Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Dragomir contra Pițurcă, gîlceava foștilor prieteni

Aud și citesc că proximul Comitet Executiv va analiza, pe 17 aprilie, varianta demiterii selecționerului. Ușor de ghicit că în spatele acțiunii se află însuși președintele Ligii, Dragomir, transformat din prietenul de nădejde al lui Pițurcă în dușmanul ireductibil al […]

sâmbătă, 6 aprilie 2013, 10:02

Aud și citesc că proximul Comitet Executiv va analiza, pe 17 aprilie, varianta demiterii selecționerului. Ușor de ghicit că în spatele acțiunii se află însuși președintele Ligii, Dragomir, transformat din prietenul de nădejde al lui Pițurcă în dușmanul ireductibil al acestuia   Cum îl cunosc de peste 3 decenii, am și lucrat împreună, mă declar surprins de schimbarea atitudinii lui Dragomir, despre care aș fi jurat că se aprinde ușor ca să se stingă însă la fel de repede. Admit că m-am păcălit considerîndu-l pe Dragomir gură bogată, dar suflet bun. Înverșunarea cu care îi poartă sîmbetele lui Pițurcă e semn că m-am înșelat.

În multe privințe, Dragomir are însă dreptate. Perfectă dreptate. Inclusiv cînd susține că Pițurcă nu-i subordonatul personal al lui Mircea Sandu, ci e dator să dea socoteală Comitetului Executiv. Pe noi toți, ca și pe șeful LPF, ne-au nemulțumit evoluțiile slabe ale “naționalei” și, legate de ele, explicațiile subțiri, uneori puerile, furnizate de antrenorul ei. În loc să admită că a greșit titularizîndu-i pe Stancu și pe Grozav la Amsterdam, unde l-a ținut rezervă exact pe golgeterul Mutu!, Pițurcă s-a grăbit să arate cu degetul spre alții. A căutat vinovați în stînga și în dreapta, campionat debil, steliști obosiți, “tricolori” mediocri etc., dar a refuzat să se privească în oglindă!

A mutat, îmi cer iertare, mortul de pe Edgar Quinet pe Academiei . În stilul în care n-a lăsat vreodată de la el, vezi cazul Săpunaru, n-a lăsat nici acum. S-a încordat, s-a ambiționat. Dac-ar fi făcut-o, opinia publică l-ar fi judecat cu mai puțină asprime. Era logic ca și Dragomir să-i reproșeze se-lecționerului erorile amintite, rezultate ale lipsei de inspirație și, mergînd pe firul apei, ale unei exagerate încrederi în sine. Am mai scris despre asta, nu mai revin.

Pe de altă parte, nu mi se pare deloc în regulă să redeschizi tocmai acum, pentru că Pițurcă a îndrăznit să te contrazică, discuția referitoare la contractul dintre acesta și Federație. Cînd lumea întreagă știa că, în ciuda salariului princiar, Pițurcă nu are ca obiectiv calificarea la CM 2014, ci la CE 2016, să ne închipuim că șeful Ligii nu știa?! Deoarece subiectul nu-i nou, merită presupus că Dragomir insistă asupra lui din dorința de a cîștiga popularitate într-un moment în care cota lui Pițurcă e la pămînt. Punîndu-și adversarul la zid, Dragomir încearcă să se scoată în ochii iubitorilor fotbalului, oameni care, ca să fiu elegant, nu-l prea înghit. Probabil că ei au sesizat însă stratagema.

Mă număr printre cei care gîndesc că nici un selecționer, deci nici cel al României, nu-i infailibil, mai presus de critici. Dar asta nu înseamnă să-l pîndim și să-l luăm la șuturi pe Pițurcă din te miri ce, de dragul de a ne umfla mușchii și de a demonstra ce puternici sîntem! Concret, cît timp “naționala” antrenată de Pi-țurcă, cu toate erorile de pe bancă, păstrează șanse reale de calificare la CM, o asemenea ceartă fără sens, forțată și inutilă, nu servește cauzei. Nu face bine la atmosferă, la imagine, la nimic. Dimpotrivă, face rău. Numai rău.

Comentarii (54)Adaugă comentariu

Laviniu (4 comentarii)  •  6 aprilie 2013, 10:14

Oamenii destepti invata din greselile altora.

In cazul de fata, ar trebui sa vedem ca nationala are inca sanse de calificare la CM, din motive strict conjuncturale, nu prin calitatea jocului, acest lucru insemnand ca mai devreme sau mai tarziu, daca jocul nu se schimba nimic (asta in mare masura insemnand si antrenorul), sansele de calificare vor disparea….

