steliști vânzând speranțe false, v-ați pierdut simțul realității. Banii nu înseamnă totul în fotbal, spre deosebire de cum v-ați mercantilizat gândirea, dumneavoastră. Loialitatea și atașamentul față de culorile echipei care te-a crescut mai există, altfel nu s-ar fi născut echipa Barcelonei de astăzi (Valdes, Puyol, Pique, Alba, Xavi, Busquets, Iniesta, Fabregas, Pedro, Messi) dacă vă sună cunoscut… Real Madrid se chinuie de ani buni cu tot felul de mercenari și acum sunt disperați după Champions League. Vă rog cu respect să scrieți și alte articole în afară de Gigi Becali, managerul frustrat MM, antrenorul senzație Reghecampf sau bișnițara mahalagioacă de Prodancă, Chiricheș fundașul care nu a mai existat de la Canavarro încoace… Scrieți despre fotbal, despre ce se întâmplă obiectiv în teren, nu impresiile subiective despre cum ar suna mai bine primul 11 al Stelei, în fiecare zi același articol. Noi, non-steliștii, ne-am plictisit de articolele astea, măcar încercați să păreți imparțiali

laurentiu (4 comentarii)  •  11 aprilie 2013, 11:30

alexe nu va trada dinamo pentru toti banii lui becali !
se va transfera doar in strainatate !

sundance kid (18 comentarii)  •  11 aprilie 2013, 11:33

Nu doream sa mai comentez insa ma simt nevoit sa ies la tabla. Repet sunt perfect de acord cu ceea ce sustine domnul Ioanitoaia cu un mic amendament . Nu se aplica in cazul Marius Niculae si Marius Alexe. In rest sunt de acord cu domnia sa 100 % . De la dinamo la steaua sau de la steaua la dinamo nu e nici o problema . Mariuse ? Inapoi la cotetz si nu mai fi curios ce se comenteaza aici !

macmac (58 comentarii)  •  11 aprilie 2013, 11:35

@VBogdan. il doare in pix pe Nea Ovidiu de Gigi, de fratii Becali si de restul mafiotilor. Voi ori nu cititi atent, ori nu intelegeti nimic.

titi (7 comentarii)  •  11 aprilie 2013, 11:53

pe scurt,in locul lui alexe,m-as intreba sincer,ce imi doresc in viitor,sa joc in liga1 la steaua si sa fiu injurat meci de meci,ori sa joc ca torje,stefan radu,maxim in europa? e simplu raspunsul…apropo, steaua transfera doar in ziar,practic se pleaca doar la camile sau in liga2 ( radoi,goian)

LiviuDINAMOOO (2 comentarii)  •  11 aprilie 2013, 11:53

Dom`le, te rog nu mai scrie despre Dinamo.Nu ne intereseaza mentalitatea ta.Alexe este CAINE SI PUNCT…

yogi (14 comentarii)  •  11 aprilie 2013, 12:00

Mai,fratilor! Sincer,eu tare vreau sa plece Alexe! Sa mai plece vreo 2-3 vedete,si pana la urma,peste 5-6 luni,sa vad un Dinamo care paseaza(4 pase din 10 de 20 m,care ajung unde trebuie) dintr-o bucata,care se bat pt spectacolul fotbalistic(si nu din aia care,dintr-o intamplare,i-si saruta blazonul echipei) si pt culorile clubului. Parafrazand-ul pe d-l Cornel Dinu(poate inexact-,,iubirea nu se manifesta totusi prin importanta golului,ci si prin frumusetea lui”,parca este si un pic de Fanus Neagu,aici).
Vreau sa vad un nou Dinamo,o noua Steaua,…
CFR-ul este al Ardealului si PaszKanyi,nu uita asta!
Domnilor,asta e competitia!!!
nu improscarea cu noroi si promovarea ,,pet”-urilor!!!!

COSMIN (15 comentarii)  •  11 aprilie 2013, 12:56

1. sunt stelist si credeti-ma ca si pe mine m-au obosit articolele cu Steaua de zi de zi…m-am saturat
2. articolul asta e facut de umplutura, nu are directie, e facut la o pauza de cafea, un articol stupid

jiji (42 comentarii)  •  11 aprilie 2013, 12:59

pentru ca dinamovistii sunt complexati si frustrati de Steaua, mor de invidie si ciuda pt ca Steaua face performanta si ei….nu au facut niciodata…nimic….cei mai buni oameni ai lor au fost stelisti :)) si danciu, si cosmin matei acum, munteanu etc

Alex (9 comentarii)  •  11 aprilie 2013, 13:07

@titi: despre cine vorbesti tu bai copile? steaua care elimina ajax sau granada care retrogradeaza? adevarul e ca marele torje este rezerva la o echipa care retrogradeaza in spania! st radu e un nemernic care a venit la nationala dupa 2 ani, a facut un meci mizerabil si s’a retras. stefan radu este acelasi care la lazio (o echipa de nimic) a cauzat vreo 3 penaltiuri in ultimele 2 luni si le’a mai mancat inca vreo 2-3 meciuri cu gafe imense in aparare. pe alexe momentan ce’l recomanda pt un transfer in europa? performanta lui dinamo cu poltava, cea mai slaba echipa din grupele EL de anul asta cu 0 puncte? il recomanda performantele din tricoul nationalei (cate meciuri are? cate goluri a dat?) il recomanda faptul ca are jumatate din cate goluri a dat rusescu (intr’un campionat cu chiajna, severin, ceahlaul, bistrita)? alexe daca ajunge intr’un campionat puternic – nu anglia, germania, spania – macar belgia, franta, italia .. nu stie ce sa faca in fata unor aparatori mai buni. fara nicio lipsa de respect, alexe transferat in momentul asta de la dinamo in afara o sa fie cutudean 2 – lustruind banca. nu te mai lua tu de steaua pt ca are in ultimii 10 ani performante europene pe care dinamo n’o sa le faca nici in urmatorii 25!