Daca se produce schimbarea acum, exista o sansa sa se capitalizeze momentul de entuziasm de la inceputul mandatului oricarui antrenor…

Ca sa fac o paralela cu automobilismul…este mult mai usor sa ‘citesti’ un viraj si sa reactionezi, inainte de a incepe sa derapeze masina…dupa aceea, totul devine mult mai ‘complicat’…din punctul de vedere al nationalei de fotbal, noi ne indreptam spre un viraj de 90de grade, este ud pe jos, suntem in treapta a sasea, si nu franeaza nimeni. Oare ce se va intampla la iesirea din viraj?.

gilos (328 comentarii)  •  6 aprilie 2013, 10:20

Dragomir este cancerul fotbalului romanesc. El si acolitii lui sunt resposabili pentru dezastrul in care am ajuns.
Are si Piturca vina lui, dar el nu trebuie scos tap ispasitor pt toate.
Daca vrem sa insanatosim ceva in fotbalul nostru, primul care trebuie debarcat este Dragomir !!

Cheetah (2118 comentarii)  •  6 aprilie 2013, 10:20

Sa asteptam asadar sedinta consiliului executiv FRF si sa-l lasam pe Piturca in pace, cum bine ziceti in articolul anterior.
Daca alde Dragomir mai joaca un pic teatru ca sa aplaneze conflictul mocnit intre antrenor si suporterii Nationalei, ei bine, consiliul FRF va lua o decizie inteleapta spre binele fotbalului romanesc, indiferent care va fi aceasta.

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  6 aprilie 2013, 10:33

Gainarul sef este dusmanul calificarii romaniei in Brazilia …asta se stie …el nu vrea sa ne calificam in Brazilia ca sa il demita pe stelistul sef …care greseste grav ca baga jucatori de la steaua nu pe Mutulica un jucator terminat …

gabri (9 comentarii)  •  6 aprilie 2013, 10:36

deci tre sa mai avem ceva rabdare cu el?nu credeti ca ar trebui sa ii cerem si scuze,poate l-am judecat prea aspru,in fond a luat in ultimele trei meciuri doar 10 goluri,si un punct?pana la urma si noi exageram un pic,ce vrem sa mearga totul bine,cine suntem noi sa ii cerem asta dumnealui,ce oferim ca tara,ca oameni,de am ajuns sa avem atatea pretentii,doar am mai fost la mondiale si acum 15 ani si cineva atunci a zis ca o sa mai mergem peste 20 de ani?!?
INCREDIBIL!!!

Mircea (663 comentarii)  •  6 aprilie 2013, 10:37

Imagine corecta, doi jmecherasi de duzina.

s.b. (1 comentarii)  •  6 aprilie 2013, 10:42

Problema mare nu e atit scorurile inregistrate cit jocul echipei.Sunt perfect de acord cu Reghe cind a zis ca le da un avans de 2-0 si tot ii bate cu Steaua;am vazut meciuri mai bune in liga 2 decit RO cu HU. Si daca cumva ne calificam la mondiale va fi din noroc,iar dupa ce ajungem acolo ne vom apara ca de obicei (vezi meciul cu Olanda in 2008 cind ei ne invitau sa atacam) si ne vom face de ras cu acest pitzurca care isi bate joc de o tara intreaga cam de mult incepind de la scandalul cu Hagi,Popescu…Sapunaru,Sanmartean,Mutu

Mima (1 comentarii)  •  6 aprilie 2013, 10:47

Gabri, nu pricepi nimic, chiar nimic? Mesajul e clar: cat avem sanse de calificare -ele nu pot fi contestate – sa il lasam pe Piturca sa isi faca treaba.

puppinkeresku (19 comentarii)  •  6 aprilie 2013, 11:14

Bre ! nea ovi ? ce tot o intoci ca la …….. doi golani !
Punkt !?
Ce sa mai asteptam ! suntem la pamant sau sub !
Afara cu toti si sa inceapa reconstructia !!!
SCURT
ASTA TREBUIE SA SUSTIIIII TU ???!!!

sprinjanul (11 comentarii)  •  6 aprilie 2013, 11:18

daca fotbalul romanesc este pe marginea prapastiei asta se datoreaza si conducatorilor de cluburi sau numai lor.de ce?pai de cate ori sa pus problema schimbarii lui mitica sau a lui sandu,majoritatatea au fost impotrva.vedem cum adeseori iasa cate unul in presa si-i crtica dar cand este vorba de fapte tac toti malc.cum unul se ridica este retrogradat sau desfintat.asa ca sa-l lasam si pe piti si pe dragomir sau sandu sa rezolve aceasta problema.la asa oameni asa conducatori.

COSMIN (15 comentarii)  •  6 aprilie 2013, 11:38

Ma si mira reactia lui Dragomir tinand cont ca sunt prieteni de sprit! De aceea ii dau dreptate dlui Ioanitoaia, Mitica cere publicitate pozitiva de pe necazul lui Piturca, ei bine eu nu i-o voi acorda!

Si va mai spun ceva, in cazul in care Piturca va fi demis (probabilitate 20-30%) in cativa ani tot Piturca va fi ales selectioner si va fi primit cu alai si covor rosu chiar de Dragomir & co. Cam asa e la nationala, pleaca pe usa din spate si revine in cativa ani pe covorul rosu.

Oare cand scapam de toata mocirla asta din fotbalul romanesc? Sper ca macar copiii copiiilor nostri sa vada altceva…

petru (26 comentarii)  •  6 aprilie 2013, 11:48

A fost o prietenie din interes PITY +ORACOLU+NASU+GOBBANY =LOVE , pentru dezafilierea CRAIOVEI SI MATRASIREA JUCATORILOR …APOI CAND AU APARUT SECHESTRELE NUMAI PE LA ORACOLI SI PE LA NASI , FACU CE FACU ORACOLU SI SE SUPARA PE PITY …

NeaMarin (6 comentarii)  •  6 aprilie 2013, 12:34

Nu pot sa cred ca exista oameni care sustin ca piti ar trebui lasat sa continue…. incredibil…. ne meritam soarta in tara asta submediocra de nivelul Bulgariei atata timp cat exista oameni care accepta si sprijina submediocritatea, unii cu motive altii pt ca atata pot….
Avem ce meritam.

NeaMarin (6 comentarii)  •  6 aprilie 2013, 12:35

Singura solutie viabila pt a iesi din mizeria ce ne inconjoara e sa ne mutam cu toti la tara si sa sustinem echipe de duzina…
Fotbalul de azi nu ne merita!

pamfletaru (20 comentarii)  •  6 aprilie 2013, 12:37

eu i-as trimite in concediu la polul sud -ori sa se impace,ori sa isi scoata ochii departe de public…

si n-as astepta partidele viitoare ,bazandu-ma pe sanse..zarurile de 6×6,cad destul de rar,poti sa fi cel mai bun barbugiu…

de ce se retrag jucatorii de la nationala,cine e cauza,sau cine mana sforile marionetelor?!

Che Guevara (363 comentarii)  •  6 aprilie 2013, 14:14

Dumitru Dragomir, Mircea Sandu si Victor Piturca la puscarie! Dupa aia poate vedem si noi fotbal in Romania.

petru (26 comentarii)  •  6 aprilie 2013, 14:32

MITICA A FOST ABURIT DE PITI…A fost o prietenie din interes PITY +ORACOLU+NASU+GOBBANY =LOVE , pentru dezafilierea CRAIOVEI SI MATRASIREA JUCATORILOR …APOI CAND AU APARUT SECHESTRELE NUMAI PE LA ORACOLI SI PE LA NASI , FACU CE FACU ORACOLU SI SE SUPARA PE PITY .

IO (228 comentarii)  •  6 aprilie 2013, 15:01

N-am sa vorbesc despre conflictul dintre Pitzi si Mitica. Am sa va aduc aminte ca orice caz de indisciplina la Nationala a fost aspru pedepsit de catre Pitzi. Sapunaru a comis-o grav la ultima convocare, sarind la bataie cu staff-ul echipei si facand crize de nervi. Sa-mi fie cu iertare, dar nici mare, MARELE Catona nu vedea echipa frantei di cauza disciplinei. V-as sugera sa cinsiderati subiectul Sapunaru inchis. Omul nu este nici prea valoros, daca era, ramanea la Porto, nu juca la retrogradare in Spania, nici disciplinat. Nu cred ca sunt multi antrenori care l-ar lua in echipa.

seba (75 comentarii)  •  6 aprilie 2013, 15:15

nu intereseaza conflitcul dintre piturca si dragomir. problema e ca selectionerul are intotdeauna cate un conflict. a fost in conflict cu hagi si popescu, a fost si e in conflict cu mutu, e si cu sapunaru, la sanmartean nu stiu ce nu-i place, pe maxim il ia si nu-l baga, desi e evident ca e cel mai bun fotbalist roman la ora actuala. piturca asta ar fi in conflict si cu messi ca nu face faza de aparare. in schimb promoveaza fotbalisti mediocrii gen pompiliu stoica, florentin dumitru, dorel stoica, florentin petre, etc… hai, bai, nene, sa ne mai lase in pace. pai imi vine sa tin cu turcia si ungaria cand vad cum isi bate asta joc de noi. avem sanse de calificare? normal ca avem, suntem favoriti la locul 2, dar as fi mult mai linistit ca vom prinde acest loc daca am avea antrenor pe regecampf, grigoras, pustai. nu mai zic de altii care antreneaza pe-afara.

Niku (275 comentarii)  •  6 aprilie 2013, 16:08

NeaMarine, de ce nu trebuie lasat sa continue, ca nu iti place tie de el? Ioanitoaia are dreptate: cat e in grafic si are sanse de calificare la CM peste obiectivul trasat de federatie Piturca, bun sau rau, nu trebuie schimbat.

Craiovean (10 comentarii)  •  6 aprilie 2013, 16:12

citat :”de dragul de a ne umfla mușchii și de a demonstra ce puternici sîntem!” — asa au facut si cu U Craiova.

Adriann_ (1 comentarii)  •  6 aprilie 2013, 17:12

Laviniu a punctat excelent. Ar fi o mare greseala sa asteptam ca selectia PROASTA facuta de Piturca sa ne ingroape si abia apoi sa-l demitem.

In momentul de fata avem sanse reale si, cu un antrenor decent, suntem favoriti pentru locul ala de baraj.
A-l lasa pe Piturca sa ruineze aceste sanse inseamna a ne plasa in plina Miorita, ca sa zic asa.