florin (1 comentarii)  •  11 aprilie 2013, 13:09

da in primul rand , nu prea avem nevoie de alexe. sa stea acolo la dinamo, sa se lupte in fiecare an in mediocritate. pardon..am vrut sa zic ca il lasam „sa se pregateasca de liga”.

florinem (1 comentarii)  •  11 aprilie 2013, 13:46

Un jucator format si crescut de Dinamo, sa plece direct la Steaua – aceasta este o tradare fata de Dinamo!
Danciulescu, mai draga d-le Ioanitoaia, a jucat precum stiti, intai la Dinamo, apoi a venit la Steaua pt ca Dinamo i-a intors spatele dupa ce a revenit de afara.
C. Munteanu a venit la Dinamo pt ca nu l-a vrut Steaua, nu din prea mare dragoste de Dinamo…
Exemplele dvs. sunt putine si nu e important ce au facut „altii”, important e cum e corect… Daca Alexe pleaca de la Dinamo la Steaua, pt Dinamo e o pierdere, in timp ce pt Steaua e un castig macar prin faptul de a-i fi produs rivalei o paguba.
Ce e asa greu, nu inteleg. Unde vedeti dvs. progres aici? Oare de cuvantul ETICA ati auzit?

Adrian (98 comentarii)  •  11 aprilie 2013, 13:59

Si toate exemplele date sunt de mercenari. Adica fotbalul nu mai inseamna decat bani. Sunt atatea alte exemple de jucatori care au ajuns in inimile suporterilor tocmai pentru ca si-au aratat devotamentul fata de echipa. De ce nu ati spus nimic de ei? Chiar nu conteaza? Sau si ei aveau tot o mentalitate anacronica?Dar Claudiu Niculescu, cel care lacrima la finalul unui meci in care batea pe Dinamo ca jucator al lui U Cluj?

Nu, nu sunt o persoana inchisa la minte, care crede ca un jucator ar trebui sa ramana toata viata la o singura echipa si sa isi sacrifice orice sansa la iesirea din anonimat. Dar sunt o persoana care crede ca fotbalul nu naste numai bani, asa cum reiese din articol, ci naste si pasiuni si devotament. Si tot fotbalul naste rivalitati intre echipe si intre fani. Daca toate astea sunt nascute din mentalitati anacronice atunci eu spun cu mana pe inima ca sufar de microb, iar pe dumneavoastra, dumnule Ioanitoaia, nu pot decat sa va felicit pentru „profesionalism”: ati scris articolul, ati luat banii, restul nu mai conteaza.

andrei30 (9 comentarii)  •  11 aprilie 2013, 14:50

Ioanitoaia, afla ca suporterii de pe intregul continent gandesc la fel, „inchistat” cum zici matale. Daca iei un suporter de la ManU, Barca sau Real cam tot aia iti va spune in speta de fata, asa ca scuteste-ne de ifosele astea de lup moralist ca sunt alte subiecte mai importante la ordinea zilei.

SmileBam (15 comentarii)  •  11 aprilie 2013, 15:03

Intrebarea e:ce sa caute Alexe la Steaua?E de nivelul lui Tanase,nu ne mai trebuie inca um impiedicat facut mare de presa.

adi (6 comentarii)  •  11 aprilie 2013, 15:17

Mai nea oltenas simpatic, traiesti cumva pe planeta asta sau……, pai Danciu este format, crescut la Steaua sau la Dinamo si noi nu stim ? Sau Munteanu la fel, este cumva crescut in Ghencea sau groapa ? Ce dracului era o vreme cand vorbeai la obiect, ai luat-o razna ? Cred ca normal este sa ramana la Dinamo, este crescut in spiritul de acolo, incepe sa joace dupa perioada de ,,ucenicie,, nu depinde decat de el cat mai ramane si cand pleaca, dar plecarea nu poate fi decat afara. A, daca avea 30 de ani ca M. Niculaie nu era o problema, se ducea sa-i ia banii lu` Gigi pentru un an, doi si cu asta basta. Hai pa, ca m-am distrat…..

BB (41 comentarii)  •  11 aprilie 2013, 15:47

Dacă am trăi într-o țară normală articolul ăsta și comentariile ce-l urmează N-AR EXISTA !
Adicătelea , dacă fotbalul românesc ar fi unul profesionist, cu patroni (mai mult sau mai puțin) onești 🙂 , cu fotbaliști conștiincioși, cu antrenori instruiți, cu suporteri educați (măcar în spiritul fair-play-ului), cu președinți de ligă și de federație cinstiți 🙂 cu arbitrii … ei na , acum chiar vreau prea multe, nu-i așa ?
Dar, fiindcă trăim în țara în care trăim ( și asta ne ocupă tot timpul, vorba lui Badea ) e nevoie și de astfel de articole și din același motiv avem rezultatele în plan internațional pe care le avem (atât la echipa națională cât și la echipele de club). Acel motiv se numește simplu : lipsa de profesionalism, care sufocă toate aspectele vieții din România ( din cauza căruia mergem cu mașinile prin gropi , pardon, cratere, din cauza căruia plătim și asigurare medicală și ”coplată”, din cauza căruia suntem impozitați de n-șpe ori, etc ) nu doar fotbalul .

Comentează