Nu ma numar printre cei care il vad pe Piturca drept un 0 barat. A adus intr-adevar cativa jucatori valorosi in circuitul Nationalei (Maxim, Chiriches, Chipciu, Adi Popa samd). A scos un rezultat nesperat de bun in Turcia, e drept si cu destul noroc.

DAR e pur si simplu incapabil sa puna interesele echipei (iar in cazul asta vorbim de Nationala) deasupra orgoliului sau exacerbat. Iar in momentul asta orgoliul lui inseamna pariuri pierzatoare gen Bogdan Stancu sau Dodel, neconvocarea sau tinerea pe tusa a celor mai valorosi jucatori ai momentului (Mutu, Sapunaru, Maxim) etc etc.

In conditiile astea, stiind bine ca Piturca nu va asculta vocea ratiunii, avem o singura solutie practica: DEMITEREA.

maistor kokir (51 comentarii)  •  6 aprilie 2013, 18:54

n-are obiectiv pt 2016 ,dar trebuie decis cumva,eu zic ca daca termina pe 2 si ajunge la baraj nu trebuie demis chiar daca nu califica nationala, daca termina pe 3,trebuie analizat,jocul echipei si jucatorii promovati , daca termina pe 4 evident trebuie demis …

sim (56 comentarii)  •  6 aprilie 2013, 20:54

Tocmai dumneata, nea Ovi? Stim de alte dti ca l-ai aparat intotdeauna pe Piturca. Acum e vorba de a insela fotbalul, de a-l manji si a-l face urit. SI asa nu ne vom clifica nici in2014 nici in 2016. Aparandu-l pe barbugiu, sunteti partasi la omorarea fotbalului…

arh. Gheorghe Petrescu (486 comentarii)  •  6 aprilie 2013, 21:33

Nu stiu de ce mai stam de vorba despre fotbal cata vreme cei trei (3) tovarasi din actuala conducere a fotbalului Romanesc, sant incontinuara la carma destinului fotbalului din Romania. Ei trebuiesc pusi pe LIBER:
1. Mircea Sandu.
2. Mitica Dragomir.
3. Victor Piturca.
Daca nici acum lumea, nu intelege ca, acesti trei indivizi au ingropat fotbalul Romanesc, inseamna ca ne meritam SOARTA. HAI ROMANIA!

stelist (4 comentarii)  •  6 aprilie 2013, 21:49

Piturca sustine ca nu trebuie sa ne gandim ca putem bate Olanda? Probabil ca nu suntem in stare, dar un asemenea antrenor nu are ce cauta la Nationala! La fel, Rat, capitan de echipa, care sustine acelasi lucru! Apropo, Steaua lui Reghe a batut o echipa ce valoreaza 386 milioane Euro! Steaua a scos 3 puncte cu Chelsea si un golaveraj onorabil de 2:3. Cat valoreaza Olanda? Cat a scos “nea Piti”? 0 puncte, golaveraj 1:8! Nu mai vorbiti ca nu avem campionat, ca nu avem antrenori, ca nu avem fotbalisti. Avem de toate, mai mult sau mai putin. Nu avem o conducere ca lumea la FRF si nu avem un selectioner la Nationala!

Liviu (333 comentarii)  •  6 aprilie 2013, 23:01

Ma iertati, dle Ovidiu ca o sa comentez azi despre Dinamo, desi subiectul dvs nu are nici o legatura cu echipa asta. Dupa ce , in copilarie am tinut cu Craiova, in adolescenta si ulterior am tinut cu Steaua, iata ca aroganta celor de la Steaua (patron, manager, antrenor+sotie) si simpatia pt Cornel Dinu ma „impinge ” sa tin cu echipa Dinamo. Ma bucur foarte mult ca Dinamo incepe sa-si ravina. FORTA DINAMO !!! Este nevoie de Dinamo. Sa auzim de bine !

rares (29 comentarii)  •  7 aprilie 2013, 3:00

Ioanitoaia are dreptate,Piturca trebuie lasat sa-si continue munca.
Dragomir este un smecher care stie sa invarta vorbele si oamenii pentru ca el sa cada in picioare.
Nu uitati ca o mare vina o au si jucatorii,o mare vina o au si conducatorii de cluburi care aranjeaza meciuri,nu investesc bani in centrele de copii si juniori.Campionatul intern este sub orice critica.

gogUsuporterU (204 comentarii)  •  7 aprilie 2013, 8:11

Se repeta scenariul marsav cu Hagi,Popescu…etc..!Acum latra Daragomir…Ce cauta Corleone in fotbalul romanesc?De Craiova a-ti uitat cum au mazilit-o?PITI este in grafic vor sa-l faca pe la spate…Nu cumva Hagi invirte iar ceva?Iar se crede antrenor?PITI fii tare,nu mor caii cind vor cateii!Mare jucator Mutu..dar si derbedeu..!

nea caisa (222 comentarii)  •  7 aprilie 2013, 8:42

Cred ca Mitica face bine! Si zic si de ce cred asta: Piturca nu va fi dat afara, insa sedinta va capata valoarea unui avertisment, pe care Piturca nu il va putea ignora. Si, indiferent ce va fi, CEx va putea zice „ne-am preocupat, am luat masuri”.
Pe de alta parte, faptul ca Piturca, un individ cu un caracter puternic (oricum il consideram, pozitiv sau negativ) incepe sa nu mai poata controla echipa da de gindit,argumentul care dusese la salarizarea de lux a lui Piturca, acela ca un antrenor se va impune cu greu in fata unor jucatori mult mai bine platiti ca el, corect la timpul respectiv, incepe sa se invalideze. L-am putea inlocui, sa zicem, cu Stoichita? Poate ca da, daca, macar in cazul jucatorilor din tara, un Stoichita ar avea sprijinul unor patroni de cluburi. Adica, daca unul sau mai multi jucatori si-ar face de cap la nationala, atunci i-ar astepta o pedeapsa si la cluburile lor. Si ajungind cu gindurile aici, trecem usor la intrebarea daca nu cumva aceste evenimente nu au cumva scopul de a pregati un culoar pentru antrenoratul nationalei pentru un antrenor care ar putea fi mai bine si mai mult agreat de cluburile mai mari, de exemplu pentru un nou mandat al lui Hagi.
In ceea ce il priveste pe Mitica, rezultatele europene ale cluburilor din liga 1 il sustin, oricum il apreciem ca persoana in sine. Sigur ca el este, in fapt, salariatul patronilor de cluburi si, in momentul in care majoritatea lor nu il mai vrea acolo, Mitica pleaca un – doi.

barbu (74 comentarii)  •  7 aprilie 2013, 10:00

v-ati gandit, domnule ioanitoaia, ca s-ar putea sa nu cunosteti toate datele problemei?
dragomir a acceptat termenii contractului lui piturca (salariu imens fara presiunea calificarii) -atunci de ce n-a protestat? nu cumva isi avea si el o parte (sa zicem „tantieme”) din acest venit fabulos?! or, daca barbugiul trisor ti-a taiat finantarea, sigur ca incepi sa-l injuri si sa-i ceri capul. punem pariu ca toata tigania se va stinge, ca si aceea jucata de acelasi piturca in compania altui gures favorit al presei – gigi becali?

cronicasportiva.com (11 comentarii)  •  7 aprilie 2013, 10:05

nea ovidiu, dar pe domnul dragomir cine-l trage la raspundere pentru faptul ca jumatate din echipele inscrise in campionat sunt in pragul desfintarii. cine-l trage la raspundere ca walter in acest an a fost implicat la doua echipe, u.cluj si petrolul

ADRIAN (1 comentarii)  •  7 aprilie 2013, 11:09

Avem antrenori mai buni decat Piturca:Dan Petrescu,Dorinel Munteanu,Reghecampf,nu mai vorbesc de Mircea Lucescu.Un antrenor bun poate scoate un rezultat bun chiar daca adversarul e superior.Daca ar fi dupa valoare,nu s-ar mai juca meciurile pe teren,ci s-ar aplica o formula matematica care ar stabili cine invinge.Daca in echipa cu Olanda erau Mutu,Chipciu si Torje,daca antrenorul le indica o tactica potrivita,de exemplu sa scoata lovituri de la 20 m de poarta olandeza,daca avea capacitatea de mobilizare,altul era rezultatul.Cand stai impasibil pe banca si mesteci guma,ce pretentii sa ai?Chiar nu exista nici o legatura intre agitatia lui Petrescu si Munteanu si rezultatele lor?Avem un capionat slab,spune Piturca!Malta si Israelul au campionate mai bune?Malta scoate un rezultat strans cu Italia si putea egala chiar,Israel face 3-3 cu Portugalia dupa ce are 3-1!Explicatia?Antrenor bun,tactica adecvata,mobilizare,ambitie!Ce zici domnule Piturca?Si te mai iei si de Dinu,care poate sa-ti predea lectii de tactica!Daca Dinu nu e om,ce fel de om e Piti care nu-si
recunoaste propriul copil?

redsef2005 (14 comentarii)  •  7 aprilie 2013, 11:30

Asta cu „trebuie lăsat să continue cât mai avem şanse de calificare” sună frumos în teorie, atâta doar că nu se prea aplică la noi! Ia haideţi să recapitulăm un pic din istoria fotbalului românesc:
– În preliminariile CM 1974, Angelo Niculescu e demis după un egal şi o victorie, înainte de a apuca să joace măcar un meci din dubla manşă cu singura contracandidată la calificare, R.D. Germană. Niculescu venea după cele mai bune rezultate ale Naţionalei României, calificare la Campionatul Mondial 1970 (turneu final de 16 echipe, nu de 24, nu de 32 ca acum!) şi sferturi de finală în Campionatul European (performanţă nedepăşită nici în prezent), unde a fost nevoie de un al treilea meci de baraj cu Ungaria pentru a desemna semifinalista. A fost înlocuit de Valentin Stănescu, care a pierdut 0 – 2 în RDG şi a ratat calificarea.
– În preliminariile CE 1988, Mircea Lucescu e demis după un singur meci, victoria 4 – 0 (!) cu Austria. Lucescu venea după o calificare „imposibilă” la Euro 1984, prima pentru fotbalul românesc după o „secetă” lungă, dintr-o grupă cu Italia, Cehoslovacia şi Suedia, incomparabilă cu ce are Piţurcă acum (Olanda, Turcia, Ungaria)! A fost înlocuit cu Emerich Jenei, care a pierdut în Spania şi a făcut egal în returul cu Austria, ratând calificarea.
– În preliminariile CM 1994, Cornel Dinu e demis în momentul în care România avea infinit mai multe şanse de calificare decât are cu Piţurcă acum: era nevoie de 3 puncte din 4 în partidele cu Belgia, acasă (la ei pierduserăm 0 – 1, cu gol din ofsaid), şi Ţara Galilor (echipă spulberată în tur cu 5 – 1!). Ca dovadă ne-am şi calificat!
Acum ziceţi să îl lăsăm pe Piţurcă… Să nu uităm datele problemei: Piţurcă a revenit la Naţională DUPĂ CEL MAI CATASTROFAL PARCURS DIN ISTORIA ROMÂNIEI ÎN PRELIMINARII! A lăsat echipa pe locul 5 în grupă (a devansat doar Feroe…), cu un singur punct (!), şi acela norocos, în patru meciuri, cu Lituania, Franţa, Serbia şi Austria.
Cum stăm în momentul de faţă:
Chipurile, nu are obiectiv calificarea din preliminariile astea; ei bine, aşa ceva este absolut inadmisibil, inacceptabil, o bătaie de joc la adresa tuturor microbiştilor români!!! Cum ar putea fi un obiectiv REAL „calificarea la Euro 2016”, unde merg JUMĂTATE din ţările înscrise în preliminarii (24 din 50)??? Doar Vaticanul, Gibraltarul, Insulele Hebride şi Groenlanda nu merg la turneul final din Franţa de peste trei ani…
În momentul de faţă, şansele de calificare la Mondial sunt mult mai mici decât se susţine: e nevoie de 6 puncte (hai, doar 4 la nevoie, se poate şi aşa, la limită) din meciurile de acasă cu Ungaria şi Turcia pentru a prinde locul 2 în grupă şi, atenţie, A MERGE LA BARAJ! Acolo e absolut sigur că NU vom fi cap de serie, iar posibili adversari (între alţii) ar fi Franţa, Portugalia, Suedia, Croaţia… Iar când tu eşti dominat categoric de Ungaria, fără să joci nimic, să mai discuţi despre şanse de calificare în dauna Franţei sau Portugaliei e dincolo de ridicol!
Repet, au fost demişi selecţioneri cu rezultate incomparabil mai bune decât Piţurcă şi în momentul în care aveau infinit mai multe şanse de calificare! Dacă ratezi o calificare, pleci, e o chestiune de elementar bun simţ, nici nu trebuie să mai aştepţi să fi dat afară. Iar să te cramponezi de faptul că ai fixat un pseudo-obiectiv gen „calificarea la Euro 2016”, cel cu 24 de echipe, e o nesimţire crasă…

SIMON (2 comentarii)  •  7 aprilie 2013, 12:55

OF DOMNULE OVIDIU ! Toata lumea ne ia de prosti ! Cand a luat nationala eram in campionatul european ! Atunci a zis ca ne califica la CM 2114 !Acum spune-ti altceva !Noi prostii tarii ce sa mai intelegem ?

licap (9 comentarii)  •  7 aprilie 2013, 15:59

Batrane ,cind se scufunda corabia toata lumea-i pe cont propriu …., tu la ce te astepti ??
Spui ca are sanse la C.M ?? Dar de jucat ,joaca ceva ??? poate barbut ……..

licap (9 comentarii)  •  7 aprilie 2013, 16:04

redsef2005 on 07.04.13 at 11:30 am

Asta cu “trebuie lăsat să continue cât mai avem şanse de calificare” sună frumos în teorie …….

Sa traiesti barbate , un comentariu pertinent si tare ….

Geoge Fometescu (167 comentarii)  •  7 aprilie 2013, 17:04

Haideti sa stam stramb si sa judecam drept ! In afara de castigatoarele grupelor care merg direct la turneul final, celelalte de pe locul 2, trebuie sa dea baraj. Prin reducere la absurd, sa zicem ca ne clasam la finalul jocurilor din grupe, pe locul secund. V-ati uitat cu cine am putea cadea ? Sansele sa ne clasam pe locul 2 in grupa, si apoi sa trecem de baraj, sunt extrem de mici ! Sefii fotbalului de la noi, au calculat bine, cand i-au fixat lui Piturca obiectivul, calificarea urmatoare, din 2016 ! Pentru ca, pentru 2014, sansele sunt foarte mici, se intelege ! Eu insa, am o nedumerire; daca nu avem drept obiectiv calificarea pentru anul viitor ci pentru anul 2016 la campionatul European, de ce i-au fixat un salariu atat de mare lui Piturca ? Se stie , ca cel de dinainte, R. Lucescu, avea salariu la jumatate! Asta deranjeaja pe foarte multa lume, salariul foarte mare al lui Piturca, fara obiectiv imediat ! Eu, ca simplu cetatean al acestei tari, consumator de fotbal, cred ca aici e ceva necurat ! Dupa cite am citit si auzit, salariul lui Piturca a fost confidential, multa lume chiar din interiorul FRF si LPF, nu au stiut la data respectiva, ce salariu i-a fixat domnul Sandu, lui Piturca . Nu cumva , domnul Sandu beneficiaza si el de o parte insemnata din salariul lui Piturca ? Adica sa zicem, i-a spus cam asa: ” Piti, iti dau 35, dar imi dai si mie 10 ” ! Credeti ca e posibil ? Eu cred ca da ! Se stie, ca mafiotul Sandu a beneficiat de o suma importanta de bani din bugetul FRF, cam 250 mii euro, pentru a-si plati operatia de cancer la colon, efectuata in Austria ! Deci, magraioul , a beneficiat de o „prima consistenta”.. Se mai stie si de scandalul iscat cu banii ” imprumutati” lui Padureanu, de a trebuit sa-i dea sotiei presedintelui FRF, din banii proveniti din drepturile TV ale Gloriei Bistrita ! Se stie, ” afinitatea” lui Sandu, pentru cadouri, atentii, etc, din partea supusilor ! Cine n-a fost atent cu „atentii,” a fost executat de pres. Sandu ! Pres, Sandu, a declarat ca se retrage in 2014 ! S-o fi gandit sa mai dea inca o lovitura ! Se cunoaste situatia grea prin care trece Romania, din diverse cauze; somaj pe banda rulanta, desfiintari si concedieri pe scara mare, etc. In aceste conditii, tu dai unui impostor ca Piturca, 35.000 euro pe luna, fara sa aibe obiectiv ? Nu vi se pare halucinant ?

Duru (31 comentarii)  •  7 aprilie 2013, 17:15

Afara toti, in ordinea Sandu, Dragomir, Piturca, ne-am saturat de ei ca de mere acre.

Un antrenor (214 comentarii)  •  7 aprilie 2013, 17:18

Sa fie dat afara Piturca si pus in locul lui Dinu. Merita dupa victoriile de la Kosice si cu Foresta.

Olteanu (478 comentarii)  •  7 aprilie 2013, 17:21

Nea Ovi, nu le mai lua apararea golanilor astia care au distrus fotbalul romanesc! Trebuie bagati in aceeasi oala cu Mircea Sandu si trimisi la plimbare!

Geoge Fometescu (167 comentarii)  •  7 aprilie 2013, 17:26

Eu ma mai gandesc la o chestie ! Cand s-a dus Piturca la Craiova, de l-a pacalit intr-un hal fara de hal pe naivul Mititelu printre altele, acestea din urma, dandu-i trei coli format A 4 in alb, cu semnatura lui Mititelu, Piturca dupa ce a plecat de la Craiova, a completat doua din acele hartii in alb, intr-un birou, cu numele fotbalistilor Gaman si Barboianu, apoi barbugiul i-a dat lui Dinamo ! ( gratis sau contracost ? ) Unde a completat Piturca acele hartii? In biroul lui Dragomir sau al lui Sandu ? Piturca il are cu ceva la mina pe Sandu ! Pentru ca, nu se explica altfel, incapatinarea lui Sandu de a nu-i da papucii lui Piturca , ba, mai mult, chiar tinandu-i apararea ! Sandu, spunea intr-o zi, ca salariul, lui Piturca nu e mare, ca antrenorul Capello, are milioane salariu ! Asta e nesimtire totala din partealui Sandu; cum sa-l compari pe Piturca cu Capello ?

petru (26 comentarii)  •  7 aprilie 2013, 21:34

Cum se razbuna soarta pe cei care au distrus fotbalul adevarat…Usor, usor vor spune ce au facut…

ambrus (15 comentarii)  •  7 aprilie 2013, 21:35

Sunt doua japite amandoi, unul mai mare ca altul, niste profitori.

speedy (128 comentarii)  •  8 aprilie 2013, 9:19

subscriu la ce a spus redsef si george fometescu. dar vin si cu o opinie personala. bun, nu are ca obiectiv calificarea in 2014. Nu mi se pare normal, dar pot accepta asta. Cu cine vrea sa atace preliminariile 2016? cu „sperantele” Mutu, Rat, Marica, Goian? De ce nu schimba echipa din temelii, de ce nu cauta solutii pt toate posturile?

Bicicleta fara lant (161 comentarii)  •  8 aprilie 2013, 10:42

Miroase a bani in povestea scandalului dintre Dragomir si Piturca. Dragomir s-a trezit ca prostul cu sechestru pe avere pentru afacerea Craiova organizata de Piturca (n-o fi vrut sa contribuie la paguba ?) pe care il doare-n basca,vorba celor doi certareti, nici usturoi n-a mancat nici gura nu-i miroase dupa ce i-a bagat in buda pe sefii fotbalului romanesc. Asa ca, nea Mitica, mare smecher, a luat-o in mufa si n-are decat sa suga el fondanta lui Piti !

george (32 comentarii)  •  8 aprilie 2013, 12:19

Sa vina (sa-l puna pe) sandoi , ca asta se „pricepe” la cali-
-ficari” , tot vedem asta de vreo 5-6 ani incoace !?…..;
Toata „gashka” de la federatie , ca si „cancerul becali” ar
trebui asanate, daca se vrea intradevar ceva….

Aristotel (167 comentarii)  •  8 aprilie 2013, 15:46

Ce gogorita au gasit mai marii fotbalului de la noi; auzi, Piturca are obiectiv calificarea la Campionatul European din 2016, nu Campionatul Mondial din 2014 ! Asta in eventualitatea ca nu ne vom califica: ” stiti, noi avem alt obiectiv; calificarea pentru 2014 ” Ce jagardele de oameni ! Pai, daca e asa, de ce n-a anuntat FIFA si UEFA, ca noi nu vrem sa participam la Mondialul din 2014, vrem doar sa ne bage intr-o urna si sa jucam amicale, ca sa ne ” rodam” o echipa de viitor ! De ce n-a facut Piturca, o echipa de fotbalisti tineri, de perspectiva, de ce a luat aproape numai jucatori, care oricum nu vor face parte din lot pentru anul 2016 ?! Sandu si Piturca, joaca la doua capete; daca le iese, e bine, iar daca nu, arunca pastila; ” noi pentru campionatul celalalt ne pregatim ” ! Cat priveste salariul colosal al lui Piturca, e deranj mare printre romani ! Aici se fac mismasuri mari. I-a fixat un salariu mare lui Piturca, ca sa aibe din ce sa dea… Adica, mai pe-a dreapta, impart banii ! Doar nu-si inchipuie cineva, ca Piturca ia atitia bani, si Sandu se uita cum Piturca numara banii si saliveaza…. in zadar !

janpitesti (254 comentarii)  •  8 aprilie 2013, 17:06

aiurea.orcum trebuie sa dispara toti sa iasa la pensie.trebuie sa ne schimbam mentalitatea ca sa mai vedem fotbal de calitate ca pe vremuri.timpurile se schimba mereu..byby..

redsef2005 (14 comentarii)  •  8 aprilie 2013, 19:14

Haideţi să vă aduc în atenţie nişte fapte (nu vorbe) care demonstrează că toată gargara asta cu „obiectiv 2016” e doar o mare abureală!
Încă de la reinstalarea lui Piţurcă, de la primele convocări făcute – pentru amicalul cu San Marino (august 2011) şi dubla din preliminarii C.E. 2012 cu Luxemburg şi Franţa (septembrie 2011) – a fost evident că mintea selecţionerului era la cu totul altceva decât la alcătuirea unei echipe de viitor. Concret, au fost aduşi la lot Goian, Galamaz (!), Raţ, Nicoliţă, Codrea, Cociş, Ovidiu Petre (febleţea lui Piţurcă), Varga, Tibi Bălan (!), Varga, Lazăr, Mutu, Gigel Bucur (32 de ani!!) sau Mazilu (alt inventat de Piţi), jucători de o vârstă înaintată sau evident plafonaţi, care nu aveau cum, logic, să intre în calcul pentru alcătuirea unei echipe competitive pentru 2016, unii nici măcar pentru 2014… Mai mult, pentru meciurile următoare au fost chemaţi şi Lobonţ, Sânmărtean, Daniel Niculae, Marius Niculae, totul culminând apoteotic cu readucerea la lot a lui Tănase şi Florescu!!!? Este imposibil pentru orice om normal la cap să numească asta „reconstrucţie”…

Pentru comparaţie, ca să afle şi cei mai tineri, iată cum se face o reconstrucţie adevărată, care – culmea – a şi dat rezultate imediate!
După ratarea calificării la Europeanul din 1968 (două înfrângeri cu Italia, normale, şi catastrofalul 1 – 7 din Elveţia, rămas celebru) la Naţională a fost instalat Angelo Niculescu. Acesta a ras din temelii toată vechea generaţie plafonată, care ratase calificare după calificare, din doi în doi ani. Iată ce jucători a adus „profesorul” la lot şi ce vârstă aveau fiecare la începutul preliminariilor CM 1970, unde ne-au calificat: Radu Nunweiller, Sătmăreanu şi Deleanu 24 de ani, Dembrovschi şi Lucescu 23, Răducanu şi Boc 22, Dobrin şi Anca 21, Dinu şi Dumitrache 20… La turneul final au apărut şi Neagu (22 de ani în ’70) şi Dumitru (20). AŞA se face când vrei cu adevărat să construieşti o echipă performantă, nu doar să le faci rost de contracte în străinătate lui alde Tănase şi Bourceanu, pe spinarea echipei naţionale!!!

Comentează